Het is nog vroeg..
Verwijderd
Dat zijn afzetters joh.deltananie82 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:21:
Bij game mania voor 25 euro, bij inlevering van twee oude spellen
[...]
Bij budgetgaming kun je over het algemeen wel de goedkoopste eruit pikken:
PS4: https://www.budgetgaming.nl/ps4/fifa+19.html € 56,20
Xbox One: https://www.budgetgaming.nl/xboxone/fifa+19.html € 56,20
Je kunt via Xbox One ook EA Access voor een maand kopen (€ 3,99) dan kun je meteen spelen en krijg je 10% korting in de store. Het schijnt zo te zijn dan je dan hem voor € 56,20 hardcopy kunt kopen en toch met EA Acces nu al kunt spelen en je progressie blijft, maar dat weet ik niet zeker.
Je kunt via Xbox One ook EA Access voor een maand kopen (€ 3,99) dan kun je meteen spelen en krijg je 10% korting in de store. Het schijnt zo te zijn dan je dan hem voor € 56,20 hardcopy kunt kopen en toch met EA Acces nu al kunt spelen en je progressie blijft, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb nu net Depay op de PC gekocht voor 10000
Verwijderd
Al gezien maar meestal heb je wel rond de launch date dat het ergens €49,99 is of zelfs lager dan dat.Wusser schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:53:
Bij budgetgaming kun je over het algemeen wel de goedkoopste eruit pikken:
Ik heb hem ook, maar weet nog niet wat ik ga doen als zijn max BIN omhoog gaat. Die kaart ziet er wel heel lekker uit namelijk!Toekan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:02:
Ik heb nu net Depay op de PC gekocht voor 10000
Ik wil beginnen met een Eredivisie team, is het slim om de spelers nu al te kopen of gaan de prijzen nog iets zakken als er meer gebruikers zijn?
Als ik de web-app open en bij de SBC's kijk, is bij mij alleen de "laten we beginnen" SBC zichtbaar, terwijl er volgens mij wel meerdere beschikbaar zouden moeten zijn?
Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?
Misschien dat je die eerst moet doen voordat je andere SBCs kan doen?H_idde schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:26:
Als ik de web-app open en bij de SBC's kijk, is bij mij alleen de "laten we beginnen" SBC zichtbaar, terwijl er volgens mij wel meerdere beschikbaar zouden moeten zijn?
Danku!
Fraaank schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:26:
[...]
Misschien dat je die eerst moet doen voordat je andere SBCs kan doen?
Holy shit, pack net Hazard IF uit een SBC
De prijzen gaan meestal wel omhoog bij de release. Zodra er meer geld in de markt is zullen meer mensen spelers kopen en ook voor SBC's zullen spelers nodig zijn. Gister Wijnaldum gekocht voor 2500. Staat nu 1000 hoger. Verwacht dat die nog wel verder stijgt.gaizka schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:21:
Ik wil beginnen met een Eredivisie team, is het slim om de spelers nu al te kopen of gaan de prijzen nog iets zakken als er meer gebruikers zijn?
Iemand die fifa op de pc speelt?
Ik heb Origin Acces maar kan nog niet spelen? Iemand die wel kan spelen?
Je dient Premier access te nemen wil je al kunnen spelenajaxalex schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:07:
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ik heb Origin Premier Access en kan nu gewoon spelen.ajaxalex schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:07:
Ik heb woensdag 8x FIFA 18 ingeleverd en kreeg 48 euro tegoed terug
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik speel FIFA19 op de PC en krijg continu de volgende error als ik op DX12 speel.
Ik krijg de error als ik een tijdje ingame zit (wel al tijden mijn 1e potje).
GPU driver is geupdate.. Heb een GTX 1070 8GB
In de demo had ik hetzelfde.
https://ibb.co/dfQBez
Ik krijg de error als ik een tijdje ingame zit (wel al tijden mijn 1e potje).
GPU driver is geupdate.. Heb een GTX 1070 8GB
In de demo had ik hetzelfde.
https://ibb.co/dfQBez
[ Voor 36% gewijzigd door overdoseh op 21-09-2018 11:30 ]
Verwijderd
Xhaka binnen voor € 12 k en Fraser inform had ik al gepackt.
Xhaka een goeie deal toch? (althans zo voelt hij wel aan dan) ;-)
Xhaka een goeie deal toch? (althans zo voelt hij wel aan dan) ;-)
Hoe zijn er al zo veel mensen aan het spelen joh als ik mijn friends list bekijk. Heb ik iets gemist met betrekking tot de release date? Ik zit nog te wachten totdat het volgende week op de mat valt
.
[ Voor 3% gewijzigd door Nipje op 21-09-2018 11:39 ]
Op welk console zit je ?Nipje schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:39:
Hoe zijn er al zo veel mensen aan het spelen joh als ik mijn friends list bekijk. Heb ik iets gemist met betrekking tot de release date? Ik zit nog te wachten totdat het volgende week op de mat valt.
Gisteren Hummels gepackt uit zo'n gratis pakje. Denk dat ik hem nog even vast houd. Verwacht dat zijn prijs nog wel gaat stijgen na de release.
Toch een leuk begin van Fifa 19
Toch een leuk begin van Fifa 19
Vandaag de app geinstalleerd, beste uit mijn gratis packs Lacazette. Best heel tevreden mee
I like how you keep the mouse running...
Hier net zoNipje schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:39:
Hoe zijn er al zo veel mensen aan het spelen joh als ik mijn friends list bekijk. Heb ik iets gemist met betrekking tot de release date? Ik zit nog te wachten totdat het volgende week op de mat valt.
psn: taker-mart
Xbox heeft EA acces, 10 hour trial die ze kunnen spelen. Als je dat goed indeelt kun je er wel ff mee vooruit. Zoals handelen etc op de Web app doen (als je FUT speelt) en PC heeft origin premier wat volledig acces geeft tot de game. Zijn beide abonnement vormen
Is er iemand die weet hoe je kan switchen van console? (via Web app)
Had een Xbox One, maar ga verder op een PS4 Pro en als ik inlog (webapp 19) zie ik mijn account op Xbox One staan (van fifa 18)
Verder geen opties om type console te wijzigen
(krijg volgende week de champions versie op PS4 binnen en zou al willen proberen via Web app iets voorruit te werken
)
Had een Xbox One, maar ga verder op een PS4 Pro en als ik inlog (webapp 19) zie ik mijn account op Xbox One staan (van fifa 18)
(krijg volgende week de champions versie op PS4 binnen en zou al willen proberen via Web app iets voorruit te werken
[ Voor 21% gewijzigd door Mikemkm op 21-09-2018 12:12 ]
Je zult een nieuw account moeten aanmaken.Mikemkm schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:10:
Is er iemand die weet hoe je kan switchen van console? (via Web app)
Had een Xbox One, maar ga verder op een PS4 Pro en als ik inlog zie ik mijn account op Xbox One staan (van fifa 18)
(krijg volgende week de champions versie op PS4 binnen en zou al willen proberen via Web app iets voorruit te werken)
Kan je voor 3 euro 10 uur trail van Fifa 19 spelen.
Je hebt ook nog toegang tot andere games natuurlijk.
Gewoon ea acces via key site kopen ( instant gaming, cd keys etc )
Thnx ,maar dat wil ik echter liever niet aangezien ik al mijn account heb sinds 2012 en hierdoor ook extra's krijg.Riemer schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:12:
[...]
Je zult een nieuw account moeten aanmaken.
Heb deze issue al eens gehad toen ik van Xbox 360 naar One ging.
Met geduld (lees inloggen in Xbox One versie) bij binnenkomst ging het goed, maar hoopte dat er een manier was om dit eerder te kunnen...
Je zal eerst een aantal potjes moeten spelen op de PS4 om de webapp te unlocken. Geloof een stuk of 10Mikemkm schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:15:
[...]
Dat wil ik echter niet aangezien ik al mijn account heb sinds 2012 en hierdoor ook extra's krijg.
Met geduld (lees inloggen in Xbox One versie) bij binnenkomst ging het goed, maar hoopte dat er een manier was om dit eerder te kunnen...
hoi
Maar je kan sowieso niet verder met Xbox One account op PS4 Pro.Mikemkm schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:15:
[...]
Thnx ,maar dat wil ik echter liever niet aangezien ik al mijn account heb sinds 2012 en hierdoor ook extra's krijg.
PSN/Steam: Xamsix
Ik kan wel inloggen met mijn account op de demo (EA account)Xamsix schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:17:
[...]
Maar je kan sowieso niet verder met Xbox One account op PS4 Pro.
alleen early access op de web app werkt dan niet.
Wordt ff geduld denk... en dan een paar potjes op de PS4 spelen
gevonden... wordt dus geduld
https://fifaforums.easpor...y-web-and-companion-start
Access Info - What you need to know
You must have created a FUT Club in FIFA 18 and logged in to FUT 18 on your platform before August 1, 2018, to get early access to the FUT 19 Web and Companion apps.
[ Voor 33% gewijzigd door Mikemkm op 21-09-2018 12:22 ]
xavento schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:09:
[...]
Je dient Premier access te nemen wil je al kunnen spelen
Ik heb toch 10uur trial?Donverdi073 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:09:
[...]
Ik heb Origin Premier Access en kan nu gewoon spelen.
hoe zit dit precies dan ? bij premium heb je gelijk de volledige game ?ajaxalex schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:19:
[...]
[...]
Ik heb toch 10uur trial?
[Afbeelding: acces]
psn: taker-mart
Bij de gewone acces van 3 euro heb je 10 uur voor de volle game te spelen.taker1987 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:28:
[...]
hoe zit dit precies dan ? bij premium heb je gelijk de volledige game ?
Bij premiere betaal je 15 de maand of 99 voor jaar en heb je de volle game en unlimited toegang tot je abbonement is verlopen
Ja inderdaad, maar ik kan er nog niet in vandaar mijn vraag.KBE91 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:29:
[...]
Bij de gewone acces van 3 euro heb je 10 uur voor de volle game te spelen.
Bij premiere betaal je 15 de maand of 99 voor jaar en heb je de volle game en unlimited toegang tot je abbonement is verlopen
Wordt dit later vrijgegeven ofzo?
Heb je de game toegevoegd aan je bibliotheek ? Je gaat naar de store en dan kan je de game toevoegen en dan downloaden.ajaxalex schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:31:
[...]
Ja inderdaad, maar ik kan er nog niet in vandaar mijn vraag.
Wordt dit later vrijgegeven ofzo?
Via ea Access kun je een 10 uur trial krijgen vandaar dat je friends de game ziet spelen
Toegevoegd aan bibliotheek: 14 september 2018KBE91 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:33:
[...]
Heb je de game toegevoegd aan je bibliotheek ? Je gaat naar de store en dan kan je de game toevoegen en dan downloaden.
Ja en de preload ook gedaan.
En staat er geen datum op en tijd als je fifa open doet ?ajaxalex schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:38:
[...]
Toegevoegd aan bibliotheek: 14 september 2018
Bij mij stond er 19 sep 5pm cest. ( ik heb wel premiere )
[ Voor 3% gewijzigd door KBE91 op 21-09-2018 12:39 ]
Ik zou even met de ea Helpdesk chatten.ajaxalex schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:38:
[...]
Toegevoegd aan bibliotheek: 14 september 2018
Xbox heeft ook al gewoon de 10 hour trial.
Succes
Jawel, maar daar staat de 28ste, vandaar dat ik het zo vreemd vind.KBE91 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:39:
[...]
En staat er geen datum op en tijd als je fifa open doet ?
Bij mij stond er 19 sep 5pm cest.
Ik heb zojuist gebeld en nu staat ie ertussen, foutje van EA
Veel speel genotajaxalex schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:44:
[...]
Jawel, maar daar staat de 28ste, vandaar dat ik het zo vreemd vind.
Wie weet wanneer de futbin app van fifa 19 te downloaden is op de ios?met de release?
Heb ook een hoop gezeur gehad met m'n Premier Access. Eerst deed BFV het niet in de open beta (stond er niet tussen) en ook bij FIFA was het in het begin wat moeilijk.ajaxalex schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:44:
[...]
Jawel, maar daar staat de 28ste, vandaar dat ik het zo vreemd vind.
Moet wel zeggen dat de service als je ze belt (of chat, wat ik meestal doe) wel aardig werkt.
Heb de ultimate edition al een tijdje op pre order staan en wou vandaag eens kijken of ik deze op automatisch downloaden heb staan. Tot mijn verbazing staat er niet beschikbaar voor aankoop omdat ik de ultimate edition heb?! Nog meer mensen hier last van? Heb mijn pre order via FIFA 18 gedaan.
Het is wel irritant om andere consoles te zien spelen en zelf nog te moeten wachten (ps4). Zeker omdat het aardig begint te kriebelen.
Als ik de gameplay zo zie kan ik me voorstellen dat er nog de nodige patches aan gaan komen.
Zelf maar de dagelijkse pakjes pakken via de web app/companion. Uit mijn ligue1 pakje vandaag verratti. Dat is ook de beste speler die ik zelf heb.
Als ik de gameplay zo zie kan ik me voorstellen dat er nog de nodige patches aan gaan komen.
Zelf maar de dagelijkse pakjes pakken via de web app/companion. Uit mijn ligue1 pakje vandaag verratti. Dat is ook de beste speler die ik zelf heb.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Mijn is het gister gelukt, xbox op standby gezet
Met origin acces premier kan je vamaf gisteren 20ste spelen.
Weet alleen niet wat het verschil is in de deluxe editie. Op paar FUT items na.
Baal verder wel dat carreer mode exact hetzelfde is gebleven.
Mijn eerste teams zijn Liverpool en Valencia.
Leuke clubs lijkt mij zo.
Ga ik mijn youtube weer lekker mee aanvullen.
Vorig jaar deed ik dat met speler carrière met Willem II. Werdt aardig gewaardeerd.
Ga het nu alleen beter aanpakken ipv soms gehaast
Weet alleen niet wat het verschil is in de deluxe editie. Op paar FUT items na.
Baal verder wel dat carreer mode exact hetzelfde is gebleven.
Mijn eerste teams zijn Liverpool en Valencia.
Leuke clubs lijkt mij zo.
Ga ik mijn youtube weer lekker mee aanvullen.
Vorig jaar deed ik dat met speler carrière met Willem II. Werdt aardig gewaardeerd.
Ga het nu alleen beter aanpakken ipv soms gehaast
Angelo NL / Global Cargo VTC
mij wil het echt niet lukken, hoe heb jij het aangepakt? met die XXXXXXX of gewoon herstarten zonder iets te doen?noodel1988 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:58:
[...]
Mijn is het gister gelukt, xbox op standby gezet![]()
ik heb het ook nog niet voor elkaar gekregen hoor, zowel A als B spammen helpt niets.Protax schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:10:
[...]
mij wil het echt niet lukken, hoe heb jij het aangepakt? met die XXXXXXX of gewoon herstarten zonder iets te doen?
Las op twitter dat de game ook in frankrijk al te koop is vandaag in lambrecht ofzoiets. Zou toch tof zijn mocht een winkeltje in nl fifa al verkopen.
Dit is eigenlijk elk jaar wel zo dat FIFA hier en daar al eerder op te pikken is.maversne schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:28:
Las op twitter dat de game ook in frankrijk al te koop is vandaag in lambrecht ofzoiets. Zou toch tof zijn mocht een winkeltje in nl fifa al verkopen.
Ik krijg hem als het goed is ergens volgende week op de mat (vrienden hebben hem voor mij besteld) en ik heb ook nog eens een exemplaar gewonnen via een bedrijf hier in de buurt
Ik had de stappenplan niet goed gelezen, dus ik had al tig keer geprobeerd door:Protax schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:10:
[...]
mij wil het echt niet lukken, hoe heb jij het aangepakt? met die XXXXXXX of gewoon herstarten zonder iets te doen?
- Fifa starten
- Proefscherm wegklikken met B
- Fifa afsluiten
- wachten!!!
-Fifa starten
Dat stuk of 8x herhaalt
Toen is stappenplan goed gelezen.
Toen Fifa helemaal gestart tot en met begin scherm (dus na vlaggetje kiezen) 1ste keer stond er proefversie.
2e keer weer helemaal doorgestart en toen stond proefversie er niet.
Eerder op de dag was het me ook niet gelukt/geen geduld
wellicht heb ik het gemist; maar wat houden die CL kaarten nu in? Die met het punt meer.
Als je volgens mij de Ultimate Edition hebt mag je uiteindelijk 1 van de 5 Champion League kaarten kiezen. dit zijn 5 spelers die allemaal een speciaal kaartje hebben met 1+ rating erbij.Leoleo schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:22:
wellicht heb ik het gemist; maar wat houden die CL kaarten nu in? Die met het punt meer.
Geen idee wanneer deze uitkomen
Kleine aanvulling: Champions Edition heeft dat ook.Catterfield schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:26:
[...]
Als je volgens mij de Ultimate Edition hebt mag je uiteindelijk 1 van de 5 Champion League kaarten kiezen. dit zijn 5 spelers die allemaal een speciaal kaartje hebben met 1+ rating erbij.
Geen idee wanneer deze uitkomen
Edit: maar weet je zeker dat dat hier om gaat? Er zijn namelijk vrij veel verschillende van die kaarten volgens FutBin.
[ Voor 13% gewijzigd door Azaruc op 21-09-2018 15:41 ]
Volgens mij krijg je de keuze uit 5 random kaartenAzaruc schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:40:
[...]
Kleine aanvulling: Champions Edition heeft dat ook.
Edit: maar weet je zeker dat dat hier om gaat? Er zijn namelijk vrij veel verschillende van die kaarten volgens FutBin.
Xbox glitch voor unlimited trial werkt btw nogsteeds als mensen dat niet wisten
Op 1 of andere manier wil het mij niet lukken... Tips?krosis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:04:
Begint toch wel weer te kriebelen als ik hoor dat veel al kunnen spelen maar als PS4 speler is het nog even geduld hebben. Wel alvast een start teampje gemaakt. Totaal geen geluk met de packs tot nu toe dus het hele team heeft maar 5700 gekost! Maar dit is best een leuke selectie heb er wel even over nagedacht, misschien een tip voor anderen met weinig geld om als (2e) team te gebruiken:
https://www.futbin.com/19/squad/7749
Hoogtepunten van het team zijn deze spelers:
Georgiy Dzhikiya: Filter op centrale verdedigers in futbin op 82 pace en 77 defending en je vindt alleen maar icons + Varane en Manolas.... Ohh en deze speler dus! Als pace nog steeds zo belangrijk is voor verdedigers als in Fifa 18 dan is dit een topper voor discard!
Fedor Smolov: In Fifa 18 was dit echt een goede speler! Qua traits redelijk vergelijkbaar met Son. Het is dus een beetje een gokje maar als je alleen naar zijn skills kijkt is het al een goede speler.
Mário Fernandes: Gewoon een goede rechtsback die in een andere competitie bij de start een stuk duurder zou zijn geweest.
Alan Dzagoev: Allround middenvelder met een hoop stats: 447.
Morgan Sanson: Zelfde als Dzagoev met zelfs nog iets meer 454 (beste non rare middenvelder van het spel).
Valère Germain: Traits tries to beat defensive line en finesse shots! Daarnaast nog 91 agility! Dat klinkt best goed!
Alexandr Samedov: Early crosser en verder redelijk allround.
Guilherme Alvim Marinato: Een lange keeper die best goede reviews had in Fifa 18
Gradel (vooral snel), Amavi en Perrin zijn verder opvulling. Het Franse gedeelte van het team kan dus nog wel wat verbeterd worden maar ik denk dat je voor dit geld niet snel een beter team bij elkaar krijgt.
Georgiy Dzhikiya: Filter op centrale verdedigers in futbin op 82 pace en 77 defending en je vindt alleen maar icons + Varane en Manolas.... Ohh en deze speler dus! Als pace nog steeds zo belangrijk is voor verdedigers als in Fifa 18 dan is dit een topper voor discard!
Fedor Smolov: In Fifa 18 was dit echt een goede speler! Qua traits redelijk vergelijkbaar met Son. Het is dus een beetje een gokje maar als je alleen naar zijn skills kijkt is het al een goede speler.
Mário Fernandes: Gewoon een goede rechtsback die in een andere competitie bij de start een stuk duurder zou zijn geweest.
Morgan Sanson: Zelfde als Dzagoev met zelfs nog iets meer 454 (beste non rare middenvelder van het spel).
Valère Germain: Traits tries to beat defensive line en finesse shots! Daarnaast nog 91 agility! Dat klinkt best goed!
Guilherme Alvim Marinato: Een lange keeper die best goede reviews had in Fifa 18
Gradel (vooral snel), Amavi en Perrin zijn verder opvulling. Het Franse gedeelte van het team kan dus nog wel wat verbeterd worden maar ik denk dat je voor dit geld niet snel een beter team bij elkaar krijgt.
Netjes pik. Zo te zien goed uitgedacht allemaal.sjakieman schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:04:
Begint toch wel weer te kriebelen als ik hoor dat veel al kunnen spelen maar als PS4 speler is het nog even geduld hebben. Wel alvast een start teampje gemaakt. Totaal geen geluk met de packs tot nu toe dus het hele team heeft maar 5700 gekost! Maar dit is best een leuke selectie heb er wel even over nagedacht, misschien een tip voor anderen met weinig geld om als (2e) team te gebruiken:
Heb zelf voorlopig het volgende team, en win zowel offline als online nagenoeg alles, dus so far so good:
https://www.futbin.com/19/squad/22721
Mijn indruk is dat pace niet meer zo relevant is als in Fifa 18, maar nog steeds wel belangrijk.
De grote snelle mensen (zoals Morata en Wilson) zijn dus de meta.
Verder is legendarisch in squad battles een stuk pittiger geworden.
Valt me helaas wel op dat er ontzettend veel mensen zijn die al de calcio A, Premier League en Bundesliga super squads hebben met o.a. Jesus, Werner, Savic, Immobile, Firmino etc.
Verwijderd
Review van IGN dat zeer positief is over FIFA.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2018 08:11 ]
Als je naar het startscherm gaat (of de app opnieuw opstart) zie je een melding dat er een storing is m.b.t. de daily gifts en dat het z.s.m. hersteld wordt.RR21 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:30:
Geen daily gifts vandaag in de web app? 🤔
Thanks!El Profesor schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:55:
[...]
Als je naar het startscherm gaat (of de app opnieuw opstart) zie je een melding dat er een storing is m.b.t. de daily gifts en dat het z.s.m. hersteld wordt.
Ik ben zo slecht :-P wordt echt keihard gepompt online hahaha.. dat wordt weer uren investeren om mijn jiveau op te krikken
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Dus de prijzen gaan straks omhoog op de PS4?
Ben nu lekker aan het traden met 83/84 rated spelers, inkopen voor 2k en verkopen voor 2,4 a 2,5k.. Handig om een paar te bewaren voor dinsdag denken jullie?
Ben nu lekker aan het traden met 83/84 rated spelers, inkopen voor 2k en verkopen voor 2,4 a 2,5k.. Handig om een paar te bewaren voor dinsdag denken jullie?
Verwijderd
ik heb dit team in elkaar gestoken na wat puzzelen om mee te starten volgende week.
http://www.futbin.com/19/squad/26420
Wat denken jullie ervan ?
http://www.futbin.com/19/squad/26420
Wat denken jullie ervan ?
Ja leg even uit dan hoe jij het precies doet. Ik heb uren nodigkrosis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:04:
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
krosis in "[Multi] FIFA 19 Ultimate Team"Royz schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:27:
[...]
Ja leg even uit dan hoe jij het precies doet. Ik heb uren nodig
Ah, maar ik kom niet eens meer in het menu want mijn tijd is op
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Aii das jammer, als je er 5 euro voor over hebt kan je volgens mij op andere account EA access kopen ofzo waardoor je nieuwe uren krijgt. Weet niet zeker hoe die werkt, dat moet je ff googlen. Ik zit nogsteeds op 9 uur over.Royz schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:17:
[...]
Ah, maar ik kom niet eens meer in het menu want mijn tijd is op
Tsja bij mij werkt het na 3 - 8 keer tot nu toe. Misschien even met rust laten en later proberen?shoombak schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:31:
[...]
Voor mij werkt dat echt met geen mogelijkheid, of moet ik na 10x door blijven proberen?
In ander nieuws, dit is mijn nieuwe Nederlandse ploeg!
http://prntscr.com/kxd51k
subs:
http://prntscr.com/kxd56f
Ben er best blij mee. Depay en Promes zijn echt beesten.
Lekker hoor! Ik zit helaas bij het PS4 gepeupel, dus moet het doen zonder early access.krosis schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:58:
[...]
Tsja bij mij werkt het na 3 - 8 keer tot nu toe. Misschien even met rust laten en later proberen?
In ander nieuws, dit is mijn nieuwe Nederlandse ploeg!
http://prntscr.com/kxd51k
subs:
http://prntscr.com/kxd56f
Ben er best blij mee. Depay en Promes zijn echt beesten.
Tot nu toe er dit van kunnen maken:
https://www.futbin.com/19/squad/27558
Zodra het spel uit is heb ik in ieder geval een team wat redelijk mee lijkt te kunnen gaan. Maar upgrades heb ik zeker nodig voor Cabella, Veretout, Germain, en Perrin. De rest lijkt me redelijk steady.
Werkt nogkrosis schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:08:
Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen maar er is een truuk om je 10 uur trial te glitchen zodat er geen tijd vanaf gaat.
1. Start game, rechtsonder zie je EA Access Trial staan
2. Druk op xbox knop en sluit fifa 19 af (naar dashboard, dus naar fifa icoontje gaan in de linkerlijst - klik op start knop, druk dan op de laatste optie (aflsuiten))
3. Start fifa
4. Zodra je de trial popup ziet druk op B
5. Repeat totdat je ipv EA Access Trial, Fifa 19 ziet staan rechtsonder.
Kostte mij 8 pogingen ofzo
edit: Net Naby Keita gepacked! Perfect voor mijn Liverpool squad :):)
edit2: even geverifieerd. Ik fifa 19 weer afgesloten en hij zei inderdaad dat ik daarna nog 9u over had. terwijl ik de game de hele ochtend aan heb staan. Dit keer kostte het me 3 pogingen om weer fifa 19 rechtsonder te krijgen.
Net na een keertje of 10 eindelijk gelukt.
Precies volgens deze beschrijving gedaan.
Fifa 19 voor de ps4 kan je zeker geen 10 uur spelen ?
Hoe dan precies heb het meer als 10x gedaan
Ik start het spel druk gelijk op de rode knop (b)
Wacht tot ik een taal kan kiezen en dan weer proef versie
En het is wederom feest op de PC versie. Game crasht op random momenten en gaat dan naar bureaublad.
Stond zojuist met 7-3 voor in de laatste minuten, bam, crash.
Erg fijn weer EA. Fijn dat ze altijd zo lekker betrokken zijn bij de PC community..
Erg fijn weer EA. Fijn dat ze altijd zo lekker betrokken zijn bij de PC community..
Ik pack zojuist Kevin de Bruyne uit een 7.5k pakje. Keep or sell ? Hij is nu 325k op de Xbox.
Even een klein vraagje tussendoor, ik ben nu fifa 19 aan het downloaden via de origin ea acces premier voor 15 euro. als ik beslis het spel halverwege volgende maand pas te kopen vervalt dan mijn progress in Ultimate team?
Heb hier al over de 20 uur erin zitten op pc en nog geen 1 crash gehad hoor.Shreddaaa schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:21:
En het is wederom feest op de PC versie. Game crasht op random momenten en gaat dan naar bureaublad.
Je moet pas op B drukken de seconde dat je de popup[ ziet. Sluit je FIFA ook helemaal af? Dus niet alleen dashboard openen, maar echt op start en dan FIFA afsluiten.ritchiegreb schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:14:
Hoe dan precies heb het meer als 10x gedaan
Houden tot de officiele release, dan gaan de prijzen meestal omhoog. Maar 325k is veel coins.maversne schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:50:
Ik pack zojuist Kevin de Bruyne uit een 7.5k pakje. Keep or sell ? Hij is nu 325k op de Xbox.
[ Voor 11% gewijzigd door El Profesor op 22-09-2018 17:42 ]
Je progress wordt opgeslagen in je EA Fut account dus je kan gewoon verder waar je was lijkt mij.tumtum100 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:53:
Even een klein vraagje tussendoor, ik ben nu fifa 19 aan het downloaden via de origin ea acces premier voor 15 euro. als ik beslis het spel halverwege volgende maand pas te kopen vervalt dan mijn progress in Ultimate team?
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
In Duitsland wordt de PS4 versie van Fifa 19 al verkocht in een gamestore, las dit net op reddit.
Op reddit en andere online fora regent het klachten over crashes.KBE91 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 15:03:
[...]
Heb hier al over de 20 uur erin zitten op pc en nog geen 1 crash gehad hoor.
Prijs jezelf dus maar gelukkig tot dusver.
Edit: inmiddels weer 3 potjes op rij dat ik na een ruime voorsprong in de 2e helft een crash ervaar! Verdomme om gek van te worden!
[ Voor 17% gewijzigd door Solotov op 22-09-2018 17:52 ]
Netjes, speelt 424 nog een beetje lekker?FragDAnvers schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 18:23:
Begonnen vanaf 19/09 op PC.
http://www.imagebam.com/image/983a46981867074
Ik vind het tot nu toe wel lastig spelen, speelde FIFA altijd als pacehoer maar die settings heb ik nog niet gevonden. Gelukkig loopt Butragueno nog 1 op 1, maar het is hard werken. Ik heb het idee dat vooral de middenvelders belangrijk zijn.
Heb al een paar geprobeerd om Butragueno te verkopen, maar tot nu toe hapt niemand...
[ Voor 3% gewijzigd door peeweeherman op 22-09-2018 18:36 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
neen. met de duurdere versies vanaf 25ste. de normale versie 28ste.BlackBarryNL schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 18:38:
Volgens psn start mijn automatisch download de 23e. Kan ik het dan al spelen?
https://www.twitch.tv/fragdanvers
Ja dat klopt wel had alleen verwacht dat ik pas de 25e zou kunnen downloaden van daar de vraag.FragDAnvers schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 19:03:
[...]
neen. met de duurdere versies vanaf 25ste. de normale versie 28ste.
Ik heb nog een aantal fifa points staan.. weet iemand wanneer de grotere packs meestal in de store komen? Net paar 7.5 packs geopend maar was niet heel denderend haha.
Beetje packs geopend die je krijgt bij spelen van de webapp, meteen alles in de verkoop gedaan. Nu al 16k aan coins en het spel begint voor mij dinsdag pas. Heb de ultimate versie besteld dus ben er weer helemaal klaar voor. Grootste uitdaging om dit jaar geen cent meer uit te geven aan fifa punten. Dus dan maar beetje handelen, ben benieuwd of de zelfde tactiek als bij fifa 18 nog werkt. Bijv: totw-spelers kopen bij release en week later verkopen. Sowieso meer spelen loont dit jaar met die division rivals. Doel is om prime-Cruijff te kunnen halen, maar vrees dat hij onbetaalbaar zal zijn.
Nu alvast de spelers kopen die je wilt. Na release gaan ze stijgen.Vestendrie schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 21:02:
Beetje packs geopend die je krijgt bij spelen van de webapp, meteen alles in de verkoop gedaan. Nu al 16k aan coins en het spel begint voor mij dinsdag pas. Heb de ultimate versie besteld dus ben er weer helemaal klaar voor. Grootste uitdaging om dit jaar geen cent meer uit te geven aan fifa punten. Dus dan maar beetje handelen, ben benieuwd of de zelfde tactiek als bij fifa 18 nog werkt. Bijv: totw-spelers kopen bij release en week later verkopen. Sowieso meer spelen loont dit jaar met die division rivals. Doel is om prime-Cruijff te kunnen halen, maar vrees dat hij onbetaalbaar zal zijn.
OTW mogelijk een paar 15K packs maar verder wachten tot Black Friday is de gedachtengangRazz89 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 20:08:
Ik heb nog een aantal fifa points staan.. weet iemand wanneer de grotere packs meestal in de store komen? Net paar 7.5 packs geopend maar was niet heel denderend haha.