Haal Hamsik, met 5 star weakfoot is het echt heerlijk op CAMSleehond schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:43:
Opstelling 4-3-3 (4)
Perisic CL - Icardi CL - Cuadrado
Nainggolan - Pjanic CL - Matuidi
Asamoah CL - Skrinair CL - Benatia - Joao Cancelo
Szczesny IF
Vraagje:
Ben niet kapot van Pjanic. Voelt traag (Pace is ook maar 67). Hij scoort zelden daarbij.
Ik denk eraan hem te vervangen voor Gomez IF.
Aan te bevelen of juist niet? In stamina zijn ze ongeveer gelijk maar Gomez heeft 91 Pace en 90 Dribbel en 85 Passen. Voor een CAM denk ik heerlijke stats.
Benieuwd of iemand dit kan adviseren? De groene link van Pjanic met Cuadrado en Matuidi valt dan wel weg, maar lijkt mij geen wereldramp...?
Heb ik, de gold versie.stomley schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:44:
[...]
Haal Hamsik, met 5 star weakfoot is het echt heerlijk op CAM
Mhm.. beter dan Gomez IF? Zal het ook beter zijn dan Pjanic?
Gomez moet je wel mee kunnen spelen, is een kleine speler die zo de grond in wordt getrapt (kortom vergt skills). Mocht je daar minder mee goed mee kunnen omgaan kan je beter iemand kiezen die wat groter/sterker is.Sleehond schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:48:
[...]
Heb ik, de gold versie.
Mhm.. beter dan Gomez IF? Zal het ook beter zijn dan Pjanic?
Laatste vraag:
Milinkovic-Savic IF ipv Matuidi?
Matuidi maar 2 star WF en Skills. Milinkovic beide 4 star.
Maakt misschien ook wel veel verschil?
Beide totaal verschillende spelers, Matuidi is DE stofzuiger uit de Serie A (samen met Allan). Milinkovic-Savic is de Pogba van de Serie A. Wil je iemand die veel werk opknapt, ga dan voor Matuidi (daarnaast makkelijk te linken), wil je een creatief beest / die ook kan scoren ga dan voor SMS.Sleehond schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:10:
Laatste vraag:
Mooi gezegd, dank. Ik heb natuurlijk met Nainggolan ook al een stofzuiger, die loopt ook het hele veld over en kan aardig buffelen. Dus stukje creativiteit erbij wellicht wel goed.Protax schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:15:
[...]
Beide totaal verschillende spelers, Matuidi is DE stofzuiger uit de Serie A (samen met Allan). Milinkovic-Savic is de Pogba van de Serie A. Wil je iemand die veel werk opknapt, ga dan voor Matuidi (daarnaast makkelijk te linken), wil je een creatief beest / die ook kan scoren ga dan voor SMS.
pfff WL gaat moeizaam. 3-0 maar had ze alle 3 kunnen verliezen. Speel ook bagger. Ben benieuwd of ik de 30 potjes vol maak of dat ik het wel prima gaat vinden bij gold 3.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
WL Begon goed met 3-0 nu inmiddels 3-5. 2 keer in allerlaatste minuut goal tegen
Ik ga dit weekend mijn eerste WL bespelen. Ben benieuwd wat ik ga halen. Hoop op zilver 1 minimaal zodat ik de volgende WL mee kan doen.
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Even heerlijk een weekend geen WL...
Afgelopen keer veel frustraties opgeleverd tegen veel te sterke teams. Pas de laatste paar wedstrijden kwam ik tegen gelijkwaardige tegenstanders. WL kan erg leuk zijn, maar tot nu toe heb ik dat nog niet echt ondervonden. Tegenstanders zijn te sterk en te goed. Speel ook maar divisie 5, maar had het idee dat ik tegen minimaal div 2 en hoger kwam te spelen met minimaal 2 icons.
Uiteindelijk bij Zilver 1 gestopt waardoor ik voldoende kwalificatie punten heb wanneer ik weer zin heb.
Ga me nu maar vermaken met squad battles en division rivals....
Beloningen van WL zijn toch ronduit ruk
Afgelopen keer veel frustraties opgeleverd tegen veel te sterke teams. Pas de laatste paar wedstrijden kwam ik tegen gelijkwaardige tegenstanders. WL kan erg leuk zijn, maar tot nu toe heb ik dat nog niet echt ondervonden. Tegenstanders zijn te sterk en te goed. Speel ook maar divisie 5, maar had het idee dat ik tegen minimaal div 2 en hoger kwam te spelen met minimaal 2 icons.
Uiteindelijk bij Zilver 1 gestopt waardoor ik voldoende kwalificatie punten heb wanneer ik weer zin heb.
wijze woorden
van rivals en SB gelukkig nietValandil schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:58:
Even heerlijk een weekend geen WL...
Burp
Vorige week eerste WL gespeeld, althans een aantal wedstrijden.
Speel Div 6 maar eigenlijk niet een keer weg gespeeld in deze WL wedstrijden.
4 winst en 3x net op het laatst verloren.
Nu punten verzamelen voor een volgende deelname
Heb NIF gomez en ben opzich wel tevreden, alleen hij vergt wel wat gewenning. Heel snel maar ook heel snel van de bal gezet. Ga nu ilicic proberen op die plek. Heb naingollan met milinkovic savic en wanneer 't veld te groot wordt niet fijn (door z'n pace) maar verder een blok beton!Sleehond schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:43:
Opstelling 4-3-3 (4)
Szczesny IF
Vraagje:
Ben niet kapot van Pjanic. Voelt traag (Pace is ook maar 67). Hij scoort zelden daarbij.
Aan te bevelen of juist niet? In stamina zijn ze ongeveer gelijk maar Gomez heeft 91 Pace en 90 Dribbel en 85 Passen. Voor een CAM denk ik heerlijke stats.
Benieuwd of iemand dit kan adviseren? De groene link van Pjanic met Cuadrado en Matuidi valt dan wel weg, maar lijkt mij geen wereldramp...?
Zijn ook deze aanpassingen te adviseren:
Asamoah vervangen door Alex Sandro ?
Cuadrado vervangen voor Suso SIF of Ilicic IF ?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
ik heb ook niet per se vaak het gevoel dat ik helemaal aan gruzelementen word gespeeld... maar wel dat ik verkracht ben door finesse shotsMiggell schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:16:
Vorige week eerste WL gespeeld, althans een aantal wedstrijden.
Wat zijn jullie tips met betrekking tot corners tegen? Ik word eigenlijk haast nooit weggespeeld en de meeste goals die ik tegen krijgen komen voort uit corners dus ik vraag me eigenlijk af hoe ik dat het beste kan verdedigen
Voor mij hetzelfde.theman36 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:39:
Wat zijn jullie tips met betrekking tot corners tegen? Ik word eigenlijk haast nooit weggespeeld en de meeste goals die ik tegen krijgen komen voort uit corners dus ik vraag me eigenlijk af hoe ik dat het beste kan verdedigen
Corners tegen en dan bij de 1e paal 9 van de 10 keer goal tegen
Ik probeer altijd een langere CV te selecteren en die inderdaad vaak rond de 1e paal te plaatsen en dan het kop duel aangaan. De rest is dan op hoop van zegen....
Verder weet ik het ook niet. Ook regelmatig zo doelpunten tegen dus elke tip is welkom.
Verder weet ik het ook niet. Ook regelmatig zo doelpunten tegen dus elke tip is welkom.
[ Voor 21% gewijzigd door Sleehond op 04-01-2019 16:49 ]
Heb ook vaak de pech dat ea spelers zoals Willian bij een Boateng neer zet of iets in die richting...Sleehond schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:48:
Ik probeer altijd een langere CV te selecteren en die inderdaad vaak rond de 1e paal te plaatsen en dan het kop duel aangaan. De rest is dan op hoop van zegen....
Ik vind 185k voor Renato Sanches rttf wel erg duur. Wat als Bayern niet doorgaat, dan keldert de prijs toch tot ong 100k? Vind het erg riskant, al wil ik hem wel graag.
Iemand ervaring mee?
Iemand ervaring mee?
[ Voor 6% gewijzigd door Jack_Mojo op 04-01-2019 17:03 ]
Klopt, vrees ook dat zijn prijs wat zal dalen.Jack_Mojo schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:54:
Ik vind 185k voor Renato Sanches rttf wel erg duur. Wat als Bayern niet doorgaat, dan keldert de prijs toch tot ong 100k? Vind het erg riskant, al wil ik hem wel graag.
Iemand ervaring mee?
@Vissert had hem gehaald voor zijn team.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik selecteer vaak een lange speler, meestal CB/CDM, en zet die op de 5m lijn bij eerste paal.Sleehond schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:48:
Dan kun je afhankelijk van hoe de corner genomen word deze nog in de juiste positie zetten om weg te kunnen kopen.
Als ik goals uit corners tegenkrijg dan zijn dat vaak van die "trage" corners die in een boogje precies op het hoofd van VVD vallen. Strakke corners zijn meestal geen probleem, het gevaar daarbij is dat de tegenstander vaak de bal weer meteen terug heeft nadat ik het kopduel heb gewonnen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
gomez op 10 en dan ingame wisselen met perisic op 10.gomez kan met zn snelheid op de flanken en perisic met zn 5 star weak foot op 10Sleehond schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:43:
Opstelling 4-3-3 (4)
Szczesny IF
Vraagje:
Zijn ook deze aanpassingen te adviseren:
Asamoah vervangen door Alex Sandro ?
Cuadrado vervangen voor Suso SIF of Ilicic IF ?
Iemand zin in een potje op de ps4? Voeg mij maar toe martyn77a is mijn gameid
Hoe zit je kwa niveau?Bean77 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 18:10:
Speel zelf namelijk div 6
FB Tevez, wat een kaart
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb aguero en is beter (wel UCL kaart).Bossie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 19:07:
FB Tevez, wat een kaart
Sommige spelers zijn met die flashbacks beter dan ooit geweest in werkelijkheid , zoals bijvoorbeeld Sturrige
wijze woorden
Jammer van zijn 3* WFBossie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 19:07:
FB Tevez, wat een kaart
Cons:::BB4E
Rond 1750 division rivals. Dat is bijna divisie 3.Miggell schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 18:32:
[...]
Hoe zit je kwa niveau?
Speel zelf namelijk div 6
Moet wel waarschuwen dat Ronaldo vanavond zijn schoenen gepoetst heeft en erg scherp is
FB Tevez interessant..
Link met Icardi en gomez
Enige waar ik over struikel is zijn att
Wr, die is medium. Vrees dat hij wat lui kan overkomen?
Verder zie ik weinig reden om hem niet te halen. Enige wat hij niet kan is springen.
Ik denk er nog ff over na...
Link met Icardi en gomez
Verder zie ik weinig reden om hem niet te halen. Enige wat hij niet kan is springen.
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 04-01-2019 19:41 ]
Verwijderd
[quote]Vissert schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:18:
[...]
[...]
[...]
U vraagt en wij draaien!
Im in!
[...]
[...]
[...]
U vraagt en wij draaien!
Im in!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2019 19:44 ]
voor mij welVerwijderd schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 19:41:
[quote]Vissert schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:18:
[...]
[...]
[...]
U vraagt en wij draaien!
Im in!
Ik oefen eerst nog wel watBean77 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 19:33:
[...]
Rond 1750 division rivals. Dat is bijna divisie 3.
Moet wel waarschuwen dat Ronaldo vanavond zijn schoenen gepoetst heeft en erg scherp is
Dat is nou eenmaal het risico van rttf kaarten als Bayern eruit gaat zal zijn waarde idd zakken, maar als Bayern doorgaat zal zijn waarde ook zo stijgen naar 250k en als ze nog verder komen stijgt zijn kaart nog meer.Jack_Mojo schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:54:
Iemand ervaring mee?
Erg goede kaart ja, alleen het linken blijft lastig. Als je eenmaal je team wil omgooien gaat Tevez sowieso op de bank...Harribo schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 19:40:
FB Tevez interessant..
Link met Icardi en gomez
Ik houd het bij Aguero.
Dat snap ik wel, maar in deze fase (loting tegen Liverpool, 84 rated) vind ik zijn prijs extreem hoog.tukkerterror90 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 20:03:
[...]
Dat is nou eenmaal het risico van rttf kaarten als Bayern eruit gaat zal zijn waarde idd zakken, maar als Bayern doorgaat zal zijn waarde ook zo stijgen naar 250k en als ze nog verder komen stijgt zijn kaart nog meer.
Ik vlieg zo van Lissabon terug naar NL, voeg je thuis ff toe. Ben heel benieuwd hoe goed je bent, ik schommel standaard tussen 1500 en 1600. Bij 1600 verlies ik 4x en dan weer bij 1500 4x winnen.Bean77 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 18:10:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Tevez heerlijke speler ja. Denk alleen net te duur voor de bank.
Vandaag eerste keer WL gespeeld. Afgelopen week promotie van d6 naar d5. Meteen op 0-2 gekomen , inmiddels 2-2 en best wel vertrouwen voor de rest. Geen ontzag hebben voor je tegenstander en goed focussen dan is het best te doen
Vandaag eerste keer WL gespeeld. Afgelopen week promotie van d6 naar d5. Meteen op 0-2 gekomen , inmiddels 2-2 en best wel vertrouwen voor de rest. Geen ontzag hebben voor je tegenstander en goed focussen dan is het best te doen
Sta op het punt op nif Van Dijk te kopen, alleen als hij zijn winter upgrade krijgt zal hij wel weer een paar k zakken. Zit continu met mezelf in de knoop.
[ Voor 6% gewijzigd door Jack_Mojo op 04-01-2019 20:39 ]
Nu heb ik overenthousiast Tevez gehaald met het idee die zet ik op de plek van CL Icardi, alleen nu is m'n chemistry om zeep... Hebben jullie een idee hoe ik dit nog goed krijg....
https://www.futbin.com/19/squad/3739259
gewoon kopen en lekker spelen! alles zakt een stuk week na week...Jack_Mojo schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 20:38:
Sta op het punt op nif Van Dijk te kopen, alleen als hij zijn winter upgrade krijgt zal hij wel weer een paar k zakken. Zit continu met mezelf in de knoop.
Je kan Pochettino als manager nemen dan gaan zowel Carlitos als Dybala van 6 naar 7 chem. Op 10 chem zie ik ze niet komen.Speculaes schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 20:40:
Nu heb ik overenthousiast Tevez gehaald met het idee die zet ik op de plek van CL Icardi, alleen nu is m'n chemistry om zeep... Hebben jullie een idee hoe ik dit nog goed krijg....
I like how you keep the mouse running...
Weer even een van de noob
Ben inmiddels voor een BPL team gegaan. Langzaam aan nu alle spelers aan het vervangen. Dag team Holland
Ay caramba wat is dit FUT diepgaand zeg, al die FIFA puntjes zijn wel enorm veelzijdig. Maargoed:
Ik begrijp nu een beetje wat de workrates doen, maar waar spelen jullie mee met de CB? Hebben jullie een voorkeur?
Zit zelf te denken aan 2 X/H. Dit omdat ik nog steeds Aké in mijn team goed vind spelen. Heeft vaak veel onderscheppingen en vaak een voetje er tussen.
Een van der Heijden M/M, bleef vaak hangen als een zoutzak, is nu vervangen voor Tarkowsi 80.
Wat zijn jullie favo defenders?
Morgen eens een verdediging testen met 3 Cb
Ay caramba wat is dit FUT diepgaand zeg, al die FIFA puntjes zijn wel enorm veelzijdig. Maargoed:
Ik begrijp nu een beetje wat de workrates doen, maar waar spelen jullie mee met de CB? Hebben jullie een voorkeur?
Zit zelf te denken aan 2 X/H. Dit omdat ik nog steeds Aké in mijn team goed vind spelen. Heeft vaak veel onderscheppingen en vaak een voetje er tussen.
Een van der Heijden M/M, bleef vaak hangen als een zoutzak, is nu vervangen voor Tarkowsi 80.
Zo? https://www.futbin.com//19/squad/3743110Speculaes schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 20:40:
Ja deze had ik na een tijdje puzzelen ook en dan Matuidi in de plaats van Nainggolan, dat doet de minste pijn denk ik. Dan in de wedstrijd switchen naar 4-1-2-1-2.
Bedankt! Goede tip
Zojuist een bizar potje met constant frameskips gehad. Aan het eind sta ik met 4-2 voor, en scoort Son na een een low driven pass vanaf de zijkant de 5-3.
Mijn spelers juichen, scherm zoomt ook in op Son etc. Spel gaat verder met een corner ipv een aftrap en blijkbaar toch geen goal...
vervolgens scoort de tegenstander in de laatste 5 minuten twee long shots en ga ik er penalties af na verlengingen. ehm, what just happened.
Mijn spelers juichen, scherm zoomt ook in op Son etc. Spel gaat verder met een corner ipv een aftrap en blijkbaar toch geen goal...
vervolgens scoort de tegenstander in de laatste 5 minuten twee long shots en ga ik er penalties af na verlengingen. ehm, what just happened.
Ik speel met hem, geen moment spijt van gehad! Speel nu bijna 2 weken met hem en gaat er voorlopig niet uit. Waarde kan me dan niet veel schelen. Ik speel om te spelen. Wat de waarde over 2 weken is, zie ik dan wel weer.Jack_Mojo schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:54:
Iemand ervaring mee?
Thanks, klinkt logisch. Ik wacht af.Pompi schreef op maandag 31 december 2018 @ 08:47:
[...]
Volgens mij weet niemand wat EA nou met die CL kaarten gaat doen bij een winter upgrade aangezien het nergens staat en ze er dit jaar voor het eerst zijn. Zou ook zo maar kunnen zijn dat ze het doen net zoals met de gewone gouden kaarten dat er een nieuwe 87 variant komt, maar die moet je dan opnieuw packen of kopen.
Sanchez van Tottenham hotspurs.Hassiebassie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 21:59:
Weer even een van de noobBen inmiddels voor een BPL team gegaan. Langzaam aan nu alle spelers aan het vervangen. Dag team Holland
![]()
Verder speel ik met Laporte (champions League editie) om te linken met Matuidi op het middenveld (om weer te linken met Dybala en Alex Sandro en Kante)
Verder zou je kunnen kijken naar Azpilicueta, David luiz (goedkoop), Alderweireld, Socratis, Kompany (wel erg traag) en uiteraard van Dijk, maar die is peperduur.
Andere optie is hybrid team.
Met een Braziliaanse keeper (Ederson, Alisson) kan je bijvoorbeeld linken met Thiago Silva of Kimpembe etc
wijze woorden
Hoe gaat de wl bij jullie? Sta 10-6 op het moment, stond 10-4 en krijg laatste 2 potjes opeens full icon teams tegenover mij, verloor dan ook dik had geen enkele kans, haal meestal goud 2 ongeveer maar als ik goed begin kom ik op een gegeven moment tegenstanders tegen die gewoon veel te goed zijn, speel zelf divisie 4 maar lijkt erop dat je dan op een gegeven moment niet meer mag winnen en dan zetten ze gewoon divisie 1/2 spelers tegenover je. Iemand die dit herkend?
Iemand enig idee waarom Navas ineens bijna 40k waard werd?
Tevez SBCLeoon. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 00:05:
Iemand enig idee waarom Navas ineens bijna 40k waard werd?
Ah lekker dan. Wel makkelijke ~6k winst (vanmiddag voor 25k gekocht en had 'm er voor 32k op staan). Alleen geen Navas meer en nu op 't moment veel te duur. Wel mooie smoes om nu voor courtois te gaan in goal als die niet al te erg gestegen is
De marketcrash is begonnen..zondag en maandag hopelijk dieptepunt. Bale bv is al richting 250k. Zo ook vele anderen.Leoon. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 01:35:
[...]
Ah lekker dan. Wel makkelijke ~6k winst (vanmiddag voor 25k gekocht en had 'm er voor 32k op staan). Alleen geen Navas meer en nu op 't moment veel te duur. Wel mooie smoes om nu voor courtois te gaan in goal als die niet al te erg gestegen is
Is niet heel gek toch? Ze kijken naar hoeveel je wint en zetten gelijke spelers dan tegen je.tukkerterror90 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 23:56:
Hoe gaat de wl bij jullie? Sta 10-6 op het moment, stond 10-4 en krijg laatste 2 potjes opeens full icon teams tegenover mij, verloor dan ook dik had geen enkele kans, haal meestal goud 2 ongeveer maar als ik goed begin kom ik op een gegeven moment tegenstanders tegen die gewoon veel te goed zijn, speel zelf divisie 4 maar lijkt erop dat je dan op een gegeven moment niet meer mag winnen en dan zetten ze gewoon divisie 1/2 spelers tegenover je. Iemand die dit herkend?
maar kijken ze dan ook naar je verlieswedstrijden?stomley schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 08:10:
[...]
Is niet heel gek toch? Ze kijken naar hoeveel je wint en zetten gelijke spelers dan tegen je.
Als je 10-6 staat lijkt het mij een raar systeem als je tegenover iemand die bijvoorbeeld op 10-0 staat.
Dat gevoel heb ik namelijk wel. 2 WL's geleden stond ik bepaald moment 7-15, maar had het idee dat ik tegen 7-0 teams moest spelen (veel icons en circa 87 rated). Ook omdat ik zelf toen vrijdag vroeg al was begonnen in de WL en dus zaterdag al aardig wat potjes had gespeeld terwijl de rest mogelijk net begon.
Edit:
Ik heb het verkeerd en ben gewoon slecht
Om te verzekeren dat gamers elk weekend de strijd met een schone lei met elkaar aangaan is je ‘vorm’ het belangrijkste punt bij matchmaking. Iedereen start het weekend met nul als vorm en dat gaat omhoog of omlaag bij elk verlies of winst. Als je laatste wedstrijden in W/L/W/W/W geëindigd zijn is je resultaat +3 vorm. Spelers met een vergelijkbare vorm worden dan aan elkaar gekoppeld voor een wedstrijd. Als je meer wedstrijden wint kom je dus tegen betere tegenstanders te spelen.
[ Voor 28% gewijzigd door Valandil op 05-01-2019 08:28 ]
wijze woorden
Dus als je dan weer een potje verliest sta je weer op vorm 0? Want die 87 teams met icons verliezen ook wel genoeg wedstrijden en dan kan het dat ze tegen jou te spelen met dezelfde vorm.Valandil schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 08:26:
[...]
maar kijken ze dan ook naar je verlieswedstrijden?
Als je 10-6 staat lijkt het mij een raar systeem als je tegenover iemand die bijvoorbeeld op 10-0 staat.
Dat gevoel heb ik namelijk wel. 2 WL's geleden stond ik bepaald moment 7-15, maar had het idee dat ik tegen 7-0 teams moest spelen (veel icons en circa 87 rated). Ook omdat ik zelf toen vrijdag vroeg al was begonnen in de WL en dus zaterdag al aardig wat potjes had gespeeld terwijl de rest mogelijk net begon.
Edit:
Ik heb het verkeerd en ben gewoon slecht![]()
Om te verzekeren dat gamers elk weekend de strijd met een schone lei met elkaar aangaan is je ‘vorm’ het belangrijkste punt bij matchmaking. Iedereen start het weekend met nul als vorm en dat gaat omhoog of omlaag bij elk verlies of winst. Als je laatste wedstrijden in W/L/W/W/W geëindigd zijn is je resultaat +3 vorm. Spelers met een vergelijkbare vorm worden dan aan elkaar gekoppeld voor een wedstrijd. Als je meer wedstrijden wint kom je dus tegen betere tegenstanders te spelen.
Zijn er mensen die tevez hebben gehaald? Ik twijfel. Speelt hij lekker?
ik twijfel ook. kan hem opzich wel goed linken met gomez en dybala
Hier nog een twijfelaar
Iemand al mee gespeeld?
Iemand al mee gespeeld?
Ik heb Tevez nu een potje of 5 gebruikt. Hij speelt lekker! Hij is wel klein maar moeilijk van de bal te krijgen en z'n shooting is bizar, dus als je veel over de grond speelt is hij perfect
heb 'm zelf gelinkt met Futmas Gomez en een Argentijnse coach (dus 8 chemistry) met SBC Depay ernaast, perfect koppel
Thanks ben benieuwd naar nog meer ervaringen
Een 180k voor een topspeler met een icon gevoel is niet veel
Hoewel toty er ook aan komt. Daar zou ik wat coins voor kunnen sparen maar die prijzen zullen wel de pan uit rijzen
Hoewel toty er ook aan komt. Daar zou ik wat coins voor kunnen sparen maar die prijzen zullen wel de pan uit rijzen
Is ie zo duur nu?
ik heb hem gister voor ongeveer 80k kunnen doen gelukkig
Maar ook voor dit geld zou ik hem halen!
Harribo schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 11:15:
Thanks ben benieuwd naar nog meer ervaringen
Zo, na een paar weken meer RDR te hebben gespeeld, meld ik mij ook weer op het mooie FIFA forum!
Laatste ontwikkelingen zijn 2200 vaardigheidspunten en evenwichtige wedstrijden in Div 2. Afwisselend verlies en winst. Geen WL bespaard me heel wat frustratie moet ik zeggen, daar presteer ik altijd minder dan Rivals (Gold 1 met 21-8 beste prestatie).
Ik heb nu een soort fun-squad maar die deed het vorige WL toen ik maar 10 potjes had gespeeld verdomd goed, ging 9-1. Maar nu ik die Tevez SBC zie, ga ik hem zeker halen. Kan hem gelukkig door veel Icons gewoon in mijn team gaan inpassen!
Laatste ontwikkelingen zijn 2200 vaardigheidspunten en evenwichtige wedstrijden in Div 2. Afwisselend verlies en winst. Geen WL bespaard me heel wat frustratie moet ik zeggen, daar presteer ik altijd minder dan Rivals (Gold 1 met 21-8 beste prestatie).
Ik heb nu een soort fun-squad maar die deed het vorige WL toen ik maar 10 potjes had gespeeld verdomd goed, ging 9-1. Maar nu ik die Tevez SBC zie, ga ik hem zeker halen. Kan hem gelukkig door veel Icons gewoon in mijn team gaan inpassen!
Tevez sla ik maar even over, niet zoveel coins meer. Twijfel over Campbell, heb nu z'n leen variant gehaald en wat een lompe tank is dat zeg
Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden...
Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden...
Ik heb Tevez gehaald en in combinatie met Agüero en Dybala heb ik weinig lengte voorin, maar ze lopen allemaal door elkaar heen en zijn ijzersterk aan de bal. Als je veel passt heb je enorm veel aan deze combi. Vooral Tevez trekt enorme gaten en rond ijzersterk af. Heb de laatste 7 wedstrijden in de WL hierdoor achter elkaar gewonnen en kom op gold 1 uit
Het is wel lastig om hem qua chemistry in het team te krijgen.
Het is wel lastig om hem qua chemistry in het team te krijgen.
Dan ga ik hem halen. Ik speel met gomez, dybala en icardi/perisic. Daar past hij perfect in. Ik speel veel over de grond door al die kleintjes.
Dan is wel al mijn geld op. Want ik heb maar 140k. Maar ik heb toch niet de illusie dat ik met die 140k iets kan met het toty. De packs uit de tevez challenge bewaar ik dan wel.
Dan is wel al mijn geld op. Want ik heb maar 140k. Maar ik heb toch niet de illusie dat ik met die 140k iets kan met het toty. De packs uit de tevez challenge bewaar ik dan wel.
[ Voor 38% gewijzigd door DeBers op 05-01-2019 11:55 ]
Ik heb hem gehaald. Mijn eerste non tradable sbc speler.
Al met al kostte hij me een 100k omdat ik nog wat untradeables had. Prima.
Linken gaat wel lukken. Heb Icardi en gomez if. Gewoon switchen ingame.
Had trouwens 6 dure packs, alleen otamendi eruit
Al met al kostte hij me een 100k omdat ik nog wat untradeables had. Prima.
Linken gaat wel lukken. Heb Icardi en gomez if. Gewoon switchen ingame.
Had trouwens 6 dure packs, alleen otamendi eruit
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 05-01-2019 12:21 ]
Ik heb Tevez ook gehaald, heerlijke speler.
Voor mij al paar keer beslissend geweest.
Heerlijk schot, draait geweldig weg en heerlijke loop acties.
Voor mij al paar keer beslissend geweest.
Heerlijk schot, draait geweldig weg en heerlijke loop acties.
Ik kan wel janken. Pack eerst Neymar (eerste waardevolle speler deze FIFA) dus door het dolle heen. Ik heb hem direct verkocht om aankopen te doen voor mijn Franse team. Vervolgens was ik aan het bieden op RTTF Kondogbia die flink in prijs is gedaald (gaat nu richting 450K). Blijkbaar ging diegene tegen wie ik bood ineens 100K omhoog. Dit zag ik niet direct.. Ik bood opnieuw en nu heb ik hem helaas gekocht voor 550K....
'ik Kan wel janken' en dan 'pack eerst Neymar'....lwd-kevin schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 12:30:
Ik kan wel janken. Pack eerst Neymar (eerste waardevolle speler deze FIFA) dus door het dolle heen. Ik heb hem direct verkocht om aankopen te doen voor mijn Franse team. Vervolgens was ik aan het bieden op RTTF Kondogbia die flink in prijs is gedaald (gaat nu richting 450K). Blijkbaar ging diegene tegen wie ik bood ineens 100K omhoog. Dit zag ik niet direct.. Ik bood opnieuw en nu heb ik hem helaas gekocht voor 550K....
Jup first world problems. Maar toch 100K weggegooid door onoplettendheid...ErnstMid schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 13:10:
[...]
'ik Kan wel janken' en dan 'pack eerst Neymar'....
Ook hier Carlos 'the beast' Tevez gehaald. Hij is 3x in de rust ingevallen in de WL (r9 naar cam, tevez spits) en heeft 4x gescoord. Zijn finishing is toch wel een eigen klasse hoor.
Welke chem hebben jullie erop? Ik twijfelde tussen marksman en sniper, heb de laatste gekozen en nog geen spijt van.
Welke chem hebben jullie erop? Ik twijfelde tussen marksman en sniper, heb de laatste gekozen en nog geen spijt van.
Hebben we allemaal wel eens toch.lwd-kevin schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 13:17:
[...]
Jup first world problems. Maar toch 100K weggegooid door onoplettendheid...
Ik had het vrij in het begin ook met Bale.
Sniper, heerlijke sub voor in de tweede helft samen met POTM Sterling.Bean77 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 13:24:
Ook hier Carlos 'the beast' Tevez gehaald. Hij is 3x in de rust ingevallen in de WL (r9 naar cam, tevez spits) en heeft 4x gescoord. Zijn finishing is toch wel een eigen klasse hoor.
Ilicic 6 wedstrijden, 6 goals en 3 assists in de WL. Icardi 6 wedstrijden, 7 goals, 2 assists.
Heerlijk! Die ilicic is wennen maar die man kan wel haha. Zelfde als Rabiot in m'n andere team! Heerlijk. Nu denk ik alleen kondogbia vervangen voor een ander, met meer passing skills en zo.
Heerlijk! Die ilicic is wennen maar die man kan wel haha. Zelfde als Rabiot in m'n andere team! Heerlijk. Nu denk ik alleen kondogbia vervangen voor een ander, met meer passing skills en zo.
Verwijderd
Iemand van jullie ervaring met Raul (88) en Socrates (87) wil morgen een van deze twee halen maar weet niet wie beter is? Gaat om cam positie achter twee spitsen, of zijn er betere opties,budget 1mil
Ik kan termen als "het beest "niet meer horen...
Ik heb Tevez ook, hij moet echt in de spits bij mij. Andere posities presteert ie beduidend minder.
Ilicic is een trage speler maar zal zijn sterkte punten hebben, mss ook nog eens proberen
Ik heb Tevez ook, hij moet echt in de spits bij mij. Andere posities presteert ie beduidend minder.
Ilicic is een trage speler maar zal zijn sterkte punten hebben, mss ook nog eens proberen
Duidelijk nooit met zijn tots kaart uit fifa 16 of 17 gespeeld.Harribo schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:05:
Ik kan termen als "het beest "niet meer horen...
Dit kaartje is helaas niet zo goed, maar hij is een heerlijke supersub spits in mijn 4231 formatie. En fijn dat hij de finesse shot heeft (neem ik aan obv zij nif kaart)
Ben weer teruggegaan naar een full BPL team. Speelt voor mijn gevoel toch het fijnste.
Het team ziet er zo uit:
https://www.easports.com/...fId=j2TTeJpubcb0:FFA19XBO
Inmiddels heb ik met Lerma, Lacazette, Laporte, Valencia meer dan 50 potjes erop zitten. Tot zover geen spijt van!
Hazard is trouwens ook echt een geweldige speler, geweldige finesse shots heeft die en zijn dribbling is echt fantastisch.
Het team ziet er zo uit:
Inmiddels heb ik met Lerma, Lacazette, Laporte, Valencia meer dan 50 potjes erop zitten. Tot zover geen spijt van!
Hazard is trouwens ook echt een geweldige speler, geweldige finesse shots heeft die en zijn dribbling is echt fantastisch.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Socrates lijkt me een beest, maar ik zou voor Raul gaan ivm workrates.Verwijderd schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:05:
Iemand van jullie ervaring met Raul (88) en Socrates (87) wil morgen een van deze twee halen maar weet niet wie beter is? Gaat om cam positie achter twee spitsen, of zijn er betere opties,budget 1mil
Mijn Rivaldo is vaak onzichtbaar als CAM en hij heeft ook Med/Low.
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan omruilspelers kom. Ik heb er 1 gekregen maar heb er 6 nodig voor Promes.
PSN: Wauzer010
Verschilt, je hebt de eerste (eigenlijk tweede, na de bonus eerste) al gemist, die kon middels een sbc. Verder zijn ze ook te verdienen met weekly objectives en eventueel in de beloningen van squad battles.wauzer schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:49:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan omruilspelers kom. Ik heb er 1 gekregen maar heb er 6 nodig voor Promes.
Check ook https://www.ea.com/nl-nl/...-ultimate-team-swap-deals
Nu nog spil voor 99 pace maar zit te denken aan engine.Bean77 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 13:24:
Haha Tevez 'the beast aka pace****' TevezVissert schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 15:03:
[...]
Nu nog spil voor 99 pace maar zit te denken aan engine.
Gold 2 bereikt. Kan nog proberen gold 1 te bereiken maar denk dat ik het hierbij laat. Al weer teveel gespeeld merk ik.
Hoe staat het er voor bij jullie? Ik nu 9-6, 14 moet ik wel halen gok ik. En dan kan ik weer twee player picks doen, dan vind ik 't wel weer best.
Eindelijk weer eens een goede start van de WL, de eerste 5 wedstrijden gewonnen. Waarschijnlijk zal het van niet zo'n lange duur zijn, dan kom je al snel genoeg tegen echte topteams te spelen. Dit zijn de twee teams die ik afwissel:
https://www.futbin.com/19/squad/3550648
https://www.futbin.com/19/squad/3771991
Het is de eerste WL dat ik met Keane speel. Heb nog niet het echte Icon gevoel bij hem dat hij wedstrijden eigenhandig beslist, maar dat komt misschien ook doordat hij vooral op een onzichtbare manier nuttig voor het team is. Defensief is hij heel sterk en vormt samen met Fabinho een blok op het middenveld en zijn passing is loepzuiver in tegenstelling tot Fabinho.
In het Bundesliga team krijg ik dat Icon gevoel wel bij TOTGS Lewandowski. Echt een complete spits, functioneert goed als targetman, kan prima voorzetten erin koppen of de bal vasthouden en dan een steekpass geven op inlopende spelers. Met een hunter chem is hij snel genoeg en hij heeft maar een klein gaatje nodig om het doel te vinden. Zijn schoten zijn fenomenaal, uit de meest bizarre standen en hoeken kan hij nog scoren. Maar ja, met 98 Finishing, 99 Shotpower, 99 Volleys en 90 Composure kan je ook wel wat verwachten...
Valt me op dat er zo weinig Bundesliga teams zijn waar tegen ik speel. Komt het omdat op sommige posities er topkaarten ontbreken (zoals op RB en RW bijv.) en het lastige spelers zijn om te linken in hybrids? Voor mijn speelstijl met combinatiespel door het midden werkt een BL team prima, genoeg goede (aanvallende) centrale middenvelders, heb zelf nog Renato Sanches RTTF en een van de Reus IF's op mijn verlanglijstje staan, maar moest eerst nog de Keane SBC completen en toen waren de coins op (op 100K na).
https://www.futbin.com/19/squad/3550648
https://www.futbin.com/19/squad/3771991
Het is de eerste WL dat ik met Keane speel. Heb nog niet het echte Icon gevoel bij hem dat hij wedstrijden eigenhandig beslist, maar dat komt misschien ook doordat hij vooral op een onzichtbare manier nuttig voor het team is. Defensief is hij heel sterk en vormt samen met Fabinho een blok op het middenveld en zijn passing is loepzuiver in tegenstelling tot Fabinho.
In het Bundesliga team krijg ik dat Icon gevoel wel bij TOTGS Lewandowski. Echt een complete spits, functioneert goed als targetman, kan prima voorzetten erin koppen of de bal vasthouden en dan een steekpass geven op inlopende spelers. Met een hunter chem is hij snel genoeg en hij heeft maar een klein gaatje nodig om het doel te vinden. Zijn schoten zijn fenomenaal, uit de meest bizarre standen en hoeken kan hij nog scoren. Maar ja, met 98 Finishing, 99 Shotpower, 99 Volleys en 90 Composure kan je ook wel wat verwachten...
Valt me op dat er zo weinig Bundesliga teams zijn waar tegen ik speel. Komt het omdat op sommige posities er topkaarten ontbreken (zoals op RB en RW bijv.) en het lastige spelers zijn om te linken in hybrids? Voor mijn speelstijl met combinatiespel door het midden werkt een BL team prima, genoeg goede (aanvallende) centrale middenvelders, heb zelf nog Renato Sanches RTTF en een van de Reus IF's op mijn verlanglijstje staan, maar moest eerst nog de Keane SBC completen en toen waren de coins op (op 100K na).
8-5; hoewel de gameplay vaak frameskips heeft helaas.Leoon. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 16:05:
Hoe staat het er voor bij jullie? Ik nu 9-6, 14 moet ik wel halen gok ik. En dan kan ik weer twee player picks doen, dan vind ik 't wel weer best.
Speel voornamelijk 352, waarbij Tevez/Sterling mijn Lozano's zijn
YouTuber Focuss heeft een best wel handige guide geüpload op zijn kanaal over hoe je sneller WL wins binnen kan halen, sommige tips zijn voor de hand liggend maar zitten ook vele nuttige tussen. Ga volgend weekend dit maar eens naleven, met name inderdaad het verdelen van de potten ivm de matchmaking.
Ik wil nu ik Tevez heb gehaald graag Messi aan mijn team toevoegen. Is het een handig moment om hem nu te kopen?
Ik wil nu ik Tevez heb gehaald graag Messi aan mijn team toevoegen. Is het een handig moment om hem nu te kopen?
Hier ook richting de META, door untradables die ik wil spelen omdat ik de rijkste niet ben kom ik hier op uit: https://www.futbin.com/19/squad/3774774Partypooper schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:21:
Ben weer teruggegaan naar een full BPL team. Speelt voor mijn gevoel toch het fijnste.
Het team ziet er zo uit:
Mertens begon zich slecht te gedragen, mag een paar rondes op de bank. Kijken of hij er ooit nog af mag komen.
Zondagavond/maandag denk ik. Beetje lastig qua timing met aankomende crash
Waarom geen Oblak?bbblije schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 16:59:
[...]
Hier ook richting de META, door untradables die ik wil spelen omdat ik de rijkste niet ben kom ik hier op uit: https://www.futbin.com/19/squad/3774774
Mertens begon zich slecht te gedragen, mag een paar rondes op de bank. Kijken of hij er ooit nog af mag komen.
Voor wat? Of waarop reageer je? Ik snap 't nietBean77 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 16:59:
Zondagavond/maandag denk ik. Beetje lastig qua timing met aankomende crash
[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 05-01-2019 17:23 ]
Zoveel beter dan Adan? Van wat ik lees niet... jij andere ervaringen?
Messi kopen... maar die zit voor 97% zeker in de TOTY, dus zal alleen maar duurder worden.Leoon. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 17:05:
[...]
Voor wat? Of waarop reageer je? Ik snap 't niet
[ Voor 39% gewijzigd door bbblije op 05-01-2019 17:26 ]
Aaaah oké. Das geen verkeerde keuze dan neebbblije schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 17:25:
[...]
Zoveel beter dan Adan? Van wat ik lees niet... jij andere ervaringen?
[...]
Messi kopen... maar die zit voor 97% zeker in de TOTY, dus zal alleen maar duurder worden.
Timing om messi te kopen. Ivm TOTY komt er ook een crash aan een dezer dagen.Leoon. schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 17:05:
[...]
Voor wat? Of waarop reageer je? Ik snap 't niet
Toch wel lekker om zon mega team met icons, CR7, mbappe if etc. te verslaan
loop nu 5-5, er zit al wat verbetering in
denk alleen niet dat ik nog heel veel tijd ga hebben om tot veel potjes te komen...
Pfff ik begon deze WL echt supergoed, stond op het gegeven moment zelfs iets van 7 - 1. Maar spontaan wil er niets meer lukken, net een pot waar Ronaldo denk ik 5 open kansen mist, alles voelde onwijs stroperig.
Denk dat ik maar even iets anders moet gaan proberen dan 4-2-3-1 en bijv. een 4-3-3(4) of 4-1-2-1-2 (2) moet gaan testen. Maar eens op zoek naar goede guides.
Schaamde me bepaalde potten... Staan nu op 10 - 7 of iets.
Denk dat ik maar even iets anders moet gaan proberen dan 4-2-3-1 en bijv. een 4-3-3(4) of 4-1-2-1-2 (2) moet gaan testen. Maar eens op zoek naar goede guides.
Schaamde me bepaalde potten... Staan nu op 10 - 7 of iets.
Leuk team!bbblije schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 16:59:
[...]
Hier ook richting de META, door untradables die ik wil spelen omdat ik de rijkste niet ben kom ik hier op uit: https://www.futbin.com/19/squad/3774774
Ik heb inmiddels een kleine wijziging gemaakt. Wilde IF Digne even testen.
Nu ongeveer 5 potjes mee gespeeld maar hij bevalt me beter dan Robertson, ben benieuwd of dat ook nog zo blijft als ik hem wat langer gebruik.
Staat er nu zo bij:
https://www.easports.com/...fId=dN1dV9wkbcdO:FFA19XBO
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Depay IF is gisteren 130k naar nu 100k gegaan. Is de crash al niet gaande?Bean77 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 17:45:
[...]
Timing om messi te kopen. Ivm TOTY komt er ook een crash aan een dezer dagen.