Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• risse
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 08:41
@Harribo aan welke hobby geef jij geld uit? Leven en laten leven :)

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:10
Harribo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 19:00:
[...]

Joh eerste keer dat ik tijd heb voor de wl
Ik heb niet zo'n team.

Ik snap ook werkelijk niet dat je zoveel geld geeft aan een vies commercieel ea om alleen maar betere spelers in een voetbal spelletje te verkrijgen.
Waar gaat het over? Ik gun ze echt geen cent.

Enfin hoop dat hij er gelukkig van wordt, ieder zijn keus natuurlijk.
Waarom reageer je dan? Als hij dat geld kan missen... Net wat @Bean77 zelf zegt: de 1 geeft het uit aan stappen, de ander aan drugs, hij aan FIFA. Feit dat hij zich verantwoord vind ik al ver gaan. Echt ouderwets Nederlands: Waar betaald ie nou de huur van? *Shout-out naar Fluitsma en van Tijn!*
risse schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 19:03:
@Harribo aan welke hobby geef jij geld uit? Leven en laten leven :)
Ach Harribo geeft hetzelfde uit, maar besluit dan dat hij alsnog liever op de PC speelt na een nieuwe PS4+Fifa gehaald te hebben :D

@Bean77
FB Ibra !

Bossie wijzigde deze reactie 11-01-2019 19:12 (3%)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

Bossie schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 19:11:
[...]

Ach Harribo geeft hetzelfde uit, maar besluit dan dat hij alsnog liever op de PC speelt na een nieuwe PS4+Fifa gehaald te hebben :D

@Bean77
FB Ibra !
Ja die ibra ziet er echt leip uit :O jammer dat ik net al m'n spelers in de Campbell sbc heb gedrukt

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 05:36
Dacht ik in eerste instantie dat we op de facebook van Zlatan moesten zijn....

• mc-koenoe
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:31
Ik krijg een deja vu naar deze geweldige Ibra: https://www.futbin.com/17/player/18674/Ibrahimovic/
Haha ja! Ik vind m echt hartstikke goed betaalbaar, bijna verrassend. Die gaan we vaak zien als sub gok ik.
Heb de Ibra flashback gedaan kon de verleiding niet weerstaan :P kan hem met 7 chem spelen en tevez nu als supersub ook niet slecht :)

https://www.futbin.com//19/squad/1362789

• SH-FR
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 20-01 11:58
Ha! Ibra Flashback. Perfect samen met Larsson. Daarnaast ook nog Virgil POTM die goed kan linken met mijn onverhandelbare Salah IF. Beter kan niet!

• Shreddaaa
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 00:05
Nu ik Ibra zie voor 210k ongeveer heb ik spijt van Tevez voor iets minder. Wat een ongekend zieke kaart!
ErnstMid schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 20:25:
[...]

Haha ja! Ik vind m echt hartstikke goed betaalbaar, bijna verrassend. Die gaan we vaak zien als sub gok ik.
Heb toen alles in zijn POTM SBC gestopt en daar tot het einde van de cycle meegespeeld :)

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10:08
sjakieman schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 19:02:
[...]

En toch heb jij ze meer centen gegeven dan de meesten hier. Namelijk 2x Fifa 19 gekocht, de rest hier maar 1x.

Ook hoor ik vaak dat je weer veel tijd in SBC's hebt gestopt, dat was toch ook alleen maar om betere spelers te krijgen in een voetbalspelletje? Die tijd had je ook kunnen besteden aan een extra bijbaantje, dus indirect kost het jou ook geld. ;)

En zo te lezen wordt hij inderdaad gelukkiger van Fifa dan jou. Al was dat ook weer niet zo moeilijk...
Die ik ook weer verkocht heb
Ja en als jij hier zit, kost jou dat ook geld :p
Lachen hier. Tere zieltjes als je een mening hebt...

• sjakieman
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20-01 13:37
Harribo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 20:57:
[...]

Die ik ook weer verkocht heb
Ja en als jij hier zit, kost jou dat ook geld :p
Lachen hier. Tere zieltjes als je een mening hebt...
Maakt niet uit dat je die weer verkocht hebt, EA heeft het geld toch al binnen. :)

Ja maar ik zit hier en speel Fifa voor mijn plezier, dus dat dat vrije tijd kost maakt niet uit. Ik stop er verder ook geen geld in maar dat anderen dat doen moeten ze toch zelf weten?

• Harribo
sjakieman schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 21:08:
[...]

Maakt niet uit dat je die weer verkocht hebt, EA heeft het geld toch al binnen. :)

Ja maar ik zit hier en speel Fifa voor mijn plezier, dus dat dat vrije tijd kost maakt niet uit. Ik stop er verder ook geen geld in maar dat anderen dat doen moeten ze toch zelf weten?
Dat mag iemand zeker zelf weten. Maar ik mag er toch een andere mening over hebben?

Whatever... Ik mag nog 5 potjes wl. Hoop dat ik er nog 1 win

• jerommeke96
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 20-01 20:01
Controle vereist op de web app......doet die puzzel het niet.......al een uur lang.
Ze kunnen echt helemaal niks daar pfffff

• ajaxalex
  • Registratie: juli 2015
  • Nu online

ajaxalex

`Kroon

Harribo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 21:11:
[...]

Dat mag iemand zeker zelf weten. Maar ik mag er toch een andere mening over hebben?

Whatever... Ik mag nog 5 potjes wl. Hoop dat ik er nog 1 win
Mooi, kunnen we morgen een potje spelen op de pc, add je mij nog even!

• Xamsix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 01:04
Al een stuk beter inderdaad! Ik vond op CAM Eriksen wel vrij fijn, drna geupgrade naar de Bruyne. Maar Firmino is ook een optie.

PSN/Steam: Xamsix

• Fraaank
Was begonnen aan de POTM van Dijk. Zag dat het wel een duur geintje aan het worden was (wel 2 SBCs ervan gedaan). Ga nu even een zooi spelers verkopen en zijn RTTF kopen voor rond de 650-700k. Lijkt me beter dan er nu 500k in dumpen.

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 09:01
Shreddaaa schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 20:38:
Nu ik Ibra zie voor 210k ongeveer heb ik spijt van Tevez voor iets minder. Wat een ongekend zieke kaart!
Ach Ibra is net een vrachtwagen en nog slechter te linken dan Tevez. Ik zou zeker Tevez prefereren.

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Nu online
Heb zelf denk ik 100 euro uitgegeven aan packs.
Als ik reken hoeveel minuten ik FIFA speel tov uitgave in euro(cent) , is en blijft FIFA een van de betere investeringen.

Spiderman kostte ook 60 euro, maar uitgespeeld en klaar... max 10 uur. FIFA Ultimate en 100,- aan packs en nu ruim 500 wedstrijden onderweg... (12 min per potje en gespeel met Companion app met SBC’s)

Kortom redelijk Value for money
(Nu nog wat meer packluck ....)

wijze woorden

Jack_Mojo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 23:22:
[...]

Ach Ibra is net een vrachtwagen en nog slechter te linken dan Tevez. Ik zou zeker Tevez prefereren.
Kan nog niet echt met hem overleg hoewel ik ook zware potjes had.
Met zijn schot is in ieder geval niets mis :)

• El Profesor
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22:38
Casillas gehaald, nog geen wedstrijd mee gespeeld komt die Ibra sbc. Houden of de grinder is voor Ibra?

I like how you keep the mouse running...

• Schuimpje
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21-01 20:46

Schuimpje

Couch Warrior

Bean77 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 18:50:
Omdat het kan?

Anderen hebben van die Japanse visjes in hun achtertuin liggen of hebben een mooie postzegelverzameling of kopen tig games per jaar of zitten in mooi huis op de max max van hun hypotheek of......
Bovenal vind ik het gewoon leuk.

Dat ruig doen snap ik wel. Als iemand nieuw is die dit leest kan ik mij voorstellen dat het zo overkomt. Ik loop al even mee in met dit spel en heb in het verleden vaker mijn team van dat moment gepost. Toen schrokken mensen soms ook wel van de spelers die erin zaten. Dus speciaal voor hun was de opmerking ;)

Ik heb geen beeld dat je jaloers bent hoor. En daarover denken maak ik me al helemaal niet druk om :)

Maar bovenal heb ik fun wat ik doe. Soms leuke winnen, soms pijnlijk weggeveegd worden en regelmatig drukmaken over de gameplay. Maar ach, it's all in the game zeiden ze ooit.
Je hebt groot gelijk. Anyways geweldig team hoor!

Ik geef m’n geld bijvoorbeeld uit aan limited edition sneakers, ben ik misschien nog wel gekker haha!

PS4 Pro | Sony 55XE9305 | 2.0 B&W 685S2 + Denon PMA-30 | PSN: Drukfout

Bossie schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 19:11:
[...]

@Bean77
FB Ibra !
FB Ibra? Damn die heb ik helemaal niet gezien. Kan niet eens meer rustig een film kijken.
Marksman erop en knallen. Moet hem eigenlijk wel halen. Poeh wel duur......
Doe lief en speel niet op de man.

exactor it wijzigde deze reactie 12-01-2019 17:30 (35%)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• sjakieman
Wilde toch wel een TOTY speler halen maar de Gea en Marcelo waren de enigsten die ik kon betalen. Marcelo leek me wel een leuke combi op cdm met Ballack... Alleen die H/L workrate... Toch maar gedaan en moet toch terug komen op mijn opmerkingen over Pogba. Zelfs met H/L merk ik weinig verschil met Ballack die M/H heeft. Had al het idee dat workrates minder belangrijk waren maar dat blijkt wel nu. Op stay back blijft ie voornamelijk achter (eigenlijk zelfs nog wat teveel!).

9 van de 10 nu gewonnen met dit team:
https://www.futbin.com/19/squad/4020848
sjakieman schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 01:17:
Wilde toch wel een TOTY speler halen maar de Gea en Marcelo waren de enigsten die ik kon betalen. Marcelo leek me wel een leuke combi op cdm met Ballack... Alleen die H/L workrate... Toch maar gedaan en moet toch terug komen op mijn opmerkingen over Pogba. Zelfs met H/L merk ik weinig verschil met Ballack die M/H heeft. Had al het idee dat workrates minder belangrijk waren maar dat blijkt wel nu. Op stay back blijft ie voornamelijk achter (eigenlijk zelfs nog wat teveel!).

Je kan ook een linksback als sub inbrengen en dan Marcelo overal in je team verplaatsen.

FB Ibra is binnen. Kost me 20-22k excl packs. Eindelijk die waardeloze rode IF's ingeleverd (behalve fernandinho)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• sjakieman
Bean77 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 01:28:
[...]

Je kan ook een linksback als sub inbrengen en dan Marcelo overal in je team verplaatsen.

FB Ibra is binnen. Kost me 20-22k excl packs. Eindelijk die waardeloze rode IF's ingeleverd (behalve fernandinho)
Ja dat is ook een optie maar heb toch graag die extra wissel achter de hand. Als ik 4231 speel dan staat Paulinho als linksback en Marcelo als linker CAM. Werkt ook goed! Heb deze Fifa al vaker met middenvelders als back gespeeld, geen probleem. Allan doet dat in mijn 2e team geweldig en die zou hier ook kunnen staan. Heb ook nog Hulk IF op de transferlijst, die kan er eventueel ook nog in, zeker in een 352. In de 4231 staat dan Kondogbia als linksback...

Hoe bevalt Keane trouwens? Die zou ik misschien ook nog wel kunnen maken met mijn untradables en mijn restje geld. Zeker als ik nog even door ga met die Premium La Liga upgrades.

sjakieman wijzigde deze reactie 12-01-2019 01:41 (10%)

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09:26

Leoon.

waka waka hey hey

Bean77 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 18:50:

Dan heb je nog nooit naar Castro gekeken zeker? Honderd duizenden FP's en dan maar 2 of 3 van die gasten packen geloof ik. Tsja dan kan je wel meer pech hebben ;)
Maar voornamelijk is het een kunst om op tijd te kopen/verkopen etc. Alleen daardoor verdien je al heel veel coins.
Dat is ook weer zo. Kijk die filmpjes niet maar het zal belachelijke lage kans zijn idd! Ik overweeg elk jaar om er op begin wat geld in te stoppen voor een vliegende start en doe 't dan elk jaar weer niet. Twijfel kont :w. Heb dan daarnaast ook nog wel een relatieve dure hobby met m'n whisky flessen en vriendin er naast :+

De IFs kopen door al die SBCs wel heel lekker. Ben bijna uitverkocht had er 69 met elk rond de 5k marge. Nu in de huidige markt inkopen lijkt me qua IFs niet verstandig. Jij of iemand anders tips voor investeringen atm?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• risse
sjakieman schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 01:17:

Nice! Is dit het bewijs dat chemistry geen reet uitmaakt? :)

• Traeces
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 20-01 17:53
Gister avond voor de 2de keer aan de wl begonnen in FIFA 19.

Even snel 5 potjes gespeeld 3 winst 2 verloren :) 2 x verlies was ook terecht tegenstander was veel beter :)

Vanmiddag er eens even goed voor gaan zitten , hoop zilver 1 te kunnen halen :)

• sjakieman
risse schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 08:47:
[...]

Nice! Is dit het bewijs dat chemistry geen reet uitmaakt? :)
Nee dat was ingame. Ik start in een 433: https://www.futbin.com/19/squad/4029641

Alleen Marcelo en Mathieu op 8, de rest op 10. Met Casemiro ipv Paulinho zou ik ook Marcelo nog op 10 hebben maar wil niet met Casemiro en Kondogbia tegelijk spelen.

sjakieman wijzigde deze reactie 12-01-2019 09:53 (15%)

• lonehitman
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 23:10
RFRF schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 20:57:
Ik las deze week iets over Icon crafting. Nu heb ik al mijn untradable spelers inmiddels in de upgrade gestopt (heel veel) en als beste Kompany en Lloris gekregen en verder heel veel 83 rated spelers. Nu heb ik echter nog enorm veel gouden tradeable spelers in mijn club staan (zowel 400 rare als non rare). Zouden jullie deze ook in de upgrade stoppen of is het handiger om deze gewoon te verkopen en de coins te pakken? Heb niet zoveel ervaringen met handelen en SBCs maar heb wel al heel wat nuttige dingen voorbij zien komen op dit forum.
in de upgrade gestopt? Wat bedoel je daarmee?

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

sjakieman schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 09:49:
[...]

Nee dat was ingame. Ik start in een 433: https://www.futbin.com/19/squad/4029641

Alleen Marcelo en Mathieu op 8, de rest op 10. Met Casemiro ipv Paulinho zou ik ook Marcelo nog op 10 hebben maar wil niet met Casemiro en Kondogbia tegelijk spelen.
Heh kante in de spits in je in game formatie?

Haha huh ik haal even wat door elkaar. Dat zag ik bij iemand anders.

Leoon. wijzigde deze reactie 12-01-2019 10:03 (8%)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Ghengis
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 09:02
Pack zojuist Griezmann uit n TOTY pakketje, zijn gewone kaart maar alsnog prima natuurlijk 😁

• risse
Gaat de NIF van Messi nog eens zakken denken jullie? Hangt al eeuwen rond de 850k...

• Harribo
Ghengis schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:33:
Pack zojuist Griezmann uit n TOTY pakketje, zijn gewone kaart maar alsnog prima natuurlijk 😁
Lekker... Oh die is zooo goed als ik er tegen speel.
Had al zitten denken om hem te halen en mijn hele team om te bouwen

Maar ga nu voor vrsajlko sbc. Niet duur ook.
Daarvoor moet ik wel oa 10 12 online losse wedstrijden winnen waarin ik scoor met serie a spelers voor zijn toty versie. Kwam later pas achter. Die kan dan weer in de de sbc.
Opletten dus mensen ! ;)
Had nog een ucl versie liggen, mooi ff met winst verkocht :)

Trouwens had kante laatst in de spits gebruikt. Ging nog niet eens zo slecht.

Grappige is dat ondanks dat mijn wl slecht gaat, er wel 1 speler zich onttrekt uit die malaise.
Swap Lasagna. Scoort gewoon elke wedstrijd.
Prime Shearer, fb tevez, Icardi zie ik niet.

Hij scoorde zelfs met een kopbal uit een snoekduik. Boven in de hoek.
En dan geen duik naar het doel toe maar evenwijdig aan het doel.
Mooiste goal tot nu toe. Helaas geen video

Harribo wijzigde deze reactie 12-01-2019 14:26 (26%)

• Engelen87
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 08:23
Volgens mij kan ik mijn team niet echt meer upgraden zonder icons. Een IF van Alex Sandro zou nog een goede aanwinst zijn, maar verder? Of zie ik er eentje over het hoofd:

Het duo Benatia - Manolas werkt prima, ik weet niet of ik daar nog iets in moet aanpassen. En Sczczcezszczny vs Handanovic, voorlopig heeft die Pool de boel goed dichtgetimmerd. IJzersterk in 1-op-1 en afstandschoten ook redelijk.

https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/4031972

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 09:59

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Harribo schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:58:
[...]
...
Daarvoor moet ik wel oa 12 online losse wedstrijden winnen waarin ik scoor met serie a spelers voor
...
ftfy :P
Zo, nog vijf potjes te spelen waarvan er twee gewonnen moeten worden voor goud 2, ben benieuwd.

Zlatan loopt bijna 1:1 in de wl en kan niet klagen over Casillas. Heeft zeker aantal punten gepakt.

Misschien dat ik nog overstap op de Gea als er weer wat coins zijn maar voor nu staat het eigenlijk wel goed.

• ajaxalex
  • Nu online

ajaxalex

`Kroon

Nog mensen op de PC die tijd hebben voor de swap objective?
Add me dan even: kroonalex

• Shreddaaa
ajaxalex schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:51:
Heb zondagavond mogelijk tijd.
Wat is de objective?
Leoon. schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 08:45:
[...]

Dat is ook weer zo. Kijk die filmpjes niet maar het zal belachelijke lage kans zijn idd! Ik overweeg elk jaar om er op begin wat geld in te stoppen voor een vliegende start en doe 't dan elk jaar weer niet. Twijfel kont :w. Heb dan daarnaast ook nog wel een relatieve dure hobby met m'n whisky flessen en vriendin er naast :+

De IFs kopen door al die SBCs wel heel lekker. Ben bijna uitverkocht had er 69 met elk rond de 5k marge. Nu in de huidige markt inkopen lijkt me qua IFs niet verstandig. Jij of iemand anders tips voor investeringen atm?
Vliegende start heeft mij wel geholpen door overal een stap voor te zijn. In het begin veel goedkoper david silva's, busquets en pique's gekocht die op een gegeven moment bijna 3x zoveel waard werden. Vele miljoenen daarmee binnen gesleept en die vervolgens weer geinvesteerd in topspelers die nog relatief goedkoop waren. Die na een tijdje ook weer met winst gekocht en vervolgens geinvesteerd in Icons (prime eusebio voor bijv 1,6mln en verkocht destijds voor 3,8 mln). Dan kom je uiteindelijk wel op een team als de mijne uit.

Toevallig, whisky hobby heb ik ook, stuur je wel ff een pm ;)

• Fraaank
Ik misschien wel even deze week. Denk dat het dan slim is om het volgende proberen als we als Tweakers onder elkaar spelen:

Match starten, speler 1 scoort met een speler van de Serie A, speler 2 verlaat de wedstrijd. Dan even kijken of speler 1 er inderdaad een wedstrijd bij heeft gekregen voor de weekly objective. Als dat zo is, kunnen wij Tweakers elkaar met een kwartiertje tijd elkaar helpen! Kom vanmiddag/vanavond online, dan kan ik het wel even testen met iemand!

• ajaxalex
  • Nu online

ajaxalex

`Kroon

Fraaank schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 12:29:
[...]

Ik misschien wel even deze week. Denk dat het dan slim is om het volgende proberen als we als Tweakers onder elkaar spelen:

Match starten, speler 1 scoort met een speler van de Serie A, speler 2 verlaat de wedstrijd. Dan even kijken of speler 1 er inderdaad een wedstrijd bij heeft gekregen voor de weekly objective. Als dat zo is, kunnen wij Tweakers elkaar met een kwartiertje tijd elkaar helpen! Kom vanmiddag/vanavond online, dan kan ik het wel even testen met iemand!
Top doen we!
Goud twee gehaald! :) Nu maar weer alles op investeringen zetten en kijken hoe lang we nodig hebben om een icon bij elkaar te sparen.
FB Ibra in mijn team gezet ten koste van Reus 90.
Bij zijn debuut in de 3e minuut gelijk een goal en daarna een 2e. Tegenstander vond het in de rust wel genoeg.
Ibra voelt wat houterig aan, maar rond de 16 is hij erg dodelijk (zoals ook zijn betere kaarten in eerdere fifa's waren). Ik ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt met zijn stamina (71), maar ik wissel hem dan voor Tevez voor het laatste gedeelte. Ik twijfelde tussen een marksman of hunter, maar toch voor de laatste gegaan.
Zeker een aanrader als je hem in je team kunt gebruiken (heb o.a. fb casillas in zijn sbc gegooid)

• cubert20
  • Laatst online: 21-01 21:55
Engelen87 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:14:
Volgens mij kan ik mijn team niet echt meer upgraden zonder icons. Een IF van Alex Sandro zou nog een goede aanwinst zijn, maar verder? Of zie ik er eentje over het hoofd:

Het duo Benatia - Manolas werkt prima, ik weet niet of ik daar nog iets in moet aanpassen. En Sczczcezszczny vs Handanovic, voorlopig heeft die Pool de boel goed dichtgetimmerd. IJzersterk in 1-op-1 en afstandschoten ook redelijk.

https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/4031972
Wel grappig dat we een aardig vergelijkbare squad hebben.
https://www.futbin.com/19/squad/3772932
Ben zelf ook aan het bedenken wat ik nog kan kopen wat echt een versterking is.

• risse
Bean77 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 12:18:
[...]

Vliegende start heeft mij wel geholpen door overal een stap voor te zijn. In het begin veel goedkoper david silva's, busquets en pique's gekocht die op een gegeven moment bijna 3x zoveel waard werden. Vele miljoenen daarmee binnen gesleept en die vervolgens weer geinvesteerd in topspelers die nog relatief goedkoop waren. Die na een tijdje ook weer met winst gekocht en vervolgens geinvesteerd in Icons (prime eusebio voor bijv 1,6mln en verkocht destijds voor 3,8 mln). Dan kom je uiteindelijk wel op een team als de mijne uit.

Ik ga met Fifa 20 ook instappen op dag 1 en gelijk packs kopen, ik ben nu pas 1 nov ingestapt. Te laat om flinke klappers met handelen te maken.

Had jij die versie waarmee je 3 dagen eerder kon spelen? Of in de app alvast gestart?
risse schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:00:
[...]

Ik ga met Fifa 20 ook instappen op dag 1 en gelijk packs kopen, ik ben nu pas 1 nov ingestapt. Te laat om flinke klappers met handelen te maken.

Had jij die versie waarmee je 3 dagen eerder kon spelen? Of in de app alvast gestart?
Ik had de ultimate versie. Voornamelijk ivm de wekelijkse packs, maar heb er sinds fifa 16 geen enkele bijzondere speler uit gehaald.

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 23:18
Zijn er mensen die voor de potm van dijk gaan? Of kan je net zo goed zijn sif versie pakken. Die is tenminste nog tradeable.

• Engelen87
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 08:23
cubert20 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 12:49:
[...]

Wel grappig dat we een aardig vergelijkbare squad hebben.
https://www.futbin.com/19/squad/3772932
Ben zelf ook aan het bedenken wat ik nog kan kopen wat echt een versterking is.
Nainggolan had ik ook lange tijd, maar moest het omgooien toen Tevez kwam. Daardoor paste het niet meer qua chem en werd het Matuidi. Nainggolan is nu de buffelende invaller als Dybala moe gestreden is.

Hoe bevalt Skriniar?

• cubert20
  • Laatst online: 21-01 21:55
Engelen87 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:48:
[...]

Nainggolan had ik ook lange tijd, maar moest het omgooien toen Tevez kwam. Daardoor paste het niet meer qua chem en werd het Matuidi. Nainggolan is nu de buffelende invaller als Dybala moe gestreden is.

Hoe bevalt Skriniar?
Bevalt mij wel goed, zit er vaak wel tussen. Maar verdedigen is niet mijn sterkste punt :)

• Wii4all
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:58:
[...]

Lekker... Oh die is zooo goed als ik er tegen speel.
Had al zitten denken om hem te halen en mijn hele team om te bouwen

Maar ga nu voor vrsajlko sbc. Niet duur ook.
Daarvoor moet ik wel oa 10 12 online losse wedstrijden winnen waarin ik scoor met serie a spelers voor zijn toty versie. Kwam later pas achter. Die kan dan weer in de de sbc.
Opletten dus mensen ! ;)
Had nog een ucl versie liggen, mooi ff met winst verkocht :)

Trouwens had kante laatst in de spits gebruikt. Ging nog niet eens zo slecht.

Grappige is dat ondanks dat mijn wl slecht gaat, er wel 1 speler zich onttrekt uit die malaise.
Swap Lasagna. Scoort gewoon elke wedstrijd.
Prime Shearer, fb tevez, Icardi zie ik niet.

Hij scoorde zelfs met een kopbal uit een snoekduik. Boven in de hoek.
En dan geen duik naar het doel toe maar evenwijdig aan het doel.
Mooiste goal tot nu toe. Helaas geen video
Ik wil de sbc ook doen alleen die losse online wedstrijden liggen me niet speel te weinig en online meestal doe ik dan rivals...

Burp

• Harribo
heb je ook verzoek gestuurd.
ff kijken wanneer we spelen ok?
Wii4all schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:31:
[...]
Ik wil de sbc ook doen alleen die losse online wedstrijden liggen me niet speel te weinig en online meestal doe ik dan rivals...
Ja ik heb dit weekend veel tijd dus kan er eens voor zitten maar zoveel verplichte potjes is wel een opgave hoor. Heb nu 6 gewonnen.

Harribo wijzigde deze reactie 12-01-2019 15:19 (42%)

• bbblije
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10:14
Ik krijg er geen doelpunt in met Aguero, ligt me niet. Zit te denken de boel om te gooien en Mbappe te halen. Moet er dan wel een beetje voor bloeden, POTM van Dijk heeft zijn prijs genekt.

van: https://www.futbin.com/19/squad/2220319 naar: https://www.futbin.com/19/squad/4041155

Of zeggen jullie, dit is echt beduidend minder, niet doen! Keep up the work en blijven oefenen, ligt niet aan je team of Aguero.

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

• Razz89
  • Registratie: januari 2017
  • Nu online
Ongelofelijk.. maatje van me packt net ff toty de bruyne uit een pack van die zlatan sbc!!
#waar is mijn geluk🤣

• risse
Bean77 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:13:
[...]

Ik had de ultimate versie. Voornamelijk ivm de wekelijkse packs, maar heb er sinds fifa 16 geen enkele bijzondere speler uit gehaald.
Wat voor packs krijg je dan? Wekelijks eentje toch?

• Fraaank
risse schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:19:
[...]

Wat voor packs krijg je dan? Wekelijks eentje toch?
2 premium gold packs (15k packs volgens mij). Je kunt met die versie ook eerder spelen.

• Valandil
  • Nu online
Als je dus voor die swapkaart 3 potjes vriendschappelijk seizoen online speelt en na een snelle 1-1 de wedstrijd stopt. Telt dat dan?

Zo ja?
Iemand even zin om snel 3 x 1-1 te spelen? (PS4)

Online id: zosas

Valandil wijzigde deze reactie 12-01-2019 16:43 (6%)

wijze woorden

Fraaank schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:26:
[...]

2 premium gold packs (15k packs volgens mij). Je kunt met die versie ook eerder spelen.
2 jumbo gold,

nog 3 weken en dan zit dat er ook op :)

bvbal79 wijzigde deze reactie 12-01-2019 17:04 (9%)

bbblije schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 15:33:
Ik krijg er geen doelpunt in met Aguero, ligt me niet. Zit te denken de boel om te gooien en Mbappe te halen. Moet er dan wel een beetje voor bloeden, POTM van Dijk heeft zijn prijs genekt.

van: https://www.futbin.com/19/squad/2220319 naar: https://www.futbin.com/19/squad/4041155

Of zeggen jullie, dit is echt beduidend minder, niet doen! Keep up the work en blijven oefenen, ligt niet aan je team of Aguero.
Vind dat tweede team er wel toffer uitzien :) sowieso niet beduidend minder in ieder geval.

• Valandil
  • Nu online
Valandil schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:32:
Als je dus voor die swapkaart 3 potjes vriendschappelijk seizoen online speelt en na een snelle 1-1 de wedstrijd stopt. Telt dat dan?

Zo ja?
Iemand even zin om snel 3 x 1-1 te spelen? (PS4)

Online id: zosas
Je moet denk ik de wedstrijd uitspelen

Of die quit krijgt de punten niet

Valandil wijzigde deze reactie 12-01-2019 17:15 (4%)

wijze woorden

• Fifamaster
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 09:08
Denk dat je 3 aparte moet hebben want we hebben er wel 1

• Fifamaster
Hoeveel heb jij er?

• Valandil
  • Nu online
2

Misschien ligt het aan wie stopt... krijgt die misschien juist niets.

Dus ik moet 2 x stoppen en jij nog 1 keer

Excuses voor de slow chat :)

Valandil wijzigde deze reactie 12-01-2019 17:25 (98%)

wijze woorden

• t mac
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 08:47
Ik speelde vandaag tegen iemand met Toty Marcelo op CDM. Wat een beest. :X

• Valandil
  • Nu online
Fifamaster schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:17:
Denk dat je 3 aparte moet hebben want we hebben er wel 1
Thx mate!!
Is gelukt d:)b

wijze woorden

• Fraaank
Valandil schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:10:
[...]

Je moet denk ik de wedstrijd uitspelen

Of die quit krijgt de punten niet
Net met @ajaxalex even gedaan. In totaal 6 potjes voor nodig gehad, maar wel 6 potjes die je kunt leaven na 1 goal. Om en om in een wedstrijd scoren, en daarna leaved de andere. We waren met 10 minuten klaar geloof ik (het valt niet mee om te scoren haha).

• Valandil
  • Nu online
Fraaank schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:45:
[...]

Net met @ajaxalex even gedaan. In totaal 6 potjes voor nodig gehad, maar wel 6 potjes die je kunt leaven na 1 goal. Om en om in een wedstrijd scoren, en daarna leaved de andere. We waren met 10 minuten klaar geloof ik (het valt niet mee om te scoren haha).
Ja klopt. De persoon die quit, krijgt inderdaad de goal niet.
Kleine 10 minuten voor een kaart en weer een stap dichterbij Dembele.

Gelukkig hebben we tweakers met genoeg fifa spelers online :)

wijze woorden

• PetrCech_3
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 21-01 11:40
De eerste serie van 150 packs gaat geopend worden! http://www.twitch.tv/petrcech_3 voor de liefhebbers!
PetrCech_3 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:53:
De eerste serie van 150 packs gaat geopend worden! http://www.twitch.tv/petrcech_3 voor de liefhebbers!
Haha het commentaar :') schitterend! '11 kijkers!!!!!!'

Ik ga niet verder kijken maar duim wel voor je ;)

• Harribo

Aguero kon ik ook weinig mee itt fut 18. Toen was hij voor mij echt een killer

Tweede team ziet er goed uit. Weet alleen niet hoe lacazette presteert

Harribo wijzigde deze reactie 12-01-2019 18:10 (5%)

• mar101
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21-01 16:52

Zelf heb ik nooit met Aguero gespeeld, maar op papier lijkt me het tweede team zeker geen achteruitgang. Er zitten allemaal spelers in waar ik zelf prima ervaringen mee heb, Griezmann, Mbappe, Laca, Kondogbia en Alex Sandro.

Het soort spitsen wat je fijn vindt is wel een persoonlijk ding en afhankelijk van je speelstijl. Ik heb een tijd met Ben Yedder IF gespeeld, hij had veel sterke punten, maar begon me te storen dat hij wel erg makkelijk van de bal werd gezet, misschien ook wel een probleem bij Aguero. Bij Griezmann en later Futmas Laca had ik daar veel minder last van.

Er zijn ook spelers die zweren bij targetman spitsen zoals Kane of Lukaku, maar ik kan daar zelf niks mee. Voelen veel te lomp aan voor mijn gevoel. Ook een reden waarom ik de Ibra SBC niet ga doen.

• PetrCech_3
ErnstMid schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:00:
[...]

Haha het commentaar :') schitterend! '11 kijkers!!!!!!'

Ik ga niet verder kijken maar duim wel voor je ;)
Eerste 36 packs:
Auba
Higuain
Thiago Silva
Ederson

Geen slecht begin... MAAR WE WILLEN BLAUW!!!
Veel mensen bezig met hun team zo te lezen.

Mocht je een team van circa 2,5mln zoeken dan is dit nog wel een leuke suggestie.
Ik heb het in het begin opgeslagen toen Vitality Rocky ermee speelde. Erg OP team dat ook nog vrij goed in balans is.

https://www.futbin.com/19/squad/473923
Doe er je voordeel mee (of niet :P )

Bale 92 is er...best prijzig nog met 1.6M

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21-01 13:33

Royz

Kleurenblind!!

Ik ben echt klaar met fifa19 man. Het is puur abuse the system geworden, heeft weinig met voetbal meer te maken helaas. Soort Call of Duty met jetpacks gevoel krijg ik erbij. Jammer!

Fotografie Vlogs & Drone videos | Foto website | Foto Facebook

• Wii4all
  • Niet online
PetrCech_3 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:43:
[...]

Eerste 36 packs:
Auba
Higuain
Thiago Silva
Ederson

Geen slecht begin... MAAR WE WILLEN BLAUW!!!
Ik had er 22 te openen voor mijn doen echt veel. Had ze van 1 week opgespaard
De promo packs welke ik op maandag kreeg van SB en fifa versie.
Daarna wat sbcs gedaan van leagues. Vervolgens elke dag de twee TOTY sbcs gedaan.

Bij het 3e pack van een league SBC kwam Ferdinand eruit toen was eigenlijk de buit al binnen zeg maar.
Daarna ook nog higuain eruit en daarna was gomez van atletico 84 de beste.

Maat pakte neymar TOTY versie.

Burp

• bbblije
Verwachten we nog een verdere crash maandag? Of is dit rock bottom?
-
Alles vanmiddag verkocht, en later nieuwe team gekocht. Speelt fantastisch! En er zat zelfs een IF Szcezny in het budget! Even kijken of ik die verkoop en IF Laca haal...

bbblije wijzigde deze reactie 13-01-2019 00:08 (56%)

• Fraaank
Net toch nog een deel van de van Dijk SBC gedaan met spullen uit m'n club. Als ik nu mijn eigen van Dijk verkoop, kan ik zijn POTM halen. Kan ook van m'n coins zelf de RTTF van Dijk halen. Van Dijk krijgt sowieso een upgrade, ongeacht welke kaart je ook koopt. Ga denk toch voor z'n POTM + de laatste 2 packs.

Overigens speelde ik net een Draft (had een token in een pack). Toch wel mooi dat ik met een centrum van TOTY Ramos en TOTY van Dijk een kopgoal van normale gouden Salah tegen kreeg. Won die wedstrijd wel. Tweede wedstrijd had ik eerst een tegenstander die gelijk weggaat (die truc bestaat blijkbaar nog steeds?). Rematch tegen iemand anders: beeld vertraagt, lijkt op een disconnect. Loopt m'n game gewoon vast. Hele FIFA19 nog niet gehad (nieuwe truc?). Ik boos en wilde al m'n token terugvragen aan EA, want rewards waren een gold pack, premium gold pack en een premium silver pack. Komt mooi David Alaba eruit lopen. Altijd handig!

• PetrCech_3
Dat de mensheid het maar even weet. De 2e sessie is begonnen: http://www.twitch.tv/petrcech_3

• Fifamaster
Is het nog slim om otw in te kopen en welke? Weet iemand wanneer vorig jaar league sbc was van bpl?

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

[...]

Ja precies zo'n route had ik ook in m'n hoofd elk jaar. Zit nu met occasionally handelen soms wat verslaafde dan op een ander moment op 2.4mlb transfer profit. Best netjes maar dat kan natuurlijk veel meer zijn. Op dit moment heb ik 1mln+ cash en moet ik het ergens in investeren. Denk dat ik op komend totw wacht, of heb jij een idee?

• bbblije
Leoon. schreef op zondag 13 januari 2019 @ 09:04:
[...]

Ja precies zo'n route had ik ook in m'n hoofd elk jaar. Zit nu met occasionally handelen soms wat verslaafde dan op een ander moment op 2.4mlb transfer profit. Best netjes maar dat kan natuurlijk veel meer zijn. Op dit moment heb ik 1mln+ cash en moet ik het ergens in investeren. Denk dat ik op komend totw wacht, of heb jij een idee?
Je kan alles zeggen over EA, maar dit hebben ze toch goed gedaan! Een voetbal spel gemaakt waarbij je geen wedstrijd hoeft te spelen maar dagelijks mee bezig kan zijn! :+

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

bbblije schreef op zondag 13 januari 2019 @ 09:16:
[...]

Je kan alles zeggen over EA, maar dit hebben ze toch goed gedaan! Een voetbal spel gemaakt waarbij je geen wedstrijd hoeft te spelen maar dagelijks mee bezig kan zijn! :+
Letterlijk hoe ik 't speel. Vind handelen leuker dan spelen :+. Heb hele lange tijd red dead redemption gedaan bijv en dan beetje er naast handelen. Nu zit al weer een hele lange tijd Fifa in de ps4

• Harribo
[...]

Vliegende start heeft mij wel geholpen door overal een stap voor te zijn. In het begin veel goedkoper david silva's, busquets en pique's gekocht die op een gegeven moment bijna 3x zoveel waard werden.
Goed gedaan!
Wat noem jij "in het begin"?
Dacht dat juist die goede nifs dan duur waren?

Nu 9 vd 12 wedstrijden gehaald voor vrsajlko. Dat is een untradable die uit kan. Laat weten hoe die speelt.
Verder, nu bijna 500k,denk dat ik doorspaar voor icon nr 2.

Harribo wijzigde deze reactie 13-01-2019 09:51 (16%)

• Fraaank
bbblije schreef op zondag 13 januari 2019 @ 09:16:
[...]

Toch bestaat dat al heel lang en heet het Football Manager van SEGA!
Harribo schreef op zondag 13 januari 2019 @ 09:49:
[...]

Goed gedaan!

Nu 9 vd 12 wedstrijden gehaald voor vrsajlko. Dat is een untradable die uit kan. Laat weten hoe die speelt.
Het gaat om de high rated slechte NIF en in het begin zitten er geen coins in het spel dus je koopt lager in. Ik heb het net als Been gedaan..maar helaas durfde ik de stap naar icon flipping niet te maken toen... heb dus maar team van 7M 😁

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Een IF kopen van van dijk is nu wel waard right? Hij krijgt sowieso upgrade dus zal dan stijgen in prijs lijkt me? Die 87 ziet er wel goed uit eigenlijk. Kan niet direct in team maar dan moet ik even eea aanpassen of zo

• Harribo
wat een k spel online.
Overal vertraging in. Ik druk op passen en het duurt gewoon een seconde of 2 voordat een speler kan passen.
Hierdoor komen veel passen in de voeten van de tegenstander. En annuleren kan ook niet, want ook daar zit een vertraging in.
Sorry hoor, ben je ea en pik je miljoenen in maar dit soort dingen zijn nog steeds niet goed. Daarom hun ik ze dus geen cent. Gewoon zorgen dat dit soort dingen beter zijn. Investeer in betere servers zou ik zeggen.

En wat is er met die scheidsrechter? Elke keer als ik achter een verdediger aan ren, blokt hij me.
Lekker allemaal. We moeten het maar weer accepteren...

Harribo wijzigde deze reactie 13-01-2019 11:22 (15%)

• risse
Harribo schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:21:
wat een k spel online.
Overal vertraging in. Ik druk op passen en het duurt gewoon een seconde of 2 voordat een speler kan passen.
Hierdoor komen veel passen in de voeten van de tegenstander. En annuleren kan ook niet, want ook daar zit een vertraging in.
Sorry hoor, ben je ea en pik je miljoenen in maar dit soort dingen zijn nog steeds niet goed. Daarom hun ik ze dus geen cent. Gewoon zorgen dat dit soort dingen beter zijn. Investeer in betere servers zou ik zeggen.

En wat is er met die scheidsrechter? Elke keer als ik achter een verdediger aan ren, blokt hij me.
Ojee, wordt het zo'n dag? ;)

• Shreddaaa
risse schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:24:
[...]

Ja EA dit en EA dat. Zijn niks anders van ‘m gewend en is inmiddels een karikatuur van zichzelf aan t worden hier.

• Harribo
risse schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:24:
[...]

Sorry moest het ff kwijt.
Dit is iets waar ik niets aan kan doen maar wat wel potjes beslist.

Mijn keeper Szscesny if 87 laat trouwens meer dan de helft door.
Dat betekent dat of mijn keeper slecht is of dat de tegenstanders goed kunnen mikken.
Ik probeer donnarumma of ook wel even, veel slechter dan dit kan het niet worden denk ik.

Ik kan trouwens nog steeds niet goed afmaken. Ik mik maar weet eigenlijk niet wat ik moet doen.
Iemand nog tips?
Shreddaaa schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:26:
[...]
Ja EA dit en EA dat. Zijn niks anders van ‘m gewend en is inmiddels een karikatuur van zichzelf aan t worden hier.
Interesseert mij weinig. Ik zeg wat veel mensen denken. Ben niet de enige, zal alleen voorop lopen ermee.
Degene die reageren zijn het niet eens met mij maar ik zie hier genoeg mensen die het net zo ervaren als ik. Die hoor ik dan niet, dat vind ik heel bijzonder. Alleen de mensen die het niet goed kunnen hebben, reageren. /off

Harribo wijzigde deze reactie 13-01-2019 11:30 (31%)

Harribo schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:21:
wat een k spel online.

Ja het kan heel frustrerend zijn af en toe. Maar lees bijna alleen maar frustraties posts van je waarbij alles de schuld van EA is. Als het je zo hoog zit leg dan het spel wat vaker weg en ga even wat anders doen. Scheelt voor jezelf ook enorm :)

Alle skillgames al gedaan? Daar kun je bv schieten wel goed oefenen :)

Je kunt ook de trainer aanzetten zodat je kunt zien waar je mikt, vind het zelf heel irritant maar het kan je wel helpen.

• Harribo
ErnstMid schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:30:
[...]

Ja het kan heel frustrerend zijn af en toe. Maar lees bijna alleen maar frustraties posts van je waarbij alles de schuld van EA is. Als het je zo hoog zit leg dan het spel wat vaker weg en ga even wat anders doen. Scheelt voor jezelf ook enorm :)

Alle skillgames al gedaan? Daar kun je bv schieten wel goed oefenen :)

Je kunt ook de trainer aanzetten zodat je kunt zien waar je mikt, vind het zelf heel irritant maar het kan je wel helpen.
Fijn dat je zegt dat fifa heel frustrerend kan zijn. Heel fijn dat je zo reageert. Je snapt het tenminste.
Hoogstend helft van mijn posts zijn frustratie posts, tis erger dan de meeste denken..

Je hebt gelijk, ik moet dit doen. Ik ken wel wat trucs maar gewoon te weinig. Recht toe recht aan spelen red je het deze fifa niet meer mee.

Maar serieus.....met lags kan ik het echt echt echt vergeten! En geen tijd om passen te annuleren.
Dat ligt niet aan mij en dat frustreert mij enorm.
Gewoon bagger oneerlijk!
En dan denk ik....kom op ea....in dit tijdperk met snel internet,....dit kan je toch niet meer verkopen?
Blijkbaar wel want het is het enige normale voetbalspel. Iedereen zal het moeten accepteren.

Als ik gewoon verlies omdat een tegenstander beter is....ok...hoor je mij niet....

Harribo wijzigde deze reactie 13-01-2019 11:36 (9%)

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Harribo schreef op zondag 13 januari 2019 @ 09:49:
[...]

Goed gedaan!

Pff nou dat is netjes gedaan. Ik heb er al 4 of 5 gespeeld en allemaal verloren met m'n serie a team. Kom tegen zieke meta teams. Lukt gewoon niet om te winnen. Wil 't kaartje wel graag hebben..

• Jpzuyd
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 07:38
Ik heb hetzelfde maar zit te twijfelen om in scream cards te inversteren,die zijn toch ondertussen weer toe aan een upgrade ondertussen? Gebeurde vorig jaar ook in januari geloof ik. Die caceres is nu 12 k en als zijn snelheid ook een boost krijgt is het een top verdediger.
Leoon. schreef op zondag 13 januari 2019 @ 09:04:
[...]

• MrSnoww
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 23:01
Ik heb nu 175k op de bank staan. Is het "verstandig" om hiervan een Ultimate pack + 50k players pack van te kopen?

• risse
MrSnoww schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:59:
Ik heb nu 175k op de bank staan. Is het "verstandig" om hiervan een Ultimate pack + 50k players pack van te kopen?
Dat is vrijwel altijd dik verlies. Uit je ultimate pack kan ook een 82 of 83 kaart komen die 2500 coins waard is..

• MrSnoww
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 23:01
risse schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:02:
[...]

Dat is vrijwel altijd dik verlies. Uit je ultimate pack kan ook een 82 of 83 kaart komen die 2500 coins waard is..
I know. Maar de kans dat er iets uitkomt is altijd trekkende haha
Pagina: 1 ... 118 ... 128 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True