We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Huntelaar....geen van Persie....klasse EA! 2x een 84 rated squad voor een speler die niet te gebruiken is...buurman3 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:02:
FB Stuntelaar incoming.
Edit: Composure, reactions en strenght een 99...misschien eens kijken of we dit kunnen doen!
[ Voor 16% gewijzigd door Fraaank op 04-02-2019 19:10 ]
1e potje met mijn normale tactics gespeeld en gewonnen. Gold 2 in the pocket. Tijd om eens te experimenteren met een constant pressure 433-4 team. Beetje zelf wat dingen ingesteld qua custom tactics en gaan met die banaan. Ingame heb ik naar dit team geswitched: https://www.futbin.com/19/squad/4895416
1e potje een RQ nadat ik binnen 20 minuten op 2-0 kwam. Tegenstander volledig vastgezet, overlopen en afgetroefd in de duels.
2e potje een RQ nadat ik de 3-1 maakte in de 32ste minuut. Ook hier hetzelfde beeld. Tegenstander wist niet wat hem overkwam. So far so good, maar ik vroeg me wel af of ik dit allemaal wel 90 minuten ging volhouden.
3e potje. Gold 1 is binnen handbereik en winst was noodzakelijk. Zelfde beeld als de eerste potjes. Maar deze tegenstander was beter en ik was wat ongelukkig met een slordige afwerking. Kwam 1-0 achter en vlak voor rust maakte ik de 1-1. Direct na rust kwam ik op 2-1. 60ste minuut de eerste wissel, 70ste minuut de 2e wissel. Liep uit naar 3-1, maar hij maakte nog de 3-2 in de 83ste minuut. Rest van de tijd de bal goed in de ploeg kunnen houden en uiteindelijk gewonnen en dus gold 1 in the pocket.
Wel was mijn team kapot qua stamina. Verlenging zou overleven geweest zijn. Dus spelers met liefst 88+ stamina is wel een vereiste. Ook pakte ik best wel wat gele kaarten omdat de spelers er bovenop zitten en soms gekke kaarten pakken.
Ik ga in rivals eens verder met deze tactiek deze week. Ook omdat daar toch geen verlengingen aan te pas komen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Hahaha had ja... Weet jij ook wel.
Maar voor fut maakt dat niet uit, jij lag ik lag
Edit: lachen jan klaas hoentelaar
Ben benieuwd hoe hij speelt
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 04-02-2019 19:20 ]
Leuke verassing idd, die zag ik niet aankomen.Harribo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:11:
[...]
Hahaha had ja... Weet jij ook wel.
Maar voor fut maakt dat niet uit, jij lag ik lag
Edit: lachen jan klaas hoentelaar
Ben benieuwd hoe hij speelt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Moet alle speciale NL-kaarten hebben voor het einddoel!
[ Voor 13% gewijzigd door Fraaank op 04-02-2019 19:28 ]
Met zijn stamina speel je ook geen wedstrijd uitSpeculaes schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:50:
Behoorlijke strength, jumping en heading bij Huntelaar. Ideale speler om iets te forceren. Cavani heeft bij mij ook altijd gigantisch gerendeerd
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Die is al tijden extinct, gaat denk ik ook niet in prijs omhoog. Als je Dumfries nog niet hebt en wilt heben, zou ik hem houden, anders gewoon verkopen.Jack_Mojo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:56:
Janssen van Utrecht gepacked. Is extinct. Wachten of maar verkopen?
Iemand een idee hoe NIF Griezmann het koppend altijd lijkt te winnen van oa Fabinho, Ramos en Varane?
Serieus in de potjes die ik tegen teams speelde vanavond met hem in de punt kopte ie er elke wedstrijd minimaal 1 in vanuit een corner
En nu pack ik Bergstrom ofzo van Utrecht haha. Ook extinct.Jack_Mojo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:56:
Janssen van Utrecht gepacked. Is extinct. Wachten of maar verkopen?
Bar slechte stamina, maar met 99 sprongkracht zou hij wel een ideale pinchhitter zijn als je achter staat en hem dan inbrengen
wijze woorden
Ik haal nu allemaal toppers die nog minder presteren dan mijn nif spelers. Misschien nu maar gewoon voor de fun factor gaan.
[ Voor 62% gewijzigd door Harribo op 04-02-2019 20:44 ]
Allemaal 2e paal voorzetten ftw!Valandil schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:41:
Beste power die kaart van Huntelaar .
Bar slechte stamina, maar met 99 sprongkracht zou hij wel een ideale pinchhitter zijn als je achter staat en hem dan inbrengen
Ik hoorde volgens mij een controller kapot gaan
Had nog voor Gold 1 kunnen gaan, maar met nog maar 3 wedstrijden en een steeds minder soepel spelende FIFA/verbinding vond ik het wel prima zo.
Merk wel dat ik met een backline van FUTMAS van Aanholt, POTM Van Dijk, FFS De Ligt en SBC Dumfries gewoon 0 goals uit voorzetten of corners heb gekregen in Weekend League.
Aan de andere kant heeft Van Dijk er 9 ingekopt en De Ligt 5 tijdens corners
[ Voor 17% gewijzigd door chengbondkwok op 04-02-2019 21:16 ]
is FFS Aouar weer terug...geen tijd gehad nog maar zo eens proberenBean77 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:07:
Vanavond had ik nog 4 potjes te gaan. 1 win voor Gold 2 en dan eventueel nog 3 om te kijken of ik gold 1 kan halen.
1e potje met mijn normale tactics gespeeld en gewonnen. Gold 2 in the pocket. Tijd om eens te experimenteren met een constant pressure 433-4 team. Beetje zelf wat dingen ingesteld qua custom tactics en gaan met die banaan. Ingame heb ik naar dit team geswitched: https://www.futbin.com/19/squad/4895416
1e potje een RQ nadat ik binnen 20 minuten op 2-0 kwam. Tegenstander volledig vastgezet, overlopen en afgetroefd in de duels.
2e potje een RQ nadat ik de 3-1 maakte in de 32ste minuut. Ook hier hetzelfde beeld. Tegenstander wist niet wat hem overkwam. So far so good, maar ik vroeg me wel af of ik dit allemaal wel 90 minuten ging volhouden.
3e potje. Gold 1 is binnen handbereik en winst was noodzakelijk. Zelfde beeld als de eerste potjes. Maar deze tegenstander was beter en ik was wat ongelukkig met een slordige afwerking. Kwam 1-0 achter en vlak voor rust maakte ik de 1-1. Direct na rust kwam ik op 2-1. 60ste minuut de eerste wissel, 70ste minuut de 2e wissel. Liep uit naar 3-1, maar hij maakte nog de 3-2 in de 83ste minuut. Rest van de tijd de bal goed in de ploeg kunnen houden en uiteindelijk gewonnen en dus gold 1 in the pocket.
Wel was mijn team kapot qua stamina. Verlenging zou overleven geweest zijn. Dus spelers met liefst 88+ stamina is wel een vereiste. Ook pakte ik best wel wat gele kaarten omdat de spelers er bovenop zitten en soms gekke kaarten pakken.
Ik ga in rivals eens verder met deze tactiek deze week. Ook omdat daar toch geen verlengingen aan te pas komen.
Heel veel overpowered teams laten zich express terugzakken (dus steeds een match te beginnen en te verliezen), zodat ze makkelijke rewards krijgen. Heel erg goedkoop. Vind dat EA daar eens goed naar moet gaan kijken.MadMoody schreef op maandag 4 februari 2019 @ 21:25:
Kan iemand mij uitleggen hoe het mogelijk is dat ik, die in de 6e divisie zit, tegen een team met 7(!) icons kan komen te spelen in Rivals? Heb zelf geen enkele icon en dus ook verloren. FIFA you're drunk!
Klopt. Reus 90 heeft een bagger stamina en was op zoek naar een speler die dat wel had. In principe een CM voor max 1mln. Twijfelde tussen Aouar en Guendouzo ofzobvbal79 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 21:15:
[...]
is FFS Aouar weer terug...geen tijd gehad nog maar zo eens proberen
briljant BeanBean77 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:07:
Vanavond had ik nog 4 potjes te gaan. 1 win voor Gold 2 en dan eventueel nog 3 om te kijken of ik gold 1 kan halen.
Ik heb het ook uitgeprobeerd. Vanaf minuut 1 constant pressure en team pressure. Na 50 minuten sta ik op 3-0 —> RQ
En wat zou / kan EA daar aan doen dan?Fraaank schreef op maandag 4 februari 2019 @ 21:27:
[...]
Heel veel overpowered teams laten zich express terugzakken (dus steeds een match te beginnen en te verliezen), zodat ze makkelijke rewards krijgen. Heel erg goedkoop. Vind dat EA daar eens goed naar moet gaan kijken.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Hmmm, zo zit ik hem ook te bekijken. Is het een dure sbc? Misschien vervang ik mijn sub van Mandzukic/ZazaValandil schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:41:
Beste power die kaart van Huntelaar .
130k (Xbox). Als Ajacied moest ik hem wel doen, kan mooi Ibra vervangen in de 2e helft.Hassiebassie schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:06:
[...]
Hmmm, zo zit ik hem ook te bekijken. Is het een dure sbc? Misschien vervang ik mijn sub van Mandzukic/Zaza
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Toen was je stamina ook zeker opbuurman3 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 21:44:
[...]
briljant Bean
Ik heb het ook uitgeprobeerd. Vanaf minuut 1 constant pressure en team pressure. Na 50 minuten sta ik op 3-0 —> RQ
Netjes hoor. Kennelijk werkt het wel.
Blijft wel teleurstellend als Banega de highest rated kaart in je ultimate pack is, maar het verbaast me niet meer. Iemand nog tips voor goede box to box BPL Middenvelder, anders ga ik Fredje maar weer eens inzetten hoewel Firmino ook altijd zeer vervelend is om tegen te spelen.
[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 04-02-2019 22:54 ]
Eerste keer maar 7 potten gespeeld door uiteindelijk tijd gebrek.
Maar nu na 26 potten op Goud 3 dus meer dan dik tevreden.
De laatste 4 potten kan ik echt niet meer opbrengen
Het lijkt te werken inderdaad, alleen ik scoor zelf te weinig..morgen ga ik 4222 met constant pressure proberen. Kijken of dat werkt. En Messi moet maar het veld ruimen voor iemand met meer staminaBean77 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:39:
[...]
Toen was je stamina ook zeker op![]()
Ik kwam een keer iemand tegen die constant pressure deed in een 352/3412 formatie. Vooral op het middenveld kom je er gewoon niet uit (speelde met maar 3 middenvelders).bvbal79 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 23:35:
[...]
Het lijkt te werken inderdaad, alleen ik scoor zelf te weinig..morgen ga ik 4222 met constant pressure proberen. Kijken of dat werkt. En Messi moet maar het veld ruimen voor iemand met meer stamina
Het grootste nadeel van die formatie is wel dat als je je duels op het middenveld verliest je er zo doorheen kunt
Ook 424 en zelfde tactiek zie ik heel vaak. Vooral als er 6 man van de tegenstander op jouw helft staan is de kans groter dat je een duel verliest of geen afspeelmogelijkheid hebt.
Mensen die 3 of 4x op rij leaven net na de aftrap een temp ban geven of iets? Of uitsluiten van rewards.
Oef lastig. Ik zie hem niet op de transferlijst staan. Is het een untradable?AntraXxX schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:08:
[...]
130k (Xbox). Als Ajacied moest ik hem wel doen, kan mooi Ibra vervangen in de 2e helft.
Lijkt mij dus ook de wissel om iets te forceren. Volgens mij is er nauwelijks een soortgelijke fysieke spits, of is er ergens een degelijk alternatief te koop?
Hoe zet je team pressure aan? Constante druk kan ik wel vinden bij de tactieken.buurman3 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 21:44:
[...]
briljant Bean
Is de Weekend League nu trouwens standaard ook op maandag of waren er weer issues in het weekend?
Verwijderd
Ik heb het idee dat ik het na de patch een beetje kwijt ben. Overigens speelt dit niet alleen tijdens de WL, maar ook met squad battles.
Ik lees hier over mensen die constant pressure spelen. Misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen.
ingame, d-pad omhoog voor het menu, en dan d-pad links op PS4.RFRF schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 08:44:
[...]
Hoe zet je team pressure aan? Constante druk kan ik wel vinden bij de tactieken.
Is de Weekend League nu trouwens standaard ook op maandag of waren er weer issues in het weekend?
omLAAG en naar links. met omHOOG krijg je wat andere optiesBossie schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:00:
[...]
ingame, d-pad omhoog voor het menu, en dan d-pad links op PS4.
viel best mee. De twee middenvelders gaan het hardst..... (maar dat zijn Pogba en Kondogbia dus goed te doen qua stamina)Bean77 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:39:
[...]
Toen was je stamina ook zeker op![]()
Het 2e punt is denk ik meer een probleem van mij zelf. Het komt regelmatig voor als ik een bal inspeel dat de ontvangende speler op de bus staat te wachten. Komt niet in de bal (ook al druk je R1 in)
hetzelfde als je een spits in speelt deze blijft dan maar vooruit lopen zonder ook maar naar de bal te komen of stil blijven staan.
weet iemand hier een truc voor. (heb niet het idee dat R1 voldoende werkt)
Klopt, ik merk ook dat de cdm/cm (primes Keane en Ballack) er snel doorheen zijn. Daarom ook minder aanvallers, maar juist meer middenvelders op de bank.buurman3 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:37:
[...]
viel best mee. De twee middenvelders gaan het hardst..... (maar dat zijn Pogba en Kondogbia dus goed te doen qua stamina)
Ik experimenteer nu ook om bijv. 30 minuten vol druk te zetten en dan weer 15 een rustig aan formatie te kiezen en dat afwisselend. Zo spaar ik ook wat stamina.
Het is wel grappig om te zien wat dan het verschil is hoe je spelers erin knallen
Is het verstandig om hem nu nog te verkopen? De prijs zal neem ik aan wel naar beneden gaan als hij naar China gaat. Dan zitten weinig mensen nog op hem te wachten in het team.
[ Voor 29% gewijzigd door M@cer op 05-02-2019 11:48 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Zou niet weten waarom?M@cer schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:47:
Slecht nieuws voor mijn Serie A team, Hamsik gaat waarschijnlijk verhuizen naar een club in China.. Dat wordt dus op zoek naar een vervanger in mijn Serie A team. Middenvelders zijn er niet in overvloed in de Serie A.
Is het verstandig om hem nu nog te verkopen? De prijs zal neem ik aan wel naar beneden gaan als hij naar China gaat. Dan zitten weinig mensen nog op hem te wachten in het team.
Die kaart blijft gewoon de serie A houden en de club uit china komt er dan bij als ze daar de rechten van hebben.
Waarom? Er komt toch gewoon een nieuwe kaart..M@cer schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:47:
Slecht nieuws voor mijn Serie A team, Hamsik gaat waarschijnlijk verhuizen naar een club in China.. Dat wordt dus op zoek naar een vervanger in mijn Serie A team. Middenvelders zijn er niet in overvloed in de Serie A.
Waarschijnlijk wordt de Serie A kaart zelfs duurder op een gegeven moment omdat ze uit de packs gaan. Mocht de transfer doorgaanLordFather schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:50:
[...]
Zou niet weten waarom?
Die kaart blijft gewoon de serie A houden en de club uit china komt er dan bij als ze daar de rechten van hebben.
Probeer onderstaande eens en deel je ervaringenBeavbusi schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 10:45:
Speel nu 352, wil eigenlijk weer richting een andere opstelling. Iemand hier advies voor een interessante? Graag met custom tactics. Ik speel eigenlijk over het algemeen redelijk vlot op de counter met 1-2's of diepte. Wat minder van het lange breien.
https://www.reddit.com/r/...post_patch_guide_to_4222/
Aangezien je 352 speelt, zou je waarschijnlijk ff moeten starten in 442 en dan naar 4222 ivm chem op je wingers.
Handig dat ik het hier even lees. Heb zelf Hamsik ook in mijn serie A team, geweldige 2-benige passer die altijd vrij probeert te lopen.M@cer schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:47:
Destijds voor 15.000 gesniped. Zijn bedrag kan dus nog aardig oplopen als ik het begrijp
[ Voor 9% gewijzigd door M@cer op 05-02-2019 12:11 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
ik vind dit echt een belachelijke maatregel, maak het dan alleen beschikbaar voor 18+ ofzo.Jovialgent schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:44:
Iemand die weet hoe je nu toch vanuit België fifa points kunt bemachtigen op 1 of andere manier? Ik zal niet zeggen dat het nadelig is maar toch..
Vind dit soort dingen toch echt de verantwoordelijkheid van ouders en niet van de overheid.
geen idee hoe je locatie word bepaald, anders moet je waarschijnlijk iets doen dat we hier niet bespreken
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2019 14:00 ]
Bespreken we hier nietBossie schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:05:
[...]
ik vind dit echt een belachelijke maatregel, maak het dan alleen beschikbaar voor 18+ ofzo.
Vind dit soort dingen toch echt de verantwoordelijkheid van ouders en niet van de overheid.
geen idee hoe je locatie word bepaald, anders moet je KNIP
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2019 14:01 ]
Oeh, ik ga deze ook eens proberen vanavondBossie schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:55:
[...]
Probeer onderstaande eens en deel je ervaringen
https://www.reddit.com/r/...post_patch_guide_to_4222/
Aangezien je 352 speelt, zou je waarschijnlijk ff moeten starten in 442 en dan naar 4222 ivm chem op je wingers.
Nooit coins kopen. Grote kans dat je een ban krijgt van EA.Jovialgent schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:08:
[...]
Geen ervaring mee , is dat enigszins betrouwbaar ?
In de WL wordt je gekoppeld op basis van overwinningen in de WL.MadMoody schreef op maandag 4 februari 2019 @ 21:25:
Kan iemand mij uitleggen hoe het mogelijk is dat ik, die in de 6e divisie zit, tegen een team met 7(!) icons kan komen te spelen in Rivals? Heb zelf geen enkele icon en dus ook verloren. FIFA you're drunk!
Volgens mij krijg je voor elke winst een +1 en kan je tot +10 max komen. Win jij dus 8x heb je +8 verlies je er 5 kom je dus op +3 en zo koppelt fifa je ook aan iemand die +3 heeft.
En ja hoe goed zo'n team is dat maakt geen moer uit, het gaat er om hoeveel overwinningen dat team heeft behaald.
Ik speelde gisteren ook tegen een team met 6 icons en toty ronaldo. Denk dat het team wel rond de 25 miljoen zat. Ik kwam heel snel op 2-0 voor uit eindelijk 2-2 verlengen, 3-3 penaltys en ik won.
Niet dat ik zo goed ben, maar zo'n icon team zegt mij helemaal niks.
Zo ben ik ook teams tegen gekomen met alleen maar normale kaartjes van de duitse comp. Gemiddeld teamrating van 84. Dan denk je van te voren, mooi die moet ik kunnen hebben en dan word je soms ook helemaal zoek gespeeld..
Nu met deze patch is tactisch spelen veel belangrijker. Kijk hoe je tegenstander speelt, speelt ie met veel druk dan tik ik de bal ietsje langer rond op het middenveld dan komen de gaten vanzelf want je tegenstander hapt/stapt uit etc etc.
Fifa wordt steeds meer tactisch gespeeld. Vooral nu die timed finesse onzin er uit. Toen was het gewoon bal rondtikken zorgen dat je iemand vrij ziet staan op ongeveer 20m van de goal, timed finesse en goal..
Nu moeten mensen gaan zoeken naar de vrije man!
Speel je heel erg verdedigend zoals ik bv Dani Visser zie doen ( ps4 kampioen E-divisie ) dan krijg je het volgens mij met deze patch behoorlijk moeilijk. Ik heb er zelf altijd een hekel aan als ik de bal pas rond mijn eigen 16 verover. Ik wil de bal altijd zo snel mogelijk hebben zodat er nog wat ruimtes over blijft voor mijn aanvallers in de omschakeling.
Najah anyway, ik hoor ook alweer dat 433 ( 4 ) OP is ofzo, dat soort dingen daar geloof ik allemaal niet in.
Ik zelf speel gewoon altijd 433 (4) dat doe ik al dik 10 jaar, het is gewoon het perfectioneren van je EIGEN tactische spelletje.
zo denk ik er een beetje over na de patch
want? Jij hebt er last van als iemand een wedstrijd expres verliest?Fraaank schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 07:19:
[...]
Mensen die 3 of 4x op rij leaven net na de aftrap een temp ban geven of iets? Of uitsluiten van rewards.
Zijn kaart word juist meer waard. Want die kaart van de Serie A kan je dan niet meer uit packs halen terwijl die meer waarde heeft dan zijn chineese. Dus ik zeg houden want jouw kaart veranderd niet!M@cer schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:47:
Wel als je die zelf dan niet wintfifanoob schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:03:
[...]
want? Jij hebt er last van als iemand een wedstrijd expres verliest?
Dit zijn mensen die een te goed team zien en weg gaan voor de eerste goal valt.
Dat denk ik dus ook. Ik speel altijd 433 (2), aangezien ik aanhanger ben van de speelstijl van Pep Guardiola/Bosz en probeer dit in mijn spel te krijgen. Dit houdt in dat ik zeer hoog speel en druk zet.fifanoob schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:01:
[...]
In de WL wordt je gekoppeld op basis van overwinningen in de WL.
Volgens mij krijg je voor elke winst een +1 en kan je tot +10 max komen. Win jij dus 8x heb je +8 verlies je er 5 kom je dus op +3 en zo koppelt fifa je ook aan iemand die +3 heeft.
En ja hoe goed zo'n team is dat maakt geen moer uit, het gaat er om hoeveel overwinningen dat team heeft behaald.
Ik speelde gisteren ook tegen een team met 6 icons en toty ronaldo. Denk dat het team wel rond de 25 miljoen zat. Ik kwam heel snel op 2-0 voor uit eindelijk 2-2 verlengen, 3-3 penaltys en ik won.
Niet dat ik zo goed ben, maar zo'n icon team zegt mij helemaal niks.
Zo ben ik ook teams tegen gekomen met alleen maar normale kaartjes van de duitse comp. Gemiddeld teamrating van 84. Dan denk je van te voren, mooi die moet ik kunnen hebben en dan word je soms ook helemaal zoek gespeeld..
Nu met deze patch is tactisch spelen veel belangrijker. Kijk hoe je tegenstander speelt, speelt ie met veel druk dan tik ik de bal ietsje langer rond op het middenveld dan komen de gaten vanzelf want je tegenstander hapt/stapt uit etc etc.
Fifa wordt steeds meer tactisch gespeeld. Vooral nu die timed finesse onzin er uit. Toen was het gewoon bal rondtikken zorgen dat je iemand vrij ziet staan op ongeveer 20m van de goal, timed finesse en goal..
Nu moeten mensen gaan zoeken naar de vrije man!
Speel je heel erg verdedigend zoals ik bv Dani Visser zie doen ( ps4 kampioen E-divisie ) dan krijg je het volgens mij met deze patch behoorlijk moeilijk. Ik heb er zelf altijd een hekel aan als ik de bal pas rond mijn eigen 16 verover. Ik wil de bal altijd zo snel mogelijk hebben zodat er nog wat ruimtes over blijft voor mijn aanvallers in de omschakeling.
Najah anyway, ik hoor ook alweer dat 433 ( 4 ) OP is ofzo, dat soort dingen daar geloof ik allemaal niet in.
Ik zelf speel gewoon altijd 433 (4) dat doe ik al dik 10 jaar, het is gewoon het perfectioneren van je EIGEN tactische spelletje.
zo denk ik er een beetje over na de patch
Als het dan niet gaat, switchte ik snel terug naar een 532 of 4231. Nu blijf ik eens een keer vasthouden aan de 433 (2). Ook is het veel leuker en spannender als je aanvallend speelt, dan wanneer je (vies) de bus parkeert.
Ik speel ook 4222.ErnstMid schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:17:
[...]
Oeh, ik ga deze ook eens proberen vanavond
Bevalt mij wel goed op zich.
1 sterke grote spits is wel handig zodat je eventueel de ballen door kunt koppen en de cam daarnaast een rap mannetje met een goed schot
Ik reageerde op iemand anders, zit er zelf niet mee. Vind het wel laf.fifanoob schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:03:
[...]
want? Jij hebt er last van als iemand een wedstrijd expres verliest?
Overigens kost het je wel contracten en wat dan in de WL irritant is, is dat het soms na 60minuten nog 0-0 staat, tegenstander vertrekt. Ik geen punten, contract kwijt èn fitness. Dat laatste is dan wel kostbaar.
Ja hier kan ik ook erg slecht tegen, speel gewoon het potje. Ik heb vaker moeite met goede spelers met een relatief matig team dan een ziek team vol met gekleurde kaarten. Of als je zo in je broek schijt, maak dan gewoon een eigen goal en leave dan.DeBers schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:27:
[...]
Wel als je die zelf dan niet wint
Dit zijn mensen die een te goed team zien en weg gaan voor de eerste goal valt.
ik val ook in die tweede categorie - ziek team valt mee maar mijn team is stukken beter dan mijn eigen skillniveau.
idd, ik dacht dat het sarcasme wel overduidelijk was.buurman3 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:22:
[...]
Nooit coins kopen. Grote kans dat je een ban krijgt van EA.
Een regelrechte zege voor het gamen!Bossie schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:05:
[...]
ik vind dit echt een belachelijke maatregel, maak het dan alleen beschikbaar voor 18+ ofzo.
geen idee hoe je locatie word bepaald, anders moet je waarschijnlijk [mbr]iets doen dat we hier niet bespreken[/mbr]
Hoe EA zich op schandelijke wijze heeft verrijkt, de systematiek van fifapoints, loot,packweight, gamechangers, was er een van creëren van een verslaving. En dan er eentje waarbij je met gemak voor 90 euro aan de lat stond. En dan pakjes krijgen waarbij 82 rated speler zat voor 20 euro per pakje....
Ik hoop echt dat Nederland volgt.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Helemaal mee eens. Pay 2 win verziekt alleen maar het spel.simons schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:21:
[...]
Een regelrechte zege voor het gamen!
Hoe EA zich op schandelijke wijze heeft verrijkt, de systematiek van fifapoints, loot,packweight, gamechangers, was er een van creëren van een verslaving. En dan er eentje waarbij je met gemak voor 90 euro aan de lat stond. En dan pakjes krijgen waarbij 82 rated speler zat voor 20 euro per pakje....
Ik hoop echt dat Nederland volgt.
Onbegrijpelijk dat mensen het verdedigen
Ik zie dit andersLordFather schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:41:
[...]
Helemaal mee eens. Pay 2 win verziekt alleen maar het spel.
1. het pay to win gehalte vind ik erg meevallen - Uiteraard zijn betere spelers chiller om mee te spelen maar vaak zat van gewone basic gouden teams verloren. Maar kan zijn dat als je in wat hogere divisies komt dit wel anders is.
2. 'het creeeren van een verslaving' - we zijn toch allemaal volwassen of niet? En zo niet -> kinderslot erop
3. Als mensen extra geld in fifa willen steken, waarom zou dat niet mogen? Vind het zelf zonde, maar als iemand 40/50 uur in de week werkt, of een gezin heeft, en af en toe wat extra packs wil halen. why not? Ik heb mn team bij elkaar lopen handelen maar daar heeft wel veel tijd in gezeten.
Maar goed, het doet mij verder ook niks als ze het weghalen
ik verdedig het simpelweg omdat het een eigen keuze moet zijn, tenzij scripting etc op een later moment daadwerkelijk een ding blijkt te zijn.LordFather schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:41:
[...]
Niemand die je verplicht om points etc te kopen, maar geloof ook vooral niet dat er iets aan het spel zelf gaat veranderen als het verkopen van ingame currency in meer landen word verboden.
Misschien dat het zelfs averechts gaat werken, ik denk dat EA fifa momenteel juist veel aandacht (de kwaliteit hiervan is een andere discussie
Deels mee eens, maar als ik in de WL nog steeds Icons-teams verneder met mijn "goedkope" squad is er voor mij niets aan de hand.LordFather schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:41:
[...]
Het geklaag is mooi de laatste paar FIFAs. Pay2win, Icons zijn OP (en kan ik dus niet betalen). Komt EA vervolgens met allerlei mooie acties (Futurestars, Headliners), gaan we daar weer over klagen, want te veel OP spelers in de game. We zijn en blijven Nederlanders hè (excuus voor de Belgen die meelezen)?!
Ga lekker wat anders spelen als je het niets vind, of gewoon Online Seasons. We klagen allemaal wel eens, maar soms komt het me ook wel m'n strot uit. FIFA is geen life, FIFA is een game: Pay...2...WIN: It's in the game.
Probeer ipv te zaniken eens een andere tactiek, andere spelers die wel binnen je bereik liggen of probeer te handelen. Er zijn zat spelers hier die miljoenen hebben verdiend met handelen, zonder maar een euro uit te geven. Het kan dus wel: maar kost tijd. Als je er geen geld voor over hebt, moet je tijd investeren. Als je geen geld én geen tijd wilt investeren, moet je misschien CoD gaan spelen.
@Fraaank CoD zombies is trouwens wel hartstikke chill om zo af en toe even te doen. Liefst wel de eerdere versies, op een gegeven moment werd het hartstikke ingewikkeld
[ Voor 43% gewijzigd door ErnstMid op 05-02-2019 17:08 ]
Lekker dan! Zouden ze inderdaad eens naar moeten kijken!Fraaank schreef op maandag 4 februari 2019 @ 21:27:
[...]
Heel veel overpowered teams laten zich express terugzakken (dus steeds een match te beginnen en te verliezen), zodat ze makkelijke rewards krijgen. Heel erg goedkoop. Vind dat EA daar eens goed naar moet gaan kijken.
Zit daar een verschil in? Kunnen beide noobs zijn.ErnstMid schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 17:07:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe je het verschil bepaalt tussen iemand die een team met icons bij elkaar handelt en iemand die het aangeschaft heeft....
In de WL ook verloren tegen simpel gold team. Goede spelers winnen gewoon van betere spelers. Betere spelers maken ook niet zoveel verschil. Goede tactiek en de spel goed spelen is maakt meer verschil dan betere spelers.
[ Voor 25% gewijzigd door Bean77 op 05-02-2019 17:42 ]
Ja dat was m'n punt ook vooralBean77 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 17:39:
[...]
Zit daar een verschil in? Kunnen beide noobs zijn.
In de WL ook verloren tegen simpel gold team. Goede spelers winnen gewoon van betere spelers. Betere spelers maken ook niet zoveel verschil. Goede tactiek en de spel goed spelen is maakt meer verschil dan betere spelers.
Inderdaad. Wat is het verschil tussen nif Neymar en Neymar 94? Qua prijs behoorlijk, maar hoeveel % heeft hij meer stats? En gaat dat kleine percentage nu echt voor het verschil in pay2win en geen pay2win zorgen?ErnstMid schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:00:
[...]
Ja dat was m'n punt ook vooraldat hele pay2win vind ik gewoon erg meevallen.
Een goede tactiek en het spel beter beheersen maakt een veel groter verschil tov je tegenstander.
Je kan de marketing machine van EA verwerpen (doe ik ook), maar als pay2win bestempelen vind ik de grootste onzin. Dan zouden de verschillen echt veel groter moeten zijn.
Op ons niveau is het niet zo van invloed, maar als je echt competitie gericht mee wil doen en voor de top100 wilt gaan in de wl dan moet je er bijna wel geld tegen aan gooien.
Niet voor niks dat al die e sporters 500 tot 1000 en heb zelfs bedragen als 5000 gehoord om te spenderen aan hun team. Dit zodat ze meteen van begins af aan volle bak kunnen “ presteren “.
Natuurlijk je hoeft het niet te doen, geld uitgeven, maar wil je je meten met de top dan “ moet “ je het eigenlijk wel doen.
Spelen met een timo werner of toty Ronaldo op top niveau in fifa maakt heel veel verschil. En dus is het wel degelijk pay to win.
Niet dat ik me er aan stoor maar vind het een goede ontwikkeling als het in Nederland ook verboden wordt.
Ze zeggen wel het is niet verplicht maar doordat je de 1 de mogelijkheid geeft moet de andere ook wel anders begin je op een achterstand en dat is voor e sporters wel bepalend voor hun toekomst
Die top 100 maken ons toch wel in met een volledig gold team (of zilver/brons team). Daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. Aangezien de top 100 kennelijk 5000 euro ofzo erin pompt en ze doen het allemaal dan valt het effect van pay 2 win op topniveau weg omdat ze het allemaal doen.fifanoob schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:32:
Pay to win.
Op ons niveau is het niet zo van invloed, maar als je echt competitie gericht mee wil doen en voor de top100 wilt gaan in de wl dan moet je er bijna wel geld tegen aan gooien.
Niet voor niks dat al die e sporters 500 tot 1000 en heb zelfs bedragen als 5000 gehoord om te spenderen aan hun team. Dit zodat ze meteen van begins af aan volle bak kunnen “ presteren “.
Natuurlijk je hoeft het niet te doen, geld uitgeven, maar wil je je meten met de top dan “ moet “ je het eigenlijk wel doen.
Spelen met een timo werner of toty Ronaldo op top niveau in fifa maakt heel veel verschil. En dus is het wel degelijk pay to win.
Niet dat ik me er aan stoor maar vind het een goede ontwikkeling als het in Nederland ook verboden wordt.
Ze zeggen wel het is niet verplicht maar doordat je de 1 de mogelijkheid geeft moet de andere ook wel anders begin je op een achterstand en dat is voor e sporters wel bepalend voor hun toekomst
Pay2win wordt nu in 95% van de gevallen gebruikt als excuus dat men zelf geen goede fifa speler is. En dat is ook helemaal geen schande. Maar als je iets wilt beinvloeden is zelfreflectie en fifa beter leren spelen veel zinvoller dan achter een kreet te verschuilen.
Kreeg navas en een 83 en 84 uit een tob gouden spelers pakketje
Toch lief van ea
[ Voor 66% gewijzigd door Harribo op 05-02-2019 19:08 ]
2x discard TOTW, KDB
En eindelijk Butregueno SBC, ik wist wel dat deze zou komen nadat ik juist alles in een SBC had gedaan
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 05-02-2019 19:09 ]
Jij bent helemaal bevoorrecht. Jij krijgt zowel op de PC als op je PS4 gratis packs.Harribo schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:06:
Untradable uiteraard... ;-)
Kreeg navas en een 83 en 84 uit een tob gouden spelers pakketje
Toch lief van ea
Als jij bij Ajax zit dan moet je wel geld er tegen aan gooien, doe je het niet dan loop je op dat niveau achter de feiten aan, doordat de 1 het doet moet de andere ook wel.Bean77 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:37:
[...]
Die top 100 maken ons toch wel in met een volledig gold team (of zilver/brons team). Daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. Aangezien de top 100 kennelijk 5000 euro ofzo erin pompt en ze doen het allemaal dan valt het effect van pay 2 win op topniveau weg omdat ze het allemaal doen.
Pay2win wordt nu in 95% van de gevallen gebruikt als excuus dat men zelf geen goede fifa speler is. En dat is ook helemaal geen schande. Maar als je iets wilt beinvloeden is zelfreflectie en fifa beter leren spelen veel zinvoller dan achter een kreet te verschuilen.
Ik zeg okk dat het op ons niveau niet zo speelt en het mij niet boeit, maar daardoor is het verschil wel erg groot. Want de e sporter van Ajax met een gold 84 team lukt het niet om tegen de e sporter van Feyenoord te winnen die met allemaal toty spelers speelt dus dan kan je het niet ontkennen dat het pay to win is.
Mij boeit het persoonlijk niet zo en het is ook echt geen excuus maar het is wel een feit.
Jij dient het op als feit, de vraag is of het echt wel een feit is.fifanoob schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:10:
[...]
Als jij bij Ajax zit dan moet je wel geld er tegen aan gooien, doe je het niet dan loop je op dat niveau achter de feiten aan, doordat de 1 het doet moet de andere ook wel.
Ik zeg okk dat het op ons niveau niet zo speelt en het mij niet boeit, maar daardoor is het verschil wel erg groot. Want de e sporter van Ajax met een gold 84 team lukt het niet om tegen de e sporter van Feyenoord te winnen die met allemaal toty spelers speelt dus dan kan je het niet ontkennen dat het pay to win is.
Mij boeit het persoonlijk niet zo en het is ook echt geen excuus maar het is wel een feit.
Het is meer een mening.
Anders zie ik graag een bron waarin onomstotelijk vastgesteld is met cijfers dat het pay2win is.
[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 05-02-2019 19:14 ]
Aduriz!Jack_Mojo schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:23:
Ik denk dat ik Ronaldo zo ga packen uit een gratis pakketje.
Perin 84Audiojunky schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:03:
Toch weer een rare mega pack cadeau van EA...durf alleen nog niet te openen om teleurstelling te voorkomen
Komt nog, ze hebben het even uitgezet.Fraaank schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:44:
Ik heb (nog) geen pack...das lekker!
Najah als jij denkt dat op top niveau mee kan doen ZONDER te betalen, succes.Bean77 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:12:
[...]
Jij dient het op als feit, de vraag is of het echt wel een feit is.
Het is meer een mening.
Anders zie ik graag een bron waarin onomstotelijk vastgesteld is met cijfers dat het pay2win is.
Dus ja dan is het pay to win. Dat jij het een mening vindt, prima, ik accepteer jouw mening daarover maar ik zie het als een feit.
Maar als jij het ontkent kom dan met voorbeelden? Want ik heb je al meerdere voorbeelden gegeven.
Je hoeft het je niet kwalijk te nemen dat jij er wel geld in hebt gestopt, ieder zo zijn ding, dat heb je ongetwijfeld gedaan om meer succes te behalen, pay to win more
Net als jij zegt dat mensen het gebruiken als excuus omdat ze niet goed genoeg zijn kan ik het andersom ook zeggen, mensen die er geld in stoppen willen niet toegeven dat ze niet goed genoeg zijn maar wel de duurdere spelers eerder willen bemachtigen om zo beter wordende prestaties te krijgen.
Het is niet erg hoor, maar je maakt mij niet wijs dat je dat geld er voor de fun in gooit dat doe je om een betere team te krijgen zodat je eventueel makkelijker de winst kan halen.
Pay to 2 win
Ik denk ook niet mee te kunnen doen op top niveau. Ondanks mijn top team ( https://www.futbin.com/19/squad/2762472 ) ben ik zelf maar een middelmatige speler. Was ik zelf als speler veel beter dan had ik op topniveau met dit team kunnen spelen. Maar ja, wel het team, niet de goede speler. Dus wel pay (al gelukkig geen 5000), weinig win.fifanoob schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:14:
[...]
Najah als jij denkt dat op top niveau mee kan doen ZONDER te betalen, succes.
Dus ja dan is het pay to win. Dat jij het een mening vindt, prima, ik accepteer jouw mening daarover maar ik zie het als een feit.
Maar als jij het ontkent kom dan met voorbeelden? Want ik heb je al meerdere voorbeelden gegeven.
Je hoeft het je niet kwalijk te nemen dat jij er wel geld in hebt gestopt, ieder zo zijn ding, dat heb je ongetwijfeld gedaan om meer succes te behalen, pay to win more
Net als jij zegt dat mensen het gebruiken als excuus omdat ze niet goed genoeg zijn kan ik het andersom ook zeggen, mensen die er geld in stoppen willen niet toegeven dat ze niet goed genoeg zijn maar wel de duurdere spelers eerder willen bemachtigen om zo beter wordende prestaties te krijgen.
Het is niet erg hoor, maar je maakt mij niet wijs dat je dat geld er voor de fun in gooit dat doe je om een betere team te krijgen zodat je eventueel makkelijker de winst kan halen.
Pay to 2 win
Gewoon een weekje bij de Gall&Gall gaan werken, en dan je afvragen of volwassenheid en verslaving elkaar uitsluiten...ErnstMid schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 17:03:
[...]
2. 'het creeeren van een verslaving' - we zijn toch allemaal volwassen of niet? En zo niet -> kinderslot erop
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers