• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Xamsix schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 23:39:
Op de valreep nog gepromoveerd naar Divisie 3, dus morgen mag ik daar de rank 1 rewards van pakken. Had gelukkig wat tijd over om te spelen deze week :)
Volgens mij werkt het niet zo.
Als je afgelopen donderdag in div 4 zat, dan krijg je nu rewards uit div 4.
Wel een goede promo trouwens! :)

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Jekke schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 00:02:
[...]

Volgens mij werkt het niet zo.
Als je afgelopen donderdag in div 4 zat, dan krijg je nu rewards uit div 4.
Wel een goede promo trouwens! :)
Ow meen je dat? Dat is vervelend, ik nog zo blij dat ik de 3e divisie haalde :(

PSN/Steam: Xamsix

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

Xamsix schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 00:06:
[...]

Ow meen je dat? Dat is vervelend, ik nog zo blij dat ik de 3e divisie haalde :(
Morgen niet, maar volgende week wel div 3 rewards!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Xamsix
Schuimpje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 00:13:
[...]

Morgen niet, maar volgende week wel div 3 rewards!
Haha dat is idd fijn, maar hoopte ivm TOTY op betere packs deze week. Niet dat die ooit in Rivals rewards gaan zitten haha

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
Schuimpje schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:33:
[...]

ik zit zelf ook in rank 6-5 te schommelen. Als je ongeveer rond de 19-20k punten gaat zitten zit je altijd goed!
Zal mij benieuwen, gisteren nog een paar Rival wedstrijden gedaan (o.a. om de swap speler binnen te slepen). 6 wedstrijden met resultaat 4 winst 1 gelijk en 1 verlies, niet slecht. Op 19.050 punten terecht gekomen, zal wel weer nèt niet genoeg zijn. Ik zie het vanavond wel.

Wat doen jullie? Coins, tradeable of untradeable? Ik merk dat mijn untradeable spelers beginnen op te raken dus dat lijkt wel een interessante optie.
Ik heb deze week gelukkig ook weer G3 WL rewards die op me liggen te wachten :)

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
10 EPL upgrade packs gedaan.

2x Aguero UT
2x Allison UT

Beide moeten quick sellen.
wat is de kans daar op, wat een onzin :p

[ Voor 11% gewijzigd door xavento op 10-01-2019 08:30 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

DeeleNL schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:24:
[...]

Zal mij benieuwen, gisteren nog een paar Rival wedstrijden gedaan (o.a. om de swap speler binnen te slepen). 6 wedstrijden met resultaat 4 winst 1 gelijk en 1 verlies, niet slecht. Op 19.050 punten terecht gekomen, zal wel weer nèt niet genoeg zijn. Ik zie het vanavond wel.

Wat doen jullie? Coins, tradeable of untradeable? Ik merk dat mijn untradeable spelers beginnen op te raken dus dat lijkt wel een interessante optie.
Ik heb deze week gelukkig ook weer G3 WL rewards die op me liggen te wachten :)
Ikzelf ben net voor de coins gegaan omdat ik voor een specifieke speler aan 't sparen ben. Maar aangezien je dit weekend nog de upgrade sbc's hebt zou ik zeker voor de untradable packs gaan!

• DeeleNL
xavento schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:27:
10 EPL upgrade packs gedaan.

2x Aguero UT
2x Allison UT

wat is de kans daar op, wat een onzin :p
Wilde net vragen of er iemand wat gepackt heeft uit de (premium) upgrade sbc's, lekker hoor!
Schuimpje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:28:
[...]

Ikzelf ben net voor de coins gegaan omdat ik voor een specifieke speler aan 't sparen ben. Maar aangezien je dit weekend nog de upgrade sbc's hebt zou ik zeker voor de untradable packs gaan!
Er zijn 11 rare gold players voor de Premium League Upgrade SBC's benodigd. Kan wel eens een goede zet zijn, om die een aantal te voltooien met de untradeable spelers uit de packs. Thanks voor de tip.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Shreddaaa schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 22:46:
[...]

Persoonlijk zou ik dan Fabinho UCL ipv De Bruyne doen en De Gea ipv Alisson. En dan Pogba op 10 ipv De Bruyne.
Wordt het dan niet te verdedigend? Ik switch ingame naar 4231/433-4 maar heb dan op het middenveld fabinho ucl,pogba,kante..
Razz89 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 22:44:
Wat vinden jullie hiervan?
Graag jullie mening..
Wil dit gaan halen voor de komende wl die ik speel(volgende week, deze week geen tijd).

https://www.futbin.com/19/squad/3931959
Nog meer mensen die hun mening hier over los willen laten ala het ingame geswitch wordt naar 4231 - 433-4

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-01 15:56
Wie is deze "bug" wel eens opgevallen :*)
  • Soms als er iets "speciaals" gebeurd, dan zie je de kaart van een desbetreffende speler in de linkerbovenhoek van je scherm. Bijvoorbeeld z'n zoveelste wedstrijd, ofzo.
  • Als die een speciale kaart is en deze komt in beeld (bijvoorbeeld een TOTW kaart), dan zie je die ook zo afgebeeld.....
  • ...maar als die kaart dan weer uit beeld verschijnt, dan zie je die als gewone gouden kaart voor een seconde.
Boeit niks, valt me alleen elke keer op 8)

PSN: Maichel

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Ik word helemaal moe van het feit dat ieder team met die Gabriel Jesus speelt. Lekker creatief... altijd maar bpl..... #divisie8
Maichel schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:55:
Wie is deze "bug" wel eens opgevallen :*)
  • Soms als er iets "speciaals" gebeurd, dan zie je de kaart van een desbetreffende speler in de linkerbovenhoek van je scherm. Bijvoorbeeld z'n zoveelste wedstrijd, ofzo.
  • Als die een speciale kaart is en deze komt in beeld (bijvoorbeeld een TOTW kaart), dan zie je die ook zo afgebeeld.....
  • ...maar als die kaart dan weer uit beeld verschijnt, dan zie je die als gewone gouden kaart voor een seconde.
Boeit niks, valt me alleen elke keer op 8)
Klopt, dit heb ik ook wel eens gezien. De special card schuif als het ware naar boven, en dan zie je de gouden kaart eronder.
WL geclaimd. Waardeloze TOTW, maar had uit mijn 2 keuzes Willian Jose (85) en Fernandinho (gekozen boven arthur). Op zich wel een erg goed resultaat gezien de beschikbare spelers.

Alle packs nu bewaren voor als alle TOTY in packs zitten :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Fraaank schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:03:
[...]

Klopt, dit heb ik ook wel eens gezien. De special card schuif als het ware naar boven, en dan zie je de gouden kaart eronder.
De bug is me niet opgevallen, maar dat het hele scherm mag wat mij betreft weg.

WL: Sakho en Lindeloff als player picks :X, Naingoninja als beste speler maar die had ik gister ook al gepacked.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Maichel
  • Laatst online: 13-01 15:56
Fraaank schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:03:
[...]

Ja, precies dat ja :)

Boeit ook geen fuck, maar valt me nu elke keer op :)

PSN: Maichel

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik ben de laatste tijd wat bezig geweest met een aantal icons uit te proberen met wisselende resultaten.

- Met Butragueno (87) kon ik totaal niet overweg. Heeft ook te maken met de spelers die naast en om hem heen stonden (o.a. Flashback Tevez). Hij werd constant van de bal gelopen en de snelheid die hij heeft kon ik niet benutten. Deze icon heb ik snel weer verkocht.
- Raul (88) heb ik ook geprobeerd als spits. Hij was het ook net niet. Redelijk sterk aan de bal, goede kopper, maar eigenlijk de hele wedstrijd onzichtbaar. Ook weer verkocht.
- Larsson (Prime - op aanraden van een mede-Tweaker). Heel erg tevreden over! Schieten, koppen, snelheid. Hij heeft alles, alleen niet heel sterk aan de bal. Ik heb hem toch weer verkocht, omdat ik meerdere posities wilde versterken.
- Seedorf (85). Ik speelde hem tot gisteren op de CM positie. Hij rent werkelijk waar overal (high-high work rate), is snel, heeft een mega goede pass, maar ik kon niet echt mijn stempel op de wedstrijd met hem drukken. Tot ik hem gisteren probeerde op CAM. Ik vind hem veel fijner dan Eriksen op die positie. Ik ga dit de komende tijd even goed testen en wellicht blijft hij hier staan.
- Campbell (Prime - SBC). Heel tevreden over. Zit overal tussen, goede kopper, mega sterk (zet spelers heel eenvoudig van de bal).
Bossie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:10:
[...]

De bug is me niet opgevallen, maar dat het hele scherm mag wat mij betreft weg.

WL: Sakho en Lindeloff als player picks :X, Naingoninja als beste speler maar die had ik gister ook al gepacked.
Vind sowieso dat er te veel troep in beeld staat tijdens de aftrap. Soms zie je gewoon niks, terwijl je wel de bal hebt met een speler.
Fraaank schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:13:
[...]

Vind sowieso dat er te veel troep in beeld staat tijdens de aftrap. Soms zie je gewoon niks, terwijl je wel de bal hebt met een speler.
Ik speel max-zoom/coop, dat scherm blokkeert simpelweg een groot deel van het veld :X
@Goelan Butre werkt bij mij prima als get-in-behind of juist als F9. Duels wint hij vaak wel zolang je zijn agility icm skillmoves maar gebruikt (veel vrije trappen/penalties als de tegenstander lomp is).

Raul is voor mij een goede spits, maar excelleert als CAM met als meevaller dat hij als CAM ook veel finesses mee pikt.

Beide spelers moeten constant bewaakt worden door de tegenstander, hoop ze binnenkort beide in mijn team te hebben :)

[ Voor 39% gewijzigd door Bossie op 10-01-2019 09:21 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Goelan
Hoe ervaren jullie de gameplay tijdens de weekend league trouwens?

Ik heb vorige week nog weekend league gedaan en ik had maar 1 potje waar ik iets van een soort lag ervoer. Daarentegen zijn mijn rival potjes vaak nog steeds heel stroperig (1 op de 3 a 4 denk ik wel)

Ook wil ik degene van de 3-5-2 opstelling (volgens mij door @sjakieman hier tijden geleden gepost) nog hartelijk bedanken. Dit is mijn standaard back-up opstelling geworden (voor mijn eerste team) als ik het niet voor elkaar krijg of als ik het gevoel krijg dat ik overlopen ga worden. Daarnaast speel ik er mee met m'n fitness team. De balans met deze opstelling is erg prettig!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
Razz89 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:52:
[...]

Wordt het dan niet te verdedigend? Ik switch ingame naar 4231/433-4 maar heb dan op het middenveld fabinho ucl,pogba,kante..

[...]

Nog meer mensen die hun mening hier over los willen laten ala het ingame geswitch wordt naar 4231 - 433-4
Ik zou ook eerder Pogba als CAM neerzetten met zijn H/L.

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12-2025
DeeleNL schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:35:
Er zijn 11 rare gold players voor de Premium League Upgrade SBC's benodigd. Kan wel eens een goede zet zijn, om die een aantal te voltooien met de untradeable spelers uit de packs. Thanks voor de tip.
Helemaal gelijk in. Ik heb hem voor serie a maar eens gedaan.... zowaar packluck! Alex Sandro als versterking ipv Kolarov.

• sjakieman
Goelan schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:21:
Hoe ervaren jullie de gameplay tijdens de weekend league trouwens?

Ik heb vorige week nog weekend league gedaan en ik had maar 1 potje waar ik iets van een soort lag ervoer. Daarentegen zijn mijn rival potjes vaak nog steeds heel stroperig (1 op de 3 a 4 denk ik wel)

Ook wil ik degene van de 3-5-2 opstelling (volgens mij door @sjakieman hier tijden geleden gepost) nog hartelijk bedanken. Dit is mijn standaard back-up opstelling geworden (voor mijn eerste team) als ik het niet voor elkaar krijg of als ik het gevoel krijg dat ik overlopen ga worden. Daarnaast speel ik er mee met m'n fitness team. De balans met deze opstelling is erg prettig!
Graag gedaan. ;)

Gameplay tijdens de WL is wisselend. Soms speel ik alleen 1 potje en als het niet lekker loopt probeer ik het later weer eens. Meestal na 10 uur 's avonds loopt het wel beter (en hoe later het wordt hoe beter). Het scheelt dat ik maar ongeveer 15 potjes hoef te spelen omdat ik het samen met mijn zoon doe. Hij is trouwens wat beter als je gameplay redelijk is maar nog niet maximaal terwijl ik meer win als het helemaal soepel loopt. Ik heb hier ook wel eens mensen gehoord die het 's nachts in het weekend weer te snel vonden gaan. Ligt dus ook maar net aan je speelstijl wat beter werkt.

• Goelan
Bossie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:15:
[...]

@Goelan Butre werkt bij mij prima als get-in-behind of juist als F9. Duels wint hij vaak wel zolang je zijn agility icm skillmoves maar gebruikt (veel vrije trappen/penalties als de tegenstander lomp is).

Raul is voor mij een goede spits, maar excelleert als CAM met als meevaller dat hij als CAM ook veel finesses mee pikt.

Beide spelers moeten constant bewaakt worden door de tegenstander, hoop ze binnenkort beide in mijn team te hebben :)
Ik heb Butra ook als get in behind gebruikt. Alleen kon ik hem niet uit de duels houden. Daardoor verloor hij veel duels en qua snelheid kon ik hem ook niet echt in positie krijgen. Voor mij werken 2 snelle spitsen naast elkaar niet. Nu heb ik Griezman weer naast Flashback Tevez gezet en dat werkt voor mij stukken beter.

Raul had ik, achteraf, eens op CAM moeten proberen.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:28
sjakieman schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:21:
[...]

Ik zou ook eerder Pogba als CAM neerzetten met zijn H/L.
Pogba vind ik juist geen CAM, veel te houterig en traag. Zijn schot is wel prima maar verder vind ik hem totaal geen CAM waardig materiaal.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Iemand op het forum die goed rendeert met Aguero? Ik krijg hem maar niet voor het doel. Altijd en alleen hij wordt vastgezet rond en in de 16. 20 matches, 22 assists, en maar 5 doelpunten. Ik doe iets fout!

Speel 433(4) met: Mane, Aguero, IF Rash - Fernandinho, Mahrez, Lerma - FM Aanholt, Dijk, Godin, FM Arias.

Niet te breed, drop back defensie. Balance attacking. Eventueel naar pressure on HT. Aguero stay forward, get in behind. Mahrez stay forward, egde box crosses. Wingers in box voor crosses.

Aguero krijgt ze er niet in, het zijn of assist of rebound goals voor Mane of Rash. Finesses met Mahrez.

Voorheen speelde ik met Mertens, zo verschillend zijn ze toch niet?

• xavento
bbblije schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:47:
Iemand op het forum die goed rendeert met Aguero? Ik krijg hem maar niet voor het doel. Altijd en alleen hij wordt vastgezet rond en in de 16. 20 matches, 22 assists, en maar 5 doelpunten. Ik doe iets fout!

Speel 433(4) met: Mane, Aguero, IF Rash - Fernandinho, Mahrez, Lerma - FM Aanholt, Dijk, Godin, FM Arias.

Niet te breed, drop back defensie. Balance attacking. Eventueel naar pressure on HT. Aguero stay forward, get in behind. Mahrez stay forward, egde box crosses. Wingers in box voor crosses.

Aguero krijgt ze er niet in, het zijn of assist of rebound goals voor Mane of Rash. Finesses met Mahrez.

Voorheen speelde ik met Mertens, zo verschillend zijn ze toch niet?
Probeer aguero is op mixed attack ipv get in behind.

Daarnaast 22 assists in 20 wedstrijden betekend dat hij elke wedstrijd belangrijk is geweest, niet elke speler hoeft er 5 per wedstrijd in te jagen. Ik scoor veel meer met mijn 3 CAMS dan met mijn ST.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Rival rewards waren matig, Jonas 84 kwam eruit als beste. Wl rewards begonnen ook erg crap maar het laatste pack gaf een heerlijke walkout in de vorm van el pistolero :D en daarachter had navas zich ook nog verstopt....

Lekker!

• sjakieman
Korkss schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:47:
[...]

Pogba vind ik juist geen CAM, veel te houterig en traag. Zijn schot is wel prima maar verder vind ik hem totaal geen CAM waardig materiaal.
Ik heb nog niet met een PL team gespeeld en dus ook niet met Pogba, dit is meer wat ik denk als ik naar zijn stats en workrate kijk. Wel heb ik met Talisca IF gespeeld als CAM en die deed dat erg goed, het is wel lekker als je een wat langere CAM hebt als aanspeelpunt met wat snellere beweeglijkere spelers eromheen. Maar speel je met Pogba als CDM dan? Zijn def stats zijn nou niet echt bijzonder...

• ErnstMid

ErnstMid

sjakieman schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:53:
[...]

Ik heb nog niet met een PL team gespeeld en dus ook niet met Pogba, dit is meer wat ik denk als ik naar zijn stats en workrate kijk. Wel heb ik met Talisca IF gespeeld als CAM en die deed dat erg goed, het is wel lekker als je een wat langere CAM hebt als aanspeelpunt met wat snellere beweeglijkere spelers eromheen. Maar speel je met Pogba als CDM dan? Zijn def stats zijn nou niet echt bijzonder...
Ik speel met poggy als cm in een 433-4 of als cdm in een 4231. Z'n Def stats zijn idd niet fantastisch maar daar staat kante wel voor. Pogba zit voor mijn gevoel wel overal tussen en kan een kopduel winnen. Vooral het feit dat ie groot en sterk is vind ik wel fijn, staan toch vrij veel kleinere spelers om hem heen.

Edit: stats zeggen trouwens ook niet altijd alles. Sommige spelers voelen veel fijner, maar dat zal ook persoonlijk zijn :) als ik nu iemand zou moeten vervangen zou het denk ik wel pogba zijn maar dan alleen voor een icon.

[ Voor 11% gewijzigd door ErnstMid op 10-01-2019 09:59 ]

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-01 11:03
Nou heb gisteren Navas op doel geprobeerd maar ben er nog niet uit of het een blijvertje is.
Wel een aantal goede reddingen maar stormde ook een paar keer uit zichzelf het doel uit waardoor er 1 keer een terugspeelbal gewoon langs hem heen ging het doel in :(

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:34
Valt me echt op dat ik sinds een week of twee echt heel bizarre teams tegen krijg in divisie 6 van rivals........

Gister ook weer een team met courtious, campbell, ramos, marcello en zanetti als verdediging, daarvoor pogba, kdb, kante en als klapper potm hazard , potm aubo en potm lucas......

Vind niveau ook ineens veel hoger laatste week in divisie 6, iemand hier ook ervaring mee ?

• triple20
  • Registratie: April 2014
Traeces schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:06:
Valt me echt op dat ik sinds een week of twee echt heel bizarre teams tegen krijg in divisie 6 van rivals........

Gister ook weer een team met courtious, campbell, ramos, marcello en zanetti als verdediging, daarvoor pogba, kdb, kante en als klapper potm hazard , potm aubo en potm lucas......

Vind niveau ook ineens veel hoger laatste week in divisie 6, iemand hier ook ervaring mee ?
Een goed team zegt helemaal niets. Ik speelde gisteren tegen een team met 7 icons. Stond na 15 minuten al 3-0 voor en hij ging weg. Ik speel zelf ook maar divisie 5.

• ErnstMid

ErnstMid

Misschien zijn ze allemaal weggelopen uit div 5? heb deze week niet heel veel gespeeld maar wel ineens vrij makkelijk de potten gewonnen, hoop volgende week door te kunnen stoten naar div 4 :) Maar moet nu die laatste 100 punten klimmen naar 1600 dus dat zal wel een stukje pittiger worden.

die voorhoede kan ik ook niet meer zien trouwens... mijn hemel wat kom ik die vaak tegen. Ik mag zelf trouwens ook niet klagen over mn team in div 5 8)7

• Miggell

Speel zelf ook Div6 en gisteravond nog een aantal potjes gespeeld maar viel mij niet tegen.
Heb er van de 5 4 gewonnen en allemaal tegen vrij standaard bpl teams zonder icons.

2 weken terug kwam ik wel ineens een full icon team tegen maar die speelde ik dan ook met 3-0 van de mat.
Kwestie van teveel geld denk ik ;)

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:15
ErnstMid schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:10:
[...]

Misschien zijn ze allemaal weggelopen uit div 5? heb deze week niet heel veel gespeeld maar wel ineens vrij makkelijk de potten gewonnen, hoop volgende week door te kunnen stoten naar div 4 :) Maar moet nu die laatste 100 punten klimmen naar 1600 dus dat zal wel een stukje pittiger worden.

die voorhoede kan ik ook niet meer zien trouwens... mijn hemel wat kom ik die vaak tegen. Ik mag zelf trouwens ook niet klagen over mn team in div 5 8)7
Zo ja, gisteren duwde POTM Lucas mijn Virgil van Dijk weg ;w

In dit tempo ga ik ook naar divisie 6.... wat een slechte wedstrijden speel ik zeg.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:14
Sinds ik weer good old 41212(2) ben gaan spelen gaat het erg goed. Ook hier 1500+ in rivals nu, zat eerst tussen de 1300 en 1400 steeds. Op een of andere manier haal ik met 41212(2) toch ieder jaar het meeste rendement.

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:14:
Sinds ik weer good old 41212(2) ben gaan spelen gaat het erg goed. Ook hier 1500+ in rivals nu, zat eerst tussen de 1300 en 1400 steeds. Op een of andere manier haal ik met 41212(2) toch ieder jaar het meeste rendement.
Dit herken ik zeker! Ik heb al veel verschillende formaties gespeeld, maar kom telkens weer terug bij 41212(2). Vandaag update gedaan aan m'n team: https://www.futbin.com/19/squad/3944144 Suarez en Griezmann er bij gehaald.

Nu weer sparen voor nieuwe middenvelders + voor Ramos. Vooral Rakitic heb ik het een beetje mee gehad! Welke LaLiga middenvelders raden jullie aan?

• triple20
  • Registratie: April 2014
Nachtapotheker schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:14:
Ik speel het hele jaar al 4231 en 4321 maar met name met de 4231 creëer ik zo weinig. Sinds 3 dagen ook weer overgestapt op 41212(2) en creëer veel meer en win ook meer.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Eindelijk eens mazzel met de playerpicks. Fernandinho. Is dat een beetje een ok speler?
Ik wil misschien mijn seria a omgooien.

• Miggell
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:17:
[...]

Dit herken ik zeker! Ik heb al veel verschillende formaties gespeeld, maar kom telkens weer terug bij 41212(2). Vandaag update gedaan aan m'n team: https://www.futbin.com/19/squad/3944144 Suarez en Griezmann er bij gehaald.

Nu weer sparen voor nieuwe middenvelders + voor Ramos. Vooral Rakitic heb ik het een beetje mee gehad! Welke LaLiga middenvelders raden jullie aan?
Speel zelf ook met een LaLiga team en heb nu middenvelders als vidal, kondogbia en isco.
Rakitic heb ik zelf al verkocht, die bracht eigenlijk 0 meerwaarde in mijn team.

Ramos ook zeker een aanrader.
Packte hem helemaal direct in het begin van Fifa19 al en nog steeds de onbetwiste leider achterin.

• sjakieman
DeBers schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:25:
Eindelijk eens mazzel met de playerpicks. Fernandinho. Is dat een beetje een ok speler?
Ik wil misschien mijn seria a omgooien.
Zou ik niet doen: https://www.futbin.com/19/compare/17586/1329

Fernandinho was al nooit een bijzondere speler, heeft eigenlijk niets echt bijzonders. Geen lengte, geen snelheid, weinig stamina en voor de rest overal redelijk. De gewone versie heeft maar 460 base stats, dat is net zo veel als veel spelers voor discard value in Serie A (Allan, Kessie, Parolo enz). De IF is maar een minimale upgrade.

[ Voor 35% gewijzigd door sjakieman op 10-01-2019 10:39 ]

Verwijderd

Miggell schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:29:
[...]

Speel zelf ook met een LaLiga team en heb nu middenvelders als vidal, kondogbia en isco.
Rakitic heb ik zelf al verkocht, die bracht eigenlijk 0 meerwaarde in mijn team.

Ramos ook zeker een aanrader.
Packte hem helemaal direct in het begin van Fifa19 al en nog steeds de onbetwiste leider achterin.
Hoe ziet jouw team er verder uit?

• Miggell
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:39:
[...]

Hoe ziet jouw team er verder uit?
Navas
Semedo - Nacho CL - Ramos - Marcelo
Kondogbia - Vidal
Coutinho - Isco - Dembele
Benzema

Staan nog wel wat upgrades op de planning als de prijzen komend weekend nog dalen.

• Xamsix
Bwoah praktisch niks uit de WL en Rivals rewards, is toch altijd wel een teleurstelling na alle moeite. Gelukkig heb ik al een team waar ik wel erg tevreden mee ben. Dit weekend wel ingeschreven voor WL, maar kan alleen zondag spelen, dat wordt dus nooit een hoge ranking helaas.

• Korkss
  • Laatst online: 21:28
sjakieman schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:53:
[...]

Heb hem alleen in de eerste weken van fifa gebruikt, heel even op CAM en verder op CM. Op CM komt hij echt veel beter tot zijn recht vind ik. Speel nu al weken een opstelling zonder uberhaupt een CAM, bevalt me prima ;)

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
sjakieman schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:30:
[...]

Zou ik niet doen: https://www.futbin.com/19/compare/17586/1329

Fernandinho was al nooit een bijzondere speler, heeft eigenlijk niets echt bijzonders. Geen lengte, geen snelheid, weinig stamina en voor de rest overal redelijk. De gewone versie heeft maar 460 base stats, dat is net zo veel als veel spelers voor discard value in Serie A (Allan, Kessie, Parolo enz). De IF is maar een minimale upgrade.
Helaas... SBC materiaal dan.

• sjakieman
Korkss schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:41:
[...]

Heb hem alleen in de eerste weken van fifa gebruikt, heel even op CAM en verder op CM. Op CM komt hij echt veel beter tot zijn recht vind ik. Speel nu al weken een opstelling zonder uberhaupt een CAM, bevalt me prima ;)
Hangt ook van de opstelling af natuurlijk. Ik speel zelf 352 en af en toe 4231. Daarin zou hij veel eerder de CAM zijn. Maar als ik een 41212, 4321 of 442 zou spelen dan kan hij waarschijnlijk uitstekend als CM spelen.

• sjakieman
DeBers schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:49:
[...]

Helaas... SBC materiaal dan.
Tsja helaas... Al kan proberen nooit kwaad natuurlijk. Gebruik 'm eens als wissel dan weet je het helemaal zeker. Ik heb zelf nooit met hem gespeeld in Fifa 19, is puur gebaseerd op zijn stats.

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2025
Korkss schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:41:
[...]

Ik speel eigenlijk nooit met een CAM, kan daar totaal niet mee uit de voeten, heb het idee dat ze altijd mijn spits in de weg gaan lopen.

Speel eigenlijk echt Hollands, 433 (2). Heb ook wel eens 4321 geprobeerd, maar dan wordt het me toch te druk in het midden voorin.

Ik blijf het echter lasting vinden om tegen teams te spelen die enorm veel druk zetten, terwijl het volgens mij redelijk eenvoudig zou moeten zijn. Drie keer goed passen immers en je kunt zo doorlopen. (denk ik). Iemand een tip over welke opstelling daar dan goed voor zou zijn? Toch 4321?

PSN: Patrick_D

• sjakieman
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:55:
[...]

Ik speel eigenlijk nooit met een CAM, kan daar totaal niet mee uit de voeten, heb het idee dat ze altijd mijn spits in de weg gaan lopen.

Speel eigenlijk echt Hollands, 433 (2). Heb ook wel eens 4321 geprobeerd, maar dan wordt het me toch te druk in het midden voorin.

Ik blijf het echter lasting vinden om tegen teams te spelen die enorm veel druk zetten, terwijl het volgens mij redelijk eenvoudig zou moeten zijn. Drie keer goed passen immers en je kunt zo doorlopen. (denk ik). Iemand een tip over welke opstelling daar dan goed voor zou zijn? Toch 4321?
Ik vind 352 een ideale opstelling om onder de druk vandaan te komen. Ik bouw altijd van achteruit op en met 3 ipv met 4 achterin zou je denken dat je minder keuze hebt. Maar eigenlijk staan die 3 altijd goed als ik met de keeper wil passen of uitgooien. Met 4231 gaat het regelmatig mis maar met 352 eigenlijk niet. Als 1 van de CD's de bal heeft dan kan je ook altijd makkelijk door passen naar het middenveld waar altijd minstens 1 iemand vrij staat. Verder scheelt het ook dat ik met coop camera instelling speel, dan zie je sneller waar de vrije spelers staan.

Edit: Helaas voor jou heeft de 352 wel een CAM... Maar je hebt ook 2 wingers en 2 spitsen dus het speelt al heel anders dan de andere opstellingen met CAM's.

[ Voor 5% gewijzigd door sjakieman op 10-01-2019 12:04 ]

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
Ik speel op dit moment met dit team...
Iemand wat advies voor upgrades of betere keuzes?

https://www.futbin.com//19/squad/1596329

[ Voor 17% gewijzigd door RemkoDJ op 10-01-2019 12:04 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
RemkoDJ schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:03:
Ik speel op dit moment met dit team...
Iemand wat advies voor upgrades of betere keuzes?

https://www.futbin.com//19/squad/1596329
fabihno als CDM
of misschien firminho als CAM

Burp

• buurman3
Miggell schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:01:
Nou heb gisteren Navas op doel geprobeerd maar ben er nog niet uit of het een blijvertje is.
Wel een aantal goede reddingen maar stormde ook een paar keer uit zichzelf het doel uit waardoor er 1 keer een terugspeelbal gewoon langs hem heen ging het doel in :(
Heb je er een Muur opgezet? Dat uitlopen heb ik nooit zo ervaren, vreemde actie idd!

• Miggell
buurman3 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:15:
[...]

Heb je er een Muur opgezet? Dat uitlopen heb ik nooit zo ervaren, vreemde actie idd!
Jep heb er direct een muur kaart op gezet ;)
Maar ik geef hem nog een kans

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Miggell schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:16:
[...]

Ik volg even, best benieuwd hoe je Navas nog gaat vinden :p

• buurman3
Miggell schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:16:
[...]

Ga ik op mijn beurt Courtois eens testen :)

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
Wii4all schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:07:
[...]

fabihno als CDM
of misschien firminho als CAM
Is Fabinho zoveel beter dan Fernandinho? die m/m workrate schrok me af.
En Firmino ten opzichte van Sigurdsson had ik ook overwogen alleen ik vind dat perfecte long shot van Sigurdsson echt fijn... twijfel twijfel

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

RemkoDJ schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:18:
[...]

Is Fabinho zoveel beter dan Fernandinho? die m/m workrate schrok me af.
En Firmino ten opzichte van Sigurdsson had ik ook overwogen alleen ik vind dat perfecte long shot van Sigurdsson echt fijn... twijfel twijfel
Ik heb in mijn squad fabinho er if firminho zitten.
Firminho zijn long shot is ook insane, dat kan ik je garanderen!
En Fabinho stelt me nooit teleur staat altijd goed en verdedigend staat ie heel goed zijn mannetje! Die m/m zegt niks want hij kan daardoor de volle 90 minuten mee!

[ Voor 15% gewijzigd door Schuimpje op 10-01-2019 12:21 ]

• Miggell
Schuimpje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:17:
[...]

Ik volg even, best benieuwd hoe je Navas nog gaat vinden :p
Ik laat het weten
buurman3 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:17:
[...]

Ik ben benieuwd :)

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

buurman3 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:17:
[...]

Ik heb met courtois nou zo'n 250 wedstrijden gespeeld, onwijs fijne keeper!

Heb wel vanaf de eerste wedstrijd de glove chem op hem gezet.

• xavento
Schuimpje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:22:
[...]

Ik heb met courtois nou zo'n 250 wedstrijden gespeeld, onwijs fijne keeper!

Heb wel vanaf de eerste wedstrijd de glove chem op hem gezet.
Ik gebruik mijne gewoon met een basic kaart net zoals elke andere keeper. Door die glove zorg je ervoor dat hij minder reflexes heeft, lijkt me geen heel goed idee.

• Goelan
xavento schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:26:
[...]

Ik gebruik mijne gewoon met een basic kaart net zoals elke andere keeper. Door die glove zorg je ervoor dat hij minder reflexes heeft, lijkt me geen heel goed idee.
Thanks voor de tip. Compleet over het hoofd gezien bij Courtois. Ik heb hem ooit gekocht met een chem style, maar nu weer basis gegeven.

• ErnstMid

ErnstMid

Ik heb ook flink aantal potjes met courtois gespeeld en bevalt stukken beter dan navas :)

Kan ongeveer 700K. vrijmaken voor een Icon... iemand suggesties? Het liefst een vette middenvelder om Pogba te vervangen :) Of natuurlijk Seedorf of Rijkaard omdat die gewoon gaaf zijn.

• ronaldbaggio
  • Laatst online: 03-12-2025
Heeft iemand ervaring met Butra 90 rating.
ik heb hem nu een 20 wedstrijden geprobeerd. Er zijn momenten dat ik denk 'wow hoe krijgt hij die bal er in' Echter vind ik dat hij wel heel veel schoten op het houtwerk krijgt.

Speel ik met inform Lozana 85 lijkt het zoveel makkelijker te gaan. gewoon clinical afronden.
Herkennen mensen dit of zou het toeval kunnen zijn (geloof zelf niet in toeval :) )
triple20 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:20:
[...]

Ik speel het hele jaar al 4231 en 4321 maar met name met de 4231 creëer ik zo weinig. Sinds 3 dagen ook weer overgestapt op 41212(2) en creëer veel meer en win ook meer.
Zo gaat het voor mij ook ieder jaar, echter probeer ik vast te houden aan 352 aangezien ik dat de leukste formatie vind om te spelen terwijl 41212 vaak het meest effectief is (maar errug saai om te spelen).

@sjakieman Met 352 icm pressure kun je heel goed diagonaal switchen/diep sturen naar je wingers.
Vaak als je spitsen/cam in de omschakeling centraal de ruimtes in gaan gaat de tegenstander het centrum af dekken waardoor je LM/RM met een diagonale steekbal opeens kan doorlopen naar de box.

Met je CDMs heb je sowieso veel meer opties ivm andere formaties :)

[ Voor 26% gewijzigd door Bossie op 10-01-2019 12:55 ]

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-01 16:05
In die SBC voor een gegarandeerde 82+ player haal ik behoorlijk goede spelers. Vier keer gedaan: mahrez, Vidal, handanovic, Gomez. Ideaal voor de sbc's waar je een hoge rating nodig hebt

[ Voor 18% gewijzigd door Speculaes op 10-01-2019 13:03 ]

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Net höwedes op de kop getikt voor 350 :+
Dat snipen is voornamelijk geluk hebben hoor. Kan het prima doen als er even een minuutje stilte is op werk :D

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

[...]

Oke, nooit over nagedacht! Maar hoe zit dat dan precies? Zo'n chem style verhoogt toch alleen maar het een en ander? Hoe komt het dat zijn reflexes omlaag gaan?

Werkt dit zo ook bij bijvoorbeeld de shadow en hunter chem etc?

• AntraXxX
  • Laatst online: 22:14
ronaldbaggio schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:48:
Heeft iemand ervaring met Butra 90 rating.
ik heb hem nu een 20 wedstrijden geprobeerd. Er zijn momenten dat ik denk 'wow hoe krijgt hij die bal er in' Echter vind ik dat hij wel heel veel schoten op het houtwerk krijgt.

Speel ik met inform Lozana 85 lijkt het zoveel makkelijker te gaan. gewoon clinical afronden.
Herkennen mensen dit of zou het toeval kunnen zijn (geloof zelf niet in toeval :) )
Butra 90 is echt dé man bij mij. Loopt meer dan 1 op 1 bij mij na 300 wedstrijden met ook nog eens 100+ assists. Ik zou er nog even aan vasthouden :).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• DeeleNL
sjakieman schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:59:
[...]

Ik vind 352 een ideale opstelling om onder de druk vandaan te komen. Ik bouw altijd van achteruit op en met 3 ipv met 4 achterin zou je denken dat je minder keuze hebt. Maar eigenlijk staan die 3 altijd goed als ik met de keeper wil passen of uitgooien. Met 4231 gaat het regelmatig mis maar met 352 eigenlijk niet. Als 1 van de CD's de bal heeft dan kan je ook altijd makkelijk door passen naar het middenveld waar altijd minstens 1 iemand vrij staat. Verder scheelt het ook dat ik met coop camera instelling speel, dan zie je sneller waar de vrije spelers staan.

Edit: Helaas voor jou heeft de 352 wel een CAM... Maar je hebt ook 2 wingers en 2 spitsen dus het speelt al heel anders dan de andere opstellingen met CAM's.
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:55:
[...]

Voor mij werkt de 3-5-2 ook ideaal, in de zin dat je LM en RM dermate meeverdedigen dat ze vaak op lijn staan met de 3 CB's, als je GK de bal heeft staan ze tegen de middellijn aan waardoor je ze met de CB's gemakkelijk kunt bereiken. Voor mij de perfectie formatie om gemakkelijke driehoekjes te maken.

Daarnaast vind ik (natuurlijk ook afhankelijk van welke speler en de instructies) dat de CAM mijn spitsen niet hindert. Heb momenteel Dybala, die komt de bal ophalen tegen de middellijn, als ik daarmee richting de 16 weet te dribbelen is er 9 van de 10x wel een spits die de diepte in duikt.

• xavento
Schuimpje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:06:
[...]

Oke, nooit over nagedacht! Maar hoe zit dat dan precies? Zo'n chem style verhoogt toch alleen maar het een en ander? Hoe komt het dat zijn reflexes omlaag gaan?

Kijk zelf maar even op futbin en apply een basic kaart op de betreffende speler. Je ziet dat hij dan verschijnende statistieken upgrade. Wanneer jij een specifieke chem kaart toevoegd (glove bijvoorbeeld) zal hij niet alles meer upgraden. Hij zal dan alleen de specifieke delen upgraden van de toegevoegde kaart :)

Zo is het bijvoorbeeld bij TOTS kaarten ook niet per se verstandig om een hunter/shadow of whatever toe te voegen daar de basic kaart vaak al genoeg is.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Schuimpje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:06:
[...]

Dat komt omdat bij de basic alle eigenschappen met 1 streepje omhoog gaat. Bij sommige chem styles gaan 3 eigenschappen met 2 streepjes omhoog en bij sommige gaan 2 eigenschappen met 3 streepjes omhoog. In deze gevallen gaat de rest dan met 0 streepjes omhoog ;-)

• mrjobby
Heeft iemand enig idee wanneer de winter upgrades gedaan worden en hoe wordt er bekend welke spelers hier voor in aanmerking komen?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Zo heb ik er nog nooit over nagedacht, heel vaag eigenlijk haha. Dus bijvoorbeeld, ik heb momenteel op mijn IF Firminho een hunter kaartje zitten en bij mij ramos bijvoorbeeld een shadow kaartje. Is dat dan goed of?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
mrjobby schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:13:
Heeft iemand enig idee wanneer de winter upgrades gedaan worden en hoe wordt er bekend welke spelers hier voor in aanmerking komen?
februari pas volgens mij
Dan worden ook alle transfers doorgevoerd.

Burp

• xavento
Schuimpje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:14:
Zo heb ik er nog nooit over nagedacht, heel vaag eigenlijk haha. Dus bijvoorbeeld, ik heb momenteel op mijn IF Firminho een hunter kaartje zitten en bij mij ramos bijvoorbeeld een shadow kaartje. Is dat dan goed of?
Wat je zelf wilt en fijn vindt. Ik gebruik op Firmino een hawk kaart en op ramos een anchor zodat hij 99 jumping heeft.

Zo speel ik: https://www.easports.com/...fId=cnsYsmVPbc0j:FFA19XBO

4231 in game.

[ Voor 11% gewijzigd door xavento op 10-01-2019 13:21 ]

• mrjobby
Schuimpje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:14:
Er is niet echt een goed of fout. Het is meer wat jij fijn vindt om mee te spelen. Bijvoorbeeld sommige spelers die pace missen kan je net wat extra pace geven door een bepaalde chemistry card te gebruiken
DeeleNL schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:08:
[...]

[...]

Voor mij werkt de 3-5-2 ook ideaal, in de zin dat je LM en RM dermate meeverdedigen dat ze vaak op lijn staan met de 3 CB's, als je GK de bal heeft staan ze tegen de middellijn aan waardoor je ze met de CB's gemakkelijk kunt bereiken. Voor mij de perfectie formatie om gemakkelijke driehoekjes te maken.

Daarnaast vind ik (natuurlijk ook afhankelijk van welke speler en de instructies) dat de CAM mijn spitsen niet hindert. Heb momenteel Dybala, die komt de bal ophalen tegen de middellijn, als ik daarmee richting de 16 weet te dribbelen is er 9 van de 10x wel een spits die de diepte in duikt.
Dat is ook afhankelijk van de workrates van je CAM, Raul zakt redelijk ver in en haalt vaak de bal op bij mijn CDM's. Rivaldo (med/low), blijft vaak voorin hangen totdat hij aangespeelt word.

Poggy is ook leuk als CAM, je hem op "come back on defence" zetting waardoor hij verdedigend ook erg veel werk doet en vervolgens in de omschakeling meteen de bal heeft.

• buurman3
mrjobby schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:11:
[...]

Dat komt omdat bij de basic alle eigenschappen met 1 streepje omhoog gaat. Bij sommige chem styles gaan 3 eigenschappen met 2 streepjes omhoog en bij sommige gaan 2 eigenschappen met 3 streepjes omhoog. In deze gevallen gaat de rest dan met 0 streepjes omhoog ;-)
Logisch, je past de chemstyle aan daar waar het nodig is of je nog verder wilt uitbuiten. Alles +1 schiet niks op.

• DeeleNL
Bossie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:22:
[...]

Dat is ook afhankelijk van de workrates van je CAM, Raul zakt redelijk ver in en haalt vaak de bal op bij mijn CDM's. Rivaldo (med/low), blijft vaak voorin hangen totdat hij aangespeelt word.

Poggy is ook leuk als CAM, je hem op "come back on defence" zetting waardoor hij verdedigend ook erg veel werk doet en vervolgens in de omschakeling meteen de bal heeft.
Juist, dat is uiteraard ook onderdeel van 'welke speler' je als CAM pakt ;)
Leuk om mee te testen tijdens SB wedstrijden of zo, om te kijken hoe je spelers reageren op bepaalde instructies! Zo kan je gemakkelijk (zonder veel gevolgschade) je ideale instructies samenstellen.

• ronaldbaggio
  • Laatst online: 03-12-2025
AntraXxX schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:07:
[...]

Butra 90 is echt dé man bij mij. Loopt meer dan 1 op 1 bij mij na 300 wedstrijden met ook nog eens 100+ assists. Ik zou er nog even aan vasthouden :).
ik moet met hem wel wennen aan de kracht van het schot. Soms echt een slapschot en het volgende moment een streep.

Hij heeft nu bij mij het hunter chem style.

• Patrick_D_GTS
DeeleNL schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:08:
[...]

[...]

Dank voor de tips!

Ga dit denk ik eens een paar keer proberen, maar moet wel wat ombouwen dan. Ben wel heel benieuwd hoe dit verdedigend speelt
Selectie is nu echt op 433 (2) afgestemd. Ben echt fan van Felipe Anderson, die spelt heerlijk. Heb zijn gewone kaart. Maar eens puzzelen of ik die ook in 352 kwijt kan...

Edit met mijn huidige selectie zijn het dan zoiets worden (met Vardy op de plek van Firminho) https://www.futbin.com/19/squad/3951124

[ Voor 17% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 10-01-2019 13:55 ]

• Miggell
Iemand trouwens ervaring met baby Socrates?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

[...]

Om het toch nog even helder te krijgen. Heb even op futbin gekeken en met glove chem blijft zijn reflexes gewoon op 88 staan en zonder chem ook op 88, hoe komt het dat hij dan minder reflexes heeft? Omdat de rest wel omhoog gaat en hij dus een andere manier van keepen aanneemt of?

• xavento
Schuimpje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:52:
[...]

Om het toch nog even helder te krijgen. Heb even op futbin gekeken en met glove chem blijft zijn reflexes gewoon op 88 staan en zonder chem ook op 88, hoe komt het dat hij dan minder reflexes heeft? Omdat de rest wel omhoog gaat en hij dus een andere manier van keepen aanneemt of?
je moet wel de basic chem dan applyen hea. Zonder chem gaat geen enkel stat omhoog ;-)

• DeeleNL
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:49:
[...]

Dank voor de tips!

Ga dit denk ik eens een paar keer proberen, maar moet wel wat ombouwen dan. Ben wel heel benieuwd hoe dit verdedigend speelt
Selectie is nu echt op 433 (2) afgestemd. Ben echt fan van Felipe Anderson, die spelt heerlijk. Heb zijn gewone kaart. Maar eens puzzelen of ik die ook in 352 kwijt kan...
Die is zeker in te passen, kan prima op LM uit de voeten. Alleen zal hij dan (zoals mij ook verteld werd op dit forum) beduidend minder te vinden zijn in de buurt van de goal aangezien je daar al 2 spitsen hebt lopen!

• Patrick_D_GTS
DeeleNL schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:56:
[...]

Die is zeker in te passen, kan prima op LM uit de voeten. Alleen zal hij dan (zoals mij ook verteld werd op dit forum) beduidend minder te vinden zijn in de buurt van de goal aangezien je daar al 2 spitsen hebt lopen!
Tsja, daar in de buurt van de goal is hij juist heel fijn. Maak echt makkelijk goals met hem.

Zou haast overwegen om hem als 2e spits op te stellen

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

xavento schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:52:
[...]

je moet wel de basic chem dan applyen hea. Zonder chem gaat geen enkel stat omhoog ;-)
Omg, ik heb niks gezegd. Dit is wel ff een schaam momentje haha! Ik keek op futbin dus altijd naar kaarten zonder het welbekende voetbalschoentje als chem..

Weer wat geleerd :D

• sirkeith
  • Laatst online: 07-01 20:01
xavento schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:52:
[...]

Echt? Ik dacht dat spelers standaard de basic chem al hadden?

EDIT: laat maar, gaat alleen over futbin volgens mij, dat wist ik wel.

[ Voor 11% gewijzigd door sirkeith op 10-01-2019 14:16 ]

• DeeleNL
sirkeith schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:15:
[...]

Echt? Ik dacht dat spelers standaard de basic chem al hadden?

EDIT: laat maar, gaat alleen over futbin volgens mij, dat wist ik wel.
Ik denk dat hij bedoelt als je via Futbin een speler op zoekt!
Ik heb hier ook al die tijd overheen gekeken :X :+

Verwijderd

Ik heb Arnautovic kunnen kiezen als reward van de weekend league. Is dat wat als invaller? Past niet in mijn team..

Ook Navas gekregen, gebruik nu Oblak. Maar zou Navas even kunnen proberen en dan kan Varane er mooi voor.

En hopen op weer eens een leuke sbc. Heb een team met gemiddeld 85 beoordeling allemaal niet verhandelbaar
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:48:
En hopen op weer eens een leuke sbc. Heb een team met gemiddeld 85 beoordeling allemaal niet verhandelbaar
Ik hoop dat Fabrepass daadwerklijk Chelsea/Premier League verlaat en dat we vervolgens een FB/EooE SBC gaan krijgen.

Verwijderd

Zoiets inderdaad, voor mijzelf liever een andere speler ;)
Hij zal niet in mijn team passen want speel nu zo;

Oblak; Valencia, Gimenez, Umtiti, Alex Sandro; Kante, Koke/Kroos 91, Matuidi, De Bruyne; Griezmann en Dybala.

Upgrades waar ik zelf aan denk zijn; Varane, Pogba, Aguero

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-01 10:13
Bossie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:06:
[...]

Ik hoop dat Fabrepass daadwerklijk Chelsea/Premier League verlaat en dat we vervolgens een FB/EooE SBC gaan krijgen.
Wordt dan wel FB met zijn nieuwe team he, dus als je Ligue 1 team hebt zou dat leuk zijn.

• Passievrucht
  • Laatst online: 13-01 15:25

Passievrucht

swarma

Kreeg vandaag Kante en LLoris uit een BPL Prem Player pakje en BPL Prem pakje vanuit de SBC rewards.

Team beetje omgebouwd tbv Kante.

https://www.futbin.com/19/squad/3123359

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

Pompi schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:10:
[...]

Wordt dan wel FB met zijn nieuwe team he, dus als je Ligue 1 team hebt zou dat leuk zijn.
Hij komt dan in een team met (spaanse) icons en spaanse spelers, dat gaat wel goedkomen :)
In Fifa 17? heb ik zijn kaartje 4 maal ofzo moeten vervangen door steeds een nieuwe IF upgrade.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-01 10:13
Bossie schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:16:
[...]

Hij komt dan in een team met (spaanse) icons en spaanse spelers, dat gaat wel goedkomen :)
In Fifa 17? heb ik zijn kaartje 4 maal ofzo moeten vervangen door steeds een nieuwe IF upgrade.
Top, sommige mensen vergeten dat namelijk en had op reddit daar al een paar topics over gezien. Ik wacht nog steeds op een Robben FB voor mijn NL team

• sjakieman
Passievrucht schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:14:
Kreeg vandaag Kante en LLoris uit een BPL Prem Player pakje en BPL Prem pakje vanuit de SBC rewards.

Team beetje omgebouwd tbv Kante.

https://www.futbin.com/19/squad/3123359
Waarom niet 1-2 dagen gewacht? Dan had je de TOTY versie van Kante! ;)

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-12-2025
Investments voor deze week:
3x Seferovic 82 (10.25k)
8x Funes Mori 81 (10k)
6x Tomas Pina 81 (10.5k)
7x Eder Militao 81 (10.5k)

Benieuwd of het nog een klein beetje gaat stijgen... Duimen maar!

• Passievrucht
  • Laatst online: 13-01 15:25

Passievrucht

swarma

sjakieman schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:24:
[...]

Waarom niet 1-2 dagen gewacht? Dan had je de TOTY versie van Kante! ;)
Of misschien niets. Kwestie van geluk/pech hebben. Ben al blij met de Gold kaartje van Kante. Moest even wat extra inkomen hebben ivm aanschaf van Lewandoski dus had de WL rewards geopend en kon niet verder ivm dubbele speler(s). Dus dan maar pakketje pakken en opende gelijk het pakketje van de BPL maar 8). Bam, toen had ik Kante te pakken

Kreeg IF Fraser uit de WL Reward

Later nog maar doorgegaan en had in de 3 extra BPL pakjes die ik opende nog een extra IF Fraser gekregen, Kreeg ook een LLoris uit de BPL pakje.

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

Pagina: 1 ... 115 ... 200 Laatste