• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Van Dijk ook in de Toty, weer een Nederlander in het Ultieme elftal... gaaf

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Ja 19:00. Rest volgt later

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

buurman3 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:59:
[...]

Ja 19:00. Rest volgt later
Meestal na 48u weer andere bijv middenvelders dan na 48 u verdedigers en dan daarna alles in de pakjes

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Leoon. schreef op maandag 7 januari 2019 @ 18:07:
[...]

Meestal na 48u weer andere bijv middenvelders dan na 48 u verdedigers en dan daarna alles in de pakjes
Wel aparte keuze, volgens mij was de volgorde altijd andersom. Nu ga ik m'n pack sparen tot de verdedigers komen. Het is altijd een gok of ze nog een compleet team releasen. Eigenlijk wel altijd, maar ze zullen het een jaartje overslaan...

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
mrjobby schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:06:
[...]

Spelers op de bank en reserve team rusten inderdaad uit. Heel veel mensen, waaronder ikzelf spelen dan ook met twee verschillende teams zodat je om de wedstrijd je spelers kan laten uitrusten en je altijd 99 condititie heb. Elke keer een fitness kaartje er op is ook een optie.
Kijk, dit is best een handige tip. Gelukkig had ik mijn goede Ajax spelers nog niet verkocht :p
Is er een snelle manier om je team te switchen of doe je dat handmatig?
Hassiebassie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 18:32:
[...]

Kijk, dit is best een handige tip. Gelukkig had ik mijn goede Ajax spelers nog niet verkocht :p
Is er een snelle manier om je team te switchen of doe je dat handmatig?
Op XBOX/PC druk je bij je squad op Y, dan Squad Selection.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Fraaank schreef op maandag 7 januari 2019 @ 18:23:
[...]

Wel aparte keuze, volgens mij was de volgorde altijd andersom. Nu ga ik m'n pack sparen tot de verdedigers komen. Het is altijd een gok of ze nog een compleet team releasen. Eigenlijk wel altijd, maar ze zullen het een jaartje overslaan...
Klopt idd. Wat ik me kan herinneren begonnen ze altijd met verdedigers en keeper

Overslaan en paar miljoen mislopen? Denk dat ze het gewoon als team ook nog releasen hoor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 07-01-2019 18:34 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
stoichkov als icon lekkere kaart

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 10:27
Haha hier pak ik Blanc 89, eens kijken wat ik ermee ga doen.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Klojet schreef op maandag 7 januari 2019 @ 19:05:
Haha hier pak ik Blanc 89, eens kijken wat ik ermee ga doen.
Verkopen natuurlijk!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Bizar! In deze panic sell dropt alles nog meer! Aguero, 156K.... WTF!
Maak ik m'n Premium Gold Pack open van de Ultimate-editie (de rest spaar ik)...pack ik Sergio Ramos...

Twijfel nu of ik hem moet bewaren tot hij als TOTY in packs zit of nu nog verkopen (300k).

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 10:27
Heb hem er inderdaad maar opgezet voor 1,5 miljoen (op de Pc), als ik hem verkoop kan ik mijn team afmaken met Kante en Pogba, en dan denk ik wat spelers halen die behoorlijk in prijs zijn gedropt.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Fraaank schreef op maandag 7 januari 2019 @ 19:21:
Maak ik m'n Premium Gold Pack open van de Ultimate-editie (de rest spaar ik)...pack ik Sergio Ramos...

Twijfel nu of ik hem moet bewaren tot hij als TOTY in packs zit of nu nog verkopen (300k).
Dat zal je leren, als je had gewacht was het TOTY Ramos geweest:+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• buurman3
Messi TOTY op PS4 5,5 miljoen... gaat echt nergens over.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-01 21:17
buurman3 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 19:57:
Messi TOTY op PS4 5,5 miljoen... gaat echt nergens over.
Is gewoon een endgame kaart.. wat verwacht je dan?

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
Zo verkoop ik al een paar dagen bijna geen speler en nu 19 binnen een paar minuten, hoef alleen mijn transferlijst maar te checken om te zien of er interessante SBC's zijn!

Wel bijzonder dat ik de meeste spelers verkoop voor prijzen die het totale elftal zou moeten kosten volgens futbin:
Nieuwe SBC?

Hoop op Modric TOTY net als vorig jaar maar vrees dat ik geld te kort ga komen...

[ Voor 9% gewijzigd door sjakieman op 07-01-2019 20:14 ]

Bossie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 19:56:
[...]

Dat zal je leren, als je had gewacht was het TOTY Ramos geweest:+
Vast niet....toch :*)

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
FidoDido schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:55:
[...]

Ik vind persoonlijk van wel, hij speelt lekker en die 3 star weakfoot valt mij wel mee merk er niets van. Is erg sterk en zijn schieten is zeer goed!
En als je nog wat untreadables heb liggen is die vrij goedkoop te doen en je krijgt er 2 goede packs voor terug.
Ook al is een toty in een pack 0,0001% :P heb ik daarom gekozen om hem te doen :)
Heb het gedaan, gebruik hem als supersub. Kreeg Mane en Sterling terug uit de packs. Had heel veel bruikbare spelers dus heb niet heel veel schade geleden!

Dacht net nog even wat Rival potjes te doen, maar wat reageren die spelers traaag! WL in G3 geëindigd dus ben er redelijk tevreden over, maar de gameplay was dan ook stukken beter dan vanavond. Nog meer last van?

[ Voor 14% gewijzigd door DeeleNL op 07-01-2019 21:02 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:33
Iemand al iets leuks gepacked of wacht iedereen met packs openen tot in het weekend?

• ErnstMid

ErnstMid

Pompi schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:06:
Iemand al iets leuks gepacked of wacht iedereen met packs openen tot in het weekend?
ik vermaak me met de transfermarkt :+

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-01 21:17
Een Ilicic IF gekocht voor 12k :D

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:33
ErnstMid schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:45:
[...]

ik vermaak me met de transfermarkt :+
Ook leuk. Ik heb net Isco gepacked uit pakket van die TOTY SBC die een Premier League speler nodig had, dus wel lekker om een 40+k speler te krijgen met minimal moeite

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:42
Wat is er met Rivals aan de hand? Ik krijg momenteel moeilijkere tegenstanders dan ik in de WL kreeg! Normaal is het toch andersom en zou je bij Rivals gelijkwaardige tegenstanders moeten krijgen, toch? Had dit ook al voordat ik aan de WL begon. Raar weer dit...

• DeeleNL
MadMoody schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:06:
Wat is er met Rivals aan de hand? Ik krijg momenteel moeilijkere tegenstanders dan ik in de WL kreeg! Normaal is het toch andersom en zou je bij Rivals gelijkwaardige tegenstanders moeten krijgen, toch? Had dit ook al voordat ik aan de WL begon. Raar weer dit...
Dat gevoel had ik ook, 5 schoten voor, 21 tegen. Wonder boven wonder 2-2 weten te houden :+
Maar het is vooral het late reageren van de spelers, waardoor je geneigd bent om 2x te drukken.
DeeleNL schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:07:
[...]

Dat gevoel had ik ook, 5 schoten voor, 21 tegen. Wonder boven wonder 2-2 weten te houden :+
Maar het is vooral het late reageren van de spelers, waardoor je geneigd bent om 2x te drukken.
twee potjes gespeeld, tweemaal binnen 5 minuten achter.
Het lijkt wel alsof de tegenstanders versneld spelen, de game kan in ieder geval weer uit voor vandaag :)

edit: overigens had eentje POTM Auba de hele game als CM, bizar hoe goed sommige aanvallers zijn in de verdediging

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 07-01-2019 22:14 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Bossie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:12:
[...]

twee potjes gespeeld, tweemaal binnen 5 minuten achter.
Het lijkt wel alsof de tegenstanders versneld spelen, de game kan in ieder geval weer uit voor vandaag :)

edit: overigens had eentje POTM Auba de hele game als CM, bizar hoe goed sommige aanvallers zijn in de verdediging
Switchte diegene ingame hem niet gewoon naar SP of CAM positie?
tukkerterror90 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:25:
[...]

Switchte diegene ingame hem niet gewoon naar SP of CAM positie?
Nee, ik had idd een switch naar 4231 verwacht, maar hij speelde 433 met Auba als middelste CM.
Voorin Prime Stoichkov, TOTGS Messi en IF Neymar :X

Heb gechecked, maar het was niet bean zijn fitness team

• sjakieman
Geweldig potje net in rivals! Speelde met mijn reserve team van 60k met wat untradables. Enige echt goede speler is Lucas POTM. Maar mijn tegenstander had prime Eusebio, Ferdinand, Matthaus en dan nog Cristiano Ronaldo, Neymar, Pogba enz. In de 3e minuut al de 1-0 en hij laat alle herhalingen en juichen zo lang mogelijk doorlopen, 5 minuten later 2-0 en weer. En daarna laat hij elke herhaling e.d. steeds lopen. Ik dacht kan wel niet winnen maar dan zorg ik wel dat jij zo weinig mogelijk aan de bal komt. Dus ik blijf rondtikken en scoor uiteindelijk de 2-1. Daarna gelijk weer een aftrapgoal tegen...

Maar weer gaan tikken en merkte dat hij dat niet leuk vond, maar het is best moeilijk de bal af te pakken tegen mijn 3-5-2. In de 2e helft krijg ik alleen maar kansen, 2-3, 3-3. Met Ronaldo pakt hij uit frustatie een tweede gele kaart. Ik scoor 3-4 en zet daarna een speler vrij voor de keeper met een steekbal...en schiet op de paal maar hij heeft inmiddels zijn PS4 al uitgezet in de 70e minuut... ;)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:38

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wanneer komen er nieuwe RTFF (https://www.futbin.com/rttf) kaarten eigenlijk uit? Ik zie toch nog een aantal spelers (Pulisic bijv) die nog geen 2e kaart hebben en BVB is door.

[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 07-01-2019 22:38 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Outerspace schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:38:
Wanneer komen er nieuwe RTFF (https://www.futbin.com/rttf) kaarten eigenlijk uit? Ik zie toch nog een aantal spelers (Pulisic bijv) die nog geen 2e kaart hebben en BVB is door.
Huidige RTTF kaart kan een upgrade krijgen afhankelijk van de team prestaties in CL/EL, maar er zullen geen tweede kaartjes komen voor bestaande kaarten.

• Outerspace

Outerspace

Bossie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:54:
[...]

Huidige RTTF kaart kan een upgrade krijgen afhankelijk van de team prestaties in CL/EL, maar er zullen geen tweede kaartjes komen voor bestaande kaarten.
Je verwoord eigenlijk wat ik bedoel :) Mijn Tagliafico heb ik met 82 gehaald en is nu 84. Pulisic heeft nog geen upgrade gehad afaik (behalve van 79 naar 82, wat Tagliafico ook had). Ik gebruik Pulisic als voorbeeld trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 07-01-2019 22:59 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Outerspace schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:58:
[...]

Je verwoord eigenlijk wat ik bedoel :) Mijn Tagliafico heb ik met 82 gehaald en is nu 84. Pulisic heeft nog geen upgrade gehad afaik (behalve van 79 naar 82, wat Tagliafico ook had). Ik gebruik Pulisic als voorbeeld trouwens.
Ff geduld hebben tot de CL/EL weer gaat beginnen

Outerspace schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:58:
[...]

Pulisic is gewoon 84. Heeft dus zijn Group stage upgrade gehad. Die link die je gebruikt is nl niet goed. gewoon spelers los kijken op futbin

[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 08-01-2019 00:26 ]

• Outerspace

Outerspace

bvbal79 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 00:24:
[...]

Pulisic is gewoon 84. Heeft dus zijn Group stage upgrade gehad. Die link die je gebruikt is nl niet goed. gewoon spelers los kijken op futbin
Is de site dan wel bij? Twijfel twijfel :P
Nou ja, ik vind het wel best dan :+

Outerspace schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 00:31:
[...]

Is de site dan wel bij? Twijfel twijfel :P
Nou ja, ik vind het wel best dan :+
https://www.futbin.com/19/player/17487/Christian%20Pulisic/

Ja dus, gewoon los de spelers zie je dat ze hun update hebben gehad.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:35

Passievrucht

swarma

bvbal79 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:24:
[...]

https://www.futbin.com/19/player/17487/Christian%20Pulisic/

Ja dus, gewoon los de spelers zie je dat ze hun update hebben gehad.
Klopt. Sterker nog, ik speel er al 1,5 of 2 week mee :9

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:15
Voor de liefhebbers nog even de invite link voor de Tweakers discord:

https://discord.gg/A7qrrk7

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

Vissert schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:28:
Voor de liefhebbers nog even de invite link voor de Tweakers discord:

https://discord.gg/A7qrrk7
_/-\o_ _/-\o_

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gurbuh schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:50:
Een Ilicic IF gekocht voor 12k :D
die verkocht ik zaterdag nadat ik hem uit een pack had gehaald nog voor 40k..... 8)7

Zit nou sterk te twijfelen om mn 82 rated meuk voor 'veel' te verkopen....of zelf de sbcs te doen....
Dat is altijd de vraag eigenlijk....maar door die toty kaarten is het wel leuk om packs te openen....

[ Voor 30% gewijzigd door Wii4all op 08-01-2019 09:09 ]

Burp

• buurman3
Mn eerste WL kwalificatie ooit is binnen. Wish me luck :)

Zit te denken om alles op 1 zondag te gaan spelen...
buurman3 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:54:

gekkewerk... zou gewoon rustig aan doen en spelen wat je kan spelen en gewoon tot je er geen lol meer in hebt.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Ik kon het helaas niet laten en heb 25 euro aan packs geopend :P. 0 uitgehaald natuurlijk :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• buurman3
bvbal79 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:56:
[...]

gekkewerk... zou gewoon rustig aan doen en spelen wat je kan spelen en gewoon tot je er geen lol meer in hebt.
Ja mee eens, totdat ik t zat ben idd

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:21
hmr schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:56:
Ik kon het helaas niet laten en heb 25 euro aan packs geopend :P. 0 uitgehaald natuurlijk :)
Jij ook al..
Ik heb me beperkt tot 20 maar ook helemaal niks ;)

Iemand hier op het forum een van de 3 TOTY spelers gepacked?

• buurman3
Hobby mag best geld kosten toch? :)

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
buurman3 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:54:

Dat zou al een prestatie op zich zijn. Ik ben er nog niet in geslaagd om de 30 wedstrijden in het hele weekend vol te maken.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

buurman3 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:58:
[...]

Het geld maak ik mij ook niet zo druk om.. haha. Je weet dat de kans ongeveer 0 is, maar toch leuk om even de hoop te hebben!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Hassiebassie
mrjobby schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:06:
[...]

Spelers op de bank en reserve team rusten inderdaad uit. Heel veel mensen, waaronder ikzelf spelen dan ook met twee verschillende teams zodat je om de wedstrijd je spelers kan laten uitrusten en je altijd 99 condititie heb. Elke keer een fitness kaartje er op is ook een optie.
Eh, ik snap het niet. Ik heb nu 2 wedstrijden achter elkaar met een andere squad gespeeld, maar de spelers uit mijn andere team krijgen er geen conditie bij 8)7
Als ik een team kies doe ik --> squad selection en kies ik een ander team. Maar de spelers van de andere selectie krijgen geen conditie erbij. Wat doe ik nou fout? :?

• Miggell
Hassiebassie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:01:
[...]

Eh, ik snap het niet. Ik heb nu 2 wedstrijden achter elkaar met een andere squad gespeeld, maar de spelers uit mijn andere team krijgen er geen conditie bij 8)7
Als ik een team kies doe ik --> squad selection en kies ik een ander team. Maar de spelers van de andere selectie krijgen geen conditie erbij. Wat doe ik nou fout? :?
De spelers die je wil laten rusten moeten volgens mij wel in je WIS of RES staan, anders gebeurd er niets

• buurman3
RFRF schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:59:
[...]

Dat zou al een prestatie op zich zijn. Ik ben er nog niet in geslaagd om de 30 wedstrijden in het hele weekend vol te maken.
Ik zie wel hoe ver ik kom, ik start iig op zondag. Denk dat ik bij zilver al stop als ik dat uberhaupt haal...

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik twijfel op dit moment heel erg of ik mijn team ga upgraden of dat ik door ga sparen voor C. Ronaldo of misschien wel de helft van mijn team ga verkopen om hem te kunnen betalen.

Situatie as is:

1ste team:

Lewandowski - sbc Depay
POTM Reus - RTTF Fekir
RTTF Renato sanches - Scream veratti
Alaba - RTTF Tah - RTTF Kimpempbe - TB Dani alves
Neuer

2de team:

Mane - TB Sturride - Red IF Salah

UCL Herrera - Matuidi - Red IF joao mario

RTTF marco Alonso - Manolas - SBC Skriniar - UCL Joao Cancelo
Handanovic

Heb op dit moment 42 pakjes om te openen als de volledige TOTY in pakketjes zit en ben goud 3 geeindigd dit weekend (ik stop dan altijd),

Heb nog een boel 88,87,86 en 85 spelers in mijn club en heb 970k.

Als ik Renato sanches, fekir en kimpempe verkoop en daarnaast alle 88/87/86 en 85 welke ik niet gebruik verkoop zal ik zon 1.900.0000 hebben. Mijn team is dan wel wat gehandicapt maar heb wel Ronaldo.

Zal ik mijn hele 1ste team upgraden of vol gaan voor C Ronaldo.

• ErnstMid

ErnstMid

Miggell schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:57:
[...]

Jij ook al..
Ik heb me beperkt tot 20 maar ook helemaal niks ;)

Iemand hier op het forum een van de 3 TOTY spelers gepacked?
Je moet voor de grap eens kijken wat die youtubers voor punten hebben gehaald om packs te openen.... :X Daar werk ik een week voor 8)7 (ik doe nu even alsof ik heel veel verdien....)

Gisteravond wel meer dan 100k. winst gepakt, dat is toch best aardig. Verratti (5-9k.), Insigne (15/16k.), Buffon (20/25k.), Koulibaly... het ging echt schitterend. Wou eigenlijk eerst voor de Campbell sbc gaan maar het handeltje liep zo goed dat ik toch weer ging twijfelen om die spelers wel in zo'n sbc te flikkeren en uiteindelijk toch maar voor de pure winst gegaan.

Donderdag maar eens kijken of er nog wat uit de WL/Rivals rewards komt lopen en dan maar de knoop doorhakken of ik voor Campbell ga. Het is zo jammer dat die tank verder helemaal niks kan. Verdedigen en koppen doet ie dan weer fantastisch, en daarvoor staat hij er uiteindelijk toch. Maar als het elke avond zo'n gekkenhuis is op de transfermarkt kan dit een hele gunstige week worden qua transferprofit.

@buurman3 30 potjes op zondag lijkt me echt een prestatie van formaat :o ik zou dan echt helemaal gaar zijn op het einde... en nul potjes meer winnen. Maar gewoon lekker spelen zolang je het leuk vindt en niet vergeten af en toe ff weg te lopen.

@wildcardxl Sowieso persoonlijke keuze natuurlijk. Speel zelf met 1 team om zo het beste team te kunnen maken. Zou zelf niet zo snel al je RTTF kaarten weg doen om Ronaldo te halen, maja... het is wel ronaldo natuurlijk :+

[ Voor 16% gewijzigd door ErnstMid op 08-01-2019 10:17 ]

[...]

Zet bij Team 1, al jouw spelers van Team 2 op de bank. Bij Team 2 doe je dat dan precies andersom. Anders krijgen ze geen fitness.

• Miggell
ErnstMid schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:14:
[...]

Je moet voor de grap eens kijken wat die youtubers voor punten hebben gehaald om packs te openen.... :X Daar werk ik een week voor 8)7 (ik doe nu even alsof ik heel veel verdien....)

Gisteravond wel meer dan 100k. winst gepakt, dat is toch best aardig. Verratti (5-9k.), Insigne (15/16k.), Buffon (20/25k.), Koulibaly... het ging echt schitterend. Wou eigenlijk eerst voor de Campbell sbc gaan maar het handeltje liep zo goed dat ik toch weer ging twijfelen om die spelers wel in zo'n sbc te flikkeren en uiteindelijk toch maar voor de pure winst gegaan.

Donderdag maar eens kijken of er nog wat uit de WL/Rivals rewards komt lopen en dan maar de knoop doorhakken of ik voor Campbell ga. Het is zo jammer dat die tank verder helemaal niks kan. Verdedigen en koppen doet ie dan weer fantastisch, en daarvoor staat hij er uiteindelijk toch. Maar als het elke avond zo'n gekkenhuis is op de transfermarkt kan dit een hele gunstige week worden qua transferprofit.
Dat gaat inderdaad nergens over.
Gister een klein stukje gevolgd van die Bas op youtube die gewoon zonder blikken of blozen even voor een paar honderd euro aan packs opent.
Als ik dat doe heb ik ruzie met de vrouw thuis gok ik :+

• ErnstMid

ErnstMid

Miggell schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:17:
[...]

Dat gaat inderdaad nergens over.
Gister een klein stukje gevolgd van die Bas op youtube die gewoon zonder blikken of blozen even voor een paar honderd euro aan packs opent.
ja echt achterlijk als je het mij vraagt. Maar goed, ik heb natuurlijk geen idee wat zo'n youtube kanaal oplevert. Zie ook geregeld allemaal donaties voorbij komen dus ach, ze moeten het ook helemaal zelf weten.
Ik snap de verleiding ook wel... maar heb niet het idee dat het spelletje nou zo enorm veel verandert als je zo'n zieke kaart erbij hebt. Uiteraard zul je een paar goals meer maken maar ik geloof er echt niet in dat ik dan ineens lachend goud 1 zou halen :9

En... over een maand of drie zijn we allemaal uitgespeeld en wachten we weer op de volgende editie 8)7

• Miggell
ErnstMid schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:21:
[...]

ja echt achterlijk als je het mij vraagt. Maar goed, ik heb natuurlijk geen idee wat zo'n youtube kanaal oplevert. Zie ook geregeld allemaal donaties voorbij komen dus ach, ze moeten het ook helemaal zelf weten.
Ik snap de verleiding ook wel... maar heb niet het idee dat het spelletje nou zo enorm veel verandert als je zo'n zieke kaart erbij hebt. Uiteraard zul je een paar goals meer maken maar ik geloof er echt niet in dat ik dan ineens lachend goud 1 zou halen :9

En... over een maand of drie zijn we allemaal uitgespeeld en wachten we weer op de volgende editie 8)7
Spijker op z'n kop

• DeeleNL
Fraaank schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:15:
[...]

Zet bij Team 1, al jouw spelers van Team 2 op de bank. Bij Team 2 doe je dat dan precies andersom. Anders krijgen ze geen fitness.
[...]

Bij mijn 3-5-2 opstelling van Team 1 zorg ik dat ik ook 3 spelers van Team 1 op de bank heb om te kunnen wisselen in de 2e helft. Aangezien de LM en RM het flink voor de kiezen krijgen in deze formatie is het fijn om ze achter de hand te houden. Tevens een CAM of ST is dan aan te raden.

Van Team 2 selecteer ik dan iedereen behalve de GK en 2 andere spelers met de beste stamina en/of minste conditie verbuik per game. Deze hoef ik dan eens in de zoveel wedstrijden te voorzien van een fitness kaart, aangezien er per saldo niet veel af gaat. Hoop dat dit voor jou ook werkt? Ik heb er veel baat bij! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door DeeleNL op 08-01-2019 10:33 ]

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
[...]

Precies dit! Waarschijnlijk verdienen de Youtubers het geld wel terug, maar als casual gamer is het echt de grootste onzin. Vraag me echt af of je veel meer plezier hebt als je opeens een TOTY speler in je team hebt en daar heel veel geld voor hebt moeten betalen. Dan kun je beter naar het casino gaan, daar heb je tenminste nog kans dat het je iets oplevert.
DeeleNL schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:24:
[...]

Bij mijn 3-5-2 opstelling van Team 1 zorg ik dat ik ook 3 spelers van Team 1 op de bank heb om te kunnen wisselen in de 2e helft. Aangezien de LM en RM het flink voor de kiezen krijgen in deze formatie is het fijn om ze achter de hand te houden. Tevens een CAM of ST is dan aan te raden.

Van Team 2 selecteer ik dan iedereen behalve de GK en 2 andere spelers met de beste stamina en/of minste conditie verbuik per game. Deze hoef ik dan eens in de zoveel wedstrijden te voorzien van een fitness kaart, aangezien er per saldo niet veel af gaat. Hoop dat dit voor jou ook werkt? Ik heb er veel baat bij! ;)
Ik gebruik maar 1 team meestal. In ieder geval voor de WL.

• DeeleNL
Fraaank schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:25:
[...]

Ik gebruik maar 1 team meestal. In ieder geval voor de WL.
Ik in de WL ook zeker, maar voor SB meestal het andere team, vaak wissel ik dan SB en Rivals af om de fitness goed te houden.
Echter had mijn bericht een reply op Hassiebassie moeten zijn, excuus :+
[...]

Als je er ook wat voor terug krijgt :p

@wildcardxl
Ik zit ook te dubben of ik zal gaan sparen voor Ronaldo.

Heb nu eigenlijk wel de beste spelers voor mij van de serie a.
Komt bij dat er geen echte upgrades komen voor die competitie. Iets wat ik irritant vind. Zit ook af en toe te dubben om compleet te switchen

En als enige icon heb ik prime Shearer. Prima speler maar dat zo'n icon zijn coins waard is, kan ik ook niet weer zeggen. Icardi oa doet niet veel voor hem onder.

Denk dat een Ronaldo wel het verschil kan maken. Hoewel ik nu ff geen 2,5 m op de pc kan neertellen.
Of een betere icon...

Ik blijf trouwens echt steken in divisie 5.
Er zijn gewoon wedstrijden met lag en of mijn spelers zijn niet vooruit te branden. Balletjes lijken ook gewoon niet goed te vallen.
En de lag icm cursor switching kost me punten.

Ik probeer van alles met opstellingen etc, ook die van sjakie hier, maar echt een vaste goede oplossing heb ik er tot op heden niet voor.
In fut 18 maakte ik progressie, in fut 19 kan ik het vergeten. Voel me machteloos, das niet fijn. Heb het idee dat mijn inbreng er weinig toe doet.
Ok, win ook wel wat maar progressie boek ik niet.

Geniet er toch wel van. Blijft gewoon leuk.

[ Voor 76% gewijzigd door Harribo op 08-01-2019 10:57 ]

• buurman3
[...]

Dan al?

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
Goh wat een verrassing :X
Ik geef echt geen cent uit, je weet dat je niks uit de packs krijgt.
Heb al heeeeel veel SBC's gedaan alleen maar teleurstellingen,qua opbrengst dan, het puzzelen is het leukste van het spel.
Enige waar ik geld aan uit geef bij dit spel is nieuwe controllers :+
Sterker nog ik weet al heel zeker dat de nieuwe fifa er niet in gaat komen.

• jerommeke96
haha dan pas in mijn geval :-)
jerommeke96 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:28:
[...]

Goh wat een verrassing :X
Ik geef echt geen cent uit, je weet dat je niks uit de packs krijgt.
Heb al heeeeel veel SBC's gedaan alleen maar teleurstellingen,qua opbrengst dan, het puzzelen is het leukste van het spel.
Enige waar ik geld aan uit geef bij dit spel is nieuwe controllers :+
Sterker nog ik weet al heel zeker dat de nieuwe fifa er niet in gaat komen.
Hahaha, Ik speel eigenlijk alleen maar FIFA op de PS4, dus ik stop er soms wat geld in. Nu 3x gedaan (begin, BF en bij kerst). Moest zeggen dat mijn pack luck wel beter was met die packs. In het begin had ik 2x Sergio Ramos uit een 7.5K pack. Met BF haalde ik Griezmann uit een Ultimate Pack en met Kerst Aubamayang wederom uit een Ultimate Pack.
Afbeeldingslocatie: https://www.futbin.com/design/img/news/totw_predictions/19/totw17.png

Geen idee of dit hem uiteindelijk wordt, maar hier ligt niemand wakker van...dit komt in de slechtste TOTW's ooit denk ik?
[...]

Het is winterstop, zelfs met 25e per week is het nog goedkoper dan normaal voetbal ;)

@buurman3 30 in een dag is best veel, na 2-4 potjes ben ik er alweer even klaar mee.
Sowieso haal ik de beste resultaten met een pauze na 2-3 potjes.

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Wat doen jullie met al je spelers die je niet gebruikt? Tot een maand geleden verkocht ik alles, maar ben nu al een tijdje spelers aan het sparen voor sbc’s. Nu heb ik meer dan 500 spelers in mn club staan en vraag ik het mij af of ik daar veel aan heb? Ik doe wel wat sbc’s, maar ik heb niet het idee dat dit nu z’n geld opleverd.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Miggell schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:17:
[...]

Die zou juist blij moeten zijn!!
Ik krijg het prima thuis verkocht dat ik zo nu en dan packjes koop, ik neuk niet buiten de deur, heb geen 2e gezin, zuip niet, geen drugs, rook niet, ben heel erg braaf.
EA heeft dat gisteren niet beloont, 12k fifa points, 6x 2000k en 1 walkout... jammer maar volgende maand mag ik van mijn vrouw weer eens 12k kopen!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

simons schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:50:
[...]

Die zou juist blij moeten zijn!!
Ik krijg het prima thuis verkocht dat ik zo nu en dan packjes koop, ik neuk niet buiten de deur, heb geen 2e gezin, zuip niet, geen drugs, rook niet, ben heel erg braaf.
EA heeft dat gisteren niet beloont, 12k fifa points, 6x 2000k en 1 walkout... jammer maar volgende maand mag ik van mijn vrouw weer eens 12k kopen!
Verbaast me meer dat je niet ff heb gewacht tot alle TOTY spelers in packs zitten.
Ik heb gisteren 20e uitgegeven en mijn beste pull was Fernandinho.

Achteraf gezien, is een speler die ik in mijn team krijg meer dan wat ik normaalgesproken krijg (Kagawa en altijd Trendkvala).

Bossie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:02:
[...]

Verbaast me meer dat je niet ff heb gewacht tot alle TOTY spelers in packs zitten.

Achteraf gezien, is een speler die ik in mijn team krijg meer dan wat ik normaalgesproken krijg (Kagawa en altijd Trendkvala).
In theorie zou juist nu het juiste moment moeten zijn, want als alle TOTY in packs zitten, kun je minder NIF high rated kaarten pakken. Nu is dus de kans daarop dus hoger :)

• jerommeke96
DjoCalvic schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:49:
Wat doen jullie met al je spelers die je niet gebruikt? Tot een maand geleden verkocht ik alles, maar ben nu al een tijdje spelers aan het sparen voor sbc’s. Nu heb ik meer dan 500 spelers in mn club staan en vraag ik het mij af of ik daar veel aan heb? Ik doe wel wat sbc’s, maar ik heb niet het idee dat dit nu z’n geld opleverd.
Ik verkoop alleen de dubbele, of als ze door een SBC heel veel waard zijn ineens.
1500 spelers in de club inmiddels.
Zo kan ik zonder problemen de MM en andere dagelijkse SBC's doen, daar hoef ik bijna nooit wat voor te kopen.
Daarom zit ik ook op de laatste League SBC's te wachten, die heb ik zo goed als compleet en met de packs verwacht ik de andere League's te kunnen completeren

• ErnstMid

ErnstMid

Kleine 1000 spelers in mn club. Ik gebruik tampermonkey om te kijken wat spelers ongeveer waard zijn, als het wat oplevert gaan ze de transfermarkt op. Op dit moment zijn bijna alle rare golds niks waard, heeft dus ook niet veel zin om die te verkopen. Er komen ongetwijfeld weer van die upgrade sbcs aan per league, dan zie je dat ze een paar honderd coins omhoog gaan qua waarde, ideaal moment om een hele sloot te lozen.

ooit komt ook de eredivisie sbc eraan, dan zul je ook gaan zien dat spelers veel meer waard worden. Een linksback van AZ bv kan dan behoorlijk omhoog schieten.

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:56
Ik had laatst 1500 spelers verkocht. Ja leuk voor sbc’s maar die spelers vertegenwoordigde een waarde van ongeveer 700k. Dan heb ik liever 700k nu dan dat ik over een tijd nog met al die spelers zit en een klein deel maar had kunnen gebruiken voor een sbc.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Bossie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:02:
[...]

In voorgaande edities packte ik altijd wel een toty, en dat ik vorig jaar al een cr7 had gepackt, ik dacht dat ik wel lucky zou zijn....Gisteren zou 1 vd 3 mijn team nog wel een boost geven, vandaar, de andere linies ben ik niet zo enthousiast.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Verwijderd

Mijn team op dit moment: https://www.futbin.com/19/squad/3878434

Ik heb 250 k tot m'n beschikking, wat zouden jullie er mee doen?

• RouwersJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
Packen jullie wel eens wat van waarde (100k+) op maandagen uit de Squad batlles rewards en de early access packs? Vanaf week 1 heb ik enkel troep uit deze pakketjes voorbij zien komen (gebruik ze later bij SBC).

Uit de Squad Battle Chalanges en Division Rivals rewards heb ik af en toe nog eens een klapper.

[ Voor 3% gewijzigd door RouwersJ op 08-01-2019 12:10 ]

• ErnstMid

ErnstMid

bvbal79 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:36:
[Afbeelding]

Geen idee of dit hem uiteindelijk wordt, maar hier ligt niemand wakker van...dit komt in de slechtste TOTW's ooit denk ik?
ach, een 79 IF is een 79 IF. Hoger pack ik toch niet :*) Maar dit is wel echt waardeloos ja haha
Verwijderd schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:09:

Vamos Ramos! _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door ErnstMid op 08-01-2019 12:12 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
RouwersJ schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:10:
Packen jullie wel eens wat van waarde (100k+) op maandagen uit de Squad batlles rewards en de early access packs? Vanaf week 1 heb ik enkel troep uit deze pakketjes voorbij zien komen (gebruik ze later bij SBC).

Uit de Squad Battle Chalanges en Division Rivals rewards heb ik af en toe nog eens een klapper.
Maandag is altijd drama wat mij betreft...ik heb nog nooit wat fatsoenlijks uit die packs gehaald...

Burp

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Verkopen, ik investeer op moment alleen in 83 en 84 spelers. Zodra 83 voor 1200 op te pikken is doe ik dat en voor 84 spelers rond de 3000.

Dat zijn de enige 2 die ik uit me hoofd ken qua prijzen en welke spelers ik dan moet zoeken op naam etc.
Alle overige verkoop ik gewoon meteen tenzij het een hoge rated speler is en hij op moment erg goedkoop is door een "crash " dan bewaar ik ze.
Sbc doe ik soms, diegene die goedkoop zijn doe ik nog wel, maar die sbc waar je minimaal 86 rated squad moet inleveren vaak al niet meer. En onverhandelbare items hoef ik ook niet, de kans dat je iets goed packt is al zo klein en dan moet ie ook nog maar in je team passen.. Nee coins wil ik want ik ben eigenwijs en wil mijn eigen speler kiezen :D
simons schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:09:
[...]

In voorgaande edities packte ik altijd wel een toty, en dat ik vorig jaar al een cr7 had gepackt, ik dacht dat ik wel lucky zou zijn....Gisteren zou 1 vd 3 mijn team nog wel een boost geven, vandaar, de andere linies ben ik niet zo enthousiast.
Hetzelfde, maar geen echte topper maar ik herinner me Modric en Neuer as pack pulls.
Niet endgame zoals bijvoorbeeld Messi/Ronny, maar altijd meer dan voldoende om je 2/3 versterking te halen.

edit;Maandagochtend packs is voornamelijk aanvulling voor mijn squad fitness stack

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 08-01-2019 12:13 ]

• fifanoob
En geld tegen aan gooien voor packs doe ik ook niet meer. Vorig jaar vaak gedaan maar omdat je bijna nooit wat uit 20 euro haalt en elke x de teleurstelling krijgt dit jaar besloten om het niet te doen. Heb al 2x een suarez gepackt dus het kan alleen maar tegenvallen en elke x achteraf voel ik mij genaaid dat gun ik EA niet :D

• DjoCalvic
fifanoob schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:12:
[...]

Verkopen, ik investeer op moment alleen in 83 en 84 spelers. Zodra 83 voor 1200 op te pikken is doe ik dat en voor 84 spelers rond de 3000.

Dat zijn de enige 2 die ik uit me hoofd ken qua prijzen en welke spelers ik dan moet zoeken op naam etc.
Alle overige verkoop ik gewoon meteen tenzij het een hoge rated speler is en hij op moment erg goedkoop is door een "crash " dan bewaar ik ze.
Sbc doe ik soms, diegene die goedkoop zijn doe ik nog wel, maar die sbc waar je minimaal 86 rated squad moet inleveren vaak al niet meer. En onverhandelbare items hoef ik ook niet, de kans dat je iets goed packt is al zo klein en dan moet ie ook nog maar in je team passen.. Nee coins wil ik want ik ben eigenwijs en wil mijn eigen speler kiezen :D
Bedankt iedereen. Best lastig, want de reacties lopen best wel uiteen. Ik bewaar ze toch nog even, alleen duurt het sparen nu wat langer🙈

• fifanoob
DjoCalvic schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:15:
[...]

Bedankt iedereen. Best lastig, want de reacties lopen best wel uiteen. Ik bewaar ze toch nog even, alleen duurt het sparen nu wat langer🙈
Wat is je doel op moment? Ik had op gegeven moment al vrij snel een redelijk team, alleen icons waren een upgrade en dus ging ik ook meer spelers sparen en stopte ik alles in de club en de dubbelen gingen weg.

Toen raakte ik wat uitgekeken op mijn team en besloot ik voor een icon te gaan.. Dus eerst de hele club leeg gehaald wat basisspelers verkocht en icon gekocht.. Nu ben ik weer aan het sparen voor upgrades en richt ik mij weer meer op de handel..

Het is ook maar net waar je zin in hebt. Als je team leuk speelt en je haalt nog genoeg voldoening uit het spelen van wedstrijden kan je spelers prima bewaren. Mocht je zoals ik op den duur wel eventjes klaar zijn met spelen van wedstrijden dan kan je spelers gaan verkopen die wat waarde hebben en zo eventueel wat aanpassingen in je team gaan doen om zo weer "nieuw " spel plezier te krijgen uit het spelen van wedstrijden met "nieuw" spelers.

Voor iedereen is het anders :) succes!

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:09:

Gister 2 megapacks, geen walkout maar wel v.Dijk. Dus ik klaag niet :-)

• Hassiebassie
DeeleNL schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:24:
[...]

[...]

Thanks, heb nu bij wijze van spreke elke positie dubbelbezet :) Als mijn team aan het winnen is pas ik geen wissels toe en laat ik ze een beetje achterin rondspelen (speel dan vaak FUT singleplayer) daarna als iedereen uitgerust is weer online knallen O-)

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11-2025
RouwersJ schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:10:

Enige keer dat ik wat decents kreeg kwam er Neymar Jr. uit (smaandags jumbo pakketjes).

Edit: 1270 spelers, 2294 consumables in mn club. Speel eigenlijk alleen nog met m'n Nederlandse team maar het kost echt te veel moeite om de rest te verkopen.

Ik ga volgend jaar 0 euro uitgeven behalve de base game.

[ Voor 19% gewijzigd door krosis op 08-01-2019 12:52 ]

krosis schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:49:
[...]

Enige keer dat ik wat decents kreeg kwam er Neymar Jr. uit (smaandags jumbo pakketjes).

Edit: 1270 spelers, 2294 consumables in mn club. Speel eigenlijk alleen nog met m'n Nederlandse team maar het kost echt te veel moeite om de rest te verkopen.

Ik ga volgend jaar 0 euro uitgeven behalve de base game.
Heb het wel gedaan nadat Futmas afgelopen was, dat heeft me uiteindelijk Raul opgeleverd ;)

• DjoCalvic
fifanoob schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:23:
[...]

Wat is je doel op moment? Ik had op gegeven moment al vrij snel een redelijk team, alleen icons waren een upgrade en dus ging ik ook meer spelers sparen en stopte ik alles in de club en de dubbelen gingen weg.

Toen raakte ik wat uitgekeken op mijn team en besloot ik voor een icon te gaan.. Dus eerst de hele club leeg gehaald wat basisspelers verkocht en icon gekocht.. Nu ben ik weer aan het sparen voor upgrades en richt ik mij weer meer op de handel..

Het is ook maar net waar je zin in hebt. Als je team leuk speelt en je haalt nog genoeg voldoening uit het spelen van wedstrijden kan je spelers prima bewaren. Mocht je zoals ik op den duur wel eventjes klaar zijn met spelen van wedstrijden dan kan je spelers gaan verkopen die wat waarde hebben en zo eventueel wat aanpassingen in je team gaan doen om zo weer "nieuw " spel plezier te krijgen uit het spelen van wedstrijden met "nieuw" spelers.

Voor iedereen is het anders :) succes!
Thanks! Mijn team:

Griezmann-messi-bale
Pogba 89-Suarez-kroos 91
Marcelo-varane-ramos-carvajal 86
Courtois

Op de bank heb ik nog isco futmas- aubameyang-modric die er echt toe doen. Ook speel ik veel met invaller gelson martins CL.

De eerste upgrade wordt er een voor griezman zn plek(4chem)

Ik haal met wl elke week G2 en zit nu in divisie 3.

Ik denk dat ik ga sparen voor henry op Lb

• fifanoob
DjoCalvic schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:00:
[...]

Thanks! Mijn team:

Griezmann-messi-bale
Pogba 89-Suarez-kroos 91
Marcelo-varane-ramos-carvajal 86
Courtois

Op de bank heb ik nog isco futmas- aubameyang-modric die er echt toe doen. Ook speel ik veel met invaller gelson martins CL.

De eerste upgrade wordt er een voor griezman zn plek(4chem)

Ik haal met wl elke week G2 en zit nu in divisie 3.

Ik denk dat ik ga sparen voor henry op Lb
Lekker teampje hoor! de tering haha.

• wildcardxl
Heb even gekeken wat ik over hou aan untradeables als ik alles verkoop en ronaldo koop.

Dit zou mijn team worden met Ronny er bij:

Lewandowski - C. Ronaldo

POTM Reus Red if Gomez
Goretzka - Matuidi
Alaba Tah Skriniar UCL Joao Cancelo
Handanovic

Ook niet al te min maar lever wel behoorlijk in aan verdedigende middenvelders en rechtsachter.

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-11-2025
Is het mogelijk om, net als vorig jaar, je eenmalig in te schrijven voor een weekend league, zonder dat je je kwalificeert?

Het gaat mij niet lukken om nog 10 rival potjes te winnen en zaterdag kan ik eindelijk is een keer volle bak spelen haha
Laan1988 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:33:
Is het mogelijk om, net als vorig jaar, je eenmalig in te schrijven voor een weekend league, zonder dat je je kwalificeert?

Het gaat mij niet lukken om nog 10 rival potjes te winnen en zaterdag kan ik eindelijk is een keer volle bak spelen haha
nope

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07-2025
Wii4all schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:11:
[...]

Maandag is altijd drama wat mij betreft...ik heb nog nooit wat fatsoenlijks uit die packs gehaald...
Maandag promo packs (15K) die zijn echt waardeloos nog niks fatsoenlijks uit gehaald.

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met Stoichkov of Raul? Wil één van beiden gaan halen voor de spits. Benieuwd of er iemand beiden toevallig getest heeft.

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-11-2025
Zonde, dan maar nachtje doorhalen :9

• wildcardxl
ErnstMid schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:05:
[...]

Kleine 1000 spelers in mn club. Ik gebruik tampermonkey om te kijken wat spelers ongeveer waard zijn, als het wat oplevert gaan ze de transfermarkt op. Op dit moment zijn bijna alle rare golds niks waard, heeft dus ook niet veel zin om die te verkopen. Er komen ongetwijfeld weer van die upgrade sbcs aan per league, dan zie je dat ze een paar honderd coins omhoog gaan qua waarde, ideaal moment om een hele sloot te lozen.

ooit komt ook de eredivisie sbc eraan, dan zul je ook gaan zien dat spelers veel meer waard worden. Een linksback van AZ bv kan dan behoorlijk omhoog schieten.
Kan je me wat meer vertellen over het gebruik van tampermonkey met fifa 19? je mag eventueel wel pb-en hoe het werkt.

Heb idioot veel spelers in mijn club en er zal ongetwijfeld wat van waarde tussen zitten maar ik zou niet weten hoe ik die er tussen uit pik.

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
wildcardxl schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:03:
[...]

Kan je me wat meer vertellen over het gebruik van tampermonkey met fifa 19? je mag eventueel wel pb-en hoe het werkt.

Heb idioot veel spelers in mijn club en er zal ongetwijfeld wat van waarde tussen zitten maar ik zou niet weten hoe ik die er tussen uit pik.
Ik zou tampermonkey niet snel meer gebruiken. Bij fifa 18 kreeg ik een transferban voor de webapp hierdoor.

• sjakieman
ErnstMid schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:05:
[...]

Ik heb al meer dan 2000 spelers geloof ik. Maar ook met tampermonkey moet je de pagina's 1 voor 1 af gaan om te kijken of er wat bij zit van waarde toch? En zelfs als je dan een normale speler vind voor 7k ofzo dan is het meestal al weer achterhaald, stond ie even bij de goedkoopste oplossing van een SBC bijvoorbeeld.
Pagina: 1 ... 112 ... 200 Laatste