Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-11 14:15
KBE91 schreef op maandag 24 september 2018 @ 00:20:
Die nieuwe shotmeter is toch zo hatelijk.

Moet je u al gaan bezig houden met 2 keer te drukken op schieten en moet dan nog goed timen ook.
Wie heeft dit eigenlijk uitgevonden. Precies ik daar wil aan denken als ik bezig ben met aanval op te bouwen, van aah ja nu moet ik juist timen.

Dit neemt enorm veel plezier weg van het spel eigenlijk.
Voegt juist voor een verdieping in de skillgap. Geef het een kans het is meer dan alleen een gimmick. Op dit moment voelt schieten juist heerlijk aan en heeft veel meer diepgang (en voelt een stuk vrijer/manual aan) als zijn voorganger waar een hersenloos dubbeltap schot vaak voldoende was.

En als je het echt niet trekt zet je het toch lekker helemaal uit? Die optie geeft EA je gewoon aan klagers zoals jij die niet willen wennen / adapten aan nieuwe features.

Ik zie het als een uitdaging, zie graag meer verdieping in FIFA en zeker omdat op dit moment je veel meer moet rond tikken en veel minder kan leunen op pace.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ook als het uitstaat kun je ook gewoon één keer klikken dan doet hij een normaal schoot wat binnen de zestien ook wel aan te raden is. Maar als je het gebruikt kun je beter iets te laat zijn dan te vroeg.

Verwijderd

Komt er nog een prijsactie bij de Mediamarkt voor FIFA 19 of blijft het op die belachelijke prijs staan? Mediamarkt online folder is ook nog niet uit voor deze week.
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:23:
Komt er nog een prijsactie bij de Mediamarkt voor FIFA 19 of blijft het op die belachelijke prijs staan? Mediamarkt online folder is ook nog niet uit voor deze week.
Als het zo belachelijk is, hoef je er natuurlijk niet te kopen hè. Ben toch niet gek?

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-11 09:19
Maichel schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:45:
Ik krijg al 2 dagen niks meer in de wepapp of app...gek hoor :X

PS: Ah ik zie het al...

https://www.reddit.com/r/..._on_web_appcompanion_app/
Moet je de eerste keer nog wat activeren op de ps4?

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
BP14 schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:32:
[...]

Moet je de eerste keer nog wat activeren op de ps4?
Nope, zijn server issues...is bekend. Heb het de eerste dag ook wel gehad maar nu dus bijna niemand meer. Maakt ook niet uit hoor...zo kort voor de launch. Kreeg in de app ook een melding dat het was uitgeschakeld.

Deze melding dus:

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/htjanjnh0pn11.png?width=960&crop=smart&s=854f5ab4a241823399bf832219ceaf9c4f92d521

PSN: Maichel

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:27
biertje79 schreef op zondag 23 september 2018 @ 23:51:
[...]

Klopt, die zijn steeds sneller weg als dat ik kan klikken 8)7 Depay heb ik overigens wel kunnen krijgen, Promes lijkt onmogelijk. Ik snap er werkelijk niets van?
Gelukt!!!

Vraagje; https://www.futbin.com/19/players?page=1&nation=34 die 2 onderste blauwe, hoe kun je die verkrijgen. Het zijn geen SBC's is dit soms als je de championsleague versie koopt dat je die spelers kunt krijgen ofzo?

Trakt | Last.fm | discogs

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
noodel1988 schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:35:
[...]

Gelukt!!!

Vraagje; https://www.futbin.com/19/players?page=1&nation=34 die 2 onderste blauwe, hoe kun je die verkrijgen. Het zijn geen SBC's is dit soms als je de championsleague versie koopt dat je die spelers kunt krijgen ofzo?
Als de club in de CL speelt krijgen spelers een geupgrade kaartje. Die krijgen geloof ik ook weer aparte upgrades (soort IF) als ze goed presteren in de CL.

• BP14
Maichel schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:34:
[...]

Nope, zijn server issues...is bekend. Heb het de eerste dag ook wel gehad maar nu dus bijna niemand meer. Maakt ook niet uit hoor...zo kort voor de launch. Kreeg in de app ook een melding dat het was uitgeschakeld.

Deze melding dus:

[Afbeelding]
Via de app zegt hij; zo te zien heeft je EA account geen FUT 19 club. Meld je aan bij FIFA 19 op je spelcomputer of pc.

• noodel1988
BP14 schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:42:
[...]

Via de app zegt hij; zo te zien heeft je EA account geen FUT 19 club. Meld je aan bij FIFA 19 op je spelcomputer of pc.
Ik heb dat vaak op wifi, stap ik over op 4G niets aan de hand.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
BP14 schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:42:
[...]

Dat werkt bij mij allemaal perfect (je moet wel een terugkerende speler zijn he). Ik heb de eerste 2 dagen ook gewoon rewards gehad hoor, tot ik die melding dus kreeg.

PSN: Maichel

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:30
noodel1988 schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:35:
[...]

Gelukt!!!

Volgens mij krijg je bij het opstarten van FUT op de console Champions League pack(s?), met daarin deze kaarten.

• noodel1988
dutchgio schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:00:
[...]

Volgens mij krijg je bij het opstarten van FUT op de console Champions League pack(s?), met daarin deze kaarten.
Niets gehad.
Ik heb ook nog geen game gekocht en speel nu alleen Fifa 19 via EA Access :+

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Wel tof dat een pre order van FIFA 19 al gelijk gedownload is op de PS4, kan om 00;00 uur spelen, maar ga ik helaas niet doen vanwege werk ;)

Dinsdag uit werk de Ultimate editie maar eens bekijken, moet nog 16 andere versies kopen deze week, ik zoek een nachtopening van MM in regio Rotterdam.

Jammer dat MM niet stunt dit jaar

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Vreemd, op de web app kreeg ik eerste beloningen voor het dagelijks inloggen, maar de laatste 3-4 dagen is dat niet meer het geval (PS4 account) :( Kan verder wel nog traden als ik wil, maar helaas no more free packs.

PSN/Steam: Xamsix

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Voor mensen die het leuk vinden om tips en tricks te delen open ik een Telegram groep.

Hieronder de link:
https://t.me/joinchat/BWyrYBEeFHYvTwEwZzZG3w

Verwacht bij het joinen wel dat je ook een inbreng hebt.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Fraaank schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:03:
[...]

Ik kreeg bij Rivals 11punten voor een verlies, en 25 of iets meer voor winst. Je moest 2000 punten hebben...

HOE DAN? 8)7
Veel spelen! Verlies is rond de 11, gelijk is ca 25, winst is ca. 65 punten (allemaal afhankelijk van div waar je in speelt), maar dan is het inderdaad nog flink harken. Ik win ook nog te weinig, maar komt misschien ook omdat de casuals nog niet begonnen zijn. Als straks wl begint kun je daar ook punten verdienen, 11 van 30 winnen is genoeg voor herkwalificatie.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• BP14
Maichel schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:00:
[...]

Dat werkt bij mij allemaal perfect (je moet wel een terugkerende speler zijn he). Ik heb de eerste 2 dagen ook gewoon rewards gehad hoor, tot ik die melding dus kreeg.
Dat ben ik wel. Helaas lukt dat ook niet.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:23:
60 euro is toch een normale prijs voor een spel? Ze hebben in het verleden wel de week voor de release voor 52 euro gedaan, maar of dat nu weer is weet ik niet.

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-11 12:48
Zie hier al best een aantal aardige teams. Ik heb gewoon een heel basic La Liga team, omdat ik die (untradeable) spaanse IV CB kreeg. Dus ga daar voorlopig maar mee beginnen.

Kan wel alleen web appen en mis helaas de eerste week van de release. Het kriebelt wel ontzettend, dus probeer zoveel mogelijk SBC's te doen, maar met weinig coins toch lastig.

Verwijderd

peeweeherman schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:53:
[...]

Veel spelen! Verlies is rond de 11, gelijk is ca 25, winst is ca. 65 punten (allemaal afhankelijk van div waar je in speelt), maar dan is het inderdaad nog flink harken. Ik win ook nog te weinig, maar komt misschien ook omdat de casuals nog niet begonnen zijn. Als straks wl begint kun je daar ook punten verdienen, 11 van 30 winnen is genoeg voor herkwalificatie.
Welke divisie speelde je? Zijn de rewards voor division rivals een beetje te doen?

• Catterfield
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11:57
dutchgio schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:00:
[...]

Volgens mij krijg je bij het opstarten van FUT op de console Champions League pack(s?), met daarin deze kaarten. Bij de standaard versie zal je deze niet krijgen.
Je krijgt deze CL kaarten bij bepaalde edities. zie hieronder bijvoorbeeld voor de Champions Editie.
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/www-easports/en_US/fifa/news/2018/fifa-19-pre-order-offers/_jcr_content/par/image_461977885.img.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Catterfield op 24-09-2018 11:37 ]

Gister ook ff de game gekocht, helaas kan ik vrijdag pas spelen :(

Ben vooral benieuwd hoe de game is, ivm de demo en hoe de game is na de eerste patch.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Catterfield schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:36:
[...]

Je krijgt deze CL kaarten bij bepaalde edities. zie hieronder bijvoorbeeld voor de Champions Editie.
Bij sommige was hij al beschikbaar zoals bij nepenthez. Kun je zien hoe het werkt.
peeweeherman schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:53:
[...]

Je moet alleen eerst in de WL komen haha.

Verwijderd

stomley schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:20:
[...]

60 euro is toch een normale prijs voor een spel? Ze hebben in het verleden wel de week voor de release voor 52 euro gedaan, maar of dat nu weer is weet ik niet.
Nee hoor het is altijd rond de €55 euro geweest. En met acties rond de €49-50 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2018 12:26 ]

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Hallo,

Ik heb in FIFA 18 (PS4) een ban gekregen van de transfer market via Companion en Web app, omdat EA er (onterecht) vanuit ging dat ik een bot gebruikte voor trading. Ik heb EA gevraagd of de ban ook voor FIA 19 geldt en dat beantwoorden ze bevestigend; onderstaand (een deel van) de mail:
We hebben je zaak onderzocht en volgens EA beleid en procedures hebben we het afgelopen jaar de juiste actie ondernomen. De blokkade is geldig en zal blijven.

Dit zal echter niet je mogelijkheid om FIFA 19 te kunnen spelen hinderen.

Wat dit betekend voor jou.

Als je de regels nog eens overtreed dan zullen we wellicht; je toegang tot de FUT transfermarkt moeten ontnemen, al je coins afnemen, je club verwijderen, je apparaat schorsen, of zelfs permanent de online toegang tot FIFA 19 en toekomstige FIFA games moeten ontnemen (exclusief FIFA Mobile).

We willen je graag in het spel houden.
Een nogal nare (en slecht gespelde ;-) ) mail. maar dat terzijde. Weet iemand of de ban geldt voor mijn account of voor de console ? M.a.w. kan ik met een nieuwe account wel de transfer market via companion app en web abb gebruiken ?

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:47
obelix998 schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:59:
Hallo,

Ik heb in FIFA 18 (PS4) een ban gekregen van de transfer market via Companion en Web app, omdat EA er (onterecht) vanuit ging dat ik een bot gebruikte voor trading. Ik heb EA gevraagd of de ban ook voor FIA 19 geldt en dat beantwoorden ze bevestigend; onderstaand (een deel van) de mail:

[...]

Een nogal nare (en slecht gespelde ;-) ) mail. maar dat terzijde. Weet iemand of de ban geldt voor mijn account of voor de console ? M.a.w. kan ik met een nieuwe account wel de transfer market via companion app en web abb gebruiken ?
Nieuw account maken, levert teveel gedoe op! Als je hiermee in gaat loggen op Fifa 19 krijg je een melding dat je account verdacht is van illegale activiteiten.

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Nieuw account maken, levert teveel gedoe op! Als je hiermee in gaat loggen op Fifa 19 krijg je een melding dat je account verdacht is van illegale activiteiten.
Dank je voor je reactie. Ik heb ook nog een bestaand account (van mijn zoon) waar hij eerder ook FIFA op heeft gespeeld (ook FUT, maar niet online, want geen PS Plus abo op dat account. Als ik inlog op dat account en FIFA19 installeer, zou dat kunnen werken ?

• Catterfield
homernt schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:45:
[...]

Bij sommige was hij al beschikbaar zoals bij nepenthez. Kun je zien hoe het werkt.
Klopt. ik speel FUT al een tijdje op pc. heb via Origin Premier als een van de eerste toegang gekregen tot Fifa 19.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:42
Catterfield schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:15:
[...]

Klopt. ik speel FUT al een tijdje op pc. heb via Origin Premier als een van de eerste toegang gekregen tot Fifa 19.
wel vaag dat in het begin van het filmpje op de ps4 is .. en later pc of xbox one is

blijkbaar ben ik niet de enige die dat denkt als je de comments leest van het filmpje :+

[ Voor 12% gewijzigd door taker1987 op 24-09-2018 12:48 ]

psn: taker-mart

• Mars18
Een oud edivisie speler heeft al 130 games gespeeld online

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• KBE91
  • Laatst online: 19:06
Mars18 schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:34:
Een oud edivisie speler heeft al 130 games gespeeld online
En ik dacht dat ik veel tijd doorbreng op Fifa lol.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:02
Het blijft toch eenvoudig hoe eenvoudig het is om een respectabele balance qua coins kan krijgen. Ik heb dmv Origin Access mijn Pack Only RTG gestart, waarbij ik dus alleen wat ik uit packs krijg kan gebruiken om te spelen. Ik koop enkel spelers als investering of voor SBC's.

Inmiddels heb ik dit team: https://www.futbin.com/19/squad/66747
Waarbij ik Kompany uit mijn 'welcome back' pack trok en Eriksen uit de Hybrid Nation SBC's. Qua team niet heel bijzonder, maar het functioneert vooralsnog prima. Ben wel benieuwd of ik Juanfran mag houden als ik vrijdag mijn origin access opzeg?

Verder heb ik inmiddels een kleine 50 games gespeeld (met coin boosts uit de catalogus uiteraard) in Rivals / Squad Battles en daarnaast alle SBC's gedaan, muv de hybrid/leagues en heb ik reeds een kleine 20 IF's gekocht als investering (Xhaka/Angel/Strakosha/Sidnei) omdat ik verwacht dat deze sowieso nog gaan stijgen in prijs omdat ze voor latere SBC's gewoon nodig gaan zijn. Sidnei zou al vrij snel kunnen als Lucas POTM een of meerdere IF's nodig heeft. Als ik dan alles bij elkaar optel kom ik toch al aan de 300-350k enkel door spelen / de bronze pack method in amper 4 dagen tijd.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Jaap. schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:52:
Het blijft toch eenvoudig hoe eenvoudig het is om een respectabele balance qua coins kan krijgen. Ik heb dmv Origin Access mijn Pack Only RTG gestart, waarbij ik dus alleen wat ik uit packs krijg kan gebruiken om te spelen. Ik koop enkel spelers als investering of voor SBC's.

Inmiddels heb ik dit team: https://www.futbin.com/19/squad/66747
Waarbij ik Kompany uit mijn 'welcome back' pack trok en Eriksen uit de Hybrid Nation SBC's. Qua team niet heel bijzonder, maar het functioneert vooralsnog prima. Ben wel benieuwd of ik Juanfran mag houden als ik vrijdag mijn origin access opzeg?

Verder heb ik inmiddels een kleine 50 games gespeeld (met coin boosts uit de catalogus uiteraard) in Rivals / Squad Battles en daarnaast alle SBC's gedaan, muv de hybrid/leagues en heb ik reeds een kleine 20 IF's gekocht als investering (Xhaka/Angel/Strakosha/Sidnei) omdat ik verwacht dat deze sowieso nog gaan stijgen in prijs omdat ze voor latere SBC's gewoon nodig gaan zijn. Sidnei zou al vrij snel kunnen als Lucas POTM een of meerdere IF's nodig heeft. Als ik dan alles bij elkaar optel kom ik toch al aan de 300-350k enkel door spelen / de bronze pack method in amper 4 dagen tijd.
Als ik het hele verhaal lees dan denk ik persoonlijk, Pack only rtg, doe dan ook echt helemaal niks met de transfermarkt.

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11 17:30
Wat is het???

Edit: ja ik zie het nu. Dat is wel heel vet. Gelijk even langs appie

[ Voor 15% gewijzigd door maversne op 24-09-2018 13:57 ]

PC Specification

• Catterfield

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-11 14:04
In de voorwaarde staat het volgende :
Iedere deelnemer kan gedurende de looptijd van de actie meerdere keren deelnemen aan deze actie mits voldaan wordt aan de voorwaarde genoemd in 2.1.5. Winnaars ontvangen uiterlijk 21-oktober 2018 een e-mail.

In de voorwaarde 2.1.5 staan welke producten actieproducten mee doen.
Actie loopt tot 30 september ;)

• Mars18
maversne schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:50:
[...]

Wat is het???

Edit: ja ik zie het nu. Dat is wel heel vet. Gelijk even langs appie
Vet he, ik organiseer komende zaterdag een FIFA 19 toernooi bij een Albert Heijn :)

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11 17:30
Mars18 schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:00:
[...]

Vet he, ik organiseer komende zaterdag een FIFA 19 toernooi bij een Albert Heijn :)
Staat er bij de Albert Heijn ook aangegeven in de winkels over deze actie?

PC Specification

• noodel1988
Iemand nog tips om aan Promes te komen?
Ik zie op Futbin ook niet veel data langskomen over deze speler.
Slechts 25 games op zijn record.

• Mars18
maversne schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:06:
[...]

Staat er bij de Albert Heijn ook aangegeven in de winkels over deze actie?
Ja ik zag vanochtend alleen niet zo snel wat je nu precies krijgt?

• Jaap.
Shreddaaa schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:40:
[...]

Als ik het hele verhaal lees dan denk ik persoonlijk, Pack only rtg, doe dan ook echt helemaal niks met de transfermarkt.
Heb ik ook over nagedacht, maar dat ontneemt me te veel fun: ik vind juist die bronze pack method leuk om te doen, ook omdat het zoveel oplevert, maar zonder transfermarkt is er buiten spelen letterlijk niets anders te doen en juist de bronze packs, de sbc's en het handelen haal ik misschien wel het meeste plezier uit.

Voordeel is wel dat je nu spelers gebruikt die je anders nooit zou gebruiken. Lucas Perez, Granell (wie overigens verrassend goede loopacties heeft en bovengemiddeld vaak op de juiste plek staat voor afvallende ballen) en Kongolo bijvoorbeeld..

[ Voor 17% gewijzigd door Jaap. op 24-09-2018 14:10 ]

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 11:48
Mars18 schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:08:
[...]

Als ik het filmpje zo zie alleen twee soorten outfits.

• Mars18
Ajax esporter Lev, 100.000 punten klaar staan om te open, later deze week nog 1200 euro.
Wow...

• Ricloo86
Mars18 schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:16:
Ajax esporter Lev, 100.000 punten klaar staan om te open, later deze week nog 1200 euro.
Wow...
Is toch geen lol meer aan, al die gesponsorde shit.

Wat zal hij een voldoening halen uit het spel zeg :X :X

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Mars18 schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:16:
Wow...
Logisch toch, als pro moet hij toch zsm goed spelen voor toernooien etc. Dus dan heb je alle goede spelers nodig.

• Jaap.
Ricloo86 schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:18:
[...]

Is toch geen lol meer aan, al die gesponsorde shit.

Wat zal hij een voldoening halen uit het spel zeg :X :X
Hij speelt dan ook net met een andere insteek dan wij: het is z'n werk. Dus logisch dat hij zsm een goed team wil hebben om zo snel mogelijk zo goed mogelijk te presteren.

Zag gisteren 'A Huge Gorilla' op twitch packs openen, zijn FP op dat moment was ruim 650.000 en hij gaf aan gestart te zijn op 1.000.000 FP. Reken maar uit wat zijn investering was. Zo zag hij het zelf ook gaf hij aan: het is een investering waardoor hij zo snel mogelijk goed presteert, waarna hij het via content en toernooien weer terugverdiend.

[ Voor 43% gewijzigd door Jaap. op 24-09-2018 14:21 ]

• Mars18
Terranova schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:19:
[...]

Logisch toch, als pro moet hij toch zsm goed spelen voor toernooien etc. Dus dan heb je alle goede spelers nodig.
ja, maar jij kan er niet tegen op spelen

• Ricloo86
Jaap. schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:19:
[...]

Hij speelt dan ook net met een andere insteek dan wij: het is z'n werk.
Ja ik vind die E-divisie sowieso een lachtertje moet ik zeggen hoor.
Slaat echt nergens op!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-10 21:14
taker1987 schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:26:
[...]

wel vaag dat in het begin van het filmpje op de ps4 is .. en later pc of xbox one is

blijkbaar ben ik niet de enige die dat denkt als je de comments leest van het filmpje :+
Ach, als we maar kunnen knallen :)

PSN: plexforce (ps4)

• Jaap.
Ricloo86 schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:20:
[...]

Slaat echt nergens op!
Dat is een andere discussie, waar ik het overigens mee eens ben. :)
Ah leuk, o wacht...we zullen eens aan de PC-gamers denken...

• krosis
  • Laatst online: 05-11 10:44
Iemand dit al gedaan? Hoe snel krijg je je packs na uploaden van je bon?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:28:
[...]

Welke divisie speelde je? Zijn de rewards voor division rivals een beetje te doen?
Ik speel nog steeds div 5, maar voor gevoel gaat het langzaam beter. Leercurve is voor mij als pacehoer wat steiler dan voor een tikkie-takkie speler 😛. Reward afgelopen week was goed, goud 2 (of zoiets) in 1 avond spelen goed voor 44k coins. Deze week wordt zonder twijfel goud 1, dus 55k of wat leuke pakjes

Belangrijk is ook met de settings te spelen, bijv hoe breed je speelt. Heeft iemand hier al settings van 1 of andere pro?

[ Voor 10% gewijzigd door peeweeherman op 24-09-2018 14:42 ]

Verwijderd

peeweeherman schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:41:
[...]

Ik speel nog steeds div 5, maar voor gevoel gaat het langzaam beter. Leercurve is voor mij als pacehoer wat steiler dan voor een tikkie-takkie speler 😛. Reward afgelopen week was goed, goud 2 (of zoiets) in 1 avond spelen goed voor 44k coins. Deze week wordt zonder twijfel goud 1, dus 55k of wat leuke pakjes

Belangrijk is ook met de settings te spelen, bijv hoe breed je speelt. Heeft iemand hier al settings van 1 of andere pro?
Vind de leercurve juist positief dit jaar.
Eerste paar wedstrijden aardig afgedroogd, nu gaat het stukken beter.

Hopen dat het zo blijft en je echt kan groeie in het spel.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:51:
[...]

Vind de leercurve juist positief dit jaar.
Eerste paar wedstrijden aardig afgedroogd, nu gaat het stukken beter.

Hopen dat het zo blijft en je echt kan groeie in het spel.
Ik vind dat de balans tussen verdedigen en aanvallen nog niet goed is, verdedigers zijn me in verhouding te snel. Daardoor wordt het wel heel veel heen en weer en terug tikken.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:23
Heeft iemand al ervaring hoe het breed vs smal spelen is dit jaar? Vorig jaar speelde ik 4121-2 maar ik krijg de indruk dat dit jaar het veld breed houden belangrijker is.

I like how you keep the mouse running...

• Jaap.
El Profesor schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:12:
Heeft iemand al ervaring hoe het breed vs smal spelen is dit jaar? Vorig jaar speelde ik 4121-2 maar ik krijg de indruk dat dit jaar het veld breed houden belangrijker is.
Dat is het mooie aan de custom tactics; daarmee kan je dit instellen. Ik speel zelf ook 41212-2, waarbij ik het veld wat breder aanhoudt en tot nu toe bevalt me dit veel beter dan 4231 of 4321. Wel heb ik de indruk dat daarbij voor mij 'behendige' spelers (dus nadruk op balance en agility) beter werken dan de wat fysiek sterkere spelers.

[ Voor 13% gewijzigd door Jaap. op 24-09-2018 15:16 ]

Mars18 schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:08:
[...]

Een pack limted edition, maar stelt niet veel voor geloof ik

• El Profesor
Jaap. schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:15:
[...]

Dat is het mooie aan de custom tactics; daarmee kan je dit instellen. Ik speel zelf ook 41212-2, waarbij ik het veld wat breder aanhoudt en tot nu toe bevalt me dit veel beter dan 4231 of 4321. Wel heb ik de indruk dat daarbij voor mij 'behendige' spelers (dus nadruk op balance en agility) beter werken dan de wat fysiek sterkere spelers.
Thanks. Goed te weten ook dat fysiek niet meer zo bepalend is. En custom tactics zijn inderdaad echt een verademing. Speelde je met Fifa 18 ook 4121-2?

• stomley
El Profesor schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:30:
[...]

Thanks. Goed te weten ook dat fysiek niet meer zo bepalend is. En custom tactics zijn inderdaad echt een verademing. Speelde je met Fifa 18 ook 4121-2?
Toch twijfelend of je fifa gaat halen ipv echt niet halen?

• Jaap.
El Profesor schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:30:
[...]

Het hangt ook af van je speelstijl, met fysiek sterkere spelers kan je wat directer spelen. Je kan proberen je langs je man te forcen. Voor mijn speelstijl merk ik dat de voorkeur uitgaat naar wat meer lichtvoetige, behendige spelers. Eriksen is dus echt een pull waar ik onwijs blij mee ben! Ik kan dus ook niet wachten om Henderson en Dier eruit te gooien als ik wat beters heb. Wil niet stellen dat fysiek niet meer bepalend is, maar het is wel minder bepalend in mijn beleving. Ik speel er nu meer omheen zeg maar.

Vorig jaar speelde ik afwisselend 41212-2 en 4321, maar ik ervaar dit jaar te veel gaten tussen de linies bij die laatste opstelling, waarbij ik dus de eerste heb gekozen als de 'beste'.

[ Voor 8% gewijzigd door Jaap. op 24-09-2018 15:38 ]

• stomley
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:58:
[...]

Nee hoor het is altijd rond de €55 euro geweest. En met acties rond de €49-50 euro.
Ja voor de pc misschien, maar ps4 is altijd 59 geweest en 52 week van release.

• El Profesor
stomley schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:34:
[...]

Toch twijfelend of je fifa gaat halen ipv echt niet halen?
Ik ga Fifa wel halen: heb teveel last van buttonlag en mede omdat PES dit jaar featured players geïntroduceerd heeft. Dan kun je iedere week 3 team of the week spelers permanent krijgen, dus speel je iedere wedstrijden tegen Ronaldo, Mbappe, Neymar etc. Zelf heb ik na 4 weken spelen al een team met Maldini, Suarez, Messi IF, Hazard IF, dat haalt voor mij de uitdaging van een team bouwen er af. Dus waarschijnlijk Fifa deze week halen, en voortaan gewoon lekker Fifa blijven spelen :)

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-11 12:48
peeweeherman schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:41:
[...]

Hoe kan je zoveel spelen? Ik dacht dat je maximaal 10uur kreeg bij Early Access?

Speelt er iemand met Inaki Williams in de spits trouwens? Bevalt hij? Als ik hem koop heb ik mijn beginners team min of meer rond (op een rechtsbuiten na).
Net 1 van de SBCs gecomplete, haal ik uit een Mega Pack gewoon Mané. Ik kijk even op de market, denk 30-40k op te halen, is ie extinct op PC. Meteen gelist voor 100k, waar blijkbaar iemand op zat te wachten. Binnen een paar FIFA-dagen al over de 100k. Niet verkeerd!

• El Profesor
Jaap. schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:36:
[...]

Het hangt ook af van je speelstijl, met fysiek sterkere spelers kan je wat directer spelen. Je kan proberen je langs je man te forcen. Voor mijn speelstijl merk ik dat de voorkeur uitgaat naar wat meer lichtvoetige, behendige spelers. Eriksen is dus echt een pull waar ik onwijs blij mee ben! Ik kan dus ook niet wachten om Henderson en Dier eruit te gooien als ik wat beters heb. Wil niet stellen dat fysiek niet meer bepalend is, maar het is wel minder bepalend in mijn beleving. Ik speel er nu meer omheen zeg maar.

Vorig jaar speelde ik afwisselend 41212-2 en 4321, maar ik ervaar dit jaar te veel gaten tussen de linies bij die laatste opstelling, waarbij ik dus de eerste heb gekozen als de 'beste'.
Thanks! Dan ga waarschijnlijk ook door met 4121-2 aangezien mijn speelstijl meer tiki-taka dan pace based is. Verder heb ik Lacazette gehad uit mijn eerste gratis packs, dus ga ik een mooi team om hem heen bouwen :) .

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

DennisCle schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:45:
[...]

Hoe kan je zoveel spelen? Ik dacht dat je maximaal 10uur kreeg bij Early Access?

Speelt er iemand met Inaki Williams in de spits trouwens? Bevalt hij? Als ik hem koop heb ik mijn beginners team min of meer rond (op een rechtsbuiten na).
Ik speel met origin access premium, is onbeperkt. Ik heb Williams gehad, maar kan me nog niet overtuigen. Snelheid en fysiek is minder belangrijk.

Ik speel nu met 433-5 en wat bredere aanval. Hierdoor kan ik nog iets op pace met de buitenspelers en maakt Butragueno het af

Verwijderd

stomley schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:40:
[...]

Misschien koop jij ze in voor 59 euro maar PS4 of Xbox One spellen hebben altijd (bij de juiste webshops) €55 max gekost.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2018 15:54 ]

• KBE91
Heb men custom tactics gezet als meer defense, gewoon omdat ik voel dat ze er snel door komen.
Zal bij veel niet in de smaak vallen zo een tactics.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/zBLqT6pT/tactiek.png

Speelt al wat vlotter nu.

• Jaap.
El Profesor schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:49:
[...]

Thanks! Dan ga waarschijnlijk ook door met 4121-2 aangezien mijn speelstijl meer tiki-taka dan pace based is. Verder heb ik Lacazette gehad uit mijn eerste gratis packs, dus ga ik een mooi team om hem heen bouwen :) .
Dat komt overeen met hoe ik graag speel en dat wordt deze editie ook beloond omdat pace echt minder doorslaggevend is. Verdedigers halen je vrij gemakkelijk bij (iets te gemakkelijk imo) en echt op pace er langs snellen is er niet echt bij.

Het afwerken kost mij nog de meeste moeite, dat hebben ze echt verdomd lastig gemaakt. En wellicht is het gewenning, maar Timed finishing en low drivens, ik krijg het nog niet voor mekaar om er snel genoeg aan te denken / het snel genoeg uit te voeren op het moment dat ik een kans heb.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Zojuist Vardy gepacked in de web app, toch 16,5K. Verkopen of toch houden voor mijn BPL starter team?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:58
stomley schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:40:
[...]

Ik zie nog nergens leuke deal van Mediamarkt.
Dan toch maar woensdag even bij YGZ bestellen?!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-11 23:21
GAITii schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:04:
Zojuist Vardy gepacked in de web app, toch 16,5K. Verkopen of toch houden voor mijn BPL starter team?
Ik zou er gewoon lekker mee spelen eerst.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
Klein vraagje tussendoor, mijn controller wordt niet meer herkend en gisteren werkte hij nog gewoon met fifa. Ik denk dat er een kabelbreukje in zit of iets dergelijks op een andere computer krijg ik de zelfde melding.

Alleen is dit de kabel om hem met de PC te verbinden? Of is dit een pure oplaadkabel?
https://www.mediamarkt.nl...en-usb-cable-1291283.html

[ Voor 5% gewijzigd door llovesoccerx7 op 24-09-2018 16:23 ]

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Ricloo86 schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:20:
[...]

Slaat echt nergens op!
Bedankt he

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

GAITii schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:04:
Ik denk dat hij veel meer waard is vlak voor de 1 WL

Weet iemand hoe die clubwaarde door EA wordt berekent. Heb maar 13 gold players maar toch een team van 17M....

[ Voor 17% gewijzigd door bvbal79 op 24-09-2018 16:28 ]

• El Profesor
Jaap. schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:03:
[...]

Dat komt overeen met hoe ik graag speel en dat wordt deze editie ook beloond omdat pace echt minder doorslaggevend is. Verdedigers halen je vrij gemakkelijk bij (iets te gemakkelijk imo) en echt op pace er langs snellen is er niet echt bij.

Het afwerken kost mij nog de meeste moeite, dat hebben ze echt verdomd lastig gemaakt. En wellicht is het gewenning, maar Timed finishing en low drivens, ik krijg het nog niet voor mekaar om er snel genoeg aan te denken / het snel genoeg uit te voeren op het moment dat ik een kans heb.
Het viel me al op in de demo dat de aanvaller even een klein moment nodig heeft de bal te controleren voor hij zijn sprint kan trekken, en verdedigers sneller bij zijn. Dat vind ik positief. Het time finishen gaat mij ook nog niet goed af, ik zal dat het ook verschilt per speler. Dus je moet leren time finishen met je spelers. Ik las wel dat binnen de 16 het beste is om gewoon een finesse te doen, en low driven vooral goed zijn voor speciale bewegingen zoals volleys, en buiten de 16 etc. Low drivens zijn gelukkig ook niet meer zo OP, want iedereen scoorde hetzelfde vorig jaar. Bovendien zullen low driverns voor mij helemaal moeilijk worden want ik moet L1 + L2 tegelijk indrukken met mijn controller instellingen :/

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Als je morgen wilt spelen moet je toch een pre-ordertje hebben? Ik ben even aan het kijken naar de goedkoopste manier om z.s.m. op mijn xboxje te spelen! :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:58
Is er weer een handel mogelijk in selectie conditie kaarten of zitten er net als vorig jaar er genoeg in de packs om de prijs relatief laag te houden?

• KBE91
hmr schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:53:
Als je morgen wilt spelen moet je toch een pre-ordertje hebben? Ik ben even aan het kijken naar de goedkoopste manier om z.s.m. op mijn xboxje te spelen! :)
3 euro betalen voor ea acces en dan met de 10 % hem pre orderen.
Ik dacht als je via fifa 18 ging je ook extra korting had, niet zeker dat het dan 20 % is.

• stomley
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:53:
[...]

Misschien koop jij ze in voor 59 euro maar PS4 of Xbox One spellen hebben altijd (bij de juiste webshops) €55 max gekost.
Mag jij me gaan vertellen waar, want je noemde mediamarkt maar deze zijn release nooit 55 euro en voor die 5 euro verschil noem je het absurde bedragen?

• krosis
  • Laatst online: 05-11 10:44
KBE91 schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:17:
[...]

3 euro betalen voor ea acces en dan met de 10 % hem pre orderen.
Ik dacht als je via fifa 18 ging je ook extra korting had, niet zeker dat het dan 20 % is.
Ye klopt. Ik heb 'm gepreordered met EA Access binnen FIFA 18 en was dus 20% korting.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Zouden er morgen nog MM komen?

Tjonge al die versies van fifa... Ea heeft het weer voor elkaar.... Lekker extra geld binnen slepen voor extra packjes.
Van mij krijgen ze geen cent extra. Packs zijn vaak bagger, dat is allemaal berekend. Blijkbaar zijn er genoeg zo gek om daar geld in te steken en ea te spekken.

Whatever.. Ik koop wel de fifa 19. Wanneer weet ik nog niet.
Misschien wel tweedehands? Dan kan ik toch gewoon futten en zo? Voortgang is toch gelinkt aan je account?

Enfin ik heb nu ook nog wat spellen voor mijn nieuwe ps4, die wil ik eerst wat spelen.
Voor het eerst in mijn leven fifa straks op een console spelen, ben benieuwd

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 24-09-2018 19:02 ]

Verwijderd

stomley schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:42:
[...]

Mag jij me gaan vertellen waar, want je noemde mediamarkt maar deze zijn release nooit 55 euro en voor die 5 euro verschil noem je het absurde bedragen?
Ik zeg maximaal 55,- euro. Dat is een verschil en er zijn genoeg websites waar je de prijsverschillen kunt bijhouden. Maar jij mag best je spellen voor €59-60, euro inkopen. Ik doe dat daarentegen niet.

• dutchgio
  • Laatst online: 20:30
stomley schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:42:
[...]

Tenzij je 2 weken voor release bij Bol.com koopt kun je m echt wel voor 55,- vinden hoor.
Gisteren nog dagdeal bij Wehkamp, 55,-.
En 50,- bij de AH als je nog van airmiles af moet...

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 24-09-2018 19:05 ]

• KBE91
https://gameplanetxl.nl/playstation-4-games/fifa-19-ps4

55 euro valla, gedaan met discussie.

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07 15:43
Heb net Isco uit een SBC gehaald.
Nu het grote dilemma verkopen of nog even vasthouden tot de game op ps4 uit is, in de hoop dat de prijs stijgt. Momenteel is zijn ps4 prijs 50k, terwijl zijn xbox prijs op 72k ligt.

• stomley
Hehe bedankt. Vond het meer een discussie omdat 60 euro blijkbaar een absurd bedrag is maar 55 euro dan weer niet.. 5 euro is niet meer rendabel als ik 10 tot 15 minuten moet zoeken en dan inderdaad mijn vraag als iemand zegt dat hij het een absurd bedrag vindt. Dan verwacht ik een bedrag van 40 euro ofzo.
Luncatic12 schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:30:
Heb net Isco uit een SBC gehaald.
Nu het grote dilemma verkopen of nog even vasthouden tot de game op ps4 uit is, in de hoop dat de prijs stijgt. Momenteel is zijn ps4 prijs 50k, terwijl zijn xbox prijs op 72k ligt.
Misschien kan je analyseren hoe de prijsontwikkeling was in bijvoorbeeld fifa18?
Echt 1 op 1 vergelijken kan niet, maar kan je wel een indicatie geven.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Luncatic12
Bean77 schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:38:
[...]

Misschien kan je analyseren hoe de prijsontwikkeling was in bijvoorbeeld fifa18?
Echt 1 op 1 vergelijken kan niet, maar kan je wel een indicatie geven.
Ahh slim! Daar had ik nog heel niet aan gedacht.
Mijn 10 Zaha investeringen á 6k per stuk begint gelukkig langzaam zijn vruchten af te werpen, momenteel 14k :D

Edit: Even gekeken en ga hem houden tot morgen, vorige fifa zowel Isco als vergelijkbare spelers, na de release bijna in prijs verdubbeld!

[ Voor 13% gewijzigd door Luncatic12 op 24-09-2018 19:45 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Luncatic12 schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:42:
[...]

Ahh slim! Daar had ik nog heel niet aan gedacht.
Mijn 10 Zaha investeringen á 6k per stuk begint gelukkig langzaam zijn vruchten af te werpen, momenteel 14k :D

Edit: Even gekeken en ga hem houden tot morgen, vorige fifa zowel Isco als vergelijkbare spelers, na de release bijna in prijs verdubbeld!
Ik had me net voorgenomen om nog even met Butragueno te spelen, maar als ik dit dan weer zie begin ik te twijfelen. Een andere prime die er op staat is inmiddels overboden, dus er zijn er in elk geval 2 met interesse en redelijk wat munten. Keuzes.... 8)7

Zou 1.4 M op dit moment een goede deal zijn?

Harribo schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:01:
Tjonge al die versies van fifa... Ea heeft het weer voor elkaar.... Lekker extra geld binnen slepen voor extra packjes.
Van mij krijgen ze geen cent extra. Packs zijn vaak bagger, dat is allemaal berekend. Blijkbaar zijn er genoeg zo gek om daar geld in te steken en ea te spekken.
:> :+
Ik heb wel die supermeganogwat editie gehaald, vind die packs wel leuk elke week.
Volgend heb ik ook nog niet met de Ronaldos gespeeld die bij de fifa 18 zaten.

@peeweeherman
Lastig, of je gaat een team om hem heenbouwen, of je verkoopt hem en gaat meteen een goed team bouwen met evt 1-2 starter icons of OTW spelers wanneer ze beschikbaar komen.

Denk dat die 1.5 miljoen in deze phase van de game het wel eenvoudig maakt om te gaan handelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bossie op 24-09-2018 20:08 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

peeweeherman schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:01:
[...]

Ik had me net voorgenomen om nog even met Butragueno te spelen, maar als ik dit dan weer zie begin ik te twijfelen. Een andere prime die er op staat is inmiddels overboden, dus er zijn er in elk geval 2 met interesse en redelijk wat munten. Keuzes.... 8)7

Hij lijkt mij geen core speler. M/L workrates. Niet fysiek, dus liever cam, maar daar heeft hij passing niet voor. Denk dat hij net buiten de boot gaat vallen als populaire speler. Ik zie hem wel rond de 900-1mln

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Luncatic12
peeweeherman schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:01:
[...]

Vanaf morgen hebben mensen veel meer munten, gezien er mega veel packs geopend gaan worden. Dus kunnen ze duurdere spelers kopen, waardoor die meer waard worden. Aan de andere kant komen er ook meer spelers op de markt, hoewel ik denk dat de schaarste met Butragueno nog wel even zou blijven en ik verwacht dat hij wel zal stijgen naar rond de 1,8. Zijn stats zijn vergelijkbaar met Hernadez prima van vorig jaar, die ook rond dat bedrag was begin van fifa (https://www.futbin.com/18/player/56/Luis%20Hern%C3%A1ndez/).

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Luncatic12 schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:11:
[...]

Vanaf morgen hebben mensen veel meer munten, gezien er mega veel packs geopend gaan worden.
Is dat vanwege MM sbc, of wordt de ultimate edition dan speelbaar?

Pagina: 1 ... 11 ... 200 Laatste