• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12:49
Omdat ik packjes openen leuk vind heb ik Griezmann verkocht om hiervan packjes te kopen.
Komt er natuurlijk niks uit het Ultimate packje, ik dacht al daar gaan mijn coins....
Gelukkig kwam Neymar uit het laatste 25k packje gelopen!

Meteen verkocht en mijn team aangepast naar dit (Met 88 Icon Kluivert):
https://www.easports.com/...Id=fVXjD3uJnPEiB:FFA19PCC

Bedoeling is dat ik Umtiti ooit ga inwisselen voor 92 de Ligt.
Messi en Pogba spelen beide op 7 en 8 Chem. Ik kan dit volgens mij niet echt veranderen, dus daar zal ik maar mee moeten leven.
Goud 2 ook weer binnen. Merk wel weer dat ik met tegenzin meer dan 20 potjes speel. Laatste potjes laat ik maar zitten. Twijfel om volgende week weer WL te spelen of gewoon weer te focussen op divisie rivals.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11:21
Is het beter om mijn spelers vandaag of morgen te verkopen?
Zie dat ik niet de enige ben die over gaat naar een Nederlands team overigens, leuk!
Bean77 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:07:
Goud 2 ook weer binnen. Merk wel weer dat ik met tegenzin meer dan 20 potjes speel. Laatste potjes laat ik maar zitten. Twijfel om volgende week weer WL te spelen of gewoon weer te focussen op divisie rivals.
is het idee niet juist dat je met je WL potjes beide aftikt ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:24:
[...]

is het idee niet juist dat je met je WL potjes beide aftikt ?
Je tikt er 90/95% mee af met de hoogste beloningen in rivals.
Maar je moet dan wel 30 wedstrijden spelen in iets meer dan 2 dagen.
Zonder WL zal ik zeker niet bij de hoogste beloningen uitkomen in rivals, maar is dat erg?

Ik vind het zelf geen probleem. Ik vind het leuker om potjes te spelen wanneer ik wil en zin heb. Misschien - bedenk ik me nu - kan ik beter mijn doelen voor de WL terugschroeven naar zilver 2 ofzo.
Ik vind het altijd zo bizar hoe EA ieders agenda graag wilt beheersen, maar ik realiseer mij dat ik hier ook wel mee ingestemd hebt toen ik het spel kocht, dus ik moet er ook niet over klagen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12-2025
Shreddaaa schreef op zondag 20 januari 2019 @ 16:07:
[...]

Als je Martinez met Gomez omwisselt en Naingolan met Matuidi heb je meer chemistry.
Dank je, die had ik helemaal nog niet gezien. Lautaro Martinez is een beest trouwens, 2 wedstrijden 4 goals.

I like how you keep the mouse running...

Bean77 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:31:
[...]

Je tikt er 90/95% mee af met de hoogste beloningen in rivals.
Maar je moet dan wel 30 wedstrijden spelen in iets meer dan 2 dagen.
Zonder WL zal ik zeker niet bij de hoogste beloningen uitkomen in rivals, maar is dat erg?

Ik vind het zelf geen probleem. Ik vind het leuker om potjes te spelen wanneer ik wil en zin heb. Misschien - bedenk ik me nu - kan ik beter mijn doelen voor de WL terugschroeven naar zilver 2 ofzo.
Ik vind het altijd zo bizar hoe EA ieders agenda graag wilt beheersen, maar ik realiseer mij dat ik hier ook wel mee ingestemd hebt toen ik het spel kocht, dus ik moet er ook niet over klagen.
Idd, hoewel het een enorm aantal blijft. Met Rivals speel ik vaak doordeweeks een extra potjes om ff met zekerheid rank2 mee te pakken. SQB zou ik waarschijnlijk niet eens spelen als er geen swap speler aangekoppeld was.

Ik blijf erbij dat WL eigenlijks in het Rivals format geimplementeerd moet worden, zou voor de gameplay ook niet verkeerd zijn als de serverload over een week verspreid word ipv 3 dagen.

edit: Baresi is ook binnen, zowel mijn team en bank is nu volledig untradeable |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 20-01-2019 17:49 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
DeBers schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:30:
Ik zit al een tijdje te tobben over een nieuwe selectie.
Ik ben een beetje aan het schuiven. Nu kom ik uit op een Frans, Seria A, la liga hybrid.
Ik twijfel alleen over 1 investering. Dougles Costa UCL Live.
Hij past goed in het team op een 4-3-3 of 4-4-1-1. Dus het lijkt een waardige investering.
Ik zwem alleen niet in het geld. Als ik dat doe moet ik verder met UCL Nacho ipv ramos/umtiti. En IF De marcos ipv IF lala en dan zou ik gaan voor een IF martial op de plek van Douglas Costa.. Wat zouden juillie doen?

Team is nu als volgt:
MArtial - Griezman - Mbappe
Umtiti Futmas - IF Ben yedder - Kondogbia
Alex Sandro - UCL Nacho - Varane - De Marcos
Courtois

Volle bak voor Douglas geen en Kondogbia laten staan? Of Goedkopere optie als Martial en dan Pogba/Lala of zelfs Ramos halen?
Iemand? ;)

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Bean77 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:07:
Nice! Ik speel vanavond nog ff door. Ik ga 3W 7L in mijn eerste WL ooit...geeft wel extra dimensie aan het spel.

Maar het winnen of verliezen zit m wel in de details. Krijg gelukkig normale teams tegen, nog geen icons en timed finishing experts :)

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:42

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb voor 't eerst ooit goud 2 behaald. Stop altijd bij goud 3,maar had nu nog 6 wedstrijden over. Uiteindelijk 28 gespeeld waarvan 17 gewonnen dus. Ben benieuwd naar de player picks. :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Weet ook iemand NL info over omruildeal spelers? Ik zie ruilmogelijkheden voorbij komen waarin je die zwarte kaarten kunt ruilen tegen een beloning wanneer je er een paar hebt? Maar ze moeten uit dezelfde maand komen? Hoe weet je uit welke maand ze komen?

Verwijderd

mindgem schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:50:
Weet ook iemand NL info over omruildeal spelers? Ik zie ruilmogelijkheden voorbij komen waarin je die zwarte kaarten kunt ruilen tegen een beloning wanneer je er een paar hebt? Maar ze moeten uit dezelfde maand komen? Hoe weet je uit welke maand ze komen?
Staat een cijfer boven. Nu moet cijfer 4 geloof ik er boven staan

• DeBers
Leoon. schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:25:
Ik heb voor 't eerst ooit goud 2 behaald. Stop altijd bij goud 3,maar had nu nog 6 wedstrijden over. Uiteindelijk 28 gespeeld waarvan 17 gewonnen dus. Ben benieuwd naar de player picks. :)
Ik zou er niet te veel van verwachten ;)

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:53:
[...]

Staat een cijfer boven. Nu moet cijfer 4 geloof ik er boven staan
Oke ik ben in november begonnen en heb er ook nog 3 met 3. Kan ik daar nog wat mee?
Leoon. schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:25:
Als EA het helemaal goed wil doen, dan zouden de WL Rewards player picks hebben voor de TOTW op het moment van spelen. Nu weet je simpelweg niet wat de rewards kunnen zijn en als ze dat zouden alignen dan kun je tenminste op basis daarvan besluiten hoe je de WL wilt gaan doen (of juist ff skippen).

Verwijderd

Tot hoelang zitten de “ stars” spelers nog in een pakje? Is dat tot volgend weekend?

• DeBers
Bossie schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:18:
[...]

Als EA het helemaal goed wil doen, dan zouden de WL Rewards player picks hebben voor de TOTW op het moment van spelen. Nu weet je simpelweg niet wat de rewards kunnen zijn en als ze dat zouden alignen dan kun je tenminste op basis daarvan besluiten hoe je de WL wilt gaan doen (of juist ff skippen).
Jij denkt dat het een foutje is hoe de timing nu is?
DeBers schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:22:
[...]

Jij denkt dat het een foutje is hoe de timing nu is?
Nee dat is bewust, maar ze kunnen bijvoorbeeld beter de rewards op Woensdagochtend ipv donderdagochtend doen. Dan weet je tenminste tijdens de WL, welke kaarten in je player picks kunnen zitten.

--> Rijkaard SBC, zullen de meesten met een NL team wel blij mij zijn

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11:21
Weten jullie waarom er haast geen NLe in vorm kaarten beschikbaar zijn op de markt? Zoek De Ligt 83, alle andere zijn opeens een stuk duurder (Wijnaldum, Tete).
DennisCle schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:35:
Weten jullie waarom er haast geen NLe in vorm kaarten beschikbaar zijn op de markt? Zoek De Ligt 83, alle andere zijn opeens een stuk duurder (Wijnaldum, Tete).
Voor de Frenkie SBC icm het invoegen van NL FS spelers in teams ?

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Voor die het nog niet gemerkt hebben: je kan je zilveren spelers dumpen 800 per stuk

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:24:
[...]

Nee dat is bewust, maar ze kunnen bijvoorbeeld beter de rewards op Woensdagochtend ipv donderdagochtend doen. Dan weet je tenminste tijdens de WL, welke kaarten in je player picks kunnen zitten.

Het is idee is denk ik dat je de WL niet overslaat omdat de TOTW tegenvalt.

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik zit weer met een dilemma...
Ik wil graag een icon spits en zit te twijfelen tussen Butra 87 of Raul 88. Wie zouden jullie kiezen en waarom? De opstelling is 4-1-2-1-2 en de andere spits is Aguero.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:42

Oekol

waka waka hey hey

DeBers schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:54:
[...]

Ik zou er niet te veel van verwachten ;)
Ik heb tot nu toe 3x player picks mogen doen. 1e x alex sandro er uit gehaald en laatste keer 91 eriksen. Dus achja, hopen mag toch? Ik laat ze mijn vriendin altijd openen voor 't extra geluk >:)
Bossie schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:18:
[...]

Maar je kunt wel een inschatting maken toch? Mbappe en cavani maken dit weekend beide een hattrick en 1 assist. Grote kans dat 1 of beide er in zitten bijv

[ Voor 44% gewijzigd door Oekol op 20-01-2019 20:43 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• DeBers
Ik vind het namelijk een slecht idee. Je creëert daarmee een laag deelnemers aantal als er een slechte week is. Slechte/casual spelers haken eerder af is mijn vermoeden Dus de kans om betere mensen tegen te komen is hoger.

Ea houdt op deze manier de pool elke week even groot. Prima gedaan.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Had een bizar slechte WL start, stond uiteindelijk op 10 winst en 10 loss.

Heb een en ander omgezet en speelstijl iets veranderd, toen ging het beter en heb ik toch nog goud 2 gehaald. Hopelijk volgend weekend toch weer goud 1 halen. Miss met wat future spelers dat dat lukt.

Op LB heb ik nu CL Mendy staan, maar ga wss de Future Mendy halen.

PSN/Steam: Xamsix

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-01 17:39
DeBers schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:30:
Ik zit al een tijdje te tobben over een nieuwe selectie.
Ik ben een beetje aan het schuiven. Nu kom ik uit op een Frans, Seria A, la liga hybrid.
Ik twijfel alleen over 1 investering. Dougles Costa UCL Live.
Hij past goed in het team op een 4-3-3 of 4-4-1-1. Dus het lijkt een waardige investering.
Ik zwem alleen niet in het geld. Als ik dat doe moet ik verder met UCL Nacho ipv ramos/umtiti. En IF De marcos ipv IF lala en dan zou ik gaan voor een IF martial op de plek van Douglas Costa.. Wat zouden juillie doen?

Team is nu als volgt:
MArtial - Griezman - Mbappe
Umtiti Futmas - IF Ben yedder - Kondogbia
Alex Sandro - UCL Nacho - Varane - De Marcos
Courtois

Volle bak voor Douglas geen en Kondogbia laten staan? Of Goedkopere optie als Martial en dan Pogba/Lala of zelfs Ramos halen?
die Costa halen, als Juve doorgaat wordt die kaart nog duurder. Zn gewone kaart vindt ik al super. Mega snel, echt super behendig, 5 stars skills. Achterlijntje halen en dan terug leggen werkt heerlijk met hem.

• cubert20
  • Laatst online: 15-01 14:04
Alweer goud3 gehaald.
Lijkt wel structureel :)
Heb dit weekend 5212 gespeeld met alleen naingolan als echte verdedigende middenvelder.
Ondanks dat het aanvallende wel fijn voelde was er bij de omschakeling steeds een gigantisch gat op het middenveld.
Vind de 5 verdedigers wel fijn, aangezien ik de neiging heb om in te stappen en dan mis ik al snel een verdediger.
Maar toch volgend weekend maar weer een andere opstelling proberen.
Rijkaard SBC staat sowieso op het lijstje! Volgens mij had je vorig jaar alleen geen Icon nodig om hem te completen. Ik ga gewoon Rui Costa inleveren. Heb dan eindelijk mijn defensieve Nederlander te pakken! Kijken of ik dan nog Messi inpas of alleen nog Tagliafico overhoudt. Heb ook nog wat leuke spelers om te verkopen, waaronder RTTF Renato Sanches, RTTF Farhman, OTW Alisson en OTW Goretzka. Lekker vroeg in de game dus al een prima NL-elftal te vormen!

Dit weekend Goud 2 geëindigd. Vond de gameplay een stuk minder dan normaal. Kan ook aan eigen kunde liggen natuurlijk!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-01 16:47
Dit weekend uiteindelijk op 14-14 geeindigd.
Begin was dramatisch en uiteindelijk heeft te lang doorspelen met Casillas mij de Gold 1 of 2 gekost.
Ik heb nog nooit zoveel goals tegen gehad in de WL.
Ibra, Rui Costa en Sterling POTM hebben me uiteindelijk gered. Ibra staat inmiddels op 63 goals in 57 wedstrijden met ook nog eens 13 assists. Ongekend wat een beest.
Shreddaaa schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:26:
Dit weekend uiteindelijk op 14-14 geeindigd.
Begin was dramatisch en uiteindelijk heeft te lang doorspelen met Casillas mij de Gold 1 of 2 gekost.
Ik heb nog nooit zoveel goals tegen gehad in de WL.
Ik merk dat steeds meer spelers het 'kunstje' doen. En dus is het niet gek dat je meer doelpunten tegen krijgt.
Zolang je er maar 1tje meer maakt ;)

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 11:21
Dit jaar voor het eerst WL gespeeld. Geëindigd in gold 2 met 17 - 3. Heb helaas geen tijd meer om verder te spelen maar moet zeggen dat ik er ook wel genoeg van heb na zoveel potjes op 1 dag 😜
DeBers schreef op zondag 20 januari 2019 @ 20:59:
Ik vind het namelijk een slecht idee. Je creëert daarmee een laag deelnemers aantal als er een slechte week is. Slechte/casual spelers haken eerder af is mijn vermoeden Dus de kans om betere mensen tegen te komen is hoger.

Ea houdt op deze manier de pool elke week even groot. Prima gedaan.
Zouden spelers dan spelen voor de rewards ipv de goede gamplay :+

• Solotov
Icon tegenstander

Kreeg bovenstaande tegenstander zojuist in divisie 4 rivals... Hoezo creditcard van papa geleend.
Wel leuk dat ie er vervolgens niet doorkwam en uiteindelijk ragequit.

• Solotov
Bean77 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:35:
[...]

Ik merk dat steeds meer spelers het 'kunstje' doen. En dus is het niet gek dat je meer doelpunten tegen krijgt.
Zolang je er maar 1tje meer maakt ;)
Deze keer lag het niet enkel aan het kunstje..
Casillas laat alles los, is enkel goed in de 1 vs 1.

Neuer gehaald voor de laatste 10 potten en die deed t stukken beter.
Top 10 goals van KSI (het zijn geen 10 timed finesses ):
YouTube: This video isn’t what you think...

• buurman3
15L en 6W... Zilver 3 is binnen. Iets van 10 potten in pingels geëindigd manmanman billenknijpen :)

Heb al wel leerpunten: minder lange passes geven door het midden....

Wat me opviel is dat het lijkt alsof veel mensen met 'constante druk' spelen vanaf minuut 1. Wat is jullie ervaring daarmee?
Shreddaaa schreef op maandag 21 januari 2019 @ 00:26:
[...]

Deze keer lag het niet enkel aan het kunstje..
Casillas laat alles los, is enkel goed in de 1 vs 1.

Neuer gehaald voor de laatste 10 potten en die deed t stukken beter.
Neuer vind ik wel de beste keeper die er is. Beter dan de TOTY Gea die nu in het goal staat hier.

Het is dat ik van dijk ucl untradable heb anders had ik 2 icon verdedigers en neuer erachter.

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:46
Bean77 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 07:35:
[...]

Neuer vind ik wel de beste keeper die er is. Beter dan de TOTY Gea die nu in het goal staat hier.

Het is dat ik van dijk ucl untradable heb anders had ik 2 icon verdedigers en neuer erachter.
Eens. Ik vind Neuer ook de betere keeper tot nu toe. Niet dat hij geen ketsers maakt...

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
mr.JamesBond schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:23:
Ben nu een kleine twee weken begonnen met FIFA en logischerwijs ook FUT op de PS4. Op zich heel leuk, maar hoe kom ik aan zo veel munten om een beetje een goed team te maken? Ik zou graag een Nederlands team willen maken met SBC-Frenkie en Van Dijk, maar ik heb het gevoel dat het voltooien van die SBC meer munten vraagt dan ik kan opbrengen.

Ik heb nu een (op zich prima) Belgisch team met 83 rating. Écht goede spelers die in dit team zouden passen (De Bruyne, Hazard, Lukaku) zijn zo ongelooflijk duur. Ik heb nu zo'n 12.000 munten.

Wat te doen?
Het duurt even om een goed team op te bouwen. Om snel coins / goede spelers te hebben zijn er paar mogelijkheden:

- heel veel handelen en hopen om snelle winst. Echter met 12k budget, gaat dit wel even duren.
- gruwelijk veel packluck hebben en hopen dat je een topper eruit haalt.
- SBC doen en pack verdienen
- je creditcard erbij pakken en veel packs kopen.... ook dan heb je packluck nodig.

Vaak als je kiest voor untradable beloningen, zijn deze iets hoger, maar ook hier geen garantie en je kan ze niet verkopen.

Zelf sinds september begonnen. Heb soms packluck gehad met Modric, Aubameyang, Alex Sandro (untradable), Dybala (Untradable), Aguero UCL (untradable) en paar lage Team of the Week spelers.
Hier staan wel ik weet niet hoeveel packs tegenover.

Inmiddels dit team opgebouwd, maar dat duurde wel lang. Ook aardig wat coins verloren aan SBC's wat niets opleverde

https://www.futbin.com/19/squad/4381791

Zojuist Frenkie de Jong SBC gedaan. Eriksen (echt goud waard!!) heeft een vrije rol op het middenveld. Meestal is hij dan ergens in de tweede helft leeg. Zocht een goede vergelijkbare vervanger.

Had nog paar high rated untradables in het team om in te wisselen (sterling, delle alli, lacazette, laporte 85). Uiteindelijk 50k bij moeten leggen om de SBC te voldoen.

wijze woorden

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-01 15:00
Bossie schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:24:
[...]

Zeker! Alleen jammer dat ik er momenteel de cash niet voor heb :(
Vissert schreef op maandag 21 januari 2019 @ 08:38:
[...]

Eens. Ik vind Neuer ook de betere keeper tot nu toe. Niet dat hij geen ketsers maakt...
Het is de less worst optie ;)
Ach doen we hem ook weer iets te kort mee. Prima, stabiele keeper.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-01 18:42
Shreddaaa schreef op maandag 21 januari 2019 @ 00:24:
[Afbeelding: Icon tegenstander]

Kreeg bovenstaande tegenstander zojuist in divisie 4 rivals... Hoezo creditcard van papa geleend.
Wel leuk dat ie er vervolgens niet doorkwam en uiteindelijk ragequit.
Op PC? Volgens mij heb ik gisteravond ook tegen hem gespeeld: Nederlandse badge en Deense home kit. Bakte er inderdaad niet veel van en toen ik de 3-0 maakte ging hij weg :X

• Mattehh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Kan iemand mij zeggen waarom Virgil Van Dijck zo duur staat? Heb hem via pack gewonnen en staat overal te koop voor +- 150k?

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:22
Mattehh schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:18:
Kan iemand mij zeggen waarom Virgil Van Dijck zo duur staat? Heb hem via pack gewonnen en staat overal te koop voor +- 150k?
Link met 92 FS De Ligt gok ik..

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Man man man, uit eindelijk Silver 1 gehaald met 22 potjes gespeeld, maar wat krijg ik er ongekend veel om mijn oren van de heren Chicicarito, Sturridge en Ibra Flashback Turbo Trio.

Op zich kom ik met mijn bescheiden squad van rond de 800k nog prima uit tegen teams met veel duurdere spelers, maar die flashbacks?! joe... die maken me echt gek.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Ik zit nou al een week te zoeken voor Janssen of Letschert (cb fc utrecht) maar gewoon niet te krijgen 😡
Dan heb ik sbc eredivisie helemaal af !
Iemand een idee hoe ik het anders kan doen aangezien ze ook geen LM en RM hebben ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2019 10:55 ]

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

Na mijn packluck gisteren heb ik ineens 1,4 mil te besteden om mijn team te verbeteren. Momenteel ziet mijn team er zo uit: https://www.futbin.com//19/squad/4384762

Paulinho, Buffon, Thiago Silva & Da Costa zijn alle 4 untradable.

Tips :)?

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• sirkeith
  • Laatst online: 14-01 15:00
FFS Arthur ipv Paulinho en Neymar
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:54:
Ik zit nou al een week te zoeken voor Janssen of Letschert (cb fc utrecht) maar gewoon niet te krijgen 😡
Iemand een idee hoe ik het anders kan doen aangezien ze ook geen LM en RM hebben ?
Helaas heb je 1 van de 2 nodig. Ik heb een kwartiertje gesniped en uiteindelijk had ik Janssen voor 10k. Het is even een aantal minuten doorzetten. Heb zelf overwogen om wat silver-packs te kopen, maar de kans is zo klein...

• cubert20
  • Laatst online: 15-01 14:04
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:54:
https://www.futbin.com/19/squad/4385617

eventueel nog met wat loyalty en dan ben je er ook wel.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-01 16:00
Valandil schreef op maandag 21 januari 2019 @ 08:59:
[...]

Het duurt even om een goed team op te bouwen. Om snel coins / goede spelers te hebben zijn er paar mogelijkheden:

- heel veel handelen en hopen om snelle winst. Echter met 12k budget, gaat dit wel even duren.
- gruwelijk veel packluck hebben en hopen dat je een topper eruit haalt.
- SBC doen en pack verdienen
- je creditcard erbij pakken en veel packs kopen.... ook dan heb je packluck nodig.

Vaak als je kiest voor untradable beloningen, zijn deze iets hoger, maar ook hier geen garantie en je kan ze niet verkopen.

Zelf sinds september begonnen. Heb soms packluck gehad met Modric, Aubameyang, Alex Sandro (untradable), Dybala (Untradable), Aguero UCL (untradable) en paar lage Team of the Week spelers.
Hier staan wel ik weet niet hoeveel packs tegenover.

Inmiddels dit team opgebouwd, maar dat duurde wel lang. Ook aardig wat coins verloren aan SBC's wat niets opleverde

https://www.futbin.com/19/squad/4381791

Zojuist Frenkie de Jong SBC gedaan. Eriksen (echt goud waard!!) heeft een vrije rol op het middenveld. Meestal is hij dan ergens in de tweede helft leeg. Zocht een goede vergelijkbare vervanger.

Had nog paar high rated untradables in het team om in te wisselen (sterling, delle alli, lacazette, laporte 85). Uiteindelijk 50k bij moeten leggen om de SBC te voldoen.
Hoeveel kostte het jou om Frenkie SBC te doen? Ik zou hem op zich graag willen doen maar ik vraag me af of ik dat met 12K red

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-12-2025
mr.JamesBond schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:22:
[...]

Hoeveel kostte het jou om Frenkie SBC te doen? Ik zou hem op zich graag willen doen maar ik vraag me af of ik dat met 12K red
https://www.futbin.com/squad-building-challenges
Ik heb FS Cutrone en FS Bentacour gekocht voor mijn serie a team.
Kostte me een 750k totaal.
Test ze nu beiden. Nu 6 wedstrijden mee gespeeld.

Bentacour is wat sloom maar geeft wel rust op het middenveld. Staat vaak goed te dekken. Ook zijn fysiek en passing is goed. Geef het nog wat tijd, vind hem wel redelijk goed maar nog niet het bedrag waard.
Ik vind Naingolan nif nu beter nog.

Cutrone is ook niet heel erg snel, tenminste niet voor een spits. Het is zo'n spits die niet echt opvalt maar hij tikt ze er wel in en is een echte teamplayer. Uiteraard een lekker schot, die gaan er bijna allemaal in.

Aankoop Cutrone ben ik meer tevreden over dan Bentacour. Ik geef het nog wat meer tijd.
Prime Shearer is mijn beste spits, dat is voor een icon van zijn kaliber een koopje vind ik.
Mijn team nu

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 21-01-2019 11:53 ]

• DeBers
joenes30 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 21:42:
[...]
die Costa halen, als Juve doorgaat wordt die kaart nog duurder. Zn gewone kaart vindt ik al super. Mega snel, echt super behendig, 5 stars skills. Achterlijntje halen en dan terug leggen werkt heerlijk met hem.
Maar wat gebeurd er als ze verliezen? Keldert de prijs dan? AM is niet de minste tegenstander :)

• buurman3
Kan iemand me helpen met deze SBC?

Hybride competities --> Selectiedoelen.

Heb nu al een paar oplossingen van futbin geprobeerd maar geen een die klopt. Vreemd.

Wie kan me helpen aan een juiste oplossing? De andere 3 sbc's heb ik al. Dit is de laatste, gaat om 2 mega pakketten..... thanks!!!

• Solotov
Jaap. schreef op maandag 21 januari 2019 @ 09:56:
[...]

Op PC? Volgens mij heb ik gisteravond ook tegen hem gespeeld: Nederlandse badge en Deense home kit. Bakte er inderdaad niet veel van en toen ik de 3-0 maakte ging hij weg :X
Precies!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-01 13:58
buurman3 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:19:
Kan iemand me helpen met deze SBC?

Hybride competities --> Selectiedoelen.

Heb nu al een paar oplossingen van futbin geprobeerd maar geen een die klopt. Vreemd.

Wie kan me helpen aan een juiste oplossing? De andere 3 sbc's heb ik al. Dit is de laatste, gaat om 2 mega pakketten..... thanks!!!
Waarschijnlijk komt het door de loyalty.. FF 10 wedstrijden starten met het team in Single player en gelijk leaven om ze groen te krijgen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Valandil
mr.JamesBond schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:22:
[...]

Nee dat ga je niet redden.
Een speler van 90 rated kost al snel 200k plus op de transfermarkt , dan ga je niet met een SBC voor 12k een 90 rated speler binnenhalen.

Ik was denk ik 50 a 60k kwijt, maar had ook de volgende spelers al in mij club:
Laporte 85
Delle Alli 86
Fernandinho 86
Sterling 85
Lacazette 84
Ederson 86
Ziyech
...

Hiervan waren 4 untradable en gebruikte ik ook niet. Dus dat scheelde enorm.

Begin gewoon met een serie A team. Is redelijk betaalbaar (hamsik nainggolan perisic icardi manolas etc)

Veel spelen en packs verdienen.
Er komen nog veel leuke SBC aan de komende maanden, want EA zorgt wel dat we onze knip blijven opentrekken :P

[ Voor 15% gewijzigd door Valandil op 21-01-2019 12:41 ]

wijze woorden

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Valandil schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:37:
[...]

Nee dat ga je niet redden.
Een speler van 90 rated kost al snel 200k plus op de transfermarkt , dan ga je niet met een SBC voor 12k een 90 rated speler binnenhalen.

Ik was denk ik 50 a 60k kwijt, maar had ook de volgende spelers al in mij club:
Laporte 85
Delle Alli 86
Fernandinho 86
Sterling 85
Lacazette 84
Ederson 86
Ziyech
...

Hiervan waren 4 untradable en gebruikte ik ook niet. Dus dat scheelde enorm.

Begin gewoon met een serie A team. Is redelijk betaalbaar (hamsik nainggolan perisic icardi manolas etc)

Veel spelen en packs verdienen.
Er komen nog veel leuke SBC aan de komende maanden, want EA zorgt wel dat we onze knip blijven opentrekken :P
Voor goede sbc's kun je ook hier even kijken - een overzicht met sbc's en daarbij een vergelijking tussen wat het oplevert aan packwaarde en wat het je kost :) Probeer wel spelers op open bod te kopen, dat scheelt vaak wat. Beetje geduld voor hebben af en toe, maar wel slimmer :)

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01 18:52
Vanoachtend was die Kluivert kaart 148k op de PS4, inmiddels 175k, had hem vanochtend moeten kopen... :D

• ronaldbaggio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
Wat een bizar WL deze week. Normaal tussen de 10 en 15 wins.
Vrijdag begonnen 4 winst en 1 verlies. (helemaal weggespeeld met Icons en half TOTY) Geen schande daar.

Zaterdagnacht gespeeld en zondagochtend. Dus weinig problemen met Lag. Eind score is 5-25.

Ik kon geen wedstrijd meer over de streep trekken. ik denk een 4 a 5 keer terecht weggespeeld, maar de rest.......
2-1 voor in de 88 min. Krijg een pen. mee. Wordt gemist. (schiet rechtdoor terwijl de tumb stick schuin staat) 2 min blessuretijd en in de 93 min 2-2.
Dat is denk ik een keer of 10 gebeurd. Ballen op de paal, op de lat en zo vaak in de laatste 5 min een tegendoelpunt. Dus in plaats van winst moest er een verlenging worden gespeeld, of een verliespot na 90 min met 1 doelpunt verschil. Heeft ook zeker met skills te maken (kan nog een hoop verbeteren) maar dit voelde zo bizar.

De laatste pot gisteravond om 23.30 uur. heb weinig problemen, scoor te weinig maar we geven niets weg. Ruststand 1-0 10 schoten om 1 (niet op doel). 91 min wordt 1-2. aantal schoten 19 -2. en bezetting 58% in mijn voordeel.. aaaarghhh. (moest er even uit. :) )

Frustraties ten overvloede....
WL afgesloten met 15-10, het was ondertussen zondagnacht geworden en had geen puf meer om voor Gold 2 te gaan.

Baresi SBC gedaan om een icon in te kunnen leveren. kwam 0,0 uit de packs helaas.
Gisteren mijn laatste coins nog opgemaakt aan FFS Mendy om Jordi Alba te vervangen. Tot nu toe geen spijt nog van gehad.

Huidige team nu:
https://www.futbin.com/19/squad/8990

Uit mijn SB gold 3 rewards kwam Dybala lopen dus we zitten weer bijna op 200k.

Mijn verlanglijstje heeft een aantal FFS erbij:
FS Aouar. Ziet er uit als een beest op het middenveld!
FS Arthur. Nog zo'n beetst op het middenveld lijkt me alleen heb Messi al staan.

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-01 20:57
Weet iemand trouwens waarom ik soms wel een penalty-pijl heb en soms niet? En kun je die indicator voor de double tap online ook aanzetten?

• Korkss
  • Laatst online: 15-01 22:49
ronaldbaggio schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:15:
Vrijdag begonnen 4 winst en 1 verlies. (helemaal weggespeeld met Icons en half TOTY) Geen schande daar.

Zaterdagnacht gespeeld en zondagochtend. Dus weinig problemen met Lag. Eind score is 5-25.

Ik kon geen wedstrijd meer over de streep trekken. ik denk een 4 a 5 keer terecht weggespeeld, maar de rest.......
2-1 voor in de 88 min. Krijg een pen. mee. Wordt gemist. (schiet rechtdoor terwijl de tumb stick schuin staat) 2 min blessuretijd en in de 93 min 2-2.
Dat is denk ik een keer of 10 gebeurd. Ballen op de paal, op de lat en zo vaak in de laatste 5 min een tegendoelpunt. Dus in plaats van winst moest er een verlenging worden gespeeld, of een verliespot na 90 min met 1 doelpunt verschil. Heeft ook zeker met skills te maken (kan nog een hoop verbeteren) maar dit voelde zo bizar.

De laatste pot gisteravond om 23.30 uur. heb weinig problemen, scoor te weinig maar we geven niets weg. Ruststand 1-0 10 schoten om 1 (niet op doel). 91 min wordt 1-2. aantal schoten 19 -2. en bezetting 58% in mijn voordeel.. aaaarghhh. (moest er even uit. :) )

Herkenbaar, gelukkig wel goud gehaald. Maar ook veel potjes dat ik gewoon beter ben, meer kansen heb etc. Ook vaak dat ik dan voorkom en ineens komt geen pass meer aan, wordt het 1-1 en gelijk lukt alles weer. Geen idee waar dit aan ligt. Scheelt wel dat ik die potjes vaak nog wel over de streep trek.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Oke ik wil een heel nieuw team. Maar even inspiratieloos.. heb 3.2mill totaal.. stel ik zou bij de cv's beginnen wie zouden jullie opstellen? Dacht zelf vvd sif met eder militao(iemand hier ervaring mee?) Stats zijn sick!

• buurman3
M@cer schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:21:
[...]

Waarschijnlijk komt het door de loyalty.. FF 10 wedstrijden starten met het team in Single player en gelijk leaven om ze groen te krijgen..
thanks man!! dat werkte :)

Buffon en Coutinho kwamen uit de 2 mega pakketten, 80k binnen.
Razz89 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:10:
Oke ik wil een heel nieuw team. Maar even inspiratieloos.. heb 3.2mill totaal.. stel ik zou bij de cv's beginnen wie zouden jullie opstellen? Dacht zelf vvd sif met eder militao(iemand hier ervaring mee?) Stats zijn sick!
VVD en FS de Ligt is ook een leuk begin d:)b

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Fraaank schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:22:
[...]

VVD en FS de Ligt is ook een leuk begin d:)b
Ja is de ligt echt een 500k waard? Nog niemand over hem gehoord eigenlijk..
Razz89 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:28:
[...]

Ja is de ligt echt een 500k waard? Nog niemand over hem gehoord eigenlijk..
Ik wacht tot z'n prijs naar beneden gaat. Voor mij is hij wel een x aantal 100k waard, maar nog geen 500k. Zeker niet nu Prime Rijkaard ook uit is. IF De Ligt doet het opzich ook wel prima.

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Weet iemand toevallig of er nog ergens zo'n overzichtje te vinden is met de SBC's die de moeite waard zijn qua packs? En dan al inclusief de PL en Eredivisie al?
Fraaank schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:29:
[...]

Ik wacht tot z'n prijs naar beneden gaat. Voor mij is hij wel een x aantal 100k waard, maar nog geen 500k. Zeker niet nu Prime Rijkaard ook uit is. IF De Ligt doet het opzich ook wel prima.
Wacht dan beter op zijn TOTS. Hij is nu zwaar overrated qua prijs idd. Agility en balance zijn nog steeds slecht. Andere stats zijn leuk, maar je ontkomt niet aan UCL tagliafico of sbc Dumfries om hem goed te kijgen. Bovendien zit je dan vast aan Alisson (IF), ook niet de meest luxe keus. Totaalplaatje wordt dus matig als je de ligt wil inpassen.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
t mac schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:49:
Weet iemand trouwens waarom ik soms wel een penalty-pijl heb en soms niet? En kun je die indicator voor de double tap online ook aanzetten?
In de wl staat dat uit, je ziet ook geen pijltje als je met je doelman uitschiet in de wl. In Rivals staat dat beide wel aan.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 19:03
Iemand advies voor mijn Serie A team?

Speel in-game 352 met Gomez op LM, Vrsaljko op RM, Icardi IF en Tevez als ST, Dybala op CAM, Sandro op CB (links).
DeeleNL schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:41:
Iemand advies voor mijn Serie A team?

Speel in-game 352 met Gomez op LM, Vrsaljko op RM, Icardi IF en Tevez als ST, Dybala op CAM, Sandro op CB (links).
Je hebt een goed in balans zijnde team met een goede (misschien wel te goede -als ze allemaal tradable zijn - bank). Wat voor advies zou je willen?

Bean77 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:35:
[...]

Wacht dan beter op zijn TOTS. Hij is nu zwaar overrated qua prijs idd. Agility en balance zijn nog steeds slecht. Andere stats zijn leuk, maar je ontkomt niet aan UCL tagliafico of sbc Dumfries om hem goed te kijgen. Bovendien zit je dan vast aan Alisson (IF), ook niet de meest luxe keus. Totaalplaatje wordt dus matig als je de ligt wil inpassen.
TOTS duurt nog een maand of 4-5, dan kan ik beter wachten tot FIFA 20. Moet zeggen dat zijn IF voor nu prima werkt.

Ik zit inderdaad vast aan Tagliafico, maar kan hem prima insluiten met een Icon of FS de Jong, dus dat maakt niet gek veel uit voor mijn squad. Zeker omdat het doel een NL-elftal is.

Alisson speelt helemaal niet gek moet ik zeggen. Desnoods de Gea op 7.

• DeeleNL
ErnstMid schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:09:
[...]

En voor waardevolle sbcs: KLIK -> link naar een spreadsheet gemaakt door een redditor die aangeeft welke sbcs de moeite waard zijn om te doen :)
H_idde schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:34:
Weet iemand toevallig of er nog ergens zo'n overzichtje te vinden is met de SBC's die de moeite waard zijn qua packs? En dan al inclusief de PL en Eredivisie al?
Zie bovenstaande bericht van @ErnstMid ;)

• DeeleNL
Bean77 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:46:
[...]

Je hebt een goed in balans zijnde team met een goede (misschien wel te goede -als ze allemaal tradable zijn - bank). Wat voor advies zou je willen?
De bank is allemaal tradeable inderdaad, dit omdat ik sinds kort van 433-4 ben teruggegaan naar 4231 om Tevez in te passen met CAM's die in-game naar de vleugel gaan. Ben erg fan van Suso SIF, maar daar is geen plek voor in deze start opstelling. Al is hij als wissel voor mijn gevoel wel een (te) dure oplossing :+
Fraaank schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:46:
[...]

TOTS duurt nog een maand of 4-5, dan kan ik beter wachten tot FIFA 20. Moet zeggen dat zijn IF voor nu prima werkt.

Ik zit inderdaad vast aan Tagliafico, maar kan hem prima insluiten met een Icon of FS de Jong, dus dat maakt niet gek veel uit voor mijn squad. Zeker omdat het doel een NL-elftal is.

De kaart ziet er leuk uit en met shadow erop compenseer je de minpunten grotendeels. Alleen als je het in grote perspectief bekijkt is zijn minpunt zijn nationaliteit/competitie. Dan is 500k wel erg veel geld. Daarvoor heb je betere alternatieven.
Maar als je lange termijn focus volledig/veel NL is, dan is het een prima keus. Tot die tijd misschien starten in een 4321 formatie zodat je een hoekje kunt maken met ligt/taglia en de jong. rest vh team kan dan anders zijn als dat nog niet NL is.

DeeleNL schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:50:
[...]

De bank is allemaal tradeable inderdaad, dit omdat ik sinds kort van 433-4 ben teruggegaan naar 4231 om Tevez in te passen met CAM's die in-game naar de vleugel gaan. Ben erg fan van Suso SIF, maar daar is geen plek voor in deze start opstelling. Al is hij als wissel voor mijn gevoel wel een (te) dure oplossing :+
Insigne en Immobile zou ik verkopen persoonlijk. Immobile heb je al Icardi, Tevez, Ibra voor. Insigne heb je Mertens en evt Suso voor.
In principe heb je op de bank een spits (ibra) een cam (Mertens) en een CM/buitenspeler (Suso). Meer kun je niet wisselen. Ik zou de overige verkopen en voor jezelf bedenken waar je naartoe wilt upgraden (lange termijn focus).

Bean77 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:53:
[...]

De kaart ziet er leuk uit en met shadow erop compenseer je de minpunten grotendeels. Alleen als je het in grote perspectief bekijkt is zijn minpunt zijn nationaliteit/competitie. Dan is 500k wel erg veel geld. Daarvoor heb je betere alternatieven.
Maar als je lange termijn focus volledig/veel NL is, dan is het een prima keus. Tot die tijd misschien starten in een 4321 formatie zodat je een hoekje kunt maken met ligt/taglia en de jong. rest vh team kan dan anders zijn als dat nog niet NL is.
Ik speel ook zelf zoals jij het net benoemt. Ik beantwoordde alleen een vraag van @Razz89 . Dit is namelijk mijn start-opstelling:

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/17skyc.png
Fraaank schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:46:
[...]

Prime vd Sar maakt het compleet toch

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:25
Fraaank schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:06:
[...]

Ik speel ook zelf zoals jij het net benoemt. Ik beantwoordde alleen een vraag van @Razz89 . Dit is namelijk mijn start-opstelling:

[Afbeelding]
Nice!

https://www.futbin.com//19/squad/4321720

Bijna hetzelfde :)

Heb wel een type Frank Rijkaard nodig voor op het middenveld. Daar heb ik alleen nog geen coins voor :P

[ Voor 11% gewijzigd door chengbondkwok op 21-01-2019 15:33 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

[...]

[Afbeelding]
DEAR GOD. JALOERS |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Valandil
...

Precies om deze reden al 3 weken geen WL meer gespeeld.
Zo vaak was ik beter en verlies ik de laatste 5 minuten. Meer balbezit, meer schoten (vaak paal en lat) en ga vervolgens onderuit vanwege een counter of frommelgoal in de slotfase. Of ik mag een oorwassing krijgen van teams vol met icons en special messi/mbappe/suarez/pogba/vandijk/reus etc. Kortom minimaal 5 miljoen plus teams.

Geen WL meer bevalt goed om eerlijk te zijn. Speel wat squad battles en division rivals.
Bij Division Rivals win ik wat en verlies ik wat en blijf in divisie 5 nu al een tijdje hangen en dat is prima.
Heb al enige tijd 2000 WL punten klaar staan om weer mee te doen, maar ik heb meer frustratie dan plezier. Red tot nu toe wel vaak zilver 1 en daardoor automatische kwalificatie, maar ga het voorlopig niet meer doen.

wijze woorden

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-01 17:39
DeBers schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:02:
[...]

Maar wat gebeurd er als ze verliezen? Keldert de prijs dan? AM is niet de minste tegenstander :)
Das een goede haha, dat zal ik niet weten. Maar ik heb nog steeds de oude versie en met zn snelheid, dribbel en 5 stars skills kan je iedereen gek maken. Als je ervan houdt om met vleugelspelers te spelen is deze jongen enorm fun. Zn gewone versie verschilt niet zo heel veel met m'bappe. Alleen die heeft hogere shooting stats. Gooi een sniper kaartje op Costa en hij heeft ook hoog in de 80 voor afmaken.

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Heeft iemand de Rijkaard SBC al gedaan? Hoe speelt hij?
joenes30 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:09:
[...]
Das een goede haha, dat zal ik niet weten. Maar ik heb nog steeds de oude versie en met zn snelheid, dribbel en 5 stars skills kan je iedereen gek maken. Als je ervan houdt om met vleugelspelers te spelen is deze jongen enorm fun. Zn gewone versie verschilt niet zo heel veel met m'bappe. Alleen die heeft hogere shooting stats. Gooi een sniper kaartje op Costa en hij heeft ook hoog in de 80 voor afmaken.
Dat weet niemand denk ik, Er zit nu bv 100k verschil tussen de IF versie en RTTF versie van Griezmann, maar bv Suarez zit er 700k verschil tussen. Gezien Griezmann tegen Juve moet en men denkt dat dat te lastig is zit zijn prijs dus dichter bij zijn IF.

Costa zal dus wel 100k kelderen in prijs als ze uitgeschakeld zijn.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:24
[...]

[Afbeelding]
Zo ziet er prima uit, binnenkort weer even een potje?

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-11-2025
chengbondkwok schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:33:
[...]

Nice!

https://www.futbin.com//19/squad/4321720

Bijna hetzelfde :)

Heb wel een type Frank Rijkaard nodig voor op het middenveld. Daar heb ik alleen nog geen coins voor :P
Hier ook bijna hetzelfde team.
Is toch een beetje de Max qua NL/Eredivisie team

https://www.futbin.com/19/squad/4395304

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
triple20 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:13:
Niet mee gespeeld nog, maar ga vanavond wel de sbc doen! Ik ben ook benieuwd! :)

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-01 23:53
Ik heb hem vorig jaar heel lang gebruikt en toen vond ik het echt een tank. Beter dan Kante.

Dit jaar speel(de) ik met beiden. Kante op CDM en de CB versie van Rijkaard. Beiden top. Rijkaard is inmiddels vervangen door POTM VVD.
Fraaank schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:29:
[...]

Ik denk juist dat deze ontwikkelingen hem alleen maar duurder maken aangezien er nu meer methoden beschikbaar zijn komen om hem (en anderen) in te passen in een competitief team.

Zul je zien dat ze later deze week de Vd Sar SBC releasen :+

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-01 22:25
SBC niet gedaan maar speel er inmiddels 2 maanden mee, ik vind het een geweldige cdm. Zit overal tussen, heeft lengte en kan nog redelijk goed schieten ook.
Voor mij persoonlijk 1 van de betere cdm's

• Solotov

Als je 5-25 gaat zou ik toch eens met je speelstijl experimenteren. Her en der wat pechwedstrijden heeft iedereen van ons, maar 5-25 dan wordt je gewoon gepakt op iets wat je verkeerd doet.

• heppe01
  • Laatst online: 13-11-2025
Paarse Dumfries of paarse Dolberg roept u het maar, ik heb al paarse Depay!
Shreddaaa schreef op maandag 21 januari 2019 @ 17:44:
[...]

Als je 5-25 gaat zou ik toch eens met je speelstijl experimenteren. Her en der wat pechwedstrijden heeft iedereen van ons, maar 5-25 dan wordt je gewoon gepakt op iets wat je verkeerd doet.
raar dat dan opeens alleen deze week is terwijl hij daarvoor altijd 10-15 wins haalt. Volgens mij geeft hij ook zelf aan dat het in de afronding tegenzat alleen dan als constante factor.

[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 21-01-2019 18:08 ]

Shreddaaa schreef op maandag 21 januari 2019 @ 17:44:
[...]

Idd, je kan altijd terugvallen op 41212 PTB/Counter met aanvallende backs/achterblijvende backs.

@heppe01 Als je ook de Ajax FS of een POTM VVD zou ik zeker voor Dumbfries gaan.
Denk dat Dolberg voornamelijk voor de Ajax/Eredivisie fans is, maar daarnaast gewoon middelmaat.

• heppe01
  • Laatst online: 13-11-2025
Bossie schreef op maandag 21 januari 2019 @ 18:07:
[...]

Idd, je kan altijd terugvallen op 41212 PTB/Counter met aanvallende backs/achterblijvende backs.

@heppe01 Als je ook de Ajax FS of een POTM VVD zou ik zeker voor Dumbfries gaan.
Denk dat Dolberg voornamelijk voor de Ajax/Eredivisie fans is, maar daarnaast gewoon middelmaat.
Ik heb de Jong FS sinds zaterdag misschien als ik nog coins over heb FS De Ligt halen ......
Pagina: 1 ... 127 ... 200 Laatste