I like how you keep the mouse running...
- Griezmann is geweldig, erg belangrijk scoort veel en pakt ook assists mee
- Dybala is minder effectief in harde cijfers, maar komt ook mee terug verdedigen doet veel
- Crespo is al bijna sinds het begin een fantastische spits
- Mbappé is vaak onzichtbaar, mist veel kansen of is nét te laat. Voor nu is hij het net niet
- Gevoelsmatig doet Pires het aan de andere kant beter.
- Umtiti is net nieuw t.o.v. Kimpembe, fijne verdediger maar niet direct heel veel beter dan Kimpembe
De volgende upgrade die ik door wil voeren is Alex Sandro op de plek van Telles.
Leuk team! Sandro lijkt me inderdaad logische upgrade, vond ik zelf de beste lb waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. Heb nu zelf Marcelo staan, maar vond Sandro, zeker verdedigend, toch iets chiller.Ghengis schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:20:
Onderstaande mijn team, met wat packluck weer wat verder ontwikkeld. Ik win hier aardig wat wedstrijden mee. Mijn bevindingen:
- Griezmann is geweldig, erg belangrijk scoort veel en pakt ook assists mee
- Dybala is minder effectief in harde cijfers, maar komt ook mee terug verdedigen doet veel
- Crespo is al bijna sinds het begin een fantastische spits
- Mbappé is vaak onzichtbaar, mist veel kansen of is nét te laat. Voor nu is hij het net niet
- Gevoelsmatig doet Pires het aan de andere kant beter.
- Umtiti is net nieuw t.o.v. Kimpembe, fijne verdediger maar niet direct heel veel beter dan Kimpembe
De volgende upgrade die ik door wil voeren is Alex Sandro op de plek van Telles.
[Afbeelding]
Als je daarna weer wat coins hebt zou ik voor Varane gaan, stuk fijner dan Umtiti vond ik zelf
Nee ik speel vooral 4-1-3-2 in gameFraaank schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:20:
[...]
Ik neem aan dat dit je in-game opstelling is?
is soms toch vaag he, dat we allemaal verschillende ervaringen met dezelfde spelers hebben.Miggell schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:29:
[...]
Courtois doet het hier een stuk beter dan Navas.
Navas heb ik na een paar potten weg gedaan, veel rare blunders.
Courtois is wel een zekerheidje bij me
idd. BAM naar de aftrap. Dan zie ik het gezicht van de tegenstander voor me, zo van, wtf just happened?ErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 08:44:
[...]
Ja check, er is natuurlijk maar een echt vette celebration... L1+R1
Naar de camera rennen is de enige die ik nog wel acceptabel vind. Rest mag idd wegwezen!RFRF schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 08:49:
[...]
Haha helemaal eens! Al die celebrations mogen ze per direct uit het spel halen....
Leuke hobby met de zweedse manager die er meerdere keren uit kwam.
Leverde ivm FB Zlatan toch 3k per stuk op
He bedankt voor de tip, ik had ook nog een zweedse managerMiggell schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:50:
Gisteravond nog maar eens wat bronze packs geopend.
Leuke hobby met de zweedse manager die er meerdere keren uit kwam.
Leverde ivm FB Zlatan toch 3k per stuk op
Ja idd, bedanktjerommeke96 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:57:
[...]
He bedankt voor de tip, ik had ook nog een zweedse manager
Dit snap ik nou oprecht niet..ErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 08:44:
[...]
Ja check, er is natuurlijk maar een echt vette celebration... L1+R1
Ik wil juist herhaling kijken want ik speel fifa om mooie goals te maken en zodra ik dus een goal maak wil ik hem terug zien!
Daarvoor speel ik toch fifa? Of spelen jullie alleen maar om te winnen en boeit het spel jullie niet?
Ik verlies zovaak omdat ik voor de mooie oplossing kies. 1-1 90e min en ik kom alleen op de keeper af, ja dan heb ik van die momenten dat ik probeer de keeper te paseren ipv binnenkantje voet in het hoekje en meteen l1+r1....
Nee het gaat 8x fout maar die 2x dat het goed gaat wil ik de herhaling ook zien!
Waar voorheen iedereen opstart drukte om zo zijn team aan te passen in het begin van de game, daar had ik pas een hekel aan, maar dat was redelijk geaccepteerd in deze "scene " maar herhaling van goals kijken vinden mensen irritanter lijkt het wel..
En ja ik vind het ook helemaal niet erg om een herhaling van de tegenstander te zien van een goal. Daar leer je juist van
Ik denk dat ze bij de grotere leagues niet de absolute toppers zullen doen (Italië: Skriniar & Dzeko, Duitsland: Gnabry & Caligiuri). Ik zet m'n geld in op een speler van 83/84/85 die een upgrade gaat krijgen.huis-r schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 08:57:
Ik heb de afgelopen dagen zoveel PL-upgrades gedaan dat ik er serieus over begin te twijfelen om vast alle teams in te kopen. Wie verwachten jullie dat een beloning kan zijn? Mo Salah maakte vorig jaar de meeste goals in de PL, dus dat lijkt me een goede kanshebber.
https://www.futbin.com//19/squad/4148055
Netjes toch?
Ik wil juist het spelletje spelenfifanoob schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:06:
[...]
Dit snap ik nou oprecht niet..
Ik wil juist herhaling kijken want ik speel fifa om mooie goals te maken en zodra ik dus een goal maak wil ik hem terug zien!
Daarvoor speel ik toch fifa? Of spelen jullie alleen maar om te winnen en boeit het spel jullie niet?
Ik verlies zovaak omdat ik voor de mooie oplossing kies. 1-1 90e min en ik kom alleen op de keeper af, ja dan heb ik van die momenten dat ik probeer de keeper te paseren ipv binnenkantje voet in het hoekje en meteen l1+r1....
Nee het gaat 8x fout maar die 2x dat het goed gaat wil ik de herhaling ook zien!
Waar voorheen iedereen opstart drukte om zo zijn team aan te passen in het begin van de game, daar had ik pas een hekel aan, maar dat was redelijk geaccepteerd in deze "scene " maar herhaling van goals kijken vinden mensen irritanter lijkt het wel..
En ja ik vind het ook helemaal niet erg om een herhaling van de tegenstander te zien van een goal. Daar leer je juist van
Maar de herhalingen heb ik ook niet zoveel moeite mee, het ging om de celebrations. Wezenlijk verschil
Heb ook regelmatig dat ik bijv met 4-0 voor sta, komt de tegenstander op 4-1, gaat ie dabben..... Dan zie ik een 14-jarige aan de andere kant op z'n zolderkamertjeErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:10:
[...]
Ik wil juist het spelletje spelen![]()
Maar de herhalingen heb ik ook niet zoveel moeite mee, het ging om de celebrations. Wezenlijk verschilIk heb er echt niks mee om naar een dabbend iemand te kijken, of jesus die zn moeder belt... of griezmann die als een leipo met zn handen staat te klappen
Dan heb ik liever een wat langere herhaling van de goal, dan kun je ook daadwerkelijk zien waar het mis ging.
Misschien kun je iets maken met een 4-5-1 opstelling, dan hoeft Zlatan maar omgeven zijn door 2 Cam's. in het geval van jou zijn dat de icons. En kun je een andere speler dan forsberg gebruiken.gaizka schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:08:
Ik wil alsnog een team rond Zlatan bouwen, en ben tot het volgende gekomen:
https://www.futbin.com//19/squad/4148055
Netjes toch?
Ik vind het altijd wel leuk om half het publiek in te rennen als ik scoor. Beetje extra sfeerErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:10:
[...]
Ik wil juist het spelletje spelen![]()
Maar de herhalingen heb ik ook niet zoveel moeite mee, het ging om de celebrations. Wezenlijk verschilIk heb er echt niks mee om naar een dabbend iemand te kijken, of jesus die zn moeder belt... of griezmann die als een leipo met zn handen staat te klappen
Dan heb ik liever een wat langere herhaling van de goal, dan kun je ook daadwerkelijk zien waar het mis ging.
Hoort bij het spelletje naar mijn beleving.
En die Dab ja dat vind ik ook irritant, daar is die Vissert ook heel goed in kan ik mij nog wel heugen echter verloor die wel van mij ;-)
Eens! Vind het zelfs vervelend dat de tegenstander zijn eigen goal kan wegklikken. Vaak wil ik 'm nog terug zien om te zien wat ik beter had kunnen doen of omdat het een mooie goal was. Celebrations heb ik helemaal niets mee, zou fijn zijn als je dat gelijk weg kon klikken of nog beter, in de instellingen uit kon zetten.fifanoob schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:06:
[...]
Dit snap ik nou oprecht niet..
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Bedankt voor de tip, ik ga even puzzelen!Pieterw2 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:17:
[...]
Misschien kun je iets maken met een 4-5-1 opstelling, dan hoeft Zlatan maar omgeven zijn door 2 Cam's. in het geval van jou zijn dat de icons. En kun je een andere speler dan forsberg gebruiken.
Maar je kunt toch bijna niks terugzien van die goal? je krijgt maar zo'n minimaal stukje te zien... kun je toch veel chiller na de wedstrijd de hoogtepunten terugkijken?sjakieman schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:22:
[...]
Eens! Vind het zelfs vervelend dat de tegenstander zijn eigen goal kan wegklikken. Vaak wil ik 'm nog terug zien om te zien wat ik beter had kunnen doen of omdat het een mooie goal was. Celebrations heb ik helemaal niets mee, zou fijn zijn als je dat gelijk weg kon klikken of nog beter, in de instellingen uit kon zetten.
Ach, het is ook een stuk frustratie natuurlijk... zeker na een of andere klutsgoal. Ik maak ze zelf uiteraard ook wel eens, maar zou me kapot schamen om dan al dabbend over dat veld te paraderen
Het is misschien ook wel een tikje hypocriet.. want als iemand bij elke goal alles terug gaat kijken en ik pak m in de laatste minuten toch nog kijk ik ook alles rustig terug
Ik zat ook al even te kijken, 451 is alleen wel met een LM en RM. Geen idee hoeveel coins je hebt, maar dit is een optie:
https://www.futbin.com/19/squad/4148655
[ Voor 12% gewijzigd door ErnstMid op 15-01-2019 10:33 ]
Waar ik mij over irriteer zijn de vele haast onmogelijke finesse shots die er steeds maar invliegen. Het is een one trick game. Had ik natuurlijk wel kunnen weten, maar toch hoop je ergens dat een volgende fifa beter zal zijn.
Ik zal netjes binnen de door EA gestelde kaders het spelletje spelen, maar waarschijnlijk geen fifa 20 hier.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
en even je moeder bellenxavento schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:22:
oh ik dab altijd, ook al sta ik 4-0 achter en scoor ik een doelpuntje. Blijkbaar triggered het mensen en kan ik mooi even rustig wat drinken ondertussen.
ik kijk de goals altijd na afloop, is ook primasjakieman schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:22:
[...]
Eens! Vind het zelfs vervelend dat de tegenstander zijn eigen goal kan wegklikken. Vaak wil ik 'm nog terug zien om te zien wat ik beter had kunnen doen of omdat het een mooie goal was. Celebrations heb ik helemaal niets mee, zou fijn zijn als je dat gelijk weg kon klikken of nog beter, in de instellingen uit kon zetten.
waarschijnlijkBean77 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:29:
Eind fifa 18 had ik twijfels of ik voor fifa 19 zou moeten gaan. Nu we een aantal maanden verder zijn zit ik nu in de mode dat ik vermoedelijk geen fifa 20 zal gaan kopen.
Waar ik mij over irriteer zijn de vele haast onmogelijke finesse shots die er steeds maar invliegen. Het is een one trick game. Had ik natuurlijk wel kunnen weten, maar toch hoop je ergens dat een volgende fifa beter zal zijn.
Ik zal netjes binnen de door EA gestelde kaders het spelletje spelen, maar waarschijnlijk geen fifa 20 hier.
Net als vele andere, bij mij komt hij er zeker weten niet.
Ja klopt - genoeg potjes gehad waarbij ik echt beter speelde dan mn tegenstander (of op zn minst gelijkwaardig) maar hij/zij gewoon perfect de finesse shots beheerde. En ik ben niet goed genoeg om alle schoten te blokkeren...Bean77 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:29:
Eind fifa 18 had ik twijfels of ik voor fifa 19 zou moeten gaan. Nu we een aantal maanden verder zijn zit ik nu in de mode dat ik vermoedelijk geen fifa 20 zal gaan kopen.
Vind vooral de finesse shots die meteen worden geschoten heel irritant, dat is echt lastig te verdedigen. Maar goed, zie het vooral in WL als ik wat betere tegenstanders tegenkom. Heb je zelf 10 schoten op goal en 2 goals en je tegenstander 3 schoten en 3 goals
Ja ik vond de herhalingen in Fifa 18 beter, nu mis je bijna altijd de assist en mis je dus de helft. In fifa 18 waren mijn herhalingen op 1 of andere manier altijd langer dan bij de tegenstander (waarschijnlijk omdat ik ook mooier probeerde te scoren).ErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:27:
[...]
Maar je kunt toch bijna niks terugzien van die goal? je krijgt maar zo'n minimaal stukje te zien... kun je toch veel chiller na de wedstrijd de hoogtepunten terugkijken?
Ach, het is ook een stuk frustratie natuurlijk... zeker na een of andere klutsgoal. Ik maak ze zelf uiteraard ook wel eens, maar zou me kapot schamen om dan al dabbend over dat veld te paraderen![]()
Het is misschien ook wel een tikje hypocriet.. want als iemand bij elke goal alles terug gaat kijken en ik pak m in de laatste minuten toch nog kijk ik ook alles rustig terugIk ken alleen geen irritante celebrations, alleen de dead fish
Ik weet dat ik na afloop ook terug kan kijken maar dan ben ik er toch helemaal uit. Doe het soms nog wel maar meestal niet.
Heb niets met celebrations maar erger me ook totaal niet aan de zogenaamde irritante celebrations. Blijkbaar kan je er tegenstanders mee irriteren maar mij maakt het echt niet uit of hij een belachelijke of normale doet, tijd kost het toch. Als ik zelf scoor probeer ik meestal door te klikken, wat dus niet lukt, en dan juichen ze heel eenvoudig.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Vanaf welke divisie ga je dit ervaren? Zit nu in 8, nog niks aan de hand daar. In WL komt het heel veel voor denk ik? Kan ik me al voorbereiden op mijn eerste WL komend weekend...ErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:36:
[...]
Ja klopt - genoeg potjes gehad waarbij ik echt beter speelde dan mn tegenstander (of op zn minst gelijkwaardig) maar hij/zij gewoon perfect de finesse shots beheerde. En ik ben niet goed genoeg om alle schoten te blokkeren...
Vind vooral de finesse shots die meteen worden geschoten heel irritant, dat is echt lastig te verdedigen. Maar goed, zie het vooral in WL als ik wat betere tegenstanders tegenkom. Heb je zelf 10 schoten op goal en 2 goals en je tegenstander 3 schoten en 3 goals
Maar blijf je dan wel fifa 19 langer doorspelen? Want waarom niet fifa 20 kopen en daar minder tijd en geld in steken? Ik snap dat je misschien geen nieuwe versie koopt als je het spel al maanden niet aangeraakt hebt. Maar je speelt dit spel nu al maanden, denk dat je het dan wel gaat missen als je het opeens maanden niet meer gaat spelen.Bean77 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:29:
En ik weet dat jij er meer geld in hebt zitten. Maar dat is op zich niet nodig. 50 euro is dan geen slechte investering voor een hobby waar je een aantal maanden plezier van kan hebben.
Jawel fifa 19 blijf ik gewoon spelen binnen de kaders van EA. Ik mopper verder niet over de gameplay want eigenlijk hadden we dit allemaal wel kunnen inschatten. Het is alleen weer een nieuwe one trick wonder wat nu dominant is. Het gaat niet om het spel spelen, maar het kunstje goed beheersen.sjakieman schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:45:
[...]
Maar blijf je dan wel fifa 19 langer doorspelen? Want waarom niet fifa 20 kopen en daar minder tijd en geld in steken? Ik snap dat je misschien geen nieuwe versie koopt als je het spel al maanden niet aangeraakt hebt. Maar je speelt dit spel nu al maanden, denk dat je het dan wel gaat missen als je het opeens maanden niet meer gaat spelen.
En ik weet dat jij er meer geld in hebt zitten. Maar dat is op zich niet nodig. 50 euro is dan geen slechte investering voor een hobby waar je een aantal maanden plezier van kan hebben.
Misschien is een low budget fifa 20 nog wel een optie, maar ik vrees dat ook fifa 20 weer zijn eigenzinnige gameplay gaat hebben wat mij weer gaat tegenstaan.
Of misschien moet ik mij even laten zakken in de divisies zodat ik meer tegen teams speel die een wedstrijd spelen ivm de one-trick schaak tactics.
Wie weet wordt FIFA ooit nog eens free-to-play. Zou me niet heel erg verbazen gezien hun huidige verdienmodel.Bean77 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:50:
[...]
Jawel fifa 19 blijf ik gewoon spelen binnen de kaders van EA. Ik mopper verder niet over de gameplay want eigenlijk hadden we dit allemaal wel kunnen inschatten. Het is alleen weer een nieuwe one trick wonder wat nu dominant is. Het gaat niet om het spel spelen, maar het kunstje goed beheersen.
Misschien is een low budget fifa 20 nog wel een optie, maar ik vrees dat ook fifa 20 weer zijn eigenzinnige gameplay gaat hebben wat mij weer gaat tegenstaan.
Of misschien moet ik mij even laten zakken in de divisies zodat ik meer tegen teams speel die een wedstrijd spelen ivm de one-trick schaak tactics.
Maarre, kom gezellig bij mij in divisie 8 balletje trappen
Nou, in div 5 kom ik echt vanalles tegen. Van bijna full icon squads tot hele basic gouden teams. En ook zeker een aantal teams die echt alles op de finesse shots gooien.. Gisteravond flink aantal punten gedaald.. zat heel dicht tegen div 4 aan maar kreeg alle hoeken van het veld te zienbuurman3 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:40:
[...]
Vanaf welke divisie ga je dit ervaren? Zit nu in 8, nog niks aan de hand daar. In WL komt het heel veel voor denk ik? Kan ik me al voorbereiden op mijn eerste WL komend weekend...
Maar in de WL zie ik het gewoon het meeste, vooral als ik een aantal potjes in de + sta. Maar het is wel een uitdaging om heel geconcentreerd te spelen en de schotkansen eruit te halen, geeft wel veel voldoening als het lukt. Die teams geven mij alleen niet het gevoel dat ze echt beter zijn, ze beheersen dat ene trucje gewoon veel beter.
Mijn donnarumma if heeft nog geen afstand schot doorgelaten volgens mij.
Ik moet zelf nog steeds maar eens oefenen op zowel timed shots als finesse shots. Als ze zo effectief zijn.
In game 41212(2).
Ik twijfel om Son en Lingard te vervangen en met Ibra (naast lukaku) en Butra 90 op CAM te gaan spelen...
Dan komen Pogba en Ibra om chem8, lijkt me geen issue...
Als ik dat doe dan heb ik geen investeringsbudget meer
Ja een betere keeper houdt er wel meer uit, maar tegen een perfect getimed first touch finesse shot doen weinig keepers echt wat... dat schot moet je simpelweg voorkomen. Ik ben al wel zo ver dat ik ze nu eerder zie aankomen, maar dat heeft tot nu toe alleen maar het effect dat ik eerder weet dat de tegenstander gaat scorenHarribo schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:08:
Is er een betere keeper niet bestand tegen die finesse shots?
Ik moet zelf nog steeds maar eens oefenen op zowel timed shots als finesse shots. Als ze zo effectief zijn.
Maar goed, ik zal niet ontkennen dat ik die schoten natuurlijk ook probeer te maken. Haal alleen meer voldoening uit een mooie aanval dan uit zo'n finesse shot die er toevallig in ploft. Ik zou er wel echt op gaan oefenen want het is een super gevaarlijk wapen
Het is natuurlijk niet voor niets dat ik een mancrush heb op Wissam Ben Yedder
Verwijderd
Haha die mancrush op Ben Yedder deel ik met je! By far de speler die het meeste gespeeld/gescoord heeft bij mij!ErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:16:
[...]
Ja een betere keeper houdt er wel meer uit, maar tegen een perfect getimed first touch finesse shot doen weinig keepers echt wat... dat schot moet je simpelweg voorkomen. Ik ben al wel zo ver dat ik ze nu eerder zie aankomen, maar dat heeft tot nu toe alleen maar het effect dat ik eerder weet dat de tegenstander gaat scoren![]()
Maar goed, ik zal niet ontkennen dat ik die schoten natuurlijk ook probeer te maken. Haal alleen meer voldoening uit een mooie aanval dan uit zo'n finesse shot die er toevallig in ploft. Ik zou er wel echt op gaan oefenen want het is een super gevaarlijk wapen![]()
Het is natuurlijk niet voor niets dat ik een mancrush heb op Wissam Ben Yedder
Ja hele fijne speler! Jammer van zn stamina, maar FB Ibra neemt gewoon zijn plek over als ie moe isVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:20:
[...]
Haha die mancrush op Ben Yedder deel ik met je! By far de speler die het meeste gespeeld/gescoord heeft bij mij!
Haha ze zullen bij EA gek zijn dat ze honderden miljoenen laten lopen met free 2 play. In geen honderd jaar vrees ikbuurman3 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:54:
[...]
Wie weet wordt FIFA ooit nog eens free-to-play. Zou me niet heel erg verbazen gezien hun huidige verdienmodel.
Maarre, kom gezellig bij mij in divisie 8 balletje trappen
Ik bungel tussen div 3 (onderkant) en div 4 (bovenkant) in. 95% van de teams zijn one-trick teams. Bal rondspelen tot spelers in positie komen om de finesse schot te kunnen doen. Boring as hell!!!ErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:01:
[...]
Nou, in div 5 kom ik echt vanalles tegen. Van bijna full icon squads tot hele basic gouden teams. En ook zeker een aantal teams die echt alles op de finesse shots gooien.. Gisteravond flink aantal punten gedaald.. zat heel dicht tegen div 4 aan maar kreeg alle hoeken van het veld te zien![]()
Maar in de WL zie ik het gewoon het meeste, vooral als ik een aantal potjes in de + sta. Maar het is wel een uitdaging om heel geconcentreerd te spelen en de schotkansen eruit te halen, geeft wel veel voldoening als het lukt. Die teams geven mij alleen niet het gevoel dat ze echt beter zijn, ze beheersen dat ene trucje gewoon veel beter.
Gisteren uit frustratie mijn team maar lekker rond de 16 laten hangen en vooral niet uitgestapt tegen zo'n tegenstander. Resultaat, mega boring potje met een 1-1 uitslag. Tegenstander had rond de 70% balbezit. Is dit het dan vraag ik me af.....
Verwijderd
Hoe ziet jouw team er verder uit?ErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:23:
[...]
Ja hele fijne speler! Jammer van zn stamina, maar FB Ibra neemt gewoon zijn plek over als ie moe isIk heb 14 februari in ieder geval omcirkeld in de agenda - Lazio Sevilla
Zou zo blij worden van upgrades voor de beste man.
De core game zelf gratis; de rest allemaal betaald, zoiets... FUT abonnement 4,99 per maandBean77 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:25:
[...]
Haha ze zullen bij EA gek zijn dat ze honderden miljoenen laten lopen met free 2 play. In geen honderd jaar vrees ik
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door buurman3 op 15-01-2019 11:29 ]
Ah sorry dan had ik je niet goed begrepen.buurman3 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:28:
[...]
De core game zelf gratis; de rest allemaal betaald, zoiets...
Lijkt me overigens ook onwaarschijnlijk. EA is veel te gek op geld
Met alle 'gratis' spelers trekken hun geweldige servers het niet vrees ik.
https://www.futbin.com/19/squad/4115046
Ingame 433-4 (dus pogba omwisselen met Griezmann) of 4231 small met hetzelfde idee; Pogba op cdm met kante en Griezmann centraal CAM.
In 4231 komt Coutinho iets beter tot zijn recht, alhoewel het wel echt een zieke kaart is. Kom hem verder weinig tegen... zijn longshots zijn bizar
Twijfel nu over mn volgende update - naar aanleiding van de adviezen hier gaat het waarschijnlijk griezmann IF worden. Dan gaat die waarschijnlijk naar de spits en Yedder op CAM. Dan als Yedder moe is, of als ik een beest nodig heb voorin, FB Ibra naar spits en Griezmann op CAM. Zat vorige week met het idee te spelen om baby Seedorf te halen, maar die is nu alweer 200k. duurder
Qua stats is die niet per se beter, maar het is wel Seedorf natuurlijk.
Ja dat lijkt mij ook echt niks... Ik wil div 4 wel halen maar dat is natuurlijk ook gewoon een mooi doel. En WL nu goud 2 gehaald, dat is ook echt dikke prima. Hoef ik me ook niet te druk te maken om een aantal potten die ik verlies. Heb nu denk ik 5x WL gespeeld en begonnen met zilver 3 en langzaam opgeklommen naar goud 2Bean77 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:25:
[...]
Ik bungel tussen div 3 (onderkant) en div 4 (bovenkant) in. 95% van de teams zijn one-trick teams. Bal rondspelen tot spelers in positie komen om de finesse schot te kunnen doen. Boring as hell!!!
Gisteren uit frustratie mijn team maar lekker rond de 16 laten hangen en vooral niet uitgestapt tegen zo'n tegenstander. Resultaat, mega boring potje met een 1-1 uitslag. Tegenstander had rond de 70% balbezit. Is dit het dan vraag ik me af.....
[ Voor 33% gewijzigd door ErnstMid op 15-01-2019 11:36 ]
Het is ook vooral een stukje frustratie. Het meest vervelende is nog dat ik me daar aan irriteerErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:27:
[...]
Maar je kunt toch bijna niks terugzien van die goal? je krijgt maar zo'n minimaal stukje te zien... kun je toch veel chiller na de wedstrijd de hoogtepunten terugkijken?
Ach, het is ook een stuk frustratie natuurlijk... zeker na een of andere klutsgoal. Ik maak ze zelf uiteraard ook wel eens, maar zou me kapot schamen om dan al dabbend over dat veld te paraderen![]()
Het is misschien ook wel een tikje hypocriet.. want als iemand bij elke goal alles terug gaat kijken en ik pak m in de laatste minuten toch nog kijk ik ook alles rustig terugIk ken alleen geen irritante celebrations, alleen de dead fish
[...]
Ik zat ook al even te kijken, 451 is alleen wel met een LM en RM. Geen idee hoeveel coins je hebt, maar dit is een optie:
https://www.futbin.com/19/squad/4148655
Veel mensen kijken ook niet hun doelpunt terug, maar gebruiken dat momentje even voor wat anders.RFRF schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:52:
[...]
Het is ook vooral een stukje frustratie. Het meest vervelende is nog dat ik me daar aan irriteerMaar ik kan me niet voorstellen dat iemand het interessant vindt om een zoveelste finesse shot erin te zien gaan of na een of andere klutsgoal. Zeker niet in de weekend league waar je in mijn ogen al veel te veel tijd kwijt bent aan een computerspel. Maar goed, ligt voornamelijk bij mezelf natuurlijk want als ik dit niet wil zien moet ik het spel niet spelen.
Even wat drinken, koekje eten, aan je reed krabben, sjekkie draaien etc.
Ik laat zelf altijd de replay lopen ongeacht wie er scoort.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Maatje van mij heeft hem gepacked en daarna niet meer weggedaan. Hij heeft het steevast over de Messias die alles voor mij zou oplossen. Dus vanuit zijn woorden heb ik begrepen dat hij aan te bevelen is..buurman3 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:09:
Heeft er hier iemand gespeeld (of speelt nog steeds) met Messi? Wil voor hem gaan sparen, maar lees er hier eigenlijk nooit over...
Iemand die hier iets over kwijt kan?Razz89 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 00:16:
Graag jullie mening en/of aanpassingenchoe jullie de squad zouden doen.
https://www.futbin.com/19/squad/4139328
Heb buiten zlatan(die ik graag direct voor griezman inbreng) met de coins van griezman nog 300k.
Benieuwd naar jullie inbreng en meningen😎
Toen niet gedaan maar als ik de prijzen nu zie had ik dat beter wel kunnen doen
Zie dat oa Varane, IF Ben Yedder etc allemaal weer behoorlijk stijgen.
Iemand enig idee of dit tijdelijk is?
Ik speel met Toty Messi. Hij is ziek goed. Wendbaar, snel, schiet snel voor de verdedigers, goed schot.buurman3 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:09:
Heeft er hier iemand gespeeld (of speelt nog steeds) met Messi? Wil voor hem gaan sparen, maar lees er hier eigenlijk nooit over...
Normale messi zit volgens mij met zijn stamina.
het ziet er eigenlijk erg goed uit. Misschien Marcelo linksback?
Snap niet zo goed wat je met Ibra in dit team zou willen
Nice! Stamina is geen showstopper voor mij. Los ik wel op na 60 minutenBean77 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:23:
[...]
Ik speel met Toty Messi. Hij is ziek goed. Wendbaar, snel, schiet snel voor de verdedigers, goed schot.
Normale messi zit volgens mij met zijn stamina.
Ik heb gisteren Varane nog voor 178k gescoord. Denk dat het voorlopig niet meer gaat dalen. Althans de topspelers. Ramos hangt ook alweer rond de 300k.Miggell schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:20:
Afgelopen week tijdens TOTY gekte steeds getwijfeld om mn team te versterken met een aantal spelers.
Toen niet gedaan maar als ik de prijzen nu zie had ik dat beter wel kunnen doen
Zie dat oa Varane, IF Ben Yedder etc allemaal weer behoorlijk stijgen.
Iemand enig idee of dit tijdelijk is?
Nog een laatste poging vanuit mij dan..Harribo schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:08:
Is er een betere keeper niet bestand tegen die finesse shots?
Zoals al 10.436x gezegd, het ligt niet aan de spelers en het ligt niet aan het spel.
In deze FIFA zijn finesse schoten inderdaad overpowered. Dat houd in dat geen enkele keeper de een na de andere finesse schot uit zijn goal houdt.
Kortom, je moet die finesse schoten voorkomen door te verdedigen.
Als jij in 10 potjes 30 finesse goals om je oren krijgt, verdedig je gewoon verschrikkelijk slecht. Dat ligt niet aan je keeper, niet aan je verdedigers en niet aan het spel.
Hou die Donnarumma dus gewoon aan als doelman en blijf oefenen ipv iedere week 10 klachten hier op tweakers te zetten om daarna heel je team om te gooien. Daar leer je niks van en boek je ook 0 progressie.
Verwijderd
Gewoon je keeper bewegen bij een finesse is al een oplossing. Tegen mij worden ze amper gescoort.Shreddaaa schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:27:
[...]
Nog een laatste poging vanuit mij dan..
Zoals al 10.436x gezegd, het ligt niet aan de spelers en het ligt niet aan het spel.
In deze FIFA zijn finesse schoten inderdaad overpowered. Dat houd in dat geen enkele keeper de een na de andere finesse schot uit zijn goal houdt.
Als jij in 10 potjes 30 finesse goals om je oren krijgt, verdedig je gewoon verschrikkelijk slecht. Dat ligt niet aan je keeper, niet aan je verdedigers en niet aan het spel.
Hou die Donnarumma dus gewoon aan als doelman en blijf oefenen ipv iedere week 10 klachten hier op tweakers te zetten om daarna heel je team om te gooien. Daar leer je niks van en boek je ook 0 progressie.
Ik speel nu 20potjes met ibra in dit team en echt ibra 19 doelpunten.. maar trekt de rest ook mee anderson yedder en mbappe scoren nu ook meer als normaal .. ibra ook nog is 12assists..buurman3 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:24:
[...]
het ziet er eigenlijk erg goed uit. Misschien Marcelo linksback?
Snap niet zo goed wat je met Ibra in dit team zou willen
94 shooting, tegenover de 86 shooting van Griezmann, i get it nowRazz89 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:32:
[...]
Ik speel nu 20potjes met ibra in dit team en echt ibra 19 doelpunten.. maar trekt de rest ook mee anderson yedder en mbappe scoren nu ook meer als normaal .. ibra ook nog is 12assists..
Crespo was in F18 misschien wel de beste finisher waarmee ik gespeeld heb, buiten de 16 heb je niets aan hem. Butre is een echte get in behind spits met een bizar hard schot.RouwersJ schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 08:07:
Vannacht Prime Larsson verkocht met dikke winst vanwege FB Ibra.
Ik ben enorm over hem te spreken en hoop hem na een weekje vakantie terug te kunnen kopen in de hoop dat de prijs dan weer gedaald is.
Of heeft iemand ervaring met een betere icon spits voor 1.500k? Bijv Prime Crespo of Butra?
Ik denk dat Butre het meest zal profiteren als Ibra als afleider/target-man naast hem.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
klopt helemaal. Ik merk geen verschil tussen nif de gea en zijn toty versie die ik nu heb. Beide zijn even kansloos tegen timed finesse schoten.Shreddaaa schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:27:
[...]
Kwestie van voorkomen dat de schoten op je doel geschoten kan worden. Als je de aanvallers alle tijd geeft dan vliegt er idd alles in. Maar dat is ook niet zo gek dan.
Hij zegt dat zn keeper nog geen afstandsschot heeft doorgelaten....Shreddaaa schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:27:
[...]
Finesse schoten zijn een probleem, maar AI verdedigen is een nog groter probleem.Bean77 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:35:
[...]
klopt helemaal. Ik merk geen verschil tussen nif de gea en zijn toty versie die ik nu heb. Beide zijn even kansloos tegen timed finesse schoten.
Kwestie van voorkomen dat de schoten op je doel geschoten kan worden. Als je de aanvallers alle tijd geeft dan vliegt er idd alles in. Maar dat is ook niet zo gek dan.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Echte aanrader, hij heeft Bergkamp 90 na 200 wedstrijden vervangen en hij gaat er niet meer uit. Messi speelt als CAM achter Yedder en Butra en hij is perfect voor de pass/steekpasses. Zijn afstandschot komt ook goed van pas vanaf de CAM positie.buurman3 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:09:
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
ze zouden zo'n helm als consumable moeten toevoegenErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:09:
Cech houdt er mee op aan het eind van het seizoen... misschien een invensteringsmogelijkheid?
Ik vraag me af of er überhaupt een verschil zit tussen de nif en toty. De nif met basic chem zit bijna op 99, en aangezien hoger dan 99 niet mogelijk is maakt het volgens mij niet uit welke kaart je hebt.Bean77 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:35:
[...]
klopt helemaal. Ik merk geen verschil tussen nif de gea en zijn toty versie die ik nu heb. Beide zijn even kansloos tegen timed finesse schoten.
Player switching is ook niet best dit jaar. In de omschakeling is het regelmatig lastig om naar de juiste speler te switchen.Bossie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:38:
[...]
Finesse schoten zijn een probleem, maar AI verdedigen is een nog groter probleem.
Wat weer een reden is om de AI te laten verdedigen, en zo gaat het steeds door.El Profesor schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:17:
[...]
Player switching is ook niet best dit jaar. In de omschakeling is het regelmatig lastig om naar de juiste speler te switchen.
maatje van mij heeft Messi ook. Gewoon voor elke wedstrijd een spelerconditiekaart erop doen dan start hij elke wedstrijd met 99 conditie. Dan gaat t wel redelijk met zn stamina.buurman3 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:26:
[...]
Nice! Stamina is geen showstopper voor mij. Los ik wel op na 60 minuten
Conclusie: een heel slecht spel voor heel veel geld, gezien het aantal klachten kan ik me ook niet voorstellen dat de verkoop van fifa 20 hoger is dan fifa 19.Bossie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:18:
[...]
Wat weer een reden is om de AI te laten verdedigen, en zo gaat het steeds door.
Dat komt vooral omdat je het gaat zien als voetbal spel terwijl dat er helemaal niet op lijkt.
zodat je hem kan verkopen als fifa 20 uitkomtErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:09:
Cech houdt er mee op aan het eind van het seizoen... misschien een invensteringsmogelijkheid?
sorry, kon het niet laten...
Burp
^ dit wordt ieder jaar gezegd en ieder jaar zijn de verkoop cijfers hogerjerommeke96 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:25:
[...]
Conclusie: een heel slecht spel voor heel veel geld, gezien het aantal klachten kan ik me ook niet voorstellen dat de verkoop van fifa 20 hoger is dan fifa 19.
Dat komt vooral omdat je het gaat zien als voetbal spel terwijl dat er helemaal niet op lijkt.
wellicht dat er aan het eind van het seizoen veel vraag naar is: "nog een laatste keer met Cech spelen". Dat kan de prijs opdrijven.Wii4all schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:28:
[...]
zodat je hem kan verkopen als fifa 20 uitkomt
sorry, kon het niet laten...
Ik doelde meer op een end of an era sbcbuurman3 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:31:
[...]
wellicht dat er aam het eind van het seizoen veel vraag naar is: "nog een laatste keer met Cech spelen". Dat kan de prijs opdrijven.
Ik speel met Messi en hij is fantastisch. Speel 433-4 met hem in de punt. Loopt meer dan 1 op 1!buurman3 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:09:
Edit: met zijn stamina heb ik helemaal geen problemen. Na een wedstrijd heeft hij vaak nog 94/95 conditie over
[ Voor 14% gewijzigd door DjoCalvic op 15-01-2019 13:40 ]
Ach, ondertussen is de BIN van Cech gestegen naar 900... easy profit hier, je hoort mij niet klagen.
Inderdaad, als ik niet op tijd kan schakelen doe ik zonedekken door druk te zetten. Maar het is niet ideaal, je wilt vaak een (c)vm selecteren zodat je cv's niet uit positie lopen, maar na 3 keer schakelen staat je tegenstander al bijna voor het doel. Dit is overigens ook een probleem bij Pes. Lijkt dus een probleem waar niet alleen EA mee worstelt.Bossie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:18:
[...]
Wat weer een reden is om de AI te laten verdedigen, en zo gaat het steeds door.

Inderdaad, de L1 SBC 2 x gedaan
SBC heeft me de 2e keer (voor Thauvin) weinig gekost omdat ik vrijwel alle L1 spelers uit packs bewaarde.
(in-game 100 chem trouwens)
PSN: Maichel
Afstandsschot en finesse schoten zijn 2 verschillende dingen.ErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:36:
[...]
Hij zegt dat zn keeper nog geen afstandsschot heeft doorgelaten....
https://www.futbin.com//19/squad/4154443
Ingame switch ik naar 4231 of 41212 (zelfde als start opstelling, maar met fatsoenlijke tactics)
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
https://www.futbin.com/19/squad/3987580
Speel zo ingame.
Rustig rustig... Ik probeerde gewoon iemand te helpen.Shreddaaa schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:27:
[...]
Ik heb zelf geen problemen met finesse shots?
Je hoort mij nu niet klagen. Ik gooi mijn team ook helemaal niet om, heb het goed voor elkaar nu
Lezen graag en niet zo'n kort lontje. Trouwens, wie zegt dat jij gelijk hebt?
Whatever...
Ik heb trouwens nu leenversie ibra binnen. Was nog een gevecht. De tegenstander in de sb stelde niets voor maar toevallig wist een zekere van ooijen met een rating van 67 van buiten de 16 met een volley de gea te verschalken... Knap!
1 potje gespeeld nu met ibra, 1 aanname gehad, daarna zag de tegenstander het blijkbaar niet meer zitten en quitte.
Waarom zou Van Ooijen niet mogen/kunnen scoren tegen de Gea?Harribo schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:49:
[...]
De tegenstander in de sb stelde niets voor maar toevallig wist een zekere van ooijen met een rating van 67 van buiten de 16 met een volley de gea te verschalken... Knap!
Zijn genoeg spelers die met een brons team heerlijke finesse goals maken tegen topteams.
Ok wist niet dat dat konBean77 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:54:
[...]
Waarom zou Van Ooijen niet mogen/kunnen scoren tegen de Gea?
Zijn genoeg spelers die met een brons team heerlijke finesse goals maken tegen topteams.
Hier bijvoorbeeld de bronze speler van Feyenoord Kokcu met de finesse trait + 4* WF:
https://www.futbin.com/19...n%20K%C3%B6k%C3%A7%C3%BC/
Heb maar even de loan Rui Costa erbij gehaald om te kijken of het systeem me bevalt met 2 beestachtige spitsen voorinNachtapotheker schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:09:
Dillema, ik speel nu zo https://www.futbin.com/19/squad/2729921
In game 41212(2).
Ik twijfel om Son en Lingard te vervangen en met Ibra (naast lukaku) en Butra 90 op CAM te gaan spelen...
Dan komen Pogba en Ibra om chem8, lijkt me geen issue...
Als ik dat doe dan heb ik geen investeringsbudget meerwat is wijsheid. Ik denk dat het wel een gamechanger kan zijn.
https://www.futbin.com/19/squad/3123359
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Zou je dan niet liever je cam vervangen?Passievrucht schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:22:
Dit is mijn huidige team. Wil donderdag Jesus vervangen voor een andere speler en heb dan iets van 100k en als ik de 45k pak, dan heb ik 145k te besteden. Zit zelf te denken aan Aguero
https://www.futbin.com/19/squad/3123359
Ik heb totaal geen kort lontje hoor.Harribo schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:49:
[...]
Rustig rustig... Ik probeerde gewoon iemand te helpen.
Ik heb zelf geen problemen met finesse shots?
Je hoort mij nu niet klagen. Ik gooi mijn team ook helemaal niet om, heb het goed voor elkaar nu![]()
Lezen graag en niet zo'n kort lontje. Trouwens, wie zegt dat jij gelijk hebt?
Whatever...
Ik heb trouwens nu leenversie ibra binnen. Was nog een gevecht. De tegenstander in de sb stelde niets voor maar toevallig wist een zekere van ooijen met een rating van 67 van buiten de 16 met een volley de gea te verschalken... Knap!
1 potje gespeeld nu met ibra, 1 aanname gehad, daarna zag de tegenstander het blijkbaar niet meer zitten en quitte.
Probeerde je enkel wat duidelijk te maken.
Als je zelf geen problemen hebt, dan snap ik jouw gehele vraag niet, maar goed.
Ibra is een beest als je weet hoe je m moet gebruiken.
Heb nu zelf diverse tegenstanders gehad die Ibra hadden maar er totaal niet mee om wisten te gaan.
Het is geen CR7 die je op alle mogelijke manieren kan aanspelen, maar als je 'm goed gebruikt kan ie nóg effectiever zijn als CR7.
Ja t gaat bij mij de ene keer beter dan de andere, liep in de wl heel Nice maar nu in Rivals viel t tegen...Shreddaaa schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:47:
[...]
Ik heb totaal geen kort lontje hoor.
Probeerde je enkel wat duidelijk te maken.
Als je zelf geen problemen hebt, dan snap ik jouw gehele vraag niet, maar goed.
Ibra is een beest als je weet hoe je m moet gebruiken.
Heb nu zelf diverse tegenstanders gehad die Ibra hadden maar er totaal niet mee om wisten te gaan.
Het is geen CR7 die je op alle mogelijke manieren kan aanspelen, maar als je 'm goed gebruikt kan ie nóg effectiever zijn als CR7.
Nog tips hoe hij het beste tot z'n recht komt?
Belangrijkste is dat ie in t centrum blijft dus zet die instructie aan. Qua aanvallende instructie zou ik m op gebalanceerd laten staan.ErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:54:
[...]
Ja t gaat bij mij de ene keer beter dan de andere, liep in de wl heel Nice maar nu in Rivals viel t tegen...
Nog tips hoe hij het beste tot z'n recht komt?
Vervolgens is het belangrijk dat je m door passes vrij speelt. 9/10 goals van Ibra komen uit een 1-2 die ie zelf opzet om dan in de bal te lopen en in 1x op goal te rossen. Ook heb ik vaak dat ik mn vleugelspeler vrij speel, en waar iedereen een voorzet verwacht de bal naar randje 16 terug te leggen waar Ibra dan in loopt.
Tot slot de leukste: bal strak in de voet spelen terwijl ie met zn rug naar de goal staat en verdediger die m dekt. Dan R3 indrukken voor t opwippen, nog een keer indrukken om met zn knie nog eens op te wippen en dan rechterstick naar de goal toe om m eroverheen te wippen of meteen al schieten drukken voor de omhaal.
Je zal schrikken hoe makkelijk dat soms gaat.
Haha Nice! Dat ga ik eens proberen!Shreddaaa schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 18:08:
[...]
Belangrijkste is dat ie in t centrum blijft dus zet die instructie aan. Qua aanvallende instructie zou ik m op gebalanceerd laten staan.
Vervolgens is het belangrijk dat je m door passes vrij speelt. 9/10 goals van Ibra komen uit een 1-2 die ie zelf opzet om dan in de bal te lopen en in 1x op goal te rossen. Ook heb ik vaak dat ik mn vleugelspeler vrij speel, en waar iedereen een voorzet verwacht de bal naar randje 16 terug te leggen waar Ibra dan in loopt.
Tot slot de leukste: bal strak in de voet spelen terwijl ie met zn rug naar de goal staat en verdediger die m dekt. Dan R3 indrukken voor t opwippen, nog een keer indrukken om met zn knie nog eens op te wippen en dan rechterstick naar de goal toe om m eroverheen te wippen of meteen al schieten drukken voor de omhaal.
Je zal schrikken hoe makkelijk dat soms gaat.
Mensen ervaring met de verschillende versies van griezmann? Z'n ucl sla sla ik sowieso over, denk niet dat Atletico van Juventus gaat winnen. Maar z'n if is wel duidelijk een stuk duurder dan de andere versies... Is dit het echt waard?