• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:43
17 - 13 deze week, koste me veel pijn en moeite... :(
Bean77 schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:57:
[...]

Bedankt, nu twijfel ik weer of ik er toch niet een paar zal doen :P
Ik inderdaad ook...bewaren tot de volgende TOTW. 15k is bijna discard en die kun je later weer gebruiken...Misschien toch maar 10 doen en 4 in een tradable stoppen.
bvbal79 schreef op zondag 30 december 2018 @ 17:20:
[...]

Ik inderdaad ook...bewaren tot de volgende TOTW. 15k is bijna discard en die kun je later weer gebruiken...Misschien toch maar 10 doen en 4 in een tradable stoppen.
Als je nog een icon SBC wil doen, kun je ze daar ook weer ook in doen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op zondag 30 december 2018 @ 17:24:
[...]

Als je nog een icon SBC wil doen, kun je ze daar ook weer ook in doen.
Daar zijn die andere 6 voor :)

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

Blijf me toch steeds verbazen hoe makkelijk de ene pot gaat en hoe bizar de slecht de andere pot gaat. Schoten die in de ene pot altijd goal zijn (zelfde keeper tegenstander) zijn in de andere (op dezelfde manier uitgevoerd) balen die ergens op de parking buiten het stadion eindigen. Snap er soms niks van haha

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 07:58
Schuimpje schreef op zondag 30 december 2018 @ 17:47:
Blijf me toch steeds verbazen hoe makkelijk de ene pot gaat en hoe bizar de slecht de andere pot gaat. Schoten die in de ene pot altijd goal zijn (zelfde keeper tegenstander) zijn in de andere (op dezelfde manier uitgevoerd) balen die ergens op de parking buiten het stadion eindigen. Snap er soms niks van haha
Maar een schot is nooit 100% hetzelfde. Te veel variabelen en misschien dan toch net een halve seconde te vroeg of te laat gedrukt.

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Welke zouden jullie kiezen in een 4231 formatie:

CR7
Neymar - IF Messi - Mbappe of Bale

of
CR7
IF Neymar - Messi - IF Mbappe of Bale

Of misschien UCL Suarez in de spits

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:02
MauT86 schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:47:
[...]

Met die score moet je doorgaan! Kan je echt makkelijk goud 1 halen....
Het enige wat moet in het leven is ademen en belasting betalen. Ik heb geen zin in 30 potjes dus vind het prima zo, heb niet meer plezier omdat ik goud1 haal of niet.

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Schuimpje schreef op zondag 30 december 2018 @ 17:47:
Haha heel herkenbaar, gaat echt nergens over.
Dit weekend heel extreem, keepers die verkeerde hoek in duiken tegendraads geschoten maar toch ging de bal via zn rug nog op de lat :(
een na laatste pot 7-0 gewonnen daarna laatste pot 2-1 achter 3 keer rood (ja ik was zeer geïrriteerd,nadat ik weer eens een rara rode kaart kreeg) deed er niks meer en maar ineens valt een blind weg geschoten bal goed en scoor ongeveer door de keeper heen, in de verlening gingen alle ballen er ineens in 4-2 voor...binnen zou je zeggen....dus niet 4-3 bijna tijd...ingooi, ff tijd rekken en gooi de bal ff naar voren......gooit hij de bal richting eigen goal precies in de loop van de tegenstander 8)7 |:(
Dan weet je dat het tijd is om te stoppen he, fifa weer even een paar dagen de la in.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:38
triple20 schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:18:
Welke zouden jullie kiezen in een 4231 formatie:

CR7
Neymar - IF Messi - Mbappe of Bale

of
CR7
IF Neymar - Messi - IF Mbappe of Bale

Of misschien UCL Suarez in de spits
Zou bij deze keuze denk ik gaan voor Neymar IF, Messi en Mbappe IF. En dan Suarez als backup.
Is de SBC afdeling bij EA dicht ofzo..de laatste extra SBC is alweer van een week geleden.
bvbal79 schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:16:
Is de SBC afdeling bij EA dicht ofzo..de laatste extra SBC is alweer van een week geleden.
Jup hun bonussen aan het tellen van alle verkochte fp.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Terranova
  • Laatst online: 20:52
bvbal79 schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:16:
Ik zit al 2 maanden met een volle transferlist met allemaal La Liga spelers omdat ik alle teams al heb afgerond :+
Sleehond schreef op zondag 30 december 2018 @ 16:36:
[...]

Team 4-2-3-1 (met 3 CAM)

Icardi CL
Perisic CL - Pjanic CL - Cuadrado
Nainggolan - Matuidi
Asamoah CL - Skrinair CL - Benatia - Joao Cancelo
Szczesny IF

De volgende spelers heb ik ook nog:

Mandzukic IF, Hamsik, Koulibaly, Insigne, Baldé, Hysaj

De volgende spelers wil ik nog wel aankopen maar nog ff flink sparen:

Chiellini, Alex Sandro en Dybala.

Ik gebruik de 4-2-3-1 tactics uit het youtube filmpje van Ovvy best FIFA 19 Tricks and Skills.

Mocht je een tip hebben hoor ik het graag!
Alex Sandro en Dybala kan ik je aanraden.
Asamoah zeker vervangen. Weet niet welke versie je van Cancelo hebt maar zou minimaal een if 84 versie van hem willen.
Vond als tussen optie Varsjalko(moeilijke naam) ucl ook niet slecht
Harribo schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:35:
[...]

Alex Sandro en Dybala kan ik je aanraden.
Asamoah zeker vervangen. Weet niet welke versie je van Cancelo hebt maar zou minimaal een if 84 versie van hem willen.
Vond als tussen optie Varsjalko(moeilijke naam) ucl ook niet slecht
Dybala met zijn wf? Moet er niet aan denken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:50
DeBers schreef op zondag 30 december 2018 @ 16:51:
[...]

Ja, bizar. Ik heb mijn fout dus ook kunnen herstellen door hem gewoon weer voor nagenoeg dezelfde prijs neer te zetten. En ik heb mijn geld weer terug. Blijkbaar maakt iedereen die fout onder koopdrang.
Kijk dat is goed om te horen! Ik heb mijn RTTF Benzema, IF Ben Yedder en RTTF Fekir verkocht en Griezman en RTTF Ben Yedder ervoor terug gehaald. Heerlijk spitsenduo!
Terranova schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:26:
[...]

Ik zit al 2 maanden met een volle transferlist met allemaal La Liga spelers omdat ik alle teams al heb afgerond :+
Ik de Eredivisie! Zou weer eens leuk zijn als ze eens niet aan de centjes zouden denken. FUTmas was gewoon een grote farce. Vorig jaar krijg je nog leuke packs als je bv elke dag even in de app ging kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Fraaank op 30-12-2018 20:20 ]

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-11-2025
Korkss schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:26:
[...]

Het enige wat moet in het leven is ademen en belasting betalen. Ik heb geen zin in 30 potjes dus vind het prima zo, heb niet meer plezier omdat ik goud1 haal of niet.
Natuurlijk is dat prima, maar met zo’n tussenstand zou ik voor het hoogst haalbare gaan.

• Sleehond
Sleehond stopt met WL voor dit weekend.

8 overwinningen en zilver 2 voor mij. Ik ben er erg blij mee.

Benieuwd of er wat leuks uit de rewards komt voor mij d:)b

@Bean77 Dybala heeft 3 star WF, vind je dat niet goed genoeg? Zijn leen speler in mijn team gehad, hij speelde zo erg lekker en liet mn team gevoelsmatig echt beter spelen, kon veel creatiever zijn. Mijn andere CAM is dan Perisic die heeft 5 star WF en de andere CAM is dan Cuadrado ook 3 star WF, voor mij prima denk ik.

[ Voor 49% gewijzigd door Sleehond op 30-12-2018 21:00 ]

Sleehond schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:59:

@Bean77 Dybala heeft 3 star WF, vind je dat niet goed genoeg? Zijn leen speler in mijn team gehad, hij speelde zo erg lekker en liet mn team gevoelsmatig echt beter spelen, kon veel creatiever zijn. Mijn andere CAM is dan Perisic die heeft 5 star WF en de andere CAM is dan Cuadrado ook 3 star WF, voor mij prima denk ik.
Jammer dat je geen zilver 1 hebt gehaald, dan heb je gelijk genoeg punten voor een andere WL.
Sleehond schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:59:

Ken je iemand van twitch of een pro speler die dybala gebruikt? Vaak worden wedstrijden op nuances beslist en dan is 4* WF wel het minimale wat men gebruikt.
Ik zou eerder gaan voor een IF Pjanic wat die gast in zijn team had staan.

[ Voor 38% gewijzigd door Bean77 op 30-12-2018 21:24 ]

• Protax
Vandaag de hele boel omgegooid, een volledig team verkocht en afstand genomen van mijn BPL kaarten (ik wilde weer eens wat anders). Vervolgens ben ik iets gaan doen, wat ik normaal nooit zou doen en heb 3 icons gecompleet.

Ik heb nu dit team:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MTJIbYX.jpg
Ingame switch naar 4231 / 4222

Vandaag de laatste WL wedstrijden nog mee gespeeld en nu ging het een stuk soepeler, alleen over Marcelo is wat twijfel (die doet soms rare dingen).

Nu ik alles verkocht heb wat ik nog over had, heb ik zo'n 600K voor een tweede team, wat ik dan langzaam aan weer sterker wil maken. Iemand tips? Wat is een goed / leuk OP / META team? :)
@Protax RTTF Felipe Luiz is een cheape back die precies past.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Protax
Bossie schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:29:
@Protax RTTF Felipe Luiz is een cheape back die precies past.
Niet een beetje te traag?

Edit: Ga hem testen, heb er een shadow op gegooid.

[ Voor 11% gewijzigd door Protax op 30-12-2018 21:36 ]

Protax schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:27:
Vandaag de hele boel omgegooid, een volledig team verkocht en afstand genomen van mijn BPL kaarten (ik wilde weer eens wat anders). Vervolgens ben ik iets gaan doen, wat ik normaal nooit zou doen en heb 3 icons gecompleet.

Ik heb nu dit team:
[Afbeelding]
Ingame switch naar 4231 / 4222

Vandaag de laatste WL wedstrijden nog mee gespeeld en nu ging het een stuk soepeler, alleen over Marcelo is wat twijfel (die doet soms rare dingen).

Nu ik alles verkocht heb wat ik nog over had, heb ik zo'n 600K voor een tweede team, wat ik dan langzaam aan weer sterker wil maken. Iemand tips? Wat is een goed / leuk OP / META team? :)
Ik zie maar 2 icons?

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Ik heb een gek idee. Flashback Boateng in de spits ipv mijn icardi. Iemand ervaring met deze speler?
Stamina ben ik van op de hoogte. Ergens late game perisic of icardi op zijn plek.

• Protax
Campbell in Ballack gegooid, dat was de beste optie las ik ergens.

• Sleehond
Fraaank schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:07:
[...]

Jammer dat je geen zilver 1 hebt gehaald, dan heb je gelijk genoeg punten voor een andere WL.
Ga het helaas niet redden meer met de tijd :|

Maar goed volgend weekend kan ik toch niet echt WL spelen dus heb dan 2 weken om weer wat in te lopen.

@Bean77 opsich een goed punt. Echter Pjanic valt mij toch wel wat tegen, scoort moeilijk bij mij... dus vind het wel een lastige keuze...

[ Voor 16% gewijzigd door Sleehond op 30-12-2018 21:43 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:16
Protax schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:39:
[...]

Campbell in Ballack gegooid, dat was de beste optie las ik ergens.
De allerbeste optie was om al je spelers in de (league/totw/normale) upgrade sbc's te mikken, te recyclen tot je een ons weegt en daarna met de hoge ratings / if's die je verkregen hebt een icon te doen :P
Sleehond schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:42:
[...]

Ga het helaas niet redden meer met de tijd :|

Maar goed volgend weekend kan ik toch niet echt WL spelen dus heb dan 2 weken om weer wat in te lopen.

@Bean77 opsich een goed punt. Echter Pjanic valt mij toch wel wat tegen, scoort moeilijk bij mij... dus vind het wel een lastige keuze...
Als je trouwens ergens IF Keita Baldé kan inpassen...altijd doen! Wat een beest is die man.

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02-2025
17/28, goud 1 had er in gezeten als ik niet een paar ge rage quit had. 3 keer in de 90e minuut door een voorzet gelijkmaker tegen gekregen. Uit woede afgesloten :( Had in de verlening gewoon gewonnen kunnen worden. Heb nu 4 totw packs (3 onverhandelbaar) klaar staan voor moment dat er een mooie totw is. Misschien woensdag al wel.

• Protax
Joster schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:43:
[...]

De allerbeste optie was om al je spelers in de (league/totw/normale) upgrade sbc's te mikken, te recyclen tot je een ons weegt en daarna met de hoge ratings / if's die je verkregen hebt een icon te doen :P
haha, dit was al een rot werk... laat staan op die manier ;-)
michi schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:24:
17/28, goud 1 had er in gezeten als ik niet een paar ge rage quit had. 3 keer in de 90e minuut door een voorzet gelijkmaker tegen gekregen. Uit woede afgesloten :( Had in de verlening gewoon gewonnen kunnen worden. Heb nu 4 totw packs (3 onverhandelbaar) klaar staan voor moment dat er een mooie totw is. Misschien woensdag al wel.
tja, het is volgens mij alleen Serie-A/BPL momenteel:
- Poggy (maar zit in huidige TOTW)
- Firminho
- Ronaldo

Who else?

• Protax
iemand een idee qua hybrid, met restjes uit mijn club:

Kroos (91)
Milinkovic Savic (87)
van Aanholt (81)
Juanfran (87)

Heb ook nog Torreira (Futmas) / Gnabry (86) / Lozano (85), maar dat wordt te lastig ;)

Heb 550K
michi schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:24:
Heb nu 6 totw packs klaar staan, waarvan er 4 onverhandelbaar. Wat ik wel rot vind, is dat je volgens mij niet kan zien welke packs er onverhandelbaar zijn en welke juist wel verhandelbaar zijn.

• Terranova
Mijn kennis over FIFA tactics is niet zo goed, dus misschien weet 1 van jullie dit?

Hoe krijg je het voor elkaar dat je spelers zich aan de tactics houden en niet als een kip zonder kop naar voren gaan rennen omdat de tegenstander gaten laat vallen omdat hij op Ultra attack speelt.

Ik heb nu tot 2x toe een 2-0 voorsprong weggegeven in wedstrijden die ik volledige onder controle had, totdat mijn spelers m'n defensive tactiek compleet gingen negeren.

Leuk dat de tegenstander wil aanvallen, maar mijn spelers moeten gewoon proberen in formatie te blijven spelen en niet zomaar aanvallender gaan spelen omdat er toevallig ruimte is.
Zojuist wat PL upgrade pakjes gedaan met spelers uit mijn club.
Uit zo'n goedkoop pakje kwam ucl live Van Dijk wandelen en uit zo'n pl players pack kwam Auba uit.
Van Dijk wil ik wil in mijn team, dus we gaan weer renoveren.
Twijfelde nog om cruyff in te ruilen voor Ronaldo, maar hij scoorde prompt 5x in een wedstrijd. Dat zal een signaal van boven geweest zijn om hem te houden.

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01 21:17
Ik wil graag neymar Jr kopen van mijn coins, heb er paar keer mee gespeeld en gevalt heel goed. Echter krijg ik hem niet met 100chem....iemand tips?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/4mivvuyfga.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/mtats5z.jpeg

[ Voor 23% gewijzigd door seadogg op 30-12-2018 23:57 ]

Alsnog in de laatste 10 min scoort Ramos in potje 30 via een kopbal goud 3 binnen. Ik zal niet klagen over het spel en ik zal wel goed gespeeld hebben, met 35% balbezit en maar 2 schoten op doel 😉

Nog 2 potjes met een leen Prime Van Basten gespeeld...die trapt ze er wel lekker in zeg.

[ Voor 18% gewijzigd door bvbal79 op 31-12-2018 00:44 ]

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ik speel op t randje van divisie vijf op de Xbox, iemand die wel eens een vriendschappelijke pot wil spelen om aan te geven wat ik heel matig doe? :) Ben wel benieuwd of er dingen zijn die ik relatief makkelijk kan verbeteren :)
Edit: rond de 1200 skills points, dus grens div 6/5

[ Voor 10% gewijzigd door ErnstMid op 31-12-2018 00:48 ]

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-12-2025

erhan12

PMD

Reus zn basecard is 85, zn CL kaart 86. Als hij een winter upgrade van plus 1 krijgt, gaat zn CL dan naar 87?

• Sleehond
Komen de WL rewards beschikbaar in de FUT Companion app?

Sorry nog geen ervaring mee gehad :P

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01 21:17
Sleehond schreef op maandag 31 december 2018 @ 08:05:

Jazeker! ;)

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Protax schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:32:
[...]

Niet een beetje te traag?

Edit: Ga hem testen, heb er een shadow op gegooid.
Jordi Alba is je man dan denk ik. Heb hem lang gebruikt.

Mijn pad was: Luis -> Alba -> Marcelo

[ Voor 11% gewijzigd door buurman3 op 31-12-2018 08:41 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
erhan12 schreef op maandag 31 december 2018 @ 00:54:
Reus zn basecard is 85, zn CL kaart 86. Als hij een winter upgrade van plus 1 krijgt, gaat zn CL dan naar 87?
Volgens mij weet niemand wat EA nou met die CL kaarten gaat doen bij een winter upgrade aangezien het nergens staat en ze er dit jaar voor het eerst zijn. Zou ook zo maar kunnen zijn dat ze het doen net zoals met de gewone gouden kaarten dat er een nieuwe 87 variant komt, maar die moet je dan opnieuw packen of kopen.
Sleehond schreef op maandag 31 december 2018 @ 08:05:

yes, Donderdag om 9h. Uur na DR rewards

• Sleehond
bvbal79 schreef op maandag 31 december 2018 @ 08:49:
[...]

yes, Donderdag om 9h. Uur na DR rewards
DOH!

Dacht vandaag, jammer dit _O-

• Pompi
  • Laatst online: 14-01 13:33
Sleehond schreef op maandag 31 december 2018 @ 08:52:
[...]

DOH!

Dacht vandaag, jammer dit _O-
Maandag is alleen SQB, de rest op donderdag

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
Pompi schreef op maandag 31 december 2018 @ 08:56:
[...]

Maandag is alleen SQB, de rest op donderdag
klopt! en allemaal prut!
Vandaag stonden er 6 pakketjes op mij te wachten.
Allemaal max 79 rated op Lopes van 84 na... keeper van 3,5K |:(

werk je daar de hele week naar toe..... zucht....
Handelen is niet mijn ding. Paar keer geprobeerd, maar onderaan de streep maak ik steeds verlies

wijze woorden

Valandil schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:12:
[...]

klopt! en allemaal prut!
Vandaag stonden er 6 pakketjes op mij te wachten.
Allemaal max 79 rated op Lopes van 84 na... keeper van 3,5K |:(

werk je daar de hele week naar toe..... zucht....
Handelen is niet mijn ding. Paar keer geprobeerd, maar onderaan de streep maak ik steeds verlies
Tip: open pakketjes op vrijdag zaterdag en zondag. Dan heb ik vaak veel meer packluck.
Ik doe al anderhalf jaar sb en nog nooit iets bijzonders eruit gehaald op de maandag .
Volgens mij heeft het veel te maken met feit dat veel pakketten al voor jou worden open getrokken. De toppers zijn al vergeven.
Tenminste dat idee heb ik hierbij.

Vanaf maandag is het wel weer goedkoop inkooptijd ;)
En die later weer met winst verkopen.
Hoewel vandaag de prijzen iets hoger zullen zijn ivm de upgrade sbc's die tot vanavond duren.
Is er een kaart waar geen winst op te maken is? Zet hem dan niet op de markt. Stijgt vanzelf een keer weer.
Oh ja bieden ook he? Kun je goedkoopste prijs krijgen.

Ben benieuwd of we vanavond nog een leuke sbc krijgen

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 31-12-2018 10:26 ]

Harribo schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:21:
[...]

Tip: open pakketjes op vrijdag zaterdag en zondag. Dan heb ik vaak veel meer packluck.
Ik doe al anderhalf jaar sb en nog nooit iets bijzonders eruit gehaald op de maandag .
Volgens mij heeft het veel te maken met feit dat veel pakketten al voor jou worden open getrokken. De toppers zijn al vergeven.
Tenminste dat idee heb ik hierbij.

Vanaf maandag is het wel weer goedkoop inkooptijd ;)
En die later weer met winst verkopen.
Hoewel vandaag de prijzen iets hoger zullen zijn ivm de upgrade sbc's die tot vanavond duren.
Is er een kaart waar geen winst op te maken is? Zet hem dan niet op de markt. Stijgt vanzelf een keer weer.
Oh ja bieden ook he? Kun je goedkoopste prijs krijgen.

Ben benieuwd of we vanavond nog een leuke sbc krijgen
Het tussen de oren. Het maakt geen bal uit wanneer je de packs open maakt. Het is gewoon 1 grote roulette tafel (hoewel je daar nog meer kans hebt om te winnen).

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:11
IF Son uit zo'n tradeble SBC gekregen _/-\o_

• Joster
Zitten die rttf kaarten nog tot vanavond 19 uur in packs?
Bean77 schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:46:
[...]

Het tussen de oren. Het maakt geen bal uit wanneer je de packs open maakt. Het is gewoon 1 grote roulette tafel (hoewel je daar nog meer kans hebt om te winnen).
Nee. Ik heb serieus bijna alle toppers in de packs op vrijdag of in het weekend.
Alles, maar dan ook alles, is berekend bij ea. Ook hier zal wel een logica in zitten.

Ff tip hier opgevolgd en keita balde if gekocht voor mijn serie a team. Reviews en likes zijn lovend, ben benieuwd.

Gisteravond bijna alles verloren, ook van flut teams. Dan denk ik wel eens, waarom bouw ik eigenlijk een goed team?
Ai en lag tegen. Ach whatever het hoort er gewoon bij. Ik zal mss eens zo'n youtube filmpje bekijken. Verbetering zit er sowieso nog wel in.

Prime Shearer kan ik trouwens iedereen aan raden. Als je de coins hebt

[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 31-12-2018 11:01 ]

@Harribo dat klinkt als dat je simpelweg betere pulls uit promo packs krijgt dan uit reward packs.

Bossie schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:12:
@Harribo dat klinkt als dat je simpelweg betere pulls uit promo packs krijgt dan uit reward packs.
Ik heb nog nooit een kanspercentage van een bepaalde pack zien veranderen in een hogere kans percentage op vrijdag, zaterdag of zondag.

Ben benieuwd hoeveel Ronaldo's er al op deze wijze gepacked zijn :P

Bean77 schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:25:
[...]

Ik heb nog nooit een kanspercentage van een bepaalde pack zien veranderen in een hogere kans percentage op vrijdag, zaterdag of zondag.

Ben benieuwd hoeveel Ronaldo's er al op deze wijze gepacked zijn :P
Klopt, maar promos etc starten altijd op vrijdag

Bossie schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:12:
Je bedoelt die ik koop? Ik koop bijna nooit wat in de winkel.

Maar wat je zegt, dat de reward packs slechtere pulls hebben... Dat zou wel eens zo kunnen zijn.
Maar dan is mijn verklaring : er worden op dat moment zoveel packs geopend dat de kans op een topper minder wordt (?).

Ik weet in elk geval wel dat er een heel systeem achter de pulls zit.
Ea registreert alles van een speler.
Puur geluk bestaat volgens mij niet in dit spel

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 31-12-2018 11:38 ]

• Terranova
Harribo schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:37:
[...]

Maar wat je zegt, dat de reward packs slechtere pulls hebben... Dat zou wel eens zo kunnen zijn.
Maar dan is mijn verklaring : er worden op dat moment zoveel packs geopend dat de kans op een topper minder wordt (?).

Ik heb een beetje hetzelfde idee. EA wil natuurlijk de markt op pijl houden(dit doen ze natuurlijk ook door spelers op de markt te gooien voor een bepaalde prijs). Dus het mag niet gebeuren dat er op reward dag opeens 100 prime Pele's worden gepacked.

Pure speculatie natuurlijk, maar het is ondertussen natuurlijk allang bekend dat EA de transfermarkt manipuleert(price ranges, spelers op de markt zetten die extinct zijn etc.) dus het lijkt mij vrij logisch dat er een maximum aantal hoge kaarten worden verdeeld op een bepaald moment.

Iedereen heeft vast wel eens het gevoel gehad dat tijdens events je packluck opeens een stuk minder lijkt.
Harribo schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:37:
[...]

Natuurlijk zit er een systeem in. Gelukkig wel. EA regelt heus wel in dat de kans dat je prime Ronaldo packed niet even groot is als Bas Dost eruit halen. Anders krijgen we Wk disasters waarbij iedereen full icon team speelde.
Je kunt zo zien of reward packs beter zijn dan andere packs door naar hun winstkansen te kijken bij de betreffende packs.

Je kunt EA van veel betichten, maar volgens mij is dit een van de weinige dingen dat ze wel op de rails hebben.

Met het packen van ucllive Van Dijk heb ik Ferdinand verkocht en heb ik zodoende wat coins over (1,2mln).
Ik zou Seedorf kunnen verkopen en daarvoor cr7 gold kunnen kopen voor in de spits. Gullit wordt dan cdm met shadow en eusebio zakt naar cam.

Of hebben jullie andere tips? https://www.futbin.com/19/squad/2635460
Ballack, Reus, Van Dijk en Arias zijn untradable. Alex Sandro vind ik niet beter dan Telles.

edit: of ik verkoop cruyff, seedorf en haal R9 94 en een cheap cdm?

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 31-12-2018 12:07 ]

• buurman3
Bean77 schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:00:
Met het packen van ucllive Van Dijk heb ik Ferdinand verkocht en heb ik zodoende wat coins over (1,2mln).
Ik zou Seedorf kunnen verkopen en daarvoor cr7 gold kunnen kopen voor in de spits. Gullit wordt dan cdm met shadow en eusebio zakt naar cam.

Of hebben jullie andere tips? https://www.futbin.com/19/squad/2635460
Ballack, Reus, Van Dijk en Arias zijn untradable. Alex Sandro vind ik niet beter dan Telles.

edit: of ik verkoop cruyff, seedorf en haal R9 94 en een cheap cdm?
wow, je hebt 6 icons weten te snaaien _/-\o_

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik dacht nou mooi haal op maandag me team omdat de prijzen laag zijn.. is hij in vergey met gistermiddag 100k duurder... Oeff
Bean77 schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:53:
[...]
Je kunt EA van veel betichten, maar volgens mij is dit een van de weinige dingen dat ze wel op de rails hebben.
Sterker nog, ik denk dat ze F18 World Cup hebben gebruikt om te testen wat er gebeurt als de drop rates verhogen. Uiteindelijk had iedereen icons etc, maar was er nog veel geklaag.

• Terranova
Bossie schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:29:
[...]

Sterker nog, ik denk dat ze F18 World Cup hebben gebruikt om te testen wat er gebeurt als de drop rates verhogen. Uiteindelijk had iedereen icons etc, maar was er nog veel geklaag.
De fun was na 1 dag al weg bij die World Cup mode. Ik had elke goede speler op de 1e dag en door die sbc's had ik ook elke goede icon binnen no-time.

Maar het slaat ook weer nergens op dat als je een 20 euro pack(ff de naam kwijt, maar waarde komt overeen met 20 euro) koopt en er zit niet eens een boardspeler in. Dat is gewoon pure diefstal, zeker om dat de pack beschrijvingen het erover heeft dat je 1 van de high rated gold players krijgt(ze bedoelen er mee 83+ natuurlijk). Maar met al die special cards is 83 rated bijna beneden gemiddeld.
Terranova schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:47:
[...]

De fun was na 1 dag al weg bij die World Cup mode. Ik had elke goede speler op de 1e dag en door die sbc's had ik ook elke goede icon binnen no-time.

Maar het slaat ook weer nergens op dat als je een 20 euro pack(ff de naam kwijt, maar waarde komt overeen met 20 euro) koopt en er zit niet eens een boardspeler in. Dat is gewoon pure diefstal, zeker om dat de pack beschrijvingen het erover heeft dat je 1 van de high rated gold players krijgt(ze bedoelen er mee 83+ natuurlijk). Maar met al die special cards is 83 rated bijna beneden gemiddeld.
Weet zeker dat dat niet zo word verwoord maar meer as x% of having x rated(+) player.
Ik dat het voornamelijk een balancing act is tussen wat spelers willen betalen en tegelijkertijd ook spelers te laten spelen.

FUT is voor een groot gedeelte reward/upgrade driven, ik denk dat ze veel spelers kwijtraken als endgame content te makkelijk beschikbaar word want dan ben je na een tijdje simpelweg klaar met FUT.

Mijn nieuwe team https://www.futbin.com/19/squad/2762472
Zo start ik niet, maar zo staat het ingame.

Nog een heerlijke game gespeeld. In de 89ste minuut scoort hij de 2-1 en gaat provocerend met het vingertje voor de mond juichen. Nou dan doe ik mijn celebration als ik in de extra tijd van de extra tijd op een typische fifa 19 wijze scoor :P

[YouTube: This is Fifa 19]

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:34
Bean77 schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:05:
Mijn nieuwe team https://www.futbin.com/19/squad/2762472
Zo start ik niet, maar zo staat het ingame.

Nog een heerlijke game gespeeld. In de 89ste minuut scoort hij de 2-1 en gaat provocerend met het vingertje voor de mond juichen. Nou dan doe ik mijn celebration als ik in de extra tijd van de extra tijd op een typische fifa 19 wijze scoor :P

[YouTube: This is Fifa 19]
Dat is een best team haha heb nu ook 3 icons ingepast maar niet van het niveau die jij heb die kan ik niet betalen :P dacht even mijn gold kaarten wegwerken voor toty dus maar even 2 icons gekocht.
Kluivert is tijdelijke opvulling Rijkaard is toch wel een blijvertje hoop uiteindelijk cruijf nog dit jaar is een keer te kunnen kopen de baby versie dan.

https://www.futbin.com//19/squad/1362789
FidoDido schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:29:
[...]

Dat is een best team haha heb nu ook 3 icons ingepast maar niet van het niveau die jij heb die kan ik niet betalen :P dacht even mijn gold kaarten wegwerken voor toty dus maar even 2 icons gekocht.
Kluivert is tijdelijke opvulling Rijkaard is toch wel een blijvertje hoop uiteindelijk cruijf nog dit jaar is een keer te kunnen kopen de baby versie dan.

https://www.futbin.com//19/squad/1362789
Je hebt ook een goed team hoor. Rijkaard hoor ik goede dingen over. Hoe bevalt Torreira? Hij zit bij mij op de bank en speelt niet zo vaak. Je team is verder goed in balans. Ben benieuwd hoe Kluivert je gaat bevallen.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:13
Waar zouden jullie voor kiezen qua aanval: RTTF Yedder en 90 Butragueno als spits en 90 Bergkamp daarachter als CAM óf RTTF Yedder en 92 Raul als spits en 94 Messi als CAM?

Ik speel momenteel zo: https://www.futbin.com/19/squad/3593602 maar dit heb ik dus voor ogen: https://www.futbin.com/19/squad/3593894 (Raul begint als CAM voor de chemistry).

Aan de ene kant krijg ik er in de spits positie met Raul ten opzichte van Butragueno meer lengte en kopkracht bij, en verlies ik op CAM meer body met Messi ipv Bergkamp. Mijn speelstijl is voornamelijk combinatiespel door met midden en de flanken en dan een steekpass op de spitsen.

En ja ik weet dat CL Coman en CL Gelson Martins niet alles zijn, maar die worden vanaf minuut 60/70 toch gewisseld voor Promes en POTM Lucas, dus ik vind het eigenlijk al zonde om Bale als RM in te passen met zijn 75 stamina. :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Razz89 schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:23:
Ik dacht nou mooi haal op maandag me team omdat de prijzen laag zijn.. is hij in vergey met gistermiddag 100k duurder... Oeff
Alles is gestegen. Dacht nog even RTTF Ben Yedder te scoren, maar die is weer richting 400k aan het gaan.

• buurman3
bvbal79 schreef op maandag 31 december 2018 @ 15:13:
[...]

Alles is gestegen. Dacht nog even RTTF Ben Yedder te scoren, maar die is weer richting 400k aan het gaan.
Er zijn ook spelers die flink zakken hoor. Normale kaarten van Griezmann, Bale en Marcelo bijvoorbeeld

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:34
Bean77 schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:52:
[...]

Je hebt ook een goed team hoor. Rijkaard hoor ik goede dingen over. Hoe bevalt Torreira? Hij zit bij mij op de bank en speelt niet zo vaak. Je team is verder goed in balans. Ben benieuwd hoe Kluivert je gaat bevallen.
Torreira is een soort mini kante, bevalt me goed, hij is de snelle bal afpakker en Rijkaard vind ik een zeer goede cdm, zit er goed tussen en goede passing en kan toch onverwacht goed schieten.
Las over Kluivert dat die nogal lomp was, maar vind het zelf wel meevallen. Hij is vrij groot en sterk vind het een goed aanspeelpunt en is dodelijk in afmaken en kan goed koppen.

Maar moet zeggen dat de icons zoiezo wel wat extras brengen dat mag natuurlijk ook wel voor de prijs die ze zijn :)

Heb alleen nog 180k over dus moet weer wat investments zien te doen aangezien de transferlijst zo goed als leeg is :) maar met TOTY om de hoek en geen ervaring mee ben ik erg voorzichtig op het moment.
Discard informs betalen ook niet zo goed meer uit als eerdere maanden.
AntraXxX schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:55:
Waar zouden jullie voor kiezen qua aanval: RTTF Yedder en 90 Butragueno als spits en 90 Bergkamp daarachter als CAM óf RTTF Yedder en 92 Raul als spits en 94 Messi als CAM?

Ik speel momenteel zo: https://www.futbin.com/19/squad/3593602 maar dit heb ik dus voor ogen: https://www.futbin.com/19/squad/3593894 (Raul begint als CAM voor de chemistry).

Aan de ene kant krijg ik er in de spits positie met Raul ten opzichte van Butragueno meer lengte en kopkracht bij, en verlies ik op CAM meer body met Messi ipv Bergkamp. Mijn speelstijl is voornamelijk combinatiespel door met midden en de flanken en dan een steekpass op de spitsen.

En ja ik weet dat CL Coman en CL Gelson Martins niet alles zijn, maar die worden vanaf minuut 60/70 toch gewisseld voor Promes en POTM Lucas, dus ik vind het eigenlijk al zonde om Bale als RM in te passen met zijn 75 stamina. :+
Ik zou voor Messi/raul gaan. Niet voor de lengte, maar omdat ik dit een betere combi vind. Messi is beter dan Bergkamp op bijna alle stats.

buurman3 schreef op maandag 31 december 2018 @ 15:29:
[...]

Er zijn ook spelers die flink zakken hoor. Normale kaarten van Griezmann, Bale en Marcelo bijvoorbeeld
op PS4 waren ze gister goedkoper :) Bale ging toen onder de 300k

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:13
Bean77 schreef op maandag 31 december 2018 @ 15:38:
[...]

Ik zou voor Messi/raul gaan. Niet voor de lengte, maar omdat ik dit een betere combi vind. Messi is beter dan Bergkamp op bijna alle stats.
Messi it is dus in plaats van Bergkamp. En puur als je kijkt naar 90 Butragueno vs. 92 Raul?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

AntraXxX schreef op maandag 31 december 2018 @ 15:40:
[...]

Messi it is dus in plaats van Bergkamp. En puur als je kijkt naar 90 Butragueno vs. 92 Raul?
Butre is een veel betere finisher dan Raul, misschien wel de beste get-in-behind spits ingame.
Raul is een mindere finisher, maar wel meer veelzijdig dan Butre.

Als je puur een iemand zoekt om je aanvallen af te ronden, dan Butre.
Als je meer iemand zoekt die ook als CAM/CF kan spelen, dan Raul.

Heb alleen met prime Raul en Butre 87 gespeeld.

AntraXxX schreef op maandag 31 december 2018 @ 15:40:
[...]

Raul of Butrageno ontlopen elkaar niet zo heel veel. Te dicht bij elkaar dat ik er iets over roep. Ik heb met beide niet gespeeld. Mogelijk dat ik de Raul sbc zou doen omdat die dan (veel) goedkoper kan worden. Maar dat blijft 1 een gok en 2 je coins zitten vast.

edit: @Bossie geeft je betere info.

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 31-12-2018 17:13 ]

• Protax
Bean77 schreef op maandag 31 december 2018 @ 17:13:
[...]

Raul of Butrageno ontlopen elkaar niet zo heel veel. Te dicht bij elkaar dat ik er iets over roep. Ik heb met beide niet gespeeld. Mogelijk dat ik de Raul sbc zou doen omdat die dan (veel) goedkoper kan worden. Maar dat blijft 1 een gok en 2 je coins zitten vast.

edit: @Bossie geeft je betere info.
Raul is een held! Heb hem nu een aantal dagen, kan me geen betere speler voorstellen, Ronaldo komt niet in zijn buurt!
Protax schreef op maandag 31 december 2018 @ 17:39:
[...]

Raul is een held! Heb hem nu een aantal dagen, kan me geen betere speler voorstellen, Ronaldo komt niet in zijn buurt!
Hoe gebruik je hem?

Messi NIF inruilen voor Middle Butragueno.

Griezmann IF en Ben Yedder RTTF gaan dan naar CAM posities en in de aanval Butragueno en Suárez RTTF.

Zou dit een verbetering zijn?

• Protax
CCAM in een 4231, het is echt een beest.

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-01 06:46
Laatste 1.5 dag beig geweest met Iconcraft. Moet zeggen dat het mij zeer goed bevalt. Komt er op neer dat je je untradeables inlevert in de upgrade en premium league SBCs. Hierdoor al aantal SBCs van de Rui Costa SBC zo goed als gratis kunnen voltooien. Hoop 83s en 84s gepacked en daarnaast:

Alba, Milenko Savic, Gerard Moreno RTTF, Buffon, Azpi, Matic, Mane, Fabinho en Kompany.
Protax schreef op maandag 31 december 2018 @ 19:54:
[...]

CCAM in een 4231, het is echt een beest.
interessant, ik speel regelmatig 4231 maar het is voor mij voornamelijk effectief in de counter anders is het simpelweg traag.

Bossie schreef op maandag 31 december 2018 @ 20:11:
[...]

interessant, ik speel regelmatig 4231 maar het is voor mij voornamelijk effectief in de counter anders is het simpelweg traag.
L1+X blijven spammen :P

Zo gedegradeerd naar divisie 6. Toch wel leuke wedstrijden gespeeld en daar gaat het om.

Wat mij opvalt in wedstrijden :
Een bal valt bij mijn speler en een speler van de tegenstander. De tegenstander kan zijn mannetje meteen gebruiken om de bal te pakken, mijn mannetje word veel later geselecteerd met de cursor. Daardoor ben ik te laat.

Is dit lag?

Btw keita balde if doet het leuk tot nu toe.
Hij valt op zich niet op vind ik maar zodra er gescoord kan worden, is hij er als de kippen bij. Elke pot gescoord tot nu toe.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 31-12-2018 21:06 ]

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-01 06:46
Harribo schreef op maandag 31 december 2018 @ 21:05:
Zo gedegradeerd naar divisie 6. Toch wel leuke wedstrijden gespeeld en daar gaat het om.

Wat mij opvalt in wedstrijden :
Een bal valt bij mijn speler en een speler van de tegenstander. De tegenstander kan zijn mannetje meteen gebruiken om de bal te pakken, mijn mannetje word veel later geselecteerd met de cursor. Daardoor ben ik te laat.

Is dit lag?

Btw keita balde if doet het leuk tot nu toe.
Hij valt op zich niet op vind ik maar zodra er gescoord kan worden, is hij er als de kippen bij. Elke pot gescoord tot nu toe.
Nee is reactievermogen :+
Volgens mij is het gewoon lag.
Toch maar weer middags spelen

Er komt trouwens een toty? Weet ook iemand ongeveer wanneer?

[ Voor 65% gewijzigd door Harribo op 01-01-2019 10:25 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
krijgen spelers in januari ook in FUT een upgrade (of downgrade) qua stats?

wijze woorden

Valandil schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 10:59:
krijgen spelers in januari ook in FUT een upgrade (of downgrade) qua stats?
Uiteraard, stone onlangs al een aantal predictions voor de winterupgrades op reddit.
https://www.reddit.com/r/...otential_winter_upgrades/

Overigens, als FUT18 nog steeds hebt geinstalleerd, EA heeft gisteren iedereen een icon pack gegeven met 4 Prime Icons (Laudrup, vd Sar, Shevchenko en Desailly), misschien handig als je een van deze wilt halen in F19 maar nog nooit mee gespeeld hebt.

[ Voor 37% gewijzigd door Bossie op 01-01-2019 11:20 ]

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12-2025
Bossie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 11:11:
[...]

Overigens, als FUT18 nog steeds hebt geinstalleerd, EA heeft gisteren iedereen een icon pack gegeven met 4 Prime Icons (Laudrup, vd Sar, Shevchenko en Desailly), misschien handig als je een van deze wilt halen in F19 maar nog nooit mee gespeeld hebt.
Ook wel bijzonder. Je zou denken dat ze spelers die nog op 18 zitten juist naar 19 willen bewegen. En iedereen die jaarlijks de hoofdprijs betaalt krijgt helemaal niets, niet eens een baby icon oid.

I like how you keep the mouse running...

Bossie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 11:11:
[...]

Uiteraard, stone onlangs al een aantal predictions voor de winterupgrades op reddit.
https://www.reddit.com/r/...otential_winter_upgrades/

Blijft nog even spannend. Zou mooi zijn als de 90 kaart van Reus ook een +3 gaat krijgen en de ucllive kaart van van dijk ook een +2. Dat zouden monsterlijke kaarten kunnen worden.

edit: gokje genomen en Witsel OTW gehaald, zou ook een heerlijke speler kunnen worden met een kaart upgrade.

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 01-01-2019 13:14 ]

Bean77 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 13:10:
[...]
edit: gokje genomen en Witsel OTW gehaald, zou ook een heerlijke speler kunnen worden met een kaart upgrade.
Ik heb Raul gehaald ipv VVD, zat sowieso nog ff vast omdat ik FB Juanfran heb.
Witsel is een goeie, die zou eventueel Naingolan kunnen vervangen in mijn hybrid.

@El Profesor
Ik heb wel even ingelogd, voornamelijk uit verbazing maar de game geeft wel een promo/trigger scherm dat meer icons etc en extra gratis content beschikbaar is als je upgrade naar F19.

Dezelfde content krijgt volgens mij elke speler die van F18 naar F19 gaat, maar dat terzijde.

[ Voor 27% gewijzigd door Bossie op 01-01-2019 14:28 ]

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12-2025
@Bossie vreemd, ze geven aan dat je betere gratis content krijg als je overstapt naar 19, maar voor zover mij bekend geen gratis icons (of heb ik iets gemist). Misschien geven ze 4 icons icm die boodschap om mensen te verleiden en ze de indruk te geven dat je bij een overstap nog veel meer content krijgen dan 4 icons (wat natuurlijk onzin is).

I like how you keep the mouse running...

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Ghengis schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:47:
IF Son uit zo'n tradeble SBC gekregen _/-\o_
Hoe bevalt hij jou? Heb hem zelf ook even gebruikt vond zijn schot echt heerlijk alleen fysiek te zwak voor de spits positie.

• gaizka
  • Laatst online: 09-01 18:52
Vissert schreef op maandag 31 december 2018 @ 19:55:
Laatste 1.5 dag beig geweest met Iconcraft. Moet zeggen dat het mij zeer goed bevalt. Komt er op neer dat je je untradeables inlevert in de upgrade en premium league SBCs. Hierdoor al aantal SBCs van de Rui Costa SBC zo goed als gratis kunnen voltooien. Hoop 83s en 84s gepacked en daarnaast:

Alba, Milenko Savic, Gerard Moreno RTTF, Buffon, Azpi, Matic, Mane, Fabinho en Kompany.
Gister even opgezocht, maar dit was zeker alleen mogelijk i.c.m. die competie upgrade sbc's?

• Joster
gaizka schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 14:51:
[...]

Gister even opgezocht, maar dit was zeker alleen mogelijk i.c.m. die competie upgrade sbc's?
Yes.

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb afgelopen nacht een meevaller gehad en heb nu 370k om uit te geven, wat zijn nu direct goede versterkingen kijkend naar mijn team en budget?

https://www.futbin.com/19/squad/3548243

Zit naar opties te kijken

van Dijk voor Bailly
Gea voor Ederson

En anders misschien middenveld of aanval versterken...

[ Voor 28% gewijzigd door Scavy op 01-01-2019 16:34 ]

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:02
ik heb maar 200k geinvesteerd in OTW richarlisons. Zijn basecard van 77 naar 81 upgrade ofzo zou wel lekker zijn :D

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:11
tukkerterror90 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 14:38:
[...]

Hoe bevalt hij jou? Heb hem zelf ook even gebruikt vond zijn schot echt heerlijk alleen fysiek te zwak voor de spits positie.
Geen idee, ik heb m verkocht en Mbappe gehaald :)
Pagina: 1 ... 105 ... 200 Laatste