Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Miggell schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:50:
Iemand trouwens ervaring met baby Socrates?
Hij is helaas nog net iets te duur voor me, moet nog 200k. bij elkaar sprokkelen...

Maar hij ziet er wel echt heel vet uit, zou hij die haarband ook ingame hebben?

• Schuimpje
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21-01 20:46

Schuimpje

Couch Warrior

Ik twijfel over mijn achterhoede.. heb momenteel:
marcelo - ramos - van dijk - walker

ik heb ook de mogelijkheid om er:
marcelo - ramos - varane - lala, van te maken.
keeper blijft in beide gevallen Courtois (komt allemaal op 10 chem omdat ik begin in 4-3-2-1).

Grote vraag dus eigenlijk van dijk of varane (beide hun normale kaartje).

Schuimpje wijzigde deze reactie 10-01-2019 16:04 (0%)
Reden: typfoutje

PS4 Pro | Sony 55XE9305 | 2.0 B&W 685S2 + Denon PMA-30 | PSN: Drukfout

• Miggell
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 09:44
ErnstMid schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:49:
[...]

Hij is helaas nog net iets te duur voor me, moet nog 200k. bij elkaar sprokkelen...

Maar hij ziet er wel echt heel vet uit, zou hij die haarband ook ingame hebben?
Haha die vraag werd op Futbin ook al veel gesteld.
Maar schijnt niet zo te zijn ;)

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 07:54
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:55:
[...]

Ik speel eigenlijk nooit met een CAM, kan daar totaal niet mee uit de voeten, heb het idee dat ze altijd mijn spits in de weg gaan lopen.

Speel eigenlijk echt Hollands, 433 (2). Heb ook wel eens 4321 geprobeerd, maar dan wordt het me toch te druk in het midden voorin.

Ik blijf het echter lasting vinden om tegen teams te spelen die enorm veel druk zetten, terwijl het volgens mij redelijk eenvoudig zou moeten zijn. Drie keer goed passen immers en je kunt zo doorlopen. (denk ik). Iemand een tip over welke opstelling daar dan goed voor zou zijn? Toch 4321?
3x goed passen met die EA button delay is toch al een behoorlijke opgave opzich. Helemaal met een tegenstander die vol agressie vooruit speelt >:)

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Miggell schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:07:
[...]

Haha die vraag werd op Futbin ook al veel gesteld.
Maar schijnt niet zo te zijn ;)
haha ja, even snel op youtube gechecked, is inderdaad niet zo. Jammer :( Dan misschien toch maar voor Baggio gaan met zn meesterlijke mat :+
Aangezien TOTY Defenders tot 19:00 in packs zitten, gaan we dan de Ultimate TOTY vandaag al krijgen?

Vorig jaar waren Defenders twee dagen ipv een, en vervolgens Ultimate van Vrijdag 19:00 tot Maandag 19:00.

Bossie wijzigde deze reactie 10-01-2019 16:44 (35%)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Miggell
ErnstMid schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:30:
[...]

haha ja, even snel op youtube gechecked, is inderdaad niet zo. Jammer :( Dan misschien toch maar voor Baggio gaan met zn meesterlijke mat :+
Onder het mom het oog wil ook wat? ;)

• H_idde
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 08:25
Bossie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:41:
Aangezien TOTY Defenders tot 19:00 in packs zitten, gaan we dan de Ultimate TOTY vandaag al krijgen?

Vorig jaar waren Defenders twee dagen ipv een, en vervolgens Ultimate van Vrijdag 19:00 tot Maandag 19:00.
Ik hoop dat het hele TOTY er vanaf vanavond al is. anders is de Weekend League waarschijnlijk niet te spelen morgenavond omdat iedereen massaal op de servers zit. 8)7
H_idde schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:49:
[...]

Ik hoop dat het hele TOTY er vanaf vanavond al is. anders is de Weekend League waarschijnlijk niet te spelen morgenavond omdat iedereen massaal op de servers zit. 8)7
Morgenavond is toch ook die TOTY nominee release?

Miggell schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:48:
[...]

Onder het mom het oog wil ook wat? ;)
haha sowieso! :9
Bossie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:41:

Dat is de grote vraag....

TOTY Varane gehaald inplaats van de Raul SBC, zal dus even met RTTF Ben Yedder moet wennen., helaas nu al met een paar 100k verlies, maar goed end game kaart, dus dat verlies voel ik toch niet en de volgende upgrade is voor mijn gevoel een dure icon of pas TOTS. Moest wel Prime Petit verkopen, maar heb daarvoor RTTF Kondogbia gehaald.

Huidige opstelling (volledig tradable)
https://www.futbin.com/19/squad/8990

En ondertussen ook een leuk tweede met groot gedeelte van mij untradables
https://www.futbin.com/19/squad/1125956 (Varane en Kante krijgen steeds een bronzen conditiekaartje, heb er toch zat)

Uit mijn Player Pick voor de 2de week een >84 gepakt. Dit keer Arnautovic. Vorig jaar erg leuk mee gespeeld toen, maar nu dus maar supersub.

En nog 655k aan coins over, dus in de end tevevreden. Ik kan die 655 in een icon SBC stoppen (Rui Costa of Keane), of gewoon investeren in 85 rated spelers. 86 zijn denk ik nu iets te duur, maar misschien morgen de moeite waard. Wat zouden jullie doen?

bvbal79 wijzigde deze reactie 10-01-2019 16:57 (10%)

bvbal79 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:54:
[...]

Dat is de grote vraag....

TOTY Varane gehaald inplaats van de Raul SBC, zal dus even met RTTF Ben Yedder moet wennen., helaas nu al met een paar 100k verlies, maar goed end game kaart, dus dat verlies voel ik toch niet en de volgende upgrade is voor mijn gevoel een dure icon of pas TOTS. Moest wel Prime Petit verkopen, maar heb daarvoor RTTF Kondogbia gehaald.

Huidige opstelling (volledig tradable)
https://www.futbin.com/19/squad/8990

En ondertussen ook een leuk tweede met groot gedeelte van mij untradables
https://www.futbin.com/19/squad/1125956 (Varane en Kante krijgen steeds een bronzen conditiekaartje, heb er toch zat)

Uit mijn Player Pick voor de 2de week een >84 gepakt. Dit keer Arnautovic. Vorig jaar erg leuk mee gespeeld toen, maar nu dus maar supersub.

En nog 655k aan coins over, dus in de end tevevreden. Ik kan die 655 in een icon SBC stoppen (Rui Costa of Keane), of gewoon investeren in 85 rated spelers. 86 zijn denk ik nu iets te duur, maar misschien morgen de moeite waard. Wat zouden jullie doen?
Heeeeel nice team! :o Heb je niet liever Marcelo linksachter?

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-01 18:54
Vanavond eens de opstelling van 4-3-2-1 proberen. Speel nu nog steeds in 4-2-3-1 (1) maar vind de posities van de cams daar niet fantastisch. Staan vaak te ver naar achteren voor mijn spits en zoeken te weinig de combinatie. Zelfs als ik ze op aanvallend instel.

Zou liever met 4-2-1-2-1, maar dat bestaat niet :+ eigenlijk een verkapte 4-3-3, maar dan met 2 cdm's en een cm/cam met spits en 2 buitenspelers.

Ik heb afwisselend Zaza en mandzukic in mijn serie A team nu. Vooral Zaza blijft soms vanuit onmogelijke hoeken de ballen erin tikken, bizar voor die 900 coins.

Ga nu denk ik sparen voor de matuidi, kijken hoe dat straks uitpakt.
Hassiebassie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:31:
Vanavond eens de opstelling van 4-3-2-1 proberen. Speel nu nog steeds in 4-2-3-1 (1) maar vind de posities van de cams daar niet fantastisch. Staan vaak te ver naar achteren voor mijn spits en zoeken te weinig de combinatie. Zelfs als ik ze op aanvallend instel.

Zou liever met 4-2-1-2-1, maar dat bestaat niet :+ eigenlijk een verkapte 4-3-3, maar dan met 2 cdm's en een cm/cam met spits en 2 buitenspelers.

Ik heb afwisselend Zaza en mandzukic in mijn serie A team nu. Vooral Zaza blijft soms vanuit onmogelijke hoeken de ballen erin tikken, bizar voor die 900 coins.

Ga nu denk ik sparen voor de matuidi, kijken hoe dat straks uitpakt.
433-4 met instructie stay back op je twee cm's die je als cdm wil gebruiken? Dat lijkt er dan het meeste op denk ik.
ErnstMid schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:05:
[...]

Heeeeel nice team! :o Heb je niet liever Marcelo linksachter?
Thks! Ik vind zijn WR niet fijn.

• El Profesor
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22:38
Wat is er met die servers bij EA aan de hand. De ene wedstrijd klapt de server er uit, de andere wedstrijd 10 doelpunten. Loopt niet zoals het zou moeten daar :/

I like how you keep the mouse running...

El Profesor schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:19:
Wat is er met die servers bij EA aan de hand. De ene wedstrijd klapt de server er uit, de andere wedstrijd 10 doelpunten. Loopt niet zoals het zou moeten daar :/
Er is daar niks aan de hand.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:13
Mijn G3 player picks waren Arthur 84 en Sakho 83. Niet bijzonder dus, al kan Sakho wel in mijn SB Premier League team aanhaken, naast Ings 81 die ik vorige keer uit de picks heb gehaald. Probeer dit team te vullen met untradeable BPL spelers, voor de makkelijkere potjes naast mijn Serie A team.

Nou nog zo'n 20 packs in mijn store staan.. Wat doen jullie met de rewards, nu openen of nog even wachten? :)

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 09:38
Wat gebruikt iedereen eigenlijk voor custom tactics bij 4231? Neem aan de Cdms op stay back, laten jullie de CAMS ook mee verdedigen? Zit daar zelf een beetje over te twijfelen omdat als ik ze laat mee verdedigen het ten koste gaat van de stamina maar als ik ze op stay forward zet speel ik misschien te aanvallend. Iemand tips voor mij?

• Delano1992
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 19-01 23:17
Zojuist Cruyff 89 opgepikt voor 1,8 kon het niet laten. Eergister nog rond de 2mil. Raul prime in de spits, Cruyff op 10, links Bale en rechts Mbappe. Cdm kondogbia en fabinho totaal meta maar wil hier nog in versterken. Marcelo ramos varane if lala is prima. Nu sparen en onderhandelen voor butra en kante

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:10
Full TOTY is nu beschikaar + Casillas SBC
tukkerterror90 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 19:03:
Wat gebruikt iedereen eigenlijk voor custom tactics bij 4231? Neem aan de Cdms op stay back, laten jullie de CAMS ook mee verdedigen? Zit daar zelf een beetje over te twijfelen omdat als ik ze laat mee verdedigen het ten koste gaat van de stamina maar als ik ze op stay forward zet speel ik misschien te aanvallend. Iemand tips voor mij?
Mijn gehele voorhoede (inclusief cams) staat op stay forward, de rest op stay back. Pogba komt automatisch nog wel naar voren dus dat is soort schakel ertussen.

Maar moet eerlijk zeggen dat ik laatste tijd meer 433-4 speel :)

• El Profesor
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22:38
Bean77 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 18:23:
[...]

Er is daar niks aan de hand.
Vreemd mijn verbinding (bekabeld) gaf volle verbinding. De vrienden van KPN zullen wel weer aan het rommelen zijn :)

I like how you keep the mouse running...

Bale 92???

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Fraaank schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 19:10:
Full TOTY is nu beschikaar + Casillas SBC
Casillias is inmiddels binnen, je krijgt 80k aan packvalue en als hij niet bevalt heb je een 91 rated speler voor 55k voor een latere SBC.

• Fraaank
Bossie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 19:25:
[...]

Casillias is inmiddels binnen, je krijgt 80k aan packvalue en als hij niet bevalt heb je een 91 rated speler voor 55k voor een latere SBC.
Ah thanks, had zelf nog niet gekeken. Hij past wel mooi bij m'n Ramos die ik nu nog in m'n club heb en twijfel om te verkopen (gebruik hem nu niet).

Net wat packs geopend, waaronder 4x een 100k pack. Wel weer een zooi 84 rated spelers, paar 85. En een walkout...Özil...whoohoo!
Fraaank schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 19:32:
[...]

Ah thanks, had zelf nog niet gekeken. Hij past wel mooi bij m'n Ramos die ik nu nog in m'n club heb en twijfel om te verkopen (gebruik hem nu niet).
Ik heb nu Ramos + Gea icm RTTF Sanchez. Ramos + Casillias is dan weer lastiger ivm Chem.

Casillias kan dan wel weer gelinked worden met een Liga NOS CB icm Telles.

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 23:18
Hmm. Zitten alle toty spelers nu in de packs? Of komen er morgen nog spelers bij? Wat zou het beste moment zijn om packs te openen? Heb wat gespaard.
DeBers schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 19:54:
Hmm. Zitten alle toty spelers nu in de packs? Of komen er morgen nog spelers bij? Wat zou het beste moment zijn om packs te openen? Heb wat gespaard.
Morgen word de player vote winner nog toegevoegd (van de TOTY Player pick vote ingame).

Ik heb een aantal discards door de BPL upgrade gedaan met iets betere resultaten dan verwacht:
- Kompany 2x
- Lindelof IF
- Lacazette
- Matic
- Mahrez

Later maar eens even verder gaan met de SBC versnipperaar.

Bossie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 20:05:
[...]

Morgen word de player vote winner nog toegevoegd (van de TOTY Player pick vote ingame).

Ik heb een aantal discards door de BPL upgrade gedaan met iets betere resultaten dan verwacht:
- Kompany 2x
- Lindelof IF
- Lacazette
- Matic
- Mahrez

Later maar eens even verder gaan met de SBC versnipperaar.
Ik zit een beetje te kijken naar de Keane sbc. Op zich grappige gast, 600k niet al te duur. Bovendien kan ik er veel untradables in kwijt dus valt het qua prijs ook wel mee. Je krijgt er ook packs voor terug. En je kan hem altijd later nog in een leuke icon sbc gooien.
klinkt aanlokkelijk om het te gaan doen.

• DeBers
Bean77 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 20:12:
[...]

Ik zit een beetje te kijken naar de Keane sbc. Op zich grappige gast, 600k niet al te duur. Bovendien kan ik er veel untradables in kwijt dus valt het qua prijs ook wel mee. Je krijgt er ook packs voor terug. En je kan hem altijd later nog in een leuke icon sbc gooien.
Dus er komt nog 1 speler bij? Dan wacht ik nog even. Ik heb maar 13 packs. Maar toch proberen maximal er uit te halen.

• Fraaank
Had net gewoon 3 IFs in 1 pack...Wel allemaal bagger IFs, maar toch! Net ook maar even Casillas gedaan voor 0 coins, had alles in de club. Toch weer een 91 rated speler erbij. Packs waren natuurlijk niks (IF Deeney).

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij worden er echt per minuut wel 100 packs geopend over heel de wereld

Burp

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 09:01
[...]

Heb hetzelfde gedaan maar dan met Rui Costa. Is net zo duur.

Uit de packs overigens niks, alleen Mane had nog een beetje waarde.

• ajaxalex
  • Registratie: juli 2015
  • Nu online

ajaxalex

`Kroon

Zojuist 20 packs opengemaakt.
Inform Arnautovic
Untradeble Hazard

Niet slecht
Wii4all schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 20:30:
Volgens mij worden er echt per minuut wel 100 packs geopend over heel de wereld
Moet je zo om negen uur eens kijken, dan gaan er echt stukken meer dan 100 per minuut :')

• RFRF
  • Registratie: december 2017
  • Nu online
Ik las deze week iets over Icon crafting. Nu heb ik al mijn untradable spelers inmiddels in de upgrade gestopt (heel veel) en als beste Kompany en Lloris gekregen en verder heel veel 83 rated spelers. Nu heb ik echter nog enorm veel gouden tradeable spelers in mijn club staan (zowel 400 rare als non rare). Zouden jullie deze ook in de upgrade stoppen of is het handiger om deze gewoon te verkopen en de coins te pakken? Heb niet zoveel ervaringen met handelen en SBCs maar heb wel al heel wat nuttige dingen voorbij zien komen op dit forum.

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10:08
Niets uit de packs... Zowel rivals als mm als de upgrade sbc's niet.
Lekker weer... Tis echt bagger.. Zucht

Maar heb wat gehandeld. Vanmiddag gouden spelers goedkoop gekocht, vanavond verpatst. Toch een 60k winst.
Dat blijft toch een fijne manier

Harribo wijzigde deze reactie 10-01-2019 21:15 (8%)

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 02:40
Waardeloos die packs...

Serieus 10 pakjes verzameld bij elkaar en geopend. De hoogste was een keeper van 82. Rest allemaal 78/79/80 materiaal wat geen kut op levert.

Ik vraag me echt serieus af waar je het dan nog voor doet. Ik heb dit al vanaf de launch. Hoogste speler pack was 25k waard ofzo.

En ik lees hier allemaal maar mooie packs met IFs en weet wat.

Waarom blijf ik dit spel spelen... :O
[...]

yep, je kan ze ook gewoon halen om mee te spelen totdat je later in de end game icon SBCs doet.
TOTY is in ieder geval een goed moment om een gokje te wagen mbt packs, maar ook een slecht moment om eventuele goede drops te verkopen.

Uiteindelijk heb je vaak 2/3? Icons nodig voor Gullit, Vieira, Fat Ronny etc en de kans is groot dat door de huidige icon SBC approach, baby icons relatief duur blijven.

• DeBers
Iedereen is toch nu al aan het openen? Komt er morgen niet nog 1 bij?

• Harribo
Sleehond schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 21:20:
Waardeloos die packs...

Serieus 10 pakjes verzameld bij elkaar en geopend. De hoogste was een keeper van 82. Rest allemaal 78/79/80 materiaal wat geen kut op levert.

Ik vraag me echt serieus af waar je het dan nog voor doet. Ik heb dit al vanaf de launch. Hoogste speler pack was 25k waard ofzo.

En ik lees hier allemaal maar mooie packs met IFs en weet wat.

Waarom blijf ik dit spel spelen... :O
Nooit een goede speler gehad? Van 50k of meer?
Das dan wel heel ernstig. Vraag me af waar dat aan ligt? Coins/aantal keer ingelogd/dag van openen etc... Want er zit een beetje logica in nl

Ik word ook een beetje moe van lui met gelukpraatjes. Heel leuk voor hun, gun het ze, maar des frustrerender voor anderen.

Ze zouden het ook eens moeten melden wanneer iemand rommel krijgt. Dan wordt het zoeken naar het geluk :p

@DeBers denk dat er morgen weer sbc's komen? Ben benieuwd of er een klapper bij zit

Harribo wijzigde deze reactie 10-01-2019 22:10 (4%)

Harribo schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:09:
[...]
Ze zouden het ook eens moeten melden wanneer iemand rommel krijgt. Dan wordt het zoeken naar het geluk :p
heb zojuist de MM, TOTY, 3x Premium BPL upgrade, allemaal rommel :+

• cubert20
  • Laatst online: 21-01 21:55
Die cassilas was echt wel heel goedkoop, 91 spelers gaan normaal voor veel meer. Had de meeste spelers ook nog dus voor 25k ofzo die flashback gedaan.
Linken wordt wat lastig.

Iemand trouwens een idee hoe het winnen van kopballen ongeveer wordt berekend, ik heb namelijk een hele simpele manier van uittrappen. Volle kracht naar de spits en dan het duel winnen met de CV.
Ik heb daar van basten (89) staan die 186 is en hawk heeft.
Ik win van de meeste CV wel regelmatig het duel, en wil dan bekijken of ik ook andere spelers op de plaats van van basten neer kan zetten om die kopballen te winnen.
Ik snap wel dat lengte, jumping en strength ermee te maken hebben, maar wil het graag een beetje kunnen berekenen.

• DeBers
Ik zie op futbin bij New players allemaal blauwe cards. Neymar, pogba.. Zijn dat de spelers die morgen komen?
DeBers schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:37:
Ik zie op futbin bij New players allemaal blauwe cards. Neymar, pogba.. Zijn dat de spelers die morgen komen?
Dat zijn de kaartjes van de TOTY player pick, de meest gekozen kaart word morgen aan de TOTY toegevoegd.

Ik heb Ramos en RTTF Pique verkocht aangezien de beide samen meer dan 100k gestegen waren sinds gisteren (waarschijnlijk ivm links naar Casillias). Ik heb nu twee opties mbt mijn verdediging.
- RTTF Van Dijk halen en hopen op een winterupgrade/winst tegen Bayern + BPL RB halen
- 88 Mattheus halen, waardoor ik ook FB Juanfran kan blijven gebruiken.

Bossie wijzigde deze reactie 10-01-2019 22:43 (34%)

• DeBers
Bossie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:40:
[...]

Dat zijn de kaartjes van de TOTY player pick, de meest gekozen kaart word morgen aan de TOTY toegevoegd.
Mooi! Dan wacht ik nog even tot morgen met mijn packs.
Ik zoek een OP cdm. Maakt niet uit welke league, maar prijs is max 1mln.

Ik zat te kijken om RTTF Kondogbia weer terug te halen, misschien Renatao Sanches UCL live, Keane sbc of eventueel prime Rijkaard.
Ben benieuwd of iemand nog een leuke konijn uit de hoed heeft. Cdm komt in een 4231 formatie te spelen.

Bean77 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:49:

Ik zat te kijken om RTTF Kondogbia weer terug te halen, misschien Renatao Sanches UCL live, Keane sbc of eventueel prime Rijkaard.
Ben benieuwd of iemand nog een leuke konijn uit de hoed heeft. Cdm komt in een 4231 formatie te spelen.
Met 5ATB starten met 88 Mattheus en dan deze naar CDM switchen in 4231

• sjakieman
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20-01 13:37
Bean77 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:49:

Ballack 89 is net wat boven je budget. Maar wel kans dat hij daarna weer wat gaat stijgen want de SBC voor de prime versie loopt bijna af. En verder is het ook gewoon een goede CDM met goede workrates voor een CDM maar voetballend ook top (en zelfs meer stamina dan de prime).

• Miggell
Ook packs gehad van de mm en de 2 toty packs, allemaal troep.
Alleen Kompany erbij maar die levert dan weer niets op.

Uiteindelijk wel Navas van de hand gedaan voor meer als ik hem had gekocht en Courtois voor 55k gekocht, leek mij een goede prijs

• Hassiebassie
Net een 2-4 overwinning behaald op een Spaans international team. Met ook Raul in de spits, maar die raakte gelukkig geen pepernoot :+ Volgens mij kreeg ik overigens een stuk of 20 corners tegen....
Eerste helft zet hij heel veel druk, dus je weet dat als je het goed kan uitspelen je de 2e helft sowieso kansen krijgt omdat zijn spelers bekaf zijn.
Eerste helft beetje bus geparkeerd, met snelle counters weet ik 2-0 de rust te halen, goede uitgangspositie. Helaas daarna Marc B. met een kopbal onderkantje lat. Daarna nog lucky goal en de stand was weer gelijk. Besloot toe te slaan en mijn backs met rushes via de zijkant de bal voor te geven. Weet er nog 3 kansen uit te halen met 1 goal. Laatste minuut bij een voorzet van de back krijg ik nog een penalty als toetje. Met een simpele knal wordt het 2-4. Heerlijk om van een overpowered team te winnen! *O*
De verdediging alsnog op de schop gedaan met het volgende resultaat:
https://www.futbin.com/19/squad/2407369

Start uiteraard in een andere formatie ivm chem waarbij uiteindelijk alleen Sterling niet op max chem speelt.
Verwacht een winterupgrade voor VVD, hopelijk pakt dat goed uit. Mattheus + VVD kan misschien ook nog wel voldoen zijn voor TOTS VVD, maar kunnen ook beide nog ingewisseld voor Prime Butre als de SBC beschikbaar komt.

• Harribo
Bossie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 23:33:

Start uiteraard in een andere formatie ivm chem waarbij uiteindelijk alleen Sterling niet op max chem speelt.
Verwacht een winterupgrade voor VVD, hopelijk pakt dat goed uit. Mattheus + VVD kan misschien ook nog wel voldoen zijn voor TOTS VVD, maar kunnen ook beide nog ingewisseld voor Prime Butre als de SBC beschikbaar komt.
Tevez blij mee?
Je hebt ook gomez if... Leuk om mee te spelen niet?

Ik snap wel met die icons op cvm dat je 352 durft te spelen ;)
Dat hoef ik niet te proberen, word ik weggetikt vrees ik

Leuk team :)

• DeBers
Vraagje over de prijs dalingen die je nu ziet. Martial bijvoorbeeld van 10k naar 3k. Is dit permanent. Of is het slim nu Martial te stacken?
DeBers schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 23:52:
Vraagje over de prijs dalingen die je nu ziet. Martial bijvoorbeeld van 10k naar 3k. Is dit permanent. Of is het slim nu Martial te stacken?
Ik verwacht dat hij nu blijvend laag blijft (tenzij man utd sbc's ofzo).
Bossie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:52:
[...]

Met 5ATB starten met 88 Mattheus en dan deze naar CDM switchen in 4231
5ATB is helaas niet zo mijn speelstijl.
Ik denk dat de Keane sbc nog de beste optie is.
sjakieman schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 23:02:
[...]

Ballack 89 is net wat boven je budget. Maar wel kans dat hij daarna weer wat gaat stijgen want de SBC voor de prime versie loopt bijna af. En verder is het ook gewoon een goede CDM met goede workrates voor een CDM maar voetballend ook top (en zelfs meer stamina dan de prime).
Ik heb zijn prime al untradable als de 2e cdm. Wel interessant met zijn m/h workrates.

Bean77 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 00:01:
[...]
5ATB is helaas niet zo mijn speelstijl.
Ik denk dat de Keane sbc nog de beste optie is.
Dat hoeft ook niet, zolang je tijdens de aftrap naar je gameplan switched met je reguliere formatie.

Met 352 word je vrijwel nooit op het middenveld weggespeeld, maar tegenstanders zullen bijvoorbeeld wel proberen om je linker en rechter CB te overlopen.

• Xamsix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 01:04
Bossie schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 00:14:
[...]

Dat hoeft ook niet, zolang je tijdens de aftrap naar je gameplan switched met je reguliere formatie.

Met 352 word je vrijwel nooit op het middenveld weggespeeld, maar tegenstanders zullen bijvoorbeeld wel proberen om je linker en rechter CB te overlopen.
Ik vind het heerlijk als mijn tegenstanders 3-5-2 spelen, letterlijk 1 verdediger uitspelen met een trucje en je kan vrij op het doel af.

PSN/Steam: Xamsix

• Shreddaaa
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 00:05
Bossie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 23:33:

Hoe doe je dat dan? Met 3 centrale verdedigers komt je Neuer nog steeds maar op 7 chem.. maar je zegt enkel Sterling?
Shreddaaa schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 03:05:
[...]

Hoe doe je dat dan? Met 3 centrale verdedigers komt je Neuer nog steeds maar op 7 chem.. maar je zegt enkel Sterling?
Je hebt gelijk idd, zowel VVD als Neuer hebben 8 chem, met 4ATB is de link tussen Matheus/Neuer voldoende maar met 5 niet.

• RouwersJ
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 21-01 10:16
Miggell schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:50:
Iemand trouwens ervaring met baby Socrates?
Ik heb een tijdje met hem gespeeld. De haarband heeft hij niet in game ;).

Ik vind hem nogal slungelig over komen, ligt vaak op de grond. Wel een goed schot. Persoonlijk vind ik baby Nedved veel fijner.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09:26

Leoon.

waka waka hey hey

Krijg ik toch een rode eriksen uit m'n rewards van WL gisteravond. Dus het was echt een slecht totw, toch 't beste er uit gekregen wat mogelijk was. Nu m'n team omgooien want heb geen PL team

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:13
Leoon. schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:03:
Krijg ik toch een rode eriksen uit m'n rewards van WL gisteravond. Dus het was echt een slecht totw, toch 't beste er uit gekregen wat mogelijk was. Nu m'n team omgooien want heb geen PL team
Damn dat is een beste pull! Mijn picks waren Arthur 84 en Sakho 83, Arthur kan ik niks mee en Sakho maar in mijn goedkope BPL team gegooid. Vanavond de rest van de packs even openen, misschien meer geluk ;)

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09:26

Leoon.

waka waka hey hey

DeeleNL schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:15:
[...]

Damn dat is een beste pull! Mijn picks waren Arthur 84 en Sakho 83, Arthur kan ik niks mee en Sakho maar in mijn goedkope BPL team gegooid. Vanavond de rest van de packs even openen, misschien meer geluk ;)
Dat laatste ga ik ook vnv doen. Hoop op PL spelers nu dus >:)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Kju
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:15
Leoon. schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:03:
Ik zou je aanraden om hem eerst een paar keer als sub in te zetten voordat je je hele team omgooit want er zijn zat mensen die het niet prettig vinden om met Eriksen te spelen..

PSN: Kjujay | Tweakscrew PS4 Gaming Community

• RFRF
  • Nu online
Ik las deze week iets over Icon crafting. Nu heb ik al mijn untradable spelers inmiddels in de upgrade gestopt (heel veel) en als beste Kompany en Lloris gekregen en verder heel veel 83 rated spelers. Nu heb ik echter nog enorm veel gouden tradeable spelers in mijn club staan (zowel 400 rare als 400 non rare). Zouden jullie deze ook in de upgrade stoppen en proberen voor een Icon te gaan of is het handiger om deze gewoon te verkopen en de coins te pakken?
RFRF schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:43:
Ik las deze week iets over Icon crafting. Nu heb ik al mijn untradable spelers inmiddels in de upgrade gestopt (heel veel) en als beste Kompany en Lloris gekregen en verder heel veel 83 rated spelers. Nu heb ik echter nog enorm veel gouden tradeable spelers in mijn club staan (zowel 400 rare als 400 non rare). Zouden jullie deze ook in de upgrade stoppen en proberen voor een Icon te gaan of is het handiger om deze gewoon te verkopen en de coins te pakken?
Dat moet je ff uitrekenen met tool zoals de import functie op futbin

• RFRF
  • Nu online
Bossie schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:47:
[...]

Dank je! Dus dan moet je je club importeren op Futbin en kun je de waarde van je spelers samen zien? Kun je dan ook bijvoorbeeld de basis eruit filteren?

• mrjobby
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 08:54
Ik wil mijn middenveld gaan versterken van 1 van mijn teams. Ik heb nu onderstaand team

http://i65.tinypic.com/ig9pw5.png

en gegadigde om op het middenveld te komen zijn:

CAMCM/CDMIk kan uiteraard maar 1 CAM en 2 CM/CDM's kiezen. Wie/wat raden jullie mij aan met jullie ervaringen?

edit: Ingame verander ik naar 4-2-3-1 normal of 4-3-3 (4)

mrjobby wijzigde deze reactie 11-01-2019 09:38 (3%)

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 09:38
Weet iemand wie die POTM van december is geworden en wanneer die komt? Dacht dat die vandaag zou komen.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Wat vinden jullie van het volgende team?
https://www.futbin.com//19/squad/3987556
Meeste spelers heb ik al, wil dit misschien gaan maken.

• Wii4all
  • Niet online
tukkerterror90 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 09:53:
Weet iemand wie die POTM van december is geworden en wanneer die komt? Dacht dat die vandaag zou komen.
11 uur UK tijd 12 uur nederlandse tijd wordt hij volgens mij aangekondigd...

Burp

• fifanoob
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 21-01 19:06
Xamsix schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 00:32:
[...]

Ik vind het heerlijk als mijn tegenstanders 3-5-2 spelen, letterlijk 1 verdediger uitspelen met een trucje en je kan vrij op het doel af.
Hier net zo, speel graag tegen mensen met 352, ik speel zelf 433 via de vleugels en het is bijna altijd 1 op 1 met elke aanvaller in mijn team. Zovaak dat ik heel snel 3-0 voor sta tegen een team met 352 en die quit dan.
Wordt ook altijd vrolijk als ik de 352 opstelling van mijn tegenstander zie :d

• xavento
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 10:04
Zo net de casillas SBC gedaan (35k in totaal uitgegeven), ben ontzettend benieuwd, 1 van mijn favoriete keepers sinds fifa 2004 ongeveer.

Stats zien er sick uit met een basic: https://www.futbin.com/19...=basic&pchem=10&schem=100

xavento wijzigde deze reactie 11-01-2019 10:51 (30%)

• Legend11
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 09:55
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren Bergkamp 90 gekocht voor op de cam positie in een 4-1-2-1-2. Echter speelt hij nog niet erg goed en hij wijkt erg vaak uit naar de buitenkant + zijn finesse shots zijn erg matig. Nu wil ik hem vervangen voor een andere icon tussen de 700k en de 900k. Alleen ik heb geen idee wie. Ik heb maar een echte eis en dat is dat de icon minimaal 4 * zwakke been moet hebben. Hebben jullie enig idee wie ik zou kunnen halen? Alvast bedankt.

• Harribo
Legend11 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:50:
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren Bergkamp 90 gekocht voor op de cam positie in een 4-1-2-1-2. Echter speelt hij nog niet erg goed en hij wijkt erg vaak uit naar de buitenkant + zijn finesse shots zijn erg matig. Nu wil ik hem vervangen voor een andere icon tussen de 700k en de 900k. Alleen ik heb geen idee wie. Ik heb maar een echte eis en dat is dat de icon minimaal 4 * zwakke been moet hebben. Hebben jullie enig idee wie ik zou kunnen halen? Alvast bedankt.
Litmanen of Hagi

• huis-r
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 21-01 09:55
Hier al mensen met wat meer packluck?

Ik loop me toch een partij te openen, wordt er moe van! Maar niks bijzonders wederom.

• Xamsix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 01:04
Schuimpje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 09:59:
Wat vinden jullie van het volgende team?
Meeste spelers heb ik al, wil dit misschien gaan maken.
Lijkt mij veel te aanvallend eerlijk gezegd, ik zou op het middenveld minimaal 1 speler met hoge verdedigingsratings plaatsen.

PSN/Steam: Xamsix

• Legend11
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 09:55
Ik zat ook naar Litmanen te kijken echter is zelfs zijn prime icon onder de 600k, dus ik dacht dat deze vast niet zo goed zou zijn. Heeft iemand hier ervaring met hem?

• Miggell
huis-r schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:55:

Ik loop me toch een partij te openen, wordt er moe van! Maar niks bijzonders wederom.
Deze week alleen nog maar drama packs geopend.
TOTY is niet aan mij besteedt blijkbaar.
Vorig jaar precies hetzelfde ;)

• icy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 09:41

icy

swarma

Ai, foutje van 33k gemaakt. Heb mijn non tradeable Lloris in de SBC shredder geduwd.

Gold kaartjes op en niks bijzonders uit de packs. Uit de SBC TOTY tasks enkel een spelertje van 10k, dus mijn investering er uit.

icy wijzigde deze reactie 11-01-2019 10:59 (4%)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Xamsix schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:56:
[...]

Lijkt mij veel te aanvallend eerlijk gezegd, ik zou op het middenveld minimaal 1 speler met hoge verdedigingsratings plaatsen.
Zo dan?

• Barttjje
  • Registratie: december 2018
Bossie schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:47:
[...]

Ik heb hier net naar gekeken, maar ben op de ene of andere manier toch bang dat dit gevoelig is om gehacked te worden of iets dergelijks. Aangezien je ook een chrome extentie moet downloaden. Hebben veel mensen goede ervaringen met de import en analyze club functie van futbin?
xavento schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:50:
Zo net de casillas SBC gedaan (35k in totaal uitgegeven), ben ontzettend benieuwd, 1 van mijn favoriete keepers sinds fifa 2004 ongeveer.

Stats zien er sick uit met een basic: https://www.futbin.com/19...=basic&pchem=10&schem=100
Ja ik heb hem daarom ook gedaan, jammer dat hij niet super lang is. Ook besloten om voor campbell te gaan zodat ik hem daadwerkelijk op kan stellen :)

• mrjobby
  • Registratie: oktober 2015
als je fabinho en kante omwisselt kan je Marcelo als LB nemen. Ik heb zelf Mendy een tijd gehad en vond het niet zo veel

• roybr
  • Registratie: mei 2015
  • Nu online
Iemand ervaring met icon Seedorf? Klopt het dat zijn 85 versie de betere is of heb ik dat mis?

Zijn prijs is behoorlijk aan het dalen.

• Kju
huis-r schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:55:

Deze week met de upgrade SBC's Pogba, IF Arnautovic, Rakitic. Daarnaast meerdere malen Ederson, Alison, Bonucci, Pique, Mahrez die ik steeds moest discarden :(
Investering 70k aan rares van 650-750 per stuk plus wat ik al in mijn club had..
Eerder ook o.a. Neymar die uit een pakje kwam. Moet wel zeggen dat ik enorm veel SBC's doe en ook de league SBC's leveren vaak meer op dan dat ze kosten.

• huis-r
@Kju Doe je specifieke clubs van league SBC's? Ik heb er naar zitten kijken maar ik durfde het niet aan met mijn packluck..

Ander vraagje: toevallig gespeeld met SIF Arnautovic? Ziet eruit als leuk kaartje en heb in het begin met zijn eerste IF veel gespeeld.

• Vissert
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 08:32
Kju schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:21:
[...]

Deze week met de upgrade SBC's Pogba, IF Arnautovic, Rakitic. Daarnaast meerdere malen Ederson, Alison, Bonucci, Pique, Mahrez die ik steeds moest discarden :(
Investering 70k aan rares van 650-750 per stuk plus wat ik al in mijn club had..
Eerder ook o.a. Neymar die uit een pakje kwam. Moet wel zeggen dat ik enorm veel SBC's doe en ook de league SBC's leveren vaak meer op dan dat ze kosten.
Ja zoals ik al op Discord zei :+ De kracht van iconcraften is juist om die kaarten weer in icons te gooien :+ Ik discard niet eens non rare gold kaarten :+

Vissert wijzigde deze reactie 11-01-2019 11:24 (3%)

• Kju
@huis-r
Kju schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 18:49:
Ik zou iedereen toch wel aanraden om deze SBCs te doen https://twitter.com/sbc_tips/status/1063575177877950465

Ik heb o.a. Meerdere keren Khedira, een Immobile, wat andere 5k en 10k spelers, twee IFs van 14k en zojuist Jao Cancelo SIF van 165k gekregen. Het mooiste was toch deze van zondag :9~ :

[YouTube: Lucky??]

Jammer dat ik hem gelijk moest verkopen..
Vissert schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:24:
[...]

Ja zoals ik al op Discord zei :+ De kracht van iconcraften is juist om die kaarten weer in icons te gooien :+ Ik discard niet eens non rare gold kaarten :+
Ja maar ik heb helaas niet genoeg bij elkaar geschraapt om ze gelijk in een icon sbc te stoppen voordat ik ze dubbel heb.

Kju wijzigde deze reactie 11-01-2019 11:26 (29%)

• Vissert
Kju schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:24:
@huis-r

[...]

[...]

Ja maar ik heb helaas niet genoeg bij elkaar geschraapt om ze gelijk in een icon sbc te stoppen voordat ik ze dubbel heb.
Voor 83 rated team SBC is 1x 86 speler genoeg. Dan heb je nog 3x 83, 6x 82 en 1x 81 nodig?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

mrjobby schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:10:
[...]

als je fabinho en kante omwisselt kan je Marcelo als LB nemen. Ik heb zelf Mendy een tijd gehad en vond het niet zo veel
Oja die heb ik momenteel ook in mn selectie zitten! Goeie tip!

• Kju
@Vissert Nooit zo bij stil gestaan. De coins waren ook op en ik was het al zat om hersenloos SBC's in te vullen, misschien daarom. Dus gewoon in willekeurige icon SBC's? Ik ga later checken, thanks!

• Vissert
Kju schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:31:
@Vissert Nooit zo bij stil gestaan. De coins waren ook op en ik was het al zat om hersenloos SBC's in te vullen, misschien daarom. Dus gewoon in willekeurige icon SBC's? Ik ga later checken, thanks!
Zeker! Ik heb alleen Rui costa helemaal voltooid maar bij elke icon SBC wel 1 of 2 gedaan. "Gratis" packs.

• Kju
Ik vond de video's van ook Futspy niet helemaal duidelijk. Ik dacht ik begin gewoon en dan zie ik wel weer.. :+

• huis-r
@Vissert Ik heb niet helemaal teruggelezen, maar jij bent bezig met IconCraften? Zag het eea op Twitter voorbij komen maar heb me er nog niet helemaal in verdiept.

@Kju thanks voor die lijst, zal er vanmiddag eens mee aan de slag gaan.

• theman36
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 08:36
Is het al bekend wanneer er league sbc's uitkomen voor o.a. de Eredivisie en BPL?

• Miggell
Net even de sbc van Lazio gedaan.
Komen er uit het pack gewoon 3 lazio spelers die ik net ingeleverd heb

• Hassiebassie
https://www.futbin.com/19/squad/3990216

Dit is nu mijn huidige elftal. Tips om het te verbeteren? Heb nu 35K te besteden :)

• Vissert
huis-r schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:37:
@Vissert Ik heb niet helemaal teruggelezen, maar jij bent bezig met IconCraften? Zag het eea op Twitter voorbij komen maar heb me er nog niet helemaal in verdiept.

@Kju thanks voor die lijst, zal er vanmiddag eens mee aan de slag gaan.
Ik heb bijna mijn hele club er in gegooid :+ Het idee is als volgt:

Rare gold in de premium league SBCs -> 3 rare gold en 9 none rare
None rare gold in de upgrade SBC -> 2 rare gold

Alles boven de 82 bewaren en de rest recyclen in bovenstaande SBCs of in een "hogere" SBC. Ik heb behoorlijk wat hoge spelers er aan over gehouden en Rui costa, Tevez en Casillas voor niet heel veel gedaan. Als ik een IF voor de 2e keer packte dan ging deze in de world class SBC van een icon.

Verkeerd moment om nu kaarten in te kopen maar je kan je voorbereiden door bijvoorbeeld 100k aan rare gold te kopen.
Pagina: 1 ... 116 ... 128 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True