Dat idee had ik bij Fifa 18 wel maar dat zou nu niet (meer?) zo zijn blijkbaar. Want er wordt alleen maar naar je laatste 5 wedstrijden gekeken.Riemer schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:47:
[...]
Dus als ik het goed begrijp zou ik om mezelf een makkelijkere weekend league te geven de eerste 5 wedstrijden beter kunnen verliezen?
waarin..ze zitten niet in die player pick packs..
Ik had in 18 echt bijzonder veel pack luck. Twee keer een Icon, en meerdere keren IF's en gewone high rated players.Valandil schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:42:
Hopelijk is de "packluck" met fifa 19 wat hoger dan vorige editie, want die vond ik echt onder niveau.
Daar regelmatig fifapoints gekocht, maar meestal zat er dan in een pack gemiddelde spelers.
Daar kon ik flink van balen. Online ben ik simpelweg niet heel goed, dus zal daar niet veel coins gaan verdienen.
Nu wel een beetje "packluck" gehad met Kimmich en Alisson. Kimmich gebruik ik mee te voetballen, maar Alisson krijg ik niet in het elftal zonder teveel te moeten bijkopen. (Heb een Serie A elftal).
Ik wacht even tot na het weekend om Alisson te verkopen en wellicht ook Kimmich.... achteraf gezien liever een laLiga elftal gehad... dus ga denk ik maar sparen om het een schaduwelftal op te bouwen en uiteindelijk mijn Serie A in de verkoop te doen.
Elftal tot nu toe:
https://www.futbin.com/19/squad/124320
Zal je zien dat ik al m'n pack luck in 18 al opgebruikt heb he
Edit: Van Jari Icon heb ik nog een videotje gemaakt toen....klik.
[ Voor 5% gewijzigd door Maichel op 26-09-2018 12:01 ]
PSN: Maichel
Staat voor de PS4 al een paar dagen op helaas uitverkocht, ook bij Bol, MM en idd Wehkamp038Zwolle schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:51:
Hmm dan heb ik geluk gehad denk ik. Bij wehkamp de champions editie besteld en had hem gisteren netjes op tijd ij huis.
Vandaag een vrije dag dus maar eens kijken hoe 19 bevalt. Bij rivals wel gelijk 2x gedisconnect terwijl ik (ruim) voorstond.
Het timed finishen heb ik nog wel moeite mee. Ben geneigd om te schieten met een los driven.
Iemand die weet waar je toekomstige SBC's kunt vinden? Heb je icons nog nodig voor de SBC?
Als we dat wistenMrNobody28 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:01:
Iemand die weet waar je toekomstige SBC's kunt vinden? Heb je icons nog nodig voor de SBC?
Je kunt de SBC's van vorig jaar terugkijken op Futbin, maar er is natuurlijk geen garantie dat dit in FIFA 19 hetzelfde zal zijn...
Hmm jij gaat er van uit dat ze alleen de laatste 5 wedstrijden bedoelen? Ik las het zo, dat gewoon al je wedstrijden bij worden gehouden en als rekenvoorbeeldje er 5 wedstrijden werden weergegevensjakieman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:53:
[...]
Dat idee had ik bij Fifa 18 wel maar dat zou nu niet (meer?) zo zijn blijkbaar. Want er wordt alleen maar naar je laatste 5 wedstrijden gekeken.
Stond bij mij ook niet leverbaar, maar bij de bestelling stond de datum weergegeven en die klopte wel. En gelukkig gisteren in de post ontvangenTarz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:01:
[...]
Staat voor de PS4 al een paar dagen op helaas uitverkocht, ook bij Bol, MM en idd Wehkamp
Nog even terugkomend op de Coca Cola actie die ik hier had gepost:
- je hoeft niets te kopen. voeg gewoon een willekeurige foto toe en je krijgt een code
- je kun maximaal 20 codes per account invoegen denk ik
- Je krijgt weliswaar alleen maar T-shirts eruit, maar er zijn er een paar waar gewoon 3k voor op de transfer markt wordt betaald.
- je hoeft niets te kopen. voeg gewoon een willekeurige foto toe en je krijgt een code
- Je krijgt weliswaar alleen maar T-shirts eruit, maar er zijn er een paar waar gewoon 3k voor op de transfer markt wordt betaald.
Dat is zo gecommuniceerd door EA. Laatste 5 wedstrijden gaat het om.yoris schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:04:
[...]
Hmm jij gaat er van uit dat ze alleen de laatste 5 wedstrijden bedoelen? Ik las het zo, dat gewoon al je wedstrijden bij worden gehouden en als rekenvoorbeeldje er 5 wedstrijden werden weergegeven
Gisteren de hybrid landen SBC gedaan en toch een vreselijk goede Mega Rare Pack gekregen!

Daarachter zat ook nog Bailly verstopt!

Daarachter zat ook nog Bailly verstopt!
Ik erger mij wel weer aan Fut WEB app... Denk je lekker vanaf laptop wat speler aan te kopen.
Maar het bugt allemaal zo hard...
Scrollen in menu kan nog steeds niet???
Fatsoenlijk zoeken en dingen aanklikken etc ik vind het echt buggy.... Vorig jaar ook al zo..
Maar ja dat is EA..
Maar het bugt allemaal zo hard...
Scrollen in menu kan nog steeds niet???
Fatsoenlijk zoeken en dingen aanklikken etc ik vind het echt buggy.... Vorig jaar ook al zo..
Maar ja dat is EA..
Ja maar dan heb je al langer geleden besteld denk ik (bij Wehkamp?). Op hun app staat de champions edition er niet eens meer bij.038Zwolle schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:14:
[...]
Stond bij mij ook niet leverbaar, maar bij de bestelling stond de datum weergegeven en die klopte wel. En gelukkig gisteren in de post ontvangen
Komen deze pakketten ook in de web app?bvbal79 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:19:
Nog even terugkomend op de Coca Cola actie die ik hier had gepost:
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Hmmm helaas, tot dusver 4 SBC's gedaan met 'premium gold player packs' en dergelijke, maar de beste speler die ik eruit trek heeft 81. Toch wel weer een bevestiging dat ik dit jaar geen geld moet investeren.
Moet zeggen dat het verder wel lekker gaat, de opzet met Rivals is leuk en levert genoeg muntjes op. Ben benieuwd of uit die reward packs nog wat fatsoenlijks gaat komen.
Moet zeggen dat het verder wel lekker gaat, de opzet met Rivals is leuk en levert genoeg muntjes op. Ben benieuwd of uit die reward packs nog wat fatsoenlijks gaat komen.
PSN/Steam: Xamsix
net 2 sbc;s gedaan. heb nog 300 coins over... -.-
Maar heb nog 2 packs te openen dus ik hoop op packluck.. Echter maak ik die packs nooit open in de app maar altijd op console zelf, dus hopelijk heb ik wat geluk!
Maar heb nog 2 packs te openen dus ik hoop op packluck.. Echter maak ik die packs nooit open in de app maar altijd op console zelf, dus hopelijk heb ik wat geluk!
Welke wekelijkse Rivals reward gaan julllie kiezen, munten, tradable of untradable packs? Vorige week heb ik 44k gepakt, ga nu denk ik voor untradable om wat sbc materiaal binnen te halen
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Dat zou idd ook kunnen maar dan zouden goede spelers die pas laat in het weekend beginnen met spelen een groot voordeel hebben. Met 7-0 speel je dan ook tegen veel mindere spelers die 18-11 staan bijvoorbeeld... Ik speel meestal vooral op vrijdag en zaterdag dus dat zou niet zo gunstig zijn.yoris schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:04:
[...]
Hmm jij gaat er van uit dat ze alleen de laatste 5 wedstrijden bedoelen? Ik las het zo, dat gewoon al je wedstrijden bij worden gehouden en als rekenvoorbeeldje er 5 wedstrijden werden weergegeven
Ahh ok thx! Wel een beetje gek, aangezien 3 v/d 5 wedstrijden winnen na 20 potjes toch wel iets moeilijker is dan 3 v/d 5 winnen van je eerste 5.bvbal79 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:20:
[...]
Dat is zo gecommuniceerd door EA. Laatste 5 wedstrijden gaat het om.
Heeft er iemand een goede tutorial (het liefst in het Nederlands) over hoe en wat met SBC's? Of iemand die mij hier iets meer over uit kan leggen?
Ja nouja je krijgt wel meer skillpoints als je eerder speelt heh, maar als je niet top 100 haalt maakt dat toch niet echt iets uitsjakieman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:00:
[...]
Dat zou idd ook kunnen maar dan zouden goede spelers die pas laat in het weekend beginnen met spelen een groot voordeel hebben. Met 7-0 speel je dan ook tegen veel mindere spelers die 18-11 staan bijvoorbeeld... Ik speel meestal vooral op vrijdag en zaterdag dus dat zou niet zo gunstig zijn.
weet niet of je het spel moet starten om ze beschikbaar te krijgen, de codes kun je ook gewoon via de playstation store in je browser invoeren.
[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 26-09-2018 13:13 ]
Ja dat heb ik gedaan maar dan had ik verwacht dat ik de pakketjes ook via de FUT web app binnen zou krijgen maar ik zie ze daar nog niet.bvbal79 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:13:
[...]
yes, de codes kun je ook gewoon via de playstation store in je browser invoeren.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Dan toch het spel starten inderdaad, of heb je spel nog niet?GAITii schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:13:
[...]
Ja dat heb ik gedaan maar dan had ik verwacht dat ik de pakketjes ook via de FUT web app binnen zou krijgen maar ik zie ze daar nog niet.
De enige keren dat ik in de top 100 sta is als ik vrijdag een dagje vrij heb en vroeg ga spelen. Maar zal nooit de top 100 halen aan het eind van het weekend. Of ik moet nog een heel stuk beter worden.yoris schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:08:
[...]
Ja nouja je krijgt wel meer skillpoints als je eerder speelt heh, maar als je niet top 100 haalt maakt dat toch niet echt iets uit
Maar had jij dat niet ook uit die link die ik plaatste? Ik haalde dat er in 1e instantie ook uit maar twijfel nu. Of heb jij nog een andere link waar het duidelijker staat?bvbal79 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:20:
[...]
Dat is zo gecommuniceerd door EA. Laatste 5 wedstrijden gaat het om.
Is dat niet het idee, hoe verder je komt hoe moeilijker het moet wordenyoris schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:06:
[...]
Ahh ok thx! Wel een beetje gek, aangezien 3 v/d 5 wedstrijden winnen na 20 potjes toch wel iets moeilijker is dan 3 v/d 5 winnen van je eerste 5.
Maar als het over de laatste 5 gaat dan wordt het toch niet moeilijker?bvbal79 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:16:
[...]
Is dat niet het idee, hoe verder je komt hoe moeilijker het moet worden
Ik weet niet of ik het uit jouw link had begrepen of dat het op reddit in een link stond met een interview met iemand van EA.sjakieman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:17:
[...]
Maar als het over de laatste 5 gaat dan wordt het toch niet moeilijker?
het is denk ik het momentum als je de eerste 5 wint, zit je bij tegenstanders die ook beter zijn....enige is wat er kan gebeuren is dat je zo off momentum hebt dat je 5 wedstrijden verliest...want dan kun je dus weer tegen gasten komen die meer verliezen dan winnen...etc
Hmm dat ligt er een beetje aan. Ik wil opzicht wel een paar spelers erbij, dus wellicht dat ik nu voor de coins ga. Maar kan me voorstellen dat als ik eenmaal een team heb waar ik echt tevreden mee ben, dat ik daarna voor pakjes ga, puur om te kijken of ik die topspeler kan krijgen.peeweeherman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:58:
Welke wekelijkse Rivals reward gaan julllie kiezen, munten, tradable of untradable packs? Vorige week heb ik 44k gepakt, ga nu denk ik voor untradable om wat sbc materiaal binnen te halen
Als ik naar Fifa 18 kijk... Vaak won ik in de 1e 5 potjes van de WL regelmatig wedstrijden met 8-0 of ragequits bij 3-0 na minder dan 15 minuten. Vanaf het 6e potje zie ik zulke tegenstanders niet meer, ook niet als ik een keer van de laatste 5 potjes er 4 verlies. Dit zou niet logisch zijn als deze regel toen ook al bestond...bvbal79 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:23:
[...]
Ik weet niet of ik het uit jouw link had begrepen of dat het op reddit in een link stond met een interview met iemand van EA.
het is denk ik het momentum als je de eerste 5 wint, zit je bij tegenstanders die ook beter zijn....enige is wat er kan gebeuren is dat je zo off momentum hebt dat je 5 wedstrijden verliest...want dan kun je dus weer tegen gasten komen die meer verliezen dan winnen...etc
Als ik nu die champions editie haal op PSN, kan ik hem dan direct spelen? Er staat aanbieding geld tot releasedatum 25-9-18... Beetje raar
Yep, je kan gelijk beginnen met downloaden en gamen.Mortalboy[NL] schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:30:
Als ik nu die champions editie haal op PSN, kan ik hem dan direct spelen? Er staat aanbieding geld tot releasedatum 25-9-18... Beetje raar
Van wanneer tot wanneer loopt de wekelijkse rivale elke keer? Ik speel pas vanaf aankomende vrijdag fifa 19, maar als je nu dus al 2 keer 50k daarvan gehad kan hebben loop ik nu wel erg achter de feiten aan met beginnen op vrijdag.peeweeherman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:58:
Zoals ik het begrepen heb blijft Rivals gewoon steeds doorlopen. Nadat je een x-aantal punten hebt verdiend, kun je je inkopen voor een weekend league. Niet gebruikte punten kun je ook gewoon weer meenemen naar een volgende week, zodat je niet per se iedere week aan de weekend league mee hoeft te doen en ook niet per se je iedere week hoeft te kwalificeren.stomley schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:48:
[...]
Van wanneer tot wanneer loopt de wekelijkse rivale elke keer? Ik speel pas vanaf aankomende vrijdag fifa 19, maar als je nu dus al 2 keer 50k daarvan gehad kan hebben loop ik nu wel erg achter de feiten aan met beginnen op vrijdag.
Ohh wat ik net zei klopt niet helemaal:yoris schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:54:
[...]
Zoals ik het begrepen heb blijft Rivals gewoon steeds doorlopen. Nadat je een x-aantal punten hebt verdiend, kun je je inkopen voor een weekend league. Niet gebruikte punten kun je ook gewoon weer meenemen naar een volgende week, zodat je niet per se iedere week aan de weekend league mee hoeft te doen en ook niet per se je iedere week hoeft te kwalificeren.
Om te bepalen in welke divisie je start moet je een paar plaatsingswedstrijden spelen, om jouw skills te meten ten opzichte van anderen. Op basis van die wedstrijden krijg je een Skill Rating en word je divisie bepaald. Door het goed te doen in de divisies bouw je een hogere Skill Rating op en kun je promoveren naar hogere divisies. Bij Division Rivals is elke week een volledige competitie en aan het eind van die week krijg je jouw beoordelingen. Ga je in hogere divisies spelen en heb je een hogere rang? Dan worden de keuzes met beloningen ook beter.
Hmmm Depay linked niet echt lekker met een goede linksbuiten. Heb op dit moment als voorhoede Neymar (loan) - Depay - Di Maria. Het probleem hierbij is dat wanneer de loan van Neymar afloopt, ik op de linksvoor alleen Chadli kan neerzetten, niet echt een topper.
Ik heb een paar alternatieven, als ik Depay switch voor bijvoorbeeld Rodrigo, Diego Costa of Benzema, dan kan ik met de buitenspelers Dembele en Lamar spelen. De rest van mn team is Frans, dus dan zijn alle chems 10. What to do... what to do...
Ik heb een paar alternatieven, als ik Depay switch voor bijvoorbeeld Rodrigo, Diego Costa of Benzema, dan kan ik met de buitenspelers Dembele en Lamar spelen. De rest van mn team is Frans, dus dan zijn alle chems 10. What to do... what to do...
Bedanktyoris schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:56:
[...]
Ohh wat ik net zei klopt niet helemaal:
[...]
Gevonden elke donderdag nacht dus.
[ Voor 6% gewijzigd door stomley op 26-09-2018 14:06 ]
Waarom staat er dan aanbieding geldig tot release 25-9?xamirz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:47:
[...]
Yep, je kan gelijk beginnen met downloaden en gamen.
Niet dat ik straks met een duurdere versie zit opgescheept waarna ik toch niet eerder kan spelen
Haha thanks! Ik was ook al op zoek, maar kon het zo snel niet vindenstomley schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:00:
[...]
BedanktBen alleen nog op zoek wanneer eindigt dan die week en wanneer die start
Gevonden elke donderdag nacht dus.
tjah dat staat er nou eenmaal.. Ik heb hem gisteren gekocht.. Tip doe het via fifa18 scheelt je 10%Mortalboy[NL] schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:03:
[...]
Waarom staat er dan aanbieding geldig tot release 25-9?
Niet dat ik straks met een duurdere versie zit opgescheept waarna ik toch niet eerder kan spelen
En daar staat TOT dus gisteren zou eigenlijk ook niet moeten werken als je zoals jou nu denkt ( geen verwijt hoor
Via de game fifa 18 fifa 19 kopen?
ja, daar staat dan een optie koop fifa19 met 10% korting de ultimate edition, zo heb ik het gisteren gedaan. 90 euro voor de duurste versie die 100 in store is.
Wanneer je met ea acces via fifa 18 de game koopt krijg je dan 20% korting of enkel 1x 10%?
Maar dit is ook voor de champions editie?fifanoob schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:20:
ja, daar staat dan een optie koop fifa19 met 10% korting de ultimate edition, zo heb ik het gisteren gedaan. 90 euro voor de duurste versie die 100 in store is.
neeMortalboy[NL] schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:21:
[...]
Maar dit is ook voor de champions editie?
psn: taker-mart
Op zich heb ik dan wel de duurste versie voor de prijs van de champions editie toch, dan download ik fifa 18 weer ff
Je kunt niet meer punten krijgen dan 2000, dat is het aantal dat nodig is voor toegang tot WLyoris schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:54:
[...]
Niet gebruikte punten kun je ook gewoon weer meenemen naar een volgende week, zodat je niet per se iedere week aan de weekend league mee hoeft te doen en ook niet per se je iedere week hoeft te kwalificeren.
433 gaan spelen. Speel zelf met Ligue 1. ST Memphis, LW Promes, CM Strootman.Xamsix schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:59:
Hmmm Depay linked niet echt lekker met een goede linksbuiten. Heb op dit moment als voorhoede Neymar (loan) - Depay - Di Maria. Het probleem hierbij is dat wanneer de loan van Neymar afloopt, ik op de linksvoor alleen Chadli kan neerzetten, niet echt een topper.
Daar moet je wel flink voor grinden. Ik mis de DKT!peeweeherman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:26:
[...]
Je kunt niet meer punten krijgen dan 2000, dat is het aantal dat nodig is voor toegang tot WL
[ Voor 16% gewijzigd door Fraaank op 26-09-2018 14:27 ]
Hmmm dan krijgt Promes wel 'maar' 6 chem toch?Fraaank schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:26:
[...]
433 gaan spelen. Speel zelf met Ligue 1. ST Memphis, LW Promes, CM Strootman.
[...]
Daar moet je wel flink voor grinden. Ik mis de DKT!
[ Voor 3% gewijzigd door Xamsix op 26-09-2018 14:42 ]
FIFA Champions Editie gekocht, helaas weinig leuks in de pakketjes! Echter valt me op dat het toewijzen van de items in de pakketjes enorm irritant is. Je kan de spelers alleen maar naar transferlijst sturen, naar de club of snel verkopen. Ik maakte destijds enorm veel gebruik van de optie in actieve selectie plaatsen. Weet iemand hier een goede oplossing voor?
Geen idee hoe ik een screenshot van m'n web app hier gemakkelijk in krijg. Maar op het moment heb ik een 424 opstelling, benieuwd of die fijn is met de juiste instructies en tactieken.
Voorhoede van links naar rechts: Son, Vardy, Firmino, Shaqiri
Middenveld: Mkhitaryan, Gini/Doucoure
Verdediging: Rose, Vertonghen, Sokratis, Aurier
Keeper: Alisson
Op de bank ook nog wat leuke spelers zoals Schurlle, Lingard, Wilson, Gundugan, Bernardo Silva en Aké.
Eerst deze 424 opstelling gaan proberen voordat ik een RW ga kopen.
Op de bank ook nog wat leuke spelers zoals Schurlle, Lingard, Wilson, Gundugan, Bernardo Silva en Aké.
Verwijderd
Is dat niet te aanvallend? 5 aanvallers en dan heb je ook nog eens een cam op een 2 mans middenveld lopen? Denk dat je beter een verdedigendere speler kan halen daar.MrNobody28 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:56:
Geen idee hoe ik een screenshot van m'n web app hier gemakkelijk in krijg. Maar op het moment heb ik een 424 opstelling, benieuwd of die fijn is met de juiste instructies en tactieken.
Een paar bronzen spelers gevonden waar ik wat winst op kan maken, het is niet veel maar kan wel rinse en repeat doen en levert op den duur wel wat op met minimale risico's. Wou alleen dat ik de transferlijst uitbreiding kan kopen maar moet nog tot vrijdag wachten.
Klopt ik heb ook nog Ndidi op de bank, dus die kan daar samen met die andere CVM spelen. Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken, vanavond even gaan testen met de juiste tactieken en instructies van Ovvy.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:02:
[...]
Is dat niet te aanvallend? 5 aanvallers en dan heb je ook nog eens een cam op een 2 mans middenveld lopen? Denk dat je beter een verdedigendere speler kan halen daar.
Als je in de webapp bij je team bent staat er rechts onder "selectiesamensteller gebruiken" "deel", als je hierop klikt krijg je een directe link naar je team zodat mensen hem kunnen bekijken.MrNobody28 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:56:
Geen idee hoe ik een screenshot van m'n web app hier gemakkelijk in krijg. Maar op het moment heb ik een
https://www.easports.com/...Id=AZi5E0wvnOfeo:FFA19PCCPompi schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:14:
[...]
Als je in de webapp bij je team bent staat er rechts onder "selectiesamensteller gebruiken" "deel", als je hierop klikt krijg je een directe link naar je team zodat mensen hem kunnen bekijken.
Wat is de beste manier van voorzetten geven op dit moment? Ik heb meerdere voorzetten geprobeerd maar ik krijg het nog niet echt werkend.
Verwijderd
Kleine update: Wehkamp bestelling opnieuw geplaatst, bleek een fout te zijn op de website. Volgens het hoofdkantoor van Wehkamp. Levertijd van de Xbox One X standaard editie met DLC is als nog aankomende vrijdag. Scheelt mij weer een ritje. Uiteindelijk €47,45 betaald en vanwege de misverstanden een kortingscode gekregen. Tevreden mee
.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2018 15:43 ]
Welke instructies gebruik je? Ik heb nu maar een beetje mijn oude 4-2-2-2 instructies gebruikt als basisMrNobody28 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:56:
Ik zit nog een beetje te klooien met formaties. Ik begon 4-3-3(2) en daar won ik alle 5 rangbepalende wedstrijden mee met Division Rivals: echter daarna zakte het helemaal in en verloor ik de meeste potjes; en toen ik net weer overschakelde naar 4-1-2-1-2(2) leek het weer beter te lopen, iemand tips?

Geen dank
"Maar Maichel, wanneer zitten deze in packs?"
Maichel: "Vanaf 19:00"
[ Voor 31% gewijzigd door Maichel op 26-09-2018 16:02 ]
Voornamelijk snipen. Gister 5x Manolas opgepikt voor tussen de 30 en 33k, kon m doorverkopen voor 38,5. Daarnaast bijvoorbeeld een speler uitkiezen (ik deed Belotti) en daar zoveel mogelijk op bieden. Belotti was 2.1k (direct weg) en kocht m toen ik pas 5 minuten bezig was zo’n 20x op voor 1800!Ricloo86 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:02:
[...]
En wat is je strategie wat het zo makkelijk maakt?
Niet voor jou maar voor de nieuwe mensen hier....vergeet de EA Tax nietSH-FR schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:03:
[...]
Voornamelijk snipen. Gister 5x Manolas opgepikt voor tussen de 30 en 33k, kon m doorverkopen voor 38,5. Daarnaast bijvoorbeeld een speler uitkiezen (ik deed Belotti) en daar zoveel mogelijk op bieden. Belotti was 2.1k (direct weg) en kocht m toen ik pas 5 minuten bezig was zo’n 20x op voor 1800!
En als je geen geld/tijd hebt... Koop zilveren spelers voor 200 en verkoop ze voor 2000. Het gaat niet heel snel maar je hebt geen enkel risico, het kost geen tijd (alleen opnieuw listen) en zo goed als geen coins aan startkapitaal.
Kijk even op de youtube van Ovvy daar legt die de instructies en tactieken uit voor de 4-2-4 formatie.bvbal79 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:50:
[...]
Welke instructies gebruik je? Ik heb nu maar een beetje mijn oude 4-2-2-2 instructies gebruikt als basis
Oei dat ziet er goed uit. Sowieso Meunier IF voor mn teampje. Traore ziet er ook erg goed uit, ben benieuwd hoe zijn kaart zicht verhoudt met Di Maria.Maichel schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:00:
[Afbeelding]
Geen dank
"Maar Maichel, wanneer zitten deze in packs?"
Maichel: "Vanaf 19:00"
Ben Yedder ook wel nice, maar zijn stamina is zooo slecht.
Snipen op de ps?SH-FR schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:03:
[...]
Voornamelijk snipen. Gister 5x Manolas opgepikt voor tussen de 30 en 33k, kon m doorverkopen voor 38,5. Daarnaast bijvoorbeeld een speler uitkiezen (ik deed Belotti) en daar zoveel mogelijk op bieden. Belotti was 2.1k (direct weg) en kocht m toen ik pas 5 minuten bezig was zo’n 20x op voor 1800!
Volgens mij zit vrijwel overal een auto buyer op, is niet te doen.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Het gebruik van auto buyers is wel bewezen helaas is mijn ervaring.Ricloo86 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:56:
[...]
Snipen op de ps?
Mijn BPL team: https://www.futbin.com/19/squad/106136
Ik pak wel meer gele kaarten door kleine overtredingen valt mij op. Eerste wedstrijd al gelijk een rode kaart (2x geel) en de tegenstander hetzelfde, maar gelukkig gewonnen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ja inderdaad op PS4, heb toch echt met Manolas alleen al zo’n 15k profit gemaakt 😛Ricloo86 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:56:
[...]
Snipen op de ps?
Lucas wordt de eerste POTM, kans is aanwezig dat je zijn gouden kaart nodig gaat hebben. Evenals Spurs team of BPL team. Grijp je kans dus! inslaan die handel :0
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Wat denken jullie dat de prijzen van Fekir (35k) en Hummels (43,5k) gaan doen zodra de game straks voor iedereen speelbaar is? Twijfel tussen nu verkopen of nog een week wachte.
Ben gestart op PS4 vandaag, toch kleine 30k winst gemaakt door mijn welkoms pakket krag ik een een RW voor 10k verkocht. Dan de LB van man city voor 18k. Heb dan maar een spaans team gebouwd en een klein beetje zitten snipen.
Ook even geluk gehad dat ik een bronze speler nodig voor mijn scb, die kostige 3000 coins. Kwam die ineens net op de markt voor 200 coins !
Heb toch al tal van silvers verkocht voor 1.500, coins ook bronze spelers gaan soms voor grof veel coins weg. Daarom check ik altijd even de prijs voor ik ze list. Toch zeker de rare kaarten.
Ook even geluk gehad dat ik een bronze speler nodig voor mijn scb, die kostige 3000 coins. Kwam die ineens net op de markt voor 200 coins !
Heb toch al tal van silvers verkocht voor 1.500, coins ook bronze spelers gaan soms voor grof veel coins weg. Daarom check ik altijd even de prijs voor ik ze list. Toch zeker de rare kaarten.
Jeez, hoe kom je nu al aan dat team johBean77 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:14:
[...]
Het gebruik van auto buyers is wel bewezen helaas is mijn ervaring.
Mijn BPL team: https://www.futbin.com/19/squad/106136
Ik pak wel meer gele kaarten door kleine overtredingen valt mij op. Eerste wedstrijd al gelijk een rode kaart (2x geel) en de tegenstander hetzelfde, maar gelukkig gewonnen.
Combi van mazzel en wat fifa points er tegenaan gooien.stomley schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:50:
[...]
Jeez, hoe kom je nu al aan dat team joh
Mijn eerste pak die ik opende zat al gelijk casemiro in.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
€300 en dan nog de game? Tering zegritchiegreb schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:16:
300 euro verder en pack luck hebben we dit
https://www.easports.com/...Id=gd3OMkTSnOfnp:FFA19PS4
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ja is zeker wel te doen..Ricloo86 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:56:
[...]
Snipen op de ps?
Leuke tip, Pardo een Columbiaan die op rechtsmid staat. Paar x gesnipt voor 600 en verkocht voor 10k instant
Switch naar een versie van 433 waar Promes alleen linkt aan Strootman en Depay. Je kunt door het nieuwe systeem in FIFA deze 433 instellen als systeem, maar onder bijvoorbeeld Attacking de opstelling doen die je echt wilt spelen, zonder chemistry-verlies.Xamsix schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:41:
[...]
Hmmm dan krijgt Promes wel 'maar' 6 chem toch?
[Afbeelding]
Kun je ook bepalen wie dan waar komt te staan, bij mij klopt de opstelling dan niet automatischFraaank schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:49:
[...]
Switch naar een versie van 433 waar Promes alleen linkt aan Strootman en Depay. Je kunt door het nieuwe systeem in FIFA deze 433 instellen als systeem, maar onder bijvoorbeeld Attacking de opstelling doen die je echt wilt spelen, zonder chemistry-verlies.
Pff.. Krijg echt de ty*** van PostNL. Betaal je 30 euro meer voor om enkele dagen eerder te kunnen spelen kunnen ze de leveringen niet aan.. Vrienden uit hetzelfde dorp hebben deze wel al gekregen. 't is zelfs zo erg dat postnl een bandje op de klantenservice heeft: Belt u voor Fifa 19? Druk 4.
Na Aubameyang en Alvaro IF nu alweer een IF uit een pakje! Pepe IF kost maar 10k maar het zijn leuke spelers voor mijn begin team! Over een paar weken zijn ze meer waard en kan ik ze weer vervangen.
Heb nu mijn team al meer dan 10x gewijzigd door gepackte spelers maar moet nog steeds 2 dagen wachten voor mijn 1e wedstrijd...
https://www.futbin.com/19/squad/113422 en https://www.futbin.com/19/squad/139263
Leuke teams al!
Heb nu mijn team al meer dan 10x gewijzigd door gepackte spelers maar moet nog steeds 2 dagen wachten voor mijn 1e wedstrijd...
https://www.futbin.com/19/squad/113422 en https://www.futbin.com/19/squad/139263
Leuke teams al!
Enig idee waarom hij zo duur was, de enige optie voor een bepaalde SBC? Inmiddels al weer wat gezakt en zie dat ik 'm ook in mijn team had.fifanoob schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:46:
[...]
Ja is zeker wel te doen..
Leuke tip, Pardo een Columbiaan die op rechtsmid staat. Paar x gesnipt voor 600 en verkocht voor 10k instant
ja zat in een sbc..sjakieman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:26:
[...]
Enig idee waarom hij zo duur was, de enige optie voor een bepaalde SBC? Inmiddels al weer wat gezakt en zie dat ik 'm ook in mijn team had.
Vanmiddag heb ik er 6 of 7 verkocht allen ingekocht voor 600 max en door verkocht voor 10k
Ik was hem zelf ook nodig voor mijn sbc en toen ben ik maar begonnen met snipen op hem.
Heel veel gemist hoor dat ik te laat was.. Heb denk ik wel een uur lopen snipen..
Zo'n autobuyer zou makkelijker zijn
Die kortingscode was zeker niet algemeen bij Wehkamp?Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:38:
Kleine update: Wehkamp bestelling opnieuw geplaatst, bleek een fout te zijn op de website. Volgens het hoofdkantoor van Wehkamp. Levertijd van de Xbox One X standaard editie met DLC is als nog aankomende vrijdag. Scheelt mij weer een ritje. Uiteindelijk €47,45 betaald en vanwege de misverstanden een kortingscode gekregen. Tevreden mee.
leuk team! heb je voor 300 euro alleen maar 7.5k packs gekocht? of zijn er duurdere al geweest?ritchiegreb schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:16:
300 euro verder en pack luck hebben we dit
https://www.easports.com/...Id=gd3OMkTSnOfnp:FFA19PS4
Wat kiezen jullie voor rewards van de divison rivals? coins lijkt mij de beste keuze?
[ Voor 11% gewijzigd door Sokucho op 26-09-2018 19:58 ]
Ik ging vorige week voor coins, nu eens de untradable packs proberen, en dan proberen om ze niet voor vrijdag 19u te openen i.v.m de intro van de CL spelers. Hiermee dubbele packs dus dubbele kans op een speler en wellicht wat sbc materiaal voor nog een speler?!BlackBarryNL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:53:
[...]
Wat kiezen jullie voor rewards van de divison rivals? coins lijkt mij de beste keuze?
Moet er wel bij zeggen dat ik nu coins zat heb
Ik heb me net opgegeven, de teller staat nu op 0 en kan nu weer sparen voor de volgende.peeweeherman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:26:
[...]
Je kunt niet meer punten krijgen dan 2000, dat is het aantal dat nodig is voor toegang tot WL
Verwacht volgend weekend niet dat ik zelf inform ben, na 2 dagen Bayernse bierfeesten en 20 liter bier.
[ Voor 32% gewijzigd door peeweeherman op 26-09-2018 20:04 ]
Net Sanchez uit een pakje gehaald, maar zie dat die heel erg gewild is. Helaas is zijn max sell 40.00 coins op PS4. Ik denk dat ik even gaan wachten of ze die max eraf halen...
Klopt, ik heb hem een paar keer gesniped. Gaat die cap eraf dan schiet die flink door. Als van Dijk al een ton is.Xamsix schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:15:
Net Sanchez uit een pakje gehaald, maar zie dat die heel erg gewild is. Helaas is zijn max sell 40.00 coins op PS4. Ik denk dat ik even gaan wachten of ze die max eraf halen...
Ja inderdaad! Zat net te kijken, van Dijk 100k terwijl de pace van Sanchez nog wel wat beter is. Ben erg benieuwdBean77 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:21:
[...]
Klopt, ik heb hem een paar keer gesniped. Gaat die cap eraf dan schiet die flink door. Als van Dijk al een ton is.
Die 2 in het centrum, je wilt elk kopduelXamsix schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:22:
[...]
Ja inderdaad! Zat net te kijken, van Dijk 100k terwijl de pace van Sanchez nog wel wat beter is. Ben erg benieuwd
Even om te checken; zijn er mensen die (net zoals ik) hun standard edition al in huis hebben en niet online kunnen spelen?
Ik vraag me namelijk af of de melding "Your account does not have the required privilege to access this feature. Select 'Yes' if you would like to access this feature." verschijnt doordat de standard edition pas vanaf morgen live gaat.
Heb al aardig wat zitten rommelen met privacy settings, maar dat lijkt het probleem niet te zijn
Ik vraag me namelijk af of de melding "Your account does not have the required privilege to access this feature. Select 'Yes' if you would like to access this feature." verschijnt doordat de standard edition pas vanaf morgen live gaat.
Heb al aardig wat zitten rommelen met privacy settings, maar dat lijkt het probleem niet te zijn
Van het EA Answers forum:
Iets van deze drie?This error message is generally in relation to one of three things. Not have Xbox Live, your account set to child or a communication ban from Microsoft.
ThanksSR8 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:03:
Van het EA Answers forum:
[...]
Iets van deze drie?
Ik kon me vaag herinneren dat ik vorig jaar ook niet online kon voor de release.
Nee heb alleen die 7,5k packs daar kreeg ik zelf marco van basten uit en neymarBlackBarryNL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:53:
[...]
leuk team! heb je voor 300 euro alleen maar 7.5k packs gekocht? of zijn er duurdere al geweest?
Lekker hoor ik heb nu ook 24000 fifa punten staan wachten op vrijdag waarschijnlijk komen de otw kaarten dan ook. Weet niet of ik deze bron kan vertrouwen https://www.fifauteam.com/fifa-19-schedule-dates/ritchiegreb schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:38:
[...]
Nee heb alleen die 7,5k packs daar kreeg ik zelf marco van basten uit en neymar
Kan iemand mij uitleggen of ik iets mis? Of aan instellingen moet veranderen?
Mijn spitsen worden er finaal uitgelopen door, op papier, zeer trage verdedigers en andersom worden mijn verdedigers er aan alle kanten voorbij gelopen door de aanvallers.... Daarnaast vind ik de passing echt bizar vaag. Steekpasses veel te ver voor de man uit en normale passes zeer traag. Ik speel al jarenlang fifa maar dit heb ik nog nooit meegemaakt
Mijn spitsen worden er finaal uitgelopen door, op papier, zeer trage verdedigers en andersom worden mijn verdedigers er aan alle kanten voorbij gelopen door de aanvallers.... Daarnaast vind ik de passing echt bizar vaag. Steekpasses veel te ver voor de man uit en normale passes zeer traag. Ik speel al jarenlang fifa maar dit heb ik nog nooit meegemaakt
Als je eenmaal Rank 1,2 of 3 hebt gehaald? Behoudt je die dan ook ondanks dat je nog zakt wanneer je offline bent?
Even een vraagje over het ontvangen van de wekelijkse pakketjes op de PS4:
Als één van de users op de ps4 bijvoorbeeld de Ultimate Edition koopt, kan dan een andere gebruiker (met zijn eigen ea account) op diezelfde ps4 ook elke week de pakketjes ontvangen?
Als één van de users op de ps4 bijvoorbeeld de Ultimate Edition koopt, kan dan een andere gebruiker (met zijn eigen ea account) op diezelfde ps4 ook elke week de pakketjes ontvangen?
Jammer, vandaag verlies ik alles.. wist niet dat ik op mijn leeftijd nog goed kon tilten van FIFA
. Naja morgen maar verder. Had bijna 1200 sklls punten zijn nu iets van 1000 van over.
ik pack Suarez..
Is nu 3 ton waard, zou die nog gaan stijgen?
Is nu 3 ton waard, zou die nog gaan stijgen?