Morgen komen alle pre-orders bij mensen op de deurmat en vanaf vannacht is die te downloadenpeeweeherman schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:23:
[...]
Is dat vanwege MM sbc, of wordt de ultimate edition dan speelbaar?
Op de ps4 is die al gedownload.
Alle spelers die ik volg zijn wel (flink) gestegen tov gisteren.
OWT donderdag hoorde ik ergens, maar pin mij er niet op vast.
[ Voor 24% gewijzigd door Bean77 op 24-09-2018 20:28 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Bean, ik verwacht natuurlijk wel dat jij binnen no-time een Cruyff bij elkaar heb gehandeldBean77 schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:28:
Op de ps4 is die al gedownload.
Oven over OTW gesproken we kunnen hier wel een kleine prediction van betaalbare investeringen doen.
Ik voorspel een OTW voor:
- Richarlison
- Vinicius Junior
- Malcom
- Kepa
- Kluivert
- Arias
- Diallo
Ben benieuwd of dit jaar EA weer gaat volhouden dat het bekende Youtubers, streamers en algemene bekende mensen geen voordeel geeft.
Lingard zn team is deze week het team van de Squad Battles op PC.
Heeft prime Nistelrooy, Scholes, Giggs. Zijn eigen kaart die 95 is. Pogba, Bailly en De Gea.
Ik vind het persoonlijk belachelijk dat iemand vóór de officiele release al zo'n team kan hebben. Bekend of niet bekend, dat hoort niet!!
Heeft prime Nistelrooy, Scholes, Giggs. Zijn eigen kaart die 95 is. Pogba, Bailly en De Gea.
Ik vind het persoonlijk belachelijk dat iemand vóór de officiele release al zo'n team kan hebben. Bekend of niet bekend, dat hoort niet!!
Grappig dat al je voorspellingen in de meeste youtube filmpjes zitten.Luncatic12 schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:37:
[...]
Bean, ik verwacht natuurlijk wel dat jij binnen no-time een Cruyff bij elkaar heb gehandeld
Oven over OTW gesproken we kunnen hier wel een kleine prediction van betaalbare investeringen doen.
Ik voorspel een OTW voor:
- Richarlison
- Vinicius Junior
- Malcom
- Kepa
- Kluivert
- Arias
- Diallo
Dit zijn ook bijna alle "grote" transfers van afgelopen zomer die nog voor een klein bedrag op te pikken zijnbvbal79 schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:45:
[...]
Grappig dat al je voorspellingen in de meeste youtube filmpjes zitten.
Ik begrijp het oppikken niet zo. Ze zijn een week uit packs of langer? Gaan mensen dan echt meer betalen voor hun NIF voor die week? Dan kan ik ook in de TOTW2 packs hun NIF investeren.Luncatic12 schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:47:
[...]
Dit zijn ook bijna alle "grote" transfers van afgelopen zomer die nog voor een klein bedrag op te pikken zijn
Zolang de OTW's in packs zitten zitten hun gewone kaarten niet in packs, waardoor schaarste ontstaat. Zeker gezien de gewone kaarten van deze spelers redelijk gewild zijn voor in basisteams. Gevolg hiervan is dat de prijzen omhoog schieten. Ter illustratie, de gewone kaart van Aurier is vorig jaar in de eerste week van fifa van 8k naar 20k geschoten doordat hij een OTW kreeg.bvbal79 schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:01:
[...]
Ik begrijp het oppikken niet zo. Ze zijn een week uit packs of langer? Gaan mensen dan echt meer betalen voor hun NIF voor die week? Dan kan ik ook in de TOTW2 packs hun NIF investeren.
Dat had je kunnen doen, hoeft nu niet meer.bvbal79 schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:01:
[...]
Dan kan ik ook in de TOTW2 packs hun NIF investeren.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Die Youtubers die 1mln volgers of meer hebben die steken vaak ook een x aantal duizen euro aan Fifa points in packs. Dat verdienen ze zo weer terug met hun videos.Shreddaaa schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:39:
Ben benieuwd of dit jaar EA weer gaat volhouden dat het bekende Youtubers, streamers en algemene bekende mensen geen voordeel geeft.
Maar als je al direct een prime team hebt is er toch niks meer aan. Ik vind geleidelijk bouwen aan het team het leukst.
I like how you keep the mouse running...
Waarom niet...zijn de prijzen gestegen?peeweeherman schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:09:
[...]
Dat had je kunnen doen, hoeft nu niet meer.
Verwijderd
Ik heb nog niks verhandeld dus maar 1000,- ik ga vanaf morgen maar eens proberen snel richting de 100k te komen en meer.. heb veel geleerd van fifa 18 met traden dus dat moet goedkomen zeker met de TOTW trade methode die eigenlijk in het begin van fifa het beste werkt
Mocht je dit serieus menen:Shreddaaa schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:39:
Voor die Squadron Battle Feature Squad wordt gewoon een speler gevraagd wat zijn Ultimate Team zou zijn en die wordt dan die de Feature Squad. Dat wil niet zeggen dat Rashford dàt team zelf heeft.
Echt absurd hoeveel spelers zoals Wijnaldum, Kimpbebe en Ben Yedder stijgen per dag, Wijnaldum heb ik 4 dagen geleden nog eens voor 2,200 kunnen oppikken, gaat nu voor > 6,5k.
Tja, je moet alleen vaak ook wat weer kopen.joostmakaay schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:18:
Echt absurd hoeveel spelers zoals Wijnaldum, Kimpbebe en Ben Yedder stijgen per dag, Wijnaldum heb ik 4 dagen geleden nog eens voor 2,200 kunnen oppikken, gaat nu voor > 6,5k.
Ik heb in elk geval wel al mijn geld in spelers zitten, om inflatie tegen te gaan.
Klopt zeker wat je zegt, maar als de game eenmaal uit is kun je redelijk snel een dikke coinstack opbouwen d.m.v. coinboostspeeweeherman schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:35:
[...]
Tja, je moet alleen vaak ook wat weer kopen.
Ik heb in elk geval wel al mijn geld in spelers zitten, om inflatie tegen te gaan.
de TOTW trade methode is toch pas effectief na 1 week, ik neem aan dat je bedoeld IF laag inkopen en hoog verkopen..Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:58:
Ik heb nog niks verhandeld dus maar 1000,- ik ga vanaf morgen maar eens proberen snel richting de 100k te komen en meer.. heb veel geleerd van fifa 18 met traden dus dat moet goedkomen zeker met de TOTW trade methode die eigenlijk in het begin van fifa het beste werkt
Is dit nog steeds mogelijk? EA Access aanschaffen en in Fifa 18 Fifa 19 met 20% korting kopen?krosis schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:45:
[...]
Ye klopt. Ik heb 'm gepreordered met EA Access binnen FIFA 18 en was dus 20% korting.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Vanavond was in begin echt een drama, soms 3-0 voorsprong weggegeven, heb uiteindelijk maar een video over dynamic tactics bekeken en vervolgens bij een voorsprong langzaam de bus ingeparkeerd... iets wat ik sinds 2010 nooit gedaan heb. Laatste 2 potjes wel gewonnen, dus het zal wel zo horen.
Vraag me nog wel of of het mogelijk is om bij verandering van taktiek vooraf te bepalen wie waar komt te staan? Ben ik trouwens de enige die vind dat bij dode spelmomenten de snelheid van het schot abnormaal hard is?! Boven 1 streepje gaat alles over
Zie net dat Butragueno verkocht is voor 1.6M, morgen maar weer shoppen. Als jullie een leuk team weten voor dat geld hoor ik het graag
Vraag me nog wel of of het mogelijk is om bij verandering van taktiek vooraf te bepalen wie waar komt te staan? Ben ik trouwens de enige die vind dat bij dode spelmomenten de snelheid van het schot abnormaal hard is?! Boven 1 streepje gaat alles over
Zie net dat Butragueno verkocht is voor 1.6M, morgen maar weer shoppen. Als jullie een leuk team weten voor dat geld hoor ik het graag
[ Voor 10% gewijzigd door peeweeherman op 24-09-2018 23:12 ]
Verwijderd
Ja,nog 3 dagen,maar alleen de duurdere editie,dan betaal je 80 euro.AntraXxX schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:48:
[...]
Is dit nog steeds mogelijk? EA Access aanschaffen en in Fifa 18 Fifa 19 met 20% korting kopen?
Nou iedereen een fijne Fifa 2019 een vrolijk en gezond nieuw seizoen (vooral ook voor onze joystick ) 😂😂😂😊
Beetje dom dat die daily gifts nog steeds plijtos zijn.
Net gewoon gekregen hoorBeavbusi schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 00:00:
Beetje dom dat die daily gifts nog steeds plijtos zijn.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Om 05:00 uur wat pakjes geopend, Wat kwam er uit:
Oblak, Savic, Giroud, Rashford, Bakayako
Zal verder moeten gaan met een premier league team?
Wat raden jullie aan?
Oblak, Savic, Giroud, Rashford, Bakayako
Zal verder moeten gaan met een premier league team?
Wat raden jullie aan?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Smalling, Cech, Gueye, Izquerdo, ... hangt natuurlijk sterk van budget af
Pfff gisteren uit mijn packs een redelijk PL team neer kunnen zetten.
Deed een potje Rivals en ging er kansloos met 0-6 af, achterin ligt het continu helemaal open.
Moet er weer met 5 verdedigers gespeeld worden?
En mag ook weleens gaan oefenen met afmaken want de kansen die ik kreeg na prima aanval kreeg ik er ook maar niet in.
Deed een potje Rivals en ging er kansloos met 0-6 af, achterin ligt het continu helemaal open.
Moet er weer met 5 verdedigers gespeeld worden?
En mag ook weleens gaan oefenen met afmaken want de kansen die ik kreeg na prima aanval kreeg ik er ook maar niet in.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Gisteravond laat nog Dyballa uit een SBC gekregen, de eerste speler van waarde die ik pack, en ook nog gelijk eentje die rond de 400k waard is! (PC)
Verwijderd
Lekker man, lees toch dat redelijk wat mensen uit een SBC een goede speler halen.. ik ga toch ook maar eens beginnen met SBC's voltooienMrNobody28 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:26:
Gisteravond laat nog Dyballa uit een SBC gekregen, de eerste speler van waarde die ik pack, en ook nog gelijk eentje die rond de 400k waard is! (PC)
Yes, vorig jaar ook redelijk wat uit gepacked, meestal wel de waarde van wat de SBC gekost heeft, dus ik ben er in ieder geval nooit slechter van geworden. Tip: kijk op futbin, daar staan kant en klare squads waarbij je alleen alle spelers moet kopen. Ik zou wel een squad pakken die wat lager staat, aangezien die minder gebruikt word. En let op de loyalty wat soms niet goed staat aangegeven op Futbin.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:39:
[...]
Lekker man, lees toch dat redelijk wat mensen uit een SBC een goede speler halen.. ik ga toch ook maar eens beginnen met SBC's voltooien
En dan de laatste tip, als je een SBC na-maakt van iemand anders en er zitten zilvere/bronze spelers in, check eerst op de transfermarkt of deze er op staan, al dan niet voor een acceptabele prijs.
Cech heb ik ook uit een pakje gekregen.peeweeherman schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:12:
Smalling, Cech, Gueye, Izquerdo, ... hangt natuurlijk sterk van budget af
Had 20 euro aan pakjes gedaan, wil max 100 uitgeven
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik haal meestal alleen mijn inspiratie uit die SBCs op Futbin. Waar zijn bijvoorbeeld de hyperlinks of de softlinks die ze gebruiken.MrNobody28 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:42:
[...]
Yes, vorig jaar ook redelijk wat uit gepacked, meestal wel de waarde van wat de SBC gekost heeft, dus ik ben er in ieder geval nooit slechter van geworden. Tip: kijk op futbin, daar staan kant en klare squads waarbij je alleen alle spelers moet kopen. Ik zou wel een squad pakken die wat lager staat, aangezien die minder gebruikt word. En let op de loyalty wat soms niet goed staat aangegeven op Futbin.
En dan de laatste tip, als je een SBC na-maakt van iemand anders en er zitten zilvere/bronze spelers in, check eerst op de transfermarkt of deze er op staan, al dan niet voor een acceptabele prijs.
Als je ze al gaat namaken, maak ze dan eerst even met conceptspelers en check inderdaad even de prijzen van iedereen. Als er maar 1 speler is die ineens price-fixed is, kijk naar alternatieven.
Nu we het toch hebben over SBCs, op het moment zijn veel spelers die op zich alleen waarde hebben voor SBCs redelijk goedkoop te krijgen door de influx van kaarten van uit de VS de laatste 2 uur. Ik heb net Nationale trots voor ongeveer 3.5k kunnen doen waar het gister nog rond de 7 had gekost, dus wees er snel bij
Spelers die op futbin staan goedkoper?Pompi schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:05:
Nu we het toch hebben over SBCs, op het moment zijn veel spelers die op zich alleen waarde hebben voor SBCs redelijk goedkoop te krijgen door de influx van kaarten van uit de VS de laatste 2 uur. Ik heb net Nationale trots voor ongeveer 3.5k kunnen doen waar het gister nog rond de 7 had gekost, dus wees er snel bij
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Weet niet meer of ik deze oplossing via futbin of reddit had, maar had hem al als conceptspelers er in gezet omdat ik nog niet het benodigd aantal coins had en dus van plan was om te wachten totdat ik had gespeeld maar kon ze nu al met een beetje geduld kopen. Sommige bids waren rond de 600 coins gezakt, maar die moet je net even tussen de oude prijzen uit pikken en dan bieden
[ Voor 12% gewijzigd door Pompi op 25-09-2018 09:16 ]
Op futbin (SBC's) staan vaak squads met ook zilveren spelers, deze wordt echt reteduur naar mate van tijd, zonder dat dit in futbin berekend wordt.
Wat je dan even moet doen is aan de rechterkant "Squads with Gold players only" en "No Loyalty" aanklikken.
In verhouding ben je dan altijd goedkoop uit want gouden spelers zijn vaak op te pikken voor 350-400.
Wat je dan even moet doen is aan de rechterkant "Squads with Gold players only" en "No Loyalty" aanklikken.
In verhouding ben je dan altijd goedkoop uit want gouden spelers zijn vaak op te pikken voor 350-400.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Iemand nog een goede tutorial? Het liefst in het Nederlands. Ik volg het forum nu al een tijdje en wil vandaag ook eens serieus met FUT beginnen. Krijg vandaag mijn Champions editie voor de ps4 binnen dus alle hulp is welkom! Thnx alvast!
Ik zie zoveel spelers al Neymar JR packen, doen zij dit via sbc ?
Op dit moment zijn de 'goede' pakketjes nog niet te koop dus het is inderdaad via de SBC of een hoop geluk met je starter pack of een 7,5k pakketMars18 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:18:
Ik zie zoveel spelers al Neymar JR packen, doen zij dit via sbc ?
Hoe maken jullie winst met handelen? ik deed altijd conditie kaartjes inkopen en voor duurder verkopen. Maar dat schoot echt niet op.
[ Voor 4% gewijzigd door shabalala op 25-09-2018 09:34 ]
Dat is juist het handelen, voor goedkoper inkopen dan dat je hem verkoopt. Dan maak je winst. Soms heb je er een klappertje tussen zitten, maar vaak duurt het wat langer voordat je veel winst maakt.shabalala schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:33:
Hoe maken jullie winst met handelen? ik deed altijd conditie kaartjes inkopen en voor duurder verkopen. Maar dat schoot echt niet op.
Als je meer munten hebt gaat het wat makkelijker en ook sneller.
Investeren is meer lange termijn, dus daar gaat ook niet opschieten
Dat handelen is niets voor mij, heb ik het geduld niet voor. Ik doe gewoon zoveel mogelijk SBC's, daar maak je wel veel coins mee. Met een beetje gelukshabalala schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:33:
als ik thuis ben even voor 100 euro aan pakketjes openen:D
Net voor 50 euro aan pakketjes geopend en zeker geen slechte opbrengst.
Was van plan om een Frans of Duits elftal te nemen, maar ik twijfel nu door de kaarten die uit de pakjes kwamen.
- ToTW Xhaka
- Alderweireld
- Matic.
Wat zal ik er mee doen ? Een team om deze spelers bouwen of ze verkopen met de echte release ?
Was van plan om een Frans of Duits elftal te nemen, maar ik twijfel nu door de kaarten die uit de pakjes kwamen.
- ToTW Xhaka
- Alderweireld
- Matic.
Wat zal ik er mee doen ? Een team om deze spelers bouwen of ze verkopen met de echte release ?
gaan de prijzen niet naar beneden als fifa uit is op de echte release?
TOTW Xhaka zou ik zeker nog even houden. Informs uit TOTW1 zijn altijd prijzig.Traeces schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:59:
- ToTW Xhaka
- Alderweireld
- Matic.
Waarom zou je handelen als je er ook gewoon een boel geld tegenaan kunt gooien tochshabalala schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:43:
als ik thuis ben even voor 100 euro aan pakketjes openen:D
Handelen kost ook tijd, tijd is geld. Het is maar wat je ervoor over hebt natuurlijkyoris schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:30:
[...]
Waarom zou je handelen als je er ook gewoon een boel geld tegenaan kunt gooien toch
Ik zou gewoon een team maken met spelers die je leuk vindt en/of die je goed vindt lijken voor hun prijs. Die 5% die je verliest op de verkoop van deze spelers zijn imo niet echt de moeite om daar speciaal een team om heen te bouwen.Traeces schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:59:
- ToTW Xhaka
- Alderweireld
- Matic.
Haha zeker, de tijd die ik bezig ben geweest met handelen had ik beter kunnen werken en fifa points voor kunnen kopenFraaank schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:32:
[...]
Handelen kost ook tijd, tijd is geld. Het is maar wat je ervoor over hebt natuurlijk
Heel gek. Vanmorgen 3x de Turkse linksback van Fener gekocht, Kaldirim. 300 muntjes, verkoop je normaal voor 450.
Is ie een half uur lang ineens 3000? Snel drie keer verkocht voor 2800. Helaas overmoedig geraakt en nieuwe te duur ingekocht
Maar raar hoe die pump & dump markt werkt.
Is ie een half uur lang ineens 3000? Snel drie keer verkocht voor 2800. Helaas overmoedig geraakt en nieuwe te duur ingekocht
Verwijderd
In hoeverre is die DLC voor €5 euro extra het waard. Krijg je het vaak wel met die 5 Jumbo packs terug verdiend ?
Turkse spelers zitten momenteel in een SBC volgens mij. En aangezien het fifa volk nu wakker begint te worden ofzo gaan die de SBC's doen.Skann schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:41:
Heel gek. Vanmorgen 3x de Turkse linksback van Fener gekocht, Kaldirim. 300 muntjes, verkoop je normaal voor 450.
Is ie een half uur lang ineens 3000? Snel drie keer verkocht voor 2800. Helaas overmoedig geraakt en nieuwe te duur ingekochtMaar raar hoe die pump & dump markt werkt.
Dan zal ie ongetwijfeld ergens op futbin in een SBC staan.Skann schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:41:
Is ie een half uur lang ineens 3000? Snel drie keer verkocht voor 2800. Helaas overmoedig geraakt en nieuwe te duur ingekochtMaar raar hoe die pump & dump markt werkt.
Behalve dat t Lingard was en hij dit elftal wél zelf heeft.Fraaank schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:12:
[...]
Mocht je dit serieus menen:
Voor die Squadron Battle Feature Squad wordt gewoon een speler gevraagd wat zijn Ultimate Team zou zijn en die wordt dan die de Feature Squad. Dat wil niet zeggen dat Rashford dàt team zelf heeft.
Hmm net Kimmich gepackt uit een SBC, hij gaat nu voor 14k weg. Zal ik hem verkopen of nog even wachten?
yoris schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:35:
[...]
En wat als je nou gaat handelen tijdens je werk:)
Haha zeker, de tijd die ik bezig ben geweest met handelen had ik beter kunnen werken en fifa points voor kunnen kopenMaarja het blijft leuk om te doen!
Net ToTW Angel uit een pack, gaat helaas voor discard op moment dus die ga ik nog even vast houden en hopelijk binnenkort voor meer weg doen.
Haha het lijkt me niet handig dat hier toe te geven, ik denk dat er wel wat collega's meelezen hier
Wordt de ultimate edition ook bij winkels verkocht vandaag? Vindt wel lekker om het cash van me fooi te kopen. "Horeca life"
Playstation 5
Gisteravond voor 40 euro aan pakketjes geopend, Coutinho 88, Matuidi 85 & Milinkovic-savic 85.
Edit: Sanchez 84 as well.
Edit: Sanchez 84 as well.
[ Voor 13% gewijzigd door MustacheNick op 25-09-2018 11:39 ]
Heb net een reward gekregen op de web app, 250 coins menen die dat nu ?
2 dagen krijgen we niets, komen ze met dit af.
FML .. net de 2 mega rare packs geopend van de SBC's .. eerste pack 82 Ziyech .. tweede pack 82 Nzonzi
[ Voor 4% gewijzigd door RoeKoe op 25-09-2018 11:46 ]
Son en Matuidi in 1 pack van de Squad Battles pack (gold 1 was ik).
Ik speel op PC en wacht even tot dat ze de max bin van Son gaan aanpassen. 42,5k is max bin nu en er staan er 0 op transferlijst.
Ook een Coman voor 15k opgepikt, is ook zijn max bin. Die zie ik ook nog wel stijgen. PS4 en Xbox heeft de price range update vandaag gehad... waar blijf de PC
?
Ik speel op PC en wacht even tot dat ze de max bin van Son gaan aanpassen. 42,5k is max bin nu en er staan er 0 op transferlijst.
Ook een Coman voor 15k opgepikt, is ook zijn max bin. Die zie ik ook nog wel stijgen. PS4 en Xbox heeft de price range update vandaag gehad... waar blijf de PC
Ik had een bronze pack, met troep erin.KBE91 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:39:
Snap inderdaad niet waarom EA zo zuinig doet. Ze kunnen ongetwijfeld zien wie zich netjes elke dag melden in de WebApp. Beloon die mensen dan met een untradable (goed/groot) gold pack.
Helemaal mee eens, je kan toch hopelijk de troep verkopen in je pakje ? Kan je misschien nog wat meer krijgen dan mijn 250 coinsFraaank schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:55:
[...]
Ik had een bronze pack, met troep erin.
Snap inderdaad niet waarom EA zo zuinig doet. Ze kunnen ongetwijfeld zien wie zich netjes elke dag melden in de WebApp. Beloon die mensen dan met een untradable (goed/groot) gold pack.
Ook hier een bronzen ellende dingetje, maar ik begreep van een maat dat het per dag, per persoon kan verschillen wat je krijgt?Fraaank schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:55:
[...]
Ik had een bronze pack, met troep erin.
Ik kreeg ook al een bronze pack, 40 coins aan verdiend.. Terwijl anderen 2500 coins krijgen. Wat heb ik EA misdaan?KBE91 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:39:
Die 2500 komt toevallig van die ene persoon op Reddit ? Als ik zo de thread zie daar hebben enorm veel mensen troep gekregen. Zou mij echt verwonderen dat andere 2500 coins gekregen hebbben.yoris schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:57:
[...]
Ik kreeg ook al een bronze pack, 40 coins aan verdiend.. Terwijl anderen 2500 coins krijgen. Wat heb ik EA misdaan?
Nee van een college van me. Geen idee of hij het ook op Reddit geplaatst heeftKBE91 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:58:
[...]
Die 2500 komt toevallig van die ene persoon op Reddit ? Als ik zo de thread zie daar hebben enorm veel mensen troep gekregen. Zou mij echt verwonderen dat andere 2500 coins gekregen hebbben.
Nah, hier ook eentjeKBE91 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:58:
[...]
Die 2500 komt toevallig van die ene persoon op Reddit ? Als ik zo de thread zie daar hebben enorm veel mensen troep gekregen. Zou mij echt verwonderen dat andere 2500 coins gekregen hebbben.
Daily Rewards zijn inderdaad random maar aan het eind van de Daily's zal ongeveer iedereen hetzelfde gekregen hebben waarschijnlijk.
Gelukzakchengbondkwok schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:02:
[...]
Nah, hier ook eentje
[Afbeelding: Trololol]
Verwijderd
Hebben jullie ook weer dat programma op je pc staan die je club overneemt zodat je kan zien wat de laagste BIN etc
Zojuist vanwege puur ongeduld mijn reguliere FIFA 19 bij Bol.com geannuleerd en de PRE-order via FIFA 18 aangeschaft.
Dat heeft me zeker geen windeieren gelegd, want uit het eerste wekelijkse 15k pakketje kwam meteen Werner inform lopen. Uitstekend begin dus
Kijk ernaar uit om de nieuwe FIFA uit te proberen en natuurlijk met iedereen te discussiëren op het forum!
Dat heeft me zeker geen windeieren gelegd, want uit het eerste wekelijkse 15k pakketje kwam meteen Werner inform lopen. Uitstekend begin dus
Kijk ernaar uit om de nieuwe FIFA uit te proberen en natuurlijk met iedereen te discussiëren op het forum!
Haha je bent niet de enige. Een maatje van mij heeft vandaag een mail gehad van Ajax, dat zijn Ajax editie vertraagd is en vandaag pas verzonden wordt. Van ellende heeft hij hem online aangeschaftSH-FR schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:39:
Zojuist vanwege puur ongeduld mijn reguliere FIFA 19 bij Bol.com geannuleerd en de PRE-order via FIFA 18 aangeschaft.
Ik ben zeer benieuwd of ik hem vandaag krijg.. Was een verjaardagscadeau
Zo mijn starter squad is denk ik klaar. Heb nog 20k over en nu dit team: https://www.futbin.com//19/squad/93620
Ik wilde eerst voor een premier league team gaan maar nadat ik Rakitic packte ben ik toch maar weer voor laliga gegaan. Iemand nog suggesties? Rodrigo misschien in plaats van Batshuayi voor wat meer pace?
Vanavond flink division rivals spelen zodat we aankomend weekend gelijk WL kunnen spelen.
Ik wilde eerst voor een premier league team gaan maar nadat ik Rakitic packte ben ik toch maar weer voor laliga gegaan. Iemand nog suggesties? Rodrigo misschien in plaats van Batshuayi voor wat meer pace?
Vanavond flink division rivals spelen zodat we aankomend weekend gelijk WL kunnen spelen.
Iemand nog tips om te investeren ?
psn: taker-mart
Dat kan je zo niet zeggen.....hangt af van je markt en bijvoorbeeld je budget.taker1987 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:54:
Iemand nog tips om te investeren ?
PSN: Maichel
Kan de Pre-order al gespeeld worden vandaag?
De duurdere versie wel, de gewone is wachten tot de 28ste.BP14 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:13:
Kan de Pre-order al gespeeld worden vandaag?
toch maar een accountje aangemaakt om hier mee te kletsen!
En ik moet zeggen mijn handen jeuken... zit er aan te denken om toch die champion versie te halen want ik heb geen geduld meer?
Is er nog ergens een leuke deal met korting?
Eigenlijk moet ik dan meteen die duurste pakken want voor 10 euro meer krijg je meteen 2x zoveel packs... Tjah als je toch al meer uitgeeft voor een duurdere versie doe het dan ook goed?
Maar ja dan zit je weer op 100 eu wat ik digitaal moet betalen.. Terwijl ik meestal mijn games van mijn "fooi cashgeld "koop ?
dilemma's...
En ik moet zeggen mijn handen jeuken... zit er aan te denken om toch die champion versie te halen want ik heb geen geduld meer?
Eigenlijk moet ik dan meteen die duurste pakken want voor 10 euro meer krijg je meteen 2x zoveel packs... Tjah als je toch al meer uitgeeft voor een duurdere versie doe het dan ook goed?
Maar ja dan zit je weer op 100 eu wat ik digitaal moet betalen.. Terwijl ik meestal mijn games van mijn "fooi cashgeld "koop ?
dilemma's...
Ik heb zelf de Ultimate Edition gekocht met 10 procent korting voor 90 euro, via FIFA 18. Is best prijzig, maar kan je wel meteen spelen en krijg je 20 weken lang 2 15k packs per week, dat is toch best flink. Heb daar zojuist ook Werner inform uit gepackt.fifanoob schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:16:
Haha ja precies. Alleen moet nog een annuleringsbevestiging krijgen, hopelijk komt die snel, weten we dat ook weer 😁WSL036 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:46:
[...]
Haha je bent niet de enige. Een maatje van mij heeft vandaag een mail gehad van Ajax, dat zijn Ajax editie vertraagd is en vandaag pas verzonden wordt. Van ellende heeft hij hem online aangeschaft![]()
Ik ben zeer benieuwd of ik hem vandaag krijg.. Was een verjaardagscadeau
Je zou m vandaag moeten krijgen mits je de Champions of Ultimate versie hebt meen ik. Alleen lang niet elk bedrijf komt daarin afspraken na. Eigenlijk steekt alleen Bol erin uit voor mij.
hmm lastig.. hoeveel gig is hij om te downloaden?SH-FR schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:20:
[...]
Ik heb zelf de Ultimate Edition gekocht met 10 procent korting voor 90 euro, via FIFA 18. Is best prijzig, maar kan je wel meteen spelen en krijg je 20 weken lang 2 15k packs per week, dat is toch best flink. Heb daar zojuist ook Werner inform uit gepackt.
41,5 GB volgens mij, bij mij zat ie aan de kabel en heb ik ondertussen een filmpje gekeken, toen was de download al zo goed als klaar! Ik had m na 2,5 uur ongeveer.fifanoob schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:23:
[...]
hmm lastig.. hoeveel gig is hij om te downloaden?
Als je op de PC FIFA gaat spelen kan ik je Origin Premier Access aanraden. Heb het zelf voor een jaar genomen, is zo'n 100euro. Daarmee heb je wel de Ultimate versie van FIFA, maar bijvoorbeeld ook Battlefield V als ie uitkomt (inclusief Early Access).fifanoob schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:16:
toch maar een accountje aangemaakt om hier mee te kletsen!
dilemma's...
oke fok it ik slinger hem aan... zo slecht weer dit
Ik heb IF strakosha (uit pack) en zie geen reden naar Handa over te gaan. In tegenstelling tot wat de review van tweakers zegt vind ik keepers nog steeds bij tijden 'ruk' dus welke je ook hebt ze halen zo nu en dan gekke fratsen uit. Lekker centraal duo achterin zeg! Ik speel nu nog met de Vrij en Skriniar maar wil denk ik Benatia voor de Vrij nog halen. Kan je wel Florenzi als RB nog aanraden ook.MustacheNick schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:30:
Iemand nog tips voor mijn team? Ik hoor het graag! Als vaste doelman zit ik te twijfelen tussen IF strakosha, donnaruma of szczesny. Iemand al ervaring met de keepers?
[Afbeelding]
IF Strakosha it is then! Vanavond maar even proberen met mijn centrale duo.. kijken of ik daarmee een keer de aanvallers af kan stoppen.. Ik heb Florenzi ook nog op mijn wensenlijst staan, Eerst even mijn transferlijst legen! Thanks for de Tip/Reminder!Riemer schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:34:
[...]
Ik heb IF strakosha (uit pack) en zie geen reden naar Handa over te gaan. In tegenstelling tot wat de review van tweakers zegt vind ik keepers nog steeds bij tijden 'ruk' dus welke je ook hebt ze halen zo nu en dan gekke fratsen uit. Lekker centraal duo achterin zeg! Ik speel nu nog met de Vrij en Skriniar maar wil denk ik Benatia voor de Vrij nog halen. Kan je wel Florenzi als RB nog aanraden ook.
Hoe kun je nou die ea access trollen zodat er geen tijd af gaat? Ik vind op internet alleen opties waarbij ik 2 accounts moet maken etc... dacht dat het makkelijker kon??
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ipv de Vrij kan je ook Barzagli pakken. Absoluut beest is het. En door zn workrates boeit zn stamina niet.MustacheNick schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:38:
[...]
IF Strakosha it is then! Vanavond maar even proberen met mijn centrale duo.. kijken of ik daarmee een keer de aanvallers af kan stoppen.. Ik heb Florenzi ook nog op mijn wensenlijst staan, Eerst even mijn transferlijst legen! Thanks for de Tip/Reminder!
Heb net de Vrij ingeruild voor Benatia. Op Xbox voor 25k opgepikt, vond ik geen gekke prijs.Shreddaaa schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:49:
[...]
Ipv de Vrij kan je ook Barzagli pakken. Absoluut beest is het. En door zn workrates boeit zn stamina niet.
Hoe krijgen mensen het al voor elkaar om nu al een 85+ team te hebben?
Heb xhaka if gepackt, wanneer zal ik hem gaan verkopen, want woensdag weer nieuwe if's natuurlijk. Al verwacht ik geen tweede if van Xhaka nu
Heb xhaka if gepackt, wanneer zal ik hem gaan verkopen, want woensdag weer nieuwe if's natuurlijk. Al verwacht ik geen tweede if van Xhaka nu