sjakieman schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:07:
[...]

Ik heb al meer dan 2000 spelers geloof ik. Maar ook met tampermonkey moet je de pagina's 1 voor 1 af gaan om te kijken of er wat bij zit van waarde toch? En zelfs als je dan een normale speler vind voor 7k ofzo dan is het meestal al weer achterhaald, stond ie even bij de goedkoopste oplossing van een SBC bijvoorbeeld.
Haal ze door de club analyzer van futbin en ga wat SBC's doen en packs openen, wie weet heb je TOTY Ronaldo :)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

wildcardxl schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:03:
[...]

Kan je me wat meer vertellen over het gebruik van tampermonkey met fifa 19? je mag eventueel wel pb-en hoe het werkt.

Heb idioot veel spelers in mijn club en er zal ongetwijfeld wat van waarde tussen zitten maar ik zou niet weten hoe ik die er tussen uit pik.
Het is een extensie voor Chrome waarbij je de BIN van futbin krijgt te zien naast je spelers. Er staat ook bij van hoe lang geleden dat was dus dat geeft een aardige indicatie of het nog actueel is :) Je kunt hem gewoon aan chrome toevoegen en dan aan of uit zetten. Je kunt er volgens mij nog wat meer dingen mee maar ik gebruik hem puur om snel de BIN te zien.

Andere optie is zoals hierboven aangegeven de club analyzer van futbin te gebruiken, dan kun je ook vrij snel zien of je nog een aantal spelers hebt die wel wat waard zijn :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Ok ik heb nu: 1 Jumbo Goud, 1 Premium Jumbo goud, 1 Goud Topspelers, 1 Mega Pakket , 1 Zeldzaam Mega pakket.

Nu openen, of wachten tot alle TOTY erin zitten :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:19:
Ok ik heb nu: 1 Jumbo Goud, 1 Premium Jumbo goud, 1 Goud Topspelers, 1 Mega Pakket , 1 Zeldzaam Mega pakket.

Ik heb het idee dat iedereen dat doet.... ;)

Burp

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
Wii4all schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:29:
[...]

Ik heb het idee dat iedereen dat doet.... ;)
Precies, doet iedereen.

Volgens mij maakt het echt geen klap uit. Het is en blijft puur geluk hebben. En of je vandaag doet of morgen of volgende week geeft je niet meer of minder geluk...

• hmr

hmr

Nou.. de opbrengst was een hoop ellende en twee x benzema..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58
Momenteel speel ik met Lukaku IF (88)

Iedere keer als ik denk; ga toch maar een andere spits zoeken scoort hij weer 2x in een wedstrijd.
Voordeel van Lukaku; is hij bere sterk aan de bal en ook in de lucht goed. Daarnaast goed schot.
Nadeel van Lukaku: hij is redelijk log en traag.

Nu twijfel ik tussen Lukaku IF of Aubameyang (normaal)

Aubameyang heb ik geen ervaring mee, behalve als hij tegenover me staat.... en dat is irritant

what to do.....

wijze woorden

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Sleehond schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:31:
[...]

Precies, doet iedereen.

Volgens mij maakt het echt geen klap uit. Het is en blijft puur geluk hebben. En of je vandaag doet of morgen of volgende week geeft je niet meer of minder geluk...
Aubameyang

Edit: verkeerde post excuus.

[ Voor 4% gewijzigd door Pieterw2 op 08-01-2019 15:29 ]

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-12-2025
hmr schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:19:

De kans is zo'n 0,0000000001% dat je iets packt... Helemaal met ''maar'' 5 packs. Ik heb er nu 165 klaar staan en ook ik weet dat het een illusie is dat ik iets ga packen, toch blijft het verslavend.

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Valandil schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:28:
Momenteel speel ik met Lukaku IF (88)

Iedere keer als ik denk; ga toch maar een andere spits zoeken scoort hij weer 2x in een wedstrijd.
Voordeel van Lukaku; is hij bere sterk aan de bal en ook in de lucht goed. Daarnaast goed schot.
Nadeel van Lukaku: hij is redelijk log en traag.

Nu twijfel ik tussen Lukaku IF of Aubameyang (normaal)

Aubameyang heb ik geen ervaring mee, behalve als hij tegenover me staat.... en dat is irritant

Aubameyang.
what to do.....

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:33
Hoe werkt het eigenlijk met die ToTY? Ik zie nu dat Ronaldo, Mbappe, en Messi er zijn. Die zitten dus nu in packs, maar wanneer komt de rest? Heb namelijk al weken mijn WL beloningen en wat sbc packs bewaard.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
PetrCech_3 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:29:
[...]

De kans is zo'n 0,0000000001% dat je iets packt... Helemaal met ''maar'' 5 packs. Ik heb er nu 165 klaar staan en ook ik weet dat het een illusie is dat ik iets ga packen, toch blijft het verslavend.
Het openen van een pack is qua grafische presentatie erg slim gedaan. Wij zijn niet meer dan EA junkies :)

• Wii4all
  • Niet online
Korkss schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:56:
Hoe werkt het eigenlijk met die ToTY? Ik zie nu dat Ronaldo, Mbappe, en Messi er zijn. Die zitten dus nu in packs, maar wanneer komt de rest? Heb namelijk al weken mijn WL beloningen en wat sbc packs bewaard.
Ik dacht dat morgen de middenvelders komen...(of vandaag einde dag nog)
Dan vrijdag de verdedigers en keeper.

en dan zondag of maandag ofzo alles in de packs?

Burp

• ErnstMid

ErnstMid

Korkss schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:56:
Zodra deze eruit zijn komen de middenvelders, daarna de verdedigers + keeper.. en daarna komen ze waarschijnlijk nog allemaal in packs :)

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Net een frustrerende pot tegen van Baste. Kom 0-1 achter, van Baste finesse (niet getimed). Wurm mezelf naar het doel, scoor een verschrikkelijk lelijke rebound met Mané. 1-1. Ik krijg de kansen om er 2-1, 3-1 en 4-1 van te maken maar Donarumma en zijn doel doen er alles aan om dat niet door te laten gaan. 45min scoort hij met van Baste de 1-2. Weer niet getimde finesse. Oke, ik leer van m'n fouten van Baste geen ruimte geven. Krijg weer 20 kansen, maak er uitendelijk 2-2 van! Waarna ik kans, naar kans, naar kans verspeel. van Baste hiep, hoi. Drag back finesse, goal. 2-3. Hell! Oke, formatie omgooien, subs erin! Gas erop, kans, op kans, op kans. Pis ballen op doel. Van Baste hallo! Finesse, 2-4. Grrrr! En dan opeens kan Pulasic het wel 92 min aids 3-4. Affluiten maar, loss aan je broek. Zou EA/Fifa aandelen hebben in console controllers? Iemand aftroeven met icon finessies.
Tjonge jonge
Ik win een pot met 4-3. ik ben echt stukken beter. Scoor met gemak 4x.
Verdedigend doe ik het ook uitstekend maar ik pak gewoon 6x (!) een bal af en nog blijft ie aan de speler plakken. En dat was Wass 82 nota bene.
Dat heeft niets meer met kunde te maken. Dat is gewoon spelertje naaien. Uiteraard schoot ie hem in.
Maar blijkbaar vindt ea het nodig om op deze manier onnodig wedstrijden spannend te houden.
Harribo schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:29:
Tjonge jonge
Verdedigend doe ik het ook uitstekend maar ik pak gewoon 6x (!) een bal af en nog blijft ie aan de speler plakken. En dat was Wass 82 nota bene.
Dat heeft niets meer met kunde te maken. Dat is gewoon spelertje naaien. Uiteraard schoot ie hem in.
Maar blijkbaar vindt ea het nodig om op deze manier onnodig wedstrijden spannend te houden.
Heb jij toevallig ene van Basten in de spits?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:30:
[...]

Heb jij toevallig ene van Basten in de spits?
Wel van Baste....

• Korkss
  • Laatst online: 17:33
Tjonge jonge
Ja EA kan dit gewoon controleren. Waarschijnlijk heb je minder packs gekocht dat je tegenstander, dus gunnen ze hem meer. 8)7 >:)

U
ErnstMid schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:01:
[...]

Zodra deze eruit zijn komen de middenvelders, daarna de verdedigers + keeper.. en daarna komen ze waarschijnlijk nog allemaal in packs :)
Nja, dan ga ik denk toch nu openen nog. Gok dat de aanvallers het duurste zijn in verhouding met de rest.

[ Voor 21% gewijzigd door Korkss op 08-01-2019 16:48 ]

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
Tjonge jonge
Gokje, jij hebt de sprintknop constant ingedrukt? Probeer de sprintknop eens los te laten en dan zie je dat je veel vaker het voordeel hebt in klutssituaties zoals jouw voorbeeld met Wass! En ja verdedigen lukt echt wel zonder veel te sprinten!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Korkss schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:44:
[...]

Ja EA kan dit gewoon controleren. Waarschijnlijk heb je minder packs gekocht dat je tegenstander, dus gunnen ze hem meer. 8)7 >:)
haha, daarom speel ik al bijna niet meer online...alleen die verdomde swap kaarten he :(
Bijna altijd heb ik rare fratsen als ik vlak tegen promotie aan zit, alsof dat dan wordt toegevoegd als extra moeilijkheidsgraad om promotie te behalen....werkt bij mij perfect ik raak direct geïrriteerd en zak een punt of 100 :P 8)7 rustig blijven is het onderdeel wat ik maar niet onder controle krijg haha

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
jerommeke96 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:52:
[...]

haha, daarom speel ik al bijna niet meer online...alleen die verdomde swap kaarten he :(
Bijna altijd heb ik rare fratsen als ik vlak tegen promotie aan zit, alsof dat dan wordt toegevoegd als extra moeilijkheidsgraad om promotie te behalen....werkt bij mij perfect ik raak direct geïrriteerd en zak een punt of 100 :P 8)7 rustig blijven is het onderdeel wat ik maar niet onder controle krijg haha
Als je moeite hebt met de wedstrijden voor je promoveert dan kan je beter ook niet promoveren denk ik. Mijn ervaring is dat het niveau behoorlijk hoger is per divisie (gebaseerd op divisie 3,4 en 5). Eigenlijk zou het dus juist moeten zijn zoals jij aangeeft, dat je bij de laatste 100 punten ook tegenstanders van de volgende divisie zou moeten krijgen, dan weet je of je er echt klaar voor bent. Maar heb zelf totaal niet het idee dat dit nu zo is.

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:56
Wat gebeurt er met informs na een winterupdate? Ik heb nu 85 van Dijk, die wil ik eigenlijk inruilen voor zijn 86/87 inform. Want ik heb gelezen dat zijn informs dan mee stijgen met de eventuele winterupdate?

• sirkeith
  • Laatst online: 15:00
Jack_Mojo schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 17:01:
Wat gebeurt er met informs na een winterupdate? Ik heb nu 85 van Dijk, die wil ik eigenlijk inruilen voor zijn 86/87 inform. Want ik heb gelezen dat zijn informs dan mee stijgen met de eventuele winterupdate?
Precies wat jij zegt inderdaad, die stijgen dan ook.

• Valandil
sjakieman schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:47:
[...]

Gokje, jij hebt de sprintknop constant ingedrukt? Probeer de sprintknop eens los te laten en dan zie je dat je veel vaker het voordeel hebt in klutssituaties zoals jouw voorbeeld met Wass! En ja verdedigen lukt echt wel zonder veel te sprinten!
Dat was voor mij een tijd terug even anders voetballen inderdaad. Fifa 18 was speed speed en vooral speeeeed.
Fifa19 is voetbal (althans meer dan 18). Het loslaten van sprinten is inderdaad veel fijner, zowel aanvallend als verdedigend.

wijze woorden

• Wii4all
  • Niet online
Valandil schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 17:08:
[...]

Dat was voor mij een tijd terug even anders voetballen inderdaad. Fifa 18 was speed speed en vooral speeeeed.
Fifa19 is voetbal (althans meer dan 18). Het loslaten van sprinten is inderdaad veel fijner, zowel aanvallend als verdedigend.
Ik ben toch geneigd om de sprintknop heel vaak (te vaak) in te drukken, je wil toch sneller bij de bal zijn dan je tegenstander....of je wil hem inhalen ook al loopt hij naast je met bal...

Wat ik wel doe is geen sprintknop indrukken als je wilt gaan schieten of als een speler de bal gaat aannemen....

Burp

• jerommeke96
sjakieman schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:59:
[...]

Als je moeite hebt met de wedstrijden voor je promoveert dan kan je beter ook niet promoveren denk ik. Mijn ervaring is dat het niveau behoorlijk hoger is per divisie (gebaseerd op divisie 3,4 en 5). Eigenlijk zou het dus juist moeten zijn zoals jij aangeeft, dat je bij de laatste 100 punten ook tegenstanders van de volgende divisie zou moeten krijgen, dan weet je of je er echt klaar voor bent. Maar heb zelf totaal niet het idee dat dit nu zo is.
Ja precies, dat zou geen gekke gedachte zijn.
Dan weet je dus "oke nu ga ik moeilijke tegenstanders krijgen en moet ik mn plek in de hogere divisie verdienen" dat is een stuk minder frustrerend dan dat je tegen een zwakke tegenstander speelt en je team ineens heel anders speelt en dan bedoel ik dat een bal rechtdoor ineens 3 meter naar rechts gaat recht naar de tegenstander, dat je voor open goal naast schieten enz en werkelijk elk schot van de tegenstander gelijk ook een goal is. Dit zijn zeker wedstrijden die je 3 van de 4 keer ook gewoon kan winnen als je rustig blijft en je eigen spel blijft spelen, dat lukt mij alleen nooit.
Maar goed zal zeker mijn gebrek aan skills zijn dus dat ik daar niet op kan anticiperen, maakt de game er alleen niet leuker op.

• Jack_Mojo
sirkeith schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 17:06:
[...]

Precies wat jij zegt inderdaad, die stijgen dan ook.
Top, ruil ik Van Dijk in voor zijn IF. Die zie ik namelijk wel stijgen.

Overigens duurt het nog wel even voordat de winterupdates komen geloof ik.
sirkeith schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 17:06:
[...]

Precies wat jij zegt inderdaad, die stijgen de meeste stijgen dan ook.
Even gecorrigeerd ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

ik hou geen sprintknop ingedrukt

Trouwens die Tevez kan ik voorlopig niets mee. Heb Gomez if en Icardi erbij in voor de chem maar op de een of andere manier rendeert hij bij mij niet.

Die Gomez if daarentegen wel. Rent overal. Heerlijke speler.
Harribo schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 17:37:
ik hou geen sprintknop ingedrukt

Trouwens die Tevez kan ik voorlopig niets mee. Heb Gomez if en Icardi erbij in voor de chem maar op de een of andere manier rendeert hij bij mij niet.

Die Gomez if daarentegen wel. Rent overal. Heerlijke speler.
Ik heb futmas Gomez als sub en dat is wel een heerlijke speler. beetje een mini messi.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• ErnstMid

ErnstMid

Mini Messi?! Hoe klein is ie wel niet :O

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Ben er klaar voor om donderdag lekker voor de untradeables te gaan. Ondanks een hele slechte TOTW waarschijnlijk ga ik ook alle WL rewards openen. En dan bij al die packs samen (10??), hopen één TOTY speler. Zal wel niet, maar mogen hopen.

PSN/Steam: Xamsix

• jerommeke96
pff alweer upgrade SBC's voor 5 dagen.....dus ook de komende 5 dagen geen nieuwe league SBC

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:24
Hoe werkt die iconcrafting ook weer

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Hoeveel swap kaartjes kunnen er maximaal gehaald worden? Heb er nu 4 van alle weekly opdrachten en wil OTW promes halen voor in m'n team, je weet 't nooit.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Jack_Mojo
Leoon. schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 19:37:
Hoeveel swap kaartjes kunnen er maximaal gehaald worden? Heb er nu 4 van alle weekly opdrachten en wil OTW promes halen voor in m'n team, je weet 't nooit.
14 geloof ik.

Promes speelt zelden hè, wellicht wel handig voor aankomende otw sbc’s.

Zelf ga ik voor Da Costa.

• jerommeke96
Leoon. schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 19:37:
Volgens mij tot nu toe 5, de eerste krijg je gratis dacht ik, 1 sbc en de rest wekelijkse beloning

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Jack_Mojo schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 19:42:
[...]

14 geloof ik.

Promes speelt zelden hè, wellicht wel handig voor aankomende otw sbc’s.

Zelf ga ik voor Da Costa.
Ja dat klopt maar hij zit toch in m'n team. Voor 6 swap kaartjes is dat wel een buiten kansje. Proberen waard anyway. Maar dan ga ik 't dus wel halen als goed is heb ik er nu 4 of 5. Heb geen zin om er SBCs voor te doen. De tijd wil ik er niet in stoppen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• jerommeke96
Leoon. schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 19:44:
[...]

Ja dat klopt maar hij zit toch in m'n team. Voor 6 swap kaartjes is dat wel een buiten kansje. Proberen waard anyway. Maar dan ga ik 't dus wel halen als goed is heb ik er nu 4 of 5. Heb geen zin om er SBCs voor te doen. De tijd wil ik er niet in stoppen.
Dat lijkt me geen probleem dan inderdaad.
Ik wil Dembele...14 kaarten dat zal niet meevallen

Verwijderd

Ik heb Raul momenteel maar hij lan mij nog niet overtuigen maar dat kan ook aan mijn spel liggen.
H_idde schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:00:
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met Stoichkov of Raul? Wil één van beiden gaan halen voor de spits. Benieuwd of er iemand beiden toevallig getest heeft.
[...]

En als het niks is gooi je hem in de otw sbc

Verwijderd schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 19:51:
Ik heb Raul momenteel maar hij lan mij nog niet overtuigen maar dat kan ook aan mijn spel liggen.
[...]
Hoe gebruik je hem ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Ik ga ‘m nu op cam zetten in 4-1-2-1-2 maar vond ‘m in de spits missschien nog wel beter maar ik vind het zonde om Tevez niet te gebruiken dus ga het toch nog een keer op 10 met hem proberen.

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 19:53:
[...]

En als het niks is gooi je hem in de otw sbc
Ah ja precies. Tenzij ik neymar pack of zo blijft promes aan de zijde van depay :)

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand ervaring met Overmars 90 en/of Nedved 86? Wil één van de twee gebruiken als LW of CAM.
Verwijderd schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 20:09:
Ik ga ‘m nu op cam zetten in 4-1-2-1-2 maar vond ‘m in de spits missschien nog wel beter maar ik vind het zonde om Tevez niet te gebruiken dus ga het toch nog een keer op 10 met hem proberen.
[...]
Ik wissel hem ook veel tussen CAM/RST afhankelijk van de wedstrijd, vind hem in beide goed maar ik wil hem in een positie hebben waarin ik zijn schot ook kan misbruiken.

Tevez gebruik ik vaak als sub in de tweede helft, dan gaat Raul ook vaak van ST naar CAM.

Verwijderd

Hee vraagje...
ik twijfel tussen CR7 of Stoichkov 92.. iemand ervaring met Stoichkov??

Verwijderd

Kan jullie allemaal 1 speler aanraden en dat is CR7! Heb diverse icons gehad maar er tipt niemand aan hem,loopt bij mij meer dan 1 op 1. Iedereen die twijfelt,haal hem vandaag of morgen want zijn prijs is nu laag en zal vanaf donderdag alleen maar gaan stijgen als de WL gaat beginnen en TOTY eindigd(maandag) en iedereen erachter komt dat die TOTY spelers toch niet te packen of te kopen zijn.
Verwijderd schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:06:
Hee vraagje...
ik vind persoonlijk 1.8M een beetje veel voor een speler met 3* WF, zou dan zelf voor Ronaldo gaan.
Stoichkov heeft zeer interessante stats, maar ik denk dat zijn WF de reden is waarom je hem nooit ziet bij Pro's terwijl Ronaldo er altijd in staat.

• Jack_Mojo
Verwijderd schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:06:
Hee vraagje...
Met beide niet gespeeld maar afgaande op reviews ed, zou ik altijd voor CR7 gaan. Die vent schijnt compleet op te zijn.

En Stoichkov zijn 3* weakfoot had voor mij de keuze al gemaakt.

• Jack_Mojo
[...]

Komen er als het goed is nog 8.

Die sbc’s kosten je btw echt heel weinig.

Verwijderd

Thnx voor de reacties! CR7 zelf ook al eerder gehad en liep toen ook meer dan 1 op 1.. heb hem nu weer maar nu lukt het niet.. kan ook aan mijzelf liggen natuurlijk... De wf van stoichkov leek mij ook te weinig maar met een jager kaart zieke stats vandaar dat ik even benieuwd was.. dan toch maar weer proberen met CR7!
Verwijderd schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:33:
Thnx voor de reacties! CR7 zelf ook al eerder gehad en liep toen ook meer dan 1 op 1.. heb hem nu weer maar nu lukt het niet.. kan ook aan mijzelf liggen natuurlijk... De wf van stoichkov leek mij ook te weinig maar met een jager kaart zieke stats vandaar dat ik even benieuwd was.. dan toch maar weer proberen met CR7!
Je kan altijd ff de loan SBC doen voor Stoichkov

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Jack_Mojo schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:24:
[...]

Komen er als het goed is nog 8.

Die sbc’s kosten je btw echt heel weinig.
Het is meer de tijd die je er in moet steken. Speel liever wedstrijdje dan.

Nog 1 x vanavond een goal direct vanuit de kickoff en ik steek m'n flat in de fik. Wat een helse avond is dit. Ik kan geen kickoff goal glitch meer zien. Maar het bestaat natuurlijk niet :D

Leoon. schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:51:
[...]

Het is meer de tijd die je er in moet steken. Speel liever wedstrijdje dan.

Nog 1 x vanavond een goal direct vanuit de kickoff en ik steek m'n flat in de fik. Wat een helse avond is dit. Ik kan geen kickoff goal glitch meer zien. Maar het bestaat natuurlijk niet :D
2 potjes gespeeld, 2 maal een kick-off goal tegen vanaf het begin.
Zelf ook eenmaal meteen gescored vanaf mijn kick-off begin tweede helft.

gameplay zelf was overigens wel zelf wel prima in rivals.

• hmr

hmr

Na een dag vol bad luck met wat packs, besloot ik na een tip van een medetweaker op discord nog een non rare pl upgrade te doen. En wie komt eruit: Aubemayang.

Twijfelde al een een nieuwe upgrade en heb nu Firminho if gekocht .. samen met aub een flinke upgrade :)!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:47
hmr schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 01:09:
Na een dag vol bad luck met wat packs, besloot ik na een tip van een medetweaker op discord nog een non rare pl upgrade te doen. En wie komt eruit: Aubemayang.

Twijfelde al een een nieuwe upgrade en heb nu Firminho if gekocht .. samen met aub een flinke upgrade :)!
Ik heb Auba ooit eerder uit een PL upgrade pack getrokken. Erg fijne speler maar heeft mij helaas nooit echt kunnen overtuigen.

• Jack_Mojo
Echt mn hele club is leeg; geen speler meer over, geen squad fitness, geen position changes, geen contracten meer maar ik heb nu wel 87 IF Van Dijk. 8) 8) 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Jack_Mojo op 09-01-2019 07:35 ]

• Jack_Mojo
https://www.futbin.com/19/squad/3907262

Ik speel nu zo. En echt Mahrez is fantastisch maar wie mij het meest bevallen zijn die twee pitbulls op het middenveld. Zitten overal tussen en hebben belachelijk veel snelheid, alsof ik met twee kante’s speel. Ben in division rivals ook gelijk 300 punten omhoog gegaan.

Torreira kun je niet meer halen maar ik zou iedereen aanraden om Sanches te kopen. Wat een beest.

@Harribo loopt Kante nog steeds bij je in de weg? :P

Dat gaat denk ik mijn volgende upgrade worden; Kante i.p.v. Torreira. Je wint zoveel wedstrijden door dat middenveld. Bizar.

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

hmr schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 01:09:

Het is je gegund! :D

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• ErnstMid

ErnstMid

Ik heb m'n squad voor nu af, zie zo snel geen makkelijke upgrades meer:

Courtois sbc - yedder rttf - mbappe

Pogba - griezmann - kante

Marcello - Ramos - varane - lala 86

Courtois

En dan Bale en Depay sbc als supersubs :) nu even kijken of ik de hele liga bij elkaar kan krijgen voor die League sbc, die zal binnenkort toch ook wel een keer verschijnen.

Slaperige edit: courtinho sbc en Courtois natuurlijk.....

[ Voor 7% gewijzigd door ErnstMid op 09-01-2019 08:27 . Reden: Ik slaap nog ]

Bossie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:55:
[...]

2 potjes gespeeld, 2 maal een kick-off goal tegen vanaf het begin.
Zelf ook eenmaal meteen gescored vanaf mijn kick-off begin tweede helft.

gameplay zelf was overigens wel zelf wel prima in rivals.
Apart dat het zo verschilt. Ik had gisteren het gevoel alsof ik op stroop speelde. Ook steeds eerst 3 streepjes en dan 4. Maar veel hickups en vertragingen. Na 3 potjes had ik het wel gezien. Gelukkig staat de score voor DR niet zo hoog deze week.
ErnstMid schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:17:

Courtois

En dan Bale en Depay sbc als supersubs :) nu even kijken of ik de hele liga bij elkaar kan krijgen voor die League sbc, die zal binnenkort toch ook wel een keer verschijnen.
Scoort Courtois SBC goed? :)

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12-2025
ErnstMid schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:17:

Courtois

Je hebt 2x Courtois?

Heeft iemand goede customs tactics voor 4-1-2-1-2 narrow? Ik heb per ongeluk m'n tactics omgegooid door de opstelling te wijzigen/verwijderen. Nu kan ik er helemaal niks meer mee, haha.

• Jack_Mojo
bvbal79 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:20:
[...]

Apart dat het zo verschilt. Ik had gisteren het gevoel alsof ik op stroop speelde. Ook steeds eerst 3 streepjes en dan 4. Maar veel hickups en vertragingen. Na 3 potjes had ik het wel gezien. Gelukkig staat de score voor DR niet zo hoog deze week.
Waar speel je op? Ik had deze week op de Xbox echt een goede verbinding. Speelde eindelijk eens hoe ik wil spelen.
Jack_Mojo schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:23:
[...]

Waar speel je op? Ik had deze week op de Xbox echt een goede verbinding. Speelde eindelijk eens hoe ik wil spelen.
PS4, eergister was het prima....zondag was het weer drama in de WL...

• Jack_Mojo
bvbal79 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:24:
[...]

PS4, eergister was het prima....zondag was het weer drama in de WL...
Tja daarom speel ik ook geen WL (alhoewel ik dat wel zou willen). Is iedere keer weer een ramp. Bizar contrast met rivals.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
Ik kies deze keer ook waarschijnlijk voor untradeable packs in Rivals. SBC's blijft toch altijd wel een van de leukste onderdelen van FUT. Helemaal als je ze zonder aankopen kunt afronden.

WL in G3 geëindigd, ondanks dat ik op zaterdag pas op 4 winst stond. Uiteindelijk 14/26 geworden. Erg matig voor mijn gevoel, maar ik heb dan ook de afgelopen tijd nauwelijks geïnvesteerd in mijn selectie, waar tegenstanders maar blijven groeien, dat merk je wel :+ Begonnen in een 4-3-2-1 formatie, ligt mij toch minder dan de 3-5-2 van @sjakieman.Met deze formatie lukt het mij regelmatig wèl om de tegenstander met snel combinatiespel te verrassen. Ben in de afgelopen weken wel afgezakt van Div 5 naar Div 6, bizar wat voor tegenstanders je daar tegen komt, lijken wel moeilijker te zijn dan een aantal maanden terug in Div 5 :/

Weet iemand waar ik de puntentelling van voorgaande Rival ranks kan bekijken? Vorige keer ben ik op het laatste moment nog teruggezet van Rank I naar Rank II.. Dat wil ik voorkomen :*)

• ErnstMid

ErnstMid

bvbal79 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:21:
[...]

Scoort Courtois SBC goed? :)
Ja! Echt niemand verwacht het, goede twee meter met handschoenen op de linksbuiten, kopt alles erin!

Ik slaap nog blijkbaar :') moet coutinho zijn natuurlijk...

@DeeleNL je kunt op je console naar de huidige stand gaan en dan met y (of driehoek gok ik op PS4) de stand van vorige week terugkijken. Maar er kan best wat verschil tussen zitten hoor dus gebruik het niet als zekerheidje. Meestal komt er nog een aardige sloot punten bij op woensdagavond/nacht.

[ Voor 32% gewijzigd door ErnstMid op 09-01-2019 08:31 ]

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
Weet iemand welke twee Icons nog meer komen deze week? Ik meen me te herinneren dat dit de vorige keer al uitgelekt was.

• Jack_Mojo
DeeleNL schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:26:

Weet iemand waar ik de puntentelling van voorgaande Rival ranks kan bekijken? Vorige keer ben ik op het laatste moment nog teruggezet van Rank I naar Rank II.. Dat wil ik voorkomen :*)
Dat is toch gewoon in het menu van rivals bij je behaalde punten? Dan druk je geloof ik driehoekje/Y en dan ben je er.

Eerst kijken voordat je wat vraagt. ;)

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

DeeleNL schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:26:
Ik kies deze keer ook waarschijnlijk voor untradeable packs in Rivals. SBC's blijft toch altijd wel een van de leukste onderdelen van FUT. Helemaal als je ze zonder aankopen kunt afronden.

WL in G3 geëindigd, ondanks dat ik op zaterdag pas op 4 winst stond. Uiteindelijk 14/26 geworden. Erg matig voor mijn gevoel, maar ik heb dan ook de afgelopen tijd nauwelijks geïnvesteerd in mijn selectie, waar tegenstanders maar blijven groeien, dat merk je wel :+ Begonnen in een 4-3-2-1 formatie, ligt mij toch minder dan de 3-5-2 van @sjakieman.Met deze formatie lukt het mij regelmatig wèl om de tegenstander met snel combinatiespel te verrassen. Ben in de afgelopen weken wel afgezakt van Div 5 naar Div 6, bizar wat voor tegenstanders je daar tegen komt, lijken wel moeilijker te zijn dan een aantal maanden terug in Div 5 :/

ik zit zelf ook in rank 6-5 te schommelen. Als je ongeveer rond de 19-20k punten gaat zitten zit je altijd goed!

• ErnstMid

ErnstMid

Heb trouwens best wat packluck gehad de afgelopen dagen. Uit de challenges e.d. toch wat relatief hoge spelers gehaald (84/85/86 rated). Geen grote klapper maar toch best aardig :)

• Jack_Mojo
Ik wil eigenlijk voor de munten gaan morgen (52k), maar de gokker komt weer in mij boven. Zeker in deze fase van fut lijkt mij het meest verstandigste om voor de munten te gaan. Maar ook toty...

Wat doen jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door Jack_Mojo op 09-01-2019 08:38 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Jack_Mojo schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:38:
Ik wil eigenlijk voor de munten gaan morgen (52k), maar de gokker komt weer in mij boven. Zeker in deze fase van fut lijkt mij het meest verstandigste om voor de munten te gaan. Maar ook toty...

Wat doen jullie?
Ik twijfel altijd van tevoren, dan maak ik een keuze... Zie ik uiteindelijk het keuze scherm en twijfel ik weer :')

Maar denk dat ik voor untradeable ga, sbc voorraadje aan spelers opbouwen. Die kunnen dan allemaal de premium la liga sbc in.

Maar als je echt aan het sparen bent voor een specifieke speler zou ik altijd voor de coins gaan.
ErnstMid schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:42:
[...]
Maar als je echt aan het sparen bent voor een specifieke speler zou ik altijd voor de coins gaan.
Idd, sowieso ook als je een TOTY speler pakt dan zou ik deze waarschijnlijk verkopen om 2/3 goede upgrades te kunnen halen.

Andere strategie is meteen verkopen en tijdens de lightening rounds in het weekend terughalen.

[ Voor 0% gewijzigd door Bossie op 09-01-2019 08:54 . Reden: Typos ]

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:45:
[...]

Idd, sowieso oom als je een TOTY speler pakt dan zou ik deze waarschijnlijk verkopen on mijn 2/3 goede upgrades te kunnen halen.

Andere strategie is meteen verkopen en tijdens de lightening rounds in het weekend terughalen.
Ja als ik per ongeluk een toty pack gaat die meteen met een strikje de transfermarkt op.
Maar ik ben dol op toty, de markt is echt schitterend gestoord. Alhoewel dat vooral de eerste avond was, maar denk dat het dit weekend wel weer terugkomt.

Vandaag maar eens kijken hoe de team conditie kaarten het doen, dat blijft ook altijd een veilige investering. Het gaat niet zo gek als vorig jaar maar er is wel heel makkelijk winst mee te maken.

• Jack_Mojo
[...]

Ik twijfel altijd van tevoren, dan maak ik een keuze... Zie ik uiteindelijk het keuze scherm en twijfel ik weer :')

Maar denk dat ik voor untradeable ga, sbc voorraadje aan spelers opbouwen. Die kunnen dan allemaal de premium la liga sbc in.

Herkenbaar. Maar denk dat ik hetzelfde ga doen om vervolgens weer niks te packen. _/-\o_

Wie niet waagt, wie niet wint.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
Jack_Mojo schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:32:
[...]

Dat is toch gewoon in het menu van rivals bij je behaalde punten? Dan druk je geloof ik driehoekje/Y en dan ben je er.

Eerst kijken voordat je wat vraagt. ;)
Ik bedoel eigenlijk meer van de afgelopen weken, om een beter gemiddelde te krijgen van het aantal punten. Had het misschien wat duidelijker kunnen omschrijven.
Deze manier was mij al bekend ;)

• Jack_Mojo
DeeleNL schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:57:
[...]

Ik bedoel eigenlijk meer van de afgelopen weken, om een beter gemiddelde te krijgen van het aantal punten. Had het misschien wat duidelijker kunnen omschrijven.
Oh zo, nee geen idee dan haha. :P

• ErnstMid

ErnstMid

DeeleNL schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:57:
[...]

Even snel op futbin gekeken, maar daar zie je ook alleen vorige week. Ik weet het dan ook niet...

Maar als je boven de 20k. zit dan zit je volgens mij bijna altijd goed :)

• Valandil
[...]

Mijn beste spelers komen uit untradable packs. Ik vind de pay-off vele malen hoger.
Zo staan Alex Sandro, Dybala, Aguero (UCL), Fernandinho bij mij in de basis en komen uit untradable packs.

Daarnaast ook nog gepackt: Sterling, Thiago Silva, Rashford.
Deze heb ik weer gebruikt voor SBC voer.

Dit zijn overigens packs over de maanden heen :) dus niet in een keer :P

[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 09-01-2019 09:42 ]

wijze woorden

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Wat is volgens jullie een prima keeper? Heb er nu met 2 gespeeld, courtois en de gea. Courtois is 1 op 1 heel sterk en de gea pakt de lange ballen er mooi uit. Wat vinden jullie bijvoorbeeld van Alison, ederson etc?

Schuimpje schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 09:57:
Wat is volgens jullie een prima keeper? Heb er nu met 2 gespeeld, courtois en de gea. Courtois is 1 op 1 heel sterk en de gea pakt de lange ballen er mooi uit. Wat vinden jullie bijvoorbeeld van Alison, ederson etc?
Neuer hoorde ik hier een paar keer.
Heb zelf szczesny if 87.

@Jack_Mojo
Kante is individueel heel goed maar het lijkt wel als ik met hem speel in mijn serie a team dat de echte teamgeest eraan gaat. Ondanks dat ik met goede chem start.

Maar hou hem zeker. Zelfs dan is het gewoon een goede stofzuiger

[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 09-01-2019 10:51 ]

• Jack_Mojo
Als je het mij vraagt; heel lang met Lloris, Alisson, De Gea en Buffon gespeeld maar merkte weinig verschil. Die timed finesse schoten gaan er toch wel in. Speel nu met otw Alisson en dat bevalt me prima. Vind hem nou niet onder doen voor een De Gea.

Alleen Buffon vond ik dan misschien toch wat log.

Courtois vind ik btw vaak wel vervelend om tegen te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jack_Mojo op 09-01-2019 10:08 ]

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:09
Ik heb Courtois, De Gea en Neuer geprobeerd, stuk voor stuk prima keepers met hun goede en slechte punten.

Ik gebruik nu IF Alisson. Moet zeggen dat deze keeper mij aangenaam verrast heeft.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-01 10:58
[...]

Ik spaar op het moment al m'n packs voor eind deze week.
Ik zou persoonlijk voor de UT gaan in je rival rewards, en bewaren tot alle toty in de packs zijn. :9~

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01 21:17
iemand tips voor mijn FUT TEAM? heb ongeveer 600K munten over en heb echt geen idee meer waar ik naartoe moet.

https://www.futbin.com/19/squad/3910364

Heb weinig soeps in mijn club zitten verder.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

seadogg schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:40:
iemand tips voor mijn FUT TEAM? heb ongeveer 600K munten over en heb echt geen idee meer waar ik naartoe moet.

https://www.futbin.com/19/squad/3910364

Heb weinig soeps in mijn club zitten verder.
Bereid om van opstelling te wisselen? En zijn er spelers die je eventueel kwijt wilt?

Verwijderd

Op dit moment heb ik een volledig LaLiga team waardoor de teamgeest netjes op 100 is. Echter zit ik er aan te denken om ook is wat spelers uit andere competities te gaan kopen, simpelweg omdat ik ook is met spelers uit andere competities wil spelen. Alleen de teamgeest op 100 krijgen zal dan lastig worden.

Wat is jullie ervaring hiermee? Heeft dit veel invloed op het spel van je spelers? Of merk je hier weinig van?

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:21
Ik speel zelf ook met een LaLiga team en zit een beetje in mn maag met de RM positie.
Hier staat nu in mijn 4-2-3-1(2) Dembele maar wil hier eigenlijk een vervanger voor.

Iemand een idee?

https://www.futbin.com//19/squad/3910800

Zit er verder aan te denken om Isco te vervangen door 84 Ben Yedder en Benzema door IF Suarez
En eventueel Varane en Courtois ipv Nacho en Neto
Budget wat ik heb is 750k

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Verwijderd schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:48:
Op dit moment heb ik een volledig LaLiga team waardoor de teamgeest netjes op 100 is. Echter zit ik er aan te denken om ook is wat spelers uit andere competities te gaan kopen, simpelweg omdat ik ook is met spelers uit andere competities wil spelen. Alleen de teamgeest op 100 krijgen zal dan lastig worden.

Wat is jullie ervaring hiermee? Heeft dit veel invloed op het spel van je spelers? Of merk je hier weinig van?
Ik speel zelf ook met deels la liga en deels premier league, werkt perfect zolang je maar zorgt dat je spelers op 9-10 chem zitten is er niks aan de hand!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Miggell schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:00:
Ik speel zelf ook met een LaLiga team en zit een beetje in mn maag met de RM positie.
Hier staat nu in mijn 4-2-3-1(2) Dembele maar wil hier eigenlijk een vervanger voor.

Iemand een idee?

Zit er verder aan te denken om Isco te vervangen door 84 Ben Yedder en Benzema door IF Suarez
Ik zou dit doen nou de prijzen zo laag zijn:
https://www.futbin.com//19/squad/3910888

En dan kun je altijd nog even courtois erbij pakken mocht je coins overhouden en anders even wachten tot je morgen de rewards krijgt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Schuimpje op 09-01-2019 11:05 ]

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Partypooper schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:17:
[...]

Ik heb Courtois, De Gea en Neuer geprobeerd, stuk voor stuk prima keepers met hun goede en slechte punten.

Ik gebruik nu IF Alisson. Moet zeggen dat deze keeper mij aangenaam verrast heeft.
Ik zit te twijfelen of ik SIF Donnaruma in het goal moet gaan zetten. Heb nu met Courtois een La lige, Conf en Serie A team. Grotendeels die laatste.

Door Donnaruma in het goal te zetten kan ik volledig op serie a focussen en wordt combineren met bijvoorbeeld een Tevez makkelijker.

Donnaruma heeft betere ingame stats dan Courtois, maar 86 rating. Iemand enige ervaring met Donnaruma? Daarnaast heeft hij twee mooie traits. Komt uit het goal bij voorzetten en stormt ook nog eens zijn goal uit. Hij is ook nog eens goedkoper.

Iemand die hem kan aanraden/afraden?

• buurman3
  • Laatst online: 30-10-2025
Miggell schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:00:

Iemand een idee?

Hier ook Liga team, met Bale op RM. Heb Navas op goal, is zeker het proberen waard. Ik zweer bij hem :)

• Miggell
Schuimpje schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:04:
[...]

Ik zou dit doen nou de prijzen zo laag zijn:
https://www.futbin.com//19/squad/3910888

En dan kun je altijd nog even courtois erbij pakken mocht je coins overhouden en anders even wachten tot je morgen de rewards krijgt :)
Die combi van Lala en Mbappe had ik ook al naar gekeken ja.
Opzich wel een optie, maar niet haalbaar als ik ook de andere aankopen nog wil doen ;)
Wel dank voor je reactie

• Miggell
buurman3 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:13:
[...]

Hier ook Liga team, met Bale op RM. Heb Navas op goal, is zeker het proberen waard. Ik zweer bij hem :)
Beter dan Courtois?

• hmr

hmr

Dankzij @Schuimpje zijn tips speel ik sinds gister met:

https://www.futbin.com/19/squad/3911103

Lekker team!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Ja hoho, die Depay IF, Wijnaldum IF en Firmino heb je van mij hè })
Pagina: 1 ... 113 ... 200 Laatste