Patrick_D_GTS schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 08:25:
Wejo, dit weekend mag ik voor het eerst mee doen met de WL _O_
Succes! Maar Wejo... 7(8)7 :*)

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:57
Alisson zou ik op chem10 hebben en De Gea op chem8.

Dat ziet er dan zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZX6BVnNipxjAHHxdDDY6JwF2/full.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7vXWZZznTIHxQWCSn9GJdoRg/full.png

Zit niet bar veel verschil in.

[ Voor 29% gewijzigd door Nachtapotheker op 01-02-2019 08:46 ]

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-01 09:48
En dat vanuit DIV6. Ik ga er zo ontzettend hard vanaf 30x :)

Dit team mag het gaan doen:
https://www.futbin.com/19/squad-builder/3674387
(Sterling, Pogba en Otamendi zijn untradeable)

Nu heb ik nog ongeveer 80K te besteden. Wat zou nou een onmiddelijke versterking zijn?
Sane? Kane?

Het liefst zou ik Jesus vervangen, maar de stap naar een veel betere spits heb ik helaas het geld niet voor. Ook Sterling is niet mijn lievelings (die mist nog wel eens een kansje (gaat zelfs zover dat mijn vriendin op de bank begint te lachen als Sterling tijdens een Man City live wedstrijd aan de bal komt :+ ))

Ben benieuwd naar jullie tips.

Doel dit weekend: 2 potjes winnen voor brons en geen 100 goals tegen 8)
Ik ben laatst overgestapt naar een BPL team en ik kan je Arnautovic SIF zeker aanraden. Die man scoort bij mij aan de lopende band _/-\o_

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12-2025

Komt wel goed.. Rustig blijven (hoor wie het zegt >:) ) en blijven proberen.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025

Nu heb ik nog ongeveer 80K te besteden. Wat zou nou een onmiddelijke versterking zijn?
Sane? Kane?

Het liefst zou ik Jesus vervangen, maar de stap naar een veel betere spits heb ik helaas het geld niet voor. Ook Sterling is niet mijn lievelings (die mist nog wel eens een kansje (gaat zelfs zover dat mijn vriendin op de bank begint te lachen als Sterling tijdens een Man City live wedstrijd aan de bal komt :+ ))

je gaat echt wel meer winnen. Mijn eerste WL was vanuit divisie 8 en heb toen zilver 3 gehaald (6W 15L)
have fun!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-01 20:11
Nog een tip: Laat je niet gek maken, verliezen hoort er bij. Wordt je gefrustreerd dan je controller wegleggen, van frustratie ga je alleen maar minder goed spelen.

• buurman3
Heeft iemand de overstap gemaakt van Suarez NIF naar SIF? Ik vind de NIF super, is het de overstap waard?

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36

Sane? Kane?

Succes. Eerste keer WL viel me best tegen hoe moeilijk het was en eigenlijk ook nog steeds is.
Probeer vooral te leren van je tegenstanders voor de volgende wedstrijd en laat je niet ontmoedigen.
- Laat je sprintknop los tijdens balbezit opbouw op het middenveld en voorin... daar haal ik het meest profijt uit... Los van de sprintduels natuurlijk.
- Duik niet gelijk volop je tegenstander, laat ze soms een beetje komen en time je verdedigende actie goed. Soms is het voldoende om gewoon ervoor te blijven waardoor ze niet kunnen schieten of passen.
- krachtige steekpass is soms best effectief om je vleugelspeler weg te sturen.
- Pas je custom tactics aan en spelers instructies als je steeds merkt dat iets niet goed gaat in je team
- houd je backs op "stay back", anders counteren ze over de vleugel.
- Lukt het even niet? Stop dan even... helpt bij mij ook altijd.

Speel zelf Div 5 en mijn doel is altijd Zilver 1. Alles meer is mooi meegenomen, maar tot nu toe heb ik echt minimaal 25 wedstrijden nodig voor zilver 1 en is goud 3 meestal niet meer haalbaar. Hopelijk met de nieuwe patch dit weekend wel. F%ck die finesse bashers en pacewhores 8)

Zelf ben ik blij met Lukaku (IF overigens). Sterk, krachtig en ook in de lucht erg goed. Alleen niet de snelste, maar dat is minder belangrijk bij Fifa19.

Sterling ook gehad, maar die beviel mij ook niet. Ben toen overgestapt naar Mahrez en die beviel beter. Ook Willian vind ik beter.

Nu speel ik met 3 CAM's (Eriksen -> value for money!!!, de Bruyne en Aguero)

wijze woorden

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-01 13:25

Sane? Kane?

Je verdediging kan wel een upgrade gebruiken. Ze zijn best wel klein. Een Davinson Sanchez zou al een goedkope upgrade zijn t.o.v. Azpi.

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Hehe, eindelijk een beetje manier gevonden om goed te handelen. Gisteren ruim 50K winst dus vanochtend in de trein Hamsik en Pjanic opgepikt. Nu werken en om het uur transferlijst aanzetten. Hopelijk einde van de dag weer een leuk bedragje :)

• Valandil
chengbondkwok schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:56:
[...]

Je verdediging kan wel een upgrade gebruiken. Ze zijn best wel klein. Een Davinson Sanchez zou al een goedkope upgrade zijn t.o.v. Azpi.
Eens! Sanchez is nu voor vrij weinig op te pikken (9k volgens mij).
Stabiele verdediger. Snel genoeg en ook qua lengte prima!

wijze woorden

Bossie schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 23:00:
[...]

Check zijn agi/balance eens, wil hem eens proberen ipv de bekende opties.
Guendouzi ziet er ook prima uit, maar dat is momenteel niet iets te veel.

Heb overigens mijn team ook omgegooid, alle FB spelers eruit en het gaat opeens een stuk sneller :?
De 442 in de nieuwe video van Grote Aap speelt heerlijk, 4231 narrow is het voor mij gewoon niet dus daar hou ik ook mee op.
Ik had het gezien. Heerlijk wendbare speler, maar wel met helaas maar 3* wf. Ik kijk misschien iets teveel naar de cijfertjes ipv hoe spelers ingame spelen. Guendouzi ook. Qua cijfers vind ik het geen 'end game' speler, maar lees dat anderen er blij mee zijn.

Af en toe nieuwe formaties is ook wel verfrissend. Mijn 41212(2) tactiek heb ik met een kleine eigen aanpassing van de rennende voetbalmarkt. Niet iets waar je het zou verwachten. Ik zet af en toe wat tactieken die ik tegenkom in een overzicht en op een later moment pak ik er wat tussen uit om te proberen.

P.s. sinds de patch heb ik geen timed schot meer tegengekregen :o
Nachtapotheker schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 08:44:
Alisson zou ik op chem10 hebben en De Gea op chem8.

Dat ziet er dan zo uit:

Zit niet bar veel verschil in.
Ik heb met beide enige tijd gespeeld. Als ik nu zou mogen kiezen tussen die 2 dan zou ik voor otw Allison gaan. Goedkoper en eerlijk gezegd vind ik hem ook een goede keeper.
Maar voorlopig ben ik erg blij met Vlappie die weer ietsjes beter is dan Allison (maar kost ook een flinke sloot meer).

[ Voor 18% gewijzigd door Bean77 op 01-02-2019 10:29 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

FS Lafont weg gedaan. Stootte de laatste wedstrijden veel ballen naar de spitsen. Kostte mij punten.

Heb Donnarumma sif maar weer gehaald maar een echte topkeeper zal veel schelen.
Anders koop ik Neuer of de Gea. Voor de chem verander ik mijn manager wel.
Neuer heeft mijn voorkeur, gezien de prijs?

Verder baby Lampard gekocht, lijkt wat op een beter verdedigende Frenkie de Jong tot nu toe
Harribo schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:34:
FS Lafont weg gedaan. Stootte de laatste wedstrijden veel ballen naar de spitsen. Kostte mij punten.

Verder baby Lampard gekocht, lijkt wat op een beter verdedigende Frenkie de Jong tot nu toe
Geen enkele keeper is perfect. Op het moment dat je tegen een tegenstander speelt die weet hoe fifa werkt en weet hoe je moet afronden dan maakt het niks uit wie je op doel hebt staan. Dus eigenlijk zou je niet meer dan 100k voor een keeper moeten investeren.
Ik experimenteer zelf nu met prime Vlappie, maar vermoed dat op termijn ik toch weer een otw Allison ga halen. Ik denk dat zelfs Lloris nu een interessante optie kan zijn nu timed finesse shots zijn generfd.
Maar beste keeper die ik had tot nu toe is Neuer.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:24
Harribo schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:34:

Neuer vond ik tot nu toe de fijnste keeper maar ze maken allemaal blunders. Ederson doet het niet veel slechter als Neuer.

• chengbondkwok
Bean77 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:45:
[...]

Geen enkele keeper is perfect. Op het moment dat je tegen een tegenstander speelt die weet hoe fifa werkt en weet hoe je moet afronden dan maakt het niks uit wie je op doel hebt staan. Dus eigenlijk zou je niet meer dan 100k voor een keeper moeten investeren.
Ik experimenteer zelf nu met prime Vlappie, maar vermoed dat op termijn ik toch weer een otw Allison ga halen. Ik denk dat zelfs Lloris nu een interessante optie kan zijn nu timed finesse shots zijn generfd.
Maar beste keeper die ik had tot nu toe is Neuer.
Zeg dat nou niet, heb net Prime Van der Sar gedaan :+

• Jadero
Ik heb al maanden Buffon op doel staan (ooit gepacked non trade). Die doet het prima, wat mij wel opviel was het volgende: Hij had bij mij de 'basis' chemstyle, op een gegeven moment verandere ik die in KAT(?). Met die chemstyle ving hij veel minder en stootte hij meer. Die heb ik er dus weer snel afgehaald en is de Chemstyle nu weer gewoon basis.
chengbondkwok schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:50:
[...]

Zeg dat nou niet, heb net Prime Van der Sar gedaan :+
Tsja Van der Sar is niet 4x beter dan een DDG van 140-150k. Maar als NL' er is het wel leuk om NL icons in je team te hebben.
Maar die pro-speler Nrasek (of hoe je het ook schrijft) had ook VDS in zijn team tijdens het laatste EA evenement. Gisteren was ik op twitch een stream aan het kijken en daar maakte VDS een aantal bizarre reddingen waardoor ik besloten heb om hem te kopen.

Maar ik was helemaal vergeten dat er een sbc was :P Ik ga eens kijken hoe ver ik met untradables kom vanavond. Dan wordt die alleen maar goedkoper.

• chengbondkwok
Bean77 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:57:
[...]

Tsja Van der Sar is niet 4x beter dan een DDG van 140-150k. Maar als NL' er is het wel leuk om NL icons in je team te hebben.
Maar die pro-speler Nrasek (of hoe je het ook schrijft) had ook VDS in zijn team tijdens het laatste EA evenement. Gisteren was ik op twitch een stream aan het kijken en daar maakte VDS een aantal bizarre reddingen waardoor ik besloten heb om hem te kopen.

Maar ik was helemaal vergeten dat er een sbc was :P Ik ga eens kijken hoe ver ik met untradables kom vanavond. Dan wordt die alleen maar goedkoper.
Ja klopt, heb je groot gelijk in hoor. Het is inderdaad dat ik met een volledig* NL team wil spelen en dan kan Van der Sar niet ontbreken.

*bij gebrek aan een goede RW staat daar nu een Mexicaan genaamd Lozano :+

• buurman3
chengbondkwok schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:03:
[...]

Ja klopt, heb je groot gelijk in hoor. Het is inderdaad dat ik met een volledig* NL team wil spelen en dan kan Van der Sar niet ontbreken.

*bij gebrek aan een goede RW staat daar nu een Mexicaan genaamd Lozano :+
What about Robben? :)

• chengbondkwok
Te weinig stamina voor mijn speelwijze en Lozano heeft betere weak foot.
buurman3 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:43:
Heeft iemand de overstap gemaakt van Suarez NIF naar SIF? Ik vind de NIF super, is het de overstap waard?
Zekers, ik heb zijn RTTF versie na zijn NIF, die is denk ik nu identiek aan zijn SIF. Gast schiet en kopt ze er in.
Vissert schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:45:
[...]

Neuer vond ik tot nu toe de fijnste keeper maar ze maken allemaal blunders. Ederson doet het niet veel slechter als Neuer.
Inderdaad, ze maken allemaal blunders. Soms krijg ik ook alleen maar tegen goals uit blunders.
Denk dat ik Neuer misschien nog test.

Ik let ook op het duiken bij een keeper. Donnarumma sif heeft dat goed onder de knie. Scheelt afstand schoten die erin gaan mi. 1 op 1 is hij zeer matig, maar dat calculeer ik in.

Ik snap nog steeds waarom mensen die dure non tradable icon sbc's doen? Serieus, je kunt toch beter een icon kopen voor een beetje extra coins? Je gooit je coins toch gewoon over de balk? Maar misschien mis ik iets?

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 01-02-2019 11:22 ]

• buurman3
chengbondkwok schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:11:
[...]

Te weinig stamina voor mijn speelwijze en Lozano heeft betere weak foot.
idd 64 is wel heul erg weinig.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Hallo!

Welke keeper raden jullie aan voor mijn team?

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/x4k5xh.jpg

Op dit moment heb ik de optie met Buffon maar begin steeds minder tevreden over hem te worden. Andere opties zijn ook zeker welkom!

Ik heb ook al paar keer naar de optie met Varane en Courtois gekeken, maar ik weet niet hoe Varane presteert in het veld en Silva is onverhandelbaar...

• buurman3
mrjobby schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:26:
Hallo!

http://i66.tinypic.com/x4k5xh.jpg

Op dit moment heb ik de optie met Buffon maar begin steeds minder tevreden over hem te worden. Andere opties zijn ook zeker welkom!

Ik heb ook al paar keer naar de optie met Varane en Courtois gekeken, maar ik weet niet hoe Varane presteert in het veld en Silva is onverhandelbaar...
Varane is top, daar is iedereen het wel over eens.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
buurman3 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:26:
[...]

Varane is top, daar is iedereen het wel over eens.
Dan is die optie ook interessant want ik vind Kimpembe ook geweldig. Met een courtois er achter waar ik echt een hekel heb om tegen te spelen.. klinkt goed

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:23
mrjobby schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:28:
[...]

Dan is die optie ook interessant want ik vind Kimpembe ook geweldig. Met een courtois er achter waar ik echt een hekel heb om tegen te spelen.. klinkt goed
Varane wordt door veel mensen gezien als de beste non icon centrale verdediger.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:29

Passievrucht

swarma

mrjobby schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:26:
Hallo!

Alisson vind ik persoonlijk betere keeper dan Lloris. Op 1 of andere manier is Lloris scripted voor rare fouten te maken ofzo :9 :+

Daarnaast matched Alisson in mijn team perfect met van Dijk.

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 19:03
Van de week wat nieuws meegemaakt, tegen een technisch hele sterke tegenstander in Rivals, waarvan ik de eerste 10min in game het idee had dat het al bijna gelopen was. Een 2 tal situaties waarbij mijn Tevez FB 1 op 1 kwam te staan met zijn keeper, ging hij zijn keeper handmatig besturen (R3 op PS4?). Dus die stond ineens in de uiterst rechtse hoek van de goal, waardoor Tevez de bal tot 2 maal toe heel gemakkelijk binnen kon pissen. Ik gebruik het wel eens bij corners of vrije trappen die ik tegen krijg, maar 1 op 1 lijkt me dit alles behalve fijn :+

Gebruiken jullie dat?

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:24
DeeleNL schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:52:
Van de week wat nieuws meegemaakt, tegen een technisch hele sterke tegenstander in Rivals, waarvan ik de eerste 10min in game het idee had dat het al bijna gelopen was. Een 2 tal situaties waarbij mijn Tevez FB 1 op 1 kwam te staan met zijn keeper, ging hij zijn keeper handmatig besturen (R3 op PS4?). Dus die stond ineens in de uiterst rechtse hoek van de goal, waardoor Tevez de bal tot 2 maal toe heel gemakkelijk binnen kon pissen. Ik gebruik het wel eens bij corners of vrije trappen die ik tegen krijg, maar 1 op 1 lijkt me dit alles behalve fijn :+

Gebruiken jullie dat?
Haha nee precies vanwege deze reden. Het was briljant om een finesse uit de hoek te pakken maar het gebeurt vaker dat je tegenstander gewoon de bal er in loopt :+
Passievrucht schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:41:
[...]

Alisson vind ik persoonlijk betere keeper dan Lloris. Op 1 of andere manier is Lloris scripted voor rare fouten te maken ofzo :9 :+
Heel realistisch dus :)
Speel zelf nog steeds met FB Casillias, totdat Baresi in de versnipperaar gaat en er een andere moet komen ivm chem.

edit:
FC Bossie 442: https://www.futbin.com/19/squad/281486
POTM Hazard is nog steeds de ster en heb 1-2 icons klaarstaan om later in een upgrade te verwerken maar tot nu prima spelen. Foden is leuk, maar de WL gaat bepalen of hij mag blijven of toch word vervangen door KDB/Poggy.

[ Voor 26% gewijzigd door Bossie op 01-02-2019 12:43 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

DeeleNL schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:52:

Gebruiken jullie dat?
Dat was ten tijde van finesse spammerts een manier om een kans te maken, als die sterke tegenstander dat nu nog doet heeft hij het nieuws niet meer bijgehouden... finesse is passe

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Arwintju
  • Laatst online: 16-01 08:48
simons schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:43:
[...]

Dat was ten tijde van finesse spammerts een manier om een kans te maken, als die sterke tegenstander dat nu nog doet heeft hij het nieuws niet meer bijgehouden... finesse is passe
Passe zou ik niet direct willen zeggen. Mijn 89 Salah legt er nog wel is 1 in, net als mijn FB Ibra. Het is alleen een stuk lastiger en de plek waarvandaan je het doet is nu een heel stuk bepalender, net als of het times shot wel echt groen is. Als finesse ik ook nog vaak zonder timed finishing.
Arwintju schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:58:
[...]

Passe zou ik niet direct willen zeggen. Mijn 89 Salah legt er nog wel is 1 in, net als mijn FB Ibra. Het is alleen een stuk lastiger en de plek waarvandaan je het doet is nu een heel stuk bepalender, net als of het times shot wel echt groen is. Als finesse ik ook nog vaak zonder timed finishing.
idd, vanuit bepaalde posities zal ik ook gewoon met finesse naar de verre hoek schieten, dat werk immers al een paar jaar op die manier.

Ik merkte wel op dat simpelweg eenmaal in de box rondom de penalty stip, een simpele finesse in de hoek nu vrijwel altijd gepakt word, maar low-driven geven tot nu meer succes.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

peeweeherman

energieleverend.nl

Iemand ervaring met Prime Owen, sbc is niet al te duur?!

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• buurman3
peeweeherman schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:26:
Iemand ervaring met Prime Owen, sbc is niet al te duur?!
aan de stats te zien een klein, snel manneke met weinig kracht/agressie. Ligt aan je speelstijl; dit is geen Lukaku zegmaar :)

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:27:
[...]

Ik heb met beide enige tijd gespeeld. Als ik nu zou mogen kiezen tussen die 2 dan zou ik voor otw Allison gaan. Goedkoper en eerlijk gezegd vind ik hem ook een goede keeper.
Maar voorlopig ben ik erg blij met Vlappie die weer ietsjes beter is dan Allison (maar kost ook een flinke sloot meer).
Ja 600+k voor een keeper vind ik teveel :D
Maar los van de coins prefereer je Alisson ook boven De Gea?

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:50
De keepers die ik heb geprobeerd in volgorde van goed naar minder (alleen betere keepers meegenomen:
De Gea, Courtois, Fahrmann CL, Neuer, Allison, Scszesny SIF, Ter Stegen, Navas, Lloris.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:55

Oekol

waka waka hey hey

WL gaat verrassend goed. Sta 5-1. Zou wel chill zijn als ik een beetje snel klaar ben :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Nachtapotheker schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:49:
[...]

Ja 600+k voor een keeper vind ik teveel :D
Maar los van de coins prefereer je Alisson ook boven De Gea?
Het lijkt er op dat OTW Allison soms net wat meer ballen pakt dan De Gea. Zijn reflexen lijken net iets beter te zijn. Hij verwerkt ze dan als corner.
Het vergelijken is wat lastig omdat ik De Gea niet met de laatste patch gespeeld heb.

Vlappie Sbc is bijna klaar. Kost me 208k excl. de waarde van de packs die ik nog moet openen.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Net een aanval van neymar Ronaldinho Mbappe en in de spits ibrahimovic niet overleefd. Gewoon verkracht.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Welke opstelling spelen jullie in wl ik had voorheen 4321 en 433-4.. maar wordt nu met beide opstellingen te vaak overklast en creëer te weinig..

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Razz89 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:41:
Welke opstelling spelen jullie in wl ik had voorheen 4321 en 433-4.. maar wordt nu met beide opstellingen te vaak overklast en creëer te weinig..
Ik speel 4231 (2) en ga nu ook 4231 proberen. M'n fitness team is 433(4)

• Jadero
Wat zijn die kaarten voor over 4uur?

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-01 16:19
Ghengis schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:06:
Wat zijn die kaarten voor over 4uur?
Lunar new year kaarten.
Ik heb al wat voorspellingen voorbij zien komen.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/i2qbf6.jpg

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:55
Ik ben vergeten om m'n WL te starten... Dan maar eens kijken of ik van 1500 naar 1600 kan komen in Rivals.

• chengbondkwok
joeri681 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:09:
[...]

Lunar new year kaarten.

[Afbeelding]
Volgens mij is de consensus nu dat het niet Lunar New Year is, maar FUT Headliners.

https://twitter.com/FutWatch/status/1091171258916585472

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-01 16:19
chengbondkwok schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:45:
[...]

Volgens mij is de consensus nu dat het niet Lunar New Year is, maar FUT Headliners.

https://twitter.com/FutWatch/status/1091171258916585472
Hmm klinkt interessant.. Wanneer zou een speler kans maken op zo'n kaart dan?

Ik moest trouwens wel lachen om die reactie op die tweet: Players who can head the ball in a straight line, celebrating players like mandzukic and dzeko with the high rated cards every needs for the new "meta"

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Zo bijzonder vandaag.. Die patch heeft mij goed gedaan. Sta nu 7-2 en ik sta bijna elke match met 2-0 achter. Super hoge druk van de tegenstander alsof die denkt oké 2 goals verschil en dan gaat die weg. Dat ga ik dus niet en mentaal zit 't vandaag goed in 't koppie. Wat resulteert in geen druk meer van de tegenstander en zijn spelers door 't druk zetten helemaal op. Net weer 2-0 achter en 3-2 gewonnen. Wordt helemaal gek van ibra trouwens, geen enkele verdediger van mij kan 't winnen van hem grrrr

• Jadero
joeri681 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:09:
[...]

Lunar new year kaarten.

[Afbeelding]
Die Rabiot kaart is om van te smullen, die past perfect in mijn team. Kom maar door. _/-\o_

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Arwintju schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:58:
[...]
Passe in de zin dat het beter was om je keeper alvast in de hoek te zetten zodat hij bij de finesse kon, als in timed-finesse-whores die niets anders deden... kon op een gegeven moment met Manolas,timed-geel,finesse
scoren dat kan ik nu wel vergeten...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik zat al vanaf het begin vast in divisie 5 op 1300-1400 punten, maar sinds de update opeens naar 1700+ gestegen en dus in divisie 4 gekomen!
Ik heb nooit gebruik gemaakt van timed finishing, ben blij dat het nu meer op voetballen neer komt. Was al bijna van plan om te stoppen, totdat de update uit kwam..
Ben nu aan het sparen voor een upgrade, weet nog niet welke speler.. Iemand iedeeën? Als ik Bale en Coutinho/Ben Yedder verkoop heb ik totaal ongeveer 550k te besteden.

Voor full chem start ik met 4321
https://imgur.com/wiHBJds

Ingame switch ik naar 41212 en wissel ik Alesssandrini voor Kroos. In de tweede helft gooi ik Bale en Promes erin.
https://imgur.com/yio5Iih

• Hassiebassie
Alweer de servers eruit.... Zucht.

Pjanic is best een goede passer, maar die is zo snel moe, lastig hoor.
Zat ik toch goed in de buurt met een speciale kaart voor van Persie omdat ie geen IF heeft gekregen...

@Nachtapotheker Ik merk trouwens dat Alisson wel graag de bal bokst in plaats van vangt, dat is wel een dingetje om in de gaat te houden.

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Hassiebassie schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:18:
Alweer de servers eruit.... Zucht.

Pjanic is best een goede passer, maar die is zo snel moe, lastig hoor.
Vreselijk hé! Xbox heeft het totaal niet voor elkaar de laatste week! |:(

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2025
Eerste paar potjes WL vallen reuze mee. 1-3 op dit moment, dus zelfs al potje gewonnen.
Merk wel dat een Upgrade van mijn wel welkom zou zijn. Daar gaan we dan maar eens voor zitten.
Dank voor de tips vandaag, maar Azpi blijf ik behouden. Degelijke snelle verdediger, met prima Passing status.dat is voor mijn spel wel handig.

PSN: Patrick_D

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Bizar weer dit. Ik werd er gisteren ook al uit geflikkerd. Dit is totaal niet te doen. Ook altijd net als ik een keer tijd heb.

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Hassiebassie schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:01:
Hehe, eindelijk een beetje manier gevonden om goed te handelen. Gisteren ruim 50K winst dus vanochtend in de trein Hamsik en Pjanic opgepikt. Nu werken en om het uur transferlijst aanzetten. Hopelijk einde van de dag weer een leuk bedragje :)
Sta open voor tips, want 50k verdienen op transfers duurt bij mijn tactiek wel ff...

• Hassiebassie
H_idde schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:45:
[...]

Vreselijk hé! Xbox heeft het totaal niet voor elkaar de laatste week! |:(
Enige troost is dat ik mijn enige division rivals game won met een Van Bronckhorst goal. Was de 92e minuut en was 1-1. Uit pure frustratie als Florenzi (rechtsback) de bal heeft knal ik hem maar op doel van ergens halverwege de helft van mijn tegenstander aan de zijlijn, ramt hij hem opeens in de kruising van heb ik jou daar. Dacht dat afstandschoten waren generfed? :+

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Hassiebassie schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 18:08:
[...]

Enige troost is dat ik mijn enige division rivals game won met een Van Bronckhorst goal. Was de 92e minuut en was 1-1. Uit pure frustratie als Florenzi (rechtsback) de bal heeft knal ik hem maar op doel van ergens halverwege de helft van mijn tegenstander aan de zijlijn, ramt hij hem opeens in de kruising van heb ik jou daar. Dacht dat afstandschoten waren generfed? :+
Haha geweldig! Ik zou vooral van dat moment genieten en je controller aan de kant leggen de komende dagen! Scheelt een hoop frustratie! :+

• Jack_Mojo
Ik kan niet eens meer inloggen op m’n Xbox account. 8)7

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Dat is kut, dat Microsoft nu vele xbox spelers een oor aan naait met hun gekut op live..
Geen van Persie helaas, wel Ziyech en Lozano:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DyVqsmLVAAAZCXc.jpg:large

Toch even stiekem nog bidden:

Watch out for 3 additional FUT19 Headliners to be released through SBCs and objectives during the course of the event.

Edit: Of nee, toch niet:

Q: Who qualifies to be a FUT19 Headliner?

A: FUT19 Headliners are a curated selection of players who are on an exceptional run of form through the season so far. In addition, to qualify for selection as a FUT19 Headliner, the player must have had at least one performance based in-form this season and must not have an existing dynamic item, TOTY item or a base item rated 90 or above in FUT19.

[ Voor 86% gewijzigd door Fraaank op 01-02-2019 19:14 ]

• Valandil
Yes 1 uit 1 in weekend league. Ik zeg stoppen op mijn hoogtepunt !! 😂

Moet echt beter gaan verdedigen , kreeg er 3 om mijn oren en tegenstander was echt niet supergoed. Wel 1 makkelijk penalty tegen gekregen.

Gelukkig schoten Eriksen, de Bruyne en lukaku met scherp.

Iemand tips voor verdedigen ?
Met staande tackle ben ik of te laat of doe er een naar links maar gaat tegenstander er rechts langs.

Zo frustrerend. Helemaal als ik net gescoord heb, krijg dan 9 vd 10 keer binnen 1 minuut een goal weer tegen.

wijze woorden

Een dynamic Son ST kaartje ..., wel ff een paar packs gehaald en daaruit Ramos gekregen :)

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12-2025
Hassiebassie schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 18:08:
[...]

Zoiets:

[YouTube: Alessandro Florenzi Amazing Super Goal - Roma vs Barcelona 1-1]

I like how you keep the mouse running...

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01 10:22
Kreeg in m'n eerste potje WL vanavond direct een goal tegen van eriksen die met z'n rug naar het doel uithaalt in de kruizing

• Hassiebassie
H_idde schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 18:13:
[...]

Haha geweldig! Ik zou vooral van dat moment genieten en je controller aan de kant leggen de komende dagen! Scheelt een hoop frustratie! :+
Deels je advies aan het opvolgen ;) Ben eens skills en free kicks aan het oefenen. Penalties gaan me wel goed af nu, maar van vrije trappen snap ik echt nog helemaal niks. Ik probeer wel van die tutorials op youtube, maar in de practice arena met C. Ronaldo schiet die echt alleen maar recht vooruit :-(

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:13
Lolllll pack net die reus uit de sbc
Bossie schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:23:
Een dynamic Son ST kaartje ..., wel ff een paar packs gehaald en daaruit Ramos gekregen :)
gekocht? Later deze week is toch de Lunar discount?
Fraaank schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:12:
Geen van Persie helaas, wel Ziyech en Lozano:

[Afbeelding]

Toch even stiekem nog bidden:

Watch out for 3 additional FUT19 Headliners to be released through SBCs and objectives during the course of the event.

Edit: Of nee, toch niet:

Q: Who qualifies to be a FUT19 Headliner?

A: FUT19 Headliners are a curated selection of players who are on an exceptional run of form through the season so far. In addition, to qualify for selection as a FUT19 Headliner, the player must have had at least one performance based in-form this season and must not have an existing dynamic item, TOTY item or a base item rated 90 or above in FUT19.
Beetje raar dat ze niet een kaart als Mbappe er tussen zetten. Die gaat toch niet in een SBC komen? en die 2 MU kaarten..ze spelen pas 1 maand goed

• buurman3
Valandil schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:19:
Yes 1 uit 1 in weekend league. Ik zeg stoppen op mijn hoogtepunt !! 😂

Moet echt beter gaan verdedigen , kreeg er 3 om mijn oren en tegenstander was echt niet supergoed. Wel 1 makkelijk penalty tegen gekregen.

Gelukkig schoten Eriksen, de Bruyne en lukaku met scherp.

Iemand tips voor verdedigen ?
Met staande tackle ben ik of te laat of doe er een naar links maar gaat tegenstander er rechts langs.

Zo frustrerend. Helemaal als ik net gescoord heb, krijg dan 9 vd 10 keer binnen 1 minuut een goal weer tegen.
Probeer eens L2 met verdedigen (jockey) en niet te snel instappen.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Team met allemaal icons oa Ronaldinho en uiteraard ibrahimovic (is die nog te krijgen? Hij is echt te goed..) kwam in de 90e minuut 3-2 voor. Super blij, maar stond de hele wedstrijd al super erg onder druk, icons hebben echt iets 'meer' of zo. Direct bij de aftrap goal en daarna in de penalty's verloren. Weer even klaar met fifa voor vandaag. Haat 't om tegen zulke dure teams te spelen :D

Leoon. schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 21:49:
Team met allemaal icons oa Ronaldinho en uiteraard ibrahimovic (is die nog te krijgen? Hij is echt te goed..) kwam in de 90e minuut 3-2 voor. Super blij, maar stond de hele wedstrijd al super erg onder druk, icons hebben echt iets 'meer' of zo. Direct bij de aftrap goal en daarna in de penalty's verloren. Weer even klaar met fifa voor vandaag. Haat 't om tegen zulke dure teams te spelen :D
Zelfde hier! Speelde op een gegeven moment tegen een team met Prime Cruijff, Prime Pelé, Prime Ballack en OTW Ronaldo.
Leoon. schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 21:49:
Sta alleen maar onder druk sinds de patch, is constant pressure + team pressure de nieuwe goto tactiek?
Het is echt steeds overleven om vervolgens 2/3 te scoren in de tweede helft als de tegenstander op is

• Nachtapotheker
Fraaank schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:39:
Zat ik toch goed in de buurt met een speciale kaart voor van Persie omdat ie geen IF heeft gekregen...

@Nachtapotheker Ik merk trouwens dat Alisson wel graag de bal bokst in plaats van vangt, dat is wel een dingetje om in de gaat te houden.
Ik heb de switch inmiddels gemaakt, omdat ik VVD Live erbij wilde hebben, en dat heb ik inderdaad gemerkt, maar hij maakt verder een prima indruk tot op heden :)
Dank voor jullie ervaringen.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
bvbal79 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 20:44:
[...]

Beetje raar dat ze niet een kaart als Mbappe er tussen zetten. Die gaat toch niet in een SBC komen? en die 2 MU kaarten..ze spelen pas 1 maand goed
Er staat verder in de uitleg dat spelers met een speciale kaart zoals TOTY/Live of een basecard met 90 hoger niet mee doen.
Zat het zelfde te denken over die MU kaarten, dan zeggen ze leuk voor de eerste helft maar januari is eigenlijk 2de helft dus ze hadden er sowieso niet in gemoeten. Spelers van Liverpool waren logischer geweest maar daar hebben een aantal natuurlijk al een speciale kaart.

5 potjes in WL gespeeld en moet zeggen vind die patch wel lekker. Okay het is lastiger scoren, zelfs voor iemand die de getimed finesse eigenlijk al niet gebruikte maar krijg ook minder doelpunten tegen door net te vroeg/te laat happen of door rare EA dingen waar spelers een pirouette doen en scoren. De wedstrijden daardoor blijven redelijk spannend daardoor maar kan ze meestal wel in mijn voordeel beslechten. Had nu al 1 wedstrijd in de eerste helft 70% balbezit, 100% schot nauwkeurigheid en 0 schoten (zowel op doel als niet op doel) tegen, of te wel het rustig rond de 16 spelen en loeren op een gaatje levert nu weer wat op in tegenstelling tot eerst waar je dan bij de eerste de beste counter een 360 no scope doelpunt tegen kreeg.

• Valandil
Begon goed, maar gaat nu slecht... kom er niet doorheen en verdedigen lukt gewoon nog steeds niet

wijze woorden

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-12-2025

erhan12

PMD

Pepe 87, come to papa. Mis nog een paar k tho:(.

[ Voor 39% gewijzigd door erhan12 op 01-02-2019 22:27 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 21:57:
[...]

Sta alleen maar onder druk sinds de patch, is constant pressure + team pressure de nieuwe goto tactiek?
Het is echt steeds overleven om vervolgens 2/3 te scoren in de tweede helft als de tegenstander op is
Inderdaad! Dit ervaar ik ook zo, had dat 1 of 2 berichten geleden ook gepost hier. Je koppie we bij houden en als ze op zijn tweede helft je spel spelen en scoren. Lukte aardig goed. Maar sta inmiddels 8-6.

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-12-2025

erhan12

PMD

Heeft iemand ervaring met ucl robertson? Kheb em untradeable. Kheb nu telles en militao IF in de basis. Kan veranderen naar ucl Robertson en van dijk. Van dijk over militao IF maar is ucl Robertson beter dan telles, hijs kort namelijk.
Leoon. schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 22:27:
[...]

Inderdaad! Dit ervaar ik ook zo, had dat 1 of 2 berichten geleden ook gepost hier. Je koppie we bij houden en als ze op zijn tweede helft je spel spelen en scoren. Lukte aardig goed. Maar sta inmiddels 8-6.
Idd, mijn POTM VVD wil nog wel eens mis zetten maar Prime Baresi zit echt overal tussen en loopt constant alles dicht.

2-0 (2x 3-1) tot nu toe, maar zie morgen wel hoe het verder gaat.

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
nope[

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2019 00:00 ]

• Jack_Mojo
Zoveel delay als vanavond heb ik nog nooit meegemaakt. Ga eerst ff kijken of mn internetkabel er wel in zit. :+

• Nachtapotheker
Wat een dramatische weekend league tot nu toe. Zo lekker het vorige week ging zo slecht is het nu en ik gebruikte niet eens vaak timed finess :+. Heel veel high pressure, bij mij gaat alles net fout. Tegenstander schiet alles raak, 3x een goal tegen meteen na de kickoff (dit moeten ze echt eens patchen) 2 wins uit 8 :')

[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 01-02-2019 23:29 ]

• Jack_Mojo
Ik zag die oranje 88 Reus een paar uur terug toen hij uitkwam voor 1 miljoen gaan. Nu een paar uur later gaat hij voor 600k.

Met toty ging het ook zo met veel spelers. Gaat eigenlijk altijd zo.

Wie haalt het in zn hoofd om zo’n speler te kopen zodra maar 1 minuut op de markt is? 8)7

Rare FIFA spelers zitten er toch altijd tussen.

• Hassiebassie
Jack_Mojo schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 23:49:
Geen idee, soms handel ik even in die 300 goud spelers, je weet wel, de koekebakkers, en die worden soms gekocht voor 900-1000.... 8)7

Niet dat ik het erg vind, levert mij weer coins op. O-)

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:13
Ik zag die oranje 88 Reus een paar uur terug toen hij uitkwam voor 1 miljoen gaan. Nu een paar uur later gaat hij voor 600k.

Wie haalt het in zn hoofd om zo’n speler te kopen zodra maar 1 minuut op de markt is? 8)7

Had ik m maar gelijk moeten verkopen

• Jack_Mojo
Beavbusi schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 01:10:
[...]

Had ik m maar gelijk moeten verkopen
Niet gedaan dus?

Een wijze les denk ik dan maar. ;)

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
Bossie schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 23:00:
[...]

Check zijn agi/balance eens, wil hem eens proberen ipv de bekende opties.
Guendouzi ziet er ook prima uit, maar dat is momenteel niet iets te veel.

Heb overigens mijn team ook omgegooid, alle FB spelers eruit en het gaat opeens een stuk sneller :?
De 442 in de nieuwe video van Grote Aap speelt heerlijk, 4231 narrow is het voor mij gewoon niet dus daar hou ik ook mee op.
442 van Grote Aap? Wie?!? Linkje?

De futbin prijs is de laagste prijs waarvoor de speler gelist staat. Dit hoef niet te betekenen dat iemand hem ooit voor deze prijs gekocht heeft. Je ziet ook wel eens bronzen spelers voor 10k omdat ze niet meer bij die club spelen. Maar dan kan je ze wel listen voor 9k maar zo lang die speler nergens voor nodig is verkoop je 'm echt niet.
Hassiebassie schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 23:56:
[...]

Geen idee, soms handel ik even in die 300 goud spelers, je weet wel, de koekebakkers, en die worden soms gekocht voor 900-1000.... 8)7

Niet dat ik het erg vind, levert mij weer coins op. O-)
Mijn dubbele gouden spelers met een futbin prijs van 300-400 verkoop ik altijd (ja echt altijd!) voor 1,7-1,9k. Enige wat je nodig heb is een plaatsje op je transferlijst en wat geduld.

• Jack_Mojo
@sjakieman Ik had de prijzen niet via Futbin maar in game op de transfermarkt gezien. ;)

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
De weekend l is met een dag verlengd.. geen idee waarom maar die melding kreeg ik net

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Heb reus gekocht voor 630k vannacht. Reus is 88 op h2h en is dus +3 met ratings refresh. Zie de live Reus naar 90 of 91 gaan met de upgrades eind februari

PC Specification

• Hassiebassie
sjakieman schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 10:10:
[...]
Mijn dubbele gouden spelers met een futbin prijs van 300-400 verkoop ik altijd (ja echt altijd!) voor 1,7-1,9k. Enige wat je nodig heb is een plaatsje op je transferlijst en wat geduld.
Heb het idee dat het in het weekend altijd jackpot is qua spelers verkopen, maar wie koopt die spelers dan in godsnaam? Je wilt toch enkel je team beter maken? Lijkt me niet dat je Sergio Ramos gaat inruilen voor 75 CV }:O

Verder ben ik een beetje van tactiek gewisseld met mijn serie A team, speelde voorheen altijd met crosses op Mandzukic maar nu Pjanic op het veld staat ben ik wat meer tikki-takka gaan spelen wat verdraait goed werkt.
Daarom nu even snel Mertens opgepikt want ondanks dat Mandzukic een prima afmaker is, springt elke bal van zijn voet :+

https://www.futbin.com/19/squad-builder/3990216

Dit is mijn huidige team. Als het succesvol handelen zo doorgaat, koop ik deze week chiellini en Handanovic.

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 10:27
fifanoob schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 10:29:
De weekend l is met een dag verlengd.. geen idee waarom maar die melding kreeg ik net
Omdat de servers je er steeds uitgooien, ze mogen 'm met nog wel een dag verlengen, net 3 potten 3x in de 2e helft eruit gegooid wegens server problemen. Waardeloos weekend weer van EA

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Klojet schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 10:49:
[...]

Omdat de servers je er steeds uitgooien, ze mogen 'm met nog wel een dag verlengen, net 3 potten 3x in de 2e helft eruit gegooid wegens server problemen. Waardeloos weekend weer van EA
Volgens mij lag de schuld echt bij Microsoft hoor, want zo ver heb ik alleen problemen gehoord over Xbox Live. Gisteravond had ik toen op mijn PS4 ook geen last terwijl Xbox Live er blijkbaar uit lag, maar ze kunnen natuurlijk niet op de ene console wel verlengen en dan de ander niet dus hebben ze gewoon beide gedaan.

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 10:27
Op de Pc heb ik er ook behoorlijk last van.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:48
maversne schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 10:41:
Heb reus gekocht voor 630k vannacht. Reus is 88 op h2h en is dus +3 met ratings refresh. Zie de live Reus naar 90 of 91 gaan met de upgrades eind februari
Pfoe nette prijs, overweeg dit ook te doen als investering maar nog geen kaart onder de 700 gezien.

Zijn we zeker van die rating refresh, de + voor z'n if's en dus ook van deze kaart?

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

sjakieman schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 10:10:
[...]

442 van Grote Aap? Wie?!? Linkje?

[...]

De futbin prijs is de laagste prijs waarvoor de speler gelist staat. Dit hoef niet te betekenen dat iemand hem ooit voor deze prijs gekocht heeft. Je ziet ook wel eens bronzen spelers voor 10k omdat ze niet meer bij die club spelen. Maar dan kan je ze wel listen voor 9k maar zo lang die speler nergens voor nodig is verkoop je 'm echt niet.

[...]
Naar mijn weten is de futbin prijs juist wel de laagste buy it now die gekocht is. Anders zie je alleen maar de max prijs....
Pagina: 1 ... 136 ... 200 Laatste