Ik zie nog geen La Liga komen? Hoop ik. Maar het is wel heel slim om ze straks alvast in te kopen. Maandag wordt dat dan :)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
Harribo schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:36:
Ik zie nog geen La Liga komen? Hoop ik. Maar het is wel heel slim om ze straks alvast in te kopen. Maandag wordt dat dan :)
uiteindelijk gaat ie een keer komen lijkt mij.
Nu niet hopen dat ze het een maand voor de release van fifa20 doen :P

Wel jammer dat het zo lang duurt, spel is al enige tijd onderweg

wijze woorden

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Valandil schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:39:
[...]

uiteindelijk gaat ie een keer komen lijkt mij.
Nu niet hopen dat ze het een maand voor de release van fifa20 doen :P

Wel jammer dat het zo lang duurt, spel is al enige tijd onderweg
fifa 18 was in april, fifa 17 in februari....

Hopelijk maken ze haast deze keer :)

• Valandil
buurman3 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:43:
[...]

Gewoon zoveel mogelijk je la liga speler in de club houden en niet verkopen.
stel het duurt nog 2 maanden, dan heb je inmiddels door verschillende packs al veel la liga spelers binnen en maakt het een stuk goedkoper om dan de SBC te doen.

wijze woorden

• buurman3
Valandil schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:45:
[...]

Gewoon zoveel mogelijk je la liga speler in de club houden en niet verkopen.
stel het duurt nog 2 maanden, dan heb je inmiddels door verschillende packs al veel la liga spelers binnen en maakt het een stuk goedkoper om dan de SBC te doen.
ik ga m zelf niet doen, ik wil eraan verdienen :)

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2025
buurman3 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:43:
[...]

Is dit ergens terug te lezen? Zou dat graag eens doen :-)

PSN: Patrick_D

• buurman3

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Jack_Mojo schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:29:
Die future stars kaarten zijn dus niet dynamisch?

Zou dat wel heel tof vinden namelijk.
huis-r schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:32:
[...]

Ik heb gelezen dat die in-game wel dynamisch gaan worden.
Zoals ik gister middag al zei aan de hand van deze post van een EA FUT medewerker en daarna andere mensen van het topic, de spelers zullen niet dynamisch zijn en gewoon als de waarde die in de preview te zien was te krijgen zijn. Dat dynamische was allemaal geruchten door iemand die claimde informatie te hebben maar was gewoon uit grote duim gezogen. De medewerker heeft dat in een latere tweet ook gezegd.
[Twitter: https://mobile.twitter.com/YahsirQureshi/status/1085924122519957504]

Edit: nog de latere tweet van die medewerker
[Twitter: https://mobile.twitter.com/YahsirQureshi/status/1086044617135386624]

[ Voor 6% gewijzigd door Pompi op 18-01-2019 12:09 ]

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:27
Wat een melkkoe kaarten dit zeg. Future stars... krijgen we nu zometeen ook stel-Sulejmani-was-niet-geflopt-bij-Ajax-en-speelt-nu-in-de-internationale-top kaarten?

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
Want die heeft zulke indrukwekkende statistieken bij Roma. :X

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Valandil
Beavbusi schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:22:
Wat een melkkoe kaarten dit zeg. Future stars... krijgen we nu zometeen ook stel-Sulejmani-was-niet-geflopt-bij-Ajax-en-speelt-nu-in-de-internationale-top kaarten?
Wel met je eens... zoals de overschatte Sturridge kaart... Zo goed is hij nog nooit geweest en gaat hij ook niet worden.

Straks speel je tegen een overpowered team met "mogelijke" sterren...
Speel liever met de sterren van nu en niet een fictief elftal qua stats.

[ Voor 10% gewijzigd door Valandil op 18-01-2019 13:25 ]

wijze woorden

xavento schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:23:
[...]

Inderdaad, echt belachelijk dit.
Net als dat een tengere toty messi een fysiek van 85 heeft... Yeah right...

Ea slaat mi compleet door met speciale kaarten.
Alles voor de commercie en het schijnt ook nog te werken dus tja..

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 18-01-2019 13:27 ]

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-01 12:45

Kju

Nou, blijven jullie maar lekker principieel.. als ik zo'n kaartje pack speel ik er lekker wel mee als ze passen in m'n squad :+

PSN: Kjujay

Kju schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:27:
Nou, blijven jullie maar lekker principieel.. als ik zo'n kaartje pack speel ik er lekker wel mee als ze passen in m'n squad :+
Ja hahaha zo ben ik ook wel weer.. ;)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Kju schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:27:
Same here, kom maar door met die Junior kaart :+ Ik vind het juist wel gaaf, ze brengen wel enorm veel content op de markt. Het was nog leiper geweest als je wel kon ontwikkelen, maar wie weet komt dat nog een keer in de toekomst.

Er blijven toch altijd mensen die het ergens niet mee eens zijn... zo moeten mensen meer packluck krijgen, maar niemand wil tegen een team vol icons spelen. Om maar een simpel voorbeeld te noemen :9

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-01 12:45

Kju

Commercieel of niet, de content is goed en ze blijven het gevarieerd houden. Normaal ben ik al in november klaar met Fifa, het is nu al januari en ik hoop dat ik het opzij kan leggen als the division 2 uitkomt..

PSN: Kjujay

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-01 15:00
Hierdoor krijg je wel minder META teams en komt er juist meer afwisseling.

Wel is straks gewoon ieder redelijk team alsnog 87+ rated, dat gaat dan weer erg hard aangezien het spel pas zo'n 3 a 4 maanden uit is.
xavento schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:23:
[...]

Gaat niet om huidige statistieken juist, maar om future star. Als je ooit Manager Mode hebt gespeeld, weet je ongeveer wel wat het inhoudt.

Justin Kluivert is trouwens ook Golden Boy geworden dit jaar, maar dan met de online-variant (van dezelfde krant):

https://www.goal.com/nl/n...ypz56mbscy2410vwpkzfcsomg

• ErnstMid

ErnstMid

Toch blij dat ik nog Tagliafico's UCLs heb :D

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
Fraaank schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:32:
[...]

Justin Kluivert is trouwens ook Golden Boy geworden dit jaar, maar dan met de online-variant (van dezelfde krant):

https://www.goal.com/nl/n...ypz56mbscy2410vwpkzfcsomg
"In totaal brachten 21.369 mensen hun stem uit en daarvan kozen er 4.472 voor Justin Kluivert"

Gekkenhuis hoor :O

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

xavento schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:35:
[...]

"In totaal brachten 21.369 mensen hun stem uit en daarvan kozen er 4.472 voor Justin Kluivert"

Gekkenhuis hoor :O
Ik heb het gevoel dat jij iets tegen Justin Kluivert hebt of extra content in FUT. Men klaagt al jaren dat eigenlijk in het nieuwe jaar er geen echte content meer is en het eigenlijk wachten is op TOTS. Doet EA een keer iets positiefs (in mijn ogen), is het weer niet goed. Niet alleen bij jou, maar ook bij meerdere hier.

Je hoeft die spelers niet te kopen, of er een SBC voor te doen, je kunt ook alleen maar meta-spelers blijven kopen zoals Kanté, Sergio Ramos, Varane, de Gea of Kondogbia.

• buurman3
Fraaank schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:37:
[...]

Ik heb het gevoel dat jij iets tegen Justin Kluivert hebt of extra content in FUT. Men klaagt al jaren dat eigenlijk in het nieuwe jaar er geen echte content meer is en het eigenlijk wachten is op TOTS. Doet EA een keer iets positiefs (in mijn ogen), is het weer niet goed. Niet alleen bij jou, maar ook bij meerdere hier.

Je hoeft die spelers niet te kopen, of er een SBC voor te doen, je kunt ook alleen maar meta-spelers blijven kopen zoals Kanté, Sergio Ramos, Varane, de Gea of Kondogbia.
mij lijkt het wel leuk. Als Vinicius betaalbaar is kan hij best eens Coutinho uit mijn team gaan stoten.

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-01 21:31
ErnstMid schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:32:
Toch blij dat ik nog Tagliafico's UCLs heb :D
Waarom stijgt zijn prijs ineens zo? van 24 naar 35k ongeveer..
[...]

Kluivert is ook gewoon mega zwaar overrated.
Maar extra content vind ik wel leuk. Na fifa18 ben ik inmiddels wel gewend aan alle regenboog kleur kaarten door elkaar heen :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:20
[...]

Extra content is in mijn ogen altijd goed, maar ik vind dat ze het dit jaar teveel overdrijven om eerlijk te zijn (even voor de duidelijkheid, ik heb nooit in vorige delen over content gezeurd).

Ik zeg eerlijk dat ik onderhand moeite begin te krijgen met alle verschillende soorten kaarten die momenteel in de game zitten. Dit zal in de loop van het jaar alleen maar erger worden als het op dit tempo blijft gaan.

Als het aan mij had gelegen had er enkel bronze/silver/gold/IF en TOTY/TOTS in gezeten, maar goed, ik zal wel ouderwets zijn ofzo.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:18
Ghengis schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:42:
[...]

Waarom stijgt zijn prijs ineens zo? van 24 naar 35k ongeveer..
Omdat de Ligt FS is aangekondigd en ze een strong link hebben neem ik aan.
Beavbusi schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:22:
Die is er Sulejmani SIF kaart.

Blijkbaar zit klagen in het menselijk bloed

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-01 21:31
Joster schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:47:
[...]

Omdat de Ligt FS is aangekondigd en ze een strong link hebben neem ik aan.
Aha logisch ja, thanks.

Waarom zo'n geklaag over die FS kaarten? Het is een leuk idee en voegt wat extra 'na-december' content toe. Misschien zijn de ratings wat hoog, maar het principe is toch een prima idee?

• Valandil
ErnstMid schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:29:
[...]

Same here, kom maar door met die Junior kaart :+ Ik vind het juist wel gaaf, ze brengen wel enorm veel content op de markt. Het was nog leiper geweest als je wel kon ontwikkelen, maar wie weet komt dat nog een keer in de toekomst.

Er blijven toch altijd mensen die het ergens niet mee eens zijn... zo moeten mensen meer packluck krijgen, maar niemand wil tegen een team vol icons spelen. Om maar een simpel voorbeeld te noemen :9
Misschien moeten ze dan kaartjes maken van "future stars" die je zelf kan laten groeien door veel mee te spelen of te trainen. Oftewel een Kluivert 78 met potentie 87 afhankelijk van de speler van het spel zelf. (dus wij)

Die kan je vervolgens ook weer verkopen ofzo. Dan maak je het wel interessant.
Maar een instant overrated Kluivert zit ik persoonlijk niet op de te wachten.

wijze woorden

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:39
El Profesor schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 07:17:
[...]

Weet je dat zeker? Dat zou jammer zijn, ik vind het idee juist heel gaaf dat je zelf een kaart moet boosten door er mee te spelen heel gaaf.
Dit mogen ze van mij wel vilgend naar doen. Iets meer diepgang zou nog toffer zijn.

• buurman3
Zojuist mijn eerste WL pot ooit gespeeld. 8-3 verloren whahaha.

Die gast maakt zichzelf steeds goed vrij door een sleepbal achter zijn standbeen, hoe doe je die move?

Al zijn goals waren net buiten de 16 - de bekende one trick pony..... ik moet dat ook gaan oefenen :)

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:14
buurman3 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:40:
[...]

mij lijkt het wel leuk. Als Vinicius betaalbaar is kan hij best eens Coutinho uit mijn team gaan stoten.
92 rated special card van Real Madrid met 5* skill moves.

Vinicius gaat nooit betaalbaar zijn.

• Korkss
  • Laatst online: 22:49
4 played, 4 wins. Vanavond verder. Prima begin iedergeval!

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Heeft 1 van jullie toevallig weleens UEFU kaart Mathieu gebruikt? Zit te denken om hem te halen in plaats van Varane, vooral om de prijs en omdat zijn kaart er eigenlijk gewoon beter uitziet. Iemand? Ik kan hem linken met Campbell, SIF Lala en Flashback Casillas (meningen over hem?)

Alvast bedankt!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-01 23:53
Pieterw2 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:48:
Heeft 1 van jullie toevallig weleens UEFU kaart Mathieu gebruikt? Zit te denken om hem te halen in plaats van Varane, vooral om de prijs en omdat zijn kaart er eigenlijk gewoon beter uitziet. Iemand? Ik kan hem linken met Campbell, SIF Lala en Flashback Casillas (meningen over hem?)

Alvast bedankt!
Flashback Casillas heb ik wel een paar potjes gebruikt. Is klein, als je Courtois of De Gea gewend bent, maar wel goed. Daarbij kreeg ik wel tegengoals waarbij ik er van overtuigd ben dat een van de voorgenoemde deze wel gehad hadden.

• Pieterw2
WSL036 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:50:
[...]

Flashback Casillas heb ik wel een paar potjes gebruikt. Is klein, als je Courtois of De Gea gewend bent, maar wel goed. Daarbij kreeg ik wel tegengoals waarbij ik er van overtuigd ben dat een van de voorgenoemde deze wel gehad hadden.
Dank voor je reactie, ja ik speel met Courtois. Denk je dat Courtois beter is?

• WSL036
Pieterw2 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:59:
[...]

Dank voor je reactie, ja ik speel met Courtois. Denk je dat Courtois beter is?
Ik speel ook met Courtois en ik vind hem het beste werken voor mij, maar zo vind de ander DDG weer beter dan Courtois etc etc.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01 13:52
Had de eredivisie voorbereid, dus had heel NAC en Willem II. 5K per stuk is niet verkeerd :D. Tevens ook mijn 75 CF -> CAM kaarten van 1700 per stuk verkocht voor 3400 per stuk. Niet slecht!

• buurman3
Jack_Mojo schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:42:
[...]

92 rated special card van Real Madrid met 5* skill moves.

Vinicius gaat nooit betaalbaar zijn.
:( ik vrees dat je gelijk hebt

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-01 16:47
Pieterw2 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:48:

Alvast bedankt!
Kort samengevat:
Mathieu is precies zoals je van hem verwacht. Aanvallend en verdedigend goed, ook goed in de lucht. Alleen is ie onbetrouwbaar door zijn workrates. Kan af en toe compleet uit positie staan.
Casillas is zoals velen hier al hebben gezegd. Bij gebrek aan coins heb ik m nu in mn goal staan maar hij kost me gewoon goals. DDG en Courtois zijn ontelbaar beter. Ook zijn imho Szscesny SIF en Donnarumma SIF beter.
Hij lijkt dan qua keepen nog t meest op Ter Stegen en Lloris.

• Pieterw2
Shreddaaa schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:37:
[...]

Kort samengevat:
Mathieu is precies zoals je van hem verwacht. Aanvallend en verdedigend goed, ook goed in de lucht. Alleen is ie onbetrouwbaar door zijn workrates. Kan af en toe compleet uit positie staan.
Casillas is zoals velen hier al hebben gezegd. Bij gebrek aan coins heb ik m nu in mn goal staan maar hij kost me gewoon goals. DDG en Courtois zijn ontelbaar beter. Ook zijn imho Szscesny SIF en Donnarumma SIF beter.
Okee, duidelijk! Dan blijf ik toch bij Varane en Courtois! Thanks voor je reactie.

• Korkss
Shreddaaa schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:37:
[...]

Kort samengevat:
Varane of Mathieu dan weet ik het wel. Workrates van Mathieu zijn kut, injury prone erop ook. Varane is echt een beast. Dan maar wat duurder lijkt me ;)

• Pieterw2
Korkss schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:42:
[...]

Varane of Mathieu dan weet ik het wel. Workrates van Mathieu zijn kut, injury prone erop ook. Varane is echt een beast. Dan maar wat duurder lijkt me ;)
Ja heb je ook zeker een goed punt. Alleen ik dacht van het geld dat ik dan overhoud kan ik de rest van mijn team uitbreiden. Wil graag kante en SIF Mahrez toevoegen en kom daar dus nog ongeveer het geld van Varane voor te kort haha :P

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 11:16
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxM7P3aU0AAH2LU.jpg

Hopelijk guendouzi betaalbaar! Heb wel een vervanger nodig voor kondogbia/guilavogi

• Pieterw2
Zooooooooooo die guendouzi

• buurman3
Vinicius OMG mooie kaart. Op zich wel leuk bedacht van EA, ondanks dat het fictieve ratings zijn :)

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Zitten ze nou in packs, of?! Ik zag alleen dat ze vanaf vanavond 19:00 in-game zitten...

Edit: Zag het al, de link was dood. Ze zitten idd in packs! :)

[ Voor 27% gewijzigd door H_idde op 18-01-2019 16:10 ]

• Pieterw2
En Reus weer POTM

• sirkeith
  • Laatst online: 14-01 15:00
Wel een Kluivert maar geen Frenkie de Jong, zonde....

• buurman3
H_idde schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:07:
Zitten ze nou in packs, of?! Ik zag alleen dat ze vanaf vanavond 19:00 in-game zitten...

Edit: Zag het al, de link was dood. Ze zitten idd in packs! :)
er komen ook SBC's & objectives

https://www.ea.com/games/fifa/fifa-19/news/fut-future-stars

• WSL036
Ik heb de eerste nog steeds, maar heb nog steeds niet de drang om te upgraden 8)7

Vorig jaar deden ze het nog zo dat je een oude versie of IF van de speler moest inleveren (bij Kane en Salah bijvoorbeeld) maar dat slaan ze dit jaar gewoon even over..

• Pompi
WSL036 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:13:
[...]

Ik heb de eerste nog steeds, maar heb nog steeds niet de drang om te upgraden 8)7

Vorig jaar deden ze het nog zo dat je een oude versie of IF van de speler moest inleveren (bij Kane en Salah bijvoorbeeld) maar dat slaan ze dit jaar gewoon even over..
Ze hebben zich een beetje in de vingers gesneden dit jaar door FB Gotze uit te brengen. Ze wouden bij de 2de POTM niet eisen om de eerste want ze vonden dat oneerlijk tegen de spelers die de eerste hebben gemist en daarna konden ze niet vragen om een special kaart die duits is en van Dortmund is omdat je dan de Gotze kon inleveren en niet een oude Reus
Frenkie had hier niet mis staan, niet heel begrijpelijk dat een speler die volgens de geruchten zoveel gaat opleveren mist

[ Voor 26% gewijzigd door Pompi op 18-01-2019 16:26 ]

• WSL036
Pompi schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:22:
[...]

Ze hebben zich een beetje in de vingers gesneden dit jaar door FB Gotze uit te brengen. Ze wouden bij de 2de POTM niet eisen om de eerste want ze vonden dat oneerlijk tegen de spelers die de eerste hebben gemist en daarna konden ze niet vragen om een special kaart die duits is en van Dortmund is omdat je dan de Gotze kon inleveren en niet een oude Reus
Dit hebben ze vorig jaar wel gedaan bij de Kane SBC. Vorig jaar vroegen ze een special card van een Engelse spits van Tottenham, waar Alli IF toen ook onder viel. Je kon dus Kane of Alli inleveren. Zo konden degenen die een POTM kaart van Kane hadden, hun kaart upgraden en degenen die de vorige gemist hadden de SBC alsnog doen door een IF Kane of Alli in te leveren. Ik vind het jammer dat ze dit zo doen.

Edit: aanvulling op jouw edit: Er komen er nog 6, waarvan een via fan vote. Wellicht zit Frenkie er dus toch nog bij. Ik hoop het wel in ieder geval

[ Voor 7% gewijzigd door WSL036 op 18-01-2019 16:35 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
voor seria zitten er ook een paar leuke kaarten bij...maar goed eerst maar is zien hoe het precies gaat werken...

Burp

• ErnstMid

ErnstMid

De tering wat een kaarten..

• Pompi
Met waarschijnlijk bijbehorende prijskaartjes, zo'n Vinicius Junior is bijna hetzelfde als Neymar

• cubert20
  • Laatst online: 14:04
Het wordt nu wel superinteressant om een Frans team te maken :)

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Heel veel toffe voor in me Franse team! Ben benieuwd naar de prijs...

• buurman3
Pompi schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:50:
[...]

Met waarschijnlijk bijbehorende prijskaartjes, zo'n Vinicius Junior is bijna hetzelfde als Neymar
nou idd. op de 6 basis stats overtreft Vinicius al de kaart van Neymar.

Verwijderd

Hoelang blijven deze spelers beschikbaar in een pack? Dit in verband met de prijzen die flink zouden kunnen dalen na een paar dagen.

• Jack_Mojo
Guendouzi _/-\o_

Zal wss wel 400 a 500k kosten.

Wat een kaarten zeg. Gaan erg gewild worden met bijbehorende prijs.

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Zit nu al ruim een week zonder Fifa hier op Malta, maar met beetje handelen via de app toch Matuidi en Cuadrado bij elkaar gespaard. Dinsdag terugvliegen. Hoop tegen die tijd nog een beetje te kunnen handelen en misschien een leuke speler op de kop te tikken.

Nu maar hopen dat ze goed spelen als ik weer thuis ben :+
Eder is voor mij echt de beste speler.
Moet je eens naar zijn agility en balance kijken.

Maar goed, ben benieuwd wat dit met de markt doet.

Poeh, nou die 3e reus ga ik niet halen. Aan 2 heb ik er genoeg :P
Moet je nagaan als die een +2 of +3 winterupgrade krijgt :9~

[ Voor 31% gewijzigd door Bean77 op 18-01-2019 17:52 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Jack_Mojo
Bean77 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 17:49:
Eder is voor mij echt de beste speler.
Moet je eens naar zijn agility en balance kijken.

Maar goed, ben benieuwd wat dit met de markt doet.

Poeh, nou die 3e reus ga ik niet halen. Aan 2 heb ik er genoeg :P
Moet je nagaan als die een +2 of +3 winterupgrade krijgt :9~
91 versnelling. _/-\o_

Ja ik ook, zit er klaar voor.
Jack_Mojo schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 17:56:
[...]

91 versnelling. _/-\o_

Ja ik ook, zit er klaar voor.
Precies, Eder is denk ik wel het beste kaartje. Geen betaalbare spelers met zulke stats.

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe dat zit met de prijzen van spelers die plotseling veranderen en de stats van spelers? Ik lees dus over die Vicensius van Real Madrid en ook bijvoorbeeld de Ligt van Ajax. Veranderen dan opeens de basisstats van een gouden kaart? De Ligt gaat nu voor een stuk meer coins over de toonbank dan eerst terwijl hij in Fifa "maar" 80 is.
Een link met een uitleg is ook prima :)

• Jack_Mojo
Hassiebassie schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 17:59:
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe dat zit met de prijzen van spelers die plotseling veranderen en de stats van spelers? Ik lees dus over die Vicensius van Real Madrid en ook bijvoorbeeld de Ligt van Ajax. Veranderen dan opeens de basisstats van een gouden kaart? De Ligt gaat nu voor een stuk meer coins over de toonbank dan eerst terwijl hij in Fifa "maar" 80 is.
Een link met een uitleg is ook prima :)
Je bent wel bekend met special cards in FIFA toch? Informs etc?

Waarom De Ligt duurder is, is puur het speculeren op een eventuele sbc waar hij nodig voor zou kunnen zijn. Vanavond om 7 uur komen namelijk de future stars special cards.

Guendouzi gaat nu bv voor 6k geloof ik.

• buurman3
Jack_Mojo schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 17:30:
Guendouzi _/-\o_

Zal wss wel 400 a 500k kosten.

Wat een kaarten zeg. Gaan erg gewild worden met bijbehorende prijs.
Voor Vinicius ben ik wel bereid om 300-400 af te tikken!

• Pompi
Lol de twitter van Lyon heeft al 1 van de 6 bekend gemaakt aangezien ze plaatje van hun spelers die in de Future Stars zitten gepost hebben en daar staat Ndombole (of hoe je het schrijft) ook op.

Ik zit al klaar met hoge verwachtingen die zeer waarschijnlijk na 1 minuut al in duigen vallen :+
buurman3 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 18:07:
[...]

Nederlander :+ >:) :P

• Jack_Mojo
[...]

Hahaha, ja ik ook!

Nee, die gaat zeker minimaal voor het dubbele.

[ Voor 11% gewijzigd door Jack_Mojo op 18-01-2019 18:09 ]

• Jack_Mojo
Heb maar even 10x Eder Militao voor 15k ingeslagen. Je weet het nooit natuurlijk. Verlies zou minimaal zijn.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Prijzen zakken weer lekker..
[...]

Ik denk dat hij duurder word dan Neymar ivm La Liga

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• buurman3
Bossie schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 18:48:
[...]

Ik denk dat hij duurder word dan Neymar ivm La Liga
Hoeveel zei je?

YouTube: Vinícius JR attempted rainbow flick fail vs Melilla

8)7

• Pompi
Joe Gomez is nummer 2 van de 6 nog onbekende spelers, te krijgen via SBC met o.a. een 85 rated team.
Verder nog 2 SBC's gerelateerd aan FS.

En de Ligt lijkt een max BIN van 700.000 te hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door Pompi op 18-01-2019 19:06 ]

Joe Gomez is geen hoge springer. Dat je het weet

• Jack_Mojo
Harribo schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 19:15:
Joe Gomez is geen hoge springer. Dat je het weet
Ja ik zag het al. Deze Laat ik zeker schieten.

Guendouzi nu 300k. Gaat nog wel zakken.

Prima prijs. Die pik ik overmorgen wel op.

• Pompi
Geen idee wat er aan de hand is maar een bronzen speler die ik altijd voor 150 inkocht en voor 1100 verkocht vliegen opeens als warme broodjes uit mijn transferlijst.
Pompi schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 19:24:
Geen idee wat er aan de hand is maar een bronzen speler die ik altijd voor 150 inkocht en voor 1100 verkocht vliegen opeens als warme broodjes uit mijn transferlijst.
Is een special player pick SBC gaande waarbij je een bronzen-team moet hebben! Ik had er toch Naingollan uit! Wel untradable, maar nemen we gewoon weer mee!
BPM kruimelwerk....

wie zei dat ook alweer
sinds wanneer is er een connectie tussen voetbal en FIFA?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• buurman3
Bossie schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 19:40:
[...]

sinds wanneer is er een connectie tussen voetbal en FIFA?
Een grasmat, een bal, 2 goals?

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Pfoe slecht begin deze WL. 7 wins en 4 loss. Ligt volkomen aan mezelf, ik krijg mn kansen niet goed afgewerkt. Heb er zeker 3-4 nodig voordat er een in het mandje ligt. Ben maar even gestopt voor vandaag :)

PSN/Steam: Xamsix

Was vergeten dat ik Rui Costa heb. Heb nu Messi en Tagliafico op 10 chem. Straks echt nog even de Ligt oppikken. Zijn prijs is op pc nu al onder de 500k. Ben altijd te vroeg of te laat met inkopen.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-01 09:58
2e WL voor Sleehond :o

Opstelling WL hier:

Neymar TOTY - Cavani IF - Saint Maximin (future)
Draxler CL - Fekir CL - Verratti CL
Kurzawa CL - Thiago Silva CL - Kimpembe CL - Lala SIF
Buffon

Neymar is leen speler, mooi bewaard voor WL. Die Saint-Maximin kreeg ik zojuist als leenspeler.

Wissels o.a. Depay, Marquinhos, Rabiot, Payet, Meunier

1e wedstrijd tegen een goede speler met 2 icons en rest allemaal specials. Hij had praktisch alleen maar 90+ spelers.

Toch 3-1 winst _/-\o_

Goed begin is hopelijk ook hier het halve werk >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 18-01-2019 19:57 ]

• Jack_Mojo
Net zag ik 300k voor Guendouzi, nu 550k. 8)7

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:04

Passievrucht

swarma

bvbal79 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 19:33:
BPM kruimelwerk....

wie zei dat ook alweer
Zit inmiddels op de 110k winst van de 15k uitgaven eerder vandaag. Nu weer 20k in bronzen pakketjes gedumpt. Benieuwd of die ook allemaal voor 10k gaan.

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-01 21:58
Zo, 48 packs mogen openen door de PL en Eredivisie SBC's:
- Pack 1: was crap
- Pack 2: 84 Lopea
- Pack 3: Piszceck
- Pack 4: Duplicate Gil
- Pack 5: Ajax Magallan
- Pack 6: Pablo Sarabria
- Pack 7: Benedetto's
- Pack 8: Musaccio
- Pack 9: Duplicate Balde
- Pack 10: Savic
- Pack 11: Coates
- Pack 12: IF Juanfran
- Pack 13: Benjamin van Leer
- Pack 14: Davies
- Pack 15: Talisca
- Pack 16: Lemar
- Pack 17: Brahimi
- Pack 18: Untradeable Lozano
- Pack 19: Untradeable Adan
- Pack 20: Duplicate Centurion
- Pack 21: Jorginho
- Pack 22: Ismaily
- Pack 23: Toko-Ekambi
- Pack 24: Schone
- Pack 25: Sissoko en Romero
- Pack 26: Lanzini
- Pack 27: Valerie
- Pack 28: Duplicate Jarstein
- Pack 29: Future Grimaldo en Hamsik
- Pack 30: Duplicate Salvio
- Pack 31: Duplicate Traore
- Pack 32: Philipp
- Pack 33: Volland
- Pack 34: Ndidi
- Pack 35: Duplicate Papadopoulos
- Pack 36: Duplicate Elis
- Pack 37: Untradeable Fabricio, Shadow, Gold pack
- Pack 38: Untradeable Vrsaljko
- Pack 39: Untradeable Samedov en Gold pack
- Pack 40: Ivan Alejo
- Pack 41: Untradeable Vazquez
- Pack 42: Kompany
- Pack 43: Squad Fitness
- Pack 44: Squad Fitness
- Pack 45: Morales
- Pack 46: Mee
- Pack 47: 1000 coins
- Pack 48: Jovetic

PL en Eredivisie SBC waren bij elkaar 220K voor Doucoure en Dumfries. Je zou maar packs kopen....

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-01 16:47
Ik vind het zo jammer dat deze promo wederom gericht is op de big ballers. De SBC zijn gigantisch duur en de spelers zelf ook. Had dan de upgrades minder hoog gemaakt maar wel betaalbaar voor de common players.

• Korkss
Shreddaaa schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 20:02:
Ik vind het zo jammer dat deze promo wederom gericht is op de big ballers. De SBC zijn gigantisch duur en de spelers zelf ook. Had dan de upgrades minder hoog gemaakt maar wel betaalbaar voor de common players.
Ik wil niet stoer doen ofzo. Maar ik ben ook gewoon een common player en heb gewoon een team van 7,5 miljoen waarde en nog 1,5 miljoen over om te traden etc. Die sbc’s etc kan ik lachend doen als ik wil. Dus snap vanuit mijzelf je punt niet helemaal?!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Dan ben je dus geen 'common player'.
Het gros van de spelers komt niet aan die bedragen.

[ Voor 42% gewijzigd door dutchgio op 18-01-2019 20:26 ]

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:58
oh ja, ik denk doe even die SBC Future Stars voor onverhandelbare sleutelpositie..

Paar goedkope Noorse en Russische bronzen spelers gekocht, aangevuld met 1 Japanse voor een bedrag van zeg 10.000 coins bij elkaar... Moet ik vervolgens de volgende moeilijke keuze maken ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/QdqpbSnV/ronaldo.png

_/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~

Past wel lekker in mijn beginners Serie A team.. Vanmorgen had ik ook al Chiellini bij de small rare pack van Torino.

Net nog Ter Steger van Barcelona in mijn Mega Pack. Geluk is aan mijn zijde vandaag.

[ Voor 27% gewijzigd door M@cer op 18-01-2019 21:21 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Dan ben je zeker geen common player.

Heeft iemand tips voor mij om te traden? Ik heb mijn team verkocht. 900k op de bank.
Ik ben er even klaar mee, dus speel alleen maar even offline met een max 4k per speler BPL.

Ik wil mijn geld voor mij laten werken :)

Welke speler is het waard om continue te snipen? Ik zat zelf te denken aan Martial. Lijkt enigszins op zijn dieptepunt te zijn?

• buurman3
Shreddaaa schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 20:02:
Ik had de Future Stars SBC voor iets van 15k. Das toch peanuts?

Megapakket was crap, maar das een ander verhaal.

[ Voor 7% gewijzigd door buurman3 op 18-01-2019 20:45 ]

• buurman3
DeBers schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 20:29:
Dan ben je zeker geen common player.

Heeft iemand tips voor mij om te traden? Ik heb mijn team verkocht. 900k op de bank.
Ik ben er even klaar mee, dus speel alleen maar even offline met een max 4k per speler BPL.

Ik wil mijn geld voor mij laten werken :)

Welke speler is het waard om continue te snipen? Ik zat zelf te denken aan Martial. Lijkt enigszins op zijn dieptepunt te zijn?
Of gokken op La Liga SBC die tzt komt.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Vrijdag wl spelen.. nou snao ik waarom ik voorheen alles op za/zo speel.. ga nu 3-6 pff.
Niks lukt lijkt wel alsof me spelers aan touwtjes zitten en ze worden terug getrokken op bepalende momenten🤣
Pagina: 1 ... 125 ... 200 Laatste