Hassiebassie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:02:
[...]

Ohja, er is geen crossover |:(

Ik zal straks wel even een bestandje maken om een beetje te inventariseren. :)
FrankTankNL, PC

Lieve mede-tweakers kunnen me sowieso toevoegen op Origin!

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Is de patch voor de PS4 al geweest?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
RFRF schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:39:
Is de patch voor de PS4 al geweest?
Waarschijnlijk ergens volgende week, voor nu alleen pc
Passievrucht schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:11:
[...]

Maar Havertz speelt wel extreem lekker. Ben blij dat ik dit untradeable cadeautje kreeg uit de basic quests, die ik nog niet had voltooid :9
Lijkt me geweldig om Aouar als Lcam te hebben en die Havertz als Rcam. Die future stars zijn wel erg OP, wel iets te eigenlijk. Snap niet waarom ze die niet op max 88/89 rated hebben gehouden. Dan was alles meer in balans geweest. Nu overstijgen ze genoeg icons.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
Pompi schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:42:
[...]

Waarschijnlijk ergens volgende week, voor nu alleen pc
Dank je! Is er een groot verschil tov voorheen?

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:06
Gister zat ik hier nog te zeiken dat ik in de afgelopen maanden in ong 150 packs echt niks had gekregen.

En nu rode lijn... Nederlandse vlag.... De Ligt! _/-\o_

Pff, voelt echt weer even heel goed.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:09
Bean77 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:06:
[...]

Misschien kan @chengbondkwok als dat bestandje compleet is met console/tweakersnaam/consolenaam het opnemen in de startpost? Zo kan je het altijd terugvinden.
Sure, stuur maar door :)

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:33
Hassiebassie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:55:
Is het misschien een idee om eens een soort van toernooi te organiseren? Lijkt me wel om eens de strijd aan te gaan met mede tweakers.

Wel lief zijn, ik speel divisie 7 :+
Ik doe mee! Je kunt volgens mij in google drive/formulieren een aanmeldformulier maken. Heb je meteen een handig overzicht.
Is er nog iemand die FB Rooney heeft gehaald om te linken met Ibra?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Voor mensen die nog Roemeense spelers in hun club hebben, kan je flink op cashen nu door de FUT Champions SBC

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-01 12:39
Paffelton schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:31:
Voor mensen die nog Roemeense spelers in hun club hebben, kan je flink op cashen nu door de FUT Champions SBC
Klein uurtje snipen heeft mij 80K opgeleverd net...

• Audiojunky
Eerste WL wedstrijd was er weer 1 hoor....

Paal, lat, keeper die alles heeft... 60% bal bezit 12 schoten waarvan 9 op doel. Rust stand 0-0.

2e helft begint; De meest simpele ballen gaan compleet de verkeerde kant op. Eerste tegenaanval gelijk hangen... :O
Bossie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:24:
Ik heb er over nagedacht maar niet gedaan. De reviews zijn niet zo lovend als destijds ibra.
Komt bij, weer een untradable, die probeer ik wat te vermijden

• chengbondkwok
Nee, te duur, nog een speler met weinig stamina.

• Jack_Mojo
chengbondkwok schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:45:
[...]

Nee, te duur, nog een speler met weinig stamina.
En de workrates zijn waardeloos.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 19:03
Ik pas deze FB ook maar, met Ibra en Tevez al 2 krachtpatsers in huis die het ijs kunnen breken. Daarnaast is Tevez prima te linken met Dybala, Gomez IF in mijn Serie A team :)
DeeleNL schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:51:
[...]

Ik pas deze FB ook maar, met Ibra en Tevez al 2 krachtpatsers in huis die het ijs kunnen breken. Daarnaast is Tevez prima te linken met Dybala, Gomez IF in mijn Serie A team :)
Ik zat gister te kijken, maar volgens mij had je vorig jaar een formatie waarbij je met 2 spitsen speelde en 1 CAM, waarbij de spitsen alleen maar linkte met elkaar en met de cam. Enige die ik kan vinden is een 451 variant. Was er vorig jaar ook niet een 4312 of 41212 variant hiermee?
Fraaank schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:11:
[...]

Ik zat gister te kijken, maar volgens mij had je vorig jaar een formatie waarbij je met 2 spitsen speelde en 1 CAM, waarbij de spitsen alleen maar linkte met elkaar en met de cam. Enige die ik kan vinden is een 451 variant. Was er vorig jaar ook niet een 4312 of 41212 variant hiermee?
Dit jaar is er ook een 4-3-1-2 maar de linkt wel anders
Harribo schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:41:
[...]

Ik heb er over nagedacht maar niet gedaan. De reviews zijn niet zo lovend als destijds ibra.
Komt bij, weer een untradable, die probeer ik wat te vermijden
idd, maar linkt wel weer makkelijk met BPL etc.
Ik zie op futbin dat hij ook iets duurder is dan verwacht.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-01 16:00
Mijn derde week FUT, eerste keer weekend league. Van de 12 wedstrijden nu 2 gewonnen. Man man man, paal, lat en open goal naast schieten. Bijna iedere tegenstander die alleen maar countert. Sjonge jonge jonge.

Nou maar hopen dat ik de volgende wedstrijden wel win :)
1e 2 wl potjes met mijn gerenoveerde team achter de rug en we hebben de rust 2x niet gehaald. Ik moet mijn tegenstanders ook geen ongelijk geven met mijn ziekelijke aanval. Gameplay bevalt me wel nu, maar het tij zal nog wel keren :P Maar ondertussen voelt het team erg goed aan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
mr.JamesBond schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:56:
Mijn derde week FUT, eerste keer weekend league. Van de 12 wedstrijden nu 2 gewonnen. Man man man, paal, lat en open goal naast schieten. Bijna iedere tegenstander die alleen maar countert. Sjonge jonge jonge.

Nou maar hopen dat ik de volgende wedstrijden wel win :)
Vandaag in een wedstrijd ook 5x de lat en paal geraakt, kom ik weer in de eerste helft met 1-0 achter te staan.
Hele 2e helft is een sleur, 83e minuut maak ik er eindelijk 1 in de counter.

En in de 93e minuut krijg ik nog een penalty.
Heerlijk zo op z'n Duits winnen :+

• Hassiebassie
Test test

Vul dit lijsje in om je gegevens toe te voegen
https://goo.gl/forms/mlKNAfxBT2QQyjMl1

Hier kun je de spreadsheet bekijken:
https://docs.google.com/s...GcMnmh0c/edit?usp=sharing

Volgens mij werkt het nu :)

@chengbondkwok

Edit: Oeps dubbelpost :X

[ Voor 8% gewijzigd door Hassiebassie op 25-01-2019 18:12 ]

Hassiebassie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:52:
Test test

Vul dit lijsje in om je gegevens toe te voegen
https://goo.gl/forms/mlKNAfxBT2QQyjMl1

Hier kun je de spreadsheet bekijken:
https://docs.google.com/s...GcMnmh0c/edit?usp=sharing

Volgens mij werkt het nu :)

@chengbondkwok

Edit: Oeps dubbelpost :X
Kan het sheetje niet bekijken, wel invullen.

• Hassiebassie
Fraaank schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:03:
[...]

Kan het sheetje niet bekijken, wel invullen.
Fixed!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 19:03
Na gisteren Aquero gepackt te hebben, vandaag uit de MM Umtiti en uit de Champions Cup SBC Lopes IF. Het zijn geen klappers van 400k maar zeer welkom!
Krijg nog steeds een error ;) (not found 404)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
Iemand nog tips?
Ben wisselvallig tevreden over mijn achterhoede en de LM en RM
Heb niet zoveel te spenderen (60k plus eventuele verkoop)

Alex Sandro en aguero zijn untradable.
Kante is een blijvertje
Op de bank zitten nog de Jong (untradable) Willian, Kompany en Sancho (untradable)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xsYvR8xnnWFriQwM98Ld7Cht/full.jpg

wijze woorden

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2025
Wejoo, mijn pack luck is op voorlopig.
Weekje packs gespaard, van SBC, rival en squad battles. In totaal 20 stuks

Resultaat : Pique, Allison, Paar keer 84 en als klapstuk Paul Pogba _O_ :-)

PSN: Patrick_D

• Valandil
Dubbel post ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Valandil op 25-01-2019 19:28 ]

wijze woorden

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik heb op dit moment nog 1 swap speler nodig voor een 100k pack. Nu dacht ik dat die wel in de weekly objectives zou zitten, echter is dit niet het geval. Heb ik iets gemist of weet irmand wanneer deze uitkomt?

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Legend11 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:32:
Ik heb op dit moment nog 1 swap speler nodig voor een 100k pack. Nu dacht ik dat die wel in de weekly objectives zou zitten, echter is dit niet het geval. Heb ik iets gemist of weet irmand wanneer deze uitkomt?
In de squad battles?

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-01 02:31
Ik dacht even de eredivisie sbc af te maken nu NAC en Willem II niet meer in de MM staan. Betalen mensen nog steeds doodleuk 6500 voor Crowley. Ik wacht nog wel even.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:16
Het gaat weer heerlijk in de WL. 0 uit 4. Echt niet te doen zo. Verschil is zo groot met Rivals dat ik toch wel echt neig om nooit meer WL te spelen.

• Valandil
MadMoody schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:38:
Het gaat weer heerlijk in de WL. 0 uit 4. Echt niet te doen zo. Verschil is zo groot met Rivals dat ik toch wel echt neig om nooit meer WL te spelen.
Herken je frustratie.
Gewoon en paar weken geen WL doet wonderen...
Zelf ook paar weken niet aangeraakt. Alleen Squad battles en rivaal. Dit weekend weer eens proberen...

wijze woorden

• Moody2204
Had trouwens net wel problemen met de connectie. Nu krijg ik de melding dat ik de verbinding heb verbroken wat niet zo is! Daar gaat mijn vermenigvuldigingsfactor weer... bedankt EA...

• Jack_Mojo
Heeft er iemand zin om te puzzelen?

https://www.futbin.com/19/squad/4561871

Zit compleet vast. Heb 600k over maar geen idee hoe of wat te doen. Rui Costa en de futmas spelers zijn untradeble, daardoor zit ik echt vast op het moment.

Rijkaard, Frenkie en de Bruyne zou ik wel erin willen. Maar hoe?

Ben echt aan het puzzelen zonder dat er een oplossing is. 8)7

• cubert20
  • Laatst online: 15-01 14:04
Jack_Mojo schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:59:
Heeft er iemand zin om te puzzelen?

https://www.futbin.com/19/squad/4561871

Zit compleet vast. Heb 600k over maar geen idee hoe of wat te doen. Rui Costa en de futmas spelers zijn untradeble, daardoor zit ik echt vast op het moment.

Rijkaard, Frenkie en de Bruyne zou ik wel erin willen. Maar hoe?

Ben echt aan het puzzelen zonder dat er een oplossing is. 8)7
Heb je rijkaard frenkie en de bruyne al?
Of moeten die nog van de 600k?
Origin ligt steeds plat. Heb denk ik net een loss gekregen omdat Origin offline-ging inclusief EA-servers. Schijnt vanwege de demo van Anthem te zijn.

• Jack_Mojo
cubert20 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:04:
[...]

Heb je rijkaard frenkie en de bruyne al?
Of moeten die nog van de 600k?
Alleen Frenkie heb ik. Costa zou in de sbc van Rijkaard kunnen.

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik had er inderdaad overheen gekeken, bedankt.

• cubert20
Jack_Mojo schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:14:
[...]

Alleen Frenkie heb ik. Costa zou in de sbc van Rijkaard kunnen.
Hij wil niet saven op futbin dus ik schrijf hem even uit.

451 start
neuer
Hakimi/boateng/van dijk/van aanholt
Rijkaard
Ziyech(86)/de jong/de bruyne/son
aguero

• Jack_Mojo
cubert20 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:28:
[...]

Hij wil niet saven op futbin dus ik schrijf hem even uit.

451 start
neuer
Hakimi/boateng/van dijk/van aanholt
Rijkaard
Ziyech(86)/de jong/de bruyne/son
aguero
Thanks! Je hebt Hamiki natuurlijk ook voor de link met Ziyech. Ga het ff checken. :)

Verwijderd

Storing bij EA?

• Valandil
Schijt EA... speel ik eindelijk WL en kan ik voornamelijk nu... lekker dan

wijze woorden

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Valandil schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:17:
Schijt EA... speel ik eindelijk WL en kan ik voornamelijk nu... lekker dan
Ze zullen het uiteindelijk wel weer een dag verlengen!

• Valandil
Ja, begon lekker 2-2 (voor mijn doen)
Sta nu 3-6 waar aan laatste 2 potjes onterecht verloren. Geklungel met uitverdedigen resulteert in 2 keer verlies.

wijze woorden

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-01 09:24
Die patch is wel echt heel fijn! Ga nu 10-1 in de wl, geen een tegengoal gehad via timed finesse. EA lijkt eindelijk aan het spel te denken.

• Pompi
Uhm.... heb ik iets gemist?!?! Want OTW Promes is opeens 85 in plaats van 83, maar heb helemaal geen TOTW van hem gezien.

Edit: Volgens Futbin heeft hij blijkbaar een MOTM gekregen, denk dan voor de bekerwedstrijd tegen Barca

[ Voor 30% gewijzigd door Pompi op 26-01-2019 08:56 ]

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-01 13:09
Heren experts :),

Ik heb wat terug gelezen maar kan niet een goed antwoord vinden eigenlijk..... Op dit moment speel ik met onderstaand squad:

https://www.futbin.com/19/squad/4575986

Nu ben ik op zoek naar een icon spits maar ik zie door de bomen het bos niet meer... Op futbin wordt ik ook niet wijzer... Als ik Aguero in de verkoop doe heb ik 1mln te besteden... Wat zou het advies zijn een prime icon spits of een andere en nog wat meer wijzigingen in het team??

• Pompi
PSA: Ik zou weg blijven bij de servers op de PS4, er gebeuren de raarste dingen. Het was dat dit het enigste moment was dat ik dit weekend kon spelen, maar ben nu na paar potjes al gestopt.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:37
Murrays schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 09:33:
Heren experts :),

Ik heb wat terug gelezen maar kan niet een goed antwoord vinden eigenlijk..... Op dit moment speel ik met onderstaand squad:

https://www.futbin.com/19/squad/4575986

Nu ben ik op zoek naar een icon spits maar ik zie door de bomen het bos niet meer... Op futbin wordt ik ook niet wijzer... Als ik Aguero in de verkoop doe heb ik 1mln te besteden... Wat zou het advies zijn een prime icon spits of een andere en nog wat meer wijzigingen in het team??
Blijft lastig inderdaad, maar ik zou 90 Butragueno aanraden. Heerlijke snelle get in behind spits, behendig en een geweldig schot. Tevens 5* weakfoot. Heeft wel ‘maar’ 3* skills, maar ik ben zelf niet zo van de skills dus geen idee wat jouw speelstijl is?
Als targetman / clinische finisher lijkt me prime Van Basten heerlijk.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:11

Muggie

8 pm

Hmm, ik zie dat Frenkie de Jong future fav is. Nou heb ik hem al tijden in de gewone vorm, waarom wordt die niet aangepast naar de nieuwe waarden? Het zal wel het verdienmodel zijn wat erachter zit want nu wil iedereen dat kaartje hebben maar het is pure onzin als je het mij vraagt. Het zou lekker zijn voor het spelelement als je hierop in zou kunnen spelen door vroegtijdig dit soort spelers te hebben.

PSN: mug_8pm

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12-2025
@Pompi was gister inderdaad weer niet stabiel. Onbegrijpelijk, EA verdient meer dan een miljard met fifa jaarlijks, bij EA lijkt de kwaliteit van het spel ten koste van de winst te mogen gaan. Naast de servers zijn ook andere onderdelen niet goed, ze brengen mooie kaarten uit als Future stars, terwijl de gezichten van de spelers onherkenbaar zijn. Als je dan kijkt naar Konami, die nog geen tiende de omzet van EA draaien echt heel goede gezichten ontwikkeld voor de spelers is het echt een schande dat EA niet eens de moeite doet speciale kaarten in ieder geval uit te geven met passende gezichten.

I like how you keep the mouse running...

• chengbondkwok
Dat is een welkome verrassing. MOTM Promes, waardoor z'n OTW nu ook is geüpgraded.

Jammer dat ie untradeable is want hij gaat voor max BIN weg :+

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 16:34
Pompi schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 08:53:
Uhm.... heb ik iets gemist?!?! Want OTW Promes is opeens 85 in plaats van 83, maar heb helemaal geen TOTW van hem gezien.

Edit: Volgens Futbin heeft hij blijkbaar een MOTM gekregen, denk dan voor de bekerwedstrijd tegen Barca
Hmm nu toch weer twijfel wat ik met m'n swaps ga doen.

Heb er 10 en wilde voor Martinez gaan maar met Depay sbc in het team wordt 85 promes ook ineens interessant

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:54

Oekol

waka waka hey hey

Pompi schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 08:53:

Goeie heads up. Wilde met die kaartjes OTW promes halen, en dat ga ik denk ik nu al helemaal doen. Lekker als back up op de bank!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 07:58
Muggie schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 09:44:
Hmm, ik zie dat Frenkie de Jong future fav is. Nou heb ik hem al tijden in de gewone vorm, waarom wordt die niet aangepast naar de nieuwe waarden? Het zal wel het verdienmodel zijn wat erachter zit want nu wil iedereen dat kaartje hebben maar het is pure onzin als je het mij vraagt. Het zou lekker zijn voor het spelelement als je hierop in zou kunnen spelen door vroegtijdig dit soort spelers te hebben.
Daar voor bestaan er otw kaarten etc.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
AntraXxX schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 09:44:
[...]

Blijft lastig inderdaad, maar ik zou 90 Butragueno aanraden. Heerlijke snelle get in behind spits, behendig en een geweldig schot. Tevens 5* weakfoot. Heeft wel ‘maar’ 3* skills, maar ik ben zelf niet zo van de skills dus geen idee wat jouw speelstijl is?
Als targetman / clinische finisher lijkt me prime Van Basten heerlijk.
Hm die butragueno zou ik ook kunnen kopen en dan Larsson weer verkopen. Scheelt me 4 ton en ze zijn eigenlijk beetje zelfde types? Qua statistieken dan.
Ik doe met mijn spits niet zoveel skilsmoves vandaar dat Larsson mij ook zo goed bevalt en hij kopt echt veel raak door zijn springen.

Iemand met beide prime icons gespeeld toevallig?

Oh NVM ik keek verkeerd naar de prijs van butragueno.. die is duurder dan Larsson

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 26-01-2019 11:06 ]

Is FS Frenkie een aanrader, en op welke positie?
Laatste dag dat de SBC beschikbaar is, denk dat ik hem alsnog ff meeneem.

Bossie schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 11:14:
Ik vind hem wel aaaardig maar geen topper in mijn team.
Maar ik heb sowieso dat de meest populaire spelers bij mij de boventoon niet voeren volgens mij. Uitzondering was Ibra.

Maar gezien zijn prijs kan je er weinig nat op gaan. Een 90er doet het natuurlijk ook altijd goed in een sbc.
Ik heb hem ook gehaald vanwege onderbuik gevoelens.

Ea fokt met mijn nationale gevoelens want ik kan ook nog swap promes halen.
Hebben ze ook nog voorzien van zo'n mooi oranje achterkantje.... Dan ga ik natuurlijk voor de bijl.. :)
De swap versie helaas niet...

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 26-01-2019 11:36 ]

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:51
De Motm is ook nog ST. Misschien toch eens de roze Depay halen...

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Muggie schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 09:44:
Dus uhm....jij wil dat een speler automatisch mee groeit naar z'n allerbeste variant? Dan zijn alle topspelers al niet meer haalbaar voor iemand die nu met FIFA begint hè...

@Harribo ik ben ook nog niet helemaal ondersteboven van de jong... Wel aantal fijne potten gespeeld maar vaak ook wel beetje mwoah helaas

[ Voor 9% gewijzigd door ErnstMid op 26-01-2019 12:17 ]

• chengbondkwok
Ik heb hem als RCM in een 4321 / 41212(2) formatie. Hij is.... degelijk. Duikt wel eens op bij een afvallende bal, kan heerlijk wegdraaien, is rap.

Maar z'n lage stamina als box-to-box middenvelder is wel een hekel puntje. Ook dat hij fysiek wat minder is zorgt ervoor dat ik op het middenveld kopduels en fysieke duels verlies.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Heb hem gedaan puur als wissel voor de Bruyne die tegen het einde van de wedstrijd meestal wel moe is. Tot dusver nog geen potten mee kunnen breken, maar merk wel dattie lekker draait en goede passing heeft.

PSN/Steam: Xamsix

• Valandil
Ik kon hem voor vrij weinig ophalen (circa 60K) met untradables.
Gebruik hem als invaller voor Eriksen. Vind het een prima speler! Fysiek staat hij zijn mannetje en zijn passing is echt goed.

Zou niet een heel team om hem heen bouwen, omdat je dan op andere posities concessies moet doen. Maar als invaller heb je hier een prima speler aan.

wijze woorden

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:11

Muggie

8 pm

ErnstMid schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 12:16:
[...]

Dus uhm....jij wil dat een speler automatisch mee groeit naar z'n allerbeste variant? Dan zijn alle topspelers al niet meer haalbaar voor iemand die nu met FIFA begint hè...
Ja, dat zou ik een logisch spelelement vinden, net als andersom, ze worden minder naarmate ze ouder worden. Nu zijn er meerdere varianten van dezelfde speler. Dat vind ik raar, maar dat is mijn mening :)

[ Voor 6% gewijzigd door Muggie op 26-01-2019 14:00 ]

PSN: mug_8pm

• Pompi
Zouden we meteen nog een TOTW Promes krijgen? 1 assist en 1 goal, misschien niet genoeg maar hij speelt wel lekker en misschien wil EA nog zijn untradeable OTW een beetje pushen

• Valandil
Man man man... niet te doen doe WL.
Laatste tegenstanders: 87, 89, 90, 89
Gemiddelde icons per team 2
Gemiddelde toty 1 a 2

wijze woorden

Dat zegt niks. Ik verlies ook met mijn team tegen gold spelers die gewoon beter zijn.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:46
Valandil schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 16:32:
Man man man... niet te doen doe WL.
Laatste tegenstanders: 87, 89, 90, 89
Gemiddelde icons per team 2
Gemiddelde toty 1 a 2
Ik verlies eerder van 84 rated gold team dan van een 90 rated icon squad. Bovendien wordt je naarmate je meer speelt gekoppeld aan je skillrating, niet naar teamrating.

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-01 20:11
Ik win vaak van teams die op het eerste gezicht veel te sterk zijn voor mij met veel icons, FS en IF's. Maar verlies vaak van 'gewone' gouden teams.

• Moody2204
Ik snap helemaal niks van de selectie van je tegenstander. Vorige WL had ik nog wel een aardige score 50-50 ongeveer. Maar nu 10 gespeeld slechts 1 gewonnen. Zelfs de wedstrijden waarin ik echt veel sterker ben verlies ik (en ook met de meest belachelijke tegengoals). Inmiddels ook 400 rode kaarten uit frustratie verder. Ik blijf daarom ook van mening dat je sommige wedstrijden nooit kunt winnen. Om kort te gaan: Het is weer 'heerlijk' spelen deze weekendleague.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
chengbondkwok schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 09:58:
Dat is een welkome verrassing. MOTM Promes, waardoor z'n OTW nu ook is geüpgraded.

Jammer dat ie untradeable is want hij gaat voor max BIN weg :+
Voor een toekomstige sbc heb ik hem maar genomen

Burp

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ah heerlijke woekerwinsten gemaakt met die 83's voel mij net Scheringa!
Over een week weer beginnen met ze op te halen <1000
Jammer dat je transferlist maar 100 groot is.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

simons schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 18:20:
Ah heerlijke woekerwinsten gemaakt met die 83's voel mij net Scheringa!
Over een week weer beginnen met ze op te halen <1000
Jammer dat je transferlist maar 100 groot is.
Met Scheringa liep het anders niet zo goed af :+

WL ben ik eigenlijk al weer zat. Ik ga 13-4 maar 30 potjes is echt van de zotte.

Ik verlies ook relatief vaak van mindere teams.
Laatst tegen een redelijk team wat alleen batshuaye 81 nif in de spits had.
Die knalde er ff 3 in tegen mij! Wot?! 8)7

Ik timmerde in rivals vanmiddag alles dicht met mijn formatie. Gewoon 4231. Dicht bij elkaar verdedigen, lange bal. Geen meter geven.
Won op 1 wedstrijd na alles, de tegenstander kon gewoon geen gaten vinden.
En bijna geen lag. Dan win ik meeste. Als het kan speel ik avonds niet meer om die reden.

Want als ik dat niet had gedaan, was ik wrs weer op snelheid weg getikt op het middenveld vrees ik.
Snelle cam's tegen trage cvm's/cm's, het lijkt alsof ea dat bewust doet (?).

Krijg trouwens wel makkelijk penalty's tegen. 1 tikje op de schietknop voor een schouderduw, aanvaller gaat liggen, penalty. Tja net zo frusterend als in rl

Ga promes misschien niet halen. Ik wil toch vasthouden aan mijn hoofddoel: een goed tradable serie a/icon team opbouwen.
Wil ook eigenlijk dat jumbo rare players pack.
Heb ik er nog 3 swap players nodig. Zoveel komen er zeker niet meer?

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 26-01-2019 18:52 ]

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 18:31:
[...]

Met Scheringa liep het anders niet zo goed af :+
Tja die zwaaide teveel met de CC :>

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• cubert20
https://www.futbin.com/19/squad/4595867

Als ik van basten heb verkocht en dan matthaus heb gekocht wordt dit mijn nieuwe squad.
Iemand nog tips /op of aanmerkingen?
Goede subs zijn ook welkom :)

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:08
Hier gaat de WL boven verwachting goed. Team speelt heerlijk nu 7 van de 8 gewonnen. Die ene verloren na penalty's :/

https://www.futbin.com/19/squad/4226810

In game speel ik 41212(2)

Met ibra en lukaku in de spits en eriksen op cam.
Uiteindelijk toch FB Rooney gehaald voor de strong link met Ibra, beide spelers maken 4231 spelen wel heel erg leuk.

Ibra als Target-man, Rooney als CCAM.

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:19:
Uiteindelijk toch FB Rooney gehaald voor de strong link met Ibra, beide spelers maken 4231 spelen wel heel erg leuk.

Hoe bevalt die Rooney? Met z’n workrates lijkt hij me niet ideaal voor een cam of cm.
Prima, doet veel verdedigend werk en is daarnaast mijn spelmaker.

Verwijderd

Dit spel |:( |:( |:( zojuist mn ps4 kapot gemept. Klaar mee. Nooit meer dit kut spel

Verwijderd

Ik begrijp echt niks van hoe mensen hun ps4 console en controllers kunnen slopen. Ik ben ook wel is boos op het spel, maar denk je toch over jezelf moet gaan denken als je zo boos wordt.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:47:
Ik begrijp echt niks van hoe mensen hun ps4 console en controllers kunnen slopen. Ik ben ook wel is boos op het spel, maar denk je toch over jezelf moet gaan denken als je zo boos wordt.
Uhhh ja :') controller kost ook gewoon 60 piek ofzo... Of ben ik dan heel Nederlands?

Ik snap de frustraties wel hoor, daar niet van...

Mijn wl gaat tot nu toe heel erg matig, vijf winst uit 11 potten. Aantal zure nederlagen helaas. Scheelt dat er maandag ook nog gespeeld kan worden dus hoeven morgen niet alles te spelen :)

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:07

Met de mogelijkheid dat ik iets heel doms vraag, maar strong link? Je krijgt toch enkel een orange connection?

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:37
Jaap. schreef op zondag 27 januari 2019 @ 02:51:
[...]

Met de mogelijkheid dat ik iets heel doms vraag, maar strong link? Je krijgt toch enkel een orange connection?
Klopt inderdaad :).

Zijn er hier prime Stoichkov gebruikers of mensen die hem hebben gebruikt? Zo ja, hoe bevalt hij en welke speelstijl past bij hem?

Ik heb namelijk nu 650k en 90 Butragueno en die prime Stoichkov kaart (nu mooi een SBC ook), ziet er zo ziek uit he. Heerlijke stats: snel, geweldig (afstands) schot, fijne pass, dribbel en fysiek. Enige dat me misschien kan afschrikken is 3* weakfoot van Stoichkov vs. 5* van Butra. Hij komt naast FB Tevez te staan die ook al 3* weakfoot heeft.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• chengbondkwok

Hij heeft toch een weak link en geen strong link? Zelfde competitie, andere nationaliteit & club.

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-01 12:30
Hoe is Messi op cam?
Beetje te doen?

PSN: Wauzer010

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02:23
Vraagje. Deze maand kom ik weinig aan spelen toe. Als ik mn team verkoop heb ik 800k.nu zat ik er aan te denken om 3x Perisic EL live kaart te kopen van 230k de stuk. Z'n club Inter moet tegen Rapid Wien waardoor de kans groot is dat hij een upgrade krijgt. Zou ik hier een beetje winst mee kunnen maken?

• Jack_Mojo
joenes30 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 09:42:
Vraagje. Deze maand kom ik weinig aan spelen toe. Als ik mn team verkoop heb ik 800k.nu zat ik er aan te denken om 3x Perisic EL live kaart te kopen van 230k de stuk. Z'n club Inter moet tegen Rapid Wien waardoor de kans groot is dat hij een upgrade krijgt. Zou ik hier een beetje winst mee kunnen maken?
Een moment, pak even mn glazen bol erbij. ;)

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:54

Oekol

waka waka hey hey

joenes30 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 09:42:
Zou kunnen idd, zou ik 'm wel in de hype verkopen als ik jou was. Ws is de prijs van 'm al aardig gestegen in de weg er naaar toe.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Audiojunky
Perisic gaat misschien naar arsenal in deze transfer periode? Als dat doorgaat wat gebeurd er dan met zn el live card?

• chengbondkwok
Audiojunky schreef op zondag 27 januari 2019 @ 10:58:
Perisic gaat misschien naar arsenal in deze transfer periode? Als dat doorgaat wat gebeurd er dan met zn el live card?
Niks volgens mij, want hij mag dan niet uitkomen voor Arsenal in de EL.

Dat komt overigens doordat Inter als derde is geëindigd in de CL en daardoor de EL instroomt. Als Inter 1, 2 of 4 was geëindigd, dan mocht hij wel voor Arsenal spelen.
A further exemption applies: one player per club who would normally be cup-tied can be registered and eligible to play, so long as his previous club did not field him in the same competition. This means that players can represent two different clubs in the Europa League and Champions League, but only a maximum of one player per club. However, if the first club switches into the same competition (e.g. transfers from the Champions League to the Europa League through finishing third in the group stage), the transferred player becomes ineligible.
Wikipedia: Cup-tied

[ Voor 61% gewijzigd door chengbondkwok op 27-01-2019 11:07 ]

Ik zou eerder cuadrado ucl live kopen.
Afgezien van de tegenstander, atletico, heeft de serie a in fut eigenlijk geen rv topper behalve deze kaart.
Maar ja daar is de prijs nu ook al naar. Maar die zie ik ook nog wel stijgen.

Mijn bentancur fs word coins waard zie ik.
Ik weet nog niet of ik hem kwijt wil, want best een nuttige speler.
Als hij blijft stijgen, kan ik daar met wat bijleggen ook een goede icon cm/cvm voor kopen.

Weet alleen dan niet wie.
Heb wat gezocht op parameters naar wat ik wilde. Iets snelheid, vooral versnelling, minimaal 70 verdedigend, fysiek minimaal 80, liefst high/high wr en nog wat.
Kwam uit op fs aouar. Verder niet.

• Razz89
Welke icon zouden jullie opstellen als cdm? Heb er 1.2mill voor max. Mag ook goedkoper natuurlijk..
Wil kante er oor vervangen maar benieuwd naar jullie advies voor welke icon ik dan zou gaan..hij komt in een 4321 met naast hem op het middenveld pogba en de bruyne..

• Nachtapotheker
Razz89 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 12:18:
Welke icon zouden jullie opstellen als cdm? Heb er 1.2mill voor max. Mag ook goedkoper natuurlijk..
Wil kante er oor vervangen maar benieuwd naar jullie advies voor welke icon ik dan zou gaan..hij komt in een 4321 met naast hem op het middenveld pogba en de bruyne..
Moet het een icon zijn? Anders zou ik Guendouzi doen :)

• Razz89
Nachtapotheker schreef op zondag 27 januari 2019 @ 12:27:
[...]

Moet het een icon zijn? Anders zou ik Guendouzi doen :)
Ja moet wel een icon zijn om ibra op goede chem te krijgen :)

• Moody2204
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:47:
Sommigen, en daar ben ik er 1 van, kunnen heel slecht tegen hun verlies. Maar vooral in situaties, wat bij mij nog weleens voorkomt, als ik zelf 54x op doel heb geschoten en mijn tegenstander slechts 1x en dan 1-0 verliezen... :( Daar is bij mij ook weleens een controller bij gesneuveld.
Pagina: 1 ... 131 ... 200 Laatste