Dat is juist niet raar. Dan doet ie dus iets anders dan voorheen.bvbal79 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 18:06:
[...]
raar dat dan opeens alleen deze week is terwijl hij daarvoor altijd 10-15 wins haalt. Volgens mij geeft hij ook zelf aan dat het in de afronding tegenzat alleen dan als constante factor.
90 rated spelers zijn zelfs <100k te koop. (Kroos, Modric)Valandil schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:37:
[...]
Een speler van 90 rated kost al snel 200k plus op de transfermarkt , dan ga je niet met een SBC voor 12k een 90 rated speler binnenhalen.
Then I stand corrected 😉buurman3 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 18:38:
[...]
90 rated spelers zijn zelfs <100k te koop. (Kroos, Modric)
Maar met 12k en nagenoeg niks noemenswaardig in je club ga je de meeste high rated SBC’s niet redden.
wijze woorden
Futbin is geblocked op werk, kan iemand dadelijk een prijsindicatie posten van de Ndombele SBC en of er nog nieuwe icon SBC is toegevoegd?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lol wat een prutsers bij EA. Onderdeel van de Ndombele SBC was 'France'. Zetten ze de Nederlandse vlag neer.... 🤦🏻♂️
staan nog geen prijzen bij op futbinBossie schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:02:
Futbin is geblocked op werk, kan iemand dadelijk een prijsindicatie posten van de Ndombele SBC en of er nog nieuwe icon SBC is toegevoegd?
Matige kaart als ik eerlijk ben.Bossie schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:02:
Gebruik de mobiele app anders? Werkt goedBossie schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:02:
2 Euro/MB met KPN/Roamingbuurman3 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:21:
[...]
Gebruik de mobiele app anders? Werkt goed
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hij staat nu op 309K (PS4).Bossie schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:02:
Vrij duur ook, maar natuurlijk beter te linken dan Frenkie
Joe Gomez lijkt me erg goed, maar veel voor een untradeable.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:40:
Joe gomez sbc of fabinho sif naast vvd sif?
Ben overigens wel benieuwd naar de impact van de injury-prone trait.
Verwijderd
Wat bedoel je met injury prone trait?Bossie schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:45:
[...]
Joe Gomez lijkt me erg goed, maar veel voor een untradeable.
Ben overigens wel benieuwd naar de impact van de injury-prone trait.
Ja ik twijfel erg over die sbc... Ik wil sandro en lala op de flanken houden zonder dat ergens de chem naar de knoppen gaat vandaar dat ik of gomez of fabinho naast vvd wil... Denk zal hier even advies inwinnen
Anders eerst simpelweg met Fabinho testen, die kun je tenminste nog verkopen als het niet bevalt.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:53:
[...]
Wat bedoel je met injury prone trait?
Ja ik twijfel erg over die sbc... Ik wil sandro en lala op de flanken houden zonder dat ergens de chem naar de knoppen gaat vandaar dat ik of gomez of fabinho naast vvd wil... Denk zal hier even advies inwinnen
Huh. Beetje provider doet 2gb voor een tientje per maand
Wat baal ik ervan dat Zlatan moeilijk te linken is...
Stond net 2-0 achter in een potje Div Rivals, dus ik dacht, ik gooi Zlatan erin voor Promes. 30 in-game minuten, 2 goals en 4 assists later van Prime Icon Zlatan, en de overwinning was binnen. Wat een geweldenaar is het toch ook
Stond net 2-0 achter in een potje Div Rivals, dus ik dacht, ik gooi Zlatan erin voor Promes. 30 in-game minuten, 2 goals en 4 assists later van Prime Icon Zlatan, en de overwinning was binnen. Wat een geweldenaar is het toch ook
Is ook wel een Lada inruilen voor een Ferrari natuurlijkchengbondkwok schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:50:
Je hebt anders opties genoeg. Desnoods kost t je meteen een wissel.chengbondkwok schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:50:
Ik gebruik m op 7 chemistry.
Betere vraag is hoe gebruik je hem?, ik speel voornamelijk met twee get-in-behind spitsen dus zit eraan te denken hem als CAM erachter te zetten in 41212/352, maar als ST in 4231 kan ook met de genoemde spitsen als side-cams.Shreddaaa schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:05:
[...]
Je hebt anders opties genoeg. Desnoods kost t je meteen een wissel.
Ik gebruik m op 7 chemistry.
Rijkaard over een paar minuten klaar. Nog de 86-rated squad inleveren + Rui Costa (is toch wel matig). Voorlopig nog niks uit de ingeleverde packs gekregen.
Voor ongeveer 450k gedaan met een aantal spelers uit m'n club.
Voor ongeveer 450k gedaan met een aantal spelers uit m'n club.
[ Voor 17% gewijzigd door Fraaank op 21-01-2019 21:23 ]
Zal eens proberen of ik shearer wat vind.Harribo schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:42:
Ik heb FS Cutrone en FS Bentacour gekocht voor mijn serie a team.
Kostte me een 750k totaal.
Test ze nu beiden. Nu 6 wedstrijden mee gespeeld.
Bentacour is wat sloom maar geeft wel rust op het middenveld. Staat vaak goed te dekken. Ook zijn fysiek en passing is goed. Geef het nog wat tijd, vind hem wel redelijk goed maar nog niet het bedrag waard.
Ik vind Naingolan nif nu beter nog.
Cutrone is ook niet heel erg snel, tenminste niet voor een spits. Het is zo'n spits die niet echt opvalt maar hij tikt ze er wel in en is een echte teamplayer. Uiteraard een lekker schot, die gaan er bijna allemaal in.
Aankoop Cutrone ben ik meer tevreden over dan Bentacour. Ik geef het nog wat meer tijd.
Prime Shearer is mijn beste spits, dat is voor een icon van zijn kaliber een koopje vind ik.
Mijn team nu
Heb nu van basten staan naast tevez, maar voor 560000 kan ik hem wel even uitproberen.
Godver, heb ik zon future star is het die kut keeper van fiorentina
Speel hem ook in 352 wel als spits, maar start met 451 en heb er 2 icons achter staan voor de chem.Bossie schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:08:
[...]
Betere vraag is hoe gebruik je hem?, ik speel voornamelijk met twee get-in-behind spitsen dus zit eraan te denken hem als CAM erachter te zetten in 41212/352, maar als ST in 4231 kan ook met de genoemde spitsen als side-cams.
Maar weet je budget niet, maar op deze manier kan ik een Ajax/ oud Ajax spelers team maken
Had hem eerder op 7 chem en toen was die ook nog super
https://www.futbin.com//19/squad/4320282
[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 21-01-2019 22:11 ]
Cam is geen optie door workrates plus stamina.Bossie schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:08:
[...]
Betere vraag is hoe gebruik je hem?, ik speel voornamelijk met twee get-in-behind spitsen dus zit eraan te denken hem als CAM erachter te zetten in 41212/352, maar als ST in 4231 kan ook met de genoemde spitsen als side-cams.
Ik gebruik m als spits in 4-2-3-1 (beide versies) of als LS in 4-1-2-1-2 (2).
Complete Rijkaard SBC gedaan, beste speler uit Packs: Horn. Helaas Pindakaaaaas
Rijkaard walk-out vind ik anders best goed 
Maar balen dat er verder niks bij zat.
Maar balen dat er verder niks bij zat.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
???? Oke hij doet dus nu constant binnen 1 week iets anders wat hij zelf niet doorheeft....Shreddaaa schreef op maandag 21 januari 2019 @ 18:30:
[...]
Dat is juist niet raar. Dan doet ie dus iets anders dan voorheen.
Nee dat is inderdaad niet raar
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 21-01-2019 22:30 ]
Wat wil je hier nou mee bereiken? Ik probeer de beste man te helpen, jij wil enkel mijn antwoorden bekritiseren.bvbal79 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:28:
[...]
???? Oke hij doet dus nu constant binnen 1 week iets anders wat hij zelf niet doorheeft....
Nee dat is inderdaad niet raar
Iemand ervaring met die nieuwe NDombele Future stars?
Ik heb sinds kort een Frans/ La lige team. Op het middenveld staat nu nog een NIf Kondogbia. Ik twijfel of ik hier 320k aan uit moet geven of gewoon Kante of Pogba moet kopen.
Ik heb sinds kort een Frans/ La lige team. Op het middenveld staat nu nog een NIf Kondogbia. Ik twijfel of ik hier 320k aan uit moet geven of gewoon Kante of Pogba moet kopen.
Ik zou voor Kanté gaan.DeBers schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:56:
Iemand ervaring met die nieuwe NDombele Future stars?
Stats van Ndombele vallen tegen en Kanté is de beste CDM in de game.
Idd, daarnaast is Kante simpelweg tradeable.Shreddaaa schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:59:
[...]
Ik zou voor Kanté gaan.
Stats van Ndombele vallen tegen en Kanté is de beste CDM in de game.
Heb op het middenveld nu Casemiro en Fabinho staan, ik wil er eentje vervangen en twijfel tussen Kante en Guendouzi. Kante is natuurlijk een goede CDM, maar Guendouzi heeft met shadow ook goede defensieve stats en geweldige stats voor long distance shots, mocht ie mee naar voren komen...
What to do?
What to do?
PSN/Steam: Xamsix
Dacht na de packunluckz van het weekend en squad Battles ff mijn basis doelstellingen afmaken. 1 er van was als reward 2 players 1 rare.
Krijg ik rode confetti en daar kwam Havertz. Ben er zeer blij mee. Past goed in mijn PL met gnarby LM. Kan hem niet verkopen helaas
Krijg ik rode confetti en daar kwam Havertz. Ben er zeer blij mee. Past goed in mijn PL met gnarby LM. Kan hem niet verkopen helaas
[ Voor 5% gewijzigd door Passievrucht op 22-01-2019 06:38 ]
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Kante is een hele fijne CDM. Snel, sterk en zit overal tussen.Xamsix schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 00:36:
Heb op het middenveld nu Casemiro en Fabinho staan, ik wil er eentje vervangen en twijfel tussen Kante en Guendouzi. Kante is natuurlijk een goede CDM, maar Guendouzi heeft met shadow ook goede defensieve stats en geweldige stats voor long distance shots, mocht ie mee naar voren komen...
What to do?
Long distance shots zijn bij mij voor hem niet relevant, omdat ik hem op "stay behind" heb staan.
Daarvoor heb ik dan Eriksen en die scoort voor een middenvelder best vaak.
wijze woorden
@Valandil Heb jij nog iemand bij Kante staan voor de lengte op het middenveld?
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Eriksen, maar mis de lengte eigenlijk niet.GAITii schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:41:
Uittrappen door de tegenstander wordt opgevangen door de CV thiago Silva en kimpenbe.
Nagenoeg iedereen speelt het middenveld aan over de grond , dus is lengte niet heel belangrijk.
wijze woorden
ik ben benieuwd naar jouw team, kan je die eens posten?Valandil schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:47:
[...]
Eriksen, maar mis de lengte eigenlijk niet.
Uittrappen door de tegenstander wordt opgevangen door de CV thiago Silva en kimpenbe.
Nagenoeg iedereen speelt het middenveld aan over de grond , dus is lengte niet heel belangrijk.
Ik heb ongeveer 150 wedstrijden met futmas Torreira en Rttf Renato Sanches op het middenveld gespeeld, als cm met stay behind. De lengte is mij ook niet tegengevallen. Futmas Boateng en SIF v Dijk erachter en zij koppen alle hoge ballen weg.GAITii schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:41:
Zou dus voor Kante gaan en degene die naast hem komt te staan niet selecteren op lengte. Mocht het je niet bevallen kun je altijd nog een langere speler kopen, maar dat lijkt me dus sterk.
Heb zelf Kante en Fabinho als CDM's. Verder daarachter Marcelo - Varane - SIF van Dijk - Walker.
Fabinho is erg goed hoor maar mis het soepele ervan. Wil nog ff wachten tot Liverpool - Bayern, kijken of ik Fabinho UCL dan kan verkopen voor tussen de 500-600k.
Fabinho is erg goed hoor maar mis het soepele ervan. Wil nog ff wachten tot Liverpool - Bayern, kijken of ik Fabinho UCL dan kan verkopen voor tussen de 500-600k.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
heb je helemaal gelijk in. Naast het feit dat afronden wat tegen zat. Ligt het niet niet alleen daar aan. Verdedigend was drama / is drama op dit moment. Krijg ze te gemakkelijk tegen. Van een 4-1 voorsprong en dan weggeven naar 4-4 (rivals)Shreddaaa schreef op maandag 21 januari 2019 @ 18:30:
[...]
Dat is juist niet raar. Dan doet ie dus iets anders dan voorheen.
Ik speel hoofdzakelijk met 2 formaties.
1e) https://www.futbin.com//19/squad/2833934
2e) https://www.futbin.com//19/squad/2974789
in de beide opstellingen blijven de backs achter tijdens aanvallen.
Met name het kort verdedigen is heel lastig. Als ik tegen sommige tegenstanders speel die blijven gewoon aan je kleven. Maakt niet uit welke kant je op beweegt ze gaan gewoon mee. (bijna telepathie
1 punt van verbetering is het uitverdedigen ik wil teveel voetballend de oplossing zoeken. Soms maar gewoon rammen.....
Mocht je nog tips hebben voor verdedigen hoor ik het graag.
Nu is dit mijn team tijdens de wedstrijd (start iets anders waardoor Mahrez ook chem 10 heeft).mrjobby schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:54:
[...]
ik ben benieuwd naar jouw team, kan je die eens posten?
https://www.futbin.com/19/squad/4422324
Aguero en Alex Sandro zijn untradable.
Meunier is momenteel even een tijdelijke pleister voor rechtsachter, maar hier komt lala of walker nog voor in de plaats.
Kante heb ik staan op "stay behind"
Eriksen heb ik een vrije rol gegeven. Hierdoor komt hij vaak in scoringspositie. Door de vele meters redt hij niet 90 minuten, vandaar Frenkie de Jong als vaste invaller in de 2e helft.
Lukaku is echt supersterk aan de bal. Wellicht niet de snelste, maar scoort echt vaak.
Mijn twijfels zitten nu nog bij Son en Mahrez. Maar vanwege Eriksen kan ik Son niet wisselen.
Wil eerst mijn achterhoede weer gaan updaten. Misschien IF Robertson waardoor ik van Dijk kan kopen en wellicht Sane weer op LM. Moet ik alleen afscheid nemen van Alex Sandro en daar ben ik nog niet over uit.
Sinds kort weer teruggegaan naar 4-4-1-1.
Met 4-2-3-1 kwam ik te weinig in scoringspositie ondanks 3 CAM's.
Aguero zwerft om Lukaku heen en dat is daardoor een mooi duo geworden. Speelt veel fijner dan 4-2-3-1.
Kante en Eriksen zijn samen een sterk middenveld; een balafpakker en een spelverdeler.
Twijfel ook nog over de Bruyne of Pogba ipv Eriksen, maar weet niet of die twee nou echt zoveel verschillen.
Sta open voor tips. Heb nu even geen coins (max 20K) en de rechtsachter is momenteel prioriteit nr 1.
uiteindelijk wil ik denk ik hier naar toe werken:
https://www.futbin.com/19/squad/4422647
(lukaku en aguero switchen dan ingame)
wijze woorden
Ik kijk altijd naar de lengte van de tegenstander. Bij types ala Kante gaan al mijn uittrappen richting Gullit/Ibra en kan ik snel gevaarlijk worden omdat die luchtduels altijd gewonnen worden.Valandil schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:47:
[...]
Kante is een leuk enkelbijtertje op het middenveld, maar zodra er bewust hoge ballen gespeeld gaan worden merk je wel de flinke minpunten van hem.
Vaak is een combi van kante en pogba wel erg fijn.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Hij rendeert bij mij alleen als spits met een snelle cam erachter.chengbondkwok schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:50:
Ben blij dat ik hem gehaald heb. Tevez voor in geleverd, geen moment spijt.
Ik heb er een hunter kaart op gezet. Verder duurde het wel een 30 wedstrijden voordat hij echt explodeerde.cubert20 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:55:
[...]
Zal eens proberen of ik shearer wat vind.
Heb nu van basten staan naast tevez, maar voor 560000 kan ik hem wel even uitproberen.
Zeer koelbloedig met het afmaken. En ik ben slecht in afmaken.
Zit nog ff te dubben over Frenkie.
Tis weer net zo'n bargain als zlatan.
Maar ja ik wil zo min mogelijk untradeables.
Word dan super sub bij mij, ik ga niet mijn halve team ombouwen.
Van de andere kant... . Als een modric goedkoper is en tradable... Mmm..
Moeilijk moeilijk
Ik ga trouwens opeens heel goed in rivals.
Dat moet dan vanwege fs bentacour op het middenveld zijn? Fs Cutrone is ook wel goed maar niet zo goed als dat hij kost.
Bentacour valt bij mij al minder zelfs op. Maar blijkbaar geven die aankopen wel een boost aan het team?
Ik scoor trouwens ook nu doelpunten waar ik geen weet van heb.
Zet ik voor naar bijv cutrone, switcht de cursor naar Shearer die hem er dan glashard inkopt.
Ok... Bedankt..
Spel blijft bijzonder
[ Voor 52% gewijzigd door Harribo op 22-01-2019 10:08 ]
Ik begon eerst in 4321 metHarribo schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:52:
[...]
Hij rendeert bij mij alleen als spits met een snelle cam erachter.
Ben blij dat ik hem gehaald heb. Tevez voor in geleverd, geen moment spijt.
OTW Alisson
SBC Dumfries - FFS De Ligt - POTM VvD - FUTMASAanholt
FFS De Jong - SBC Vormer - IF Wijnaldum
SIF Lozano - SBC Depay - OTW Promes
Vervolgens Wijnaldum en Promes eruit gehaald voor SBC Doucoure en FB Zlatan. Geswitched naar 41212 (2) met Depay op 10 en Zlatan en Lozano in de spits.
Lozano is trouwens ook heerlijk. Watervlugge rat
Verwijderd
Wie heeft ideeen voor de 3 lege plekken in mijn squad?
https://www.futbin.com/19/squad/4423880
Switch naar 4321 en budget voor deze lege plekken is 1.6 mill.
Icon heb ik nodig om zlatan op 8 chem te krijgen.
Speel nu met lala/mbappe maar ben wel is benieuwd naar aurier/mahrez.
brand los medetweakers
brand los medetweakers
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2019 10:29 ]
post dan eerst je huidige team...Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:29:
brand los medetweakers
wijze woorden
Fabinho op CM? Eriksen op CAM naast Mahrez en dan links een icon wat afhankelijk is van je budget. Wellicht Rui Costa.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:29:
brand los medetweakers
Ga dan voor Larsson op CAM, dan heeft Zlatan ook gelijk 10 chem.
Wellicht als mosterd na de maaltijd, maar ik zou zeggen pak de gene die het beste bij jou team past. Ik ben zelf met pijn in het hart (als Ajacied zijnde) voor Dumfries gegaan, naar mijn idee de minst slechte van de twee. Dolberg UCL voelde bij mij clunky aan en zijn work rates helpen ook niet echt. Dumfries is op het eerste oog beter, maar voelde ingame ook een stuk minder dan Walker.heppe01 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 17:53:
Paarse Dumfries of paarse Dolberg roept u het maar, ik heb al paarse Depay!
Hebben jullie nog tips voor aanpassing/vervanging/versterking etc....?
https://www.futbin.com//19/squad/4424016
Zit al tijdje in mijn hoofd met:
- Messi of Yedder IF op SP (eerst sparen), Griezmann dan naar middenveld
- Courtois ipv Navas (heb m 2 potten geprobeerd maar eerste indruk was slecht, wellicht langer de tijd geven)
- Williams IF als supersub?
- Kiezen voor een opstelling met CAM(s)?
Heb Griezmann nu op get in behind en stay forward, Suarez als schaduwspits, Casemiro stay back.
thanks alvast
NB. Heb Modric, Kroos, Kondogbia en Vidal nog op de bank
https://www.futbin.com//19/squad/4424016
Zit al tijdje in mijn hoofd met:
- Messi of Yedder IF op SP (eerst sparen), Griezmann dan naar middenveld
- Courtois ipv Navas (heb m 2 potten geprobeerd maar eerste indruk was slecht, wellicht langer de tijd geven)
- Williams IF als supersub?
- Kiezen voor een opstelling met CAM(s)?
Heb Griezmann nu op get in behind en stay forward, Suarez als schaduwspits, Casemiro stay back.
thanks alvast
NB. Heb Modric, Kroos, Kondogbia en Vidal nog op de bank
[ Voor 5% gewijzigd door buurman3 op 22-01-2019 11:01 ]
Das dan verstandig denk ik.chengbondkwok schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:59:
[...]
Ik begon eerst in 4321 met
OTW Alisson
SBC Dumfries - FFS De Ligt - POTM VvD - FUTMASAanholt
FFS De Jong - SBC Vormer - IF Wijnaldum
SIF Lozano - SBC Depay - OTW Promes
Vervolgens Wijnaldum en Promes eruit gehaald voor SBC Doucoure en FB Zlatan. Geswitched naar 41212 (2) met Depay op 10 en Zlatan en Lozano in de spits.
Lozano is trouwens ook heerlijk. Watervlugge rat
Nadeel aan een nl team is een echte topspits. Depay is aardig maar niet top als ik zo lees.
Verwijderd
denk dat fabinho als enige cvm niet sterk genoeg is en eriksen komt dan op chem 6..Ghengis schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:36:
[...]
Fabinho op CM? Eriksen op CAM naast Mahrez en dan links een icon wat afhankelijk is van je budget. Wellicht Rui Costa.
dacht zelf aan rijkaard prime/bruyne/firmino if of butragueno 90/kante/pogba.
Zijn genoeg icon opties toch:)Harribo schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:59:
[...]
Das dan verstandig denk ik.
Nadeel aan een nl team is een echte topspits. Depay is aardig maar niet top als ik zo lees.
Momenteel ben ik nog 1,5 week op vakantie maar ik kon het niet laten om eens naar de SBC van Frenkie te kijken. Wil na de vakantie mijn team kopen maar de SBC loopt nog maar even.
Ik heb nu de volgende twee teams op het oog,
Optie 1, https://www.futbin.com/19/squad/4380793
Optie 2, https://www.futbin.com/19/squad/4344053
Alle tips zijn welkom! Met name of Frenkie het waard is.
PS, ingame switch ik Seedorf naar CDM dus Frenkie of Ben Yedder wil ik als CAM gebruiken.
Ik heb nu de volgende twee teams op het oog,
Optie 1, https://www.futbin.com/19/squad/4380793
Optie 2, https://www.futbin.com/19/squad/4344053
Alle tips zijn welkom! Met name of Frenkie het waard is.
PS, ingame switch ik Seedorf naar CDM dus Frenkie of Ben Yedder wil ik als CAM gebruiken.
Ja daar is ie weer....de jaarlijkse pricefix van een (mogelijk) overleden speler....
https://www.futbin.com/19/player/3063/Emiliano%20Sala/
Vorig jaar was er ook eentje, ik geloof uit de Bundesliga. En jaar daarvoor dat team uit Brazilie.
Vorig jaar was er ook eentje, ik geloof uit de Bundesliga. En jaar daarvoor dat team uit Brazilie.
PSN: Maichel
Depay is top voor mij! Maar dat is mijn persoonlijke ervaring.Harribo schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:59:
[...]
Das dan verstandig denk ik.
In de 4-2-3-1 en de 4-1-2-1-2 (2) is het mee aanvallen van de backs funest voor counters. Je hebt dan de enige 2 verdedigende opties voor de vleugels ook voorin staan, waardoor je tegenstander bij de counter altijd een man vrij heeft. Zet die dus op achterblijven (zeker met Marcelo zijn workrates!) bij aanval. Vervolgens moet je jezelf aanleren om zo lang mogelijk te wachten met het uitstappen van je centrale verdedigers. Het instappen en uitverdedigen doe je voornamelijk met je cdm's en indien noodzakelijk met je backs.ronaldbaggio schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:26:
[...]
heb je helemaal gelijk in. Naast het feit dat afronden wat tegen zat. Ligt het niet niet alleen daar aan. Verdedigend was drama / is drama op dit moment. Krijg ze te gemakkelijk tegen. Van een 4-1 voorsprong en dan weggeven naar 4-4 (rivals)
Ik speel hoofdzakelijk met 2 formaties.
1e) https://www.futbin.com//19/squad/2833934
2e) https://www.futbin.com//19/squad/2974789
in de beide opstellingen blijven de backs achter tijdens aanvallen.
Met name het kort verdedigen is heel lastig. Als ik tegen sommige tegenstanders speel die blijven gewoon aan je kleven. Maakt niet uit welke kant je op beweegt ze gaan gewoon mee. (bijna telepathie)
1 punt van verbetering is het uitverdedigen ik wil teveel voetballend de oplossing zoeken. Soms maar gewoon rammen.....
Mocht je nog tips hebben voor verdedigen hoor ik het graag.
Ik speel zelf niet geheel toevallig ook beide formaties en ik speel dan met verdedigende stijl druk bij fout tegenstander (press on heavy touch). Aanvallend speel ik altijd snelle opbouw, maar als je merkt dat je veel snelle tegengoals krijgt na een fout van jezelf zou ik deze naar gebalanceerd veranderen.
Kijk aan, hopelijk is het nou echt een keer klaar met die OP timed finess shots.Vissert schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:51:
Er komt weer een nieuwe patch aan:
https://fifaforums.easpor...pdate-22nd-january#latest
Het lijkt af en toe wel een wedstrijd timed finess shots ipv een potje voetbal.
Af en toe? Ik kom niet anders tegen in div 3 (rivals). Zou erg prettig zijn als de timed shots flink aangepakt gaan worden zodat er geen voordeel is dan alle andere schoten op doel. Het zal in ieder geval voor meer variatie en spelvreugde zorgen.Nachtapotheker schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:57:
[...]
Kijk aan, hopelijk is het nou echt een keer klaar met die OP timed finess shots.
Het lijkt af en toe wel een wedstrijd timed finess shots ipv een potje voetbal.
Ik speel voortaan alleen nog maar home games.
In veel van de away games is mijn Aguero met een hunter kaart langzamer dan een CV van de tegenstander met de bal aan zijn voet. Dat zegt voor mij al snel genoeg.
In veel van de away games is mijn Aguero met een hunter kaart langzamer dan een CV van de tegenstander met de bal aan zijn voet. Dat zegt voor mij al snel genoeg.
Precies dat iddBean77 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:24:
[...]
Af en toe? Ik kom niet anders tegen in div 3 (rivals). Zou erg prettig zijn als de timed shots flink aangepakt gaan worden zodat er geen voordeel is dan alle andere schoten op doel. Het zal in ieder geval voor meer variatie en spelvreugde zorgen.
Vorig jaar toch Astori van Fiorentina? Volgens mij het jaar daarvoor (of zelfs daarvoor) Junior Malanda van Wolfsburg, Cheick Tioté is volgens mij ook ooit gepricefixed.Maichel schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:28:
Ja daar is ie weer....de jaarlijkse pricefix van een (mogelijk) overleden speler....
Eindelijk pack luck! Had mijn Swap players ingewisseld voor een Rare Mega Pack en daar komt warempel Future Star Arthur uitgelopen! Die gaat meteen de TL op voor 500.000 coins haha
Ahja kan goed ja, weet niet meer precies welke wanneer wasMarkuss schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:40:
[...]
Vorig jaar toch Astori van Fiorentina? Volgens mij het jaar daarvoor (of zelfs daarvoor) Junior Malanda van Wolfsburg, Cheick Tioté is volgens mij ook ooit gepricefixed.
PSN: Maichel
Lekker is dat inderdaad.Xamsix schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:41:
Eindelijk pack luck! Had mijn Swap players ingewisseld voor een Rare Mega Pack en daar komt warempel Future Star Arthur uitgelopen! Die gaat meteen de TL op voor 500.000 coins haha
Had geluk had ik zaterdagavond met FS Aouar
Lekker hoor! Is dit de laatste week al om swap items te verzamelen? Ik heb er 10 momenteel..Xamsix schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:41:
Dan heb ik genoeg coins om FS Mendy en FS Guendouzi te halen, maar ik wacht eerst nog even totdat er meer packs geopend zijn zodat die spelers nog wat zakken in prijs.Miggell schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:46:
[...]
Lekker is dat inderdaad.
Had geluk had ik zaterdagavond met FS Aouar
Volgens mij volgende week ook nog, maar dan zitten de FS niet meer in de packs geloof ik. Daarom besloot ik ze nu maar in te wisselen.H_idde schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:48:
[...]
Lekker hoor! Is dit de laatste week al om swap items te verzamelen? Ik heb er 10 momenteel..
Ik heb mn coins ook nog staan.'Xamsix schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:48:
[...]
Dan heb ik genoeg coins om FS Mendy en FS Guendouzi te halen, maar ik wacht eerst nog even totdat er meer packs geopend zijn zodat die spelers nog wat zakken in prijs.
Wel goed aan gedaan om direct te verkopen.
Ging toen voor 950k terwijl deze nu nog voor 840k gaat ofzo
Dat vind ik helemaal geen slecht idee, ik denk dat ik met je meedoe!Xamsix schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:49:
[...]
Volgens mij volgende week ook nog, maar dan zitten de FS niet meer in de packs geloof ik. Daarom besloot ik ze nu maar in te wisselen.
Ja ze zakken allemaal geleidelijk aan. Geloof dat ze nog 3-4 dagen in packs zitten. Maar zodra ze uit packs zijn zullen ze stabiliseren of iets omhoog gaan schat ik. Dus op de laatste dag koop ik de 2 die ik graag wilde proberenMiggell schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:49:
[...]
Ik heb mn coins ook nog staan.'
Wel goed aan gedaan om direct te verkopen.
Ging toen voor 950k terwijl deze nu nog voor 840k gaat ofzo
Als je naar TOTY kijkt dan is de verwachting dat donderdagmiddag ze het goedkoopst zullen zijnXamsix schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:05:
[...]
Ja ze zakken allemaal geleidelijk aan. Geloof dat ze nog 3-4 dagen in packs zitten. Maar zodra ze uit packs zijn zullen ze stabiliseren of iets omhoog gaan schat ik. Dus op de laatste dag koop ik de 2 die ik graag wilde proberen
Ik heb er 9, maar ben nog aan het twijfelen of ik ze inruil tegen een megapakket of dat ik toch maar voor Martinez ga voor mijn Serie A team..H_idde schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:50:
[...]
Dat vind ik helemaal geen slecht idee, ik denk dat ik met je meedoe!
Maar vraag me af of dat echt nodig is naast Ronaldo, Mertens, Immobile en Icardi..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Als je twijfelt over Martinez was ik altijd voor hem gegaan! Packs stellen toch vaak teleur!M@cer schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:21:
[...]
Ik heb er 9, maar ben nog aan het twijfelen of ik ze inruil tegen een megapakket of dat ik toch maar voor Martinez ga voor mijn Serie A team..
Maar vraag me af of dat echt nodig is naast Ronaldo, Mertens, Immobile en Icardi..
Wat ik nu begrijp hebben ze vooral de niet perfecte timed shots aangepakt. Ik schoot regelmatig een "oranje" strak in de bovenhoek. Voor de mensen die echt beter zijn en het goed beheersen mag het van mij wel een OP methode zijn maar dan moet hij ook echt perfect groen zijn.Bean77 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:24:
[...]
Af en toe? Ik kom niet anders tegen in div 3 (rivals). Zou erg prettig zijn als de timed shots flink aangepakt gaan worden zodat er geen voordeel is dan alle andere schoten op doel. Het zal in ieder geval voor meer variatie en spelvreugde zorgen.
Ik begrijp ook dat de timing strakker afgericht is, waardoor het window waarin je daarwerkelijk groen krijgt, ook kleiner is.Vissert schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:25:
[...]
Wat ik nu begrijp hebben ze vooral de niet perfecte timed shots aangepakt. Ik schoot regelmatig een "oranje" strak in de bovenhoek. Voor de mensen die echt beter zijn en het goed beheersen mag het van mij wel een OP methode zijn maar dan moet hij ook echt perfect groen zijn.
Ik kreeg Miranda.... jaja... 12.000 hele coins in de pocketXamsix schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:41:
wijze woorden
Ik ben nu over aan het gaan op een Nederlands team. Ik speel niet genoeg om echt divisies te stijgen dus zit al sinds het begin rond de div5. Had het beste team dat ik ooit heb gehad in fifa nadat ik Prime Kluivert had gepackt, terwijl ik dit jaar het meest casual speel sinds ik in 2015 begon met FUT.
Ben nu van:
Hazard - Jesus IF - Bale
De Bruyne - Fabinho - Modric
vAanholt SBC - Van Dijk - Ramos - De Marcos IV
Courtois
Naar deze aan het werken:
Kluivert FS - Depay SBC - Robben
De Jong FS - Baby Bergkamp - Wijnaldum IV
vAanholt SBC - Van Dijk - De Ligt IV - Tete IV
Cillessen UCL
Enige waar ik van baal is de keeper dus wil eigenlijk sparen voor vdSar. Twijfel ook nog als Kluivert tegenvalt om vBasten te halen en dan met een 2 spitsen systeem te gaan werken. Die formatie heb ik echter nog niet gespeeld in Fifa.
Iemand suggesties voor een 4-1-2-1-2 of 4-3-1-2 tactiek?
Ben nu van:
Hazard - Jesus IF - Bale
De Bruyne - Fabinho - Modric
vAanholt SBC - Van Dijk - Ramos - De Marcos IV
Courtois
Naar deze aan het werken:
Kluivert FS - Depay SBC - Robben
De Jong FS - Baby Bergkamp - Wijnaldum IV
vAanholt SBC - Van Dijk - De Ligt IV - Tete IV
Cillessen UCL
Enige waar ik van baal is de keeper dus wil eigenlijk sparen voor vdSar. Twijfel ook nog als Kluivert tegenvalt om vBasten te halen en dan met een 2 spitsen systeem te gaan werken. Die formatie heb ik echter nog niet gespeeld in Fifa.
Iemand suggesties voor een 4-1-2-1-2 of 4-3-1-2 tactiek?
Wat ik er ook van begrijp is dat perfect en niet perfect getimede shots met veel power (dus van verder af neem ik aan) minder accuraat worden.Fraaank schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:26:
[...]
Ik begrijp ook dat de timing strakker afgericht is, waardoor het window waarin je daarwerkelijk groen krijgt, ook kleiner is.
[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 22-01-2019 13:53 ]
Zolang AI defending ook maar getuned word, anders is elk potje straks 0-0/1-0 door een klutsgoal of een rebound.Nachtapotheker schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:52:
[...]
Wat ik er ook van begrijp is dat perfect en niet perfect getimede shots met veel power (dus van verder af neem ik aan) minder accuraat worden.
In welk team plaats je hem, iets meer info graag.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:57:
Kan iemand mij helpen.. twijfel tussen Cruyff 89 of CR7:)
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Idd.. Aan de andere kant ben ik juist wel van het dominante spel. Zou mij perfect bevallen als ik nu minder finesse tegen krijgBossie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:58:
[...]
Zolang AI defending ook maar getuned word, anders is elk potje straks 0-0/1-0 door een klutsgoal of een rebound.
https://www.futbin.com/19/squad-builder/3990216
Vandaag weer gespeeld nadat ik anderhalve week met vakantie ben geweest
Man man man wat is die Douglas Costa een natte droom, samen met Mandzukic en Cuadrado is het echt een beest. Heerlijke voorzetten, snelle speler en pakt zelf ook zijn goaltjes mee.
Voor mijn elftal zit ik te denken om Szczesny te vervangen voor de beste vorm van Handanovic, of zal ik eerst in mijn verdediging investeren? Alex Sandro komt uiteindelijk voor de linksback, maar kost nu nog een fortuin.
Vandaag weer gespeeld nadat ik anderhalve week met vakantie ben geweest
Man man man wat is die Douglas Costa een natte droom, samen met Mandzukic en Cuadrado is het echt een beest. Heerlijke voorzetten, snelle speler en pakt zelf ook zijn goaltjes mee.
Voor mijn elftal zit ik te denken om Szczesny te vervangen voor de beste vorm van Handanovic, of zal ik eerst in mijn verdediging investeren? Alex Sandro komt uiteindelijk voor de linksback, maar kost nu nog een fortuin.
Verwijderd
Speel nu 4321
Donnaruma SIF
Alex Sandro SIF - manolas - koulibaly TOGS - vrsjalko TOTY
naingolan - boateng flashback - milinkovic europaleague
Verdi OTW - CR7 of Cruyff - Pericic Europa league
Verander ook vaak naar 41212(2)
En dan Frenkie als cam en ibra als spits.
Misschien een beetje onduidelijk zo of valt het mee?😂
Donnaruma SIF
Aaah das balen man. Normaliter haalde ik ook echt helemaal niks uit packs. Denk dat dit ook mn enige goede pull gaat zijn dit jaar.Valandil schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:38:
[...]
Ik kreeg Miranda.... jaja... 12.000 hele coins in de pocket
Kun je hem nog een keertje posten? Zie hem nietVerwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:18:
[Afbeelding]
Sorry wist niet dat je foto’s kon posten..
Waarom zou je persee cruyff of ronaldo willen? Ik zou eerder een leuke icon kopen i.p.v. nayngollan. En met de coins die je overhoud her en der wat upgraden i.p.v. alle coins in 1 speler..Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:18:
[Afbeelding]
Sorry wist niet dat je foto’s kon posten..
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Valt er niet veel meer elders te upgraden dan gelijk CR7 of Cruijf te nemen....Verdi OTW en Persic EL lijken me niet de sterkste aanvallers...Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:15:
Speel nu 4321
Donnaruma SIF
Nog een vraagje trouwens, ik blijf noob. Ik heb een serie A team, met Inzaghi als manager, maar wat voegt hij nou eigenlijk toe? Ik zie bij hem contracts ~3% staan en bij andere 2% of 1%. Wat betekent dat eigenlijk? Als ik met google zoek ik alleen maar dingen tegen over manager career mode
Het belangrijkste wat een manager toevoegd is chemistry. Een manager heeft een land waar hij vandaan komt en een competitie waar hij in coached (deze is aan te passen). Elke speler die met een van deze gegevens overeen komt krijgt +1 chemistry. Een speler die met beide gegevens overeenkomt krijgt ook maar +1 chemistry en niet +2Hassiebassie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:02:
Nog een vraagje trouwens, ik blijf noob. Ik heb een serie A team, met Inzaghi als manager, maar wat voegt hij nou eigenlijk toe? Ik zie bij hem contracts ~3% staan en bij andere 2% of 1%. Wat betekent dat eigenlijk? Als ik met google zoek ik alleen maar dingen tegen over manager career mode
De 1, 2 of 3% is het percentage dat een speler extra krijgt aan contractwedstrijden wanneer hij een nieuw contract krijgt. Elke manager in je club draagt mee aan dit percentage dus met twee gouden kom je al op 6% meer. Dit gaat tot de max van 50% volgens mij.
Volgens mij zit het zo ongeveer...Correct me if Iam wrong.
Hele CSL SBC gedaan. Totaal kosten waren 10k (vooral de laatste 2 kosten me de meeste knaken). Gewoon niks uit de packs gekregen
Maar goed heb nu een 86 rated speler voor 10k voor een SBC
Verwijderd
Pericic speelt heerlijk 5 star wf snel genoeg en wint veel kopduels.. verdi is inderdaad minder maar heeft ook 5 star wf en heb cuadrado championsleague en icon best geprobeerd maar vind die eigenlijk niet veel beter...bvbal79 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:01:
[...]
Valt er niet veel meer elders te upgraden dan gelijk CR7 of Cruijf te nemen....Verdi OTW en Persic EL lijken me niet de sterkste aanvallers...