• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Niet mee gespeeld, maar met chem Muur heeft Navas 99 duiken en 99 reflex (uit mn hoofd)
DeBers schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:11:
[...]

Ik zit te twijfelen of ik SIF Donnaruma in het goal moet gaan zetten. Heb nu met Courtois een La lige, Conf en Serie A team. Grotendeels die laatste.

Door Donnaruma in het goal te zetten kan ik volledig op serie a focussen en wordt combineren met bijvoorbeeld een Tevez makkelijker.

Donnaruma heeft betere ingame stats dan Courtois, maar 86 rating. Iemand enige ervaring met Donnaruma? Daarnaast heeft hij twee mooie traits. Komt uit het goal bij voorzetten en stormt ook nog eens zijn goal uit. Hij is ook nog eens goedkoper.

Iemand die hem kan aanraden/afraden?
Toevallig had ik hetzelfde idee.
Ik heb zelf szczesny if 87.

Maar na wat inlezen en reviews hou ik het toch bij szczesny if.
Zet er wel een muur kaart op. Dan doet hij qua duiken weinig onder voor donnarumma.
Maar 1 op 1 schijnt szczesny beter te zijn.

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-05 11:05
Schuimpje schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:43:
[...]

Bereid om van opstelling te wisselen? En zijn er spelers die je eventueel kwijt wilt?
Ja sure! Alle opties staan open.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 16:09
DeBers schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:11:
[...]

Ik zit te twijfelen of ik SIF Donnaruma in het goal moet gaan zetten. Heb nu met Courtois een La lige, Conf en Serie A team. Grotendeels die laatste.

Door Donnaruma in het goal te zetten kan ik volledig op serie a focussen en wordt combineren met bijvoorbeeld een Tevez makkelijker.

Donnaruma heeft betere ingame stats dan Courtois, maar 86 rating. Iemand enige ervaring met Donnaruma? Daarnaast heeft hij twee mooie traits. Komt uit het goal bij voorzetten en stormt ook nog eens zijn goal uit. Hij is ook nog eens goedkoper.

Iemand die hem kan aanraden/afraden?
Gisteren mijn IF Szczesny verkocht voor 42k en SIF Donnarumma gekocht voor 30k, benieuwd wat deze goalie mij gaat brengen. Szc heeft zijn plussen maar toch ook zeker zijn minnen. 1 op 1 vind ik hem sterk, maar in de lucht wat minder zeker.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-03 14:57
DeeleNL schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:23:
[...]

Gisteren mijn IF Szczesny verkocht voor 42k en SIF Donnarumma gekocht voor 30k, benieuwd wat deze goalie mij gaat brengen. Szc heeft zijn plussen maar toch ook zeker zijn minnen. 1 op 1 vind ik hem sterk, maar in de lucht wat minder zeker.
Donna is wat langer inderdaad en springt hoger.. De Gea, die ik ook heb, heeft wel weer betere stats dan deze twee. En geeft mij de mogelijkheid om met van Dijk te spelen... Keuzes keuzes....

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
@Harribo @DeeleNL @DeBers

Ik ben zelf ook nog opzoek naar de juiste Seria A goalie, Handadovic heeft een hoge rating maar hoor of zie nooit iemand over hem. Ik hoor graag jullie bevindingen en uitkomsten ;-)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-05 20:03

hmr

Joster schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:16:
[...]

Ja hoho, die Depay IF, Wijnaldum IF en Firmino heb je van mij hè })
Ik had jou ook al credits gegeven voor mijn vorige formatie _/-\o_

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-05 13:01
buurman3 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:16:
[...]

Niet mee gespeeld, maar met chem Muur heeft Navas 99 duiken en 99 reflex (uit mn hoofd)
Staat inmiddels in m'n team, ga m vanavond proberen.

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-05 08:31

Schuimpje

Couch Warrior

Ik speel momenteel met dit team:
https://www.futbin.com//19/squad/3911406
Switch in game naar 4-2-3-1, upgrade mogelijkheden die ik eventueel heb is de keeper en voorin (salah,mane). Isco is untradable overigens.
Tips altijd welkom :)!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• DeeleNL
mrjobby schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:28:

Ik ben zelf ook nog opzoek naar de juiste Seria A goalie, Handadovic heeft een hoge rating maar hoor of zie nooit iemand over hem. Ik hoor graag jullie bevindingen en uitkomsten ;-)
Ik vond Szczesny IF een uitkomst t.o.v. Handanovic, die deed behoorlijk wat fout. Leuk zo'n hoge rating maar dit is voor mij het voorbeeld waarom een hoge rating niet perse beter hoeft te zijn :+

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05 13:16
Zo net Lewandowski weten te strikken. Had Werner in mijn Div Rivals team zitten, maar die had na 7 wedstrijden 0 doelpunten. 1 op 1 miste hij zoveel kansen.....

Overigens heb ik gisteren iemands controller kapot gemaakt:
YouTube: Engeltje

Sowieso raar dat mijn Cilessen niet de bal oppikt :')

[ Voor 9% gewijzigd door chengbondkwok op 09-01-2019 11:39 ]

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

chengbondkwok schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:32:
Zo net Lewandowski weten te strikken. Had Werner in mijn Div Rivals team zitten, maar die had na 7 wedstrijden 0 doelpunten. 1 op 1 miste hij zoveel kansen.....

Hahahaha de bekende rondje zo hard mogelijk indrukken dan gaat ie er zeker in methode! Lekker magneetje in die lat haha :p!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
mrjobby schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:28:

Ben zelf een aantal goalies uit de serie A aan het uitproberen.
Ben zelf Szczesny nu aan het testen. Heb verder nog Pepe Reina, Consigli en Sirigu. Donnarumma heb ik nog niet geprobeerd.
Vind het vrij lastig om echt een oordeel te geven, pepe en consigli vind ik allebei standaard, Sirigu en Szczesny zijn de doelmannen die vaak met katachtige reflexen wel een extra bal wegtikken.
Handanovic ook nog niet geprobeerd, deze noob heeft nog niet zoveel coins (hoe krijgen jullie in godsnaam zoveel :? )

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
DeeleNL schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:32:
[...]

Ik vond Szczesny IF een uitkomst t.o.v. Handanovic, die deed behoorlijk wat fout. Leuk zo'n hoge rating maar dit is voor mij het voorbeeld waarom een hoge rating niet perse beter hoeft te zijn :+
Deze staat bij mij op dit moment bovenaan het verlanglijstje. Lijkt me nu de beste keuze
Hassiebassie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:36:
[...]

Ben zelf Szczesny nu aan het testen. Heb verder nog Pepe Reina, Consigli en Sirigu. Donnarumma heb ik nog niet geprobeerd.
Vind het vrij lastig om echt een oordeel te geven, pepe en consigli vind ik allebei standaard, Sirigu en Szczesny zijn de doelmannen die vaak met katachtige reflexen wel een extra bal wegtikken.
Handanovic ook nog niet geprobeerd, deze noob heeft nog niet zoveel coins (hoe krijgen jullie in godsnaam zoveel :? )
Ik heb zelf Reina op dit moment en het is meer uitzondering dan regel dat die er wat uit houd ;-) En coins tja, Ik ben zelf geen goede trader (pak wel eens wat winst door investering maar geen monsterlijke bedragen). Ik eindig bijna wekelijks Rank 1 van div 5 en gold 3 in WL. Dat zijn al bijna 90.000 per week.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-03 14:43

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Hassiebassie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:36:
[...]

Handelen! :*) :*) En hoe meer geld je hebt hoe makkelijker het wordt om te handelen natuurlijk. Er staan in dit forum al enorm veel tips, en ook op youtube/reddit/google zijn veel tips te vinden. Deze fifia is het wel iets makkelijker om met alleen spelen ook meer coins te genereren; squad battles/rivals/WL.

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-05 12:30
Een tijdje Handanovic TOTGS gebruikt. Heeft hele goede reddingen maar ook veel knullige doelpunten tegen.

Ga nu voor de SIF Donnarumma kijken of dat wat is

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Zojuist de CSL er even doorheen gejast. Inmiddels heb ik voor aankomende vrijdag 66 pakketjes klaar staan om te openen. Daar komen de gold 3 and div5r2 rewards nog bij.

Niet dat ik heel erg veel verwacht maar als ik 200k er bij kan krijgen ben ik eigenlijk al wel tevreden.

Een TOTY of een icon er uit krijgen zou leuk zijn maar is natuurlijk niet realistisch, toch wou ik het proberen en heb ik de pakketjes opgespaard.
munten, scheelt weer in het voltooien van een icon SBC dit weekend.
Ik zit met smart te wachten op vrijdagavond als alle TOTY in packs zitten, we lighting rounds krijgen en ik mijn spelers bij elkaar kan snipen om de icon SBC te doen....
want @wildcardxl zal wel niet de enige zijn die zoveel packs heeft gespaard en ze in de verkoop gaat doen om 200k bij elkaar te krijgen :)

[ Voor 22% gewijzigd door bvbal79 op 09-01-2019 11:49 ]

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-05 21:35
bvbal79 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:47:
Ik zit met smart te wachten op vrijdagavond als alle TOTY in packs zitten, we lighting rounds krijgen en ik mijn spelers bij elkaar kan snipen om de icon SBC te doen....
want @wildcardxl zal wel niet de enige zijn die zoveel packs heeft gespaard en ze in de verkoop gaat doen om 200k bij elkaar te krijgen :)
Ja het worden weer mooie dagen om te investeren 8)

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
Wat zijn lightning rounds precies? En hoe haal je hier je voordeel uit?
RFRF schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:50:
[...]

Wat zijn lightning rounds precies? En hoe haal je hier je voordeel uit?
EA gooit premium packs voor een korte periode in de store (bv Ultimate packs voor 1 uur)
Gisteravond waren er 15000 packs...na 10 minuten waren ze allemaal op! reken na, 20 euro voor zo'n pack x 15000 de winst van EA in 10 minuten.

Daar zitten natuurlijk geen TOTY kaarten tussen. Dus alles gaat meestal in de verkoop. Dus 1 uur later is dan het juiste tijdstip om te gaan snipen, want er zijn dan zoveel kaarten op de markt, dat je ze voor veel goedkoper kunt kopen.

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik wacht met verkopen denk ik, munten niet direct nodig ;)

Wanneer ik zeker weet dat ik CR7 kan kopen en een degelijk team er om heen kan krijgen dan ga ik verkopen.

Stel CR7 zakt maar 10% en mijn overige spelers een hogere percentage dan heeft het voor mij geen zin om alles te verkopen, dan koop ik CR7 wel voor een hogere prijs maar ben ik per saldo beter uit omdat ik meer voor mijn andere spelers krijg.

Ideaal zou een CR7/Dybala/Matuidi driehoek zijn.
wildcardxl schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:52:
[...]

Ik wacht met verkopen denk ik, munten niet direct nodig ;)

Wanneer ik zeker weet dat ik CR7 kan kopen en een degelijk team er om heen kan krijgen dan ga ik verkopen.

Stel CR7 zakt maar 10% en mijn overige spelers een hogere percentage dan heeft het voor mij geen zin om alles te verkopen, dan koop ik CR7 wel voor een hogere prijs maar ben ik per saldo beter uit omdat ik meer voor mijn andere spelers krijg.

Ideaal zou een CR7/Dybala/Matuidi driehoek zijn.
Dan ben je een uitzondering denk i, want de meeste willen hun coins terugverdiend hebben en gaan elkaar undercutten, een mini market crash :) Vrijdag vanaf 7h is het moment dus om goedkoop in te kopen

Eigenlijk identiek aan rewards, maar nu nog meer gehyped door die TOTY kaarten. En EA heeft nu wel hele zieke TOTY kaarten op de markt gebracht. Kante kan zo naast Lukaku in de spits als false 9. Die schiet upgrade slaat nergens op.

[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 09-01-2019 11:55 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-05 23:11
hmr schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:30:
[...]

Ik had jou ook al credits gegeven voor mijn vorige formatie _/-\o_
Oh dat zou goed kunnen haha, heb ik daar overheen gelezen O-)

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-04 11:09
Schuimpje schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:32:
Ik speel momenteel met dit team:
https://www.futbin.com//19/squad/3911406
Switch in game naar 4-2-3-1, upgrade mogelijkheden die ik eventueel heb is de keeper en voorin (salah,mane). Isco is untradable overigens.
Tips altijd welkom :)!
Met die Brazilianen wat jij hebt zou je Neymar prima kunnen inpassen, (als je de coins hebt natuurlijk)

Verwijderd

Wat zijn jullie ervaringen met Suarez en Griezmann? Ik zit er aan te denken om beiden te halen. Suarez met IF Ben Yedder in de spits en Griezmann als CAM er achter.

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:48:
Wat zijn jullie ervaringen met Suarez en Griezmann? Ik zit er aan te denken om beiden te halen. Suarez met IF Ben Yedder in de spits en Griezmann als CAM er achter.
Ik heb met allebei goede ervaringen, zeker doen!

• Miggell
DjoCalvic schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:00:
[...]

Ik heb met allebei goede ervaringen, zeker doen!
Zo zit ik dus te denken an IF Suarez in de spits met IF Ben Yedder erachter

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Miggell schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:01:
[...]

Zou het andersom proeberen, Ben yedder heeft niet de beste stamina en suarez mist de snelheid in de spits (in my opinion)

• Miggell
Pieterw2 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:08:
[...]

Zou het andersom proeberen, Ben yedder heeft niet de beste stamina en suarez mist de snelheid in de spits (in my opinion)
Ah ok, ik speel persoonlijk liever met een iets fysiekere spits in mijn 4231(2)
Vandaar dat ik aan die combi zat te denken.
Plus dat ik afgelopen week meerdere malen zoek ben gespeeld door spelers met oa ben yedder op CAM.
Verwijderd schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:48:
Absoluut doen, heb zo vanaf het begin gespeeld. Nu Suarez en Griezmann zelfs een upgrade gegeven.

• Pieterw2
Miggell schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:10:
[...]

Plus dat ik afgelopen week meerdere malen zoek ben gespeeld door spelers met oa ben yedder op CAM.
Ah oke, ja snap ik ook wel inderdaad. In een 4231 is een fysieke spits erg prettig. Kan me wel herinneren dat suarez in FIFA 18 een erg veel gebruikte Cam was. Maarja gewoon proberen :)
Miggell schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:01:
[...]

Als je IF Ben Yedder niet mee laat verdedigen is zijn stamina geen probleem. IF Suarez vond ik maar een minimale upgrade tov zijn NIF vorm. Speel nu met zijn RTTF die is wel substantieel beter.

• ErnstMid

ErnstMid

Miggell schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:10:
[...]

Griezmann, Yedder, Suarez - Doen. _/-\o_ Je kunt altijd zelf een beetje uitvogelen welke speler op welke plek je het lekkerst vindt spelen. Yedder heeft alleen een matige stamina met hoge workrates dus die loopt zichzelf vrij snel kapot. Heb hem mede daarom in de voorhoede staan en niet op CAM. Soms switcht hij wel naar CAM maar krijgt altijd de instructie stay forward mee dan.

• Miggell
bvbal79 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:13:
[...]

Als je IF Ben Yedder niet mee laat verdedigen is zijn stamina geen probleem. IF Suarez vond ik maar een minimale upgrade tov zijn NIF vorm. Speel nu met zijn RTTF die is wel substantieel beter.
Dat redt ik kwa coins helaas niet ;)

• Miggell
ErnstMid schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:14:
[...]

Griezmann, Yedder, Suarez - Doen. _/-\o_ Je kunt altijd zelf een beetje uitvogelen welke speler op welke plek je het lekkerst vindt spelen. Yedder heeft alleen een matige stamina met hoge workrates dus die loopt zichzelf vrij snel kapot. Heb hem mede daarom in de voorhoede staan en niet op CAM. Soms switcht hij wel naar CAM maar krijgt altijd de instructie stay forward mee dan.
Ik ga er eens mee aan het testen.

• ErnstMid

ErnstMid

Miggell schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:18:
[...]

Have fun! Mijn man crush op Ben Yedder wordt alleen maar sterker :+ Ook voor Yedder geldt trouwens dat zn RTTF nog weer een hele stap beter is dan zn IF, maar ook vrij prijzig. Ik kijk echt uit naar Lazio - Sevilla, ben heel benieuwd wat dat allemaal gaat brengen.

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-05 20:16
chengbondkwok schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:32:

Sowieso raar dat mijn Cilessen niet de bal oppikt :')
Haha had zo maar een filmpje van mij kunnen zijn, ik heb elke wedstrijd wel dat ze zo'n kans missen.
Heb me maar een divisie laten zakken om die swap kaart binnen te halen, wat een ellende zeg.
Echt alles gaat mis, naast het waardeloze passen en afwerken stopt de keeper tegenwoordig alleen nog de ballen die toch al naast gaan zodat er weer een corner tegen komt :N
Meest vervelende vindt ik wel dat bij mij geen pass goed gaat en de tegenstander zijn verdediger staat achter mn spits en kan van daaruit passen, hoe kan dat? moeten ze niet eerst de bal af pakken of voor de spits komen?
Al met al weer blij dat die kaart binnen is dan kan fifa weer ff een paar dagen de kast in, de web app geeft meer voldoening :Y

• jerommeke96
Jack_Mojo schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:38:
Ik wil eigenlijk voor de munten gaan morgen (52k), maar de gokker komt weer in mij boven. Zeker in deze fase van fut lijkt mij het meest verstandigste om voor de munten te gaan. Maar ook toty...

Wat doen jullie?
Ik ga tegenwoordig voor de untradeble packs, toch altijd leuk het openen er van.
Heb een redelijk team, en kan er toch geen snars van dus een betere speler helpt me toch niet verder.
Vandaar de laatste tijd gewoon voor de packs zodat ik weer wat SBC's kan doen de komende week

• Pieterw2
https://www.futbin.com/19/squad/2831795

Ben eigenlijk op zoek naar een vervanger voor Lucas die als CAM kan spelen in een 41412 smal, iemand suggesties?

• seadogg
seadogg schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:40:
iemand tips voor mijn FUT TEAM? heb ongeveer 600K munten over en heb echt geen idee meer waar ik naartoe moet.
Heb mijn team even aangepast, iemand nog tips? Want ik kom er zelf niet uit.

https://www.futbin.com//19/squad/3910364

En hoe komt het dat online mijn chem op 90 staat en in fifa op 99?

• ErnstMid

ErnstMid

seadogg schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:34:
[...]

Je chem verschil komt door het feit dat spelers die 10 wedstrijden voor je spelen loyalty krijgen, een persoonlijke chem boost van 1. Spelers uit packs hebben dat meteen al.

Wat betreft je squad; wat zoek je? Heb je spelers waarover je ontevreden bent? Waar switch je heen ingame, of speel je met deze opstelling?

Je kunt namelijk heel wat kanten op :)
Miggell schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:17:
[...]

Dat redt ik kwa coins helaas niet ;)
Snap ik bedoelde meer dat je coins kan sparen door gewoon zijn NIF te nemen...

• Miggell
bvbal79 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:56:
[...]

Snap ik bedoelde meer dat je coins kan sparen door gewoon zijn NIF te nemen...
Snapte ik,
Thanks voor de tip

• DeBers
Miggell schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:18:
[...]

Je hebt ook drie wissels he ;-)
Ben Yedder in minuut 70 wisselen is geen schande. Een verse passer/longshotter kan je zelfs enorm veel opleveren tov vermoeide verdedigers en verdedigende middenvelders.

Edit: Zelf heb ik bijvoorbeeld Gomez Futmas op een dergelijke plek. Heb ik op vrij spel staan. Zit overal tussen en scoort veel. Dit houdt hij 60-70 minuten vol. Dan komt Mertens er in. En doet ongeveer hetzelfde.

[ Voor 23% gewijzigd door DeBers op 09-01-2019 14:26 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 20:01
seadogg schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:34:
[...]

Zo op het eerste gezicht:
Douglas Costa om CM plek zou ik heroverwegen. Ik snap het vanwege zijn chemlink.... maartoch.
Je voorhoede is vrij klein qua lengte.
Je zou kunnen gaan voor een grotere en sterkere spits (Icardi IF, Mandzukic IF, Cavani, etc.) Dan Dybala op de plek van Douglas Costa op het middenveld. Denk dat die daar beter tot zijn recht komt dan Costa.

wijze woorden

• seadogg
ErnstMid schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:38:
[...]

Je chem verschil komt door het feit dat spelers die 10 wedstrijden voor je spelen loyalty krijgen, een persoonlijke chem boost van 1. Spelers uit packs hebben dat meteen al.

Wat betreft je squad; wat zoek je? Heb je spelers waarover je ontevreden bent? Waar switch je heen ingame, of speel je met deze opstelling?

Je kunt namelijk heel wat kanten op :)
Dank voor de reactie, duidelijke zaak!
Ik heb geen spelers waar ik ontevreden over ben, speel, ik switch ingame vrijwel altijd naar 4-3-2-1 maar heb echt geen idee waar ik naartoe wil met mijn squad.
Valandil schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:33:
[...]

Zo op het eerste gezicht:
Douglas Costa om CM plek zou ik heroverwegen. Ik snap het vanwege zijn chemlink.... maartoch.
Je voorhoede is vrij klein qua lengte.
Je zou kunnen gaan voor een grotere en sterkere spits (Icardi IF, Mandzukic IF, Cavani, etc.) Dan Dybala op de plek van Douglas Costa op het middenveld. Denk dat die daar beter tot zijn recht komt dan Costa.
Ik ga eens kijken naar een spits. heb Mandzukic wel als normale kaart maar die heb ik nog nooit gebruikt. Zal even kijken of ik bijvoorbeeld een Icardi of Cavani kan kopen en dan uitkom met mijn chem.

• ErnstMid

ErnstMid

volgens mij kun je dit betalen als je de huidige spelers verkoopt:

https://www.futbin.com/19/squad/3916117

Moet je wel neymar inwisselen...

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 20:01
seadogg schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:37:
[...]

Dank voor de reactie, duidelijke zaak!
Ik heb geen spelers waar ik ontevreden over ben, speel, ik switch ingame vrijwel altijd naar 4-3-2-1 maar heb echt geen idee waar ik naartoe wil met mijn squad.

[...]

Ik ga eens kijken naar een spits. heb Mandzukic wel als normale kaart maar die heb ik nog nooit gebruikt. Zal even kijken of ik bijvoorbeeld een Icardi of Cavani kan kopen en dan uitkom met mijn chem.
Even wat puzzelen met zoveel mogelijk behoud van je huidige spelers:

https://www.futbin.com/custom-squad-builder/view/13319

Dan ingame switchen naar 4-2-4
Neymar op 10 krijgen is gewoon lastig. Misschien met een manager dat je hem op 7 of 8 krijgt. Of je het verschil gaat merken met chem 10 betwijfel ik.....

wijze woorden

ErnstMid schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:45:
volgens mij kun je dit betalen als je de huidige spelers verkoopt:

https://www.futbin.com/19/squad/3916117

Moet je wel neymar inwisselen...
Goed team, speel je echter alsnog wel 424

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:58:
[...]

Goed team, speel je echter alsnog wel 424
Klopt, zou zelf ingame schakelen naar de gewenste opstelling :)

• Hassiebassie
Ik heb me eindelijk een beetje ingelezen over coins verdienen, vandaag even in een paar minuten tijd toch uiteindelijk een slordige 2000 coins verdiend :)

Even een hele stomme vraag: Bij Squad building challenges, verdwijnen die spelers naderhand? Net dat ik straks spelers van mijn hoofdteam erin zet en dan opeens niet meer kan gebruiken :+

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-05 12:55
Niet echt een interessante TOTW, met een enkeling daar gelaten.

• DeeleNL
Hassiebassie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:10:
Ik heb me eindelijk een beetje ingelezen over coins verdienen, vandaag even in een paar minuten tijd toch uiteindelijk een slordige 2000 coins verdiend :)

Even een hele stomme vraag: Bij Squad building challenges, verdwijnen die spelers naderhand? Net dat ik straks spelers van mijn hoofdteam erin zet en dan opeens niet meer kan gebruiken :+
Die spelers die je daarmee inlevert, lever je ook letterlijk in. Die ben je dus kwijt.
Ik ken ook iemand die perongeluk zijn main team weggegeven heeft doordat hij niet wist hoe het werkte :+

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dwek7vqV4AANXUW.jpg

• Patrick_D_GTS
  • Laatst online: 17-02 10:41

PSN: Patrick_D

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Eriksen is helaas de enige waar ik blij mee zou zijn in dit TOTW 8)7

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Zou die asenjo een beetje een goed keepertje zijn?

• DeBers
Wat een dramatische TOTW inderdaad. Wanneer gaan die de packs in? Ik wil nog snel even die hazard CF packen? :p
Kan je ook TOTW spelers packen uit de league upgrade SBCs?

• Pieterw2
DeBers schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:22:
Wat een dramatische TOTW inderdaad. Wanneer gaan die de packs in? Ik wil nog snel even die hazard CF packen? :p
Kan je ook TOTW spelers packen uit de league upgrade SBCs?
Jazeker!

• buurman3
  • Laatst online: 30-10-2025
2000? Heb je 1 kaartje verkocht ofzo? ;)

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-02 20:31

• Pieterw2
Denk dat dat ook moet kunnen, zelf nog niet meegemaakt helaas.

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Schuimpje schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:20:
Zou die asenjo een beetje een goed keepertje zijn?
Ik gebruik zijn vorige IF die ik had in de playerpicks van de WL.
Ik vind hem prima. Degelijk en heeft bij mij nog geen gekke dingen gedaan.

• ErnstMid

ErnstMid

H_idde schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:20:
Mja, fernandinho kan ook nog wel...

Maar mijn player pick opties staan sowieso allemaal aan de rechterkant :P

• Pompi
ErnstMid schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:32:
[...]

Mja, fernandinho kan ook nog wel...

Maar mijn player pick opties staan sowieso allemaal aan de rechterkant :P
Wel lage pace, weet dus niet in hoeverre hij echt bruikbaar zou zijn.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-05 23:53
Pompi schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:33:
[...]

Wel lage pace, weet dus niet in hoeverre hij echt bruikbaar zou zijn.
Pace op je cdm of cm is niet erg belangrijk. Zolang je ze rustig en in positie blijf gebruiken.

• Pompi
stomley schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:35:
[...]

Pace op je cdm of cm is niet erg belangrijk. Zolang je ze rustig en in positie blijf gebruiken.
Kan, maar wel een stukje minder dan een Kante of Fabinho

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05 13:16
Die Eder Militao gaat geen discard IF worden. 80 pace CB en perfect link met RTTF Telles.

[ Voor 9% gewijzigd door chengbondkwok op 09-01-2019 16:41 ]

• Pieterw2
chengbondkwok schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:40:
Die Eder Militao gaat geen discard IF worden. 80 pace CB en perfect link met RTTF Telles.
Ziet eruit als een goede kaart, schaduw of anker en klaar.
H_idde schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:20:
Yep, heb een tijdje met zijn TOTGS gespeeld, vreemd genoeg hebben deze kaarten dezelfde rating.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Patrick_D_GTS

Ben dan toch benieuwd hoe....

zit zelf nu half uurtje Brons pack te doen. Is aardig, maar daar word je niet rijk van lijkt het.

Denk pakje of 20 gedaan en een keer of wat iemand van 1000 coins eruit gekregen. Speelt redelijk kiet lijkt het

Patrick_D_GTS schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:54:
[...]

zit zelf nu half uurtje Brons pack te doen. Is aardig, maar daar word je niet rijk van lijkt het.

Denk pakje of 20 gedaan en een keer of wat iemand van 1000 coins eruit gekregen. Speelt redelijk kiet lijkt het
Maar voor het feit dat je kiet draait, heb je als het goed is wel een zooi Squad Fitness kaarten die je kunt gebruiken.

• Hassiebassie
[...]

Beetje snipen, had er een stuk of 8 gehaald voor 400, verkocht voor 700-800. Paar keer doen en je hebt een paar coins....
Hey, iets is beter dan niets. :+

Welke SBC zijn trouwens om aan te raden. Heb nu pas de eerste 3 gedaan en heb een enorme waslijst gekregen. Zijn er dingen qua rewards waar je op moet letten voor goede SBC beloningen? :D

• ErnstMid

ErnstMid

Hassiebassie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:06:
[...]

Beetje snipen, had er een stuk of 8 gehaald voor 400, verkocht voor 700-800. Paar keer doen en je hebt een paar coins....

Welke SBC zijn trouwens om aan te raden. Heb nu pas de eerste 3 gedaan en heb een enorme waslijst gekregen. Zijn er dingen qua rewards waar je op moet letten voor goede SBC beloningen? :D
Wat heb je precies gehaald voor 400? BPM is bronzen packs halen van 400 p stuk en dan alles wat waarde heeft daaruit verkopen.

En voor waardevolle sbcs: KLIK -> link naar een spreadsheet gemaakt door een redditor die aangeeft welke sbcs de moeite waard zijn om te doen :)

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:22
Bossie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:52:
[...]

Yep, heb een tijdje met zijn TOTGS gespeeld, vreemd genoeg hebben deze kaarten dezelfde rating.
Helaas zakt van die totgs de prijs nu ontzettend had ik afgelopen weekend gekocht om winst mee te maken :( laatste tijd al paar keer van die fouten :p voorlopig maar even mee spelen hopen dat die komende weken weer stijgt

• Hassiebassie
ErnstMid schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:09:
[...]

Wat heb je precies gehaald voor 400? BPM is bronzen packs halen van 400 p stuk en dan alles wat waarde heeft daaruit verkopen.

En voor waardevolle sbcs: KLIK -> link naar een spreadsheet gemaakt door een redditor die aangeeft welke sbcs de moeite waard zijn om te doen :)
Ik snipe vooral gouden verdedigers (niet specifiek). Soms zit er zelfs iemand van 80 tussen :9

• Patrick_D_GTS
Hassiebassie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:06:
[...]

Dat krijg ik dus echt niet voor elkaar. Zodra ik op 'koop nu' klik blijken ze al verkocht te zijn

• mar101
  • Laatst online: 15-01 19:02
Iemand al tegen een team gespeeld met een TOTY speler erin?

Ik kwam in Rivals tegen een team te spelen met TOTY Kante, was echt alsof hij een cheat mode geactiveerd had. Zal ook gedeeltelijk met de persoonlijke instructies te maken hebben van Kante, maar hij was letterlijk overal op het veld te vinden, achterin onderschepte hij elke bal die maar enigszins in de buurt kwam, op het middenveld gaf hij perfecte steekballen op de spitsen en voorin krulde hij finesse shots in de bovenhoek alsof het R9 was. Hij leek ook 0 stamina problemen te hebben aan het eind van de wedstrijd.

Als ik veel van dit soort spelers tegen ga komen denk ik dat ik wel een beetje klaar ben met het spel, dan wordt het "Pay to Win" gehalte wel erg hoog in Fifa...

• stomley
  • Laatst online: 22-05 23:53
Pompi schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:37:
[...]

Kan, maar wel een stukje minder dan een Kante of Fabinho
Zijn acceleratie is sneller dan de meta fabinho. Dus dat stukje minder dan fabinho mag geschrapt worden :) kante true maar dat is ook wel de King van het middenveld.

• DeBers
Ik ga morgen maar eens voor de untradeable packs uit rivals en bewaar die tot het hele TOTY in de packs komt. Iemand anders die dit ook gaat doen?

• DeeleNL
Heerlijk is het om na 50 minuten 3-0 voor te komen tegen een team waar de volgende namen in de basis 11 staan: Courtois, Zanetti, Varane, Umtiti, Marcelo, Ballack, Kroos, Socrates, Matthäus, Tevez FB en Owen.

Spel gaat op pauze, en de verbinding met de tegenstander is verbroken :')

O wacht op de bank had hij o.a. nog Rivaldo, Kluivert, Keane en Auba :w
Prime Shevchenko SBC is nu beschikbaar, hopelijk komt Butragueno ook tijdens TOTY :)
edit: en een SBC voor een 93 rated David Silva

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 09-01-2019 19:12 ]

• ErnstMid

ErnstMid

DeeleNL schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 19:00:
Heerlijk is het om na 50 minuten 3-0 voor te komen tegen een team waar de volgende namen in de basis 11 staan: Courtois, Zanetti, Varane, Umtiti, Marcelo, Ballack, Kroos, Socrates, Matthäus, Tevez FB en Owen.

Spel gaat op pauze, en de verbinding met de tegenstander is verbroken :')

O wacht op de bank had hij o.a. nog Rivaldo, Kluivert, Keane en Auba :w
Haha dat vind ik ook de allermooiste potjes! Voelt zo lekker!
Heb nu belotti if gekocht, schijnt goed te zijn. Ben benieuwd.

Verder weet ik niet wat ik moet kopen voor mijn 400k coins dus ik wacht af.
Sbc's zijn coinsinks en untradeables staan mij zo enorm tegen. Untradable fb Tevez kostte mij gelukkig niet veel maar naderhand heb ik er weinig aan.
En de upgrades voor mijn huidige nifs in mijn serie a team zijn minimaal.

Untradable prime shevchenko kost een dikke 1m. Dat doe je dan toch niet? Kan je hem beter kopen lijkt mij? Raar hoor die sbc's

Ik wacht wel. Hoop ooit op een Icardi 90 :)

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 09-01-2019 20:17 ]

Harribo schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 20:13:
Ik wacht wel. Hoop ooit op een Icardi 90 :)
Is er al, staat alleen Crespo op het kaartje :)

Bossie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 20:23:
[...]

Is er al, staat alleen Crespo op het kaartje :)
welke moet ik dan hebben volgens jou?
is vast beetje duur ;)

• DeBers
Wow... Ik ben even helemaal klaar met rivals.. Ik moet tegen allemaal 2mil+ teams die er geen reet van kunnen met een enorm slechte verbinding. Na alle 0-0'tjes ben ik er wel klaar mee. Jullie ook last van zon slechte verbinding?

• jerommeke96
[...]

Wat ik ook altijd doe is van de Icon SBC de begin SBC doen, allemaal zeldzaam brons.
Erg goedkoop te doen met spelers uit een of andere 2e divisie
Dan krijg je een zilver spelers pakket, daar zit altijd wel iets tussen waardoor je winst maakt maar ook haal ik hier regelmatig een korte handel uit van een speler die ik uit dit pakket haal.
Vanavond bijvoorbeeld Fallmann, die zat in mn pakket en bij vergelijk viel me op dat hij goedkoop op te pikken viel (150) en voor 900 verkocht.... ff snel 10.000 verdiend
Geen TOTY speler kunnen pakken, maar wel Aguero, Kante en nog een paar 85+ :)
Alle bewaarde packs zijn inmiddels weg, maar heb Ramos weer teruggehaald en Kante blijft nog wel ff in het team.

@Harribo Crespo is niet voor niets idd
@DeBers 3 potjes gespeeld, 2/3 van waren ok, eentje had wel steeds delays (lurking, heavy-touch etc) maar geen frameskips etc zoals in WL.

DeBers schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 21:49:
Wow... Ik ben even helemaal klaar met rivals.. Ik moet tegen allemaal 2mil+ teams die er geen reet van kunnen met een enorm slechte verbinding. Na alle 0-0'tjes ben ik er wel klaar mee. Jullie ook last van zon slechte verbinding?
Ik heb wel het idee dat er iets is veranderd aan de tegenstanders. Wordt nu continu weggespeeld in div. 4, terwijl ik voorheen 1 op 1 liep zo'n beetje.

• DeBers
Fraaank schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 22:22:
[...]

Ik heb wel het idee dat er iets is veranderd aan de tegenstanders. Wordt nu continu weggespeeld in div. 4, terwijl ik voorheen 1 op 1 liep zo'n beetje.
Ik scoor gewoon niet meer. Ik speel grotendeels 0-0 omdat we allebei niet kunnen scoren.
@Bossie Crespo 87 is wel te doen, die van 91 niet nu. Crespo 87 ook een fijne?

Ik krijg alleen k goals tegen. Verdedigers die uitglijden en "toevallig" komt de bal dan weer bij een spits van de tegenstander. Of mijn keeper heeft die ene kans van de tegenstander niet of hij beukt hem naar een spits.

Ben nu meer aan het kijken hoe de tegenstander staat en hoe hij aanvalt en verdedigt. Vooral als ik bijv dreig weggetikt te worden in het middenveld, ga ik minder breed staan. Scheelt veel.

Moest tegen een speler met icons en messi en suarez. Je kon meteen zien dat hij er niets van kon.
Was zo weggetikt.
Snap ik niet, heb je zo'n team maar bij een doeltrap van mij bijv. staat hij gewoon stil en doet hij totaal niets. Ook bij vrije trappen heeft hij geen idee dat een bal naar een vrije man van mij kan. Dat soort dingen.

Speelde ook tegen Messi TOTY. Zéér snel en die ene kans die hij kreeg ging er uiteraard in.
Maar ook hier had de tegenstander geen idee dat Messi wel eens ondersteuning nodig zou hebben.

Keita Balde if en nu ook swap Lasagna doen het goed.
Ik dacht gebruik eens mijn swap Lasagna, want die verdraaide nif Werner scoort steeds tegen mij. Snelheid is blijkbaar wel belangrijk dan.

[ Voor 87% gewijzigd door Harribo op 09-01-2019 22:39 ]

Verwijderd

Wat vinden jullie hiervan?
Graag jullie mening..
Wil dit gaan halen voor de komende wl die ik speel(volgende week, deze week geen tijd).

https://www.futbin.com/19/squad/3931959

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-05 13:35
Verwijderd schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 22:44:
Wat vinden jullie hiervan?
Graag jullie mening..
Wil dit gaan halen voor de komende wl die ik speel(volgende week, deze week geen tijd).

https://www.futbin.com/19/squad/3931959
Persoonlijk zou ik dan Fabinho UCL ipv De Bruyne doen en De Gea ipv Alisson. En dan Pogba op 10 ipv De Bruyne.
DeBers schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 22:23:
[...]

Ik scoor gewoon niet meer. Ik speel grotendeels 0-0 omdat we allebei niet kunnen scoren.
Had 10 goals in mijn 3potjes, scoor het merendeel in de tweede helft nadat Tevez en POTM erin komen en de vermoeide verdedigers helemaal kapot lopen. Merendeel van de goals komen van buitenspelers die naar binnenkomen en dan de spits bedienen of one-touch finesses :+

Mijn probleem is wel dat ik al twee avonden in elk potje na 5 minuten met 1-0 achtersta.

• DeeleNL
Harribo schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 22:32:
@Bossie Crespo 87 is wel te doen, die van 91 niet nu. Crespo 87 ook een fijne?

Ik krijg alleen k goals tegen. Verdedigers die uitglijden en "toevallig" komt de bal dan weer bij een spits van de tegenstander. Of mijn keeper heeft die ene kans van de tegenstander niet of hij beukt hem naar een spits.

Ben nu meer aan het kijken hoe de tegenstander staat en hoe hij aanvalt en verdedigt. Vooral als ik bijv dreig weggetikt te worden in het middenveld, ga ik minder breed staan. Scheelt veel.

Moest tegen een speler met icons en messi en suarez. Je kon meteen zien dat hij er niets van kon.
Was zo weggetikt.
Snap ik niet, heb je zo'n team maar bij een doeltrap van mij bijv. staat hij gewoon stil en doet hij totaal niets. Ook bij vrije trappen heeft hij geen idee dat een bal naar een vrije man van mij kan. Dat soort dingen.

Speelde ook tegen Messi TOTY. Zéér snel en die ene kans die hij kreeg ging er uiteraard in.
Maar ook hier had de tegenstander geen idee dat Messi wel eens ondersteuning nodig zou hebben.

Keita Balde if en nu ook swap Lasagna doen het goed.
Ik dacht gebruik eens mijn swap Lasagna, want die verdraaide nif Werner scoort steeds tegen mij. Snelheid is blijkbaar wel belangrijk dan.
Ik heb nu een aantal wedstrijden met Donnarumma SIF onder de lat gespeeld en ben zeer positief verrast! 1 op 1 erg sterk, goede reflexen, plukt heel veel ballen uit de lucht en komt vaak en goed uit.

Op die ene keer na dat iemand mijn laatste CV passeerde en de goalie besloot uit zichzelf even 3 stappen naar voren te komen en vervolgens te bedenken dat dat niet zo slim was en op het gemakske terug te lopen.. resultaat; chip en tegengoal :/

Ging niet ten koste van de overwinning. Al met al tot nu toe zeer content ;)

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-02 09:54
Op de valreep nog gepromoveerd naar Divisie 3, dus morgen mag ik daar de rank 1 rewards van pakken. Had gelukkig wat tijd over om te spelen deze week :)

PSN/Steam: Xamsix

Pagina: 1 ... 114 ... 200 Laatste