• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12-2025
bvbal79 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:08:
Hele CSL SBC gedaan. Totaal kosten waren 10k (vooral de laatste 2 kosten me de meeste knaken). Gewoon niks uit de packs gekregen :) Maar goed heb nu een 86 rated speler voor 10k voor een SBC
Je moet zoveel geluk hebben.

Ik zag gisteren Castro de Rijkaard SBC doen (die wilde ik ook erg graag). Hij packte maar liefst 2 future star spelers (gendouzi en die braziliaanse cv). Ik denk... als ik een walk out pack ben ik al blij. Geen enkele walkout en hoogste rating was een 84 doelman. Maar goed.. wel Rijkaard als CM erbij dus dikke prima!

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Goelan schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:11:
[...]

Je moet zoveel geluk hebben.

Ik zag gisteren Castro de Rijkaard SBC doen (die wilde ik ook erg graag). Hij packte maar liefst 2 future star spelers (gendouzi en die braziliaanse cv). Ik denk... als ik een walk out pack ben ik al blij. Geen enkele walkout en hoogste rating was een 84 doelman. Maar goed.. wel Rijkaard als CM erbij dus dikke prima!
Hier hetzelfde! Rijkaard SBC voltooid en als beste speler uit de packs die Thomas Partey van Atletico (82 rated), haha!
Al ben ik maar wat blij met Rijkaard! :9~

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Nou ik heb ook gekozen gister voor het zeldzame megapakket voor mijn omruilspelers... Steven nzonzi eruit.. achja..

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Aangezien jullie het allemaal over Rijkaard hebben, hoeveel coins moet je ongeveer investeren om hem vrij te spelen met die SBC?
Hassiebassie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:25:
Aangezien jullie het allemaal over Rijkaard hebben, hoeveel coins moet je ongeveer investeren om hem vrij te spelen met die SBC?
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/333

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Hassiebassie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:25:
In totaal kost ie rond de miljoen geloof ik! Ik had nogal wat spelers in mn club en heb eerst de Baresi SBC gedaan om die vervolgens in te leveren. Met een beetje packluck scheelt je dat ook nog wat. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:11:
[...]

Pericic speelt heerlijk 5 star wf snel genoeg en wint veel kopduels.. verdi is inderdaad minder maar heeft ook 5 star wf en heb cuadrado championsleague en icon best geprobeerd maar vind die eigenlijk niet veel beter...
Perisic is gewoon endgame

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:45:
[...]

Alleen voor serie A dan, tenzij Inter het ver gaat schoppen in de EL. Een endgame kaart voor maar 200k is wel uniek namelijk
Bossie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:45:
[...]

Super speler. Gewoon zijn nif ook al. En dat voor zo weinig coins, echt ongelooflijk.

Laatste wedstrijd kopte hij zonder te springen keihard van afstand een bal in de bovenhoek

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

Harribo schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 16:04:
[...]

Super speler. Gewoon zijn nif ook al. En dat voor zo weinig coins, echt ongelooflijk.

Laatste wedstrijd kopte hij zonder te springen keihard van afstand een bal in de bovenhoek
En wie niet springtttt! Haha sorry kon het niet laten :+ !

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

bvbal79 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:52:
[...]

Alleen voor serie A dan, tenzij Inter het ver gaat schoppen in de EL. Een endgame kaart voor maar 200k is wel uniek namelijk
nee hoor, alleen voor BPL/La Liga is alles overpriced aangezien er meer vraag naar deze kaarten is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:55
Ik speel met:
Perisic
Gomez Messi Bale
Prima spits. Donderdag even de EL versie halen.

Omdat ik IF Tete kon verkopen voor 40k + nog wat Player picks had, heb ik Frenkie voor 30k kunnen halen. Vanavond even kijken of dat wat is :)

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:06
Rttf Tagliafico extinct op de Xbox. Net Frenkie vrijgespeeld. :+
Ik kan Frenkie niet eens goed kwijt in mijn team maar puur op onderbuik gevoelens haal ik hem :)

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 22-01-2019 18:46 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
Harribo schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:46:
Ik kan Frenkie niet eens goed kwijt in mijn team maar puur op onderbuik gevoelens haal ik hem :)
Ik ook niet, maar als sub wel :)

wijze woorden

Jack_Mojo schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:15:
Ik wacht wel op zijn TOTS :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 11:21
Meer mensen die niet in kunnen loggen op Origin?
Net dankzij de kleine Kante een mooie cornergoal gemaakt. Denk echt na over lengte in je team!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
theman36 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:29:
Meer mensen die niet in kunnen loggen op Origin?
Ik kom er niet in op xbox. Kan niet inloggen op de ea servers

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-01 22:11
Jack_Mojo schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:15:
Ik heb hetzelfde met De Ligt IV.
DeBers schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:34:
[...]

Ik kom er niet in op xbox. Kan niet inloggen op de ea servers
Lukt mij ook niet, wilde net wat potjes met mijn nieuwe NL team spelen.

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-01 12:30
Denken jullie dat de Klassieker komende week bij SBC zit?

Vanaf wanneer zijn de nieuwe SBC's eigenlijk? Of wanneer worden ze bekend gemaakt?

[ Voor 43% gewijzigd door wauzer op 22-01-2019 20:11 ]

PSN: Wauzer010

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:08
Bean77 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:33:
Net dankzij de kleine Kante een mooie cornergoal gemaakt. Denk echt na over lengte in je team!
Daarom is Kante hier vervangen door Guendouzi :)
Geen nieuwe icon SBC?

Alweer? Rijkaard is net 2 dagen uit toch?

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Bean77 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:33:
Gastje van 1.68 kopt corner binnen?

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

De nieuw patch is echt een verademing! Finesse lijkt nu echt geen issue meer, finesse met timed (geel/rood) vergeet het maar! Afgelopen uren 7 potjes gespeeld Div 4 en alles gewonnen, spelers met goede balans ontwijken makkelijker tackles wat voorheen mij veel frustratie gaf (Mertens die Pogba opzij zet etc.).
Het lijkt of EA iets goeds heeft gedaan!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

simons schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:27:
De nieuw patch is echt een verademing! Finesse lijkt nu echt geen issue meer, finesse met timed (geel/rood) vergeet het maar! Afgelopen uren 7 potjes gespeeld Div 4 en alles gewonnen, spelers met goede balans ontwijken makkelijker tackles wat voorheen mij veel frustratie gaf (Mertens die Pogba opzij zet etc.).
Niet te vroeg juichen, de WL moet nog beginnen ;)

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

In div4 kom je met gemak WL niveau tegen...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:04
Op PS4 helaas nog niet binnen ben benieuwd.

Wel vanavond 5 potjes Squad Battles gedaan en alle 5 gewonnen en het spel voelde prima aan, zonder nieuwe patch dus nog.

Eens kijken of we deze week met SB weer eens lekker ver komen. 5 potjes winst op wereldklasse schiet wel lekker op d:)b

• DeBers
Ik heb nog 200k in de pocket. Met mogelijk 400k, maar dan moet ik Perisic UCL live verkopen. Waarvan ik verwacht dat hij de komende maanden meer waard wordt. Duis die hou ik het liefst nog even vast.

Wat zouden jullie als eerste upgraden in het volgende team voor de juiste balans?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IZd3QSj.png

[ Voor 5% gewijzigd door DeBers op 22-01-2019 21:37 ]

• Sleehond
DeBers schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:36:
Ik heb nog 200k in de pocket. Met mogelijk 400k, maar dan moet ik Perisic UCL live verkopen. Waarvan ik verwacht dat hij de komende maanden meer waard wordt. Duis die hou ik het liefst nog even vast.

Wat zouden jullie als eerste upgraden in het volgende team voor de juiste balans?
[Afbeelding]
De Marcos vervangen voor SIF of IF Lala?

Ben erg te spreken over Lala, heb zelf IF en zou maar wat graag zn SIF hebben.

Lijkt me wel een upgrade ten opzichte van De Marcos?

• DeBers
Sleehond schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:42:
[...]

Ja dat is het zeker. Maar is het de investering waard. Voor mijm gevoel moet ik kondogbia vervangen. Of nacho voor ramos.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:59
Na het completen van de Argentijnse league SBC (éindelijk.. 26 clubs) is mijn team compleet.
Ingame speel ik 4-1-2-1-2 met Rijkaard CDM en De Jong CM/CAM.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fV1BbJw.png

Voorheen speelde ik met onderstaand team in 3-5-2 (Messi en Butragueno wel even omwisselen ingame), maar het is imo zó veel leuker om met het bovenste team te spelen als Ajacied zijnde. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P0vW2rs.jpg

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Nachtapotheker schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 20:20:
[...]

Daarom is Kante hier vervangen door Guendouzi :)
Hoe bevalt Guendouzi? En stomme vraag; welke divisie in Rivals speel je?

PSN/Steam: Xamsix

Fraaank schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:11:
[...]

Alweer? Rijkaard is net 2 dagen uit toch?
Dan morgen waarschijnlijk, het is om de dag met deze promo

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
pc/ps4/xbox?
PC is altijd eerst, later volgen de consoles

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-01 20:48
Vanavond de keuze gemaakt de BPL SBC maar niet te doen en te cashen (werd niet echt warm van de keuzemogelijkheden); inmiddels al ruim op 1,5 a 2 ton :+ You love to see it, mensen die rustig 1,5 - 8k betalen voor bronzen spelers die je met een beetje moeite redelijk eenvoudig kan packen 8)7

Heb daarnaast 4 games gespeeld op de nieuwe patch en ik voelde eigenlijk niet zo gek veel verschil tov gister, maar de echte test volgt komend weekend natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 23-01-2019 00:17 ]

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:50
AntraXxX schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 22:36:
Na het completen van de Argentijnse league SBC (éindelijk.. 26 clubs) is mijn team compleet.
Ingame speel ik 4-1-2-1-2 met Rijkaard CDM en De Jong CM/CAM.

[Afbeelding]

Voorheen speelde ik met onderstaand team in 3-5-2 (Messi en Butragueno wel even omwisselen ingame), maar het is imo zó veel leuker om met het bovenste team te spelen als Ajacied zijnde. :)

[Afbeelding]
Pffoe lijkt me dat je tegen een goede tegenstander toch flink achter de feiten aanloopt? 4-1-2-1-2 is verdedigend al niet al te sterk en dan met Kluivert en Pavon als vleugels is het natuurlijk helemaal feest.
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat je met de coins die dit team waard is, een nog beter en stabieler team in elkaar zetten..

• Jack_Mojo
Sindskort (wedstrijd of 20) speel ik met de backs Marcelo en Hakimi. Alleen staan zij beide continu uit positie, terwijl zij als instructie stay back hebben. Komt dat doordat hun aanvallende work rate hoger dan hun verdedigende work rate is?

Of moet ik me niet zo aanstellen en went het vanzelf?

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:08
Xamsix schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 22:55:
[...]

Hoe bevalt Guendouzi? En stomme vraag; welke divisie in Rivals speel je?
Ik speel in div5 (bijna naar 4 :P), bevalt tot nu toe goed. Nog niet verloren sinds ik hem heb :+
Hij onderschept veel ballen, sterk in de duels, alle passes komen aan. Ik gebruik hem in 41212(2) als cdm met powerhouse kaart. Hij is ook erg fel, hiervoor speelde ik met Nainngolan op deze positie die is nog niet iets feller.

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 23-01-2019 06:16 ]

buurman3 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:15:
[...]

Gastje van 1.68 kopt corner binnen?
haha, zou je idd kunnen lezen. Nee dankzij de kleine Kante kon een speler van mij makkelijk binnen koppen.

Gisteren een bagger avond gehad. Niets liep. Zal met mezelf te maken hebben, maar desondanks zijn toty messi en toty de gea (voor nif de gea) verkocht.
Voorlopig mag Reus weer opdraven, maar nog geen idee wat ik met de sloot coins ga doen. Misschien weer eens op zoek naar een leuke 41212(2) formatie/tactics.

• DeBers
Ndombele sbc kan gedaan worden voor 320k. Is hij het waard? Kante kost hetzrlfd.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

DeBers schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 07:55:
Ndombele sbc kan gedaan worden voor 320k. Is hij het waard? Kante kost hetzrlfd.
Ben ik ook benieuwd naar, heb nu Kante - Fekir UCL live maar niet zo tevreden over fekir..

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik speel momenteel met het volgende team: https://www.futbin.com//19/squad/4456418
Ben over fekir niet zo heel tevreden en twijfel om m'n team zo te maken: https://www.futbin.com//19/squad/4456435

Iemand bekend met ben yedder op het middenveld? En is griezmann een goede spits?

Ben benieuwd :)

• heppe01
  • Laatst online: 13-11-2025
Jaap. schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:48:
[...]

Wellicht als mosterd na de maaltijd, maar ik zou zeggen pak de gene die het beste bij jou team past. Ik ben zelf met pijn in het hart (als Ajacied zijnde) voor Dumfries gegaan, naar mijn idee de minst slechte van de twee. Dolberg UCL voelde bij mij clunky aan en zijn work rates helpen ook niet echt. Dumfries is op het eerste oog beter, maar voelde ingame ook een stuk minder dan Walker.
Moet de SBC nog voltooien denk dat ik ook wel voor Dumfries ga en ben ook 100% Ajacied. Heb een eredivisie elftal daar past ie mooi op de plek van IF Kenny Tete.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Schuimpje schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:01:
Ik speel momenteel met het volgende team: https://www.futbin.com//19/squad/4456418
Ben over fekir niet zo heel tevreden en twijfel om m'n team zo te maken: https://www.futbin.com//19/squad/4456435

Iemand bekend met ben yedder op het middenveld? En is griezmann een goede spits?

Ik speel juist graag met Fekir. Behendig en weet zn passes overal doorheen te prikken. Scoort regelmatig een vrije trap. En zijn linksbenige finesses vliegen er ook in.

https://www.futbin.com/19/squad/4041155

Maar ik speel hem als rechter CAM in een 4231 of centrale CAM in een 433(4).

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025

Ik heb RTTF Yedder op CAM en Griezman in de spits. Ben is een heerlijk spelertje en zn enige nadeel is zijn stamina. Je ziet dat die halverwege tweede helft wel echt minder wordt en rijp is voor een wissel dus hou daar rekening mee. Griezman heb ik al hele tijd in de spits staan en blijft heerlijk spelen. Zijn weakfoot is voor mij zijn grootste nadeel daarom is het lekker om ben yedder met 5* weak foot er achter te hebben

• DeBers

Toevallig speel ik sinds kort met dit team:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IZd3QSj.png

Bevalt mij tot nu toe prima. Ben Yedder scoort meer dan Griezman. Erg behendig ventje.
Maar Kondogbia moet vervangen worden. Ik kan de Ndombele doen met wat untradeables. Maar ik vind de packs die er uit komen echt slecht. Dan stop ik mijn untradeables liever ergens anders in eigenlijk.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-01 15:56
Sleehond schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:42:
[...]

Dan beter gelijk z'n TIF :)

PSN: Maichel

• AntraXxX
  • Laatst online: 10:59
Shreddaaa schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 00:34:
[...]

Pffoe lijkt me dat je tegen een goede tegenstander toch flink achter de feiten aanloopt? 4-1-2-1-2 is verdedigend al niet al te sterk en dan met Kluivert en Pavon als vleugels is het natuurlijk helemaal feest.
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat je met de coins die dit team waard is, een nog beter en stabieler team in elkaar zetten..
Kan ik nog iets aan de opstelling veranderen zoals 4-2-3-1? Pavon met zijn stamina van 98 laat ik wel terugkomen tijdens het verdedigen trouwens, maar we gaan het zien komende WL :9.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

bbblije schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:32:
[...]

Ik speel juist graag met Fekir. Behendig en weet zn passes overal doorheen te prikken. Scoort regelmatig een vrije trap. En zijn linksbenige finesses vliegen er ook in.

https://www.futbin.com/19/squad/4041155

Maar ik speel hem als rechter CAM in een 4231 of centrale CAM in een 433(4).
mrjobby schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:04:
[...]

Ik heb RTTF Yedder op CAM en Griezman in de spits. Ben is een heerlijk spelertje en zn enige nadeel is zijn stamina. Je ziet dat die halverwege tweede helft wel echt minder wordt en rijp is voor een wissel dus hou daar rekening mee. Griezman heb ik al hele tijd in de spits staan en blijft heerlijk spelen. Zijn weakfoot is voor mij zijn grootste nadeel daarom is het lekker om ben yedder met 5* weak foot er achter te hebben
DeBers schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:04:
[...]
Bevalt mij tot nu toe prima. Ben Yedder scoort meer dan Griezman. Erg behendig ventje.
Maar Kondogbia moet vervangen worden. Ik kan de Ndombele doen met wat untradeables. Maar ik vind de packs die er uit komen echt slecht. Dan stop ik mijn untradeables liever ergens anders in eigenlijk.
Thanks voor de reacties! Toch maar is proberen met griezmann @ spits en ben yedder op cam. :) :)

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 09:38
Wat je ook kan doen bij in-game tactics/opstelling:

Griezman op RCAM en naar binnen komen.
Ben Yedder op CAM of ST, maakt allemaal niet uit, dat jochie kan echt alles. Heb zijn IF maar ga zeker weten nog een keer zijn EL-Live kaartje halen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01 10:22
Zit nog in dubio om m'n coins te spenderen aan Baby Cruyff
Of om voor de coins die heb ik mn team op meerdere plekken te versterken.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 09:38
@Miggell Als je Cruijff kan halen, welke versie dan ook, zou ik daar niet eens aan twijfelen. Doen dus.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Miggell
GAITii schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:24:
@Miggell Als je Cruijff kan halen, welke versie dan ook, zou ik daar niet eens aan twijfelen. Doen dus.
Maar dat zou wel betekenen dat mn coins ook direct op zijn ;)
Dus dan kan ik verder niets meer versterken, terwijl dat stiekem nog wel nodig is.

Maarja spelen met Cruyff ben ik ook wel heel benieuwd naar

• Miggell
https://www.futbin.com//19/squad/4459543

Dit zou ik er dan ook van kunnen maken.
Met eventueel nog de hoogste kaart van Ben Yedder

• buurman3
  • Laatst online: 30-10-2025
buurman3 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:58:
Hebben jullie nog tips voor aanpassing/vervanging/versterking etc....?

https://www.futbin.com//19/squad/4424016

Zit al tijdje in mijn hoofd met:

- Messi of Yedder IF op SP (eerst sparen), Griezmann dan naar middenveld
- Courtois ipv Navas (heb m 2 potten geprobeerd maar eerste indruk was slecht, wellicht langer de tijd geven)
- Williams IF als supersub?
- Kiezen voor een opstelling met CAM(s)?

Heb Griezmann nu op get in behind en stay forward, Suarez als schaduwspits, Casemiro stay back.

thanks alvast :)

NB. Heb Modric, Kroos, Kondogbia en Vidal nog op de bank
iemand? thanks!! :)
Beetje aan het kijken naar mijn 41212(2) formatie nu ik wat spelers verkocht heb.

Zit te twijfelen om toty modric te verkopen en toty ronaldo + bentancur te halen voor mijn nieuwe team. Van de laatste niet zo'n grote fan, maar misschien valt het mee.
Of zouden jullie de coins beter verdelen over het team? (5,5mln als ik Modric hou).
https://www.futbin.com/19/squad/2762472
Ik start overigens in 4231 ivm chemistry. Ballack, Keane, V Dijk en Ibra zijn untradable.

• Miggell
Bean77 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:53:
Beetje aan het kijken naar mijn 41212(2) formatie nu ik wat spelers verkocht heb.

Zit te twijfelen om toty modric te verkopen en toty ronaldo + bentancur te halen voor mijn nieuwe team. Van de laatste niet zo'n grote fan, maar misschien valt het mee.
Of zouden jullie de coins beter verdelen over het team? (5,5mln als ik Modric hou).
Ik start overigens in 4231 ivm chemistry. Ballack, Keane, V Dijk en Ibra zijn untradable.
En ik al blij dat ik nu op 1,1 mil coins zit ;)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36

wat.....een.....team :o

Die ragequit ik al voordat de aftrap begonnen in :Y

wijze woorden

• Goelan
@Bean77 mooi team, man! Merk je veel verschil tussen de standaard kaarten en de toty kaarten?

• lwd-kevin
  • Laatst online: 12:33
Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar het begin van de CL en EL. :*)
Het wordt heel anders kijken naar de wedstrijden door alle live cards.
Helaas is de kans klein dat Fekir een upgrade krijgt tegen Barcelona...
Ik hoop dat Ben Yedder, Kimpembe en Kondogbia in ieder geval een upgrade gaan krijgen.

https://www.futbin.com/19/squad/4460718

• Jack_Mojo
Ik zie hier de leukste en creatiefste teams voorbij komen.

Online alleen maar full bpl. 8)7

• Miggell
Jack_Mojo schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:49:
Ik zie hier de leukste en creatiefste teams voorbij komen.

Online alleen maar full bpl. 8)7
Inderdaad.
speel zelf voor het 2e jaar met hoofdzakelijk LaLiga.
Komt dit jaar vooral doordat ik in het begin al direct Isco en Ramos packte.

• joekkiefc
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-04-2025

Griezman is prima alleen zijn wf 3☆ is een klein min puntje vind ik desondanks gebruik ik mm en ben tevreden

• joekkiefc
lwd-kevin schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:27:
Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar het begin van de CL en EL. :*)
Het wordt heel anders kijken naar de wedstrijden door alle live cards.
Helaas is de kans klein dat Fekir een upgrade krijgt tegen Barcelona...
Ik hoop dat Ben Yedder, Kimpembe en Kondogbia in ieder geval een upgrade gaan krijgen.

https://www.futbin.com/19/squad/4460718
Ben je blij met benzema ? Ik heb hem ook maar valt me vies tegen draai cirkel van een vrachtwagen speelde eerst met suarez en griezman, benzema gekocht voor suarez maar gelukkig suarez niet weg gedaan.

Wat ik een goeie spelwr vins en egr super blij mee ben is doucoure van de premier league sbc egt beest in mijn 4231

Keane is je zwakste speler denk ik? Tenzij je er tevreden over bent kan die wel een upgrade krijgen naar TOTY Kante of Prime Petit

• Razz89
Wie weet ook alweer de site waar je de waarde van sbc's kan vinden welke de moeite waard zijn ..

• Goelan
Razz89 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:17:
Wie weet ook alweer de site waar je de waarde van sbc's kan vinden welke de moeite waard zijn ..
https://www.futbin.com/squad-building-challenges

Bovenin het scherm kan je ook specificeren op wat voor SBC je zoekt. Ik denk dat je op zoekt bent naar welke league SBC's de moeite waard zijn:

https://www.futbin.com/st...age=1&sort=vfc&order=desc

[ Voor 29% gewijzigd door Goelan op 23-01-2019 12:22 ]

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Miggell schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:26:
[...]

Maar dat zou wel betekenen dat mn coins ook direct op zijn ;)
Dus dan kan ik verder niets meer versterken, terwijl dat stiekem nog wel nodig is.

Maarja spelen met Cruyff ben ik ook wel heel benieuwd naar
Cruyff is fantastisch, afwerken kan beter maar dribbel en pass zijn top. Overal komt die tussenuit en elke pass is goed. Hyperlink met frenkie dus komt voor mij perfect uit

• joekkiefc
Iemand suggesties ik speel dit als een 4231 met casemiro stay in the back en doucoure als box to box met mee opkomen ik twijfel om petit voor casemiro te halen en ook als box to box te gebruiken. Heb ook aan zitten denken om overmars voor dembele te halen maar dan komt suarez niet op 10 chem. dembele en mbape spelen trouwens op ram en lam voor hun timed finnese shots

https://www.futbin.com//19/squad/4463754

• xavento
  • Laatst online: 01-10-2025
joekkiefc schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:21:
Iemand suggesties ik speel dit als een 4231 met casemiro stay in the back en doucoure als box to box met mee opkomen ik twijfel om petit voor casemiro te halen en ook als box to box te gebruiken. Heb ook aan zitten denken om overmars voor dembele te halen maar dan komt suarez niet op 10 chem. dembele en mbape spelen trouwens op ram en lam voor hun timed finnese shots

https://www.futbin.com//19/squad/4463754
Wat voor suggesties zoek je naar ?

Kimpembe > varane
Buffon > Courtois
Thiago silva > Sergio ramos
Felipe luis > Marcelo
Casemiro > UEL Kondogbia ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Sleehond
Die bedoel ik eigenlijk ja ;)

• DeBers
Sleehond schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:09:
[...]

Die bedoel ik eigenlijk ja ;)
Die vind ik wel rete duur voor wat een back brengt in een 4-3-3.

• joekkiefc
xavento schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:57:
[...]

Wat voor suggesties zoek je naar ?

Kimpembe > varane
Buffon > Courtois
Thiago silva > Sergio ramos
Felipe luis > Marcelo
Casemiro > UEL Kondogbia ?
Kimpembe is top egt een monster heb er aan zitten denken om varane ernaast te zetten maar inwisselen doe ik niet marcelo staat op de planning maar zoek het meer in de voorhoede.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:50
AntraXxX schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:58:
[...]

Kan ik nog iets aan de opstelling veranderen zoals 4-2-3-1? Pavon met zijn stamina van 98 laat ik wel terugkomen tijdens het verdedigen trouwens, maar we gaan het zien komende WL :9.
Dat is zeker een goede optie. 4-2-3-1 ontzie je je verdediging meer.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:45
joekkiefc schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:27:
[...]

Kimpembe is top egt een monster heb er aan zitten denken om varane ernaast te zetten maar inwisselen doe ik niet marcelo staat op de planning maar zoek het meer in de voorhoede.
Je kan het evt zo doen (afhankelijk hoeveel je te besteden hebt): https://www.futbin.com//19/squad/4469418

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Maichel
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxmrL9tVsAoWILx.jpg

Mbappe, tjeez

• Maichel
Ja die is op de brommer....andere spelers zijn....lopes....

#Brabantsgrapje ;(

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-01 15:00
Mbappé ook gewoon nog eens als spits, dat wordt een hele dure kaart.
sirkeith schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:51:
Mbappé ook gewoon nog eens als spits, dat wordt een hele dure kaart.
Inderdaad een ST kaart geeft heel wat mogelijkheden qua positie in een team
Maichel schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:44:
[...]

Ja die is op de brommer....andere spelers zijn....lopes....

#Brabantsgrapje ;(
Ah vandaar dat hij zo heet, staat natuurlijk 90 minuten op bijna 1 plek

• DeBers
Ik ben momenteel aan het kijken hoe ik kan verbeteren op de flanken. Ik speel nu met Mbappe en Douglas costa in een 4-3-3. Beide kunnen lekker weglopen van hun directe tegenstander.
Weten jullie waar ik goeie tutorials of manuals kan vinden voor wingers?
Ik ben op zoek naar tips en trucs. De standaard youtube vids heb ik al gezien. Maar hoop iets meer in depth

• Xamsix
Nachtapotheker schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 06:13:
[...]

Ik speel in div5 (bijna naar 4 :P), bevalt tot nu toe goed. Nog niet verloren sinds ik hem heb :+
Hij onderschept veel ballen, sterk in de duels, alle passes komen aan. Ik gebruik hem in 41212(2) als cdm met powerhouse kaart. Hij is ook erg fel, hiervoor speelde ik met Nainngolan op deze positie die is nog niet iets feller.
Heb hem nu ook met Anchor. Na 2 wedstrijden erg enthousiast over!

Vandaag ook weer een icon SBC gereleased?

• DeBers
Zijn die talents goede investeringen?
Wat gebeurd er met hun waarde als ze niet meer in de packs zitten? Dan durf ik het wel aan een keer 500-600k uit te geven om er 1 te proberen :)

• Xamsix
DeBers schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 19:19:
Zijn die talents goede investeringen?
Wat gebeurd er met hun waarde als ze niet meer in de packs zitten? Dan durf ik het wel aan een keer 500-600k uit te geven om er 1 te proberen :)
Ik weet niet hoe het qua investmentwaarde zit, maar de twee die ik heb spelen in ieder geval heerlijk. Als ze uit de packs zijn zou ik wel verwachten dat de prijs nog wat stijgt. Of iedereen heeft geïnvesteerd en probeert ze dan van de hand te doen...

• Razz89
Twijfel om frenkie te halen...
Nog grotere twijfel om of vvd sif te halen met oog op winterupgrade of om potm vvd te doen..(endgame).
Wie gaat mij helpen met mijn twijfels :p
Razz89 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 19:55:
Nog grotere twijfel om of vvd sif te halen met oog op winterupgrade of om potm vvd te doen..(endgame).
De POTM-versie is gewoon een muur van gewapend beton. Levert nu ook nog wel wat leuke packs op met die FS!

• Jack_Mojo
Had oa flashback Casillas ingeleverd voor Frenkie de Jong. Bleef er niet zo heel veel meer over. Vind het een erg fijne speler, niet zo duur, alleen lastig te linken.

Sif v Dijk gehaald voor de aankomende winterupgrades ja. Zal wss 88 worden. Z’n potm is 1 rating hoger, maar ja wel packs.
Jack_Mojo schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 20:21:
[...]

Had oa flashback Casillas ingeleverd voor Frenkie de Jong. Bleef er niet zo heel veel meer over. Vind het een erg fijne speler, niet zo duur, alleen lastig te linken.
Wat kost ie ongeveer met Casillias?

• Razz89
Ik ga iedergeval zoiezo voor vvd sif denk ik maar . Zie dat de potm al flink is gestegen en toch maar voor tradable gaan..
Winterupgrades komen niet voor maandag denken jullie?
Want dan sla ik hem maandag in als hij goedkoper is dan nu(360k)
Razz89 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 20:40:
Ik ga iedergeval zoiezo voor vvd sif denk ik maar . Zie dat de potm al flink is gestegen en toch maar voor tradable gaan..
Winterupgrades komen niet voor maandag denken jullie?
Want dan sla ik hem maandag in als hij goedkoper is dan nu(360k)
Winterupgrades zijn volgens mij pas in februari, dus je hebt kans dat het pas over 2 weken is.

• Razz89
Fraaank schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 20:41:
[...]

Winterupgrades zijn volgens mij pas in februari, dus je hebt kans dat het pas over 2 weken is.
Oh top! Wou nieuw team halen maar wacht ik ook maar even maandje mee.. speel nu nog met uel yedder uel kondogbia maar hopelijk dat die straks ook gaan stijgen en in de hype maar verpatsen..

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
Ik heb Frenkie, en vind hem tot nu toe niet veel beter spelen dan bijv. een Rabiot 83 NIF. Moet wel als kanttekening plaatsen dat ik pas een paar potjes met hem gespeeld heb. Frenkie haal je meer voor de fun factor, niet omdat de kaart OP is vind ik.

I like how you keep the mouse running...

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:09
El Profesor schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:39:
[...]

Ik heb Frenkie, en vind hem tot nu toe niet veel beter spelen dan bijv. een Rabiot 83 NIF. Moet wel als kanttekening plaatsen dat ik pas een paar potjes met hem gespeeld heb. Frenkie haal je meer voor de fun factor, niet omdat de kaart OP is vind ik.
Ik dacht het eerst ook, maar nu merk ik dat zijn snelheid, beweeglijkheid en dribbel erg handig zijn. Heerlijk wegdraaien van de tegenstander :)

• lwd-kevin
  • Laatst online: 12:33
joekkiefc schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:04:
[...]

Ben je blij met benzema ? Ik heb hem ook maar valt me vies tegen draai cirkel van een vrachtwagen speelde eerst met suarez en griezman, benzema gekocht voor suarez maar gelukkig suarez niet weg gedaan.

Wat ik een goeie spelwr vins en egr super blij mee ben is doucoure van de premier league sbc egt beest in mijn 4231
Ik gebruik Benzema als aanspeelpunt. Ben Yedder en Fekir komen er dan overheen. Dit werkt voor mij prima. Ook kopt hij er zo af en toe een in en heeft hij soms heerlijke schoten binnen de 16. Doucoure is wellicht tzt een optie voor mij. Dank voor de tip!

• Jack_Mojo
Bossie schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 20:39:
[...]

Wat kost ie ongeveer met Casillias?
Ja daar vraag je me wat. Ik had wel nog wat untradebles maar zou geloof ik 50k kwijt zijn als ik die untradebles had moeten kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Jack_Mojo op 23-01-2019 22:22 ]

Pagina: 1 ... 129 ... 200 Laatste