• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01:04
Inmiddels geïnvesteerd in flink wat BPL spelers van tussen de 82 en 86. Dan natuurlijk wel de goedkopere. Voor Lucas POTM ga je sowieso een team nodig hebben van grofweg tussen de 82 en 85 dus daar heb je ze zeker voor nodig.

Investeren in Lucas zelf durf ik niet aan, mocht die niet nodig zijn, wat ik vermoed, lijdt je een enorm verlies..

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:33
bvbal79 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:24:
[...]

yup..hier lijkt het ook niet eens uit te maken op professionel of legendarisch...het is niet door te komen terwijl zij tikka takka spelen
Ok ligt het niet helemaal aan mij :p zag ook dat legacy defending is uitgeschakeld met squad battles deze gebruikte ik vorig jaar maakte het dan makkelijker. Maar als prof net zo lastig aanvoelt heeft dus weinig zin om dat te proberen begrijp ik.

Ga het weekend nog verder heb nu ook nog geen top elftal en weet nog niet de juiste taktiek. Met 18 speelde ik 41212 wide maar werkt totaal niet, heb gister 3412 gedaan maar is gevaarlijk ben er hard uit gecounterd :p

Misschien iemand suggesties welke met squad battles beetje lekker speelt?

Verwijderd

FidoDido schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 06:46:
[...]

Ok ligt het niet helemaal aan mij :p zag ook dat legacy defending is uitgeschakeld met squad battles deze gebruikte ik vorig jaar maakte het dan makkelijker. Maar als prof net zo lastig aanvoelt heeft dus weinig zin om dat te proberen begrijp ik.

Ga het weekend nog verder heb nu ook nog geen top elftal en weet nog niet de juiste taktiek. Met 18 speelde ik 41212 wide maar werkt totaal niet, heb gister 3412 gedaan maar is gevaarlijk ben er hard uit gecounterd :p

4-3-3 (2) proberen? Won daarmee mn enige pot Squad battles met 3-1. Schotenverhouding 15 : 2 . Was alleen iets te vroeg deze fifa waardoor ik nog te veel kansen miste.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12 14:03

peeweeherman

energieleverend.nl

Fraaank schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:15:
Ik zag dat wat mensen mij hadden toegevoegd op Origin, gezellig!
Zal ik ook nog doen, maar moest gisteren met zoontje naar ziekenhuis nadat hij van de fiets was gevallen...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-11 17:38
Staat inmiddels er weer op duurde alleen wat langer dan verwacht ;)!
FidoDido schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 06:46:
[...]

Ik ben sinds gisteren op basis van berichten op reddit geswitched naar 4-2-3-1 wide en kon zowaar potjes winnen op legendary (gezien als ik verlies ik nog net zoveel punten krijg als professional). Geen grote overwinningen maar toch met 1 of 2 doelpunten verschil. Vooral Aspas en Gnarby kwamen steeds lekker de 16 binnen
Had de afgelopen dagen flink wat lopen traden met SBC spelers (argentijnse spelers vooral) en zit nu op dit team
https://www.futbin.com/19/squad/8990

Ik ga vandaag proberen hoe 4-2-3-1 narrow speelt, daar hoor je ook goede berichten over. Daarvoor zal Gnarby vervangen door Muller en Aspas door Isco. Ben alleen bang dat je dan op een kluitje speelt bij de 16 en daar is de AI goed in om de bal af te nemen. Maar goed beide spelers zijn ook een investering geweest die ik denk ik kan hebben, want ze zullen wel geliefd zijn voor de WL.
SH-FR schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 06:25:
Inmiddels geïnvesteerd in flink wat BPL spelers van tussen de 82 en 86. Dan natuurlijk wel de goedkopere. Voor Lucas POTM ga je sowieso een team nodig hebben van grofweg tussen de 82 en 85 dus daar heb je ze zeker voor nodig.

Investeren in Lucas zelf durf ik niet aan, mocht die niet nodig zijn, wat ik vermoed, lijdt je een enorm verlies..
IF Chech schijnt ook wel de moeite waard te zijn gezien je wrs een IF nodig hebt
heppe01 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 07:48:
Staat inmiddels er weer op duurde alleen wat langer dan verwacht ;)!
ga je de aanbieding nog delen?

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12 21:30
bvbal79 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:10:
[...]

Ik ben sinds gisteren op basis van berichten op reddit geswitched naar 4-3-2-1 wide en kon zowaar potjes winnen op legendary (gezien als ik verlies ik nog net zoveel punten krijg als professional). Geen grote overwinningen maar toch met 1 of 2 doelpunten verschil. Vooral Aspas en Gnarby kwamen steeds lekker de 16 binnen
Had de afgelopen dagen flink wat lopen traden met SBC spelers (argentijnse spelers vooral) en zit nu op dit team

Ik ga vandaag proberen hoe 4-3-2-1 narrow speelt, daar hoor je ook goede berichten over. Daarvoor zal Gnarby vervangen door Muller en Aspas door Isco. Ben alleen bang dat je dan op een kluitje speelt bij de 16 en daar is de AI goed in om de bal af te nemen. Maar goed beide spelers zijn ook een investering geweest die ik denk ik kan hebben, want ze zullen wel geliefd zijn voor de WL.
Je bedoelt denk ik 4231

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Hallo,

Ik heb een vraagje over Squad challenges. Ik ben niet nieuw bij FUT maar deze heb ik nog nooit eerder gedaan.

Op dit moment zijn er Maruqee Matchups en ik vraag me af of die de moeite (kosten) waard zijn. Op futhead staan er voorbeelden van hoe je die challenges kan halen en ik vraag me dus af of het waard is om al die spelers te kopen en de reward te krijgen.

Voorbeeld: Door deze squad te kopen en in te leveren krijg je een Jumbo Gold pack
https://www.futhead.com/s...ng-challenges/squads/694/

Bedankt alvast :)

• SH-FR
bvbal79 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:11:
[...]

IF Chech schijnt ook wel de moeite waard te zijn gezien je wrs een IF nodig hebt
Goeie! Daar heb ik er inmiddels al 6 van klaarstaan! Haha. Risico is niet zo hoog gezien ik ze voor tussen de 14 en 15k heb opgepikt.

Andere spelers die zeer effectief kunnen zijn om in te investeren: Rui Patricio, Schmeichel, Pedro, Bernardo Silva, Christiansen, Mata, Sigurdsson, Henderson, etc etc. Heb er inmiddels 50 op de transferlijst staan, allemaal ook nog eens gesniped. In totaal zo’n 200k geïnvesteerd, heb nog 650k over maar weet niet of t handig is om dat meteen in te leggen.

Weet iemand hoe laat de POTM verwacht word?

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12 21:30
Ik heb de Ultimate edition, maar heb nog steeds niet de packs en de champions player gehad. Hebben jullie alles al wel gekregen?

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19:25
bvbal79 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:24:
[...]

yup..hier lijkt het ook niet eens uit te maken op professionel of legendarisch...het is niet door te komen terwijl zij tikka takka spelen
Probeer eens 343 en dan veel via de zijkanten spelen.zo creeee je heel makkelijk een overtal omdat je aan beide kanten 2 vleugelspelers hebt staan.Dit werkte bij mij heel goed.

• joenes30
[...]

Ik ben sinds gisteren op basis van berichten op reddit geswitched naar 4-2-3-1 wide en kon zowaar potjes winnen op legendary (gezien als ik verlies ik nog net zoveel punten krijg als professional). Geen grote overwinningen maar toch met 1 of 2 doelpunten verschil. Vooral Aspas en Gnarby kwamen steeds lekker de 16 binnen

Ik ga vandaag proberen hoe 4-2-3-1 narrow speelt, daar hoor je ook goede berichten over. Daarvoor zal Gnarby vervangen door Muller en Aspas door Isco. Ben alleen bang dat je dan op een kluitje speelt bij de 16 en daar is de AI goed in om de bal af te nemen . Maar goed beide spelers zijn ook een investering geweest die ik denk ik kan hebben, want ze zullen wel geliefd zijn voor de WL.
Of een custom tactic maken met 4231 narrow maken.1 tikje naar rechts ingame, de custom tactiek selecteren en dan kunnen Gnabry en Aspas full chem blijven staan in 4231 narrow.

• FidoDido
[...]

Ik ga vandaag proberen hoe 4-2-3-1 narrow speelt, daar hoor je ook goede berichten over. Daarvoor zal Gnarby vervangen door Muller en Aspas door Isco. Ben alleen bang dat je dan op een kluitje speelt bij de 16 en daar is de AI goed in om de bal af te nemen. Maar goed beide spelers zijn ook een investering geweest die ik denk ik kan hebben, want ze zullen wel geliefd zijn voor de WL.
Heb je link naar Reddit artikel, kan het niet zo snel vinden daar :) ga deze ook uitproberen moet ik alleen even 2 backs kopen nog speciale dingen mat taktiek om toe te passen?

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-11 12:48
Shreddaaa schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:18:
[...]

Kan je nu alvast vertellen dat Gaya niks is, De Marcos ook niet, Illaramendi vind ik persoonlijk zelf ook niks en Trigueros ook niet denderend.
Ik zou voor 30K, Theo Hernandez, Sergi Roberto, Kondogbia en Rafinha halen.
Goed om te weten, thanks voor de tips. Wat is het qua stats dat die backs slecht maakt?

Had Kondogbia ook al op het oog, maar die kost momenteel mijn hele budget.

Rafinha vind ik interessant, want zijn stats suggereren niet echt dat het een goede speler is, zeker zijn strength en stamina.

Reden dat ik het nu nog even afhoud is dat ik nog een week niet kan spelen en prijzen misschien verder dalen en ik overweeg een Frans team te maken en daar even voor te sparen (dan zijn Hernandez en Kondogbia natuurlijk wel goede pickups).

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:38
Enig idee wanneer of hoelaat de otw kaarten komen?

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ik speel met 41212 maar mijn backs staan vaak dieper dan mijn LM en RM zonder dat ik custom tactics heb aangepast :?

• Doekje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-12 08:00
Misschien heeft dat te maken met de workrates van je backs en buitenste middenvelders?

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:47
shoombak schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:52:
ik speel met 41212 maar mijn backs staan vaak dieper dan mijn LM en RM zonder dat ik custom tactics heb aangepast :?
staan ze wel op stay back? en wat zijn de workrates?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:52
Korkss schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:46:
Enig idee wanneer of hoelaat de otw kaarten komen?
19:00 vanavond.

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-12 16:42
triple20 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:46:
Ik heb de Ultimate edition, maar heb nog steeds niet de packs en de champions player gehad. Hebben jullie alles al wel gekregen?
Ik had hem via FIFA 18 gekocht (digitaal dus) en kreeg wel gelijk de eerste pakjes, tenues, en de CL player pick. Als je een fysieke game, krijg je meestal een code erbij voor je pre order bonus items.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
BlackBarryNL schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:56:
[...]

staan ze wel op stay back? en wat zijn de workrates?
Weet ik niet uit mn hoofd, Mendy/Walker vs Sane/Salah

• heppe01
bvbal79 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:15:
[...]

ga je de aanbieding nog delen?
Heb gewoon 2x 40.- aan punten uit de store gehaald

• heppe01
Iemand enig idee hoelaat de OTW kaartjes beschikbaar zijn? Ik denk zelf rond 19:00u?

• chengbondkwok
heppe01 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:01:
Iemand enig idee hoelaat de OTW kaartjes beschikbaar zijn? Ik denk zelf rond 19:00u?
Staat 3 posts boven je.....

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Haha gister met mn dronken hoofd 60 euro aan pakjes gehaald. 3x inform maar alle drie discard en buffon. Kut leven :D

• FidoDido
Beavbusi schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:08:
Haha gister met mn dronken hoofd 60 euro aan pakjes gehaald. 3x inform maar alle drie discard en buffon. Kut leven :D
We trappen er nog steeds in haha:p had 25 euro gedaan kreeg 2x een bord rest crap Ben meteen genezen :p

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 11:01

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

mrjobby schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:26:
Hallo,

Ik heb een vraagje over Squad challenges. Ik ben niet nieuw bij FUT maar deze heb ik nog nooit eerder gedaan.

Op dit moment zijn er Maruqee Matchups en ik vraag me af of die de moeite (kosten) waard zijn. Op futhead staan er voorbeelden van hoe je die challenges kan halen en ik vraag me dus af of het waard is om al die spelers te kopen en de reward te krijgen.

Voorbeeld: Door deze squad te kopen en in te leveren krijg je een Jumbo Gold pack
https://www.futhead.com/s...ng-challenges/squads/694/

Bedankt alvast :)
Onmogelijk om van tevoren te zeggen - je weet natuurlijk niet wat er uit je packs komt wandelen. Ik doe ze over het algemeen wel allemaal.

Ik zou trouwens niet direct die squads van futhead/futbin overnemen - je kunt beter kijken naar het 'schema' dat ze gebruiken en kijken wat voor spelers je al in je club hebt. Scheelt vaak toch wel. (Schema = welke posities linken ze met elkaar qua club/land/competitie)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

peeweeherman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:31:
[...]
Ik zoek nog een PC speler om muntenboost uit de catalogus aan te geven en te ontvangen, iemand interesse?
Volgens mij heb ik het verkeerd ingeschat, dacht dat ik elke bonus een keer zelf kon gebruiken en een keer weg kon geven, maar helaas..

Gisteren nog wel een leuke MM gehad, kreeg o.a. Werner en Goretzka, samen goed voor ca. 90k

[ Voor 11% gewijzigd door peeweeherman op 28-09-2018 10:36 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Vanochtend 10x FIFA gekocht bij de MediaMarkt nu weer druk met updaten, wat duurt dat lang zeg, vanavond en morgen al FIFA toernooien door Nederland die wij organiseren.

Dit is nu mijn team, wat denken jullie? Het speelt nu al erg fijn, het ligt mij wel.
Wil heel graag Griezmann, wat zijn spelers duur he.
Heb op dit moment 222.000 munten

https://www.futbin.com/19/squad/199561

- Isco valt mij tegen, is nu nog veel waard. 70.000
- Kondogbia is een sterke cvm, uitschuif benen.
- Benzema nog op de bank.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Beavbusi
  • Nu online
FidoDido schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:12:
[...]

We trappen er nog steeds in haha:p had 25 euro gedaan kreeg 2x een bord rest crap Ben meteen genezen :p
zeker. gelijk even mijn creditcard ontkoppeld. en dan te bedenken dat bijna 30 ben. gaat nergens over

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Beavbusi schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:09:
[...]

... en dan te bedenken dat bijna 30 ben...
:| ik ben 46
Zijn er nog meer spelers hier van 40+?

Die IF Meunier lijkt me ook wel een toppertje, doet me qua inzetbaarheid denken aan Florenzi, heeft iemand er al mee gespeeld?

[ Voor 22% gewijzigd door peeweeherman op 28-09-2018 11:14 ]

• Mars18
[...]

zeker. gelijk even mijn creditcard ontkoppeld. en dan te bedenken dat bijna 30 ben. gaat nergens over
Hier ook 30, en 200 euro verder, Gaat nergens over.
Maar wil Bale, Griezmann, en Mbappe wat een speler he :o

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
net een SBC gedaan en kreeg meunier TOTW. 60k ongeveer waard:)

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:54
Mars18 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:17:
[...]

Hier ook 30, en 200 euro verder, Gaat nergens over.
Maar wil Bale, Griezmann, en Mbappe wat een speler he :o
Heb even met de leen mbappe gespeeld wat een beest is dat zeg :9~

• Mars18
Ik was altijd een vieze counter speler, maar op de counter spelen als instelling kan niet meer?

• shabalala
Ik speelde gister met leenspeler ronaldo. maar als een speler de bal heeft dan gaat zijn snelheid met 80% omlaag. En wat vinden jullie van de keeper aftrap? is totaal anders.
peeweeherman schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:12:
[...]

:| ik ben 46
Zijn er nog meer spelers hier van 40+?
Ik vrees dat ik ook bij deze 'club' hoor met 41 jaar.

Ik heb mijn spelers overigens niet verkocht (behalve 81- rated spelers boven de 1k en overpriced hogere kaarten). Ik verwacht de prijs obv historie nog wel verder gaat stijgen als ook hogere rated sbc's online gaan komen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• chengbondkwok
Mars18 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:28:
Ik was altijd een vieze counter speler, maar op de counter spelen als instelling kan niet meer?
Defensive zou je 'Drop deep' moeten doen en Offensive 'Pressure after opponent's loss of ball possession" ofzoiets.
Mars18 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:28:
Een lob pass de ruimte in op bijv. een IF Werne/ IF lozano werkt bij mij nog wel.
Maar aan de bal zijn ze zelfs slomer dan Vidal naar mijn gevoel. Dit mogen ze nog wel patchen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

[...]

Ik blijf het zeggen... Stop geen geld in packs, je wordt 99% vd tijd teleurgesteld.
Het is gewoon het systeem wat berekend is tot en met.

En geweldige spelers zijn leuk maar snelheid wordt gewoon afgeremd als ze aan de bal zijn.
Of het spel heeft bedacht dat spelers bijna niets meer kunnen.
Waar blijf je dan met je top spelers?

Oh btw 44 hier maar ik steek er niet veel energie meer in, laat staan überhaupt geld

Enfin blijft natuurlijk verslavend dat snap ik ook wel :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 28-09-2018 11:36 ]

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12 07:50
Harribo schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:34:
[...]

Ik blijf het zeggen... Stop geen geld in packs, je wordt 99% vd tijd teleurgesteld.
Het is gewoon het systeem wat berekend is tot en met.

En geweldige spelers zijn leuk maar snelheid wordt gewoon afgeremd als ze aan de bal zijn.
Of het spel heeft bedacht dat spelers bijna niets meer kunnen.
Waar blijf je dan met je top spelers?

Oh btw 44 hier maar ik steek er niet veel energie meer in, laat staan überhaupt geld

Enfin blijft natuurlijk verslavend dat snap ik ook wel :-)
Ik vind dit eigenlijk wel leuk. Weiger elk jaar om voor (veel) geld pakjes te halen. Meestal 20-40 euro. Dan kom je uiteindelijk tegen mensen die wel honderden euro's erin gestoken hebben, en dan wordt het door geld beslist basically.

Dit jaar voelt dat anders. Speelde tegen een team met Ronaldo, Pogba etc en speelde ze alsnog van de mat af. Dat nerfing maakt het voor casual players echt een stuk aantrekkelijker.

PSN/Steam: Xamsix

• MKMosselman
  • Laatst online: 19-12 11:58
Heeft iemand nog leuke deal voor PS4 versie?
Bijna overal €59,95

[ Voor 19% gewijzigd door MKMosselman op 28-09-2018 11:56 ]

• shabalala
weet iemand wanneer de Sbc weer veranderen? heb ze namelijk allemaal al gedaan.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-11 08:01
DennisCle schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:20:
[...]

Goed om te weten, thanks voor de tips. Wat is het qua stats dat die backs slecht maakt?

Had Kondogbia ook al op het oog, maar die kost momenteel mijn hele budget.

Rafinha vind ik interessant, want zijn stats suggereren niet echt dat het een goede speler is, zeker zijn strength en stamina.

Reden dat ik het nu nog even afhoud is dat ik nog een week niet kan spelen en prijzen misschien verder dalen en ik overweeg een Frans team te maken en daar even voor te sparen (dan zijn Hernandez en Kondogbia natuurlijk wel goede pickups).
Gaya kan gewoon niet goed genoeg verdedigen, is meer een linksmid.
Rechtsback t zelfde verhaal, die is t gewoon net niet allemaal.
Rafinha is gewoon heel erg allround en voelt erg goed om te dribbelen.
Kondogbia is inderdaad erg duur, maar zal de komende dagen wel gaan zakken verwacht ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Solotov op 28-09-2018 12:20 ]

Doe mij ook maar een Gullit en Cruyff ;) :P
https://www.telegraaf.nl/...-zich-met-voetballegendes

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-12 23:15
MKMosselman schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:55:
Heeft iemand nog leuke deal voor PS4 versie?
Bijna overal €59,95
Albert Heijn als je Airmiles hebt 50euro dacht ik

• MKMosselman
joostmakaay schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:28:
[...]

Albert Heijn als je Airmiles hebt 50euro dacht ik
750 Airmiles.... nou die heb ik nog lang niet bij elkaar verzameld.
Echt bizar veel punten. Stop dat spel toch gewoon in de bonus :+

• Beavbusi
  • Nu online
Wie weet een goede vervanger voor Fellaini? vind hem erg goed namelijk

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Mars18 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:59:
Vanochtend 10x FIFA gekocht bij de MediaMarkt nu weer druk met updaten, wat duurt dat lang zeg, vanavond en morgen al FIFA toernooien door Nederland die wij organiseren.

Dit is nu mijn team, wat denken jullie? Het speelt nu al erg fijn, het ligt mij wel.
Wil heel graag Griezmann, wat zijn spelers duur he.
Heb op dit moment 222.000 munten

https://www.futbin.com/19/squad/199561

- Isco valt mij tegen, is nu nog veel waard. 70.000
- Kondogbia is een sterke cvm, uitschuif benen.
- Benzema nog op de bank.
Leuk team! Ik ben ook met Laliga bezig. Heb ongeveer 100k over en nu dit team: https://www.futbin.com//19/squad/93620
Ik wilde eigenlijk voor Casemiro en Isco gaan maar Isco valt dus tegen? Andere suggesties voor CAM?

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:54
Zullen wel een paar euries in gaan zitten , maar hij kan het betalen :F

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-12 15:33
Gisteren begonnen meteen een team samengesteld.

https://imgur.com/a/zeKOdr2

Ben van plan Lemar te halen vanavond als eerste upgrade daarna het middenveld aanpakken.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
MKMosselman schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:32:
[...]

750 Airmiles.... nou die heb ik nog lang niet bij elkaar verzameld.
Echt bizar veel punten. Stop dat spel toch gewoon in de bonus :+
Veel mensen moeten van hun airmiles af omdat die binnenkort niet meer geldig zijn, dan is het wel een goede actie. :)

• MKMosselman
dutchgio schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:42:
[...]

Veel mensen moeten van hun airmiles af omdat die binnenkort niet meer geldig zijn, dan is het wel een goede actie. :)
Tja, lucky voor die mensen dan.

Tot op heden beste deail hiero... was te laat voor Wehkamp van de week

http://www.gameresource.nl/fifa-19-playstation-4.html (€56,95). Wie nog iets goedkoper?

[ Voor 4% gewijzigd door MKMosselman op 28-09-2018 12:50 ]

joenes30 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:55:
[...]

Of een custom tactic maken met 4231 narrow maken.1 tikje naar rechts ingame, de custom tactiek selecteren en dan kunnen Gnabry en Aspas full chem blijven staan in 4231 narrow.
Maar dan schuift rest van je team toch ook naar binnen?

• joenes30
bvbal79 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:51:
[...]

Maar dan schuift rest van je team toch ook naar binnen?
Dan speel je gewoon 4231 narrow maar wel met snelle jongens op de buitenste CAMs.En full teamgeest.
joenes30 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:56:
[...]

Dan speel je gewoon 4231 narrow maar wel met snelle jongens op de buitenste CAMs.En full teamgeest.
Muller en Isco zijn helaas niet de snelste (wel engine chem erop) maar wel allround. we gaan het zien, heb nu een team waar ik voldoende kan wisselen om alle opstellingen even aan de tand te voelen dit weekend.

• Mars18
dutchgio schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:42:
[...]

Welgeteld slechts 5 stuks waren hier bij de plaatselijke AH

• joenes30
bvbal79 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:59:
[...]

Muller en Isco zijn helaas niet de snelste (wel engine chem erop) maar wel allround. we gaan het zien, heb nu een team waar ik voldoende kan wisselen om alle opstellingen even aan de tand te voelen dit weekend.
Maarja, snelheid is niet t belangrijkst dit jaar.Misschien spelen ze wel heel fijn bij jouw.Ik vindt die custom tactics overigens echt super, geeft je veel meer mogelijkheden om in een bepaald systeem te kunnen spelen en dan alles full chem te kunnen houden.

• Mars18
Symon1989 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:39:
[...]

Leuk team! Ik ben ook met Laliga bezig. Heb ongeveer 100k over en nu dit team: https://www.futbin.com//19/squad/93620
Ik wilde eigenlijk voor Casemiro en Isco gaan maar Isco valt dus tegen? Andere suggesties voor CAM?
Dank, ik vind van wel. Maar misschien moet je hem eens proberen met een online wedstrijd van Real Madrid, hij is vrij duur, zal wel wat fout doen

• shabalala
heb nu 570k coins. Ga denk ik even een weekje met een goedkoop team spelen en dan als de prijzen wat zakken dan kopen. Had gister griezman verkocht voor 275k. is nu nog 240k waard.
shabalala schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:08:
heb nu 570k coins. Ga denk ik even een weekje met een goedkoop team spelen en dan als de prijzen wat zakken dan kopen. Had gister griezman verkocht voor 275k. is nu nog 240k waard.
Als ik jou was zou ik eens kijken naar de prijsontwikkeling bij fifa 18 en fifa 17 bij de start van het spel. Niet dat het automatisch een garantie geeft voor fifa 19.

Verwijderd

shabalala schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:08:
Over een weekje zullen de prijzen juist op hun hoogtepunt zitten ivm de 1e weekend league waar veel mensen nog snel een team voor klaar willen zitten

• shabalala
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:42:
[...]

Over een weekje zullen de prijzen juist op hun hoogtepunt zitten ivm de 1e weekend league waar veel mensen nog snel een team voor klaar willen zitten
Oh dan koop ik nu wel ff een team

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Hopen dat vandaag de OTW's online komen!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-12 16:19
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:42:
[...]

Dat heb ik ook zo begrepen! de reden dat de prijzen vandaag gezakt zijn komt dan weer omdat het de officiële release dag is en al de nieuwe spelers geld uitgeven aan packs (vanavond met OTW zal het waarschijnlijk nog een tikkie erger worden).

Maar inderdaad, in de loop naar de WL zullen deze spelers waarschijnlijk stijgen, nog hoger dan dat ze de laatste paar dagen waren, met name de BPL spelers en de spelers die een OTW krijgen.

Verwijderd

FIFA 19 van de Wehkamp is bezorgd. Vanavond lekker gamen :).

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 13:58
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:04:
FIFA 19 van de Wehkamp is bezorgd. Vanavond lekker gamen :).
Mijne ook onderweg en vanmiddag bezorgd :) Bevestigd door Wehkamp.
Luncatic12 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:52:
Hopen dat vandaag de OTW's online komen!
Je hoeft niet te hopen, ze komen om 19:00 uur.

Bean77 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:13:
[...]

Benieuwd naar de bijbehorende SBCs.

• shabalala
wanneer veranderen de SBCs?

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Bean77 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:13:
[...]

Top! Denk dan toch dat ik mijn 12 packs bewaar
Fraaank schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:15:
[...]

Benieuwd naar de bijbehorende SBCs.
Verwachting is geen SBC bij OTW, wel POTM Lucas

• shabalala
net even 13x pique ingeslagen:) inkoop was 15k per stuk
shabalala schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:39:
net even 13x pique ingeslagen:) inkoop was 15k per stuk
waarom? Zijn rating rechtvaardigd zijn stats niet :)

• shabalala
bvbal79 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:43:
[...]

waarom? Zijn rating rechtvaardigd zijn stats niet :)
87 is hij. is dat niet het gemiddelde van alle stats? Ik dacht even winst proberen te maken en verkopen voor 17k
shabalala schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:46:
[...]

87 is hij. is dat niet het gemiddelde van alle stats? Ik dacht even winst proberen te maken en verkopen voor 17k
ok, als je het daarvoor doet zou je het kunnen doen...nee vergelijk zijn stats bv met een lagere collega umtiti (85?)of een gimenez (84?) van Atletico, als het om verdedigen gaat.

https://www.futbin.com/19/player/355/Piqu%C3%A9/

Zie hier, als CB is hij ook maar 84 :)

Wat je wel kunt doen is wachten tot de SBC's uitkomen die een hoge ranking nodig hebben, kans is groot dat hij dan wel richting 20-30k gaat, alleen de vraag is wanneer die komen.

[ Voor 25% gewijzigd door bvbal79 op 28-09-2018 14:52 ]

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12 11:06
shabalala schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:46:
[...]

Dat is maar 300 winst per speler he...

Je zit met die 10% die eraf gaat..

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

10? Dit was/is toch 5% ?

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• shabalala
is 5 % ja. maar 13x 300 is ook winst:)

• ErnstMid

ErnstMid

shabalala schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:06:
is 5 % ja. maar 13x 300 is ook winst:)
5% - dus bij 15k. inkopen en 17k verkopen is dat ruim 1k. winst per speler :)
Naar mijn weten zit in de 84 rated spelers de meeste fluctuatie - en dan het liefste de spelers die ingame prut zijn.

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-11 14:04
Symon1989 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:39:
[...]

Ik zelf gebruik Rakitic op CAM daar ben ik zeer over te spreken goede passing en goed schot.
ErnstMid schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:09:
[...]

5% - dus bij 15k. inkopen en 17k verkopen is dat ruim 1k. winst per speler :)
Naar mijn weten zit in de 84 rated spelers de meeste fluctuatie - en dan het liefste de spelers die ingame prut zijn.
Ja, alleen zou ik niet 15K investeren voor 1K winst, dat doe ik nu met argentijnse spelers voor de SBC, snipe ze voor 450-500 verkoop ze voor 1400-1500 :)

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 00:54
Welke formatie gebruiken jullie om met wingers te spelen?Ik speel met 2 spitsen maar ik wil overstappen naar wing players.

[ Voor 4% gewijzigd door llovesoccerx7 op 28-09-2018 15:18 ]

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:18:
Welke formatie gebruiken jullie om met wingers te spelen?Ik speel met 2 spitsen maar ik wil overstappen naar wing players.
FIFA 19... net stond er echt wat gebruik je :)

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 28-09-2018 15:20 ]

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Donverdi073 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:12:
[...]

Ik zelf gebruik Rakitic op CAM daar ben ik zeer over te spreken goede passing en goed schot.
Die heb ik gepackt en verkocht. Misschien maar is terug halen dan. Thnx!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12 11:06
Ohja, mijn fout! dan valt het nog wel mee.

• ErnstMid

ErnstMid

bvbal79 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:17:
[...]

Ja, alleen zou ik niet 15K investeren voor 1K winst, dat doe ik nu met argentijnse spelers voor de SBC, snipe ze voor 450-500 verkoop ze voor 1400-1500 :)
Nee doe ik zelf ook niet, pak het iets lager. Het blijft me verbazen hoe dom sommige mensen bieden. Had Matip IF uit een pack gehaald, voor 30k. BIN erop gezet en verkocht. Kijk je even naar de transfermarkt staat hij er ook gewoon op voor 25k. BIN 8)7 8)7
ErnstMid schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:30:
[...]

Nee doe ik zelf ook niet, pak het iets lager. Het blijft me verbazen hoe dom sommige mensen bieden. Had Matip IF uit een pack gehaald, voor 30k. BIN erop gezet en verkocht. Kijk je even naar de transfermarkt staat hij er ook gewoon op voor 25k. BIN 8)7 8)7
Ik moet eerlijk zeggen dat ingame het overzicht ook lastiger is dan op de app. Na wat domme fouten in game doe ik daar niet meer aan. Foute knop indrukken is snel gemaakt

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 00:54
bvbal79 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:19:
[...]

FIFA 19... net stond er echt wat gebruik je :)
Helaas is dat geen formatie maar een game.

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-12 23:15
Iemand anders ook van random input lag in een wedstrijd? 1 á 2 seconde voordat mijn spelers uitvoeren wat ik indruk op de controller
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:37:
[...]

Helaas is dat geen formatie maar een game.
Gewoon kijken wat voor formatie bij je past, er zijn maar liefst 5 4-3-3 varianten die je ook nog kunt costumen.

• ErnstMid

ErnstMid

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:18:
Ja ligt erg aan je eigen speelstijl, ik zou ook zeggen gewoon wat proberen.

Heb vorig jaar vrij veel met 4321 gespeeld, maar dan heb je geen klassieke buitenspelers. Nu begonnen met 433-2. Je kan er ook voor kiezen om een opstelling te pakken met LM/RM en die de voorzetten te laten geven. Dan kun je zelfs met twee spitsen blijven spelen.

Of 424...of een van de andere vele opties. Heb wel het idee dat wingers handig zijn dit jaar :9

• shabalala
424 schijnt de beste opstelling te zijn.

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Is er geen mogelijkheid om dat irritante schieten uit te zetten? Speel alleen maar fut dus miss kan het dan niet?
shabalala schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:52:
424 schijnt de beste opstelling te zijn.
Maar je middenveld ligt verdedigend wel erg open.

Btw vanavond CL SBC!! Ben benieuwd
Delano1992 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:58:
Is er geen mogelijkheid om dat irritante schieten uit te zetten? Speel alleen maar fut dus miss kan het dan niet?
ja is gisteren hier besproken.

• SH-FR
Pfff t is wel moeilijk hoor, door het packen van 89 Hagi heb ik bijna een miljoen te besteden, maar weet uit ervaring wel dat de prijzen uiteindelijk zullen dalen.

Hopelijk komt de Lucas POTM snel want daar heb ik flink in geïnvesteerd.
Pagina: 1 ... 16 ... 200 Laatste