Ik heb mijn normale opstelling onder verdedigend staan inderdaad zodat ik niet op start hoef te drukkenLeoon. schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:27:
[...]
Doe je dan start en veranderen of gewoon op aanvallend bijv een preset?
Hallo allemaal. Sinds kort heb ik ook Fifa 19 en speel ik voor het eerst ook FUT 
Vind het allemaal nog erg moeilijk, zeker met een zwakke selectie is het moeilijk tegen de grote teams op te boksen. Daarnaast moet ik nog leren hoe alle knoppen werken, de laatste Fifa die ik hiervoor had gespeeld was 99 en er is wel heel erg veel veranderd in de afgelopen 20 jaar
Tegen de CPU zit ik nu pas op semi-professional, wat nu redelijk gaat. Win vrijwel alle wedstrijden. Ben verder nog op zoek naar mijn speelstijl. Speel nu in een 4-4-2, maar weet niet of dat helemaal bij mij past. Ik probeer vooral op balbezit te spelen en veel te combineren en dan kansen te creëren, maar ik merk dat als ik bijvoorbeeld met een team zoals Juventus speel, dat het vooral veel via de zijkant de diepte in duiken is en dan voorgeven aan mensen die de 16 in lopen.
Dit is mijn huidige selectie, weet niet of iedereen het zo goed kan zien
https://www.futbin.com/custom-squad-builder/view/12652
Ben vooral nog youtube aan het doorspitten voor alle tutorials
Vind het allemaal nog erg moeilijk, zeker met een zwakke selectie is het moeilijk tegen de grote teams op te boksen. Daarnaast moet ik nog leren hoe alle knoppen werken, de laatste Fifa die ik hiervoor had gespeeld was 99 en er is wel heel erg veel veranderd in de afgelopen 20 jaar
Tegen de CPU zit ik nu pas op semi-professional, wat nu redelijk gaat. Win vrijwel alle wedstrijden. Ben verder nog op zoek naar mijn speelstijl. Speel nu in een 4-4-2, maar weet niet of dat helemaal bij mij past. Ik probeer vooral op balbezit te spelen en veel te combineren en dan kansen te creëren, maar ik merk dat als ik bijvoorbeeld met een team zoals Juventus speel, dat het vooral veel via de zijkant de diepte in duiken is en dan voorgeven aan mensen die de 16 in lopen.
Dit is mijn huidige selectie, weet niet of iedereen het zo goed kan zien
Welkom dan maar haha!Hassiebassie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:34:
Hallo allemaal. Sinds kort heb ik ook Fifa 19 en speel ik voor het eerst ook FUT
Dit is mijn huidige selectie, weet niet of iedereen het zo goed kan zien![]()
Kijk even in de catalogus van de game voor wat coin-boosts per wedstrijd. Ik zou als ik jou was meer de BPLkant opgaan. Vaak wat leuke OP spelers voor weinig.
Er wordt veel 41212(narrow) of 4231(narrow) gespeeld dit jaar. Misschien handig om hier eens naar te switchen. Dit kun je al doen voordat de game begint, maar ook tijdens de game, zodat je minder over chemistry hoeft na te denken.
Goed bezig! Ik doe het zelf ook pas 2 maanden, kost tijd maar het wordt steeds leuker.Hassiebassie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:34:
Op https://www.fifauteam.com/ staan ook supergoede tutorials.
Zorg wel dat je spelers minimaal 83-84 zijn als je een beetje wilt meekomen. Chemistry is ook erg belangrijk. Have fun!
Vooral flink veel oefenen. Tegen CPU zeker minimaal professioneel gaan spelen. Je zal zien dat je dit sneller oppikt dan verwacht.Hassiebassie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:34:
Wat betreft je team; je chemistry is niet ideaal.
Kan je adviseren om met een Serie A team te beginnen. Deze zijn redelijk "betaalbaar".
Zelf bijvoorbeeld begonnen met spelers als NZonzi, DeRossi, Dalbert, Karsdrop, Mandzukic, Borja Valero, de Vrij, Szczezny, etc... Redelijk betaalbare spelers met aardig stats.
Vervolgens steeds een speler upgraden, bijvoorbeeld Florenzi, Manolas, Benatia, Matuidi, Nainggolan, Hamsik, Perisic,
Inmiddels een hybrid team met oa Dybala, Alex Sandro, Aguero, Kante, Matuidi, Walker, Lukaku etc.
wijze woorden
Ik heb nog een aantal spelers van vorige fut swap deals maanden welke ik ben vergeten in te wisselen, kan ik daar nog wat mee? (in de toekomst?) Of kan ik ze discarten?
Dat vroeg me laatst ook al af. Ze zitten niet in de weg, dus waarom discarden? Hopen dat er gewoon nog eens een SBC komt waar je ze allemaal kan inleveren.RemkoDJ schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:49:
Ik heb nog een aantal spelers van vorige fut swap deals maanden welke ik ben vergeten in te wisselen, kan ik daar nog wat mee? (in de toekomst?) Of kan ik ze discarten?
Leuk! Succes! Er zit heel veel in, dus daar kun je ook flink mee aan de slag.Hassiebassie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:34:
Mijn tip: verkijk je niet op alle hoge ratings, dure spelers en bijzondere kaarten. Stel vooral een team samen wat voor jou goed werkt en wat je leuk vindt om mee te spelen. Een hoge rating van een speler hoeft 'm niet persé een beter alternatief te maken voor een speler op dezelfde positie met een lagere rating. Klein voorbeeld: Voor de CV positie in een Frans team zijn er weinig beter alternatieven dan Kimpbembe die je voor een klein bedrag ophaalt.
En: Laat je niet gek maken door de posts hier waarin mensen na ongeveer elk uur switchen van team of toch nog ''die ene icon' gaan halen. Er zijn genoeg casual spelers die een mooi gemiddeld team hebben en daar tevreden mee zijn.
Vooralsnog heb ik ruim 75k over voor een upgrade in mijn team, wil eigenlijk Fred eruit en zat te denken aan IF Wijnaldum, of doorsparen voor Eriksen..
Heb inmiddels Mendy vervangen voor IF Digne... ik ben benieuwd.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Iemand nog tips voor een goede icon? Heb nu butreagueno (87) maar ben er niet helemaal tevreden over,hij komt maar CR7 in 4-1-2-1-2 narrow systeem. Budget 1,5 milj( als ik butra verkoop)
Ik speel al een tijd met IF Wijnaldum. Werkt prima als CM! Als CDM ook wel aardig, maar ga na het openen van de rewards vanavond eens even kijken naar een versie van Fabinho (is de enige die kan, voor chemistry). Lees echter wel gemengde verhalen over hem, maar als ik tegen hem speel loopt ie me altijd in de weg!hmr schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:12:
Vooralsnog heb ik ruim 75k over voor een upgrade in mijn team, wil eigenlijk Fred eruit en zat te denken aan IF Wijnaldum, of doorsparen voor Eriksen..
Twee vraagjes,
Tot wanneer kan je je aanmelden voor de aankomende WL?
En
Is het Oktoberfest tenue op de markt te verkrijgen? Volgens mij kon dit vorig jaar wel.
En
Is het Oktoberfest tenue op de markt te verkrijgen? Volgens mij kon dit vorig jaar wel.
Fabinho is echt goed maar speelt als een logge olietanker. Heb zelf zijn UCL Live variant (87). Is die die 480K waard? Nee bij lange na niet.Fraaank schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:45:
[...]
Ik speel al een tijd met IF Wijnaldum. Werkt prima als CM! Als CDM ook wel aardig, maar ga na het openen van de rewards vanavond eens even kijken naar een versie van Fabinho (is de enige die kan, voor chemistry). Lees echter wel gemengde verhalen over hem, maar als ik tegen hem speel loopt ie me altijd in de weg!
Naast Kante zetten maakt je tegenstander wel bang.
Zoek altijd nog een type Kante die alleen 20 centimeter langer is.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Kondogbia UCL Live kaartGAITii schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:56:
[...]
Fabinho is echt goed maar speelt als een logge olietanker. Heb zelf zijn UCL Live variant (87). Is die die 480K waard? Nee bij lange na niet.
Hij staat bij mij dan naast RTTF Renato Sanches. Misschien toch maar eens proberen.GAITii schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:56:
[...]
Fabinho is echt goed maar speelt als een logge olietanker. Heb zelf zijn UCL Live variant (87). Is die die 480K waard? Nee bij lange na niet.
Hoe bevalt Renato Sanches jou? Ik heb nu UCL Goretzka er staan maar Renato lijkt mij net een slag beter?Fraaank schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:25:
[...]
Hij staat bij mij dan naast RTTF Renato Sanches. Misschien toch maar eens proberen.
Tot de start van de WL aanstaande vrijdag. Over het tenue weet ik niet...heppe01 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:50:
Twee vraagjes,
En
[ Voor 36% gewijzigd door Vissert op 03-01-2019 17:47 ]
Vind Benatia denk ik iets beter. Fysiek vind ik erg belangrijk.Leoon. schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:42:
Skriniar IF ziet er best goed uit! Nu nog even zakken qua prijs naar z'n andere 86 CL kaartje en dan gaan we 'm proberen. Moet vervanger worden voor Juan Jesus NIF of ik zet er een koulibaly neer. Andere CB is manolas op dit moment! Verder ga ik denk ik ook die lange CF uit serie a ilicic proberen ipv gomez op cam. Gomez stelt nog vaak teleur om dan uit 't niets iedereen langs te rennen
Mijn beste cv is dan ook koulibaly.
Ilicic heeft als grootste kwaliteit : heel hard van afstand schieten. Zo zou ik hem ook proberen te gebruiken.
Deadeye of maestro er op en schieten is nog dodelijker. Ben heel benieuwd! Zal Benatia ook nog even checken. Thanks!Harribo schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:05:
[...]
Vind Benatia denk ik iets beter. Fysiek vind ik erg belangrijk.
Mijn beste cv is dan ook koulibaly.
Ilicic heeft als grootste kwaliteit : heel hard van afstand schieten. Zo zou ik hem ook proberen te gebruiken.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik zou graag jullie hulp wel eens willen vragen over mijn opstelling.
Ik speel momenteel in een 4-2-3-1 narrow. Hierbij gebruik ik voornamelijk Serie A spelers.
Nu wil ik Perisic in de spits gebruiken. Ik ga het liefst voor zijn UL live kaart die ik zojuist heb aangeschaft.
Hebben jullie een idee hoe ik de volgende opstelling kan omvormen tot 10 chem voor iedereen? Dan switch ik die ingame terug. Eigenlijk het liefst gewoon Icardi voor Perisic.

Ik dacht zelf aan een:

Maar ik denk niet dat ik een Mbappe kan betalen. Daarnaast lijkt het mij een goed idee om wat geld te laten liggen voor als de TOTY spelers uitkomen?
Hebben jullie een idee hoe ik dit goed op kan lossen? Ik verwacht niet dat ik alle drie de CAM's. Dybala, Gomez en Mertens kan behouden
Ik speel momenteel in een 4-2-3-1 narrow. Hierbij gebruik ik voornamelijk Serie A spelers.
Nu wil ik Perisic in de spits gebruiken. Ik ga het liefst voor zijn UL live kaart die ik zojuist heb aangeschaft.
Hebben jullie een idee hoe ik de volgende opstelling kan omvormen tot 10 chem voor iedereen? Dan switch ik die ingame terug. Eigenlijk het liefst gewoon Icardi voor Perisic.

Ik dacht zelf aan een:

Maar ik denk niet dat ik een Mbappe kan betalen. Daarnaast lijkt het mij een goed idee om wat geld te laten liggen voor als de TOTY spelers uitkomen?
Hebben jullie een idee hoe ik dit goed op kan lossen? Ik verwacht niet dat ik alle drie de CAM's. Dybala, Gomez en Mertens kan behouden
[ Voor 4% gewijzigd door DeBers op 03-01-2019 18:32 ]
Even snel maar kijk naar 433 variant waarbij jr lala kan insluiten met matuidi en varane. Kan je een rw uit de serie A verder gebruiken.DeBers schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:29:
Ik zou graag jullie hulp wel eens willen vragen over mijn opstelling.
[Afbeelding]
Ik dacht zelf aan een:
[Afbeelding]
Klopt. Die heb ik nu voor mijn neus. Maar dan is Cuadrado de enige echte goeie optie. Het idee is wel dat ik weer terug switch naar die 4231. Dat betekend dat Cuadrado een CAM wordt. Voelt niet helemaal lekker, of zit ik daar naast?stomley schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:40:
[...]
Even snel maar kijk naar 433 variant waarbij jr lala kan insluiten met matuidi en varane. Kan je een rw uit de serie A verder gebruiken.
Suso sif moet ook kunnen toch?DeBers schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:43:
[...]
Klopt. Die heb ik nu voor mijn neus. Maar dan is Cuadrado de enige echte goeie optie. Het idee is wel dat ik weer terug switch naar die 4231. Dat betekend dat Cuadrado een CAM wordt. Voelt niet helemaal lekker, of zit ik daar naast?
Voor zekerheid het is de 433 (3)
[ Voor 4% gewijzigd door stomley op 03-01-2019 18:45 ]
Iemand suggesties voor de 'attackers'
https://www.easports.com/...Id=kMFHk05rnPsaj:FFA19PS4
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/3696180
heb tussen de 1 mil en 1.4 mil (afhankelijk welke speler ik dump.
Diara wordt in game vervangen door Pogba. en ik speel met 4231.
Griezman is niet slecht maar zijn weak foot is irritant.
grt,
Ronald
https://www.easports.com/...Id=kMFHk05rnPsaj:FFA19PS4
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/3696180
heb tussen de 1 mil en 1.4 mil (afhankelijk welke speler ik dump.
Diara wordt in game vervangen door Pogba. en ik speel met 4231.
Griezman is niet slecht maar zijn weak foot is irritant.
grt,
Ronald
[ Voor 11% gewijzigd door ronaldbaggio op 03-01-2019 18:50 ]
Ah ja. Top! Die heb ik en is een hele fijne CAM denk ik.stomley schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:44:
[...]
Suso sif moet ook kunnen toch?
Voor zekerheid het is de 433 (3)
Ik ga het even proberen.
Hier is het dan nog erger hoor. Speel vanaf de release en de duurste speler uit en pakje heeft 25.000 opgeleverd....DeBers schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:26:
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Waar doe ik het nog voor? Gold 3 gehaald in WL. Beste speler is Pepe Reina 83.
Ik heb nog nooit een speler gepackt die meer waard is dan 100k muv een Robertson IF.
In 4.5 maand tijd hier dus de hoogste 25.000 .... hoe sneu kan je het hebben
Foutje van mij...
[ Voor 90% gewijzigd door Harribo op 03-01-2019 19:34 ]
Op PS4 nietHarribo schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:17:
Ik krijg bij de mm bij de sbc Portugese clubs een zeldzaam gouden spelers pakket ipv 2 zeldzaam gouden spelers. Foutje
Dus snel ff doen mensen!
Misschien kan je er voordeel uit halen, sbc is met goedkope bronzen spelers te doen
hier ook niet
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
nope...Harribo schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:17:
Ik krijg bij de mm bij de sbc Portugese clubs een zeldzaam gouden spelers pakket ipv 2 zeldzaam gouden spelers. Foutje
Dus snel ff doen mensen!
Misschien kan je er voordeel uit halen, sbc is met goedkope bronzen spelers te doen
Hier sinds lange tijd dat ik ook weer wat open uit de MM, Verratti, als ik die verkoop gaat me saldo richting de 350.000, denk dat ik de Ballack SBC ga afmaken en dan rustig ga sparen voor Kante / Pogba.
Sorry foutje
Mijn excuses!!!
Lang verhaal
Heb mijn eerste flater weer in het nieuwe jaar
Mijn excuses!!!
Lang verhaal
Heb mijn eerste flater weer in het nieuwe jaar
[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 03-01-2019 20:14 ]
Toch heel de MM maar gedaan, weer een hoop bagger extra in de club!
Klasse beter! Heb zelf UCL en OTW Goretzka gebruikt, maar die kleine pitbull is echt een stuk beter! Heb OTW Goretzka nog wel gehouden (had er gelukkig de coins voor), hopend op een upgrade. Geen spijt gehad van RTTF Renato Sanches. Kan hem iedereen aanraden!Vissert schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:44:
[...]
Hoe bevalt Renato Sanches jou? Ik heb nu UCL Goretzka er staan maar Renato lijkt mij net een slag beter?
Een keer untradeables DR awards gekozen. Een totw boly en sorrentino, Pjanic 86, Aubameyang 87, David Silva, 89 en een zooi 85 en 84 rated. De eerste keer dat er wat nuttigs bij zit
Dit is momenteel mijn Serie A team:
https://www.futbin.com/19/squad/1354060
Ben voorlopig even van 3-5-2 afgestapt en geswitcht naar 4-3-2-1, misschien maar voor even maar ik heb toch echt een goede links- en rechtsback nodig!
Als LB heb ik IF Ghoulam en RB nu nog NIF Florenzi, maar dat is niet veel. Dan zijn er wat opties;
Joao Cancelo 84 IF of 86 SIF (155k en 205k)
Joao Cancelo 86 OTW (245k)
Florenzi 86 UCL Live (255k)
Bovenstaande prijzen zijn via Futbin en op PS4
Florenzi een optie (als bruikbare investering) met het oog op de CL wedstrijd tegen Porto?
https://www.futbin.com/19/squad/1354060
Ben voorlopig even van 3-5-2 afgestapt en geswitcht naar 4-3-2-1, misschien maar voor even maar ik heb toch echt een goede links- en rechtsback nodig!
Als LB heb ik IF Ghoulam en RB nu nog NIF Florenzi, maar dat is niet veel. Dan zijn er wat opties;
Joao Cancelo 84 IF of 86 SIF (155k en 205k)
Joao Cancelo 86 OTW (245k)
Florenzi 86 UCL Live (255k)
Bovenstaande prijzen zijn via Futbin en op PS4
Florenzi een optie (als bruikbare investering) met het oog op de CL wedstrijd tegen Porto?
Heb ik ook weer eens gedaan vandaag; Mancuso IF, Ünder IF en Bowen IF, geen grote jongens dus, al kan Under wel in mijn Serie A team als sub.Audiojunky schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:36:
Een keer untradeables DR awards gekozen. Een totw boly en sorrentino, Pjanic 86, Aubameyang 87, David Silva, 89 en een zooi 85 en 84 rated. De eerste keer dat er wat nuttigs bij zit
Iemand Rashford IF al een kans gegeven? Ik kreeg hem uit mijn player picks en hij lijkt me niet verkeerd! Alleen volgende week pas weer tijd om te spelen!
Mijn god wat ben ik blij dat ik die perisic ucl heb gekocht. Wat een speler. Knalt alles er in en staat altijd goed.
Op welke plek speel je hem? Want bij mij doet die het nog niet geweldig.DeBers schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:13:
Mijn god wat ben ik blij dat ik die perisic ucl heb gekocht. Wat een speler. Knalt alles er in en staat altijd goed.
Hoi hoi,
Ik speel dus al een tijdje fifa alleen lukt het me maar niet om tijdens de weekend league een goede balans te vinden qua team. Het hoogste wat ik behaald heb is goud 2, maar soms win ik 5 potten op rij maar dat kan ik dan ook zo weer in de 5 potten erna verpesten met 5 loses op rij.
Nu heb ik flink wat vedetten onverhandelbaar en ik vraag me nu af wat voor team ik het best kan smeden. Zouden jullie hier eens naar kunnen kijken? Hieronder een foto van mn huidige team, daaronder mn onverhandelbare spelers die een beetje noemenswaardig zijn. Als ik alles verkoop heb ik naast die spelers nog 1.2mil te besteden.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen elite te halen dit weekend, alvast bedankt!

Ik speel dus al een tijdje fifa alleen lukt het me maar niet om tijdens de weekend league een goede balans te vinden qua team. Het hoogste wat ik behaald heb is goud 2, maar soms win ik 5 potten op rij maar dat kan ik dan ook zo weer in de 5 potten erna verpesten met 5 loses op rij.
Nu heb ik flink wat vedetten onverhandelbaar en ik vraag me nu af wat voor team ik het best kan smeden. Zouden jullie hier eens naar kunnen kijken? Hieronder een foto van mn huidige team, daaronder mn onverhandelbare spelers die een beetje noemenswaardig zijn. Als ik alles verkoop heb ik naast die spelers nog 1.2mil te besteden.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen elite te halen dit weekend, alvast bedankt!
Bedankt allemaal! Er zitten allemaal goede tips tussen! Ik zal vanavond me storten op het hele chemistry gebeuren. Van wat ik er nu van weet is dat een goede chemistry tussen spelers zorgt voor betere stats.
Ik zie dat meerdere mensen een bepaald league team voorstellen, zoals een BPL team of een Serie A team. Zorgt een league connectie voor betere chemistry dan nationaliteit? Ik was in de veronderstelling dat het allemaal niet zoveel uitmaakte, vandaar dat ik voor een Nederlands elftal ging.
De enige speler die mij tot nu toe steeds verrast is Aké. Staat vaak op de goede plek en verdedigt met lef. Die van der Heijden blijft altijd maar een beetje hangen.
Denk dat ik ook maar op 4-2-3-1 ga overschakelen. Ajax en Juventus spelen in die opstelling en dat bevalt me prima, lekker combineren door het centrum
Ik zie dat meerdere mensen een bepaald league team voorstellen, zoals een BPL team of een Serie A team. Zorgt een league connectie voor betere chemistry dan nationaliteit? Ik was in de veronderstelling dat het allemaal niet zoveel uitmaakte, vandaar dat ik voor een Nederlands elftal ging.
De enige speler die mij tot nu toe steeds verrast is Aké. Staat vaak op de goede plek en verdedigt met lef. Die van der Heijden blijft altijd maar een beetje hangen.
Denk dat ik ook maar op 4-2-3-1 ga overschakelen. Ajax en Juventus spelen in die opstelling en dat bevalt me prima, lekker combineren door het centrum
Ik heb hem als spits in een 4231. Hij staat op gebalanceerd met achter de linies kruipen bij aanvallender spel. Sniper chem. Die had hij al, maar is wel prima.stomley schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:24:
[...]
Op welke plek speel je hem? Want bij mij doet die het nog niet geweldig.
De 4231 in fifa speelt met aanvallender middenvelders als valse wingers. Dus als je een formatie wint met wingers kan je beter een van de 4-3-3 opties pakken.Hassiebassie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:32:
Bedankt allemaal! Er zitten allemaal goede tips tussen! Ik zal vanavond me storten op het hele chemistry gebeuren. Van wat ik er nu van weet is dat een goede chemistry tussen spelers zorgt voor betere stats.
Dan ga ik die maar eens halen voor komend weekendFraaank schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:18:
[...]
Klasse beter! Heb zelf UCL en OTW Goretzka gebruikt, maar die kleine pitbull is echt een stuk beter! Heb OTW Goretzka nog wel gehouden (had er gelukkig de coins voor), hopend op een upgrade. Geen spijt gehad van RTTF Renato Sanches. Kan hem iedereen aanraden!
Die Sanches is geen goede investering, maar volgens mij wel een erg leuke speler om mee te spelen.Vissert schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 22:15:
[...]
Dan ga ik die maar eens halen voor komend weekendHeb nog 900k over dus word tijd voor wat investeringen.
Even geleden geinvesteerd in OTW's mariano en Golovin a 16,5k per stuk. Nu liggen de prijzen rond de 23k, maar misschien is er nog wel ruimte om te investeren.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Heerlijke speler, net 2 potjes gespeeld en 5 goals en 1 assist... ( divisie 5 )Jaap. schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:58:
Rashford, daar had ik mijn 87 Anderson graag voor ingeruild
Oh ja, ik ben ook geen fan van Kums meer sinds gister. Had ff gemist dat hij in TOTW zat en dacht dat ik Hazard had gepacked
Waarom moet alles altijd een investering zijn eigenlijk? Je kunt ook met een speler spelen omdat het een goede speler is (is de enige 84 rated Renato Sanches, die als Bayern de eerste wedstrijd wint, nog een boost krijgt). Ik denk met het kopen van spelers voor mijn main-team nooit aan investeren, maar aan wat op dat moment het leukste is, niet over wat mogelijk over 3 weken misschien iets meer waard kan zijn.Bean77 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 22:44:
[...]
Die Sanches is geen goede investering, maar volgens mij wel een erg leuke speler om mee te spelen.
Even geleden geinvesteerd in OTW's mariano en Golovin a 16,5k per stuk. Nu liggen de prijzen rond de 23k, maar misschien is er nog wel ruimte om te investeren.
Ik keur het niet af dat mensen investeren, maar er wordt in dit topic toch al gauw overgegaan op "een investering", terwijl er ook zat mensen zijn die "gewoon spelen".
je hebt gelijk hoor, niet alles hoeft een investering te zijn. Veel van mijn spelers in mijn team zijn ook geen investering. Het enige wat ik zei is dat Renato Sanches geen goede investering is. Bayern is nou niet echt in goede vorm en de kans dat ze een ronde verder komen is ook niet zo heel groot. Dus de kans is groot dat de coins alleen maar minder worden als je hem koopt als investering.Fraaank schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 22:54:
[...]
Waarom moet alles altijd een investering zijn eigenlijk? Je kunt ook met een speler spelen omdat het een goede speler is (is de enige 84 rated Renato Sanches, die als Bayern de eerste wedstrijd wint, nog een boost krijgt). Ik denk met het kopen van spelers voor mijn main-team nooit aan investeren, maar aan wat op dat moment het leukste is, niet over wat mogelijk over 3 weken misschien iets meer waard kan zijn.
Ik keur het niet af dat mensen investeren, maar er wordt in dit topic toch al gauw overgegaan op "een investering", terwijl er ook zat mensen zijn die "gewoon spelen".
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Zeker een aanwinst! Heb hem als diepe spits in een 4-4-1-1.H_idde schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:57:
Iemand Rashford IF al een kans gegeven? Ik kreeg hem uit mijn player picks en hij lijkt me niet verkeerd! Alleen volgende week pas weer tijd om te spelen!
Iemand nog die kan tippen?Razz89 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 19:48:
Felipe anderson tif of douglas costa ucl?
Douglas costa ucl overtuigd bij nog niet echt...
Ook merk ik weinig verschil tussen mbappe nif en if.
Heb nu casemiro cl en douglas costa ucl maar tiwjfel om ze te vervangen voor kante en felipe anderson tif
Ik ook...man wat benut hij de kansen goed. hij staat nu op 8 chem..volgens Futbin is hij met 10 chem nog beter?Verwijderd schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 23:10:
[...]
Zeker een aanwinst! Heb hem als diepe spits in een 4-4-1-1.
Gisteren IF Firminho gekocht voor de spits, tijdje mee gespeeld maar kan er helaas niet heel veel mee. Verkocht en toen IF Lacazete gekocht, man wat een geweldenaar zowel binnen als buiten de 16! Meer mensen ervaring met hem?
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Ja ik zei het wat kromBean77 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 22:44:
[...]
Die Sanches is geen goede investering, maar volgens mij wel een erg leuke speler om mee te spelen.
Heb nog wel een 15tal IF Fosters gekocht voor komende POTM.
Dit zijn trouwens de jongens die het moeten doen dit weekend:
https://www.futbin.com/19/squad/3717933
Fabinho heb ik untradeable in de club dus die krijgt zijn 4e en laatste kans. Zakaria is mee om hem snel te kunnen vervangen
[ Voor 18% gewijzigd door Vissert op 04-01-2019 08:14 ]
Sinds gister speel ik met:
https://www.futbin.com/19/squad/3718008
En wat speelt het lekker weg! Erg blij met Wijnaldum IF! Zeker een vooruitgang t.o.v. Fred!
En wat speelt het lekker weg! Erg blij met Wijnaldum IF! Zeker een vooruitgang t.o.v. Fred!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb ze futmas kaart in de spits staan, prima speler.Schuimpje schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 07:57:
Gisteren IF Firminho gekocht voor de spits, tijdje mee gespeeld maar kan er helaas niet heel veel mee. Verkocht en toen IF Lacazete gekocht, man wat een geweldenaar zowel binnen als buiten de 16! Meer mensen ervaring met hem?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Leuk team! Ik vond IF Wijnaldum ook positief opvallen. Heb alleen zijn kaart in een SBC laten verdwijnenhmr schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 08:20:
Sinds gister speel ik met:
Was zeker een leuk potje, heb het gevoel dat we flink aan elkaar gewaagd zijn. Wat haal jij meestal met WL?Fraaank schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:00:
Vanavond even een potje tegen @ajaxalex , was een goeie pot! Is leuk om eens tegen een Tweaker te spelen! Gaan we zeker nog een keer doen binnenkort.
(behalve rode messi
Is het een idee (misschien ten nadele van dit topic) om iets van een app-groep op te zetten? Dat is net wat toegankelijker tijdens het spelen van FIFA. Zoiets hadden we ook altijd met het Pro Clubs gedeelte.
Daarbij heb ik nog niet superveel mensen hiervan @ PS4. Speel zelf een aantal uur in de week FIFA en in het weekend WL.
Sta altijd open voor tips en mocht ik ze zelf vinden ook altijd bereid om te delen.
Daarbij heb ik nog niet superveel mensen hiervan @ PS4. Speel zelf een aantal uur in de week FIFA en in het weekend WL.
Sta altijd open voor tips en mocht ik ze zelf vinden ook altijd bereid om te delen.
Wellicht beter om een Discord server op te zetten. Niet iedereen hoeft mijn 06nr te hebben namelijkGAITii schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:11:
Is het een idee (misschien ten nadele van dit topic) om iets van een app-groep op te zetten? Dat is net wat toegankelijker tijdens het spelen van FIFA. Zoiets hadden we ook altijd met het Pro Clubs gedeelte.
Lijkt me een leuk idee! Zou zeker wel interesse hebben in een discord kanaal.ajaxalex schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:12:
[...]
Wellicht beter om een Discord server op te zetten. Niet iedereen hoeft mijn 06nr te hebben namelijk
Dat is nog beter jaajaxalex schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:12:
[...]
Wellicht beter om een Discord server op te zetten. Niet iedereen hoeft mijn 06nr te hebben namelijk
The DenMan schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:15:
[...]
Lijkt me een leuk idee! Zou zeker wel interesse hebben in een discord kanaal.
U vraagt en wij draaien!ajaxalex schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:12:
[...]
https://discord.gg/F85dVD
[ Voor 84% gewijzigd door Vissert op 04-01-2019 09:18 ]
Topper!Vissert schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:18:
[...]
[...]
[...]
U vraagt en wij draaien!
https://discord.gg/F85dVD
Im in!GAITii schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:11:
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Ik eindig meestal goud 2, afgelopen weekend goud 1 voor het eerst. Rode Messi is een heldajaxalex schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:08:
[...]
Was zeker een leuk potje, heb het gevoel dat we flink aan elkaar gewaagd zijn. Wat haal jij meestal met WL?
(behalve rode messi![]()
)
Zijn er nog meer mensen die niet onder de indruk zijn van dybala?
Ik overweeg hem te kopen als vervanger van gomez. Eerst ilicic als cam deze WL kijken of dat wat is.Harribo schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:38:
Hoe zit dat nu met dat discord channel, ik heb zelf geen discord en voel die drang ook niet. Maar als alle communicatie die normaal hier staat nu daar heen gaat verliest dit topic ook weer z'n waarde voor mij. Keuzes keuzes.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb een kleine issue, OTW Cancelo is uit mijn club verdwenen... hebben mensen zo'n situatie wel eens aan de hand gehad?
Ik hoop niet dat ik hem perongeluk in een SBC heb gestopt of gediscard heb
Zou de helpdesk van EA hier uitsluitsel over kunnen geven ?
Heb je misschien een andere Cancelo kaart in je squad zitten, waardoor de OTW niet in de search getoond word?Nachtapotheker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:54:
Ik heb een kleine issue, OTW Cancelo is uit mijn club verdwenen... hebben mensen zo'n situatie wel eens aan de hand gehad?
Ik hoop niet dat ik hem perongeluk in een SBC heb gestopt of gediscard heb![]()
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee helaas, ik heb geen andere Cancelo kaart, hij stond ook in de basis en ineens is hij foetsie.Bossie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:56:
[...]
Heb je misschien een andere Cancelo kaart in je squad zitten, waardoor de OTW niet in de search getoond word?
Ach laatst had ik ook een blunder van 70 a 75k.Nachtapotheker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:54:
Gnarby IF wou ik listen voor 85k bieden en 105k directbuy, alleen een nulletje vergeten bij directbuy.
Voor iemand zoals ik die pas in december is begonnen met spelen is het wel een dure fout
[ Voor 11% gewijzigd door Passievrucht op 04-01-2019 11:05 ]
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Als CAM vond ik zijn passing niet echt nauwkeurig, als ST vond ik zijn WF een belemmering. Ik vond het in ieder geval voor 200K coins niet echt een bevredigend aankoop.Harribo schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:38:
Mee eens... gebruik nu mertens als CAM. Spel gaat stuk vloeiender voor mijn gevoel.chengbondkwok schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:05:
[...]
Als CAM vond ik zijn passing niet echt nauwkeurig, als ST vond ik zijn WF een belemmering. Ik vond het in ieder geval voor 200K coins niet echt een bevredigend aankoop.
Ok dankchengbondkwok schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:05:
[...]
Als CAM vond ik zijn passing niet echt nauwkeurig, als ST vond ik zijn WF een belemmering. Ik vond het in ieder geval voor 200K coins niet echt een bevredigend aankoop.
Ik overweeg hem te verkopen. Heb hem al een lange tijd maar mij overtuigt hij ook niet
Mijn 4 backs nu: hernandez - Alvaro - kimpembe - lala
Wil kimpembe vervangen voor umtiti of varane. Welke heeft jullie voorkeur? Varane lang en snel umitit stuk goedkoper en nog steeds goed lijkt me. Voor de keeper maakt 't niet uit. Wordt of courtois of Navas. Navas al keer gehad en heel tevreden mee toen.
Wil kimpembe vervangen voor umtiti of varane. Welke heeft jullie voorkeur? Varane lang en snel umitit stuk goedkoper en nog steeds goed lijkt me. Voor de keeper maakt 't niet uit. Wordt of courtois of Navas. Navas al keer gehad en heel tevreden mee toen.
Juist wel onder de indruk.Harribo schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:38:
Ok, het is geen powerhouse, maar hij is enorm wendbaar.
Kappen, draaien en ook redelijke snelheid.
Buiten de 16 is zijn finesse schot enorm gevaarlijk.
Bij Dybala heb ik gemerkt dat je gewoon met hem moet "voetballen & pingelen". Dan komt hij goed tot zijn recht.
wijze woorden
ik speel al lang met Umtiti in een La Liga team (Marcelo-Umtiti-Ramos-Carvajal). Ik heb ook gekeken naar Varane maar ik zie geen meerwaarde... Umtiti is echt een blok betonLeoon. schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:42:
Mijn 4 backs nu: hernandez - Alvaro - kimpembe - lala
Oh en hier ook Navas onder de lat. Die blijft er tot einde seizoen staan
[ Voor 6% gewijzigd door buurman3 op 04-01-2019 12:47 ]
@Leoon.
Umtiti LCB, Varane RCB ?
edit: fout geqoute
Umtiti LCB, Varane RCB ?
[ Voor 96% gewijzigd door Bossie op 04-01-2019 12:49 ]
Ik heb EA inmiddels aan de lijn gehad, ik heb hem perongeluk gister in de MM sbc gestopt... duur foutjeNachtapotheker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:54:
Ik hoop niet dat ik hem perongeluk in een SBC heb gestopt of gediscard heb![]()
wat bedoelde je?Bossie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:48:
@Leoon.
Umtiti LCB, Varane RCB ?
dikke auwNachtapotheker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:53:
[...]
Ik heb EA inmiddels aan de lijn gehad, ik heb hem perongeluk gister in de MM sbc gestopt... duur foutje![]()
![]()
Whuuutttt, duur grapje. Kunnen ze dat bij EA trouwens zo precies zien ja?Nachtapotheker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:53:
[...]
Ik heb EA inmiddels aan de lijn gehad, ik heb hem perongeluk gister in de MM sbc gestopt... duur foutje![]()
![]()
Ja kennelijk wel, hij zag alles wat ik wel bewust in die SBC had gezet ook. Hij noemde ook alles op wat ik gelist had op transferlist en verkocht had. Dus ze kunnen inderdaad echt alles zienJoster schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:58:
[...]
Whuuutttt, duur grapje. Kunnen ze dat bij EA trouwens zo precies zien ja?
had jouw reactie gequote ipv de vraag waar had een reactie op was.
Heb Alvaro IF LCB en die is echt awesome. Doet echt niks fout. Moet dus echt keuze maken tussen die twee. Ben heel benieuwd of varane het meervoud aan geld waard is.Bossie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:48:
@Leoon.
Umtiti LCB, Varane RCB ?
Goed om te horen! Ja Navas is echt geweldig, hoop dat het nieuw te kopen kaartje ook weer zo is en niet 'broken' haha.buurman3 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:43:
[...]
ik speel al lang met Umtiti in een La Liga team (Marcelo-Umtiti-Ramos-Carvajal). Ik heb ook gekeken naar Varane maar ik zie geen meerwaarde... Umtiti is echt een blok betonAl zijn stats zijn ook hoger, behalve snelheid. Ik heb er een schaduw opgezet, kom je op 84 snelheid
Oh en hier ook Navas onder de lat. Die blijft er tot einde seizoen staan#fenomenaal
Ik las wel dat mensen varane z'n snelheid waarderen omdat die mensen inhaalt die er langs zijn al is 't maar om te blokken en hij is natuurlijk 191cm ook niet verkeerd. Lastig
Bel je dan met een Engels nummer of is er een NLse helpdesk?Nachtapotheker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:53:
[...]
![]()
[ Voor 65% gewijzigd door Oekol op 04-01-2019 13:37 ]
Dubbel.
[ Voor 96% gewijzigd door Oekol op 04-01-2019 13:37 ]
Nederlandse helpdesk, ik kreeg een vlaams sprekend iemand aan de lijn.Leoon. schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:32:
Bel je dan met een Engels nummer of is er een NLse helpdesk?
Ze kunnen hem als ze coulant zijn ook voor je ‘terughalen’. Heb ik wel eens vaker gelezen met POTM etc. die door iemand perongeluk gediscard waren. Hopelijk kunnen ze dit ook voor jou doenNachtapotheker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:53:
[...]
![]()
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Helaas, heb ik wel gevraagd, maar dat gingen ze niet doen.AntraXxX schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:44:
[...]
Ze kunnen hem als ze coulant zijn ook voor je ‘terughalen’. Heb ik wel eens vaker gelezen met POTM etc. die door iemand perongeluk gediscard waren. Hopelijk kunnen ze dit ook voor jou doen.
Wellicht op gooien dat het spel de verkeerde kaart selecteert? Je wilde de normale en hij deed de beste die je had. Dat had je in je blijheid niet gezien zoiets.Nachtapotheker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:45:
[...]
Helaas, heb ik wel gevraagd, maar dat gingen ze niet doen.
Uiteraard niet, kan je weer geld uitgeven om je verlies te corrigeren. Boeven zijn het...Nachtapotheker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:45:
[...]
Helaas, heb ik wel gevraagd, maar dat gingen ze niet doen.
Goed idee. Als ik de normale had gehad, had ik dat kunnen doen, maar die had ik niet en dat kunnen ze zien helaasLeoon. schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:48:
[...]
Wellicht op gooien dat het spel de verkeerde kaart selecteert? Je wilde de normale en hij deed de beste die je had. Dat had je in je blijheid niet gezien zoiets.
Ik heb nu Florenzi UCL maar gehaald ter vervanging
[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-01-2019 13:55 ]
Oh fuck haha, dan werkt 't niet idd!Nachtapotheker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:54:
[...]
Goed idee. Als ik de normale had gehad, had ik dat kunnen doen, maar die had ik niet en dat kunnen ze zien helaas
Ik heb nu Florenzi UCL maar gehaald ter vervanging
Verder:
Denk dat ik voor Umtiti ga ipv Varane. Is iets goedkoper en dan kan ik nog op andere plekken 't team verbeteren.
Waarom zijn EA nu boeven? Dat snap ik echt niet.Protax schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:51:
[...]
Uiteraard niet, kan je weer geld uitgeven om je verlies te corrigeren. Boeven zijn het...
De speler gooit een verkeerde speler in de sbc die hij overigens nog eens moet bevestigen. Niet leuk en pijnlijk, maar wat EA nu dat ze hierdoor boeven zijn?
Omdat ze het niet corrigeren? Logisch, weet je hoeveel tijd ze kwijt gaan zijn om iedereen die dit meemaakt te compenseren? Ik ben niet de grootste fan van EA, maar dit verwijt slaat toch echt nergens op.
Heb nu Thiago op de plek gezet van Kroos en Bender vervangen voor Kimmich (tijdelijk totdat ik da Costa heb uit de fut swap deals). Enkel Pulisic heeft geen player chem van 10 (9 heeft hij) maar voor de rest heeft iedereen chem van 10.buurman3 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:58:
[...]
@icy Check de blauwe balkjes op het kaartje
Benieuwd hoe Thiago speelt, want vond Kroos sowieso beetje meh.
[ Voor 6% gewijzigd door Passievrucht op 04-01-2019 14:16 ]
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Mensen maken foutjes, met het geld wat ze verdienen kunnen ze 1000-en mensen op een customer service laten werken. Dit zou na net dat stukje service zijn, om hun klanten tevreden te houden. Daarnaast trekken ze ook geen lijn, je ziet op de verschillende kanalen diverse reacties, ze hebben mijn speler teruggehaald en bij andere weer niet.Bean77 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:06:
[...]
Waarom zijn EA nu boeven? Dat snap ik echt niet.
De speler gooit een verkeerde speler in de sbc die hij overigens nog eens moet bevestigen. Niet leuk en pijnlijk, maar wat EA nu dat ze hierdoor boeven zijn?
Omdat ze het niet corrigeren? Logisch, weet je hoeveel tijd ze kwijt gaan zijn om iedereen die dit meemaakt te compenseren? Ik ben niet de grootste fan van EA, maar dit verwijt slaat toch echt nergens op.
Inconsequent zijn is niet goed en schept onduidelijkheid, maar maakt hun toch echt geen boeven. Spelers zijn zelf verantwoordelijk wat ze doen. Het stukje 'service' is werkelijk onbegonnen werk met het aantal spelers op alle consoles.Protax schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:16:
[...]
Mensen maken foutjes, met het geld wat ze verdienen kunnen ze 1000-en mensen op een customer service laten werken. Dit zou na net dat stukje service zijn, om hun klanten tevreden te houden. Daarnaast trekken ze ook geen lijn, je ziet op de verschillende kanalen diverse reacties, ze hebben mijn speler teruggehaald en bij andere weer niet.
Het is pijnlijk maar je leert ervan. Ik heb ook eens kostbare fouten gemaakt en die heb ik sindsdien niet meer gemaakt.
p.s. niet gedacht dat ik ea nog eens zou verdedigen.
Ze gaven inderdaad aan dat ze wel eens spelers terugzetten in andere situaties. De motivatie om het niet te doen was dat ik een reward heb gekregen door de SBC (in vorm van een pack) die niet teruggedraaid kan worden. Tevens wezen ze inderdaad op de waarschuwing die je krijgt voordat je submit... kortom duur foutje.
Hopelijk stoppen ze binnenkort een keer een prime icon in een van mijn packs ter compensatie
Hopelijk stoppen ze binnenkort een keer een prime icon in een van mijn packs ter compensatie
Opstelling 4-3-3 (4)
Perisic CL - Icardi CL - Cuadrado
Nainggolan - Pjanic CL - Matuidi
Asamoah CL - Skrinair CL - Benatia - Joao Cancelo
Szczesny IF
Vraagje:
Ben niet kapot van Pjanic. Voelt traag (Pace is ook maar 67). Hij scoort zelden daarbij.
Ik denk eraan hem te vervangen voor Gomez IF.
Aan te bevelen of juist niet? In stamina zijn ze ongeveer gelijk maar Gomez heeft 91 Pace en 90 Dribbel en 85 Passen. Voor een CAM denk ik heerlijke stats.
Benieuwd of iemand dit kan adviseren? De groene link van Pjanic met Cuadrado en Matuidi valt dan wel weg, maar lijkt mij geen wereldramp...?
Zijn ook deze aanpassingen te adviseren:
Asamoah vervangen door Alex Sandro ?
Cuadrado vervangen voor Suso SIF of Ilicic IF ?
Perisic CL - Icardi CL - Cuadrado
Nainggolan - Pjanic CL - Matuidi
Asamoah CL - Skrinair CL - Benatia - Joao Cancelo
Szczesny IF
Vraagje:
Ben niet kapot van Pjanic. Voelt traag (Pace is ook maar 67). Hij scoort zelden daarbij.
Ik denk eraan hem te vervangen voor Gomez IF.
Aan te bevelen of juist niet? In stamina zijn ze ongeveer gelijk maar Gomez heeft 91 Pace en 90 Dribbel en 85 Passen. Voor een CAM denk ik heerlijke stats.
Benieuwd of iemand dit kan adviseren? De groene link van Pjanic met Cuadrado en Matuidi valt dan wel weg, maar lijkt mij geen wereldramp...?
Zijn ook deze aanpassingen te adviseren:
Asamoah vervangen door Alex Sandro ?
Cuadrado vervangen voor Suso SIF of Ilicic IF ?
[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 04-01-2019 14:44 ]