We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

99,9% Record Breaker kaarten aanstaande vrijdag.
De kleuren van de Record Breaker kaarten matchen goed en ook die 'pijltjes' vind je terug in het design links van 90 DRI.
[ Voor 43% gewijzigd door AntraXxX op 15-01-2019 18:30 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Pfff m'n club is leeg...AntraXxX schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 18:24:
[...]
[Afbeelding]
99,9% Record Breaker kaarten aanstaande vrijdag.
Het zou wat vroeg zijn voor de verwachte promo's (Winterupgrades/OTWs, Lunar new year).
@AntraXxX Eventuele kanditaten voor RB kaarten, normaal werden deze aan de eerstvolgende TOTW toegevoegd nadat een record gebroken is.
[ Voor 23% gewijzigd door Bossie op 15-01-2019 18:49 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
yupErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 18:17:
[...]
Haha Nice! Dat ga ik eens proberen!
Mensen ervaring met de verschillende versies van griezmann? Z'n ucl sla sla ik sowieso over, denk niet dat Atletico van Juventus gaat winnen. Maar z'n if is wel duidelijk een stuk duurder dan de andere versies... Is dit het echt waard?
haha precies dit, is altijd een mooi moment om een flinke hijs te nemenxavento schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:55:
[...]
Veel mensen kijken ook niet hun doelpunt terug, maar gebruiken dat momentje even voor wat anders.
Even wat drinken, koekje eten, aan je reed krabben, sjekkie draaien etc.
Ik laat zelf altijd de replay lopen ongeacht wie er scoort.
Welke raad je aan dan?
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Rechts voor komt mbappe dus pogba linkt met ze allemaal..
speel nu met varane achterin en dat bevalt prima maar twijfel nog over de rechtsachter en vind het andere kant ook wel weer leuk om met een Nederlander van dijk te spelen..
Mensen ervaring met varane en van dijk? En welke je fijner vond spelen en waarom?
Bij voorbaat dank :d

Premier league zou Vardy en Doucoure moeten zijn(ook al te vinden op reddit)
pffft, lekkere zinloze kaarten voor BPL dan.Terranova schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 19:24:
EA is de weg kwijt als dit de SBC kaarten zijn voor de eredivisie. Dumfries kan nog wel, maar Dolberg?Die jongen is een half jaar geblesseerd geweest vorig jaar.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoeft ook niet, andere Zweed is ook goed. Je kunt op futbin oplossingen vinden van alle sbcsMauT86 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 18:54:
Kan iemand mij wellicht helpen. Wil die flashback sbc van Zlatan doen, maar zlatan is niet meer te koop....
Ik vind persoonlijk van niet, aangezien z'n gewone kaart al zo goed is dat het amper beter kan.ErnstMid schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 18:17:
[...]
Haha Nice! Dat ga ik eens proberen!
Mensen ervaring met de verschillende versies van griezmann? Z'n ucl sla sla ik sowieso over, denk niet dat Atletico van Juventus gaat winnen. Maar z'n if is wel duidelijk een stuk duurder dan de andere versies... Is dit het echt waard?
Desondanks zweren sommigen erbij, bijv de bekende YT-er Fuji..
En wanneer komen deze league SBC's dan ?Terranova schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 19:24:
EA is de weg kwijt als dit de SBC kaarten zijn voor de eredivisie. Dumfries kan nog wel, maar Dolberg?Die jongen is een half jaar geblesseerd geweest vorig jaar.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
18/01/2019jerommeke96 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 19:47:
[...]
En wanneer komen deze league SBC's dan ?
Waar heb je dat gevonden?chengbondkwok schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:43:
FC Utrecht SBC slaat nergens op.... De club heeft geen RM of LM.... En toch moet je die inleveren 🤦🏻♂️
Dit was overigens ook het geval bij de SBC van Argentinië. Daar kon je door 95 teamgeest redelijk passen en meten.
Edit: Al gevonden! Hij is online
[ Voor 4% gewijzigd door Goelan op 15-01-2019 21:55 ]
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Donderdag toch?Leoon. schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:02:
Tot wanneer heb ik de tijd voor die weekly challenges? Heb nu 8 vd 12 gewonnen voor vrsjalko. Het is echt verschrikkelijk. Vandaag weer 9 potjes gespeeld 1 gewonnen en gisteren 't zelfde.
Ja maar weet je ook een tijd? Zag net alleen 2 days staan op de ps4. Heb namelijk morgen niet echt tijd..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zoek de sbc op op futbin. Staat altijd de exacte tijd in uren bij.Leoon. schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:04:
[...]
Ja maar weet je ook een tijd? Zag net alleen 2 days staan op de ps4. Heb namelijk morgen niet echt tijd..
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Maar het is geen sbc, is een weekly challenge. Maar zal eens op futbin checken!Schuimpje schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:17:
[...]
Zoek de sbc op op futbin. Staat altijd de exacte tijd in uren bij.
Paar maanden geleden zowat de gehele eredivisie opgekocht voor de sbc en eindelijk is die er!
Nu mooie aanval met Mbappe, raul prime, cr7 en zlatan dus. Met de opbrengsten uit de eredivisie wil ik voor Marcelo toty gaan
In ieder geval 36 packs om te openen morgen
Hier net zo. Ik verlies opeens ook alles. Ook alles lijkt weer vertraagd.Razz89 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:03:
Vanavond is zo'n avond dat ik alles verlies en stop nu ook maar voordat er wat gaat sneuvelen haha. 6 gespeeld 5verloren en van div 5 naar 6 gegaan wauw... niks wilt worst gewoon weg gespeeld door simpele op serie a en bpl teams... Terwijl gister zo lekker speelde en 9 van de 10 won in rivals met doelpunten festijnen.. soms is dit zo'n naar spel😂
Ik verloor zelfs van een 81 rated portugees team.
Ik wilde dus Ibra testen maar in die 5 wedstrijden die ik speelde heeft hij niets gepresteerd. Hij won 1 kopbal, de rest verloor die.
Sterker nog, 3x alleen op de goal af, 3x niet scoren....huh? Dat doe ik met van ooijen nog dat soort ballen...:P
Tis weer ziek ai en lag avond. Ik probeer het morgen wel weer.
Vooralsnog nog niet overtuigd dus van Ibra. Kan dus nog
btw...tis dat ik geen pl team heb maar die Vardy kaart ziet er goed uit...die zal vast vervelend gaan worden voor een tegenstander.
weekly challenges eindigen altijd vrijdag om 19hLeoon. schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:21:
[...]
Maar het is geen sbc, is een weekly challenge. Maar zal eens op futbin checken!
Doucoure...na Kante de beste CDM in PLchengbondkwok schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:06:
Dumfries binnen, PL is ook klaar maar twijfel of ik voor Vardy moet gaan of Doucoure.
In ieder geval 36 packs om te openen morgen
@bvbal79 Fabinho, Fernandinho, als je met een CDM speelt zou ik Doucoure helemaal niet nemen ivm workrates.
[ Voor 32% gewijzigd door Bossie op 16-01-2019 01:41 ]
Verwijderd
Blijft alleen squad battles over...
Ja punt is: ik heb geen volwaardig BPL team. En voor de CDM positie heb ik al Lerma. En dan zou ik idd liever voor een Kante gaan want daar krijg ik spontaan een zenuwinzinking in als ik tegen hem moet spelen.
Oké dat is chill, ik heb nog kans dus. Dankjewelbvbal79 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 00:07:
[...]
weekly challenges eindigen altijd vrijdag om 19h
Als je met 1 speelt misschien niet, maar als je 2 (of als verdedigende CM) hebt is hij bijvoorbeeld prima optie naast Kante. Ik vind hem bijna vergelijkbaar met RTTF Kondogbia. En dan komt hij echt wel beter uit de verf denk ik dan Fabinho en Fernandinho.Bossie schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 01:24:
Kane drie maanden eruit, Son naar de Azie cup, Ik voel een kleine prijsdaling voor mij RTTF Aurier/Sanchez aankomen
@bvbal79 Fabinho, Fernandinho, als je met een CDM speelt zou ik Doucoure helemaal niet nemen ivm workrates.
Ik ben ook nog altijd erg tevreden over Donnarumma SIF, 1 op 1 en qua reflex/diving echt een geweldenaar. Die houdt er ballen uit die ik mijn Szczesny IF nooit heb zien maken. Gisteren had hij echter een flinke blunder, bal werd geschoten en van richting veranderd door mijn verdediger zodat hij hoog de lucht in ging, Donna stond voor mijn gevoel al een halve minuut klaar om hem te vangen/dan wel te stompen. Maar toen was daar Ibra, die de bal zonder echt te springen achter de goalie kon koppen
Maar ach, Vrsaljko 87 is binnen!
https://www.ad.nl/den-haa...et-minderjarige~a1b205fb/
Geen woord aan gelogen trouwens, wat een kaart zeg. Kost even wat...maar krijg je dan meteen een hattrick voor terug
Wow sneu voor Mitchel... Blijft altijd lastig dat soort dingen..Skann schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:32:
Even off-topic; Mitchell weg bij ADO als esporter. Als dit waar is, is dit wel heel naar
https://www.ad.nl/den-haa...et-minderjarige~a1b205fb/
Ben enorm benieuwd naar de kaart, nu nog bedenken welke chem style ik op hem ga zetten. Twijfel tussen een shadow of mischien stiekem wel een gladiator.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Iemand al ervaring met één van beide?
Daarnaast tip voor iedereen die de SBC's gedaan heeft, ik zou je packs bewaren tot vrijdag. Dan komt er een nieuwe promo uit!
Wellicht toch Butra maar eens testen op cam. Zou moeten kunnen met meastro chemstyle.
https://www.futbin.com/19...aestro&pchem=10&schem=100
Omhoog gaan in divisie?Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 02:02:
Eigenlijk is FUT geen reet aan als je je al vroeg verzekerd van Rivals rang 1. Rivals langer spelen win je niks mee
Blijft alleen squad battles over...
Ok kan gebeuren, was ook geen vraag maar een goed bedoelde hulp aan een ander.Shreddaaa schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:47:
[...]
Ik heb totaal geen kort lontje hoor.
Probeerde je enkel wat duidelijk te maken.
Als je zelf geen problemen hebt, dan snap ik jouw gehele vraag niet, maar goed.
Ibra is een beest als je weet hoe je m moet gebruiken.
Heb nu zelf diverse tegenstanders gehad die Ibra hadden maar er totaal niet mee om wisten te gaan.
Het is geen CR7 die je op alle mogelijke manieren kan aanspelen, maar als je 'm goed gebruikt kan ie nóg effectiever zijn als CR7.
Het valt mij op dat ik zowel met ibra als wel Tevez niet uit de voeten kan.
Ik denk dat het te maken heeft met de aanvallende workrates?
Ze lopen wel rond maar ze lopen niet voor mijn team lijkt het wel.
Bijvoorbeeld mijn rv heeft de bal maar ze staan op dat moment ergens waar ik ze niet kan bereiken en ze rennen ook niet naar een positie waar ik dat wel kan.
Misschien moet ik ze op een bepaalde manier gebruiken?
Vandaag maar ff verder testen
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 16-01-2019 09:34 ]
Mogelijk kan je even wat overpowered leen-spelers gebruiken (Ronaldo, Dybala) om dat te halen.Leoon. schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:02:
Tot wanneer heb ik de tijd voor die weekly challenges? Heb nu 8 vd 12 gewonnen voor vrsjalko. Het is echt verschrikkelijk. Vandaag weer 9 potjes gespeeld 1 gewonnen en gisteren 't zelfde.
PSN: Maichel
Als het waar is mag hij zijn celstraf nog wel krijgen.Tijd geleden natuurlijk ook die Tony Kok die snel bij PSV gewipt werd vanwege bedenkelijke acties.Vissert schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:38:
[...]
Wow sneu voor Mitchel... Blijft altijd lastig dat soort dingen..
Ontopic.
Tegenwoordig verplaats ik in de rust toty marcelo van LB naar cdm. Ik was even bang dat hij met zijn H/L workrates uit positie zou lopen, maar dat valt reuze mee.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Misschien de instructies 'get in behind' meegeven?Harribo schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:33:
[...]
Ok kan gebeuren, was ook geen vraag maar een goed bedoelde hulp aan een ander.
Het valt mij op dat ik zowel met ibra als wel Tevez niet uit de voeten kan.
Ik denk dat het te maken heeft met de aanvallende workrates?
Ze lopen wel rond maar ze lopen niet voor mijn team lijkt het wel.
Bijvoorbeeld mijn rv heeft de bal maar ze staan op dat moment ergens waar ik ze niet kan bereiken en ze rennen ook niet naar een positie waar ik dat wel kan.
Misschien moet ik ze op een bepaalde manier gebruiken?
Vandaag maar ff verder testen
Aan je reactie te zien heb je het artikel niet gelezen?Bean77 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:57:
[...]
Als het waar is mag hij zijn celstraf nog wel krijgen.Tijd geleden natuurlijk ook die Tony Kok die snel bij PSV gewipt werd vanwege bedenkelijke acties.
Ontopic.
Tegenwoordig verplaats ik in de rust toty marcelo van LB naar cdm. Ik was even bang dat hij met zijn H/L workrates uit positie zou lopen, maar dat valt reuze mee.
Ja kon ook niet meer woorden aan vuil maken dan yupErnstMid schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:32:
[...]
Geen woord aan gelogen trouwens, wat een kaart zeg. Kost even wat...maar krijg je dan meteen een hattrick voor terug![]()
Om heeft toch weer 12mnd (6 voorw) geeist?Vissert schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:00:
[...]
Aan je reactie te zien heb je het artikel niet gelezen?
Moet wel zeggen dat ik me wel voel alsof ik tegen een vrachtwagen ben gelopen vandaag dus niet zo heel scherp ben.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Klopt maar ik ben het niet met je eens maar dit word een dusdanig grote offtopic discussie danBean77 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:32:
[...]
Om heeft toch weer 12mnd (6 voorw) geeist?
Moet wel zeggen dat ik me wel voel alsof ik tegen een vrachtwagen ben gelopen vandaag dus niet zo heel scherp ben.
Dat deed ik dus maar Tevez blijft ijskoud staan. Zelfs teamtactiek nog op lange bal gezetDeeleNL schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:00:
[...]
Misschien de instructies 'get in behind' meegeven?
Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Lijkt mij ook mooi om het ingame te switchen naar een andere positie.huis-r schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:14:
Hoppa! Ik ga het zo doen: https://www.futbin.com/19/squad/4184694
Ben heeel benieuwd naar Pavel!
Had zijn prime een hele tijd geleden. Aan te raden om hem te gebruiken als CAM, ook ivm zijn WFhuis-r schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:14:
Hoppa! Ik ga het zo doen: https://www.futbin.com/19/squad/4184694
Ben heeel benieuwd naar Pavel!
https://www.futbin.com/19/squad/4148959
Wil Bergkamp of DP op termijn vervangen voor de baby Cruyff.
Guardian, die shadow kaartjes vind ik altijd overpowered. Met anchor heb je al aardig wat pace erbij, maar 90 is prima in game en met guardian boost je zijn agility.Pompi schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:45:
Welke stijl zouden jullie op Dumfries doen? Ik zit te twijfelen tussen Guardian en Shadow. Bij Guardian is hij defensief nog beter en betere balcontrole wat aanhandig is als hij eens naar voren gaat, terwijl bij Shadow hij 99 sprint is maar weet niet of dat zoveel beter is dan de 90 die hij nu al heeft aangezien sprintsnelheid in dit spel echt bijna niks zegt.
wijze woorden
Seedorf gaat naar CDM en Hamsik naar CAM gok ik? zou je RB eerder vervangen door Canceloroybr schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:40:
Iemand nog tips voor de volgende 11?
https://www.futbin.com/19/squad/4148959
Wil Bergkamp of DP op termijn vervangen voor de baby Cruyff.
backbonePompi schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:45:
Welke stijl zouden jullie op Dumfries doen? Ik zit te twijfelen tussen Guardian en Shadow. Bij Guardian is hij defensief nog beter en betere balcontrole wat aanhandig is als hij eens naar voren gaat, terwijl bij Shadow hij 99 sprint is maar weet niet of dat zoveel beter is dan de 90 die hij nu al heeft aangezien sprintsnelheid in dit spel echt bijna niks zegt.
Je zou maar een paar CB's van Fc Utrecht ingeslagen hebben voor een paar 100, die gaan nu voor 9000Valandil schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:52:
Fijn die PL SBC, had 20 common gold torreira maand geleden ingekocht voor 700, gaan nu als warme broodjes over de toonbank voor minimaal het dubbele
meldt zichjerommeke96 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:05:
[...]
Je zou maar een paar CB's van Fc Utrecht ingeslagen hebben voor een paar 100, die gaan nu voor 9000
Nu eens kijken of ik die ga verkopen of zelf de SBC ga doen.
** start klaagpost**
Gister trouwens flink genaaid tijdens online potje. Kom heel snel 1-0 achter door dome Eigen fout. Tegenstander eerste 10 minuten beter, maar daarna kom ik er lekker in en snij 2x door zijn defensie heen. Tegenstander haalt me van achter met zijn laatste man 2x neer, dus 2x rood. Ik verheug me op een tiki taka tegen 9 man, maar hij naait er tussen uit en ik krijg 1-0 verlies aan mijn broek
** eind klaagpost
gebeurt allemaal in DIV7 dus heel belangrijk is het niet, maar had best tegen 9 man willen spelen
PSN: Patrick_D
Ja idd, twijfel wel of Seedorf daar tot zijn recht zal komen. Iemand ervaring met Seedorf als CDM?ErnstMid schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:56:
[...]
Seedorf gaat naar CDM en Hamsik naar CAM gok ik? zou je RB eerder vervangen door Cancelo
Thnx voor de tip van Cancelo! Hoop dat ik nog wat coins overhoud dan is dat zeker een optie.
https://www.futbin.com/19...32/Ilkay%20G%C3%BCndogan/
betreft dit team https://www.futbin.com/19/squad/3123359
Dan krijg je toch geen verlies aan je broek.Patrick_D_GTS schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:09:
[...]
meldt zichToevallig dit weekend na een tip van hier de halve eredivisie gekocht
![]()
Nu eens kijken of ik die ga verkopen of zelf de SBC ga doen.
** start klaagpost**
Gister trouwens flink genaaid tijdens online potje. Kom heel snel 1-0 achter door dome Eigen fout. Tegenstander eerste 10 minuten beter, maar daarna kom ik er lekker in en snij 2x door zijn defensie heen. Tegenstander haalt me van achter met zijn laatste man 2x neer, dus 2x rood. Ik verheug me op een tiki taka tegen 9 man, maar hij naait er tussen uit en ik krijg 1-0 verlies aan mijn broekbah!
** eind klaagpost
gebeurt allemaal in DIV7 dus heel belangrijk is het niet, maar had best tegen 9 man willen spelen
Hij quit toch?
Niet doen, een speler met 70 stamina op CAM heeft niet heel veel zin.Passievrucht schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:26:
Iemand ervaring met deze speler op de positie CAM?
https://www.futbin.com/19...32/Ilkay%20G%C3%BCndogan/
betreft dit team https://www.futbin.com/19/squad/3123359
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Instructies op stay forward geen high pressure taktieken en het is nog wel vol te houden. Maar zal rond minuut 60/70 toch echt op zijn met 70 stamina. Mijn SBC Kroos haalt de 90 minuten net. Als ik high pressure ga spelen dan is hij rond minuut 70 echt wel op.xavento schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:30:
[...]
Niet doen, een speler met 70 stamina op CAM heeft niet heel veel zin.
Dan kom ik qua coins op deze uit, want voor Pogba heb ik nog lang niet genoeg muntjes:xavento schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:30:
[...]
Niet doen, een speler met 70 stamina op CAM heeft niet heel veel zin.
https://www.futbin.com/19...90/Georginio%20Wijnaldum/
David Silva heeft 78 stamina. Ook een optie?
[ Voor 6% gewijzigd door Passievrucht op 16-01-2019 12:55 ]
eriksen?Passievrucht schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:53:
[...]
Dan kom ik qua coins op deze uit, want voor Pogba heb ik nog lang niet genoeg muntjes:
Wijnaldum is ook geen hele goede cam optie. Probeer anders Firmino of Eriksen.Passievrucht schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:53:
[...]
Dan kom ik qua coins op deze uit, want voor Pogba heb ik nog lang niet genoeg muntjes:
Misschien maar is ook 200k meer, Kondogbia is voornamelijk goed door body model dat heeft Doucoure toch niet?bvbal79 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:11:
[...]
Als je met 1 speelt misschien niet, maar als je 2 (of als verdedigende CM) hebt is hij bijvoorbeeld prima optie naast Kante. Ik vind hem bijna vergelijkbaar met RTTF Kondogbia. En dan komt hij echt wel beter uit de verf denk ik dan Fabinho en Fernandinho.
Blijf erbij dat het teleurstellende rewards zijn.
Na de league sbc's die nu uitgekomen zijn zit ik aan het bovenstaande team te denken.
In game zullen raul en felipe anderson als spitsen staan en lozano als cam. Doucoure en eriksen in cm positie en kante cvm. In een 41212 (2) formatie dus.
Mensen die nog leuke verbeteringen zien?
[ Voor 4% gewijzigd door Barttjje op 16-01-2019 13:12 ]
Helaas, uitslag 1-0 voor hem en geen extra punten voor de ranglijst, die ik waarschijnlijk wel gekregen had als de wedstrijd was uitgespeeldcubert20 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:28:
[...]
Dan krijg je toch geen verlies aan je broek.
Hij quit toch?
Denk dat ik dan voor Eriksen (Rare Gold) ga.xavento schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:04:
[...]
Wijnaldum is ook geen hele goede cam optie. Probeer anders Firmino of Eriksen.
Bedankt voor de tips allen!
Eriksen!Passievrucht schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:53:
[...]
Ga je geen spijt van krijgen op CAM
wijze woorden
Heb nu serie A verdediging plus sczescny.
loop echter tegen beperkingen in upgrade mogelijkheden aan.
Kan eventueel een linkje maken met ramos varane en courtois, Is courtois beter dan scezny, of ongeveer vergelijkbaar?
Gelukkig kun je runs ook nog zelf triggerenHarribo schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:06:
[...]
Dat deed ik dus maar Tevez blijft ijskoud staan. Zelfs teamtactiek nog op lange bal gezet
Zondag nog even 25 Gabriel Jesus voor 3k opgepikt. Is nu inmiddels 6k dus zoek een moment om te verkopen

Winter OTW's ofzo? Aantal verschillende kaarten is wel echt veel tegenwoordig, wow
Te vroeg voor OTW, de transferperiode is nog minstens een week. Mogelijk hetzelfde voor upgrades, want zo raar zijn om die nu uit te brengen als speler nog van team kan wisselen.Maichel schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:45:
Iemand een idee wat voor soort kaarten dit gaan zijn? Geen Lunar lijkt me...meestal rood.
[Afbeelding]
Winter OTW's ofzo? Aantal verschillende kaarten is wel echt veel tegenwoordig, wow
Veel mensen speculeren en niemand weet het eigenlijk zeker, ik bewaar wel mijn packs van de Eredivisie SBC en DR en WL totdat duidelijk is wat het precies is
Idd vermoedelijk PTG.Maichel schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:45:
Iemand een idee wat voor soort kaarten dit gaan zijn? Geen Lunar lijkt me...meestal rood.
[Afbeelding]

Dit was het ontwerp van vorig jaar.
Ik zou de 75K winst pakken, maar dat ben ik...Audiojunky schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:38:
Hoe lang blijven de prijzen nog stijgen? Of zakt het weer wat in morgen met de rewards?
Zondag nog even 25 Gabriel Jesus voor 3k opgepikt. Is nu inmiddels 6k dus zoek een moment om te verkopen
Ben wel heel benieuwd waarom je 25x Jesus gekocht hebt. Onderbuik gevoel?
PTG waarin dan....vorig jaar kregen ze een update ten tijde van het WK...maar nu? CL/EL?bbblije schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:08:
[...]
Idd vermoedelijk PTG.
[Afbeelding]
Dus tot welke gloria moet dit pad leiden....
Maar die PTG kaarten waren speciaal voor het WK. Dat heb je nu niet. Zal wel weer iets nieuws zijn.bbblije schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:08:
[...]
Idd vermoedelijk PTG.
[Afbeelding]
Market Crash door TOTY. Gekeken welke populaire spelers er flink gedaald waren. Ook gekeken hoe de markt zich vorig jaar met TOTY zich gedroeg met deze spelers.Patrick_D_GTS schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:20:
[...]
Ik zou de 75K winst pakken, maar dat ben ik...
Ben wel heel benieuwd waarom je 25x Jesus gekocht hebt. Onderbuik gevoel?
Had niet zoveel coins meer. Maar heb volgende geïnvesteerd
Jesus 3k ->6K
Davison Sanchez 7.7K -> 11K
Martial 3.3K -> 4.4
UCL Live Pulicic 22k en nu 26K
PL League SBC helpt ook wel meeAudiojunky schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:27:
[...]
Market Crash door TOTY. Gekeken welke populaire spelers er flink gedaald waren. Ook gekeken hoe de markt zich vorig jaar met TOTY zich gedroeg met deze spelers.
Jesus 3k ->6K
Martial 3.3K -> 4.4
Ja, maar die waren er vanwege de WK.bbblije schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:08:
[...]
Idd vermoedelijk PTG.
[Afbeelding]
Dat is een leuke bijkomstigheid
Had net mijn eredivie spelers verkocht omdat ik geen coins meer had en het mij te lang duurde voor de SBC. Dus daar een hoop misgelopen.
Dat is balen, ik zit nu na nog geen 24h op bijna 100k winst met het verkoop van PL en Eredivisie spelers. Heb nog net nadat de conceptkaarten bekend waren mijn tradepile als een speer volgestouwd met zilveren spelers voor 250-350 coins. Meeste ook dus met winst verkochtAudiojunky schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:35:
[...]
Dat is een leuke bijkomstigheid![]()
Had net mijn eredivie spelers verkocht omdat ik geen coins meer had en het mij te lang duurde voor de SBC. Dus daar een hoop misgelopen.
Ik zou het ook lekker verkopen... maar de echte wijsheid komt altijd pas achterafAudiojunky schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:27:
[...]
Market Crash door TOTY. Gekeken welke populaire spelers er flink gedaald waren. Ook gekeken hoe de markt zich vorig jaar met TOTY zich gedroeg met deze spelers.
Jesus 3k ->6K
Martial 3.3K -> 4.4
Check even dit filmpje van Skillz. Hij legt het later in de video haarfijn uit:
YouTube: OMG YES I GOT TOTY BALE!! - FIFA 19 Ultimate Team RTG #92
Verwachting: Ruben Perez
Totw: https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1085552296807751680 (sorry, te lui om het plaatje hier te krijgen)