Is er ook manier om te zorgen dat mijn targetman zich sneller in de zestien meldt? Merk nu dat Mandzukic IF vaak te laat aansluiten tov mijn vleugels. Gelukkig kan Balde IF ook redelijk koppen. Ik speel overigens met de 352 van Sjakieman
Morgenmiddag op zijn hoogtepunt denk net als met futmas en black friday.Leoon. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 18:31:
[...]
Depay IF is gisteren 130k naar nu 100k gegaan. Is de crash al niet gaande?
Cr7 nu op 2.20, morgenmiddag denk onder de 2mil en dan oppikken. Raul prime op 10 en cr7 in de spits. Heb de sbc gedaan van Raul, speelt prima maar had nog meer verwacht van hem.
Lees echt goede recensies over hem, meer mensen die Raul goed bevallen? Heb hem zelf alleen gebruikt als spits ga nu overstappen op 4231
Die is nu al echt gaande inderdaad, jesus if is bijvoorbeeld ook al behoorlijk gezakt. Na toty stijgt die wel weer tot die tijd even mee spelenLeoon. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 18:31:
[...]
Ik speel met een Bundlesliga-hybrid! Heb IF Gnabry, Scream Rafinha, RTTF Sachets, UCL live Tah, RTTF Fahrman in m'n team.mar101 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 16:30:
Valt me op dat er zo weinig Bundesliga teams zijn waar tegen ik speel. Komt het omdat op sommige posities er topkaarten ontbreken (zoals op RB en RW bijv.) en het lastige spelers zijn om te linken in hybrids? Voor mijn speelstijl met combinatiespel door het midden werkt een BL team prima, genoeg goede (aanvallende) centrale middenvelders, heb zelf nog Renato Sanches RTTF en een van de Reus IF's op mijn verlanglijstje staan, maar moest eerst nog de Keane SBC completen en toen waren de coins op (op 100K na).
Rafinha wordt nog vervangen door die nieuwe RB die je uit een Swap-SBC kan halen.
Laat hem eens achter de spits voetballenDelano1992 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 18:54:
[...]
Lees echt goede recensies over hem, meer mensen die Raul goed bevallen? Heb hem zelf alleen gebruikt als spits ga nu overstappen op 4231
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
1e WL pot vandaag speelde ik tegen een team met Raul op de RCM positie. Hij scoorde 4x,het werd 4-0. Was gewoon niet leuk hoe kut icons zijn
@Delano1992
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Mijn start formatie is 4321 met Raul op RCM, heb ook een paar potjes met mijn start formatie uitgespeeld waarbij Raul meermaals scoorde.Leoon. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 19:05:
1e WL pot vandaag speelde ik tegen een team met Raul op de RCM positie. Hij scoorde 4x,het werd 4-0. Was gewoon niet leuk hoe kut icons zijn@Delano1992
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En wat speel jij vervolgens?Bossie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 19:13:
[...]
Mijn start formatie is 4321 met Raul op RCM, heb ook een paar potjes met mijn start formatie uitgespeeld waarbij Raul meermaals scoorde.
Voornamelijk 352, ook regelmatig 4231 afhankelijk van de tegenstander.
Heb ook presets voor 41212/4222 maar die gebruik ik nauwelijks
352 dit jaar nog niet geprobeerd, heb je dit uit een guide of zelf uitgevogeld?Bossie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 19:26:
[...]
Zou leuk zijn als EA een feature zou toevoegen, dat je bepaalde SBCs kan hiden. Al die Icon-SBCs die als eerste staan zijn best irritant.
Ik zie op futbin dat het afhangt welke markt je bekijkt. In algemene zin nog niet, maar het lijkt wel op de IF markt aan de gang te zijn.Leoon. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 18:31:
[...]
Eens volgen want een paar goedkoper 86 if's zijn altijd handig voor sbc's
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
352 vind ik ook interessant maar hoe los je dat verdedigend op?Bossie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 19:26:
[...]
Ik heb een serie a team, alleen manolas is snel als cb.
https://www.futbin.com/19/squad/3782190
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 05-01-2019 20:22 ]
Hier ook Tevez gehaald, was groot fan van z’n juve kaart destijds
Nog niet gespeeld, maar als ik bean zo hoor komt dat wel goed
Nog niet gespeeld, maar als ik bean zo hoor komt dat wel goed
Sjakieman heeft dat hier meermaals in detail gepost, ff zoekenHarribo schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:14:
[...]
352 vind ik ook interessant maar hoe los je dat verdedigend op?
Ik heb een serie a team, alleen manolas is snel als cb.
Toch ook Aguero voor 175K. Ben van plan IF Rashford op rechts te spelen en dan Mahrez als centrale. Nog geen coins voor zijn IF/OTW, wel weer wat om voor te spelen nu!Bean77 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:11:
[...]
Ik zie op futbin dat het afhangt welke markt je bekijkt. In algemene zin nog niet, maar het lijkt wel op de IF markt aan de gang te zijn.
Eens volgen want een paar goedkoper 86 if's zijn altijd handig voor sbc's
Ik was er zo klaar mee, dat ik ben terug gegaan naar wat ik in het verleden had. Heb alleen Ronaldo en uiteraard mijn untradables gehouden.
Ik heb nu dit:

Ik heb nog een 88 Rijkaard die ik kan verkopen, dus ik kan nog wat coins genereren.
- Welke keeper of verbeteringen zouden jullie hieraan toevoegen?
- Welke formatie zouden jullie hiermee spelen?
- Hoe haal ik het maximale uit Ronaldo?
Ik heb nu dit:

Ik heb nog een 88 Rijkaard die ik kan verkopen, dus ik kan nog wat coins genereren.
[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 05-01-2019 20:26 ]
Jup eens kijken hoe hij dat allemaal doet. Maar eigenlijk vind ik hem zwaar saai. first time finesse shots all over the place.
Vind het altijd bijzonder dat teams veel beter lijken te spelen en ook positioneel veel beter staan (AI spelers) dan bij noobs als mij
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Welke custom tactic gebruik je voor de 4231? Ik zoek nog goede extra tacticBossie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 19:26:
[...]
De Gea halen en ingame switchen naar 4231 of 41212(2). Erg nice team hoor.Protax schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:25:
Ik was er zo klaar mee, dat ik ben terug gegaan naar wat ik in het verleden had. Heb alleen Ronaldo en uiteraard mijn untradables gehouden.
Ik heb nu dit:
[Afbeelding]
Heb de Gea dit jaar nog niet gehad, maar als je op Futbin al die reacties en reviews leest wordt ik daar niet vrolijk vanBean77 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:27:
[...]
De Gea halen en ingame switchen naar 4231 of 41212(2). Erg nice team hoor.
Nou dat was wel ff zoeken. Maar hier de instructies voor de 352 opstelling van Sjakieman:Bossie schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:20:
[...]
Sjakieman heeft dat hier meermaals in detail gepost, ff zoeken
https://gathering.tweaker...message/57049035#57049035
Word niet gerept over snelle cv's dus....
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 05-01-2019 20:31 ]
Hoe zit het met de UCL kaart van Fekir? Die is al wat gedaalt, maar ik zie die niet een upgrade krijgen aangezien ze Barcelona geloot hebben. Heb nu normale depay en normale fekir, zit er over na te denken om depay sowieso te upgraden en fekir twijfel ik of die niet meer daalt. Moet bij die meer kijken of de prijs nu marktconform is, of die zeg maar ook zoveel waard zou zijn als die niet de 'kans' had om te worden geupgrade.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Er is in fifa naar mijn 1 goede keeper en dat is Neuer. Ik heb de Gea ook uit 'nood' maar hij valt me mee. Aan de andere kant ligt een keeper altijd wel onder een vergrootglas. Ik vind de keepers in het algemeen minder dan fifa 18, maar de Gea is wel ok. Alisson, Ederson vind ik minder. Bij ruffier moet je hopen geen finesse teams tegen te komen ivm zijn lengte. Voor de rest is De Gea eigenlijk de enige keus.Protax schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:29:
[...]
Heb de Gea dit jaar nog niet gehad, maar als je op Futbin al die reacties en reviews leest wordt ik daar niet vrolijk vanAllison deed het gewoon goed bij mij in het verleden, maar is niet van het niveau Courtois.
Verwijderd
Wie vinden jullie de beste icon CV op Blanc 90-89 en Ferdinand (90) na? Ferdinand (88) Rijkaard(88) of Campbel( 89)
Campbel lijkt mij wat log, Rijkaard ziet er in principe goed uit of ik zie ik wat over hoofd? Of is er nog 1 die ik vergeet? Budget 900k
Campbel lijkt mij wat log, Rijkaard ziet er in principe goed uit of ik zie ik wat over hoofd? Of is er nog 1 die ik vergeet? Budget 900k
Moet je wel gelijk geven wat dat betreft ja.Bean77 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:33:
[...]
Er is in fifa naar mijn 1 goede keeper en dat is Neuer. Ik heb de Gea ook uit 'nood' maar hij valt me mee. Aan de andere kant ligt een keeper altijd wel onder een vergrootglas. Ik vind de keepers in het algemeen minder dan fifa 18, maar de Gea is wel ok. Alisson, Ederson vind ik minder. Bij ruffier moet je hopen geen finesse teams tegen te komen ivm zijn lengte. Voor de rest is De Gea eigenlijk de enige keus.
Ik ben met mijn team op lloris aangewezen maar wat een drama is dat zeg.. alles wordt weggebokst voor de voeten van tegenstanders
Ederson valt me nog wel positief op trouwens
Neuer is tot dusver ook mijn favoriete keeper. Wat de BPL betreft zou je ook Lloris kunnen uitproberen. In eerdere patches van Fifa 19 stelde hij me teleur, maar gaf hem een nieuwe kans toen ik laatst weer een BPL team ging maken rondom Futmas Lacazette. Hij is echt een stuk beter geworden wat mijn ervaringen betreft. Met name in de 1 op 1 duels blinkt hij uit, zit er vaak met een handje of voetje tussen.Bean77 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:33:
[...]
Er is in fifa naar mijn 1 goede keeper en dat is Neuer. Ik heb de Gea ook uit 'nood' maar hij valt me mee. Aan de andere kant ligt een keeper altijd wel onder een vergrootglas. Ik vind de keepers in het algemeen minder dan fifa 18, maar de Gea is wel ok. Alisson, Ederson vind ik minder. Bij ruffier moet je hopen geen finesse teams tegen te komen ivm zijn lengte. Voor de rest is De Gea eigenlijk de enige keus.
Dat is een prima hybrid, IF Gnabry is inderdaad wel een goede optie als RW voor de Bundesliga, al is zijn stamina voor een buitenspeler aan de lage kant. Of heb je een IF Lozano op de bank om er na 60 mins in te brengen?Fraaank schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 18:58:
[...]
Ik speel met een Bundlesliga-hybrid! Heb IF Gnabry, Scream Rafinha, RTTF Sachets, UCL live Tah, RTTF Fahrman in m'n team.
Rafinha wordt nog vervangen door die nieuwe RB die je uit een Swap-SBC kan halen.
Da Costa is zeker een interessante optie voor RB, ga hem zsm halen ter vervanging van IF Kaderabek.
Hoe gebruik je RTTF Sanches eigenlijk en wat voor chem kaart? In mijn systeem denk ik dat hij perfect past op de middelste CAM positie, de buitenste twee heb ik op "Stay Forward" staan, en de middelste functioneert eigenlijk als een soort vooruitgeschoven Box-to-box middenvelder. Ik merk dat IF Sabitzer voor die rol verdedigend wat tekort komt en zelfs met 87 stamina is hij na 60 minuten er doorheen. Ga totdat ik de coins voor hem heb misschien IF Delaney uitproberen, die ziet er qua stats ook wel geschikt uit voor die rol.
Btw, ga op dit moment 8-0 in de WL, waarschijnlijk mijn beste start ooit.
Courtois?Bean77 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:33:
[...]
@Leoon. Je zou ook voor de ligue 1 sbc kunnen gaan?
Als ik futbin moet geloven kost die 240k, depay IF kost ~100k en dan zou ik die fekir UCL nog bijv er bij kunnen kopen. Of zie ik iets over 't hoofd? Behalve slechte pakjes?ErnstMid schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:16:
[...]
Courtois?
Ik switch formatie in-game, waardoor hij als ST komt te spelen, dan red ik het met zijn stamina wel aardig, al komt bijvoorbeeld SBC Depay er vaak zat in al in de 60ste minuut voor wat nieuwe energie.mar101 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:15:
Dat is een prima hybrid, IF Gnabry is inderdaad wel een goede optie als RW voor de Bundesliga, al is zijn stamina voor een buitenspeler aan de lage kant. Of heb je een IF Lozano op de bank om er na 60 mins in te brengen?
Da Costa is zeker een interessante optie voor RB, ga hem zsm halen ter vervanging van IF Kaderabek.
Hoe gebruik je RTTF Sanches eigenlijk en wat voor chem kaart? In mijn systeem denk ik dat hij perfect past op de middelste CAM positie, de buitenste twee heb ik op "Stay Forward" staan, en de middelste functioneert eigenlijk als een soort vooruitgeschoven Box-to-box middenvelder. Ik merk dat IF Sabitzer voor die rol verdedigend wat tekort komt en zelfs met 87 stamina is hij na 60 minuten er doorheen. Ga totdat ik de coins voor hem heb misschien IF Delaney uitproberen, die ziet er qua stats ook wel geschikt uit voor die rol.
Renato heeft bij mij een Sentinel, omdat hij CDM speelt.
Nee heb je wel gelijk inLeoon. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:28:
[...]
Als ik futbin moet geloven kost die 240k, depay IF kost ~100k en dan zou ik die fekir UCL nog bijv er bij kunnen kopen. Of zie ik iets over 't hoofd? Behalve slechte pakjes?
Hm ja, . Heb 'm nu maar gekocht (depay IF) voor 103k en die wordt wellicht nog meer waard door een upgrade van z'n base kaartje. Nu nog twijfelen of fekir UCL 't waard is of niet.. Straks daalt die prijs helemaal tot de bodem omdat ze niet doorgaan in de CL. Of zou dat al gebeurd zijn twijjjjfel haha.ErnstMid schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:43:
[...]
Nee heb je wel gelijk inalhoewel ik denk dat de sbc mij ongeveer100k gekost heeft... Maar dat is altijd afwachten natuurlijk. Wel lekker kaartje.
Edit: ik heb fekir ook gekocht voor 151k
[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 05-01-2019 23:01 ]
Volgens EA is er geen "kick off glitch" en dan zeggen ze dat het iets psychologisch is, wat mij betreft is dat echt de grootste bullshit. Alsof ik nadat ik net heb gescoord niet volle gas ga verdedigen.... alleen lijkt het vaak dat mijn verdedigers een slaapdrankje hebben gehad of niet meer weten waar ze staan en binnen de kortste keren heeft de tegenstander gelijk gemaakt, dit soort goals zie je ook veel minder in "regular play". Zelfde geld in mijn mening voor 40+ en 85+ doelpunten die vaak uit het niets lijken te vallen, je ziet het dan ook vaak al aan komen
Wat vinden jullie?
Wat vinden jullie?
Nog nut om te gaan voor die UCL versie van de Gea?Bean77 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:33:
[...]
Ik ga het hierna overigens proberen met een 4-1-2-1-2 (2):
PAPL
5
5
B
6
5
5
2
ST's: GIB / SF
CAM: SF
CDM: CPL / SB / CC
RCM: GF / CC
LCM: CC
LB & RB: SBWA
En mijn 4231 iets aangepast:
B
5
5
B
5
7
3
3
ST: GIB / SF
CAM's: Default
CDM's: CPL / SBWA / CC
LB & RB: SBWA
Hoop dat ik zo minder overlopen wordt, laat nu te vaak te grote gaten vallen in mijn verdediging.
Past niet in zijn BPL team, maar Courtois is ook een betere. Zou ik ivm prijs de voorkeur geven boven De Gea als het niet uit maakt. Oblak was ook niet echt waardeloos.ErnstMid schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:16:
[...]
Courtois?
Maar ik vind de keepers in algemene zin allemaal slechter dan vorig jaar. Misschien omdat ook de finesse shots erg OP zijn en de boks ballen naar de zijkanten altijd (90 van de 100) rebound goals zijn.
Had vandaag een LLoris in een ander team die alles er uit hield. Zeker een optie als je een premier leaugue team hebt. Verder handadovic als je Italiaans team hebt en courtois als je Spaans team hebt wat mij betreftBean77 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 22:57:
[...]
Past niet in zijn BPL team, maar Courtois is ook een betere. Zou ik ivm prijs de voorkeur geven boven De Gea als het niet uit maakt. Oblak was ook niet echt waardeloos.
Maar ik vind de keepers in algemene zin allemaal slechter dan vorig jaar. Misschien omdat ook de finesse shots erg OP zijn en de boks ballen naar de zijkanten altijd (90 van de 100) rebound goals zijn.
Als je lloris tegen je hebt voornamelijk finesse shots spammen. Maar buiten dat een van de beste reactie/reflex keepers in fifa 19.Leoon. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 23:08:
[...]
Had vandaag een LLoris in een ander team die alles er uit hield. Zeker een optie als je een premier leaugue team hebt. Verder handadovic als je Italiaans team hebt en courtois als je Spaans team hebt wat mij betreft
Zoek ff op 4231+Boraslegend op Youtube, het werkt redelijk maar haal vaak meer resultaat met 4222.rickskeg99 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:27:
[...]
Welke custom tactic gebruik je voor de 4231? Ik zoek nog goede extra tactic
Verwijderd
https://www.futbin.com/19/squad-builder/3790675/copy
Hallo allemaal,
Wat vinden jullie van dit team?
Hallo allemaal,
Wat vinden jullie van dit team?
Zilver 1 geëindigd met mijn team en de eerste keer mee doen met de weekend league. Merk wel op dat Muller in de spits wel wat mist. Ga denk ik weer Lewandoski kopen. De RW en LW lossen het wel op qua snelheid
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
We zitten ons trouwens ook voor vrij weinig uit de naad te werken met de WL. Deze totw van komende week zou echt de minste van alle weken kunnen zijn. Er speelt haast niks.
Voor het eerst in mijn leven een controller stuk geslagen puur uit frustratie van FIFA
Hij doet het gelukkig nog wel, linkerkant van controller zit wat los. Ik heb een PS 3 en 4 gehad en FIFA sinds FIFA 13 op console. Ik heb nog nooit een woede aanval als deze zonet gehad, het zou niet eens in me opkomen. Maar FIFA 19 frustreerd maximaal.
Man man man wat is dit spel slecht zeg. Het spel gaat bij mij voorlopig aan de kant tot de volgende update, wellicht speelt het dan weer normaal.
- Ik schiet elke wedstrijd minimaal 3 keer paal of lat. Dat is in principe niet erg, maar ELKE wedstrijd slaat nergens meer op.
- Ik vermoed een aftrap glitch, krijg zo vaak doelpunt tegen direct vanuit aftrap tegenstander (mijn spelers lijken aan de grond genageld op dat moment)
- Tegenstanders kruipen altijd voor mijn man naar wie ik pass, ik krijg dit niet voor elkaar door er zelf voor te kruipen, zelfs fysiek sterkere spelers van mij laten zoch aftroeven door slappere spelers die ervoor kruipen
- Steekpasses gaan nooit om de tegenstander heen maar altijd regelrecht in de voet van tegenstander
- Keepers (3/4 stuks geprobeerd) maken ELKE wedstrijd een rare cruciale fout (lees eigen goal, mis duiken, bal via onderkant arm het doel in dat soort gekkigheid)
- Controllers lijken niet goed te reageren (JA voordat ik hem stuk mepte, haha). Hiermee bedoel ik, ik pass naar een mede speler die bijvoorbeeld links van me staat en ik dus op X druk met pookje naar links, wat gebeurt er pass gaat gewoon een andere kant op. ZO vaak gehad.
- Voorzetten vanaf de flank komen 90 van de 100 keer bij tegenstander terecht (dat terwijl ik goede koppers heb als Mandzukic, Icardi etc)
- Pace blijkt geen ruk uit te maken want ik verlies een sprint duel met Douglas Costa (95 pace) van spelers met pakweg 70 pace zonder dat er een fysiek duel sprint is. Dat met volle conditie, YEAH right.
- ik heb al weet ik hoeveel pakjes geopend sinds start FIFA 19 en de speler die het meest waard was was 25.000 coins. Ik snap heus wel dat je niet zomaar een icon krijgt of een Messi of Ronaldo maar serieus in 4 maanden tijd alleen maar kansloze kaarten terwijl ik dagelijks pakjes open, gaat er gewoon niet in bij mij.
Tot slot, Ik heb FIFA 19 bij 3 anderen thuis gespeeld op hun PS4, en daar lijken de games oprecht soepeler te spelen. Of het zit me tussen de oren of er is wat met mijn console, tv of internet
Het speelt gewoon oprecht fijner bij iemand anders...
Al dit bovenste houdt me al dagen bezig en ik ben er voorlopig klaar mee. Voorgaande frustraties in vorige FIFAs nooit gehad, althans hoogstens wat lichte frustraties maar FIFA 19 lijkt ziekelijk slecht en raar in mijn opinie.
Ik wacht op een update, ik geef het dan nog een kans en anders gaat de console en toebehoren in de verkoop.
Ik sluit graag alsnog positief af door jullie alle succes te gunnen o.a. dit weekend met de WL, maar ik neem een break van dit spel
Hij doet het gelukkig nog wel, linkerkant van controller zit wat los. Ik heb een PS 3 en 4 gehad en FIFA sinds FIFA 13 op console. Ik heb nog nooit een woede aanval als deze zonet gehad, het zou niet eens in me opkomen. Maar FIFA 19 frustreerd maximaal.
Man man man wat is dit spel slecht zeg. Het spel gaat bij mij voorlopig aan de kant tot de volgende update, wellicht speelt het dan weer normaal.
- Ik schiet elke wedstrijd minimaal 3 keer paal of lat. Dat is in principe niet erg, maar ELKE wedstrijd slaat nergens meer op.
- Ik vermoed een aftrap glitch, krijg zo vaak doelpunt tegen direct vanuit aftrap tegenstander (mijn spelers lijken aan de grond genageld op dat moment)
- Tegenstanders kruipen altijd voor mijn man naar wie ik pass, ik krijg dit niet voor elkaar door er zelf voor te kruipen, zelfs fysiek sterkere spelers van mij laten zoch aftroeven door slappere spelers die ervoor kruipen
- Steekpasses gaan nooit om de tegenstander heen maar altijd regelrecht in de voet van tegenstander
- Keepers (3/4 stuks geprobeerd) maken ELKE wedstrijd een rare cruciale fout (lees eigen goal, mis duiken, bal via onderkant arm het doel in dat soort gekkigheid)
- Controllers lijken niet goed te reageren (JA voordat ik hem stuk mepte, haha). Hiermee bedoel ik, ik pass naar een mede speler die bijvoorbeeld links van me staat en ik dus op X druk met pookje naar links, wat gebeurt er pass gaat gewoon een andere kant op. ZO vaak gehad.
- Voorzetten vanaf de flank komen 90 van de 100 keer bij tegenstander terecht (dat terwijl ik goede koppers heb als Mandzukic, Icardi etc)
- Pace blijkt geen ruk uit te maken want ik verlies een sprint duel met Douglas Costa (95 pace) van spelers met pakweg 70 pace zonder dat er een fysiek duel sprint is. Dat met volle conditie, YEAH right.
- ik heb al weet ik hoeveel pakjes geopend sinds start FIFA 19 en de speler die het meest waard was was 25.000 coins. Ik snap heus wel dat je niet zomaar een icon krijgt of een Messi of Ronaldo maar serieus in 4 maanden tijd alleen maar kansloze kaarten terwijl ik dagelijks pakjes open, gaat er gewoon niet in bij mij.
Tot slot, Ik heb FIFA 19 bij 3 anderen thuis gespeeld op hun PS4, en daar lijken de games oprecht soepeler te spelen. Of het zit me tussen de oren of er is wat met mijn console, tv of internet
Al dit bovenste houdt me al dagen bezig en ik ben er voorlopig klaar mee. Voorgaande frustraties in vorige FIFAs nooit gehad, althans hoogstens wat lichte frustraties maar FIFA 19 lijkt ziekelijk slecht en raar in mijn opinie.
Ik wacht op een update, ik geef het dan nog een kans en anders gaat de console en toebehoren in de verkoop.
Ik sluit graag alsnog positief af door jullie alle succes te gunnen o.a. dit weekend met de WL, maar ik neem een break van dit spel
[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 06-01-2019 00:43 ]
De rode kaarten worden dus bagger. Packs zijn natuurlijk wel lekker met TOTY om de hoek. Niet dat je wat packt, maar soms is de reis mooier dan de bestemming (ofzo).Leoon. schreef op zondag 6 januari 2019 @ 00:20:
We zitten ons trouwens ook voor vrij weinig uit de naad te werken met de WL. Deze totw van komende week zou echt de minste van alle weken kunnen zijn. Er speelt haast niks.
Deels met je eens, vanavond een aantal potjes WL gespeeld, per wedstrijd zo'n 3/4x op paal of lat geschoten dan wel gekopt, frustrerend, maar de tegenstander heeft dat ook, veelal met afstandschoten van buiten de 16.Sleehond schreef op zondag 6 januari 2019 @ 00:34:
De 'aftrap glitch' herken ik ook, soms heb je het gevoel dat al had je 20 man achterin staan, je er niks aan kan doen en gewoon die tegengoal geïncasseerd moet worden
Dat laatste heeft veelal met de pressie te maken denk ik. Als een tegenstander verdedigend 'constante druk' heeft staan merk je gewoon dat ze sneller bij de bal komen en alerter reageren, dat gebruik ik dan ook, anders ben je bij voorbaat 9 van de 10 duels kansloos..
FIFA kent inderdaad behoorlijk frustrerende situaties, maar als ik er tegenaan loop probeer ik door een andere manier van spelen dit te ontlopen. Meer uitgespeelde aanvallen ipv afstand schoten levert voor mij al minder frustraties op
Mijn TV heeft blijkbaar een HDR game mode...sinds ik dat heb gevonden lijken mijn tackles efficiënter...misschien helpen die ms minder lagSleehond schreef op zondag 6 januari 2019 @ 00:34:
Voor het eerst in mijn leven een controller stuk geslagen puur uit frustratie van FIFA![]()
Tot slot, Ik heb FIFA 19 bij 3 anderen thuis gespeeld op hun PS4, en daar lijken de games oprecht soepeler te spelen. Of het zit me tussen de oren of er is wat met mijn console, tv of internetHet speelt gewoon oprecht fijner bij iemand anders...
![]()
Packluck Sucks, hoewel ik niet heel hard mag klagen. Maar bottomline betaal je 50 tot 100 euro voor een spel, maar kan je niet echt met je favo spelers spelen... raar eigenlijk. Spel moet plezier brengen, niet frustratie.Sleehond schreef op zondag 6 januari 2019 @ 00:34:
)
Wat betreft pace, een sterk verbeterpunt juist in FIFA 19.
In FIFA 18 had iedereen alleen maar snelle spelers in een 433 formatie. Steek naar voren en je was kansloos.
Was voor mij DE reden om te stoppen destijds met fut. Pacewhores en 5* teams... voetballen was ondergeschikt en het ging alleen nog om snelheid.
Fifa19 heeft dit gelukkig opgelost. Off the Ball is de speler met de hoogste pace het snelst, dat is ook zo. Aan de bal, een stuk minder.
Zie wekelijks op tv dit ook in het echt. Laatst nog dat van Dijk, Adama aan de bal inhaalde en onderschepte. Toch een vd snelste spelers in werkelijkheid en FIFA
wijze woorden
Game mode neem ik aan.bvbal79 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 01:03:
[...]
Mijn TV heeft blijkbaar een HDR game mode...sinds ik dat heb gevonden lijken mijn tackles efficiënter...misschien helpen die ms minder lag
Mhm ik kan wel een game mode vinden als de TV aanstaat maar zodra ik de PS 4 aanzet kan ik dit niet meer selecteren in het menu, misschien gaat het automatisch. Ik heb opsich geen slechte TV, 4 jaar oud Samsung 40 inch, maar krijg soms toch de indruk dat de combinatie van TV en internet bij mij toch niet helemaal goed loopt...
Ben iig een stuk rustiger wakker geworden
Al sta ik achter mn besluit voorlopig het spel aan de kant te houden. Het is een tijd erg goed gegaan waarin ik goede formaties vond, adviezen van hier en van Youtube filmpjes maar na paar weken lijkt het opeens weer allemaal tegen te zitten.
[ Voor 23% gewijzigd door Sleehond op 06-01-2019 08:47 ]
Ik heb Navas al 200+ potten onder de lat staan. Is een topkeeper.Bean77 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:33:
[...]
Ik vind dat ze dat in de fut shop erbij moeten zetten met de volgende patch.Fraaank schreef op zondag 6 januari 2019 @ 00:42:
[...]
Niet dat je wat packt, maar soms is de reis mooier dan de bestemming (ofzo).
Heb je je tv wel op gamemodus staan? Anders heb je inderdaad een handicap voor jezelf toegevoegd.Sleehond schreef op zondag 6 januari 2019 @ 00:34:
Voor het eerst in mijn leven een controller stuk geslagen puur uit frustratie van FIFA![]()
Tot slot, Ik heb FIFA 19 bij 3 anderen thuis gespeeld op hun PS4, en daar lijken de games oprecht soepeler te spelen. Of het zit me tussen de oren of er is wat met mijn console, tv of internetHet speelt gewoon oprecht fijner bij iemand anders...
![]()
Zelfs HDR game mode
Wat jij beschrijft, onderstreep ik. Sterker nog, kan de lijst nog veel langer maken.Sleehond schreef op zondag 6 januari 2019 @ 00:34:
![]()
Het ergste daarvan is nog dat de knoppen niet reageren zoals ze moeten.
Om een lang verhaal kort te maken : ea moet de lag beter wegwerken en de ai flaws eruit halen. Laat de speler met zijn kunde de wedstrijd beslissen. Niet ea! Het frustreert menig speler.
Het spel moet plezier leveren en nu lees ik her en der frustraties.
Kan niet de bedoeling zijn.
Whatever we doen er niets aan.
Ik speel nu echt voor de fun en alleen als ik zin heb. Dat verplichte (bijna elke dag) spelen voor packs en coins doe ik niet meer. Dan maar geen progressie, wel zo relaxed.
Heb een redelijk team inmiddels, bevalt prima
Lees veel lag problemen bij jou. Wel eens een test gedaan op je internet?
Vraag me wel eens af... Ik deed vroeger fifa 2002 online, dat ging met traag internet, wat nu snel is, en direct ip. Heden ten dage zou dat toch super moeten werken.?
Maar ja alles moet via de ea servers natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 06-01-2019 10:49 ]
Ik heb RTTF Fekir ook en zat met hetzelfde dilemma. Lyon speelt eerst thuis tegen Barcelona. Stel ze winnen die pot dan gaat de kaart van Fekir nog eenmaal verbeteren. Wellicht de gok waard.Leoon. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 22:06:
[...]
Hm ja, . Heb 'm nu maar gekocht (depay IF) voor 103k en die wordt wellicht nog meer waard door een upgrade van z'n base kaartje. Nu nog twijfelen of fekir UCL 't waard is of niet.. Straks daalt die prijs helemaal tot de bodem omdat ze niet doorgaan in de CL. Of zou dat al gebeurd zijn twijjjjfel haha.
Edit: ik heb fekir ook gekocht voor 151kfuck it. Zie 't morgen na WL wel weer verder.
Voorziet iemand nog een diepere crash of is dit het? Vanwege de Tevez SBC kan ik nu nog wat winst pakken; zeker als er straks nog een grotere dip komt... wie, o, wie heeft zijn glazen bol op zondag aan staan?
Wat is er met IF Son gebeurd? Ineens van 450 naar 370 op de ps4... terwijl hij uit de packs is
Alles daalt wel wat, maar dit is vrij extreem.
TOTY is happening.Nachtapotheker schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:05:
Wat is er met IF Son gebeurd? Ineens van 450 naar 370 op de ps4... terwijl hij uit de packs is![]()
Dat 1e heb je ook wel gelijk in, moet misschien wat relaxter spelen ook.Harribo schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:42:
[...]
Ik speel nu echt voor de fun en alleen als ik zin heb. Dat verplichte (bijna elke dag) spelen voor packs en coins doe ik niet meer. Dan maar geen progressie, wel zo relaxed.
Heb een redelijk team inmiddels, bevalt prima
Lees veel lag problemen bij jou. Wel eens een test gedaan op je internet?
Ik heb de PS4 aangesloten via kabel internet, zou dus goed moeten zijn. Snelheid nog getest was gewoon prima.
Ik kom er wel net serieus achter dat TV dus game modus heeft.... GVD zeg...
Ik ga het zo eens testen, zal mij benieuwen. Ik kan alleen deze instelling doen als de TV aanstaat niet op het playstation HDMI kanaal maar het gewone kanaal. Als ik dan switch naar de PS dan kom ik in de TV niet meer in deze instelling, maar goed heb het wel ingesteld dus zou goed moeten gaan dan?
Ja dat snap ik, maar dat verklaart niet de extreme daling vrijdag middag. Andere kaarten zijn niet dusdanig gedaald.
Mwa, SIF Reus is ook al 50K gedaald sinds vrijdag.Nachtapotheker schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:18:
[...]
Ja dat snap ik, maar dat verklaart niet de extreme daling vrijdag middag. Andere kaarten zijn niet dusdanig gedaald.
Als je de Daily graph van deze pagina pakt zie je dat de IF markt dalende is: https://www.futbin.com/market/Special
Men verkoopt de dure IF's en slaat de goedkope IF's in voor een potentiële SBC.
Wissel je de TV en PS4 stekker even om?Sleehond schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:10:
[...]
Ik ga het zo eens testen, zal mij benieuwen. Ik kan alleen deze instelling doen als de TV aanstaat niet op het playstation HDMI kanaal maar het gewone kanaal. Als ik dan switch naar de PS dan kom ik in de TV niet meer in deze instelling, maar goed heb het wel ingesteld dus zou goed moeten gaan dan?
Ik zie het ook bij de nifs van bijv Griezmann en Bale. Schijnbaar willen veel mensen van kaarten af.Nachtapotheker schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:18:
[...]
paniek uitverkoop mischien, denk dat het merendeel TOTS een week later had verwacht.buurman3 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:26:
[...]
Ik zie het ook bij de nifs van bijv Griezmann en Bale. Schijnbaar willen veel mensen van kaarten af.
Ja idd bij die kaarten zie je hetzelfde. Naja hopelijk trekt het weer aan
Had net donderdag op vrijdag nacht die Son binnengehaald
nou was het toch al niet mijn week wat spelers en sbcs betreft
Had net donderdag op vrijdag nacht die Son binnengehaald
Even een ode aan yedder rttf, mijn hemel die vent wint wl potjes voor me! Sta voor t eerst op meer winst dan verlies
Trouwens,voor mensen die t gevoel hebben dat verdedigers altijd eerder bij de bal zijn, dat kan ook te maken hebben met de instellingen bij de tegenstander. Als die agressief onderschept komt die man eerder voor de bal. Kun je counteren met de man naar je toe laten komen of diepe ballen sturen. (Niet dat ik dit goed kan, maar in theorie moet t werken
)
Trouwens,voor mensen die t gevoel hebben dat verdedigers altijd eerder bij de bal zijn, dat kan ook te maken hebben met de instellingen bij de tegenstander. Als die agressief onderschept komt die man eerder voor de bal. Kun je counteren met de man naar je toe laten komen of diepe ballen sturen. (Niet dat ik dit goed kan, maar in theorie moet t werken
Mensen gaan veel spijt krijgen van deze sell out, maandag komt 95% van de mensen tot de ontdekking dat TOTS kaarten voor hun niet zijn weggelegd. Ik verwacht dat je dit jaar zelf +1M moet neerleggen voor een keeper ;-) Maar ik vind het prima, heb zelf snel gehandeld en het team teruggehaald wat ik graag wilde hebben, nu zelfs een van Dijk UCL kaart opgepikt voor 150K minder dan van de week.Bossie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:28:
[...]
paniek uitverkoop mischien, denk dat het merendeel TOTS een week later had verwacht.
Edit: Weet iemand of Kante een upgrade is t.o.v. FUTSWAP Lerma?
https://www.futbin.com/19/compare/386/17344
Als je ze vergelijkt...
[ Voor 27% gewijzigd door Protax op 06-01-2019 11:41 ]
Kante is een enorme upgrade tov Lerma, met Lerma ontstaan er altijd veel gaten op mijn middenveld, hoewel ik ook erg veel positieve dingen over hem lees.Protax schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:39:
[...]
Mensen gaan veel spijt krijgen van deze sell out, maandag komt 95% van de mensen tot de ontdekking dat TOTS kaarten voor hun niet zijn weggelegd. Ik verwacht dat je dit jaar zelf +1M moet neerleggen voor een keeper ;-) Maar ik vind het prima, heb zelf snel gehandeld en het team teruggehaald wat ik graag wilde hebben, nu zelfs een van Dijk UCL kaart opgepikt voor 150K minder dan van de week.
Edit: Weet iemand of Kante een upgrade is t.o.v. FUTSWAP Lerma?
https://www.futbin.com/19/compare/386/17344
Als je ze vergelijkt...
Ik sla TOTS over maar bewaar mijn packs wel ff tot het weekend, ik wil nog twee upgrades hebben voor mijn team en probeer daar aan vast te houden.
Dan ga ik hem ook maar eens proberen, al is zijn prijs nog niet gezakt. Ik kan Kante en de Gea nog kopen en dan is echt alles op --> Wil dit jaar ook geen geld er meer aan uitgeven. Maar doordat ik dan wat OTW kaarten en UCL Live kaarten heb, hoop ik dat mijn team langzaam nog wat beter wordt ;-)Bossie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:46:
[...]
Kante is een enorme upgrade tov Lerma, met Lerma ontstaan er altijd veel gaten op mijn middenveld, hoewel ik ook erg veel positieve dingen over hem lees.
Ik sla TOTS over maar bewaar mijn packs wel ff tot het weekend, ik wil nog twee upgrades hebben voor mijn team en probeer daar aan vast te houden.
Lerma maakt fouten, maar scoort ook vrij gemakkelijk!Bossie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:46:
[...]
Kante is een enorme upgrade tov Lerma, met Lerma ontstaan er altijd veel gaten op mijn middenveld, hoewel ik ook erg veel positieve dingen over hem lees.
Kom ik net zomaar een Tweaker tegen bij de WL! Wel 3-1 verloren, maar is het verlies waar ik dan het beste mee kan leven dit weekend haha. Gg @ajaxalex
Inmiddels op 10 win en 9 lose. Hoop eigenlijk gold 3 nog te halen maar weet niet of ik het zoek om nog zoveel potjes te spelen haha.
Speel nu zo:
Griezmann Depay
Ben yedder fekir
Kondogbia guilavogi
Kurzawa kimpembe Mathieu lala
Lloris
Helaas afhankelijk van fekir ivm link met Depay maar zou graag pogba, kante of rttf kondogbia in passen. Twijfel of pogba cdm gaat werken.
Iemand nog suggesties van noemenswaardige upgrades ?
Speel nu zo:
Griezmann Depay
Ben yedder fekir
Kondogbia guilavogi
Lloris
Helaas afhankelijk van fekir ivm link met Depay maar zou graag pogba, kante of rttf kondogbia in passen. Twijfel of pogba cdm gaat werken.
RTTF Ben Yedder als je die nog niet hebt. Anders inderdaad RTTF Kondogbia. Ik speel momenteel met een vergelijkbaar team. https://www.futbin.com/19/squad/3803879Ambianz schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:58:
Inmiddels op 10 win en 9 lose. Hoop eigenlijk gold 3 nog te halen maar weet niet of ik het zoek om nog zoveel potjes te spelen haha.
Speel nu zo:
Griezmann Depay
Ben yedder fekir
Kondogbia guilavogi
Lloris
Als je echt een pure cdm wil dan is kante echt de beste keuze. Ontzettende stofzuiger. Speel zelf met pogba ook ernaast, vind het wel fijn om een iets aanvallender ingestelde speler erbij te hebben.Ambianz schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:58:
Speel nu zo:
Griezmann Depay
Ben yedder fekir
Kondogbia guilavogi
Lloris
Heb hem gisteren gekocht voor 151k en nu is die al 175 toen ik vanmorgen keek, best goeie beslissing dus. Al zal die wel weer gaan dalen met de TOTY dip. Wellicht dat ik m weer te koop zet. Of nog even mee spelen. Voor WL ben ik klaar. 14-11 geëindigd en die andere potjes ga ik niet meer spelen. Iig gold 3 dus!lwd-kevin schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:58:
[...]
Ik heb RTTF Fekir ook en zat met hetzelfde dilemma. Lyon speelt eerst thuis tegen Barcelona. Stel ze winnen die pot dan gaat de kaart van Fekir nog eenmaal verbeteren. Wellicht de gok waard.
vrijdag heeft EA bekend gemaakt dat TOTY maandag al komt...dat is 1 week eerder dan vorig jaar...dus panic sellingNachtapotheker schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:18:
[...]
Ja, maar er blijkt dus ook een nieuwe TOTY kaart te zijn toegevoegd: de TOTY nominee....bvbal79 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:58:
[...]
vrijdag heeft EA bekend gemaakt dat TOTY maandag al komt...dat is 1 week eerder dan vorig jaar...dus panic selling
Dit gaat nog een leuke week worden
Overigens is al een deel van de community vote bekend: https://www.futhead.com/toty/results/
[ Voor 9% gewijzigd door chengbondkwok op 06-01-2019 13:04 ]
verrassend die uitslagchengbondkwok schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:01:
[...]
Ja, maar er blijkt dus ook een nieuwe TOTY kaart te zijn toegevoegd: de TOTY nominee....
Dit gaat nog een leuke week worden
Overigens is al een deel van de community vote bekend: https://www.futhead.com/toty/results/
Beetje gezocht in het topic, kon het niet vinden: hebben we al gehoord of die gast die perongeluk de verkeerde Lala kocht al geunbanned is?
Toch alleen een transfermarkt ban?Gurbuh schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:42:
Beetje gezocht in het topic, kon het niet vinden: hebben we al gehoord of die gast die perongeluk de verkeerde Lala kocht al geunbanned is?
Dat specificeerde ik niet echt, maar ok, maar kun je uberhaupt nog serieus FUT spelen als je niks kunt (ver)kopen?
@Verwijderd toch?Gurbuh schreef op zondag 6 januari 2019 @ 14:13:
[...]
Dat specificeerde ik niet echt, maar ok, maar kun je uberhaupt nog serieus FUT spelen als je niks kunt (ver)kopen?
Merken jullie verschil wanneer alles meer verkoopt, of juist goedkoper is?
Savonds of overdag
Savonds of overdag
PSN: Wauzer010
Ik speel regelmatig 's ochtends vroeg, rond 5 uur. Dan zijn de prijzen van spelers meestal wel iets hoger dan normaal vanwege het mindere aanbod wss.wauzer schreef op zondag 6 januari 2019 @ 14:33:
Merken jullie verschil wanneer alles meer verkoopt, of juist goedkoper is?
Savonds of overdag
17-11 geëindigd met wl, goud 2 gehaald dus, laatste 2 speel ik niet meer aangezien ik toch geen goud 1 meer kan halen.
Je moet weer zoeken naar een serie a speler, belachelijkchengbondkwok schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:01:
[...]
Hierbij eens een bericht van een WL-noob: dit weekend voor de eerste keer aan de WL meegedaan, ook om eens te kijken of de gameplay echt zo anders is. En ja.
Alles voelt enorm veel trager aan. Met FIFA 19 nooit buttonlag-gevoelens gehad, maar in de weekend league: wat een ellende. Spelers passen traag, schieten traag, draaien traag etc etc. Zelfs de meest agile spelers hebben opeens een kwartier nodig om te kappen. Snelle spitsen die 20m voor een verdediger rennen lijken schoenen van lood te hebben en worden ingehaald. Resultaat zijn enorm rommelige wedstrijden die geen moment lekker wegspelen. Zowel de potjes die ik win als verlies, zit ik me alleen maar aan de vertraagde gameplay te ergeren. Niet lang volgehouden dus, 6 overwinningen gehaald en ben er wel klaar mee.
Vraag me wel ten zeerste af waarom de WL zo anders aanvoelt... is het om het speelveld gelijker te maken?
Alles voelt enorm veel trager aan. Met FIFA 19 nooit buttonlag-gevoelens gehad, maar in de weekend league: wat een ellende. Spelers passen traag, schieten traag, draaien traag etc etc. Zelfs de meest agile spelers hebben opeens een kwartier nodig om te kappen. Snelle spitsen die 20m voor een verdediger rennen lijken schoenen van lood te hebben en worden ingehaald. Resultaat zijn enorm rommelige wedstrijden die geen moment lekker wegspelen. Zowel de potjes die ik win als verlies, zit ik me alleen maar aan de vertraagde gameplay te ergeren. Niet lang volgehouden dus, 6 overwinningen gehaald en ben er wel klaar mee.
Vraag me wel ten zeerste af waarom de WL zo anders aanvoelt... is het om het speelveld gelijker te maken?
Hebben die het zo goed gedaan dan? Perisic was OK in Rusland maar in de competitie weinig klaargespeeld... Italiaanse teams verder in Europa ook weinig indrukwekkend.Harribo schreef op zondag 6 januari 2019 @ 15:46:
[...]
Je moet weer zoeken naar een serie a speler, belachelijk
Het vermoeden is dat de gameservers simpelweg niet voldoen, Rivals speelt voor mij velen malen beter dan WL.PrinsPils schreef op zondag 6 januari 2019 @ 15:48:
Hoezo? Cristiano Ronaldo zit er inHarribo schreef op zondag 6 januari 2019 @ 15:46:
[...]
Zouden volgende week bij de WL player pick ook spelers uit het toty zitten?
Hoezo belachelijk? Ronaldo zit erin en de rest is toch duidelijk minder?Harribo schreef op zondag 6 januari 2019 @ 15:46:
[...]
Waarom zou er sowieso een Serie A speler in TOTY zitten, Ronaldo zit er alleen in door zijn prestaties met Madrid.ErnstMid schreef op zondag 6 januari 2019 @ 16:31:
[...]
Hoezo belachelijk? Ronaldo zit erin en de rest is toch duidelijk minder?
Zit ook niemand van de bundesliga in 
Het heet niet voor niets TOTY.... dat is onafhankelijk van welke land/competitie etc...
Verder is het ook gewoon een populariteitswedstrijd. Want serieus VVD is wel goed geweest, maar over het hele jaar hoort hij er toch niet tussen?
Ik was me ook aan het voorbereiden op het chinese nieuw jaar.... Moet ik nu 300 sweinsteigers inkopen?
Jaar van het varken blijkbaar....
Het heet niet voor niets TOTY.... dat is onafhankelijk van welke land/competitie etc...
Verder is het ook gewoon een populariteitswedstrijd. Want serieus VVD is wel goed geweest, maar over het hele jaar hoort hij er toch niet tussen?
Ik was me ook aan het voorbereiden op het chinese nieuw jaar.... Moet ik nu 300 sweinsteigers inkopen?
Jaar van het varken blijkbaar....
[ Voor 20% gewijzigd door bvbal79 op 06-01-2019 17:02 ]
Rttf Renato Sanches toch maar gekocht voor 150k. Wat een speler zeg, voelt enorm fijn aan en is pijlsnel met een shadow kaart erop. Door z’n 97 agressie springt hij overal voor en mocht hij niet goed timen dan corrigeert hij dat makkelijk met zijn snelheid. Ook al zou hij geen upgrade meer krijgen dan vind ik hem dat geld nog steeds waard.
Deze mini Gullit blijft wel even in mijn A team.
Deze mini Gullit blijft wel even in mijn A team.
Ga 12-4 in WL, weinig tijd gehad en dan zal je net zien dat je een WL speelt die fantastisch gaat...
heb LA, RA EN CVM altijd op agressief staan. Is aan te radenErnstMid schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:31:
Trouwens,voor mensen die t gevoel hebben dat verdedigers altijd eerder bij de bal zijn, dat kan ook te maken hebben met de instellingen bij de tegenstander. Als die agressief onderschept komt die man eerder voor de bal. Kun je counteren met de man naar je toe laten komen of diepe ballen sturen. (Niet dat ik dit goed kan, maar in theorie moet t werken)
Ik ben op zoek naar een nieuwe CM voor mijn Serie A team. De keuze is tussen:
Pjanic
Hamsik
Milinkovic-savic
Matuidi
Heb Khedira maar die wil ik vervangen. Op de andere plek heb ik Naingollan staan waar ik tevreden over ben.
Iemand ervaringen met een van deze spelers die me keuze kunnen helpen?
Pjanic
Hamsik
Milinkovic-savic
Matuidi
Heb Khedira maar die wil ik vervangen. Op de andere plek heb ik Naingollan staan waar ik tevreden over ben.
Ik heb mikinkvic savic naast naingollan. Speelt heerlijk! Hoe ziet je team er verder uit?mrjobby schreef op zondag 6 januari 2019 @ 17:31:
Ik ben op zoek naar een nieuwe CM voor mijn Serie A team. De keuze is tussen:
Pjanic
Hamsik
Milinkovic-savic
Matuidi
Savic heb ik eerder ook al gehad en speelde best lekker ja. Op een gegeven moment moeten gebruiken voor een sbc en toen is Khedira gekomen.Leoon. schreef op zondag 6 januari 2019 @ 17:38:
[...]
Ik heb mikinkvic savic naast naingollan. Speelt heerlijk! Hoe ziet je team er verder uit?