• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Zijn er meer mensen die last hebben van de EA servers? Vanavond eindelijk tijd voor een paar potjes en nu kom ik er niet in... ;w

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01 10:22
Weet niet wat er is gebeurd.
Maar voor een week of 2,5 terug zat ik op randje degradatie uit div6 in DR.
En nu nog maar een paar punten van promotie naar div5 af met hetzelfde team.
Vanavond ook 5 potjes gespeeld en allemaal zonder veel problemen gewonnen.

Zijn de tegenstanders minder geworden of zou ik dan toch zelf wat beter spelen

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
Miggell schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 21:12:
Weet niet wat er is gebeurd.
Maar voor een week of 2,5 terug zat ik op randje degradatie uit div6 in DR.
En nu nog maar een paar punten van promotie naar div5 af met hetzelfde team.
Vanavond ook 5 potjes gespeeld en allemaal zonder veel problemen gewonnen.

Zijn de tegenstanders minder geworden of zou ik dan toch zelf wat beter spelen
Merk zelf dat ik vaak na een WL een stuk beter speel dan daarvoor...
Waarschijnlijk omdat je dan echt super gefocust moet voetballen...

wijze woorden

• Miggell
Valandil schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 21:20:
[...]

Merk zelf dat ik vaak na een WL een stuk beter speel dan daarvoor...
Waarschijnlijk omdat je dan echt super gefocust moet voetballen...
Hmm ok, echter mijn laatste weekend league is al een maand terug ;)

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Voor de mensen wie de timed finesse shots altijd veel gebruikten, gebruiken jullie dat nu nog of? Heb het idee dat de gewone finesse shots nu beter en effectiever zijn, (dus niet timed) die vliegen er hier vanaf 20 meter ook gewoon in en dan kan je ook niet meer verkeerd timen, hoe denken jullie hier over?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Het is wel irritant dat de patch ook de gewone schoten en de finesse schoten in de 16 beinvloed hebben, nu al paar keer dat ik met Prime van Basten van rond de penalty stip ruim naast schiet terwijl die er voorheen wel in gingen. Schiet dan met gewoon schot. Zelfde voor 1-op-1 in de 16 met finesse die dan opeens vol over gaat. Dit zijn situaties die zelfs met echt voetbal er bijna altijd in gaan dus dat vind ik wel minder aan een verder prima patch

• Valandil
Pompi schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 21:26:
Het is wel irritant dat de patch ook de gewone schoten en de finesse schoten in de 16 beinvloed hebben, nu al paar keer dat ik met Prime van Basten van rond de penalty stip ruim naast schiet terwijl die er voorheen wel in gingen. Schiet dan met gewoon schot. Zelfde voor 1-op-1 in de 16 met finesse die dan opeens vol over gaat. Dit zijn situaties die zelfs met echt voetbal er bijna altijd in gaan dus dat vind ik wel minder aan een verder prima patch
Klopt.. echt al waanzinnige missers gehad met eigenlijk een niet te missen kans in de 16.
Gewoon naast of over.... ze kunnen het overdrijven.

Buiten de 16 was het gewoon irritant, maar in de 16, vrij voor doel, dan mag de kans op scoren wel hoog blijven.

wijze woorden

• Pompi
Valandil schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 21:28:
[...]

Klopt.. echt al waanzinnige missers gehad met eigenlijk een niet te missen kans in de 16.
Gewoon naast of over.... ze kunnen het overdrijven.

Buiten de 16 was het gewoon irritant, maar in de 16, vrij voor doel, dan mag de kans op scoren wel hoog blijven.
Blijkbaar zit er in hun code geen verschil tussen locatie van het schot, wat erg jammer is. Low driven wordt het dan misschien weer maar dan moet je wel onthouden om aantal knoppen te gelijk in te drukken of toch timed oefenen maar dan alleen met normale schoten.
Zou Cancelo veel goedkoper worden dan zijn 86 kaart :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

H_idde schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 20:29:
Zijn er meer mensen die last hebben van de EA servers? Vanavond eindelijk tijd voor een paar potjes en nu kom ik er niet in... ;w
Xbox? Tijdje problemen geweest vanavond.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Pompi schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 21:26:
Idd, ben zelf ook behoorlijk zoekende op het moment wat betreft schieten/ speelstijl, lijkt erop dat je het beste met voorzetten kan spelen of gewoon helemaal uitspelen, het naar binnen komen en schieten is niet echt effectief meer dus kan je op links misschien wel het best een linkspoot hebben en op rechts een rechtspoot.
tukkerterror90 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:00:
[...]

Idd, ben zelf ook behoorlijk zoekende op het moment wat betreft schieten/ speelstijl, lijkt erop dat je het beste met voorzetten kan spelen of gewoon helemaal uitspelen, het naar binnen komen en schieten is niet echt effectief meer dus kan je op links misschien wel het best een linkspoot hebben en op rechts een rechtspoot.
Ben niet echt zoekende, maar heb het gevoel dat mijn team de hele avond al in slaapstand/slow-motion staat.
Echter ik speel normaal, de tegenstanders zijn allemaal constant pressure met ping-pong passes alsof Barcelona Klopp opeens als coach heeft :+

Laatste potje overigens nog keurig een 35m no-look finesse uit de draai tegengekregen om vervolgens na de gelijkmaker de bal meteen weer van de aftrap tegen te krijgen. EA heeft nog errug veel te fixen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-01 16:00
Sommige dingen had EA beter kunnen aanpakken. In het begin heb ik veel verloren waardoor ik in divisie 10 van Division Rivals ben beland. Sindsdien mijn team geupgrade en veel beter gaan spelen, maar als mijn tegenstanders rage quiten omdat ik in de eerst helft al dik voorsta krijg ik geen waardigheidspunten en kan ik niet promoveren. Niet zo slim, EA, want nu moet ik veel meer potjes spelen om me te kwalificeren voor WL.
mr.JamesBond schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:29:
Sommige dingen had EA beter kunnen aanpakken. In het begin heb ik veel verloren waardoor ik in divisie 10 van Division Rivals ben beland. Sindsdien mijn team geupgrade en veel beter gaan spelen, maar als mijn tegenstanders rage quiten omdat ik in de eerst helft al dik voorsta krijg ik geen waardigheidspunten en kan ik niet promoveren. Niet zo slim, EA, want nu moet ik veel meer potjes spelen om me te kwalificeren voor WL.
Waarom zou je sowieso WL willen spelen als je in D10 zit?

Rivals rank 3 rewards zijn binnen, normaal grind ik dat vrijwel altijd zonder te verliezen maar vanavond heeft het me -200 rating gekost (en veel meer tijd). De gameplay was te vergelijken met WL rond 19:00 op vrijdagavond terwijl er een promo met lighting rounds losgaat brrr :X

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 31-01-2019 00:40 ]

• de Foarsitter
  • Laatst online: 08-01 16:00
Bossie schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:38:
[...]

Waarom zou je sowieso WL willen spelen als je in D10 zit?

Rivals rank 3 rewards zijn binnen, normaal grind ik dat vrijwel altijd zonder te verliezen maar vanavond heeft het me -200 rating gekost (en veel meer tijd). De gameplay was te vergelijken met WL rond 19:00 op vrijdagavond terwijl er een promo met lighting rounds losgaat brrr :X
Ik heb afgelopen week WL gespeeld ;)
Bossie schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 22:24:
Zou Cancelo veel goedkoper worden dan zijn 86 kaart :)
Maar heeft die de power header trait? :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• H_idde
ErnstMid schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 22:28:
[...]

Xbox? Tijdje problemen geweest vanavond.
Klopt inderdaad! Ben mn rank 1 in div rivals hierdoor misgelopen helaas!

• Pompi
tukkerterror90 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:00:
[...]

Bij mij is het niet zo zeer speelstijl, want speel nog gewoon hetzelfde positie en combinatiespel als er voor maar meer dat schoten in het penaltygebied die er eerst in gingen nu met de raarste trajecten naast en over gaan. Een 1-op-1 tussen Prime van Basten en een keeper hoort gewoon bijna altijd een doel te zijn en niet dat de ballen opeens aan alle kanten naast gaan
Benzema en Giminez uit mijn gold 2 player picks. Ga ze niet gebruiken, maar op zich wel een goede player pick gezien de spelers.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:06
Benzema IF is 86 rated. Alleen zijn er maar drie stats (88 pos aanval, 87 visie, 87 balbeheersing) boven de 86. Verder alle stats (26 stats) zijn onder de 86. Hoe komt hij dan in hemelsnaam aan een 86 rated card?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:09
Fraaank schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:51:
Geen IF van Persie doet mijn glazen bol nog steeds voorspellen dat er een Flashback van Persie komt...
Lijkt me niet toch? Aangezien hij hoogstwaarschijnlijk ook een End of an Era kaart gaat krijgen.

En ik hoop het eigenlijk ook niet, want ik heb gisteren mijn club moeten verkopen om Edwin van der Sar te krijgen.

Maar goed, dan heb je ook wat :P
https://www.easports.com/...Id=is8BB5O9nPK5F:FFA19PS4

[ Voor 27% gewijzigd door chengbondkwok op 31-01-2019 09:23 ]

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:33
Hier ook Giminez uit de playerpicks. Uit de Rivals rewards kwam Suarez zetten. Die mag mooi de tribune warm houden :+

• H_idde
Hier Semedo en Poulsen! Gaan beiden ook niet gebruikt worden!
Vissert schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:23:
Hier ook Giminez uit de playerpicks. Uit de Rivals rewards kwam Suarez zetten. Die mag mooi de tribune warm houden :+
Je had voor untradables gekozen? Mbt rivals ging ik voor het eerst voor de coins.

• Vissert
Bean77 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:27:
[...]

Je had voor untradables gekozen? Mbt rivals ging ik voor het eerst voor de coins.
Altijd untradeables. Vult mijn pack verslaving dubbel. En meer packs openen en meer SBC voer :+

[ Voor 11% gewijzigd door Vissert op 31-01-2019 09:29 ]

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Hier niks bijzonders uit Rivals rewards. Player picks Giminez en Benitez (die keeper?).

Verder uit m'n Gold 1 rewards toch zeer matige spelers .. met als beste Ederson. Uit mijn tweede jumbo zeldzame spelers pakket kwam zelfs Baumann van Hoffenheim.
Vissert schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:28:
[...]

Altijd untradeables. Vult mijn pack verslaving dubbel. En meer packs openen en meer SBC voer :+
Dat is waar. Met deze patch hunter op Suarez en je hebt een hele interessante 2e helft sub. Of met andere kaartjes is er een leuke cam of cm van te maken. Wat dat betreft is hij wel lekker allround.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
Bean77 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:31:
[...]

Dat is waar. Met deze patch hunter op Suarez en je hebt een hele interessante 2e helft sub. Of met andere kaartjes is er een leuke cam of cm van te maken. Wat dat betreft is hij wel lekker allround.
Chem kaarten werken echter niet op subs.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-01 12:39
Rewards weer drama. Hoogste 85 Robben

• Vissert
Bean77 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:31:
[...]

Ik heb aan spitsen/aanvallers allemaal untradeable :+

Lukaku
Suarez
Griezmann
FB Ibra
IF Auba
FFS Davies
Futmas Son
RTTF Gerard Moreno
IF Zapata
POTY Paulinho
FB Tevez
IF Sane

Ik weet niet meer wie ik moet meenemen als super subs :+
xavento schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:35:
[...]

Huh?

@Vissert
POTM Sterling, Auba, Hazard
Futmass Son
FB Rooney, Ibra, Tevez
Prime Crespo, Raul

Mis nog een RW :+, probeer volgend jaar wel weer een/twee tradable endgame aanvallers to kopen |:(

[ Voor 37% gewijzigd door Bossie op 31-01-2019 09:58 ]

• Vissert
xavento schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:35:
[...]

Een wissel krijgt maar 6.25 chem dus profiteert niet 100% van een chem kaart. Maar Suarez krijgt als nog wel een kleine boost van een hunter kaart.
Vissert schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:51:
[...]

Ik heb aan spitsen/aanvallers allemaal untradeable :+

Lukaku
Suarez
Griezmann
FB Ibra
IF Auba
FFS Davies
Futmas Son
RTTF Gerard Moreno
IF Zapata
POTY Paulinho
FB Tevez
IF Sane

Ik weet niet meer wie ik moet meenemen als super subs :+
Dat krijg je met al die untradables. Maar ik heb naar mijn zin ook teveel untradable sbc's gedaan. Ibra en the Boss zou ik zo weer doen, maar alle anderen eigenlijk niet. Zonde van de coins eigenlijk (achteraf gezien).

Bean77 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:00:
[...]

Dat krijg je met al die untradables. Maar ik heb naar mijn zin ook teveel untradable sbc's gedaan. Ibra en the Boss zou ik zo weer doen, maar alle anderen eigenlijk niet. Zonde van de coins eigenlijk (achteraf gezien).
Klopt, maar wel leuk en daar gaat het mij meer om dan om het competitive of maximalisatie.

Bossie schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:01:
[...]

Klopt, maar wel leuk en daar gaat het mij meer om dan om het competitive of maximalisatie.
FB kaarten vind ik eigenlijk nog de beste kaarten om te doen. Alle andere varianten (ook de meeste potm) worden (te) snel ingehaald door upgrades van kaarten.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:54

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:20:
[...]

FB kaarten vind ik eigenlijk nog de beste kaarten om te doen. Alle andere varianten (ook de meeste potm) worden (te) snel ingehaald door upgrades van kaarten.
Ik vind het bizar dat sommige Futmas kaarten nog steeds beter zijn dan een 2e inform die er na komt (zie gomez 87 vs futmas gomez 86)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Leoon. schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:24:
[...]

Ik vind het bizar dat sommige Futmas kaarten nog steeds beter zijn dan een 2e inform die er na komt (zie gomez 87 vs futmas gomez 86)
Klopt. Heb zelf futmas Gomez en had even gekeken naar de IF van deze week, maar er zit nauwelijks verschil in. Heb liever de +1 shooting dan de andere boost op de IF kaart.

• Jack_Mojo
Ben na de patch echt nog zoekende zeg. Geen idee meer hoe ik moet scoren en of ik wel timed finishing moet gebruiken..

Wordt een rampzalige WL ben ik bang voor. :+

• Vissert
Jack_Mojo schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:03:
Ben na de patch echt nog zoekende zeg. Geen idee meer hoe ik moet scoren en of ik wel timed finishing moet gebruiken..

Ik denk dat het wel mee valt. Veel spelers zijn wat onzeker nu. Een interessante WL gaat het zeker worden :+ Ik heb er iig zin in. Eindelijk eens een WL waarbij ik dominant kan spelen zonder dat je een timed finesse tegen krijgt in de counter.

Het valt mij op dat andere formaties ook wat fijner aanvoelen nu. 4222 was echt heerlijk de laatste weken maar ik vind 4231 nu fijner spelen.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 19:03
Jack_Mojo schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:03:

Gisteren avond 5 potjes Rivals gespeeld, 4 gewonnen 1 verloren. Heb het idee dat mijn spel nu meer rendement heeft. Ik was al niet zo van de timed finish, een aantal tegenstanders van mij wel was te merken gisteren. Op zo'n +-10m van mijn SIF Donnarumma een rode timed finish, 10m naast :+ dat is dan weer het andere uiterste EA...

• ErnstMid

ErnstMid

Ik vind de patch erg fijn, al heb ik wel vaak gedacht dat ik een corner zou krijgen... en bleek dat ik m gewoon zelf de tribune in had gejaagd :')

Aardige player pick dit keer, di Maria :) Robben kwam ergens nog uit een pakketje lopen... die gaat ook wel ergens een SBC in.

Gisteravond een aantal potjes met Casemiro gespeeld en hij beviel toch aardig. Erg sterk als CDM, toch een leuk koppeltje met Rijkaard. Mist wel wat snelheid/wendbaarheid tov Kante maar hij kan in ieder geval wel een balletje wegkoppen. Twijfel nog tussen Casemiro en Kante maar kan maar zo zijn dat Kante de transfermarkt op gaat.

Dit weekend eigenlijk niet zoveel tijd om te spelen maar misschien toch maar een kleine WL aanslingeren. Ben wel benieuwd hoe die nu gaat zijn...
Vissert schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:07:
[...]

Ik denk dat het wel mee valt. Veel spelers zijn wat onzeker nu. Een interessante WL gaat het zeker worden :+ Ik heb er iig zin in. Eindelijk eens een WL waarbij ik dominant kan spelen zonder dat je een timed finesse tegen krijgt in de counter.

Het valt mij op dat andere formaties ook wat fijner aanvoelen nu. 4222 was echt heerlijk de laatste weken maar ik vind 4231 nu fijner spelen.
Ik heb gisteren nog meermaals 25-30m finesses tegengekregen, waaronder een paar no-looks uit de draai :+
Het gebeurt nog steeds voor de degene die het truckje goed kunnen, maar de potjes met 3-5 etc waarbij vrijwel elke goal een timed finesse is heb niet meer gehad.

• Vissert
Bossie schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:45:
[...]

Ik heb gisteren nog meermaals 25-30m finesses tegengekregen, waaronder een paar no-looks uit de draai :+
Het gebeurt nog steeds voor de degene die het truckje goed kunnen, maar de potjes met 3-5 etc waarbij vrijwel elke goal een timed finesse is heb niet meer gehad.
Nee idd en dat vind ik positief. De wens vanuit de community was dat er meer skill mogelijkheden in moesten en dat is er nu (keeper bewegen, timed shooting etc). Hiervoor was oranje een goal en nu moet je de skill echt goed beheersen.
Jack_Mojo schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:12:
Benzema IF is 86 rated. Alleen zijn er maar drie stats (88 pos aanval, 87 visie, 87 balbeheersing) boven de 86. Verder alle stats (26 stats) zijn onder de 86. Hoe komt hij dan in hemelsnaam aan een 86 rated card?
zijn basic card is 84, dus zijn eerste IF is 86...de rest verzint EA erbij :)

• Vissert
bvbal79 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 12:24:
[...]

zijn basic card is 84, dus zijn eerste IF is 86...de rest verzint EA erbij :)
Benzema heeft 4 steren Internationale reputatie. Is terug te vinden op futbin. Oftewel de rating gaat daardoor 4 stuks omhoog. Eigenlijk dus een 82 rated spits.

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-01 20:11
Bossie schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:45:
[...]

Misschien ligt het aan de divisie waar ik in speel (5) maar ik krijg (en kreeg) heel weinig Finesse tegen. De patch merk ik, mede daarom, ook weinig van.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Ghengis schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:04:
[...]

Misschien ligt het aan de divisie waar ik in speel (5) maar ik krijg (en kreeg) heel weinig Finesse tegen. De patch merk ik, mede daarom, ook weinig van.
Ik merkte vooral veel verschil toen ik van divisie 5 naar 4 promoveerde vorige week. Daar ben ik letterlijk met timed shooting uit geschoten dus ga het nu na de patch weer proberen en er dit keer wat langer te blijven ;-)

• H_idde
Zijn er normaal met Lunar ook speciale kaartjes in packs? Volgens mij zijn het vooral special packs en sbc's of zit ik er dan volledig naast? Heb nog 20 packs staan, maar zou niet weten of het de moeite is om op special cards te wachten (gezien het TOTW momenteel wel).

• ErnstMid

ErnstMid

Ghengis schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:04:
[...]

Ik had zelf altijd het gevoel dat zodra ik boven de 1500 punten kwam de tegenstanders wel echt veranderden... (= finesse shots spammen). Ben benieuwd hoe dat nu gaat zijn :9

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb zon 130k te besteden. Nu twijfel ik tussen Rashford IF of Aubameyang Normal... Tips, anyone?
RemkoDJ schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:59:
Ik heb zon 130k te besteden. Nu twijfel ik tussen Rashford IF of Aubameyang Normal... Tips, anyone?
Rashford IF, maar je kunt ook wachten op de nieuwe POTM kans is groot dat Rashford het is.

• Miggell
Iemand hier ervaring met Prime Litmanen op CAM?

• RemkoDJ
bvbal79 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 14:09:
[...]

Rashford IF, maar je kunt ook wachten op de nieuwe POTM kans is groot dat Rashford het is.
Kans dat dan dan een LM of LW word denk ik? Ik wil hem graag als ST gebruiken...
RemkoDJ schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 14:27:
[...]

Kans dat dan dan een LM of LW word denk ik? Ik wil hem graag als ST gebruiken...
Hij is de hele maand als ST bij MU dus ik denk dat het dan ook een ST kaart wordt, maar je weet het nooit met EA.

• RemkoDJ
bvbal79 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 14:29:
[...]

Hij is de hele maand als ST bij MU dus ik denk dat het dan ook een ST kaart wordt, maar je weet het nooit met EA.
Ik wacht het af, wanneer komt die nieuwe POTM?

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
H_idde schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:30:
Zijn er normaal met Lunar ook speciale kaartjes in packs? Volgens mij zijn het vooral special packs en sbc's of zit ik er dan volledig naast? Heb nog 20 packs staan, maar zou niet weten of het de moeite is om op special cards te wachten (gezien het TOTW momenteel wel).
Bij mij weten niet, volgens mij is er dan net als andere jaren dat je 50% korting krijgt op packs als je ze koopt met coins, dus 100k pack kost dan 50k coins.
Daardoor krijgen we straks weer een crash want erwordt zo veel coins uit de game gehaald waardoor spelers in waarde gaan zakken.

Al dus mijn ervaring met vorig jaar en daarvoor

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:54

Oekol

waka waka hey hey

Begint de WL in de avond op vrijdag of kun je smorgens al beginnen? Wil m'n vrijdag er eens aan besteden. Kijken of dat wil, al zal 't niveau gok ik veel te hoog zijn op vrijdag

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:04
Zit wat SBCtjes te proberen, van de Ligue 1 even afwerken voor mijn league 1 team.

Man man man, komt ook niks fatsoenlijks uit he, kosten zijn ook niet erg hoog ofzo maar het is allemaal wel prut werk...

Maar goed de ligue 1 levert toch een Depay 86 en een Thauvin 87 op als ik alle clubs heb afgewerkt. Kan toch leuk zijn met mijn Cavani IF erbij en een Fekir CL. Heb je toch best een aardig middenveld en aanval.
Sleehond schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:05:
Zit wat SBCtjes te proberen, van de Ligue 1 even afwerken voor mijn league 1 team.

Man man man, komt ook niks fatsoenlijks uit he, kosten zijn ook niet erg hoog ofzo maar het is allemaal wel prut werk...

Maar goed de ligue 1 levert toch een Depay 86 en een Thauvin 87 op als ik alle clubs heb afgewerkt. Kan toch leuk zijn met mijn Cavani IF erbij en een Fekir CL. Heb je toch best een aardig middenveld en aanval.
niet en maar of...wil je beide hebben moet je hem 2x doen :)
Leoon. schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 14:56:
Begint de WL in de avond op vrijdag of kun je smorgens al beginnen? Wil m'n vrijdag er eens aan besteden. Kijken of dat wil, al zal 't niveau gok ik veel te hoog zijn op vrijdag
8 uur in de ochtend dacht ik?

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-01 16:19
Ik heb toch maar mijn zinnen op 91 Pelé gezet.
Vanavond ga ik een paar potjes met hem spelen.. Ik ben ontzettend benieuwd naar hem.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/9jlqw8.png

• joeri681
Leoon. schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 14:56:
Vrijdagochtend om 7u :)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:04
bvbal79 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:06:
[...]

niet en maar of...wil je beide hebben moet je hem 2x doen :)
Crap :D

Mhm dan 1e instantie maar Depay 86 naast Cavani IF 90. Prima duo tot dusver met Fekir erachter.

• Audiojunky
Een keer packluck.. Varane 86 uit een Gold Upgrade.... beetje jammer met mn Serie A team
Na 17:00 tot 20:00 ga je vaak wel merken dat iedereen aan het spelen is qua gameplay.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-01 15:56
Sleehond schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:05:

Ik heb ze beide :)

PSN: Maichel

Als je 1-1 staat en iemand quit dan vind ik wel dat je die wedstrijd mag winnen.
Ik was duidelijk de bovenliggende partij. Kreeg alleen een tegendoelpunt omdat Alex Sandro, heel bijzonder, zonder iemand in de buurt , uitgleed
Tja...

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 19:02
Audiojunky schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 16:19:
Een keer packluck.. Varane 86 uit een Gold Upgrade.... beetje jammer met mn Serie A team
Toevallig heb ik ook vandaag Varane gepacked. Mijn duurste kaart die ik in Fifa 19 heb gepacked, zegt wel wat over m'n packluck aangezien ik behoorlijk wat SBC's al gedaan heb. Ik heb 'm verkocht en IF Goretzka ervoor terug gekocht. Als jij een untradable variant hebt, kun je met Varane best makkelijk een hybrid team maken door een gedeeltelijk Franse of La Liga defensie / middenveld in je Serie A team in te bouwen.

Momenteel heb ik nog 2 teams, maar denk dat ik binnenkort ga switchen naar 1 team nu ik de Crespo SBC heb afgerond, namelijk deze: https://www.futbin.com/19/squad/4763036

Bruma is waarschijnlijk de eerstvolgende speler die vervangen gaat worden, door Messi of een Icon CAM, maar tot dusver doet hij het nog verrassend goed met een Deadeye chemkaart, dus dat heeft geen haast.

Dit is de eerste keer dat ik met 1 team ga spelen, hoe doen jullie het eigenlijk qua squad fitness kaarten om stamina op niveau te houden? Elke wedstrijd een squad fitness kaart erop of om de wedstrijd? Als je elke wedstrijd er 1 gebruikt, wordt het wel een dure grap.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:59
joeri681 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:26:
Ik heb toch maar mijn zinnen op 91 Pelé gezet.
Vanavond ga ik een paar potjes met hem spelen.. Ik ben ontzettend benieuwd naar hem.

[Afbeelding]
Lekker man, deel ons je bevindingen :). Ik wil komende week 91 Cruyff voor ongeveer hetzelfde bedrag oppikken.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Jack_Mojo
Wanneer komt er weer een flashback sbc? Of gaat dat onaangekondigd?

Zou erg graag Robben of eventueel Van Persie willen zien nu ik naar een NL/Eredivisie team aan het switchen ben.

• Audiojunky
mar101 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 17:59:
[...]

Dit is de eerste keer dat ik met 1 team ga spelen, hoe doen jullie het eigenlijk qua squad fitness kaarten om stamina op niveau te houden? Elke wedstrijd een squad fitness kaart erop of om de wedstrijd? Als je elke wedstrijd er 1 gebruikt, wordt het wel een dure grap.
Ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat precies werkt. Ik kan met mn untradeables dit team maken. Kost me 20K dan

https://www.futbin.com//19/squad/4765837

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-01 14:04
Audiojunky schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:09:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat precies werkt. Ik kan met mn untradeables dit team maken. Kost me 20K dan

https://www.futbin.com//19/squad/4765837
Afhankelijk van je speelstijl zijn je spelers na de wedstrijd tussen de 90 en 95 conditie. Ik vind het zonde om dan al een kaartje erop te gooien dus doe het meestal na 2 wedstrijden.
Met ragequits dan soms wat vaker.

• Audiojunky
cubert20 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:18:
[...]

Afhankelijk van je speelstijl zijn je spelers na de wedstrijd tussen de 90 en 95 conditie. Ik vind het zonde om dan al een kaartje erop te gooien dus doe het meestal na 2 wedstrijden.
Met ragequits dan soms wat vaker.
Bedoel meer als ik met mn FitnessTeam een wedstrijd speel dat mijn "eerste"elftal weer op 100 conditie staat?

Edit: Laat maar... even zoeken in dit forum en vindt het antwoord O-) :)

[ Voor 8% gewijzigd door Audiojunky op 31-01-2019 19:45 ]

mar101 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 17:59:
[...]

Toevallig heb ik ook vandaag Varane gepacked. Mijn duurste kaart die ik in Fifa 19 heb gepacked, zegt wel wat over m'n packluck aangezien ik behoorlijk wat SBC's al gedaan heb. Ik heb 'm verkocht en IF Goretzka ervoor terug gekocht. Als jij een untradable variant hebt, kun je met Varane best makkelijk een hybrid team maken door een gedeeltelijk Franse of La Liga defensie / middenveld in je Serie A team in te bouwen.

Momenteel heb ik nog 2 teams, maar denk dat ik binnenkort ga switchen naar 1 team nu ik de Crespo SBC heb afgerond, namelijk deze: https://www.futbin.com/19/squad/4763036
Ik kan RTTF Renato Sanches aanraden ipv IF Goretzka. Linkt ook nog goed voor Bruma. Hij speelt als een Icon.

• cubert20
Audiojunky schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:32:
[...]

Bedoel meer als ik met mn FitnessTeam een wedstrijd speel dat mijn "eerste"elftal weer op 100 conditie staat?
wissel staan geeft ong 15 fitness zo uit mijn hoofd

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 16:48
Vandaag de nieuwe Gomez 87 aangeschaft.

Ik was al fan van Gomez 84 sinds ik in december was begonnen. 2 weken geleden vervangen door de 86 versie, maar de 6 potjes die ik vanavond heb gespeeld beloofden veel goeds.

Ondanks zijn niet al te hoge Shot waarde ramt hij ze er toch regelmatig heerlijk in.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Benzema als rood kaartje, zal niet klagen. Voor de rest had ik nog zo'n 14 packs klaarstaan uit rewards, hoogste kaart Özil en nog een aantal 83 rated kaarten. Altijd handig voor SBCs.
Iemand tips mbt tot een BPL CM in 442 naast Ballack?
Keuze lijkt me in ieder geval beperkt tussen KDB en Poggy?

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Een spits van max 800k die het liefst 2 benig is, snel en goed in afmaken/schieten..

Trezeguet, Emilio butrago, crespo?

Of zal ik Suarez in de spits, heb zijn rode 92 kaartje, staat nu op 10, kan dus ook een icon op die plek zetten zetten..

Lastig allemaal..

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:16
Vraagje: is het sinds de laatste update 1.08 nog mogelijk om doelpunten te scoren? En zo ja hoe? Net een potje: ik 18 schoten, mijn tegenstander 7, eindstand: 0-0
MadMoody schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:08:
Vraagje: is het sinds de laatste update 1.08 nog mogelijk om doelpunten te scoren? En zo ja hoe? Net een potje: ik 18 schoten, mijn tegenstander 7, eindstand: 0-0
Door combinaties in de zestien en crosses zie ik in ieder geval veel goals langskomen.

MadMoody schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:08:
Tip: Zie het een keer als een normaal potje voetbal. Hoe scoren ze daar de goals?

Combineren, voorzetten en soms een afstandsschot.

• cubert20
fifanoob schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:07:
Een spits van max 800k die het liefst 2 benig is, snel en goed in afmaken/schieten..

Trezeguet, Emilio butrago, crespo?

Of zal ik Suarez in de spits, heb zijn rode 92 kaartje, staat nu op 10, kan dus ook een icon op die plek zetten zetten..

Lastig allemaal..
butra denk ik

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:16
Bedankt voor de tips, maar ik vind het echt lastig geworden zeg! 3 potjes 0 goals so far :-( na iedere update verlies ik weer een stukje plezier aan het spel.
Aan het kijken voor een upgrade op het middenveld om of Cr7 of Neymar op 10 chem te krijgen, besluit ik prime vd Sar en ffs Alexander Arnold te halen. Ben benieuwd hoe zij spelen.

Bean77 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:23:
Aan het kijken voor een upgrade op het middenveld om of Cr7 of Neymar op 10 chem te krijgen, besluit ik prime vd Sar en ffs Alexander Arnold te halen. Ben benieuwd hoe zij spelen.
Kom ik aan met Foden als nieuwe aanschaf :X

• ErnstMid

ErnstMid

Twijfel over vd sar, zijn stats vallen eigenlijk een beetje tegen. Weinig verschil lijkt het op t eerste gezicht met Courtois. Ben benieuwd wat je van m vindt

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Ik heb Arnold verdwaald in mijn team staan (ben nog niet zo lang bezig en hij is veruit mijn beste speler). Neemt in ieder geval een heerlijke corner.
Bossie schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:25:
[...]

Kom ik aan met Foden als nieuwe aanschaf :X
Verbaasd me dat die Foden niet beter is. Staat toch als een mega talent bekend.
ErnstMid schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:26:
[...]

Twijfel over vd sar, zijn stats vallen eigenlijk een beetje tegen. Weinig verschil lijkt het op t eerste gezicht met Courtois. Ben benieuwd wat je van m vindt
Ik zal hem eens goed in de gaten houden in de WL. En anders komt OTW Allison weer terug, op zich was dat geen verkeerde voor die prijs.
mindgem schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:30:
[...]

Ik heb Arnold verdwaald in mijn team staan (ben nog niet zo lang bezig en hij is veruit mijn beste speler). Neemt in ieder geval een heerlijke corner.
Moet zijn workrates een beetje in de gaten houden (h/m) of die defensief wel goed blijft lopen en geen gaten achter hem laat vallen.

Bean77 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:48:
[...]

Verbaasd me dat die Foden niet beter is. Staat toch als een mega talent bekend.
Check zijn agi/balance eens, wil hem eens proberen ipv de bekende opties.
Guendouzi ziet er ook prima uit, maar dat is momenteel niet iets te veel.

Heb overigens mijn team ook omgegooid, alle FB spelers eruit en het gaat opeens een stuk sneller :?
De 442 in de nieuwe video van Grote Aap speelt heerlijk, 4231 narrow is het voor mij gewoon niet dus daar hou ik ook mee op.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 31-01-2019 23:01 ]

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 19:02
Fraaank schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:42:
[...]

Ik kan RTTF Renato Sanches aanraden ipv IF Goretzka. Linkt ook nog goed voor Bruma. Hij speelt als een Icon.
Bedankt voor de tip. Echter, ik heb ze wel eens beiden samen in een team gehad, de gewone Goretzka en RTTF Sanches, maar vond Goretzka toch fijner spelen. Z'n extra lengte komt altijd goed van pas, en ondanks dat Sanches op papier betere fysieke stats heeft, had ik het idee dat Goretzka juist vaker de duels voor me won op het middenveld, zelfs van spelers als Kante en Fabinho.

Het idee dat Sanches potentieel nog een upgrade krijgt is wel aanlokkelijk natuurlijk, maar ik schat Bayerns kansen niet zo hoog in tegen Liverpool eerlijk gezegd.

• Jack_Mojo
mar101 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 23:12:
[...]

Bedankt voor de tip. Echter, ik heb ze wel eens beiden samen in een team gehad, de gewone Goretzka en RTTF Sanches, maar vond Goretzka toch fijner spelen. Z'n extra lengte komt altijd goed van pas, en ondanks dat Sanches op papier betere fysieke stats heeft, had ik het idee dat Goretzka juist vaker de duels voor me won op het middenveld, zelfs van spelers als Kante en Fabinho.

Het idee dat Sanches potentieel nog een upgrade krijgt is wel aanlokkelijk natuurlijk, maar ik schat Bayerns kansen niet zo hoog in tegen Liverpool eerlijk gezegd.
Ik zweer ook echt bij Sanches. Gaat als een vuurpijl continu het veld over, springt overal voor door zijn 97 agressie. Echt een bizar goede speler voor zo’n bedrag. Ik speelde met hem btw CM met shadow kaart en stay back.

Zelf ben ik opzoek naar een nieuwe spits voor ong 500k, wel richting bpl. Terwijl ik eigenlijk weg vd bpl wil. Alleen zijn Mahrez 87 en Son 86 zo goed hm. Luxe problemen.

• Valandil
MadMoody schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:21:
Bedankt voor de tips, maar ik vind het echt lastig geworden zeg! 3 potjes 0 goals so far :-( na iedere update verlies ik weer een stukje plezier aan het spel.
Ik ben juist weer postitief over deze patch!
Scoor genoeg (gemiddeld 2 per wedstrijd )
Nu heb ik ook mijn team beetje veranderd met nu Eriksen, de Bruyne en Aguero als CAM en Lukaku IF als afmaker.

Oftewel veel voetballend vermogen en een fysiek sterke spits als aanspeeltpunt of afmaker.

Heb nu de opties om naar binnen te komen of buitenom. Qua verdedigen kan ik nu iets meer afwachten en hoef niet meer op 25 meter volop te verdedigen om die finesse niet om mijn oren te krijgen. Laat de tegenstander beetje komen en op het juiste moment afpakken... verdedigen blijft veruit mijn manko overigens...

Na deze patch moet je echt weer voetballen, rondtikken en zoeken naar een opening. Kortom: Voetbal!

Enige puntje van kritiek is dat sommige 100% kansen in de 16 toch nog naast gaan of over gaan.

Al met al toch weer een stukje verbetering tov de vorige patch.

[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 01-02-2019 00:47 ]

wijze woorden

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:08
Bean77 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:48:
[...]

Ik zal hem eens goed in de gaten houden in de WL. En anders komt OTW Allison weer terug, op zich was dat geen verkeerde voor die prijs.
Hoe verhoudt Allison OTW zich tegenover NIF De Gea?

• Pompi
Valandil schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 00:44:
[...]
Heb nu de opties om naar binnen te komen of buitenom. Qua verdedigen kan ik nu iets meer afwachten en hoef niet meer op 25 meter volop te verdedigen om die finesse niet om mijn oren te krijgen. Laat de tegenstander beetje komen en op het juiste moment afpakken... verdedigen blijft veruit mijn manko overigens...

Na deze patch moet je echt weer voetballen, rondtikken en zoeken naar een opening. Kortom: Voetbal!

Enige puntje van kritiek is dat sommige 100% kansen in de 16 toch nog naast gaan of over gaan.

Al met al toch weer een stukje verbetering tov de vorige patch.
Het voelt bij mij alsof verdedigers ook iets beter anticiperen dan voorheen maar het kan ook gewoon zijn omdat je zoals je al zegt niet vol hoeft te verdedigen om een finesse te voorkomen. Zelfs al stap je nu te vroeg heb je nu vaak nog genoeg tijd om het nog een keer te proberen voordat de bal in de goal ligt, wat eerst toch wel anders was en je meteen de bal om je oren had als je hem niet meteen had

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2025
Wejo, dit weekend mag ik voor het eerst mee doen met de WL _O_
En dat vanuit DIV6. Ik ga er zo ontzettend hard vanaf 30x :)

Dit team mag het gaan doen:
https://www.futbin.com/19/squad-builder/3674387
(Sterling, Pogba en Otamendi zijn untradeable)

Nu heb ik nog ongeveer 80K te besteden. Wat zou nou een onmiddelijke versterking zijn?
Sane? Kane?

Het liefst zou ik Jesus vervangen, maar de stap naar een veel betere spits heb ik helaas het geld niet voor. Ook Sterling is niet mijn lievelings (die mist nog wel eens een kansje (gaat zelfs zover dat mijn vriendin op de bank begint te lachen als Sterling tijdens een Man City live wedstrijd aan de bal komt :+ ))

Ben benieuwd naar jullie tips.

Doel dit weekend: 2 potjes winnen voor brons en geen 100 goals tegen 8)

PSN: Patrick_D

• Goelan
  • Laatst online: 02-12-2025
Ondanks weinig tijd dit weekend toch, last minute, ingeschreven voor de weekend league. Ik heb gisteren Griezmann IF gekocht. Ik ben benieuwd hoe hij speelt. Ik was al groot fan van zijn eerste kaart.

• joeri681
AntraXxX schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 18:12:
[...]

Lekker man, deel ons je bevindingen :). Ik wil komende week 91 Cruyff voor ongeveer hetzelfde bedrag oppikken.
Nou mijn eerste bevindingen zijn er al... wat een speler, niet normaal!
Ik heb gisteren 12 potjes met hem gespeeld. Hij staat nu op 21 doelpunten en 6 assisten.

Elke bal die hij in zijn voeten krijgt levert een gevaarlijke spelsituatie op. Hij geeft assisten en passes uit de meest onmogelijke hoeken, en zelfs dan komen ze (bijna) altijd aan.

Cruyff is wel een vergelijkbare speler. De overall stats van Pelé zijn wel wat beter, maar die heeft maar 4 sterren weak foot (waar je overigens totaal niets van merkt).

[ Voor 3% gewijzigd door joeri681 op 01-02-2019 08:37 ]

Nachtapotheker schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 08:13:
[...]

Hoe verhoudt Allison OTW zich tegenover NIF De Gea?
Gebruik al weken Allison OTW. Prima keeper, maakt niet heel veel gekke fouten. Nog niet met de Gea gespeeld, wel de coins voor, maar nog niet de behoefte. Dat zegt meestal wel genoeg.

• Miggell
Patrick_D_GTS schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 08:25:
Wejo, dit weekend mag ik voor het eerst mee doen met de WL _O_
En dat vanuit DIV6. Ik ga er zo ontzettend hard vanaf 30x :)

Dit team mag het gaan doen:
https://www.futbin.com/19/squad-builder/3674387
(Sterling, Pogba en Otamendi zijn untradeable)

Nu heb ik nog ongeveer 80K te besteden. Wat zou nou een onmiddelijke versterking zijn?
Sane? Kane?

Het liefst zou ik Jesus vervangen, maar de stap naar een veel betere spits heb ik helaas het geld niet voor. Ook Sterling is niet mijn lievelings (die mist nog wel eens een kansje (gaat zelfs zover dat mijn vriendin op de bank begint te lachen als Sterling tijdens een Man City live wedstrijd aan de bal komt :+ ))

Ben benieuwd naar jullie tips.

Doel dit weekend: 2 potjes winnen voor brons en geen 100 goals tegen 8)
Ik heb vanuit Div6 voor een tijdje terug ook voor het eerst WL gespeeld en dat 30x eraf viel mij heel erg mee.
Succes in ieder geval.
Pagina: 1 ... 135 ... 200 Laatste