• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02-2025
sirkeith schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 10:46:
Denken jullie dat Liverpool van Bayern Munchen zal winnen?

Ik heb nu SIF Van Dijk, maar ik twijfel of ik de RTTF Van Dijk moet gaan halen voor 2 ton extra...
Lijkt mij 50/50 , hoop wel dat Liverpool wint. Heb zelf de fekir RTTF maar moeten helaas tegen barca.

De marquee krachtmetingen rewards zijn ook weer super(slecht). Het is dat ik 1200 spelers in mijn club heb en ze (soort van) gratis doe. Zou er geen coins aan uitgeven om spelers te kopen
sirkeith schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 10:46:
Denken jullie dat Liverpool van Bayern Munchen zal winnen?

Ik heb nu SIF Van Dijk, maar ik twijfel of ik de RTTF Van Dijk moet gaan halen voor 2 ton extra...
Verwachting is ook dat VVD een winterupgrade gaat krijgen, ik twijfel zelf nog ivm Ramos/FB Juanfran.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:28
Zit tijdens de PL upgrade sbc ff m’n club door te spitten. Heb 40 pagina’s (ofwel 400 spelers, ofwel minimaal 120k) aan non rare gold players.

Had geen flauw idee. Ga maar even beginnen met mijn club opruimen.

Wat is de snelste manier? Om 1 voor 1 ong duizend spelers te discarden gaat een dagtaak worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Jack_Mojo op 28-12-2018 11:26 ]

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Afbeeldingslocatie: https://i308.photobucket.com/albums/kk341/simonsscj/team2812v1.jpg

De winsten van afgelopen tijd maar eens aangewend, altijd wel een keertje met R9 willen spelen. Zo kon ik Mbappe ook inpassen ipv potm lucas.
R9 extreem dodelijk voor het doel, Mbappe is echt wel een vooruitgang.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Jack_Mojo schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:18:
Zit tijdens de PL upgrade sbc ff m’n club door te spitten. Heb 40 pagina’s (ofwel 400 spelers, ofwel minimaal 120k) aan non rare gold players.

Had geen flauw idee. Ga maar even beginnen met mijn club opruimen.

Wat is de snelste manier? Om 1 voor 1 ong duizend spelers te discarden gaat een dagtaak worden.
Waarom zou je dat willen...Genoeg zooi voor in een toekomstige SBC denk ik altijd voor de perfect links

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
bvbal79 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:53:
[...]

Waarom zou je dat willen...Genoeg zooi voor in een toekomstige SBC denk ik altijd voor de perfect links
Om 120k te vangen :)
Pfft, en dan kom je opeens teams tegen met Poggy, Kante en RTTF Kondogbia op het middenveld.
Kondogbia voelt alsof je tegen een cheap Viera staat te spelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
DjoCalvic schreef op maandag 24 december 2018 @ 21:39:
Heeft er hier iemand ervaring met prime Overmars?
Ik was eigenlijk aan het kijken naar andere icons, maar door deze post kwam ik erachter dat prime Overmars maar 725k kost! Vorig jaar was dit mijn veldspeler met het meeste wedstrijden en meeste goals dus maar eens geprobeerd. De 1e 10 wedstrijden speelt hij tot nu toe geweldig! Juist de wedstrijden waarin ik beter zou moeten zijn maar waarin het niet liep maakte hij het verschil met onverwachte goals, perfecte voorzetten en geweldige steekpasses. Als hij zou door gaat is hij een stuk belangrijker dan de 2x zo dure Ballack!
Mathieu had ik toevallig gepackt en wat een stats heeft hij. Dus geprobeerd om in mijn team te krijgen en hij speelt ook erg sterk. Als je met veel Franse spelers speelt dan is het een must have voor dit geld! Heb nog maar 500k. Hiervoor zou ik de nieuwe versie van Kondogbia net kunnen halen. Of Neuer ipv mijn untradable Fahrman IF...

8-1 nu in de weekend league!

Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/19/squad/3419560

[ Voor 5% gewijzigd door sjakieman op 28-12-2018 12:27 ]

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Ik blijf die hele WL een lachertje vinden, kan de uitslag al bijna vooraf voorspellen.
Voor mij gaat het al 3 WL precies hetzelfde.
Win-Verlies-Win-Verlies, de ene pot vallen alle ballen goed de andere pot helemaal niks.
Net als test mn zoontje van 8 even laten spelen, en jawel een winnen en 1 verliezen.
Lijkt me zo frustrerend als ik zie van welke spelers ik soms win, ik zie aan alles dat ze echt veel beter zijn maar ze gaan er gewoon met 4-0 vanaf.
Prima eindig als prutser wel weer op zilver 1 en weer een weekje verlost van rivals spelen
hebben jullie allemaal vakantie ofzo dat jullie nu al Wl spelen :)

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
bvbal79 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 12:37:
hebben jullie allemaal vakantie ofzo dat jullie nu al Wl spelen :)
Niet iedereen werkt van 9 tot 17 he :9
jerommeke96 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 12:39:
[...]

Niet iedereen werkt van 9 tot 17 he :9
Vakantie, dankzij al die werkenden spelen de servers erg goed ;)
POTM Sterling is overigens een aardige sub voor de tweede helft, loopt alles uitelkaar en scoort zelf ook

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Had vandaag wat spelers ingeruild voor de Seria A upgrade SBC. Heb m 4x gedaan en uit het derde pakketje kreeg ik wel een redelijke versterking ;-)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/1fdyqf.jpg

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Cr7 in een Feyenoord shirt, daarvoor alleen al zou je dubbele coins als compensatie moeten hebben :)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
simons schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 12:54:
Cr7 in een Feyenoord shirt, daarvoor alleen al zou je dubbele coins als compensatie moeten hebben :)
Moet zeggen, het staat m goed ;-)

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02-2025
Las mooie tip op reddit, voor iedereen die net zulke waardeloze informs heeft gekregen uit de sbc, je kan ze in de Ballack wereldklasse sbc inruilen met rare gold Squad voor een 50k pack. Vanmiddag op ps openen. Kan wel een nieuwe 83 kagawa gebruiken
Bossie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 12:04:
Pfft, en dan kom je opeens teams tegen met Poggy, Kante en RTTF Kondogbia op het middenveld.
Kondogbia voelt alsof je tegen een cheap Viera staat te spelen.
Toch maar Kondogbia proberen dan :)

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:28
bvbal79 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:53:
[...]

Tja, als ik zo doorga zit ik straks op 2000 nutteloze spelers. Handig voor sbc’s ja, alleen zit ik straks in april als ik FIFA zat ben nog met 1750 spelers over..

Verkoop/discard ik ze liever nu. Al aardig wat opgeruimd, dus niet alleen non rare golds, en ga al richting de 300k.

[ Voor 3% gewijzigd door Jack_Mojo op 28-12-2018 13:07 ]

• sjakieman
mrjobby schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 12:51:
Had vandaag wat spelers ingeruild voor de Seria A upgrade SBC. Heb m 4x gedaan en uit het derde pakketje kreeg ik wel een redelijke versterking ;-)

[Afbeelding]
Niet slecht! Die premium league SBC's zijn ook veel meer de moeite waard dan die TOTW SBC's. Het kost je 11 waardeloze rares kwijt en je krijgt 11 gouden spelers terug uit een goede league met extra kans op een topspeler. Enige nadeel is dat ze untradable zijn, maar als je niet eerder voor untradable packs hebt gekozen dan heb je weinig kans op dubbele en is het later leuk SBC materiaal. Heb de La Liga een aantal keer gedaan in de hoop op Kondogbia maar helaas zonder succes.
Jack_Mojo schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:06:
[...]

Tja, als ik zo doorga zit ik straks op 2000 nutteloze spelers. Handig voor sbc’s ja, alleen zit ik straks in april als ik FIFA zat ben nog met 1750 spelers over..

Verkoop/discard ik ze liever nu. Al aardig wat opgeruimd, dus niet alleen non rare golds, en ga al richting de 300k.
Ok zonde...ik zou ze op de markt gooien dan en verkopen dan zit je langzaam al op 600k
bvbal79 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:08:
[...]

Ok zonde...ik zou ze op de markt gooien dan en verkopen dan zit je langzaam al op 600k
tampermonkey ff installeren, alles boven discard verkopen en het andere quick sell.
82+ in je club houden voor evt SBC, tenzij je nu er leuk voor kunt vangen

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Ik zit eraan te denken om de Raul SBC te doen! Heb Rui Costa gedaan, maar die valt me behoorlijk tegen! Zie nog weinig mensen in game met Raul, en hier ook nog niks over gelezen! Mensen met tips hier? :)

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11-2025

kevinn

PSN; southation

jerommeke96 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 12:34:
Ik blijf die hele WL een lachertje vinden, kan de uitslag al bijna vooraf voorspellen.
Voor mij gaat het al 3 WL precies hetzelfde.
Win-Verlies-Win-Verlies, de ene pot vallen alle ballen goed de andere pot helemaal niks.
Net als test mn zoontje van 8 even laten spelen, en jawel een winnen en 1 verliezen.
Lijkt me zo frustrerend als ik zie van welke spelers ik soms win, ik zie aan alles dat ze echt veel beter zijn maar ze gaan er gewoon met 4-0 vanaf.
Prima eindig als prutser wel weer op zilver 1 en weer een weekje verlost van rivals spelen
WL is makkelijker want met Rivals speel je tegen iemand met ongeveer dezelfde skillrating.
Met een Zilver 1 finish ligt het niet alleen maar aan de tegenstander ;)

Speltips;
  • Sprintknop weinig tot niet gebruiken op het middenveld
  • Meerdere formaties (4231 en 41212(2) zijn meta)
  • La croqueta en drag back gebruiken
  • (first) timed finesse shots
  • (niet verdedigen met CBs. CDMs gebruiken in het midden en de RB/LB voor de vleugels
  • Let op lopende mensen in de diepte (handmatig switchen met rechter stick!)
Op youtube staan nog veel meer tips/trick en tutorials. Bekijk ook eens champions channel en zet controller input aan en kijk welke beslissingen de profs nemen en welke knoppen gebruikt worden.
H_idde schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:15:
Ik zit eraan te denken om de Raul SBC te doen! Heb Rui Costa gedaan, maar die valt me behoorlijk tegen! Zie nog weinig mensen in game met Raul, en hier ook nog niks over gelezen! Mensen met tips hier? :)
Ik wacht op de WL ervaringen met Raul van @Verwijderd

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Bossie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:43:
[...]

Ik wacht op de WL ervaringen met Raul van @Verwijderd
Thanks voor de tip! 👍

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
Iemand ideeën ? Heb 744K over + alles wat op de bank zit als untradable + ramos als Untradable:
Opstelling ingame is voornamelijk 4231.

https://www.futbin.com/19/squad/3491167

[ Voor 4% gewijzigd door xavento op 28-12-2018 14:03 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-01 14:29
Helemaal met onderstaande eens. Mathieu is een beest, en dat voor een lage prijs.
Futmas Matuidi is trouwens ook een verademing. Het wachten is op een goede Franse LB...
Nu sparen voor de nieuwe TIF Lala en RTTF Kimpebe. En ik twijfel nog of ik RTTF Fekir moet wegdoen. Lyon lijkt kansloos te zijn tegen Barcelona.. Wat zouden jullie doen?

https://www.futbin.com/19/squad/3491634
sjakieman schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 12:23:
[...]

Ik was eigenlijk aan het kijken naar andere icons, maar door deze post kwam ik erachter dat prime Overmars maar 725k kost! Vorig jaar was dit mijn veldspeler met het meeste wedstrijden en meeste goals dus maar eens geprobeerd. De 1e 10 wedstrijden speelt hij tot nu toe geweldig! Juist de wedstrijden waarin ik beter zou moeten zijn maar waarin het niet liep maakte hij het verschil met onverwachte goals, perfecte voorzetten en geweldige steekpasses. Als hij zou door gaat is hij een stuk belangrijker dan de 2x zo dure Ballack!
Mathieu had ik toevallig gepackt en wat een stats heeft hij. Dus geprobeerd om in mijn team te krijgen en hij speelt ook erg sterk. Als je met veel Franse spelers speelt dan is het een must have voor dit geld! Heb nog maar 500k. Hiervoor zou ik de nieuwe versie van Kondogbia net kunnen halen. Of Neuer ipv mijn untradable Fahrman IF...

8-1 nu in de weekend league!

Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/19/squad/3419560
Bossie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:11:
[...]

tampermonkey ff installeren, alles boven discard verkopen en het andere quick sell.
ik moet inderdaad ook eens dat tampermonkey script gaan proberen...gebruik nu futbin en importeer daar mijn account en kijk inderdaad wat er verkoopbaar is.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

lwd-kevin schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:17:
Helemaal met onderstaande eens. Mathieu is een beest, en dat voor een lage prijs.
Futmas Matuidi is trouwens ook een verademing. Het wachten is op een goede Franse LB...
Nu sparen voor de nieuwe TIF Lala en RTTF Kimpebe. En ik twijfel nog of ik RTTF Fekir moet wegdoen. Lyon lijkt kansloos te zijn tegen Barcelona.. Wat zouden jullie doen?

https://www.futbin.com/19/squad/3491634

[...]
Geen swap kaarten over voor kurzawa? Lyon gaat er denk ik hard af tegen Barca...

• sjakieman
[...]

Welke instellingen gebruik je bij tampermonkey? Alleen search minimum bin aan? Of zijn er nog andere handige dingen waar je veel aan hebt?
sjakieman schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:27:
[...]

Welke instellingen gebruik je bij tampermonkey? Alleen search minimum bin aan? Of zijn er nog andere handige dingen waar je veel aan hebt?
Ik gebruik voornamelijk minimum bin, dat is al meer dan voldoende :)

• sjakieman
Bossie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:29:
[...]

Ik gebruik voornamelijk minimum bin, dat is al meer dan voldoende :)
Is er ook ergens een uitleg wat de andere dingen precies betekenen?

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-01 12:45

Kju

[...]

mijn probleem met tampermonkey is dat de web app het dan niet meer doet in chrome..

PSN: Kjujay

Kju schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:36:
[...]

mijn probleem met tampermonkey is dat de web app het dan niet meer doet in chrome..
Geen probleem hier

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Kunnen we het eens over de scheidsrechter hebben? Voor mijn gevoel is hij veel slechter dan de afgelopen jaren, er zijn een aantal punten die echt niet kunnen.
Het is misschien realistisch maar hoort niet in een game dat een scheidsrechter zo wisselvallig is in zijn beslissingen tussen wedstrijden. De ene keer krijg je voor een schouder duw een gele kaart in de 1ste minuut van de wedstrijd, andere keer krijg je hem later in de wedstrijd en nog een andere keer kan je alles doen wat je wil zonder een kaart te krijgen. Hoe weet je dan waar je aan toe bent. Hetzelfde geld voor overtredingen, ene keer wel gefloten en andere keer gebeurd er niks.
Verder "voordeel", weet niet hoe het bij jullie zit maar heb echt een aantal keer gehad dat ik zogenaamd "voordeel" kreeg en dan met 3 tegen 2 op doel af ga om dan terug geroepen te worden voor een vrije trap op de middenlijn. Zelfs gehad dat ik scoorde en toch nog opeens terug moest.
Soms heb ik ook last van dat de scheidsrechter bij mijn pass en onderscheppingslijnen in de weg loopt, dat kan misschien komen door de door mij gebruikte opstelling maar in de afgelopen jaren heb ik er nog nooit zo erg last van gehad.
Inputdelay and frameskips zijn inmiddels weer terug in WL, tijd om even wat anders toe doen.
Had gehoopt dat ik 10-15 potjes had gespeeld voordat deze onzin weer was begonnen :(

• buurman3
Pompi schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:57:
Kunnen we het eens over de scheidsrechter hebben? Voor mijn gevoel is hij veel slechter dan de afgelopen jaren, er zijn een aantal punten die echt niet kunnen.
Het is misschien realistisch maar hoort niet in een game dat een scheidsrechter zo wisselvallig is in zijn beslissingen tussen wedstrijden. De ene keer krijg je voor een schouder duw een gele kaart in de 1ste minuut van de wedstrijd, andere keer krijg je hem later in de wedstrijd en nog een andere keer kan je alles doen wat je wil zonder een kaart te krijgen. Hoe weet je dan waar je aan toe bent. Hetzelfde geld voor overtredingen, ene keer wel gefloten en andere keer gebeurd er niks.
Verder "voordeel", weet niet hoe het bij jullie zit maar heb echt een aantal keer gehad dat ik zogenaamd "voordeel" kreeg en dan met 3 tegen 2 op doel af ga om dan terug geroepen te worden voor een vrije trap op de middenlijn. Zelfs gehad dat ik scoorde en toch nog opeens terug moest.
Soms heb ik ook last van dat de scheidsrechter bij mijn pass en onderscheppingslijnen in de weg loopt, dat kan misschien komen door de door mij gebruikte opstelling maar in de afgelopen jaren heb ik er nog nooit zo erg last van gehad.
Mwah, ik heb er niet echt last van. Ben een enkele keer tegen de scheids aangelopen maar verder niet. En je moet ook geen slidings maken hè ;)

Heb je al eens geëxperimenteerd met de instructies rondom onderscheppingen?

• Pompi
buurman3 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:15:
[...]

Mwah, ik heb er niet echt last van. Ben een enkele keer tegen de scheids aangelopen maar verder niet. En je moet ook geen slidings maken hè ;)

Heb je al eens geëxperimenteerd met de instructies rondom onderscheppingen?
Volgens mij heb jij niet goed gelezen want ik heb het over schouder duwen, bijvoorbeeld met L2 of rondje op de PS4. En had het niet alleen over overtredingen van mijn kant, al paar keer gehad dat mijn spelers onderuit worden geschoffeld je zo'n cut-scene krijgt met een scheids die naar de speler rent en je denkt okay hij krijgt geel om dan opeens een waarschuwing te zien.

Mijn CB's staan al op conservatieve met onderscheppingen en backs op normale stand, maar heb dus al paar keer gehad dat ik opeens een kaart kreeg als VvD tegen speler aanliep.

• buurman3
Pompi schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:23:
[...]

Volgens mij heb jij niet goed gelezen want ik heb het over schouder duwen, bijvoorbeeld met L2 of rondje op de PS4. En had het niet alleen over overtredingen van mijn kant, al paar keer gehad dat mijn spelers onderuit worden geschoffeld je zo'n cut-scene krijgt met een scheids die naar de speler rent en je denkt okay hij krijgt geel om dan opeens een waarschuwing te zien.

Mijn CB's staan al op conservatieve met onderscheppingen en backs op normale stand, maar heb dus al paar keer gehad dat ik opeens een kaart kreeg als VvD tegen speler aanliep.
stond ook een knipoog achter hè.

ik heb mijn CB's op standaard onderscheppingen en CVM/LA/RA op agressief. Krijg eigenlijk zelden kaarten. Denk dat dit gewoon paar keer pech is geweest?

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:51
xavento schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:02:
Iemand ideeën ? Heb 744K over + alles wat op de bank zit als untradable + ramos als Untradable:
Opstelling ingame is voornamelijk 4231.

https://www.futbin.com/19/squad/3491167
Zoiets? https://www.futbin.com/19/squad/3494121 Kost je 670K.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Pompi
Iets anders, voor de mensen die graag E-sporter worden hier is je kans. Het is wel bij Ajax dus je moet misschien je haat overboord zetten.

Afbeeldingslocatie: https://www.ajax.nl/upload/dae2c647-455e-44ff-ac8d-990439ed0a06_eSports-Ajax-Next-ePlayer-Key-visual-V2-APP.JPG
Bron

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-01 22:25
Heb uiteindelijk toch rijkaard gekozen als icon, toch voorkeur voor nederlanders :P moet zeggen is wel een beest van een CDM :) speelt heerlijk en met een hunter chem kan die nog aardig scoren ook.

https://www.futbin.com//19/squad/1362789

Op ten duur wil ik op de plek van alles gold kaarten speciale kaarten achteraf spijt dat ik auba potm niet heb gedaan dat is toch het type spits die mij bevalt. Wil van dijk, fabino en auba nog vervangen voor leuke spelers of een betere versie van hunzelf maar weer even doorsparen :), van dijk is alleen untradeable.

Maar nooit gedacht dat ik 2 icons in mijn team zou hebben met fut :) tik net de 5 miljoen transfer profit aan
FidoDido schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:44:
Heb uiteindelijk toch rijkaard gekozen als icon, toch voorkeur voor nederlanders :P moet zeggen is wel een beest van een CDM :) speelt heerlijk en met een hunter chem kan die nog aardig scoren ook.

https://www.futbin.com//19/squad/1362789

Op ten duur wil ik op de plek van alles gold kaarten speciale kaarten achteraf spijt dat ik auba potm niet heb gedaan dat is toch het type spits die mij bevalt. Wil van dijk, fabino en auba nog vervangen voor leuke spelers of een betere versie van hunzelf maar weer even doorsparen :), van dijk is alleen untradeable.

Maar nooit gedacht dat ik 2 icons in mijn team zou hebben met fut :) tik net de 5 miljoen transfer profit aan
Hoe speelt Aurier?

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:36
Iemand ervaring met RvN prime?

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-01 22:25
Speelt vrij lekker, heb tijden met zijn ucl kaart gespeeld. Vooral zijn intercepties zijn sterk in combinatie met Aggression. Merk dat die gauw voor een tegenstander probeert te komen voordat de bal aankomt.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:13
Er_Damn schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:51:
[...]

Had in de wedstrijd nog gecheckt en stond echt op 4-5-1 toen hoor. Ga volgende week ofzo een poging wagen. Nieuwjaarsdag missie :P
Ik bedoelde niet je tegenstander van toen maar degene die je hier quotete :D
Vanochtend 5-0, inmiddels 5-5 verdeelt over twee sessies in de middag.
Sinds lunch overduidelijk inputlag en constant framespikes, helaas weet je dat het morgen normaal gesproken nog slechter is.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-01 16:47
Voor mensen die Overmars prime willen proberen. Heb m te koop staan op PC voor ruim onder laagste bin.
Dit weekend voor het eerst de weekend league maar eens proberen.
Op de valreep nog een paar mutaties. Reus 88 gaat naar de club en voor hem komt Reus 90. Mogelijk interessant voor de kaart upgrades die hij mogelijk gaat krijgen. Een gokje, maar eentje die heel leuk kan uitpakken, zeker op zijn 90 kaart. Daarnaast Ferdinand 88 gehaald naast Blanc.
Dit team heb ik nu: https://www.futbin.com/19/squad/2762472

1e 2 potjes een valse start en beide verloren. 1tje terecht, de andere lag het aan mij. Daarna 4 winst op rij.
Grappig hoeveel mensen op een vrijdag al rage quitten als ze in de 1e helft al 2-0 achter komen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:12:
1e 2 potjes een valse start en beide verloren. 1tje terecht, de andere lag het aan mij. Daarna 4 winst op rij.
Grappig hoeveel mensen op een vrijdag al rage quitten als ze in de 1e helft al 2-0 achter komen.
Verbaast me eigenlijk niet, die denken dat ze tegen een pro spelen met dat team.

Bossie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:22:
[...]

Verbaast me eigenlijk niet, die denken dat ze tegen een pro spelen met dat team.
Ze zouden eens moeten weten. Ben echt helemaal niet zo goed. Ik kan de drag back move niet eens :P

Zie wel de nodige 4411 / 451 formaties voorbij komen. Die zijn wel irritant voor mijn 4231.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• heppe01
  • Laatst online: 13-11-2025
Iemand IF Felipe Anderson hier toevallig?
Bean77 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:27:
[...]

Ze zouden eens moeten weten. Ben echt helemaal niet zo goed. Ik kan de drag back move niet eens :P

Zie wel de nodige 4411 / 451 formaties voorbij komen. Die zijn wel irritant voor mijn 4231.
Hoeft ook niet, met jouw team hoef je alleen maar weg te draaien en finesse shots te doen ;)

Zo EA kan voor mij weer eens naar de kl*te lopen. Sta voor het eten heerlijk 8-1. Kom na een uurtje terug. Gameplay compleet anders. Passes zijn allemaal alsof er een bal van 10kg wordt getrapt, bijna een halve seconde vertraging. Mijn tegenstander lijkt er totaal geen last van te hebben en tikt me vrolijk alle hoeken van het veld. Morgen maar weer verder, sta nu 8-3.
Fraaank schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:08:
Zo EA kan voor mij weer eens naar de kl*te lopen. Sta voor het eten heerlijk 8-1. Kom na een uurtje terug. Gameplay compleet anders. Passes zijn allemaal alsof er een bal van 10kg wordt getrapt, bijna een halve seconde vertraging. Mijn tegenstander lijkt er totaal geen last van te hebben en tikt me vrolijk alle hoeken van het veld. Morgen maar weer verder, sta nu 8-3.
Hetzelfde hier, voelt haast alsof je squadbattles speelt tegen een high rated team met een zeer lage chem score.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Shit... Is er een manier om je bod in te trekken? Ik heb een bod uitgebracht op een Lala. Denkende dat het een 86 was. Heb ik 84k geboden op een 84. Die ik al heb... Nog 53 minuten... Ik hoop zo dat iemand mij gaat overbieden.

• gaizka
  • Laatst online: 09-01 18:52
DeBers schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:14:
Shit... Is er een manier om je bod in te trekken? Ik heb een bod uitgebracht op een Lala. Denkende dat het een 86 was. Heb ik 84k geboden op een 84. Die ik al heb... Nog 53 minuten... Ik hoop zo dat iemand mij gaat overbieden.
Kan helaas niet, heel irritant en vreemd dat je niet op een specifieke kaart kan zoeken, bijvoorbeeld Lala 86 ipv Lala 84.

• Joster
Bean77 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:12:
Reus 88 gaat naar de club en voor hem komt Reus 90. Mogelijk interessant voor de kaart upgrades die hij mogelijk gaat krijgen. Een gokje, maar eentje die heel leuk kan uitpakken, zeker op zijn 90 kaart.
Hoe bedoel je dat precies?

Ow hij is al weg nu natuurlijk, dus maakt niet meer uit voor me hehe. Naja hoop maar dat ie nog een potm wint en dat ik dan z'n 88 in kan leveren, had m'n halve stack er niet voor over om z'n 90 aan te schaffen..
gaizka schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:18:
[...]

Kan helaas niet, heel irritant en vreemd dat je niet op een specifieke kaart kan zoeken, bijvoorbeeld Lala 86 ipv Lala 84.
Zoeken op rating zou het leven zoveel makkelijker maken. Net als op non rare / rare als je zoekt in je club (voor bijvoorbeeld upgrade sbc's zoals nu waar competitie, nationaliteit, club en naam niets uitmaken).

[ Voor 29% gewijzigd door Joster op 28-12-2018 19:21 ]

• buurman3
DeBers schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:14:
Nee dat Kenny helaas.

Serieus: is balen van de zuurverdiende coins man :(

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
buurman3 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:22:
[...]

Nee dat Kenny helaas.

Serieus: is balen van de zuurverdiende coins man :(
Ja echt balen. Al helemaal omdat ik tot nu toe echt nog niks moois uit een pack heb gehad. Dus alles coins die ik heb zijn uit sb, rivals en wl. Echt schrapen.
Bossie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:35:
[...]

Hoeft ook niet, met jouw team hoef je alleen maar weg te draaien en finesse shots te doen ;)
Dat valt helaas sinds de laatste patch flink tegen. Frommel doelpunten is tegenwoordig OP :P

• Solotov
Is een echte spits. Dribbelen en passen is niet denderend, in de lucht is ie goed en als je 'm een meter ruimte geeft op zn rechtervoet schiet ie alles raak.
Vond 'm zelf niet echt lekker spelen, maar dat is voorkeur. Speel zelf liever met Rivaldo, Overmars, Hernandez, Lineker etc in de spits. Een speler die ook nog kan bewegen zeg maar.

• Solotov
gaizka schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:18:
[...]

Dat kan wel gewoon...
Een 86 Lala selecteren en dan prijs vergelijken aandrukken.
Krijg je enkel alle 86 versies..

• buurman3
Shreddaaa schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:54:
[...]

Dat kan wel gewoon...
Een 86 Lala selecteren en dan prijs vergelijken aandrukken.
Krijg je enkel alle 86 versies..
Klopt, maar het is geen filteroptie in het hoofdzoekscherm helaas.
Joster schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:20:
[...]

Hoe bedoel je dat precies?

Ow hij is al weg nu natuurlijk, dus maakt niet meer uit voor me hehe. Naja hoop maar dat ie nog een potm wint en dat ik dan z'n 88 in kan leveren, had m'n halve stack er niet voor over om z'n 90 aan te schaffen..
Is ook voor zijn 88 van toepassing.
Reus komt in aanmerking voor een winterupgrade ivm zijn prestaties tot op heden. Garanties tot de voordeur, maar met zijn 2 potm komt zijn 85 rated kaart in aanmerking voor een hogere basis kaart na de upgrade ronde.
Dat werkt door in zijn speciale kaarten. Het gerucht gaat dat zijn 88 naar een 90 (kleine kans op 91) rated kaart geupgrade wordt en zijn 90 naar een 92 (kleine kans op 93) rated kaart met bijbehorende stats.
Allemaal gratis. En een Reus 92/93 met bijbehorende stats is toch wel heel erg 8) Daarom heb ik de keus gemaakt. Maar een 88 die naar 90 zou gaan is ook erg top.
Maar nogmaals, zijn aannemelijke geruchten, maar nog geen feiten. Niet alle winterupgrades krijgen betere special kaarten overigens.

Zelfde reden heb ik lang gekeken naar Van Dijk Ucl live kaart. Maar die krijg ik niet lekker in mijn team met backs en Neuer.

• sjakieman
Dit is wel een interessante video van Boraslegend met 14 tips om beter te worden in Fifa: YouTube: 14 BEST TIPS TO QUICKLY IMPROVE IN FIFA 19

Dit zijn de verschillende punten die hij noemt. Toch wel erg dat ik als divisie 3 speler bijna niets hiervan doe:

- Move GK (R3) = X (niet gedaan nog, in Fifa 18 wel maar toen werkte het anders)
- Right stick switching = X (heel af en toe doe ik het, maar soms ook wedstrijden niet)
- Cover deep pass = V/X (doe het wel maar te weinig denk ik)
- Cut passing lanes = V/X (doe het wel maar te weinig denk ik)
- Don't contain = X (ik vind dat ik best goed kan verdedigen, maar gebruik contain nog erg veel)
- Defend with whole team = V/X (doe het wel maar te weinig denk ik, schakel ook snel naar een verdediger)
- Timed finesse shots = X (nu zelfs timed shots uitgezet)
- First time shots = V (eindelijk iets wat ik wel doe!)
- Shoot near post = V/X (zou ik ook vaker moeten doen)
- Manual corners = V/X (doe het heel af en toe, vaak geen geduld om de goede speler te selecteren)
- R1 cross = X (nooit gedaan, wel triple tap, is dat niet hetzelfde?)
- L1 dribbling = X (doe ik nooit)
- La croqueta = X (kan geen enkele skill move)
- L1 passing = X (doe ik nooit)

Eigenlijk dus maar 1 punt van de 14 en een paar halfjes... Is dit bij jullie ook zo dramatisch of gebruiken jullie deze dingen veel meer?

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-01 15:00
sjakieman schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:11:
Dit is wel een interessante video van Boraslegend met 14 tips om beter te worden in Fifa: YouTube: 14 BEST TIPS TO QUICKLY IMPROVE IN FIFA 19

Dit zijn de verschillende punten die hij noemt. Toch wel erg dat ik als divisie 3 speler bijna niets hiervan doe:

- Move GK (R3) = X (niet gedaan nog, in Fifa 18 wel maar toen werkte het anders)
- Right stick switching = X (heel af en toe doe ik het, maar soms ook wedstrijden niet)
- Cover deep pass = V/X (doe het wel maar te weinig denk ik)
- Cut passing lanes = V/X (doe het wel maar te weinig denk ik)
- Don't contain = X (ik vind dat ik best goed kan verdedigen, maar gebruik contain nog erg veel)
- Defend with whole team = V/X (doe het wel maar te weinig denk ik, schakel ook snel naar een verdediger)
- Timed finesse shots = X (nu zelfs timed shots uitgezet)
- First time shots = V (eindelijk iets wat ik wel doe!)
- Shoot near post = V/X (zou ik ook vaker moeten doen)
- Manual corners = V/X (doe het heel af en toe, vaak geen geduld om de goede speler te selecteren)
- R1 cross = X (nooit gedaan, wel triple tap, is dat niet hetzelfde?)
- L1 dribbling = X (doe ik nooit)
- La croqueta = X (kan geen enkele skill move)
- L1 passing = X (doe ik nooit)

Eigenlijk dus maar 1 punt van de 14 en een paar halfjes... Is dit bij jullie ook zo dramatisch of gebruiken jullie deze dingen veel meer?
Ik zal er ook eens naar kijken, thanks! Zou niet eens weten wat een R1 cross is eigenlijk :o
Die Marquee Matchup deze week is het ook totaal niet waard. Blij dat EA veel leuke dingen doet met de kerst!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Fraaank schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:57:
Die Marquee Matchup deze week is het ook totaal niet waard. Blij dat EA veel leuke dingen doet met de kerst!
Ik zou eens op Reddit/r/FIFA gaan kijken als ik jou was.
poepoe.. 83 gaan nu zelfs onder de 2k...zometeen kan iedereen die TOTW voor maar 15k doen :) en die stop je dan in een tradable als het niks is...heb je netto maar 30k verlies :)

Gaat iemand nog die bronze weekly objective doen. Reward is een beetje weinig.

[ Voor 18% gewijzigd door bvbal79 op 28-12-2018 21:27 ]

bvbal79 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:26:
poepoe.. 83 gaan nu zelfs onder de 2k...zometeen kan iedereen die TOTW voor maar 15k doen :) en die stop je dan in een tradable als het niks is...heb je netto maar 30k verlies :)

Gaat iemand nog die bronze weekly objective doen. Reward is een beetje weinig.
Nee man, ik ben al weer aan het OTW's aan het inslaan voor de OTW dagen bij EA :P
Golovin en Mariano met name. Moussa Dembele vind ik te laag rated voor nagenoeg dezelfde prijs.

Bean77 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:31:
[...]

Nee man, ik ben al weer aan het OTW's aan het inslaan voor de OTW dagen bij EA :P
Golovin en Mariano met name. Moussa Dembele vind ik te laag rated voor nagenoeg dezelfde prijs.
OTW dagen...vertel. Ik ben pas in april vorig jaar begonnen.

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

Tijd om een andere spits te kopen voor m’n team. Twijfel tussen Auba of Aguero... iemand ervaring? Heb LV Mane en RV Salah

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

bvbal79 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:38:
[...]

OTW dagen...vertel. Ik ben pas in april vorig jaar begonnen.
Kijk deze video van nepenthez, daar zie je het principe: YouTube: GUARANTEED ONE TO WATCH PACKS! #SBC #OTW #FIFA18 Ultimate Team

OTW kaarten zullen daarom flink stijgen omdat ze benodigd zijn in de sbc. Maar geen garantie dat dit dit jaar ook gaat gebeuren, maar EA is ook weer niet zo creatief ;)

• Solotov
Schuimpje schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:56:
Tijd om een andere spits te kopen voor m’n team. Twijfel tussen Auba of Aguero... iemand ervaring? Heb LV Mane en RV Salah
In de game dit jaar is Auba een echte spits (dat houd in geen skills, geen super dribbel, maar gewoon een goed schot, goed in de lucht en altijd op de goede plek) en Aguero meer een allround vedette. Ligt vooral aan je speelstijl. Speel je met voorzetten en heb je geen wingers met lengte (bijv Sterling en Lucas op de vleugels) dan is Auba de man. Speel je op balbezit of met allround wingers zoals Son, Willian, Felipe Anderson, dan is Aguero de betere keuze.

Verwijderd

Welke icon zouden jullie als cb adviseren? Zit zelf aan rijkaard of campbel (89) te denken of vergeet ik een betere? Hij komt naar Chielini IF te staan.

• Solotov
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:34:
Welke icon zouden jullie als cb adviseren? Zit zelf aan rijkaard of campbel (89) te denken of vergeet ik een betere? Hij komt naar Chielini IF te staan.
Ligt aan je budget. Blanc is naar mijn mening de beste.

Verwijderd

1,2 miljoen
Shreddaaa schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:56:
[...]

Ligt aan je budget. Blanc is naar mijn mening de beste.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:45
Pfff wat een zware weekend league, ik speel met twee veel betere teams dan voorheen.

Maar met het beste team van de twee kom ik gewoon niet uit de voeten!
Ronaldo komt soms totaal niet in spel voor (ST in een 4231), en de twee icons in mijn team doen ook niks bijzonders.
Pak ik vervolgens mij "budget" Bundesliga / La Liga team en dat speelt gewoon zoveel beter.

Denk 15 potten gespeeld, 8 gewonnen...
Ben zelf tevreden over Blanc 89 en Ferdinand 88. Ook hun primes gespeeld en ze zijn de meerprijs vind ik niet waard.

Zojuist dag 1 van de 1e WL van fifa19 afgerond. Na een slechte start 0-2 toch hersteld naar 10-3. Ben benieuwd of dit niveau tegenstanders hetzelfde gaat blijven. Meest onlogische goals weer. Het aantal goals vanaf bijna de zijlijn dat er in gaat is zwaar onrealistisch.

Voor de liefhebbers mijn 'mooiste' goal van de avond. Gullit 93 met een kanonskogel die Ederson never nooit zag aankomen. Overigens wel raar want hij ziet Gullit duidelijk uithalen.

[YouTube: Fifa 19 Gullit 93 unbelievable power shot goal!]

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Protax schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:15:
Pfff wat een zware weekend league, ik speel met twee veel betere teams dan voorheen.

Ronaldo komt soms totaal niet in spel voor (ST in een 4231), en de twee icons in mijn team doen ook niks bijzonders.
Pak ik vervolgens mij "budget" Bundesliga / La Liga team en dat speelt gewoon zoveel beter.

Heel herkenbaar, heb Christiano Ronaldo geprobeerd in de spits maar gek genoeg kwam hij totaal niet uit de verf, voelde echt traag aan, ben zelf wel behoorlijk van de finesse shots, maar dat werkt met Ronaldo totaal niet, voor mij werkt een Griezman dan 10 x beter

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
Zo zie je dat iedereen zijn voorkeur heeft .
Tijdje met Icardi IF voorin gespeeld, eenmaal op stoom echt een topspits. Nu staat lukaku IF daar omdat deze veel beter bij mijn speelstijl past.

wijze woorden

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:46
Heerlijk weekendje geen WL! :+ Nu rustig aan de 83s verkopen

Verwijderd

Voor hoeveel dan? De meeste zitten al onder 1900,is toch bijna geen winst meer op te pakken? Ben blij dat ik gisteren uiteindelijk toch bijna alles heb gedumpt.
Vissert schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 08:32:
Heerlijk weekendje geen WL! :+ Nu rustig aan de 83s verkopen

• Vissert
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 08:39:
Voor hoeveel dan? De meeste zitten al onder 1900,is toch bijna geen winst meer op te pakken? Ben blij dat ik gisteren uiteindelijk toch bijna alles hebt gedumpt.
[...]
Vanmiddag gaan de prijzen wel weer omhoog. Nu vooral listen voor lazy buyers. Verkoop er regelmatig nog wel wat voor 2300/2400.

Verwijderd

Ea verrast me met de dag meer. Ik zag dat 86 Lala erg was gedaalt Donderdagavond. Dus ik dacht pik hem maar op. Bleek het de 84 te zijn. De volgende dag word ik wakker met een permamente market ban. Lijkt me dat EA dit wel op moet heffen. Heb al gebeld, maar wordt van de week pas weer gemailt. Dit weekend maak ik dus gebruik van de bronzen pack methode om wel mijn weekend league te kunnen spelen.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 08:53:
Ea verrast me met de dag meer. Ik zag dat 86 Lala erg was gedaalt Donderdagavond. Dus ik dacht pik hem maar op. Bleek het de 84 te zijn. De volgende dag word ik wakker met een permamente market ban. Lijkt me dat EA dit wel op moet heffen. Heb al gebeld, maar wordt van de week pas weer gemailt. Dit weekend maak ik dus gebruik van de bronzen pack methode om wel mijn weekend league te kunnen spelen.
waarom een ban?

wijze woorden

Verwijderd

Ea ziet dit blijkbaar als coins overzetten

• Joster
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:29:
[...]

Ea ziet dit blijkbaar als coins overzetten
Echt bizar voor iets wat je per ongeluk doet..
Vissert schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 08:43:
[...]

Vanmiddag gaan de prijzen wel weer omhoog. Nu vooral listen voor lazy buyers. Verkoop er regelmatig nog wel wat voor 2300/2400.
Dat zei je gister ook..keep the faith😉...ik heb ze gistermiddag allemaal voor rond de 2300 de deur uit gedaan

• Vissert
bvbal79 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:43:
[...]

Dat zei je gister ook..keep the faith😉...ik heb ze gistermiddag allemaal voor rond de 2300 de deur uit gedaan
Ja achteraf is makkelijker praten :+ Ik was gisteren niet in de mogelijkheid ze allemaal te listen. Verlies ga ik er niet op maken dus vind het allemaal wel prima :+

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Protax schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:15:

Komt denk ik omdat je geforceerd gaat spelen en meer van de spelers verwacht. Of misschien past het icon team niet bij jouw speelstijl. Het is wat mij betreft ook beter om maar 1 team te hebben waar je alle kracht en zwakte van kent. Fitness kaarten zijn goedkoop, als je rivals speelt trek je die ook oneindig uit packs.

Ik merk ook dat ik in het begin, moeite had met nieuwe spelers. Mertens voelde als een warm bad. Maar nu met Dybala kom ik ook niet lekker uit de verf. Griezmann was super fijn als CAM, zette wel Mertens in zijn schaduw, maar omdat ik met wat (voor mij) duurdere untradables speel paste hij niet meer in mn team. Hoort ook wel bij het spelletje, aanpassingen maken aan je team. Je leest en ervaart ook regelmatig dat een speler helemaal niet doet wat je er van verwachte.

[ Voor 21% gewijzigd door bbblije op 29-12-2018 10:21 ]

• timano
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-09-2023
Kan je the Yourney met hunter ook helemaal vanaf het begin beginnen ? Zoals het begon met Fifa 17. Of is dat niet mogelijk in Fifa 19 ?
Klasse! Weer 3 wedstrijden gespeeld, 2 verloren door alléén maar schoten van buiten de 16. Lekker gefixed EA. Snel maar weer m'n controller wegleggen voordat ie door de kamer vliegt :D
Vissert schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:44:
[...]

Ja achteraf is makkelijker praten :+ Ik was gisteren niet in de mogelijkheid ze allemaal te listen. Verlies ga ik er niet op maken dus vind het allemaal wel prima :+
ach anders hou je ze nog even vast want ze gaan echt wel nog stijgen met een sbc ofzo

Fraaank schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 10:53:
Klasse! Weer 3 wedstrijden gespeeld, 2 verloren door alléén maar schoten van buiten de 16. Lekker gefixed EA. Snel maar weer m'n controller wegleggen voordat ie door de kamer vliegt :D
Twee hier, beide games verre weg de best kansen gehad maar alsnog verloren door inputdelay, mijn team staat wel op het veld maar doet weinig.

Tijd om wat anders te gaan doen.

WL lijkt wel lootjes trekken... En de echte pro's maken ook nog eens gebruik hier van :) gewoon 20 schoten van afstand met timed shots en ze gaan er zo in....
Ik zat nog wat te oefenen op finesse of timed shots.
Is dat hetzelfde?
Dat is trouwens toch 2x achter elkaar drukken op rb met de schietknop?

Packte trouwens Varane, heb weer coins. Helemaal blij.
Had nog maar 1k :-)

Nu ga ik eens niet meteen een speler kopen, ik ga investeren en handelen en wegblijven van de coinsink sbc's.
Nog tips voor handel?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:25
Ik heb nog wat 83 rated spelers over die ik wil verkopen :+

• Vissert
Bean77 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 10:56:
[...]

ach anders hou je ze nog even vast want ze gaan echt wel nog stijgen met een sbc ofzo
Klopt! Ik heb alleen iets van 30 packs die ik wil openen :+
Pagina: 1 ... 103 ... 200 Laatste