Baldé is een beest. Moet zeggen: Perisic ook wel, maar Baldé...he special man!Sleehond schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:12:
[...]
Heb daar Perisic CL versie staan. Vind je Keita Balde beter? Ben over Perisic goed te spreken, scoort regelmatig en zeer sterke stamina en ook zeker niet sloom.
Dan ga ik hem toch maar als LM proberen dan.Fraaank schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:15:
[...]
Baldé is een beest. Moet zeggen: Perisic ook wel, maar Baldé...he special man!
Ik speel 4-2-3-1 dus dan wordt ie de LM, werkt dat prima?
Ik heb dan Cuadrado RM, Pjanic op CAM en Icardi in spits.
[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 02-01-2019 20:17 ]
Perisic heb ik aan de andere kantSleehond schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:12:
[...]
Heb daar Perisic CL versie staan. Vind je Keita Balde beter? Ben over Perisic goed te spreken, scoort regelmatig en zeer sterke stamina en ook zeker niet sloom.
Gewoon halen, kost op pc slechts 30k
Ik ga Balde ook proberen, ben even van mijn 352 afgestapt, liep voor geen meter meer. Wellicht gewoon tijd voor iets andersHarribo schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:18:
[...]
Perisic heb ik aan de andere kantOp rv.
Rb Cancelo if 84, lb Alex SandroDeeleNL schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:20:
[...]
Ik ga Balde ook proberen, ben even van mijn 352 afgestapt, liep voor geen meter meer. Wellicht gewoon tijd voor iets anderswie heb je als links en rechts back?
Let op, het zijn beiden backs die graag opkomen. Tegen een 433 opstelling rekening mee houden
Mijn 4321:
Keita Balde if/prime Shearer /Perisic
Naingolan / Matuidi / Hamsik
Alex Sandro / Koulibaly / Benatia / Cancelo if
Szcesny if 87
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 02-01-2019 20:25 ]
Hoe werkt Perisic rechts dan? Zit dan ook niet lekker in zn chem? Hij is een LV/LM, hoe vang je dat op?Harribo schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:18:
[...]
Perisic heb ik aan de andere kantOp rv.
NietSleehond schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:23:
[...]
Hoe werkt Perisic rechts dan? Zit dan ook niet lekker in zn chem? Hij is een LV/LM, hoe vang je dat op?
Hij loopt vaak overal voorin
Als ik Perisic naar RM doe is ie 7 chem en heb ik in plaats van allemaal groene lijntjes allemaal oranje lijntjes. Heb nu Cuadrado er staan en die linkt nu goed met Joao Cancelo, Matuidi en Pjanic. Perisic rechts zitten is dan toch niet handig?
Keita Balde links is prima aangezien ik Asamoah linksback heb en Icardi spits en Nainggollan middenveld linkerkant.
Nou keita balde is snel en zet daardoor goed voor.
Perisic is fysiek en kan goed koppen.
Ballen die aan de spits voorbij vliegen, kopt hij er dan in aan de andere kant.
Daarom heb ik daar ook Perisic en niet een insigne bijvoorbeeld
Binnenkort ff
Btw interessante serie a spelers deze totw
Perisic is fysiek en kan goed koppen.
Ballen die aan de spits voorbij vliegen, kopt hij er dan in aan de andere kant.
Daarom heb ik daar ook Perisic en niet een insigne bijvoorbeeld
Had je vorige week gezocht maar wist niet meer je nickajaxalex schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:02:
[...]
Wanneer invite je mij nou even dan kunnen we een potje doen.
Kroonalex op de pc.
Binnenkort ff
Btw interessante serie a spelers deze totw
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 02-01-2019 20:39 ]
Speelt bij mij als LM als ik hem nodig heb (in een 352) of als ST in een 41212. Maakt hem allemaal niet uit.Sleehond schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:17:
[...]
Dan ga ik hem toch maar als LM proberen dan.
Ik speel 4-2-3-1 dus dan wordt ie de LM, werkt dat prima?
Ik heb dan Cuadrado RM, Pjanic op CAM en Icardi in spits.
Eerste Rival wedstrijd met Keita Balde, 3 goals en 1 assist van de debutant, waarvan 1 fraaie omhaalHarribo schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:22:
[...]
Rb Cancelo if 84, lb Alex Sandro
Let op, het zijn beiden backs die graag opkomen. Tegen een 433 opstelling rekening mee houden
Mijn 4321:
Keita Balde if/prime Shearer /Perisic
Naingolan / Matuidi / Hamsik
Alex Sandro / Koulibaly / Benatia / Cancelo if
Szcesny if 87
Goed begin is het halve werk
Ja lekkere speler he? Ongelooflijk hoe goed die is.DeeleNL schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:54:
[...]
Eerste Rival wedstrijd met Keita Balde, 3 goals en 1 assist van de debutant, waarvan 1 fraaie omhaal![]()
Goed begin is het halve werk5-1 winst
Ik wil trouwens misschien Gomez if gaan halen. Wanneer zakken de prijzen van de huidige totw in het algemeen?
Het zal wel weer raar klinken maar zijn nif presteert bij mij nog beter dan dybala.
Misschien dybala verkopen en sparen voor icon nr 2...
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 02-01-2019 21:03 ]
Normaliter na de rewards morgen, maar gezien volgende week ook TOTY is kan het zijn dat er veel packs geopend gaan worden, maar geen idee of dat al vanaf maandag is, want dan zal maandag wel lowest point zijn.Harribo schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:00:
[...]
Ja lekkere speler he? Ongelooflijk hoe goed die is.
Ik wil trouwens misschien Gomez if gaan halen. Wanneer zakken de prijzen van de huidige totw in het algemeen?
Het zal wel weer raar klinken maar zijn nif presteert bij mij nog beter dan dybala.
Misschien dybala verkopen en sparen voor icon nr 2...
Maar hij is ook identiek aan zijn FUTMAS kaart, dus misschien dat de mensen die hem willen hem al hebben... (uitgezonderd jij
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 02-01-2019 21:13 ]
Vraagje, ben van plan de Rivaldo SBC te gaan doen.
Daarvoor moet je ook een ICON inleveren, wat is het verstandigste?
Een Icon kopen a 564k of de Keane SBC te doen die kost 636k volgens Futbin
Zit er een functie in fut die je spelers levelt met de tegenstander?
Ik moest net tegen iemand met aanzienlijk minder sterren. Ik had het gevoel dat mijn spelers helemaal niks meer konden. Ballen aannemen was dramatisch.
Ik moest net tegen iemand met aanzienlijk minder sterren. Ik had het gevoel dat mijn spelers helemaal niks meer konden. Ballen aannemen was dramatisch.
@Harribo maar heb jij dus Keita Balde als LM/LV op de RM staan?
Wil je eens je opstelling posten inclusief je subs?
Volgens mij speel je ook 4-2-3-1 maar wil ik eens kijken of ik inspiratie kan opdoen, dank!
Wil je eens je opstelling posten inclusief je subs?
Volgens mij speel je ook 4-2-3-1 maar wil ik eens kijken of ik inspiratie kan opdoen, dank!
Ik zou voor de Keane optie kiezen, die 70K extra kan je uit packs vast wel terughalen en wie weet nog meer.jerommeke96 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:21:
Edit: heb je Rivaldo al getest? Z'n 2* weakfoot lijkt mij namelijk waardeloos.
[ Voor 8% gewijzigd door Markuss op 02-01-2019 21:27 ]
Thanks!bvbal79 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:11:
[...]
Normaliter na de rewards morgen, maar gezien volgende week ook TOTY is kan het zijn dat er veel packs geopend gaan worden, maar geen idee of dat al vanaf maandag is, want dan zal maandag wel lowest point zijn.
Maar hij is ook identiek aan zijn FUTMAS kaart, dus misschien dat de mensen die hem willen hem al hebben... (uitgezonderd jij)
Zat ff te kijken naar wat grafieken van redelijk populaire totw's.
Goedkoopst vaak op zaterdag.
Hahaha Daarom heb ik dus geen dure untradeable futmas kaart
@Sleehond
https://www.futbin.com/19/squad/2693323
Edit : nog een tip
Als de tegenstander wil opbouwen, loopt mijn hele team achteruit.
Dat wil ik niet want dan kan de tegenstander tot mijn strafschopgebied komen en dan schieten vanaf de halve cirkel.
Dus zodra ik de bal voorin kwijt ben en de tegenstander komt, zet ik de buitenspelval instant aan om de verdedigende linie naar voren te laten schuiven. Soms een paar keer.
Dat is 2x de dpad naar beneden.
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 02-01-2019 21:52 ]
De Rui Costa sbc doen: je krijgt ~370k aan packs terug voor 610k. Bij Keane is dit ~325k aan packs terug voor 630k.jerommeke96 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:21:
En dan Rui Costa inderdaad voor Rivaldo gebruiken.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Thx, nee niet getest.Markuss schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:26:
[...]
Ik zou voor de Keane optie kiezen, die 70K extra kan je uit packs vast wel terughalen en wie weet nog meer.
Edit: heb je Rivaldo al getest? Z'n 2* weakfoot lijkt mij namelijk waardeloos.
Ach bij mij hebben ze allemaal 2 weakfoots
Ben het al helemaal zat, dus ga maar wat anders proberen.
Vertrouwen op packs is het stomste wat je kan doen.
De waarde zegt vaak niets
De waarde zegt vaak niets
Vanavond even een potje tegen @ajaxalex , was een goeie pot! Is leuk om eens tegen een Tweaker te spelen! Gaan we zeker nog een keer doen binnenkort.
Mijn team op dit moment:

Tips voor vervangers? Budget is op dit moment 96k
Ook zit ik na te denken om de formatie te wijzigen naar een 4-1-2-1-2 (2) of hier een goede custom tactic op. Want het loopt op dit moment niet heel erg lekker, zowel aanvallend als verdedigend. Tips?

Tips voor vervangers? Budget is op dit moment 96k
Ook zit ik na te denken om de formatie te wijzigen naar een 4-1-2-1-2 (2) of hier een goede custom tactic op. Want het loopt op dit moment niet heel erg lekker, zowel aanvallend als verdedigend. Tips?
Ik had iets van 14 packs gespaard met wat. Sbcs paar 84 rated.. 3 83 ratedFraaank schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:12:
Wat een troll...
5 TOTW packs, 5x niks. Laatste pack..YES een walkout...Belgische vlag....come on Hazard....o nee toch niet. KUMS. Hoezo is dat een walkout?
En de totw was de 81 rated van roma
Heel het seizoen echt nog niks fatsoenlijks mogen ontvangen van EA
Ozil was mijn beste pull toe nu toe
Burp
Pakt poggy volgende week wel weer eentjebuurman3 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:27:
[...]
geen Pogba is geen ramp. Met back2back IF's voel je je sowieso genaaid als je net dik 600k hebt afgetikt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Rui Costa net gedaan.Wii4all schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:39:
[...]
Ik had iets van 14 packs gespaard met wat. Sbcs paar 84 rated.. 3 83 rated
En de totw was de 81 rated van roma
Heel het seizoen echt nog niks fatsoenlijks mogen ontvangen van EA
Ozil was mijn beste pull toe nu toe
87 Rated Squad: paar 84 spelers (Cuadrado/Benzema/Willian
86 Rated Squad Malcolm als hoogste
85 Rated Squad Mandana als hoogtse (voor de 10x dit seizoen
84 Rated Squad Adan als hoogste
83 Rated Squad Seri als hoogste
World Class daar kwam Iniesta uit.
Al met al dus voornamelijk bagger, maar wel weer 2 uurtjes vermaakt :-)
Dan gaan we nu Rivaldo doen, dat moet wel iets beter gaan
Even geoefend met timed shots..offline een paar gelukt. Maar online knudde, ben er dan ook teveel mee bezig merk ik waardoor ik niet meer gefocust ben. RTTF Ben Yedder nu in de spits. Ben er nog steeds niet over uit...weer speelt Griezmann IF de sterren van de hemel ook in LCAM positie...
Had ik in het begin ook, gewoon blijven oefenen dan word het op een gegeven moment een gewoonte, je niveau gaat er echt van omhoog, de timed finesse shots zijn erg OP dus je bent dom als je er geen gebruik van maakt.bvbal79 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 01:27:
Even geoefend met timed shots..offline een paar gelukt. Maar online knudde, ben er dan ook teveel mee bezig merk ik waardoor ik niet meer gefocust ben. RTTF Ben Yedder nu in de spits. Ben er nog steeds niet over uit...weer speelt Griezmann IF de sterren van de hemel ook in LCAM positie...
Heel herkenbaar, af en toe vliegt er 1 in maar de meest gaan of 4 meter naast of heel zacht.bvbal79 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 01:27:
Je gaat ook heel geforceerd zoeken naar een mogelijkheid om te kunnen schieten waardoor het voor geen meter loopt, heel frustrerend.
En als hij dan perfect ligt voor een timed finished....zijn je vingers weer te traag
Dit word mijn meest teleurstellende packluck-donderdag deze FIFA
Ik heb al een week geen FIFA gespeeld dus geen rivals/WL packs deze week
Zal er vanavond op letten, want via de mobiele app zie je dit niet. Ik bewerk mijn team en dergelijke voornamelijk via de app en heb hier eigenlijk nooit op gelet.buurman3 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:58:
[...]
@icy Check de blauwe balkjes op het kaartje
[ Voor 68% gewijzigd door Passievrucht op 03-01-2019 11:10 ]
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Untradable rewards weer voor mij. Ik pack gewoon twee informs in een zeldzaam spelers pakket. Helaas wel Digne en Mancuso. Maar kunnen natuurlijk mooi ingeleverd worden in een icon sbc. Zit te denken aan Raul . Mensen die hem kunnen aanbevelen?
Zit erg te twijfelen om mn packs te bewaren voor TOTY. En misschien CR7 halen nu voor hij een tijd uit packs gaat, zou zijn prijs dan nog omhoog gaan? Of gaan alle 'big boys' zijn TOTY halen en de NIF dumpen?
Idem voor untradable gegaan.. .die rewards zijn gewoon hoger.michi schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 08:12:
Untradable rewards weer voor mij. Ik pack gewoon twee informs in een zeldzaam spelers pakket. Helaas wel Digne en Mancuso. Maar kunnen natuurlijk mooi ingeleverd worden in een icon sbc. Zit te denken aan Raul . Mensen die hem kunnen aanbevelen?
Niet super spectaculair, maar wel een Kompany, Fekir en Raul Albiol.
Handig voor SBC's
2 maandjes terug kreeg ik uit verschillende untradables Alex Sandro, Dybala en Aguaro UCL... deze spelen nu in mijn team.
wijze woorden
Zijn er hier mensen met een italiaans team? Ik heb op rechtsvoor Cuadrado staan maar ben niet tevreden over hem en er zijn weinig alternatieven... Iemand een leuke tip? Ik heb zelf zitten denken om Mertens daar neer te zetten, hij krijgt dan 7 Chem.
Een andere optie is om voor de RTTF Cuadrado te gaan maar ben bang dat die ook tegen valt. Ondanks dat die mooie stats heeft en nog beter kan worden.
Een andere optie is om voor de RTTF Cuadrado te gaan maar ben bang dat die ook tegen valt. Ondanks dat die mooie stats heeft en nog beter kan worden.
Cuardado beviel mij destijds wel... is even wennen, maar als echte vleugelspeler en aangever is het goede speler.mrjobby schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 08:51:
Zijn er hier mensen met een italiaans team? Ik heb op rechtsvoor Cuadrado staan maar ben niet tevreden over hem en er zijn weinig alternatieven... Iemand een leuke tip? Ik heb zelf zitten denken om Mertens daar neer te zetten, hij krijgt dan 7 Chem.
Anders suso?
Mertens kan, maar zijn stamina is wel ruk voor de zijkant. Maakte bij mij nooit 90 minuten vol.
wijze woorden
Ik heb een italiaans team met Cuadrado en hij bevalt mij prima. Suso sif vond ik helemaal niks. Callejon ging op zich ook wel.
Waarom bevalt Cuadrado niet?
Lijkt altijd ongelukkig te zijn met zijn passing en schieten. Ze snelheid en acties bevallen welAudiojunky schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 08:59:
Ik heb een italiaans team met Cuadrado en hij bevalt mij prima. Suso sif vond ik helemaal niks. Callejon ging op zich ook wel.
Ja zijn stamina had ik ook al gezien inderdaad. Niet echt handig als die na 2 sprintjes niets meer kanValandil schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 08:57:
[...]
Cuardado beviel mij destijds wel... is even wennen, maar als echte vleugelspeler en aangever is het goede speler.
Anders suso?
Mertens kan, maar zijn stamina is wel ruk voor de zijkant. Maakte bij mij nooit 90 minuten vol.
Cuadrado is de beste optie. Doe er een deadeye kaart op, wordt ie iets beter in oa de passing.mrjobby schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 08:51:
Andere rv's bevielen mij niet, ook niet de duurdere suso if 86.
Perisic doet het daar bij mij ook prima.
En ook Gomez.
Iets minder chem maar probeer maar eens.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 03-01-2019 09:05 ]
Digne en Gomez uit de player picks, tenminste bruikbare spelers dit keer.
IF Kums uit de resterende packs, not bad
IF Kums uit de resterende packs, not bad
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Pereira en Boly als minst slechte
Begin me echt af te vragen of het het waard is om me komend weekend weer Gold 3 in te struggelen
Ik probeer zn wf altijd te vermijden want dat is inderdaad slecht. Enderdaad Dead Eye erop zettenmrjobby schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:01:
[...]
Lijkt altijd ongelukkig te zijn met zijn passing en schieten. Ze snelheid en acties bevallen wel
Ik heb verreweg de slechtste rewards ooit mogen bijschrijven...
Gold 2 en div 4 rank 2. Dan krijg je in totaal 2x player picks, mega pack, rare gold pack, rare player pack, 2x jumbo rare mega pack .
Beste pull was Falcao en player picks waren Quagliarella en Kums.
Waarom speel ik dit spel nog...
Gold 2 en div 4 rank 2. Dan krijg je in totaal 2x player picks, mega pack, rare gold pack, rare player pack, 2x jumbo rare mega pack .
Beste pull was Falcao en player picks waren Quagliarella en Kums.
Waarom speel ik dit spel nog...
Die kums if lijkt mij een zeer interessante speler voor de handel. Goedkoop en wel te linken in een sbc. Helaas net totw sbc gehad.
Zal morgen of overmorgen voor een schijntje te halen zijn vermoed ik
Gistermiddag won ik weer alles. Blijft bijzonder.
Op 1 wedstrijd na, die speelde ik gelijk.
Kreeg in de laatste minuut nog een doelpunt tegen.
3 maal raden van wie?
Keita Balde if
Btw.. Ik bewaar mijn packs voor het weekend
3 maal raden van wie?
Keita Balde if
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 03-01-2019 09:14 ]
suso SIF is een beest. Snel en behendig en wat een schot heeft die gozer.mrjobby schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 08:51:
Rang II in Division Rivals (divisie 5) en Gold 3 in WL hier:
- Ilicic en Boly uit player picks
- Verratti en Muller uit WL rewards
- Kompany en Benzema uit untradeable DR rewards
- Ter Stegen, Gimenez, Felipe Luis RTTF, Casemiro, Fabinho, Rodrigo
Wat is er dit weekend anders dan?Harribo schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:11:
Die kums if lijkt mij een zeer interessante speler voor de handel. Goedkoop en wel te linken in een sbc. Helaas net totw sbc gehad.
3 maal raden van wie?
Keita Balde if
Hier wel pack luck IF Fermino en IF Rashford uit de player picks. Voor de coins gekozen bij DR ivm met aankomend TOTY en uit de packs SIF Donnuramma ( probeer hem nog voor 40k te verkopen anders komt hij later wel van pas in een SBC) en een paar 84.
Haha, wat ik verwacht is helaas uitgekomen. De rewards zijn in de lange rij van niet-toegewezen aangesloten. Ik moet dus nog even wachten op wat ik krijg (Gold 2).
Dan kun je toch nergens teleurgesteld over raken 😉Vissert schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 07:59:
Dit word mijn meest teleurstellende packluck-donderdag deze FIFAIk heb al een week geen FIFA gespeeld dus geen rivals/WL packs deze week
Geen spelers zijn nog altijd meer teleurstellend dan slechte spelersbvbal79 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:27:
[...]
Dan kun je toch nergens teleurgesteld over raken 😉
De tering die player picks had ik graag gehadbvbal79 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:24:
[...]
Wat is er dit weekend anders dan?
Hier wel pack luck IF Fermino en IF Rashford uit de player picks. Voor de coins gekozen bij DR ivm met aankomend TOTY en uit de packs SIF Donnuramma ( probeer hem nog voor 40k te verkopen anders komt hij later wel van pas in een SBC) en een paar 84.
Ik open mijn packs in het weekend, heb daar betere ervaringen mee.
Player picks? Dat is als je mee hebt gedaan aan de wl?
Die ja, de rode kaartjesHarribo schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:39:
Ik open mijn packs in het weekend, heb daar betere ervaringen mee.
Bizar.. denk dat ik nog minder heb qua PP als ik alles van dit jaar bij elkaar reken.bvbal79 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:24:
[...]
Wat is er dit weekend anders dan?
Volgende week moeten de rewards echt beter zijn anders ga ik FIFA voorlopig aan de kant leggen. Krijg 0 terug voor alle uren die ik besteed.
Rashford, daar had ik mijn 87 Anderson graag voor ingeruild 
Oh ja, ik ben ook geen fan van Kums meer sinds gister. Had ff gemist dat hij in TOTW zat en dacht dat ik Hazard had gepacked
Oh ja, ik ben ook geen fan van Kums meer sinds gister. Had ff gemist dat hij in TOTW zat en dacht dat ik Hazard had gepacked
Player picks weer waardeloos. Toch volgende keer maar openen later op de dag op de ps. Telefoon brengt gewoon geen geluk. Uit frustratie al mijn totw packs geopend en ook allemaal kut.
Huh, dit spel is echt van 't padje. Geen WL gespeeld afgelopen weekend, krijg ik: Uw FUT Champions rewards staan klaar. Klik het aan: 8 munten. WAUW!
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Had ik dus ook, trollollololJaap. schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:58:
Rashford, daar had ik mijn 87 Anderson graag voor ingeruild
Ik kreeg er ook 8 extra!GAITii schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 10:34:
Huh, dit spel is echt van 't padje. Geen WL gespeeld afgelopen weekend, krijg ik: Uw FUT Champions rewards staan klaar. Klik het aan: 8 munten. WAUW!
Belachelijk. Ik heb ook geen WL gespeeld maar kreeg maar 7 coins.GAITii schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 10:34:
Is het verstandig om alle packs nu te bewaren tot het toty uit komt? Of kunnen die niet in de wl packs zitten van deze week?
6 voor mij, geen idee waaromVissert schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 10:41:
[...]
Belachelijk. Ik heb ook geen WL gespeeld maar kreeg maar 7 coins.
Helaas ilisic en een BPL 77 rates rb.
ilisic is voor de sbcs denk ik dan maar.
Vast wel, maar ik had vorig jaar 150 packs bewaard en kreeg tijdens TOTY alleen maar stront dus ik vertik het dit jaar om packs te bewaren.DeBers schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 10:42:
Is het verstandig om alle packs nu te bewaren tot het toty uit komt? Of kunnen die niet in de wl packs zitten van deze week?
Ga mijn Gnabry (SBC Reward) links meer zetten als LW ipv Coman en voor rechts Christian Pulisic UCL op de RW
De CB Jordan Torunarigha inmiddels vervangen voor Boateng. (had beter de futmas editie kunnen scoren...)
Nu wachten totdat ik meer FUT Swap players kan halen voor vervanging bender op rechtsachter. Uiteraard zal ik dan naar de RM moeten kijken (geen kroos meer)
Qua doelman, denk dat dat na vervanging/wisseling LW/RW de eerste verandering weer zal zijn in mijn team. Zal denk ik Neuer worden.
https://www.futbin.com//19/squad/3123359
De CB Jordan Torunarigha inmiddels vervangen voor Boateng. (had beter de futmas editie kunnen scoren...)
Nu wachten totdat ik meer FUT Swap players kan halen voor vervanging bender op rechtsachter. Uiteraard zal ik dan naar de RM moeten kijken (geen kroos meer)
Qua doelman, denk dat dat na vervanging/wisseling LW/RW de eerste verandering weer zal zijn in mijn team. Zal denk ik Neuer worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Passievrucht op 03-01-2019 11:13 ]
Uit player picks, Under van AS Roma gekregen. Niet echt kapot van maar voor de bank prima want heb wel een Serie A team. Het is een 81 RM met opsich wel leuke stats.
Heb nog een mega goud pakket en een zeldzaam goud pakket gekregen.... twijfel nu openen of bijvoorbeeld morgen omdat er nu een piek is met openen... zou het echt uitmaken..
Heb nog een mega goud pakket en een zeldzaam goud pakket gekregen.... twijfel nu openen of bijvoorbeeld morgen omdat er nu een piek is met openen... zou het echt uitmaken..
[ Voor 34% gewijzigd door Sleehond op 03-01-2019 11:22 ]
Dit is mijn first owner Bundesliga team (met 2 L1 spelers)Passievrucht schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 11:12:
Ga mijn Gnabry (SBC Reward) links meer zetten als LW ipv Coman en voor rechts Christian Pulisic UCL op de RW
https://www.futbin.com/19/squad/1852126
In game speel ik 4231 met Gotze als centrale CAM en Reus in de spits. Als back-ups heb ik nog Guilavogui SWAP, Muller, Werner, Bruma Futmas, Akanji Futmas, Saracchi Futmas, Pulisic CL,
Iemand nog tips voor wat leuke investeringen? Ben straks 3 weken op vakantie en heb nog 900k aan coins.
Nice, maar had niet genoeg inkomen voor de futmas quests helaas op dat moment en weinig tijd om coins te generen.Joster schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 11:21:
[...]
Dit is mijn first owner Bundesliga team (met 2 L1 spelers)![]()
https://www.futbin.com/19/squad/1852126
In game speel ik 4231 met Gotze als centrale CAM en Reus in de spits. Als back-ups heb ik nog Guilavogui SWAP, Muller, Werner, Bruma Futmas, Akanji Futmas, Saracchi Futmas, Pulisic CL,
Had eventueel wel packs met real money kunnen kopen, maar ik ben een echte kniepstuuver.
Heb wel een blunder gemaakt in de vluchtigheid met verkopen. Daar ging helaas 75k money... Was een 0 vergeten bij de directbuy van gnabry
Ozil als sbc voer uit de rival rewards en 8 coins voor de niet gespeelde Wl
Als EA zijn schade bij iedereen goed wil maken, maakt het straks een niet-herhaalbare, untradeable, TOTY-SBC. En dat met simpele eisen, 1 88-rated squad.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ja stom verbaasd... eerste pick Firmino. 2de keek ik niet heel goed maar zag toen naast Kums Rashford staanShreddaaa schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:44:
[...]
Bizar.. denk dat ik nog minder heb qua PP als ik alles van dit jaar bij elkaar reken.
Volgende week moeten de rewards echt beter zijn anders ga ik FIFA voorlopig aan de kant leggen. Krijg 0 terug voor alle uren die ik besteed.
Mooi aanvalsduo nu voor mijn 2de team en supersubs voor team 1. Vooral Rashford die nu ST is
[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 03-01-2019 11:46 ]
Dan ga ik gelijk even 10 cavani halenGAITii schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 11:44:
Als EA zijn schade bij iedereen goed wil maken, maakt het straks een niet-herhaalbare, untradeable, TOTY-SBC. En dat met simpele eisen, 1 88-rated squad.
alsnog een kerstkadootje van EAGAITii schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 10:34:
Uit de player picks 86 rated Ilicic gehaald. Kan erger, maar ik heb er niks aan. WL en DR packs bewaar ik maar voor de TOTY. Niet dat ik mij voor kan stellen dat ik er iets leuks uit haal, maar wil wel in de waan blijven
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Je hebt helemaal gelijk. Waar doe ik het nog voor? Gold 3 gehaald in WL. Beste speler is Pepe Reina 83.Joster schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 10:57:
[...]
Vast wel, maar ik had vorig jaar 150 packs bewaard en kreeg tijdens TOTY alleen maar stront dus ik vertik het dit jaar om packs te bewaren.
Ik heb nog nooit een speler gepackt die meer waard is dan 100k muv een Robertson IF.
Ik wil een nieuwe spits (BPL) voor mijn team. Tijdje met auba gespeeld maar die past niet bij mijn speelstijl. Heb ongeveer 250k te besteden. Zat zelf aan IF Firminho te denken. Wat is een fijne spits voor die prijs?
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Aguero.Schuimpje schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:39:
Ik wil een nieuwe spits (BPL) voor mijn team. Tijdje met auba gespeeld maar die past niet bij mijn speelstijl. Heb ongeveer 250k te besteden. Zat zelf aan IF Firminho te denken. Wat is een fijne spits voor die prijs?
Zou je je antwoord misschien willen onderbouwen? Ik kan bijvoorbeeld ook voor een if jesus gaan. Is aguero sterker aan de bal of waar moet ik aan denken?
Ik hoop omdat je het spelletje leuk vind; zo niet zou ik toch eens nadenken of je de tijd dan niet beter anders kan bestedenDeBers schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:26:
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Waar doe ik het nog voor?
Aguero, Jesus, Auba, Firmino etc.etc. belangrijk is waarom Auba niet in je speelstijl past? Welke opstelling en nog belangrijker, welke settings gebruik je.Schuimpje schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:44:
[...]
Zou je je antwoord misschien willen onderbouwen? Ik kan bijvoorbeeld ook voor een if jesus gaan. Is aguero sterker aan de bal of waar moet ik aan denken?
Ik zou je aanraden eens te kijken naar welke opstelling je ligt en bv op utjoep te kijken hoe de pro's hun instructies hebben staan.
Dan zal je zien dat het poppetje soms niet zo heel veel uit maakt....
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Auba vond ik aan de bal niet zo sterk, werd snel van de bal gezet. Ik speel een 4-3-2-1 met lv Mane en rv Salah. Alle 3 op voorin blijven en achter de linkes kruipen.simons schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:49:
[...]
Aguero, Jesus, Auba, Firmino etc.etc. belangrijk is waarom Auba niet in je speelstijl past? Welke opstelling en nog belangrijker, welke settings gebruik je.
Ik zou je aanraden eens te kijken naar welke opstelling je ligt en bv op utjoep te kijken hoe de pro's hun instructies hebben staan.
hoe wil je spelen? moeten je wingers (inside forwards) de goals maken en je spits de verdediging open trekken of juist andersom?Schuimpje schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:55:
[...]
Auba vond ik aan de bal niet zo sterk, werd snel van de bal gezet. Ik speel een 4-3-2-1 met lv Mane en rv Salah. Alle 3 op voorin blijven en achter de linkes kruipen.
Jesus is door zijn workrates bij mij altijd overal te vinden, behalve vaak voorin waar ik hem op dat moment nodig heb en vind hem daardoor niet fijn in mijn 1 spits formatie, maar gebruik je voornamelijk je wingers als goal makers dan kan hij wel fijn zijn omdat hij meer naar het middenveld toetrekt en de verdediging dus meeneemt.
youtube en pro zeggen niks over jouw eigen speelstijl en welke spelers erin passen. Soms kunnen dezelfde spelers bij een andere spelopvatting veel beter bij je passen.simons schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:49:
[...]
Aguero, Jesus, Auba, Firmino etc.etc. belangrijk is waarom Auba niet in je speelstijl past? Welke opstelling en nog belangrijker, welke settings gebruik je.
En daarnaast ook niet geheel onbelangrijk zijn er zoveel andere variabelen die ervoor kunnen zorgen of een speler wel of niet bij je uit de verf komt en dat heeft lang niet altijd met jezelf te maken.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
youtube en pro's zeggen niks over jouw eigen speelstijl en welke spelers erin passen. Soms kunnen dezelfde spelers bij een andere spelopvatting veel beter bij je passen.simons schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:49:
[...]
En daarnaast ook niet geheel onbelangrijk zijn er zoveel andere variabelen die ervoor kunnen zorgen of een speler wel of niet bij je uit de verf komt en dat heeft lang niet altijd met jezelf te maken.
Ik kap met mijn wingers altijd naar binnen en geef de bal dan voor, als dit niet mogelijk is ren ik zelf door tot de 16 en probeer ik hem of alsnog af te geven of zelf te schieten. Maar ik zie mn spits graag vrij staan in de 16 of waar nodig de verdediging open te brekenstomley schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:00:
[...]
hoe wil je spelen? moeten je wingers (inside forwards) de goals maken en je spits de verdediging open trekken of juist andersom?
Jesus is door zijn workrates bij mij altijd overal te vinden, behalve vaak voorin waar ik hem op dat moment nodig heb en vind hem daardoor niet fijn in mijn 1 spits formatie, maar gebruik je voornamelijk je wingers als goal makers dan kan hij wel fijn zijn omdat hij meer naar het middenveld toetrekt en de verdediging dus meeneemt.
Als je simpelweg een 41212 wide pakt ipv 4321 dan heb je opeens twee spitsen die je met voorzetten kan bedienenSchuimpje schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:05:
[...]
Ik kap met mijn wingers altijd naar binnen en geef de bal dan voor, als dit niet mogelijk is ren ik zelf door tot de 16 en probeer ik hem of alsnog af te geven of zelf te schieten. Maar ik zie mn spits graag vrij staan in de 16 of waar nodig de verdediging open te breken
Sowieso is het altijd handig om een target-man type spits te hebben, zodat je een aanspeelpunt hebt voorin die niet meteen door bailly/VVD etc onder het gras word gestopt, en vervolgens je aanval kan voortzetten.
Heb uit mijn WL rewards IF Dinge gehaald... Iemand enig idee of die beter is dan Mendy op LA?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ben nog in dubio of ik het leuk vind. Al 5 jaar lang ;-)Jaap. schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:49:
[...]
Ik hoop omdat je het spelletje leuk vind; zo niet zou ik toch eens nadenken of je de tijd dan niet beter anders kan besteden
Met Bossie eens. Nav van je beschrijving heb je meer een sterke en grote spits nodig zoals een lukaku dan een snelle, behendige spits.Bossie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:11:
[...]
Als je simpelweg een 41212 wide pakt ipv 4321 dan heb je opeens twee spitsen die je met voorzetten kan bedienen
Sowieso is het altijd handig om een target-man type spits te hebben, zodat je een aanspeelpunt hebt voorin die niet meteen door bailly/VVD etc onder het gras word gestopt, en vervolgens je aanval kan voortzetten.
Uhm maar dat zeg ik ook niet, de verwijzing was meer om eens te kijken naar hoe anderen omgaan met opstelling/spelers/instructies voor mij erg leerzaam geweest om te komen tot een fatsoenlijk werkend team. 4-2-3-1 is niet een opstelling die ik direct zelf ben gaan spelen, maar is wel de opstelling die voor mij nu het beste werkt, mede door de info van de pro's van utjoep.Bean77 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:02:
[...]
youtube en pro zeggen niks over jouw eigen speelstijl en welke spelers erin passen.
Tja variabelen waar je geen invloed op hebt, instructies/opstelling/spelers zijn nou juist die variabelen waar je wel invloed op hebt.Soms kunnen dezelfde spelers bij een andere spelopvatting veel beter bij je passen.
Uiteindelijk worden de meest sterke spitsen van de bal gezet als je bijvoorbeeld te lang wacht met handelen, bedoel, dit kan je oplossen. Denk aan hoge balcirculatie etc.Schuimpje schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:55:
[...]
Auba vond ik aan de bal niet zo sterk, werd snel van de bal gezet. Ik speel een 4-3-2-1 met lv Mane en rv Salah. Alle 3 op voorin blijven en achter de linkes kruipen.
Sterke spitsen, Lukaku zou je kunnen proberen, maar voor mij werkte Lukaku niet. Auba heeft lang bij mij in de spits gestaan totdat icon Ronaldo kwam.
Lukaku (IF)?Schuimpje schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:55:
[...]
Erg sterk aan de bal en ook in de lucht.
Speel al enige tijd met hem.
Aguero heb ik ook, is fysiek minder sterk en speelt bij mij meer als CAM
wijze woorden
Skriniar IF ziet er best goed uit! Nu nog even zakken qua prijs naar z'n andere 86 CL kaartje en dan gaan we 'm proberen. Moet vervanger worden voor Juan Jesus NIF of ik zet er een koulibaly neer. Andere CB is manolas op dit moment! Verder ga ik denk ik ook die lange CF uit serie a ilicic proberen ipv gomez op cam. Gomez stelt nog vaak teleur om dan uit 't niets iedereen langs te rennen
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nice, met welke formatie start jij om zo een goede chemistry te krijgen?WSL036 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:46:
Begin deze week na een kansloze WL mijn team eens omgegooid
https://www.futbin.com/19/squad/3682131
Ik zelf zit echt in dubio, en ben de laatste dagen van alles aan het omgooien maar heb er nu denk ik weer spijt van. Gisteravond had ik het idee om toch maar terug te gaan naar een Serie A team, maar buiten SBC Skriniar kan ik niet echt een CB vinden die ik tof vind (ik wilde graag spelen met OTW Cancelo en Sandro (88). Maar nu ik jouw team zo zie, denk ik dit ziet er echt interessant uit.
Ik start op 4-5-1, waardoor iedereen op 10 chemistry startProtax schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 14:43:
[...]
Nice, met welke formatie start jij om zo een goede chemistry te krijgen?
Ik zelf zit echt in dubio, en ben de laatste dagen van alles aan het omgooien maar heb er nu denk ik weer spijt van. Gisteravond had ik het idee om toch maar terug te gaan naar een Serie A team, maar buiten SBC Skriniar kan ik niet echt een CB vinden die ik tof vind (ik wilde graag spelen met OTW Cancelo en Sandro (88). Maar nu ik jouw team zo zie, denk ik dit ziet er echt interessant uit.
Doe je dan start en veranderen of gewoon op aanvallend bijv een preset?WSL036 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:26:
[...]
Ik start op 4-5-1, waardoor iedereen op 10 chemistry start
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.