We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ook.bvbal79 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 17:01:
[...]
plus A....nu ben ik het helemaal kwijt....
Ik bedoelde Y ofwel driehoekje.
Maar goed, veel te ingewikkeld af en toe ja.
[ Voor 19% gewijzigd door Jack_Mojo op 29-01-2019 17:42 ]
Gaat prima met Ibra, beetje zoals in F18 met van buiten naar binnen en dan driven passes op inkomende aanvallers.tukkerterror90 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 18:07:
Hoe ervaren jullie de patch? Heb net een potje gespeeld op mijn ps4 met de nieuwe patch, won met 0-1 door een kopbal, heb het idee dat je met schieten bijna niet meer kan scoren.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190129_04138016
EA gaat door de knieën voor Belgische autoriteiten: FIFA-points straks niet meer te koop
“Na verdere gesprekken met de Belgische autoriteiten, hebben we besloten om geen FIFA-punten meer te koop aan te bieden in België”, aldus Electronic Arts, de ontwikkelaar van de FIFA-games, in een mededeling. Die punten kan je gebruiken om pakketten met spelers te kopen, al weet je niet wat je krijgt. “Dat is gokken”, vindt de Belgische kansspelcommissie. Het Brusselse parket had in september vorig jaar een onderzoek geopend naar inbreuken op de Belgische kansspelwetgeving.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Echt werkelijk fantastisch. Zit overal tussen, passjes gaan gewoon door de benen van de tegenstander en schiet ballen vanaf 20 meter stijf in de kruising.
Maar goed, dat mag ook wel met een speler met een waarde van 1 miljoen.
Met een shadow kaart erop merk ik trouwens niets van zijn traagheid. Speelde hiervoor met IF Fabinho en die was veel trager.
Speel eigenlijk voornamelijk WL en rivals met 1 team.mindgem schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 20:27:
Hoe gaan jullie om met team fitness? Hebben jullie (ook) twee teams of gebruiken jullie kaarten? Zelf wissel ik om de twee wedstrijden mijn selectie in squad battles.
Heel af en toe zet ik de Sbatlles een ander team neer en laat hem lekker op het makkelijkste niveau even afspelen.
Goed voor de packjes
Verder gebruik ik conditieitems en die krijg ik echt nooit van me lang zal ze leven op.
Even vraagje aan de kenners, ik heb deze 9 spelers staan en wilde hier eigenlijk niet zo veel meer aan doen voorlopig.
Echter heb ik dan best nog wat opties om eventueel neer te zetten.
Heb een paar potentiele opties eronder gezet.
Joelinton, rashford, matuidi en boateng heb ik.
Mertens en die anderen moet ik eventueel nog aanschaffen.
Heb ca 200/300k
Kortom ik heb wat te veel opties en kom er niet helemaal uit
[ Voor 5% gewijzigd door cubert20 op 29-01-2019 20:54 ]
Breng Sandro als LB en verplaats marcelo naar cdm/cmHassiebassie schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 17:07:
Heel veel mensen kiezen Alex Sandro boven Marcelo. Sandro is vooral verdedigend en Marcelo is meer aanvallend.
Mensen die beide gebruikt hebben en nog tips hebben?
Zit namelijk te denken om de achterhoede van mijn serie A team om te zetten naar die van Real Madrid...
Tenminste zo doe ik het met toty marcelo rond de rust.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Halverwege Feb, zeker niet eerder.tukkerterror90 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 21:34:
Iemand een idee waneer de winterupgrades komen bij bijvoorbeeld Virgel van Dijk?
@cubert20 Een eventuele optie is met 5212 te starten zodat je vervolgens Mattheus naar CDM kan switchen in 4222, dan kan je bijvoorbeeld Chiellini als CB halen.
[ Voor 25% gewijzigd door Bossie op 29-01-2019 22:02 ]
Aanrader
Volgens mij is neuer op zich wel een upgrade tov szcesny dus die wilde ik ook wel graag op 10 chem krijgenBossie schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 21:59:
[...]
Halverwege Feb, zeker niet eerder.
@cubert20 Een eventuele optie is met 5212 te starten zodat je vervolgens Mattheus naar CDM kan switchen in 4222, dan kan je bijvoorbeeld Chiellini als CB halen.
Je speelt op pc? Heb er ook nog iets van 400 contracten maar zie dat ze al voor 250 aangeboden worden?Fraaank schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 22:30:
Tipje voor mensen die 100-150k te kort komen voor een speler en net als ik een hoop packs hebben geopend: verkoop je +28 gold contracts! Ben ze nu rustig aan het verkopen voor 450 per stuk, dat klinkt niet veel, maar ik zet er ongeveer 60 per keer op, is zo'n 25k per reeks ongeveer (incl EA-tax).
Of relist je ze telkens en verdien je aan de luie koper die niet echt moeite neemt om te zoeken en dus eigenlijk te veel betaald?
Vooropgesteld, ik ben geen kenner. Maar misschien UCL Matuidi + Dybala (goeie link met Crespo/Alex Sandro) opstellen?cubert20 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 20:52:
https://www.futbin.com/19/squad/4595867
Even vraagje aan de kenners, ik heb deze 9 spelers staan en wilde hier eigenlijk niet zo veel meer aan doen voorlopig.
Echter heb ik dan best nog wat opties om eventueel neer te zetten.
Heb een paar potentiele opties eronder gezet.
Joelinton, rashford, matuidi en boateng heb ik.
Mertens en die anderen moet ik eventueel nog aanschaffen.
Heb ca 200/300k
Kortom ik heb wat te veel opties en kom er niet helemaal uit
Ik heb de rijkaard SBC ook gedaan. Speel met hem in een 4231 als cdm samen met Seedorf. Moet zeggen dat Seedorf 10 keer beter is. Rijkaard heeft een slechte passing, slecht schot en is zo traag als wat.Jack_Mojo schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 18:56:
Rijkaard SBC gedaan.
Echt werkelijk fantastisch. Zit overal tussen, passjes gaan gewoon door de benen van de tegenstander en schiet ballen vanaf 20 meter stijf in de kruising.
Maar goed, dat mag ook wel met een speler met een waarde van 1 miljoen.
Met een shadow kaart erop merk ik trouwens niets van zijn traagheid. Speelde hiervoor met IF Fabinho en die was veel trager.
Ik raak ze niet eens kwijt voor 300, laat staan 450. Ik ga ze maar voor 250 listen.Fraaank schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 22:30:
Tipje voor mensen die 100-150k te kort komen voor een speler en net als ik een hoop packs hebben geopend: verkoop je +28 gold contracts! Ben ze nu rustig aan het verkopen voor 450 per stuk, dat klinkt niet veel, maar ik zet er ongeveer 60 per keer op, is zo'n 25k per reeks ongeveer (incl EA-tax).
En daarna hopelijk de normale gold contracten voor 200. Daar heb ik er nog heel erg veel van.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Snap ik met al die pakketjes wat jij koopt.Bean77 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 23:00:
[...]
Ik raak ze niet eens kwijt voor 300, laat staan 450. Ik ga ze maar voor 250 listen.
En daarna hopelijk de normale gold contracten voor 200. Daar heb ik er nog heel erg veel van.
Die normale verkopen voor geen meter, tenzij je geduld hebt. Die discard ik dus gewoon.Bean77 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 23:00:
[...]
Ik raak ze niet eens kwijt voor 300, laat staan 450. Ik ga ze maar voor 250 listen.
[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 29-01-2019 23:50 ]
Uiteindelijk zijn ze weggegaan voor 150 per stuk.. najah toch weer 13k er bij..jeeej
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik merk dus ook nog niet zoveel van die update?
Speel div4 rivals dus wellicht ligt het aan mijn niveau dat ze het daar niet zoveel doen?
Anyway ik speel nog steeds mijn eigen spelletje, skilsmoves tikkie takka en onnodig veel balverlies omdat ik te mooi wil doen
Hou nu wel vaker de 0 dus kan wel zijn dat sommige tegenstanders van mij lastiger scoren dan voorheen
Hetzelfde, ben er al een tijdje mee gestopt.Bean77 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 23:00:
[...]
Ik zag wel dat ik nog 70-75 Squad fitness kaartjes heb, die gaan vaak wel erg snel weg.
Gold Squad fitness gaan voor 1k!Bossie schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 00:22:
[...]
Hetzelfde, ben er al een tijdje mee gestopt.
Ik zag wel dat ik nog 70-75 Squad fitness kaartjes heb, die gaan vaak wel erg snel weg.
Pak je toch 70k als je wilt
wijze woorden
Gaan waarschijnlijk voor meer tijdens het weekend.Valandil schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 00:28:
[...]
Gold Squad fitness gaan voor 1k!
Pak je toch 70k als je wilt
Maar even een nieuwe fitness team gemaakt met spelers die ik niet gebruikte, Eriksen 91, Promes OTW en Sommer 86 dacht ik wel even in te passen in een nieuw team en dat is aardig gelukt denk ik! Rest had ik al of is gewoon gekocht. Heeft me dus maximaal iets van 13k gekost, prima voor fitness als je het mij vraagt!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik had de laatste CL ronde me voor het eerst hier op voorbereid en toen kwam er geen challenge :-]
https://www.futbin.com/19/squad/4713405Leoon. schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 07:50:
https://www.futbin.com/19/squad/4712573
Maar even een nieuwe fitness team gemaakt met spelers die ik niet gebruikte, Eriksen 91, Promes OTW en Sommer 86 dacht ik wel even in te passen in een nieuw team en dat is aardig gelukt denk ik! Rest had ik al of is gewoon gekocht. Heeft me dus maximaal iets van 13k gekost, prima voor fitness als je het mij vraagt!
Ha! Iemand met hetzelfde idee zie ik. Je wisselt als je begint naar een andere opstelling gok ik?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Thanks! Ik ga deze formatie maar eens proberen denk ik. Mijn verdedigers zijn alleen niet zo snel (Van Dijk en De Vrij).Bean77 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:52:
[...]
Voor mijn 41212(2) gebruik ik nu:
Pressure on heavy touch, width 5, dept 8
Fast build up, width 5, PIB 6, corners 4, free kicks 5.
Spits op get in behind, verd mid op stay back en cover center. Backs op stay back. De rest allemaal default.
Let op dat je hoog speelt, dus diepe ballen op snelle spits kunnen lastig zijn. Zorg dat je verdedigers ook wat snelheid hebben en probeer zoveel mogelijk met je middenvelders te verdedigen. Stap ook niet te gretig in, heb geduld bij het verdedigen.
Ik heb ucl vvd met een shadow erop.DennisCle schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:19:
[...]
Thanks! Ik ga deze formatie maar eens proberen denk ik. Mijn verdedigers zijn alleen niet zo snel (Van Dijk en De Vrij).
Gisterenavond nog een 4-tal potjes gespeeld. Bij de eerste 2 potjes ging de tegenstander gelijk weg voordat we begonnen waren. De andere 2 potjes waren 6-1 en 4-1 winst. (rond 1800 div rivals punten). Veel passen op het middenveld en her en der ook met r1+x voor lopende spelers.
Nieuwe patch tot nu toe bevalt mij heerlijk. Ik was ook een noob met timed finesse schoten. Merk ook dat sommige tegenstanders beetje zoekend zijn omdat hun ingestudeerde trucje niet meer zo werkt en dat ze geen echte alternatieven hebben.
Dit! Ik heb gisteren twee potjes gespeeld en ben zelf ook niet van het (timed) finesse shots. Mijn tegenstanders wisten echter meteen al Ibrahimovic te bereiken door de lucht en Griezmann kon er opeens ook wat van. Uiteindelijk verloren, maar heb er toch een goed gevoel aan over gehouden.Bean77 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:24:
[...]
Merk ook dat sommige tegenstanders beetje zoekend zijn omdat hun ingestudeerde trucje niet meer zo werkt en dat ze geen echte alternatieven hebben.
Ik was zelf soms ook verward, doordat je nog op een bepaalde manier verdedigd die gericht is op het ontregelen van finesse shots. Dan sturen ze een simpel balletje diep en dan schrik je er zowat van
Vanavond nog eens spelen en kijken of ik gewend kan raken voor WL.
0 walk outs, beste kaart een 83 rated. Wel casemiro natuurlijk, maar die gaat Rijkaard of Kante denk ik niet uit de basis spelen. Maar nu wel een wissel voor de CDM plek, dat is dan weer het positieve. Of hij gaat een Icon sbc in ergens in de toekomst...
Ik zit er aan te denken om hem of Pele 91 te halen.
Ik twijfel alleen heel erg tussen beide spelers.
[ Voor 6% gewijzigd door joeri681 op 30-01-2019 10:00 ]
Wat betreft finesse shots... Ik kreeg ze al niet zo veel om de oren. Ik timmer af en toe de boel dicht zodat ze geen kans krijgen.
En een keeper die goed is op afstand schoten is ook handig.
Wat mij wel opvalt is de lag maar ja speelde ook weer avonds. Het wordt heel moeilijk spelen dan. Echt zwaar irritant.
Speel tegen spelers die er soms bar weinig van kunnen. Ze zien bijv niet dat ze lv/rv niet steeds vrij moeten laten. Toch win ik ze niet altijd omdat de cursor switching icm lag niet te doen is.
FS Cutrone heb ik heel lang nu getest. Vind het geen topspits. Zeker niet zijn coins waard. Hij heeft een goed schot dan houd het wel op vind ik. Hij komt daarnaast op het gebied van fysiek, snelheid etc niet echt boven de middelmaat. Dus als wapen hou je alleen zijn schot over.
Prime Shearer daarentegen... Das gewoon cheaten inmiddels... Zijn schot met chem zit nu op max... Boom... Bijna alles raak.
Maakt het verschil. Zonder hem had ik minder overwinningen gehad.
FS Bentacour is een redelijke speler alleen wisselvallig. Hou hem nog wel even.
Blijf tot nu toe nog steeds voor op het middenveld het nif duo Matuidi /Naingolan het sterkst vinden. En dat voor de coins..
Nif koulibaly vind ik fysiek een geweldenaar maar om de paar wedstrijden veroorzaakt hij een penalty. En zijn passing blijft slecht.
Zoek tzt een fysiek gelijke vervanger..
Vrsalkjo toty sbc is trouwens erg goed. 1 op 1 heeft de tegenstander weinig kans. Beste op dat vlak waar ik tot nu toe mee gespeeld heb. Helaas niet meer te krijgen.
Verder gaat prima... Heb wel veel lol en dat is het belangrijkste.
Sb speel ik om die reden niet meer, wil spelen online, niet offline tegen mijn zin.
Tot zover mijn roman...
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 30-01-2019 10:11 ]
Prima instellingen hoor... Net even geprobeerd en gelijk 2 ragequits. Loopt heel soepel allemaal. Hoop dat het nu een keer lukt om naar DIV 5 te gaan. Blijf al weken hangen op 1100 puntenBean77 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:24:
[...]
Ik heb ucl vvd met een shadow erop.
Gisterenavond nog een 4-tal potjes gespeeld. Bij de eerste 2 potjes ging de tegenstander gelijk weg voordat we begonnen waren. De andere 2 potjes waren 6-1 en 4-1 winst. (rond 1800 div rivals punten). Veel passen op het middenveld en her en der ook met r1+x voor lopende spelers.
Nieuwe patch tot nu toe bevalt mij heerlijk. Ik was ook een noob met timed finesse schoten. Merk ook dat sommige tegenstanders beetje zoekend zijn omdat hun ingestudeerde trucje niet meer zo werkt en dat ze geen echte alternatieven hebben.
Goed om te horen. Mocht je een tegenstander hebben die elke keer achter je verdediging sprint, dan moet je even kijken naar een andere formatie om hierop te anticiperen.Audiojunky schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:28:
[...]
Prima instellingen hoor... Net even geprobeerd en gelijk 2 ragequits. Loopt heel soepel allemaal. Hoop dat het nu een keer lukt om naar DIV 5 te gaan. Blijf al weken hangen op 1100 punten
Vind zelf de diepte aanpassen heel praktisch werken.Bean77 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:49:
[...]
Goed om te horen. Mocht je een tegenstander hebben die elke keer achter je verdediging sprint, dan moet je even kijken naar een andere formatie om hierop te anticiperen.
Of je depth wat lager zettenBean77 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:49:
[...]
Goed om te horen. Mocht je een tegenstander hebben die elke keer achter je verdediging sprint, dan moet je even kijken naar een andere formatie om hierop te anticiperen.
Lucht dreigingVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 11:01:
Domme vraag maar wat houd de aerial threat eigenlijk precies in?
Kortom, sterk in de lucht met koppen
Vreemd dat we beide een compleet andere ervaring hebben. Ik vind zijn passing en schot juist perfect. Traagheid kan ik me ergens wel in vinden, alleen zelf geen last van.triple20 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 22:50:
[...]
Ik heb de rijkaard SBC ook gedaan. Speel met hem in een 4231 als cdm samen met Seedorf. Moet zeggen dat Seedorf 10 keer beter is. Rijkaard heeft een slechte passing, slecht schot en is zo traag als wat.
Hahaha briljant!Bean77 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:24:
[...]
Merk ook dat sommige tegenstanders beetje zoekend zijn omdat hun ingestudeerde trucje niet meer zo werkt en dat ze geen echte alternatieven hebben.
Klinkt meer als dat de een heb echt als CDM gebruikt en de andere als box to box.Jack_Mojo schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 11:40:
J
[...]
Vreemd dat we beide een compleet andere ervaring hebben. Ik vind zijn passing en schot juist perfect. Traagheid kan ik me ergens wel in vinden, alleen zelf geen last van.
Vorig jaar waren Gullit en Vieira de enige echte upgrades na Rijkaard echter is er dit jaar iets meer keuze.
Zijn niet de meest ideale spelers voor de nieuwe patch, grote spelers zijn de nieuwe meta.joeri681 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:00:
Heeft iemand hier al eens met 91 Cruyff gespeeld?
Ik zit er aan te denken om hem of Pele 91 te halen.
Ik twijfel alleen heel erg tussen beide spelers.
Henk Veerman FTW!simons schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 12:41:
[...]
Zijn niet de meest ideale spelers voor de nieuwe patch, grote spelers zijn de nieuwe meta.
[ Voor 16% gewijzigd door Bean77 op 30-01-2019 12:44 ]
Heeft iemand ervaring met Hierro 89 ?
Ben van plan om boateng / neuer te vervangen door Hierro 89 en de gea (untradeable).
Vind het zonde om DDG op de bank te houden.
Zo ziet mijn team druit. https://www.futbin.com/19/squad/4718472
Opties zijn beperkt omdat ik niet veel wil omgooien en tevreden ben met mijn backs en middenveld
Niet de keepers! De nerf van de keepers is dat ze trager zijn geworden, dus snelle keepers, de Gea dus.
Serieus, dacht aan het verkopen van Socrates prime, maar die heeft de Power Header trait, die ga ik dus houden.
Da's niks want die heeft geen power header trait
Lengte wordt nu een beetje overtrokken. Het was altijd al handig om rekening te houden met wat lengte in je team ipv midgets als kante. De meeste ballen speel ik nog steeds gewoon nog over de grond
yup, Ibra knalt ze ook via de grond nog steeds door het net, corners zijn gewoon bonusBean77 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 13:09:
[...]
Da's niks want die heeft geen power header trait![]()
Lengte wordt nu een beetje overtrokken. Het was altijd al handig om rekening te houden met wat lengte in je team ipv midgets als kante. De meeste ballen speel ik nog steeds gewoon nog over de grond
Waarschijnlijk is het hetzelfde als in de season brackets vorig jaar, in 4-6 bracket kon je met meerdere speelstijlen/variaties makkelijk doorstoten naar de 1-3 bracket.bvbal79 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 13:19:
Gisteravond een wisselvallig avondje in div5, maar op het einde begon de boel te lopen. En na een hele WL zoeken hoe FFS Aouar te spelen, ramde hij er gisteren gewoon elke pot er 1 in van verschillende hoeken en ook wat kopballen. Voorlopig een blijvertje dus. Griezmann IF...man man man...deze kaart is ook een no-brainer 2x een hattrick gisteren met als gevold 2x een rage quit.. Jammer dat ik zelf niks van dit spelletje kan en maar in div5 blijf dobberen
Maar eenmaal in 1-3 dan blijven er maar 2-3 variaties/speelwijzes over waarmee je ook in deze bracket kan doorstoten.
Griezmann IF is echt een beest. Jammer van zn rechterbeen maar wat een kaart is dat. Ik ga de patch vanavond maar eens uitproberen, eens kijken of ik ooit ook nog uit div 5 kan komenbvbal79 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 13:19:
Gisteravond een wisselvallig avondje in div5, maar op het einde begon de boel te lopen. En na een hele WL zoeken hoe FFS Aouar te spelen, ramde hij er gisteren gewoon elke pot er 1 in van verschillende hoeken en ook wat kopballen. Voorlopig een blijvertje dus. Griezmann IF...man man man...deze kaart is ook een no-brainer 2x een hattrick gisteren met als gevold 2x een rage quit.. Jammer dat ik zelf niks van dit spelletje kan en maar in div5 blijf dobberen
Blijf schommelen rond de 1500 punten helaas.
Nu redelijk blut weer, maar eens kijken of we wat kunnen gaan sparen voor een vervanger voor coutinho SBC.
Ik wacht nu inderdaad op een Icon CDM/CM waar ik Baresi in kan doen. Ik hoop stiekem op een Petit of Mattheus SBC ter vervanging van mijn huidige Matthaus 91. Heb ondertussen ook 550k aan coins erbij dus dat zou moeten lukken met de waarde van Matthaus 91 als ik die verkoop.ErnstMid schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 13:29:
[...]
Griezmann IF is echt een beest. Jammer van zn rechterbeen maar wat een kaart is dat. Ik ga de patch vanavond maar eens uitproberen, eens kijken of ik ooit ook nog uit div 5 kan komen![]()
Blijf schommelen rond de 1500 punten helaas.
Nu redelijk blut weer, maar eens kijken of we wat kunnen gaan sparen voor een vervanger voor coutinho SBC.
Daarna is het sparen voor TOTY Kante als volgende upgrade, maar dat zal wel even duren en wie weet is het dan al TOTS tijd
Ibra held! Komt er bij mij bijna altijd in de rust in. Wat een kanonkogels af en toe van hem. Ow met hem in mijn team (voor Reus 90) heb ik 5 power headers. De enige die opvalt is echter Ballack.Bossie schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 13:18:
[...]
yup, Ibra knalt ze ook via de grond nog steeds door het net, corners zijn gewoon bonus
De vrije trappen van toty ronaldo hebben ook een buff gehad. Nu een aantal van deze vrije trappen erin geschoten. Richten is wat lastig omdat er een beetje rare curve aan zit. Vrije trap lijkt simpel voor de keeper, maar DDG, Courtois en Neuer zijn toch echt kansloos.
[YouTube: Fifa 19 TOTY Ronaldo free kick]
Prime Butre, Petit of Blanc voor Baresi voor mij.bvbal79 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 13:36:
[...]
Ik wacht nu inderdaad op een Icon CDM/CM waar ik Baresi in kan doen. Ik hoop stiekem op een Petit of Mattheus SBC ter vervanging van mijn huidige Matthaus 91. Heb ondertussen ook 550k aan coins erbij dus dat zou moeten lukken met de waarde van Matthaus 91 als ik die verkoop.
Daarna is het sparen voor TOTY Kante als volgende upgrade, maar dat zal wel even duren en wie weet is het dan al TOTS tijd
Butre is het leukste, de andere twee gewoon goede upgrades.
Baresi doet het overigens prima naast VVD, hij onderschept echt alles maar als een onderschepping wegspringt verliest hij vaak alsnog op snelheid.
Ik weet niet of ie nog live is: SBC Promes OTW. Jager erop btw.ErnstMid schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 13:29:
[...]
Als je m moet kopen kost t je 165k. SBC is dus goeie deal.
[ Voor 9% gewijzigd door buurman3 op 30-01-2019 14:25 ]
Het maakt mij opzich niet veel uit. Heb timed shooting etc. nooit gebruikt.simons schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 12:41:
[...]
Zijn niet de meest ideale spelers voor de nieuwe patch, grote spelers zijn de nieuwe meta.
Voor mijn manier van spelen zal er niet veel veranderen.
In een 4231 is Coutinho wel chiller dan Promes denk ikbuurman3 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 14:21:
[...]
Ik weet niet of ie nog live is: SBC Promes OTW. Jager erop btw.
Als je m moet kopen kost t je 165k. SBC is dus goeie deal.
Overigens wel grappig die klagende online fifa spelers omdat hun timed shots generfd zijn
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2019 15:35 ]
Eens, je weet nu ieder geval zeker dat er geen topper in je player picks morgen zit.Bean77 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:30:
pfff wat een bagger totw zeg.....
Overigens wel grappig die klagende online fifa spelers omdat hun timed shots generfd zijn
Ook geen RVP, Cancelo is wel erg nice voor 352 maar verkeerde competitie.
Cancelo kan handig zijn met een 3atb formatie. Maar dat speel ik niet. Dit is echt de slechtste totw sinds fifa19. Maar goed, maar sbc spelers hamsteren dan.Bossie schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:35:
[...]
Eens, je weet nu ieder geval zeker dat er geen topper in je player picks morgen zit.
Ook geen RVP, Cancelo is wel erg nice voor 352 maar verkeerde competitie.
Ik heb Coutinho NIF juist verkocht sinds ik Promes OTW hebErnstMid schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:28:
[...]
In een 4231 is Coutinho wel chiller dan Promes denk ikHeb met zn normale versie gespeeld en die viel me echt zwaar tegen...
Ah ja, dat begrijp ik welbuurman3 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:47:
[...]
Ik heb Coutinho NIF juist verkocht sinds ik Promes OTW heb
En matige TOTW inderdaad...
Vind het ook bagger ja.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:34:
Dit bagger noemen? Een keer geen EPL maakt het nog niet bagger. Prima spelers voor de Serie A en La Liga vind ik zelf.
Lijkt me echt raar dat Berghuis erin zit. Toornstra was echt wel beter dan Berghuis... Toornstra had 1G en 3 Assists. RvP 2 goals.
Hmm aan de andere kant, Berghuis kreeg op WhoScored een 10.0 en Toornstra een 9.7. RvP kreeg een 8.8
En nu officieel:
[ Voor 39% gewijzigd door chengbondkwok op 30-01-2019 16:02 ]
Um welke spelers zijn prima voor La Liga dan? Ik zie ze niet..,.zelfs die 86 benzema is SBC Fodder....Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:34:
Dit bagger noemen? Een keer geen EPL maakt het nog niet bagger. Prima spelers voor de Serie A en La Liga vind ik zelf.
edit...ik zie nu pas Gimenez 86 ertussen. Zijn NIF vond ik al lekker verdedigen.
[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 30-01-2019 16:07 ]
Noem een top speler uit deze totw welke in een top serie A of laliga gebruikt gaat worden?Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:34:
Joao Cancelo mag er wel wezen met zijn mega link naar Ronaldo CDMstomley schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:10:
[...]
Noem een top speler uit deze totw welke in een top serie A of laliga gebruikt gaat worden?
Verwijderd
Sommige mensen hebben echt een bril nodig. Wat dacht je van een Cancelo of een Gomez.stomley schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:10:
[...]
Noem een top speler uit deze totw welke in een top serie A of laliga gebruikt gaat worden?
Gomez zou het ook zeker goed doen in een Serie-A teambvbal79 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:12:
[...]
Joao Cancelo mag er wel wezen met zijn mega link naar Ronaldo CDM
PSN: Maichel
Haha cancelo is dan ook wel de enige. Een gomez komt ook niet in een top team. Als sub misschien, maar das dus 1 speler.. woohooVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:14:
[...]
Sommige mensen hebben echt een bril nodig. Wat dacht je van een Cancelo of een Gomez.
Verwijderd
Jij beweerde dat er niks bruikbaars was. Daar heb je gewoon ongelijk in. Daarnaast is het onrealistisch om telkens meerdere goede spelers in één TOTW (uit de competitie waarmee je speelt) te krijgen.stomley schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:16:
[...]
Haha cancelo is dan ook wel de enige. Een gomez komt ook niet in een top team. Als sub misschien, maar das dus 1 speler.. woohoo
Niks bruikbaars heb ik niet genoemd maar eerder niets wat top is behalve dus misschien cancelo. De rest is allemaal sub of gewoon volledig niets.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:18:
[...]
Jij beweerde dat er niks bruikbaars was. Daar heb je gewoon ongelijk in. Daarnaast is het onrealistisch om telkens meerdere goede spelers in één TOTW (uit de competitie waarmee je speelt) te krijgen.
Verwijderd
Dat insinueer je er toch mee? Daarvoor heb je Cancelo niet opgemerkt of benoemd. Daarnaast is een Gimenez voor de Spaanse competitie ook prima bruikbaar. Zullen vast genoeg mensen zijn die beide spelers in hun team willen.stomley schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:23:
[...]
Niks bruikbaars heb ik niet genoemd maar eerder niets wat top is behalve dus misschien cancelo. De rest is allemaal sub of gewoon volledig niets.
Aanname is iets anders dan dat ik het zo noem. En dat er genoeg mensen zijn die ze willen maken ze nog geen top spelers. Daarnaast had ik cancelo indetfaad niet gezien maar nu zie ik ook pas dat hij een rm is waardoor zijn waarde nog wel een heel stuk afneemt.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:27:
[...]
Dat insinueer je er toch mee? Daarvoor heb je Cancelo niet opgemerkt of benoemd. Daarnaast is een Giminez voor de Spaanse competitie ook prima bruikbaar. Zullen vast genoeg mensen zijn die beide spelers in hun team willen.
En gimenez is een leuke maar niet 1 die jr snel neemt over andere cv van laliga
Verwijderd
Een insinuatie is geen aanname maar een constering. Wat wel een aanname is is door te denken dat de waarde van Cancelo afneemt omdat hij nu een RM is. Er zijn maar weinig goede RM’s in de Serie A te vinden.stomley schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:30:
[...]
Aanname is iets anders dan dat ik het zo noem. En dat er genoeg mensen zijn die ze willen maken ze nog geen top spelers. Daarnaast had ik cancelo indetfaad niet gezien maar nu zie ik ook pas dat hij een rm is waardoor zijn waarde nog wel een heel stuk afneemt.
En gimenez is een leuke maar niet 1 die jr snel neemt over andere cv van laliga
Moet elk TOTW fantastisch zijn? Nee, dat is erg onrealistisch. Maar dat maakt dit TOTW niet minder matig. Ook niet de slechtste trouwens..
Constatering houdt in dat het een feit is en ik vind dit net meer een aanname dat je mijn uitspraak draait naar niets bruikbaars.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:31:
[...]
Een insinuatie is geen aanname maar een constering. Wat wel een aanname is is door te denken dat de waarde van Cancelo afneemt omdat hij nu een RM is. Er zijn maar weinig goede RM’s in de Serie A te vinden.
Kijk naar de prijs van Valencia op RM. Was deze een rb was zijn prijs stuk hoger. En voor serie A is suso een betere winger.
Daarnaast is dit gewoon een middelmatige tot slechte totw.
Verwijderd
Een constatering is een vastelling van een feit en geen feit an sich. Als jij aangeeft het een middelmatige tot slechte TOTW te vinden terwijl er prima spelers inzitten dan kun je gewoon geen andere conclusie trekken. Maar goed deze discussie gaat nergens meer over. Jij mag het een middelmatige TOTW vinden ik heb een andere mening. Prima toch.stomley schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:39:
[...]
Constatering houdt in dat het een feit is en ik vind dit net meer een aanname dat je mijn uitspraak draait naar niets bruikbaars.
Kijk naar de prijs van Valencia op RM. Was deze een rb was zijn prijs stuk hoger. En voor serie A is suso een betere winger.
Daarnaast is dit gewoon een middelmatige tot slechte totw.
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Je kan trouwens al met 1 gele lijn en 2 rode lijnen op 8 chemistry komen (dat verschil is verwaarloosbaar met 10 chem). Misschien een tip voor anderen die hybrids willen maken met meerdere leagues, het is makkelijker dan je zou verwachten. Zie bijvoorbeeld Marcelo en Bale in mijn team. Of de Ligt met 1 hyperlink en 3 rode lijnen.
Las net over de nieuwe patch, dat klinkt wel ideaal voor mij. Ik scoor nog steeds 90% van mijn goals van binnen het strafschop gebied met uitgespeelde aanvallen terwijl mijn tegengoals 90% van buiten het strafschopgebied komen (en van 10% van binnen zijn 5% ook nog eens klutsgoals). Natuurlijk had ik mezelf ook kunnen trainen in het timed finishing/finesse shots (beide doe ik nooit en de combi al helemaal niet) maar verwacht dat ik er dan teveel op ga spelen waardoor het spel een stuk minder leuk wordt (zelfs al win ik dan waarschijnlijk een stuk meer). Een pro zal ik toch niet worden en met goud 1 ben ik ook tevreden en speel dan tenminste leuke wedstrijden waar ik echt moeite moet doen om (mooie) uitgespeelde goals te scoren.
[ Voor 13% gewijzigd door sjakieman op 30-01-2019 17:22 ]
Gomez was al goed bij mij. Word beter.
Cancelo is niet mijn type speler maar er is nu wel concurrentie voor cuadrado op die positie.
En Quagiarella if 83 heeft geen verkeerde prestaties geleverd zie ik op futbin. Zijn if 85 zal beter zijn.
Kortom, geen top maar zeker voor de serie a nuttige spelers.
En rating zegt niet alles. Ik haal veel meer uit een gomez if als dat ik dat met dybala gedaan heb.
De La Liga spelers zijn brak deze TOTW. Benzema is zo'n beetje de slechtste high rated spits in Fifa 19 die er is (samen met Cavani), dan zou ik 10x liever de Inaki Williams IF willen hebben van een paar weken terug. Gimenez is op zich best ok, maar gaat bij geen enkel La Liga team Varane of Sergio Ramos uit de basis spelen.
Wat de Serie A betreft is alleen Gomez een prima speler, maar degene die hem graag willen hebben, zullen al de Futmas editie in hun club hebben en dan is het nauwelijks een verbetering. Joao Cancelo is alleen nuttig in een 3-5-2 zodat z'n verdedigende skills benut worden, anders kan je beter Cuadrado nemen.
Di Maria is helaas onbruikbaar vanwege z'n 2* WF en al helemaal op links, dan kan je dus nooit naar binnentrekken en op doel schieten met 'm.
Ik wou dat ik mijn Goud 2 player picks kon doorschuiven naar een volgende week...
[ Voor 3% gewijzigd door mar101 op 30-01-2019 18:04 ]
Ik heb de futmas gomez gemist en speel nu dus met de 86 gomez voor de link met tevez. (dybala vind ik niet zo wat)mar101 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 18:03:
Wat de Serie A betreft is alleen Gomez een prima speler, maar degene die hem graag willen hebben, zullen al de Futmas editie in hun club hebben en dan is het nauwelijks een verbetering. Joao Cancelo is alleen nuttig in een 3-5-2 zodat z'n verdedigende skills benut worden, anders kan je beter Cuadrado nemen.
Ik hoop dus op een gomez.
Momenteel speel ik met dit team:
https://www.futbin.com/19/squad/4728508
Hoewel Eriksen veel scoort, wil ik hem mogelijk gaan vervangen voor de Bruyne of Pogba.
Heb momenteel 210k aan coins. Met wat verkoop buiten het elfatl kan ik komen tot 250k
(Alex Sandro en Aguero zijn untradable).
Heb ook FS Frenkie de Jong op de bank.
Ben even benieuwd naar jullie suggesties.
Eventueel het hele team op de schop is ook een optie en bijvoorbeeld een laLiga team starten... (Seria A al gehad)... maarja, Kante, Lukaku, Aguero bevallen erg goed.
wijze woorden
Ben wel met je eens dat het geen denderende totw is maar er zitten wel wat nuttige spelers bij.mar101 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 18:03:
Ik snap niet echt waarom je deze TOTW zou verdedigen. Je hoopt bij een TOTW dat er spelers tussen zitten die een verbetering zijn voor je team, zeker voor degene die WL spelen en uitkijken naar hun player picks, maar ik kan geen speler in deze TOTW aanwijzen die dat zou zijn. Dat heeft niks te maken met dat er geen BPL speler tussen zit. Vorige week had je Mbappe SIF die iedereen wou hebben en zelf hoopte ik ook op Goretzka IF.
De La Liga spelers zijn brak deze TOTW. Benzema is zo'n beetje de slechtste high rated spits in Fifa 19 die er is (samen met Cavani), dan zou ik 10x liever de Inaki Williams IF willen hebben van een paar weken terug. Gimenez is op zich best ok, maar gaat bij geen enkel La Liga team Varane of Sergio Ramos uit de basis spelen.
Di Maria is helaas onbruikbaar vanwege z'n 2* WF en al helemaal op links, dan kan je dus nooit naar binnentrekken en op doel schieten met 'm.
Ik wou dat ik mijn Goud 2 player picks kon doorschuiven naar een volgende week...
Wat mij opvalt is dat veel spelers een +1 verbetering krijgen. Dat vind ik persoonlijk totaal niet interessant om daar veel coins aan te spenderen.
Neem een milinkovic savic. Nif rating 85, if 86.
Verschil is flink wat coins