Ik heb sinds dit weekend prime rijkaard...wat een heldNachtapotheker schreef op zondag 27 januari 2019 @ 12:27:
[...]
Moet het een icon zijn? Anders zou ik Guendouzi doen
Net tegen een vies counterploegje gemoeten.
Manmanman dat kan je toch geen spelen noemen!
Met heel je team op je eigen helft verdedigen en dan alleen maar diepe ballen geven op die snelle mannen.
Gelukkig wel 2-1 gewonnen, omdat Sanchez en FS de Ligt niemand door laten
Manmanman dat kan je toch geen spelen noemen!
Met heel je team op je eigen helft verdedigen en dan alleen maar diepe ballen geven op die snelle mannen.
Gelukkig wel 2-1 gewonnen, omdat Sanchez en FS de Ligt niemand door laten
Heb je genoeg aan hem als cvm? Of heb je er nog iemand naast staan?Audiojunky schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:01:
[...]
Ik heb sinds dit weekend prime rijkaard...wat een held
Vind ik beetje duurAudiojunky schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:01:
[...]
Ik heb sinds dit weekend prime rijkaard...wat een held
Zoek er 1 onder de 1mlb,tradable
Guendouzi zal goed zijn maar past niet in mijn serie a team.
Ik heb er matuidi futmas naast staan...Razz89 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:39:
[...]
Heb je genoeg aan hem als cvm? Of heb je er nog iemand naast staan?
Rijkaard is veel nadrukkelijker aanwezig ondanks zn med/med workrate
Krijgen jullie wat uit die totw upgrades? Heb eerst twee untradable gedaan voor beetje goedkoop IFs. Daarna 3 tradable. Waarvan 2x Franse vlag. 1x Franse vlag en spits. Ik schreeuwde al bijna de hele buurt bij elkaar, was 't die 78 rated spits uit Frankrijk. Heb er al een kleine 2 ton mee weggespeeld en twijfel of ik nog verder ga
iets zegt me dat dit de enige kans is om Mbappe relatief goedkoop te krijgen. Kans van 1 op 24 of zo?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Tweede keer WL ooit aan het spelen. Begon 11-3 dus ik dacht zo slecht ben ik ook weer niet.
Vandaag naar 13-11. Leg mij het maar uit.
Net een pot verloren in de laatste minuut doordat Ibra met zn hoofd hoger kwam dan Neuer met zn armen.
Net een pot verloren in de laatste minuut doordat Ibra met zn hoofd hoger kwam dan Neuer met zn armen.
Denk eerder een kans van 1 op 100.000.Leoon. schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:08:
Krijgen jullie wat uit die totw upgrades? Heb eerst twee untradable gedaan voor beetje goedkoop IFs. Daarna 3 tradable. Waarvan 2x Franse vlag. 1x Franse vlag en spits. Ik schreeuwde al bijna de hele buurt bij elkaar, was 't die 78 rated spits uit Frankrijk. Heb er al een kleine 2 ton mee weggespeeld en twijfel of ik nog verder gaiets zegt me dat dit de enige kans is om Mbappe relatief goedkoop te krijgen. Kans van 1 op 24 of zo?
chengbondkwok schreef op zondag 27 januari 2019 @ 09:10:
[...]
Hij heeft toch een weak link en geen strong link? Zelfde competitie, andere nationaliteit & club.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja dat soort streaks ken ik helaas ook... Probeer m vanavond andersom te doenJack_Mojo schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:14:
Tweede keer WL ooit aan het spelen. Begon 11-3 dus ik dacht zo slecht ben ik ook weer niet.
Gisteravond sprong tevez de dwerg boven Ramos en Campbell uit om Courtois te passeren
Eigenlijk vrij logisch. Met zo'n score kom je nu betere spelers tegen met een vergelijkbare score.Jack_Mojo schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:14:
Dat ervaar ik zelf ook. Op het moment dat ik gold 3 heb bereikt krijg ik het 'opeens' veel zwaarder qua tegenstanders. Dat is wel logisch ook. De kunst is om je wedstrijden goed te spreiden over de dage zodat je in een goede flow blijft.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Meteen twee ragequits, dat is leuk beginnen.
Stond vrijdag op 6 uit 13.Bean77 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:23:
[...]
Eigenlijk vrij logisch. Met zo'n score kom je nu betere spelers tegen met een vergelijkbare score.
Dat ervaar ik zelf ook. Op het moment dat ik gold 3 heb bereikt krijg ik het 'opeens' veel zwaarder qua tegenstanders. Dat is wel logisch ook. De kunst is om je wedstrijden goed te spreiden over de dage zodat je in een goede flow blijft.
Na gisteren stond ik op 9 uit 24
geeindigd op goud 3 door gelijk de eerste 5 potten makkelijk te winnen. Hoef de laatste niet eens meer te spelen.
En eindigen dus wederom op goud 3 voor de zoveelste week achter elkaar.
Ik speel ook altijd Goud3. Deze week voor het eerst zonder fitness-team gespeeld, maar dat maakt dus niet uit.
Hm ja klopt. Eigenlijk ben ik er weer ingestonken
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Woensdag v Persie inform maar eens oppikken. :-D
Denk dat dat meer een kaart is voor donderdagochtendKorkss schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:47:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb hem 7x gedaan, 4x Soares. Is waarschijnlijk heel veel pech...Leoon. schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:08:
Krijgen jullie wat uit die totw upgrades? Heb eerst twee untradable gedaan voor beetje goedkoop IFs. Daarna 3 tradable. Waarvan 2x Franse vlag. 1x Franse vlag en spits. Ik schreeuwde al bijna de hele buurt bij elkaar, was 't die 78 rated spits uit Frankrijk. Heb er al een kleine 2 ton mee weggespeeld en twijfel of ik nog verder gaiets zegt me dat dit de enige kans is om Mbappe relatief goedkoop te krijgen. Kans van 1 op 24 of zo?
Eerder een goed moment om zijn Flashback-kaart uit te brengen!Korkss schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:47:
Weet iemand de oplossing voor de eerste sbc van Saint Maximin?
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/360rickskeg99 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:19:
Die noemen kaarten van Nice maar ik mis dan de eis van FS knd. Zijn normale kaart werkt ook niet
Was dit een ingame vote dmv een playerpick?rickskeg99 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:42:
[...]
Die noemen kaarten van Nice maar ik mis dan de eis van FS knd. Zijn normale kaart werkt ook niet
Het lijkt erop dat je op hem hebt moeten stemmen, zodat je vervolgens zijn playerpick kaart in de SBC kan stoppen
Goud 2 in de WL is weer binnen. Toch weer een stapje beter dan vorige week. Verliezen zijn op 1 na allemaal met 1 dlpt verschil. Moet nog kijken of ik de resterende 4 wedstrijden speel, heb wel genoeg fifa gespeeld.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Morgen mag het ook nogBean77 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 19:00:
Goud 2 in de WL is weer binnen. Toch weer een stapje beter dan vorige week. Verliezen zijn op 1 na allemaal met 1 dlpt verschil. Moet nog kijken of ik de resterende 4 wedstrijden speel, heb wel genoeg fifa gespeeld.
Echt? Mmm ik zal eens kijken of me dat gaat lukken.
14-7 WL geëindigd. Geen zin meer om vanavond die overige potten te spellen.
Jari Litmanen 88 heb ik aan het begin van deze WL gekocht en wat een beest is dat!
Hij maakte in 21 wedstrijden 18 doelpunten en 9 assists als mijn CAM in 4-2-3-1.
Jari Litmanen 88 heb ik aan het begin van deze WL gekocht en wat een beest is dat!
Hij maakte in 21 wedstrijden 18 doelpunten en 9 assists als mijn CAM in 4-2-3-1.
Ik heb voor mn Franse / Ligue 1 team maar eens SIF Nicolas Pepe gekocht.
Man wat een held is dat!
Een beetje type Keita Balde van serie A.
Aanradertje
Man wat een held is dat!
Een beetje type Keita Balde van serie A.
Aanradertje
Ja kijk eens bij je weekly objectives.....rickskeg99 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:19:
lijkt me een betrouwbare bron...buurman3 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 20:20:
Hij komt eraan..... cashen
https://twitter.com/fifau.../1089598388469972994?s=21
Is een goede site, ik vertrouw deze gasten wel!
Eerste WL achter de rug. Zilver 3 gehaald. Lijkt me wel oké voor de eerste keer, ik hoop alleen dat ik een Belgische player pick krijg
Morgenavond mag je ook nogMrSnoww schreef op zondag 27 januari 2019 @ 19:44:
14-7 WL geëindigd. Geen zin meer om vanavond die overige potten te spellen.
Je player picks komen uit het TOTW van aanstaande woensdag hemr.JamesBond schreef op zondag 27 januari 2019 @ 20:27:
Eerste WL achter de rug. Zilver 3 gehaald. Lijkt me wel oké voor de eerste keer, ik hoop alleen dat ik een Belgische player pick krijg
Weet niet hoe maar werd net in WL door EA gekoppeld aan iemand die eerste seconde 1 balkje verbinding had en daarna naar 2 sprong. Jullie kunnen wel raden wat ik toen heb gedaan
haha.
Servers spelen vanavond veel lekkerder dan eergister en gister, waar het toen steeds winst-verlies-winst enzovoort ging nu aantal winsten aan elkaar kunnen rijgen. Lijkt net alsof EA's cup in Boekarest heel veel server resources vroeg.
Servers spelen vanavond veel lekkerder dan eergister en gister, waar het toen steeds winst-verlies-winst enzovoort ging nu aantal winsten aan elkaar kunnen rijgen. Lijkt net alsof EA's cup in Boekarest heel veel server resources vroeg.
Ik hoop het. Heb 95 spelers op de lijst staan...buurman3 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 20:20:
Hij komt eraan..... cashen
https://twitter.com/fifau.../1089598388469972994?s=21
wijze woorden
Verwijderd
Die 83 Dumfries wil ik zoooo graag voor mn NL Squad hebben. Dan zou ik tenminste ook Robben kunnen vervangen op RB door Lozano IF 85.
Alleen kom ik niet verder bij de SBC bij het gedeelte van FC Utrecht. Moet 95 Teamgeest hebben en heb alles goed staan, alleen moet ik nog 1 CV óf RA hebben.
De kaarten van Letschert, Janssen en Klaiber zijn gewoon uitgestorven op de transfermarkt en deze zijn net noodzakelijk.
Hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen?
Alleen kom ik niet verder bij de SBC bij het gedeelte van FC Utrecht. Moet 95 Teamgeest hebben en heb alles goed staan, alleen moet ik nog 1 CV óf RA hebben.
De kaarten van Letschert, Janssen en Klaiber zijn gewoon uitgestorven op de transfermarkt en deze zijn net noodzakelijk.
Een maand van tevoren alles kopenVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 22:22:
Die 83 Dumfries wil ik zoooo graag voor mn NL Squad hebben. Dan zou ik tenminste ook Robben kunnen vervangen op RB door Lozano IF 85.
Je moet een van die twee hebben, dus het enige wat je kan doen is snipen en hopen dat het je lukt.
had hem al eerder gepost, maar vond hem zo weer.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 22:22:
edit ik zie dat je ook klaiber nodig hebt
Zo ver ik het nu kan zien is het onmogelijk zonder 1 van die 3
Dus zilveren pakjes openen maar
https://www.futbin.com/19/squad/4385617
[ Voor 12% gewijzigd door cubert20 op 27-01-2019 22:52 ]
Ik heb fs Lafont gekocht voor 158k
Hij is nu nog te krijgen.
Franse doelman in de serie a. Rating 90.
Goede lengte. Ik laat het weten
Ik had hem voor 130k.Harribo schreef op zondag 27 januari 2019 @ 22:41:
Ik heb fs Lafont gekocht voor 158k
Vond het niks heb hem al weer verkocht.
Om heel eerlijk te zijn heb ik dit weekend niets anders gedaan dan WL en studeren voor mijn tentamens #studentenleven, ik heb op de klassieker na dus ook geen voetbal gekekenErnstMid schreef op zondag 27 januari 2019 @ 21:03:
[...]
Morgenavond mag je ook nogWL is verlengd
![]()
[...]
Je player picks komen uit het TOTW van aanstaande woensdag heOf heb ik een wereldprestatie van Hazard/de bruyne over het hoofd gezien?
Zie de prijzen al stijgen, blijft koffie dik kijken.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 23:00:
Hebben die gasten van dat Twitter account het vaker goed wat betreft sbc?
Laliga SBC award zou zijn Casimero (90) en Umtiti (87) aldus de geruchten
wijze woorden
De eerste 50 munir van barca die ik ingekocht had voor 400 verkoop ik nu allemaal voor 2k prima winst weer
Munir? Wie is dat? Ik vind alleen een spits en een doelman, geen barca spelerfifanoob schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:20:
De eerste 50 munir van barca die ik ingekocht had voor 400 verkoop ik nu allemaal voor 2k prima winst weer
Gisteravond heb ik lekker gehandeld. Milinkovic-savic gekocht voor 10.500. Gaat weg voor 12.000 gemiddeld. Verder nog extra 25.000 winst.
Overigens heb ik weer een aantal paketten van de squad battles ontvangen. Wat is nou een goed moment om deze te openen?
Walker RA 84 goud uit SB rewards.
Gaat mijn hoogste opbrengst ooit worden uit een pakje, 50 a 55.000.
Eindelijk eens een beetje wat waarde
Gaat mijn hoogste opbrengst ooit worden uit een pakje, 50 a 55.000.
Eindelijk eens een beetje wat waarde
https://www.futbin.com/19/player/378/Munir/Hassiebassie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 06:56:
[...]
Munir? Wie is dat? Ik vind alleen een spits en een doelman, geen barca speler![]()
Gisteravond heb ik lekker gehandeld. Milinkovic-savic gekocht voor 10.500. Gaat weg voor 12.000 gemiddeld. Verder nog extra 25.000 winst.gaat in het potje voor Alex Sandro
Overigens heb ik weer een aantal paketten van de squad battles ontvangen. Wat is nou een goed moment om deze te openen?
ik heb gister ook het grootste gross verkocht voro 2K, heb er 10 bewaard voor de big money hoop ik. En nog afgelopen donderdag ingekocht voor 350-400 coins. En dan is het nog wachten op Kiko Casilla. Die gaat ook wel stijgen denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 28-01-2019 08:18 ]
Het gaat sowieso een dure SBC worden met in ieder geval een 92 90 rated Casemiro. Real en Barca zullen echt wel een stevige rating krijgen waarbij je een topspeler moet inleveren.bvbal79 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 08:16:
[...]
https://www.futbin.com/19/player/378/Munir/
ik heb gister ook het grootste gross verkocht voro 2K, heb er 10 bewaard voor de big money hoop ik. En nog afgelopen donderdag ingekocht voor 350-400 coins. En dan is het nog wachten op Kiko Casilla. Die gaat ook wel stijgen denk ik.
90 rated (nu 88)...dus dat zal nog wel een beetje mee vallen.... denk dat je 300 tot 400k moet rekenen en dat Real en Barca een rating van 81-82 zullen hebben.chengbondkwok schreef op maandag 28 januari 2019 @ 08:24:
[...]
Het gaat sowieso een dure SBC worden met in ieder geval een 92 rated Casemiro. Real en Barca zullen echt wel een stevige rating krijgen waarbij je een topspeler moet inleveren.
Tip voor investering Lunar Year (zou volgende week moeten zijn):
- Changchun Yatai (hebben een varken op hun logo)
- Spartak Moskou (staan bekend als de pigs)
Daarnaast misschien een FB Sweinsteiger
[ Voor 18% gewijzigd door bvbal79 op 28-01-2019 08:29 ]
Vreemd, ik vind alleen de spits van Sevilla.bvbal79 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 08:16:
[...]
https://www.futbin.com/19/player/378/Munir/
Verkocht ook voor geen meter
Waarom verkoop je ze nu al? Of gaan de prijzen weer dalen zodra de SBC daadwerkelijk te doen is..? Ik heb nog heel veel Munir, Cilessen en Valejo (Real Madrid) die ik van plan ben te listen als de SBC uit is.fifanoob schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:20:
https://www.futbin.com/19/player/378/Munir%20El%20HaddadiHassiebassie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 09:03:
[...]
Vreemd, ik vind alleen de spits van Sevilla.
Verkocht ook voor geen meter
Is waarschijnlijk uitverkocht.
sell in the hype. Waarom worden ze nu zo duur verkocht? Mensen denken dan winst te maken. Dus de kans is groot dat er 100.000 Munirs dan op de markt worden gezet en ze gaan undercutten en de waarde minder wordt dan nu bv.Casual_T schreef op maandag 28 januari 2019 @ 09:17:
[...]
Waarom verkoop je ze nu al? Of gaan de prijzen weer dalen zodra de SBC daadwerkelijk te doen is..? Ik heb nog heel veel Munir, Cilessen en Valejo (Real Madrid) die ik van plan ben te listen als de SBC uit is.
Kiko Casilla verwacht ik niet zo, of moet je mee wachten te verkopen. Hij is naar Leeds, dus zijn kaart gaat uit packs en zal zijn waarde behouden.
Munir is ook naar een andere club, dus vandaag @bvbal79
Aha, dan bewaar ik ze nog even, kijken of hij nodig is voor de SBC en anders kan hij wel verkocht worden voor die prijs van nusirkeith schreef op maandag 28 januari 2019 @ 09:31:
Munir is ook naar een andere club, dus vandaag @bvbal79
Dat en Navas en Courtois zijn veels te duur om erin te gooienbvbal79 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 09:20:
[...]
sell in the hype. Waarom worden ze nu zo duur verkocht? Mensen denken dan winst te maken. Dus de kans is groot dat er 100.000 Munirs dan op de markt worden gezet en ze gaan undercutten en de waarde minder wordt dan nu bv.
Kiko Casilla verwacht ik niet zo, of moet je mee wachten te verkopen. Hij is naar Leeds, dus zijn kaart gaat uit packs en zal zijn waarde behouden.
Klinkt niet eens zo gek: thanks voor je uitleg!bvbal79 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 09:20:
[...]
sell in the hype. Waarom worden ze nu zo duur verkocht? Mensen denken dan winst te maken. Dus de kans is groot dat er 100.000 Munirs dan op de markt worden gezet en ze gaan undercutten en de waarde minder wordt dan nu bv.
Met Cilessen heb ik ook een beetje een dubbel gevoel .. niemand wil natuurlijk Ter Stegen kopen, maar ze kunnen zomaar wel een veldspeler gebruiken voor de DM positie. Ik neem de gok en wacht tot vanavond 19:00 uur.
Ik heb van het weekend al mijn kiko cassila en cillissens verkocht toen ze rond 2K waren. Nu zijn ze alweer wat goedkoper, zal ik nog wat inkopen? Of is de prijs daar te hoog voor
Ik wacht wel tot de SBC. Veel minder waard dan bij de SBC dan nu zullen ze in ieder geval niet worden.
Kleine 120 spelers in totaal uit spanje. Verwacht dus minimaal 120k omzet
Kleine 120 spelers in totaal uit spanje. Verwacht dus minimaal 120k omzet
[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 28-01-2019 10:25 ]
wijze woorden
Ik heb ook wat la liga spelers verzameld.
Ik denk dat ik ze beter straks kan verkopen met winst dan dat ik ze in de sbc inlever?
Want de pakketjes die je krijgt zullen ook weinig toppers bevatten denk ik dan altijd in zo'n geval want de laliga spelers moeten worden bijgevuld op de markt.
En op den duur zakken de prijzen toch wel weer
Goed idee?
Prijzen stijgen dus kleine winst kan ik er ook nog op maken denk ik. Nu kan ik hem nog prima zonder verlies testen.
Ik denk dat ik ze beter straks kan verkopen met winst dan dat ik ze in de sbc inlever?
Want de pakketjes die je krijgt zullen ook weinig toppers bevatten denk ik dan altijd in zo'n geval want de laliga spelers moeten worden bijgevuld op de markt.
Goed idee?
Ik ga het meemaken, hoor verschillende verhalen over doelman fs Lafont. Chems kunnen ook uitmaken dus die probeer ik allemaal. Anders gewoon terug naar mijn donnarumma if.cubert20 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 22:41:
[...]
Ik had hem voor 130k.
Vond het niks heb hem al weer verkocht.
Prijzen stijgen dus kleine winst kan ik er ook nog op maken denk ik. Nu kan ik hem nog prima zonder verlies testen.
[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 28-01-2019 10:30 ]
objectief gezien zou elke keeper basic chem moeten hebben.Harribo schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:26:
Ik heb ook wat la liga spelers verzameld.
Goed idee?
[...]
Ik ga het meemaken, hoor verschillende verhalen over doelman fs Lafont. Chems kunnen ook uitmaken dus die probeer ik allemaal. Anders gewoon terug naar mijn donnarumma if.
Mijn derde (of vierde) WL ben ik voor het eerst Gold 2 geworden
. Was even spannend mijn laatste twee potjes tegen teams die enkele miljoenen meer waard waren (minimaal 4 icons), maar het is gelukt. De laatste zelfs een ragequit na 25 minuten en 2 keer FS Kluivert van afstand
.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ow, die gaat prima passen met FB Rooney/Ibra.
Zit overigens nog steeds te wachten op FB Fabrepass
Baresi pakt ook nog elk wedstrijdje dankbaar mee, wetend dat hij op een bepaald moment toch echt in de SBC versnipperaar gaat. Tot nu speelt hij overigens prima naast POTM VVD.
Na 5 jaar een icon, uit de preorder packs nog wel. Enige nadeel is dat ik amper meer speel, open alleen braaf de packs op maandag
Kan iemand mij vertellen hoe ik in en rond de 16 kan dribbelen zonder te de bal te verliezen? Bij het opbouwen verlies ik heel vaak de bal doordat ik gewoon tegen een speler aan loop of omver geduwd word. Bij de aanname houd ik LT (XBOX) in gedrukt en de sprintknop gebruik ik zelden.
Kan niet echt goede YouTube filmpjes vinden.
PM mag ook.
Alvast bedankt.
Kan niet echt goede YouTube filmpjes vinden.
PM mag ook.
Alvast bedankt.
1e WL met mijn gerenoveerd team (https://www.futbin.com/19/squad/2762472) achter de rug. Tijd om even terug te kijken.
OTW Alisson:
Gekozen ivm strong link met VVD. Viel mij mee tov DDG en Neuer. Mag blijven staan. Een 7.5
UCL live Aurier:
Prima. Gelet op link met VVD een van de weinige opties. Doet overal prima mee. Een 7.5
UCL Live VVD:
Untradable. Prima basisspeler voor zijn waarde. Prima kopper en doet zijn werk naar behoren. Een 8.
TOTY Ramos:
Valt niet op. Ook niet in negatieve zin. Vraag mij af of ik het zou merken als ik zijn NIF versie zou gebruiken. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen als de timed finesse shots generfd worden. Daarom hou ik hem nog even. Een 7.5.
TOTY Marcelo:
De alles kunner. Het is een beest van een speler. Zonde eigenlijk als LB. Daarom tijdens de game vaak naar de CDM positie. Zeker een blijver en aanrader. Een dikke 9.
Prime Keane:
SBC gedaan voor in de toekomst in een Vieira prime sbc te gooien bijv. Speelt daarom nu. Grijze muis, valt niet op, soms goed in de intercepties, maar merk dat wanneer hij over de middenlijn komt minder wordt met de meter. Misschien eens overwegen om een andere chem kaart dan shadow erop te gooien. Ik hoop maar dat er snel een goede cdm sbc gaat komen. Een 5.
Prime Ballack:
Zelfde verhaal als Keane. Overtuigt niet echt als cdm. Zijn workrates M/H zorgen er ook niet voor dat hij wat tussen het middenveld en verdediging blijft hangen helaas. Lengte is een voordeel en pakt incidenteel zijn doelpuntje mee (vaak uit corners). Een mager 6je. Note voor mezelf: Alleen top icon sbc's doen, geen middelmaat.
TOTY Modric:
CAM, CM, CDM hij kan het allemaal. Veelzijdige speler die overal goed speelt. Als CAM pakt hij regelmatig zijn doelpunten mee. Passing is uitzonderlijk goed. Een 9.5.
FFS Aouar:
Valt in de aanval het minst op. Een grijze muis eigenlijk. Is gewoon goed, pakt zijn goals mee, maar vind zijn prijs fors voor zijn prestaties. Staat er in ivm link naar Neymar. Misschien maar eens over nadenken om een goedkope icon als basis Del Piero een kans te geven. Twijfel nog. Een 6.5-7.
TOTGS Neymar:
Overal dreigend, wendbaar, doet alles, kan alles. Skillmoves, afstandschoten, 1-2tjes etc. Een must have speler. Een 9.
TOTY Ronaldo:
Als spits in een 4231 formatie altijd lastige rol met de hele verdediging in je nek. Bovendien is er altijd de extra focus op juist deze speler. Staat zijn mannetje en is de beste spits waar ik mee heb gespeeld. Balletje vasthouden, 1-2tjes doet die perfect. Scoort onrealistische goals. Is een blijver. Een 9.
OTW Alisson:
Gekozen ivm strong link met VVD. Viel mij mee tov DDG en Neuer. Mag blijven staan. Een 7.5
UCL live Aurier:
Prima. Gelet op link met VVD een van de weinige opties. Doet overal prima mee. Een 7.5
UCL Live VVD:
Untradable. Prima basisspeler voor zijn waarde. Prima kopper en doet zijn werk naar behoren. Een 8.
TOTY Ramos:
Valt niet op. Ook niet in negatieve zin. Vraag mij af of ik het zou merken als ik zijn NIF versie zou gebruiken. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen als de timed finesse shots generfd worden. Daarom hou ik hem nog even. Een 7.5.
TOTY Marcelo:
De alles kunner. Het is een beest van een speler. Zonde eigenlijk als LB. Daarom tijdens de game vaak naar de CDM positie. Zeker een blijver en aanrader. Een dikke 9.
Prime Keane:
SBC gedaan voor in de toekomst in een Vieira prime sbc te gooien bijv. Speelt daarom nu. Grijze muis, valt niet op, soms goed in de intercepties, maar merk dat wanneer hij over de middenlijn komt minder wordt met de meter. Misschien eens overwegen om een andere chem kaart dan shadow erop te gooien. Ik hoop maar dat er snel een goede cdm sbc gaat komen. Een 5.
Prime Ballack:
Zelfde verhaal als Keane. Overtuigt niet echt als cdm. Zijn workrates M/H zorgen er ook niet voor dat hij wat tussen het middenveld en verdediging blijft hangen helaas. Lengte is een voordeel en pakt incidenteel zijn doelpuntje mee (vaak uit corners). Een mager 6je. Note voor mezelf: Alleen top icon sbc's doen, geen middelmaat.
TOTY Modric:
CAM, CM, CDM hij kan het allemaal. Veelzijdige speler die overal goed speelt. Als CAM pakt hij regelmatig zijn doelpunten mee. Passing is uitzonderlijk goed. Een 9.5.
FFS Aouar:
Valt in de aanval het minst op. Een grijze muis eigenlijk. Is gewoon goed, pakt zijn goals mee, maar vind zijn prijs fors voor zijn prestaties. Staat er in ivm link naar Neymar. Misschien maar eens over nadenken om een goedkope icon als basis Del Piero een kans te geven. Twijfel nog. Een 6.5-7.
TOTGS Neymar:
Overal dreigend, wendbaar, doet alles, kan alles. Skillmoves, afstandschoten, 1-2tjes etc. Een must have speler. Een 9.
TOTY Ronaldo:
Als spits in een 4231 formatie altijd lastige rol met de hele verdediging in je nek. Bovendien is er altijd de extra focus op juist deze speler. Staat zijn mannetje en is de beste spits waar ik mee heb gespeeld. Balletje vasthouden, 1-2tjes doet die perfect. Scoort onrealistische goals. Is een blijver. Een 9.
Je hebt simpelweg een Braziliaanse en een Portuguese CAM nodig om het af te makenBean77 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:02:
1e WL met mijn gerenoveerd team (https://www.futbin.com/19/squad/2762472) achter de rug. Tijd om even terug te kijken.
TLDR;
Aurier heb ik zelf ook aan gedacht, maar ik verwacht dat spurs eruit vliegt tegen Dortmund zonder Kane, Son, Dembele etc hoewel Son blijkbaar al klaar is met de Azie cup
Ik heb OTW Promes gehaald via de Omruildeals. Jager erop; bloedsnel!
Wanneer worden OTW kaartjes geupgrade?
Wanneer worden OTW kaartjes geupgrade?
Pfff, wat een team. 1 van jouw spelers is al meer waard dan mijn hele teamBean77 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:02:
Omdat ik enkel met serie A speel kan ik enkel nainggolan aanbevelen
Verder zou ik zelf Pele voor jouw team aanbevelen. Maakt het qua chemistry helemaal af
Als ik Aouar kan upgraden naar Eusebio ben ik al erg blij. Moet ik wel ergens een hele goede speler gaan packen.Bossie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:19:
[...]
Je hebt simpelweg een Braziliaanse en een Portuguese CAM nodig om het af te maken
Aurier heb ik zelf ook aan gedacht, maar ik verwacht dat spurs eruit vliegt tegen Dortmund zonder Kane, Son, Dembele etc hoewel Son blijkbaar al klaar is met de Azie cup
Maar de grootste upgrade zit nog in mezelf. Fifa 19 is duidelijk geen Fifa 18 voor de snelle counterspelers zoals ik. Ik ben nog te onrustig om op het middenveld de bal rustig rond te spelen en langzaam 'breiend' naar voren te spelen. Dat moet ik wel gaan verbeteren, al kijk ik wel uit naar de nieuwe patch.
Ik zat de lijst met spelers door te scrollen, en toen dacht ik: dat kan er maar 1 zijn hier. En ja hoor.Bean77 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:02:
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Voor je verdediging zou je Aurier kunnen vervangen door FS Arnold en dan kan je Courtois / de Gea ipv Alisson in het doel zetten, lijkt me wel een verbetering.Bean77 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:02:
Wat de Icon SBC's tot dusver betreft, lijkt het me voor iemand met jouw budget niet heel zinvol inderdaad om ze in je team te gebruiken, maar voor mij is Ballack zeker een aanwinst. Denk dat hij op CDM ook niet echt goed tot zijn recht komt. In mijn team speelt hij in 4-2-3-1 op de middelste CAM positie en door zijn High Def WR komt hij ook meeverdedigen, wat hij aardig kan, en voorin pakt hij zijn doelpuntjes en assists mee, hij speelt als een soort Box-to-Box middenvelder. Enige nadeel is dat aan het eind van de wedstrijd zijn stamina wel op is, ondanks z'n 88 stamina.
Ik blijf het een on-gebalanceerd team vinden, 5 chem op misschien wel de beste aanvaller van het spel.... ik zou het zonde vinden. Ik had wellicht prime Cruijff,R9,Socrates achter CR7 gezet. Sterker, Cruijf op linker CAm en Soc of r9 rechter CAM , kan je de Bruijne ipv Modric.Bean77 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:02:
Zelfde met verdediging, Ferdinant ipv vd dijk, kan je de Gea op doel zetten.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
wrs is dat zijn speelopstelling en niet zijn startopstellingsimons schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:22:
[...]
Ik blijf het een on-gebalanceerd team vinden, 5 chem op misschien wel de beste aanvaller van het spel.... ik zou het zonde vinden. Ik had wellicht prime Cruijff,R9,Socrates achter CR7 gezet. Sterker, Cruijf op linker CAm en Soc of r9 rechter CAM , kan je de Bruijne ipv Modric.
Zelfde met verdediging, Ferdinant ipv vd dijk, kan je de Gea op doel zetten.
Ja zou kunnen niet aan gedacht!bvbal79 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:24:
[...]
wrs is dat zijn speelopstelling en niet zijn startopstelling
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Thnx voor de tip. Heb alleen niet voor Perisic gekozen omdat de geruchten rond gaan dat die naar Arsenal vertrekt.Ik heb nu 2x sterling aangetrokken van City en Nacho van Real. Beide clubs zie ik wel doorgaan. Dus dan krijgen ze een upgrade. Of ik er veel aan over ga houden is afwachten tot 5 maart.Leoon. schreef op zondag 27 januari 2019 @ 10:46:
[...]
Zou kunnen idd, zou ik 'm wel in de hype verkopen als ik jou was. Ws is de prijs van 'm al aardig gestegen in de weg er naaar toe.
gekozen voor 2x sterling en 1x Nacho. Real en City zie ik wel winnen van Schalke en Ajax. Perisic maakt waarschijnlijk nog een last minute move naar Arsenal las ik vandaag.Vandaar mn keuze voor die 2.we gaan t zien ben benieuwd. Afentoe moet je een gokje nemen in t leven.Harribo schreef op zondag 27 januari 2019 @ 11:31:
Ik zou eerder cuadrado ucl live kopen.
Afgezien van de tegenstander, atletico, heeft de serie a in fut eigenlijk geen rv topper behalve deze kaart.
Maar ja daar is de prijs nu ook al naar. Maar die zie ik ook nog wel stijgen.
Mijn bentancur fs word coins waard zie ik.
Ik weet nog niet of ik hem kwijt wil, want best een nuttige speler.
Als hij blijft stijgen, kan ik daar met wat bijleggen ook een goede icon cm/cvm voor kopen.
Weet alleen dan niet wie.
Heb wat gezocht op parameters naar wat ik wilde. Iets snelheid, vooral versnelling, minimaal 70 verdedigend, fysiek minimaal 80, liefst high/high wr en nog wat.
Kwam uit op fs aouar. Verder niet.
Zo eindelijk fabinho vervangen voor Kanté, vanavond maar is even uit proberen:
https://www.easports.com/...fId=c24dEz1GbgxL:FFA19XBO
(speel 4231 ingame)
https://www.easports.com/...fId=c24dEz1GbgxL:FFA19XBO
(speel 4231 ingame)
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Eindelijk een WL gespeeld zonder tussentijds mijn team overhoop te gooien.
Heb nog 3 wedstrijden te gaan met 17 wins. De 20 wins wil maar niet lukken wekenlang.
https://www.futbin.com/19/squad/4654117
Ingame speel ik 4-3-3 (4) met Aouar als cam. Ik sta open voor alle tips om de 20 wins te halen
)
Heb nog 3 wedstrijden te gaan met 17 wins. De 20 wins wil maar niet lukken wekenlang.
Ingame speel ik 4-3-3 (4) met Aouar als cam. Ik sta open voor alle tips om de 20 wins te halen
Ik had TOTY Ramos gepacked en hij was qua rating veruit de beste spelers in mijn team maar merkte idd ook nauwelijks verschil met de NIF versie. Daarvoor had ik al een tijdje zijn NIF.Bean77 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:02:
TOTY Ramos:
Klopt, dit is mijn ingame taktiek. Neymar en Ronaldo starten beide op 8 chem. De penalty voor 8 chem valt reuze mee.bvbal79 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:24:
[...]
wrs is dat zijn speelopstelling en niet zijn startopstelling
FFS Arnold naar gekeken, maar zijn prijs is wel hoog. Maar misschien deze upgrade maar eens gaan doen als ik de coins bij elkaar heb (wil er geen investeringen voor verkopen).mar101 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:19:
[...]
Voor je verdediging zou je Aurier kunnen vervangen door FS Arnold en dan kan je Courtois / de Gea ipv Alisson in het doel zetten, lijkt me wel een verbetering.
Wat de Icon SBC's tot dusver betreft, lijkt het me voor iemand met jouw budget niet heel zinvol inderdaad om ze in je team te gebruiken, maar voor mij is Ballack zeker een aanwinst. Denk dat hij op CDM ook niet echt goed tot zijn recht komt. In mijn team speelt hij in 4-2-3-1 op de middelste CAM positie en door zijn High Def WR komt hij ook meeverdedigen, wat hij aardig kan, en voorin pakt hij zijn doelpuntjes en assists mee, hij speelt als een soort Box-to-Box middenvelder. Enige nadeel is dat aan het eind van de wedstrijd zijn stamina wel op is, ondanks z'n 88 stamina.
Niet echt een tip, maar alsnog: blijf je eigen spel spelen. Je hebt een prima team en zou mits je ook een beetje kan spelen, zeker wel de 20 moeten kunnen halen. Ik heb deze week ook weer 20 gehaald (pas de 2e keer), na een tijdje 17 / 18 wins etc.barudi schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:49:
Ingame speel ik 4-3-3 (4) met Aouar als cam. Ik sta open voor alle tips om de 20 wins te halen)
Edit: Kan iemand een oordeel geven over mijn squad? Ik wil Sanchez nog vervangen door FS De Ligt en dan linken FS De Jong en De Ligt ook goed met elkaar. Verder misschien nog Alisson OTW of IF halen. Misschien ook Pedro vervangen? Hij is wel erg lekker gezien zijn linker én rechterbeen ..
https://www.futbin.com//19/squad/4655054
[ Voor 20% gewijzigd door Casual_T op 28-01-2019 14:13 ]
Alle drie winnen! Beste tip die ik kan gevenbarudi schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:49:
Ingame speel ik 4-3-3 (4) met Aouar als cam. Ik sta open voor alle tips om de 20 wins te halen)
Afhankelijke van EA dus om te groeienErnstMid schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:54:
[...]
Alle drie winnen! Beste tip die ik kan gevenZonder gekheid, mijn beste prestatie was 17 wins dus ben ik ook wel benieuwd of er dingen zijn waardoor je wat kan groeien
Las laatst de tip om neymar op rechts te zetten en mbappe op linksbarudi schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:49:
wijze woorden
Dat zal wss ook pas vrijdag gaan gebeuren.Laan1988 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:08:
weinig La Liga SBC vandaag nog..
...Slurpie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:10:
[...]
Dat zal wss ook pas vrijdag gaan gebeuren.
En als het gebeurd dan is het pas 18:00 vanavond (of 19:00 als het engelse tijd is
4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput
De verwachting was vandaag.
En eredivisie en PL kwamen volgens mij ook overdag al.
Nope, Eredivisie en PL kwamen juist random rond 20/21 in de avond ofzo.Laan1988 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:20:
De verwachting was vandaag.
Oke dan wachten we nog ff afchengbondkwok schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:23:
[...]
Nope, Eredivisie en PL kwamen juist random rond 20/21 in de avond ofzo.
Gek genoeg win ik in de WL meer dan in rivals div5
In rivals word er simpelweg meer gevoetbald waardoor de potjes ook leuker zijn, in WL is het merendeel 10 voor de pot om vervolgens uit dat ene omschakelmoment met Gabriel Jesus/Martial de 0-1 eindstand op het bord te zetten.Nachtapotheker schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:30:
Gek genoeg win ik in de WL meer dan in rivals div5
* Oekol Heeft hulp nodig, tips welkom!
Speel al nu even een tijdje met dit team:

Op zich prima, maar Costa heeft bijv maar 73 finishing. Mist echt veel te vaak kansen. Zijn 5* skills zijn leuk, maar het houdt niet over voor mij. Balde is vooral snel, maar met bijv de laaste IF van callejon kon ik helemaal niks mee. Nu wil ik bijv mijn team omgoogen door Neymar op LM te zetten bijv. Maar ik kom maar niet uit.
In mijn team zijn beide backs untradable, verder heb ik nog een 91 Eriksen die untradable is. Was even wat aan het kijken om welicht van dijk in mijn team te krijgen, maar dan heb ik nog aardig veel op 6 chem:

Nu zag ik dat het future stars kaartje van Kluivert best goed is, dus dat ik die wellicht ook wel kan doen voor Douglas Costa. Eventueel met Gomez vervangen voor de IF van Mertens (laat de ST, terug zakken in de wedstrijd en dan speelt die als extra CAM naast Dybala). Dan blijf ik in m'n maag met die mediocre right winger, naast dat het dan best wel een saai team is. Dat staat me dus een beetje tegen. Die even voor cuadrado ruilen zal allemaal wel maar dan zit ik met een aardig zijn team. Snap wel dat mijn opties wat kleiner worden omdat mijn beide RB untradable zijn. Iemand van jullie misschien een idee wat te doen?
De achterhoede staat wel soort van vast. Maar ik kan wel wat investeren in mijn team. Heb zo'n 6ton cash nu en nog 1.4 miljoen in 38 kaartjes zitten die nog verkopen moeten.

Dit ziet er op zich al wel redelijk goed uit, maar het enige wat je hier hebt gedaan is dat de spelers die je niet per sé wilt er in gezet zodat van dijk in de verdediging er bij kan.
Zou ik gewoon voor minimale upgrades gaan en blijven handelen tot ik uiteindelijk CR7 in de spits er bij kan kopen? Wat het dus zoiets maakt:

Misschien in andere opstelling gaan spelen? Dat kan ook..
Speel al nu even een tijdje met dit team:

Op zich prima, maar Costa heeft bijv maar 73 finishing. Mist echt veel te vaak kansen. Zijn 5* skills zijn leuk, maar het houdt niet over voor mij. Balde is vooral snel, maar met bijv de laaste IF van callejon kon ik helemaal niks mee. Nu wil ik bijv mijn team omgoogen door Neymar op LM te zetten bijv. Maar ik kom maar niet uit.
In mijn team zijn beide backs untradable, verder heb ik nog een 91 Eriksen die untradable is. Was even wat aan het kijken om welicht van dijk in mijn team te krijgen, maar dan heb ik nog aardig veel op 6 chem:

Nu zag ik dat het future stars kaartje van Kluivert best goed is, dus dat ik die wellicht ook wel kan doen voor Douglas Costa. Eventueel met Gomez vervangen voor de IF van Mertens (laat de ST, terug zakken in de wedstrijd en dan speelt die als extra CAM naast Dybala). Dan blijf ik in m'n maag met die mediocre right winger, naast dat het dan best wel een saai team is. Dat staat me dus een beetje tegen. Die even voor cuadrado ruilen zal allemaal wel maar dan zit ik met een aardig zijn team. Snap wel dat mijn opties wat kleiner worden omdat mijn beide RB untradable zijn. Iemand van jullie misschien een idee wat te doen?
De achterhoede staat wel soort van vast. Maar ik kan wel wat investeren in mijn team. Heb zo'n 6ton cash nu en nog 1.4 miljoen in 38 kaartjes zitten die nog verkopen moeten.

Dit ziet er op zich al wel redelijk goed uit, maar het enige wat je hier hebt gedaan is dat de spelers die je niet per sé wilt er in gezet zodat van dijk in de verdediging er bij kan.
Zou ik gewoon voor minimale upgrades gaan en blijven handelen tot ik uiteindelijk CR7 in de spits er bij kan kopen? Wat het dus zoiets maakt:

Misschien in andere opstelling gaan spelen? Dat kan ook..
Wellicht dit team met gabriel jesus IF in de spits? Lijkt me op het oog prima opstellingLeoon. schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:56:
[Afbeelding]
Ja klopt, dat is waar. Nou kan ik dat vrij aardig verdedigen met m’n pacey achterhoedeBossie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:53:
[...]
In rivals word er simpelweg meer gevoetbald waardoor de potjes ook leuker zijn, in WL is het merendeel 10 voor de pot om vervolgens uit dat ene omschakelmoment met Gabriel Jesus/Martial de 0-1 eindstand op het bord te zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 28-01-2019 17:12 ]
@Leoon. douglas costa vond ik niets. Wel 50 wedstrijden mee gespeeld. Tip: Haal Perisic. Of kluivert idd.
Rv cuadrado is prima met deadeye chem
Dat zou eventueel wel kunnen ja. Al lijkt Lucas me niet per sé een super fijn kaartje, daar ben ik wel gebonden aan. Tot nu toe met invalbeurten heeft Eriksen me ook nog niet echt kunnen bekommeren. Geen idee wat er zo gek is aan zijn kaart.Ambianz schreef op maandag 28 januari 2019 @ 17:08:
[...]
Wellicht dit team met gabriel jesus IF in de spits? Lijkt me op het oog prima opstelling
edit: even geprobeerd maar dan heeft Neymar 6 chem. Voor zo'n dure speler vind ik het dan weer dikke zonde als die niet 10 chem is
Ben eigenlijk wel best heel benieuwd naar Kluivert.Harribo schreef op maandag 28 januari 2019 @ 17:15:
@Leoon. douglas costa vond ik niets. Wel 50 wedstrijden mee gespeeld. Tip: Haal Perisic. Of kluivert idd.
[ Voor 34% gewijzigd door Oekol op 28-01-2019 17:18 ]
Weer een zwaar teleurstellende weekend league. Met 18 wins op Gold 2 geëindigd. Heel veel potjes met 1 goal verschil verloren. Timed finesse ben ik echt klaar mee. Veel spelers die niet eens proberen fatsoenlijk te spelen, maar alles op de flank spelers en direct timed finesse doen. Van de 30 pogingen blokkeer je er 28 met een verdediger of door bewegen van de keeper, maar 2 komen er door. En dan is het 2-1 verloren.
Ook genoeg timed finesse shots tegen gekregen die in het rood waren en toch precies in de kruising vliegen. Laat die update maar komen in ieder geval. Als Fifa 2020 weer een onderdeel van het spel OP heeft, dan ga ik hem gewoon niet spelen. Ben blij dat echt voetbal niet bestaat uit alleen maar van buiten de 16 meter ballen in de kruising schieten.
Ook genoeg timed finesse shots tegen gekregen die in het rood waren en toch precies in de kruising vliegen. Laat die update maar komen in ieder geval. Als Fifa 2020 weer een onderdeel van het spel OP heeft, dan ga ik hem gewoon niet spelen. Ben blij dat echt voetbal niet bestaat uit alleen maar van buiten de 16 meter ballen in de kruising schieten.
PSN/Steam: Xamsix
Willian ipv Oscar, evt Firmino ipv Jesus (of beide met Firmino op CAM)Leoon. schreef op maandag 28 januari 2019 @ 17:16:
[...]
Dat zou eventueel wel kunnen ja. Al lijkt Lucas me niet per sé een super fijn kaartje, daar ben ik wel gebonden aan. Tot nu toe met invalbeurten heeft Eriksen me ook nog niet echt kunnen bekommeren. Geen idee wat er zo gek is aan zijn kaart.
edit: even geprobeerd maar dan heeft Neymar 6 chem. Voor zo'n dure speler vind ik het dan weer dikke zonde als die niet 10 chem is![]()
[...]
Ben eigenlijk wel best heel benieuwd naar Kluivert.