• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2025
Uiteraard komt er een TOTW met CR7 en Aguero net wanneer ik afgelopen weekend vergeten was me in te schrijven voor de WL, typisch dit...

Het voordeel is wel dat ik wat actiever rivals heb gespeeld en ben gepromoveerd naar divisie 3. Voor rivals speel ik naast mijn main team ook nog met een fitness team die verrassend goed presteert. Dit is het fitness team: https://www.futbin.com/19/squad/4962763. Grappig om te zien dat spelers als Kondogbia en Davinson Sanches nog prima weerstand kunnen bieden tegen teams gevuld met Icons, FS en FB spelers.

Voor mijn main team heb ik Nakata gehaald omdat de SBC zo cheap was, en de hoop nog een headliner te kunnen packen. Dat is helaas niet gebeurd, maar wel een MOTM Rodrigo en Isco gepacked, dus de prijs van de SBC viel reuze mee. Voor nu doet Nakata het prima met een Deadeye chem kaart, maar als er nog een leuke icon SBC aankomt voor een goede CAM, dan gaat hij direct de SBC molen in.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:16
Een nieuwe TOTW Koulibaly kaart, daar gaan we maar eens voor sparen :-)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Bossie schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 16:24:
[...]

Pfft een IF, ik zat te kijken naar de SBC kosten op futbin voor een FB.

Red Ronaldo gaat morgenvroeg uit Stevens passen in mijn BPL hybrid icm Figo :p
Ach hij krijg nog wel een boost kaartje vermoed ik.
Als ik een rooie cr7 eruit haal morgen heb ik wel een flink probleem. Wat een luxe om dit te kunnen zeggen :+ >:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Bean77 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:01:
[...]

Als ik een rooie cr7 eruit haal morgen heb ik wel een flink probleem.
Gaat niet gebeuren, want ik pull Ronaldo morgen al, en dan moet ik helaas mijn La Liga team maar verkopen en een serie A team eromheen knutselen. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door buurman3 op 06-02-2019 17:06 ]

buurman3 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:05:
[...]

Gaat niet gebeuren, want ik pull Ronaldo morgen en dan moet ik helaas mijn La Liga team maar verkopen en een serie A team eromheen knutselen. ;)
Hehe, wedden dat het Koulibally gaat worden.
Prima speler, maar untradeable, maar geen reden om je team om te bouwen en niet passend te krijgen zonder meerdere icons :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

buurman3 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:05:
[...]

Gaat niet gebeuren, want ik pull Ronaldo morgen en dan moet ik helaas mijn La Liga team maar verkopen en een serie A team eromheen knutselen. ;)
Eigenlijk hoeft dat niet. In veel formaties is hij met 1 zwakke link op 6 chem te krijgen. Dan met loyalty en manager/divisie zit hij op 8 chem. De penalty voor 8 chem is best bescheiden dus ik vermoed dat hij dan acceptabel in je team te krijgen is.
Bossie schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:06:
[...]

Prima speler, maar untradeable, maar geen reden om je team om te bouwen en niet passend te krijgen zonder meerdere icons :)
Als supersub gebruiken als stormram tegen alle PTB spelers :+

[ Voor 25% gewijzigd door Bean77 op 06-02-2019 17:08 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-01 21:31
Een prima TOTW in ieder geval, veel bruikbare spelers waar je wat mee kan.

• buurman3
Bossie schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:06:
[...]

ik moet ook dat untradeable gift pakketje nog openen vanavond, daar kan toch geen TOTW uitkomen lopen?

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Pfff, ik zit in divisie 6, moet nog flink wat punten sprokkelen wil ik me voor mijn eerste WL ooit kwalificeren :(

Zit pas op 1100 van de 2000 punten.
buurman3 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:09:
[...]

ik moet ook dat untradeable gift pakketje nog openen vanavond, daar kan toch geen TOTW uitkomen lopen?
jawel.

SIF Mbappe is wel bijzonder. Als je hem en FFS Aouar vergelijkt dan is de laatste haast overal beter in en bovendien flink goedkoper. Echter het verschil ingame is echt erg groot. Aouar was altijd redelijk onzichtbaar en dat is Mbappe alles behalve. Loopt nu ook 1 op 1 qua games.
Ondertussen ook een nieuw record van 2000 rival punten aangetikt. Morgen Gold 1 en Divisie 3 /rang 1 packs. Zal denk ik voor de untradables gaan aangezien er toch wel binnenkort een shocking icon sbc moet gaan komen.

M@cer schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 16:59:
Een nieuwe TOTW Koulibaly kaart, daar gaan we maar eens voor sparen :-)
Ziet er goed uit. Blijft denk ik alleen zijn passing dramatisch. Denk dat ik liever dan voor een goede vergelijkbare icon mèt goede passing ga.
Als je het over beesten hebt, hij en Naingolan zijn dat. De rest zijn wannabees 8)

Higuain vond ik in mijn serie a team het slechtst presteren van alle spitsen. Maar er zijn er vast die er wel wat mee kunnen.

Heb fs bentancur verkocht met een ton winst.
Niet slecht maar mij te traag. Heb daar nu icon keane 88 staan. Mindere pace stats maar voelt sneller, heel vreemd.
Heb ook baby Seedorf verkocht, veel mensen lovend over, ik kon er niets mee.

Volgende verkoop word prime Shearer, goal machine. Koop ik mid Shearer terug, schijnt nog ìets beter te zijn en dan heb ik coins voor mid Lineker en nog voor fb Huntelaar. Das het plan nu.

Huntelaar lijkt me lachen: composure, jumping, strength, reactions ...allemaal 99..
Instructie zal zijn : stay forward, mid

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 06-02-2019 17:46 ]

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Hassiebassie schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:21:
Pfff, ik zit in divisie 6, moet nog flink wat punten sprokkelen wil ik me voor mijn eerste WL ooit kwalificeren :(

Zit pas op 1100 van de 2000 punten.
18 potjes winnen volgens mij ;)

• buurman3
Matuidi vervangen door Kante? Of ga ik dan de lengte missen...?

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-01 10:21
Dus als ik het goed begrijp komen de player pick van morgen uit de nieuwe totw?
Is voor mij de eerste keer dat ik ze heb dus ben benieuwd wat er uit komt.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021

• Razz89
wat is jullie mening hierover?

https://www.futbin.com/19/squad/4970134

graag tips, alles is welkom!
ingame switch naar 4222 of een andere opstelling waar kante als enige cvm staat.
budget: 3.6 mill.

Verwijderd

Ik lach me rot. Start mijn fut divisie rival placement potjes met de gedachte dat dat vooral beginners zullen zijn. Heb zelf een bij elkaar geraapt zooitje cheap BPL spelers (beste is Bolasie/Rudiger). Ik kom alleen maar CL kaartjes en TOTY tegen. :)
Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:06:
Ik lach me rot. Start mijn fut divisie rival placement potjes met de gedachte dat dat vooral beginners zullen zijn. Heb zelf een bij elkaar geraapt zooitje cheap BPL spelers (beste is Bolasie/Rudiger). Ik kom alleen maar CL kaartjes en TOTY tegen. :)
En heb je ze gelijk geleerd hoe je fifa moet spelen? :+

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:09:
[...]

En heb je ze gelijk geleerd hoe je fifa moet spelen? :+
Mwah. 1 disconnect, 2 winst, 1 verlies en sta nu 2-1 achter tegen weer zo een bazenclubbie.

Ihenacho is echt super slecht :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2019 21:14 ]

• Hassiebassie
simons schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:36:
[...]

350k op xbox en 450 op pc.
Thx but no thx...
:'( Zoveel geld? Is het een SBC?
Ja dus, en minimaal 2 TOTW kaarten :( Waar moet ik die vandaan halen, ik kan niet eens elke dag spelen en ben zelfs nog nooit gekwalificeerd voor de weekend league. :'(
En een 86 serie A team? Zelfs mijn huidige team met bijna enkel topspelers van serie A is maar 85 gemiddeld. :/
Tegen de tijd dat ik mijn eerste echte SBC kan voltooien is het alweer tijd voor Fifa 20
Dag Hamsik ;w

[ Voor 51% gewijzigd door Hassiebassie op 06-02-2019 21:42 ]

• cubert20
  • Laatst online: 09-01 20:50
Hassiebassie schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:37:
[...]

:'( Zoveel geld? Is het een SBC?
Ja dus, en minimaal 2 TOTW kaarten :( Waar moet ik die vandaan halen, ik kan niet eens elke dag spelen en ben zelfs nog nooit gekwalificeerd voor de weekend league. :'(
En een 86 serie A team? Zelfs mijn huidige team met bijna enkel topspelers van serie A is maar 85 gemiddeld. :/
Tegen de tijd dat ik mijn eerste echte SBC kan voltooien is het alweer tijd voor Fifa 20
Dag Hamsik ;w
Ik vind het ook geen kaart die je heel lang gaat gebruiken. Voor 350k of iets meer zijn er wel beter te linken alternatieven.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:44
Het is weer zover. Een avond dat je tegen EA speelt i.p.v. je tegenstander. Ik merk toch wel dat je het meestal aflegt als je zelf vrij weinig special cards hebt en je tegenstander wel. Zelfs als je zelf echt onwijs goed speelt kan je het dan toch verliezen als je tegenstander net ff die icon heeft die het verschil maakt. Ik zeg verder niks over pay 2 win...

Wel dat ik weer ff he-le-maal klaar ben met FIFA19.

[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 06-02-2019 21:50 ]

@MadMoody ken het gevoel. Het spel is oneerlijk soms

Speelde trouwens gisteren tegen een gast met een goed team maar die kon het ook goed. 2-1 verloren maar dat allemaal aan mijzelf. Ik treuzel teveel voordat ik schiet op het doel, had best gelijk kunnen spelen. Die gozer zat werkelijk overal bij. Zodra ik dreigend werd, kwam hij met goede slidings.
Echt een potje zoals het hoort, zonder vage lags van twee kanten. Zo hoort het . Niet al dat trage gedoe met lags.

Heb trouwens 5 potjes gespeeld, allemaal gewonnen, tegen goede teams. Op 1 na, dat was tegen een 82 rated liga team, werd 3-3. Ongelooflijk hoeveel moeite ik soms met die lage rating teams heb.

Haal trouwens Hamsik niet, 450k op de pc is best veel en ook nog untradable. Zal vast een topper zijn, dan zoek ik wel verder.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 06-02-2019 22:05 ]

cubert20 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:47:
[...]

Ik vind het ook geen kaart die je heel lang gaat gebruiken. Voor 350k of iets meer zijn er wel beter te linken alternatieven.
Ik vind het een koopje, zulke stats icm 5*WF, misschien dat er met TOTS betere kaarten maar dan totdan is het middenveld klaar.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• cubert20
Bossie schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:32:
[...]

Ik vind het een koopje, zulke stats icm 5*WF, misschien dat er met TOTS betere kaarten maar dan totdan is het middenveld klaar.
mwa oke als je met een echte middenvelder wilt spelen is hij wel goed.
Maar ik speel nu 4222 waar hij gewoon niet heel erg goed in past. naingolan en boateng cdm en mertens en gomez cam
Dan gaat hij boateng vervangen en op die positie voegt hij niet zoveel toe voor mij.
cubert20 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:02:
[...]

mwa oke als je met een echte middenvelder wilt spelen is hij wel goed.
Maar ik speel nu 4222 waar hij gewoon niet heel erg goed in past. naingolan en boateng cdm en mertens en gomez cam
Dan gaat hij boateng vervangen en op die positie voegt hij niet zoveel toe voor mij.
Hij lijk tocht echter beter dan beide

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-01 16:47
Willen alle mensen die denken dat je tijdens rivals benadeeld wordt door EA lekker met hun aluminium hoedje op zich gaan zitten schamen. Jongens wat laten jullie je toch kennen. EA beinvloed enkel de squad battles en daar wordt t zelfs bijgezet. Bij rivals en WL kan je wel eens een kutgoal tegen krijgen. Maar als je door die kutgoal verliest was je never nooit beter dan de tegenstander.
Bean77 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:26:
[...]

jawel.

SIF Mbappe is wel bijzonder. Als je hem en FFS Aouar vergelijkt dan is de laatste haast overal beter in en bovendien flink goedkoper. Echter het verschil ingame is echt erg groot. Aouar was altijd redelijk onzichtbaar en dat is Mbappe alles behalve. Loopt nu ook 1 op 1 qua games.
Ondertussen ook een nieuw record van 2000 rival punten aangetikt. Morgen Gold 1 en Divisie 3 /rang 1 packs. Zal denk ik voor de untradables gaan aangezien er toch wel binnenkort een shocking icon sbc moet gaan komen.
Op welke positie staat hij bij jou? ST of CAM of winger.

Ik heb Aouar wel redelijk aan de praat gekregen nu. Maar een upgrade naar mbappe kan ook prima.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:46
Shreddaaa schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:21:
Willen alle mensen die denken dat je tijdens rivals benadeeld wordt door EA lekker met hun aluminium hoedje op zich gaan zitten schamen. Jongens wat laten jullie je toch kennen. EA beinvloed enkel de squad battles en daar wordt t zelfs bijgezet. Bij rivals en WL kan je wel eens een kutgoal tegen krijgen. Maar als je door die kutgoal verliest was je never nooit beter dan de tegenstander.
Ik geloof ook niet in het scripting verhaal online.
Waar 100% wel sprake van is, is lag. Het spel speelt de ene dag veel beter dan de andere dag. Ondanks allemaal groene streepjes bij de matchmaking.
Als er extreem veel lag is ben je toeschouwer, dit uit zich in: tegenstander overal eerder bij, switchen naar verkeerde spelers, te zachte of te harde passes en schoten, penalties tegen omdat input niet optijd verwerkt wordt etc etc.
Dit fenomeen werkt soms ook in je voordeel uiteraard. Dan lijk je zelf overal super scherp op te zitten en lukt alles zonder dat de tegenstander iets kan doen.

• Solotov
Nachtapotheker schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:53:
[...]

Ik geloof ook niet in het scripting verhaal online.
Waar 100% wel sprake van is, is lag. Het spel speelt de ene dag veel beter dan de andere dag. Ondanks allemaal groene streepjes bij de matchmaking.
Als er extreem veel lag is ben je toeschouwer, dit uit zich in: tegenstander overal eerder bij, switchen naar verkeerde spelers, te zachte of te harde passes en schoten, penalties tegen omdat input niet optijd verwerkt wordt etc etc.
Dit fenomeen werkt soms ook in je voordeel uiteraard. Dan lijk je zelf overal super scherp op te zitten en lukt alles zonder dat de tegenstander iets kan doen.
Hier ben ik t ook met je eens. Maar de heren in kwestie zijn al vanaf t begin van Fifa 19 constant aan t beweren dat EA hun tegen werkt, ze altijd beter zijn dan de tegenstander maar dan toch verliezen en dat overal scripting optreed. Ronduit belachelijk natuurlijk, jezelf verschuilen achter smoesjes en excuses. Mijn winstpercentage is ongeveer 60% en de overige 40% verlies ik of door fouten van mezelf of doordat de tegenstander echt veel beter is, maar nooit door scripting oid.

• mar101
Ik kan me erbij aansluiten dat er geen concreet bewijs is voor scripting, het zijn andere issues die het speelplezier kunnen bederven, waaronder inderdaad lag en tegenstanders met een irritante speelstijl.

Gelukkig heb ik deze versie van Fifa een stuk minder last van laggy games dan in voorgaande edities, maar af en toe heb je van die dagen dat het spel super stroperig aanvoelt, vanavond had ik er ook last van, maar wou toch spelen om rank 1 veilig te stellen. Je zou denken dat EA genoeg geld verdiend aan Fifa om fatsoenlijke servers te regelen en / of de matchmaking beter af te stellen dat je gematched wordt aan spelers die relatief dichtbij wonen om latency te voorkomen. Ik speel bijv. regelmatig tegen Russische tegenstanders.

Een ander irritatiepuntje is voor mij ook de speelstijl van sommige spelers. Dan vraag je je echt af of ze het spel voor hun plezier spelen, op zo'n wanhopige manier proberen ze van je te winnen. Vaak proberen ze dan bepaalde game mechanics te abusen, al is daar gelukkig in deze editie van Fifa minder ruimte voor dan voorgaande jaren. Constant pressure is wel helaas een beetje terug sinds de laatste patch, de pacehoertjes zijn ook snel te spotten als je spelers als Sane of POTM Lucas in het team ziet. Irritant zijn ook de spelers die bijna niet sprinten, de bal constant afschermen en de bal eindeloos terugtikken, zo vermoeiend.

Het rare is dat ik juist vaker win van tegenstanders die in mijn ogen het spel beter lijken te beheersen dan ikzelf, dan gaat het spel lekker snel op en neer met mooi combinatievoetbal en de nodige skillmoves, op dat soort spelers kan ik ook beter anticiperen wat ze gaan doen en verover ik de bal sneller weer terug.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:36
De meeste zijn op zoek naar DE manier om te winnen.
Ik zelf speel het liefst gewoon een leuke pot voetbal. Overweeg dan ook te stoppen met FUT en lekker offline carriere te gaan spelen.

Laatst op een stream ook zo'n "one-trick-pony" gezien.

Bal naar een 5* buitenspeler
Een bolasi + voorzet = goal

Hij riep zelfs al goall!! toen net zijn voorzet van de voet was vertrokken.

Dit was het enige wat hij deed. Bal veroveren, buitenspeler opzoeken en bolasi

wijze woorden

• Nachtapotheker
Shreddaaa schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 00:01:
[...]

Hier ben ik t ook met je eens. Maar de heren in kwestie zijn al vanaf t begin van Fifa 19 constant aan t beweren dat EA hun tegen werkt, ze altijd beter zijn dan de tegenstander maar dan toch verliezen en dat overal scripting optreed. Ronduit belachelijk natuurlijk, jezelf verschuilen achter smoesjes en excuses. Mijn winstpercentage is ongeveer 60% en de overige 40% verlies ik of door fouten van mezelf of doordat de tegenstander echt veel beter is, maar nooit door scripting oid.
Helemaal mee eens, ik probeer echter duidelijk te maken dat de gevolgen van lag ervaren kunnen worden als een vorm van tegenwerking (scripting) of juist dat het lijkt of je in een flow zit waarin alles lukt.
Als je alle wedstrijden ‘s nachts of ‘s morgens vroeg speelt dan heb je zelden lag, wellicht moeten de heren dat eens proberen en dan opnieuw oordelen :)

[ Voor 0% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-02-2019 07:57 . Reden: Typo ]

bvbal79 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:41:
[...]

Op welke positie staat hij bij jou? ST of CAM of winger.

Ik heb Aouar wel redelijk aan de praat gekregen nu. Maar een upgrade naar mbappe kan ook prima.
Hij staat nu bij mij als ST, maar ik zou hem ook kunnen wisselen met Neymar zodat die CAM komt. Echter vind ik hem prima als spits. Loopt nagenoeg 1 op 1 en hij lijkt wel 200 curve te hebben in zijn schoten.
Rationeel heeft Aouar de veel betere stats, maar kennelijk ligt Mbappe mij veel beter. Lijkt wel alsof er een heleboel verborgen stats zijn.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:54

Passievrucht

swarma

Kreeg Ramos uit een untradeable pakje. Boateng of Varane ga ik doei zeggen.

Het is nu een keuze maken.

Optie 1
- Alaba linksachter houden en dan Havertz en Alaba op 8 chem.

Optie 2
- Varane/Lala doei zeggen. Ramos \ Carvajal in de achterhoede en Kante op 8 chem

Optie 3
- https://www.futbin.com/19/squad/4501718

Dit is mijn huidige start team overigens: https://www.futbin.com/19/squad/4744353

Optie 4
Vul zelf maar in :-). Kante/Havertz/Gnarby/Ramos zijn untradeable

Alleen Jedvaj is een stuk minder dan Alaba uiteraard.

[ Voor 17% gewijzigd door Passievrucht op 07-02-2019 08:59 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Ik had laporte als hoogste :)

• Miggell
Ook voor de untradebles gekozen voor de DR rewards.
Helaas niet veel bijzonders dus allemaal sbc materiaal
Ben benieuwd wat m'n eerste WL rewards gaan brengen vanavond.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik heb, zoals iedere week, untradable gekozen. Ik kreeg een IF Brandt en Lukaka als hoogste. Mooi SBC materiaal!

Voor m'n WL rewards helaas minder geluk: Enkel 82 rated spelers en uit mijn player pick Kagawa.

• Miggell
Miggell schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:13:
Ook voor de untradebles gekozen voor de DR rewards.
Helaas niet veel bijzonders dus allemaal sbc materiaal
Ben benieuwd wat m'n eerste WL rewards gaan brengen vanavond.
Had niet gezien dat de WL rewards nu al te openen waren ;)
Player picks De Jong en Gervinho.
En uit de packs als hoogste normal Salah

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-01 16:19
Ik heb voor het eerst deze fifa een leuke player pick gehad!

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2ahrz8n.jpg

Mij hoor je niet meer klagen dus :)

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Team is weer klaar voor de WL.

Division Rivals rewards heb ik voor de coins gekozen (65K, DIV 4 Rank I). Durf uiteindelijk nooit voor de tradeable packs te gaan. De player picks waren niet slecht, maar had natuurlijk gehoopt op één van de drie aanvallers. Kon uiteindelijk kiezen tussen o.a. Fabregas 86, Brandt 84 en Kagawa 85 (who else?). Voor de laatste twee gegaan, omdat Fabregas' kaartje helemaal niet all round was en die van Brandt wel. Verder uit de packs niks bijzonders gehaald (IF Van Wolfswinkel en Sokratis).

Inmiddels wel mijn team aangepast. Sinds ik Frenkie de JONG FFS heb wilde ik namelijk ook De Ligt FFS halen en dat is gelukt, kostte me wel rond de 450K, maar let's give it a try.

Ik had / heb met name het gevoel dat de verdediging beter kan .. maar ik maak zelf ook nog teveel onnodige fouten, waardoor ik meestal in WL op 17 - 20 winsten uit kom.
Hieronder mijn team momenteel, waarbij ik deze formatie in-game switch naar een 4231 (2)

Hebben jullie nog tips voor mijn team? De spelers met een vinkje zijn untradeable.

https://www.futbin.com/19/squad/4655054

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

mijn team nu:
https://www.futbin.com/19/squad/636605

Dit weekend voor het eerst Weekend League proberen :D

• stomley
  • Laatst online: 02-01 19:14
ind0mi schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:35:
mijn team nu:

Zou Jesus vervangen voor Firminho. veel beter op die plek dan jesus.

• ind0mi

ind0mi

stomley schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:41:
[...]

Zou Jesus vervangen voor Firminho. veel beter op die plek dan jesus.
Heb ik een tijdje gebruikt..maar zag hem 70% van de wedstrijd niet en miste snelheid op de flank.

• Miggell
Iemand ondertussen FB Huntelaar al getest?
Zit er aan te denken om hem als eventuele pinchhitter te halen om op het laatst met voorzetten nog iets te kunnen.

• Hassiebassie
Dit is mijn team https://www.futbin.com/19/squad/3990216
vanmorgen voor de coins gekozen. Begon deze ochtend met 60.000, zit nu weer op 100K dankzij traden.
Grote klapper was 13.000 voor Koulibaly met shadow card Verkocht voor 34.000. Weet nog niet wat ik met er mee ga doen. Zit te denken door te sparen voor João Cancelo, 1 van de betere rechtsbacks van de game.

Iemand anders nog tips? Chiellini heb ik geprobeerd maar is in mijn opzicht te traag. Zit nog te denken om Manolas en Skriniar te proberen omdat sommige mensen er zeer lovend over zijn.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01 13:52
Miggell schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:05:
Iemand ondertussen FB Huntelaar al getest?
Zit er aan te denken om hem als eventuele pinchhitter te halen om op het laatst met voorzetten nog iets te kunnen.
Ja!

Leuk spelertje, kan alleen geen roulette (2* skills maar helaas).

Zijn positionering en schotkracht zijn van Zlatanniveau. Echt kanonskogels. Ook koppend sterk. Meevoetballend niet geweldig. Linkt wel perfect met 90 Frenkie natuurlijk.
joeri681 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:20:
Ik heb voor het eerst deze fifa een leuke player pick gehad!

[Afbeelding]

Mij hoor je niet meer klagen dus :)
Hetzelfde hier en Joshua King

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-01 16:19
Bossie schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:40:
[...]

Hetzelfde hier en Joshua King
Goed bezig!

Mijn andere was Fabregas, die kan ik dus mooi gebruiken voor sbc's :)

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Nachtapotheker schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 07:56:

Als je alle wedstrijden ‘s nachts of ‘s morgens vroeg speelt dan heb je zelden lag, wellicht moeten de heren dat eens proberen en dan opnieuw oordelen :)
Sorry ik heb een baan.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• stomley
  • Laatst online: 02-01 19:14
Andere baan zoeken :D

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Nee het betaalt te goed 8)

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-01 19:15
Dan kan je gewoon meer FIFA punten kopen en een mega team bouwen :+

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Vissert schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:59:
[...]

Dan kan je gewoon meer FIFA punten kopen en een mega team bouwen :+
Uhm dat heb ik gedaan! alleen dat voorkomt de benadeling van EA niet!! |:(
Als ik een paar honderd euro er tegenaan moet knallen zodat ik al die voordelen heb van mijn tegenstanders, please EA shut up and take my money!!

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:54

Passievrucht

swarma

Ben voor optie 3 gegaan
ind0mi schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:35:
mijn team nu:

Vind persoonlijk Rashford IF fijner speler dan Aguero.

[ Voor 6% gewijzigd door Passievrucht op 07-02-2019 11:12 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-01 21:58
Higuain en King gekregen. David Silva en een spaanse IF uit de packs. Prima resultaten en kan ik mooi gebruiken voor de SBC's
郭震邦 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:30:
Higuain en King gekregen. David Silva en een spaanse IF uit de packs. Prima resultaten en kan ik mooi gebruiken voor de SBC's
Prima toch, zit nu vooral te wachten tot @Bean77 post dat hij een rode Ronaldo had.

• chengbondkwok
Bossie schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:43:
[...]

Prima toch, zit nu vooral te wachten tot @Bean77 post dat hij een rode Ronaldo had.
Ik lieg, ik ben super salty dat ik geen Aguëro of Ronaldo heb gekregen :(

Collega hier had tradeable Aubameyang gepacked :/

Verwijderd

Neymar uit Rivals beloningen :)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

RONALDOOOO!!!!!!! zn competitiegenoot donnaruma gepackt. Prima sbc materiaal, met finnbogason...

Ach, kon slechter, kon beter.
Bossie schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:43:
[...]

Helaas..... EA gunt mij weer helemaal niks :(

2 84 rated spelers uit de bundesliga. Brandt en die spits finbogason ofzo.
Uit de packs geen spelers boven de 85 rated.

• buurman3
Bean77 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 12:45:
[...]

Kinderen die vragen worden overgeslagen, told you ;)
buurman3 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 12:48:
[...]

Kinderen die vragen worden overgeslagen, told you ;)
Echt he, dit spel is weer zo kapot, er klopt helemaal niks aan dit spel. Allemaal de schuld van EA :+ :+ :+ :+ :+

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 07-02-2019 12:51 ]

• buurman3
Bean77 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 12:51:
[...]

Echt he, dit spel is weer zo kapot, er klopt helemaal niks aan dit spel. Allemaal de schuld van EA :+ :+ :+ :+ :+
Zit je naast @Harribo ? :)
Bean77 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 12:45:
[...]

Ach ja je had ook nog geen goede spelers ;)

Als er iemand zielig met zijn packs ben ik dat he? Krijg een 83 en 84 nif... Standaard de laatste maand.
Maar voordeel is, ik verwacht niets van de packs dus ben ook niet teleurgesteld. Ik spaar gewoon, heb nu 3 icons.
Zie trouwens weinig upgrades boven de nifs uitkomen op het veld. Scheelt mooi weer coins.

En untradeables...probeer ik wat te vermijden... En als ik wat haal.. Max +- 150k...
heb Huntelaar wel gehaald... Voor de fun factor
Kijken wat houten klaas kan...

Edit:
Shreddaaa schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:21:
Uiteraard totaal niet eens hier mee.
Ooit gehoord van verbinding lags?
En incidentele lags, zoals ff een speler wat ondanks zijn versnelling van 90+ niet snel vooruit schijnt te komen, zijn zeker onderdeel van de ai. Nog maar te zwijgen over keepers die ballen geregeld terug stompen naar de spitsen.

Ik heb zat wedstrijden waarin ik beter ben maar die niet win. Nu ben ik ook geen goede afmaker maar 5x op de paal en 1 kutgoal tegen via mijn keeper... Tja.

Het blijft bijzonder vreemd dat meerdere mensen ervaren dat je de ene avond bijna alles wint en de andere avond bijna alles verliest. Zelfde niveau.
Nee het spel stinkt wat.
Ik heb er wat mee leren leven maar ga nu niet ea pleasen in deze.

Misschien heb jij nooit verbinding lag, dan heb je veel meer controle, wereld van verschil. Prijs je gelukkig

[ Voor 62% gewijzigd door Harribo op 07-02-2019 13:37 ]

• cubert20
Bossie schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:07:
[...]

Hij lijk tocht echter beter dan beide
Klopt ook wel dat hij beter is, maar ik vind hem niet zoveel meer waard. Spaar ik liever door voor een icon waardoor ik ook makkelijker links kan maken met andere spelers
郭震邦 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:44:
[...]

Ik lieg, ik ben super salty dat ik geen Aguëro of Ronaldo heb gekregen :(

Collega hier had tradeable Aubameyang gepacked :/
Aguero is mijn geval erg leuk, maar hetzelfde als mijn tweede pick (Jushua King) aangezien ik halverwege de Butre SBC ben, en Raul als tweede spits gebruik.

Het word in ieder geval weer puzzelen, maar het klinkt alsof er een goede spits op de bank komt.

• chengbondkwok
Bossie schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:33:
[...]

Aguero is mijn geval erg leuk, maar hetzelfde als mijn tweede pick (Jushua King) aangezien ik halverwege de Butre SBC ben, en Raul als tweede spits gebruik.

Het word in ieder geval weer puzzelen, maar het klinkt alsof er een goede spits op de bank komt.
Ik vind het ook prima hoor. Tweede WL in FIFA 19, dus was al blij met een Gold 2 rank. Gold 1 had ook nog gekund, maar had geen zin meer. Misschien dat daar Ronaldo in zat :+

Maar genoeg spelers gekregen voor Nakata SBC, en hopelijk binnenkort genoeg voor Rijkaard :)

• cubert20
Hebben andere mensen daar ook wel eens last van dat ze in de webapp niet meer kunnen bieden op transfers?

• PetrCech_3
  • Laatst online: 18-12-2025
Welke Bronze/Zilver Rares gebruiken jullie voor de Icon SBC's? Zie maar weinig aanbod...

• Vissert
PetrCech_3 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:24:
Welke Bronze/Zilver Rares gebruiken jullie voor de Icon SBC's? Zie maar weinig aanbod...
Toevallig net een aantal gedaan met een hele voorraad Colombiaanse en deense spelers. Op te pikken voor 350/450 coins.

• PetrCech_3
Vissert schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:30:
[...]

Toevallig net een aantal gedaan met een hele voorraad Colombiaanse en deense spelers. Op te pikken voor 350/450 coins.
Hmmm, Zilver Colombia is idd een goede! Maar Brons zie ik ze nauwelijks voorbij komen helaas

• Vissert
PetrCech_3 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:44:
[...]

Hmmm, Zilver Colombia is idd een goede! Maar Brons zie ik ze nauwelijks voorbij komen helaas
Ohja bedoelde ook zilver idd

• PetrCech_3
Vissert schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:45:
[...]

Ohja bedoelde ook zilver idd
Voor Brons geen tips toevallig? Haha

• Vissert
PetrCech_3 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:45:
[...]

Gewoon onbekende leagues pakken. Polen, korea etc

• Razz89
Juan jesus swap of koulibaly sif?
Alisson otw of donnarumma sif?

• Miggell
Dacht ik doe nog even zo'n player pick SBC komt daar Kante uit.
Kijken of we die kunnen inpassen

• Hassiebassie
cubert20 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:00:
Hebben andere mensen daar ook wel eens last van dat ze in de webapp niet meer kunnen bieden op transfers?
Ja, vreselijk. Kan enkel rebooten en zien dat mooie deals weer door je vingers zijn geglipt 8)7

• ind0mi

ind0mi

Passievrucht schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:12:
[...]

Ben voor optie 3 gegaan

[...]

Vind persoonlijk Rashford IF fijner speler dan Aguero.
Ga ik binnenkort eens testen dan

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Verwachten jullie dat er dankzij Lunar nog promo's komen en lightning rounds? Heb wat investeringen staan die nu winst opleveren. Kan ze nog wat langer laten staan voor meer winst maar als er lightning rounds komen zullen ze weer hard zakken Iemand meer kennis of ervaringen? :)

• Miggell
Met het packen van Kante kan ik tot onderstaand team komen als ik Cruyff en Lala koop.
Heb er de coins wel voor.

https://www.futbin.com//19/squad/4998613

Of jullie andere suggesties?

Op Cruyff en Lala na heb ik de rest van de spelers reeds in bezit

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-01 15:00
PetrCech_3 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:45:
[...]

Ik pak altijd Zuid-Koreanen, lekker goedkoop!

• mar101
PetrCech_3 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:24:
Op PC doe ik zowel voor brons als zilver rares meestal met Duitse spelers. Er is relatief veel aanbod tov andere landen / competities, het lukt me meestal wel voor 150/250 de brons rares te snipen en voor 250/350 de zilveren spelers.

Je hebt ook maar 70 squad chem nodig, dus je kan ook spelers op een andere positie opstellen, of wat random spelers uit andere competities / landen toevoegen.
Vissert schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:48:
[...]

Gewoon onbekende leagues pakken. Polen, korea etc
England werkt ook altijd prima aangezien er 4/5 engelse leagues ingame zitten

• Solotov
Harribo schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:05:
[...]

Ach ja je had ook nog geen goede spelers ;)

Als er iemand zielig met zijn packs ben ik dat he? Krijg een 83 en 84 nif... Standaard de laatste maand.
Maar voordeel is, ik verwacht niets van de packs dus ben ook niet teleurgesteld. Ik spaar gewoon, heb nu 3 icons.
Zie trouwens weinig upgrades boven de nifs uitkomen op het veld. Scheelt mooi weer coins.

En untradeables...probeer ik wat te vermijden... En als ik wat haal.. Max +- 150k...
heb Huntelaar wel gehaald... Voor de fun factor
Kijken wat houten klaas kan...

Edit:

[...]

Uiteraard totaal niet eens hier mee.
Ooit gehoord van verbinding lags?
En incidentele lags, zoals ff een speler wat ondanks zijn versnelling van 90+ niet snel vooruit schijnt te komen, zijn zeker onderdeel van de ai. Nog maar te zwijgen over keepers die ballen geregeld terug stompen naar de spitsen.

Ik heb zat wedstrijden waarin ik beter ben maar die niet win. Nu ben ik ook geen goede afmaker maar 5x op de paal en 1 kutgoal tegen via mijn keeper... Tja.

Het blijft bijzonder vreemd dat meerdere mensen ervaren dat je de ene avond bijna alles wint en de andere avond bijna alles verliest. Zelfde niveau.
Nee het spel stinkt wat.
Ik heb er wat mee leren leven maar ga nu niet ea pleasen in deze.

Misschien heb jij nooit verbinding lag, dan heb je veel meer controle, wereld van verschil. Prijs je gelukkig
Doe je nou gewoon net alsof je t niet snapt, of snap je t echt niet?
Als jij 5x op de paal schiet en je tegenstander scoort 1x en je verliest dan heb je t toch aan jezelf te danken? Die 5x had je ook minimaal 2x kunnen scoren...

Die lag zit op de server he, dat snap je toch? Daar heeft je tegenstander net zoveel last van..

• buurman3
Miggell schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 16:44:
Met het packen van Kante kan ik tot onderstaand team komen als ik Cruyff en Lala koop.
Heb er de coins wel voor.

https://www.futbin.com//19/squad/4998613

Of jullie andere suggesties?

Op Cruyff en Lala na heb ik de rest van de spelers reeds in bezit
Mbappe ipv Dembele?
Shreddaaa schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 17:22:
[...]
Die lag zit op de server he, dat snap je toch? Daar heeft je tegenstander net zoveel last van..
net voor de game-server blijkbaar om te ****

https://www.reddit.com/r/...dup_lag_and_button_delay/

• Razz89
Wie kan mij helpen om een team te bouwen?
Graag jullie prikkels nodig om een mooie squad neer te zetten..

Opstelling maakt me niet uit hoe ik start..
Ingame switch naar 4231 of 41212
Budget: 3.5mill.(xbox)

Wie ik er in wil hebben:
butre(icon)
zlatan(untradable)
Militao(ffs)
Juan jesus(swap) of koulibaly(sif) (lastige keuze)

Hoop op reacties..
(Ik ben even ideeloos)

• cubert20
Razz89 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 17:59:
Wie kan mij helpen om een team te bouwen?
Graag jullie prikkels nodig om een mooie squad neer te zetten..

Opstelling maakt me niet uit hoe ik start..
Ingame switch naar 4231 of 41212
Budget: 3.5mill.(xbox)

Wie ik er in wil hebben:
butre(icon)
zlatan(untradable)
Militao(ffs)
Juan jesus(swap) of koulibaly(sif) (lastige keuze)

Hoop op reacties..
(Ik ben even ideeloos)
Van die 3,5 moet daar butre nog af?
En heb je nog andere untradeables die interessant zijn

• Razz89
cubert20 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 18:10:
[...]

Van die 3,5 moet daar butre nog af?
En heb je nog andere untradeables die interessant zijn
Ja die moet daar nog vanaf..
Nee eigenlijk niet..
Butre had ik meer omdat ik een icon voor ibra nodig heb om hem op 8chem te krijgen.

• cubert20
Razz89 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 18:15:
[...]

Nee eigenlijk niet..
Butre had ik meer omdat ik een icon voor ibra nodig heb om hem op 8chem te krijgen.
Als je dan larsson doet heb je een strong link

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:23

Oekol

waka waka hey hey

Gold 2 rewards: Finbogasson & Luuk de jong.........

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Shreddaaa schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 17:22:
[...]

Doe je nou gewoon net alsof je t niet snapt, of snap je t echt niet?
Als jij 5x op de paal schiet en je tegenstander scoort 1x en je verliest dan heb je t toch aan jezelf te danken? Die 5x had je ook minimaal 2x kunnen scoren...

Ooit bedacht hoe het komt dat ik 5x op een paal schiet? Das geen toeval.
Ben niet zo goed dat ik precies de paal 5x kan raken

Laat maar lang verhaal. Genoeg eersr over gezegd.

• cubert20
Razz89 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 18:15:
[...]

Nee eigenlijk niet..
https://www.futbin.com/19/squad/5002684

• Razz89
Geen larsson fan maat ik ga is kijken of ik hiermee kan voort bouwen..
Je helpt me de goede weg op thanks!
Denk je dat fabinho genoeg is achterin?

• Solotov
Harribo schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 18:23:
[...]

Ooit bedacht hoe het komt dat ik 5x op een paal schiet? Das geen toeval.
Ben niet zo goed dat ik precies de paal 5x kan raken

Laat maar lang verhaal. Genoeg eersr over gezegd.
Dat is inderdaad geen toeval. Dan gebruik je t verkeerde schot of mik je verkeerd. Kortom, oefenen! En niet het spel de schuld geven...

• Nachtapotheker
Haha, ja ik ook dus dan is er helaas soms lag als ik speel ;)

Hier uit de playerpicks Koulibaly en Orban, helaas geen serie a team 8) maar prima sub.
Uit de packs een oranje Skrinar (tradable) das prima. Even wachten tot ze uit de packs zijn en verkoper maar >:)

[ Voor 33% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-02-2019 19:15 ]

Pagina: 1 ... 141 ... 200 Laatste