• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-01 13:25
Speculaes schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:56:
[...]

[...]

Vreemd, ik kan geen opstellingen delen via Futbin.. Als ik ze opsla werkt de url niet meer

Maar op dit moment is het een 4-3-3

Kluivert (FS) - Depay (SBC) - Robben (CL)
De Jong (FS) - Vormer (SBC) - Wijnaldum (IF)
Tagliafico (CL Live) - De Ligt (FS) - Van Dijk - Dumfries (SBC)
Cillessen (oranje kaartje)

En dan gaat het met name om die rechtsbuitenpositie, tenzij er een goed alternatief is voor Tagliafico, dan kan De Jong naar de rechterkant en wordt dat een eredivisiezijde met Lozano/Ziyech.

De Ligt en Van Dijk omdraaien en dan een Robertson linksback kan natuurlijk, maar dat is niet helemaal wat ik wil met m'n elftal. Dat is ook de reden dat Cillessen in het doel staat ipv Alisson
Hmm, ja dan is het lastig ja.

https://www.futbin.com/19/squad/4863248

Zo heb je alleen Kluivert en Depay op 8 chem. Daarvoor is wel een Nederlandse manager voor nodig.

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01 10:22
Dan moet er weer gewerkt worden
Miggell schreef op zondag 3 februari 2019 @ 15:58:
[...]

Dan moet er weer gewerkt worden
yep, ik heb G3 binnen er ben alweer klaar mee. Vanochtend speelde het prima maar de lunch was het weer het bekende liedje en weer het een vervelende grind om de laatste paar wins ff binnen te harken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02:31
chengbondkwok schreef op zondag 3 februari 2019 @ 15:51:
[...]

Hmm, ja dan is het lastig ja.

https://www.futbin.com/19/squad/4863248

Zo heb je alleen Kluivert en Depay op 8 chem. Daarvoor is wel een Nederlandse manager voor nodig.
Cocu halen is geen probleem.Twee spelers op 8chem zodat Lozano/Ziyech ingepast kunnen wordne of toch gewoon Robben en alles op 10. Ik neig toch naar het tweede dan.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
DeBers schreef op zondag 3 februari 2019 @ 13:47:
[...]

Ik heb dit:
Douglas Costa RTTF - Griezman - Mbappe
Matuidi Futmas - Ben Yedder IF - Kante
Alex Sandro - Nacho RTTF - Varane - Lala SIF
Courtois

Ingame switch ik naar 4231. Speelt tot nu toe best lekker. Ben Yedder is een beest. Duikt overal op en krult nog steeds alle Finesses erin met perfect timing.
Ik heb ff zitten puzzelen en kwam op een mooie doelstelling:

442
Suarez 93 - Griezmann 91
Dembele 86 - Blanc - Vieira - Mbappe 88
Marcelo - Ramos - Varane - Lala 87
Courtois

Nondeju dat lijkt me lekker!!

• cubert20
  • Laatst online: 15-01 14:04
Speculaes schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:12:
[...]

Cocu halen is geen probleem.Twee spelers op 8chem zodat Lozano/Ziyech ingepast kunnen wordne of toch gewoon Robben en alles op 10. Ik neig toch naar het tweede dan.
https://www.futbin.com/19/squad/4864311

Een speler op 8 chem

• Speculaes

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:11
Nog 1 win en dan heb ik G3 binnen. Het gaat prima eigenlijk. Geen last van lag. Nog 5 wedstrijden over.
Bossie schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:06:
[...]

yep, ik heb G3 binnen er ben alweer klaar mee. Vanochtend speelde het prima maar de lunch was het weer het bekende liedje en weer het een vervelende grind om de laatste paar wins ff binnen te harken.
idem dito. Hier ook G3 binnen en geen enkele puf om nog fifa te spelen. Nog 8 potten over, misschien dat ik morgen nog wat ga doen. Maar misschien hou ik het wel gewoon bij g3. Geluk is allesbepalend bij de packs. Of je nu elite 1 hebt of Gold 3.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:00:
[...]

idem dito. Hier ook G3 binnen en geen enkele puf om nog fifa te spelen. Nog 8 potten over, misschien dat ik morgen nog wat ga doen. Maar misschien hou ik het wel gewoon bij g3. Geluk is allesbepalend bij de packs. Of je nu elite 1 hebt of Gold 3.
Volgend mij hebben dat er meer als ik naar de rivals scores van vorige week kijk. Ben tussendoor een paar weken weggeweest maar er lijken toch behoorlijk wat minder punten per rank nodig te zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Miggell
Bleek geen lag te zijn hier maar de telfort connectie die al de hele middag loopt te klapperen :(
Bossie schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:26:
Iemand die hier met Figo heeft gespeeld?
Mijn team speelt prima in 442, maar ik heb eigenlijk een tweede POTM Hazard nodig voor rechts, Figo lijkt qua stats ook prima die rol te kunnen vervullen.
Heb tegen hem gespeeld. Toen dacht ik die moet ik hebben. Scoorde 2x

• chengbondkwok
Is wel vrij prijzig voor alle positie wijzigingen als je ze niet hebt.

Maar wel goed gevonden :)
Bossie schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:35:
[...]

Volgend mij hebben dat er meer als ik naar de rivals scores van vorige week kijk. Ben tussendoor een paar weken weggeweest maar er lijken toch behoorlijk wat minder punten per rank nodig te zijn.
Inderdaad. De gameplay is niet best, maar tenminste zijn al die standaard trucjes verleden tijd. Het is nu af en toe de gelukfactor mee hebben. Daar profiteren de goedkopere teams weer van. Maakt het ook wel leuker.

Zojuist Aouar weer gesniped voor mijn team. POTM Reus 90 heeft wat stamina issues, dus zocht een middenvelder die in principe een hele wedstrijd kan spelen. Reus naar de bank om als invaller het verschil te mogen maken. Wel tijd voor die +3 voor op zijn kaart >:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• cubert20
chengbondkwok schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:55:
[...]

Is wel vrij prijzig voor alle positie wijzigingen als je ze niet hebt.

Maar wel goed gevonden :)
451 kan ook hoef je alleen 2 cam te maken

• Speculaes
cubert20 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:13:
[...]

451 kan ook hoef je alleen 2 cam te maken
En Vormer/Depay hoeven niet per se omgewisseld te worden. Nog even kijken wat het handigst is. Heb het geld voor Lozano bijna binnen, al denk ik dat ik nog even wacht. Z'n prijs gaat hard naar beneden.

Van 230k nu al naar 195k
https://www.futbin.com/19/player/18509/Hirving%20Lozano/

[ Voor 10% gewijzigd door Speculaes op 03-02-2019 18:16 ]

Speculaes schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:15:
[...]

En Vormer/Depay hoeven niet per se omgewisseld te worden. Nog even kijken wat het handigst is. Heb het geld voor Lozano bijna binnen, al denk ik dat ik nog even wacht. Z'n prijs gaat hard naar beneden.

Van 230k nu al naar 195k
https://www.futbin.com/19/player/18509/Hirving%20Lozano/
ff wachten tot donderdag :)

edit: FB Baines 87 SBC

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Bean77 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:07:
[...]

Inderdaad. De gameplay is niet best, maar tenminste zijn al die standaard trucjes verleden tijd. Het is nu af en toe de gelukfactor mee hebben. Daar profiteren de goedkopere teams weer van. Maakt het ook wel leuker.

Zojuist Aouar weer gesniped voor mijn team. POTM Reus 90 heeft wat stamina issues, dus zocht een middenvelder die in principe een hele wedstrijd kan spelen. Reus naar de bank om als invaller het verschil te mogen maken. Wel tijd voor die +3 voor op zijn kaart >:)
Voor welke prijs had je hem gesniped?
Mijn snipe pronkstukken zijn Hamsik voor 15.000 en Koulibaly voor 16.000. Daarnaast ook leuke biddings gewonnen voor een fractie van de prijs. Vooral CL edities kunnen soms flink wat winst opleveren. :)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Zo, tijd om aan de wl te beginnen :) heel chill dat morgen ook nog kan...

Die player pick upgrade gaat hier best aardig, koulibaly, fernandinho, Robben, Filips Luis en mkhitaryan er nu uit gehaald. Drie stuks die waardeloos waren. Zo komt vd sar wel een stuk dichterbij als dit nog even doorgaat. Best chill dat je daar maar twee ifs voor hoeft in te leveren.

@Bean77 hoe beviel hij dit weekend?

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Nou gaan we, sta op moment 15-5 maar eindig meestal rond de 18 winst dus ik zal nu wel weer alles verliezen en met moeite nog 2 a 3 winnen.. en toch blijf ik dit spel spelen :$
Morgen nog even wat potjes spelen om goud 1 binnen te halen (hopelijk).

FB Baines...serieus? Wie zit daar op te wachten? Het is een kaart van niets...

Die upgrade SBC is trouwens wel grappig, daar haal ik best goeie spelers voor terug. Is alleen tijdrovend helaas.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Fraaank schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:16:
Tja de Premier League wordt altijd voor getrokken dat weten we inmiddels toch wel al? Zit nog steeds erg te wachten op een FB Robben
Pompi schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:18:
[...]

Tja de Premier League wordt altijd voor getrokken dat weten we inmiddels toch wel al? Zit nog steeds erg te wachten op een FB Robben
Die of van Persie of desnoods Sneijder.

• Hassiebassie
Fraaank schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:16:
Morgen nog even wat potjes spelen om goud 1 binnen te halen (hopelijk).

Die upgrade SBC is trouwens wel grappig, daar haal ik best goeie spelers voor terug. Is alleen tijdrovend helaas.
Heb er 1 gedaan. Kreeg een player of the week er uit maar die was niet bijzonder. Vind het wel best zo. Al die koekebakkers verkopen voor deze sbc heeft me meer dan 100K opgeleverd _/-\o_ heb mijn halve team vernieuwd in 1,5 dag. Mertens, Handanovic, Bonucci en Chiellini en er zit nog ruim 30K in de clubkas. Tel daar bij op dat ik nog geen enkele oude basisspeler heb verkocht en dat ik dus nog wat reserves heb. Misschien kan ik over een tijdje wel c. Ronaldo kopen :P

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Fraaank schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:22:
[...]

Zit Sneijder wel in het spel? Volgens mij niet aangezien ze niet de rechten van de Qatarese competitie hebben

• Miggell
Ik heb ook dit weekend m'n team toch maar een kleine upgrade gegeven.CL Nacho is ingewisseld voor Varane en Benzema is uit de spits en daar loopt nu NIF Suarez.
Die is op dit moment ook topscorer voor me deze weekend league.
Ik heb hem pas vanavond gehaald en maar 1 potje nog mee gespeeld ;)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
nog 8 potjes voor 2 wins en is doelstelling zilver 1 gehaald... dat moet lukken :)

Vanochtend een verliesreeks van 7 duels achter elkaar... WTF ?
Net een potje waarin ik mega domineerde, maar de bal wilde er niet in. Ik weet niet hoevaak op het hok geschoten. Binnen de 16, buiten de 16, kopballen (uiteraard tegen de lat). Tegenstander 5 schoten en 2 goals en gaat met 2-1 winst er van door. ;w

wijze woorden

• chengbondkwok
Van 11-6 naar 14-10.... Heldenrol voor van der Sar door een pingel te stoppen en paar mooie reddingen te maken.

Nog 6 wedstrijden over, morgen maar even kijken of Gold 2 behaald kan worden.
Pompi schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:24:
[...]

Zit Sneijder wel in het spel? Volgens mij niet aangezien ze niet de rechten van de Qatarese competitie hebben
Je hebt gelijk inderdaad, zit er niet in!

Verwijderd

Fraaank schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:22:
[...]

Flashback v. Persie zou wel gaaf zijn ja, helemaal omdat het zijn laatste jaar als prof is.

Verwijderd

Joster schreef op zondag 3 februari 2019 @ 13:08:
[...]

Klopt, met Tagliafico, Lozano en de Nederlanders uit de buitenlandse competities (Depay, Kluivert, Promes evt, Vormer) heb je een nl icon nodig om alles full chem te krijgen.
Klopt, ik had ook hetzelfde probleem. En speel nu dus ook mee een icon.

Cillessen (MOTM)
Dumfries (SBC), v Dijk, de Ligt (IF), Tagliafico (CL live)
De Jong (FS), Seedorf (ICON,85), Wijnaldum (IF)
Ziyech (86), Depay (SBC), Promes.

Wil Promes op den duur wel vervangen of een andere kaart van hem. Heb Kluivert (FS) ook gehad,maar kon daar niet zoveel mee. Baalde ik wel van.
Bean77 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:07:
[...]

Idd, had wel een paar rare potjes vandaag waarbij de game versneld leek te gaan en 2/3 waarbij mijn team juist helemaal vertraagd was.

Heb overigens het gevoel dat finesse iets te hard is generfd, meermaals simpele intikkers rondom de 5 meter tot mijn verbazing naast getikt met finesse.

Verwijderd schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:40:
[...]

Klopt, ik had ook hetzelfde probleem. En speel nu dus ook mee een icon.

Cillessen (MOTM)
Dumfries (SBC), v Dijk, de Ligt (IF), Tagliafico (CL live)
De Jong (FS), Seedorf (ICON,85), Wijnaldum (IF)
Ziyech (86), Depay (SBC), Promes.

Wil Promes op den duur wel vervangen of een andere kaart van hem. Heb Kluivert (FS) ook gehad,maar kon daar niet zoveel mee. Baalde ik wel van.
Hoe speelt Seedorf? Die wil ik halen. Baby Lampard was onzichtbaar.

Veel lag trouwens laatste dagen. En spelers lopen als kip zonder kop allerlei kanten op.

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 03-02-2019 22:17 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Markt is weer helemaal naar de klote. Alles tijdens de Futmas crash gekocht. Team is inmiddels al weer 100-150K minder waard. Inflatie lijkt net echt :+
bbblije schreef op zondag 3 februari 2019 @ 22:32:
Markt is weer helemaal naar de klote. Alles tijdens de Futmas crash gekocht. Team is inmiddels al weer 100-150K minder waard. Inflatie lijkt net echt :+
fake news! Mijn toty Ronaldo is al 900k gestegen >:)
Bossie schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:55:
[...]

Idd, had wel een paar rare potjes vandaag waarbij de game versneld leek te gaan en 2/3 waarbij mijn team juist helemaal vertraagd was.

Heb overigens het gevoel dat finesse iets te hard is generfd, meermaals simpele intikkers rondom de 5 meter tot mijn verbazing naast getikt met finesse.
Iets te inderdaad generfd.
Wat ook opeens anders is dat ik geen bal meer langs een keeper kan jassen als die uit komt rennen. Op de een of andere wijze wordt de bal nu altijd aangeraakt en wordt het een corner.

• ErnstMid

ErnstMid

6-3 nu, twee keer door iets doms verloren, wel volledig m'n eigen schuld :') zie nog wel veel pogingen tot finesse shots buiten de zestien. Bijna allemaal kansloos, vind t toch wel fijn eigenlijk.

• Hassiebassie
Net eindelijk mijn nieuwe team getest met bijna het beste aan wat de serie A kan bieden aan gouden spelers. 3 ragequits in a row. Laatste tegenstander met 7-0 helemaal zoekgetikt. Mijn middenveld met Nainggolan, Hamsik en Pjanic is echt een geoliede machine. De snelheid van Douglas Costa en Mertens en de truukendoos van Cuadrado zorgt voor heerlijke aanvallen over alle schijven. Eindelijk naar divisie 6 gestegen :)
Bean77 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 22:45:
[...]

[...]

Wat ook opeens anders is dat ik geen bal meer langs een keeper kan jassen als die uit komt rennen. Op de een of andere wijze wordt de bal nu altijd aangeraakt en wordt het een corner.
Wegdraaien en balletje op medespeler leggen, chip shot is ook erg leuk maar lastig om aan te leren omdat je in de reactie toch vaak meteen naar de vere hoek finessed.

Ik heb gefaald :(
Stond ik daar 15-7...maar eindig ik 16-14. laatste potjes waren niet te doen tegen die zlatan-icon teams. Verlies de laatste 2 potjes door een doelpunt in blessuretijd ook nog.

• fifanoob
Bean77 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 22:45:
[...]

[...]

op ps4 moet je dan l1 + r1 gebruiken en dan schieten, net als in 18, scoor je dan redelijk eenvoudig

Verwijderd

Harribo schreef op zondag 3 februari 2019 @ 22:17:
[...]

Hoe speelt Seedorf? Die wil ik halen. Baby Lampard was onzichtbaar.

Veel lag trouwens laatste dagen. En spelers lopen als kip zonder kop allerlei kanten op.
Zeer fijn, zowel aanvallend als verdedigend.

• chengbondkwok
ErnstMid schreef op zondag 3 februari 2019 @ 23:14:
6-3 nu, twee keer door iets doms verloren, wel volledig m'n eigen schuld :') zie nog wel veel pogingen tot finesse shots buiten de zestien. Bijna allemaal kansloos, vind t toch wel fijn eigenlijk.
Bijna allemaal kansloos idd. Kreeg ze gisteren alleen tegen van gotze, griezmann en Messi. Alle drie een hattrick aan finesse shots buiten de 16.
fifanoob schreef op maandag 4 februari 2019 @ 00:52:
[...]

op ps4 moet je dan l1 + r1 gebruiken en dan schieten, net als in 18, scoor je dan redelijk eenvoudig
Klopt, maar het duurde even voordat ik door had dat ook dit aangepast was. De low driven finesse zijn de nieuwe way-to-go schoten.

Vlappie prime maakt een goede indruk tijdens de WL. Beetje langzaam bij het uitkomen, maar verder misschien wel de beste lijn keeper die ik heb gehad. Of die ook zijn extra coins tov andere keepers waard is, dat denk ik niet. Maar ik had hem voor 208k excl packs dus dat was relatief een koopje voor zo'n speler.

TOTY Ronaldo is ook wel verbluffend met zijn free kicks. Heeft deze WL iets van 4 a 5 van zulke doelpunten gemaakt. Hoogtepunt was nog wel dat een tegenstander zijn keeper achter de muur in de hoek zette, maar dat Ronaldo desondanks de bal in de kruising schoot (dat was wel mazzel omdat het richten wel een issue is).

• Hassiebassie
Zijn er hier mensen die Dybala hebben gebruikt? Het is 1 van de weinige serie A spelers die ik nog niet heb gebruikt. Wil hem wel eens proberen maar er hangt toch een behoorlijk prijskaartje om zijn nek.

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2025
Eerste WL voor mij zit er bijna op. Sta nu op 9 uit 26 wat ik niet verkeerd vind.

Gisteravond een paar keer op rij verloren doordat de tegenstander goed kon truc dribbelen. Zo frustrerend als je met als die trucjes gewoon voorbij gelopen wordt, bah.

Verder valt het me op dat 30 potjes in een weekend een enorme opgave is. Ben er echt voor gaan zitten dit weekend en kwam tot 26. Normaal gesproken zal 10 tot 15 de max voor mij zijn denk ik.

Als ik naar mijn team kijk dan kan ik nog wel een update gebruiken (433 (2)

GK: Ederson: Heb me flink aan hem geërgerd, pakt geen bal 1-op-1 (maar ligt waarschijnlijk aan mijn slechte verdedigen :+

Def: Valencia (prima, maar kan wellicht sterker) - Sanchez (fijn!)- Azpilicueta (Fijn!) - TOTW JuanFran (wendbaarder en sneller dan Mendy voor mijn gevoel)

MID: Baas Pogba - CDM Fernandinho - Fabregas (Hier wil ik nog een 'echte voetballer' met stamina)
FWD: Mahrez - Baas Lukaku - Anderson - vooral de vleugels ben ik niet echt happy mee, maar dit ligt meer aan mijn speelstijl denk ik.

op de wensenlijst:
Nieuwe GK en MID

We komen er wel 8)

PSN: Patrick_D

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Bean77 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 09:45:
[...]

Klopt, maar het duurde even voordat ik door had dat ook dit aangepast was. De low driven finesse zijn de nieuwe way-to-go schoten.

Vlappie prime maakt een goede indruk tijdens de WL. Beetje langzaam bij het uitkomen, maar verder misschien wel de beste lijn keeper die ik heb gehad. Of die ook zijn extra coins tov andere keepers waard is, dat denk ik niet. Maar ik had hem voor 208k excl packs dus dat was relatief een koopje voor zo'n speler.

TOTY Ronaldo is ook wel verbluffend met zijn free kicks. Heeft deze WL iets van 4 a 5 van zulke doelpunten gemaakt. Hoogtepunt was nog wel dat een tegenstander zijn keeper achter de muur in de hoek zette, maar dat Ronaldo desondanks de bal in de kruising schoot (dat was wel mazzel omdat het richten wel een issue is).
Werken die schoten ook van buiten de 16? En moet je verder nog iets indrukken of alleen L1 en R1 en dan met je stick richting de hoek waar je de bal wil heen schieten?

• tukkerterror90
Gebruik op dit moment voornamelijk finesse schoten maar die zijn nu een stuk minder effectief
Hassiebassie schreef op maandag 4 februari 2019 @ 09:45:
Zijn er hier mensen die Dybala hebben gebruikt? Het is 1 van de weinige serie A spelers die ik nog niet heb gebruikt. Wil hem wel eens proberen maar er hangt toch een behoorlijk prijskaartje om zijn nek.
Ik, ik vond zijn prijs het niet waard. Tenminste als cam. Vind gomez if beter op die positie.
Zag ook dat sommige hem gebruiken als spits. Dan is hij wat gevaarlijker van wat ik zag. Paar keer tegen gespeeld.
Meningen verschillen over hem, ik vond hem niet denderend.

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-01 12:39
Harribo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:25:
[...]

Ik, ik vond zijn prijs het niet waard. Tenminste als cam. Vind gomez if beter op die positie.
Zag ook dat sommige hem gebruiken als spits. Dan is hij wat gevaarlijker van wat ik zag. Paar keer tegen gespeeld.
Meningen verschillen over hem, ik vond hem niet denderend.
Meningen verschillen zeker.. ik doe hem niet meer weg uit mijn team _/-\o_

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:22

Oekol

waka waka hey hey

Prijs absoluut waard. Heb 'm samen met de laatste IF van gomez. En wissel ze wel eens van positie als 't minder loopt. ST en CAM. Ze kunnen samen lekker tikken met 1 tweetjes en dan zo doorlopen naar doel

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:11
Ik vind Dybala een hele fijne speler, aanrader!

• cubert20
Hangt er vanaf hoe je hem wilt gebruiken.
Ik wil graag van mijn cam dat hij er met snelheid overheen kan gaan, of dat hij flinke body heeft om weg te draaien en dan te schieten of passen.
Dybala is meer de speler die er een beetje tussenin moet spelen.
Dus wat zoek je in een cam.

• cubert20
https://www.futbin.com/19/squad/4889214

Dit is mijn squad nu.
Moet gaan bedenken waar ik nu voor wil gaan sparen, neig naar cdm dessaily om dan ingame matthaus en dessaily om te wisselen.
Eventueel kan ik ook CL versie van Neuer en Naingolan op de kop tikken, maar weet niet of dat heel veel toe gaat voegen.
traag, lag , balletjes die van de voet afspringen (sinds de update?), keepers die alles tegen houden, 1 kans voor de tegenstander, goal natuurlijk terwijl ik Neuer heb staan. En spelers die "toevallig" net te traag zijn, terwijl ze een snelheid hebben van 90+. En dat wedstrijden achter elkaar terwijl je beter bent. Het spel zuigt weer ouderwets. Waar gaat dit eigenlijk over?

Wat is dat trouwens met dat nieuwe quitten? Ik speel tegen tegenstanders die ik overheers, is het nog gelijk.
Quitten ze, ik krijg gewoon een gelijkspel en niet veel punten. Dat mag blijkbaar?
Ervaar het pas de laatste weken.

edit: ook als je voor staat...je mag tegenwoordig quitten, thnx ea

[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 04-02-2019 11:43 ]

tukkerterror90 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 09:49:
[...]

Werken die schoten ook van buiten de 16? En moet je verder nog iets indrukken of alleen L1 en R1 en dan met je stick richting de hoek waar je de bal wil heen schieten?
Ja kan ook net buiten de 16
Je kan deze tutorial kijken en vooraf oefenen is wel verstandig.
YouTube: FIFA 19 HOW TO DO LOW DRIVEN FINESSE SHOTS | NEW SHOOTING TECHNIQUE ...

Harribo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:31:
traag, lag , balletjes die van de voet afspringen (sinds de update?), keepers die alles tegen houden, 1 kans voor de tegenstander, goal natuurlijk terwijl ik Neuer heb staan. En spelers die "toevallig" net te traag zijn, terwijl ze een snelheid hebben van 90+. En dat wedstrijden achter elkaar terwijl je beter bent. Het spel zuigt weer ouderwets. Waar gaat dit eigenlijk over?
Dat tegenstanders het spelletje beter beheersen danwel zich aanpassen aan de game dan jij?
Harribo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:31:
Wat is dat trouwens met dat nieuwe quitten? Ik speel tegen tegenstanders die ik overheers, is het nog gelijk.
Quitten ze, ik krijg gewoon een gelijkspel en niet veel punten. Dat mag blijkbaar?
Ervaar het pas de laatste weken.

edit: ook als je voor staat...je mag tegenwoordig quitten, thnx ea
Dat is niet het 'nieuwe' quitten. Het zit er al een eeuwigheid van fifa's geleden erin. Niks nieuws onder de horizon wat dat betreft. Bovendien heeft het 0,0 met EA te maken, want je tegenstander verlaat de wedstrijd, EA niet.

• tukkerterror90
Bean77 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:38:
[...]

Ja kan ook net buiten de 16
Je kan deze tutorial kijken en vooraf oefenen is wel verstandig.
YouTube: FIFA 19 HOW TO DO LOW DRIVEN FINESSE SHOTS | NEW SHOOTING TECHNIQUE ...
Oké dankjewel voor je reactie.

• Miggell
WL loopt nog tot vanavond 2000 door toch?
Nu op 7 wins, en hoop eigenlijk vanaf nog tot 11 wins te komen in mijn resterende 15 wedstrijden.
Dan is het silver1 met 2000 punten om volgende week weer mee te kunnen doen :)

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:22

Oekol

waka waka hey hey

Miggell schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:07:
WL loopt nog tot vanavond 2000 door toch?
Nu op 7 wins, en hoop eigenlijk vanaf nog tot 11 wins te komen in mijn resterende 15 wedstrijden.
Dan is het silver1 met 2000 punten om volgende week weer mee te kunnen doen :)
Morgenochtend 08u00 zelfs.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Miggell
Leoon. schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:12:
[...]

Morgenochtend 08u00 zelfs.
Nog beter :)
Dan is er nog tijd voldoende om nog een aantal potjes te spelen.

Moet zeggen dat het me tot nu toe boven verwachting gaat met 7 overwinningen uit 15 potjes.
Veel geleerd ook en eigenlijk niet 1 keer helemaal van de mat getikt tot nu toe.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:05:
[...]

Dat tegenstanders het spelletje beter beheersen danwel zich aanpassen aan de game dan jij?
Neh er zijn genoeg spelers, die vele malen beter zijn dan jij en ik en zich volledig herkennen in wat Harribo aangeeft. Het is een bekend gegeven dat de omstandigheden voor spelers niet gelijk zijn en dat sommige er meer last van hebben dan anderen (server-afstand, lag etc.etc).

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

simons schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:18:
[...]

Neh er zijn genoeg spelers, die vele malen beter zijn dan jij en ik en zich volledig herkennen in wat Harribo aangeeft. Het is een bekend gegeven dat de omstandigheden voor spelers niet gelijk zijn en dat sommige er meer last van hebben dan anderen (server-afstand, lag etc.etc).
De flaws zijn bekend. Anderen en ook ik hebben dat zelf ook al aangegeven. Hij ervaart dat, jij ervaart dat, ik ervaar dat, nagenoeg iedereen zal dat ervaren.
Maar het is ook zo dat ook de tegenstander deze flaws ervaart en je nooit de enige bent. Dus het speelveld is gelijkwaardig, maar in zijn ervaring zijn zijn tegenstanders kennelijk beter om zich aan het spel aan te passen.

Maar het spel zelf mag wel beter. Maar eerlijk gezegd heb ik gelet op mijn jarenlange fifa ervaring al geen hoop meer op.

• Hassiebassie
cubert20 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:03:
[...]

Hangt er vanaf hoe je hem wilt gebruiken.
Ik wil graag van mijn cam dat hij er met snelheid overheen kan gaan, of dat hij flinke body heeft om weg te draaien en dan te schieten of passen.
Dybala is meer de speler die er een beetje tussenin moet spelen.
Dus wat zoek je in een cam.
Pfff, lastig om te zeggen. Ik speel zelf nu in een 4-3-2-1 opstelling zonder CAM. Ik denk dat Dyabala meer zou passen bij 4-2-3-1 of bij 4-1-2-1-2 (2).
Dit is mijn huidige team: https://www.futbin.com/19/squad/3990216

Ik speel vooral een soort van tikkie takka: snelle korte passes. Douglas costa kan er op snelheid overheen, Cuadrado met de truukendoos en Mertens kruipt er tussendoor om het af te maken. Ook Hamsik en Pjanic kunnen goede passes geven, maar wil Dybala gewoon eens proberen, maar weet niet hoe hij in mijn team zou passen. Anders maar doorsparen voor João Cancelo 87 of Cristiano Ronaldo.
@Bean77 @fifanoob
Idd, low driven werkt prima in de box, maar die toetscombinatie is erg irritant om aan te leren. Kan je dat niet ergens aan passen?

Overigens las ik op reddit dat het aan te raden is om timed shooting simpelweg uit te zetten in de settings

@simons tijdens elke WL heb ik zeker 3-5 games waar ik simpelweg kansloos ben door inputlag/latency en toeschouwer ben ipv speler.

Het is heel triest helaas, maar ik verwacht dat dit ook het geval is voor de tegenstander bij de potjes waarbij ik na 10m met 2-0 voorsta.

[ Voor 34% gewijzigd door Bossie op 04-02-2019 12:34 ]

Bossie schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:31:
@Bean77 @fifanoob
Idd, low driven werkt prima in de box, maar die toetscombinatie is erg irritant om aan te leren. Kan je dat niet ergens aan passen?

Overigens las ik op reddit dat het aan te raden is om timed shooting simpelweg uit te zetten in de settings
Aanpassen van de toetsen is volgens mij wel erg ingewikkeld. Tenminste, je kan in de menu's de knoppen van je controller aanpassen. Maar dat werkt natuurlijk overal in door met alles wat je doet. Volgens mij is dat totaal niet praktisch. Veel oefenen lijkt de makkelijkste oplossing.
Ik herinner mij nog wel een van de eerste (dan niet eerste) videos van Kurt over fifa19 met zijn rants. Daarin haalde hij ook deze low driven shots aan als dat EA van zijn gebruikers verwacht dat we octupussen zijn met alle schot combinaties. Best treffend.

Hmm echt? Dan zal ik het eens uit zetten.

• buurman3
Wat een drama na die patch.

Iedere uitgespeelde kans die er voorheen altijd inging:

Naast, over, lat, paal, redding.

Weinig lol zo.... het is nu vooral heel snel tikken en constante druk. Gek van :(
buurman3 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:41:

Weinig lol zo.... het is nu vooral heel snel tikken en constante druk. Gek van :(
Ik had in de WL een potje waarbij ik het gevoel had dat de tegenstander de gehele wedstrijd + verlenging met constante druk speelde. Toch had ik niet het idee dat zijn spelers echt vermoeid werden zodat ik het later kon uitspelen. Sterker nog, hij kwam in de 1e helft met 10 man te spelen, maar had het gevoel dat ik tegen 12 bleef spelen. In verlenging nog gewonnen, maar eigenlijk nog onverdiend ook.
Maar hoe zijn spelers bleven rennen/druk zetten etc is mij een groot raadsel. Is er een nieuwe meta formatie?

Bean77 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:47:
[...]

Ik had in de WL een potje waarbij ik het gevoel had dat de tegenstander de gehele wedstrijd + verlenging met constante druk speelde. Toch had ik niet het idee dat zijn spelers echt vermoeid werden zodat ik het later kon uitspelen. Sterker nog, hij kwam in de 1e helft met 10 man te spelen, maar had het gevoel dat ik tegen 12 bleef spelen. In verlenging nog gewonnen, maar eigenlijk nog onverdiend ook.
Maar hoe zijn spelers bleven rennen/druk zetten etc is mij een groot raadsel. Is er een nieuwe meta formatie?
Dit idee heb ik nu ook een aantal keer gehad. Constant pressure met team press lijkt weer helemaal in te zijn. Ik zit nu dus inderdaad beide in de 2de helft aan en ga 4-3-3 spelen. Ging wel redelijk tot gisteravond ik een lose streak had en nr 17 niet gewonnen kreeg.

Net zoals dat AI defending weer OP zou zijn met PTB...nou mijn AI defenders (TOTY Varane en NIF Ramos) lijken wel uit hun neus te eten ipv achter de bal aan te rennen.

• fifanoob
@Bean77 @fifanoob

@simons tijdens elke WL heb ik zeker 3-5 games waar ik simpelweg kansloos ben door inputlag/latency en toeschouwer ben ipv speler.

Het is heel triest helaas, maar ik verwacht dat dit ook het geval is voor de tegenstander bij de potjes waarbij ik na 10m met 2-0 voorsta.
Heb je zo aangeleerd en timed shooting uitzetten? Waarom??!! Ik scoor er nog steeds veel mee hoor, korte hoek timed shooting is 90% goal. Timed shooting werkt nog steeds je moet alleen geen finesse er bij doen dat werkt niet meer.

Ik vind de patch echt een verademing, jammer dat ze nu pas zo "ver " zijn. Zo had die timed shooting meteen moeten zijn.
buurman3 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:41:
Wat een drama na die patch.

Iedere uitgespeelde kans die er voorheen altijd inging:

Naast, over, lat, paal, redding.

De rollback naar F18 mechanics heeft Idd vrij geduurt, dadelijk allemaal weer naar 41212 Narrow/ping-pong/double-tap dab?

bvbal79 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:51:
[...]

Dit idee heb ik nu ook een aantal keer gehad. Constant pressure met team press lijkt weer helemaal in te zijn. Ik zit nu dus inderdaad beide in de 2de helft aan en ga 4-3-3 spelen. Ging wel redelijk tot gisteravond ik een lose streak had en nr 17 niet gewonnen kreeg.

Net zoals dat AI defending weer OP zou zijn met PTB...nou mijn AI defenders (TOTY Varane en NIF Ramos) lijken wel uit hun neus te eten ipv achter de bal aan te rennen.
433 kwam ik ook wel verassend vaak ingame tegen tijdens de WL. Of het nu de 2 of 4 variant was. Zou deze formatie het meest effectief zijn mbt constant pressure?
fifanoob schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:53:
[...]
Heb je zo aangeleerd en timed shooting uitzetten? Waarom??!! Ik scoor er nog steeds veel mee hoor, korte hoek timed shooting is 90% goal. Timed shooting werkt nog steeds je moet alleen geen finesse er bij doen dat werkt niet meer.

Ik vind de patch echt een verademing, jammer dat ze nu pas zo "ver " zijn. Zo had die timed shooting meteen moeten zijn.
Ik struikel elke keer over mijn vingers met de timed finesse shooting :+ Ik ben daar gewoon niet goed/handig in. l1+r1 gaat mij wat beter af.
Maar bovenal kan ik niet puur spelen op de 'trucjes' Na 1 potje zou ik dan al gelijk fifa moe zijn.

• cubert20
Hassiebassie schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:23:
[...]

Pfff, lastig om te zeggen. Ik speel zelf nu in een 4-3-2-1 opstelling zonder CAM. Ik denk dat Dyabala meer zou passen bij 4-2-3-1 of bij 4-1-2-1-2 (2).

Ik speel vooral een soort van tikkie takka: snelle korte passes. Douglas costa kan er op snelheid overheen, Cuadrado met de truukendoos en Mertens kruipt er tussendoor om het af te maken. Ook Hamsik en Pjanic kunnen goede passes geven, maar wil Dybala gewoon eens proberen, maar weet niet hoe hij in mijn team zou passen. Anders maar doorsparen voor João Cancelo 87 of Cristiano Ronaldo.
Zie hem niet perse een meerwaarde zijn in jouw team.
Wat wel kan is inplannen om hem even een weekje te gebruiken. Prijzen zijn nu redelijk laag en als je hem dan weer verkoopt heb je nooit echt veel verlies gemaakt.
Bean77 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:11:
[...]

433 kwam ik ook wel verassend vaak ingame tegen tijdens de WL. Of het nu de 2 of 4 variant was. Zou deze formatie het meest effectief zijn mbt constant pressure?
geen idee, ga vanavond het eens proberen vanaf het begin. Met 4-3-3 speel ik ook dieper. Kijken of de poppetjes echt niet moe worden weer...
bvbal79 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:24:
[...]

geen idee, ga vanavond het eens proberen vanaf het begin. Met 4-3-3 speel ik ook dieper. Kijken of de poppetjes echt niet moe worden weer...
Ik heb het met 442 in ieder geval erg lastig tegen 433-4, deze idd meermaals icm pressure tegengekomen dit weekend

Hassiebassie schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:23:
[...]

Tip: je kunt dybala als leen speler testen in de fut catalog ;)

• fifanoob
ik speel ook 433 (4 ) en met mijn verdedigers behoorlijk hoogstaan. Heb het al eerder gezegd ik ben liefhebber van de visie van Cruijff. Vol gas op de aanval want aanvallen is de beste verdediging!
Speel niet met constante druk maar bij fout tegenstander. En ja ik word soms wel eens overlopen op het middenveld maar dat boeit me niet zoveel.

• Hassiebassie
Harribo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:38:
[...]

Tip: je kunt dybala als leen speler testen in de fut catalog ;)
Dat zijn toch die beloningen die je af en toe met koperen coins kan kopen? Ben helaas pas level 17 dus kan hem nog niet gebruiken. Wel goede tip. Ga ik zeker in de toekomst gebruiken d:)b

• ErnstMid

ErnstMid

Hassiebassie schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:47:
[...]

Dat zijn toch die beloningen die je af en toe met koperen coins kan kopen? Ben helaas pas level 17 dus kan hem nog niet gebruiken. Wel goede tip. Ga ik zeker in de toekomst gebruiken d:)b
Xbox toevallig? Volgens mij kun je die lui ook giften namelijk :)

• buurman3
bvbal79 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:51:
[...]
Constant pressure met team press
Ik weet dat je dit separaat kunt instellen, maar ik las ergens dat het identiek is?

• fifanoob
Als je op ps4 speelt wil ik hem je wil giften anders :)

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:23:
De flaws zijn bekend. Anderen en ook ik hebben dat zelf ook al aangegeven. Hij ervaart dat, jij ervaart dat, ik ervaar dat, nagenoeg iedereen zal dat ervaren.
Maar het is ook zo dat ook de tegenstander deze flaws ervaart en je nooit de enige bent. Dus het speelveld is gelijkwaardig, maar in zijn ervaring zijn zijn tegenstanders kennelijk beter om zich aan het spel aan te passen.

Maar het spel zelf mag wel beter. Maar eerlijk gezegd heb ik gelet op mijn jarenlange fifa ervaring al geen hoop meer op.
Is ook zo, alleen dan gaat het mij wat ver om te zeggen dat je meer moet oefenen. Die sjit die men ervaart is niet tegen te oefenen, ik heb lang geloofd dat mensen cheaten... hoe was het mogelijk dat een verdediger met 10 meter achterstand Overmars kon bijhouden? bleek gewoon dat door lag,servers etc. tegenstanders een voordeel hadden...

Ja het gekke is dat ik dat idee zelden heb, als ik voor sta met voldoende aantal goals is dat niet alleen omdat ik mazzel heb oid. Terwijl de tegenstander grossiert in de winnende in de 89e minuut, of direct vanaf kickoff meteen de gelijkmaker maken, mijn verdedigers die uit zichzelf een penalty veroorzaken etc.etc. het is werkelijk schering en inslag. Ik durft best te stellen van de 10 verliespartijen ik er 7 verlies door bovenstaande bullshit.

Maar het fijne is dat ik mij niet meer boos maak, speel al 5 weken geen WL meer! geen slecht weekend meer, lekker relax. Genoeg coins om te traden en goede spelers trade ik wel bijelkaar. Die WL player picks mis ik niet, wat een treurnis was dat zeg. Laatste keer 20 wins en kreeg ik de rode 84 Hrádecký ja daarvoor ga ik niet die prestatiestress mij opleggen....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

bvbal79 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:24:
[...]

Ik wil vanavond nog 1 potje winnen tbv gold 2 in de wl. Daarna ook maar eens in rivals eens 433-4 testen icm constant pressure en diep staande formatie

• Hassiebassie
ErnstMid schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:02:
[...]

Xbox toevallig? Volgens mij kun je die lui ook giften namelijk :)
Yups xbox. Mn gamertag staat in de lijst van de beginpost ;)

• ErnstMid

ErnstMid

Hassiebassie schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:43:
[...]

Yups xbox. Mn gamertag staat in de lijst van de beginpost ;)
Ait, cool! Zal vanavond even kijken of het lukt :)

ik zie trouwens geen accounts in de beginpost, kijk ik er overheen?

[ Voor 12% gewijzigd door ErnstMid op 04-02-2019 14:50 ]

• barudi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03-2023

barudi

<GoT> Barudi#1806

Bean77 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:39:
[...]

Ik wil vanavond nog 1 potje winnen tbv gold 2 in de wl. Daarna ook maar eens in rivals eens 433-4 testen icm constant pressure en diep staande formatie
Ik speel al vrij lang 433-4 alleen zonder constant pressure. Ben benieuwd naar je test met constant pressure:)
Momenteel speel ik verdedigend balanced en met fastbuildup, Fijne hieraan vind ik dat ik lekker kan tikken maar ook counteren met mbappe en neymar op de flanken.

D3 BattleTag Barudi#1806

• Audiojunky
Gold 3 gehaald en rank 1 16000 punten met rivals. Ik raak deze week fifa ff niet meer aan..

• fifanoob
ik kijk alweer uit naar de nieuwe WL :$ vind de patch echt fijn spelen en merk nu echt dat mijn manier van spelen redelijk werkt. Nu nog even door sparen voor een Ballack op het middenveld en dan staat het wel goed. Dan kunnen we weer focussen op het sparen van Cruijff :D
Audiojunky schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:00:
Gold 3 gehaald en rank 1 16000 punten met rivals. Ik raak deze week fifa ff niet meer aan..
16000 punt is wel uiteindelijk rank 2 he :)
fifanoob schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:02:
ik kijk alweer uit naar de nieuwe WL :$ vind de patch echt fijn spelen en merk nu echt dat mijn manier van spelen redelijk werkt. Nu nog even door sparen voor een Ballack op het middenveld en dan staat het wel goed. Dan kunnen we weer focussen op het sparen van Cruijff :D
of 4-3-3 (4) is nu meta :)

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12-2025
"of direct vanaf kickoff meteen de gelijkmaker maken"... dat heeft eerlijk gezegd heel weinig met de inputlag etc te maken.
Dit komt ook veelvuldig voor in oefenpartijen, ik speel vnl FUT tegen een kennis van me. En dit gebeurt bijna 1 keer per 2 a 3 potjes. Met het standaard commetaar van Youri over het feit dat het team te gemakzuchtig is geworden na de openingsgoal....(Het zogenoemde momentum?).

• Audiojunky
bvbal79 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:03:
[...]

16000 punt is wel uiteindelijk rank 2 he :)
Woensdag dan nog even rank 1 veilig stellen :D :)
JMaster schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:05:
"of direct vanaf kickoff meteen de gelijkmaker maken"... dat heeft eerlijk gezegd heel weinig met de inputlag etc te maken.
Dit komt ook veelvuldig voor in oefenpartijen, ik speel vnl FUT tegen een kennis van me. En dit gebeurt bijna 1 keer per 2 a 3 potjes. Met het standaard commetaar van Youri over het feit dat het team te gemakzuchtig is geworden na de openingsgoal....(Het zogenoemde momentum?).
kick-off glitch is duidelijk nog steeds een ding, laten we het er vooral niet over hebben in hoeveel games er meteen vanaf de eerste kickoff een goal gescored word.

Commentaar heb ik niet aan, maar met 442 valt me dit nog meer op aangezien de spelers in het begin een gat laten in het midden terwijl er met veel andere formaties een paar spelers echt in het midden staan te wachten.

Bossie schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:24:
[...]

kick-off glitch is duidelijk nog steeds een ding, laten we het er vooral niet over hebben in hoeveel games er meteen vanaf de eerste kickoff een goal gescored word.

Commentaar heb ik niet aan, maar met 442 valt me dit nog meer op aangezien de spelers in het begin een gat laten in het midden terwijl er met veel andere formaties een paar spelers echt in het midden staan te wachten.
Bij aftrap doe ik altijd even de offside trap, lijkt wel vaak te helpen.

• ErnstMid

ErnstMid

fifanoob schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:02:
Dat idee heb ik dus ook! Gister uiteindelijk 8-3 gehaald, dus ben benieuwd of ik vanavond ineens een heel ander kaliber tegenstander tegen ga komen.

Ik had gister echt het idee dat veel teams nog vasthielden aan de oude methode - veel 'kansloze' pogingen om finesse shots erin te rammen. Zelf speelde ik geduldiger waardoor ik wel met meerdere goals verschil won maar de tegenstander meer schoten op doel had. :9 Maar goed, kan ook zijn dat dit gewoon nog een rijtje mindere tegenstanders was en ik vanavond helemaal aan gort gespeeld ga worden. :9

@Hassiebassie sorry, ik heb m'n dybala zelf blijkbaar al een keer gehaald

[ Voor 4% gewijzigd door ErnstMid op 04-02-2019 16:45 ]

Ik krijg steeds meer het gevoel wat Bossie omschrijft, nl dat ik toeschouwer ben bij het spel.
Het maakt weinig uit wat ik doe. Wordt er een beetje down van

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 04-02-2019 18:25 ]

Harribo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:25:
Ik krijg steeds meer het gevoel wat Bossie omschrijft, nl dat ik toeschouwer ben bij het spel.
Het maakt weinig uit wat ik doe. Wordt er een beetje down van
RDR2 is een goede workaround :*)

RDR2??

Ik stop er gewoon mee voorlopig, ga wel tombraider doen. Gewoon een spel waarbij je wél controle hebt :)

[ Voor 90% gewijzigd door Harribo op 04-02-2019 18:36 ]

• Audiojunky
Harribo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:35:
RDR2??

Ik stop er gewoon mee voorlopig, ga wel tombraider doen. Gewoon een spel waarbij je wél controle hebt :)
Red Dead Redemption 2 :*)
Ooooh die
Hahaha grapjas die bestaat niet op de pc :)
Pagina: 1 ... 138 ... 200 Laatste