Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Kju
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15-11 15:14
Op zich lukt het wel prima om de meeste rares met mass bidding voor rond de 650 te kopen uit turkije, oekraine, 2e bundesliga etc.

PSN: Kjujay | Tweakscrew PS4 Gaming Community

• huis-r
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 15-11 14:49
@Vissert Lachen! Das nog is een mooie bezigheid haha, maar je zegt nu is niet het juiste moment om te kopen? Ondanks het feit dat er veel packs worden geopend ivm TOTY op dit moment, tenminste dat is mijn gevoel.

Heb overigens net de Lazio SBC gecomplete voor 4k zo'n beetje dus ben benieuwd of we winst gaan maken!

• Barttjje
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 28-06 11:22
Barttjje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:09:
[...]

Ik heb hier net naar gekeken, maar ben op de ene of andere manier toch bang dat dit gevoelig is om gehacked te worden of iets dergelijks. Aangezien je ook een chrome extentie moet downloaden. Hebben veel mensen goede ervaringen met de import en analyze club functie van futbin?
Nog mensen die hierop kunnen antwoorden? Ben zeer benieuwd!

• Miggell
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 07-11 15:56
Barttjje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:58:
[...]

Nog mensen die hierop kunnen antwoorden? Ben zeer benieuwd!
Doe dit regelmatig.
Ook in Fifa 18 al, geen enkel probleem mee gehad.
Ik heb besloten de Keane SBC te doen en uit de packs daar toty marcelo gehaald :)
Ik heb r9, prime eusebio en Blanc en mijn backs verkocht. Veel coins nu om te puzzelen naar een hele mooi toty team. Alleen r7 toty vind ik helaas wel veel te duur.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• stomley
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 02:34
Bean77 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:05:
Ik heb besloten de Keane SBC te doen en uit de packs daar toty marcelo gehaald :)
Ik heb r9, prime eusebio en Blanc en mijn backs verkocht. Veel coins nu om te puzzelen naar een hele mooi toty team. Alleen r7 toty vind ik helaas wel veel te duur.
Helpt het toch om bij EA te werken ;)

• Barttjje
  • Laatst online: 28-06 11:22
Miggell schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:01:
[...]

Doe dit regelmatig.
Ook in Fifa 18 al, geen enkel probleem mee gehad.
stomley schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:06:
[...]

Helpt het toch om bij EA te werken ;)
ach kwestie van ze jaarlijks een kerstpakket sturen ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 15-11 15:56
Wii4all schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:12:
[...]

11 uur UK tijd 12 uur nederlandse tijd wordt hij volgens mij aangekondigd...
Thnx voor je reactie, zie hem nog niet online staan😝

• Sccfcb
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 01-02 23:09
Ik lees meer succesverhalen over de BPL upgrade dan andere competities. Is dit toeval of gewoon omdat de meeste mensen een BPL team hebben?
RFRF schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 09:03:
[...]

Dank je! Dus dan moet je je club importeren op Futbin en kun je de waarde van je spelers samen zien? Kun je dan ook bijvoorbeeld de basis eruit filteren?
Che k het anders ff, je basis zij vaak sowieso je eerst 10-15 spelers gesorteerd op waarde.
Andere optie is tampermonkey

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

wl voor het eerst
4 gespeeld 4 verloren. tja daar hoef ik niet aan mee te doen. allemaal topteams met icons en 90+
Elk balletje valt ook verkeerd lijkt het wel. Wordt compleet overlopen, mijn spelers zijn overal te laat. En als ze bal hebben, blijft hij niet sticken maar rolt ie zo uit de voeten.
En de enige wedstrijd die ik had kunnen winnen, daar pakt de keeper elke bal en door struikelpartijen maakt de tegenstander in de 120e minuut 1-0. Mijn team was ook moe toen.

Het valt mij op en dat is al een tijd zo, dat tegen een pl team het balletje vaak voor de voeten van de tegenstander huppelt. Misschien toch maar verplicht een pl team bouwen dan. Je komt gewoon tekort , ook qua stamina. De pl wordt in fut sowieso voorgetrokken lijkt het wel, steeds weer nieuwe top sbc's.
Tis de populairste comptetitie maar ea benadrukt dat wel extreem in alle opzichten. Zal wel geld achter langs gaan.

Ik probeer het later nog eens dit weekend maar als het weer zo gaat, blijf ik weg van de wl. Het spel moet wel leuk blijven vind ik. Hier heb ik geen zin in.
Tegenstanders zijn erg goed en als je dan ook nog dingen tegen krijgt, wat het ook moge zijn, dan geloof ik het wel. Dan maar alleen rivals.

Harribo wijzigde deze reactie 11-01-2019 12:27 (11%)

• Kju
Sccfcb schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:18:
Ik lees meer succesverhalen over de BPL upgrade dan andere competities. Is dit toeval of gewoon omdat de meeste mensen een BPL team hebben?
Dat laatste..
Harribo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:25:
wl voor het eerst
4 gespeeld 4 verloren. tja daar hoef ik niet aan mee te doen. allemaal topteams met icons en 90+
Elk balletje valt ook verkeerd lijkt het wel. Wordt compleet overlopen, mijn spelers zijn overal te laat. En als ze bal hebben, blijft hij niet sticken maar rolt ie zo uit de voeten.
En de enige wedstrijd die ik had kunnen winnen, daar pakt de keeper elke bal en door struikelpartijen maakt de tegenstander in de 120e minuut 1-0. Mijn team was ook moe toen.

Het valt mij op en dat is al een tijd zo, dat tegen een pl team het balletje vaak voor de voeten van de tegenstander huppelt. Misschien toch maar verplicht een pl team bouwen dan. Je komt gewoon tekort , ook qua stamina. De pl wordt in fut sowieso voorgetrokken lijkt het wel, steeds weer nieuwe top sbc's.
Tis de populairste comptetitie maar ea benadrukt dat wel extreem in alle opzichten. Zal wel geld achter langs gaan.

Ik probeer het later nog eens dit weekend maar als het weer zo gaat, blijf ik weg van de wl. Het spel moet wel leuk blijven vind ik. Hier heb ik geen zin in.
Tegenstanders zijn erg goed en als je dan ook nog dingen tegen krijgt, wat het ook moge zijn, dan geloof ik het wel. Dan maar alleen rivals.
De eerste 5 wedstrijden zijn niet representatief. In deze video een uitleg over uit hoe de matching werkt.

Kju wijzigde deze reactie 11-01-2019 12:29 (73%)

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
tukkerterror90 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:16:
[...]

Thnx voor je reactie, zie hem nog niet online staan😝
goal of the month blijkbaar eerst....las nu weer dat het tussen 14:00 en 16:00 moet gaan gebeuren...ach ja rustig afwachten ;)

Burp

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:56
wl voor het eerst

Het valt mij op en dat is al een tijd zo, dat tegen een pl team het balletje vaak voor de voeten van de tegenstander huppelt. Misschien toch maar verplicht een pl team bouwen dan. Je komt gewoon tekort , ook qua stamina.

Ik probeer het later nog eens dit weekend maar als het weer zo gaat, blijf ik weg van de wl. Het spel moet wel leuk blijven vind ik.
Tegenstanders zijn erg goed en als je dan ook nog dingen tegen krijgt, wat het ook moge zijn, dan geloof ik het wel.
Hoe ga je in Rivals? Ik ben zelf van div. 5 naar 6 gegaan en nu weer terug naar 5. Resultaten heel schommelend. Zo kwam ik in div. 6 spelers tegen die mij compleet overliepen, maar ook die je zelf helemaal weg tikt. Tot nu toe 2x WL en 2x Goud 3 geeindigd, het kan dus best. ;)
Neeeeee echt niet! Lees hierboven wat ik er over ervaren heb.
Ik overweeg ook een pl team
DeeleNL schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:27:
[...]

Hoe ga je in Rivals? Ik ben zelf van div. 5 naar 6 gegaan en nu weer terug naar 5. Resultaten heel schommelend. Zo kwam ik in div. 6 spelers tegen die mij compleet overliepen, maar ook die je zelf helemaal weg tikt. Tot nu toe 2x WL en 2x Goud 3 geeindigd, het kan dus best. ;)
Ik ben in rivals een stabiele divisie 5 speler. +- 1300 punten Ene keer verlies ik veel, andere keer win ik veel. Typisch fifa. Blijf daarin steken. Ben geen hele goede speler maar heel slecht zeker niet denk ik.
Misschien zat het nu tegen in de wl. Ik geef het nog wel een paar keer kans. Kan zijn dat het verandert.

Harribo wijzigde deze reactie 11-01-2019 12:30 (62%)

• RouwersJ
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 14-11 14:00
Legend11 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:50:
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren Bergkamp 90 gekocht voor op de cam positie in een 4-1-2-1-2. Echter speelt hij nog niet erg goed en hij wijkt erg vaak uit naar de buitenkant + zijn finesse shots zijn erg matig. Nu wil ik hem vervangen voor een andere icon tussen de 700k en de 900k. Alleen ik heb geen idee wie. Ik heb maar een echte eis en dat is dat de icon minimaal 4 * zwakke been moet hebben. Hebben jullie enig idee wie ik zou kunnen halen? Alvast bedankt.
Nedved: Snel, vrij sterk, goed schot en goede passing.

RouwersJ wijzigde deze reactie 11-01-2019 12:28 (3%)

• Schuimpje
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 01-11 11:51

Schuimpje

Couch Warrior

wl voor het eerst

Ik kan je een ding verzekeren, door ook me te doen met de BPL gekte en dus om te switchen ga je niet automatisch beter spelen. Speelde zelf eerst La Liga en kwam hetzelfde probleem tegen, overal BPL teams. Ben zelf overgestapt naar BPL en het gaat nog steeds zo, dus totaal geen garantie.

Just a tip :)!

PS4 Pro | Sony 55XE9305 | 2.0 B&W 685S2 + Denon PMA-30 | PSN: Drukfout

• Sccfcb
wl voor het eerst

Ik vorige week voor het eerst weekend league gedaan, beviel me aardig beter dan division rivals. Alleen zijn 30 wedstrijden voor mij nog wel heel/te veel. Goud 1 gehaald
Schuimpje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:29:
[...]

Ik kan je een ding verzekeren, door ook me te doen met de BPL gekte en dus om te switchen ga je niet automatisch beter spelen. Speelde zelf eerst La Liga en kwam hetzelfde probleem tegen, overal BPL teams. Ben zelf overgestapt naar BPL en het gaat nog steeds zo, dus totaal geen garantie.

Just a tip :)!
Nou het balletje valt heeeel vaak in hun voeten. Dat ervaar ik al maanden zo. Serieus.
En de stamina is vaak beter. Die ene wedstrijd die ik verloor op het eind was misschien pech maar op zich logisch omdat al mijn spelers er doorheen zaten.

• Kju
Harribo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:27:
[...]

Neeeeee echt niet! Lees hierboven wat ik er over ervaren heb.
Ik overweeg ook een pl team

[...]

Ik ben in rivals een stabiele divisie 5 speler. +- 1300 punten Ene keer verlies ik veel, andere keer win ik veel. Typisch fifa. Blijf daarin steken. Ben geen hele goede speler maar heel slecht zeker niet denk ik.
Misschien zat het nu tegen in de wl. Ik geef het nog wel een paar keer kans. Kan zijn dat het verandert.
Ben ik niet met je eens, het enige is dat een PL team meer keus heeft in goede spelers t.o.v. andere competities waardoor je sneller geneigd bent om BPL te bouwen.

Kju schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:31:
[...]

Ben ik niet met je eens, het enige is dat een PL team meer keus heeft in goede spelers t.o.v. andere competities waardoor je sneller geneigd bent om BPL te bouwen.
De POTM speelt natuurlijk ook mee, bij PL en inmiddels de bundesliga heb je nog iets extras ivm eventuele TOTW upgrades.

Ik ben van een tijdje terug van een La Liga team naar BPL geswitched, maar achteraf had ik dat niet moeten doen. Maar met La Liga heb je snel een goed team en dan zit er een enorm gat om van goed naar een top team te gaan terwijl je met BPL toch redelijk veel opties heb voordat je aan icons vastzit voor upgrades.

• Kju
Ja precies dat. Hetzelfde geldt ook voor Ligue 1 waar je eigenlijk wel snel klaar bent als je Mbappe en Neymar hebt, de rest kost niet zo veel.

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 14-11 20:42
Harribo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:31:
[...]

Nou het balletje valt heeeel vaak in hun voeten. Dat ervaar ik al maanden zo. Serieus.
En de stamina is vaak beter. Die ene wedstrijd die ik verloor op het eind was misschien pech maar op zich logisch omdat al mijn spelers er doorheen zaten.
Jij blijft ook het spel de schuld geven, ongelooflijk.
Het ligt aan het spel, zeker niet in Rivals en WL.
Ik scoor in Rivals hetzelfde als jij (rond de 1400 punten skill) en haal in de WL toch Gold 1 / Elite 3.

Het ligt niet aan het spel, het ligt aan jezelf.
Hoe eerder je dat in je oren geknoopt krijgt, hoe eerder je ermee aan de gang kan, en hoe eerder je beter wordt.
Kju schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:31:
[...]

Klopt, het is de grootste onzin om te denken dat iedereen een bpl team zou moeten bouwen omdat die beter zijn. Ik zie genoeg alex sandro's, mertens, cr7's, cancelo's etc. rondrennen bij mijn tegenstanders. De bpl is nu eenmaal een populaire en daarom zie je ze ook vaker.

Maar het is makkelijker om externe factoren aan te dragen als falen dan kritisch naar je zelf te kijken. Ik heb mij er jaren geleden ook schuldig aan gemaakt. Pas toen ik kritisch naar mezelf ging kijken ging ik beter spelen.
Ik heb een top team, maar ik verlies nog steeds soms tegen full gold teams. Uiteindelijk ben je zelf nog de grootste beperkende factor van dit spel. Maar blame it de bpl maar 8)7
Shreddaaa schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:52:
[...]

Ik scoor in Rivals hetzelfde als jij (rond de 1400 punten skill) en haal in de WL toch Gold 1 / Elite 3.

Hoe eerder je dat in je oren geknoopt krijgt, hoe eerder je ermee aan de gang kan, en hoe eerder je beter wordt.
Haha mooie timing ;)
Maar ligt idd 100% aan hemzelf.
Alsof zijn tegenstanders ook geen last hebben van lag, ballen die van voeten afspringen etc. etc. |:(

Bean77 wijzigde deze reactie 11-01-2019 12:53 (25%)

• ErnstMid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 14-11 10:56

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Het is trouwens helemaal geen schande he als je geen WL speelt of niet goed genoeg bent :) Neem het spel ook niet te serieus, verschrikkelijk cliche maar het is en blijft gewoon een spelletje :+

• JMaster
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:56
ErnstMid schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:56:
Het is trouwens helemaal geen schande he als je geen WL speelt of niet goed genoeg bent :) Neem het spel ook niet te serieus, verschrikkelijk cliche maar het is en blijft gewoon een spelletje :+
Pick me! Pick me!

Ik ben zo godsallemachtig slecht in het spel.... tijdens het spelen is het natuurlijk altijd de schuld van de AI en van lucky tegenstanders en pech bij mij en vooral de inputlag.
Na de wedstrijd besef ik echter wel dat ik vaak gewoon een slechte fifa speler ben.

• Vissert
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 14-11 13:59
Shreddaaa schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:52:
[...]

Ik ben het met je eens hoor maar Harribo speelt wel op de net niet versie van FIFA namelijk op de PC. Ik weet niet hoe de verdeling van de spelerbase is maar kan best een kwaliteitsverschil inzitten. Rivals is punten en niet afhankelijk van de hoeveelheid spelers. WL is dat wel.

@Harribo
Ik ben benieuwd naar je gameplay. Neem binnenkort is een echte cheat AI pot op. Misschien dat wij je nog tips kunnen geven om beter te worden?

• risse
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22:57
wl voor het eerst

geen WL op vrijdag spelen dan kom je pro's tegen :)
Vissert schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:07:
[...]

Ik ben het met je eens hoor maar Harribo speelt wel op de net niet versie van FIFA namelijk op de PC. Ik weet niet hoe de verdeling van de spelerbase is maar kan best een kwaliteitsverschil inzitten. Rivals is punten en niet afhankelijk van de hoeveelheid spelers. WL is dat wel.

@Harribo
Ik ben benieuwd naar je gameplay. Neem binnenkort is een echte cheat AI pot op. Misschien dat wij je nog tips kunnen geven om beter te worden?
Tips kan ik zeker gebruiken hoor, ik maak ook fouten, maar als mijn spelers worden afgeremd op het laatst om een pass te geven of een bal door te spelen, dan kan ik er weinig aan doen lijkt mij.
Zo had ik ook met prime Shearer nb een bal bij de rand 16, gomez loopt de diepte in. Opeens heeft Shearer "toevallig" heel veel tijd nodig wat hij normaal niet nodig heeft. Je snapt het al, pass was niet meer te geven. Dat soort dingen dus. Of spelers nadat je de pass knop hebt ingedrukt, een paar stappen achteruit gaan, zodat de tegenstander netjes de bal kan krijgen.
Enfin tis al heel vaak hier gemeld dit soort dingen, het blijft fut ten voeten uit. ai en lag.

Heb nu zowaar 2 potten gewonnen. 1 kon er werkelijk niets van. speelde 424. tjonge liep zo door zijn middenveld. De tweede had weer zo'n pl team waardoor balletjes goed vielen bij hem. Want zoveel kon die er ook niet van. Maar als ik een bal wegtik bij een aanvaller, is het ook wel eens leuk dat na 4x wegtikken ik die bal misschien kan bemachtigen??? Niet dus...raar toch...

Ben er wel achter dat je alles wat verdedigend staat, ook verdedigend in moet stellen. Zoals backs die achter blijven etc.
risse schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:10:
[...]
geen WL op vrijdag spelen dan kom je pro's tegen :)
Vind het wel meevallen. Alleen zijn de spelers soms sneller. En een ongelooflijk ruk ding blijft de cursor switching. Daardoor is verdedigen moeilijk.
Wanneer zou ik anders moeten spelen? Avonds vertrouw ik de servers niet meer.

Harribo wijzigde deze reactie 11-01-2019 13:36 (33%)

• ErnstMid

ErnstMid

Harribo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:30:
[...]

. De tweede had weer zo'n pl team waardoor balletjes goed vielen bij hem.
8)7 8)7 8)7 Als je dit echt denkt moet je gewoon overstappen naar een bpl team, ben je er vanaf.
Verdedigend zijn die sowieso wel goed. Van dijk...man man ...daar kom ik niet langs...

• jordiambrosa
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 15-01 11:55
Het enige waar ik me aan erger is dat ik gisteren een sprintduel had met mijn tegenstander, ik voorop ging met Carvajal en dat deze opeens geblesseerd raakt en stopt met rennen. Heel realistisch, maar in online modus niet echt iets waar ik vrolijk van word! :P Gelukkig liep het goed af en kwam er geen goal uit.

Wat me de laatste tijd ook vaak overkomt is dat ik een voorsprong in de laatste minuten nog weggeef. I.p.v. dat ik de bal dan over de zijlijn schiet probeer ik het voetballend op te lossen. Ach zijn allemaal leermomentjes!

• Vissert
Harribo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:30:
[...]

Tips kan ik zeker gebruiken hoor, ik maak ook fouten, maar als mijn spelers worden afgeremd op het laatst om een pass te geven of een bal door te spelen, dan kan ik er weinig aan doen lijkt mij.
Zo had ik ook met prime Shearer nb een bal bij de rand 16, gomez loopt de diepte in. Opeens heeft Shearer "toevallig" heel veel tijd nodig wat hij normaal niet nodig heeft. Je snapt het al, pass was niet meer te geven. Dat soort dingen dus. Of spelers nadat je de pass knop hebt ingedrukt, een paar stappen achteruit gaan, zodat de tegenstander netjes de bal kan krijgen.
Enfin tis al heel vaak hier gemeld dit soort dingen, het blijft fut ten voeten uit. ai en lag.

Heb nu zowaar 2 potten gewonnen. 1 kon er werkelijk niets van. speelde 424. tjonge liep zo door zijn middenveld. De tweede had weer zo'n pl team waardoor balletjes goed vielen bij hem. Want zoveel kon die er ook niet van. Maar als ik een bal wegtik bij een aanvaller, is het ook wel eens leuk dat na 4x wegtikken ik die bal misschien kan bemachtigen??? Niet dus...raar toch...

Ben er wel achter dat je alles wat verdedigend staat, ook verdedigend in moet stellen. Zoals backs die achter blijven etc.

[...]

Vind het wel meevallen. Alleen zijn de spelers soms sneller. En een ongelooflijk ruk ding blijft de cursor switching. Daardoor is verdedigen moeilijk.
Wanneer zou ik anders moeten spelen? Avonds vertrouw ik de servers niet meer.
Ik kan je niet helpen zonder beelden dus neem maar eens een potje op. Gisteren ook met @Schuimpje gedaan en werkt echt goed.

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:56
jordiambrosa schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:40:
Wat me de laatste tijd ook vaak overkomt is dat ik een voorsprong in de laatste minuten nog weggeef. I.p.v. dat ik de bal dan over de zijlijn schiet probeer ik het voetballend op te lossen. Ach zijn allemaal leermomentjes!
Dat heb ik de laatste tijd ook erg vaak. Dat je 2-0 voor staat en er misschien iets te makkelijk over gaat denken met nog 10 minuten op de klok ofzo. Allemaal mentaal, dat is zo belangrijk bij dit spelletje. Gefocust blijven, want zelfs een keer antwoorden op de vraag van je vriendin kan al funest zijn :+
En als dan die 2-1 valt, kan je er vanuit gaan en voel je al dat je die 2-2 ook nog om je oren krijgt.

Altijd als ik op voorsprong sta in de laatste 10 minuten, probeer het voetballend, maar niet te gehaast de gaten te vinden om mijn spelers te bereiken. Het tikken en de snelle driehoekjes laat ik dan maar liever achterwegen, als de tegenstander bloed ruikt is het klaar :')

• Kju
Vissert schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:50:
[...]

Ik kan je niet helpen zonder beelden dus neem maar eens een potje op. Gisteren ook met @Schuimpje gedaan en werkt echt goed.
Het helpt ook om na de wedstrijd rustig je tegengoals te analyseren. Dan blijkt duidelijk dat andere dingen zijn gebeurd dan wat jij in de wedstrijd hebt ervaren..
DeeleNL schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:53:
[...]

Dat heb ik de laatste tijd ook erg vaak. Dat je 2-0 voor staat en er misschien iets te makkelijk over gaat denken met nog 10 minuten op de klok ofzo. Allemaal mentaal, dat is zo belangrijk bij dit spelletje. Gefocust blijven, want zelfs een keer antwoorden op de vraag van je vriendin kan al funest zijn :+
En als dan die 2-1 valt, kan je er vanuit gaan en voel je al dat je die 2-2 ook nog om je oren krijgt.

Altijd als ik op voorsprong sta in de laatste 10 minuten, probeer het voetballend, maar niet te gehaast de gaten te vinden om mijn spelers te bereiken. Het tikken en de snelle driehoekjes laat ik dan maar liever achterwegen, als de tegenstander bloed ruikt is het klaar :')
Ik heb al meerdere malen ervaren dat er tegenstanders zijn die de eerste helft zo min mogelijk aanvallen, alleen verdedigen zodat ze (halverwege de) tweede helft vol druk kunnen zetten..

Kju wijzigde deze reactie 11-01-2019 14:00 (54%)

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Vissert schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:50:
[...]

Klopt, heb een stapel huiswerk gekregen voor dit weekend. Weet nu teminste mijn zwakke plekken en waar ik aan moet werken :)!

Thanks @Vissert

Ik zal kijken wat ik met je aanbod doe.

Ik won trouwens een wl potje toevallig en opeens kon de ea server het niet meer verwerken?
Elk winnend potje is welkom eigenlijk, hoop dat het goed komt. Heb fifa maar niet afgesloten.

edit: heb in elk geval al bekeken dat mijn backs moeten blijven staan. En dat het verdedigen zeer compact moet gebeuren.
Aanvallend vind ik het nog wel moeilijk.

Harribo wijzigde deze reactie 11-01-2019 14:09 (26%)

• Vissert
Harribo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:03:

Ik won trouwens een wl potje toevallig en opeens kon de ea server het niet meer verwerken?
Elk winnend potje is welkom eigenlijk, hoop dat het goed komt. Heb fifa maar niet afgesloten.
Is goed! Laat maar weten!

• Klojet
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 02:49
Iemand die weet wat er met de servers van Origin aan de hand is? Eerst werd ik eruit geknikkerd vanwege een leeftijdsbeperking, vervolgens ben ik uitgelogd en geeft die aan dat de servers niet bereikbaar zijn.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Klojet schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:08:
Iemand die weet wat er met de servers van Origin aan de hand is? Eerst werd ik eruit geknikkerd vanwege een leeftijdsbeperking, vervolgens ben ik uitgelogd en geeft die aan dat de servers niet bereikbaar zijn.
Ze zijn de servers aan het upgraden zodat ze sneller worden en Harribo ook potjes kan winnen :P

Nee heb hetzelfde helaas....storinkje

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18:59
ErnstMid schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:39:
[...]

8)7 8)7 8)7 Als je dit echt denkt moet je gewoon overstappen naar een bpl team, ben je er vanaf.
Tja, maar dan lijkt Varane of Manolas ineens weer zo goed :+

• DjoCalvic
  • Laatst online: 00:42
Harribo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:03:

edit: heb in elk geval al bekeken dat mijn backs moeten blijven staan. En dat het verdedigen zeer compact moet gebeuren.
Aanvallend vind ik het nog wel moeilijk.
Ik schrok ook. Had gewonnen na een moeizame pot. Kwam ook 2 minuten niet meer in fut. Uiteindelijk wel goed verwerkt en ga nu 5-0 😊

• seadogg
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18:03
Ik wil graag griezmann en mbappé aan mijn team toevoegen, maar ik krijg het never nooit op 100 chem.

https://www.futbin.com//19/squad/3910364

Iemand tips? Ik heb 0 munten over op dit moment en heb ze beide op de bank zitten haha.

in-game vaak 4-3-2-1 maar wil best afwijken denk ik :)

• ErnstMid

ErnstMid

Jaap. schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:17:
[...]

Tja, maar dan lijkt Varane of Manolas ineens weer zo goed :+
VAMOS RAMOS! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Varane valt me ook niks tegen trouwens... maar zojuist Tank Campbell gehaald :) Kan nu eens kijken of die casillas wat is, ben wel benieuwd.

En nu sparen richting Seedorf denk ik :+
Harribo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:40:
Verdedigend zijn die sowieso wel goed. Van dijk...man man ...daar kom ik niet langs...
Tja de beste verdedigers zitten wel in La Liga :) De backs in BPL stellen al helemaal niks voor. Bete LB in het spel is denk ik Marcello/Alba Verdedigers Varane/Ramos en RB FB Juanfran/SIF Lala (Ligue 1 overigens)

• stomley
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 02:34
bvbal79 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:34:
[...]

Tja de beste verdedigers zitten wel in La Liga :) De backs in BPL stellen al helemaal niks voor. Bete LB in het spel is denk ik Marcello/Alba Verdedigers Varane/Ramos en RB FB Juanfran/SIF Lala (Ligue 1 overigens)
je vergeet Sandro en Cancelo :)

• Pieterw2
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 25-01 12:02
@bvbal79 Ik denk dat Alex Sandro de best linksback van het spel is, ook door zijn workrates.

• Miggell
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 07-11 15:56
Iemand een dezer dagen een keer in voor een potje op de PS4.
Wil ook weleens feedback over dingen die ik beter kan doen ;)

Miggel-Neede op PS4
Speel Rivals Div6

• Sccfcb
seadogg schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:20:
Ik wil graag griezmann en mbappé aan mijn team toevoegen, maar ik krijg het never nooit op 100 chem.

Iemand tips? Ik heb 0 munten over op dit moment en heb ze beide op de bank zitten haha.

Als je kan leven met een rechtback op 8 chem;

Navas, cancelo, varane, ramos, marcelo; dybala, griezmann, matuidi; mbappe, rabiot, neymar

433 (4 denk ik?)
In game switchen naar andere formatie

• Pieterw2
Hoelaat wordt de POTM bedkend gemaakt? 3 uur toch?

• cubert20
  • Laatst online: 13-11 13:33
seadogg schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:20:

De serie A spelers vernaggelen het voor je.
Met meer la liga spelers lukt dat wel

• rubensky
  • Laatst online: 11-01 15:01
Iemand ervaring met Sadio Mané en zo ja, hoe bevalt die jullie?
Pieterw2 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:57:
Hoelaat wordt de POTM bedkend gemaakt? 3 uur toch?
https://plpotm.easports.com/

heb al redelijk vaak op refresh gedrukt sinds de lunchpauze :X

• Pieterw2
@Bossie hmm apart, dacht dat het altijd 3 uur was en 5 uur de SBC online?

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:28
Dit is mijn team momenteel: https://www.futbin.com/19/squad/3990216

Heb 35K te besteden. Weet nog niet echt wie ik zal halen als versterking, of zal ik SBC voor een goede speler/icon? B)

Zat zelf te denken om Bonucci te halen, of zou ik beter voor Koulibaly kiezen ivm franse connecties?
Wie weet bemachtig ik ooit nog Mbappe :+

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:22
Ik vind Manolas echt een hele fijne speler in mijn Italiaanse verdediging, snelheid is echt onovertroffen.. Ook Kolarov (shadow) ben ik erg tevreden over..

In de spits heb ik Gomez (met deadeye) die echt aan de lopende doelpunten voor me maakt. Daar komen zowel Mertens, Icardi als Immobile echt niet bij in de buurt.

M@cer wijzigde deze reactie 11-01-2019 15:38 (37%)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Pieterw2
Ik zou Sakho IF op de transferlijst staan voor 16k, denken jullie dat deze gaat stijgen met het oog op POTM?

• mrjobby
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 01-11 11:25
Hassiebassie schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:26:

Heb 35K te besteden. Weet nog niet echt wie ik zal halen als versterking, of zal ik SBC voor een goede speler/icon? B)

Zat zelf te denken om Bonucci te halen, of zou ik beter voor Koulibaly kiezen ivm franse connecties?
Ik ben bang dat als je voor een icon wil gaan dat je nog wel even bezig bent ;-) Ik heb zelf Koulibaly en die kan ik zeker aanraden. Onderschept heel veel en is erg sterk. Daarnaast is Naingolan ook een heerlijke speler voor in je team.

Koulibaly komt overigens uit Senegal dus ik weet niet hoe je de franse connecties daarmee verbeterd ;-)

• Paffelton
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 15-11 15:56
Hassiebassie schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:26:

Ik zou eerst je voorhoede upgraden.
Denk aan een Cuadrado / Perisic / Mertens.
Daarnaast is Naingolan echt een beest.

Dit is het Serie A team waar ik momenteel mee speel:

https://www.futbin.com/19/squad/3997054

Paffelton wijzigde deze reactie 11-01-2019 15:36 (10%)

1e potje WL met mijn geheel vernieuwde team duurde welgeteld 2 minuten en 25 seconden ingame toen mijn tegenstander het al opgaf toen ik scoorde.

Ik kan het hem ook niet kwalijk nemen ;)
https://www.futbin.com/19/squad/2762472
(op de link klikken is op eigen risico)

Bean77 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:50:
1e potje WL met mijn geheel vernieuwde team duurde welgeteld 2 minuten en 25 seconden ingame toen mijn tegenstander het al opgaf toen ik scoorde.

ziek man....

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20:22

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter

Hey die Reus lijk ik te kunnen betalen.... 0 coins!
Ze weten alleen niet dat ik helemaal niet zo goed ben in fifa. Ik verlies nog zo maar tegen een volledige gold team. Ik word zo gek gedraaid door een speler als hazard etc.
Beste tip is altijd nog om gewoon goed het spel aan te leren want daarmee kan je prima winnen van noobs als mij.
chengbondkwok schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:54:
[...]

Hey die Reus lijk ik te kunnen betalen.... 0 coins!
Tsja je had zijn tweelingbroer de 88 gratis van me kunnen krijgen als ik die weg kan geven ;)
Van Dijk is overigens ook untradable, evenals Keane en Ballack.

Bean77 wijzigde deze reactie 11-01-2019 15:55 (29%)

Bean77 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:55:
[...]

Ze weten alleen niet dat ik helemaal niet zo goed ben in fifa. Ik verlies nog zo maar tegen een volledige gold team. Ik word zo gek gedraaid door een speler als hazard etc.
Beste tip is altijd nog om gewoon goed het spel aan te leren want daarmee kan je prima winnen van noobs als mij.

[...]

Tsja je had zijn tweelingbroer de 88 gratis van me kunnen krijgen als ik die weg kan geven ;)
Ik ken het, Niet zo'n team als jij, maar wel 7M waard. Je ziet inderdaad heel veel mensen bij de vorige WL al quiten als ik 1-0 of met geluk 2-0 voorstond. Als je even doorspeeld en ziet dat ik eigenlijk niet goed ben maak daar gebruik van zou ik zeggen :)

• Vissert
[...]

[...]

Waarom Messi? Voor 5 miljoen zijn er toch betere opties? :+

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
van dijk potm

Burp

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:07

Ik was bij dan al ge-ragequit voor de aftrap 8)7

wijze woorden

En de gisteren gekochte RTTF VVD maar weer meteen in de verkoop gedaan, hopelijk valt het verlies mee :X

• jordiambrosa
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 15-01 11:55
Waarom komt Messi bijna nergens in een team voor? Te licht?

• risse

wtf :o

Packluck of 1000 euro erin gepompt?

Prachtteam!

• ErnstMid

ErnstMid

bvbal79 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:57:
[...]

Ik ken het, Niet zo'n team als jij, maar wel 7M waard. Je ziet inderdaad heel veel mensen bij de vorige WL al quiten als ik 1-0 of met geluk 2-0 voorstond. Als je even doorspeeld en ziet dat ik eigenlijk niet goed ben maak daar gebruik van zou ik zeggen :)
Daarom heb ik ook het idee dat veel teams beginnen met veel druk, hopen dat mensen ragequitten. Maar als er iets is wat ik inmiddels wel geleerd heb is dat je bij fifa echt niet zomaar moet opgeven. Genoeg potjes gehad waar ik van 2-0/3-0 ben teruggekomen. Tactiek aanpassen, rustig blijven en er kan nog heel veel gebeuren.

• Laan1988
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 14-11 15:55
Mooie kaart idd!
Ben benieuwd naar de prijs.
Zou ideaal passen in mijn NL team >:)
Laan1988 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:29:
[...]

Mooie kaart idd!
Ben benieuwd naar de prijs.
Zou ideaal passen in mijn NL team >:)
465k op PS4

risse schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:11:
[...]

wtf :o

Packluck of 1000 euro erin gepompt?

Prachtteam!
Iets van 500 euro, vooral veel handelen met kennis van voorgaande jaren, en wat packluck (gouden cr7, toty marcelo)
Vissert schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:59:
[...]

Waarom Messi? Voor 5 miljoen zijn er toch betere opties? :+
Net een potje afgerond waar Messi heeft staan uitblinken met 3 goals. De wijze waarop hij scoort en betrokken is echt heel goed. Prime Eusebio en R9 94 verbleken daarbij.

Overigens noem ik The beast nu speedy. Sprint hij vanaf eigen helft met een lange diepte pass Van Dijk en Walker eruit en loopt de bal vervolgens in het goal. Nooit durven dromen dat The beast aka Speedy anno fifa19 mij nog zoveel lol zou brengen.

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 00:05
The beast aka speedy... wat lees ik?

• theman36
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 02:11
Bean77 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:33:
[...]

Iets van 500 euro, vooral veel handelen met kennis van voorgaande jaren, en wat packluck (gouden cr7, toty marcelo)

[...]

Net een potje afgerond waar Messi heeft staan uitblinken met 3 goals. De wijze waarop hij scoort en betrokken is echt heel goed. Prime Eusebio en R9 94 verbleken daarbij.

Overigens noem ik The beast nu speedy. Sprint hij vanaf eigen helft met een lange diepte pass Van Dijk en Walker eruit en loopt de bal vervolgens in het goal. Nooit durven dromen dat The beast aka Speedy anno fifa19 mij nog zoveel lol zou brengen.
Is het een idee om Messi en Gullit om te wisselen zodat je een beter aanspeelpunt voorin hebt?
Beavbusi schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:42:
Tevez gok ik, hoewel speedy meer past bij Butra

Beavbusi schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:42:
Ik weet het. Maar kennelijk waren zijn spelers al op na het vele druk zetten :P
Bossie schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:49:
[...]

Tevez gok ik, hoewel speedy meer past bij Butra
Tevez idd.
theman36 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:42:
[...]

Is het een idee om Messi en Gullit om te wisselen zodat je een beter aanspeelpunt voorin hebt?
Dat is iets wat ik aan het uitproberen ben. Messi is vliegensvlug en draait snel weg bij de verdedigers voordat ze bij hem zijn. Wat ik nu in 2 potjes heb gedaan is Messi in de spits en in de rust Reus eruit voor Tevez. Tevez dan spits en Messi naar cam.

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:28

Heilige bimbam, 1 speler van jou is al meer waard dan mijn hele team :o

Ik zie trouwens dat je geen keeper tussen je wissels hebt staan, is dat bewust? Je sprak elders dat je ervaring had. Ik heb zelf nog altijd een keeper als sub in geval van nood O-) Is een keeper nodig of niet als wissel?

Hassiebassie wijzigde deze reactie 11-01-2019 16:56 (3%)

Hassiebassie schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:56:
[...]

Ik zie trouwens dat je geen keeper tussen je wissels hebt staan, is dat bewust? Je sprak elders dat je ervaring had. Ik heb zelf nog altijd een keeper als sub in geval van nood O-) Is een keeper nodig of niet als wissel?
Al 4 maanden geen reserve keeper nodig gehad...

• ErnstMid

ErnstMid

Ik heb een reservekeeper volgens mij nog nooit gebruikt... Maar heb er wel altijd eentje op de bank zitten. Heb eigenlijk maar twee wissels die ik altijd gebruik (Bale/Depay sbc) en af en toe eens een back die moe is ofzo
Hassiebassie schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:56:
[...]

Ik speel met 1 team en maak gebruik van fitness kaarten.
Aangezien je maar 3 wissels kunt doen heb ik meestal maar 3 goede spelers op de bank en de rest lage bronze spelers (psychologisch om de teamrating laat te houden). Deze 3 spelers zijn een spits, een aanvallende middenvelder en een verdedigende middenvelder.
Keepers heb ik al jaren niet meer op de bank zitten. Verdedigers eigenlijk ook nooit. Wel altijd een goede in de club mocht ik een schorsing hebben.

Dat op de man en oordelend mag je achterwege laten.

Ik sta op 5 wins uit 20 wedstrijden. Niets lukt meer. Ik kap er mee voorlopig.

exactor it wijzigde deze reactie 12-01-2019 17:32 (10%)

• heppe01
  • Laatst online: 15-11 00:10
Die VVD POTM is toch niet de doen? Mega veel coins..
heppe01 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:47:
Die VVD POTM is toch niet de doen? Mega veel coins..
Ik had hem minimaal de helft duurder verwacht, vind hem bijzonder goedkoop ivm zijn huidige kaarten.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

[...]

[...]

Waarom zie je eigenlijk het nut ervan in om er €500,- in te pompen terwijl je niet op hoog niveau kunt meedoen? Door gewoon te spelen en sbc’s te doen krijg je ook een leuk team en daar kun je in jou geval net zoveel mee als met het team wat je nu hebt. Of je hebt geld teveel dat kan natuurlijk ook.

En dan (hier klikken is op eigen risico) vind ik een beetje ruig doen :p

En nee ben niet jaloers want haal op mijn manier plezier uit fifa. Maar ben gewoon benieuwd aangezien het best een smak geld is.

• mc-koenoe
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07-11 10:46
Laat die jongen lekker geld erin pompen en blij zijn met zijn team. Zo onnodig dat gehaat meteen.

• ErnstMid

ErnstMid

mc-koenoe schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 18:04:
Laat die jongen lekker geld erin pompen en blij zijn met zijn team. Zo onnodig dat gehaat meteen.
Whoooops dubbel.

ErnstMid wijzigde deze reactie 11-01-2019 18:16 (5%)

• ErnstMid

ErnstMid

Jaloezie :)

Edit: ik ga vanavond trouwens een 100k pack openen en ga daaruit niks packen.

Aantal keer gezegd dat ik een icon ging packen, dat werkte niet dus eens kijken of dit wel werkt :p

Nvm, 83 hoogste :p

• risse
Mee eens. Een ander geeft het uit aan 3 avonden zuipen.

Hier 300.- maar mijn duurste speler is 300k geweest, minder geluk dan @Bean77

@Bean77 Kocht je alleen de 100/125k packs?

• sjakieman
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01:04
Xamsix schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 00:32:
[...]

Ik vind het heerlijk als mijn tegenstanders 3-5-2 spelen, letterlijk 1 verdediger uitspelen met een trucje en je kan vrij op het doel af.
fifanoob schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:35:
[...]

Hier net zo, speel graag tegen mensen met 352, ik speel zelf 433 via de vleugels en het is bijna altijd 1 op 1 met elke aanvaller in mijn team. Zovaak dat ik heel snel 3-0 voor sta tegen een team met 352 en die quit dan.
Wordt ook altijd vrolijk als ik de 352 opstelling van mijn tegenstander zie :d
PS4? Wil wel een keer een potje tegen jullie spelen. Ben benieuwd of dit tegen mijn 352 ook lukt. Mijn PSN is Slobofzo

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 00:47

Leoon.

waka waka hey hey

Bean77 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:33:
[...]

[...]

Lieve @Bean77 het is echt geen pack luck meer als je er 500 euro in hebt gestopt hoor :>

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

risse schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 18:37:
[...]

Mee eens. Een ander geeft het uit aan 3 avonden zuipen.

Hier 300.- maar mijn duurste speler is 300k geweest, minder geluk dan @Bean77

@Bean77 Kocht je alleen de 100/125k packs?
Alleen 125k. Dat zijn de beste packs. Dus zo efficiënt mogelijk. Maar goed, blijft geluk hebben of niet.
Schuimpje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 18:00:
[...]

Waarom zie je eigenlijk het nut ervan in om er €500,- in te pompen terwijl je niet op hoog niveau kunt meedoen? Door gewoon te spelen en sbc’s te doen krijg je ook een leuk team en daar kun je in jou geval net zoveel mee als met het team wat je nu hebt. Of je hebt geld teveel dat kan natuurlijk ook.

En dan (hier klikken is op eigen risico) vind ik een beetje ruig doen :p

En nee ben niet jaloers want haal op mijn manier plezier uit fifa. Maar ben gewoon benieuwd aangezien het best een smak geld is.
Omdat het kan?

Anderen hebben van die Japanse visjes in hun achtertuin liggen of hebben een mooie postzegelverzameling of kopen tig games per jaar of zitten in mooi huis op de max max van hun hypotheek of......
Bovenal vind ik het gewoon leuk.

Dat ruig doen snap ik wel. Als iemand nieuw is die dit leest kan ik mij voorstellen dat het zo overkomt. Ik loop al even mee in met dit spel en heb in het verleden vaker mijn team van dat moment gepost. Toen schrokken mensen soms ook wel van de spelers die erin zaten. Dus speciaal voor hun was de opmerking ;)

Ik heb geen beeld dat je jaloers bent hoor. En daarover denken maak ik me al helemaal niet druk om :)

Maar bovenal heb ik fun wat ik doe. Soms leuke winnen, soms pijnlijk weggeveegd worden en regelmatig drukmaken over de gameplay. Maar ach, it's all in the game zeiden ze ooit :+
Leoon. schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 18:46:
[...]

Lieve @Bean77 het is echt geen pack luck meer als je er 500 euro in hebt gestopt hoor :>
Dan heb je nog nooit naar Castro gekeken zeker? Honderd duizenden FP's en dan maar 2 of 3 van die gasten packen geloof ik. Tsja dan kan je wel meer pech hebben ;)
Maar voornamelijk is het een kunst om op tijd te kopen/verkopen etc. Alleen daardoor verdien je al heel veel coins.

Bean77 wijzigde deze reactie 11-01-2019 18:51 (11%)

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21:20
Prima Wallstreet opende meteen 10% hoger na zijn spending spree, ik zeg hij moet toty Ronaldo nog hebben :)

• RFRF
  • Laatst online: 15-11 10:12
Harribo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:36:
[...]

Doe je wel wat anders in je leven dan fifa?
Of heb je je spaarrekening geplunderd?

Ik sta op 5 wins uit 20 wedstrijden. Niets lukt meer. Ik kap er mee voorlopig.
Als je al 20 wedstrijden op een vrijdag hebt gespeeld doe je ook niet heel veel anders, toch? :P

• risse
RFRF schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 18:55:
[...]

Als je al 20 wedstrijden op een vrijdag hebt gespeeld doe je ook niet heel veel anders, toch? :P
_O-
RFRF schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 18:55:
[...]

Joh eerste keer dat ik tijd heb voor de wl
Ik heb niet zo'n team.

Ik snap ook werkelijk niet dat je zoveel geld geeft aan een vies commercieel ea om alleen maar betere spelers in een voetbal spelletje te verkrijgen.
Waar gaat het over? Ik gun ze echt geen cent.

Enfin hoop dat hij er gelukkig van wordt, ieder zijn keus natuurlijk.

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 00:05
Gast stop aub met posten in dit topic

• sjakieman
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01:04
Harribo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 19:00:
[...]

Joh eerste keer dat ik tijd heb voor de wl
Ik heb niet zo'n team.

Ik snap ook werkelijk niet dat je zoveel geld geeft aan een vies commercieel ea om alleen maar betere spelers in een voetbal spelletje te verkrijgen.
Waar gaat het over? Ik gun ze echt geen cent.

Enfin hoop dat hij er gelukkig van wordt, ieder zijn keus natuurlijk.
En toch heb jij ze meer centen gegeven dan de meesten hier. Namelijk 2x Fifa 19 gekocht, de rest hier maar 1x.

Ook hoor ik vaak dat je weer veel tijd in SBC's hebt gestopt, dat was toch ook alleen maar om betere spelers te krijgen in een voetbalspelletje? Die tijd had je ook kunnen besteden aan een extra bijbaantje, dus indirect kost het jou ook geld. ;)

En zo te lezen wordt hij inderdaad gelukkiger van Fifa dan jou. Al was dat ook weer niet zo moeilijk...

sjakieman wijzigde deze reactie 11-01-2019 19:09 (23%)

Pagina: 1 ... 117 ... 200 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True