Vanaf 10:50 wordt het uitgelegdShreddaaa schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:05:
Voor degene die eerder in dit topic vroegen omtrent workrates, en waarom Ibra niet uit de verf kwam etc.
Check even dit filmpje van Skillz. Hij legt het later in de video haarfijn uit:
YouTube: OMG YES I GOT TOTY BALE!! - FIFA 19 Ultimate Team RTG #92
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Die Pepe heeft net zoals Lala al de zoveelste IF te pakken, die 2 zijn zo te merken goed bezig in L1. Fabinho is vast leuk voor alle 352 spelers hier in het topic, las op Reddit al mensen die zijn CDM als CB gebruikte. En Inaki Williams kan wel eens de invaller van je nachtmerries worden met die 94 pace. Afhankelijk van hoe duur hij wordt zou Keane nog een goede investering kunnen worden. Vind die Djaniny op zich wel apart, kijk ik begrijp dat als de speler goed bezig is iets verdiend maar het is wel de Saudi League daar kunnen de Europese meeste spelers wel inform zijn en om dan zijn SIF een bump van +3 te geven. Een beetje veel in mijn ogen.ErnstMid schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:14:
Hoop: player pick de Gea/Suarez
Verwachting: Ruben Perez
Totw: https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1085552296807751680 (sorry, te lui om het plaatje hier te krijgen)
Geen van deze spelers kan ik gebruiken voor mijn NL team en zie veel spelers uit de Spaanse competitie dus denk niet dat ik mijn untradeable WL Pick Premier League team kan gaan uitbouwen of ik moet redelijk veel geluk hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Pompi op 16-01-2019 16:24 ]
SIF de gea.... oké EAErnstMid schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:14:
Hoop: player pick de Gea/Suarez
Verwachting: Ruben Perez
Totw: https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1085552296807751680 (sorry, te lui om het plaatje hier te krijgen)
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Mja, dit totw is wel iets beter dan die van vorige week in ieder gevalPompi schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:20:
[...]
Die Pepe heeft net zoals Lala al de zoveelste IF te pakken, die 2 zijn zo te merken goed bezig in L1. Fabinho is vast leuk voor alle 352 spelers hier in het topic, las op Reddit al mensen die zijn CDM als CB gebruikte. En Inaki Williams kan wel eens de invaller van je nachtmerries worden met die 94 pace. Afhankelijk van hoe duur hij wordt zou Keane nog een goede investering kunnen worden.
Geen van deze spelers kan ik gebruiken voor mijn NL team en zie veel spelers uit de Spaanse competitie dus denk niet dat ik mijn untradeable WL Pick Premier League team kan gaan uitbouwen of ik moet redelijk veel geluk hebben.
Die heeft uitstekend staan te keepen tegen de spurs hoor.
Volgens mij heeft hij die pot voor ze binnen gesleept zelfs...Schuimpje schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:24:
[...]
Gaat erom dat de gea geen SIF heeft, dit is zijn eerste IF.Schuimpje schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:24:
[...]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Pot zelf niet gezien maar gehoord/gelezen dat het soms leek alsof hij de ballen aantrok zou goed was hij aan het keepen, klinkt ook beetje als Fifa 19 waar soms de ballen ook alle kanten op gaan behalve in de hoek waar je hem plaatstErnstMid schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:25:
[...]
Volgens mij heeft hij die pot voor ze binnen gesleept zelfs...
Ik gok record breaker: https://www.dexerto.com/fifa/fifa-19-record-breaker-fut-promo-tease-284082Maichel schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:45:
Iemand een idee wat voor soort kaarten dit gaan zijn? Geen Lunar lijkt me...meestal rood.
[Afbeelding]
Winter OTW's ofzo? Aantal verschillende kaarten is wel echt veel tegenwoordig, wow
je eigen link ontkracht dat het recordbreaker kaarten zijn...
Nou ja en nee. Ik druk op de run trigger maar hij staat soms te ver weg of zo?Bossie schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:47:
[...]
Gelukkig kun je runs ook nog zelf triggeren
Hetzelfde heb ik trouwens ook met instellingen van de lb en rb. Zet ik ze stay behind, lopen ze doodleuk mee in de aanval. Heb team vaak op snelle opbouw of lange bal staan, misschien overruled dat de individuele instellingen? Zou niet moeten toch?
edit: zag de video over wr, dat zal het tegen gaan?
Heb Ibra nu 14 wedstrijden getest. 12 wedstrijden helemaal niets, nu opeens de laatste 2 wedstrijden bam, jaagt hij ze erin.
Dat komt omdat ik hem gebruik als diepste sp in een 4231 formatie met een snelle gomez if op cam.
Bijzonder. Maar ook vewarrend, was er niet uit dat ik Ibra niet hoefde , nu mag ik weer twijfelen...
btw...die ptg kaarten....dat lijkt mij geen doel om te hebben of mis ik iets?
Qua rating is het weinig of je zal ze ergens anders voor nodig hebben?
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 16-01-2019 17:31 ]
Wat heeft EA met de gameplay gedaan (of is het de server) spel loopt een keer zo snel als normaal. Laatste 10 wedstrijden vallen er steeds rond de 10 goals
I like how you keep the mouse running...
Geen idee, maar er wordt wel wat gespeeld deze zomer...bvbal79 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:20:
[...]
PTG waarin dan....vorig jaar kregen ze een update ten tijde van het WK...maar nu? CL/EL?
Dus tot welke gloria moet dit pad leiden....
Copa america, African cup of nations, UEFA Nations leage finals.
Wikipedia: 2019 in association football
Zie net pas de nieuwe league-SBC...die Dumfries was het wachten wel waard! Dolberg is meh
Op dit moment heb ik dit team https://www.futbin.com/19/squad/4200025 (in game) en ik kan de Premier League sbc voltooien zonder enige kosten. Zouden jullie voor Vardy of Doucoure kiezen? Hebben mensen al ervaringen met één van deze twee?
Kom vandaag geen meta teams meer tegen. 3 gespeeld 3 gewonnen dus moet er nog 1. Heb 'm bijjjjjna!Maichel schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:36:
[...]
Mogelijk kan je even wat overpowered leen-spelers gebruiken (Ronaldo, Dybala) om dat te halen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
1 potje met Doucoure.theman36 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:41:
Op dit moment heb ik dit team https://www.futbin.com/19/squad/4200025 (in game) en ik kan de Premier League sbc voltooien zonder enige kosten. Zouden jullie voor Vardy of Doucoure kiezen? Hebben mensen al ervaringen met één van deze twee?
Was behoorlijk aanwezig als rcm in 433, gaat ook erg graag mee naar boren.
Heb hem nog niet als cdm gespeeld, maar zet hem dan op stay back.
Stamina is zoals verwacht prima, ik ben er wel blij mee.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik las ook ergens dat zijn geslachtsdeel aanzienlijk was inderdaad. Kondogbia en Pogba zouden er niets naast zijn.peeweeherman schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:54:
[...]
1 potje met Doucoure.
bbblije schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:08:
[...]
Ik las ook ergens dat zijn geslachtsdeel aanzienlijk was inderdaad. Kondogbia en Pogba zouden er niets naast zijn.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Dit spel is zo ongelooflijk frustrerend. Alles hangt aan elkaar van geluk, pech en toevalligheden.
Ik verlang echt terug naar de FIFA's van een jaar of 5 terug. Misschien dat die makkelijker/toegankelijker waren ofzo maar wel echt een stuk leuker. Misschien meer arcade en minder simulatie. Ik weet niet waar het probleem ligt.
Mand
Ik verlang echt terug naar de FIFA's van een jaar of 5 terug. Misschien dat die makkelijker/toegankelijker waren ofzo maar wel echt een stuk leuker. Misschien meer arcade en minder simulatie. Ik weet niet waar het probleem ligt.
Mand
Maar hoe bereiden we ons voor op deze mogelijke SBC’s...peeweeherman schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:12:
92 de Ligt. Heb gelukkig mijn speciale tagliatelle nog
Hele lijst met spelers: https://www.uefa.com/uefa.../news/newsid=2528631.html
[ Voor 16% gewijzigd door bbblije op 16-01-2019 20:40 ]
Dat weet niemand helaas... ben voor de zekerheid vinicius junior aan het snipenbbblije schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:38:
[...]
Maar hoe bereiden we ons voor op deze mogelijke SBC’s...
Hele lijst met spelers: https://www.uefa.com/uefa.../news/newsid=2528631.html
88 rated 2 inform Real Madrid squadAudiojunky schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:45:
[...]
Dat weet niemand helaas... ben voor de zekerheid vinicius junior aan het snipen
5 jaar geleden toen precies hetzelfde was met finish shots op alleen niet timed.. fifa 18 was beter in uitspelen van jr kansen maar fifa 19 qua content etc.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:15:
Dit spel is zo ongelooflijk frustrerend. Alles hangt aan elkaar van geluk, pech en toevalligheden.
Mand
peeweeherman schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:12:
92 de Ligt. Heb gelukkig mijn speciale tagliatelle nog
Mensen suggereren en denken dat de kaarten vergelijkbaar worden als kaarten die in Madden zitten, daar moet je bepaalde dingen met de speler doen om hem te upgraden. Dus mogelijk begin je met een lagere rating die je dan naar boven kan werken met een cap van 92 voor de Ligt.
Heb er 30 gesniped voor 950....ze gaan nu voor 2100.
Dat was snel
Sell in the hype!Audiojunky schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:28:
[...]
Heb er 30 gesniped voor 950....ze gaan nu voor 2100.
Dat was snel
De Ligt zie ik ook al voor 4k gaan, zn normal card
Helaas te laat geweest om in te kopen
Zou lozano ook aangekondigd worden voor future stars? Heb er 40 op m’n tl list namelijk 😋
Zag het net ook, maar kan ook door de Eredivisie SBC komenn, aangezien La Liga nog niet is geweest en er net die upgrade SBC's waren zijn er denk ik meer kaarten van die Vinicius junior op de markt dan van de LigtMiggell schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:35:
De Ligt zie ik ook al voor 4k gaan, zn normal card
Gaat net de winterupgrade alleen de if kaart mee omhoog in rating? Of de nif ook?
In veel gevallen gaat de IF ook omhoog.Razz89 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:51:
Gaat net de winterupgrade alleen de if kaart mee omhoog in rating? Of de nif ook?
Hangt mede af van de rating van de NIF kaart vs de rating van de special kaarten.
Reus 85 krijgt volgens de geruchten een +1 of +2. Omdat zijn IF al 86 rated is stijgen die ook mee.
Maar als Reus 83 rated zou zijn geweest dan was het mogelijk geen verhoging van zijn special kaarten.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wie kan mij tips geven om mijn Serie A team te upgraden?
Ik speelde in het begin met Matuidi en Milinkovic-Savic, deze speelde erg naar mijn zin maar mede door de vele positieve verhalen over Nainggolan heb ik hem gehaald. Nou staat er deze 433-4 selectie.
In game speel ik 352 aangezien die formatie tot dusver het leukste voetbal voor mij oplevert. Ik kan niet zeggen dat er iemand is die echt ondermaats presteert, behalve dat ik het idee heb dat Mertens NIF op CAM voor mij beter voelt dan Dybala. Maar misschien weten jullie dat een bepaalde speler ergens op het veld meer rendament zal opleveren.
Ik heb zo’n 1mln coins, dus ik kan wel wat versterken hier en daar.
Ik speelde in het begin met Matuidi en Milinkovic-Savic, deze speelde erg naar mijn zin maar mede door de vele positieve verhalen over Nainggolan heb ik hem gehaald. Nou staat er deze 433-4 selectie.
In game speel ik 352 aangezien die formatie tot dusver het leukste voetbal voor mij oplevert. Ik kan niet zeggen dat er iemand is die echt ondermaats presteert, behalve dat ik het idee heb dat Mertens NIF op CAM voor mij beter voelt dan Dybala. Maar misschien weten jullie dat een bepaalde speler ergens op het veld meer rendament zal opleveren.
Ik heb zo’n 1mln coins, dus ik kan wel wat versterken hier en daar.
Vraag is, weet iemand nog hoe het vorig jaar ging? Dat geeft dan misschien een ideeAudiojunky schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:45:
[...]
Dat weet niemand helaas... ben voor de zekerheid vinicius junior aan het snipen
@DeeleNL wat ik zei, probeer gomez if. Nog beter dan dybala of mertens vind ik
En anders dus aan de icons. Baby gattuso lijkt mij een top stofzuiger.
En volgens geruchten komt er misschien een donnarumma 93 ptg
Hier worden die geruchten en bevestigingen ervan bijgehouden
Vraag me nog steeds af of stay back werkt bij een high wr aanvallend. Ik krijg de indruk van nietpeeweeherman schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:54:
[...]
1 potje met Doucoure.
[ Voor 63% gewijzigd door Harribo op 16-01-2019 22:19 ]
Haha dit meen je niet! Ik zit me helemaal de pleuris te werken voor dat vrsjalko kaartje. Is het niet eens die toty kaartje. Het is gewoon een kaartje die je kopen kunt voor paar k. Wauw..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Klasse EA, klasse! Maak de Utrecht SBC vooral met een opstelling waar een LM/RM voor nodig is, DIE ZE NIET HEBBEN.
Ook niet te doen met een position change?Fraaank schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:25:
Klasse EA, klasse! Maak de Utrecht SBC vooral met een opstelling waar een LM/RM voor nodig is, DIE ZE NIET HEBBEN.
Blijft trouwens wel vreemd idd
Dat 81 kaartje heb je nodig om de 1e sbc van zijn TOTY Nominee te voltooien!Leoon. schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:22:
Haha dit meen je niet! Ik zit me helemaal de pleuris te werken voor dat vrsjalko kaartje. Is het niet eens die toty kaartje. Het is gewoon een kaartje die je kopen kunt voor paar k. Wauw..
Ze hebben 1 rechtsback. Ook merk ik dat er maar 2 CBs echt bij Utrecht spelen, kan Letschert niet vinden bij de conceptspelers.Miggell schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:26:
[...]
Ook niet te doen met een position change?
Correctie: blijkbaar kan het wel: https://www.futbin.com/19/squad/100182177/sbc
Wel raar gedaan van EA.
[ Voor 14% gewijzigd door Fraaank op 16-01-2019 22:29 ]
Via de doelstellingen, 12 wedstrijden, zou je een speciaal kaartje moeten krijgen. Deze is inderdaad rating 81 of 82.Leoon. schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:22:
Maar het is een speciaal toty nominee kaartje, die kan je niet kopen. Hij ziet er ook iets anders uit
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 16-01-2019 22:31 ]
Oké even potje draft gedaan... Werd helemaal zoek gespeeld. Echt niet te doen
Winnen jullie wel eens een draft? Zo ja, welke divisie speel je?
Draft is nog erger dan SB... zo inconsistent! Merk je echt dat de gameplay ruk is.ErnstMid schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:42:
Oké even potje draft gedaan... Werd helemaal zoek gespeeld. Echt niet te doen![]()
Met loyalty kun je CM's gebruiken.Miggell schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:26:
[...]
Ook niet te doen met een position change?
Maar Utrecht spelers zijn nu onbetaalbaar geworden.
Ik vind het meestal juist vrij makkelijk maar speel alleen als ik een gratis token krijg in een pakje. Maar leuk is het niet, de aanvallers zijn te goed en verdediging/keeper vaak te slecht. Zowat elke kans is een goal en goed verdedigen is bijna niet te doen.ErnstMid schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:42:
Oké even potje draft gedaan... Werd helemaal zoek gespeeld. Echt niet te doen![]()
Bovendien waren de rewards die ik tot nu toe kreeg bij 4 wins totaal niet bijzonder.
Edit: Speel meestal (hoog in) divisie 4.
[ Voor 3% gewijzigd door sjakieman op 16-01-2019 23:39 ]
Zojuist fabinho IF 87 rated gepacked uit een standaard goud spelers pakket uit de PL sbc rewards. Opzich heeft de kaart geen verkeerde stats, maar hij gaat nu bijna voor max bin weg op de pc (450k). Wat zouden jullie doen?
Edit: hij gaat voor max bin 500k weg op dit moment
Edit: hij gaat voor max bin 500k weg op dit moment
[ Voor 10% gewijzigd door theman36 op 17-01-2019 00:08 ]
Afhankelijk van de promo gaan er packs geopend worden. Dus meer aanbod. Maar we weten niet of de spelers in packs komen... maar ook is het weekend leage, voor het weekend zijn spelers het duurste. Het is en blijft dus een afweging maken. Als je hem toch niet gaat gebruiken is het sowieso winst pakken. Die 10-20k meer of minder is te overzien.theman36 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 00:05:
Zojuist fabinho IF 87 rated gepacked uit een standaard goud spelers pakket uit de PL sbc rewards. Opzich heeft de kaart geen verkeerde stats, maar hij gaat nu bijna voor max bin weg op de pc (450k). Wat zouden jullie doen?
Is er een kans dat de max bin omhoog gaat?bbblije schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 00:08:
[...]
Afhankelijk van de promo gaan er packs geopend worden. Dus meer aanbod. Maar we weten niet of de spelers in packs komen... maar ook is het weekend leage, voor het weekend zijn spelers het duurste. Het is en blijft dus een afweging maken. Als je hem toch niet gaat gebruiken is het sowieso winst pakken. Die 10-20k meer of minder is te overzien.
Er is altijd een kans. Maar kijk is wat de prijs van spelers deden waarvan de max BIN omhoog ging. Als die 10-20k er echt toe doet kun je hem beter houden. In alle scenario’s ga je een keer geld verliezen.theman36 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 00:09:
[...]
Is er een kans dat de max bin omhoog gaat?
Denk 50/50 bijna altijd wel 3 wins. Zit tusssn divisie 3 en 4 in maar ik speel het eigenlijk te weinig. Ik ga dit weekend mijzelf ook voor het eerst wagen aan weekend leagueErnstMid schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:42:
DeeleNL schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:26:
[...]
Dat 81 kaartje heb je nodig om de 1e sbc van zijn TOTY Nominee te voltooien!
Oh wat stom haha! Dat had ik idd nog niet door.Harribo schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:30:
[...]
Via de doelstellingen, 12 wedstrijden, zou je een speciaal kaartje moeten krijgen. Deze is inderdaad rating 81 of 82.
Maar het is een speciaal toty nominee kaartje, die kan je niet kopen. Hij ziet er ook iets anders uit
Verwijderd
Win hem 9 van de 10 x. Zit in div 2ErnstMid schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:42:
Mijn huidige serie a team: https://www.futbin.com//19/squad/4214812
Een leuk team, maar ik wil investeren in een verbetering. De hoeveelheden coins die ik hier voorbij zie komen heb ik niet, maar heb ongeveer 250k te besteden.
Het is niet dat het team niet bevalt, de meeste verliespotjes zijn te wijten aan mijn eigen onkunde of juist de kunde van de tegenpartij. Er valt geneog te leren voor mij iig.
- Zou dybala in tegenstelliing tot hamsik beter zijn? Hamsik is sterker en heeft 4 * weakfoot, maar dybala behendiger en meer traits. Heeft iemand het verschil ervaren?
- Wat zou een verbetering kunnen zijn?
En... ik wil graag nog wat leren in mijn spel. Ik speel op de PS4, is er iemand die wat oefenpotjes wil spelen tegen mij om me enkele tips te kunnen geven?
Een leuk team, maar ik wil investeren in een verbetering. De hoeveelheden coins die ik hier voorbij zie komen heb ik niet, maar heb ongeveer 250k te besteden.
Het is niet dat het team niet bevalt, de meeste verliespotjes zijn te wijten aan mijn eigen onkunde of juist de kunde van de tegenpartij. Er valt geneog te leren voor mij iig.
- Zou dybala in tegenstelliing tot hamsik beter zijn? Hamsik is sterker en heeft 4 * weakfoot, maar dybala behendiger en meer traits. Heeft iemand het verschil ervaren?
En... ik wil graag nog wat leren in mijn spel. Ik speel op de PS4, is er iemand die wat oefenpotjes wil spelen tegen mij om me enkele tips te kunnen geven?
Beetje laat ervoor ben ik bang maar je had die Vrsaljko SBC kunnen doen (tenzij je tussen nu en morgen 19:00 twaalf potjes online single match kan winnen).JMaster schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 07:59:
Verder ben ik erg gecharmeerd van Mertens, zowel als spits als CAM.
Zelf heb ik al Hamsik, IF Gomez en Dybala geprobeerd op de CAM positie, maar tot nu toe niet erg gecharmeerd erdoor.
Handanovic is ook een goede keeper.
En anders kijken naar eventuele upgrades in IF spelers.
Ik wil dus zelf ook mijn Serie A team upgraden. Heb momenteel deze selectie staan om mee te testen, waarbij ik normaal gesproken (in game 3-5-2) Mandzukic IF als rechter spits heb staan. Ik kan je echt Immobile aanraden als linker spits. Ik heb hem (in game met 3-5-2, instructies van @sjakieman) staan en Immobile is sneller dan je zou verwachten, duikt vaak achter de verdedigers om vervolgens 1 op 1 te staan met de keeper.JMaster schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 07:59:
Hamsik heb ik lang als CAM gehad, echter verkocht toen ik Mertens kon betalen. Die is ondertussen flink in prijs gezakt en zeker een aanwinst. Dybala ben ik tot op heden minder tevreden over als CAM, lijkt zich minder in de 16 te willen laten zien, daarnaast lijkt het dat Mertens er telkens korter op zit en dus eerder in scoringspositie komt. Ben je niet in de gelegenheid om Vrsaljko 87 te halen? Is ook een aanwinst!
Als we toch toch met Serie A teams bezig zijn. Dit is die van mij: https://www.futbin.com//19/squad/2488028
Zoek nog een goede spits naast Tevez met H/H of (m)(l) workrate. Iemand suggesties?
Zoek nog een goede spits naast Tevez met H/H of (m)(l) workrate. Iemand suggesties?
Helaas ben ik niet meer in de gelegenheid Vrsaljko 87 te halen, ik had hem graag gewild. Mertens heb ik op de bank, die wissel ik nogal eens met Belotti.
Ik kan niet echt lekker overweg met Mertens, maar dat ligt denk ik meer aan mij dan aan Metens
Is Immobile echt zoveel beter dan Higuain? Deze staat altijd op de goede plek, en met zijn 87 shooting is hij dodelijk in de 16. Hij kan koppen, volleys en is sterk.
Rechtsachter is wel een verbetering waard idd, en anders toch oefenen met Mertens. Misschien is het oranje kaartje van Hamsik wel wat
Ik kan niet echt lekker overweg met Mertens, maar dat ligt denk ik meer aan mij dan aan Metens
Is Immobile echt zoveel beter dan Higuain? Deze staat altijd op de goede plek, en met zijn 87 shooting is hij dodelijk in de 16. Hij kan koppen, volleys en is sterk.
Rechtsachter is wel een verbetering waard idd, en anders toch oefenen met Mertens. Misschien is het oranje kaartje van Hamsik wel wat
Higuain heb ik in het begin inde spits gehad, alleen die voelde bij mij nogal log. Daarom gekozen voor Immobile. Ik heb ook Tevez FB op de bank als supersub maar die kan helaas weinig potten breken.JMaster schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:16:
Helaas ben ik niet meer in de gelegenheid Vrsaljko 87 te halen, ik had hem graag gewild. Mertens heb ik op de bank, die wissel ik nogal eens met Belotti.
Hamsik RTTF heb ik ook aan zitten denken, ziet er uit als een prima kaart! Misschien ga ik die ook nog eens uitproberen. Ik speel met Skriniar IF, Koulibaly en Manolas als CB. Ben over die 3 dik tevreden. Misschien tijd voor een IF upgrade van de laatste 2.
Icardi IF? Heeft in ieder geval een link met Tevez, schijnt een prima spits te zijn in een 2 spitsen systeem als ik de reviews op Futbin mag geloven.Audiojunky schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:15:
Als we toch toch met Serie A teams bezig zijn. Dit is die van mij: https://www.futbin.com//19/squad/2488028
[ Voor 17% gewijzigd door DeeleNL op 17-01-2019 08:47 ]
Ik ben benieuwd of er nog een beetje hype komt vandaag. Lozano (goede kanshebber) stond vanmorgen nog pagina's vol voor 700 coins te koop. Nu al niet meer op te pikken voor 700. Prijzen beginnen ook te stijgen nu.
[ Voor 9% gewijzigd door Vissert op 17-01-2019 08:49 ]
https://www.futbin.com/19/squad/4215918Audiojunky schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:15:
In game je opstelling aanpassen. Maar dan heb je iedereen op 10 Chem. En anders IF Icardi, maar heb daar geen ervaringen mee.
Vette promo! Ik ben wel benieuwd wat de lijst met spelers gaat zijn, heb in ieder geval flink wat packs klaar staan om morgen te openen.
Hebben jullie nog inkopen gedaan m.b.t. eventuele SBC's? Denk dat ik het maar is ga aankijken. Overigens voor mijn Rivals rewards gewoon keiharde cash gekozen :-)
Hebben jullie nog inkopen gedaan m.b.t. eventuele SBC's? Denk dat ik het maar is ga aankijken. Overigens voor mijn Rivals rewards gewoon keiharde cash gekozen :-)
Tevez komt imo het best tot zijn recht door hem 90 min te laten spelen. Hij is een beetje een 'luie' spits, hij hangt een beetje voorin. Hij komt het best tot zijn recht als je veel combineert en hem wegstuurt met een 1-2 tje.DeeleNL schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:42:
[...]
Ik heb ook Tevez FB op de bank als supersub maar die kan helaas weinig potten breken.
I like how you keep the mouse running...
Ik las volgens mij ergens dat EA vandaag met nog meer kandidaten komt.Vissert schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:48:
Ik ben benieuwd of er nog een beetje hype komt vandaag. Lozano (goede kanshebber) stond vanmorgen nog pagina's vol voor 700 coins te koop. Nu al niet meer op te pikken voor 700. Prijzen beginnen ook te stijgen nu.
Thnx ik zal eens kijken. Icardi en Teves hebben allebei een med attack workrate. Ik heb de normale Icardi tijd gehad. Ondanks Get in behind in de tactics gaan ze toch niet vaak de diepte in.chengbondkwok schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:54:
[...]
https://www.futbin.com/19/squad/4215918
In game je opstelling aanpassen. Maar dan heb je iedereen op 10 Chem. En anders IF Icardi, maar heb daar geen ervaringen mee.
Anders IF Mertens in de spits proberen. Dan is alleen Tevez 8 chem.
Rivals rewards Buffon eruit gehaald. Player picks een 82 en 86 rated speler die ik toch nooit ga gebruiken. Andere packs buiten Milinkovic-Savic niks bijzonders. Beetje mager weekje helaas.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
IF Szcensny is echt een verbetering tov zijn non IF. Veel mensen zweren bij zijn eerste IF, die is beter in balans dan zijn tweede!JMaster schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 07:59:
Dybala is een behendige speler die het van zijn balans en behendigheid moet hebben. Als Mertens je niet ligt is Dybala ook niet je speler.
Beter worden is een kwestie van de game mechanics herkennen en de beste keuzes maken op de momenten dat het spel er naar vraagt. Dagbacks, (finesse) timed-finishes en la croquettas oefenen tot ze zonder na te hoeven denken in je spel zitten. Overzicht is ook erg belangrijk, voor je een schot op doel doet zien waar de keeper in het doel staat en in die fractie beslissen welk schot de hoogste scorings kans heeft. Verdedigen en het onderscheppen en blocken van passes is ook een hele belangrijke!
Croquetta: YouTube: FIFA 19 Skills Tutorial | La Croqueta (Iniesta Skill Move)
Schieten: YouTube: FIFA 19 AFTER PATCH THE NEW BEST SHOOTING TECHNIQUE TUTORIAL! SCORE ...
Timed: YouTube: FIFA 19 TIMED SHOOTING TUTORIAL - HOW TO SCORE GOALS EVERYTIME - THE...
Onderscheppen: YouTube: HOW TO DEFEND ATTACKING RUNS AND THROUGH PASSES | Early Player Switc... (deze channel heb ik echt veel aan gehad!)
Ondanks dat ik weet waar het aan ligt verzeil ik vaak in een lui potje fifa. Waarin ik alles vergeet en automatische piloot fifa speel, alleen maar sprint en dom schiet. Vaak verlies je dan. Ik moet ook meer spelen om deze dingen standaard in mijn systeem te krijgen.
Ruffier en JuanFran uit de player picks.. Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, haha!
En nog maar een Serie A team, https://www.futbin.com/19/squad/4216696
Nu een maandje bezig en in het beging ging het heel slecht in Rivals en was ik weggezakt tot 111 punten in divisie 9. Na het kopen van IF Szczesny begon het tij te keren en begon ik steeds meer wedstrijden te winnen.
Gomez heeft een tijd in de spits gespeeld en veel doelpunten gemaakt, maar nu met Mertens voorin en Gomez erachter gaat het nog beter.. Icardi loopt alleen zo vaak buitenspel, om gek van te worden, maar scoort wel makkelijker dan Immobile.
Nu een maandje bezig en in het beging ging het heel slecht in Rivals en was ik weggezakt tot 111 punten in divisie 9. Na het kopen van IF Szczesny begon het tij te keren en begon ik steeds meer wedstrijden te winnen.
Gomez heeft een tijd in de spits gespeeld en veel doelpunten gemaakt, maar nu met Mertens voorin en Gomez erachter gaat het nog beter.. Icardi loopt alleen zo vaak buitenspel, om gek van te worden, maar scoort wel makkelijker dan Immobile.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Forumgenoten!
Momenteel heb ik twee teams:
https://www.futbin.com/19/squad/4217858
https://www.futbin.com/19/squad/4217975
Verder heb ik het Tevez 90 kaartje en 1.080.000 coins.
Iemand ideeën wat ik kan veranderen om in 1 team Teven in de spits te krijgen, Messi daarachter en ook Neymar er in te krijgen zonder dat de chem verloren gaat? Spelers verkopen uit mijn huidige teams is zeker een optie.
Ondanks een mooi team (door te traden verdien je veel coins) bak ik er verdomd weinig van wat met name ligt aan mijn kwaliteiten.
Mijn speelstijl is veel passen, op de een of andere manier mis ik vaak verdedigend op het middenveld power, lengte en loopvermogen. Liefst speel ik zonder Casemiro..
Any thoughts?
Iemand ideeën wat ik kan veranderen om in 1 team Teven in de spits te krijgen, Messi daarachter en ook Neymar er in te krijgen zonder dat de chem verloren gaat? Spelers verkopen uit mijn huidige teams is zeker een optie.
Ondanks een mooi team (door te traden verdien je veel coins) bak ik er verdomd weinig van wat met name ligt aan mijn kwaliteiten.
Mijn speelstijl is veel passen, op de een of andere manier mis ik vaak verdedigend op het middenveld power, lengte en loopvermogen. Liefst speel ik zonder Casemiro..
Any thoughts?
Over serie A gesproken....dit is mijn team:
https://www.futbin.com//19/squad/4218152
Heb ik gister oa die 12 potjes mee gehaald voor die RB.
Vast ritueel na 70 minuten wissel ik icardi of higuain voor tevez afhankelijk bij die de stamania het laagst is.
Mertens vervang ik door IF Firminho
Naingolan vervang ik door futmas matudi.
Liep als een tierier had uiteindelijk 14 potjes nodig waarvan ik 1 keer met een volledig BPL speelde toen ik erachter kwam dat je met een serie A speler moest scoren
Higuain staat op aanspeelpunt maakte veel kopgoals gister maar ook typische spits goals, Higuain is wel sloom overigens...
Icardi achter de linies.
Mertens op stay front
Ben wel tevreden op zich met dit team zo.
Mij bevalt mertens ook beter dan dybala op CAM, hij is voor mn gevoel wat rapper, wat meer aanwezig wat dreigender...met dybala had ik dat minder...
https://www.futbin.com//19/squad/4218152
Heb ik gister oa die 12 potjes mee gehaald voor die RB.
Vast ritueel na 70 minuten wissel ik icardi of higuain voor tevez afhankelijk bij die de stamania het laagst is.
Mertens vervang ik door IF Firminho
Naingolan vervang ik door futmas matudi.
Liep als een tierier had uiteindelijk 14 potjes nodig waarvan ik 1 keer met een volledig BPL speelde toen ik erachter kwam dat je met een serie A speler moest scoren
Higuain staat op aanspeelpunt maakte veel kopgoals gister maar ook typische spits goals, Higuain is wel sloom overigens...
Icardi achter de linies.
Mertens op stay front
Ben wel tevreden op zich met dit team zo.
Mij bevalt mertens ook beter dan dybala op CAM, hij is voor mn gevoel wat rapper, wat meer aanwezig wat dreigender...met dybala had ik dat minder...
Burp
Kan iemand vertellen hoe de In Game Stats bepaald worden?
waarom niet 1 dik team maken?Pino_Helmond schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:06:
Forumgenoten!
Any thoughts?
Ik heb 20 Mariano's ingekocht voor weinig. Is dat slim, voor als er nog een La Liga league SBC komt?
Je kan beter Casilla kopen, die gaat naar Leeds. Blijft er alleen Navas (duur) en Zidane (te lage rating) over voor de SBC van Real.buurman3 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:35:
Ik heb 20 Mariano's ingekocht voor weinig. Is dat slim, voor als er nog een La Liga league SBC komt?
Pino_Helmond schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:06:
Forumgenoten!
Any thoughts?

Op de lege plek kan iedere icon komen te staan die je wil.
Ik begrijp het niet. Kun je het toelichten?chengbondkwok schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:38:
[...]
Je kan beter Casilla kopen, die gaat naar Leeds. Blijft er alleen Navas (duur) en Zidane (te lage rating) over voor de SBC van Real.
Denk het wel, maar wanneer hij komt... Ook de topteams heb je tegenwoordig maar een rating van 80 nodig. Je zou nog wat Lucas Vasquez en Nacho kunnen bijkopen. Die zullen ook wel stijgen m aan die rating te voldoen.buurman3 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:35:
Heb je een doelman op 10 chem, hij heeft daar wel gelijk in. Ik ga ze ook maar even inslaanbuurman3 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:40:
[...]
Ik begrijp het niet. Kun je het toelichten?
Gaat Real niet nog een keeper aantrekken dan om zijn plaats op te vullen?
Lijkt mij niet dat ze met Zidane als 2e keeper gaan....
Zidane gaat natuurlijk ook torenhoog worden bij die SBC, meestal kun je een wildcard bronzen speler inzetten.sirkeith schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:43:
Gaat Real niet nog een keeper aantrekken dan om zijn plaats op te vullen?
Ok, dan sla ik ook wel een aantal Kiko's inbvbal79 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:46:
[...]
Zidane gaat natuurlijk ook torenhoog worden bij die SBC, meestal kun je een wildcard bronzen speler inzetten.
Wist niet eens dat er een divisie 9 wasM@cer schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:26:
En nog maar een Serie A team, https://www.futbin.com/19/squad/4216696
Zelf bungel ik tussen 6 en 5 in.... nu al een tijdje steady in divisie 5 en na een verlies reeks volgt vaak weer een win reeks.
Mocht je in divisie willen stijgen, speel dan Division Rivals in het weekend. De meeste "goede" tegenstanders zijn dan vaak bezig met Weekend League. Merk zelf echt wel verschil tussen DR in het weekend of doordeweeks. Pak je snel wat punten in het weekend en dan doordeweeks beetje bijhouden.
Je team ziet er verder prima uit. Je mist wel lengte voorin, maar ik neem aan dat je in deze opstelling niet vaak over de flanken gaat maar meer binnendoor. Daarnaast zie ik ook Immobile op de bank, dus dat is weer mooi lengte.
Bij achterstand kan je eventueel alles of niets spelen met 4-2-4. Icardi en Immobile centraal en Perisic en Mertens bijvoorbeeld op de flanken.
Kan je Dybala van harte aanbevelen op CAM, kost wat, maar heb je ook wat. Snel, wendbaar en prima traptechniek voor buiten de 16.
wijze woorden
credits naar @chengbondkwoksirkeith schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:48:
[...]
Ok, dan sla ik ook wel een aantal Kiko's inThanks voor de tip.
Enige optie om het rond te krijgen dacht ik zelf ook al. Casemiro is alleen echt bepaald mijn favoriet niet.sirkeith schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:38:
[...]
[Afbeelding]
Op de lege plek kan iedere icon komen te staan die je wil.
Wilde graag Desailly 88 cdm halen op de plek van Casemiro en Baggio als CAM maar de prijzen zijn flink opgelopen sinds maandag.
Neymar op CAM krijgen door in-game iets te veranderen is ook niet haalbaar volgens mij. Tenminste niet gezien de rest van de eisen.
Er is zelfs een divisie 10 zag ik, maar daar ben ik gelukkig niet in beland... Inmiddels zit ik weer rond de 400 punten, dus divisie 7 is weer in zicht... Meestal gebruik maken van snelheid voorin door de bal via een steekpass te geven.. Gaat perfect :-)Valandil schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:49:
[...]
Wist niet eens dat er een divisie 9 was![]()
Zelf bungel ik tussen 6 en 5 in.... nu al een tijdje steady in divisie 5 en na een verlies reeks volgt vaak weer een win reeks.
Mocht je in divisie willen stijgen, speel dan Division Rivals in het weekend. De meeste "goede" tegenstanders zijn dan vaak bezig met Weekend League. Merk zelf echt wel verschil tussen DR in het weekend of doordeweeks. Pak je snel wat punten in het weekend en dan doordeweeks beetje bijhouden.
Je team ziet er verder prima uit. Je mist wel lengte voorin, maar ik neem aan dat je in deze opstelling niet vaak over de flanken gaat maar meer binnendoor. Daarnaast zie ik ook Immobile op de bank, dus dat is weer mooi lengte.
Bij achterstand kan je eventueel alles of niets spelen met 4-2-4. Icardi en Immobile centraal en Perisic en Mertens bijvoorbeeld op de flanken.
Kan je Dybala van harte aanbevelen op CAM, kost wat, maar heb je ook wat. Snel, wendbaar en prima traptechniek voor buiten de 16.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik begon zelf in divisie 5,rond de 1300 punten. Op een gegeven moment zakte ik flink door het ijs en ging richting de 1000. Nu zit ik aan de 1500 punten ongeveer dus ga ik richting divisie 4.M@cer schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:04:
[...]
Er is zelfs een divisie 10 zag ik, maar daar ben ik gelukkig niet in beland... Inmiddels zit ik weer rond de 400 punten, dus divisie 7 is weer in zicht... Meestal gebruik maken van snelheid voorin door de bal via een steekpass te geven.. Gaat perfect :-)
Gewoon rust houden en verliezen hoort er ook een beetje bij. Ik merkte bij mijzelf dat ik bij verlies eigenlijk altijd gefrustreerd werd. Wat helemaal niet reeël was want soms (meestal) was mijn tegenstander dan ook gewoon beter. Natuurlijk heb ik ook wel eens een wedstrijd onterecht verloren door n lullige tegengoal. Maar bedenk dan: Het blijft FIFA.
Mijn advies is dan ook aan iedereen: Leer en durf te verliezen. Die houding heeft mij geholpen om veel meer lol uit het spelletje te halen. Ik (en ik denk velen met mij) hebben niet het niveau van de gemiddelde e-divisie Dani wardoor je dus vaker je verlies moet nemen. Uiteindelijk speel je het spelletje voor de leuk, als je dat kwijt bent moet je stoppen.
Precies hetzelfde hier. Ik kan niet als een robot volgens vaste trucjes het spel spelen. Ik heb die discipline ook niet. Kan me ook niet voorstellen dat wanneer je alle OP trucjes doet dat het uiteindelijk leuker fifa spelen is (buiten de rewards).bbblije schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:15:
[...]
Ondanks dat ik weet waar het aan ligt verzeil ik vaak in een lui potje fifa. Waarin ik alles vergeet en automatische piloot fifa speel, alleen maar sprint en dom schiet. Vaak verlies je dan. Ik moet ook meer spelen om deze dingen standaard in mijn systeem te krijgen.
Had/heb dus een volledig League 1 team, maar nu toch maar 2 uitzonderingen gemaakt voor mn CDM's omdat die in de L1 nauwelijks te vinden zijn. Als uitzonderingen gekozen voor Kondogbia en Matuidi (Kante is een beetje te duur
). Scheelt echt enorm veel vergeleken met Luis Gustavo en Draxler
PSN: Maichel
Casemiro kan je ook wisselen voor iedere La Liga speler of icon, dat maakt niet uit voor de chem.Pino_Helmond schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:58:
[...]
Enige optie om het rond te krijgen dacht ik zelf ook al. Casemiro is alleen echt bepaald mijn favoriet niet.
Wilde graag Desailly 88 cdm halen op de plek van Casemiro en Baggio als CAM maar de prijzen zijn flink opgelopen sinds maandag.
Neymar op CAM krijgen door in-game iets te veranderen is ook niet haalbaar volgens mij. Tenminste niet gezien de rest van de eisen.
Enkel op de lege plek moet een icon.
Mogelijke Future Legend cards, los van de 3 die al bekend waren.
GK: Gianluigi Donnarumma 82 > 93 (AC Milan)
LB: Kieran Tierney 76 > 86 (Celtic)
RB: Trent Alexander-Arnold 78 > 89 (Liverpool)
CB: Joe Gomez 76 > 88 (Liverpool)
CM: Frenkie de Jong 77 > 89 (Ajax)
CM: Lucas Torreira 78 > 87 (Arsenal)
CM: Rúben Neves 79 > 87 (Wolverhampton Wanderers)
RM: Jadon Sancho 72 > 90 (Borussia Dortmund)
RW: Hirving Lozano 80 > 86 (PSV Eindhoven)
ST: Marcus Rashford 81 > 90 (Manchester United)
Helaas weinig handel in de TotW van deze week. Nagenoeg alles van vorige week verkocht voor 18/20k (Sinclair, Funes Mori en Militao, allemaal 9.9/10.5k ingekocht). Jammer...
Inmiddels op 750k aan coins.
Twijfel om nu in mn team te investeren of is het handig om nog even te wachten ivm de prijzen die nu best wel gestegen zijn?
Twijfel om nu in mn team te investeren of is het handig om nog even te wachten ivm de prijzen die nu best wel gestegen zijn?
Is er weer wat markt in de discard IFs ja? Of nu toevallig vanwege TOTY tijd?PetrCech_3 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:32:
Helaas weinig handel in de TotW van deze week. Nagenoeg alles van vorige week verkocht voor 18/20k (Sinclair, Funes Mori en Militao, allemaal 9.9/10.5k ingekocht). Jammer...
Zo de kneiters. Schrok er zelf van. Had gewoon uit verslaving ff wat Discard opgepikt (had weer ruimte na mijn 150 Mooy IF Fiasco, die later ineens 22k werd #kutzooi). Maar dit was weer een fijne ronde. Verbaasde me hoe makkelijk ze gingen. Bijna elke cycle wel wat. Maar nu zie ik alle 81 voor minimaal 13k gaan, dan is er te veel risico in mijn ogen (helemaal omdat mijn team nu af is en elke upgrade echt flink wat kost)Vissert schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:38:
[...]
Is er weer wat markt in de discard IFs ja? Of nu toevallig vanwege TOTY tijd?
Misschien komt er morgen wel wat chaos met de nieuwe promo. Zitten ook niet echt pareltjes tussen deze ronde...PetrCech_3 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:39:
[...]
Zo de kneiters. Schrok er zelf van. Had gewoon uit verslaving ff wat Discard opgepikt (had weer ruimte na mijn 150 Mooy IF Fiasco, die later ineens 22k werd #kutzooi). Maar dit was weer een fijne ronde. Verbaasde me hoe makkelijk ze gingen. Bijna elke cycle wel wat. Maar nu zie ik alle 81 voor minimaal 13k gaan, dan is er te veel risico in mijn ogen (helemaal omdat mijn team nu af is en elke upgrade echt flink wat kost)
Een aantal gaan het zeker niet krijgen zoals Donnarumma, is al veel te "established". Verder heeft Tierney een SBC kaart en zou dus raar zijn als hij opeens nog een speciale kaart krijgt die niks met TOTW te maken heeft.Maichel schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:32:
Mogelijke Future Legend cards, los van de 3 die al bekend waren.
[...]
Hier wat uitleg van EA FUT medewerker
[Twitter: https://mobile.twitter.com/YahsirQureshi/status/1085626581949673472]
De Ligt zit er wel bij volgens hem omdat hij de Golden Boy award had gewonnen.
[ Voor 18% gewijzigd door Pompi op 17-01-2019 11:49 ]
Ja, ik denk ook niet dat ze het worden hoor. Rashford het zelfde, die is ook al te established. Heb overigens ook geen idee welke het dan wel zullen zijn. Mogelijk meer spelers die ook genomineerd waren voor Golden Boy.Pompi schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:48:
[...]
Een aantal gaan het zeker niet krijgen zoals Donnarumma, is al veel te "established". Verder heeft Tierney een SBC kaart en zou dus raar zijn als hij opeens nog een speciale kaart krijgt die niks met TOTW te maken heeft.
Hier wat uitleg van EA FUT medewerker
[Twitter]
De Ligt zit er wel bij volgens hem omdat hij de Golden Boy award had gewonnen.
Zie het al voor me....een 90 Justin Kluivert
Aangezien ik met een NL team speel met niet echt een goede RV en hij bij Roma daar speelt, zou ik het persoonlijk helemaal niet zo erg vinden om hem in het lijstje te zien. Zie op Reddit en Twitter veel Tahith Chong langs komen en die zou misschien ook wel leuk kunnen zijn.Maichel schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:56:
[...]
Ja, ik denk ook niet dat ze het worden hoor. Rashford het zelfde, die is ook al te established. Heb overigens ook geen idee welke het dan wel zullen zijn. Mogelijk meer spelers die ook genomineerd waren voor Golden Boy.
Zie het al voor me....een 90 Justin Kluivert![]()
De grootste vragen nu is natuurlijk, zullen ze dynamisch of niet zijn en hoe kunnen we ze krijgen? Aantal mensen zijn al zilver packs aan het bewaren omdat een aantal mogelijke spelers zilver base cards hebben en dus in die packs zouden zitten.
Ik ben ook inderdaad me aan het BPMén en morgenavond alles door de upgrade halen als het inderdaad zo is. En vervolgens alle leagues SBC doen die zilveren packs hebbenPompi schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:04:
[...]
Aangezien ik met een NL team speel met niet echt een goede RV en hij bij Roma daar speelt, zou ik het persoonlijk helemaal niet zo erg vinden om hem in het lijstje te zien. Zie op Reddit en Twitter veel Tahith Chong langs komen en die zou misschien ook wel leuk kunnen zijn.
De grootste vragen nu is natuurlijk, zullen ze dynamisch of niet zijn en hoe kunnen we ze krijgen? Aantal mensen zijn al zilver packs aan het bewaren omdat een aantal mogelijke spelers zilver base cards hebben en dus in die packs zouden zitten.