• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Zo, Rijkaard is hier binnen. Ben benieuwd :)

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:46
Ik heb zowel Joelinton als Davies gedaan. Voor jullie info; Davies speelt als een sterkere en langere Mbappe NIF. Zijn workrates vind ik een pluspunt maar kan voor een ander een minpunt zijn. Joelinton is een lastige. Tegen gelijkwaardige en mindere tegenstanders is ie OP. Hij heeft alles en zn finishing is super. Tegen betere teams vind ik Zlatan vele malen beter ondanks de mindere snelheid.
Zlatan staat inmiddels op 90 goals uit 85 westrijden met 27 assists. Wat een beest!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12-2025
@Shreddaaa speel je met Zlatan als sub of basis speler?

I like how you keep the mouse running...

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:46
El Profesor schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 23:54:
@Shreddaaa speel je met Zlatan als sub of basis speler?
Meeste als basisspeler op 7 chem in een 4-1-2-1-2 (2).

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:06
Weer voor de packs gekozen en weer helemaal niks. Wat zou ik een munten hebben als ik iedere week voor de muntjes was gegaan.

Ik kan jullie ook wel vertellen waar ik volgende week voor kies..

Gokken schijnt een serieuze verslaving te zijn.
Jack_Mojo schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 08:49:
Weer voor de packs gekozen en weer helemaal niks. Wat zou ik een munten hebben als ik iedere week voor de muntjes was gegaan.

Ik kan jullie ook wel vertellen waar ik volgende week voor kies..

Gokken schijnt een serieuze verslaving te zijn.
Ik ga al weken voor de coins. Kans op een topper is een procent lijkt het wel. Misschien schat ik het dan nog hoog in.
Laatste 4 weken een 50(?) packs geopend.. Behalve een nif matic echt helemaal niets. Rommel.
Tis weer zo'n periode denk ik dan

Ik gooi trouwens die duurdere spelers contracten ook op de markt. Spaar ze op en dan 450 ps. Toch ook leuk bedragje.
De andere spelers contracten gebruik ik dan gewoon

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 24-01-2019 09:05 ]

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik ben pas 1 keer voor de packs gegaan hahah. Gisteren wilde ik overigens bij wijze van test eens een aantal pakjes openen op een nieuw EA account. Het lukte me echter niet dit te wijzigen in FIFA, heeft iemand enig idee hoe dat zit?

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Ben ook voor de packs gegaan, en had zowaar geluk (wel untradeable): Dybala, Keylor Navas en Miranda. WL rewards helemaal niks maarja was bij zilver 2 gestopt in verband met tijdgebrek.

Prima packs dus.

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01 10:22
Goud 3 was het deze week in DR dus maar gewoon voor de coins gekozen aangezien de pack ook niet veel zijn dan.

Wel nog even de FS SBC gedaan van vandaag en daar kwam Bonucci uit.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Rivals: 58.000 coins gekozen en wl niet verder als silver 2 gegaan. hamsik en manolas dat is toch weer ruim 40k.

• Jack_Mojo
Harribo schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:02:
[...]

Ik ga al weken voor de coins. Kans op een topper is een procent lijkt het wel. Misschien schat ik het dan nog hoog in.
Laatste 4 weken een 50(?) packs geopend.. Behalve een nif matic echt helemaal niets. Rommel.
Tis weer zo'n periode denk ik dan
Ja waardeloos. Maar ach je weet het ook van te voren.

De afgelopen twee maanden meer dan 150 packs geopend en Varane was het best. Verder niks boven 100k.

Aan de andere kant heb ik een hele sbc’s gedaan waar ik dan weer bijna niks voor hoefde uit te geven.
Arias en koscielny in de player picks van de WL rewards. Ach het kan slechter, maar ik ga ze toch nooit gebruiken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Ik had Sommer en Lopes in de player picks! Keepersfeestje dus, haha! Beiden gaan de SBC in!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
Uit rivals gekozen voor untradables. Toch aardig wat spelers mogen toevoegen (2 megapacks, 2 jumbo rare packs). Aantal 80 / 82 rated en de rest lager.
Mooi SBC voer. Mijn elftal staat in principe en de spelers die ik graag zou willen zijn 150K +

Dan kan ik sparen tot ik een ons weeg, dus ga ze wel gebruiken voor SBC's en hopen dat daar wat uitkomt.

Gisteren kwam er uit een SBC een Draxler TOTW uit een pack! Sinds lange tijd weer even een meevaller. Toch mooi 50K aan muntjes op de bankrekening.

Zit eigenlijk te wachten op La Liga SBC.... heb 90 spelers geparkeerd staan op de transferlijst voor deze SBC.

[ Voor 11% gewijzigd door Valandil op 24-01-2019 10:11 ]

wijze woorden

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

DR rewards, *flash*... witte rand, Icon Laudrup 89... 1e icon dit jaar en dat er nog velen mogen volgen :)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:33
Huppa! FFS Mendy uit een 81+ pack.. Wel meteen puzzelen met het team :+

Voor de liefhebbers. De Tweakers discord is nog altijd openen. 1 awesome bron van liefde, inspiratie, tips en mede Tweakers.

https://discord.gg/A7qrrk7

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-01 12:39
86 Muller was hoogste uit rewards.... Heel het weekend voor zitten zweten :)

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:29

Passievrucht

swarma

Gisteravond weer terug in divisie 6 geplaatst, maar vandaag rewards van 7 gekregen.

Vandaag een gok genomen en niet de untradeables gekozen tbv SBC, maar de tradeables gekozen (had ook 45k kunnen gaan), maar nu eindelijk packluck uit een groot pakketje. Uit de premium jumbo gold pakket kreeg ik Hazard!

Maandag kreeg ik uit een 2 rare elektrum pack een untradeable Havertz.

Aardig wat geluk deze week.
Vissert schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:15:
Huppa! FFS Mendy uit een 81+ pack.. Wel meteen puzzelen met het team :+

Voor de liefhebbers. De Tweakers discord is nog altijd openen. 1 awesome bron van liefde, inspiratie, tips en mede Tweakers.

https://discord.gg/A7qrrk7
Kleine pakketjes hebben het meeste qua pack luck :9 (in mijn geval 8) )

[ Voor 33% gewijzigd door Passievrucht op 24-01-2019 10:47 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-01 22:11
Had Kluivert FFS uit mijn Rivals rewards, erg lekker. Kunnen verkopen en heb nu 400k bij elkaar gespaard.

Mijn huidige team is:
Kluivert FFS - Depay SBC - Robben
De Jong FFS - Baby Bergkamp - Wijnaldum IV
vAanholt - vDijk - De Vrij - Tete IV
Cillessen UCL

Ik zou De Ligt FFS kunnen kopen of Kluivert+Robben verkopen en van Basten kunnen kopen (en dan switchen naar 4-1-2-1-2). Eigenlijk is mijn zwakste plek keeper, maar vdSar is 560k en daar ben ik voorlopig nog niet.

Wat zouden jullie doen?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:09
DennisCle schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:47:
Had Kluivert FFS uit mijn Rivals rewards, erg lekker. Kunnen verkopen en heb nu 400k bij elkaar gespaard.

Mijn huidige team is:
Kluivert FFS - Depay SBC - Robben
De Jong FFS - Baby Bergkamp - Wijnaldum IV
vAanholt - vDijk - De Vrij - Tete IV
Cillessen UCL

Ik zou De Ligt FFS kunnen kopen of Kluivert+Robben verkopen en van Basten kunnen kopen (en dan switchen naar 4-1-2-1-2). Eigenlijk is mijn zwakste plek keeper, maar vdSar is 560k en daar ben ik voorlopig nog niet.

Wat zouden jullie doen?
Daarom heb ik vals gespeeld en Alisson op doel. In jouw geval zou Handanovic ook nog kunnen. UCL Cillessen is gewoon meh

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
I
Valandil schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:10:

Zit eigenlijk te wachten op La Liga SBC.... heb 90 spelers geparkeerd staan op de transferlijst voor deze SBC.
Same here, 35 Madrid spelers klaar voor de verkoop :)

• Miggell
buurman3 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:57:
I
[...]

Same here, 35 Madrid spelers klaar voor de verkoop :)
En koop je dan nog spelers voor bepaalde posities in?

• Valandil
Ja, ik gok er op dat niemand Sergio ramos of varane wilt inleveren 😜

Of juist de kleinere clubs met spelers die niet veel voorkomen (huesca)

[ Voor 34% gewijzigd door Valandil op 24-01-2019 11:07 ]

wijze woorden

• Casual_T
  • Laatst online: 14-12-2025
Valandil schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:06:
Ja, ik gok er op dat niemand Sergio ramos of varane wilt inleveren 😜

Of juist de kleinere clubs met spelers die niet veel voorkomen (huesca)
Ik heb vrij veel Vallejo van Real Madrid in mijn transferlijst. Is nu op te halen voor 700 coins. De vraag is .. hoeveel zal hij gaan kosten? Als je 80 * 1500 winst doet kom je al snel op zo'n 120K.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 16:48
Is het mogelijk om de transferlijst op een of andere manier uit te breiden?? Ik kom niet verder dan 70 transfers tegelijk..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Valandil
Hoop op wat meer. Eens kijken hoe gek de markt hierop reageert.

Bij PL SBC verkocht ik torreira van Arsenal voor 5k per stuk

wijze woorden

• Valandil
M@cer schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:59:
Is het mogelijk om de transferlijst op een of andere manier uit te breiden?? Ik kom niet verder dan 70 transfers tegelijk..
Kan je kopen als items via gespaarde punten.
Bij PS4 klik je in FUT op R3

wijze woorden

• Casual_T
Valandil schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:59:
Hoop op wat meer. Eens kijken hoe gek de markt hierop reageert.

Bij PL SBC verkocht ik torreira van Arsenal voor 5k per stuk
Dat zou wel mooi zijn! Wat is je onderbuik gevoel? Ik wil best mijn transferlijst volladen met RM spelers namelijk .. :)

• M@cer
Valandil schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:01:
[...]

Kan je kopen als items via gespaarde punten.
Bij PS4 klik je in FUT op R3
Thanks, dat ga ik vanmiddag eens even proberen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Valandil
Ja lastig, ze zijn nu in zoveel kwantiteit te verkrijgen... dus valt of staat bij vraag en aanbod.

Schaarse speler van kleine clubs bieden meer garantie, maarja welke dan ?

Barca zou je ook naar kunnen kijken: cilessen munir Arthur

wijze woorden

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-01 22:11
chengbondkwok schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:52:
[...]

Daarom heb ik vals gespeeld en Alisson op doel. In jouw geval zou Handanovic ook nog kunnen. UCL Cillessen is gewoon meh
Misschien doe ik dat wel voor de WL wel, maar
wil het eigenlijk 100% NL hebben.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:04
Zo vandaag de Rivals en WL rewards opgepikt. Sowieso lekker om weer wat gold te harken.

Uit de pakjes was gold Gabriel Jesus de beste.... die levert ook geen drol op zie ik. Wederom dus weer dikke pet uit de pakketjes... |:(

• Miggell
Valandil schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:02:
Ja lastig, ze zijn nu in zoveel kwantiteit te verkrijgen... dus valt of staat bij vraag en aanbod.

Schaarse speler van kleine clubs bieden meer garantie, maarja welke dan ?

Barca zou je ook naar kunnen kijken: cilessen munir Arthur
Munir zit wel wat in, anders kom je kwa spits al snel op Suarez uit natuurlijk

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Sleehond schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:12:
Zo vandaag de Rivals en WL rewards opgepikt. Sowieso lekker om weer wat gold te harken.

Uit de pakjes was gold Gabriel Jesus de beste.... die levert ook geen drol op zie ik. Wederom dus weer dikke pet uit de pakketjes... |:(
Had laatst 3 pakketten van goud premium van 25.000 gekocht. Had eigenlijk geld voor Alex Sandro gespaard maar dacht eens een gokje te wagen.... wat viel dat tegen zeg :( beste wat ik eruit haalde was een 83 speler -O-
Nu dus weer opnieuw sparen. Zucht.
Nouja, Ghoulam bezet al sinds het begin deze positie en is al meerdere malen uitgeroepen tot MOTM, heeft ook al flink wat assists achter zijn naam staan.

Verder laatst ook Koulibaly en Nainggolan gehaald. Vooral Nainggolan is echt een heerlijke speler! Wacht een vechtlust en drive heeft die kerel. Laatste online match maakte hij gewoon ff een hattrick door de bal er 3x van grote afstand in de kruising te ploffen. *O*

• buurman3
Miggell schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:04:
[...]

En koop je dan nog spelers voor bepaalde posities in?
Ik heb gegokt op Vasquez, Mariano en Vallejo.

• M@cer
Hassiebassie schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:27:
[...]

Had laatst 3 pakketten van goud premium van 25.000 gekocht. Had eigenlijk geld voor Alex Sandro gespaard maar dacht eens een gokje te wagen.... wat viel dat tegen zeg :( beste wat ik eruit haalde was een 83 speler -O- Nu dus weer opnieuw sparen. Zucht.
Echt we trappen er allemaal elke keer weer in.. Als ik gespaard heb en ik heb nog niet genoeg koop ik tijdelijk een andere speler die zijn waarde wel vasthoudt, zodat ik het geld niet onnodig verbras aan SBC of aankopen waarmee ik rijk denk te worden :-)

Langzaam mijn team weer een beetje aan het kneden. Neymar 94 gehaald op 8 chem. Wel fijn zo'n wendbare speler op een cam positie. Nu nog een miljoen in kas en wachtend op een Vieira/matthaus sbc waar icon Keane in kan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Mijn huidige team en nog 300k over, wie zouden jullie aanraden?
https://www.futbin.com//19/squad/42833

• Valandil
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:59:
Mijn huidige team en nog 300k over, wie zouden jullie aanraden?
https://www.futbin.com//19/squad/42833
Bentancur special card ipv Lucas Leiva?

wijze woorden

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
Kan niet wachten op de Fifa update op de PS4. Verlies met 6-2, door 6 afstandsschoten, finesse & timed. Na de update zal dat gelukkig een stukje moeilijker moeten zijn. Maar in de hogere divisies is dit het enige spelbeeld wat ik zie. Proberen long distance shot eruit te halen, rest maakt niet uit.

PSN/Steam: Xamsix

• Jack_Mojo
Xamsix schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:15:
Kan niet wachten op de Fifa update op de PS4. Verlies met 6-2, door 6 afstandsschoten, finesse & timed. Na de update zal dat gelukkig een stukje moeilijker moeten zijn. Maar in de hogere divisies is dit het enige spelbeeld wat ik zie. Proberen long distance shot eruit te halen, rest maakt niet uit.
Wat ik ook merk en wat ik zelf ook doe is proberen je cb’s niet te selecteren. Als ik of mijn tegenstander dat wel doet glip je er zo langs. Vind ik ook nergens op slaan eerlijk gezegd.

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

Passievrucht schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:30:
Gisteravond weer terug in divisie 6 geplaatst, maar vandaag rewards van 7 gekregen.

Vandaag een gok genomen en niet de untradeables gekozen tbv SBC, maar de tradeables gekozen (had ook 45k kunnen gaan), maar nu eindelijk packluck uit een groot pakketje. Uit de premium jumbo gold pakket kreeg ik Hazard!

Maandag kreeg ik uit een 2 rare elektrum pack een untradeable Havertz.

Aardig wat geluk deze week.

[...]

Kleine pakketjes hebben het meeste qua pack luck :9 (in mijn geval 8) )
Kleine pakketjes _/-\o_ O-)

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Casual_T
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om meer dan 100 spelers op je transferlist te hebben? Ik las dat er ergens een 'glitch' was om je spelers te stapelen. Dubbelen kan je namelijk anders niet behouden ..

• Hassiebassie
M@cer schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:14:
[...]

Echt we trappen er allemaal elke keer weer in.. Als ik gespaard heb en ik heb nog niet genoeg koop ik tijdelijk een andere speler die zijn waarde wel vasthoudt, zodat ik het geld niet onnodig verbras aan SBC of aankopen waarmee ik rijk denk te worden :-)
Heb vorige week Koulibaly shadow card gekocht voor 19.000 en die gaat nu gemiddeld weg voor meer dan 30.000. Misschien dat ik hem van de hand doe voor een andere verdediger. Hij doet zijn werk prima maar zijn passing is zo ongelofelijk slecht. Vooral met een counter moet die bal snel en een beetje accuraat naar voren....

• Razz89
Voor welk koppel zouden jullie achterin (lb-cv) gaan?
Sandro sif - fabinho if
Telles ucl live - eder militao future star
FB Rooney, nog geen Fabrepass helaas.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Razz89
Bossie schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:14:
FB Rooney, nog geen Fabrepass helaas.
Rooney zou niet weerstaan met zlatan voor de chem!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:52
Jammer van die workrates, anders zou het een zekerheidje zijn geweest die FB Rooney.
Razz89 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:32:
[...]

Rooney zou niet weerstaan met zlatan voor de chem!
Misschien, maar hij had vorig ook een speciaal kaartje waar ik eigenlijks niets mee kon ondanks de stats.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 10:27
Geweldig, ik pack al een week of 2/3 helemaal niks. Doe de Marquee Matchups, en uit een elektrum pakketje komt Foden gewandeld. Denk mooi, pak ik ff 230.000 mee. Besluit om nog wat clubs uit de eredivisie SBC te doen en begin bij de Graafschap, waar je een rete slecht pakket uit krijgt (1 zeldzaam, 6 goud) komt daar ff Aouar uit wandelen. Nog een miljoentje erbij. Nu even kijken welke verbeteringen ik toe ga voegen.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Had vanmiddag 43 Huntelaartjes ingekocht voor 350 en gelist voor 750/1500 directbuy. Wist alleen niet dat deze in de Marquee kwam en ze zijn allemaal verkocht voor 1500.
Nee ben nu over naar de jumbo pakketjes :9

[ Voor 30% gewijzigd door Passievrucht op 24-01-2019 20:05 ]

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Wanneer is die update voor ps4 online?
Ondertussen team weer omgegooid. Zonde van de 5% EA belasting, maar so be it.
Prime Gullit verkocht en moet eerlijk zeggen dat ik hem de eerste potjes (behalve lengte) niet zo mis.
Met dit team gaan we het voorlopig doen. Ik start in een andere formatie waar Neymar en Ronaldo 9 chem hebben.
https://www.futbin.com/19/squad/2762472

Aouar bevalt de eerste potjes wel heel erg goed.

• Razz89
Razz89 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 18:35:
Voor welk koppel zouden jullie achterin (lb-cv) gaan?
Sandro sif - fabinho if
Telles ucl live - eder militao future star
Iemand advies voor deze posities?
Razz89 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 21:57:
[...]

Iemand advies voor deze posities?
In principe telles/eder, maar hangt van het totaal plaatje af. Moet je concessies doen aan je keeper?

• Razz89
Bean77 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 21:59:
[...]

In principe telles/eder, maar hangt van het totaal plaatje af. Moet je concessies doen aan je keeper?
Start in een 451 met virgil op de andere cv plek.. cm nog niet overuit.
Liefst de gea maar denk dat het voor chem toch alisson wordt..

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 19:03
Ben de Serie A SBC aan het doen, premium electrum player pack van Cagliari bevatte Aguero :+
Was me net aan het bedenken dat sommige silver players bizar hoge prijzen hebben door die sbc’s. Dat was wel even welkom! En ja je hebt atijd baas boven baas haha.. lekkere packs!
Klojet schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:00:
Geweldig, ik pack al een week of 2/3 helemaal niks. Doe de Marquee Matchups, en uit een elektrum pakketje komt Foden gewandeld. Denk mooi, pak ik ff 230.000 mee. Besluit om nog wat clubs uit de eredivisie SBC te doen en begin bij de Graafschap, waar je een rete slecht pakket uit krijgt (1 zeldzaam, 6 goud) komt daar ff Aouar uit wandelen. Nog een miljoentje erbij. Nu even kijken welke verbeteringen ik toe ga voegen.

• cubert20
  • Laatst online: 15-01 14:04
https://www.futbin.com/19/squad/4529614

Ramos courtois en juanfran
of
Manolas alex sandro en szcescny/lafont (lafont twijfel ik nog over)

Voor Ramos enzo moet ik wel even nog wat verkopen enzo.
En ik beweeg mijn keepers niet, dus ze moeten het uit zichzelf doen.

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 10:27
DeeleNL schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:32:
Ben de Serie A SBC aan het doen, premium electrum player pack van Cagliari bevatte Aguero :+
Was me net aan het bedenken dat sommige silver players bizar hoge prijzen hebben door die sbc’s. Dat was wel even welkom! En ja je hebt atijd baas boven baas haha.. lekkere packs!

[...]
Ik zal maar niet eraan toevoegen dat ik kort erna nog bij een 81+ pakketje een untradeble Cutrone... Mijn geluk is het komende jaar wel op ben ik bang.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:54

Oekol

waka waka hey hey

Player picks waren zoals voorspeld geweldig, lopes en die andere keepert :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Vissert
Het team van deze week! Het was even puzzelen maar tot nu toe speelt het prima :+

https://www.futbin.com/19/squad/4509916

Ingame meestal 4222 met Auba en Davies in de spits.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Fill the gap...

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/slsilf.png

Wie raden jullie aan om het gat mee te vullen?

Makalele
of
Aouar

Zodra ik het gat gevuld heb wil ik Kante halen en daarna Lala zodat de chemistry overal weer goed is.

Ik speel met deze formatie of met 4-2-3-1(2) met de LAM, CAM en RAM.

Andere ideeën zijn ook welkom :)

• Vissert
mrjobby schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:37:
Fill the gap...

[Afbeelding]

Makalele
of
Aouar

Zodra ik het gat gevuld heb wil ik Kante halen en daarna Lala zodat de chemistry overal weer goed is.

Wat is je budget? Desailly is ook een baas als CDM.

• mrjobby
Vissert schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:45:
[...]

Wat is je budget? Desailly is ook een baas als CDM.
Voor een icon zou ik wel door willen sparen naar de 1 mil. Dit gaat me wel flink wat tijd kosten dan want ben niet heel erg thuis met handelen. Maak daar af en toe wel wat winst mee maar het meeste geld haal ik uit rewards (rond de 100K per week) en heb op dit moment 120. Dus het is een langer termijn planning ;-)

Nadeel is een beetje de chemistry van Neymar. Guendouzi is ook een interessante kaart maar dan kom ik niet rond met me chemistry

[ Voor 17% gewijzigd door mrjobby op 25-01-2019 08:49 ]

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
Gisteravond FFS Alexander Arnold UT gepacked, had geen tijd meer om er lang mee te spelen, vanavond maar verder proberen: https://www.easports.com/...fId=kp7Lrn9jbf3c:FFA19XBO

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• H_idde
Heb nu een team gemaakt die ik zelf écht tof vind. ben alleen niet blij met Pogba op CAM.
Iemand tips om hier een andere speler neer te zetten?
Heb 230k aan coins en kan Pogba eventueel verkopen. dus rond de 500k te besteden.

https://www.futbin.com/19/squad/4542440

• buurman3
Ik zie op Twitter toch wel wat voorspellingen over La Liga SBC voor het einde van deze maand..... inslaan luitjes :)

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23:11
H_idde schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:40:
Heb nu een team gemaakt die ik zelf écht tof vind. ben alleen niet blij met Pogba op CAM.
Iemand tips om hier een andere speler neer te zetten?
Heb 230k aan coins en kan Pogba eventueel verkopen. dus rond de 500k te besteden.

https://www.futbin.com/19/squad/4542440
Kun je niet Fekir ipv pogba doen?

• H_idde
Korkss schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:54:
[...]

Kun je niet Fekir ipv pogba doen?
Dat is inderdaad wel een optie! Denk dat ik nooit full Chem ga halen (Doucoure zit dan nog wel op 6 chem).
Thanks voor het idee! :)

• buurman3
Vraagje, loopt Weekend League door totdat FIFA 20 uitkomt? Ik lees ook dat er na mei, zodra TOTS uit is, veel spelers stoppen?
mrjobby schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:37:
Fill the gap...

[Afbeelding]

Makalele
of
Aouar

Ik heb Aouar. Flink wat coins, maar ik ben er na 3 potjes erg blij mee.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:54

Oekol

waka waka hey hey

buurman3 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:06:
Vraagje, loopt Weekend League door totdat FIFA 20 uitkomt? Ik lees ook dat er na mei, zodra TOTS uit is, veel spelers stoppen?
Dat loopt bijna helemaal door ja. Gaan steeds minder spelers spelen idd

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• mrjobby
Bean77 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:13:
[...]

Ik heb Aouar. Flink wat coins, maar ik ben er na 3 potjes erg blij mee.
Jep, mja dat is nog de goedkoopste optie van de 3 huidige opties ;-)

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23:11
H_idde schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:05:
[...]

Dat is inderdaad wel een optie! Denk dat ik nooit full Chem ga halen (Doucoure zit dan nog wel op 6 chem).
Thanks voor het idee! :)
Als je zo begint en ingame via gameplans gelijk je spelers op de juiste posities zet heb je alles full chem toch?!

https://www.futbin.com//19/squad/4543592

• H_idde
Korkss schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:24:
[...]

Als je zo begint en ingame via gameplans gelijk je spelers op de juiste posities zet heb je alles full chem toch?!

https://www.futbin.com//19/squad/4543592
Jij hebt mijn dag gemaakt, ik heb er niet goed genoeg over nagedacht! _/-\o_
mrjobby schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:21:
[...]

Jep, mja dat is nog de goedkoopste optie van de 3 huidige opties ;-)
Ik heb hem als linker cam in een 4231 formatie (https://www.futbin.com/19/squad/2762472).
4*/4* is fijn, evenals finesse shot trait. 2 goals in 3 wedstrijden. Beetje zoekend nog welke chem, maar heb er nu sniper op zitten.

• mrjobby
Bean77 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:27:
[...]

Ik heb hem als linker cam in een 4231 formatie (https://www.futbin.com/19/squad/2762472).
4*/4* is fijn, evenals finesse shot trait. 2 goals in 3 wedstrijden. Beetje zoekend nog welke chem, maar heb er nu sniper op zitten.
Ja precies, enige waar ik over twijfel zijn ze verdedigende taken, zoals ik bij de andere opties (makalele of desaily) twijfel over de aanvallende taken. :)
mrjobby schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:30:
[...]

Ja precies, enige waar ik over twijfel zijn ze verdedigende taken, zoals ik bij de andere opties (makalele of desaily) twijfel over de aanvallende taken. :)
Als cam hoeft hij bij mij niet zozeer te verdedigen. Als hij bij jou wel een verdedigende rol heeft als CM/CDM dan zou ik sentinel overwegen. Zijn workrates blijven wel h/m, maar met sentinel krijgt zijn fysiek en verdedigende skills een flinke boost. Al zijn stats zijn dan minimaal 87. Wel heerlijk ook.

• mrjobby
Bean77 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:35:
[...]

Als cam hoeft hij bij mij niet zozeer te verdedigen. Als hij bij jou wel een verdedigende rol heeft als CM/CDM dan zou ik sentinel overwegen. Zijn workrates blijven wel h/m, maar met sentinel krijgt zijn fysiek en verdedigende skills een flinke boost. Al zijn stats zijn dan minimaal 87. Wel heerlijk ook.
Ja precies, hij komt idd als CM bij mij te spelen maar de andere CM moet Kante worden dus die kan ook een hoop verdedigen vuil oplossen. Ik denk dat ik hem gewoon ga proberen en mocht hij niet bevallen kan die altijd weer verkocht worden. Nu eerst sparen...

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-01 09:24
Inmiddels flink doorgespaard en 500k te besteden, iemand tips?
https://www.futbin.com/19/squad/3987580
mrjobby schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:40:
[...]

Ja precies, hij komt idd als CM bij mij te spelen maar de andere CM moet Kante worden dus die kan ook een hoop verdedigen vuil oplossen. Ik denk dat ik hem gewoon ga proberen en mocht hij niet bevallen kan die altijd weer verkocht worden. Nu eerst sparen...
Dan zou ik hem eerst proberen met de sentinel kaartje. Die kost ook niks dus dan kan je makkelijk wisselen als het je niet bevalt. Hou er wel rekening mee dat je wel 2 midgets in de as hebt rondlopen. Daar mag je Ben Yedder ook bij rekenen overigens. Niet verkeerd om een cheap lange speler op de bank te zetten als je merkt dat je tegenstander door de lucht gaat spelen (bijv een kondogbia met shadow kaart goedkoop snipen).

• Jack_Mojo
Eerste potten wel gewonnen, maar wat speelt het weer als dikke stroop zeg.

• buurman3
Jack_Mojo schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:52:
wat ik nu ga zeggen klinkt als een open deur, maar sinds ik 2 weken geleden mijn PS4 met een netwerkkabel heb aangesloten heb ik echt nooit meer last....

• ErnstMid

ErnstMid

Jack_Mojo schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:52:
Eerste potje net compleet overklast maar speelde wel soepel :) dat heb ik toch liever dan zon stroperige pot die je lucky wint.

Iemand al ervaring met Dumfries? Ben wel benieuwd of dat wat is...enige probleem wat ik dan krijg is dat ik mbappe niet meer op 10 Chem Kan krijgen, is Lozano if beduidend minder?
ErnstMid schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:56:
[...]

Eerste potje net compleet overklast maar speelde wel soepel :) dat heb ik toch liever dan zon stroperige pot die je lucky wint.

Iemand al ervaring met Dumfries? Ben wel benieuwd of dat wat is...enige probleem wat ik dan krijg is dat ik mbappe niet meer op 10 Chem Kan krijgen, is Lozano if beduidend minder?
In mijn team beginnen 2 spelers op 8 chem. Niet ideaal, maar ik heb er geen problemen mee. De penalty die je krijgt is nog wel te overzien.

• Jack_Mojo
ErnstMid schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:56:
[...]

Dat zeker ja. Speel je ook alleen home games?
buurman3 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:55:
[...]

wat ik nu ga zeggen klinkt als een open deur, maar sinds ik 2 weken geleden mijn PS4 met een netwerkkabel heb aangesloten heb ik echt nooit meer last....
Dat heb ik ook. ;)

• Pieterw2
  • Laatst online: 05-05-2021
Net uit een normaal 2 spelerspakketje even untradeable Pogba gepackt. Scheelt dat die tradeable in mijn team zat :D. 300k erbij!

• Hassiebassie
Is het misschien een idee om eens een soort van toernooi te organiseren? Lijkt me wel om eens de strijd aan te gaan met mede tweakers.

Wel lief zijn, ik speel divisie 7 :+
Hassiebassie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:55:
Is het misschien een idee om eens een soort van toernooi te organiseren? Lijkt me wel om eens de strijd aan te gaan met mede tweakers.

Wel lief zijn, ik speel divisie 7 :+
@Vissert is niet lief, die schopt al je spelers het ziekenhuis in >:)

Praktisch denk ik lastig ivm de verschillende consoles, maar als er iets komt ben ik er wel voor in.

• Hassiebassie
Bean77 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:58:
[...]
Praktisch denk ik lastig ivm de verschillende consoles, maar als er iets komt ben ik er wel voor in.
Ohja, er is geen crossover |:(

Ik zal straks wel even een bestandje maken om een beetje te inventariseren. :)
Hassiebassie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:02:
[...]

Ohja, er is geen crossover |:(

Ik zal straks wel even een bestandje maken om een beetje te inventariseren. :)
Misschien kan @chengbondkwok als dat bestandje compleet is met console/tweakersnaam/consolenaam het opnemen in de startpost? Zo kan je het altijd terugvinden.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
ajaxalex schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:45:
Inmiddels flink doorgespaard en 500k te besteden, iemand tips?
https://www.futbin.com/19/squad/3987580
Ik zou manolas vervangen voor ramos en dan Varane en ramos omwisselen van positie dan kan je Lala 86 op rechtsback neerzetten, dat zou je verdediging behoorlijk versterken.
Bean77 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:35:
[...]

Goed om te horen, ik heb hem ook vannacht gehaald om RTTF Ben Yedder te vervangen.

https://www.futbin.com/19/squad/8990

Ik heb hem nu een hunter kaart gegeven (had nog een stuk of 8 untradables) maestro schijnt hem het meest CAM te maken, maar probeer dit eerst. Ik ben benieuwd of hij de verwachtingen waar kan maken, maar als ik alle comments en reviews lees is het een soort van mini-Gullit en dan is hij die 800k wel waard.

• Jack_Mojo
Kan iemand mij vertellen waarom sommige bronzen spelers ineens extreem duur zijn?

https://www.futbin.com/19.../Rarmani%20Edmonds-Green/

Ik heb net deze speler voor 5k verkocht. Hoe kan dat?
bvbal79 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:36:
[...]

Goed om te horen, ik heb hem ook vannacht gehaald om RTTF Ben Yedder te vervangen.

https://www.futbin.com/19/squad/8990

Ik heb hem nu een hunter kaart gegeven (had nog een stuk of 8 untradables) maestro schijnt hem het meest CAM te maken, maar probeer dit eerst. Ik ben benieuwd of hij de verwachtingen waar kan maken, maar als ik alle comments en reviews lees is het een soort van mini-Gullit en dan is hij die 800k wel waard.
Oef, mooi team!
Als CAM vind ik 87/87 speed wel voldoende. Ik vond het wel prettig om zijn dribbelen en composure wat op te krikken. Alleen jammer van zijn long shots die niet onder de shooting geupgrade worden. Beide goals van hem waren finesse net buiten de 16, dus kennelijk valt dat nog wel mee.
Ben benieuwd hoe hunter jou gaat bevallen.
Die future Havertz lijkt mij overigens ook gaaf als Lcam, maar krijg ik onmogelijk in mijn team zonder pijnlijke concessies te doen die ik niet ga doen.

• ErnstMid

ErnstMid

Jack_Mojo schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:11:
[...]

Dat zeker ja. Speel je ook alleen home games?

[...]

Dat heb ik ook. ;)
Haha nee, gewoon lekker spelen :) dat alleen thuis willen spelen laat ik aan alle pros over. Probeer elke keer dat ik een wl doe goud te halen, afhankelijk van hoeveel potjes ik dan nog over heb/tijd ga ik dan door.
Bean77 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:45:
[...]

Oef, mooi team!
Als CAM vind ik 87/87 speed wel voldoende. Ik vond het wel prettig om zijn dribbelen en composure wat op te krikken. Alleen jammer van zijn long shots die niet onder de shooting geupgrade worden. Beide goals van hem waren finesse net buiten de 16, dus kennelijk valt dat nog wel mee.
Die future Havertz lijkt mij overigens ook gaaf als Lcam, maar krijg ik onmogelijk in mijn team zonder pijnlijke concessies te doen die ik niet ga doen.
Ja zijn long shot is natuurlijk al 88, dus dat zal wel meevallen. Zet je er een maestro op dan gaat die naar 98!!
Dus dat ga ik na hunter proberen.

Maar als ik zijn stats zie dan kun je met maestro bijna hetzelfde krijgen als sniper en je passen ook nog omhoog

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
Jack_Mojo schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:41:
Kan iemand mij vertellen waarom sommige bronzen spelers ineens extreem duur zijn?

https://www.futbin.com/19.../Rarmani%20Edmonds-Green/

Ik heb net deze speler voor 5k verkocht. Hoe kan dat?
Omdat ze bijvoorbeeld nodig zijn voor (league) SBC (squad building challenges).

I like how you keep the mouse running...

bvbal79 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:50:
[...]

Ja zijn long shot is natuurlijk al 88, dus dat zal wel meevallen. Zet je er een maestro op dan gaat die naar 98!!
Dus dat ga ik na hunter proberen.

Maar als ik zijn stats zie dan kun je met maestro bijna hetzelfde krijgen als sniper en je passen ook nog omhoog
Klopt, maar +5 composure vind ik toch wel erg fijn als hij onder druk speelt/schiet. Dat is mijn grootste reden om geen hunter/maestro te kiezen. We zien het na deze wl wel of ik moet switchen.

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Bean77 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:45:
[...]

Oef, mooi team!
Maar Havertz speelt wel extreem lekker. Ben blij dat ik dit untradeable cadeautje kreeg uit de basic quests, die ik nog niet had voltooid :9

Pagina: 1 ... 130 ... 200 Laatste