• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:33
Bean77 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:19:
[...]

Ik denk ook niet mee te kunnen doen op top niveau. Ondanks mijn top team ( https://www.futbin.com/19/squad/2762472 ) ben ik zelf maar een middelmatige speler. Was ik zelf als speler veel beter dan had ik op topniveau met dit team kunnen spelen. Maar ja, wel het team, niet de goede speler. Dus wel pay (al gelukkig geen 5000), weinig win. >:)
Hoe bevalt aouar jou? Zit te twijfelen of ik kante of guendouzi of rttf kondogbia moet nemen. Of doorsparen voor aouar.. wel in een andere (defensieve) rol.
Ambianz schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:27:
[...]

Hoe bevalt aouar jou? Zit te twijfelen of ik kante of guendouzi of rttf kondogbia moet nemen. Of doorsparen voor aouar.. wel in een andere (defensieve) rol.
Niet overtuigd. Niet als cam, niet als cm. Maar dat is mijn ervaring. Ik zou nu Guendouzi proberen als ik de keus opnieuw zou maken (Aouar speelt nou ook weer niet zo dramatisch dat ik zsm van hem af moet).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

ErnstMid schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:11:
[...]

Komt nog, ze hebben het even uitgezet.
Kwamen zeker te goeie rewards uit...
meh, de webapp loopt weer te happeren en krijg constant errors bij het listen van spelers op de transfermarkt om vervolgens te zien dat wel aan de lijst zijn toegevoegd, maar niet gelist.

Ea zal wel weer denken dat ik robot ben :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:42

Oekol

waka waka hey hey

Fraaank schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:32:
[...]

Kwamen zeker te goeie rewards uit...
Mwah kreeg een 88 buffoon en een 87 rakitic dacht ik of modric er uit. Perfect voor de sbc die ik vast een keer ga doen voor een icon.

Heeft ieeeeemand ervaring met suso?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-01 09:58
Leoon. schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 21:21:
[...]

Mwah kreeg een 88 buffoon en een 87 rakitic dacht ik of modric er uit. Perfect voor de sbc die ik vast een keer ga doen voor een icon.

Heeft ieeeeemand ervaring met suso?
Toen ik serie A team had zijn IF 86 versie gehad. Vond het een beetje mwah. Hij scoorde praktisch nooit bij mij. Ook leek zijn snelheid tegen te vallen. Ik was er niet kapot van.

P.S. ik lees iets over gratis pakketje.... uh wtf iets gemist? Via de app of console?

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:18
packje is terugetrokkken
Sleehond schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 21:44:
[...]

Toen ik serie A team had zijn IF 86 versie gehad. Vond het een beetje mwah. Hij scoorde praktisch nooit bij mij. Ook leek zijn snelheid tegen te vallen. Ik was er niet kapot van.

P.S. ik lees iets over gratis pakketje.... uh wtf iets gemist? Via de app of console?
Is tijdelijk weer uitgezet, heb hem ook nog niet:

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1092859225456271360
Nog 300k nodig voor Prime Butre, dat gaat wel lukken binnen 30 dagen :)

Al mijn gouden spelers zijn al bijna verkocht, nog een hele rits 84 untradable en een paar honderd consumables om het gaat verder te dichten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Rare Mega Pack gekregen....toch weer een 83 rated erbij!
en weer een gamepad gesloopt
het is toch van de zotte dat al mijn spelers gewoon niet kunnen rennen....zo vreselijke traaaaaaag
tegenstander kon er niets van en had gewoon een 81 rated pl team...toch was ik niet in staat om maar iets te doen....hij had werkelijk ALLE controle... kappen, draaien, versnellen etc etc
Ik kon dat echt vergeten met zoveel traagheid.
Spel is goed vern**kt nu

enfin iemand Huntelaar nog getest?

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 05-02-2019 22:28 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-01 09:58
Inmiddels wel gehad!

Zat alleen een Kagawa van Dortmund in, rest kende ik praktisch niet eens. Drama pakje. Maar goed, gratis en weer zooi voor de club!

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Omg, lekker dat gratis pakketje. Helaas untradeble maar heb een Franse comp team dus kan er wel wat mee...

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2s67p8k.jpg
Bijzonder, speel daarna 2 wedstrijden tegen top elftallen, zie ik bij hun vertraging en ongeluk.
Mmm...toch maar een paar bronzen op de bank doen dan?

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-01 14:29
mrjobby schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 22:57:
Omg, lekker dat gratis pakketje. Helaas untradeble maar heb een Franse comp team dus kan er wel wat mee...

[Afbeelding]
mrjobby schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 22:57:

[Afbeelding]
Dit ga je niet menen. Kom ik aan met Gundogan (84) als beste speler...
4-2-2-2 met constant pressure aan. Jemig wat een verschil. 2x 3-0 voor na 1 helft...RQ. Weet ik nog niet hoelang mijn spelers meegaan. FFS Aouar is de key...die buffelt erop los op dat middenveld en creëert vervolgens kansen.

Prime Butragueno ziet er goed uit. Maar zijn Middle is ook maar 900 k en tradeable.

Hij zal Messi op RCAM moeten vervangen of hij gaat in de spits en Griezmann gaat met zijn linkervoet naar RCAM. Is het de moeite waard denken jullie. of gewoon Messi houden.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
bvbal79 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 23:28:
4-2-2-2 met constant pressure aan. Jemig wat een verschil. 2x 3-0 voor na 1 helft...RQ. Weet ik nog niet hoelang mijn spelers meegaan. FFS Aouar is de key...die buffelt erop los op dat middenveld en creëert vervolgens kansen.

Prime Butragueno ziet er goed uit. Maar zijn Middle is ook maar 900 k en tradeable.

Hij zal Messi op RCAM moeten vervangen of hij gaat in de spits en Griezmann gaat met zijn linkervoet naar RCAM. Is het de moeite waard denken jullie. of gewoon Messi houden.
Benieuwd naar jou team haha
Razz89 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 23:31:
[...]

Benieuwd naar jou team haha
https://www.futbin.com/19/squad/8990

Butra vs Messi. Of doorsparen voor TOTY Kante en ik hoop op een Matthaus of Petit SBC.
bvbal79 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 23:48:
[...]

Butra vs Messi. Of doorsparen voor TOTY Kante en ik hoop op een Matthaus of Petit SBC.
Butre is toch echt finisher, dan zou ik eerder Griezman naar LCAM zetten en. aouar eruit.

Bossie schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 00:03:
[...]

Butre is toch echt finisher, dan zou ik eerder Griezman naar LCAM zetten en. aouar eruit.
Ik begin Aouar steeds beter en beter te vinden. Messi wegdoen is strategisch om de waarde van mijn coins een beetje te houden (alhoewel je dan een untradable icon krijgt) en met constant pressure spelen is net niet genoeg met zijn stamina... Maar goed heb Rashford IF en Firmino IF als goede subs. Griezmann RCAM lijkt me ook iets fijner gezien in 4222 ik vaak naar binnen probeer te snijden en met linker poot schiet.
bvbal79 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 00:09:
[...]

Ik begin Aouar steeds beter en beter te vinden. Messi wegdoen is strategisch om de waarde van mijn coins een beetje te houden (alhoewel je dan een untradable icon krijgt) en met constant pressure spelen is net niet genoeg met zijn stamina... Maar goed heb Rashford IF en Firmino IF als goede subs. Griezmann RCAM lijkt me ook iets fijner gezien in 4222 ik vaak naar binnen probeer te snijden en met linker poot schiet.
Griezman kan aanvallend op elke positie goed spelen, heb hem zelf een tijd gehad in 4222 icm Yedder, waarby IF Yedder aanzienlijk meer impact om mijn spel/resultaat had dan NIF Suarez.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 11:21
Sarabia headliner uit het ultimate pakketje. Dikke prima!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Harribo schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 22:27:
en weer een gamepad gesloopt
het is toch van de zotte dat al mijn spelers gewoon niet kunnen rennen....zo vreselijke traaaaaaag
tegenstander kon er niets van en had gewoon een 81 rated pl team...toch was ik niet in staat om maar iets te doen....hij had werkelijk ALLE controle... kappen, draaien, versnellen etc etc
Ik kon dat echt vergeten met zoveel traagheid.
Spel is goed vern**kt nu

enfin iemand Huntelaar nog getest?
Het ligt altijd aan iets anders, sorry hoor maar ik vind je wel een beetje vermoeiend.
Ik snap best dat het spel soms frustrerend kan zijn, maar wat ik veel erger vind is om maar continu te moeten lezen dat het altijd maar aan het spel ligt maar de tegenstanders neeeeee die hebben er nooit last van. Gras is altijd groener aan de overkant. Zet je er een x over heen of breng iets van nuance aan in je reacties.. Je begint echt een beetje en sorry dat ik het zeg, zielig over te komen als een klein kind.

En ja je zegt dingen wat heel veel mensen denken en zo ervaren maar heel veel mensen denken altijd dat ze het spelletje snappen en goed zijn maar er zijn altijd weer mensen die beter zijn etc etc.
Leer er mee om gaan of kap er anders mee?

Ja natuurlijk mag je je frustraties uiten maar bij jou is 9 van de 10x altijd gezeur dat ALLEEN JIJ benadeeld wordt maar je tegenstanders niet. Ea heeft een anti scirpt speciaal voor jouw account gemaakt!
Jammer dat je niet op de ps4 speelt want had graag een friendly tegen je gespeeld. Benieuwd wat je reacties zou zijn na de wedstrijden..

En dit is allemaal niet persoonlijk bedoeld maar jij zegt altijd dat jij je mening mag geven over de game, ik geef nu mijn mening over jouw manier van posten :)

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-01 16:47
fifanoob schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 00:40:
[...]

Het ligt altijd aan iets anders dan het spel, sorry hoor maar ik vind je wel een beetje vermoeiend.
Ik snap best dat het spel soms frustrerend kan zijn, maar wat ik veel erger vind is om maar continu te moeten lezen dat het altijd maar aan het spel ligt maar de tegenstanders neeeeee die hebben er nooit last van. Gras is altijd groener aan de overkant. Zet je er een x over heen of breng iets van nuance aan in je reacties.. Je begint echt een beetje en sorry dat ik het zeg, zielig over te komen als een klein kind.

En ja je zegt dingen wat heel veel mensen denken en zo ervaren maar heel veel mensen denken altijd dat ze het spelletje snappen en goed zijn maar er zijn altijd weer mensen die beter zijn etc etc.
Leer er mee om gaan of kap er anders mee?

Ja natuurlijk mag je je frustraties uiten maar bij jou is 9 van de 10x altijd gezeur dat ALLEEN JIJ benadeeld wordt maar je tegenstanders niet. Ea heeft een anti scirpt speciaal voor jouw account gemaakt!
Jammer dat je niet op de ps4 speelt want had graag een friendly tegen je gespeeld. Benieuwd wat je reacties zou zijn na de wedstrijden..

En dit is allemaal niet persoonlijk bedoeld maar jij zegt altijd dat jij je mening mag geven over de game, ik geef nu mijn mening over jouw manier van posten :)
Amen!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 19:03
Gisteren 5 Rival wedstrijden gespeeld, 4 verloren 1 gewonnen. Wedstrijden waarbij ik 15 schoten op goal kreeg, de tegenstander 5 en 1-3 verlies. Zijn keeper pakte onmogelijke ballen.

Ook nog in de laatste minuut een gelijkmaker om de oren gehad. Bal omhoog de 16, zijn Ibra in kopduel tegen mijn Skriniar, dan voel je de goal al aan komen voordat er ook maar iemand naar de bal springt.

Speel nu in game nog de 3-5-2 die Sjakieman gedeeld had, maar heb het idee dat hij na de patch minder effectief aan het worden is en nu lees ik veel over 4-2-2-2. Ga die maar eens proberen met mijn Serie A team. :+

Suggesties voor dit team?

• mrjobby
Puzzle time!

Gister Pepe (untradeble) uit het gratis pakketje gekregen. Nu zit ik er over na te denken om Mbappe te verkopen en Pepe te gaan gebruiken, maar ik kom er zelf kwa chemistry niet uit om ze allen op 10 te krijgen. Iemand een idee?

Kante heb ik (nog) niet, maar zou ik wel graag willen

https://www.futbin.com/19/squad/4951813

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Hij heeft dus zieke Longshot zeggen z'n statistieken met een deadeye bijv. Kan 'm dan wel als wide cam gaan gebruiken bijv. Proberen waard. Nu nog ff iets verkopen of m'n rewards krijgen voor rivals en WL, koop ik 'm daar van.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Harribo schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 23:10:
Bijzonder, speel daarna 2 wedstrijden tegen top elftallen, zie ik bij hun vertraging en ongeluk.
Mmm...toch maar een paar bronzen op de bank doen dan?
Heb je niet een beetje door dat je ongeveer 80% van de leden van dit topic begint te irriteren met je loze kreten die totaal nergens op slaan....

In plaats van te dreigen dat je stopt met FIFA elke post bijna weer, raad ik je aan om daadwerkelijk te stoppen of anders te stoppen met dit soort onzinnige bijdrages aan dit topic.

En net als @fifanoob is dit mijn mening over jouw post gedrag

[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 06-02-2019 08:27 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
mrjobby schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:15:
Puzzle time!

Gister Pepe (untradeble) uit het gratis pakketje gekregen. Nu zit ik er over na te denken om Mbappe te verkopen en Pepe te gaan gebruiken, maar ik kom er zelf kwa chemistry niet uit om ze allen op 10 te krijgen. Iemand een idee?

oplossing:

https://www.futbin.com/19/squad/4952286

wijze woorden

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

simons schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:22:
[...]

Gewoon een weekje bij de Gall&Gall gaan werken, en dan je afvragen of volwassenheid en verslaving elkaar uitsluiten...
Zeven jaar bij een slijterij gewerkt... snap wat je bedoelt, niet mee eens, maar ook geen discussie voor hier :+

Gratis ultimate pakket was echt waardeloos, pakketje daarna van zo'n sbc'tje kwam oranje Ziyech uitlopen :) Toch leuk voor mn toekomstige eredivisie team, lekker linkje met de Jong :*) Toch ook maar eens rustig beginnen aan de eredivisie SBC, duimen dat we onderweg nog ergens wat utrecht spelers packen.

Gisteravond de 4222 geprobeerd, kwam nog niet helemaal uit de verf. Had het idee dat ik een enorm gat had tussen mn spitsen en cdm's. Maar dat kan ook goed komen doordat ik zo gewend ben met een centrale cam te spelen. Ga het vanavond nog wat extra tijd geven :)

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 19:03
Leoon. schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:15:
[...]

Hij heeft dus zieke Longshot zeggen z'n statistieken met een deadeye bijv. Kan 'm dan wel als wide cam gaan gebruiken bijv. Proberen waard. Nu nog ff iets verkopen of m'n rewards krijgen voor rivals en WL, koop ik 'm daar van.
Heb altijd wel een zwak gehad voor Suso. Heb zijn IF gehad en nu zijn SIF. Is vaak gevaarlijk maar rendement is helaas niet geweldig, in een 3-5-2 als RM. Dat zal uiteraard te maken hebben met mijn tekort aan lange spitsen die voorzetten afwerken. In een 4-3-3 heeft hij duidelijk meer rendement, op links staat dan Perisic RTTF die regelmatig een bal binnen kopt, daarnaast zullen ze in een 1-spits systeem vaker richting- en in de 16 komen dan bij een 3-5-2, dus vaker in scorings positie.
[...]

Ook mijn bevinding de laatste tijd. Al zijn inderdaad zijn long shots wel heerlijk, aan de andere kant Perisic RTTF levert wel wat leuke momenten op :)

[ Voor 8% gewijzigd door DeeleNL op 06-02-2019 08:44 ]

• mrjobby
ah nice one, dankje!

Edit; even voor de zekerheid, als ik ze dan ingame wijzig maakt het niet uit toch dat bijv Griez als CM op de SP positie staat en Kante andersom? 10 Chem is 10 Chem toch

[ Voor 29% gewijzigd door mrjobby op 06-02-2019 08:47 ]

• ErnstMid

ErnstMid

En dan gewoon Griezmann spits en Kante CM toch? :) Nvm, die CM heeft een stronglink nodig. Niks gezegd! :9

[ Voor 12% gewijzigd door ErnstMid op 06-02-2019 08:45 ]

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-01 15:00
ErnstMid schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:42:
[...]

Gisteravond de 4222 geprobeerd, kwam nog niet helemaal uit de verf. Had het idee dat ik een enorm gat had tussen mn spitsen en cdm's. Maar dat kan ook goed komen doordat ik zo gewend ben met een centrale cam te spelen. Ga het vanavond nog wat extra tijd geven :)
Dat probleem heb ik dus ook altijd met die opstelling!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:36

En speel je dan met een F9 om het gat op je middenveld wat te dichten of spelen Griezmann en Suarez puur als spits? Wat zijn je tactics en spelers instellingen?

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

mrjobby schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:15:
Puzzle time!

Heb je die Loaoa niet gedaan tijdens die youngster promo? L1 Portugese Striker... had perfect in dit team gepast.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

DeeleNL schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:43:
[...]

Heb altijd wel een zwak gehad voor Suso. Heb zijn IF gehad en nu zijn SIF. Is vaak gevaarlijk maar rendement is helaas niet geweldig, in een 3-5-2 als RM. Dat zal uiteraard te maken hebben met mijn tekort aan lange spitsen die voorzetten afwerken. In een 4-3-3 heeft hij duidelijk meer rendement, op links staat dan Perisic RTTF die regelmatig een bal binnen kopt, daarnaast zullen ze in een 1-spits systeem vaker richting- en in de 16 komen dan bij een 3-5-2, dus vaker in scorings positie.

[...]

Ook mijn bevinding de laatste tijd. Al zijn inderdaad zijn long shots wel heerlijk, aan de andere kant Perisic RTTF levert wel wat leuke momenten op :)
Thanks voor je input. Heb op links Kluivert zn speciale kaart staan. Zal hem eens vergelijken met Perisic z'n RTTF kaart. Speel 4231 (2) maar switch wel eens ingame naar 4231 dus dan worden ze een RAM en een LAM. Ben heel benieuwd naar hem, stats zeggen toch echt dat hij behalve de snelheid beter moet zijn dan Baldé

• mrjobby
bbblije schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:57:
[...]

Heb je die Loaoa niet gedaan tijdens die youngster promo? L1 Portugese Striker... had perfect in dit team gepast.
Nope niet gedaan. Ben tevreden over Griezmann en het is me toen niet echt opgevallen dat ik hem later misschien goed had kunnen gebruiken.
Joster schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:47:
[...]

En speel je dan met een F9 om het gat op je middenveld wat te dichten of spelen Griezmann en Suarez puur als spits? Wat zijn je tactics en spelers instellingen?
Ja Griezmann is F9 en Saurez spits. Neig nu naar Butragueno als diepe spits en Saurez erachter en Griezmann als RCAM ipv Messi.

Mijn LCAM en RCAM staan op vrije spel, maar in tactics speel ik zo wijd mogelijk zodat ze meer de gaten kunnen creeeren. Aouar is hier verdomd goed in zeg merk ik. Die buffelt daarnaast ook overal achteraan op het middenveld.

Dus
1SP get behind lines
1SP False 9
2 CAM vrije spel, stay forward
1 CDM (Kante) stay back
1 CDM (Matthaus) balanced (dit is namelijk meer een box to box speler en heb ik graag wat dieper staan en komt nu dus met constant pressure ook beter uit de verf
LA en RA stay back

Ik heb geen spelers op aggresive interceptions staan. speel verdedigend dus met constant presssure 3 streepjes wijd en 6 streepjes diep, Aanvallend dus wide 5 streepjes en snelle opbouw

Het zijn pas een paar potjes dus ik moet nog even verder experimenteren. Kijken hoe lang dit vol te houden is etc.
Heb goede subs in ieder geval met Goretzka IF, Rashford IF en Firmino IF

Ik kan iedereen aanraden de dagelijkse sbc te doen, best een goed pakje >:)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/8c84df2W/thumbnail-20190206-095035.jpg

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:22
Bean77 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:54:

[Afbeelding]
Damn :)
Bij mij kwam er een 83 rated uit als max.
Maarja mag ook niet klagen denk ik nadat ik laatst in korte tijd tradeable FS Aouar en mid Scholes uit de packs kreeg

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:25

[Afbeelding]
Disclaimer: je moet wel packluck hebben, want niet iedereen krijgt zulke spelers. Driemaal raden in welke categorie ik val :+

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[Afbeelding]
Hoe duur is die SBC? Dan check ik even of ik zin heb om er tijd in te steken :+

Is het de futheadliners SBC?

[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 06-02-2019 10:00 ]

Leoon. schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:00:
[...]

Hoe duur is die SBC? Dan check ik even of ik zin heb om er tijd in te steken :+

Is het de futheadliners SBC?
zo'n 8 k. Maar mogelijk kan je het gewoon met spelers uit je club doen.

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-01 21:31

[Afbeelding]
Ik doe 'm braaf elke dag, helaas niets.

Ik kreeg trouwens een Mega Pack van EA (bedankt), met 30 Jawel DERTIG items (marketingblabla..) ik open de pack, komt waarde heer Bender eruit rennen, 82 rated. SBC materiaal dus.

Overigens wacht ik op morgen, dan de rewards uit G3 WL en (hopelijk) rank 1 uit de DR. Welke score heb je als minimum nodig om in rank 1 te blijven? Ik las ergens dat 16.000 niet genoeg is, wat dan wel? 18?

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-01 16:05
Ghengis schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:08:
[...]

Ik kreeg trouwens een Mega Pack van EA (bedankt), met 30 Jawel DERTIG items (marketingblabla..) ik open de pack, komt waarde heer Bender eruit rennen, 82 rated. SBC materiaal dus.

Overigens wacht ik op morgen, dan de rewards uit G3 WL en (hopelijk) rank 1 uit de DR. Welke score heb je als minimum nodig om in rank 1 te blijven? Ik las ergens dat 16.000 niet genoeg is, wat dan wel? 18?
vaak 21000 ongeveer suc6!

• ErnstMid

ErnstMid

Ghengis schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:08:
[...]

Ligt er heel erg aan welke divisie :) Maar je kunt op je console kijken wat de scores van vorige week waren, dat zegt niet per se heel veel maar wel een indicatie.

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-01 21:31
ErnstMid schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:09:
[...]

Ligt er heel erg aan welke divisie :) Maar je kunt op je console kijken wat de scores van vorige week waren, dat zegt niet per se heel veel maar wel een indicatie.
Ah ga ik dat even doen, gewoon in het klassement? Divisie 5 overigens. 21.000 is trouwens nog best ver weg :-(

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:02:
[...]

zo'n 8 k. Maar mogelijk kan je het gewoon met spelers uit je club doen.
Nou... een Laporte 83 als beste.. :D
Ghengis schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:10:
[...]

Ah ga ik dat even doen, gewoon in het klassement? Divisie 5 overigens. 21.000 is trouwens nog best ver weg :-(
Divisie 5 was vorige week iets meer dan 17k genoeg.

[ Voor 38% gewijzigd door Oekol op 06-02-2019 10:20 ]

• ErnstMid

ErnstMid

[...]

Yes, in het klassement op Y (of driehoekje denk ik) dan krijg je alles van vorige week te zien :) Denk dat je met 17/18k. inderdaad een heel eind komt deze week.

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021

[Afbeelding]
Haha geweldig die hype direct als iemand er heerlijke spelers uithaalt! >:) Lekker pakketje hoor!
H_idde schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:25:
[...]

Haha geweldig die hype direct als iemand er heerlijke spelers uithaalt! >:) Lekker pakketje hoor!
Rationeel gezien is het ook een interessant pakje voor slechts 8k.
Uit mijn utlimate had ik slechts Ozil gehaald.

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Bean77 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:27:
[...]

Rationeel gezien is het ook een interessant pakje voor slechts 8k.
Uit mijn utlimate had ik slechts Ozil gehaald.
Haha, klopt helemaal! Ik heb er ook nog een aantal staan. Open ze vanavond na 19:00 in de hoop dat het TOTW van deze week wel lekker is!
[...]

Div 5 PS4 is de afgelopen weken rond de 18-19k punten. Ik ben vanavond al veilig denk ik en ga even 10k proberen bij elkaar te spelen met SB (goud 3)

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Nou gisteravond was echt verschrikkelijk om te spelen. Spelers misten kansen voor open doel. Alleen op de keeper af met de keeper op de doellijn en dan nog presteren om naast te schieten met nota bene Mertens. Op de paal... je kent het wel. Het was echt mijn avond niet. 2-2-3 was de eindstand.
Chiellini naast Bonucci werkt niet voor mij, die gast kan prima verdedigen en is lekker agressief, maar wordt voorbij gelopen als een stilstaande lantaarnpaal. Merk toch dat snelheid in de verdediging toch een must is voor mij. Zucht, we gaan weer verder zoeken.

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-01 14:04
Ik zie wat grappigs met die headliners.
Die headliners zijn vaak goedkoper dan de duurste IF terwijl ze toch beter zijn qua stats.
Heeft iemand daar een verklaring voor?
En zouder er nog een paar goedkope goede investeringen bij zijn?
Heb zelf al skriniar gekocht.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
IF's tellen als speciale kaart voor SBC's, de headliners als gold kaarten dacht ik.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

cubert20 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:49:
Ik zie wat grappigs met die headliners.
Die headliners zijn vaak goedkoper dan de duurste IF terwijl ze toch beter zijn qua stats.
Heeft iemand daar een verklaring voor?
En zouder er nog een paar goedkope goede investeringen bij zijn?
Heb zelf al skriniar gekocht.
Als de speler een IF krijgt met een andere positie dan gaat de headliner kaart niet omhoog. Stel je je voor dat lozano straks op LW gaat spelen een een IF krijgt dan stijgt de Headliner niet mee. Geen idee of dat het idee er achter is dat ze wat minder waard kunnen zijn, maar las het vanmorgen op een website.

• Miggell
Hassiebassie schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:45:
Nou gisteravond was echt verschrikkelijk om te spelen. Spelers misten kansen voor open doel. Alleen op de keeper af met de keeper op de doellijn en dan nog presteren om naast te schieten met nota bene Mertens. Op de paal... je kent het wel. Het was echt mijn avond niet. 2-2-3 was de eindstand.
Chiellini naast Bonucci werkt niet voor mij, die gast kan prima verdedigen en is lekker agressief, maar wordt voorbij gelopen als een stilstaande lantaarnpaal. Merk toch dat snelheid in de verdediging toch een must is voor mij. Zucht, we gaan weer verder zoeken.
Dat punt met snelheid in de verdediging had ik ook last van.
Heb daar nu Varane en Ramos staan met beide een shadow kaartje en dat bevalt wel erg goed moet ik zeggen.
Verdedigend goed en ook voldoende snelheid.
Leoon. schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:55:
[...]

Als de speler een IF krijgt met een andere positie dan gaat de headliner kaart niet omhoog. Stel je je voor dat lozano straks op LW gaat spelen een een IF krijgt dan stijgt de Headliner niet mee. Geen idee of dat het idee er achter is dat ze wat minder waard kunnen zijn, maar las het vanmorgen op een website.
Huh, dit is nieuw voor mij. Dacht dat Headliners altijd voor blijven op de hoogste IF.
De reden van waarde is dat het geen IF zijn en niet ingezet kunnen worden in een dure SBC (icons bv)

ip zijn Headliners gewoon opgepimpte OTW kaarten

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 06-02-2019 10:58 ]

• chengbondkwok
Leoon. schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:55:
[...]

Dat klopt niet:
Q: Who qualifies to be a FUT19 Headliner?

A: FUT19 Headliners are a curated selection of players who are on an exceptional run of form through the season so far. In addition, to qualify for selection as a FUT19 Headliner, the player must have had at least one performance based in-form this season and must not have an existing dynamic item, TOTY item or a base item rated 90 or above in FUT19.

Q: Are FUT 19 Headliners dynamic items?

A: FUT 19 Headliners are dynamic items that get automatically upgraded if the player earns a qualified in-form during the remainder of the current season.

Q: How are FUT 19 Headliners dynamic items upgraded?

A: The FUT 19 Headliner upgrade will always stay one in-form ahead of the most recent qualifying performance based in-form. For example, Marco Reus has a latest TOTW In-Form rated 87, therefore his FUT 19 Headliner item is rated 88. If he gets another TOTW in-form, that second TOTW item will be rated 88 and his FUT 19 Headliner item will accordingly move to 89.

Q: When do FUT 19 Headliner Items get updated?

A: A FUT 19 Headliner item will be upgraded when they earn a qualifying performance based in-form: TOTW (until the end of the 2018-19 season), MOTM, Hero, Record Breaker and Team Of The Tournament selection.

Q: How long will a FUT 19 Headliner player take to get updated in-game?

A: Dynamic Player Items can take a few hours to update in-game after the applicable in-form is live in packs.

Q: What happens if a player’s in-form item is in a different position to their FUT 19 Headliner item?

A: The player’s position on his FUT 19 Headliner item type will not change.

Q: Will the FUT 19 Headliner's Action Shot change if they get an upgrade

A: FUT 19 Headliner items will retain the Action Shot they are initially released with even if they get subsequent upgrades.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik hoop dat het niet klopt, had het hier gevonden:
But if the player receives a new IF card with a different position and others remaining the same, then his Headliners card won't change in FIFA 19 Ultimate Team.
edit:
V: Wat gebeurt er als een in-vorm-item van een speler een andere positie heeft dan zijn FUT 19 Headliner-item?

A: De positie van de speler op zijn FUT 19 Headliner-itemtype blijft ongewijzigd.
Bewijst maar weer dat je alleen authentieke bronnen geloven moet _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 06-02-2019 11:04 ]

Hoe moeten we nu in vredesnaam je naam gaan quoten in posts :)

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

bvbal79 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:04:
[...]

@郭震邦

Dat is vrij makkelijk, als je @ teken doet staat hij bovenaan als TS haha :+ :D

• chengbondkwok
Leoon. schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:03:
[...]

Ik hoop dat het niet klopt, had het hier gevonden:

[...]
Het komt letterijk van de FAQ van EA vandaan :P

Volgens mij bedoelen ze dat als de IF een andere positie heeft dan z'n FUT Headliners kaart, dat de positie van z'n FUT Headliners kaart niet verandert.
bvbal79 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:04:
[...]

Ghehehe, misschien wel in dit topic, maar op de rest van de site noooooooooooooooooooit meer })

Nee, even kijken of de database van Tweakers dit leuk gaat vinden :P

[ Voor 24% gewijzigd door chengbondkwok op 06-02-2019 11:06 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

郭震邦 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:05:
[...]

Het komt letterijk van de FAQ van EA vandaan :P

Volgens mij bedoelen ze dat als de IF een andere positie heeft dan z'n FUT Headliners kaart, dat de positie van z'n FUT Headliners kaart niet verandert.
Yes yes, check mijn edit er onder. Reden nr1 waarom je alleen authentieke websites geloven moet :)

• cubert20
  • Laatst online: 15-01 14:04
bvbal79 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:57:
[...]

Huh, dit is nieuw voor mij. Dacht dat Headliners altijd voor blijven op de hoogste IF.
De reden van waarde is dat het geen IF zijn en niet ingezet kunnen worden in een dure SBC (icons bv)

ip zijn Headliners gewoon opgepimpte OTW kaarten
Maar otw zijn altijd veel duurder als de informs
cubert20 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:15:
[...]

Maar otw zijn altijd veel duurder als de informs
Dat zullen deze ook worden als iedereen door heeft dat het opgepimpte OTW's zijn en ze uit packs zijn.

• Terranova
bvbal79 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:17:
[...]

Dat zullen deze ook worden als iedereen door heeft dat het opgepimpte OTW's zijn en ze uit packs zijn.
zijn ze nu niet even duurder omdat IF's nodig zijn in die headliners SBC's. Dus die prijzen zijn nu een stuk hoger.
Terranova schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:19:
[...]

zijn ze nu niet even duurder omdat IF's nodig zijn in die headliners SBC's. Dus die prijzen zijn nu een stuk hoger.
ook dat, goedkope high rated IF's zoals Sommer etc zijn nodig voor de icon SBC's bv

• Terranova
bvbal79 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:20:
[...]

ook dat, goedkope high rated IF's zoals Sommer etc zijn nodig voor de icon SBC's bv
Ik heb 27k moeten betalen voor 83 rated IF Muriel die vrij kansloos is, maar ik had mezelf vast gepuzzeld bij de Carvajal SBC :+

• ronaldbaggio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
Zag een tijdje geleden een van de youtubers aangeven dat packs openen via de mobiel beter was.
Beetje (heel erg) sceptisch dacht ik vorige week laat ik eens proberen.

Pack ik Messi (gold) Helemaal happy want de eerste kaart was een POTW. dus mooie verassing :)

Vandaag om de tijd te vullen wat diverse landen SBC's gedaan. Laat ik ze maar openen op mijn mobiel.
Pack ik baby Rivaldo. Ik pis het licht uit :) :) :)

Toch blijf ik nog wel hopen dat ik ooit een Icon pack via mijn PS4.... :)

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Net vanochtend 88 Seedorf kunnen kopen, alleen twijfel wie ik uit mijn team moet halen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OHGevLHw0QloNvbyVhjOZgdj/full.png
Vormer heeft H/H dus verdedigd ook goed mee, maar ben niet te spreken over zijn Visie/Passen want als je die vergelijkt met Frenkie komen er gewoon te veel ballen niet aan.
Frenkie heeft zo'n lekker overzicht en kan ballen heerlijk weg legen waar je maar wilt en is dus erg handig in de opbouw, maar is wel M/M dus verdedigend kan hij soms verzaken en daarnaast heeft hij een mindere Stamina dan Vormer.
Het liefst haal ik Vormer er uit omdat ik dus niet tevreden ben over het passen wat al een aantal counters heeft veroorzaakt, alleen weet ik niet of het handig is om 2 middenvelders met M workrate voor verdedigen te hebben aangezien Seedorf H/M is.
Wat zouden jullie doen?

Edit:
Uit mijn gratis Ultimate Pack kwam als hoogste Dost dus ben wel jaloers op iedereen met goede packs

[ Voor 6% gewijzigd door Pompi op 06-02-2019 11:36 ]

• buurman3
  • Laatst online: 30-10-2025
ronaldbaggio schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:29:
Zag een tijdje geleden een van de youtubers aangeven dat packs openen via de mobiel beter was.

Pack ik Messi (gold) Helemaal happy want de eerste kaart was een POTW. dus mooie verassing :)

Vandaag om de tijd te vullen wat diverse landen SBC's gedaan. Laat ik ze maar openen op mijn mobiel.

ik kan die app niet gebruiken helaas.... mijn oude emailadres bestaat niet meer, en ik weet password niet meer :(

Oude provider en EA konden me uiteindelijk ook niet helpen.... en account ontkoppelen van PS4 kan ook niet... dus geen app voor mij

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:36
bvbal79 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:44:
[...]

Ja Griezmann is F9 en Saurez spits. Neig nu naar Butragueno als diepe spits en Saurez erachter en Griezmann als RCAM ipv Messi.

Mijn LCAM en RCAM staan op vrije spel, maar in tactics speel ik zo wijd mogelijk zodat ze meer de gaten kunnen creeeren. Aouar is hier verdomd goed in zeg merk ik. Die buffelt daarnaast ook overal achteraan op het middenveld.

Dus
1SP get behind lines
1SP False 9
2 CAM vrije spel, stay forward
1 CDM (Kante) stay back
1 CDM (Matthaus) balanced (dit is namelijk meer een box to box speler en heb ik graag wat dieper staan en komt nu dus met constant pressure ook beter uit de verf
LA en RA stay back

Ik heb geen spelers op aggresive interceptions staan. speel verdedigend dus met constant presssure 3 streepjes wijd en 6 streepjes diep, Aanvallend dus wide 5 streepjes en snelle opbouw

Het zijn pas een paar potjes dus ik moet nog even verder experimenteren. Kijken hoe lang dit vol te houden is etc.
Heb goede subs in ieder geval met Goretzka IF, Rashford IF en Firmino IF

Thanks, ik ga deze ook maar eens instellen als een van mijn tactieken, ben m'n 4231 wel een beetje beu onderhand :P In mijn ene team wordt Götze FB de F9 en Reus POTM de spits, in mijn andere team staan Depay SBC en Tevez FB voorin, eens kijken wie er het beste op F9 kan :)

[Afbeelding]
Mijn hoogste speler was 80 rated, de daarop volgende 77 |:(
buurman3 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:36:
[...]

ik kan die app niet gebruiken helaas.... mijn oude emailadres bestaat niet meer, en ik weet password niet meer :(

Oude provider en EA konden me uiteindelijk ook niet helpen.... en account ontkoppelen van PS4 kan ook niet... dus geen app voor mij
Hoe log je dan in op je PS4? Dat is toch gelijk aan elkaar....

• buurman3
  • Laatst online: 30-10-2025
bvbal79 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:45:
[...]

Hoe log je dan in op je PS4? Dat is toch gelijk aan elkaar....
Dat gaat vanzelf op ps4. Ooit wel ingelogd met password op ps4 dus. Maar ontkoppelen is erg complex via EA.

• Hassiebassie
Miggell schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:56:
[...]

Dat punt met snelheid in de verdediging had ik ook last van.
Heb daar nu Varane en Ramos staan met beide een shadow kaartje en dat bevalt wel erg goed moet ik zeggen.
Verdedigend goed en ook voldoende snelheid.
Dat wordt dus weer de knip trekken. :'( Achja, als ik dan toch bezig ben kan ik ook wel weer Courtois en Marcelo erbij nemen. Misschien ook carvajal omdat Florenzi toch eigenlijk ook wel aan vervanging toe is, of toch doorsparen João Cancelo van 87 ... Dat is ook gewoon een enorm dure kaart, maar dat zijn wel de prijzen waar ik nu aan moet gaan denken.

• Miggell
Hassiebassie schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:00:
[...]

Dat wordt dus weer de knip trekken. :'( Achja, als ik dan toch bezig ben kan ik ook wel weer Courtois en Marcelo erbij nemen. Misschien ook carvajal omdat Florenzi toch eigenlijk ook wel aan vervanging toe is, of toch doorsparen João Cancelo van 87 ... Dat is ook gewoon een enorm dure kaart, maar dat zijn wel de prijzen waar ik nu aan moet gaan denken.
Ik speel idd ook met Marcelo en Courtois erbij achterin.
Op rechts staat nu nog Semedo maar twijfel daar nu tussen Carvajal of de 86 versie van Lala, aangezien ik die wel kan linken met oa Varane.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ronaldbaggio schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:29:

Ik heb juist het idee dat ik beter pack als ik ze op de playstation open...had een icon en een 88 rated dit jaar als hoogste... enkele lage informs....

Met mobiel is het bij mij 3 keer niks en met de webapp in de browser al helemaal niet...

Heb op alle platformen ongeveer dezelfde hoeveelheid packs geopend....

Burp

• ronaldbaggio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
Wii4all schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:12:
[...]

Ik heb juist het idee dat ik beter pack als ik ze op de playstation open...had een icon en een 88 rated dit jaar als hoogste... enkele lage informs....

Met mobiel is het bij mij 3 keer niks en met de webapp in de browser al helemaal niet...

Heb op alle platformen ongeveer dezelfde hoeveelheid packs geopend....
Denk ook niet dat het ook maar iets uitmaakt. Maar vond het wel apart om te zien. :)
Via de webapp. is bij mij wel heel verschrikkelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door ronaldbaggio op 06-02-2019 12:20 ]

ronaldbaggio schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:19:
[...]

Denk ook niet dat het ook maar iets uitmaakt. Maar vond het wel apart om te zien. :)
Via de webapp. is bij mij wel heel verschrikkelijk.
Bij mij is het altijd verschrikkelijk :)
bvbal79 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:53:
[...]

Bij mij is het altijd verschrikkelijk :)
yep, webapp is simpelweg makkelijker met transfers listen etc

• mrjobby
Watskebeurt met de position change CF >>> CAM? Ze zijn niet te vinden om de transfermarkt?

• chengbondkwok
mrjobby schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:29:
Watskebeurt met de position change CF >>> CAM? Ze zijn niet te vinden om de transfermarkt?
Is al een tijdje zo.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
CF CAM staat er bij mij gewoon op

Wel voor het maximale

Burp

• ErnstMid

ErnstMid

Ja die worden allemaal meteen opgekocht... zal wel een botje op staan her en der :P

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Iemand ervaring met swap juan jesus of lucas hernandez? Ik zoek nieuwe goede cv's.. raak uitgekeken op ramos/varane.. ook gekeken naar militao/vvd sif..

• Hassiebassie
Razz89 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:40:
Iemand ervaring met swap juan jesus of lucas hernandez? Ik zoek nieuwe goede cv's.. raak uitgekeken op ramos/varane.. ook gekeken naar militao/vvd sif..
Hoezo raak je uitgekeken op Ramos en Varane? Zijn toch eigenlijk een koningskoppel :?
Je mag ze aan mij geven voor een zacht prijsje ;) ruilen voor Chiellini en Bonucci? B)

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06-2025
Razz89 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:40:
Ik draai nu met IF Manolas en IF Skrinair en loopt perfect! alleen gaat toch IF skrinair eruit voor Swap Juan Jesus.
https://www.easports.com/...fId=c1QbdupdbhW2:FFA19XBO
Dan gaan de overige coins naar IF SMS in plaats voor IF Pellegrini, kan helaas Nainggolan niet veranderen speelt echt heerlijk!
Iemand misschien nog tips voor me SP? Loopt erg lekker alleen wil er iets meer uit halen, toch misschien maar IF Mertens ipv SIF Gomez?

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-12-2025

Wil je eens een foto maken van je team tactics? Speel zelf ook 4-2-2-2 (InGame: https://www.futbin.com/19/squad/4108977) en ben benieuwd of dit voor mij ook zou kunnen werken...

• chengbondkwok
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DyuxclVV4AA-RqJ.jpg:large

Goed weekend uitgekozen om WL te spelen :P

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12-2025
Edit: Ah is al geplaatst! :)

[ Voor 92% gewijzigd door Goelan op 06-02-2019 16:05 ]

• Pompi
郭震邦 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 16:04:
[Afbeelding]

Goed weekend uitgekozen om WL te spelen :P
Iedereen met een OTW Higuain in zijn Seria A team is gefucked nu die naar Chelsea veranderd. Wonderbaarlijk dat CR7 er 1 krijgt voor een gelijkspel, veel mensen verwachtten dat niet zeker omdat hij al eerder goed bezig was en steeds niks kreeg.
En arme Luuk de Jong met maar 59 pace hahah

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-01 15:00
Pompi schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 16:07:
[...]

Iedereen met een OTW Higuain in zijn Seria A team is gefucked nu die naar Chelsea veranderd. Wonderbaarlijk dat CR7 er 1 krijgt voor een gelijkspel, veel mensen verwachtten dat niet zeker omdat hij al eerder goed bezig was en steeds niks kreeg.
En arme Luuk de Jong met maar 59 pace hahah
Valt wel mee want volgens mij update die OTW kaart gewoon nog.

• chengbondkwok
sirkeith schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 16:08:
[...]

Ja, maar die stond op AC Milan. Dat zal veranderen naar Chelsea. En dus zal hij niet meer in je team passen.

Aan de andere kant: volgens mij zijn er niet zo heel veel mensen met OTW Higuain :P

• Pompi
sirkeith schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 16:08:
[...]

Ja de OTW gaat omhoog maar hij veranderd van OTW AC Milaan naar OTW Chelsea, dus mensen die hem in hun Seria A team gebruiken hebben er dan niks meer aan.
@Bossie fabrepass!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

de OTW van Higuain zal dan niet passen in je serie a team, hij wordt wel meer waard door de nieuwe IF en door dat hij dan nu in PL team in te passen is gok ik. Al zal t ook weer niet zoveel zoden aan de dijk zetten.

Pfft een IF, ik zat te kijken naar de SBC kosten op futbin voor een FB.

Red Ronaldo gaat morgenvroeg uit Stevens passen in mijn BPL hybrid icm Figo :p

Pagina: 1 ... 140 ... 200 Laatste