Even thuis wezen 'eten' uit mijn werk. Uit de CL pack heb ik Mariano van Madrid gekozen. Lijkt me een goed kaartje. Weet iemand wat er met deze kaartjes gaat gebeuren? Krijgen ze upgrades naar mate ze goed presteren in de CL?Symon1989 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:50:
Zo mijn starter squad is denk ik klaar. Heb nog 20k over en nu dit team: https://www.futbin.com//19/squad/93620
Ik wilde eerst voor een premier league team gaan maar nadat ik Rakitic packte ben ik toch maar weer voor laliga gegaan. Iemand nog suggesties? Rodrigo misschien in plaats van Batshuayi voor wat meer pace?
Vanavond flink division rivals spelen zodat we aankomend weekend gelijk WL kunnen spelen.
Klopt, maar let wel dat als je Origin Access opzegt dat je dan dus compleet geen toegang meer hebt.Fraaank schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:27:
[...]
Als je op de PC FIFA gaat spelen kan ik je Origin Premier Access aanraden. Heb het zelf voor een jaar genomen, is zo'n 100euro. Daarmee heb je wel de Ultimate versie van FIFA, maar bijvoorbeeld ook Battlefield V als ie uitkomt (inclusief Early Access).
Xhaka zou ik bewaren.. Gegarandeerd dat deze qua prijs de lucht in gaat. 84 rated, PL. Het is gewoon wachten op SBC's waar IF's voor nodig zijn.. Ook de reden dat ik er een aantal heb gekocht.Vestendrie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:54:
Hoe krijgen mensen het al voor elkaar om nu al een 85+ team te hebben?
Heb xhaka if gepackt, wanneer zal ik hem gaan verkopen, want woensdag weer nieuwe if's natuurlijk. Al verwacht ik geen tweede if van Xhaka nu
Vergelijk het maar met vergelijkbare IF's van vorig jaar.
[ Voor 42% gewijzigd door Jaap. op 25-09-2018 13:57 ]
Hoezo kan ik nu opeens niet op de web app? Ik heb al een team gemaakt, maar de game heb ik ergens volgende week pas. Nu krijg ik een bericht dat ik eerst een club moet hebben. Wat heb ik afgelopen week gedaan dan?
ik heb bijvoorbeeld zojuist Courtois gepackt. Is nu ook rond de 100k waard.Vestendrie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:54:
Heb xhaka if gepackt, wanneer zal ik hem gaan verkopen, want woensdag weer nieuwe if's natuurlijk. Al verwacht ik geen tweede if van Xhaka nu
Andere vriend heeft Dyballa gepackt. die heeft ie kunnen verkopen voor 350k+. zo kom je toch snel aan een +85 team door SBC's te doen.
Hoe werkt de squad building challanges precies?Catterfield schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:00:
[...]
ik heb bijvoorbeeld zojuist Courtois gepackt. Is nu ook rond de 100k waard.
Andere vriend heeft Dyballa gepackt. die heeft ie kunnen verkopen voor 350k+. zo kom je toch snel aan een +85 team door SBC's te doen.
http://lmgtfy.com/?q=squad+building+challengesBP14 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:05:
[...]
Hoe werkt de squad building challanges precies?
Volgens mij de datum en of tijd aanpassen bij instelling op PSN zelf of xbox.Korkss schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:38:
Hoe kun je nou die ea access trollen zodat er geen tijd af gaat? Ik vind op internet alleen opties waarbij ik 2 accounts moet maken etc... dacht dat het makkelijker kon??
Youtube staat er vast vol mee
Klopt helemaal, maar aangezien ik de meeste FIFAs en BF-games maar een jaar speel en er daarna nooit meer naar omkijk, vind ik het wel waard.Jaap. schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:55:
[...]
Klopt, maar let wel dat als je Origin Access opzegt dat je dan dus compleet geen toegang meer hebt.
Fair enough, maar denk vermeld het nog even. Ik doe in grote lijnen wel hetzelfde, maar hecht wel 'waarde' aan de eigendom van de game. Vandaar dat ik de game wel 'gewoon' los heb gekocht en origin access heb aangeschaft om de game eerder te kunnen spelen. Ben ook benieuwd of ik mijn Champions League speler mag houden als ik origin access opzeg vrijdagFraaank schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:20:
[...]
Klopt helemaal, maar aangezien ik de meeste FIFAs en BF-games maar een jaar speel en er daarna nooit meer naar omkijk, vind ik het wel waard.
Ik zou een mail krijgen van de Media Markt als ik de champions editie op kan komen halen, nog niks gehoord. Ga er uit het werk maar even langs.
Ik heb voor het eerst sinds het bestaan van Fifa een beetje Pack Luck! 88 Coutinho, 85 Matuidi, 85 Milinkovic-savic en Davinson Sanchez 84 gepackt. Dus ik had wat coins om een leuk team mee te bouwen.Vestendrie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:54:
Een “beetje” packluck?MustacheNick schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:43:
[...]
Ik heb voor het eerst sinds het bestaan van Fifa een beetje Pack Luck! 88 Coutinho, 85 Matuidi, 85 Milinkovic-savic en Davinson Sanchez 84 gepackt. Dus ik had wat coins om een leuk team mee te bouwen.
Ik heb tot dusver Gimenez en IF Alvaro..
Is er iemand die mij op de Xbox de laatste transferlijst uitbreiding kan giften? Ben geswitched naar de Xbox, maar helaas ben ik daar niet zo hoog als op de PS4 / PC
XBOX ID = DXK INC
Alvast dank!
XBOX ID = DXK INC
Alvast dank!
[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 25-09-2018 14:53 ]
Kan ik vanavond wel ff voor je doen.Protax schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:50:
Is er iemand die mij op de Xbox de laatste transferlijst uitbreiding kan giften? Ben geswitched naar de Xbox, maar helaas ben ik daar niet zo hoog als op de PS4 / PC![]()
XBOX ID = DXK INC
Alvast dank!
wat verwachten jullie van robben? zal die nog in waarde stijgen ? heb hem net voor 14k opgekocht ,
psn: taker-mart
Robben gaat niet veel doen, ik zie hem niet te veel stijgen eigenlijk.taker1987 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:06:
wat verwachten jullie van robben? zal die nog in waarde stijgen ? heb hem net voor 14k opgekocht ,
Eerste paar potjes gespeeld en inderdaad, ik kan me heel goed voorstellen waarom kenners zeggen dat er in gameplay niet zo heel veel is veranderd, dat is ook mijn ervaring.
Verder lijkt het erop dat juist een brede formatie dit jaar succesvoller is. 3 van de 3 gewonnen en veel goals vielen via de vleugels. Ik heb voor maar zo’n 20k een heerlijk starter team op kunnen bouwen:
(Tip: probeer veel te snipen; komen erg veel spelers voor veel te weinig op, heb dr echt veel mee kunnen besparen)
4-3-3(2):
El Shaarawy - Belotti - Callejon
Allan - Parolo - Bonaventura
Dallart - De Vrij - Barzagli - Karsdorp
Donnarumma
Verder lijkt het erop dat juist een brede formatie dit jaar succesvoller is. 3 van de 3 gewonnen en veel goals vielen via de vleugels. Ik heb voor maar zo’n 20k een heerlijk starter team op kunnen bouwen:
(Tip: probeer veel te snipen; komen erg veel spelers voor veel te weinig op, heb dr echt veel mee kunnen besparen)
4-3-3(2):
Donnarumma
VrijdagochtendVestendrie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:54:
Zo, mijn team staat vooralsnog gesteld
http://wefut.com/squads/image/16280456/12
Had in eerste instantie een NL-team, speelde op zich ook lekker (v. Persie op CAM, Fer en Wijnaldum op CM), maar ben benieuwd hoe dit Duits-/Franse team zal spelen (met Robben :):)
De backs worden eerstvolgende verbeterpunt (Kimmich en Lucas Hernandez op het oog), en even kijken hoe Ribery speelt. Anders wordt dat Coman of Reus (als ik een keer mazzel heb met een pack
)
Gundogan kan ook nog Draxler worden, of een andere goede middenvelder als Thiago.
Ben benieuwd vanavond
http://wefut.com/squads/image/16280456/12
Had in eerste instantie een NL-team, speelde op zich ook lekker (v. Persie op CAM, Fer en Wijnaldum op CM), maar ben benieuwd hoe dit Duits-/Franse team zal spelen (met Robben :):)
De backs worden eerstvolgende verbeterpunt (Kimmich en Lucas Hernandez op het oog), en even kijken hoe Ribery speelt. Anders wordt dat Coman of Reus (als ik een keer mazzel heb met een pack
Gundogan kan ook nog Draxler worden, of een andere goede middenvelder als Thiago.
Ben benieuwd vanavond
[ Voor 23% gewijzigd door RothaNL op 25-09-2018 15:40 ]
Gisteren 5 potjes gespeeld en 20 euro aan pakjes gespendeerd om een leuk startteam te krijgen. Helaas zit er niet echt wat zinnigs in die pakjes. Twee SBCs gedaan met gold rewards, maar ook daar nog geen geluk in. Het zit mij met pakjes altijd tegen, daarom ook dat ik er niet veel geld in duw.
Toch een fijn startteam kunnen klaarzetten voor vanavond, na werk. Hier ga ik mee beginnen op de PS4;
https://www.futbin.com/19/squad/98488
En dan later uitbouwen/sparen voor onder andere Fekir. Ben benieuwd hoe Depay speelt, kan eventueel nog switchen naar Benzema en met een betere linksbuiten spelen zoals bijvoorbeeld Lemar.
Toch een fijn startteam kunnen klaarzetten voor vanavond, na werk. Hier ga ik mee beginnen op de PS4;
https://www.futbin.com/19/squad/98488
En dan later uitbouwen/sparen voor onder andere Fekir. Ben benieuwd hoe Depay speelt, kan eventueel nog switchen naar Benzema en met een betere linksbuiten spelen zoals bijvoorbeeld Lemar.
PSN/Steam: Xamsix
Ik zou Zaza gebruiken ipv Belotti. Net zo snel, maar veel beter in de lucht.SH-FR schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:17:
Eerste paar potjes gespeeld en inderdaad, ik kan me heel goed voorstellen waarom kenners zeggen dat er in gameplay niet zo heel veel is veranderd, dat is ook mijn ervaring.
4-3-3(2):
Donnarumma
Belotti was een beest vorig jaar en ook dit jaar ziet ie er goed uit. 5* WF, 88 Finising, 80+ fysieke stats.Shreddaaa schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:13:
[...]
Ik zou Zaza gebruiken ipv Belotti. Net zo snel, maar veel beter in de lucht.
Dat snipen op spelers lukt mij altijd wel, de handeling zelf bedoel ik daarmee. Echter weet ik nooit zo goed op welke speler ik dat moet doen..
Vorig jaar had ik met een leuke speler altijd dikke winsten. De spanjaard Coke..
Daar heb ik zoveel geld mee verdiend, snipen voor 500 avonds verkopen voor 2000..
Denk dat ik hem wel minstens 200x gesnipt en verkocht heb.. Echter heb ik die speler destijds als tip van iemand gekregen..
Dus als er mensen zijn met snipe tips.. Voel je vrij om een DM te sturen.
Vorig jaar had ik met een leuke speler altijd dikke winsten. De spanjaard Coke..
Daar heb ik zoveel geld mee verdiend, snipen voor 500 avonds verkopen voor 2000..
Denk dat ik hem wel minstens 200x gesnipt en verkocht heb.. Echter heb ik die speler destijds als tip van iemand gekregen..
Dus als er mensen zijn met snipe tips.. Voel je vrij om een DM te sturen.
Elk jaar start ik met belotti en hij stelt nooit teleur. Duurt ook altijd heel lang voor ik hem vervang.chengbondkwok schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:23:
[...]
Belotti was een beest vorig jaar en ook dit jaar ziet ie er goed uit. 5* WF, 88 Finising, 80+ fysieke stats.
Dit jaar is LaLiga OP.stomley schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:42:
[...]
Elk jaar start ik met belotti en hij stelt nooit teleur. Duurt ook altijd heel lang voor ik hem vervang.
Voorin met Promes - Williams - Dembele.
Kan bijna niks tegenop.
Als het goed is zou speed niet meer zo heel belangrijk zijn toch? Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar dat is in ieder geval wat ik meegekregen heb.Shreddaaa schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:28:
[...]
Dit jaar is LaLiga OP.
Kan bijna niks tegenop.
Vooral voorzetten zijn erg belangrijk. Het hoeft niet eens een kopsterke spits te zijn, als de timing van je voorzet goed is en de loopactie. In de demo belachelijk veel gescoord vanuit voorzetten.yoris schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:32:
[...]
Als het goed is zou speed niet meer zo heel belangrijk zijn toch? Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar dat is in ieder geval wat ik meegekregen heb.
Zit hier nog te wachten op een zending van game outlet. Had al een mail gekregen dat het later zou worden.. Zijn er al mensen die hem wel al binnen hebben en via game outlet besteld hebben?
Net toch maar online besteld, stuur hem wel retour.
Net toch maar online besteld, stuur hem wel retour.
[ Voor 12% gewijzigd door Ananas_NL op 25-09-2018 18:10 ]
Ik heb nog precies 8 coins over, gisteravond ca 1.6M uitgegeven.
Heb nu oa PL met Auba, en BL met IF Werner en Lewa, heb veel zin omzo te spelen maar zal wel uitdraaien op een deceptie 😛
Heb nu oa PL met Auba, en BL met IF Werner en Lewa, heb veel zin omzo te spelen maar zal wel uitdraaien op een deceptie 😛
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
https://www.twitch.tv/fragdanvers
Voor wie graag naar fifa streams kijkt !
Straks nog wat pack openings en vooral Rivals !
Bij 50 followers kan ik eindelijk beginnen met subs, en bijhorende giveaways !
Voor wie graag naar fifa streams kijkt !
Straks nog wat pack openings en vooral Rivals !
Bij 50 followers kan ik eindelijk beginnen met subs, en bijhorende giveaways !
https://www.twitch.tv/fragdanvers
vind Promes eigenlijk belachelijk duur? meende iets van 25k ofzo op ps4...Shreddaaa schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:28:
[...]
Dit jaar is LaLiga OP.
Kan bijna niks tegenop.
Maar misschien moet ik nog wennen aan de prijzen..
Heb elia maar genomen voor 350 ;p
Verwijderd
Wat een kut zooi, 2 keer spelen en 2 keer een foutmelding waardoor ik dus me games kwijt ben
Mijn teams zijn maar 6k per team. Mijn duurste spelers zijn de rares voor 750 coins.Vestendrie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:54:
Nou ja met uitzondering van de gepackte IF Alvaro.
Mijn Rusland/Ligue 1 hybrid:
https://www.futbin.com/19/squad/7749
En mijn Argentinie/La Liga hybrid:
https://www.futbin.com/19/squad/76819
Best leuke spelers om mee te starten leek me... Maar als ik die teams hier voorbij zie komen...
Geen MM sbc...
Mijn
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:44:
Wat een kut zooi, 2 keer spelen en 2 keer een foutmelding waardoor ik dus me games kwijt ben
Kan niet wachten op de release voor iedereen. Wil potverdikkie Promes en Fekir kopen, maar zijn constant niet op de market.
Ik wacht nog steeds op een Davinson Sanchez op de marktFraaank schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:53:
Kan niet wachten op de release voor iedereen. Wil potverdikkie Promes en Fekir kopen, maar zijn constant niet op de market.
Kun je bij Rivals niet meer uit Rank1 zakken of heb ik dat mis?
[ Voor 10% gewijzigd door shoombak op 25-09-2018 19:59 ]
Verwijderd
Vorig jaar heb ik heel veel verdient met gouden spelers te kopen voor 300 munten en heel de dag door deze verkopen voor 600-700 muntjes.
Vanaf wanneer is deze tactiek te gebruiken? Momenteel werkt dit nog niet zeg maar
Vanaf wanneer is deze tactiek te gebruiken? Momenteel werkt dit nog niet zeg maar
Kun je coin boosts ook weer cancellen? Ik heb ze allemaal tegelijk gekocht, maar nu krijg ik dus de minst waardevolle boosts eerst terwijl ik die van 1000 coins wil hebben.
Nope...Spacejockey schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:50:
Kun je coin boosts ook weer cancellen? Ik heb ze allemaal tegelijk gekocht, maar nu krijg ik dus de minst waardevolle boosts eerst terwijl ik die van 1000 coins wil hebben.
Wanneer er SBC komen waar je min. rating 76 voor nodig hebt of competitie SBCs (eerste komen wss volgende week vrijdag).Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:43:
Vorig jaar heb ik heel veel verdient met gouden spelers te kopen voor 300 munten en heel de dag door deze verkopen voor 600-700 muntjes.
YouTube: FIFA 19 goal Wilson
Huhu, wel veel omhalen die er in gaan trouwens
Huhu, wel veel omhalen die er in gaan trouwens
Heeft de rest ook het lekkere gevoel al in de vingers dat afdtandschoten er wel erg vaak in gaan? Dit gaat een stuk makkelijker dan bij 18.
Ik zie veel mensen met een blauw kaartje spelen, wat is dit??
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Champions League upgradeKorkss schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:12:
Ik zie veel mensen met een blauw kaartje spelen, wat is dit??
he-le-maal gestoord van een lag die steeds terugkomt. nu al 5 potten op een rij dat een keer of 10 per wedstrijd de spelers als bliksemschichten over het veld stieren, en ik ook geen enkele controle heb over de spelers. mn verbinding is prima, heb totaal geen vastlopers ofzo.
herkent iemand dit?
herkent iemand dit?
Ik dacht nog even snel SBC te doen van mijn weinige coins... Maar was niet helemaal scherp en koos er 1 waar ik loyalty voor nodig had. Alle spelers weer verkocht en een nieuwe gemaakt maar de laatste 3 spelers bleken opeens 3x zo duur te zijn... Toen zelf maar wat gemaakt, was er eigenlijk wel weer klaar mee...
Maar dan krijg ik uit mijn rare gold pack Aubameyang! Wow!
Nu maar een 6k team maken met hem in de spits en als de prijzen nog wat gestegen zijn maar weer verkopen...
Maar dan krijg ik uit mijn rare gold pack Aubameyang! Wow!
Nu maar een 6k team maken met hem in de spits en als de prijzen nog wat gestegen zijn maar weer verkopen...
Blijven zo, de TOTW-versie zal dan wel weer een hogere upgrade zijn t.o.v. zijn goude versie omdat hij al een CL-upgrade heeft.BlackBarryNL schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:29:
[...]
Krijgen die ook nog een upgrade of iets als ze in totw komen of blijven ze zo?
Vandaag chiellini en griezman en laccazet en vardy gekregen
Op pc zijn de prijsranges aangepast, ineens overvloed aan Depay etc
Klopt is minder belangrijk. Maar Promes heeft 5 star kills, 4 star weakfoot, Dembele volgens mij 5 star 5 star en Williams is gewoon compleet door zijn snelheid, lengte en schot.yoris schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:32:
[...]
Als het goed is zou speed niet meer zo heel belangrijk zijn toch? Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar dat is in ieder geval wat ik meegekregen heb.
Heb nu 15k aan coins.. Een gaar team van eredivisie speler...
Zal ik mijn coins uitgeven aan SBC in de hoop wat leuks te packen of zou ik alvast wat betere spelers gaan kopen..
Heb t idee dat ik dit keer maar met een low budget team eerst een hoop coins bij elkaar ga verdienen.. Weet ook nog totaal niet wat voor team ik wil gaan bouwen..
Speel eigenlijk altijd met veel duitsers..
Zal ik mijn coins uitgeven aan SBC in de hoop wat leuks te packen of zou ik alvast wat betere spelers gaan kopen..
Heb t idee dat ik dit keer maar met een low budget team eerst een hoop coins bij elkaar ga verdienen.. Weet ook nog totaal niet wat voor team ik wil gaan bouwen..
Speel eigenlijk altijd met veel duitsers..
Ik heb inmiddels al 165k + ongeveer 40k aan spelers. Bij elkaar gespeeld, en mede door wat handel, SBC’s en beetje packluck. Merk trouwens op dat winst maken door traden op het moment erg makkelijk is.
De gameplay is echter wel even wennen, je komt veel minder makkelijk door de defensie heen en alle spelers worden constant ingehaald, zelfs mijn snelste spelers. En dubbel rondje met afronden is al helemaal iets om af te leren 😂
De gameplay is echter wel even wennen, je komt veel minder makkelijk door de defensie heen en alle spelers worden constant ingehaald, zelfs mijn snelste spelers. En dubbel rondje met afronden is al helemaal iets om af te leren 😂
Wat zouden jullie doen 6x 100k packs of 80 7.5k packs? Ik wacht wel tot de otw kaarten er zijn waarschijnlijk as vrijdag.
Hoorde dat iedereen zon kaartje kreeg bij het begin? Ik heb dat namelijk niet gehad
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
pre order bonus bij champions en ultimate edition.Korkss schreef op woensdag 26 september 2018 @ 05:14:
[...]
Hoorde dat iedereen zon kaartje kreeg bij het begin? Ik heb dat namelijk niet gehad
Dubbel rondje afronden kan wel alleen wel juist timen 😂 ik had er de eerste paar potjes ook last vanSH-FR schreef op woensdag 26 september 2018 @ 01:15:
Ik heb inmiddels al 165k + ongeveer 40k aan spelers. Bij elkaar gespeeld, en mede door wat handel, SBC’s en beetje packluck. Merk trouwens op dat winst maken door traden op het moment erg makkelijk is.
Dus 4121-2 spelen en je backs laten opkomen en voorzettenchengbondkwok schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:34:
[...]
Vooral voorzetten zijn erg belangrijk. Het hoeft niet eens een kopsterke spits te zijn, als de timing van je voorzet goed is en de loopactie. In de demo belachelijk veel gescoord vanuit voorzetten.
I like how you keep the mouse running...
Hoe speelt Pavon?sjakieman schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:05:
[...]
En mijn Argentinie/La Liga hybrid:
https://www.futbin.com/19/squad/76819
I like how you keep the mouse running...
Ja, of je LCM en RCM moeten een voorzet kunnen geven. Dat helpt ookEl Profesor schreef op woensdag 26 september 2018 @ 07:27:
[...]
Dus 4121-2 spelen en je backs laten opkomen en voorzetten
Opkomende backs vind ik een beetje risky, wil vaak een linie van 4 achterin hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door chengbondkwok op 26-09-2018 07:53 ]
Verwijderd
Totaal niet. Je back op laten komen is dodelijk deze fifa. Dan wordt je heel snel weggecountertEl Profesor schreef op woensdag 26 september 2018 @ 07:27:
[...]
Dus 4121-2 spelen en je backs laten opkomen en voorzetten
Dat valt reuze mee, zeker als je in 41212 je cvm op stay back hebt staan. Dan heb je feitelijk 3 at the back.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:04:
[...]
Totaal niet. Je back op laten komen is dodelijk deze fifa. Dan wordt je heel snel weggecountert
Daarnaast zijn goede verdedigers dit jaar belangrijker dan snelle verdedigers; aangezien verdedigers de aanvallers vrij makkelijk bijhouden/terugpakken, ondanks een pace verschil.
Bijvoorbeeld een Rashford is nu rond de 30k en Zaha 18K op de PS4 gaan deze waardes omhoog?
Wat zijn jullie verwachtingen?
Ook een vraag Modric heb ik zojuist gepackt uit een SBC mocht ook wel na 100€ Pakketjes met Rashford als beste(meest waardevolle speler). is rond de 130K waard wordt dit hoger?
Wat zijn jullie verwachtingen?
Ook een vraag Modric heb ik zojuist gepackt uit een SBC mocht ook wel na 100€ Pakketjes met Rashford als beste(meest waardevolle speler). is rond de 130K waard wordt dit hoger?
En wat is je strategie wat het zo makkelijk maakt?SH-FR schreef op woensdag 26 september 2018 @ 01:15:
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Dat is elke fifa in het begin doorgaat mensen moeten wennen. Ik speel altijd met back opkomen omdat mijn cvm altijd op stay back staatVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:04:
[...]
Totaal niet. Je back op laten komen is dodelijk deze fifa. Dan wordt je heel snel weggecountert
Geen idee. Ik ben volgens mij een van de weinigen die nog geduldig tot vrijdag moet wachten (daarom ook zoveel tijd om de teams te maken in futbin).
Maar ik vrees dat ik er zelfs helemaal niet achter ga komen, door het packen van Aubameyang moet ik toch aan een (deels) PL team. Wil 'm toch wel een paar dagen proberen voordat ik 'm verkoop.
Dit moet het nu worden:
https://www.futbin.com/19/squad/113422
Hier hetzelfde! Tot vrijdag wachten. En besteld bij Voetbal International dus gezien de voorgaande jaren kan dat zomaar een dag later worden ook nogsjakieman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:49:
[...]
Geen idee. Ik ben volgens mij een van de weinigen die nog geduldig tot vrijdag moet wachten (daarom ook zoveel tijd om de teams te maken in futbin).
Maar ik vrees dat ik er zelfs helemaal niet achter ga komen, door het packen van Aubameyang moet ik toch aan een (deels) PL team. Wil 'm toch wel een paar dagen proberen voordat ik 'm verkoop.
Dit moet het nu worden:
https://www.futbin.com/19/squad/113422
Dit is standaard elke woensdag om 18h.noodel1988 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:59:
Vanaf wanneer is week twee TOTW beschikbaar in de packs of was dit maandag al (met nieuwe Squad Batlles)?
heb met wat pack luck en wat fut points (6000) dit team bijelkaar gekregen
https://www.futbin.com/19/squad/8990
Ik heb nu nog 60k aan coins over en heb nog te verkopen Skriniar (nu 20k). Echter wil ik met de high rated spelers wachten tot eind volgende week als de weekend league start.
Nog enig advies om dit team aan te passen? Zit zelf te denken aan of Geminez te vervangen door Pique, Guerreiro door Alba vind ik best veel coins, maar zou ook nog kunnen. rest is qua upgrade te duur denk ik.
Trouwens, wat is de AI moeilijker geworden en het spel trager en minder balvast. Waar ik op legendarisch makkelijk won in 18 heb ik nu zelfs op professional moeite. Online heb ik nu nog geen idee, want zit nog in die 5 wedstrijden met tegenstanders waarvan ik niet weet of ze op mijn niveau zitten, tot nu toe is het 1-3
[ Voor 61% gewijzigd door bvbal79 op 26-09-2018 10:14 ]
Om 16:00 NL tijd maakt EA ze altijd bekend, maar om 19:00 NL tijd zitten ze in packs, jabvbal79 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:03:
[...]
Dit is standaard elke woensdag om 18h.
heb met wat pack luck en wat fut points (6000) dit team bijelkaar gekregen
https://www.futbin.com/19/squad/8990
Ik heb nu nog 60k aan coins over en heb nog te verkopen Skriniar (nu 20k). Echter wil ik met de high rated spelers wachten tot eind volgende week als de weekend league start.
Nog enig advies om dit team aan te passen? Zit zelf te denken aan of Geminez te vervangen door Pique, Guerreiro door Alba vind ik best veel coins, maar zou ook nog kunnen. rest is qua upgrade te duur denk ik.
Trouwens, wat is de AI moeilijker geworden en het spel trager en minder balvast. Waar ik op legendarisch makkelijk won in 18 heb ik nu zelfs op professional moeite. Online heb ik nu nog geen idee, want zit nog in die 5 wedstrijden met tegenstanders waarvan ik niet weet of ze op mijn niveau zitten, tot nu toe is het 1-3
PSN: Maichel
ik zit constant met die engelse tijden in mijn hoofdMaichel schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:17:
[...]
Om 16:00 NL tijd maakt EA ze altijd bekend, maar om 19:00 NL tijd zitten ze in packs, ja
Salah uit SBC pakje gekregen.
Zal nog maar even wachten tot de eerste WL om hem te verkopen en daarna een leuk ploegje samen te stellen.
Zal nog maar even wachten tot de eerste WL om hem te verkopen en daarna een leuk ploegje samen te stellen.
Hopelijk is de "packluck" met fifa 19 wat hoger dan vorige editie, want die vond ik echt onder niveau.
Daar regelmatig fifapoints gekocht, maar meestal zat er dan in een pack gemiddelde spelers.
Daar kon ik flink van balen. Online ben ik simpelweg niet heel goed, dus zal daar niet veel coins gaan verdienen.
Nu wel een beetje "packluck" gehad met Kimmich en Alisson. Kimmich gebruik ik mee te voetballen, maar Alisson krijg ik niet in het elftal zonder teveel te moeten bijkopen. (Heb een Serie A elftal).
Ik wacht even tot na het weekend om Alisson te verkopen en wellicht ook Kimmich.... achteraf gezien liever een laLiga elftal gehad... dus ga denk ik maar sparen om het een schaduwelftal op te bouwen en uiteindelijk mijn Serie A in de verkoop te doen.
Elftal tot nu toe:
https://www.futbin.com/19/squad/124320
Daar regelmatig fifapoints gekocht, maar meestal zat er dan in een pack gemiddelde spelers.
Daar kon ik flink van balen. Online ben ik simpelweg niet heel goed, dus zal daar niet veel coins gaan verdienen.
Nu wel een beetje "packluck" gehad met Kimmich en Alisson. Kimmich gebruik ik mee te voetballen, maar Alisson krijg ik niet in het elftal zonder teveel te moeten bijkopen. (Heb een Serie A elftal).
Ik wacht even tot na het weekend om Alisson te verkopen en wellicht ook Kimmich.... achteraf gezien liever een laLiga elftal gehad... dus ga denk ik maar sparen om het een schaduwelftal op te bouwen en uiteindelijk mijn Serie A in de verkoop te doen.
Elftal tot nu toe:
https://www.futbin.com/19/squad/124320
wijze woorden
Wat een schijtpacks. Alle 2 die SBC gedaan met dus 4 megapakcs en 40 euro aan pakjes. Heb ik alleen Pjanic en Diego Costa als 'goede spelers' en die kosten geen drol. Wat een schijtspel.
Haha same here! Fernandinho is mijn beste speler hahaBeavbusi schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:45:
Wat een schijtpacks. Alle 2 die SBC gedaan met dus 4 megapakcs en 40 euro aan pakjes. Heb ik alleen Pjanic en Diego Costa als 'goede spelers' en die kosten geen drol. Wat een schijtspel.
Geen pijl op te trekken, maat van mij packt met een tientje uit te geven Ronaldo en 2 x IF (weet ff zo niet welke), en ik heb €40 uitgegeven en heb alleen maar pulp.
Verwijderd
Bestelling bij de Wehkamp geannuleerd. Kunnen het blijkbaar niet uitleveren. Had nog UFC 3 liggen dat ik te weinig speel op de Xbox One X dus die ruil ik in plus een ander oud spel bij de Game Mania. Vrijdag FIFA 19 standaard editie +DLC ophalen voor €38 euro. Zin in, weekend gereserveerd voor het gamen
.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2018 10:50 ]
Dus toch, je was er zo overtuigd van dan het foutief wasVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:47:
Bestelling bij de Wehkamp geannuleerd. Kunnen het blijkbaar niet uitleveren. Had nog UFC 3 liggen dat ik te weinig speel op de Xbox One X dus die ruil ik in plus een ander oud spel bij de Game Mania. Vrijdag FIFA 19 standaard editie +DLC ophalen voor €38 euro. Zin in, weekend lekker gamen.
Hoe weet je dat Wehkamp niet tijdig zal leveren? Ik heb hem ook bij Wehkamp besteld (dagdeal van zondag).Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:47:
Bestelling bij de Wehkamp geannuleerd. Kunnen het blijkbaar niet uitleveren. Had nog UFC 3 liggen dat ik te weinig speel op de Xbox One X dus die ruil ik in plus een ander oud spel bij de Game Mania. Vrijdag FIFA 19 standaard editie +DLC ophalen voor €38 euro. Zin in, weekend gereserveerd voor het gamen.
Verwijderd
Kan me gewoon niet voorstellen dat zo'n groot bedrijf vijf weken moet wachten voordat ze de Xbox One pre-orders kunnen uitleveren. Best schandalig. Maar goed, de Game Mania levert ook nog eens een gratis FIFA 19 shirt erbij. Natuurlijk heel blits voor in de sportschoolbvbal79 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:50:
[...]
Dus toch, je was er zo overtuigd van dan het foutief was
Wanneer is de eerste weekend league eigenlijk? Gelijk dit weekend al? Of duurt dat nog even?MrGeek schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:35:
Salah uit SBC pakje gekregen.
Die 30 ipv 40 wedstrijden is wel een hele goede verbetering! 40 was net te doen omdat ik samen speel met mijn zoon, maar 30 is toch nog wat beter. Het is nu ook niet meer zo erg als je een weekend mist, vorig jaar was dat gelijk het verschil tussen 5 en 12 monthly rewards voor mij (altijd elite 3 maar dat haalde ik niet als ik een weekend over sloeg).
Ik ben wel nogal verbaasd over de uitleg van de matchmaking van de WL. De eerste 5 potjes waren vaak gemakkelijk, dat klinkt logisch met de uitleg. Maar ook pot 5-10 was vaak niet al te lastig. Soms zaterdag dan een dipje als ik weer begon maar had na een slechte reeks totaal niet het idee dat de tegenstanders makkelijker werden! Omdat ik ook altijd rond 24-26 wins eindigde leek het me juist dat je gekoppeld werd aan iemand anders die ongeveer hetzelfde aantal wins uit hetzelfde aantal wedstrijden had. Altijd als ik slecht begon dan ging het 1-2 dagen later heel makkelijk en als ik goed begon dan andersom zodat ik uiteindelijk altijd maximaal 2 boven of 2 onder de 25 eindigde. Met deze uitleg kan ik dat dan totaal niet verklaren...
https://www.easports.com/...itch-notes-weekend-league
[ Voor 7% gewijzigd door sjakieman op 26-09-2018 11:01 ]
Verwijderd
Staat bij je levertijd in je order dat het langer dan 5 weken gaat duren.Valux7_ schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:52:
[...]
Hoe weet je dat Wehkamp niet tijdig zal leveren? Ik heb hem ook bij Wehkamp besteld (dagdeal van zondag).
Niet komende week, maar volgende week begint het begreep ik.sjakieman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:52:
[...]
Wanneer is de eerste weekend league eigenlijk? Gelijk dit weekend al? Of duurt dat nog even?
Die 30 ipv 40 wedstrijden is wel een hele goede verbetering! 40 was net te doen omdat ik samen speel met mijn zoon, maar 30 is toch nog wat beter.
Ik ben wel nogal verbaasd over de matchmaking. De eerste 5 potjes waren vaak gemakkelijk, dat klinkt logisch met de uitleg. Maar ook pot 5-10 was vaak niet al te lastig. Soms zaterdag dan een dipje als ik weer begon maar had na een slechte reeks totaal niet het idee dat de tegenstanders makkelijker werden! Omdat ik ook altijd rond 24-26 wins eindigde leek het me juist dat je gekoppeld werd aan iemand anders die ongeveer hetzelfde aantal wins uit hetzelfde aantal wedstrijden had. Altijd als ik slecht begon dan ging het 1-2 dagen later heel makkelijk en als ik goed begon dan andersom zodat ik uiteindelijk altijd maximaal 2 boven of 2 onder de 25 eindigde. Met deze uitleg kan ik dat dan totaal niet verklaren...
https://www.easports.com/...itch-notes-weekend-league
Vorig jaar werd je volgens mij gekoppeld op basis van de prediction. Dus als je de eerste 10 potten wint, krijg je een voorspelde eindranking en wordt je ingedeeld met spelers met deze prediction. Als je slecht begint kom je in een lagere prediction terecht, met mindere tegenstanders.
Daarnaast is het denk ik ook een bepaalde flow waar je in moet zitten. Ik had vaak wanneer ik de eerste potten won, ik vervolgens moeilijkere teams tegenkwam en het dus ook een stuk moeilijker werd. Daarna verloor ik ook vaak onnodig. Zeker met die 40 potten was het vaak een grind om het vol te maken.
Ik hoop dat het nu wat makkelijker wordt om de WL vol te maken. Eerst maar eens zien te halen, heb al gezien dat je vrij weinig punten per match krijgt in Division Rivals en je dus behoorlijk wat potten moet spelen om gekwalificeerd te worden. Daarna wordt het wel makkelijker om te kwalificeren, begreep ik.
Ja zoiets dacht ik ook maar als ik onderstaande lees dat klinkt het alsof dit eerder ook al zo was, ze zeggen iig nergens dat dit een nieuwe manier is.WSL036 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:02:
[...]
Vorig jaar werd je volgens mij gekoppeld op basis van de prediction. Dus als je de eerste 10 potten wint, krijg je een voorspelde eindranking en wordt je ingedeeld met spelers met deze prediction. Als je slecht begint kom je in een lagere prediction terecht, met mindere tegenstanders.
"There has been some confusion regarding matchmaking in FUT Champions in the past, so we wanted to provide some insight into this and help explain the system."
Heb een vraag! Ik heb de duurste editie van FIFA19 digitaal gekocht.Als extra zat daarbij oa de keus uit 5CL spelers rates van 80-83 waarbij je er 1 mag kiezen.Nou zag ik op futbin ook CL kaartjes staan met een hogere rating dan 83.Maar er staat geen actuele waarde bij.BV Isco 90 CL kaart prijs 0.Hoe kom je aan deze kaarten die hoger zijn dan 83?
Zag het ook net inderdaad...vraag me af hoe je die kaarten kunt krijgen.joenes30 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:09:
Heb een vraag! Ik heb de duurste editie van FIFA19 digitaal gekocht.Als extra zat daarbij oa de keus uit 5CL spelers rates van 80-83 waarbij je er 1 mag kiezen.Nou zag ik op futbin ook CL kaartjes staan met een hogere rating dan 83.Maar er staat geen actuele waarde bij.BV Isco 90 CL kaart prijs 0.Hoe kom je aan deze kaarten die hoger zijn dan 83?
Wat is naar jullie de beste/fijnste opstelling dit jaar?
Geluk hebben!joenes30 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:09:
Maar ze zitten nog niet in t spel, want ze zijn nier te koop op de transfermarkt.komen er dan speciale CL pakjes uit rond CL wessrijden waarin je ze wel kan packen?
Ik gok op aparte SBC's of inderdaad vanaf een bepaald moment pas in packs!joenes30 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:17:
Maar ze zitten nog niet in t spel, want ze zijn nier te koop op de transfermarkt.komen er dan speciale CL pakjes uit rond CL wessrijden waarin je ze wel kan packen?
Hopelijk komen er aankomend weekend redelijk wat SBC's vrij. In 18 en ook in 19 heb ik daar tot nu toe altijd redelijk wat winst mee kunnen maken.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Die waar je voor ieder team in een league 11 spelers moet inwisselen? Al enig idee welke de eerste leagues hiervan zouden kunnen gaan worden?GAITii schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:28:
Hopelijk komen er aankomend weekend redelijk wat SBC's vrij. In 18 en ook in 19 heb ik daar tot nu toe altijd redelijk wat winst mee kunnen maken.
Iemand de fysieke editie al eerder gesignaleerd in omgeving Rotterdam?
PSN: MrMistral
Dus als ik het goed begrijp zou ik om mezelf een makkelijkere weekend league te geven de eerste 5 wedstrijden beter kunnen verliezen?sjakieman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:06:
[...]
Ja zoiets dacht ik ook maar als ik onderstaande lees dat klinkt het alsof dit eerder ook al zo was, ze zeggen iig nergens dat dit een nieuwe manier is.
"There has been some confusion regarding matchmaking in FUT Champions in the past, so we wanted to provide some insight into this and help explain the system."
Ik blijf het een beetje jammer vinden dat de champions editie (die van 79,99 op veel plaatsen) al een paar dagen gewoon niet te koop is geweest. Nu via Tweakers 1 website voor 94,99 (WTF)...
Nu maar afwachten tot de gewone versie uit is en wat losse FIFA punten kopen om uit te geven denk ik. Jammer van de early access en de CL speler. Voordeel is wel dat ik alle packs achter elkaar kan openen als een volleerd gokverslaafde (lootboxes anyone?)
Nu maar afwachten tot de gewone versie uit is en wat losse FIFA punten kopen om uit te geven denk ik. Jammer van de early access en de CL speler. Voordeel is wel dat ik alle packs achter elkaar kan openen als een volleerd gokverslaafde (lootboxes anyone?)
Hmm dan heb ik geluk gehad denk ik. Bij wehkamp de champions editie besteld en had hem gisteren netjes op tijd ij huis.
Vandaag een vrije dag dus maar eens kijken hoe 19 bevalt. Bij rivals wel gelijk 2x gedisconnect terwijl ik (ruim) voorstond.
Het timed finishen heb ik nog wel moeite mee. Ben geneigd om te schieten met een los driven.
Vandaag een vrije dag dus maar eens kijken hoe 19 bevalt. Bij rivals wel gelijk 2x gedisconnect terwijl ik (ruim) voorstond.
Het timed finishen heb ik nog wel moeite mee. Ben geneigd om te schieten met een los driven.
Nee, want het wordt niet gebaseerd op je eerste 5 wedstrijden maar op je vorm.Riemer schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:47:
[...]
Dus als ik het goed begrijp zou ik om mezelf een makkelijkere weekend league te geven de eerste 5 wedstrijden beter kunnen verliezen?
Of je nou de eerste 5 potten verliest en lager ingedeeld wordt en daarna 5 wint of de eerste 5 wint en hoger ingedeeld wordt en de volgende 5 verliest. Het resultaat is voor jou hetzelfde.
Iemand interesse in Van der Sar baby Icon op PC?
Krijg hem niet verkocht.