Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-07 21:49
Iemand ervaring met prime Van Basten?

@Harribo ik redeneer altijd zo: er zijn genoeg gasten met 30 wins. Betekent dus dat het altijd aan mezelf ligt, niet aan het spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
MrSnoww schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:03:
[...]

I know. Maar de kans dat er iets uitkomt is altijd trekkende haha
Koop dan FP.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07 09:24
Ik zit al een tijdje te twijfelen wat ik met mijn team ga doen. Ik wil eigenlijk het liefst terug naar een volledig Serie A team. Maar dat betekend dat ik Varane en Lala SIF moet verkopen. Ga ik er dan per definitie op achteruit? Ik heb het gevoel dat er geen top verdedigers en keeprs zijn in de serie A. Of is de IF Koulibaly wel ok?
Ik heb nu Alex sandro - Chielini - Varane - Lala met Courtois in Goal. Maar die setup beperkt mij zo in welke spelers ik op kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:51:
[...]
Pff nou dat is netjes gedaan. Ik heb er al 4 of 5 gespeeld en allemaal verloren met m'n serie a team. Kom tegen zieke meta teams. Lukt gewoon niet om te winnen. Wil 't kaartje wel graag hebben..
Nou ik verlies er ook wel wat. Ongeveer de helft.
Grappige is dat ik tegen serie a teams kom en laat ik nu precies weten wat elke kwaliteit van elke speler is in het veld ;) Scheelt wat

Nou ik ga hem dus halen, dus laat je weten
buurman3 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:04:
@Harribo ik redeneer altijd zo: er zijn genoeg gasten met 30 wins. Betekent dus dat het altijd aan mezelf ligt, niet aan het spel....
Ik vraag me ook af of zij lag hebben. Ik weet echt wel dat ik geen top speler ben en nog wat moet leren maar zonder lag presteer ik een stuk beter, dat weet ik zeker.
En een top (icon) team helpt natuurlijk ook wel ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 13-01-2019 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:55

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

MrSnoww schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:59:
Ik heb nu 175k op de bank staan. Is het "verstandig" om hiervan een Ultimate pack + 50k players pack van te kopen?
Hele hele hele dikke vette nee. :)

@DeBers koulibaly if viel mij in draft echt niks tegen. Je hebt ook behoorlijke Rb met die gast van Juventus.

Keepers geen ervaring mee verder. Maar varane +lala geeft toch best veel opties? Alle Franse middenvelders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:57
MrSnoww schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:59:
Ik heb nu 175k op de bank staan. Is het "verstandig" om hiervan een Ultimate pack + 50k players pack van te kopen?
Zou nooit coins spenderen aan packs. Beter besteden om te handelen en de speler te kopen die je wil. Hoe verleidelijk het ook is ;)
Gewoon SBc doen en verwachtten dat je zooi krijgt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
ErnstMid schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:18:
[...]

Hele hele hele dikke vette nee. :)

@DeBers koulibaly if viel mij in draft echt niks tegen. Je hebt ook behoorlijke Rb met die gast van Juventus.

Keepers geen ervaring mee verder. Maar varane +lala geeft toch best veel opties? Alle Franse middenvelders :)
Ja klopt. Alle franse middenvelders. Maar Chielini daarnaast heeft weer behoefte aan een italiaanse pf juventus middenvelder.

Ik heb wel iets gevonden nu. Met wat pos switches moet dit lukken. En dan switch ik ingame naar 4-2-3-1.
Nog tips voor upgrades? :) Of heeft iemand nog tips voor handelen nu?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Tms6bkM.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Harribo schreef op zondag 13 januari 2019 @ 09:49:
[...]

Goed gedaan!
Wat noem jij "in het begin"?
Dacht dat juist die goede nifs dan duur waren?

Nu 9 vd 12 wedstrijden gehaald voor vrsajlko. Dat is een untradable die uit kan. Laat weten hoe die speelt.
Verder, nu bijna 500k,denk dat ik doorspaar voor icon nr 2.
Zodra het spel uit kwam.

Nifs als Pogba, Kante etc waren ook duur, maar stegen nog wat verder toen iedereen wat meer coins kregen. Op dat moment weer verkocht en juist de icons relatief goedkoop ingekocht die voor vele nog een stapje te duur waren. Die stegen vervolgens ook. Prime Ferdinand had ik ook voor bijv. iets meer dan 1mln en verkocht voor 1,7mln. Tot begin december lag ik elke keer een stap voor op de grote groep fifa spelers. Nu zie je dat mijn team weinig veel beter kan c.q. niet echt meer winst van te maken is en teams dichter bij elkaar groeien.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

DeBers schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:21:
[...]

Ja klopt. Alle franse middenvelders. Maar Chielini daarnaast heeft weer behoefte aan een italiaanse pf juventus middenvelder.

Ik heb wel iets gevonden nu. Met wat pos switches moet dit lukken. En dan switch ik ingame naar 4-2-3-1.
Nog tips voor upgrades? :) Of heeft iemand nog tips voor handelen nu?

[Afbeelding]
Mooi team zo!

Investeringen.... Denk dat als je nog wat otws goedkoop op kan pikken dat wel een goede is. Scream kaarten misschien? Moet zelf ook even bedenken wat ik ga doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20:15
Wie weet nog een goede upgrade voor mijn team?
Messi - Suarez - Tevez - Auba - Pogba zijn untradeable. Daarnaast heb ik nog 91 Kroos SBC.

Ik heb zn 175k op de bank en nog UCL Philip, UCL Pulisic en UEL Rebic als investering die ik eventueel nog zou kunnen verkopen. (Zijn 150k waard op de PC samen).

Dit is mijn team: https://www.easports.com/...Id=g7egJ677nPyVa:FFA19PCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

MrSnoww schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:50:
Wie weet nog een goede upgrade voor mij team?
Messi - Suarez - Tevez - Auba - Pogba zijn untradeable. Daarnaast heb ik nog 91 Kroos SBC.

Ik heb zn 175k op de bank en nog UCL Philip, UCL Pulisic en UEL Rebic als investering die ik eventueel nog zou kunnen verkopen. (Zijn 150k waard op de PC samen).

Dit is mijn team: https://www.easports.com/...Id=g7egJ677nPyVa:FFA19PCC
Kante voor kondogbia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:05
Hier ook Ibra 92 gehaald. Eerste pot ingebracht in de 70e min bij 4-4. Kopt ie na een heerlijke loopactie in de 88e min de 5-4 door het net. Wat een held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:52

Oekol

waka waka hey hey

Harribo schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:16:
[...]

Nou ik verlies er ook wel wat. Ongeveer de helft.
Grappige is dat ik tegen serie a teams kom en laat ik nu precies weten wat elke kwaliteit van elke speler is in het veld ;) Scheelt wat

Nou ik ga hem dus halen, dus laat je weten

[...]

Ik vraag me ook af of zij lag hebben. Ik weet echt wel dat ik geen top speler ben en nog wat moet leren maar zonder lag presteer ik een stuk beter, dat weet ik zeker.
En een top (icon) team helpt natuurlijk ook wel ;)
Heb formatie veranderd speel nu beter met m'n serie a team. 4 gewonnen tot nu toe. Gewoon grinden, als ik 2 goals achter sta quit ik.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnoww
Kante kost 450k :). Is dus nog iets boven budget....
Anders zeker een goede upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:52

Oekol

waka waka hey hey

Ik kom 2-2 gaat die weg. Seriously? Nu hebben we beide de win niet :D. Moeilijke pot was 't ook

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Het enige gevolg van rage quit is toch minder munten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo, POTM van Dijk is binnen! Ik laat nog wel weten hoe hij bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Speelt dit wel ok? 8 chem en 9 chem. Ik heb altijd geleerd alles op 10 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-07 16:25
Is er eigenlijk een makkelijke manier om goedkoop Rare Bronzen spelers te filteren? Ik was even alle goedkope onderdelen van de Icon SBC's doen, en voor de zilveren wilt het vaak lukken om een Min BIN van 250 en Max BIN van 300 neer te zetten.

Bij de bronzen krijg ik helaas iets te veel spelers om makkelijk te kunnen filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnoww
DeBers schreef op zondag 13 januari 2019 @ 14:05:
[...]

Speelt dit wel ok? 8 chem en 9 chem. Ik heb altijd geleerd alles op 10 te zetten.
Ik kan mn team omgooien en toch 10 chem krijgen. (Suarez Messi op CM en Kante naar SP met Auba en Tevez op CAM )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

DeBers schreef op zondag 13 januari 2019 @ 14:05:
[...]

Tien is natuurlijk ideaal, maar volgens mij valt 8 en 9 heel erg mee. Denk niet dat je daar zelf veel van gaat merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zondag 13 januari 2019 @ 14:08:
Is er eigenlijk een makkelijke manier om goedkoop Rare Bronzen spelers te filteren? Ik was even alle goedkope onderdelen van de Icon SBC's doen, en voor de zilveren wilt het vaak lukken om een Min BIN van 250 en Max BIN van 300 neer te zetten.

Bij de bronzen krijg ik helaas iets te veel spelers om makkelijk te kunnen filteren.
Dit irriteert mij ook regelmatig, een extra optie voor rare/non-rare/all klinkt toch zeer eenvoudig om toe te voegen?

@Frank, laat het even weten idd heb nu Ramos + Mattheus ivm FB Juanfran en Casillias maar Sanchez/VVD klinkt ook prima icm een eventuele nieuwe RB

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 13-01-2019 14:44 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-05 14:34
Iemand nog een suggestie voor een rechtsbuiten/voor? Op het moment Salah er staan, maar zijn weak foot en stamina overtuigen me nog niet. Mbappe heb ik al geprobeerd, maar staat wissel, ergens kom ik er niet lekker mee uit de verf. Op Icons na mag het iedereen zijn, positie staat tussen 2 Icons in (Raul en Ballack).

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Bossie schreef op zondag 13 januari 2019 @ 14:39:
[...]

Dit irriteert mij ook regelmatig, een extra optie voor rare/non-rare/all klinkt toch zeer eenvoudig om toe te voegen?
Ik snap het wel, omdat bots het anders nog makkelijker kunnen filteren. Dan kan je nooit meer rare golds voor discard kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klojet schreef op zondag 13 januari 2019 @ 14:44:
Iemand nog een suggestie voor een rechtsvoor? Op het moment Salah er staan, maar zijn weak foot en stamina overtuigen me nog niet. Mbappe heb ik al geprobeerd, maar staat wissel, ergens kom ik er niet lekker mee uit de verf. Op Icons na mag het iedereen zijn, positie staat tussen 2 Icons in (Raul en Ballack).
Misschien kun je ook iets vertellen over je formatie en hoe je een rechtsvoor gebruikt?
Ik zie Salah/Mbappe bijvoorbeeld meer als ST of eventueel RF

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 12:46

bbblije

Riiiiight

Fraaank schreef op zondag 13 januari 2019 @ 10:00:
[...]

Toch bestaat dat al heel lang en heet het Football Manager van SEGA!
Daar moet je wedstrijden simuleren. Hier hoeft niemand een bal aan te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07 09:44
Heeft iemand ervaring met zowel Flashback Casillas als Flashback Ibra? Ik twijfel om mijn Casillas in de SBC voor Ibra te gebruiken. Casillas keept echt heerlijk vind ik, en ik speel graag met snelle beweeglijke spitsen. Daarom ben ik bang dat Ibra tegen gaat vallen aangezien ik flashback Tevez gewend ben, die echt niet te stoppen is.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

El Profesor schreef op zondag 13 januari 2019 @ 15:04:
Heeft iemand ervaring met zowel Flashback Casillas als Flashback Ibra? Ik twijfel om mijn Casillas in de SBC voor Ibra te gebruiken. Casillas keept echt heerlijk vind ik, en ik speel graag met snelle beweeglijke spitsen. Daarom ben ik bang dat Ibra tegen gaat vallen aangezien ik flashback Tevez gewend ben, die echt niet te stoppen is.
Jup :) Casillas keept heerlijk en ibra heeft 1:1 gelopen deze weekend League :)

Maar ik zou Zlatan niet snel en beweeglijk noemen... Maar hij kan wel rammen zeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-05 14:34
Bossie schreef op zondag 13 januari 2019 @ 14:46:
[...]

Misschien kun je ook iets vertellen over je formatie en hoe je een rechtsvoor gebruikt?
Ik zie Salah/Mbappe bijvoorbeeld meer als ST of eventueel RF
Op het moment is dit mijn team:

https://www.futbin.com/19/squad/4080554

Ik speel vooral in het centrum voorin. Probeer rond te tikken en de gaten te zoeken, mijn RW positie weet ik tot dusver nog niet heel lekker in te vullen. Wellicht dat een IF van 1 van beiden al een vooruitgang bied. Of een compleet andere speler.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • +4 Henk 'm!
WL weer afgesloten met gold 2.
Ten opzichte van de vorige keren was ik nog erg zoekend naar goede custom tactics voor mijn 4231. Zowel in de basis om te beginnen als aanvallend.
Slechts 1 wedstrijd weggetikt, de rest van de verliespartijen maar met 1 goal verschil. Dat is wel een stap vooruit tov vorige WL's.

FB Ibra hier ook 1 op 1 in de WL (normaal gaan mijn spelers nooit 1 op 1)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
200 packs:
Aubameyang
Thiago Silva
Walker

Untradable:
Deeney IF
David Lopez IF
Fraser IF
Arthur IF
Sané
Ozil
Navas
Higuain
Conclusie: ik haat Fifa (soms). ❌❌❌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:59
Mijn god wat is Neymar TOTY een beest :D Wat een pass, wat een dribbel, wat een schot en wat een souplesse O-)

Heb zijn leen kaart van 10 wedstrijden vrijgespeeld. 1 wedstrijd rivals gedaan, scoort gelijk een hattrick waaronder een knal van 25/30 meter in de kruising onderkant lat _/-\o_

Dan merk je dat die kaart echt extreem goed is en merk je echt een toevoeging van zo'n kaart.

Ik had had hem naast Cavani IF en voor Fekir CL gezet, wat een driehoek :)

Ik ga de resterende 9 wedstrijden bewaren voor volgende weekend league >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 12:46

bbblije

Riiiiight

PetrCech_3 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 16:17:
200 packs:
Aubameyang
Thiago Silva
Walker

Untradable:
Deeney IF
David Lopez IF
Fraser IF
Arthur IF
Sané
Ozil
Navas
Higuain
Conclusie: ik haat Fifa (soms). ❌❌❌
Ik zag Fuji Mbappe uit een upgrade pack halen in zijn RTG. Dacht ook een poging te doen. Maar tevergeefs, heel mn club leeg getrokken. I feel you! :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

bbblije schreef op zondag 13 januari 2019 @ 16:22:
[...]

Ik zag Fuji Mbappe uit een upgrade pack halen in zijn RTG. Dacht ook een poging te doen. Maar tevergeefs, heel mn club leeg getrokken. I feel you! :(:)
Same here :( weinig rare players meer over helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Klojet schreef op zondag 13 januari 2019 @ 15:11:
[...]

Op het moment is dit mijn team:

https://www.futbin.com/19/squad/4080554

Ik speel vooral in het centrum voorin. Probeer rond te tikken en de gaten te zoeken, mijn RW positie weet ik tot dusver nog niet heel lekker in te vullen. Wellicht dat een IF van 1 van beiden al een vooruitgang bied. Of een compleet andere speler.
Je kan Mahrez, Willian en Sterling eens proberen. Drie verschillende types en van welke het beste bevalt vervolgens een upgraded versie halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-06 22:14
Mijn team vind ik eigenlijk nagenoeg af en daarom besloten 1,5 miljoen coins te besteden aan van Dijk, Ibra en TOTY packs. Enkele 100k packs leverden nog wel wat walkouts op, maar niks bijzonders.

Maar jeetje zeg, wat zijn die League Upgrades vreselijk drama en naar mijn mening zelfs een vorm van oplichting 😂. Heb er echt minimaal 60 a 70 open gemaakt, geen enkele TOTY en sterker nog, géén enkele walkout uit al deze packs.

Vanaf dit moment speel ik FIFA niet echt meer om elke week veel coins te genereren, maar vooral voor t plezier als ik er zin in heb. Er zullen absoluut nog weekenden komen waarin ik zin en tijd heb voor een volledige WL, maar dit ga ik zeker niet meer elk weekend doen. Vind het teveel moeite voor telkens redelijk dezelfde rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
ErnstMid schreef op zondag 13 januari 2019 @ 15:07:
[...]

Jup :) Casillas keept heerlijk en ibra heeft 1:1 gelopen deze weekend League :)

Maar ik zou Zlatan niet snel en beweeglijk noemen... Maar hij kan wel rammen zeg :')
Echt een lastige keuze, ik heb direct alle spelers ingekocht toen de SBC uitkwam en de SBC klaar staan om in te wisselen. Het liefst houd ik ze beiden, probleem is dat ik maar 80k aan coins heb staan dus het wordt de een of de ander. Casillas zal basis speler zijn, Ibra supersub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SH-FR ik had een 84+ uit de eerste 5 SBC, had toen moeten stoppen.

WL is voor mij juist omgekeerd, speel alleen als ik eens niets te doen heb of ff relaxed als ik door werk doordeweeks van huis ben geweest.

Als ik WL heb gedaan voel ik me ook weer verplicht om ff Rivals rank 1/2 mee te pakken en op die manier blijf je bezig. Om de grind compleet te maken zijn er ook swap players aan Squad battles gekoppelt, wat mijn minst favoriete modus is.

@El Profesor Ik zou ze beide doen, later in de cycle is Ibra voor vrijwel iedereen makkelijk in te passen ivm icons.

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 13-01-2019 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op zondag 13 januari 2019 @ 17:35:
@El Profesor Ik zou ze beide doen, later in de cycle is Ibra voor vrijwel iedereen makkelijk in te passen ivm icons.
Wat bedoel je precies met makkelijk in te passen? Ik kan 72k besteden en Ibra doen, dan heb ik nog 9k aan coins en ben ik zo goed als blut. Maar heb ik wel beide Casillas en Ibra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op zondag 13 januari 2019 @ 17:46:
[...]

Wat bedoel je precies met makkelijk in te passen? Ik kan 72k besteden en Ibra doen, dan heb ik nog 9k aan coins en ben ik zo goed als blut. Maar heb ik wel beide Casillas en Ibra.
Aanname waarschijnlijk, omdat je hem als supersub noemde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danny Da Costa is nu ook binnen. Ik lijk op Gold 2 af te gaan dit weekend, wellicht goud 1 (5 van de laatste 6 winnen). Heb toch het idee dat ik binnenkort een beslissing moet maken over spelen met een team dat ik leuk vind (met wat Nederlanders) of gewoon simpelweg OP spelers.

Die geplaatste schoten van buiten de 16 zijn nog steeds OP. 80% van mijn tegengoals komt daar vandaan, supah! Meer frustratie dat ik het zelf niet gebruik, omdat ik vanaf FIFA98 speel alsof het echt een voetbalspel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zondag 13 januari 2019 @ 16:41:
Mijn team vind ik eigenlijk nagenoeg af en daarom besloten 1,5 miljoen coins te besteden aan van Dijk, Ibra en TOTY packs. Enkele 100k packs leverden nog wel wat walkouts op, maar niks bijzonders.

Maar jeetje zeg, wat zijn die League Upgrades vreselijk drama en naar mijn mening zelfs een vorm van oplichting 😂. Heb er echt minimaal 60 a 70 open gemaakt, geen enkele TOTY en sterker nog, géén enkele walkout uit al deze packs.

Vanaf dit moment speel ik FIFA niet echt meer om elke week veel coins te genereren, maar vooral voor t plezier als ik er zin in heb. Er zullen absoluut nog weekenden komen waarin ik zin en tijd heb voor een volledige WL, maar dit ga ik zeker niet meer elk weekend doen. Vind het teveel moeite voor telkens redelijk dezelfde rewards.
Wat is je team nu waarmee je gaat spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier overigens die de David SBC heeft gedaan, Futbin staat vol met lovende reviews maar volgens mij is het simpelweg een dribbeldwerg waarbij regelmatig een schot/pass mis zal gaan door zijn WF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 987543

Wat verwachten de geleerden hier? Gaan de prijzen van 87 spelers straks weer omhoog?
Ik heb nu 2 keer Umtiti... en een Keylor Navas die io niet gebruik. Zou ik ze allen verkopen en dan voor Ramos gaan?
Of dus even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 987543 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 19:33:
Wat verwachten de geleerden hier? Gaan de prijzen van 87 spelers straks weer omhoog?
Ik heb nu 2 keer Umtiti... en een Keylor Navas die io niet gebruik. Zou ik ze allen verkopen en dan voor Ramos gaan?
Of dus even wachten
Gaat omhoog, maar dat geld ook voor de prijs van Ramos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-06 15:55

Schuimpje

Couch Warrior

Weekend league weer voorbij.
Begin ontzettend kl*te 2 uit 10, heeft me 1 controller gekost. Daarna de draad weer opgepakt met een leeg hoofd. Uiteindelijk 14 wins uit 28 games behaald. Bij de verloren potjes zitten ook 3 verloren strafschoppenseries helaas anders zou gold 2 er wel in hebben gezeten. Al met al een redelijk weekend, waarin de laatste wedstrijd voor gold 3 promotie toch wel heel erg lekker was! Na 09:30 minuten al 2-0 achter speelde tegen 4 icons. Tegenstander bleef maar op pauze drukken in de hoop dat ik zou rage quiten. Rustig gebleven en mooi 5-2 gewonnen!

Dit was trouwens de eerste weekend league dat ik timed finishing en la croquetta heb leren gebruiken. Wat werkt dat toch perfect zeg! Thanks @Vissert daarvoor!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schuimpje schreef op zondag 13 januari 2019 @ 19:38:

Dit was trouwens de eerste weekend league dat ik timed finishing en la croquetta heb leren gebruiken. Wat werkt dat toch perfect zeg! Thanks @Vissert daarvoor!
12/16 is toch meer dan goed?
Als beloning mag je de volgende keer weer opnieuw meedoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-06 15:55

Schuimpje

Couch Warrior

Bossie schreef op zondag 13 januari 2019 @ 19:48:
[...]

12/16 is toch meer dan goed?
Als beloning mag je de volgende keer weer opnieuw meedoen ;)
14/14 bedoel je of? Haha eerst een controller zoeken die kan stuiteren dan doe ik weer mee

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 13 januari 2019 @ 19:35:
[...]

Gaat omhoog, maar dat geld ook voor de prijs van Ramos.
Ramos al absurd hoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had 8 uit 23. Ging niet goed maar kon ook zeker slechter. Voor een eerste keer...
De potjes van vandaag leken makkelijker te gaan. Geen lag en had het idee dat de tegenstanders slechter waren.

Volgende keer, als ik weer een weekend tijd heb, gaat het vast beter.

Heb inmiddels toty vrsalkjo binnen. Paar potjes mee gespeeld. Hij viel me niet echt op maar dat zie ik dan in eerste instantie positief, ook geen blunders.

Oh en donnarumma if gehaald. Serieus in 20 wedstrijden een verbetering tov szcesny if.
Dus szczesny verkocht, ook nog winst gemaakt.
Tot nu toe was szczesny een prutser tov donnarumma. Dat heeft mij ook potten gekost.
Ik schrik nu hoe goed donnarumma is.
Hoop dat het zo blijft...

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 13-01-2019 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-07 20:48
Ik heb mijn doel weer bereikt 14 uit 25.. Nu eens hopen op wat goede player picks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-03 16:21
Deze week ook al die TOTY sbc's gedaan en echt uit al die pakketjes helemaal niks gekregen :(
Hoogste was een 81 rated speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Miggell schreef op zondag 13 januari 2019 @ 21:09:
Deze week ook al die TOTY sbc's gedaan en echt uit al die pakketjes helemaal niks gekregen :(
Hoogste was een 81 rated speler.
Zie het altijd als spelers wissel, dan valt alles wat je krijgt weer mee.
Hele week niks maar gisteren kreeg ik uit de ene Firminho en uit de andere Lukaku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-07 20:48
Harribo schreef op zondag 13 januari 2019 @ 20:53:
Ik had 8 uit 23. Ging niet goed maar kon ook zeker slechter. Voor een eerste keer...
De potjes van vandaag leken makkelijker te gaan. Geen lag en had het idee dat de tegenstanders slechter waren.

Volgende keer, als ik weer een weekend tijd heb, gaat het vast beter.

Heb inmiddels toty vrsalkjo binnen. Paar potjes mee gespeeld. Hij viel me niet echt op maar dat zie ik dan in eerste instantie positief, ook geen blunders.

Oh en donnarumma if gehaald. Serieus in 20 wedstrijden een verbetering tov szcesny if.
Dus szczesny verkocht, ook nog winst gemaakt.
Tot nu toe was szczesny een prutser tov donnarumma. Dat heeft mij ook potten gekost.
Ik schrik nu hoe goed donnarumma is.
Hoop dat het zo blijft...
Bij mij is het juist andersom. Donnaruma vind ik helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft er iemand hier eigenlijk wel een TOTY gepacked?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-05 03:23
Zo jammer dat ik alleen vandaag tijd had om te spelen. Zat in een goede flow. Heb uiteindelijk 14-3 neergezet, dus in ieder geval goud. Had het gevoel dat ik voor het eerst voor Elite had kunnen gaan, maar goed.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1046303

Sprintdual zonder bal: wie is er over 30 meter sneler? A ) Koulibaly met 115 min in de benen B ) Anderson vers in het veld

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-06 18:21
Anoniem: 1046303 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 00:43:
Sprintdual zonder bal: wie is er over 30 meter sneler? A ) Koulibaly met 115 min in de benen B ) Anderson vers in het veld
Ik ga voor C; Giroud die uit de spits terugkomt om mee te verdedigen!

On: Zlatan is een beest maar speelt totaal anders dan verwacht. Bij mij loopt ie 1 op 1 maar zorgt ie ook meteen dat andere spelers meer scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
POTM VVD gedaan, word tijd dat EA rode kaartjes gelijkmaakt aan IFs voor SBCs want dan had ik er een leuk aantal nu nuttig kunnen gebruiken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1025825

Ik ben een tijdje weg geweest vanwege mijn onterechte marketban. Bij de 1e poging heeft ea mij helaas niet geunbant. Heb nu een 2e poging gedaan en wacht inmiddels al ruim 10 dagen op reactie. Dus momenteel doe ik een pack to glory op dat acc. Helaas geen toty gepacked. Wel elite gehaalt dit weekend. Was daar erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 06:35:
POTM VVD gedaan, word tijd dat EA rode kaartjes gelijkmaakt aan IFs voor SBCs want dan had ik er een leuk aantal nu nuttig kunnen gebruiken.
Daar loop ik al 2 jaar tegenaan helaas. Zou leuk zijn als je écht wat hebt aan de playerpicks. Heb een zooi 82 en 83 rated rode kaarten, die ik anders toch niet gebruik, terwijl het wel IFs zijn.

Hoe bevalt POTM VVD jou? Zit bij mij bijna overal tussen, geen kopduel gaat verloren. Kan niet wachten op de upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Zo, door die 200packs wel heel wat High-Rated gekregen waardoor ik PotM VVD voor 150k kon doen... Kon het dus niet laten. Dit is mijn eindteam:
https://www.futbin.com/19/squad/4108977 (ik wissel Ibra de eerste minuut in voor Firmino in een 4-3-3. Ik start dus op 100 chem)

Iemand ervaring met deze spelers i.c.m. een bepaalde teamgeeststijl? Heb ze nu allemaal op basis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:15
PetrCech_3 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:41:
Zo, door die 200packs wel heel wat High-Rated gekregen waardoor ik PotM VVD voor 150k kon doen... Kon het dus niet laten. Dit is mijn eindteam:
https://www.futbin.com/19/squad/4108977 (ik wissel Ibra de eerste minuut in voor Firmino in een 4-3-3. Ik start dus op 100 chem)

Iemand ervaring met deze spelers i.c.m. een bepaalde teamgeeststijl? Heb ze nu allemaal op basis.
Als je ibra in wisselt krijgt ie toch 5 chem?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Vraagje, ik heb Courtois als keeper in mn La Liga team met Varane en Ramos daar voor als CV.

Is het verstandig Courtois te wisselen voor Casillas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Korkss schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:47:
[...]

Als je ibra in wisselt krijgt ie toch 5 chem?
Jep... Dat is helaas niet anders. Hij is gewoonweg niet te linken met hoe ik mijn team voor ogen heb. Daarnaast is hij ZO insane dat ik die 5tg voor lief neem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 20:53
PetrCech_3 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:41:

Meestal hebben de spelers in mijn voorhoede Hunter (Jager) kaartjes voor teamgeest.
De rest is even kijken wat je handig vindt.

Backs hebben Anchor.
Middenveld hangt af van de positie op het middenveld en de ratings van de betreffende speler.
Je kan kiezen om hiermee hun sterke punten nog meer versterken of juist hun zwakke punten wat te upgraden.

Op FUTBIN kan je zien wat voor impact welk kaartje heeft op je spelers door de speler te bekijken en verschillende teamgeesten er aan te koppelen.

wijze woorden

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Heerlijk begin van de week! Vorige week squad battles gespeeld voor de swap speler. Open ik vanmorgen mijn pakketjes, komt daar Varane TOTY uitlopen! Geweldig! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Vraagje. Ik heb me aangemeld voor WL, lopen de WL kwalificatiepunten die je dan haalt in Rivals door op de achtergrond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
H_idde schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:58:
Heerlijk begin van de week! Vorige week squad battles gespeeld voor de swap speler. Open ik vanmorgen mijn pakketjes, komt daar Varane TOTY uitlopen! Geweldig! 8)
Supervet, welke rang had je? Mijn packs waren prut hoogste 81 rated 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-07 15:23
Schuimpje schreef op zondag 13 januari 2019 @ 19:38:
Weekend league weer voorbij.
Begin ontzettend kl*te 2 uit 10, heeft me 1 controller gekost. Daarna de draad weer opgepakt met een leeg hoofd. Uiteindelijk 14 wins uit 28 games behaald. Bij de verloren potjes zitten ook 3 verloren strafschoppenseries helaas anders zou gold 2 er wel in hebben gezeten. Al met al een redelijk weekend, waarin de laatste wedstrijd voor gold 3 promotie toch wel heel erg lekker was! Na 09:30 minuten al 2-0 achter speelde tegen 4 icons. Tegenstander bleef maar op pauze drukken in de hoop dat ik zou rage quiten. Rustig gebleven en mooi 5-2 gewonnen!

*O*

Ik had geen tijd dit weekend dus met veel pijn en moeite G3 gehaald. Vanavond nog even grinden voor TOTY Vrsjalko ofzo :+ Grote kans dat ik mijn team ga ombouwen voor hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
buurman3 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:01:
[...]

Supervet, welke rang had je? Mijn packs waren prut hoogste 81 rated 8)7
Gespeeld tot Goud 1. Prachtig als zoiets gebeurt als je het niet verwacht, haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:24

Royz

Kleurenblind!!

buurman3 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:00:
Vraagje. Ik heb me aangemeld voor WL, lopen de WL kwalificatiepunten die je dan haalt in Rivals door op de achtergrond?
Als je die 2000 punten hebt ingelost dan begin je weer op 0 en verzamel je inderdaad weer punten voor de kwalificatie. Je kan ook maar max 2000 punten sparen, dus als je eenmaal op 2000 staat komt er niks meer bij

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07 15:46
Zou toch best graag die Vrsaljko 87 hebben, 12 losse online wedstrijden spelen, scoren en winnen met mijn Serie A team zou moeten lukken. Maar waarschijnlijk ben ik niet de enige met dit idee :+

@Harribo hoeveel wedstrijden heb je er uiteindelijk voor nodig gehad om de 12 wins te halen?

EDIT: en natuurlijk de SBC nog voltooien..

[ Voor 7% gewijzigd door DeeleNL op 14-01-2019 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 18:15
jerommeke96 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:48:
Vraagje, ik heb Courtois als keeper in mn La Liga team met Varane en Ramos daar voor als CV.

Is het verstandig Courtois te wisselen voor Casillas?
Ik zou lekker courtois houden. Het is misschien een minimale upgrade, maar dan zit je met een untradeable keeper. Wil je ooit nog switchen in je team is dat weer klote met je keeper. In mijn ogen niet waard dus.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

leuk, komt Arnautovic IF ineens uit het pakketje van zo'n toty challenge lopen :)

@jerommeke96 ik vind ze vrij vergelijkbaar - Courtois heeft op papier iets mindere stats maar is wel wat langer. Casillas keept bij mij heerlijk maar is wel moeilijker in je team te passen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissert
Het leed van Icon craft is bijna over. Een kleine balans wat ik nu nog in de club heb. Daarnaast Tevez, Casillas, Vrsjalko, Rui Costa en Thiago Silva voor in totaal 300k kunnen doen.

Griezmann
Lloris
Buffon
IF Santi Cazorla
IF Sakho 2x
IF Foster 3x
IF Deeney
RTTF Gerard Moreno
Coutinho
Mertens
Lukaku
Ozil
Sane
Filipe Luis 2x
Diego Costa 3x
Fabinho

En nog een hele meuk aan 84s en bijna elke 83 in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Laatst online: 19-07 20:59
Wow, werkt dat dan echt zo goed???

Tel je bij die 300k ook de waarde op van de spelers die je hebt gedumpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
sirkeith schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:10:
Wow, werkt dat dan echt zo goed???

Tel je bij die 300k ook de waarde op van de spelers die je hebt gedumpt?
Nee 300k is wat is los nog heb moeten kopen omdat ik te lui was om te puzzelen :+ Bedrag is een grove schatting hoor.

Kleine keerzijde btw. Ik heb werkelijk geen gouden speler onder de 83 in de club :+

[ Voor 11% gewijzigd door Vissert op 14-01-2019 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Vissert schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:04:
Het leed van Icon craft is bijna over. Een kleine balans wat ik nu nog in de club heb. Daarnaast Tevez, Casillas, Vrsjalko, Rui Costa en Thiago Silva voor in totaal 300k kunnen doen.

Griezmann
Lloris
Buffon
IF Santi Cazorla
IF Sakho 2x
IF Foster 3x
IF Deeney
RTTF Gerard Moreno
Coutinho
Mertens
Lukaku
Ozil
Sane
Filipe Luis 2x
Diego Costa 3x
Fabinho

En nog een hele meuk aan 84s en bijna elke 83 in het spel.
Ik denk dat David Silva bedoeld ? Thiago Silva heeft toch geen Sbc gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Lorenzoaliandro schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:14:
[...]

Ik denk dat David Silva bedoeld ? Thiago Silva heeft toch geen Sbc gehad?
Futmas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
aha dat was bij de vorige iconcraft sessie rond kerst!

Ik heb Rui Costa voor 200K completed
en Soll Campbell voor 250K completed

Dit puur gedaan voor een eventuele betere icon sbc.. Ben niet tevreden over de performance van deze 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Lorenzoaliandro schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:17:
[...]

aha dat was bij de vorige iconcraft sessie rond kerst!

Ik heb Rui Costa voor 200K completed
en Soll Campbell voor 250K completed

Dit puur gedaan voor een eventuele betere icon sbc.. Ben niet tevreden over de performance van deze 2.
Ik vond Campbell als leenspeler zeer degelijk. Rui Costa niet gebruikt maar verbrast voor een 125k pack |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:20:
[...]

Ik vond Campbell als leenspeler zeer degelijk. Rui Costa niet gebruikt maar verbrast voor een 125k pack |:(
je gaat vast niet vertellen dat je een TOTY uit die 125k hebt gehaald?

Hier genoeg coins gehad om mijn team af te maken en weer een icon op CDM te zetten.
Het is Matthaus 91 geworden zodat ik ook aanvallend wat meer eraan heb dan Petit

Ramos heb ik verkocht toen hij boven de 300k kwam deze week, voorlopig doet RTTF Pique het prima, als Ramos weer voldoende gezakt is haal ik hem wel terug., maar toe nu toe mertk ik niet veel verschil (misschien omdat TOTY Varane het weer goed maakt)

https://www.futbin.com/19/squad/8990

Ik denk dat het elftal nu niet veel upgrades meer aankan (rest is te duur om te upgraden). Ga dus maar geld sparen. De volgende mega upgades zullen wrs pas in mei zijn met de TOTS.

[ Voor 51% gewijzigd door bvbal79 op 14-01-2019 10:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vissert
bvbal79 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:22:
[...]

je gaat vast niet vertellen dat je een TOTY uit die 125k hebt gehaald?
30 rare spelers en ik had gewoon alle 11 de TOTY in 1 pack. Het was ongelooflijk. Ze deden ook 1 voor 1 een walkout met elfjes, eenhoorns en een grote regenboog :+

Nee was een helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Vissert schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:29:
[...]

30 rare spelers en ik had gewoon alle 11 de TOTY in 1 pack. Het was ongelooflijk. Ze deden ook 1 voor 1 een walkout met elfjes, eenhoorns en een grote regenboog :+

Valt me tegen @Vissert jij hebt ver uit de meeste pack luck van ons allen en de meest gesmeerde fifa gameplay van ons allen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Lorenzoaliandro schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:31:
[...]

Valt me tegen @Vissert jij hebt ver uit de meeste pack luck van ons allen en de meest gesmeerde fifa gameplay van ons allen. ;)
Voor packluck moet je bij @Bean77 zijn. Voor de gameplay geef ik het krediet aan jou :+

Ik daar en tegen heb wel weer de beste skills van het forum *O*

Edit:

Daarnaast wel zuur.. 15 IF fosters op de markt toen VVD uit kwam.. Gingen weg voor 22k.. Nu 33k...

[ Voor 11% gewijzigd door Vissert op 14-01-2019 10:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:29:
[...]

Dat zijn inderdaad 30 rare spelers dan als ze zo doen!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Anoniem: 1072927

TOTY Messi gepacked, en verkocht!
Team nu:
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/1zppft2.jpg

Donderdag komt er weer wat geld binnen via rivals en WL en haal ik denk ik RTF Aurier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Anoniem: 1072927 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:07:
TOTY Messi gepacked, en verkocht!
Team nu:
[Afbeelding]

Donderdag komt er weer wat geld binnen via rivals en WL en haal ik denk ik RTF Aurier.
waren je coins op om een betere RB te kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Lorenzoaliandro Gooi een Schaduw op Sol en hij zal je niet meer teleurstellen, ik ben van 'm aan t genieten sindsdien.

Afgelopen weekend weinig gespeeld, ik vond de gameplay echt schandalig slecht. Met name de passing was in mijn spelervaring echt van een belabberd niveau. Dus maar gaan SBC-en, ook dat bracht weinig; Walker gepacked en verkocht voor 50k.

Dus weer lekker verder gegaan met RDR2, heerlijk gamen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
bvbal79 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:16:
[...]

hij is ook niet blij dat ie bij PSV speelt geloof ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1072927

bvbal79 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:16:
[...]

Ja en nee, kan ook een normale walker halen oid maar vind ik maar saai.
Donderdag met rivals en WL komt er meer dan genoeg binnen voor RTF Aurier.

Ben zelf voor PSV dus dumfries is even genieten, en zit zo stabiel in divisie 3 dat het niet uitmaakt.

The Denzel train _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-07 13:31
Hoe zit het met die Vrsaljko kaart? Ik zie hier op het forum dat je zijn 87 kaart krijgt maar in de bescrijving van de objective staat dat je een 81 kaart krijgt... hoe zit dit precies? :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
mrjobby schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:45:
Hoe zit het met die Vrsaljko kaart? Ik zie hier op het forum dat je zijn 87 kaart krijgt maar in de bescrijving van de objective staat dat je een 81 kaart krijgt... hoe zit dit precies? :]
Die moet je inleveren in de SBC. En dan nog een SBC die zo'n kleine ~70K kost. Maar die zou ik vanavond pas doen, zodra al die TOTY SBC's zijn afgelopen. Dan wordt het wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-07 13:31
chengbondkwok schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:46:
[...]

Die moet je inleveren in de SBC. En dan nog een SBC die zo'n kleine ~70K kost. Maar die zou ik vanavond pas doen, zodra al die TOTY SBC's zijn afgelopen. Dan wordt het wat goedkoper.
ah zo, check. Ik moet eerst die 12 wedstrijden zien te doen nog. Thanks, ik weet wat me te doen staat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-07 08:18
Vissert schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:35:
[...]

Voor packluck moet je bij @Bean77 zijn. Voor de gameplay geef ik het krediet aan jou :+

Edit:

Daarnaast wel zuur.. 15 IF fosters op de markt toen VVD uit kwam.. Gingen weg voor 22k.. Nu 33k...
Noem je dat van Bean77 packluck? Als ik voor honderden euro's aan pakketjes haal heb ik ook wel een keer packluck haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
tukkerterror90 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:12:
[...]

Noem je dat van Bean77 packluck? Als ik voor honderden euro's aan pakketjes haal heb ik ook wel een keer packluck haha
Zijn ook genoeg mensen die er een half maand salaris tegen aan gooien en geen TOTY packen :+

Of Bateson vorig jaar zijn met 300k punten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-03 16:21
Van het weekend trouwens ook een pot gespeeld met die Griezmann kaart die je voor 1 wedstrijd kreeg op CAM.
Dat was wel een verademing zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:35:
[...]

Edit:

Ik packluck? Ik heb geen toty r7 of mbappe of Messie gepacked hoor :P

Je hebt wel betere skills dan ik, maar ook meer rode kaarten, meer goals tegen etc :+ O+
tukkerterror90 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:12:
[...]

Ik vegroot mijn kansen op packluck wel, maar vergeet niet dat er ook gewoon streamers zijn die 9 2.5k fp achter elkaar openen zonder zelfs een walk-out.

[ Voor 26% gewijzigd door Bean77 op 14-01-2019 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:32:
[...]

Daar loop ik al 2 jaar tegenaan helaas. Zou leuk zijn als je écht wat hebt aan de playerpicks. Heb een zooi 82 en 83 rated rode kaarten, die ik anders toch niet gebruik, terwijl het wel IFs zijn.

Hoe bevalt POTM VVD jou? Zit bij mij bijna overal tussen, geen kopduel gaat verloren. Kan niet wachten op de upgrade!
Ben twee weken weg ivm werk, zie het daarna weel weer.
Voornamelijk nu ff gedaan omdat het de laatste dag is dat TOTY in packs zit.

@Bean77 kan Visser nog steeds niet verdedigen?

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 14-01-2019 12:46 ]

Pagina: 1 ... 119 ... 200 Laatste