Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Scoresysteem is hetzelfde idee als SB.llovesoccerx7 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:01:
Als je eenmaal Rank 1,2 of 3 hebt gehaald? Behoudt je die dan ook ondanks dat je nog zakt wanneer je offline bent?
Je verliest dus gewoon je rang als je onder t minimum komt.
Hoofdteam:
https://www.futbin.com/19/squad/147044
Fitness:
https://www.futbin.com/19/squad/146941
Speel zelf geen squadbattles dus moet wel twee redelijke teams hebben, hopelijk na de releasen met wat coinboosts aan de 100k (nu nog 60k over) geraken, en dan beide teams upgraden.
Zeker! Het zit een beetje verborgen alleen. Druk bij die custom formation op Y (of driehoekje bij de Playstation).peeweeherman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:50:
[...]
Kun je ook bepalen wie dan waar komt te staan, bij mij klopt de opstelling dan niet automatisch
Zodra ik de webapp wil openen krijg ik onderstaand scherm.
[ Voor 18% gewijzigd door BP14 op 27-09-2018 07:42 ]
Zie alleen dat premier League spelers dit moment erg duur zijn.
Aangezien ik alleen off line speel 3412 proberen moet kunnen met squad battles lijkt me, merk wel dat wereld klasse iets pittiger is vergeleken met fifa 18
Dat heb ik in de Edge browser (pc, geen telefoon ofzo), in Firefox geen probleem.BP14 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 07:41:
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?![]()
Zodra ik de webapp wil openen krijg ik onderstaand scherm.
[Afbeelding]
Held!Fraaank schreef op donderdag 27 september 2018 @ 06:38:
[...]
Zeker! Het zit een beetje verborgen alleen. Druk bij die custom formation op Y (of driehoekje bij de Playstation).
Ik zoek nog een PC speler om muntenboost uit de catalogus aan te geven en te ontvangen, iemand interesse?
[ Voor 18% gewijzigd door peeweeherman op 27-09-2018 08:32 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
maakt nog uit welke spelers? heb je wat namen? of alles opkopen van 200?sjakieman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:11:
En als je geen geld/tijd hebt... Koop zilveren spelers voor 200 en verkoop ze voor 2000. Het gaat niet heel snel maar je hebt geen enkel risico, het kost geen tijd (alleen opnieuw listen) en zo goed als geen coins aan startkapitaal.
Me, me, me!peeweeherman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:31:
[...]
Held!
Ik zoek nog een PC speler om muntenboost uit de catalogus aan te geven en te ontvangen, iemand interesse?
FrankTankNL op Origin. Andere PC-spelers mogen mij ook wel toevoegen, geen enkel probleem! Benieuwd om een keer tegen andere Tweakers te spelen!
Klopt. Firefox gaat inderdaad wel goed. IE11, edge en chrome nietjongf7 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:19:
[...]
Dat heb ik in de Edge browser (pc, geen telefoon ofzo), in Firefox geen probleem.
Gaan we doen vanavond, mijn naam is Pweehrmn.Fraaank schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:48:
[...]
Me, me, me!
FrankTankNL op Origin. Andere PC-spelers mogen mij ook wel toevoegen, geen enkel probleem! Benieuwd om een keer tegen andere Tweakers te spelen!
Heb zojuist gekozen voor untradable packs als rivals reward, hiermee nog een extra tradable pack gekregen met een discard IF. Verder een untradable Buffon, die kon mijn tradable vervangen. Verder een hoop zooi, maar alles bij elkaar beter dan 58k
[ Voor 25% gewijzigd door peeweeherman op 27-09-2018 09:19 ]
combi van mazzel...jemig dat is wel erg veel mazzel met een team waarde van bijna 700k. Hoeveel coins zitten erinBean77 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:56:
[...]
Combi van mazzel en wat fifa points er tegenaan gooien.
Mijn eerste pak die ik opende zat al gelijk casemiro in.
https://www.futbin.com/19/squad/159986
* tips qua spelers zijn altijd welkom, over gnabry ben ik niet echt te vreden. Plea wil ik gaan vervangen voor werner.
Witsel en Thiago spelen echt heerlijk, witsel zit overal tussen en Thiago duikt vaak goed op bij de 16 voor een schot van afstand.
Overigens valt me op dat ik weer helemaal kapot word gemaakt over de flanken met de welbekende BPL pace teams. Las hier op tweakers dat dit jaar minder op pace is gericht maar volgens mij is het gewoon precies het zelfde als in 18.
Daarbij valt me op dat de aanname van spelers dit jaar echt een drama is. Ze hebben redelijk lang nodig om een bal behoorlijk onder controle te krijgen, waardoor er vaak al een verdediger tussen zit voordat je kan schieten.
Heb ook gnarby, maar speel hem iets minder diep als LM, dan is zijn pace wel handig en doet hij het best goed. Javi Martinez valt me ook niet tegen en is een goede link in mijn hybride team met la liga spelers.Traeces schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:10:
Na wat handelen en verkopen van spelers op onderstaande team gekomen :
* tips qua spelers zijn altijd welkom, over gnabry ben ik niet echt te vreden. Plea wil ik gaan vervangen voor werner.
Witsel en Thiago spelen echt heerlijk, witsel zit overal tussen en Thiago duikt vaak goed op bij de 16 voor een schot van afstand.
Overigens valt me op dat ik weer helemaal kapot word gemaakt over de flanken met de welbekende BPL pace teams. Las hier op tweakers dat dit jaar minder op pace is gericht maar volgens mij is het gewoon precies het zelfde als in 18.
Daarbij valt me op dat de aanname van spelers dit jaar echt een drama is. Ze hebben redelijk lang nodig om een bal behoorlijk onder controle te krijgen, waardoor er vaak al een verdediger tussen zit voordat je kan schieten.
Ik merk juist echt erg dat mijn pace voorhoede niet meer zo overpowered is als eerst. De eerst paar meter ben ik vaak weg en wordt dan weer ingehaald. Dus in die paar meter is het echt belangrijk welke keuze je maakt.Traeces schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:10:
Dat van die aannames merk ik ook, geen idee wat dat is. Vooral het combineren in de kleine ruimtes is dan kut, als je dan wilt schieten duurt het vaak te lang inderdaad
Wanneer komt die POTM lucas als sbc??
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Was ook al aan javi martinez aan het denken, zeker de link met Thiago kan goed werken voor eventueel inpassen van spaanse / la liga spelers. Zal ook eens proberen als LM i.p.v. LV of dat beter werktbvbal79 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:15:
[...]
Heb ook gnarby, maar speel hem iets minder diep als LM, dan is zijn pace wel handig en doet hij het best goed. Javi Martinez valt me ook niet tegen en is een goede link in mijn hybride team met la liga spelers.
Combineren in kleine ruimtes heb ik dus ook ellende mee, zeer irritant als je gewend ben tiki-taka te spelen...... Dat lange schieten heeft met zeker al 5x een 100% doelpunt gekost.Korkss schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:24:
[...]
Ik merk juist echt erg dat mijn pace voorhoede niet meer zo overpowered is als eerst. De eerst paar meter ben ik vaak weg en wordt dan weer ingehaald. Dus in die paar meter is het echt belangrijk welke keuze je maakt.
Dat van die aannames merk ik ook, geen idee wat dat is. Vooral het combineren in de kleine ruimtes is dan kut, als je dan wilt schieten duurt het vaak te lang inderdaad
Wanneer komt die POTM lucas als sbc??
Via welke site heb je de key al gekregen? Als ik me goed herinner was dat vorig jaar ook zo, dat die download knop er niet was op Origin. Je moet maar een googlen op Fifa 18 ipv 19.Sander.vanerp schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:54:
Ik heb Fifa 19 standard editie gepreorderd voor de pc en zojuist mijn code ontvangen. Toevoegen ging zonder problemen echter kan ik de game niet 'pre-loaden' omdat ik de download knop mis in Origin. Iemand tips/tricks?
Pace blijft inderdaad een belangrijk onderdeel, maar gelukkig niet zo belangrijk als bij Fifa18.Traeces schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:10:
Zonder de bal maakt Pace wel degelijk een groot verschil. Bij een diepte pass is een buitenspeler met hoge pace beduidend sneller bij de bal dan zijn tegenstander met lage pace. (wat ook wel klopt met de werkelijkheid). Eenmaal aan de bal, merk ik wel dat het een stuk minder verschil maakt. Neemt niet weg dat het wel (weer) een dominante factor is.
Aanname vind ik juist een stuk beter. Het kan inderdaad wel wat sneller qua handelingssnelheid, maar heb gisteren met de "active" touch al echt per waanzinnige kansen kunnen creëren of de speler in een aanname van zijn tegenstander vrij te krijgen.
Mijn bevindingen:
+ Stuk realistischer
+ 1 vs 1 kan er van alles gebeuren, soms win je het duel, maar soms verlies je.
+ verdedigen is gelukkig een stukje eenvoudiger geworden. Werd voorheen er aan alle kanten uit gedribbeld met allerlei trukendozen en 1-2tjes. Nu, mede door punt hierboven, stop ik een stuk meer.
+ steekpass komen veel vaker goed aan.
+ balhandeling is veel belangrijker geworden en daarom hou ik juist van voetbal en niet vanwege Usain Bolt spelers.
+ voorzetten kan je nu wel regelmatig raak koppen
+ koppen naar de grond! Misschien kon dat al in fifa18
- schieten buiten de 16 gaat bijna altijd mis (dus niet eens op doel) en te zacht.
- timed schot is echt lastig
- "packluck" valt nog wat tegen.... uiteindelijk wil je het ook voor de reguliere fifa speler mogelijk maken een leuk team samen te kunnen stellen en niet alleen de toppers toegankelijk maken voor de mensen die of enorm veel geld er tegenaan smijten of simpelweg de hele dag niets anders doen.... aantal van ons hebben een baan of gezin
- zie iets te vaak een omhaal
- kom er door het midden eigenlijk nooit doorheen...
- pace toch nog steeds erg belangrijk.. maar wel iets minder.
wijze woorden
Het is dus gewoon superbelangrijk om te kijken naar de stats van je spelers. Wil je veel overspelen? Dan moet je ervoor zorgen dat de passing stats hoog zijn. Aanname heeft te maken met hoe je staat opgesteld, of je blijft rennen, en natuurlijk weer met de stats van de spelers.Traeces schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:10:
Na wat handelen en verkopen van spelers op onderstaande team gekomen :
Als ik zo naar je backs/verdedigers kijk, dan hebben die een lage pace. Lijkt me logisch dat een dergelijke verdediger het aflegt tegen een buitenspeler met hoge pace. Wat hierboven ook al gezegd wordt, zodra die speler de bal in het bezit krijgt gaat de snelheid van de aanvaller drastisch naar beneden.
Ik heb zelf echt totaal geen last van pace whores deze Fifa. Mijn backs zitten rond de 80 pace, de CV's dekken de spits altijd goed af dus daar komt bijna geen bal terecht. Een tegenstander moet gewoon goed combineren, een zieke steekbal geven of met trucjes ruimte proberen te maken.
Wellicht verandert mijn mening nog naarmate ik hoger kom in het spel.
PSN/Steam: Xamsix
https://www.futhead.com/19/squads/146675/
Toen heb ik bij Instellingen Timed Shooting uitgezet en wat een verademing is dat! Eerste potje dat ik speelde zonder Timed Shooting 9-1 gewonnen. Ik heb nu 4 potjes op rij gewonnen.
Iemand eventueel Tips voor een squad van +- 500k? Of upgrades op mijn huidige squad?
Ik zat zelf te denken aan Inform Meunier.
Dat timed shooting uitzetten veranderd niks aan de game. Het is een extra schot mogelijkheid, door het nu uit te zetten creeer je voor jezelf een placebo effectMustacheNick schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:59:
Gisteren ging ik niet zo lekker op de Playstation.. 3 Potjes op rij verloren terwijl ik toch een redelijk team heb..
Toen heb ik bij Instellingen Timed Shooting uitgezet en wat een verademing is dat! Eerste potje dat ik speelde zonder Timed Shooting 9-1 gewonnen. Ik heb nu 4 potjes op rij gewonnen.
Iemand eventueel Tips voor een squad van +- 500k? Of upgrades op mijn huidige squad?
Dude... wist niet dat je dan kan uitzetten!!MustacheNick schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:59:
Gisteren ging ik niet zo lekker op de Playstation.. 3 Potjes op rij verloren terwijl ik toch een redelijk team heb..
Moet toch wat vaker opletten tijdens de uitleg denk ik.
Was juist een van mijn frustraties dat buiten de 16 helemaal niets op het doel af gaat en ook nog eens supertraag... ga het zeker even uitzetten.
wijze woorden
https://www.futhead.com/19/squads/146734/
Rest nog kunnen verkopen waardoor ik 200k overhoudt. Aardig begin zo, nu ff wachten totdat de market gekte beetje gaat liggen en dan het team verbeteren.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Klopt ik combineer graag veel vandaar dat ik toch weer denk terug ga naar 4-1-2-1-2 , kan je heerlijk mee combinerenXamsix schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:45:
[...]
Het is dus gewoon superbelangrijk om te kijken naar de stats van je spelers. Wil je veel overspelen? Dan moet je ervoor zorgen dat de passing stats hoog zijn. Aanname heeft te maken met hoe je staat opgesteld, of je blijft rennen, en natuurlijk weer met de stats van de spelers.
Als ik zo naar je backs/verdedigers kijk, dan hebben die een lage pace. Lijkt me logisch dat een dergelijke verdediger het aflegt tegen een buitenspeler met hoge pace. Wat hierboven ook al gezegd wordt, zodra die speler de bal in het bezit krijgt gaat de snelheid van de aanvaller drastisch naar beneden.
Ik heb zelf echt totaal geen last van pace whores deze Fifa. Mijn backs zitten rond de 80 pace, de CV's dekken de spits altijd goed af dus daar komt bijna geen bal terecht. Een tegenstander moet gewoon goed combineren, een zieke steekbal geven of met trucjes ruimte proberen te maken.
Wellicht verandert mijn mening nog naarmate ik hoger kom in het spel.
Overigens ben ik het er mee eens dat me backs geen geweldige pace hebben, denk dat ik die franse lb ga proberen ( kan ff niet op de naam komen ). Die heeft uit me hoofd 91 pace. En rechts dan kimmich die speelde ook heerlijk in 18.
Hoe heb je de bar boven je speler aangezet?Xamsix schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:11:
Heel eerlijk, ik twijfelde om timed shooting uit te zetten. Maar ik heb zo het gevoel dat als je straks hoger komt, spelers juist met timed shooting het verschil kunnen maken. Dus ik heb het toch aan laten staan, zelfs zodat ik de bar zie boven mijn speler. Op die manier kan ik het nu gaan oefenen.
Once again open up your bag of tricks!
Goede vraag, ik weet het eerlijk gezegd niet precies. Ik denk dat ik op wat fouts heb gedrukt, daardoor zie ik nu de bar boven mijn spelers en ook de passrichtingen/kracht. Vanavond ga ik even kijken of ik het terug kan vinden in de instellingen.Goelan schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:17:
[...]
Hoe heb je de bar boven je speler aangezet?
Ah, ook de passrichting. Dan zal je de trainer nog aan hebben staan. Dat is wat ik juist niet wil. Ik wil enkel de bar van het timed schieten zien, zodat ik dit beter kan oefenen.Xamsix schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:33:
[...]
Goede vraag, ik weet het eerlijk gezegd niet precies. Ik denk dat ik op wat fouts heb gedrukt, daardoor zie ik nu de bar boven mijn spelers en ook de passrichtingen/kracht. Vanavond ga ik even kijken of ik het terug kan vinden in de instellingen.
Ja dat dacht ik ook, maar ik dacht dat je bij trainer ook suggesties krijgt alsin 'klik op deze knop voor schieten' etc. Dat zat ook in de demo. Maar dat zie ik dus weer niet staan. Zie letterlijk alleen passrichtingen en die schietbar. Moet zeggen, best fijn haha.Goelan schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:34:
[...]
Ah, ook de passrichting. Dan zal je de trainer nog aan hebben staan. Dat is wat ik juist niet wil. Ik wil enkel de bar van het timed schieten zien, zodat ik dit beter kan oefenen.
Ok. Thanks voor de info. Zal vanavond eens kijken naar de instellingen.Xamsix schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:36:
[...]
Ja dat dacht ik ook, maar ik dacht dat je bij trainer ook suggesties krijgt alsin 'klik op deze knop voor schieten' etc. Dat zat ook in de demo. Maar dat zie ik dus weer niet staan. Zie letterlijk alleen passrichtingen en die schietbar. Moet zeggen, best fijn haha.
Als ik Timed Shooting aan heb en ik geef een Geplaatst schot doormiddel van R1 + O dan schiet hij de bal alleen laag, ongeacht hoe hard ik de knop indruk. Als ik Timed Shooting uitzet en ik doe een Geplaatst Schot dan schiet hij hem een stuk lekkerder de bovenhoek in.bvbal79 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:08:
[...]
Dat timed shooting uitzetten veranderd niks aan de game. Het is een extra schot mogelijkheid, door het nu uit te zetten creeer je voor jezelf een placebo effectTenzij je de schietknop tig keer achter elkaar indrukt om te schieten
Ik hoorde het gisteren van een vriend en wist het ook niet! Het scheelt voor mij heel veel! Buiten de 16 zijn mijn schoten veel gevaarlijker geworden en binnen de 16 maak ik bijna alles af!Valandil schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:08:
[...]
Dude... wist niet dat je dan kan uitzetten!!
Moet toch wat vaker opletten tijdens de uitleg denk ik.![]()
Was juist een van mijn frustraties dat buiten de 16 helemaal niets op het doel af gaat en ook nog eens supertraag... ga het zeker even uitzetten.
EDIT: Excuus voor de dubbele post!
[ Voor 3% gewijzigd door MustacheNick op 27-09-2018 11:55 ]
Dat is dan vaag, want ook al staat Times Shooting aan dan nog kan in Finesse shots (dat bedoel je denk ik?) schietenMustacheNick schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:53:
[...]
Als ik Timed Shooting aan heb en ik geef een Geplaatst schot doormiddel van R1 + O dan schiet hij de bal alleen laag, ongeacht hoe hard ik de knop indruk. Als ik Timed Shooting uitzet en ik doe een Geplaatst Schot dan schiet hij hem een stuk lekkerder de bovenhoek in.
Ik kan ook Finesse shots schieten maar ze komen niet van de grond af met Timed Shooting aan. Als ik het uit heb staan dan vliegen ze veel vaker naar de bovenhoek. Ik heb ook het gevoel dat mijn schoten krachtiger zijn met timed finishing uit.bvbal79 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:55:
[...]
Dat is dan vaag, want ook al staat Times Shooting aan dan nog kan in Finesse shots (dat bedoel je denk ik?) schieten
Ga ik er vanavond ook maar eens naar kijken of ik verschil voel. Waar zet je hem uit?MustacheNick schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:56:
[...]
Ik kan ook Finesse shots schieten maar ze komen niet van de grond af met Timed Shooting aan. Als ik het uit heb staan dan vliegen ze veel vaker naar de bovenhoek. Ik heb ook het gevoel dat mijn schoten krachtiger zijn met timed finishing uit.
Even vlug van internet gejat:bvbal79 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:58:
[...]
Ga ik er vanavond ook maar eens naar kijken of ik verschil voel. Waar zet je hem uit?
"If you’re not in a match when you decide to turn off Timed Finishing in FIFA 19, head to the main menu. Once you’re there, scroll over to the Customize tab of the menu and choose the Customize Controls option. Then, you’ll see the Timed Finishing option and all you need to do is simply change it from On to Off."
Verwijderd
In PES 2019 heb je de Master League, waar je solo seizoenen kunt spelen.
Zit er in FIFA 19 ook zo'n modus en hoe heet die?
Kan niet wachten op morgen en heb mij Xbox One X al paraat staan.
PSN: Maichel
Sowieso Auba, sneller, sterker, groter1987Michael1987 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:22:
Wie zal ik nemen aubameyang of aguero iemand ervaring met beide of 1 van de 2
Op Reddit was er ene na 2 dagen die al met Messi en icons aan het spelen was en het waren geen leen spelers.bvbal79 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:31:
We zijn pas in week 1 van FIFA19 en mensen praten al over aguero etc
PSN: Kjujay
Ja die zit er zeker in. Heet career volgens mij.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:12:
Ik heb dit al gevraagd in het FIFA 18 topic, maar die lijkt dood te zijn:
Ik heb Aguero maar nog te weinig gespeeld en moet aan de nieuwe gameplay wennen om er echt iets van te zeggen.1987Michael1987 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:22:
Wie zal ik nemen aubameyang of aguero iemand ervaring met beide of 1 van de 2
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik vind het mooie aan FUT juist dat je helemaal onderaan begint en dan langzaam op kan bouwen. Uitvogelen wat de leuke budget spelers zijn en dan per positie lekker omhoog werken.bvbal79 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:31:
We zijn pas in week 1 van FIFA19 en mensen praten al over aguero etc
Wel Alaba uit een pack gehaald dus dat is wel lekker, heb je wel wat bestedings/investeringsruimte.
Wat ik interessanter vond toen ik gister door dat menu ging was dat je het automatische gehap om een bal te stoppen van je AI bestuurde verdedigers uit kan zetten. Want dat is de Pass Block Assistance, aangezien ik nu nog de demo speel ga ik kijken hoe het in het echte spel is voordat ik het uit zet maar is wel mogelijke aanpassing als ze nog steeds "dom" zijn op sommige momentenKBE91 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:08:
[Afbeelding]
Hier kan je het vinden die timed finish, staat wel in het Engels bij mij.
Ja, dat heet career mode.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:12:
Ik heb dit al gevraagd in het FIFA 18 topic, maar die lijkt dood te zijn:
Werkt hetzelfde als bij PES, alleen dan met de juiste namen en rechten
Met fifa heb je verschillende modes:
Career mode - manager; hetzelfde als master league.
Career mode - professional: je speelt een speler; vaak een eigen speler en je werkt jezelf naar de top
FUT - online mode; je eigen team bouwen, spelers kopen/verkopen en steeds beter worden
Be a Pro ; met je eigen speler online, kan je een online team joinen etc.
The Journey; speel het verhaal van Alex Hunter die zijn weg naar de top werkt als jeugdtalent naar megaster.
...
vast nog meer modes; oa speel tegen vrienden zonder regels
wijze woorden
Geluksvogel! Ik heb via Twitter Wehkamp benaderd in een DM en zij hebben mij verteld dat ie tijdig geleverd zou worden, helaas geen kortingscode gekregen..Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:38:
Kleine update: Wehkamp bestelling opnieuw geplaatst, bleek een fout te zijn op de website. Volgens het hoofdkantoor van Wehkamp. Levertijd van de Xbox One X standaard editie met DLC is als nog aankomende vrijdag. Scheelt mij weer een ritje. Uiteindelijk €47,45 betaald en vanwege de misverstanden een kortingscode gekregen. Tevreden mee.
Hier hetzelfde over Auba, scoren in het algemeen is lastig als pace niet goed werkt. Op dit moment gaat het beter met Lewa dan met Auba of Werner IF... Twijfel of ik Suarez zal kopen, of toch even wachten op release van CL spelers morgenBean77 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:01:
[...]
Ik heb Aguero maar nog te weinig gespeeld en moet aan de nieuwe gameplay wennen om er echt iets van te zeggen.
[ Voor 6% gewijzigd door peeweeherman op 27-09-2018 14:24 ]
sbc heeft me tot nu toe het meeste opgeleverd kwa packs en waarde van spelers . maar ook geen vet pot .
psn: taker-mart
Dat probleem heeft Fifa elk jaar weer.. Als ik op L1 druk wil ik gewoon switchen ten alle tijde!
Helpt het misschien als je probeert speler te switchen met je rechterpookje?fifanoob schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:41:
erger mij nog wel een beetje aan het lock systeem wat betreft spelers switchen.. Best vaak dat de speler die ik ben in de kluts zit half struikelt etc etc de bal rolt van hem af naar een andere speler maar ik mag niet switchen...
Dat probleem heeft Fifa elk jaar weer.. Als ik op L1 druk wil ik gewoon switchen ten alle tijde!
Nee dat mag dan ook niet.. Gaat echt om 2 a 3 sec ofzo dat ik even niet mag switchen..Xamsix schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:47:
[...]
Helpt het misschien als je probeert speler te switchen met je rechterpookje?
Vaak in die situaties waarbij je tegen iemand op loopt.. OF dat je half gestruikeld bent na een luchtduel..
Het nog niet in die situaties mee gemaakt, wel dat het spel soms beslist dat een bepaalde speler achter een losse bal aan moet gaan en dat ik dan ook niet kon switchen naar spelers die er beter voor stonden of dat een middenvelder er achter aan moest in plaats van een verdediger. Erg vervelend want het trekt je opstelling uit verbandfifanoob schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:53:
[...]
Nee dat mag dan ook niet.. Gaat echt om 2 a 3 sec ofzo dat ik even niet mag switchen..
Vaak in die situaties waarbij je tegen iemand op loopt.. OF dat je half gestruikeld bent na een luchtduel..
Volgens mij moet je dan even kijken bij de controls. Dan staat het switchen op Assisted denk ik.fifanoob schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:41:
erger mij nog wel een beetje aan het lock systeem wat betreft spelers switchen.. Best vaak dat de speler die ik ben in de kluts zit half struikelt etc etc de bal rolt van hem af naar een andere speler maar ik mag niet switchen...
Ik zag dat wat mensen mij hadden toegevoegd op Origin, gezellig!
Welke versie?llovesoccerx7 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:23:
OMG! Zojuist George Best uit de Rival rewards gekregen. Eindelijk keer pack luck na paar jaar
90. Maar nog steeds heel blij mee. Nog nooit zon speler gepacked dus zeer tevreden mee.
[ Voor 13% gewijzigd door llovesoccerx7 op 27-09-2018 15:27 ]
Ja snap ikllovesoccerx7 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:26:
[...]
90. Maar nog steeds heel blij mee. Nog nooit zon speler gepacked dus zeer tevreden mee.
Toch 1.5 miljoen waard
Netjes! Welke rewards had je gekozen?llovesoccerx7 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:26:
[...]
Optie 3 als goed is met de packs waarvan je de spelers kan verkopen.Shreddaaa schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:29:
[...]
Netjes! Welke rewards had je gekozen?
Kon je op futbin zien wat de ingame stats zijn met een bepaalde chem kaartje?
ja staat gewoon bij de speler......llovesoccerx7 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:02:
[...]
Optie 3 als goed is met de packs waarvan je de spelers kan verkopen.
Kon je op futbin zien wat de ingame stats zijn met een bepaalde chem kaartje?
Kan me niet voorstellen dat dit uitmaakt.shoombak schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:07:
kun je packs beter openen op de console of via de webapp/companion app?
Man, wat begint het te jeuken. Echt erg veel zin om te spelen. Heb gepre-orderd voor 5 jumbo packs, maar ben helaas niet in Nederland tot volgend weekend. Heb een geinig La Liga team bij elkaar gekregen door de SBC's en Alvaro IV pack. Ga hiermee beginnen:
Guedes - Benzema - Dembele
Trigueros - Partey - Illaramendi
Gaya - Lenglet - Alvaro - De Marcos
Adan
Heb nog 30k verder, maar weet niet of ik LaLiga wil spelen dus hoop nog op wat geluk met packs.
Maakt niet uit.shoombak schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:07:
kun je packs beter openen op de console of via de webapp/companion app?
Op de console vind ik het leuker, in de webapp vind ik het praktischer.
Echter; opende vanmiddag m’n Division Rivals rewards (50, 35 en 15k pack), beste speler Balotelli -_-. Daarna besloten toch maar eenmalig 2x 20 euro erin te gooien, normaal doe ik dat niet maar toch, komt daar ineens een icon uit een 7.5k pack: Hagi (89). Verkocht voor iets meer dan 500k. Niet de beste icon maar ook zeker niet de slechtste.
Nu zo’n 850k om een team mee te bouwen, toch wacht ik nog even totdat spelers wat in waarde gaan dalen en doe ik het voorlopig met een teampje van zo’n 30k.
Verder ervaar ik het spelen nog wel als lastig. Verdedigen gaat bij mij prima, ben alleen aanvallend nog niet effectief genoeg.
Dat is moeilijk te zeggen, maar ik denk vanavond. Iedereen wil nu z’n team bouwen om morgen te kunnen spelen, zodat spelers schaarser worden. Morgen gaan erg veel mensen weer packs openen, meer aanbod dus dalende prijzen.ritchiegreb schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:48:
Waneer kan ik het beste spelers verkopen vanavond, of pas morgen ?
Nogmaals dit is wat ik denk, maar het kan ook anders lopen. Dat is vooraf eigenlijk bijna niet te voorzien.
Ik kocht eerst alleen van de grote competities maar verkocht mijn willekeurige gepackte silvers net zo makkelijk. Ben nog een beetje aan het zoeken wat het best verkoopt.harrybeuker schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:41:
[...]
maakt nog uit welke spelers? heb je wat namen? of alles opkopen van 200?
wow, als reward weer een draft token pack. Nu moet ik nog een keer doen
[ Voor 17% gewijzigd door Terranova op 27-09-2018 20:09 ]
Precies! Nu verkopen, aankomende dagen komt er waarschijnlijk (gebeurd elk jaar) een dipje in de prijs, aangezien er kanonnen veel packs geopend worden. Daarna richting de eerste weekend league zie je de hoge rated spelers weer aardig stijgen.joostmakaay schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:48:
Ik zou je spelers op dit moment verkopen, dit weekend komen de OTWs + eerste League SBCs als het goed is.
Wanneer komen de otw kaarten dan in packs? Morgen of later pas?
[ Voor 6% gewijzigd door Korkss op 27-09-2018 21:09 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Heb in fifa 18 geen wedstrijd verloren en nu al 2x speel op wereld klasse. Andere ook ervaring dat het stuk lastiger is?
Kijk naar futbin naar de prijzen van vorig jaar de eerste 2 weken
Mwah markt is al sinds vanochtend aan het zakken, en dat wordt alleen nog maar erger als de game live is en er packs geopend gaan worden. Daarbuiten is de eerste twee weken wel een heel brede periode om te vergelijken.triple20 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:48:
Ik zou nou niet verkopen, prijzen blijven stijgen. Beste moment om te vcerkopen is volgende week vrijdag als iedereen zijn team gaat kopen voor fut champions.
Kijk naar futbin naar de prijzen van vorig jaar de eerste 2 weken
https://www.futbin.com/market/
Kan je nu alvast vertellen dat Gaya niks is, De Marcos ook niet, Illaramendi vind ik persoonlijk zelf ook niks en Trigueros ook niet denderend.DennisCle schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:32:
[...]
Kan me niet voorstellen dat dit uitmaakt.
Man, wat begint het te jeuken. Echt erg veel zin om te spelen. Heb gepre-orderd voor 5 jumbo packs, maar ben helaas niet in Nederland tot volgend weekend. Heb een geinig La Liga team bij elkaar gekregen door de SBC's en Alvaro IV pack. Ga hiermee beginnen:
Guedes - Benzema - Dembele
Trigueros - Partey - Illaramendi
Gaya - Lenglet - Alvaro - De Marcos
Adan
Heb nog 30k verder, maar weet niet of ik LaLiga wil spelen dus hoop nog op wat geluk met packs.
Ik zou voor 30K, Theo Hernandez, Sergi Roberto, Kondogbia en Rafinha halen.
Morgen is nog geen weekend League. Wachten tot eind volgende week dan gaan de high rated omhoog.SH-FR schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:50:
[...]
Dat is moeilijk te zeggen, maar ik denk vanavond. Iedereen wil nu z’n team bouwen om morgen te kunnen spelen, zodat spelers schaarser worden. Morgen gaan erg veel mensen weer packs openen, meer aanbod dus dalende prijzen.
Nogmaals dit is wat ik denk, maar het kan ook anders lopen. Dat is vooraf eigenlijk bijna niet te voorzien.
Verwijderd
Denk het niet. Morgen komt de potm van Lucas waarschijnlijk uit en daar zal je wel een hoge rating voor nodig hebbenThomas18GT schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:07:
Alle spelers onder de 84 gaan zeker dalen morgen want daar komen er zo verschrikkelijk veel van op de markt.
yup..hier lijkt het ook niet eens uit te maken op professionel of legendarisch...het is niet door te komen terwijl zij tikka takka spelenFidoDido schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:21:
Die squad battles zijn lastiger geworden. 4 potjes 3x verlening en 2x verloren. Schiet je 5x op de paal computer 1 keer en raak. En een Penalty shoot out pakt de keeper 5 a 6 penalty's....
Heb in fifa 18 geen wedstrijd verloren en nu al 2x speel op wereld klasse. Andere ook ervaring dat het stuk lastiger is?
Soms duurt het ff voordat het bedrag bijgeschreven is. Kijk na 10 minuten nog eens.heppe01 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:30:
Ik leg zojuist 40.- neer 2x 4600 punten betaal met IDeal scan die code maar krijg ze niet in FIFA? Weet iemand hier de rede van?
Is er ergens een leuke aanbieding?heppe01 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:30:
Ik leg zojuist 40.- neer 2x 4600 punten betaal met IDeal scan die code maar krijg ze niet in FIFA? Weet iemand hier de rede van?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
waar heb je dat gekocht?heppe01 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:30: