• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Razz89 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 20:59:
Vrijdag wl spelen.. nou snao ik waarom ik voorheen alles op za/zo speel.. ga nu 3-6 pff.
Niks lukt lijkt wel alsof me spelers aan touwtjes zitten en ze worden terug getrokken op bepalende momenten🤣
Ging voor mij ook niet goed, terwijl vorig weekend toen ik alleen op zondag speelde het echt geweldig ging haha. Denk ook soms dat het op vrijdag minder gaat omdat je toch iets vermoeider bent van de werk (of school?) week. Dan op zaterdag lekker fris er tegenaan.

PSN/Steam: Xamsix

Sta nu 2-2, 2x verloren door alleen maar afstandsschoten tegen. Begin nu toch wel langzaam te denken om de game eens een paar weken naast me neer te leggen. Heeft gewoon niks meer met voetbal te maken zo.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-01 09:58
Razz89 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 20:59:
Niks lukt lijkt wel alsof me spelers aan touwtjes zitten en ze worden terug getrokken op bepalende momenten🤣
De perfecte samenvatting van FIFA 19.

4 potjes gespeeld, ik ga wat anders doen.

1e pot geweldige gameplay (JA mag ook gezegd!!)

3 potten erna loopt het stroop wat aan mn spelers kleeft nog net niet uit mn televisie, man man man :(

Ik trap er weer in "gezellig" paar potjes FIFA te doen _O-

Morgen weer een dag ;w

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Nu online
Sleehond schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:30:
[...]

De perfecte samenvatting van FIFA 19.

4 potjes gespeeld, ik ga wat anders doen.

1e pot geweldige gameplay (JA mag ook gezegd!!)

3 potten erna loopt het stroop wat aan mn spelers kleeft nog net niet uit mn televisie, man man man :(

Ik trap er weer in "gezellig" paar potjes FIFA te doen _O-

Morgen weer een dag ;w
Tja WL in een notendop, daarom speel ik het ook niet.

Zou het graag willen maar iedere keer is de verbinding cq servers de bovenliggende partij.

Ook in rivals hoor, de ene keer alles soepel en de dag erna drama.

Over tien jaar lachen we hierom. :9

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

3 potjes gespeeld en waarempel allemaal gewonnen. Helaas een weekend zonder tijd verder, zondagavond maar kijken hoe ver we nog kunnen komen :)

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:49
ErnstMid schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:52:
3 potjes gespeeld en waarempel allemaal gewonnen. Helaas een weekend zonder tijd verder, zondagavond maar kijken hoe ver we nog kunnen komen :)
Hetzelfde hier 4-0 sta ik, kan morgen tot 12:00 nog even spelen en erna zondagavond pas weer. Hopelijk morgen zilver 1/2 al veilig stellen voor 12:00 uur :+

• ErnstMid

ErnstMid

Korkss schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:55:
[...]

Hetzelfde hier 4-0 sta ik, kan morgen tot 12:00 nog even spelen en erna zondagavond pas weer. Hopelijk morgen zilver 1/2 al veilig stellen voor 12:00 uur :+
Ach ik was eerst niet eens van plan te gaan spelen dit weekend... Maar komende week tijd zat om genoeg punten te halen voor volgend weekend dus eigenlijk is alles bonus.

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Zo! En nu ben ik er eens klaar mee: alles gaat mijn club uit. Heb inmiddels deze FIFA meer dan 100 packs geopend en er is echt niks uit komen lopen. Zonde om mijn spelers iedere keer weg te gooien. Ga dit lekker investeren in spelers voor op het veld :-)

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-01 13:58
Net Calabria Future Star voor 125.000 opgepikt. Stuk makkelijker dan Vrsaljko SBC van de week.

[ Voor 6% gewijzigd door M@cer op 18-01-2019 22:22 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

ErnstMid schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 22:00:
[...]

Ach ik was eerst niet eens van plan te gaan spelen dit weekend... Maar komende week tijd zat om genoeg punten te halen voor volgend weekend dus eigenlijk is alles bonus.
Grappig hier zelfde...speel dus ook met 2 teams ipv 1 omdat ik geen conditie items wil verliezen. 3-0 ook zondag pas weer tijd

100k winst met BPM
Player Pick komt Auba uit
Mega pack buffon en asensjo.

Prima oogst vanavond.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
Fraaank schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:17:
Sta nu 2-2, 2x verloren door alleen maar afstandsschoten tegen. Begin nu toch wel langzaam te denken om de game eens een paar weken naast me neer te leggen. Heeft gewoon niks meer met voetbal te maken zo.
Net een offline carrière gestart met atletico Madrid.... gewoon weer even genieten.

Even geen packs , coins , frustratie
Alleen zijn de nieuwe fut swap challenges weer beschikbaar |:(

wijze woorden

Valandil schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 22:32:
[...]

Net een offline carrière gestart met atletico Madrid.... gewoon weer even genieten.

Even geen packs , coins , frustratie
Alleen zijn de nieuwe fut swap challenges weer beschikbaar |:(
Ik heb Danny Da Costa al binnen, dus hoef me daar niet meer zo druk om te maken :*) . Wel handig dat daarna SBC Dumfries uitkwam, waardoor ik hem niet meer direct nodig heb. Al linkt hij wel heerlijk met RTTF Tah, IF Gnabry en RTTF Renato Sanches.
Iemand die SBC voor de Liverpool CB gedaan?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jack_Mojo
  • Nu online
Bossie schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 00:23:
Iemand die SBC voor de Liverpool CB gedaan?
Kan me niet voorstellen. Voor dat geld heb je 87 tradeble v Dijk en nog 100k over.
Jack_Mojo schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 00:32:
[...]

Kan me niet voorstellen. Voor dat geld heb je 87 tradeble v Dijk en nog 100k over.
Heb je weinig aan als je een POTM VVD hebt, vraag me af of het de meerprijs waard is tov mijn RTTF Sanchez.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-01 16:47
Pff WL gaat tot nu toe echt moeilijk.
Voor mijn doen extreem slecht met 9-11 als resultaat...
Erger me dood aan die TOTY spelers en dan vooral Van Dijk. Dat zijn gewoon cheatcodes waar je niet voorbij komt.
Verder is Casillas FB voor mij ook in en in triest, laat alles los en houd zelfs de simpelste schoten niet tegen.
Zonde van de coins geweest..
Bossie schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 01:22:
[...]

Heb je weinig aan als je een POTM VVD hebt, vraag me af of het de meerprijs waard is tov mijn RTTF Sanchez.
Weet niet hoe het met jouw POTM VVD zit, maar die van mij voelt aan als een TOTY!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-01 12:39
WL is niet best dit weekend... kansen zat maar bal wil er maar niet in. Paal, lat, zelfs penalty rechtdoor gaat nog naast :-) Ligt ongetwijfeld ook aan mij zelf...

5 - 8 op dit moment

• ErnstMid

ErnstMid

Shreddaaa schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 01:48:
Pff WL gaat tot nu toe echt moeilijk.
Voor mijn doen extreem slecht met 9-11 als resultaat...
Erger me dood aan die TOTY spelers en dan vooral Van Dijk. Dat zijn gewoon cheatcodes waar je niet voorbij komt.
Verder is Casillas FB voor mij ook in en in triest, laat alles los en houd zelfs de simpelste schoten niet tegen.
Zonde van de coins geweest..
Moet eerlijk zeggen dat ik een beetje gemengde gevoelens heb over Casillas. Hij heeft ballen gepakt die Courtois niet pakte, maar ook andersom.

Zit er toch aan te denken om Courtois terug te halen of de gea te proberen. Kan Casillas een sbc in...

Heb zelf trouwens t gevoel dat griezmann if ook een soort cheat code is maar heb nog geen toty geprobeerd natuurlijk. Zondag de leenversie van Neymar nog maar even proberen :)
Heb een 600k en wilde in eerste instantie een icon kopen voor op mijn middenveld. Baby gattuso of zo.

Maar als ik nu die future stars bekijk en hun ratings, kan ik dan niet beter daar 1 of 2 van halen voor in mijn serie a team?
Heb betancur en cutrone en eventueel later eder mikitao op het oog.

Zullen de prijzen nog zakken denken jullie?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Audiojunky schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 10:22:
WL is niet best dit weekend... kansen zat maar bal wil er maar niet in. Paal, lat, zelfs penalty rechtdoor gaat nog naast :-) Ligt ongetwijfeld ook aan mij zelf...

5 - 8 op dit moment
Ow heb ik ook hoor, vanochtend met Prime van Basten in 1 wedstrijd 4 keer op de paal geschoten. Dat waren zowel finesse als gewone schoten, want hoopte dat hij er dan wel in ging maar helaas. De wedstrijd gelukkig in extra tijd wel gewonnen.

• Jack_Mojo
  • Nu online
Jack_Mojo schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 20:00:
Net zag ik 300k voor Guendouzi, nu 550k. 8)7
En nu 700k. Wat is dit voor gekkenhuis joh?

Verwijderd

Waarom blijven de prijzen van die nieuwe kaarten alsmaar stijgen?

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2025
Is er iemand die mij de hype rond deze meneer wil uitleggen?

https://www.futbin.com/19/player/17692/Aaron%20Collins/

Ik heb hem 2x uit een Brons pack gepakt, en hij ging voor 2x 9500 weg _O_

PSN: Patrick_D

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Ik heb na alle lofzang hier op dit forum zojuist Ben Yedder (RTTF) gehaald. Ben erg benieuwd.

Wie raden jullie aan om Rabiot en Verratti te vervangen? Ik zit momenteel te denken aan Pogba. Vind hem zwaar irritant als ik tegen hem speel iedergeval ;-) Alle tips zijn welkom!

https://www.futbin.com/19/squad/4304320

• ErnstMid

ErnstMid

Damn, t voelt alsof m'n spelers door stroop lopen vandaag. Had nog toestemming van de grote bazin gekregen om even te spelen maar zo is er niet veel lol aan.

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Patrick_D_GTS schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 12:03:
Is er iemand die mij de hype rond deze meneer wil uitleggen?

https://www.futbin.com/19/player/17692/Aaron%20Collins/

Ik heb hem 2x uit een Brons pack gepakt, en hij ging voor 2x 9500 weg _O_
Dat is heel simpel: de Wolves SBC van de BPL SBC. Blijkbaar zijn daar weinig spitsen en CB's want de bronzen en zilveren daarvan zijn in no-time weg voor max BIN.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-01 09:58
mrjobby schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 12:05:
Ik heb na alle lofzang hier op dit forum zojuist Ben Yedder (RTTF) gehaald. Ben erg benieuwd.

Wie raden jullie aan om Rabiot en Verratti te vervangen? Ik zit momenteel te denken aan Pogba. Vind hem zwaar irritant als ik tegen hem speel iedergeval ;-) Alle tips zijn welkom!

Tip ga voor rechtsachter voor Lala IF of SIF. Wat een beest is dat, ben er blij mee. Meunier is mijn backup. Verratti ben ik zelf tevreden over, je hoort of ziet hem weinig in FIFA 19 maar ik vind het een lekker agressief spelertje.

• Valandil
mrjobby schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 12:05:

Kante... heerlijke stofzuiger op het middenveld.
Loopt bij mij alles dicht.

wijze woorden

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-11-2025
Hoelang blijven die future stars in pakjes zitten? Lees hier 5uur en nog wat minuten maar komen ze nog terug?

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

heppe01 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:53:
Hoelang blijven die future stars in pakjes zitten? Lees hier 5uur en nog wat minuten maar komen ze nog terug?
Geen idee..
Van mij mogen ze wegblijven eerlijk gezegd. Onzin allemaal, hoeveel high rated kaarten moeten er nog komen.. kunt de top spelers nauwelijks meer onderscheiden zo..

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Valandil
Schuimpje schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:56:
[...]

Geen idee..
Van mij mogen ze wegblijven eerlijk gezegd. Onzin allemaal, hoeveel high rated kaarten moeten er nog komen.. kunt de top spelers nauwelijks meer onderscheiden zo..
Een gold Pogba of de Bruyne is dadelijk niet eens meer bijzonder :o
Vind dat prima, zakken hun prijzen mooi en kan ik daar mee spelen.

wijze woorden

• Jack_Mojo
  • Nu online
Schuimpje schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:56:
[...]

Geen idee..
Het slaat ook eigenlijk nergens op. “Oh laten we weer tering dure kaarten op de markt brengen, die debielen blijven het toch wel kopen”.

Als er nou 75-80 rated kaarten waren die je zelf kon upgraden dmv allerlei doelstellingen dan was het voor de spelers leuker en betaalbaar geweest. Alleen verdient EA daar weer te weinig aan.
Nou ik wil best zo'n kaart kopen alleen ik vind het zonde om een 500k te spenderen en dat die later weer enorm in waarde daalt?
Dan zijn icons stabieler qua waarde denk ik dan

• Jack_Mojo
  • Nu online
Harribo schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 14:31:
Nou ik wil best zo'n kaart kopen alleen ik vind het zonde om een 500k te spenderen en dat die later weer enorm in waarde daalt?
Ja ik wil ook graag zo’n kaart hebben en dat gaat wss ook wel gebeuren. Alleen had ik er liever 100k voor betaald en hem dan zelf geüpgrade dan dat ik nu 600k betaal.

Is het spelen ook leuker.
heppe01 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:53:
Zal wel een weekje zijn

• Xamsix
Guendouzi ziet er wel superlekker uit vind ik, maar om er 600.000 voor neer te leggen... Dan is een icon miss wel slimmer. Maar als ik naar icon alternatieven kijk, zijn die behoorlijk duur met deze stats.

Harribo schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 14:31:
Zal ik je een geheimpje vertellen? Vanaf mei dalen de kaarten nog sterker en worden ze nog sneller minder waard ;)

Dus vanuit dat gegeven kan je beter je coins niet uitgeven en in je club laten staan. >:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-01 10:21
Iemand al gespeeld met Future de Ligt?
Bean77 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 15:45:
[...]

Zal ik je een geheimpje vertellen? Vanaf mei dalen de kaarten nog sterker en worden ze nog sneller minder waard ;)

Dus vanuit dat gegeven kan je beter je coins niet uitgeven en in je club laten staan. >:)
Ik ben niet rijk qua coins. Jij wel? Ea flink gespekt zeker?
Dus kan ze maar 1x uitgeven. Dan doe ik dat liever aan een speler die ik graag wil houden. Maar aangezien ik dat van te voren niet weet, wil ik er graag minimaal verlies op draaien als ik ze weer later verkoop. knip

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2019 14:30 ]

Miggell schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 17:45:
Heb over gedacht, maar moet dan ook meteen keeper/RB switchen.
Probeer ook niets te halen etc, want wil genoeg hebben voor als de Butre SBC komt hoewel Figo ook zeer niet verkeerd is.

@Harribo
Het is toch altijd hetzelfde, promo kaarten dalen geleiden als ze in packs zitten en zullen weer langzaam stijgen als deze uit packs gaan. Prijs kan daarnaast wat pieken/dalen door andere promos (e.g. strong link met een FB SBC reward).

[ Voor 27% gewijzigd door Bossie op 19-01-2019 18:08 ]

Bossie schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 18:04:
[...]

@Harribo
Het is toch altijd hetzelfde, promo kaarten dalen geleiden als ze in packs zitten en zullen weer langzaam stijgen als deze uit packs gaan. Prijs kan daarnaast wat pieken/dalen door andere promos (e.g. strong link met een FB SBC reward).
Dank Bossie :)
Maar er zijn ook kaarten die vrij stabiel en laag blijven toch? Bijv gomez if?
Het is volgens mij afhankelijk van welke speler? Vraag en aanbod?
Icons blijven vrij stabiel.
Enfin ik kijk wel ff thnx
Harribo schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 18:16:
[...]

Dank Bossie :)
Maar er zijn ook kaarten die vrij stabiel en laag blijven toch? Bijv gomez if?
Het is volgens mij afhankelijk van welke speler? Vraag en aanbod?
Icons blijven vrij stabiel.
Enfin ik kijk wel ff thnx
Idd, sommige kaarten zijn simpelweg niet populair en dienen voornamelijk als SBC fodder.
Ik heb een rode Gomez 86, niet eens mee gespeeld.

Bossie schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 18:21:
[...]

Idd, sommige kaarten zijn simpelweg niet populair en dienen voornamelijk als SBC fodder.
Ik heb een rode Gomez 86, niet eens mee gespeeld.
Inderdaad
Anders moet ik maar wat sneller een speler testen.

Joh das een fijn kaart. Vind ik.
Soort messi, bijtertje.
Maar ja jij hebt natuurlijk ook wel wat andere leuke spelers :)
Harribo schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 17:57:
[...]

Ik ben niet rijk qua coins. Jij wel? Ea flink gespekt zeker?
Dus kan ze maar 1x uitgeven. Dan doe ik dat liever aan een speler die ik graag wil houden. Maar aangezien ik dat van te voren niet weet, wil ik er graag minimaal verlies op draaien als ik ze weer later verkoop.
Ik heb EA eigenlijk vrij weinig gespekt met coins. Zoveel speler switches heb ik niet gehad waardoor ik elke keer de 5% belasting moest betalen aan EA.
Had me voor fifa 19 voorgenomen om vooruit te kijken qua spelers en niet teveel tussenstapjes te kopen of te switchen van team als het even tegenzat.

Knip

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2019 14:31 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

https://www.reddit.com/r/...m/about_next_weeks_promo/

Het zou me niet eens verbazen lol

Haha inderdaad. Alles voor het geld :)

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Vind het lastig om spelers te vergelijken. Heb nu bijna anderhalve week geen fifa meer gedaan en alleen veel coins gehandeld. Heb in 7 dagen tijd 40K aan coins verdiend. Daarvan heb ik nu Douglas Costa, Cuadrado en Matuidi voor mijn serie A team gehaald. Ben benieuwd hoe ze straks spelen.

Verder ben ik aan het kijken of ik Szczesny nog ga vervangen voor Handanovic en of ik dan gelijk voor een CL vorm ga.

Verder is dit natuurlijk mijn eerste Fifa sinds 99 en heb ik Mandzukic in de spits lopen. Tegen lichtgewicht verdedigers presteert hij prima en knikt hij in een wedstrijd nog wel een balletje binnen met zijn hoofd via een voorzet. Ik vraag me af als ik een echte fysieke agressieve kopper in de spits zet of dit tegen de betere verdedigers ook nog werkt of dat ik meer op zoek moet naar een spits die 2-benig is en 4-5 skillmoves heeft.
Blijkbaar is Baresi 330k als je FB Cassilias in de SBCs gebruikt, dat is altijd handig voor een latere icon SBC.

edit: Crespo SBC en Frenkie de Jong SBC (hierdoor zal de Ligt ook wel wat in prijs gaan stijgen).

[ Voor 31% gewijzigd door Bossie op 19-01-2019 19:02 ]

lijkt goedkoop, misschien goed om op te pikken als SBC voer?

• Miggell
Ik had uit de bundesliga sbc even hoffenheim gedaan aangezien ik die alle 11 had, pack ik Aouar FS :)
Das toch lekker,
Zie 925K op futbin staan

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:18
Oh god, ik had 100k over en ik kon of voor de Frenkie SBC gaan of packs. 1e pack was raar. IF Suarez <3 <3

• heppe01
  • Laatst online: 13-11-2025
Oeh die De Jong eindelijk een special kaartje voor hem die gaat mijn eredivisie team in!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:21
Zou Lafont een goede vervanger zijn voor szcz SIF?
Ik als ras Feyenoorder moet gewoon die 2 Ajax-gasten hebben haha.

• Miggell
Twijfel is bij mij wel of ik die FS Aouar houdt en inzet als CAM of CVM in mn laliga team.
Kan hem eventueel linken met Varane en Lala SIF die dan nog gekocht moeten worden.

Of gewoon de coins pakken en besteden aan een upgrade op meerdere plekken.

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-12-2025

erhan12

PMD

Miggell schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:47:
Twijfel is bij mij wel of ik die FS Aouar houdt en inzet als CAM of CVM in mn laliga team.
Kan hem eventueel linken met Varane en Lala SIF die dan nog gekocht moeten worden.

Of gewoon de coins pakken en besteden aan een upgrade op meerdere plekken.
Verkoop em, doe frenkie de jong en dumfries sbc en koop de ligt future stars?

• buurman3
  • Laatst online: 30-10-2025
Net Vinicius leen vrijgespeeld..... hij mag me 10 potten helpen deze WL! :)
Voor 22k + Flashback Casillas onze vriend Frenkie gehaald. Nu nog sparen voor de Ligt + Kluivert. Eindelijk weer eens een leuk NL-jaar voordat TOTS is begonnen.

Verwachten we nog een Nederlander in de SBC als Future Star? Wellicht Bergwijn?

[ Voor 20% gewijzigd door Fraaank op 19-01-2019 20:29 ]

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 11:16
Voor mensen die nog inspiratie nodig hebben voor een hybrid: frenky 90 natuurlijk maar die staat nog niet op fbin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4JPUBFQC82pcloFVXv4fgdqm/thumb.jpg

Eventueel nog in te vullen met fs arnold
Mathieu word varane dan natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Ambianz op 19-01-2019 20:33 ]

• Miggell
erhan12 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:09:
[...]

Verkoop em, doe frenkie de jong en dumfries sbc en koop de ligt future stars?
Heb er in iedergeval vast kleingeld van gemaakt ;)
950k

• cubert20
  • Laatst online: 15-01 14:04
Weet iemand hoe crespo het doet qua luchtduels bij een uittrap van de keeper.
Met van basten win ik toch snel 75% van de luchtduels, als crespo ook zoiets heeft vind ik het prima.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Ndombele FS loan. https://www.futhead.com/19/players/19100/tanguy-ndombele/ Win hem net met daily objectives. Hoop dat ze die nog vrijgeven als SBC! Wat een monster!

[ Voor 45% gewijzigd door bbblije op 19-01-2019 21:09 ]

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
Twijfel erg over die Frenkie kaart, een prachtige kaart, maar voor 160k zonder een NL team te hebben en maak 280k in de bank geen idee of het een goed idee is.

I like how you keep the mouse running...

Ambianz schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:32:
Voor mensen die nog inspiratie nodig hebben voor een hybrid: frenky 90 natuurlijk maar die staat nog niet op fbin

[Afbeelding]

Eventueel nog in te vullen met fs arnold
Mathieu word varane dan natuurlijk
Hybrid is voor mietjes met zoveel mooie NLse kaarten :9 !

https://www.futhead.com/19/squads/510047/

Moet alleen Kluivert en de Ligt nog. Helaas kan ik zo niet m'n 96 rode Messi inpassen, maar heb ervoor gekozen om vanaf nu alleen nog met "leuke" teams te spelen. Heb IF Wijnaldum ook nog ipv Rui Costa. Heb ook nog UCL Robben, maar denk dat FS Kluivert het beter doet op 7 chem.

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 11:16
Fraaank schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:17:
[...]

Hybrid is voor mietjes met zoveel mooie NLse kaarten :9 !

https://www.futhead.com/19/squads/510047/

Moet alleen Kluivert en de Ligt nog. Helaas kan ik zo niet m'n 96 rode Messi inpassen, maar heb ervoor gekozen om vanaf nu alleen nog met "leuke" teams te spelen. Heb IF Wijnaldum ook nog ipv Rui Costa. Heb ook nog UCL Robben, maar denk dat FS Kluivert het beter doet op 7 chem.
Geef je groot gelijk haha. Ik kan helaas geen afstand doen van ben yedder. Blijft toch de beste speler van fut tot nu toe

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Klopt het nou ook dat je die future stars in silver packs kan krijgen?! Ik hoor steeds gekkere dingen :?
H_idde schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:38:
Klopt het nou ook dat je die future stars in silver packs kan krijgen?! Ik hoor steeds gekkere dingen :?
Als een Future Star's base kaart een zilver is, kan dat zeker!

• Miggell
Heb inderdaad na de verkoop van de FS Aouar kaart de FdJ sbc gedaan.
Eens kijken of ik die als sub gebruik, of dat ik ook voor oa De Ligt FS ga.

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Fraaank schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:40:
[...]

Als een Future Star's base kaart een zilver is, kan dat zeker!
Ah! Niet zo over nagedacht! Logisch idd! Dank voor de duidelijkheid! :)

• Pompi
Miggell schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 17:45:
Ben nog niet helemaal uit mijn mening over hem, hij voelt niet heel anders aan dan zijn IF in de 7 wedstrijden die ik met hem heb gespeeld. En vergeleken met 88 Rijkaard voelt hij minder sterk/rots in de branding, verder wel echt goede verdediger.

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-12-2025

erhan12

PMD

Fraaank schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:27:
Voor 22k + Flashback Casillas onze vriend Frenkie gehaald. Nu nog sparen voor de Ligt + Kluivert. Eindelijk weer eens een leuk NL-jaar voordat TOTS is begonnen.

Verwachten we nog een Nederlander in de SBC als Future Star? Wellicht Bergwijn?
Hoe voor 22k? Ik heb flashback Casillas ook

• El Profesor
Frenkie is binnen, nog 20k nodig voor Kluivert. Wat is jullie verwachting van Kluivert? Gaat hij in de loop van de week nog omlaag?

• Xamsix
Tsja ik weet niet wat het is deze Weekend League, maar ik kom alleen maar tegen mensen die met timed finishing alles van buiten de 16 meter erin rammen.

Ik weet dat ik met mijn keeper kan schuiven, maar de speler staat met rug naar mijn goal, krijgt de bal aangespeeld en zonder aan te nemen knalt ie em in een keer met een curve erin. Groen effectje natuurlijk vanwege de timed finish.

Nu heb ik dat vorige Weekend Leagues wel eens gehad, zo'n tegenstanders. Betere tegenstanders heb je altijd. Maar nu deden mijn laatste 6 tegenstanders allemaal hetzelfde. Het zure is dan dat ik ook al die potjes met 1 goal verschil verlies. Ik ben beter, maar leg het af tegen de afstandschoten.

Courtois op goal, geen idee wat ik kan doen :(

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:25
Heb van mijn 2 teams nu 1 team gemaakt, gezien de jong en de ligt, op deze manier speel ik weer met meer plezier fifa waar het om gaat natuurlijk :)

Uiteraard is ucl de jong de future star de jong, in game switch ik naar 352 vandaar sanchez op de back en aurier gaat op de vleugel. De enige manier om 100 chem te houden zo.

Had alleen de ligt eerder moeten kopen nu 525k moeten betalen

Nu nog hopen op winter upgrades van dijk, mahrez en son en hopen dat tottenham eerste wedstrijd wint en doorgaat zou dan helemaal lekker team zijn :)

https://www.futbin.com//19/squad/4320282

[ Voor 15% gewijzigd door FidoDido op 19-01-2019 22:53 ]

erhan12 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 22:28:
[...]

Hoe voor 22k? Ik heb flashback Casillas ook
Had de rest van de spelers die ik nodig had ook nog in de club, maar door het gebruiken van Casillas, had ik niet super hoge ratings meer nodig (had ook nog Alaba).

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Xamsix schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 22:50:
Tsja ik weet niet wat het is deze Weekend League, maar ik kom alleen maar tegen mensen die met timed finishing alles van buiten de 16 meter erin rammen.

Ik weet dat ik met mijn keeper kan schuiven, maar de speler staat met rug naar mijn goal, krijgt de bal aangespeeld en zonder aan te nemen knalt ie em in een keer met een curve erin. Groen effectje natuurlijk vanwege de timed finish.

Nu heb ik dat vorige Weekend Leagues wel eens gehad, zo'n tegenstanders. Betere tegenstanders heb je altijd. Maar nu deden mijn laatste 6 tegenstanders allemaal hetzelfde. Het zure is dan dat ik ook al die potjes met 1 goal verschil verlies. Ik ben beter, maar leg het af tegen de afstandschoten.

Courtois op goal, geen idee wat ik kan doen :(
Heel simpel, zelf gaan oefenen met timed finishing, gebruik het zelf ook maak zovaak het verschil met een timed finesse shot tussen de 16 en 20 meter, je gaat echt serieus meer wedstrijden winnen.

• Xamsix
tukkerterror90 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 01:16:
[...]

Heel simpel, zelf gaan oefenen met timed finishing, gebruik het zelf ook maak zovaak het verschil met een timed finesse shot tussen de 16 en 20 meter, je gaat echt serieus meer wedstrijden winnen.
Als ik tijd heb doordeweek ga ik het oefenen. Neem aan dat je eerst in Rival mét balkje hebt geoefend en dat je daarna het gevoel te pakken hebt zodat je het in de WL zonder balkje kunt?

Kan me voorstellen dat het terugkomt in Fifa 20. Dus moet er idd maar aan geloven.

Xamsix schreef op zondag 20 januari 2019 @ 01:22:
[...]

Als ik tijd heb doordeweek ga ik het oefenen. Neem aan dat je eerst in Rival mét balkje hebt geoefend en dat je daarna het gevoel te pakken hebt zodat je het in de WL zonder balkje kunt?

Kan me voorstellen dat het terugkomt in Fifa 20. Dus moet er idd maar aan geloven.
Misschien, maar dan opeens onder een haast onmogelijke knoppen combi ;)
Mijn ervaring is dat als mijn spelers op bepaalde plekken ineenmaal kunnen schieten (finesse) dat het vrijwel altijd een goal is.

Vervolgens word het simpelweg een truckje, wel erg lame maar wel effectief.

• buurman3
  • Laatst online: 30-10-2025
Gebruiken jullie veel low driven shots? Buiten de 16 is dit ook een aardig wapen/alternatief als je timed finishing (nog) niet beheerst.

• El Profesor
FS Kluivert vanochtend opgepikt voor 185, de kas is zo goed als leeg met nog 11k, maar dat vullen we wel weer aan met de beloningen komende week. Team ziet er nu zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/1fz4e8.png

Switch naar 41212-2 in game.

• Pompi
Frenkie + teamgeeststijlboost van passen = cheatcode. Of zo voelt het tenminste aan met die 99 visie/99 korte pass/94 lange pass die hij dan krijgt. Hij kan ze echt waar je wil weg leggen, mijn aanvallen zijn nu zo veel soepeler. Ik denk dat hij op zich het beste als CAM en dus spelbepaler tot zijn recht komt, maar heb daar in mijn 433 NL elftal al Bergkamp lopen dus speelt hij CM en als nog is hij erg bepalend.

• Solotov
El Profesor schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:22:
FS Kluivert vanochtend opgepikt voor 185, de kas is zo goed als leeg met nog 11k, maar dat vullen we wel weer aan met de beloningen komende week. Team ziet er nu zo uit:

[Afbeelding]

Switch naar 41212-2 in game.
Met alle respect, maar je team is nogal uit balans.
Je hebt nu ongeveer de helft van je spelers die meekunnen in het WL en Rivals geweld. De andere helft in je basis komt gewoon simpelweg te kort.
Kan je niet beter je totale coins verdelen over je gehele basiself?

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07:18
Zo mijn team verkocht met Ramos, Marcelo en untradeable Auba, Suarez en 90 Tevez op de bank gepleurd.
Ik moet en zal toch lekker met die Nederlandse spelers gaan spelen :D.

Mijn team ziet er nu zo uit:
https://www.futbin.com/19/squad/4343421

Ik moet alleen nog de Ligt en Varane kopen, heb alleen geen geld op het moment.
Hopen op packluck deze week van de weekend league en DR, de Ligt zal nog even moeten wachten dus ga eerst maar met zijn IF kaartje spelen.

Dembele ga ik denk ik vaak wisselen voor Suarez en later misschien Dembele IF kopen, wel jammer dat die een LW kaartje is.....
MrSnoww schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:00:
Zo mijn team verkocht met Ramos, Marcelo en untradeable Auba, Suarez en 90 Tevez op de bank gepleurd.

Hopen op packluck deze week van de weekend league en DR, de Ligt zal nog even moeten wachten dus ga eerst maar met zijn IF kaartje spelen.

Dembele ga ik denk ik vaak wisselen voor Suarez en later misschien Dembele IF kopen, wel jammer dat die een LW kaartje is.....
Ik speel het hele weekend al zo:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/20382f.png

Moet nog de Ligt binnenhalen (komt wel na de WL, mij nu te duur).

Wat me overigens opvalt: heb gisteravond gespeeld, passing en aannames gingen prima. Heb nu vanochtend 2 games gespeeld...wat een drama passing. Lijkt wel alsof ik 2x zoveel kracht aan de passes moet geven...aannames vliegen van de schoenen af, ook bij held Messi.

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07:18
Fraaank schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:08:
[...]

Ik speel het hele weekend al zo:

[Afbeelding]

Moet nog de Ligt binnenhalen (komt wel na de WL, mij nu te duur).

Wat me overigens opvalt: heb gisteravond gespeeld, passing en aannames gingen prima. Heb nu vanochtend 2 games gespeeld...wat een drama passing. Lijkt wel alsof ik 2x zoveel kracht aan de passes moet geven...aannames vliegen van de schoenen af, ook bij held Messi.
Hoe bevalt Promes?
Ik heb die nu net ook gehaald. Twijfel om Kluivert toch nog even weg te doen om Varane te halen en dan hopen dat Kluivert gaat dalen in waarde.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Valandil schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:51:
[...]

Kante... heerlijke stofzuiger op het middenveld.
Loopt bij mij alles dicht.
Ja heeft ook een interessante kaart idd. Nadeel is wel dat als die naast Verratti komt te staan dan mis ik wel wat lengte denk ik aangezien ben yedder ook niet de grootste is

• El Profesor
Shreddaaa schreef op zondag 20 januari 2019 @ 10:41:
[...]
Met alle respect, maar je team is nogal uit balans.
Je hebt nu ongeveer de helft van je spelers die meekunnen in het WL en Rivals geweld. De andere helft in je basis komt gewoon simpelweg te kort.
Technisch gezien zou dat wel beter zijn, maar zal weinig verschil maken ben ik bang. EA matcht me vrijwel iedere wedstrijd aan teams van 1.000.0000> coins. Meestal hebben die een aantal bronzen kaarten op de bank waardoor het team geen 90> is maar rond de 86. Ik speel geen WL, alleen een beetje SQ en wat Division Rivals.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-01 16:00
Ben nu een kleine twee weken begonnen met FIFA en logischerwijs ook FUT op de PS4. Op zich heel leuk, maar hoe kom ik aan zo veel munten om een beetje een goed team te maken? Ik zou graag een Nederlands team willen maken met SBC-Frenkie en Van Dijk, maar ik heb het gevoel dat het voltooien van die SBC meer munten vraagt dan ik kan opbrengen.

Ik heb nu een (op zich prima) Belgisch team met 83 rating. Écht goede spelers die in dit team zouden passen (De Bruyne, Hazard, Lukaku) zijn zo ongelooflijk duur. Ik heb nu zo'n 12.000 munten.

Wat te doen?

• gaizka
  • Laatst online: 09-01 18:52
MrSnoww schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:00:

Ik denk dat ik hetzelfde ga doen :D Inclusief de Ligue 1 SBC ivm Depay!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Ik zit al een tijdje te tobben over een nieuwe selectie.
Ik ben een beetje aan het schuiven. Nu kom ik uit op een Frans, Seria A, la liga hybrid.
Ik twijfel alleen over 1 investering. Dougles Costa UCL Live.
Hij past goed in het team op een 4-3-3 of 4-4-1-1. Dus het lijkt een waardige investering.
Ik zwem alleen niet in het geld. Als ik dat doe moet ik verder met UCL Nacho ipv ramos/umtiti. En IF De marcos ipv IF lala en dan zou ik gaan voor een IF martial op de plek van Douglas Costa.. Wat zouden juillie doen?

Team is nu als volgt:
MArtial - Griezman - Mbappe
Umtiti Futmas - IF Ben yedder - Kondogbia
Alex Sandro - UCL Nacho - Varane - De Marcos
Courtois

Volle bak voor Douglas geen en Kondogbia laten staan? Of Goedkopere optie als Martial en dan Pogba/Lala of zelfs Ramos halen?

• Audiojunky
cubert20 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:47:
Weet iemand hoe crespo het doet qua luchtduels bij een uittrap van de keeper.
Met van basten win ik toch snel 75% van de luchtduels, als crespo ook zoiets heeft vind ik het prima.
Net Crespo SBC gedaan.. 1 WL wedstrijd 4 doelpunten. Schiet ze er erg makkelijk in.

Luchtduels niet echt op gelet.... laat het zo weten

• El Profesor
Shreddaaa schreef op zondag 20 januari 2019 @ 10:41:
[...]
Kluivert toch maar verkocht, speelde opzich best lekker maar ik speel niet met wingers. Op advies van jou dit team nu, lijkt iets beter in balans: https://www.futbin.com/19/squad/4352033

Audiojunky schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:46:
[...]

Net Crespo SBC gedaan.. 1 WL wedstrijd 4 doelpunten. Schiet ze er erg makkelijk in.

Luchtduels niet echt op gelet.... laat het zo weten
Heb hem ook binnen, vorig jaar tot FoF mee gespeeld :)
Had Foden uit de icon pack, in totaal iets van 300k teruggekregen uit de packs.

Twijfel om Baresi ook meteen ff te doen voor een volgende SBC nu FS nog in packs zit.

@mr.JamesBond
Gewoon blijven spelen en vooral in het begin coins grinden terwijl je speelstijlen/formaties etc uitprobeerd.
Als je 1..3 stijlen hebt gevonden dan in stappen je team uitbouwen.

Mbt coins, zoek ff op reddit.com/fifa of futbin.com naar de starterguides van Iamaduckquack.

https://www.reddit.com/r/...h_guide_for_those_new_to/
https://www.futbin.com/news/explore/FUT%20%20%20%20Trading

[ Voor 31% gewijzigd door Bossie op 20-01-2019 15:09 ]

MrSnoww schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:10:
[...]

Hoe bevalt Promes?
Ik heb die nu net ook gehaald. Twijfel om Kluivert toch nog even weg te doen om Varane te halen en dan hopen dat Kluivert gaat dalen in waarde.
Heb Promes al bijna vanaf het begin, speelt degelijk, niet bijzonder. Wordt tweede helft meestal gewisseld voor Keita Baldé.

• Audiojunky
Bossie schreef op zondag 20 januari 2019 @ 14:55:
[...]

Heb hem ook binnen, vorig jaar tot FoF mee gespeeld :)
Had Foden uit de icon pack, in totaal iets van 300k teruggekregen uit de packs.

Twijfel om Baresi ook meteen ff te doen voor een volgende SBC nu FS nog in packs zit.
Crespo is een beest. Nu 6 games en 8 doelpunten. Het is niet eens nodig om timed shots uit te voeren. Links rechts het maakt niet uit. Ik ben blij met deze spits.

Twijfel ook over Baresi. Alleen men is niet echt te spreken over deze kaart.. misschien eerst leen speler proberen

WL zit er op. Ontzettend slecht begonnen. Eerste 5 verloren. Uiteindelijk Silver 1 gehaald. Moest nog 1 wedstrijd winnen voor Goud 3...verlies ik die met penalties |:( |:(

• Solotov
El Profesor schreef op zondag 20 januari 2019 @ 14:54:
[...]

Kluivert toch maar verkocht, speelde opzich best lekker maar ik speel niet met wingers. Op advies van jou dit team nu, lijkt iets beter in balans: https://www.futbin.com/19/squad/4352033
Als je Martinez met Gomez omwisselt en Naingolan met Matuidi heb je meer chemistry.
@Audiojunky ik haal Baresi niet om te spelen maar voor een toekomstige icon SBC met icon requirement

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

Lekker future star sbc’tje zo!

https://imgur.com/a/Hzccwcp

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Pagina: 1 ... 126 ... 200 Laatste