• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:16
mrjobby schreef op zondag 6 januari 2019 @ 17:51:
[...]

Savic heb ik eerder ook al gehad en speelde best lekker ja. Op een gegeven moment moeten gebruiken voor een sbc en toen is Khedira gekomen.

[Afbeelding]
Ik vind jouw team in vergelijking met Ronaldo erg cheap. Met andere woorden, persoonlijk had ik Ronaldo verkocht en mn team op iedere positie geupgrade.

Mits hij tradeble is natuurlijk. Ik speelde laatst tegen een soort gelijk team maar dan met prime Pelé in de spits. Ik was continu bezig om Pelé af te stoppen, dat lukte en verder speelde ik het makkelijk uit.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Jack_Mojo schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:05:
[...]

Ik vind jouw team in vergelijking met Ronaldo erg cheap. Met andere woorden, persoonlijk had ik Ronaldo verkocht en mn team op iedere positie geupgrade.

Mits hij tradeble is natuurlijk. Ik speelde laatst tegen een soort gelijk team maar dan met prime Pelé in de spits. Ik was continu bezig om Pelé af te stoppen, dat lukte en verder speelde ik het makkelijk uit.
Hij is untradeble

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Jack_Mojo schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:05:
[...]

Ik speelde laatst tegen een soort gelijk team maar dan met prime Pelé in de spits. Ik was continu bezig om Pelé af te stoppen, dat lukte en verder speelde ik het makkelijk uit.
Lol zoiets had ik laatst ook. Team met Maradona en verder brons. Vlgsmij 5-0 klop gegeven oOo

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:46
Is Flashback SBC Tevez de coins waard volgens jullie?

• Jack_Mojo
Duidelijk. Lucky you. ;)

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Had mijn wl erop zitten en dacht ga nog even paar potjes rivals spelen, stond van de week rond de 1800 vaardigheidsniveau, was eind deze week al iets minder geworden maar verloor vandaag weer bijna alles ben inmiddels afgezakt naar 1400 vaardigheidsniveau en dus van divisie 5 naar divisie 4 gezakt terwijl ik hetzelfde team heb en zeker niks slechter speel, iemand een idee hoe dat mogelijk is? Of word iedereen gewoon zoveel beter ofzo haha

• tukkerterror90
Bedoel van divisie 4 naar divisie 5 gezakt.

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
tukkerterror90 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:11:
Had mijn wl erop zitten en dacht ga nog even paar potjes rivals spelen, stond van de week rond de 1800 vaardigheidsniveau, was eind deze week al iets minder geworden maar verloor vandaag weer bijna alles ben inmiddels afgezakt naar 1400 vaardigheidsniveau en dus van divisie 5 naar divisie 4 gezakt terwijl ik hetzelfde team heb en zeker niks slechter speel, iemand een idee hoe dat mogelijk is? Of word iedereen gewoon zoveel beter ofzo haha
Ik heb echt exact hetzelfde! Van divisie 4 naar divisie 6 gezakt de afgelopen dagen. Toch heb ik niet het idee dat er wat anders is aan mijn spel want in de WL wel gewoon goud 2 geëindigd.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:48
DeeleNL schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:05:
Is Flashback SBC Tevez de coins waard volgens jullie?
Ik vind persoonlijk van wel, hij speelt lekker en die 3 star weakfoot valt mij wel mee merk er niets van. Is erg sterk en zijn schieten is zeer goed!
En als je nog wat untreadables heb liggen is die vrij goedkoop te doen en je krijgt er 2 goede packs voor terug.
Ook al is een toty in een pack 0,0001% :P heb ik daarom gekozen om hem te doen :)

• buurman3
H_idde schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:31:
[...]

Ik heb echt exact hetzelfde! Van divisie 4 naar divisie 6 gezakt de afgelopen dagen. Toch heb ik niet het idee dat er wat anders is aan mijn spel want in de WL wel gewoon goud 2 geëindigd.
Ik vermoed dat je vaker verliest ;)

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-11-2025
Weten jullie hoe ik in dit team de chem nog omhoog kan krijgen:

https://www.futbin.com/19/squad/3820461

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-01 21:17
MauT86 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 20:30:

Jawel maar is vast niet wat je wilt horen ;)

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-11-2025
Gurbuh schreef op zondag 6 januari 2019 @ 20:33:
[...]

Jawel maar is vast niet wat je wilt horen ;)
Ja spelers staan vast, maar ik bedoelde te zeggen, manager + competitie. Maar ben wel benieuwd wat jouw idee is 😉

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:47

Van Dijk weg doen om mee te beginnen. Voor de rest kan je niet veel doen zonder wat meer spelers te swappen.

• Audiojunky
  • Laatst online: 12:39

Mauricio Pochettino als manager. 10 keer met tevez spelen en hij heeft 8 chem.

Van Dijk eruit en een Serie A verdediger voor terug. Dan heb je 100 team chem

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:58
Audiojunky schreef op zondag 6 januari 2019 @ 20:42:
[...]

Mauricio Pochettino als manager. 10 keer met tevez spelen en hij heeft 8 chem.

Van Dijk eruit en een Serie A verdediger voor terug. Dan heb je 100 team chem
10 keer spelen hoeft niet eens aangezien hij First owner is en daardoor automatisch al loyalty heeft :)

• Audiojunky
  • Laatst online: 12:39
chengbondkwok schreef op zondag 6 januari 2019 @ 20:49:
[...]

10 keer spelen hoeft niet eens aangezien hij First owner is en daardoor automatisch al loyalty heeft :)
Weer wat geleerd :) :)

• Gurbuh
  • Laatst online: 13-01 21:17
MauT86 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 20:38:
[...]

Ja spelers staan vast, maar ik bedoelde te zeggen, manager + competitie. Maar ben wel benieuwd wat jouw idee is 😉
Wat Shreddaaa zegt.
Toch maar ff wat Squadbattles doen in blessuretijd voor wat extra packs tijdens TOTY :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Ik wissel mijn spits gelijk in min. 1 voor Tevez, dan behoud hij toch gewoon de chemistry? Of heb ik dat mis. Dan is het toch ook geen probleem om hem in je elftal te linken? Of gebruiken jullie altijd alle drie je wissels? ( als het geen verlenging is)

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 19:14
Verwijderd schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:09:
Ik wissel mijn spits gelijk in min. 1 voor Tevez, dan behoud hij toch gewoon de chemistry? Of heb ik dat mis. Dan is het toch ook geen probleem om hem in je elftal te linken? Of gebruiken jullie altijd alle drie je wissels? ( als het geen verlenging is)
Een wissel krijgt 5. Nog iets chem als ik me niet vergis dus niet de chem van de speler waarvoor gewisseld.
stomley schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:11:
[...]

Een wissel krijgt 5. Nog iets chem als ik me niet vergis dus niet de chem van de speler waarvoor gewisseld.
Inderdaad 5, wat betekent dat hij met z'n volledige chemistry erin komt ofzo. Die chemistry werkt weer anders dan normaal. Vorig jaar een filmpje van Nepenthez hierover gezien. Zal eens kijken of ik die nog kan vinden.

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Die hele chem zegt niets. Speelde in de WL tegen iemand die topspelers had en een teamgeest 35 had en werd van alle kanten weggetikt.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Zo, zilver een gehaald :) kan nog tien potten spelen, je zou zeggen dat goud drie dan ook te halen is... Maar weet niet of ik daar nog de kracht voor heb.

@triple20 je kunt op futbin kijken wat chem doet met De spelerstats, topspelers zijn natuurlijk niet in een keer waardeloos.

Verwijderd

Bedankt, dat is mooi kut dan,dan heb ik weinig aan hem.
Fraaank schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:50:
[...]

Inderdaad 5, wat betekent dat hij met z'n volledige chemistry erin komt ofzo. Die chemistry werkt weer anders dan normaal. Vorig jaar een filmpje van Nepenthez hierover gezien. Zal eens kijken of ik die nog kan vinden.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-01 15:49

Miranda naast Van Dijk zetten en Alisson op goal
Verwijderd schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:58:
Bedankt, dat is mooi kut dan,dan heb ik weinig aan hem.
[...]
Volgens mij betekende dat juist dat hij er zonder "puntverlies" inkomt, in z'n gewone basevorm. Kan het filmpje nog niet vinden.

Dit weekend weer Gold 1 geëindigd. Ditmaal had ik nog een wedstrijd over zelfs. Progressie!

• tukkerterror90
H_idde schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:31:
[...]

Nee dat heb Ik ook, ben 17-11 geëindigd dus ook goud 2, dat is wat ik normaal ook ongeveer haal, maar kon eerst fatsoenlijk mee in divisie 4 zat dus zelfs tegen divisie 3 aan en nu heb ik het zelfs moeilijk in divisie 5 echt heel vaag.
tukkerterror90 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:35:
[...]

Nee dat heb Ik ook, ben 17-11 geëindigd dus ook goud 2, dat is wat ik normaal ook ongeveer haal, maar kon eerst fatsoenlijk mee in divisie 4 zat dus zelfs tegen divisie 3 aan en nu heb ik het zelfs moeilijk in divisie 5 echt heel vaag.
G3 gehaald en daarna gestopt. Ik win nog steeds meer dan ik verlies maar na een paar weekenden het gespeeld te hebben ben ik er nu wel weer even klaar mee.

De gameplay is simpelweg niet bevredigend ondanks de uitslagen, het merendeel van de potjes is tegen sweaty PTB/Counter teams waarbij de uitslag word bepaald door klutsgoals of wie het minste inputlag heeft.
Vrijwel elk potje heeft frameskips, wat de gameplay ook niet ten goede komt.

Vanuit voetballend perspectief, ik blijf het zeer lastig hebben tegen teams waarbij de backs mee opkomen, zeker omdat je ze veel slechter kan afstraffen ivm met vorige fifa's door je wingers in de counter de hoeken in te sturen. 4231 Wide lijkt mijn anti-formatie en met inputlag is het ook vrijwel niet te doen tegen spelers die heel kort/snel possesion spelen aangezien je simpelweg niet snel genoeg kan switchen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Ligt het aan mij of hebben jullie dit ook, ik heb nu ongeveer 10/12 keer meegedaan aan de WL en ik eindig altijd in goud 2. Soms start ik 5-0 of bijvoorbeeld 0-5 maar toch eindig ik altijd met 17 wins, soms met twee wedstrijden over maar soms komt het ook op de laatste aan. Heb ook wel is gehad dat ik er 5 van de laatste 6 wedstrijden moest winnen om 17 winst te halen en dat lukt dan ook gewoon. Ik heb het idee dat EA je gewoon laat eindigen waar je thuis hoort of ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook? Soms sta ik 15-9 en hoop ik op goud 1 maar ik verlies dan gewoon 5 keer op rij en weet dan al dat ik die laatste twee win. Heb dan mijn twijfels of dat echt met matchmaking te maken heeft.

• Jack_Mojo
triple20 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:56:
Die hele chem zegt niets. Speelde in de WL tegen iemand die topspelers had en een teamgeest 35 had en werd van alle kanten weggetikt.
Tja, pro’s spelen ook door input lag heen.

Hoop dat EA volgend jaar, dit jaar gaat niet meer gebeuren, een keer goede servers heeft.

Kun je een icon kopen, maar als de verbinding slecht is speelt je icon hetzelfde als Melvin Platje.
Jack_Mojo schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:56:
[...]

Tja, pro’s spelen ook door input lag heen.

Hoop dat EA volgend jaar, dit jaar gaat niet meer gebeuren, een keer goede servers heeft.

Kun je een icon kopen, maar als de verbinding slecht is speelt je icon hetzelfde als Melvin Platje.
Dat valt ook wel weer mee, had een potje tegen een slechte speler met loan Eusebio in de spits.
Hoewel ik de wedstrijd redelijk eenvoudig kon uitspelen, hield Eusebio constant 1-3 spelers bezig aan mijn kant.

Anyhow, is Modric een aanrader als playmaker CM/CDM in 4231/442 naast Prime Ballack die de slopert rol op zich neemt :)

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
20/30 gewonnen, voor het eerst ooit Gold 1 gehaald. Ben blij, maar desondanks heb ik toch het gevoel dat Elite 3 er ook in zat. Vanavond had ik 5-6 wedstrijden het gevoel op een trage server te zitten, waardoor het nogal stroperig voelde. Meerendeel van deze wedstrijden dan ook (nipt) verloren.

Ben wel echt superblij met Emilio Butragueño (90) die ik heb gehaald voor dit weekend. Mijn enige icon, maar jezus wat een heerlijke speler. Echt dodelijk. Hopelijk volgend weekend beter :)

PSN/Steam: Xamsix

• ErnstMid

ErnstMid

Goud drie! Vierde wl geloof ik dus dik tevreden. Gaat elk weekend stukje beter :) 14-10 dus wat mij betreft lang niet gek. Met alle credits naar ben yedder rttf!

En Campbell was best oké zolang je weet wat hij vooral niet kan.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
Verwijderd schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:47:
Ligt het aan mij of hebben jullie dit ook, ik heb nu ongeveer 10/12 keer meegedaan aan de WL en ik eindig altijd in goud 2. Soms start ik 5-0 of bijvoorbeeld 0-5 maar toch eindig ik altijd met 17 wins, soms met twee wedstrijden over maar soms komt het ook op de laatste aan. Heb ook wel is gehad dat ik er 5 van de laatste 6 wedstrijden moest winnen om 17 winst te halen en dat lukt dan ook gewoon. Ik heb het idee dat EA je gewoon laat eindigen waar je thuis hoort of ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook? Soms sta ik 15-9 en hoop ik op goud 1 maar ik verlies dan gewoon 5 keer op rij en weet dan al dat ik die laatste twee win. Heb dan mijn twijfels of dat echt met matchmaking te maken heeft.
10/12x is nog niets, ik eindig nu al een jaar lang in goud 2/goud 1. Maar ik geloof niet dat EA je ergens laat eindigen waar ze willen. De matchmaking is wel vrij goed, de paar keer dat ik het na vroeg stond de tegenstander ongeveer op hetzelfde aantal wedstrijden met hetzelfde aantal wins. Nu speel ik wel samen met mijn zoon en dat maakt het allemaal nog wat vreemder. Normaal ben ik misschien iets beter maar het scheelt niet veel maar dit weekend lukte bij mij alles en bij hem helemaal niets. Als ik alleen mijn wedstrijden telde had ik op een gegeven moment een winreeks van 11 potjes op rij! En dan was de wedstrijd ervoor verloren met penalties en de wedstrijd erna ook. Anders waren het zelfs 15 potjes op rij. Maar zelfs dan nog eindigen we weer gewoon waar we anders ook eindigen... Merk wel dat ik langzaam beter word, misschien ook omdat ik nu sinds 2 weken pas met 1 team speel. Daarvoor nog 50% van de potjes met een matig reserveteam. Maar je merkt het vooral bij de start, daarin win je dan meer wedstrijden. Dan blijf je lastige tegenstanders krijgen tot het eind om maar net 1-3 wins hoger te eindigen dan normaal.

Heb ook het idee dat je altijd een lastiger tegenstander krijg als je met die wedstrijd een rank hoger kan halen, de uitzondering is alleen als het ook meteen je laatste wedstrijd is.

Edit: Wel ideaal trouwens als je zo'n lange winreeks hebt zonder dat de tegenstanders sterker worden (omdat mijn zoon dus steeds tussendoor een aantal wedstrijden verloor). Op een gegeven moment heb je zoveel zelfvertrouwen dat je om elke tegenslag moet lachen omdat je toch wel weet dat je het weer goed maakt. Heb ook de meest mooie goals gemaakt, niet schieten omdat ik vrij stond maar bijvoorbeeld net nog even die pass geven omdat ik dan een mooiere goal kon maken. Dan is Fifa leuk hoor! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door sjakieman op 06-01-2019 23:39 ]

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:03
Zilver 1 gehaald en daar ben ik zeer blij mee, zo hoog ben ik met de WL namelijk nog nooit gekomen. Veel net aan verloren doordat ik moeite blijf houden met scoren. Had 1 wedstrijd met 12 schoten op doel tegen 1 en dan toch 1-0 verliezen...

8)7

[ Voor 50% gewijzigd door Moody2204 op 06-01-2019 23:32 ]

Xamsix schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:07:

Ben wel echt superblij met Emilio Butragueño (90) die ik heb gehaald voor dit weekend. Mijn enige icon, maar jezus wat een heerlijke speler. Echt dodelijk. Hopelijk volgend weekend beter :)
Butre is een cheatcode, 5*WF, snelheid van Mertens, schot en agressie van Ibra in zijn beste jaren :+

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:47
Bossie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:31:
[...]

Butre is een cheatcode, 5*WF, snelheid van Mertens, schot en agressie van Ibra in zijn beste jaren :+
Er zit dit jaar ook een megaverschil tussen de icons.
Waar van Butra al zijn kaarten goed zijn en bijv van R9 en Cruyff ook zijn een aantal middel en prime kaarten van andere icons verschrikkelijk (denk aan Overmars, Van Nistelrooy, Shevchenko, Van Basten, Larsson en zelfs Henry).

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2025
Dit klinkt wel heel herkenbaar. Had zelf deze WL een ongekend goede start van 8-0, maar uiteindelijk ben ik weer in Goud 2 beland. Het is ook vaker omgekeerd, dat ik slecht begin, maar vervolgens tegen mindere tegenstanders speel en de slechte start kan rechttrekken. Soms heb ik een uitschieter naar boven of beneden met Goud 1 of Goud 3, maar niet verder dan dat.

Zelf zie ik het wel als een goed teken dat de matchmaking van EA wel goed op orde is, dat je telkens rond dezelfde rank uitkomt. Het is wel zo dat het niveau van de tegenstander best wel kan verschillen van wedstrijd tot wedstrijd, maar om een perfecte match qua tegenstander te vinden lijkt me ook lastig, zeker aan het begin van de WL als er nog weinig wedstrijden zijn gespeeld.

Ik denk dat de enige manier voor mij om een beter resultaat te halen is een dikke icon te packen en dan het hele team te kunnen upgraden. Want merk dat ik het vaak afleg tegen teams die gevuld zijn met icons, POTM spelers en / of CR7's. Ze lijken het spelen even goed of zelfs minder dan mezelf te beheersen, maar puur doordat hun spelers eerder bij de bal zijn, cruciale duels winnen of ballen binnenschieten die mindere spelers op de paal, lat of naast had geschoten, ze toch de winst tegen me pakken.
Bossie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:31:
[...]

Hij staat op mijn short list om RTTF Ben Yedder te vervangen..ik krijg Ben Yedder totaal niet aan de praat in een 4222 systeem deze WL. Wel G3 weer gehaald.

Ik wacht even wat de TOTY gaat doen. Heb nu 1.5M coins, maar de markt stijgt ook weer beetje.
bvbal79 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 00:30:
[...]

Hij staat op mijn short list om RTTF Ben Yedder te vervangen..ik krijg Ben Yedder totaal niet aan de praat in een 4222 systeem deze WL. Wel G3 weer gehaald.

Ik wacht even wat de TOTY gaat doen. Heb nu 1.5M coins, maar de markt stijgt ook weer beetje.
Butre is hetzelfde type als Yedder, ik zou voor iets anders gaan.

Bossie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 01:06:
[...]

Butre is hetzelfde type als Yedder, ik zou voor iets anders gaan.
Hmmm misschien dan toch Raul even als loan player testen dan.

• Barttjje
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15-11-2024
Dit weekend was voor mij echt verschrikkelijk. Haal elk weekend goud 1 en hik steeds tegen elite 3 aan, tot nu toe 1 maal elite 3 gehaald. Dit weekend ging ik 19 winst, 3 verlies gisteravond. Ik moest er dus nog 4 winnen van de laatste 8 wedstrijden, natuurlijk kwam ik ineens tegen teams met meerdere icons en win ik er maar 3 van de 8.

Echt ongelooflijk!

• Barttjje
bvbal79 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 07:32:
[...]

Ik heb Raul in de spits staan in 41212 (2), hij speelt behoorlijk fijn! Dus ik zou hem zeker uitproberen als ik jou was.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Barttjje schreef op maandag 7 januari 2019 @ 08:00:
Dit weekend was voor mij echt verschrikkelijk. Haal elk weekend goud 1 en hik steeds tegen elite 3 aan, tot nu toe 1 maal elite 3 gehaald. Dit weekend ging ik 19 winst, 3 verlies gisteravond. Ik moest er dus nog 4 winnen van de laatste 8 wedstrijden, natuurlijk kwam ik ineens tegen teams met meerdere icons en win ik er maar 3 van de 8.

Echt ongelooflijk!
Had precies hetzelfde afgelopen weekend, uiteindelijk maar 16 kunnen winnen. In de wedstrijd waar ik hoopte om nog 17 wins te pakken, stond ik op het gegeven moment 3 - 1 voor, maar richting einde wedstrijd lukte er echt niets meer, en werd het 3 - 2. Toen riep mijn vriendin mij voor het eten, ik zei ik kom er zo aan... Werd het nog eens 3 -3. Dus ik nog snel de verlenging spelen, maakte die kerel ook nog eens 3 - 4 en 3 - 5. Werkelijk niks lukte meer, alles was zo stroperig en traag. Ga voorlopig geen WL meer spelen, ben er klaar mee ;-)

• Barttjje
Protax schreef op maandag 7 januari 2019 @ 08:15:
[...]

Had precies hetzelfde afgelopen weekend, uiteindelijk maar 16 kunnen winnen. In de wedstrijd waar ik hoopte om nog 17 wins te pakken, stond ik op het gegeven moment 3 - 1 voor, maar richting einde wedstrijd lukte er echt niets meer, en werd het 3 - 2. Toen riep mijn vriendin mij voor het eten, ik zei ik kom er zo aan... Werd het nog eens 3 -3. Dus ik nog snel de verlenging spelen, maakte die kerel ook nog eens 3 - 4 en 3 - 5. Werkelijk niks lukte meer, alles was zo stroperig en traag. Ga voorlopig geen WL meer spelen, ben er klaar mee ;-)
Ik ken het gevoel, altijd als je haast hebt dan krijg je verlenging!

Ook wanneer je denkt een goede marge te hebben mag de tegenstander terugkomen, andersom heb ik dat maar zelden. Zijn veel kleine kinderen die in een hoekje gaan tijdrekken enzo.

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
Barttjje schreef op maandag 7 januari 2019 @ 08:24:
[...]

Ik ken het gevoel, altijd als je haast hebt dan krijg je verlenging!

Ook wanneer je denkt een goede marge te hebben mag de tegenstander terugkomen, andersom heb ik dat maar zelden. Zijn veel kleine kinderen die in een hoekje gaan tijdrekken enzo.
Of mensen die echt een doelpunt uitgebreid gaan lopen vieren... Wat een drama zeg.... :) Als je toch behoorlijk wat potjes wilt spelen in een weekend heb je daar toch helemaal geen zin in.

• Barttjje
RFRF schreef op maandag 7 januari 2019 @ 08:31:
[...]

Of mensen die echt een doelpunt uitgebreid gaan lopen vieren... Wat een drama zeg.... :) Als je toch behoorlijk wat potjes wilt spelen in een weekend heb je daar toch helemaal geen zin in.
Klopt helemaal, maar toch wil je jezelf steeds verbeteren door een hogere rang proberen te behalen.

• buurman3
Wanneer komen de toty kaarten in packs, vandaag?

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
buurman3 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 08:53:
Wanneer komen de toty kaarten in packs, vandaag?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik bewaar mn pakjes nog even. Zal wel weer crap krijgen maar kan ze beter nog even niet openen als het vandaag is.

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

Ja heel herkenbaar, ik kom nooit verder dan Gold 3, terwijl ik vaak het gevoel heb dat ik potjes op een stomme manier weggeef. Alsof het allemaal zo moet zijn haha.

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• buurman3
Sleehond schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:30:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik bewaar mn pakjes nog even. Zal wel weer crap krijgen maar kan ze beter nog even niet openen als het vandaag is.
Gevonden:

When FIFA 19 TOTY Cards will be available?

The Team of the Year is released once per year. This time, the event will probably be announced on January 7 and the cards will go out one week later.

Een week wachten trek ik niet 7(8)7
Kaarten zijn niet te betalen joh ;)

Zowaar voor het eerst een if 86 in mijn sb rewards! Altijd maar dan ook altijd rommel gehad in die rewards, ook vorig jaar.
Maar nu dus niet, ilicic if 86!
Zou hem op zich kunnen gebruiken in mijn serie a team maar zo heel goed is ie niet volgens mij

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Heb inmiddels een mooi team samengesteld :)

Even een domme vraag met betrekking tot conditie: vaak moet ik van die items toepassen om de conditie van spelers weer op 99 terug te brengen. Volgens mij laat ik mijn spelers te weinig banken. Krijgen de spelers ook conditie terug als ze wissel staan of enkel als reserve?

Verder blijft Nzonzi echt mijn werkpaard. Wat een beest is dat zeg, helaas is hij halverwege de 2e helft vaak helemaal op en moet ik hem wisselen, welk item kan ik hiervoor nog gebruiken om dit te verbeteren?

• ronaldbaggio
  • Laatst online: 03-12-2025
Weer een raar weekend. Silver 2 gehaald. ging vrijdag 2-11 (veel potten met 1 goal verloren. Blijft nog steeds verloren)
Zaterdag en zondag uitgekomen op 10-20. Wedstrijden waar je in de 1e helft 12 schoten 2 goals maakt, terwijl tegenstander gen schoten op doel heeft. sta ik tussen de 55e en 65e min achter met 2-4. Besloten om geen RQ maar in de 75 min lukaku en Mane in te zetten. en in game binnen 10 min 6-4 winnen.

Er zijn fases in het spel dat niets meer lukt. terwijl je hetzelfde speelt en vervolgens kan het zo weer veranderen en speel je de tegenstander helemaal weg.

Wel veel thuiswedstrijden gewonnen. (8 van de 10)

Eindconclusie blijft wel dat ik gewoon (nog) niet goed genoeg ben voor Goud......

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 08:46
Weekend League 17-13 gehaald, goud 2 dus.

Opzich best tevreden al heb ik het zondagmiddag verprutst en mijzelf teveel bewust boos gemaakt om de delay en lag i.p.v. op het spel te concentreren.

Begon zondagmiddag met 14-8 en wilde perse goud 2, met poging tot goud 1. Helaas moesten het de laatste 3 potten worden tot goud 2.

Merk wel, hoe stom het ook klinkt, dat ik een verschil merk op lange termijn als ik start met mijn spelers op 93-94 fitness of gewoon elke pot een squad fitness toepas. Zoals iemand laatst zei: "Pas na elke pot een squad fitness toe, stel je komt in de verlenging en je tegenstander heeft wel squad fitness gedaan en jij start met 92-93 fitness op je spelers. Verlies je geheid als het niveau gelijk is."

[ Voor 38% gewijzigd door GAITii op 07-01-2019 11:05 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Barttjje schreef op maandag 7 januari 2019 @ 08:00:

Echt ongelooflijk!
Erg herkenbaar. Soms speel je tegen teams met 3 Icons + POTM Hazard (die ongelooflijk maar waar, alle ballen voor zijn voeten krijgt). Daarbij komt in mijn geval nog eens kijken dat ik geen Ramos of VVD in de verdediging heb .. en dus hier vaak van verlies. Denk dat ik voor mijn volgende WL maar eens een paar beesten in de verdediging moet halen ..

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 08:46
Casual_T schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:04:
[...]

Erg herkenbaar. Soms speel je tegen teams met 3 Icons + POTM Hazard (die ongelooflijk maar waar, alle ballen voor zijn voeten krijgt). Daarbij komt in mijn geval nog eens kijken dat ik geen Ramos of VVD in de verdediging heb .. en dus hier vaak van verlies. Denk dat ik voor mijn volgende WL maar eens een paar beesten in de verdediging moet halen ..
Haal VVD!

Heb hem afgelopen week gehaald (zijn 87 IF kaartje), damn hij zit overal tussen. En sowieso doet het mentaal wel wat bij je tegenstander als je nou een Sanchez of Bailly er hebt staan of een inform kaartje met daarop het beest Virgil (daarnaast staat bij mij Varane).

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• buurman3
Wat is het beste tijdstip om je allereerste WL te starten? (Kom uit Div.8)

• ronaldbaggio
  • Laatst online: 03-12-2025
Del Piero prime of Butra 90?

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:33
buurman3 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:08:
Ik dacht 15:00 uur

• Xamsix
  • Laatst online: 09-12-2025
bvbal79 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 07:32:
[...]

Ik heb Raul gehad, maar dan wel zijn 88 rated versie. Vond er serieus niks aan. Zijn stats zijn goed, maar het probleem is dat hij nergens uitmuntend in is. Terwijl Butre 90 echt snel is, goed vrijloopt en met beide benen echt heel goed kan afronden. Daarvoor geef ik graag een beetje andere stats op.

PSN/Steam: Xamsix

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:58
buurman3 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:08:
Sowieso niet op de vrijdag, want dan spelen alle pro spelers.

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:21
Zouden de prijzen trouwens nog verder dalen de komende dagen?
Neem aan als de Toty gekte begint er ook weer veel packs worden geopend.

Heb inmiddels namelijk een kleine 700k aan coins verzameld en zo langzamerhand moet m;n team toch wel wat versterkt worden
chengbondkwok schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:57:
[...]

Sowieso niet op de vrijdag, want dan spelen alle pro spelers.
Misschien, maar ik heb juist tot nu toe op vrijdagochtend de beste WL gameplay ervaren tot nu toe.
Na 15:00 is het stroperig as useal.

edit: kleine tip van reddit:
Double-tap sprint heeft hetzelfde effect als twee tikjes met het rechterpookje, echter ga je hiermee altijd in je huidige richting waarbij ik met het pookje wel eens onverwachts van richting verander

[ Voor 26% gewijzigd door Bossie op 07-01-2019 12:22 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:33
WTF net het raarste ooit mee gemaakt, deed Rivals tegen een team met voorin Prime Cruijff en CR7 en stond 2-1 voor waarna op eens mijn controller helemaal niet meer reageerde het spel ging gewoon door en hij speelde ook zonder problemen. Wonder boven wonder scoorde hij niet, maar toen het rust was werd ik opeens uit potje gegooid in het gewone FUT scherm dus niet hele disconnect en zeiden ze dat ze uitslag gingen beoordelen, maar zag net al dat mijn skillrating omlaag gegaan was..... echt ruk
Xamsix schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:39:
[...]

Ik heb Raul gehad, maar dan wel zijn 88 rated versie. Vond er serieus niks aan. Zijn stats zijn goed, maar het probleem is dat hij nergens uitmuntend in is. Terwijl Butre 90 echt snel is, goed vrijloopt en met beide benen echt heel goed kan afronden. Daarvoor geef ik graag een beetje andere stats op.
Ik heb de loan met wat untradables nu gedaan...Ga hem deze week even testen. Anders haal ik toch Butragueno 90

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
bvbal79 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:35:
[...]

Ik heb de loan met wat untradables nu gedaan...Ga hem deze week even testen. Anders haal ik toch Butragueno 90
Het is een beest, serieus de beste speler in mijn team. Nog beter dan CR7!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:33
Protax schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:37:
[...]

Ik vond Raul weer helemaal niks. Speel nu met Ben Yedder RTTF en Griezmann inform in de spits en dat loopt voor mij 10x beter.
Protax schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:37:
[...]

welke chem gebruik je?
Bossie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:19:
[...]

Misschien, maar ik heb juist tot nu toe op vrijdagochtend de beste WL gameplay ervaren tot nu toe.
Na 15:00 is het stroperig as useal.

edit: kleine tip van reddit:
Double-tap sprint heeft hetzelfde effect als twee tikjes met het rechterpookje, echter ga je hiermee altijd in je huidige richting waarbij ik met het pookje wel eens onverwachts van richting verander
welk effect hebben we het over? gebruik die sprint knop bijna nooit meer
bvbal79 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:00:
[...]

Drijven heeft het dacht ik, versneld dribbelen waarbij je de bal in je loop vooruitspeeld ipv constant aan de voet.
Dit gebruik je bijvoorbeeld om los te komen van verdedigers.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
Net 85 Zola gekocht, vanavond maar is even proberen op CAM.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:21
Iemand ervaring met 84 IF Ben Yedder op CAM?
Speel namelijk liever met een iets meer fysieke spits zoals Suarez.

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2025
bvbal79 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:00:
[...]

:o

Ik zou echt 0 goals meer maken als ik niet meer zou kunnen sprinten

om over het aantal tegengoals maar niet te spreken :X :X

PSN: Patrick_D

• mrjobby
Hassiebassie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:55:
Heb inmiddels een mooi team samengesteld :)

Even een domme vraag met betrekking tot conditie: vaak moet ik van die items toepassen om de conditie van spelers weer op 99 terug te brengen. Volgens mij laat ik mijn spelers te weinig banken. Krijgen de spelers ook conditie terug als ze wissel staan of enkel als reserve?

Verder blijft Nzonzi echt mijn werkpaard. Wat een beest is dat zeg, helaas is hij halverwege de 2e helft vaak helemaal op en moet ik hem wisselen, welk item kan ik hiervoor nog gebruiken om dit te verbeteren?
Spelers op de bank en reserve team rusten inderdaad uit. Heel veel mensen, waaronder ikzelf spelen dan ook met twee verschillende teams zodat je om de wedstrijd je spelers kan laten uitrusten en je altijd 99 condititie heb. Elke keer een fitness kaartje er op is ook een optie.

• RFRF
Zijn er hier veel mensen die de first timed finesse shots gebruiken? Het lijkt wel of in de hogere divisies iedereen dit doet.
Patrick_D_GTS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:02:
[...]

:o

Ik zou echt 0 goals meer maken als ik niet meer zou kunnen sprinten

om over het aantal tegengoals maar niet te spreken :X :X
Gewoon afleren en beter leren switchen met je spelers...tackle knop geeft ze al een sprint heb ik het idee bij verdedigen. Alleen mijn backs laat ik met de wingers meesprinten... maar ook niet te snel want 1 kap beweging en ik sta in het bos...dan gebruik ik de contain button.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Spelen jullie FUT nou met 1 compleet uitgebouwd team of spelen jullie met meerdere teams? Ik heb er 5, maar dat is vooral omdat ik het leuk vind. Ik heb dan ook weinig bijzondere spelers, op 2 na alleen maar gouden spelers (ik heb een CL Perisic en een OTW Jorginho)..

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• tukkerterror90
Wanneer komt POTM van december?

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Vrijdag volgens mij

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Iemand tips? Ik switch Rivaldo en Mahrez tijdens de match.

https://www.futbin.com//19/squad/3845657

• ErnstMid

ErnstMid

RFRF schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:12:
Zijn er hier veel mensen die de first timed finesse shots gebruiken? Het lijkt wel of in de hogere divisies iedereen dit doet.
Zonder kom je er niet, zo simpel is het. In de WL genoeg potjes gehad waarbij de tegenstander 2 schoten had en 2 goals. Finesse shot is echt zo overpowered; daar kom je gewoon niet onderuit.

@Outerspace ik speel met 1 team :) Maar heb ook vrij veel bronze pack method gedaan dus aan conditiekaarten absoluut geen gebrek :9 Vind het daarnaast ook leuker, heb nu een sterker team.

Ga straks wel aan een nederlands/eredivisie team beginnen, maar dat is meer voor de leuk dan om er echt WL mee te spelen. Op een gegeven moment zijn upgrades ook niet echt meer haalbaar, zit nu al op het punt dat ik naar hele dure IFs moet gaan (griezmann, mbappe etc) of Icons.

• RFRF
ErnstMid schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:55:
[...]

Zonder kom je er niet, zo simpel is het. In de WL genoeg potjes gehad waarbij de tegenstander 2 schoten had en 2 goals. Finesse shot is echt zo overpowered; daar kom je gewoon niet onderuit.

@Outerspace ik speel met 1 team :) Maar heb ook vrij veel bronze pack method gedaan dus aan conditiekaarten absoluut geen gebrek :9 Vind het daarnaast ook leuker, heb nu een sterker team.

Ga straks wel aan een nederlands/eredivisie team beginnen, maar dat is meer voor de leuk dan om er echt WL mee te spelen. Op een gegeven moment zijn upgrades ook niet echt meer haalbaar, zit nu al op het punt dat ik naar hele dure IFs moet gaan (griezmann, mbappe etc) of Icons.
Dan ga ik maar eens proberen om dat trucje aan te leren.. ;)

• ErnstMid

ErnstMid

RFRF schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:58:
[...]

Dan ga ik maar eens proberen om dat trucje aan te leren.. ;)
Je kunt in Rivals ook de hulp gebruiken dat je zo'n balkje boven je speler krijgt, zo kun je het wel wat makkelijker aanleren :) Als je het goed onder de knie hebt schiet je echt fantastische ballen in het bovenhoekje :9

En daarbij is het belangrijk om ook momenten te gaan herkennen waarop de tegenstander het kan gaan gebruiken, als ze eenmaal de ruimte krijgen om zo'n schot te lossen vliegen ze er 9/10 keer in. Dat moment moet je gaan voorkomen ;)

• ErnstMid

ErnstMid

• mrjobby
ErnstMid schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:03:
[...]

Je kunt in Rivals ook de hulp gebruiken dat je zo'n balkje boven je speler krijgt, zo kun je het wel wat makkelijker aanleren :) Als je het goed onder de knie hebt schiet je echt fantastische ballen in het bovenhoekje :9

En daarbij is het belangrijk om ook momenten te gaan herkennen waarop de tegenstander het kan gaan gebruiken, als ze eenmaal de ruimte krijgen om zo'n schot te lossen vliegen ze er 9/10 keer in. Dat moment moet je gaan voorkomen ;)
Zet je dit met de trainer aan? Ik wil dit ook wel proberen
Hoe bevalt Rivaldo, bij mij is hij ondanks zijn stats toch vrijwel onzichtbaar.

@ErnstMid Verwacht dat ze weer alles tegelijk in packs tijdens het weekend :)

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Bossie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:09:
[...]

Hij schiet er behoorlijk veel in met een finesse shot. Vanaf rechts is zijn linker dodelijk. Ben wel nog een beetje aan het zoeken qua opstelling.

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:09:
[...]

Die weakfoot van Rivaldo doet mij echt bibberen, maar heb hem niet echt geprobeerd dus durf niet te zeggen of het echt een probleem is. Lijkt mij ook dat ze het dit weekend allemaal in packs gooien, de financiele afdeling van EA wrijft weer in de handjes :9

@mrjobby Yes, je kunt verschillende dingen aanzetten. Bv ook wat je passrichting is... dan krijg je wel een gigantische regenboog aan informatie om je speler heen. Word ik zelf helemaal gestoord van :9

@RFRF zie nu pas dat je first erbij had staan... dat gebruik ik ook zeker, maar wel minder dan gewoon timed finesse shots :)
Zymotic2007 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:16:
[...]

Hij schiet er behoorlijk veel in met een finesse shot. Vanaf rechts is zijn linker dodelijk. Ben wel nog een beetje aan het zoeken qua opstelling.
idd, als RF speelt hij prima maar ik speel voornamelijk formaties met RM/LMs.
Als ik hem bijvoorbeeld op CAM zet dan is hij weinig opvallend muv de verkeerde pass af en toe.

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06-2025

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Miggell schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:00:
Op Cam niet, wel als CA en dan instructie valse spits. Presteerde prima. Zal het op cam ook wel goed doen. Heeft aardige afstandsschoten. Sws een mustbuy elk jaar :*)

PSN ID: Enzyme-NL

• ErnstMid

ErnstMid

Miggell schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:00:
Yes! Geef hem dan wel de instructie om voorin te blijven; vanwege zn workrates is hij vrij veel in beweging en hij heeft een matige stamina. Heb wel veel getwijfeld tussen Griezmann en Yedder tussen CAM en ST; speel daar nog steeds wel eens mee. Heb Yedder RTTF nu wel in de spits gezet.

Maar goed, ik heb wel een mancrush op Bennie :P Vond zn IF al heerlijk, zn RTTF is echt fantastisch :+
ErnstMid schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:44:
[...]

Yes! Geef hem dan wel de instructie om voorin te blijven; vanwege zn workrates is hij vrij veel in beweging en hij heeft een matige stamina. Heb wel veel getwijfeld tussen Griezmann en Yedder tussen CAM en ST; speel daar nog steeds wel eens mee. Heb Yedder RTTF nu wel in de spits gezet.

Maar goed, ik heb wel een mancrush op Bennie :P Vond zn IF al heerlijk, zn RTTF is echt fantastisch :+
Zijn IF vond ik ook goed, maar zijn RTTF speelt onzichtbaar, snap er totaal niks van. Maar ondertussen heb ik ook Griezmann en Suarez naar hun IF en RTTF geupgrade, dus kan zijn dat ik gewoon teveel verwacht...

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Wanneer kunnen we die laatste league SBC's verwachten?
Nu a weken geen nieuwe league SBC geweest
Mogelijk in April, EA doet toch wat ik niet wil :)

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-01 21:50
Even een vraagje van een FUT n00b, als ik nu de Ultimate editie koop (is in de aanbieding), krijg ik dan meteen de 25 Packs of hoe zit dat? Zie gemixte reacties op Reddit namelijk.

• tukkerterror90
ErnstMid schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:07:
[...]

Ronaldo, Messi en Mbappe vanavond in packs beschikbaar :+
Alleen die 3?

• ErnstMid

ErnstMid

bvbal79 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:00:
[...]

Zijn IF vond ik ook goed, maar zijn RTTF speelt onzichtbaar, snap er totaal niks van. Maar ondertussen heb ik ook Griezmann en Suarez naar hun IF en RTTF geupgrade, dus kan zijn dat ik gewoon teveel verwacht...
Ja denk dat die nog wel beter zijn.... Ik vind z'n rttf wel echt nog weer chiller Dan z'n if :) maar goed, blijft natuurlijk zo dat niet iedereen elke speler even fijn vindt!

@tukkerterror90 yes! Gaat altijd in fases en dan aan het eind nog alles.
Pagina: 1 ... 111 ... 200 Laatste