Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Ik ben nu al helemaal klaar met EA. Ik kan geen wedstrijd meer spelen. Iedere wedstrijd crasht na de 2e helft. Ook op Reddit en EA forums wordt erover geklaagd vanaf de early acces start.
Als je zulke dingen niet eens binnen 24h gefixt krijgt, doe dan ook geen early acces..

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

DX12? Schakel dan eens naar DX11.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:57
Fifa 19 ultimate edition is nu gestart met downloaden ps4
BlackBarryNL schreef op zondag 23 september 2018 @ 00:45:
Fifa 19 ultimate edition is nu gestart met downloaden ps4
Hier ook :)

Kunnen de pc/xbox spelers iets meer vertellen over de tactieken die je kunt instellen met verdedigend, aanvallend en ultra aanvallend?
Klopt het dat wanneer ik met een 4321 instelling speel en ik de aanvallende modus selecteer mijn team ook gelijk een andere formatie speelt en dat ik kan selecteren welke speler op welke positie komt? Dat zou wel heel veel werk schelen ingame om alles elke keer in te stellen.
Ik had mij in dit gedeelte nog totaal niet verdiept, maar ben benieuwd.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:06
https://postimg.cc/r0MF2TpR

Teampje tot nu toe.
Moet nu 10 matchen spelen voor 100 chem te hebben met scb team voor een scb challenge.
Krijg dan terug een mega pack, nog niet veel succes gehad ermee.
Beste pull was een 85 ov riyad mahrez van man city.

Heb nog een Inform gepacked ook, maar die was maar 10k waard, heb er al 2 uit pakje gekregen, maar de echte kleppers krijg ik niet.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:16

Pykow

Angelo OTR

Bean77 schreef op zondag 23 september 2018 @ 01:00:
[...]

Kunnen de pc/xbox spelers iets meer vertellen over de tactieken die je kunt instellen met verdedigend, aanvallend en ultra aanvallend?
Klopt het dat wanneer ik met een 4321 instelling speel en ik de aanvallende modus selecteer mijn team ook gelijk een andere formatie speelt en dat ik kan selecteren welke speler op welke positie komt? Dat zou wel heel veel werk schelen ingame om alles elke keer in te stellen.
Je bevt 5 niveaus. Ultra verdedigend, verdedigend, neutraal, aanvallend en ultra aanvallend

Neutraal is je standaard opstelling.
Bij de andere vier kan je formatie helemaal aanpassen en tactieken toepassen als spelen op balbezit of buitenspelaanval etc.
Bkj verdedigend zet ik een middenvelder naar achteren en bij ultra aanvallen met 3 man in de verdediging en veel druk zetten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:21
Bean77 schreef op zondag 23 september 2018 @ 01:00:
[...]

Beans focus man! Dat heb ik je al verteld :+

Verwijderd

Wanneer komen de ssu oplossing voor futbin? De eerste paar lukte nog wel maar een compleet team samenstellen daar heb ik geen zin in om te bedenken

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:42

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 07:34:
Wanneer komen de ssu oplossing voor futbin? De eerste paar lukte nog wel maar een compleet team samenstellen daar heb ik geen zin in om te bedenken
Zoveel moeite is dat toch ook weer niet? :? Hoort bij het spel.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:23
Pykow schreef op zondag 23 september 2018 @ 07:23:
[...]

Je bevt 5 niveaus. Ultra verdedigend, verdedigend, neutraal, aanvallend en ultra aanvallend

Neutraal is je standaard opstelling.
Bij de andere vier kan je formatie helemaal aanpassen en tactieken toepassen als spelen op balbezit of buitenspelaanval etc.
Bkj verdedigend zet ik een middenvelder naar achteren en bij ultra aanvallen met 3 man in de verdediging en veel druk zetten.
Kun je dit instellen in het FUT menu, of moet je het steeds voor iedere wedstrijd opnieuw instellen?

I like how you keep the mouse running...

• Vissert
  • Laatst online: 11:21
El Profesor schreef op zondag 23 september 2018 @ 08:19:
[...]

Kun je dit instellen in het FUT menu, of moet je het steeds voor iedere wedstrijd opnieuw instellen?
Als het goed is kun je dit 1x goed instellen. Je kunt dus ook 1 van de niveau's gebruiken voor een "Plan B". Dit hoeft niet perse aanvallender/verdedigender te zijn maar wel verdomde handig.

• El Profesor
Vissert schreef op zondag 23 september 2018 @ 08:23:
[...]

Als het goed is kun je dit 1x goed instellen. Je kunt dus ook 1 van de niveau's gebruiken voor een "Plan B". Dit hoeft niet perse aanvallender/verdedigender te zijn maar wel verdomde handig.
Thanks, heb gevonden hoe het werkt in FUT in deze video:

Verwijderd

Leoon. schreef op zondag 23 september 2018 @ 07:52:
[...]

Zoveel moeite is dat toch ook weer niet? :? Hoort bij het spel.
Daar heb je gelijk in dan ben ik te lui en te veel van het gemak 🤔

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:42

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 08:26:
[...]

Daar heb je gelijk in dan ben ik te lui en te veel van het gemak 🤔
Kan nog wel even duren voordat het er in komt gok ik. Vorig jaar was het er ook niet direct. Al zou het niet veel moeten verschillen van de fifa 18 variant om het in hun database te krijgen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Zojuist packs gekregen, met ondermeer champions league keuze spelers. Mooie is dat ik elk pakje 2x heb gekregen, waarschijnlijk een foutje omdat ik zowel origin access en de normale versie heb 😜 heb nu blauwe kaartjes van Jones en Arthur

[ Voor 7% gewijzigd door peeweeherman op 23-09-2018 08:40 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Iemand die mij kan helpen? Ik wil graag voor de release al mijn pakketjes openen, aangezien de spelers nu nog goedkoop zijn en ik veel fifa points op mijn Fifa 19 account ga zetten. Alleen kan ik niet via de web app fifa points op mijn account zetten. Als iemand mij wilt helpen die wel al het spel heeft op de Playstation 4, stuur mij dan een bericht. Wordt gewaatdeerd!

[ Voor 11% gewijzigd door MitchelFC op 23-09-2018 10:17 ]

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• El Profesor
Wie spelen er al FUT online? En wat is je ervaring qua gameplay t.o.v. Fifa 18?

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-11 12:03
beetje jammer dat er geen daily gifts bij inloggen zijn op het moment. Dan is het nut van de web app ook al ietsjes minder, als je al je muntjes al in spelers hebt geinvesteerd...

@MitchelFC je kan geen FIFA points kopen/erop zetten via de web app. Dat kan pas op de PS4 console.

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Marmo schreef op zondag 23 september 2018 @ 10:23:
beetje jammer dat er geen daily gifts bij inloggen zijn op het moment. Dan is het nut van de web app ook al ietsjes minder, als je al je muntjes al in spelers hebt geinvesteerd...

@MitchelFC je kan geen FIFA points kopen/erop zetten via de web app. Dat kan pas op de PS4 console.
Dat weet ik, daarom hoop ik dat iemand het spel al heeft. Zodat die persoon dat voor mij kan doen :)

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Verwijderd

Weet iemand als je Fifa 19 shared op de ps4 met een vriend en je koopt een speciale editie of je dan allebei al de extra's krijgt of alleen de gene die het koopt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 10:32:
Weet iemand als je Fifa 19 shared op de ps4 met een vriend en je koopt een speciale editie of je dan allebei al de extra's krijgt of alleen de gene die het koopt.
Alleen degene die het koopt natuurlijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 10:35:
[...]

Alleen degene die het koopt natuurlijk.
Ook de 3 dagen early acces?

Verwijderd

Early acces telt als het goed is wel voor beide

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Dit jaar maar eens doen wat ik vorig jaar van plan was en toen toch maar heel wat geld erin gooide voor een Calcio 1 team. Nu FUT starten met het volledige Ajax team. Nog niets uitgegeven aan spelers alleen wat gehandeld met de start packs en het startpunt is bereikt. Scheelt wel dat er weinig gehandeld wordt spelers zijn echt goedkoop te scoren. Komende weken wat divisies klimmen en aanvullen met eredivisie spelers als die IF worden. Prima basis en leuk om met herkenbare spelers te klimmen op de ladder. Laat het seizoen maar beginnen op de ps4.

Verwijderd

Is de futbin app bugged ofzo? Een heel team in de app gemaakt maar vervolgens staat het niet onder mijn teams.

• El Profesor
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:01:
Is de futbin app bugged ofzo? Een heel team in de app gemaakt maar vervolgens staat het niet onder mijn teams.
Gister kreeg ik de melding dat er geen daily gifts zijn ivm een bug in de app, dat zou kunnen verklaren waarom ook jouw team niet verschijnt.

• Marmo
El Profesor schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:10:
[...]

Gister kreeg ik de melding dat er geen daily gifts zijn ivm een bug in de app, dat zou kunnen verklaren waarom ook jouw team niet verschijnt.
Mogen ze wel goed maken met wat echt lekkere packs, en een zooi munten ;) :P :9

• Spacejockey
  • Laatst online: 10-11 22:19
Tips voor Eredivisie spelers? Op een paar posities heb je best leuke spelers, maar de spits en het middenveld zijn volgens mij wel een probleem.

[ Voor 33% gewijzigd door Spacejockey op 23-09-2018 11:35 ]

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10 21:53
4 van mijn 5 favoriete traits (uit fifa 18) lijken niet meer in het spel te zitten. Long shot taker, speed dribbler, technical dribbler en playmaker zijn niet meer te selecteren op futbin. Zitten deze er echt niet meer in of is dit een fout bij futbin? Vreemd genoeg kan ik op internet er niets over vinden terwijl dit toch echt wel een grote wijziging is. Spelers die vorig jaar deze traits hadden zullen dit jaar een heel stuk minder zijn namelijk...

Edit: Nog wat verder gezocht en alleen op Futwiz hebben 2 spelers een aantal van deze traits. Alleen Hazard IF en Cristiano Ronaldo CL. Zouden ze de goede traits dit jaar bewaren voor de speciale versies van spelers? Dat zou de IF's wel een stuk interessanter maken! Maar het kan natuurlijk ook een fout bij Futwiz zijn...

[ Voor 25% gewijzigd door sjakieman op 23-09-2018 11:42 ]

Vissert schreef op zondag 23 september 2018 @ 07:23:
[...]

Beans focus man! Dat heb ik je al verteld :+
Haha echt? Ach de aanloop naar fifa19 is al zo lang en we moeten zo lang wachten in vergelijking met andere consoles dat ik mij er eerlijk gezegd niet echt in verdiept hebt. Ook de demo heb ik maar potjes gespeeld. Gameplay blijkt toch weer anders te zijn bij de start, dus veel zin heeft dat ook weer niet.

Maar met die instellingen zowaar de eerste toegevoegde waarde dat EA heeft aangepast. Het moet niet gekker worden :p

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• sjakieman
Spacejockey schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:29:
Tips voor Eredivisie spelers? Op een paar posities heb je best leuke spelers, maar de spits en het middenveld zijn volgens mij wel een probleem.
Ziyech, Vilhena en Ramselaar? Spits is wel een probleem ja...

• KBE91
Ik heb net mijn 2 jumbo packs gekregen, mijn leen speler neymar/ ronaldo. En nog een cl pakje ook.

Verwijderd

Lol wanneer je coins wilt kopen vanaf een website. Voor 1 euro krijg je 1k coins..

• Marmo
KBE91 schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:56:
Ik heb net mijn 2 jumbo packs gekregen, mijn leen speler neymar/ ronaldo. En nog een cl pakje ook.
PC / Xbox / PS4 ?

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand hier al veel gespeeld op FUT? Welke stats zijn volgens jullie belangrijk dit jaar? Snelheid, kracht, schieten etc?

• KBE91

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:17
sjakieman schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:51:
[...]

Ziyech, Vilhena en Ramselaar? Spits is wel een probleem ja...
Ik heb dat opgelost door hybride ervan te maken met Ned en eredivisie.

Alleen ik speel zonder buitenspelers dus heb niets aan Robben en Chucky

Trakt | Last.fm | discogs

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Iemand een idee voor een goed starters team? Speel het liefst 4231. Heb al gemerkt dat pace niet meer zo bepalend is als vorig jaar. Vooral stamina en je tactieken zullen doorslaggevend zijn als je een minder team hebt dan je tegenstander. Budget is ongeveer 16k, liefst nu kopen ipv bij release natuurlijk

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:36
Vestendrie schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:08:
Iemand een idee voor een goed starters team? Speel het liefst 4231. Heb al gemerkt dat pace niet meer zo bepalend is als vorig jaar. Vooral stamina en je tactieken zullen doorslaggevend zijn als je een minder team hebt dan je tegenstander. Budget is ongeveer 16k, liefst nu kopen ipv bij release natuurlijk
Volledig Frans team? Veel variatie en voor elk budget wel een speler.

Ik wou eerst een Serie A team maken, maar merk dat een Ronaldo toch wel de prijzen aardig heeft opgedreven.

• Vestendrie
Dat is misschien wel een goed idee ja. Zn kondogbia is niet duur maar wel gewoon 82 rating bijvoorbeeld. Misschien frans combineren met la liga spelers het beste. La liga zou weleens duurder kunnen worden dan pl dit jaar. Met spelers als ronaldo, dybala heb je al een aardig prijskaartje.
chengbondkwok schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:10:
[...]

Volledig Frans team? Veel variatie en voor elk budget wel een speler.

Ik wou eerst een Serie A team maken, maar merk dat een Ronaldo toch wel de prijzen aardig heeft opgedreven.

• sjakieman
Vestendrie schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:08:
Ik heb eerder mijn startteam hier gepost. Het is dan wel 4-3-3 maar dan kan je direct bij de start wisselen naar 4231. Gemaakt met minder dan de helft van je budget dus je zou de Franse kant nog wat kunnen verbeteren:
https://www.futbin.com/19/squad/7749

Hoogtepunten van het team zijn deze spelers:

Georgiy Dzhikiya: Filter op centrale verdedigers in futbin op 82 pace en 77 defending en je vindt alleen maar icons + Varane en Manolas.... Ohh en deze speler dus! Als pace nog steeds zo belangrijk is voor verdedigers als in Fifa 18 dan is dit een topper voor discard!

Fedor Smolov: In Fifa 18 was dit echt een goede speler! Qua traits redelijk vergelijkbaar met Son. Het is dus een beetje een gokje maar als je alleen naar zijn skills kijkt is het al een goede speler.

Mário Fernandes: Gewoon een goede rechtsback die in een andere competitie bij de start een stuk duurder zou zijn geweest.

Alan Dzagoev: Allround middenvelder met een hoop stats: 447.

Morgan Sanson: Zelfde als Dzagoev met zelfs nog iets meer 454 (beste non rare middenvelder van het spel).

Valère Germain: Traits tries to beat defensive line en finesse shots! Daarnaast nog 91 agility! Dat klinkt best goed!

Alexandr Samedov: Early crosser en verder redelijk allround.

Guilherme Alvim Marinato: Een lange keeper die best goede reviews had in Fifa 18

Gradel (vooral snel), Amavi en Perrin zijn verder opvulling. Het Franse gedeelte van het team kan dus nog wel wat verbeterd worden maar ik denk dat je voor dit geld niet snel een beter team bij elkaar krijgt.

• dutchgio
  • Laatst online: 20:30
https://www.futbin.com/19/squad/5777

Het middenveld is nog wel te doen, maar voor een spits met een beetje snelheid kom je al snel op Dolberg uit.
Hoe staat het er met de blessures voor? Kan iemand daar iets over roepen? Minder/meer dan fifa 18?

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 17:05
Ben bezig met een long shot elftal, ben uitgekomen in de Bundesliga omdat daar veel goedkope spelers zijn te vinden met "Distance shooter" trait en hoge rating voor long shots / shot power. Deze spelers in het specifiek: Reus, Didavi, Arnold, Naldo en Stafylidis. Nu twijfel ik alleen een beetje over de te kiezen chemistry styles voor deze spelers. Wat raden jullie aan? Dit is het team:

https://www.futbin.com/19/squad/44790
Morgen maar eens kijken wat er uit dat Champions League pakketje komt en dan een team bouwen. Op maandag zijn de prijzen hoop ik wat lager of in ieder geval wat makkelijker met bieden. Het wordt denk ik toch maar de Franse League
Wie ga je op de goal zetten? Das een groter probleem denk ik.

[ Voor 41% gewijzigd door Fraaank op 23-09-2018 14:11 ]

• KBE91
Bean77 schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:56:
Hoe staat het er met de blessures voor? Kan iemand daar iets over roepen? Minder/meer dan fifa 18?
Gotze bij mij is wel heel veel geblesseerd. Voor de rest amper blessures.

• q-enf0rcer.1
Fraaank schreef op zondag 23 september 2018 @ 14:09:
Morgen maar eens kijken wat er uit dat Champions League pakketje komt en dan een team bouwen. Op maandag zijn de prijzen hoop ik wat lager of in ieder geval wat makkelijker met bieden. Het wordt denk ik toch maar de Franse League
Kan je morgen al spelen? :o
Ik speel al sinds donderdag. Origin Premier Access.
Fraaank schreef op zondag 23 september 2018 @ 14:12:
[...]

Ik speel al sinds donderdag. Origin Premier Access.
ps4 spelers kunnen pas maandag op dinsdagnacht gaan spelen. Voor hen is nu alleen de web app.
Wel fijn dat ze geleerd hebben van de grote fouten van vorig jaar mbt het downloaden van de game door de download eerder beschikbaar te stellen. Zo spreiden ze toch de piek.

[ Voor 24% gewijzigd door Bean77 op 23-09-2018 14:36 ]

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Bean77 schreef op zondag 23 september 2018 @ 14:35:
[...]

ps4 spelers kunnen pas maandag op dinsdagnacht gaan spelen. Voor hen is nu alleen de web app.
Wel fijn dat ze geleerd hebben van de grote fouten van vorig jaar mbt het downloaden van de game door de download eerder beschikbaar te stellen. Zo spreiden ze toch de piek.
Dank voor deze info, ben nog op vakantie momenteel en zag net dat de fifa 18 app is veranderd naar de 19. Maar effe beetje mee klooien vanaf mijn strandstoel hier in Griekenland en vast fifa bestellen, als ik dan woensdag weer thuiskom er lekker mee kan beginnen. Zin in!

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Net Timo Werner IF uit een pakje gehaald. Heb hier volgens mij eens gelezen dat het TOTW 1 later stijgt in prijs? Kan iemand me vertellen of dit zo is? Anders hou ik hem nog even vast namelijk! :)

• Vestendrie
Iemand die kan bevestigen of ontkennen dat de demo een representatief beeld geeft van de gameplay voor Fut? Ervaring leert dat offline spel anders is dan online. Weet niet of het spel op pc/xbox anders is dan ps4 hoor.

• dutchgio
  • Laatst online: 20:30
Het is een vroege build, dus nee.

• sjakieman
q-enf0rcer.1 schreef op zondag 23 september 2018 @ 14:03:
Ben bezig met een long shot elftal, ben uitgekomen in de Bundesliga omdat daar veel goedkope spelers zijn te vinden met "Distance shooter" trait en hoge rating voor long shots / shot power. Deze spelers in het specifiek: Reus, Didavi, Arnold, Naldo en Stafylidis. Nu twijfel ik alleen een beetje over de te kiezen chemistry styles voor deze spelers. Wat raden jullie aan? Dit is het team:

https://www.futbin.com/19/squad/44790
Als ik op futbin kijk dan heeft geen van deze spelers deze trait. Hoe weet je welke spelers dit hebben?

• q-enf0rcer.1
sjakieman schreef op zondag 23 september 2018 @ 15:10:
[...]

Als ik op futbin kijk dan heeft geen van deze spelers deze trait. Hoe weet je welke spelers dit hebben?
Sorry, haalde twee zaken door elkaar. In FUT bin kun je alleen checken op de speciality "Distance Shooter". In de career mode van FIFA hebben deze spelers echter ook de trait "Long Shot specialist" oid. Komt op hetzelfde neer denk ik.

Er zijn ook spelers die in FUTbin geen "Distance shooter" hebben maar in de career mode wel die long shot trait hebben. Een voorbeeld hiervan is Goretzka. In Fifa 18 is dat wel degelijk een long shot beast.

[ Voor 32% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 23-09-2018 15:15 ]

• sjakieman
q-enf0rcer.1 schreef op zondag 23 september 2018 @ 15:14:
[...]

Sorry, haalde twee zaken door elkaar. In FUT bin kun je alleen checken op de speciality "Distance Shooter". In de career mode van FIFA hebben deze spelers echter ook de trait "Long Shot specialist" oid. Komt op hetzelfde neer denk ik.

Er zijn ook spelers die in FUTbin geen "Distance shooter" hebben maar in de career mode wel die long shot trait hebben. Een voorbeeld hiervan is Goretzka. In Fifa 18 is dat wel degelijk een long shot beast.
Het zou kunnen... Vorig jaar waren de spelers met de long shot trait (o.a. Goretzka) erg goed maar dit jaar lijkt het er niet in te zitten, net als de traits playmaker en technical en speed dribbler. Dit waren allemaal traits die een bonus gaven op de skills van de speler itt bijvoorbeeld get in behind (die er nog wel in zit). Op zich logisch dus als ze dit er inderdaad uitgehaald hebben.

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Zo ik ben er klaar voor. Hier mijn starterteam, https://www.futbin.com/19/squad/46536. Iemand nog tips?

Kan nog twee a drie uur spelen en dan zitten de eerste 10 uur erop. Ik heb als investering IF Wright Philips en IF Xhaka gekocht. Tolisso uit een pack. Nu nog 20k over, is het verstandig om bv nog een Ali te kopen? Hij gaat nu rond de 25k en vorig jaar 5 oktober lag zijn prijs op 52k.

• q-enf0rcer.1
sjakieman schreef op zondag 23 september 2018 @ 15:21:
[...]

Het zou kunnen... Vorig jaar waren de spelers met de long shot trait (o.a. Goretzka) erg goed maar dit jaar lijkt het er niet in te zitten, net als de traits playmaker en technical en speed dribbler. Dit waren allemaal traits die een bonus gaven op de skills van de speler itt bijvoorbeeld get in behind (die er nog wel in zit). Op zich logisch dus als ze dit er inderdaad uitgehaald hebben.
Neemt niet weg dat de long shots nog steeds goed mogelijk zijn, zie: YouTube: Fifa 19 Demo / Epic longshots / Amazing goals

Een mooie compilatie long shots uit de demo
Bean77 schreef op zondag 23 september 2018 @ 14:35:
[...]

Ah vandaar. Inderdaad wel slim om te laten preloaden. Scheelt een hoop mensen wat frustratie.

Ik speel momenteel met dit team:

https://www.futhead.com/19/squads/121879/

Mbappe en Neymar zijn uiteraard leen-spelers.

Die Champions League pick was ook geweldig zeg...

Ziyech, Lamela, Rose, Semedo en een keeper uit de Turkse competitie. Allemaal spelers die óf op de bank zitten, of het niet goed gaan doen/ver komen in de CL.

Ik wil trouwens nog Fekir en Kondogbia kopen, maar beide extinct op PC. Net als Promes, die ik ook nog wil.

[ Voor 5% gewijzigd door Fraaank op 23-09-2018 17:27 ]

Verwijderd

Prijzen beginnen nu te stijgen maar low rated 80+ spelers zullen bij de release wel een stuk goedkoper worden als iedereen pakjes gaat openen.

Verwijderd

Vraagje,

wanneer kun je de pre order spelen met 3 dagen eerder toegang ? Is dat dinsdagmorgen 00:00 uur nederlandse tijd ??

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 11:48
Fraaank schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:54:
[...]

Ah vandaar. Inderdaad wel slim om te laten preloaden. Scheelt een hoop mensen wat frustratie.

Ik speel momenteel met dit team:

https://www.futhead.com/19/squads/121879/

Mbappe en Neymar zijn uiteraard leen-spelers.

Die Champions League pick was ook geweldig zeg...

Ziyech, Lamela, Rose, Semedo en een keeper uit de Turkse competitie. Allemaal spelers die óf op de bank zitten, of het niet goed gaan doen/ver komen in de CL.

Ik wil trouwens nog Fekir en Kondogbia kopen, maar beide extinct op PC. Net als Promes, die ik ook nog wil.
Doen die cl kaartjes nog wat afhankelijk van werkelijk presteren?
Of blijft het wat het is als je ze krijgt?
Hier maar BPM gedaan. Blijkbaar zitten er geen zilveren kaartjes meer tussen. Maar op de app hiermee toch 30k verdient. Sommige rare brons gaan boven de 1k weg. Net een braziliaanse keeper voor 3k verkocht...wachten op het vergroten van de transferlist.

Ook maar 10k in Angel IF gestopt. Prima om mee te starten en hopelijk gezien land/league van waarde in de toekomst

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Ik krijg al 2 dagen niks meer in de wepapp of app...gek hoor :X

PS: Ah ik zie het al...

https://www.reddit.com/r/..._on_web_appcompanion_app/

[ Voor 110% gewijzigd door Maichel op 23-09-2018 19:54 ]

PSN: Maichel

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-11 22:46
Is de champions editie nou overal uitverkocht (bol.com, Mediamarkt, etc)? Enige winkels zijn nog de €89,99 prijzen...

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Klopt het dat die tampermonkey app het niet doet op fifa 19?
Razz89 schreef op zondag 23 september 2018 @ 20:51:
Fijn dat hij niet werkt... Gewoon zonder scripts je coins verdienen.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
bvbal79 schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:06:
[...]

Fijn dat hij niet werkt... Gewoon zonder scripts je coins verdienen.
Vond hem juist makkelijk.. scheelde me genoeg uurtjes uitzoekerij..

• Sokucho
Net via gamemania fifa punten gekocht maar zie ze niet op de companion app. Is dit normaal?
BlackBarryNL schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:30:
Net via gamemania fifa punten gekocht maar zie ze niet op de companion app. Is dit normaal?
Voor welke fifa en welk platform. Points verzilveren kan alleen in game.

Verwijderd

FIFA 19 Xbox One X standard edition net voor €47,95 gekocht :).

• sjakieman
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:33:
FIFA 19 Xbox One X standard edition net voor €47,95 gekocht :).
Wel handig als je ook zegt waar je die gekocht hebt... :)

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Razz89 schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:15:
[...]

Vond hem juist makkelijk.. scheelde me genoeg uurtjes uitzoekerij..
Ja en het was tevens illegaal en dat weet je zelf ook.

On:
Valt me op dat dit seizoen in met name de Bundesliga de opties heel erg beperkt zijn.
Als spits heb je enkel Werner of Lewandowski die er echt bovenuit steken.

Heb zelf inmiddels een beetje geexperimenteerd tijdens het proberen van coins verdienen.
Premier League gehad, daarna Bundesliga en nu Calcio A.
Ingame valt het vooral op dat Legendarisch nu echt heel moeilijk is waar het in Fifa 18 veel te makkelijk was.

• Sokucho
bvbal79 schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:33:
[...]

Voor welke fifa en welk platform. Points verzilveren kan alleen in game.
fifa 19 op ps4 heb de code gewoon kunnen verzilveren in de ps store.

• KBE91
Even een hybrid gemaakt van la liga en bundes.

Zit toch redelijk wat coins in op pc.
kunnen nog tal van dingen verbeterd worden.

https://postimg.cc/zyf40knZ

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

De toegang tot de weekend league is binnen, heb ik best veel voor moeten spelen.
Ik blijf ook hangen in div. 5, heb veel verschillende formaties geprobeerd.

Butragueno is nog niet verkocht, maar er komt een beetje geld op de markt, een andere heeft inmiddels een bod van 1.3M

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

KBE91 schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:44:

Semedo doet het bij ook goed met een shadow er op, die haalt werkelijk iedereen in.
Verder een mooie link met Martins.

[ Voor 4% gewijzigd door peeweeherman op 23-09-2018 21:46 ]

Verwijderd

sjakieman schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:40:
[...]

Wel handig als je ook zegt waar je die gekocht hebt... :)
Heb je niks aan, persoonlijke code bij de Wehkamp.
BlackBarryNL schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:42:
[...]

fifa 19 op ps4 heb de code gewoon kunnen verzilveren in de ps store.
Ja en dat kan pas omgezet worden in game.
Shreddaaa schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:41:
[...]

On:
Valt me op dat dit seizoen in met name de Bundesliga de opties heel erg beperkt zijn.

Heb zelf inmiddels een beetje geexperimenteerd tijdens het proberen van coins verdienen.
Ingame valt het vooral op dat Legendarisch nu echt heel moeilijk is waar het in Fifa 18 veel te makkelijk was.
Schijnt dat muller ook wel een optie is. Verder zien de status van Plea er erg Op uit dus die ook maar gehaald.
KBE91 schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:44:

Lewandowski reserve? Of is het een loan speler. Hoe is Muller in de spits. Het wachten op de Ps4 duurt lang.

• KBE91
bvbal79 schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:54:
[...]

Lewandowski reserve? Of is het een loan speler. Hoe is Muller in de spits. Het wachten op de Ps4 duurt lang.
Het is inderdaad leen speler, muller is wat sloom, wel goed schot maar dat is het enige.
Er is een andere speler ( volland ) Met zelfde stats en 15k goedkoper lol.
Shreddaaa schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:41:
[...]

On:

Je had scripts die illegaal waren en scripts die het niet waren. Dus als je van de illegale gedoe afblijft is er niks aan de hand.

• sjakieman
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:46:
[...]

Heb je niks aan, persoonlijke code bij de Wehkamp.
Je hebt gezien dat de levertijd (voor de Xbox One versie) bij Wehkamp meer dan 5 weken is?
KBE91 schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:56:
[...]

Het is inderdaad leen speler, muller is wat sloom, wel goed schot maar dat is het enige.
Er is een andere speler ( volland ) Met zelfde stats en 15k goedkoper lol.
15k...nou dan was dit een investering. Op Ps4 is hij nog 9k. Ga er vanuit dat bij release de prijzen gelijk zijn aan xbox/pc nu

Verwijderd

sjakieman schreef op zondag 23 september 2018 @ 22:02:
[...]

Je hebt gezien dat de levertijd (voor de Xbox One versie) bij Wehkamp meer dan 5 weken is?
Omdat het spel nog niet uit is. Zal gewoon op release bezorgd worden.

• sjakieman
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 22:22:
[...]

Omdat het spel nog niet uit is. Zal gewoon op release bezorgd worden.
Vraag het me af... Want bij PS4 staat 5-10 dagen. Maar goed het zou kunnen, ik heb de gok niet genomen.

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:17
Meer mensen last van dat depay (en promes?) niet te verkrijgen zijn op de market (Xbox)? Is telkens gelijk weg als er al een beschikbaar is.

Trakt | Last.fm | discogs

Verwijderd

sjakieman schreef op zondag 23 september 2018 @ 22:24:
[...]

Vraag het me af... Want bij PS4 staat 5-10 dagen. Maar goed het zou kunnen, ik heb de gok niet genomen.
Heb jij ooit een FIFA meegemaakt dat een levertijd van 5 weken had? Achterhaalde informatie op de site. Kan niet anders. En mocht het toch niet geleverd worden op releasedatum dan stap ik gewoon in de auto en rijd ik naar de dichtstbijzijnde winkel die het wel verkoopt.
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 22:48:
[...]

Heb jij ooit een FIFA meegemaakt dat een levertijd van 5 weken had? Achterhaalde informatie op de site. Kan niet anders. En mocht het toch niet geleverd worden op releasedatum dan stap ik gewoon in de auto en rijd ik naar de dichtstbijzijnde winkel die het wel verkoopt.
Hangt natuurlijk van de inkoop van wehkamp zelf af. Als ze weinig inslaan per keer dan kan dit het gevolg zijn. Maar goed eens dat er geen risico aanzit. Zo annuleren en elders halen.

Ik heb hem met airmiles bij bol.com besteld. Die moesten nog op in verband met de geldigheid.

Verwijderd

bvbal79 schreef op zondag 23 september 2018 @ 22:55:
[...]

Hangt natuurlijk van de inkoop van wehkamp zelf af. Als ze weinig inslaan per keer dan kan dit het gevolg zijn. Maar goed eens dat er geen risico aanzit. Zo annuleren en elders halen.

Ik heb hem met airmiles bij bol.com besteld. Die moesten nog op in verband met de geldigheid.
FIFA wordt in grote getallen ingekocht door leveranciers. Het is schier onmogelijk dat een winkel of een webshop het niet op de release heeft.

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:09
noodel1988 schreef op zondag 23 september 2018 @ 22:48:
Meer mensen last van dat depay (en promes?) niet te verkrijgen zijn op de market (Xbox)? Is telkens gelijk weg als er al een beschikbaar is.
Klopt, die zijn steeds sneller weg als dat ik kan klikken 8)7 Depay heb ik overigens wel kunnen krijgen, Promes lijkt onmogelijk. Ik snap er werkelijk niets van?

• KBE91
Die nieuwe shotmeter is toch zo hatelijk.

Moet je u al gaan bezig houden met 2 keer te drukken op schieten en moet dan nog goed timen ook.
Wie heeft dit eigenlijk uitgevonden. Precies ik daar wil aan denken als ik bezig ben met aanval op te bouwen, van aah ja nu moet ik juist timen.

Dit neemt enorm veel plezier weg van het spel eigenlijk.

[ Voor 34% gewijzigd door KBE91 op 24-09-2018 00:35 ]

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-11 14:18
Na beetje traden en wat pack luck, vandaag dit team bij elkaar gekregen (PS4).
https://www.futbin.com/19/squad/52718

Ook nog een fitnesssquad (Bundesliga)

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-11 23:25
Morgen is even enorm de 'schade' (ps4) inhalen!
peeweeherman schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:44:
De toegang tot de weekend league is binnen, heb ik best veel voor moeten spelen.
Ik blijf ook hangen in div. 5, heb veel verschillende formaties geprobeerd.

Butragueno is nog niet verkocht, maar er komt een beetje geld op de markt, een andere heeft inmiddels een bod van 1.3M
Ik kreeg bij Rivals 11punten voor een verlies, en 25 of iets meer voor winst. Je moest 2000 punten hebben...

HOE DAN? 8)7

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Razz89 schreef op zondag 23 september 2018 @ 20:51:
Al een paar jaar niet meer?

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Packweight is extreem laag als ik zie hoeveel spelers extinct zijn op Xbox
shoombak schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:22:
Op PC ook, maar hou er wel rekening mee dat er ook nog niet heel veel mensen spelen.

Verwijderd

shoombak schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:22:
Komt doordat veel mensen wachten met het verkopen tot de release
Pagina: 1 ... 10 ... 200 Laatste