Bossie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:44:
[...]

Ben twee weken weg ivm werk, zie het daarna weel weer.
Voornamelijk nu ff gedaan omdat het de laatste dag is dat TOTY in packs zit.

@Bean77 kan Visser nog steeds niet verdedigen?
Kon die het ooit dan? :+
Moet hem wel nageven dat hij in het laatste potje zowaar geen rode kaart heeft gepakt. ;)
Maar @Vissert speelt beter fifa dan ik dat is de waarheid.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12-2025

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Welke upgrade zouden jullie voor gaan voor onderstaand team?

https://www.futbin.com/19/squad/4115046

Gaat ingame naar 433-4 met Griezmann op CAM en Pogba CM of 4231 met hetzelfde principe.

Heb nu 400k. ongeveer - donderdag komt daar 100k. bij als ik voor rival coins ga. Zit er zelf aan te denken om Griezmann te verkopen, dan heb ik dus grofweg 600k. om een verbetering te halen met wat ruimte naar boven voor de CAM plek. Kan ook Bale verkopen, die is nu supersub samen met depay en zlatan.
ErnstMid schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:51:

Gaat ingame naar 433-4 met Griezmann op CAM en Pogba CM of 4231 met hetzelfde principe.

Heb nu 400k. ongeveer - donderdag komt daar 100k. bij als ik voor rival coins ga. Zit er zelf aan te denken om Griezmann te verkopen, dan heb ik dus grofweg 600k. om een verbetering te halen met wat ruimte naar boven voor de CAM plek. Kan ook Bale verkopen, die is nu supersub samen met depay en zlatan.
Vrij evenwichtig team. Casillas kom ik vaak tegen en is vrij prima keeper.
Meest logische is idd om Griezman als eerste te upgraden. Er van uitgaande dat Zlatan de FB versie is lijkt Bale misschien ook verkopen om coins te hebben voor een Griezmann upgrade.
Dat kan ook een spits zijn bij een 4231 formatie (mbappe rcam, coutinho ccam, pogba rcam).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Is RTTF Kondogbia geen optie voor LCM/LCDM, zodat je ook wat lengte naast Kante hebt?
Zou Griezman gewoon houden, en na 60/70 minuten op CAM zetten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-01 15:47

Schuimpje

Couch Warrior

Vanavond nog even de vrsajlko sbc afronden en dan zit m'n team er zo uit:

https://www.futbin.com//19/squad/4116020

Ben benieuwd hoe hij samen speelt met skriniar

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-01 13:35
Bossie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:44:
[...]

Ben twee weken weg ivm werk, zie het daarna weel weer.
Voornamelijk nu ff gedaan omdat het de laatste dag is dat TOTY in packs zit.

@Bean77 kan Visser nog steeds niet verdedigen?
Nee :(
Bean77 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:50:
[...]

Kon die het ooit dan? :+
Moet hem wel nageven dat hij in het laatste potje zowaar geen rode kaart heeft gepakt. ;)
Maar @Vissert speelt beter fifa dan ik dat is de waarheid.
Jouw spelers zijn gewoon te snel voor mijn tackles :+ Paceabuser!

• Vissert
De grote vraag vandaag is. To Zlatan or not to Zlatan? Wat zijn jullie meningen?

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-01 13:35
Vissert schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:10:
De grote vraag vandaag is. To Zlatan or not to Zlatan? Wat zijn jullie meningen?
Kaart ziet er wel prima uit.
Alleen krijg m maar eens in je team zonder icons voor de chem.
Zou bij mij iig een supersub zijn

Even doorsparen. Griezmann IF is echt een upgrade tov zijn NIF. Ik zat zelfs erover na te denken om de gok te wagen en voor 100k extra zijn RTTF te halen, maar de rest van Atletico valt me tegen en zie ik niet makkelijk winnen op deze manier van Juventus.

Coutinho op LW...is hij wel zo goed? Je zou Dembele IF kunnen nemen (ook gelijk frans). Als ik daar tegen moet spelen wordt ik altijd gek gedold

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-01 15:02
Doen! Je hebt 1 soft link nodig + MLS manager om hem op 8 chem te krijgen. Hij heeft echt voor veel punten gezorgd :)

[ Voor 7% gewijzigd door chengbondkwok op 14-01-2019 14:13 ]

• Vissert
Miggell schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:11:
[...]

Kaart ziet er wel prima uit.
Alleen krijg m maar eens in je team zonder icons voor de chem.
Zou bij mij iig een supersub zijn
Exact. Alleen heb dus untradeable al Griezmann,Tevez, Lukaku, POTM Lucas en RTTF Gerard moreno al voor op de bank...

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
chengbondkwok schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:12:
[...]

Doen! Je hebt 1 soft link nodig + MLS manager om hem op 8 chem te krijgen. Hij heeft echt voor veel punten gezorgd :)
Of gewoon als hij nodig is erin wisselen _/-\o_
Vissert schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:13:
[...]

Exact. Alleen heb dus untradeable al Griezmann,Tevez, Lukaku, POTM Lucas en RTTF Gerard moreno al voor op de bank...
Ik heb ook RTTF Moreno, maar niet geprobeerd...is dat wat?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-01 15:02
Nachtapotheker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:13:
[...]

Of gewoon als hij nodig is erin wisselen _/-\o_
Zo ga je niet om met Prime Icon God Card Ibra :( :+

• Nachtapotheker
  • Nu online
chengbondkwok schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:14:
[...]

Zo ga je niet om met Prime Icon God Card Ibra :( :+
True :D in minuut 1 erin wisselen kan ook ;)

• Vissert
bvbal79 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:14:
[...]

Ik heb ook RTTF Moreno, maar niet geprobeerd...is dat wat?
Nog niet gebruikt. Wou hem vanavond als super sub testen :+
chengbondkwok schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:12:
[...]

Hmm niemand noemenswaardig van MLS in de club.. Word supersub dan. Hij is 180k nu en 105k aan packs terug.

[ Voor 42% gewijzigd door Vissert op 14-01-2019 14:21 ]

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-01 23:54
Zlatan would say the latter is not an option ;)

Ik gebruik 'm in ieder geval op 8 chem en het is een fantastische kaart. Kostte me wel even wennen omdat hij simpelweg wat anders speelt dan Aubameyang, maar dat is niet terug te zien in zijn goal to game ratio.

Denk niet dat hij nog uit mijn team gaat :)
Ik hoop dat de Ronaldinho SBC gauw komt, dan kan ik Tierney weer gebruiken :D

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap. op 14-01-2019 14:37 ]

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
Ik heb er voor gekozen om hem direct in te brengen. TG op 5 maar heb geen zin om mijn complete team te verbouwen, daarnaast is hij denk ik als wissel nog steeds een beest: https://www.futbin.com/19/squad/4108977
FB Zlatan is enigszins vergelijkbaar met de TOTS kaarten van vorige edities. Een beetje een struikelende houten klaas. Maar buiten dat geweldig. Dodelijk naar de goal toe.
En laten we eerlijk zijn, balance is natuurlijk ruk, maar dat moest ook wel. Als die redelijk was geweest dan was het niveau toty r7 (of beter ivm zijn lengte).

Laat ik het ook anders zeggen. FB Ibra staat nu in de basis. FB Tevez en Reus 90 zitten op de bank (hoewel ze alle 3 erg goed zijn).

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-01 23:03
Ik begin nu zo:

https://www.futbin.com/19/squad/4118525

en met ingame tactics switch ik dan naar:

https://www.futbin.com/19/squad/4118592

Zlatan speelt als een absolute god, zowel qua assists als afmaker. Hij kan het gewoon allemaal.
Verder wil ik nog zodra ik de coins heb Fernandinho IF, Fabinho en Mané halen.
Mané vervangt dan Sané, Fernandinho IF vervangt Fred en Fabinho vervangt Gundogan. Dan kan mijn POTM Sterling op 7 chem als rechtsbuiten starten en kan ik centraal achterin untradable Otamendi ipv Bailly en Walker ipv Valencia.
Zelfs ik zit nog te denken over Zlatan....hoewel mijn icon nr2 dan moet wachten

Maar tip, je kan hem eerst testen.
Zijn leenversie zit bij de doelstellingen.
Een sb winnen op pro, dat moet te doen zijn. Dat ga ik dus doen.

Clubs waar hij heeft gezeten : Ajax,Man Utd, Inter Milan, Ac milan, Juventus, psg, Barcelona,
Malmo en LA Galaxy

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 14-01-2019 15:56 ]

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 19:14
Harribo schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:50:

Clubs waar hij heeft gezeten : Ajax,Man Utd, Inter Milan, Ac milan, Juventus
Vergeet niet psg en Barcelona.

• Miggell
stomley schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:52:
[...]

Vergeet niet psg en Barcelona.
Malmo?

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-01 20:01
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:41:
[...]

Ja en nee, kan ook een normale walker halen oid maar vind ik maar saai.
Donderdag met rivals en WL komt er meer dan genoeg binnen voor RTF Aurier.

Ben zelf voor PSV dus dumfries is even genieten, en zit zo stabiel in divisie 3 dat het niet uitmaakt.

The Denzel train _/-\o_
Ik zit sinds kort ook weer op The Denzel train. Ik was Robben even zat en zo kan ik SIF Lozano weer top gebruiken.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Clubs waar hij heeft gezeten : Ajax,Man Utd, Inter Milan, Ac milan, Juventus, psg, Barcelona
9 clubs heb je nodig....
Hij heeft wel gelijk, aan de lijst van Haribo moeten nog PSG, Malmo en LA Galaxy worden toegevoegd.
Aangepast
Heb er 9 nu

[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 14-01-2019 16:15 ]

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 07:30
Cavani was altijd mijn supersub, kopte werkelijk alles raak en was enorm balvast. Cavani nu ingeruild voor Zlatan als supersub. Kostte me slechts 50k, dus absoluut geen slechte deal. Mocht het niet lopen met Tevez, Aguero, Dybala voorin dan kan Zlatan erin.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-01 09:41
Ok. Het is zo ver gekomen. Ik ga afscheid nemen van mijn serie A team. Het werkt niet meer tussen ons. We gaan in goed overleg uit elkaar. Dybala schiet alles naast. Icardi neemt geen bal meer aan en CR7 kan ik niet betalen. Ik ga BPL.

Ik denk dat ik als ik mijn hele team verkoop + mijn huidige bank 1mil heb. Ik ga BPL doen denk ik. Ik wordt te vaak overrompelt door ManC + ManU spelers. Ik wil dat ook!

Is het een slim idee om de VVD POTM SBC te doen en de rest aan te vullen en vanuit daar te gaan bouwen. Ik heb al een aantal spelers, waaronder de Gea?
Tenzij iemand zegt: Je maakt een grote fout!. Is dat wat ik vanavond ga doen. Of is er een betere timing om dit in gang te zetten?

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
DeBers schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:38:
Ok. Het is zo ver gekomen. Ik ga afscheid nemen van mijn serie A team. Het werkt niet meer tussen ons. We gaan in goed overleg uit elkaar. Dybala schiet alles naast. Icardi neemt geen bal meer aan en CR7 kan ik niet betalen. Ik ga BPL.

Ik denk dat ik als ik mijn hele team verkoop + mijn huidige bank 1mil heb. Ik ga BPL doen denk ik. Ik wordt te vaak overrompelt door ManC + ManU spelers. Ik wil dat ook!

Is het een slim idee om de VVD POTM SBC te doen en de rest aan te vullen en vanuit daar te gaan bouwen. Ik heb al een aantal spelers, waaronder de Gea?
Tenzij iemand zegt: Je maakt een grote fout!. Is dat wat ik vanavond ga doen. Of is er een betere timing om dit in gang te zetten?
Beter gewoon zijn SIF kopen, dan kun je altijd nog je coins terug krijgen mocht hij niet bevallen of als je een hybrid wilt maken.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

bvbal79 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 15:50:
[...]

Hij heeft wel gelijk, aan de lijst van Haribo moeten nog PSG, Malmo en LA Galaxy worden toegevoegd.
Hij heeft ook bij fbk balkan gespeeld en nog bij een andere jeugdclub ;)

Wikipedia: Zlatan Ibrahimović

[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 14-01-2019 16:42 ]

• yoris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:07

yoris

Data-analist
Is er nog iemand hier die de swap deals player moet halen op de pc door te scoren in friendly seasons matches of die me hier mee wil helpen? :)

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-01 23:03
yoris schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:49:
Is er nog iemand hier die de swap deals player moet halen op de pc door te scoren in friendly seasons matches of die me hier mee wil helpen? :)
Ik kan die nog wel doen
Bean77 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:41:
[...]

Hij heeft ook bij fbk balkan gespeeld en nog bij een andere jeugdclub ;)

Wikipedia: Zlatan Ibrahimović
ja die zitten niet FIFA19 :)

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12-2025
yoris schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:49:
PS4? *edit, ik zie nu pc helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door El Profesor op 14-01-2019 17:10 ]

I like how you keep the mouse running...

DeBers schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:38:

En vervolgens wordt je overrompeld door Liverpool en Tottenham spelers etc :)

• DeBers
bvbal79 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:10:
[...]

En vervolgens wordt je overrompeld door Liverpool en Tottenham spelers etc :)
Haha. Dan koop ik die ook!
Maar is dit een goeie timing om dit te doen? Of zijn de prijzen van mijn spelers (Dybala, Icardi, Mertens, Alex Sandro, etc) op het laagste punt?

Wie kunnen jullie aanraden voor een speler die niet zo veel heeft met dribbelen en trucjes (sleepballetjes en dragbacks daargelaten) maar vooral tikt en sprint?
Ik dacht misschien aan Bale? :) Dus de switch naar La liga.
DeBers schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:13:
[...]

Haha. Dan koop ik die ook!
Maar is dit een goeie timing om dit te doen? Of zijn de prijzen van mijn spelers (Dybala, Icardi, Mertens, Alex Sandro, etc) op het laagste punt?

Wie kunnen jullie aanraden voor een speler die niet zo veel heeft met dribbelen en trucjes (sleepballetjes en dragbacks daargelaten) maar vooral tikt en sprint?
vorige week donderdag was geloof ik het laagste punt, van deze mini crash... het laagste punt was tijdens futmas. Vanaf nu is de verwachting dat de duurdere spelers weer gaan stijgen.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
DeBers schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:13:
[...]

Ik speel La Liga. Suarez is de meestertikker, gebruik m als valse spits. En op rechts heb ik idd Bale. Meep meep.

Heb dus zelfde speelstijl als jij :)

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 15:13
PetrCech_3 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:39:
[...]

Ik heb er voor gekozen om hem direct in te brengen. TG op 5 maar heb geen zin om mijn complete team te verbouwen, daarnaast is hij denk ik als wissel nog steeds een beest: https://www.futbin.com/19/squad/4108977
Dus als je hem als wissel inbrengt heeft hij maar 5 chemistry? Merk je daar niets van tijdens het spelen?

• DeBers
buurman3 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:25:
[...]

Ik speel La Liga. Suarez is de meestertikker, gebruik m als valse spits. En op rechts heb ik idd Bale. Meep meep.

Heb dus zelfde speelstijl als jij :)
Thanks. Denk dat ik voor een La liga ga msschien met Suarez, bale, ben yedder.

• Korkss
  • Laatst online: 22:32
DeBers schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:52:
[...]

Wat voorn formatie speel je? Ik heb een la liga / franse hybrid en ben mega tevreden hierover. Misschien kan ik je wat tips meegegen?!

• buurman3
[...]

Suarez en Bale zijn stuk gezakt iig, dat scheelt munten :)

• ErnstMid

ErnstMid

Korkss schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:10:
[...]

Wat voorn formatie speel je? Ik heb een la liga / franse hybrid en ben mega tevreden hierover. Misschien kan ik je wat tips meegegen?!
Same here! Ook heel tevreden :)

Vond Suarez trouwens helemaal niet fijn, het enige wat hij bij mij kon was afmaken in de zestien. Daarbuiten kon ik echt niks met m...

En dank voor de reacties op m'n eerdere bericht :) griezie if is een goede optie. Kondogbia rttf op zich ook wel maar dan heb ik naast kante nog een cm die niet kan afwerken... Hoeft niet erg te zijn maar zie hem niet als vervanging voor griezman. Zou dan wel met pogba op cam kunnen spelen... Heb dan wel een heel sterk middenveld. Misschien toch eens proberen...

• gaizka
Zat te kijken naar mogelijkheid om Zlatan in te bouwen met goede chemistry,heb 1,5 miljoen budget:

https://www.futbin.com//19/squad/4126475

Zou dit wat zijn of kan dit beter?

• Korkss
ErnstMid schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:31:
[...]

Same here! Ook heel tevreden :)

Vond Suarez trouwens helemaal niet fijn, het enige wat hij bij mij kon was afmaken in de zestien. Daarbuiten kon ik echt niks met m...

En dank voor de reacties op m'n eerdere bericht :) griezie if is een goede optie. Kondogbia rttf op zich ook wel maar dan heb ik naast kante nog een cm die niet kan afwerken... Hoeft niet erg te zijn maar zie hem niet als vervanging voor griezman. Zou dan wel met pogba op cam kunnen spelen... Heb dan wel een heel sterk middenveld. Misschien toch eens proberen...
Griezie inform is zo lekker. Pogba op cam vind ik mweh. Heb je net je team al gepost? Ben wel benieuwd namelijk ;)

• buurman3
ErnstMid schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:31:
[...]

Uhm ja daarom staat ie in de spits. :)

Bij mij is ie ook enorm sterk in ballen afpakken op de helft vd tegenstander. Hij wordt niet snel van de bal gezet.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
gaizka schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:40:
[...]

Dus als je hem als wissel inbrengt heeft hij maar 5 chemistry? Merk je daar niets van tijdens het spelen?
Ik vind van niet. Het is natuurlijk ook ''gevoel''. Ik doe dit nu al een tijdje met Son (Tottenham) en merk echt 0 verschil. Maarja, een bal op de paal en je zegt: ''met 10........ blabla''. De rest van mijn team is volledig op 10 overigens.

• buurman3
[...]

Ik hou me ook aanbevolen voor tips :)

442
Griezmann Suarez
Coutinho Isco Casemiro Bale
Marcelo Varane Ramos Carvajal
Navas

Wil nu misschien sparen voor Messi.

Thanks!

• Korkss
Zal mijn team hier eens droppen.

Lichtpuntjes zijn toch wel Maldini, Ben yedder en Griezmann.

https://www.futbin.com//19/squad/4054988

• ErnstMid

ErnstMid

Korkss schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:41:
[...]

Griezie inform is zo lekker. Pogba op cam vind ik mweh. Heb je net je team al gepost? Ben wel benieuwd namelijk ;)
In-game switchen griezmann en pogba. Of 4231 small, daar komt coutinho iets beter uit de verf. Maar die gaat meestal relatief snel naar de kant voor Bale :)

Ja ik vind pogba op cm wel lekker, en eigenlijk op cdm met Stay back instructie ook. Zeker naast kante :)
[...]

bale eruit, griezmann erin
buurman3 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:50:
[...]

Ik hou me ook aanbevolen voor tips :)

442
Griezmann Suarez
Coutinho Isco Casemiro Bale
Marcelo Varane Ramos Carvajal
Navas

Wil nu misschien sparen voor Messi.

Thanks!
Navas --> Courtois
Isco --> Verlies je stamina, kun je beter modric neerzetten als je een echte CM wilt, anders Griezmann op CAM en dan IF Ben Yedder in spits
Coutinho --> IF Dembele

paar opties...

• El Profesor
gaizka schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:36:
Zat te kijken naar mogelijkheid om Zlatan in te bouwen met goede chemistry,heb 1,5 miljoen budget:

Waarom zou je hem als basis speler willen? Ik zou Zlatan inbrengen met rust! Spelers zijn al wat vermoeid dan en Zlatan is helemaal vers. Ik heb nu 4 wedstrijden Division Rivals gespeeld met Zlatan, en hem in de rust ingebracht en hij heeft in 3 wedstrijden het verschil gemaakt (die ene wedstrijd die ik verloor ging ik er kansloos af). Als ik hem in breng met rust valt me op dat hij na 90 min ongeveer evenveel stamina over heeft als Flashback Teves die 90 min volgas gaat.

• buurman3
bvbal79 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:25:
[...]

Navas --> Courtois
Isco --> Verlies je stamina, kun je beter modric neerzetten als je een echte CM wilt, anders Griezmann op CAM en dan IF Ben Yedder in spits
Coutinho --> IF Dembele

paar opties...
Cheers. Courtois heb ik 3 potten gehad, heel snel weer naar Navas teruggegaan.

Isco scoort veel. Maar idd altijd eraf na een uur.

Die IF Yedder is wel een goeie ja 5* wf...

• DeBers
[...]

Ik speel nu 4-2-3-1. Maar eigenlijk ben ik daar niet zo happy over. Het is denk ik te druk in het midden voor mij. Misschien moet ik meer met wingers spelen.
Korkss schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:53:

Nice, alleen is matuidi in zijn eentje achterin niet te licht?

• DeBers
[...]

Zou je die eens met mij kunnen delen?
Ik heb een Futmas Matuidi die ik graag in zou willen passen. En Varane ben ik ook erg tevreden over.

• El Profesor
1 woord: doen! Ik kan Zlatan niet vergelijken met Icons aangezien ik die niet heb, maar wel met Flashback Tevez. Zlatan is gewoon een cheat met 99! composure. Zijn positionering is uitmuntend, en als je hem wilt bereiken met een steekpass dan zet hij praktisch iedere tegenstander aan de kant en hij ramt iedere kans er in. Ik zou hem niet gebruiken als basisspeler gezien zijn 70 stamina, maar als wissel, als breekijzer in de rust.

• Korkss
bvbal79 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:49:
[...]

Nice, alleen is matuidi in zijn eentje achterin niet te licht?
Speel 4-1-3-2 zonder CAM (dus met cm) daar staat seedorf dus vaak naast matuidi

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wie kan mij helpen!
Ik krijg het niet voor elkaar om een lekker team samen te stellen met mijn huidige 3mill (xbox)
Ik wil zlatan(chemistry maakt niet veel uit) van dijk sif en kondogbia rtff en yedder rtff er in hebben zoiezo maar hoe kan ik dit lekker samen stellen..
Iemand een idee?

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:18:
Wie kan mij helpen!
Ik krijg het niet voor elkaar om een lekker team samen te stellen met mijn huidige 3mill (xbox)
Ik wil zlatan(chemistry maakt niet veel uit) van dijk sif en kondogbia rtff en yedder rtff er in hebben zoiezo maar hoe kan ik dit lekker samen stellen..
Iemand een idee?
De gea, Engelse Rb, van dijk, Ramos, Marcelo, kante, kondogbia yedder, en dan heb je het grootste gedeelte al te pakken.
Korkss schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:53:

Ik neem aan dat dit je in-game opstelling is?

• Razz89
Vinden jullie mbappe if echt een pure verbetering tov mbappe nif? Scheelt 400k..
Als ik dat zou besparen kan ik eventueel een goede speler op me linkerflank nemen van 500k..

• Nachtapotheker
  • Nu online
Lijkt wel of de matchmaking kapot is in rivals. Zat op 1597 punten, ik heb 4x verloren en 1x gelijk vanavond 8)7

Ook steeds tegen alleen maar counterende pacehoeren.

[ Voor 19% gewijzigd door Nachtapotheker op 14-01-2019 21:43 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Nachtapotheker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:41:
Lijkt wel of de matchmaking kapot is in rivals. Zat op 1597 punten, ik heb 4x verloren en 1x gelijk vanavond 8)7

Ik ga ook helemaal kapot :') net een gozer die de hele tweede helft aan het tijdrekken was... Dat is ook niet bevorderlijk voor m'n humeur :')

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
gaizka schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:36:

Dit team is echt totaal niet in balans, die santos op het middenveld is echt heel zwak, en pavard centraal achterin gaat je ook goals kosten, misschien Larsson ipv baggio dan hoef je santos iig niet op te stellen en dan hou je ibra op 10 chem. Adviseer je sowieso om meer een goed geheel te hebben daar haal je meer resultaat mee dan een paar hele goede spelers en een paar hele slechte spelers.

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 07:30
Nachtapotheker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:41:

Dat idee heb ik ook. Ik heb zes potjes gespeeld en elk team had minstens een tots speler. Het was bizar, alleen maar teams vol met icons. Bij één tegenstander was de normale mbappe de slechtste speler .. en dat in div5

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Ben al heel de avond aan het helpen om time shooting onder de knie te krijgen. Helaas wilt het nog niet echt lukken. Eerst klein springje dan schieten en vervolgens nog een x drukken. Is het bij de eerste x gewoon net zo lang in drukken als je altijd doet en dan daarna nog op het juiste moment rondje drukken? Of eerst snel drukken en dan ingedrukt houden tot de balk groen is?
Zijn er vandaag nog nieuwe SBCs gekomen?, futbin etc word hier geblokked.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Miggell
buurman3 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:38:
[...]

Cheers. Courtois heb ik 3 potten gehad, heel snel weer naar Navas teruggegaan.

Isco scoort veel. Maar idd altijd eraf na een uur.

Die IF Yedder is wel een goeie ja 5* wf...
Courtois doet het hier een stuk beter dan Navas.
Navas heb ik na een paar potten weg gedaan, veel rare blunders.
Courtois is wel een zekerheidje bij me

• El Profesor
Speculaes schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:55:
[...]
Dat idee heb ik ook. Ik heb zes potjes gespeeld en elk team had minstens een tots speler. Het was bizar, alleen maar teams vol met icons. Bij één tegenstander was de normale mbappe de slechtste speler .. en dat in div5
Ik vraag me vaak af hoe men zulke teams krijgt. Ik speel D5 recreatief (geen WL) met een team van 100k. Vind het stiekem ook wel leuk als ik tegen een Icon team kom en dan gewoon win met mijn Richarlison IF en Gabriel NIF :)

El Profesor schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:41:
[...]

Ik vraag me vaak af hoe men zulke teams krijgt. Ik speel D5 recreatief (geen WL) met een team van 100k. Vind het stiekem ook wel leuk als ik tegen een Icon team kom en dan gewoon win met mijn Richarlison IF en Gabriel NIF :)
Ik vraag me altijd af waarom Jesus zo goed is, in het echie is ie simpelweg kansloos tegen een Sergio Ramos. In FUT draait hij simpelweg rondjes om hem en scoort hij de meest bijzondere goals.

• buurman3
Bossie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:48:
[...]

Ik vraag me altijd af waarom Jesus zo goed is, in het echie is ie simpelweg kansloos tegen een Sergio Ramos. In FUT draait hij simpelweg rondjes om hem en scoort hij de meest bijzondere goals.
Haha Jesus. Ik trek die gast ook nooit. Vooral die irri celebration dat ie zn moeder belt |:(

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:34
Bossie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:23:
Zijn er vandaag nog nieuwe SBCs gekomen?, futbin etc word hier geblokked.
Prime Figo en een swap player SBC.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• gaizka
tukkerterror90 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:53:
[...]

Dit team is echt totaal niet in balans, die santos op het middenveld is echt heel zwak, en pavard centraal achterin gaat je ook goals kosten, misschien Larsson ipv baggio dan hoef je santos iig niet op te stellen en dan hou je ibra op 10 chem. Adviseer je sowieso om meer een goed geheel te hebben daar haal je meer resultaat mee dan een paar hele goede spelers en een paar hele slechte spelers.
Ben bang dat je daar gelijk in hebt!

Heb die Zlatan SBC gedaan, speelde een potje met hem, ondanks zijn 4 chemistry maakte hij een hattrick. Fijne spits!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Speculaes schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:55:
[...]

Ja, hier ook idd veel high rated spelers. Beetje vreemd.

Uiteindelijk wat afwachtender gaan spelen, ik klap er graag meteen op :X dat hielp goed, dan kan er niet meer zo makkelijk gecounterd worden. Maar al met al -140 punten vanavond :/

[ Voor 18% gewijzigd door Nachtapotheker op 14-01-2019 23:12 ]

• RouwersJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
TOTY Neymar is gewoon cheaten.

Ik kan behoorlijk mee komen in divisie 4, win niet dik en verlies niet dik normaal gesproken. Net tegen een team met TOTY Neymar 7-2 verloren. 6 x een goal van die vent.

• tukkerterror90
Delano1992 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:21:
Ben al heel de avond aan het helpen om time shooting onder de knie te krijgen. Helaas wilt het nog niet echt lukken. Eerst klein springje dan schieten en vervolgens nog een x drukken. Is het bij de eerste x gewoon net zo lang in drukken als je altijd doet en dan daarna nog op het juiste moment rondje drukken? Of eerst snel drukken en dan ingedrukt houden tot de balk groen is?
Ja je houdt de schietknop eerst gewoon net zo lang in als normaal en dan moet je op het moment dat je speler de bal raakt nog een keer op de schietknop tikken.

• Feiko11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-12-2025
Goedenavond,

Ik ben op zoek naar een of meerdere mensen die met mij via Origin de vriendschappelijke seizoenswedstrijden willen spelen om de SWAP speler te krijgen.

edit: is al gelukt!

[ Voor 13% gewijzigd door Feiko11 op 15-01-2019 10:20 ]

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:20

Oekol

waka waka hey hey

Welk formatie is op dit moment het beste? Ik speelde laatste dagen met 4321 en vind 't ruk. 4231 ook niet meer super. 4411 misschien?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Verwijderd

Leoon. schreef op maandag 14 januari 2019 @ 23:29:
Welk formatie is op dit moment het beste? Ik speelde laatste dagen met 4321 en vind 't ruk. 4231 ook niet meer super. 4411 misschien?
Ik kom eigenlijk altijd weer bij 41212 (zonder LM en RM) uit..

• tukkerterror90
Leoon. schreef op maandag 14 januari 2019 @ 23:29:
Vind zelf 4222 heel fijn spelen op het moment.

Verwijderd

Het ligt natuurlijk ook gewoon aan je speelstijl.
Met wingers kan ik zelf niet zoveel..
El Profesor schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:56:
[...]

[...]

1 woord: doen! Ik kan Zlatan niet vergelijken met Icons aangezien ik die niet heb, maar wel met Flashback Tevez. Zlatan is gewoon een cheat met 99! composure. Zijn positionering is uitmuntend, en als je hem wilt bereiken met een steekpass dan zet hij praktisch iedere tegenstander aan de kant en hij ramt iedere kans er in. Ik zou hem niet gebruiken als basisspeler gezien zijn 70 stamina, maar als wissel, als breekijzer in de rust.
Tja iedereen riep toen ook fb Tevez die moet je halen!
Ik kan helemaal niets met hem. Raakt echt geen pepernoot.
Ik test ibra wel ff. Thnx

Tis trouwens jammer dat swap lasagna niet meer te krijgen is.
Dat is tot nu toe echt een parel! Scoort tegen elke tegenstander!
Heb aardig wat spitsen geprobeerd die veel duurder en op papier beter waren, maar swap lasagna is echt de topper.

• Nachtapotheker
  • Nu online
Harribo schreef op maandag 14 januari 2019 @ 23:35:
[...]

Heb aardig wat spitsen geprobeerd die veel duurder en op papier beter waren, maar swap lasagna is echt de topper.
Grappig hoe spelers bij je passen of juist niet :D
Ik kon helemaal niks met die lasagna. Heb hem in de Tevez sbc geduwd :+

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:20

Oekol

waka waka hey hey

Heb mezelf net getrakteerd op gomez IF. Morgen maar eens proberen als nieuwe cam. Twijfel of ik misschien ilicic doorschuif naar ST of maar gewoon verkoop. Moet nog 5 wedstrijden winnen en dan heb ik vrsjalko... Wat een hel is dat :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Razz89
Graag jullie mening en/of aanpassingenchoe jullie de squad zouden doen.
https://www.futbin.com/19/squad/4139328
Heb buiten zlatan(die ik graag direct voor griezman inbreng) met de coins van griezman nog 300k.

Benieuwd naar jullie inbreng en meningen😎
Nachtapotheker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 23:39:
[...]

Grappig hoe spelers bij je passen of juist niet :D
Ik kon helemaal niks met die lasagna. Heb hem in de Tevez sbc geduwd :+
Lag, AI Cheat etc

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb Ibra ook gedaan en dat komt prima uit met Larsson naast hem 😏

• El Profesor
[...]

Tevez vond ik de eerste wedstrijden online zelf ook slecht. Heb hem wel laten staan en na een wedstrijd of 5 begon het te draaien. Nu is hij niet meer uit de basis weg te denken, ramt de een na de andere kans er in. Ik speel wel met 2 spitsen en een cam, als enkele spits denk ik dat hij minder goed tot zijn recht komt.

Lasagne SWAP twijfelde ik over, op advies hier uiteindelijk voor een pack gegaan. Nu SWAP Lautaro Martinez er is ga ik daarvoor, wordt een leuk driehoekje Tevez, SWAP Lautaro Martinez en Gomez.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-01 16:12
[...]

Tevez heeft bij mij ook nog niet echt de punten binnen kunnen slepen. Mandzukic IF en Immobile zorgen daar bij mij voor in een 3-5-2 systeem. Wellicht rendeert Tevez beter in 4-2-3-1, ipv een 2 spitsen systeem.
Twijfel ook erg om Ibra te halen. In vorige FIFA's was hij van grote waarde voor mij, echter sinds zijn vertrek naar de MLS uit beeld verdwenen. Is nu zo'n 200K, de munten waard volgens jullie?

• RouwersJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
Vannacht Prime Larsson verkocht met dikke winst vanwege FB Ibra.

Ik ben enorm over hem te spreken en hoop hem na een weekje vakantie terug te kunnen kopen in de hoop dat de prijs dan weer gedaald is.

Of heeft iemand ervaring met een betere icon spits voor 1.500k? Bijv Prime Crespo of Butra?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik was goed op weg voor de Dembele swap speler, tot ik er zojuist achter kwam dat ik de swap speler van vorige squad battles compleet ben vergeten :(! Nou haal ik het niet meer helaas, toch maar voor de player pack gaan dan. Of? OTW Promes bijvoorbeeld?

• ErnstMid

ErnstMid

buurman3 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:57:
[...]

Haha Jesus. Ik trek die gast ook nooit. Vooral die irri celebration dat ie zn moeder belt |:(
Ja check, er is natuurlijk maar een echt vette celebration... L1+R1

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
ErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 08:44:
[...]

Ja check, er is natuurlijk maar een echt vette celebration... L1+R1
Haha helemaal eens! Al die celebrations mogen ze per direct uit het spel halen.... ;)

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik heb de afgelopen dagen zoveel PL-upgrades gedaan dat ik er serieus over begin te twijfelen om vast alle teams in te kopen. Wie verwachten jullie dat een beloning kan zijn? Mo Salah maakte vorig jaar de meeste goals in de PL, dus dat lijkt me een goede kanshebber.

• ErnstMid

ErnstMid

holy shit, pack ik gewoon even seedorf uit een bronzen pack :O :O
Pagina: 1 ... 120 ... 200 Laatste