• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:31
Ik heb gewoon echt geen kwaliteiten voor WL.

5 potjes gedaan en 5 verloren, en hard ook.

Wat me we opvalt in al deze 5 potjes: zodra ik de bal heb, verlies ik deze bij de 2e of 3e pass al, puur omdat de 2e a 3e pass continue 90 minuten lang recht in de voeten wordt gespeeld van de tegenstander. Frustrerend om dat 90 minuten lang te hebben en 5 potjes lang.

En wat dan wel weer typisch is, is dat als ik Rivals ga spelen hier dus GEEN last van heb en gewoon 3 uit 4 potjes heb gewonnen.

Mijn kwaliteiten voor WL zijn er dus gewoon niet :)

Of EA verpiept echt dat WL bewust, want het speelt overduidelijk compleet anders...

Heb nu 110.000 coins, nog goede 100 a 150 te gaan en dan gaan we Dybala maar eens aanschaffen.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:13
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 08:53:
Ea verrast me met de dag meer. Ik zag dat 86 Lala erg was gedaalt Donderdagavond. Dus ik dacht pik hem maar op. Bleek het de 84 te zijn. De volgende dag word ik wakker met een permamente market ban. Lijkt me dat EA dit wel op moet heffen. Heb al gebeld, maar wordt van de week pas weer gemailt. Dit weekend maak ik dus gebruik van de bronzen pack methode om wel mijn weekend league te kunnen spelen.
Ai good luck met die ongedaan krijgen... Gaat je niet lukken ben ik bang. Heb in mn omgeving meerdere van dit soort cases gezien helaas.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:25
Ondertussen weer de nodige veranderingen doorgevoerd. Met IF Dembele ben ik nog steeds erg blij. Die scoort echt geweldige doelpunten.

Team: https://www.easports.com/...fId=bRBZN3Kjba4n:FFA19XBO

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Bossie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 10:58:
[...]

Twee hier, beide games verre weg de best kansen gehad maar alsnog verloren door inputdelay, mijn team staat wel op het veld maar doet weinig.

Tijd om wat anders te gaan doen.
Hmm zelf geen last van op de ps4.

Oh en hierom ben ik fan van Seedorf 88 _/-\o_ Hij heeft al de nodige soortgelijke goals gemaakt.
YouTube: Fifa 19 Seedorf 88 great long shot

edit: Welke gold is het beste om te eindigen qua rewards? Ik heb het idee als ik zo kijk dat het elkaar niet zoveel ontloopt.

[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 29-12-2018 13:21 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:29:
[...]

Ea ziet dit blijkbaar als coins overzetten
Voor 1 speler? of heb je meerdere accounts en speler van jezelf gekocht?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01 18:52
Ik ga het eens met Messi proberen! Ik speel 4-3-2-1 met Griezmann in de spits en Messi als CM, Mbappe staat RB.

Welke instructies zouden jullie Mess, Griezmann & Mbappe geven?

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:36
bbblije schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 10:15:
[...]

Komt denk ik omdat je geforceerd gaat spelen en meer van de spelers verwacht. Of misschien past het icon team niet bij jouw speelstijl. Het is wat mij betreft ook beter om maar 1 team te hebben waar je alle kracht en zwakte van kent. Fitness kaarten zijn goedkoop, als je rivals speelt trek je die ook oneindig uit packs.

Ik merk ook dat ik in het begin, moeite had met nieuwe spelers. Mertens voelde als een warm bad. Maar nu met Dybala kom ik ook niet lekker uit de verf. Griezmann was super fijn als CAM, zette wel Mertens in zijn schaduw, maar omdat ik met wat (voor mij) duurdere untradables speel paste hij niet meer in mn team. Hoort ook wel bij het spelletje, aanpassingen maken aan je team. Je leest en ervaart ook regelmatig dat een speler helemaal niet doet wat je er van verwachte.
Ja, ik word hier net echt blij van. Misschien toch maar weer voor 1 team gaan. Sowieso heb ik het idee dat als mensen Ronaldo en twee icons zien dat ze extra hun best doen.

Dit zijn mijn teams:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wv2vfnu.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MmHuvmZ.jpg

Geen idee wat ik ermee ga doen... O-)

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Protax schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:33:
[...]

Ja, ik word hier net echt blij van. Misschien toch maar weer voor 1 team gaan. Sowieso heb ik het idee dat als mensen Ronaldo en twee icons zien dat ze extra hun best doen.

Dit zijn mijn teams:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Geen idee wat ik ermee ga doen... O-)
Teams combineren! Nagaan uit wat voor situaties je scoort, en/of niet conceed. En daar de gepaste spelers voor opstellen!

Als je fifa echt wilt spelen moet je alle keuzes op basis van uiterlijk (carddesign) en emotionele hechting naar een speler aan de kant zetten. Ik maak mezelf er ook schuldig aan.

[ Voor 13% gewijzigd door bbblije op 29-12-2018 13:56 ]

• Protax
bbblije schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:52:
[...]

Teams combineren! Nagaan uit wat voor situaties je scoort, en/of niet conceed. En daar de gepaste spelers voor opstellen!
Ja lastig :P Ronaldo scoort soms best belangrijke goals, maar komt ook vaak helemaal niet aan het spel toe. Veron mag sowieso vertrekken die doet te weinig voor zijn prijs (helaas). En de BPL defense is niet perse beter dan de La Liga verdedigers.

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02-2025
Loop 4/8. Dit spel is scripted af. 3-0 voor, 10x beter en daarna krijgt tegenstander weer letterlijk alle ballen mee en gaan bij mij de simpelste dingen fout totdat het nog 3-2 wordt. Tegengoal ging gewoon letterlijk door het been van ramos heen. Op balbezit laatste 5 min als een noob moeten uitspelen. Fekir rttf is trouwens super. Sterk, behendig en goed finesse
Bean77 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:02:
edit: Welke gold is het beste om te eindigen qua rewards? Ik heb het idee als ik zo kijk dat het elkaar niet zoveel ontloopt.
Voor de Player Picks is goud 2 in mijn ogen voldoende. De packs die je krijgt bij Goud 1 zijn wel wat beter. Goud 1 is mijn doel dit weekend. Het klinkt zo simpel: van de 3 wedstrijden er maar 2 winnen en dat 10x...

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Sleehond schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 12:09:
Ik heb gewoon echt geen kwaliteiten voor WL.

5 potjes gedaan en 5 verloren, en hard ook.

Wat me we opvalt in al deze 5 potjes: zodra ik de bal heb, verlies ik deze bij de 2e of 3e pass al, puur omdat de 2e a 3e pass continue 90 minuten lang recht in de voeten wordt gespeeld van de tegenstander. Frustrerend om dat 90 minuten lang te hebben en 5 potjes lang.

En wat dan wel weer typisch is, is dat als ik Rivals ga spelen hier dus GEEN last van heb en gewoon 3 uit 4 potjes heb gewonnen.

Mijn kwaliteiten voor WL zijn er dus gewoon niet :)

Of EA verpiept echt dat WL bewust, want het speelt overduidelijk compleet anders...

Heb nu 110.000 coins, nog goede 100 a 150 te gaan en dan gaan we Dybala maar eens aanschaffen.
Ik ben zelf ook nog niet echt goed genoeg voor de wl, maar dat is ook geen schande toch? Heb nu drie weekenden gespeeld, zilver 1 het hoogste resultaat. Wel veel potjes die elke keer net de verkeerde kant opvielen dus blijf lekker oefenen. Nu een weekendje rust is ook wel lekker :)

Het speelt wel heel anders dan Rivals over het algemeen, server kwaliteit is af en toe echt om te janken.

@Partypooper grappig, ik kon helemaal niks met dembele if. Weet niet wat het was maar liep voor geen meter. Begin nu met coutinho op linksbuiten die blijft spelen in een 4231 en als ik 433-4 ga spelen dan komt Depay sbc op de vleugel :)

• Gurbuh
michi schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:59:
Loop 4/8. Dit spel is scripted af. 3-0 voor, 10x beter en daarna krijgt tegenstander weer letterlijk alle ballen mee en gaan bij mij de simpelste dingen fout totdat het nog 3-2 wordt. Tegengoal ging gewoon letterlijk door het been van ramos heen. Op balbezit laatste 5 min als een noob moeten uitspelen. Fekir rttf is trouwens super. Sterk, behendig en goed finesse
Meestal betekent dit dat de tegenstander zijn formatie/tactiek heeft gewijzigd. In a way kun je zeggen dat dat scripted is want hij krijgt dan wel vaker dingen mee ook voor mijn gevoel. Placebo of niet, wat ik dan doe is mijn formatie aanpassen naar iets wat die van hem countert en dan op die manier de wedstrijd uitzingen.
gaizka schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:32:
Ik ga het eens met Messi proberen! Ik speel 4-3-2-1 met Griezmann in de spits en Messi als CM, Mbappe staat RB.

Welke instructies zouden jullie Mess, Griezmann & Mbappe geven?
stay in front...zijn stamina is minder voor een CM

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:46
Ronaldo met 2 goals. Die krijgt dus wel een IF volgende week. Voor de liefhebbers je kunt je TOTW packs meenemen naar volgende week. Massaal nog even doen dus :+

• ErnstMid

ErnstMid

Mini hartaanval bij de premium la liga upgrade...

Rttf kaart.... Kondogbia of yedder?! Nope.... Spaanse spits :(

• Terranova
  • Laatst online: 02:18
Wow ik speel nu voor het eerst FUT Champs deze FIFA, maar ik merk nu pas echt dat deze game eigenlijk een Long Shot simulator is waar mensen eerst 100 dragbacks mogen doen voor ze schieten.

Dit heeft toch helemaal niets meer met voetbal te maken, ondanks een paar wins heb ik niet echt veel zin meer om verder te gaan.
Terranova schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:44:
Wow ik speel nu voor het eerst FUT Champs deze FIFA, maar ik merk nu pas echt dat deze game eigenlijk een Long Shot simulator is waar mensen eerst 100 dragbacks mogen doen voor ze schieten.

Dit heeft toch helemaal niets meer met voetbal te maken, ondanks een paar wins heb ik niet echt veel zin meer om verder te gaan.
Wie zegt dat fifa iets met voetbal te maken heeft? Dat heeft het spel nooit (misschien fifa 12) gehad.
Maar ik irriteer me er ook aan overigens.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Terranova
  • Laatst online: 02:18
Bean77 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:46:
[...]

Wie zegt dat fifa iets met voetbal te maken heeft? Dat heeft het spel nooit (misschien fifa 12) gehad.
Maar ik irriteer me er ook aan overigens.
De naam van de game impliceert dat het een voetbal game is :9 Maar goed, dit was voor mij eens maar nooit meer. Ik speel overigens toch meer Pro Clubs en af en toe wat FUT :+

Verwijderd

simons schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:22:
[...]

Voor 1 speler? of heb je meerdere accounts en speler van jezelf gekocht?
Voor 1 speler idd. Ben heel erg tegen coins kopen en coins overzetten. Het komt alleen door die Lala.
Gold 3 bereikt. Dat was mijn doel toen ik begon. Laatste 10 wedstrijden bewaar ik tot morgen. Hopelijk is dan de loting tegen andere tegenstanders weer wat gunstiger. Met Gold 2 ben ik tevreden. Zelfde player picks alleen andere packs zie ik.

Ook wel grappig die balbezit spelers. En maar blijven rondspelen van de bal. Aan het einde 70% balbezit gehad en dan nog 3-0 verliezen. Ik snap dat niet zo.

• Gurbuh
Vissert schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:33:
Ronaldo met 2 goals. Die krijgt dus wel een IF volgende week. Voor de liefhebbers je kunt je TOTW packs meenemen naar volgende week. Massaal nog even doen dus :+
Ronaldo voor maar 2 goals een IF? Denk alleen als de rest niet genoeg packs gaat verkopen..

• Pompi
  • Laatst online: 14-01 13:33
Vanochtend ook 2x zo'n wedstrijd gehad, in de rust met 2-0 voor en niks aan het hand met 61% balbezit daarna komen opeens geen van mijn ballen aan en komt hij met vreemde doelpunten op 2-3. Valt mij wel vaker op dat 2-0 rust vaak leid tot winst van de tegenstander, heb het namelijk ook zelf maar dan andersom gehad. Bij 1-0 of 3-0 is het niet zo duidelijk.
Pompi schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 15:40:
[...]

Vanochtend ook 2x zo'n wedstrijd gehad, in de rust met 2-0 voor en niks aan het hand met 61% balbezit daarna komen opeens geen van mijn ballen aan en komt hij met vreemde doelpunten op 2-3. Valt mij wel vaker op dat 2-0 rust vaak leid tot winst van de tegenstander, heb het namelijk ook zelf maar dan andersom gehad. Bij 1-0 of 3-0 is het niet zo duidelijk.
Zo gek is dat helemaal niet hoor en heeft 0,0 met scripted te maken. Meest waarschijnlijk is dat je tegenstander zich aan je spel heeft aangepast en een andere formatie danwel game plan heeft geselecteerd.
Dan heb je andere verhoudingen op het veld en dan kan het zijn kant opvallen. Het is verstandig je daarin te verdiepen zodat je zijn tactiek ook weer kunt counteren. Niet aanpassen aan ontwikkelingen in het spel is simpelweg dodelijk.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 19:03
Dacht even wat rival potjes te doen, na 10 minuten dikke input lag, spelers reageren totaal niet op de gegeven commando's, een hoop lag 1-0 achterstand krijg ik een disconnect :F
Meer last van dit probleem vandaag? Nog nooit dit probleem gehad.
ErnstMid schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:34:
Mini hartaanval bij de premium la liga upgrade...

Rttf kaart.... Kondogbia of yedder?! Nope.... Spaanse spits :(
Gerard Moreno, op zich wel leuke spits. Ik had hem ook uit een pack. Ik heb mijn useless silvers en bronze upgrades gedaan en toen een paar packs geopend. Beste was Godin en 2x IF. Die weer in een icon SBC gestopt en kreeg toen Gerard Moreno
DeeleNL schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 15:48:
Dacht even wat rival potjes te doen, na 10 minuten dikke input lag, spelers reageren totaal niet op de gegeven commando's, een hoop lag 1-0 achterstand krijg ik een disconnect :F
Meer last van dit probleem vandaag? Nog nooit dit probleem gehad.
Ik heb er totaal geen last van gehad in de WL. (ik speel overigens altijd bedraad ivm mijn controller die niet draadloos is).

Bean77 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:10:
[...]

Ik heb er totaal geen last van gehad in de WL. (ik speel overigens altijd bedraad ivm mijn controller die niet draadloos is).
Ik kreeg deze tip ook op reddit, echter de afstand tot de bank en PS4 is net ff iets te groot omdit met de bijgeleverde kabel te testen.

Aangezien ik in appartement woon, is er ontzettend veel storing op wifi (alles bedraad daardoor), misschien hetzelfde mbt controller?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Heel herkenbaar, ik stop er mee voor deze WL.
Misschien 2 normale wedstrijden gespeeld van de 14, gaat echt nergens over.
Of ik scoor elke bal of werkelijk alle ballen gaan naar de tegenstander en voor open goal schiet Griezmann naast.
Maar snel stoppen voor er controllers gaan sneuvelen.

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:22
jerommeke96 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:30:
[...]

Heel herkenbaar, ik stop er mee voor deze WL.
Misschien 2 normale wedstrijden gespeeld van de 14, gaat echt nergens over.
Of ik scoor elke bal of werkelijk alle ballen gaan naar de tegenstander en voor open goal schiet Griezmann naast.
Maar snel stoppen voor er controllers gaan sneuvelen.
Stop je toch met WL?

Gamen zou ontspanning moeten zijn, geen inspanning.
Jack_Mojo schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:34:
[...]

Stop je toch met WL?

FIFA is life man haha. Moet zeggen dat ik met de game vaak ook m'n opgekropte woede kan uiten door soms eens flink te vloeken, terwijl het inderdaad maar een spelletje is. Lucht soms wel op haha.
Bossie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:22:
[...]

Ik kreeg deze tip ook op reddit, echter de afstand tot de bank en PS4 is net ff iets te groot omdit met de bijgeleverde kabel te testen.

Aangezien ik in appartement woon, is er ontzettend veel storing op wifi (alles bedraad daardoor), misschien hetzelfde mbt controller?
Ik heb eigenlijk ook zelden last van lag of zulke dingen. Maar nu speel ik zelf nooit zo veel op zaterdag doorgaans dus echt erover oordelen kan ik niet. Behalve dat ik vandaag geen last heb.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12-2025
Iemand ervaring met de Swap Lasagna? Heb 5 swap kaarten dus wordt Lasagna of een mega pack. Had Lerma gewild maar kom helaas één swap kaart te kort.

I like how you keep the mouse running...

• ErnstMid

ErnstMid

bvbal79 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:03:
[...]

Gerard Moreno, op zich wel leuke spits. Ik had hem ook uit een pack. Ik heb mijn useless silvers en bronze upgrades gedaan en toen een paar packs geopend. Beste was Godin en 2x IF. Die weer in een icon SBC gestopt en kreeg toen Gerard Moreno
Ach ja, niet heel verkeerd maar hij gaat yedder if, griezmann of Depay sbc niet uit de basis spelen :D

• jerommeke96
Jack_Mojo schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:34:
[...]

Stop je toch met WL?

Dat schrijf ik toch ook?
Haha nou bij mij is het 80% frustratie hoor, snap zelf ook echt niet waarom ik elke keer weer die controller pak :+
Voor vandaag ben ik er wel klaar mee, waarschijnlijk pak ik hem morgen gewoon weer op, je wilt donderdag toch weer een beloning ophalen he :9
Denk dat ik mn laatste 1,5 miljoen maar in een Icon ga stoppen, dan blijkt vast dat ook dat niet helpt.
ErnstMid schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:00:
[...]

Ach ja, niet heel verkeerd maar hij gaat yedder if, griezmann of Depay sbc niet uit de basis spelen :D
Hij is nu sub in mijn 2de team :)
El Profesor schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:51:
Iemand ervaring met de Swap Lasagna? Heb 5 swap kaarten dus wordt Lasagna of een mega pack. Had Lerma gewild maar kom helaas één swap kaart te kort.
Ja ik heb hem.
Geen verkeerde speler maar verwacht geen dybala. Hij is snel en kan redelijk afmaken. Zo moet je hem ook gebruiken denk ik. Fysiek niet sterk.
Mits je denkt zo'n speler nodig te hebben anders zou ik lekker een mega flop pack halen

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 29-12-2018 17:22 ]

• Gurbuh
Net twee potjes verloren waarin ik niet goed speelde, maar de opponent gewoon 3-4 'kansen' krijgt die door de game gegenereerd worden als ware uit rare situaties en die ook allemaal verzilvert... Loop je dan te struggelen om een aanval op te bouwen :') Meneer krijgt bij toeval de bal bij Ballack op rechts, slingert de bal blind voor en na 2x op de lat koppen van Sterling gaat de 3e poging erin... Gimme a break..
Bean77 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:48:
[...]

Ik heb eigenlijk ook zelden last van lag of zulke dingen. Maar nu speel ik zelf nooit zo veel op zaterdag doorgaans dus echt erover oordelen kan ik niet. Behalve dat ik vandaag geen last heb.
Vanochtend was het slecht, maar zojuist probleemlos gespeeld en G3 binnengehaald.
Normaal speel ik ook niet op deze tijden, maar het buiten voetballen ligt momenteel even still ;)

Qua WL zelf:
- 352 blijven spelen, 4231/4222 zijn goede alternatieven om te switchen maar niet om mee te beginnen lijkt het
- Rui Costa is of erg goed of onzichtbaar, Rivaldo lijkt veel constanter te zijn op CAM
- POTM Sterling is onverwachts goed, creert ontzettend veel chaos/ruimte en maakt ook zelf zijn kansen af
- Misschien meer gespreid spelen (10/10/10)

Heb nu 700k, ik wil graag Prime Butregueno maar misschien is Raul ook een leuke optie aangezien SBCs releases nogal random zijn. Baby Mattheus is ook nog steeds een optie (CB->CDM), maar Naingolan doet het prima op die positie :)
https://www.futbin.com/19/squad/2407369

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Protax schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:56:
[...]

Ja lastig :P Ronaldo scoort soms best belangrijke goals, maar komt ook vaak helemaal niet aan het spel toe. Veron mag sowieso vertrekken die doet te weinig voor zijn prijs (helaas). En de BPL defense is niet perse beter dan de La Liga verdedigers.
Persoonlijk zou ik iets in deze richting bouwen: https://www.futbin.com/19/squad/3531729 (had ik de coins maar)

Ronaldo in de spits, Griezmann er achter. Matuidi en Fabinho als CDM/box-box. Douglas op rechts (linkspoot finesse meta) en Figo op links, zelfde reden Douglas. Dit in een 4231 of 433(4), 442 kan ook nog!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik heb Ronaldo als ST in een 4231. 160 wedstrijden, 185 goals en 55 assists. Hij scoort inderdaad veel belangrijke goals en juist goals waarvan je denkt,hoe doet hij dat dan. Tevens corners bij 1e paal kopt hij er prima in. Na de patch wat minder.
Bossie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:34:
[...]

Vanochtend was het slecht, maar zojuist probleemlos gespeeld en G3 binnengehaald.
Normaal speel ik ook niet op deze tijden, maar het buiten voetballen ligt momenteel even still ;)

Qua WL zelf:
- 352 blijven spelen, 4231/4222 zijn goede alternatieven om te switchen maar niet om mee te beginnen lijkt het
- Rui Costa is of erg goed of onzichtbaar, Rivaldo lijkt veel constanter te zijn op CAM
- POTM Sterling is onverwachts goed, creert ontzettend veel chaos/ruimte en maakt ook zelf zijn kansen af
- Misschien meer gespreid spelen (10/10/10)

Heb nu 700k, ik wil graag Prime Butregueno maar misschien is Raul ook een leuke optie aangezien SBCs releases nogal random zijn. Baby Mattheus is ook nog steeds een optie (CB->CDM), maar Naingolan doet het prima op die positie :)
https://www.futbin.com/19/squad/2407369
Een Seedorf 88 zou mooi passen op de plek van nainggolan.

Bean77 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:01:
[...]

Een Seedorf 88 zou mooi passen op de plek van nainggolan.
Idd, echter heb ik maar 700k ;)
https://www.futbin.com/19...pchem=10,10&schem=100,100

• El Profesor
  • Laatst online: 09-12-2025
Harribo schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:19:
[...]

Ja ik heb hem.
Geen verkeerde speler maar verwacht geen dybala. Hij is snel en kan redelijk afmaken. Zo moet je hem ook gebruiken denk ik. Fysiek niet sterk.
Mits je denkt zo'n speler nodig te hebben anders zou ik lekker een mega flop pack halen
Thanks, ik speel niet op snelheid maar veel rondspelen en rustig aanvallen. Dus laat ik hem maar voorbij gaan.

I like how you keep the mouse running...

• Sleehond
De WL losses hebben mij aan het denken gezet. Ben op Youtube filmpje gaan kijken van 4-2-3-1 van Ovvy Tutorials by Mike. Ik heb zijn tactics compleet toegepast op mijn team....

En waarempel... mijn eerst WL win ooit *O*
Dus ik was even flink aan het JUICHEN :)F

1-3 gewonnen in verlenging. Ik kwam 0-1 voor en toen 1-1 in de eerste helft nog. 2e helft worden serieus TWEE goals van mij afgekeurd, offside :o en dus verlenging |:(

Ik dacht serieus dat ik in de verlenging deksel op de neus zou krijgen, maar nee 2 dikke vette goals!

Heb veel aan de tactics gehad uit het filmpje en ook jn game geswitcht tussen balanced, verdedigend of aanvallend. Ben het veel bewuster gaan inzetten.

Eerder moeten doen....

Jullie zullen wel denken 1e WL win... LOL.

Maar ik was toch echt heel trots :+

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 11:21
Wow dit is het raarste ooit. Ik wil een rivals wedstrijd spelen en in het menu gaat alles goed. In game wordt er voor mij gespeeld zonder dat ik de controller aan raak. Iemand speelt dus met mijn team tegen de tegenstander??!! Als ik de controller niet aanraak krijg ik de melding dat ik inactief ben en zojuist ben ik er net uitgegooid. Zelfs in het pauze menu kon ik er niks aan veranderen. Ik kon wel gewoon wisselen etc. Hoe kan dit?

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:58
theman36 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:46:
Wow dit is het raarste ooit. Ik wil een rivals wedstrijd spelen en in het menu gaat alles goed. In game wordt er voor mij gespeeld zonder dat ik de controller aan raak. Iemand speelt dus met mijn team tegen de tegenstander??!! Als ik de controller niet aanraak krijg ik de melding dat ik inactief ben en zojuist ben ik er net uitgegooid. Zelfs in het pauze menu kon ik er niks aan veranderen. Ik kon wel gewoon wisselen etc. Hoe kan dit?
Had je niet je keeper geselecteerd? Op dat moment neemt de ai de rest van het team over. Verklaart ook het gedeelte van inactief omdat je anders wel je keeper blijft bewegen.

• theman36
stomley schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:48:
[...]

Had je niet je keeper geselecteerd? Op dat moment neemt de ai de rest van het team over. Verklaart ook het gedeelte van inactief omdat je anders wel je keeper blijft bewegen.
Niet aangedacht maar dat lijkt me niet. Heb alle knoppen wel 100x ingedrukt ook speler wisselen

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:58
theman36 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:58:
[...]

Niet aangedacht maar dat lijkt me niet. Heb alle knoppen wel 100x ingedrukt ook speler wisselen
Ja keeper deselecteren is r3 indrukken (dacht ik). Dus wel een knop die je normaliter niet snel indruk.

• theman36
Klopt maar die heb ik sws wel ingedrukt gehad meerdere malen.

• gaizka
  • Laatst online: 09-01 18:52
Firmino verwacht ik ook in TOTW, 2e goal was erg knap!

• Sleehond
Oke, toch even een dingetje met mijn nieuwe 4-2-3-1 opstelling. Ik heb Perisic als LM kaart en Cuadrado als RM kaart. Maar in de 4-2-3-1 staan ze op een CAM positie. Hebben ze dus maar 4 chemistry...

Is er een manier om dit op te krikken? Ik kan geen LM naar bijvoorbeeld CM of CAM krijgen toch?

Of overwegen beiden te verkopen en echte CAMs halen? Bijvoorbeeld een Mertens, Dybala?

Ik heb er dus wel mn eerste WL mee behaald...

• ErnstMid

ErnstMid

Sleehond schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:31:
Oke, toch even een dingetje met mijn nieuwe 4-2-3-1 opstelling. Ik heb Perisic als LM kaart en Cuadrado als RM kaart. Maar in de 4-2-3-1 staan ze op een CAM positie. Hebben ze dus maar 4 chemistry...

Is er een manier om dit op te krikken? Ik kan geen LM naar bijvoorbeeld CM of CAM krijgen toch?

Of overwegen beiden te verkopen en echte CAMs halen? Bijvoorbeeld een Mertens, Dybala?

Ik heb er dus wel mn eerste WL mee behaald...
Ik snap je gevoel bij je eerste wl win! Heel Nice :)

Je kunt je begin opstelling op 4231-2 zetten, heb je een lm en rm. Dan onder bv aanvallend je 4231 zetten en zodra er afgetrapt is wisselen :)

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07-2025
Net maar een Salah IF opgepikt voor 480k, durf wel te gokken met deze investering voor POTM.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:36
gaizka schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:18:
Firmino verwacht ik ook in TOTW, 2e goal was erg knap!
Die verdediging van Arsenal bij de tegengoals lijkt verdomd veel op die van mij in Fifa _O-
Joster schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:58:
[...]

Die verdediging van Arsenal bij de tegengoals lijkt verdomd veel op die van mij in Fifa _O-
Heb nog geen timed finesse gezien bij Liverpool

• Joster
Bossie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 20:06:
[...]

Heb nog geen timed finesse gezien bij Liverpool
Hehe dat klopt, die krijg ik ook veel tegen. Maar ik doelde meer op die kluts bij de 1-1, het kansloos instappen op een dribbel bij de 2-1, het compleet verkeerd staan bij de 3-1 en voor lichte vergrijpen pingels tegen krijgen :D

• Sleehond
ErnstMid schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:45:
[...]

Ik snap je gevoel bij je eerste wl win! Heel Nice :)

Je kunt je begin opstelling op 4231-2 zetten, heb je een lm en rm. Dan onder bv aanvallend je 4231 zetten en zodra er afgetrapt is wisselen :)
Thanks dat klinkt wel handig. Ik gebruik veel balanced, verdedigend en aanvallend dus doe hem dan onder 1 van de ultra stijlen. Maar zou het echt veel helpen? 4 chem is natuurlijk niet veel maar ze speelden echt prima...

• ErnstMid

ErnstMid

Sleehond schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 20:42:
[...]

Thanks dat klinkt wel handig. Ik gebruik veel balanced, verdedigend en aanvallend dus doe hem dan onder 1 van de ultra stijlen. Maar zou het echt veel helpen? 4 chem is natuurlijk niet veel maar ze speelden echt prima...
Ja maakt qua stats wel veel uit hoor! Of je daar zelf veel van merkt is een andere vraag... Je kunt op futbin wel vergelijken wat het doet met de status van je spelers.

Als je verder niks aanpast aan je custom tactics zit er geen verschil tussen aanvallend en verdedigend hè

• Gurbuh
Je zou wat nu je balanced is kunnen doorschuiven naar defensief en defensief naar ultra defensief als je die toch niet gebruikt. Dan begin je balanced in 4231(2) en dat zet je dan na kick-off meteen om naar defensief. Dan speel je met beide op 9/10 chem en in je gewenste opstelling.

• Protax
bbblije schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:48:
[...]

Persoonlijk zou ik iets in deze richting bouwen: https://www.futbin.com/19/squad/3531729 (had ik de coins maar)

Ronaldo in de spits, Griezmann er achter. Matuidi en Fabinho als CDM/box-box. Douglas op rechts (linkspoot finesse meta) en Figo op links, zelfde reden Douglas. Dit in een 4231 of 433(4), 442 kan ook nog!
Thanks, 4-3-3 (4) wil ik misschien ook weer eens gaan proberen, denk dat het mij beter ligt. Ben er echter nog niet over uit wat ik met Ronaldo ga doen, zit inmiddels op Gold 3 met nog 8 potjes te spelen. Ben vanavond een paar keer goed weggespeeld door mensen die onwijs goed kunnen dribbelen.

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
triple20 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:56:
Ik heb Ronaldo als ST in een 4231. 160 wedstrijden, 185 goals en 55 assists. Hij scoort inderdaad veel belangrijke goals en juist goals waarvan je denkt,hoe doet hij dat dan. Tevens corners bij 1e paal kopt hij er prima in. Na de patch wat minder.
Wie heb je om hem heen? Ik wil hem gaan halen maar ben geen fan van Dybala als cam in 41212. Miss in 4231 beter als lcam.. ben benieuwd

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
Delano1992 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 23:57:
[...]

Wie heb je om hem heen? Ik wil hem gaan halen maar ben geen fan van Dybala als cam in 41212. Miss in 4231 beter als lcam.. ben benieuwd
Doe dan Dybala dan als rcam, met zijn linkervoet en gouden schot maakt hij bij mij regelmatig mooi goals op de rand vd 16. Kan hij nl mooi naar binnen snijden en ligt de bal al voor zijn linker.

Gebruik hem zelf als centrale cam .... soms onzichtbaar maar als je hem goed gebruikt is hij vaak geniaal en een plaag voor je tegenstander. Prima voorzet en finesse schoten

Overigens start ik 4222 en switch dan naar 4231

Lukaku IF
Aguero UCL - Dybala - Alli
Matuidi - Kante
Alex Sandro - Laporte UCL - Sanchez - Walker
Ederson

Soms start ik met Fred UCL i.p.v. Alli omdat die beweeglijker is en sterker qua verdedigen.
Zoek voor Alli een vervanger , maar geen coins... Pogba of de Bruyne lijken me ideaal, maar mis daarvoor 300k coins

[ Voor 22% gewijzigd door Valandil op 30-12-2018 00:26 ]

wijze woorden

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Delano1992 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 23:57:
[...]

Ik heb Neymar - Messi - Bale om hem heen.

om alles op 10 chem te krijgen heb ik 433, met cancelo RB voor ronaldo. Casemiro ST
voor de verandering eindigen we maar op 10-12 vandaag. Wat is deze game irritant met welke tactiek zit je verdediger geplakt op de aanvaller btw? Kan ik hem ook eens gebruiken.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-01 16:47
bvbal79 schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:02:
voor de verandering eindigen we maar op 10-12 vandaag. Wat is deze game irritant met welke tactiek zit je verdediger geplakt op de aanvaller btw? Kan ik hem ook eens gebruiken.
Ligt dat aan de game of aan jezelf?
Met 10-12 zou ik toch eens kijken naar wat je kan verbeteren aan je eigen spel ipv frustraties over “de game”.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
Goud 1 gehaald! Ging lekker dit weekend!

Dit team beviel erg goed: https://www.futbin.com/19/squad/3419560. Voornamelijk 3-5-2 gespeeld met Naingolan als LM. Deed hij erg goed!

• Protax
Zijn de informs van Pogba en Mbappe het waard over de normale kaart? Zijn minimale upgrades, maar kan het net betalen.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Ik heb momenteel icardi ucl in de spits in een 4231. Ik zit te twijfelen of ik hem moet vervangen voor Aguero. Ik heb wat Argentijnse links met dybala en gomes futmas. Met name vanwege het feit dat zijn passing beter is. Icardi verliest vaak de bal in zijn passing. Ik raak echter wel zijn kopkracht bij corners kwijt. Doen? Heeft iemand nog andere suggesties?
Shreddaaa schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:32:
[...]

Met 10-12 zou ik toch eens kijken naar wat je kan verbeteren aan je eigen spel ipv frustraties over “de game”.
Was ook deels sarcastisch en ligt ook aan mezelf. Verdedigend is het een gatenkaas terwijl ik probeer zoveel mogelijk niet te happen met mijn verdedigers en met mijn cdm de bal probeer af te pakken. De tegenstander zit verdedigend er direct op en ben dus eerder gefrustreerd dat het mij niet lukt.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Protax schreef op zondag 30 december 2018 @ 09:24:
Zijn de informs van Pogba en Mbappe het waard over de normale kaart? Zijn minimale upgrades, maar kan het net betalen.
Mbappe’s normale kaart is al geweldig. Verwacht ook dat hij meer IFs gaat krijgen dit jaar dus dan moet je er bovenop blijven zitten wil je geen duizenden coins verliezen. Pogba is wat Ronaldo is, alleen dan op het middenveld. Soms beslissend, soms onzichtbaar. Vind ik dan ook geen IF waard.

• Protax
bbblije schreef op zondag 30 december 2018 @ 09:51:
[...]

Mbappe’s normale kaart is al geweldig. Verwacht ook dat hij meer IFs gaat krijgen dit jaar dus dan moet je er bovenop blijven zitten wil je geen duizenden coins verliezen. Pogba is wat Ronaldo is, alleen dan op het middenveld. Soms beslissend, soms onzichtbaar. Vind ik dan ook geen IF waard.
Dacht hetzelfde, ga denk ik voor hun normale kaarten. Al twijfel ik bij Pogba nog over Kante. Heb mijn team nu opgegooid. Wil er alles aan doen om Ronaldo beter tot zijn recht te laten komen (als bliksemafleider heb ik nu Raul erbij).

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:42

Oekol

waka waka hey hey

stomley schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:06:
[...]

Ja keeper deselecteren is r3 indrukken (dacht ik). Dus wel een knop die je normaliter niet snel indruk.
En anders de grote TouchPad button. Vooral met vrije trappen kan je 't goed zien dat je dan ineens je keeper bestuurd.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• jerommeke96
Shreddaaa schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:32:
[...]

Je mag je frustraties hier toch uiten of niet? je moet het ergens kwijt toch, andere posten hier 5 keer per week hun team daar zit ik dan weer niet op te wachten.

Tuurlijk ligt het ook aan zichzelf, maar je maakt mij niet wijs dat het niet ook door het spel komt, jij kan blijkbaar goed omgaan met de rare dingen in het spel maar als je dat niet kan is het heel frustrerend.
De ene pot gaat alles naar wens en de andere pot gaan alle ballen 4 meter naast de man die je aan speelt en dus rechtstreeks naar de tegenstander of elke bal die je af pakt gelijk weer terug naar je tegenstander of de ai selecteert de speler die juist ver van de situatie af is ipv de man die het dichtst bij is enz enz. dat heeft allemaal niks met skills te maken maar met kunnen omgaan met de mankementen van het spel dat noem ik zelf niet een skill.
Natuurlijk als je meer skills hebt zal je minder in deze situaties terecht komen dus wat dat betreft heb je natuurlijk wel gelijk hoor.
En niet iedereen kan even goed omgaan met frustraties he, ik zelf kan er ook absoluut niet mee om gaan, moet echt regelmatig het spel enkele dagen weg leggen.
Maar we spelen allemaal dit spel en iedereen heeft frustraties laat men dat lekker posten hier als ze dat kwijt willen, ze doen er echt wel alles aan om beter te worden maar niet iedereen heeft hetzelfde talent he

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-01 16:47
jerommeke96 schreef op zondag 30 december 2018 @ 11:29:
[...]

Je mag je frustraties hier toch uiten of niet? je moet het ergens kwijt toch, andere posten hier 5 keer per week hun team daar zit ik dan weer niet op te wachten.

Tuurlijk ligt het ook aan zichzelf, maar je maakt mij niet wijs dat het niet ook door het spel komt, jij kan blijkbaar goed omgaan met de rare dingen in het spel maar als je dat niet kan is het heel frustrerend.
De ene pot gaat alles naar wens en de andere pot gaan alle ballen 4 meter naast de man die je aan speelt en dus rechtstreeks naar de tegenstander of elke bal die je af pakt gelijk weer terug naar je tegenstander of de ai selecteert de speler die juist ver van de situatie af is ipv de man die het dichtst bij is enz enz. dat heeft allemaal niks met skills te maken maar met kunnen omgaan met de mankementen van het spel dat noem ik zelf niet een skill.
Natuurlijk als je meer skills hebt zal je minder in deze situaties terecht komen dus wat dat betreft heb je natuurlijk wel gelijk hoor.
En niet iedereen kan even goed omgaan met frustraties he, ik zelf kan er ook absoluut niet mee om gaan, moet echt regelmatig het spel enkele dagen weg leggen.
Maar we spelen allemaal dit spel en iedereen heeft frustraties laat men dat lekker posten hier als ze dat kwijt willen, ze doen er echt wel alles aan om beter te worden maar niet iedereen heeft hetzelfde talent he
Het is juist niet de bedoeling dat je je frustraties hier uit.
Dat je minpunten aan t spel inhoudelijk bespreekt en toelicht is een ander verhaal. Maar mensen geven enkel het spel de schuld en weigeren in de spiegel te kijken. Dat hoort in mijn ogen lekker in de appgroep van je vrienden en niet op een message board zoals hier.
Shreddaaa schreef op zondag 30 december 2018 @ 11:42:
[...]

Dat je minpunten aan t spel inhoudelijk bespreekt en toelicht is een ander verhaal. Maar mensen geven enkel het spel de schuld en weigeren in de spiegel te kijken. Dat hoort in mijn ogen lekker in de appgroep van je vrienden en niet op een message board zoals hier.
Iedereen uit hier wel eens zijn frustraties. Ook ik en soms ook direct na een wedstrijd. Dat het niet altijd even genuanceerd is, kan wel eens gebeuren. Moet zeggen dat de post van @jerommeke96 best wel meeviel en wel aardig verwoord wat anderen ook meemaken, vooral tijdens de Weekend League.
Protax schreef op zondag 30 december 2018 @ 09:24:
Minimale upgrades doe ik niet.
Ik kan me niet voorstellen dat een algemene verhoging van +1 nu opeens een extra boost in een wedstrijd geeft.

Ik heb zat nif spelers die een ucl of if versie hebben van +1.
De prijs van een nif is vooral mij zeg maar 30k terwijl een +1 versie een 150k is zeg maar.
Zonde van de coins volgens mij.
+2 wordt interessanter misschien
DeBers schreef op zondag 30 december 2018 @ 09:39:
Ik heb momenteel icardi ucl in de spits in een 4231. Ik zit te twijfelen of ik hem moet vervangen voor Aguero. Ik heb wat Argentijnse links met dybala en gomes futmas. Met name vanwege het feit dat zijn passing beter is. Icardi verliest vaak de bal in zijn passing. Ik raak echter wel zijn kopkracht bij corners kwijt. Doen? Heeft iemand nog andere suggesties?
Ik heb dezelfde spelers alleen de nif van gomez. Heb Aguero ook in die opstelling gehad maar verkocht.
Goede speler maar op de een of andere manier niet de killer van fut 18. Tenminste zoals ik speel.

Icardi zou ik in elk geval niet wegdoen. Nif is niet duur en hij blijft een goaltjesdief.

Misschien dat je met een teamgeest kaart met de nadruk op passen het een beetje kunt verhelpen?

Anders misschien in je tactiek er meer voor zorgen dat dybala als verkapte 2e spits komt te staan en Icardi meer als afmaker?

Icardi is niet snel maar in een wedstrijd gaf ik een pass met Shearer helemaal vanaf de zijlijn naar hem.
Stond hij tussen 3 verdedigers, allemaal rennend naar voren naar het doel.
Kan me herinneren dat Courtois bij de tegenstander op het doel stond.
Enfin, hij vloog letterlijk naar de bal en met zijn been horizontaal sloeg hij hem in de goal.
Courtois daarna bedenkelijk kijken, prachtig moment :)

Btw swap Lasagna kan ook aardig koppen kwam ik achter

[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 30-12-2018 12:12 ]

Shreddaaa schreef op zondag 30 december 2018 @ 11:42:
[...]

Dat is jouw interpretatie van mijn post...leg daarna nog duidelijk uit maar dat negeer je.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Harribo schreef op zondag 30 december 2018 @ 12:00:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat een algemene verhoging van +1 nu opeens een extra boost in een wedstrijd geeft.

De prijs van een nif is vooral mij zeg maar 30k terwijl een +1 versie een 150k is zeg maar.
Het is ook slim om te kijken welke “traits” een speler erbij krijgt. Die +1 IF kan zomaar betekenen dat hij er de longshot, flair, etc trait bij krijgt. Vorig jaar was dit met de Bruyne het geval, die zat met zijn stats op de valreep van een aantal traits. Zijn IF was met die traits merkbaar beter!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 10:27
Is Rivals in het weekend lastiger dan doordeweeks? Ik zat stabiel tussen de 1300 en 1400 punten opn divisie 5 voor een week of 3, ben ineens teruggezakt naar divisie 6 met iets meer dan 1000 punten. Probeer weer terug te komen, maar hier lijken ze ook allemaal goed te zijn, zo win ik er weer 3 en dan verlies ik er net zoveel. De weekend league heb ik wel gewoon Gold 3 gehaald zoals elke week. Zelf weinig veranderd aan speelstijl, alleen Rivaldo op de plek van Sane IF, maar die loopt ruim 1 op 1

https://www.discogs.com/user/Klojett

bbblije schreef op zondag 30 december 2018 @ 12:14:
[...]

Het is ook slim om te kijken welke “traits” een speler erbij krijgt. Die +1 IF kan zomaar betekenen dat hij er de longshot, flair, etc trait bij krijgt. Vorig jaar was dit met de Bruyne het geval, die zat met zijn stats op de valreep van een aantal traits. Zijn IF was met die traits merkbaar beter!
Behalve dan dat het merendeel van deze traits daadwerkelijk specialties zijn. Specialties zijn categorien/labels gebaseerd op stats.

IF upgrades voor 85+ kaarten zijn vaak behoorlijk klein, met een paar uitzondering (b.v. Stamina op Mahrez 87 vs 86). Deze kleine upgrades kunnen idd ervoor zorgen dat een speler opeens extra specialties krijgt, maar ingame ga je weinig verschil merken als een IF opeens +2 longshots heeft tov de NIF.

Traits daarentegen wel, maar die zijn constant bij NIF/IF maar niet altijd bij icons.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:02
Zo 14-1 in de WL. Vind het wel weer prima. Wat een energie slurpt die WL altijd.

• DeBers
Harribo schreef op zondag 30 december 2018 @ 12:00:
[...]

[...]

Ik heb dezelfde spelers alleen de nif van gomez. Heb Aguero ook in die opstelling gehad maar verkocht.
Goede speler maar op de een of andere manier niet de killer van fut 18. Tenminste zoals ik speel.

Icardi zou ik in elk geval niet wegdoen. Nif is niet duur en hij blijft een goaltjesdief.

Misschien dat je met een teamgeest kaart met de nadruk op passen het een beetje kunt verhelpen?

Anders misschien in je tactiek er meer voor zorgen dat dybala als verkapte 2e spits komt te staan en Icardi meer als afmaker?

Icardi is niet snel maar in een wedstrijd gaf ik een pass met Shearer helemaal vanaf de zijlijn naar hem.
Stond hij tussen 3 verdedigers, allemaal rennend naar voren naar het doel.
Kan me herinneren dat Courtois bij de tegenstander op het doel stond.
Enfin, hij vloog letterlijk naar de bal en met zijn been horizontaal sloeg hij hem in de goal.
Courtois daarna bedenkelijk kijken, prachtig moment :)

Btw swap Lasagna kan ook aardig koppen kwam ik achter
Misschien kan ik hem Deadeye geven inderdaad.
Ik kwam er zojuist overigens achter dat ik Dybala op links had en Gomez op rechts terwijl bij naar binnen snijden ze dan op hun weak foot komen te staan. Misschien geeft omwisselen mij wel een kleine goal boost.
Ik scoor deze WL echt veel te weinig.

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-01 14:29
Misschien ben ik in jullie ogen nu een idioot maar ik las deze verhalen hier laatst en ik dacht vandaag: kom ik probeer het eens. Mijn SIF Lala te koop gezet voor iets onder max bin. Wat schetst mijn verbazing... Direct verkocht...
DeBers schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:14:
Shit... Is er een manier om je bod in te trekken? Ik heb een bod uitgebracht op een Lala. Denkende dat het een 86 was. Heb ik 84k geboden op een 84. Die ik al heb... Nog 53 minuten... Ik hoop zo dat iemand mij gaat overbieden.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 08:53:
Ea verrast me met de dag meer. Ik zag dat 86 Lala erg was gedaalt Donderdagavond. Dus ik dacht pik hem maar op. Bleek het de 84 te zijn. De volgende dag word ik wakker met een permamente market ban. Lijkt me dat EA dit wel op moet heffen. Heb al gebeld, maar wordt van de week pas weer gemailt. Dit weekend maak ik dus gebruik van de bronzen pack methode om wel mijn weekend league te kunnen spelen.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Als iemand Bale nog wil oppikken - gaat nu voor 300K LBIN. Ongekend lage prijs :)

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-11-2025
Korkss schreef op zondag 30 december 2018 @ 12:33:
Zo 14-1 in de WL. Vind het wel weer prima. Wat een energie slurpt die WL altijd.
Met die score moet je doorgaan! Kan je echt makkelijk goud 1 halen....
Wat een drama zondag in de WL. Veel losses, maar heb mijn doel gold 2 behaald. Kan er eigenlijk niet tevreden over zijn over de prestaties van vandaag want dat was echt janken.
Ook weer duidelijk waarom ik geen WL speel eigenlijk. 30 potjes in een weekend vind ik gewoon teveel. Plus het gevoel dat je wel moet spelen. Daar heb ik bij rivals veel minder last van.

Voor het eerst Gold 1 gehaald dit jaar! Moest de laatste 6 wedstrijden op rij winnen! Laatste wedstrijd al vroeg op 1-0 en dan wordt het toch wel billenknijpen, maar gelukkig net over de streep getrokken! Messi blijft fenomenaal!

"Goedkope" tip: RTTF Renato Sanches. Wat een held is die man, hij kan zo'n beetje alles, is overal aangewezig, pakt ballen af en schiet er af en toe ook eentje in. Die gaat voorlopig nergens heen!
De TOTW SBC zijn trouwens flink in prijs gezakt...15k nu voor een untradable.
Heb Rui Costa ingeruild voor Raul, echter vielen de packs dusdanig tegen dat ik tijdelijke even met RTTF Pique speel ipv Ramos.

Heb een paar potjes nodig gehad om aan Raul te moeten wennen, maar inmiddels begint hij ze in het mandje te leggen. Het valt me overigens vooral op dat hij mijn andere spits ook erg goed bedient en zijn passing is bizar goed in de omschakeling, misschien ook maar eens een paar potjes op CAM ipv ST proberem.

bvbal79 schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:30:
De TOTW SBC zijn trouwens flink in prijs gezakt...15k nu voor een untradable.
Bedankt, nu twijfel ik weer of ik er toch niet een paar zal doen :P

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

Deze weekend league kort samengevat, auba schiet alles tegen de paal en lat. En heb de grootste moeite om een voorsprong vast te houden na de 70e minuut. Toch gold 3 geëindigd.

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Sleehond
Nu reeds 4 overwinningen behaald in de WL, heb nu dus brons 1. Ik probeer er nog 2 wins bij te krijgen vandaag en dan vind ik zilver 3 best een prestatie aangezien in deze WL voor het eerst überhaupt een winst partij heb behaald.

Laatste potje net. 1-1 bij reguliere speeltijd, 120 +2 wip ik de bal de diepte in met L1 + driehoek, Matuidi komt vanuit het middenvel de diepte in gesprint en knalt de bal vallend vanuit de lucht vol in de kruising... :o tegenstander zal zich lullig hebben gevoeld op de laatste seconde, maar ik werd wel even gek want het was een fenomenaam doelpunt en een pachtig moment haha _/-\o_

Aan iedereen dank voor tips geven mbt opstelling en tactics etc. Ik ben vaak een zeikerd hier geweest maar o.a. jullie tips hier motiveren mij om door te gaan. Dat in combinatie met Youtube tips bekijken en je team verbeteren zorgt er voor dat ik merkbaar beter ben geworden d:)b

[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 30-12-2018 16:09 ]

• Joster
14 wins done, ik stop haha.
Sleehond schreef op zondag 30 december 2018 @ 16:08:
Nu reeds 4 overwinningen behaald in de WL, heb nu dus brons 1. Ik probeer er nog 2 wins bij te krijgen vandaag en dan vind ik zilver 3 best een prestatie aangezien in deze WL voor het eerst überhaupt een winst partij heb behaald.
Wat is je team en tactics etc, misschien zijn er een paar quick wins voor de volgende WL.
Daarnaast is het altijd interessant te weten hoe tegengoals vaak tot stand komen.

@sjakieman had gisteren ook een goede checklist gepost.

• Sleehond
Bossie schreef op zondag 30 december 2018 @ 16:24:
[...]

Wat is je team en tactics etc, misschien zijn er een paar quick wins voor de volgende WL.
Daarnaast is het altijd interessant te weten hoe tegengoals vaak tot stand komen.

@sjakieman had gisteren ook een goede checklist gepost.
Team 4-2-3-1 (met 3 CAM)

Icardi CL
Perisic CL - Pjanic CL - Cuadrado
Nainggolan - Matuidi
Asamoah CL - Skrinair CL - Benatia - Joao Cancelo
Szczesny IF

De volgende spelers heb ik ook nog:

Mandzukic IF, Hamsik, Koulibaly, Insigne, Baldé, Hysaj

De volgende spelers wil ik nog wel aankopen maar nog ff flink sparen:

Chiellini, Alex Sandro en Dybala.

Ik gebruik de 4-2-3-1 tactics uit het youtube filmpje van Ovvy best FIFA 19 Tricks and Skills.

Mocht je een tip hebben hoor ik het graag!

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 30-12-2018 16:36 ]

Sleehond schreef op zondag 30 december 2018 @ 16:36:
[...]

Team 4-2-3-1 (met 3 CAM)

Icardi CL
Perisic CL - Pjanic CL - Cuadrado
Nainggolan - Matuidi
Asamoah CL - Skrinair CL - Benatia - Joao Cancelo
Szczesny IF

De volgende spelers heb ik ook nog:

Mandzukic IF, Hamsik, Koulibaly, Insigne, Baldé, Hysaj

De volgende spelers wil ik nog wel aankopen maar nog ff flink sparen:

Chiellini, Alex Sandro en Dybala.

Ik gebruik de 4-2-3-1 tactics uit het youtube filmpje van Ovvy best FIFA 19 Tricks and Skills.

Mocht je een tip hebben hoor ik het graag!
Ik ga het filmpje niet kijken, hoewel Ovvy om de paar dagen een nieuwe best of iets post ;)
Die UCL upgrades gaan het verschil overigens ook niet maken, je kan ze omwisselen voor de NIF en ook meteen Chiellini/Sandro halen (of Dybala als je zelf nog wat hebt ).

• DeBers
lwd-kevin schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:14:
Misschien ben ik in jullie ogen nu een idioot maar ik las deze verhalen hier laatst en ik dacht vandaag: kom ik probeer het eens. Mijn SIF Lala te koop gezet voor iets onder max bin. Wat schetst mijn verbazing... Direct verkocht...

[...]

[...]
Ja, bizar. Ik heb mijn fout dus ook kunnen herstellen door hem gewoon weer voor nagenoeg dezelfde prijs neer te zetten. En ik heb mijn geld weer terug. Blijkbaar maakt iedereen die fout onder koopdrang.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 09:38
Dacht, open nog even wat PL Premium SBC packs.

Pack 1: Eriksen + Otamendi
Pack 2: Hazard + Sokratis

Donderdag had ik al Firmino en ook Otamendi.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer de scream cards weer een upgrade krijgen? Heb maanden terug 3x Cacares gekocht in de hoop dat ze zouden stijgen voor een sbc tijdens futmas maar dat bleef uit helaas. Maar mag aannemen dat ze er binnenkort wel weer wat mee gaan doen?
Pagina: 1 ... 104 ... 200 Laatste