Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Nee hoor. Dacht het eerst ook. Maar heb het wel eens gecheckt bij verschillende spelers. Check bijvoorbeeld maar de dure icons en blijf het bijvoorbeeld een half uurtje volgen.ErnstMid schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 11:41:
[...]
Naar mijn weten is de futbin prijs juist wel de laagste buy it now die gekocht is. Anders zie je alleen maar de max prijs....
Dan moet toch elke gouden speler op 10k staan?sjakieman schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 12:17:
[...]
Nee hoor. Dacht het eerst ook. Maar heb het wel eens gecheckt bij verschillende spelers. Check bijvoorbeeld maar de dure icons en blijf het bijvoorbeeld een half uurtje volgen.
Hoezo? Die staan toch voor een veel lagere buy now op de transferlijst. Futbin prijs is de laatste buy now op de transfermarkt.ErnstMid schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 12:26:
[...]
Dan moet toch elke gouden speler op 10k staan?
Bij een hoge icon is is kan je het makkelijk zien als de laagste buy now bijna afloopt. Dat is dan ook de prijs bij futbin, als deze speler afloopt of verkocht wordt dan gaat de futbin prijs omhoog naar de volgende laagste buy now.
[ Voor 27% gewijzigd door sjakieman op 02-02-2019 12:47 ]
Komt door de upgrade sbc die herhaalbaar is.Hassiebassie schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 12:24:
Wtf is er vandaag met de transferlist aan de hand? Ik moet moeite doen om er genoeg op te hebben staan. Alle koekebakkers verkoop ik voor meer dan 1K winstsoms zijn ze zelfs al verkocht binnen een paar seconden. Straks even weer nieuwe spelers oppikken
Nee, elke gouden speler die je gewoon op de transferlijst gooit zonder iets te veranderen heeft een 10k buy it now. Futbin pakt de laagste bin die ook daadwerkelijk verkocht is.sjakieman schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 12:41:
[...]
Hoezo? Die staan toch voor een veel lagere buy now op de transferlijst. Futbin prijs is de laatste buy now op de transfermarkt.
Bij een hoge icon is is kan je het makkelijk zien als de laagste buy now bijna afloopt. Dat is dan ook de prijs bij futbin, als deze speler afloopt of verkocht wordt dan gaat de futbin prijs omhoog naar de volgende laagste buy now.
Kan je iets vertellen of de beloningen de moeite zijn? Grote kans dat je toevallig Cristiano Ronaldo eruit pakt?Joster schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 12:45:
[...]
Komt door de upgrade sbc die herhaalbaar is.
Deze grote aap
YouTube: GORILLA'S UPDATED DYNAMIC TACTICS & PLAYER INSTRUCTIONS! FIFA 19 ULT...
iemand ervaring met Suso, hij past precies in mijn startformatie icm FB Juanfran.
[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 02-02-2019 13:00 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ligt dat aan EA? Of ligt dat aan Microsoft want ik gok dat je op Xbox speelt want ik heb echt nergens last van!Klojet schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 10:49:
[...]
Omdat de servers je er steeds uitgooien, ze mogen 'm met nog wel een dag verlengen, net 3 potten 3x in de 2e helft eruit gegooid wegens server problemen. Waardeloos weekend weer van EA
Speel op de Pc.fifanoob schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:10:
[...]
Ligt dat aan EA? Of ligt dat aan Microsoft want ik gok dat je op Xbox speelt want ik heb echt nergens last van!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als ze al niet van je voet afstuiterenBossie schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:44:
Eerste potje tegen een high-pressure tegenstander inmiddels verloren, we zitten weer in de fase waarbij elke aanname/pass 2 seconden duurt ...
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Daar had ik er vanochtend ook een paar van, maar moet zeggen dat als je gewoon rustig blijft en helemaal niet meer aan de sprint knop komt het op zich te doen is om er onder uit te voetballen. Zelfs al paar keer door een gestift dieptepass op het middenveld van de ene middenvelder naar de ander te doen een overtal situatie kunnen creëren omdat al hun spelers nog voorin stonden. Er vallen veel gaten op het moment dat ze je zo proberen te rushen, waar je heerlijk gebruik van maken met L1 dribbel en L1+pass (PS4)Bossie schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:44:
Eerste potje tegen een high-pressure tegenstander inmiddels verloren
Vind het heerlijk om tegen dat soort teams te spelen. Of je wint op de counter of je tikt ze helemaal zoek. Gisteren ook weer een RQ gehadBossie schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:44:
Eerste potje tegen een high-pressure tegenstander inmiddels verloren, we zitten weer in de fase waarbij elke aanname/pass 2 seconden duurt ...
Hij stuurde zelfs nog een bericht nadat hij wegging dat hij een handdoek moest pakken
idd, in dit soort fases komen ook een paar andere irritatie punten bovendrijven:
1. animatie voor ingooien is veels te traag
2. animatie voor vrije trappen is veels te traag
3. animatie voor bal gooien keeper is veels te traag
@Hassiebassie Dat is ook heerlijk als er geen inputlag is, en jouw acties niet met 1-2 seconde vertraagd zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 02-02-2019 14:04 ]
Vooral met die tweede ga ik vaak de mist mee in. Wil dan snel passen en doorgaan met het spel, maar de game geeft de tegenstander zoveel tijd vanaf het moment dat ik op passen druk, tot de bal daadwerkelijk is gespeeld, dat de tegenstander de bal heeft.Bossie schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:03:
[...]
idd, in dit soort fases komen ook een paar andere irritatie punten bovendrijven:
@Hassiebassie Dat is ook heerlijk als er geen inputlag is, en jouw acties niet met 1-2 seconde vertraagd zijn.
Ze mogen van mij ook dat ellenlange juichen en die irritante vreugde dansjes afschaffen... R1 L1 please!!Bossie schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:03:
[...]
Je bedoelt dat de tegenstander sneller 15-20 meter kan rennen dan dat jouw tegenstander 3-4 stappen neemt om de vrije bal te nemenFraaank schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:08:
[...]
Vooral met die tweede ga ik vaak de mist mee in. Wil dan snel passen en doorgaan met het spel, maar de game geeft de tegenstander zoveel tijd vanaf het moment dat ik op passen druk, tot de bal daadwerkelijk is gespeeld, dat de tegenstander de bal heeft.
Hetzelfde als de keeper de bal gooit, tegenstanders kunnen sneller omdraaien, 10-15meter terugrennen, voordat de bal bij jouw speler is
Vd Sar had in F18 bijna low-driven passes als hij de bal gooide, is dat nog steeds zo?
rip mijn chickendansAudiojunky schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:16:
[...]
Ze mogen van mij ook dat ellenlange juichen en die irritante vreugde dansjes afschaffen... R1 L1 please!!
Die animatie voor ingooien kan ook op andere manier heel kut zijn, soms kan je het door spoelen door op ingooien te gooien en dan staat je mannetje meteen aan de zijlijn en andere keren gooit hij hem dan maar gewoon in terwijl hij nog niet eens klaar staat.Bossie schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:03:
[...]
Maar verder duurt de input delay op deze dingen inderdaad veel te lang. Dat gecombineerd met dat de tegenstander je powerbalk kan zien geeft hun gewoon veelste veel mogelijkheid om de bal te onderscheppen door te gokken waar hij gaat komen. Of dat je passen/uitschieten drukt er niks gebeurd en dat je nogmaals het moet drukken maar dat de tegenstander dan alweer helemaal goed opgesteld staat.
Team wel beetje aangepast. Jesus voor Lukaku vervangen, dat maakt echt een mega verschil. Nu word ik niet meer bij elke bal weggeduwd, maar win ik ook wel eens een fysiek duel. Ook voorzetten vanaf de zijkant zijn nu ineens gevaarlijk.
Lag lijkt mee te vallen hier, alhoewel dat redelijk onvoorspelbaar blijft
PSN: Patrick_D
[ Voor 10% gewijzigd door DeeleNL op 02-02-2019 14:40 ]
Grats, moet bekennen dat ik even op futbin keek of Lala idd een RW isDeeleNL schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:38:
MM gold player pack reward van AS Roma vs Inter;
![]()
[Afbeelding]
Eergisteren had het nog een pricerange van 10K.... Want daar verkocht ik het tegenAmbianz schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:27:
Zo ontdekte een ecuele manga in mijn club. Zilver rare speler. Binnen 10 seconde verkocht voor 18k.
Zo, WL met m'n NL team op dit moment gaat prima. Na een 5 win streak nu eentje verloren. Ff pauze nemen.
Even mijn team wat omgegooid, resultaat 5 wedstrijden Rivals gespeeld en 5 wins (en paar ruime wins ook, 4-0 en 5-0).
Schoten van buiten de 16 vlogen stijf in de kruising, kopballen snoeihard het goal in, mooie geplaatste schoten in de hoeken gekruld.
Man, wat speelde het vanmiddag lekker
Team nu (4-3-1-2):
Benzema IF 86 - Cavani IF 90
Fekir CL 86
Payet IF 86 - Draxler IF 85 - Pépé IF 86
Kurzawa CL 80 - Thiago S. CL 89 - Kimpembe CL 84 - Lala IF 84
Buffon 88
Wat mij verbaast is dat mijn middenveld totaal niet overlopen werd (heb geen bikkel ala Kondogbia staan). Dat heeft me wel verbaast. Maar goed moet ook wel zeggen dat ik enorm veel voetbal in de ploeg had en grotendeels alle wedstrijden de ploeg was die de bal had en het spel bepaalde.
PS vandaag Benzema IF gekocht, wat een speler zeg. 5 wedstrijden en 9 doelpunten. Prima
Volgende aankoop moet worden Thauvin 86 IF. Die komt dan op plek van Pépé, beter voor de chem en meer een echte CM. Misschien toch Kondogbia ofzo voor CM centraal en dan beetje afwisselen op middenveld met Payet, Thauvin, Draxler en Kondogbia.
Dit slaat echt nergens op. Zo’n miljardenonderneming met servers van de plaatselijke groentewinkel.
Nou nu je het zo zegt... Mij niet. Je hebt redelijke snelle spelers daar staan.Sleehond schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 15:25:
Wat mij verbaast is dat mijn middenveld totaal niet overlopen werd (heb geen bikkel ala Kondogbia staan). Dat heeft me wel verbaast.
Op de een of andere manier zijn ver weg de meeste verdedigende middenvelders traag en de aanvallende heel erg snel.
Waarom ea dit zo gedaan heeft, weet ik niet maar het resulteert soms dat je compleet eruit gelopen word.
Ik had dat verschil liever minder groot gezien
Waarom gaat hij zo hard dan?Ambianz schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:27:
Zo ontdekte een ecuele manga in mijn club. Zilver rare speler. Binnen 10 seconde verkocht voor 18k.
idd, mijn tegenstanders ping-pongen, draaien, schieten alles in eenmaal en bij duurt alles 1-2 seconde extra ..Jack_Mojo schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 15:44:
Wat. Een. Delay.
Dit slaat echt nergens op. Zo’n miljardenonderneming met servers van de plaatselijke groentewinkel.
Jup same. Krijg echt zoveel onzin tegen. Ik ben tot vijf wedstrijden gekomen en drie wins. Daar laat ik het ook bij.Bossie schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 16:28:
[...]
idd, mijn tegenstanders ping-pongen, draaien, schieten alles in eenmaal en bij duurt alles 1-2 seconde extra ..
Waarschijnlijk voor de PL sbc nodig ? Is mij verder om het even. Dit is wel een prima dag om je club op te ruimen met de prijzen van gold non rares
Uit packs is hij meestal meer waard. Die headline spelers zijn ook dynamisch toch? Dus als hij een IF dreigt te krijgen zal zijn prijs ook omhoog gaan.DeeleNL schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:45:
Lala 87 is in een aantal uur van 400k gezakt naar 370k. Wat zou er de komende dagen gebeuren met zijn prijs? Ik kan hem niet gebruiken in mijn selectie. Wachten tot hij uit packs is, of nu verslijten in de hype?
Merkt iemand anders dit ook? Of ben ik gewoon paranoïde en loop ik zelf te klooien?
Nope, precies dit, heel erg vergelijkbaar met squadbattles.DeBers schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:51:
Even een korte check. Sinds de patch lijkt het alsof er vaker dan eerder wordt gepassed naar spelers waar ik niet naar wil passen. Met name naar de zijkant, passed hij hem relatief vaak gevaarlijk naar de cv.
Merkt iemand anders dit ook? Of ben ik gewoon paranoïde en loop ik zelf te klooien?
edit: Nieuwe SBC voor Headliner Carvajal 87
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 02-02-2019 19:06 ]
Ook maar even de nieuwe Arnautovic erin gezet ipv Lukaku, bevalt goed tot op heden naast Ibra.
[ Voor 32% gewijzigd door Nachtapotheker op 02-02-2019 19:08 ]
Heb hem net gedaan, voor 130k, prima deal. Speelde nog altijd met sergi roberto op de Rechtsback..Bossie schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:05:
[...]
Nope, precies dit, heel erg vergelijkbaar met squadbattles.
edit: Nieuwe SBC voor Headliner Carvajal 87
Niet veel idd, volgens mij was FB Juanfran ietsje duurderfifanoob schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:54:
[...]
Heb hem net gedaan, voor 130k, prima deal. Speelde nog altijd met sergi roberto op de Rechtsback..
Die had ik gemist en zat ook al tijdje te denken om Lala te kopen maar dan moet ik ook een franse middenvelder nemen etc..Bossie schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:14:
[...]
Niet veel idd, volgens mij was FB Juanfran ietsje duurder
Dus dit kwam mij wel goed uit.
Lala is ook nog eens dik 200k..
Ik speel trouwens met die leen versie van Ballack, maar wat een speler!
Mijn middenveld is ook een beetje mijn zwakte.. Ik speel 433 (4) met Suarez op 10 kroos en modric naast hem op cm..
Nu Ballack er even tijdelijk voor Kroos in staan maar wat een verschil in positieve voordeel van Ballack..
Nu maar sparen voor zijn 86 versie..
[ Voor 31% gewijzigd door fifanoob op 02-02-2019 20:24 ]
Ik merk dit ook ja. Vind het sinds de patch niet soepel meer spelen. De first timed finesses zijn er dan weliswaar uit, wat een groot pluspunt is, maar verder speelt het ook bij mij rampzalig.DeBers schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:51:
Even een korte check. Sinds de patch lijkt het alsof er vaker dan eerder wordt gepassed naar spelers waar ik niet naar wil passen. Met name naar de zijkant, passed hij hem relatief vaak gevaarlijk naar de cv.
Btw Kluivert 88 ff geprobeerd, maar wat een *** kaart. Gehaald voor zn headers maar verder is het allemaal net niet. Ga nu voor 88 Reus, alleen wordt dat wel een gepruts om in mn team te krijgen.
Kroos en Ballack zijn natuurlijk ook compleet andere spelers. Misschien eens een echte CDM halen ipv Kroos?fifanoob schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:16:
[...]
Die had ik gemist en zat ook al tijdje te denken om Lala te kopen maar dan moet ik ook een franse middenvelder nemen etc..
Dus dit kwam mij wel goed uit.
Lala is ook nog eens dik 200k..
Ik speel trouwens met die leen versie van Ballack, maar wat een speler!
Mijn middenveld is ook een beetje mijn zwakte.. Ik speel 433 (4) met Suarez op 10 kroos en modric naast hem op cm..
Nu Ballack er even tijdelijk voor Kroos in staan maar wat een verschil in positieve voordeel van Ballack..
Nu maar sparen voor zijn 86 versie..
JA maar wie.. Ik speel overigens met CM niet met een cdm. Heb ook Casemiro gehad maar dan vond ik Kroos echt 10x beter..Fraaank schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:29:
[...]
Kroos en Ballack zijn natuurlijk ook compleet andere spelers. Misschien eens een echte CDM halen ipv Kroos?
Heb op moment een budget van 250k. Hij moet linken met Suarez, Neymar, en marcello..
Veel keuze dan casimero heb je dan niet.fifanoob schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:32:
[...]
JA maar wie.. Ik speel overigens met CM niet met een cdm. Heb ook Casemiro gehad maar dan vond ik Kroos echt 10x beter..
Heb op moment een budget van 250k. Hij moet linken met Suarez, Neymar, en marcello..
Misschien Fernandinho IF?
wijze woorden
Fernandinho nog niet geprobeerd, maar net wat je zegt veel anders dan Casimero heb ik niet..En ik vind Kroos fijner spelen dus daarom speelt Kroos nog steeds.Valandil schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:35:
[...]
Veel keuze dan casimero heb je dan niet.
Misschien Fernandinho IF?
Zijn IF is nu voor 85k te scoren. Keldert als een malle.fifanoob schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:54:
[...]
Heb hem net gedaan, voor 130k, prima deal. Speelde nog altijd met sergi roberto op de Rechtsback..
Had ik echt ff gemist.
Ik heb nu Lala IF 84 staan. Ik denk dat ik die ga vervangen door de Carvajal Headliner.fifanoob schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:54:
[...]
Betekend wel dat ik mijn Kante moet vervangen door Kondogbia UCL. Goede keus?
ben nog niet zo onder de indruk van Carvajal.. Sergio Roberto onderschepte echt veel meer passes en kwam vaker goed voor de man..DeBers schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 22:54:
[...]
Ik heb nu Lala IF 84 staan. Ik denk dat ik die ga vervangen door de Carvajal Headliner.
Ten eerste is Lala echte een superfijne RB, maar Kante inwisselen voor Kondogbia lijkt mij een slechte deal...DeBers schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 22:54:
[...]
Ik heb nu Lala IF 84 staan. Ik denk dat ik die ga vervangen door de Carvajal Headliner.
wijze woorden
inderdaad, ik zou het eerder voor Lala 86 gaan dan Carvajal 87.. Echt niks bijzonders aanValandil schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 22:58:
[...]
Ten eerste is Lala echte een superfijne RB, maar Kante inwisselen voor Kondogbia lijkt mij een slechte deal...
Dan hou ik mij afzijdig van Carvajal. Ik ben niet zo onder de indruk van zijn spel.Valandil schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 22:58:
[...]
Ten eerste is Lala echte een superfijne RB, maar Kante inwisselen voor Kondogbia lijkt mij een slechte deal...
Why not both?erhan12 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 23:17:
Kondogbia ucl of kante maakt denk ik niet uit,(vond kondogbia ucl iig heel sterk toenk hem tegen kwam) maar Tradeable lala 86 over untradeable 87 carvajal imo.
En oh ja, ook de nieuwe speciale Hernandez(cb) kaart
Omdat ik aan de andere kant een strong link heb met Alex Sandro, Matuidi futmas en Diego Costa UCL
Dus het is dan Kondogbia of Kante in een 4-3-3.
Ik vind Matuidi niet zo geweldig, krijg nooit het idee dat hij ergens tussen zit. Fysiek wel sterk en eeuwigdurende batterijen, maar zo traag als een zak aardappelen. Ik zweer bij Nainggolan, wat een geweldenaar is me dat.DeBers schreef op zondag 3 februari 2019 @ 00:55:
[...]
Omdat ik aan de andere kant een strong link heb met Alex Sandro, Matuidi futmas en Diego Costa UCL
Dus het is dan Kondogbia of Kante in een 4-3-3.
Overigens, is busquets geen optie voor je? Is toch ook een goede CDM, al heb ik nog geen ervaring met La Liga spelers.
Raar eigenlijk Matuidi is sneller dan Naingollan. Laatst genoemde is wel een heerlijke speler. Echt een baassie.Hassiebassie schreef op zondag 3 februari 2019 @ 08:40:
[...]
Ik vind Matuidi niet zo geweldig, krijg nooit het idee dat hij ergens tussen zit. Fysiek wel sterk en eeuwigdurende batterijen, maar zo traag als een zak aardappelen. Ik zweer bij Nainggolan, wat een geweldenaar is me dat.
Overigens, is busquets geen optie voor je? Is toch ook een goede CDM, al heb ik nog geen ervaring met La Liga spelers.
Is Busquets niet nog veel trager dan Matuidi?joenes30 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:07:
[...]
Raar eigenlijk Matuidi is sneller dan Naingollan. Laatst genoemde is wel een heerlijke speler. Echt een baassie.
Edit: Overigens is Naingolan niet te linken in mijn huidige team. Ik heb untradeable als sub.
douglas costa - Griezman - Mbappe
matuidi - ben yedder - kante
alex sandro - Nacho - Varane - Lala
Courtois
Mijn volgende upgrade wordt denk ik ramos. Nacho is UCL, dus die wordt wel een ok verdediger als Real Ajax een oorwassing geeft
[ Voor 38% gewijzigd door DeBers op 03-02-2019 09:32 ]
Het is duidelijker als je het een RTTF kaartje noemtJoster schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:34:
Z'n UCL live kaart heb je dan? Z'n normale CL kaart gaat niet omhoog hè..
Ik heb geen idee waar het aan ligt, zit nog even uitgebreid naar de stats te kijken maar ze verschillen nauwelijks van elkaar. Toch heb ik het idee dat Nainggolan altijd veel beter positie kiest.joenes30 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:07:
[...]
Raar eigenlijk Matuidi is sneller dan Naingollan. Laatst genoemde is wel een heerlijke speler. Echt een baassie.
Hebben mensen hier ervaring met de CB's van de serie A? Ik heb momenteel een koppel tussen Koulibaly en De Vrij.
Koulibaly is een prima verdediger maar kan echt geen bal overspelen, vandaar dat ik hem naast De Vrij heb staan, maar die is dan verdedigend weer wat minder.
Mensen die iets kunnen vertellen over hun serie A cb duo met een beetje onderbouwing?
Zit nu te denken aan Chiellini en Bonucci als duo, maar ik weet dat sommige zweren bij Manolas.
Ik had altijd Manolas en Benatia achterin staan als duo.Hassiebassie schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:58:
[...]
Ik heb geen idee waar het aan ligt, zit nog even uitgebreid naar de stats te kijken maar ze verschillen nauwelijks van elkaar. Toch heb ik het idee dat Nainggolan altijd veel beter positie kiest.
Hebben mensen hier ervaring met de CB's van de serie A? Ik heb momenteel een koppel tussen Koulibaly en De Vrij.
Koulibaly is een prima verdediger maar kan echt geen bal overspelen, vandaar dat ik hem naast De Vrij heb staan, maar die is dan verdedigend weer wat minder.
Mensen die iets kunnen vertellen over hun serie A cb duo met een beetje onderbouwing?
Zit nu te denken aan Chiellini en Bonucci als duo, maar ik weet dat sommige zweren bij Manolas.
Manolas heeft overigens aardig wat pace en dat komt niet vaak voor bij een CV
wijze woorden
Ik had met mijn serie a team het duo Manolas IF en Benatia CL. Was een topcombinatie.Hassiebassie schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:58:
[...]
Ik heb geen idee waar het aan ligt, zit nog even uitgebreid naar de stats te kijken maar ze verschillen nauwelijks van elkaar. Toch heb ik het idee dat Nainggolan altijd veel beter positie kiest.
Manolas liep de gaten dichten met zijn snelheid en Benatia had de lengte en de kracht.
Volgens mij is het redelijk duidelijk wat voor kaart ik bedoel als ik zeg dat hij omhoog gaat bij winst op AJax. Dat jullie debateren over hoe ik het moet noemen zegt meer over jullie ;-)Bossie schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:58:
[...]
Het is duidelijker als je het een RTTF kaartje noemt
Busquets is een heel stuk trager, of hij moet die scream kaart bedoelen?DeBers schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:29:
[...]
Is Busquets niet nog veel trager dan Matuidi?
Edit: Overigens is Naingolan niet te linken in mijn huidige team. Ik heb untradeable als sub.
douglas costa - Griezman - Mbappe
matuidi - ben yedder - kante
alex sandro - Nacho - Varane - Lala
Courtois
Mijn volgende upgrade wordt denk ik ramos. Nacho is UCL, dus die wordt wel een ok verdediger als Real Ajax een oorwassing geeft
Ik heb Nacho UCL live ook gekocht voor de handel. Ook 2x sterling UCL live. Verwacht allebei dat ze met hun club doorgaan. Ben benieuwt of de prijs dan veel omhoog gaat als ze geupgrade worden.
Dus best of both worlds?
Tsja, ligt er een beetje aan wat je budget is?buurman3 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 10:40:
Weet iemand een goed elftal als hybrid Franse spelers/La Liga?
Dus best of both worlds?
Een ziyech of Lozano op rechtsbuiten krijg ik enkel werkend als ik De Jong op de rechterkant van het middenveld zet. Maar dan valt Tagliafico linksachter weer buiten de boot. Ben daardoor eigenlijk gedwongen om Robben te gebruiken
Nee hoor, ligt aan de rest van je spelers. Als je Dumfries 83 hebt kan je Lozano op 10 chem krijgen door in een 451 te starten.Speculaes schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:01:
Het is zonde dat er nog geen goede RW is voor een Nederlands/Eredivisie team is..
Een ziyech of Lozano op rechtsbuiten krijg ik enkel werkend als ik De Jong op de rechterkant van het middenveld zet. Maar dan valt Tagliafico linksachter weer buiten de boot. Ben daardoor eigenlijk gedwongen om Robben te gebruiken
Ik heb het zo gedaan:Speculaes schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:01:
Het is zonde dat er nog geen goede RW is voor een Nederlands/Eredivisie team is..
https://www.futbin.com/19/squad/4321720
Maar ligt inderdaad aan de spelers die je hebt en de formatie waarmee je eventueel moet starten.
[ Voor 9% gewijzigd door chengbondkwok op 03-02-2019 11:13 ]
Ik gebruik al maanden chiellini en Skriniar. Inderdaad passen is echt een drama. Dus iemand met goede suggesties. Over verdedigen weinig klagen. Alleen in deze WL een hoop klutsballen die ze verliezen en simpele overspeelballen naar de tegenstander.Speculaes schreef op zondag 3 februari 2019 @ 10:04:
[...]
Ik had met mijn serie a team het duo Manolas IF en Benatia CL. Was een topcombinatie.
Manolas liep de gaten dichten met zijn snelheid en Benatia had de lengte en de kracht.
Misschien manolas een keer proberen.
Edit: 44 Pas bij manolas... mwah
[ Voor 3% gewijzigd door Audiojunky op 03-02-2019 11:17 ]
Als jij in een 451 start heeft iedereen full chemchengbondkwok schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:12:
[...]
Ik heb het zo gedaan:
Maar ligt inderdaad aan de spelers die je hebt en de formatie waarmee je eventueel moet starten.
Je suis un retardJoster schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:41:
[...]
Als jij in een 451 start heeft iedereen full chem
Ja, de rest van mijn spelers (lees Tagliafico) blokkeert die rechtsbuiten dus.Joster schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:09:
[...]
Nee hoor, ligt aan de rest van je spelers. Als je Dumfries 83 hebt kan je Lozano op 10 chem krijgen door in een 451 te starten.
Deze formatie krijg ik dus niet voor elkaar door onze Argentijnse vrind. En Van Aanholt heb ik niet opgepikt tijdens Futmas. Wist ik veel dat er drie geweldige FS-spelers zouden komen..chengbondkwok schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:12:
[...]
Ik heb het zo gedaan:
Dit is mijn opstelling nu:
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/4856612
[ Voor 5% gewijzigd door Speculaes op 03-02-2019 12:19 ]
Mijn team speelt prima in 442, maar ik heb eigenlijk een tweede POTM Hazard nodig voor rechts, Figo lijkt qua stats ook prima die rol te kunnen vervullen.
Welke spelers heb je allemaal? Dat maakt het puzzelen makkelijker.Speculaes schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:11:
[...]
Ja, de rest van mijn spelers (lees Tagliafico) blokkeert die rechtsbuiten dus.
[...]
Deze formatie krijg ik dus niet voor elkaar door onze Argentijnse vrind. En Van Aanholt heb ik niet opgepikt tijdens Futmas. Wist ik veel dat er drie geweldige FS-spelers zouden komen..
De link is dood..Speculaes schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:11:
[...]
Ja, de rest van mijn spelers (lees Tagliafico) blokkeert die rechtsbuiten dus.
[...]
Deze formatie krijg ik dus niet voor elkaar door onze Argentijnse vrind. En Van Aanholt heb ik niet opgepikt tijdens Futmas. Wist ik veel dat er drie geweldige FS-spelers zouden komen..
Vreemd, ik kan geen opstellingen delen via Futbin.. Als ik ze opsla werkt de url niet meerchengbondkwok schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:45:
[...]
Welke spelers heb je allemaal? Dat maakt het puzzelen makkelijker.
Maar op dit moment is het een 4-3-3
Kluivert (FS) - Depay (SBC) - Robben (CL)
De Jong (FS) - Vormer (SBC) - Wijnaldum (IF)
Tagliafico (CL Live) - De Ligt (FS) - Van Dijk - Dumfries (SBC)
Cillessen (oranje kaartje)
En dan gaat het met name om die rechtsbuitenpositie, tenzij er een goed alternatief is voor Tagliafico, dan kan De Jong naar de rechterkant en wordt dat een eredivisiezijde met Lozano/Ziyech.
De Ligt en Van Dijk omdraaien en dan een Robertson linksback kan natuurlijk, maar dat is niet helemaal wat ik wil met m'n elftal. Dat is ook de reden dat Cillessen in het doel staat ipv Alisson
[ Voor 10% gewijzigd door Speculaes op 03-02-2019 13:01 ]
Klopt, met Tagliafico, Lozano en de Nederlanders uit de buitenlandse competities (Depay, Kluivert, Promes evt, Vormer) heb je een nl icon nodig om alles full chem te krijgen.Speculaes schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:56:
[...]
[...]
Vreemd, ik kan geen opstellingen delen via Futbin.. Als ik ze opsla werkt de url niet meer
Maar op dit moment is het een 4-3-3
Kluivert (FS) - Depay (SBC) - Robben (CL)
De Jong (FS) - Vormer (SBC) - Wijnaldum (IF)
Tagliafico (CL Live) - De Ligt (FS) - Van Dijk - Dumfries (SBC)
Cillessen (oranje kaartje)
En dan gaat het met name om die rechtsbuitenpositie, tenzij er een goed alternatief is voor Tagliafico, dan kan De Jong naar de rechterkant en wordt dat een eredivisiezijde met Lozano/Ziyech.
De Ligt en Van Dijk omdraaien en dan een Robertson linksback kan natuurlijk, maar dat is niet helemaal wat ik wil met m'n elftal. Dat is ook de reden dat Cillessen in het doel staat ipv Alisson
Ik krijg redelijk wat tegengoals omdat mijn verdedigers continue een tot twee meter van hun man af staan. Als ze dan instappen dan zijn ze bijna altijd te laat. Hoe krijg ik mijn verdedigers zover dat ze hun man dekken? Ik heb de custom tactics bekeken maar aggressive interceptions lijkt mij wat anders dan man dekken, die optie zie ik nergens.
Als ik dan te laat ben hoe krijg ik die aanvaller dan ingehaald? Dat gebeurd mij wel heb ik het idee. Depay die vrijgebroken is met nog dertig meter vrije ruimte tot de goal wordt altijd bijgehaald door de verdedigers, ook in volle sprint en de bal ver vooruit spelend.
En omgekeerd, hoe houd ik als aanvaller in dat geval een dergelijke voorsprong vast?
PSN: mug_8pm
Ik heb nu dit plus 500k coins:chengbondkwok schreef op zondag 3 februari 2019 @ 10:51:
[...]
Tsja, ligt er een beetje aan wat je budget is?
442
Griezmann Suarez
Promes OTW Isco Casemiro Bale
Marcelo Varane Ramos Carvajal
Courtois
Wens is om minimaal oranje links te hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door buurman3 op 03-02-2019 13:28 ]
Ik heb dit:buurman3 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 13:24:
[...]
Ik heb nu dit plus 500k coins:
442
Griezmann Suarez
Promes OTW Isco Casemiro Bale
Marcelo Varane Ramos Carvajal
Courtois
Wens is om minimaal oranje links te hebben.
Douglas Costa RTTF - Griezman - Mbappe
Matuidi Futmas - Ben Yedder IF - Kante
Alex Sandro - Nacho RTTF - Varane - Lala SIF
Courtois
Ingame switch ik naar 4231. Speelt tot nu toe best lekker. Ben Yedder is een beest. Duikt overal op en krult nog steeds alle Finesses erin met perfect timing.
Ik heb dus al meer dan eens gehad dat Koulibaly zo weer een bal inlevert bij de tegenstander als ik snel wil counteren waar dan weer een goal uit voort komtAudiojunky schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:16:
[...]
Ik gebruik al maanden chiellini en Skriniar. Inderdaad passen is echt een drama. Dus iemand met goede suggesties. Over verdedigen weinig klagen. Alleen in deze WL een hoop klutsballen die ze verliezen en simpele overspeelballen naar de tegenstander.
Misschien manolas een keer proberen.
Edit: 44 Pas bij manolas... mwah
Ik heb hetzelfde probleem.
Sinds de patch is de lol er voor mij echt compleet af. Stop FIFA voor de komende tijd in de kast. Genoeg andere games om te spelen.
Gegroet.
[ Voor 24% gewijzigd door Jack_Mojo op 03-02-2019 14:43 ]
Wel 3x verloren op pingels
Alleen wordt de lag nu wel steeds groter merk ik.
Speelt steeds minder prettig.
Wat is een geschikt tijdstip om verder te spelen?
Morgen rond uurtje of 12Miggell schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:54:
WL gaat redelijk tot nu toe. 6 uit 13 en eigenlijk nog geen grote nederlagen.
Wel 3x verloren op pingels
Alleen wordt de lag nu wel steeds groter merk ik.
Speelt steeds minder prettig.
Wat is een geschikt tijdstip om verder te spelen?