Zoals die in de link staat. Iedereen op chem 10 behalve Mbappé, die staat op 8.
Na vorig weekend weer goud 2 te halen in WL toch maar mijn team verbouwd.
https://www.futbin.com/19/squad/3232031
en ingame:
https://www.futbin.com/19/squad/3445014
Nu doorsparen voor een vervanger van pogba voor de chem
https://www.futbin.com/19/squad/3232031
en ingame:
https://www.futbin.com/19/squad/3445014
Nu doorsparen voor een vervanger van pogba voor de chem
Rode Messi....Fraaank schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:54:
Net Goretzka (OTW) ingeruild voor Renato Sanches (RTTF). Goretzka nog wel in de club, aangezien het maar de vraag is of Bayern doorgaat in de Champions League... Ben benieuwd hoe hij speelt dit weekend.
Speel nu:
Fahrman (RTTF)
Rafinha(scream)-Tah (UEL Live)-van Dijk-van Aanholt
Renato Saches (UCL) - Wijnaldum (IF)
Gnabry (rood) - Rui Costa - Promes (OTW)
Messi (rood)
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Beste packluck ooit, rewards van vandaag vielen dan ook natuurlijk tegen (maar mag ik het hele jaar niet meer over klagen haha).AntraXxX schreef op donderdag 27 december 2018 @ 12:14:
[...]
Rode Messi....gaaf man! En van Sanches ga je ook wel plezier beleven, aardig beestje op het middenveld.
Kijken of ik dit weekend een keer Goud 1 kan halen.
Hangt van je budget af, is Keane SBC geen optie? Beter dan Casemiro en heb je voor later een icon om in een SBC te doen eventueel. Nu 640k, met denk 100k terug in packs gemiddeld?michi schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:39:
Lala gekocht voor 200k,
Dit is mijn team nu, jammer dat ik zo slecht in dit spel ben, DIV 5 , goud 2. Kan gewoon niet passen met dit spel, lever zoveel ballen in door ze recht in voet van tegenstander te spelen , curveballetjes om tegenstander kennen ze niet, en duels winnen en in de bal komen ook niet, probeer nu r1 uit, maar werkt nog niet super.
https://www.futbin.com/19/squad/3441710
Is Casemiro nog te vervangen voor iemand zonder teveel chem verlies? Of zou ik dan toch voor een icon moeten gaan sparen nu?
Thanks! Ja, vind het zo vooraf lastig te bepalen. Heb twee ideeën, weet nog niet wat beter uit gaat pakken:joenes30 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 00:36:
[...]
mooi team, je kan ook altijd nog M'bappe in de spits proberen. Vindt 'm heerlijk spelen daar. Maar Neymar is natuurlijk ook niet verkeerd.
1. https://www.futbin.com/19/squad/3445990
2. https://www.futbin.com/19/squad/3341895
De tijd zal het leren denk ik. Of is er iemand die ervaringen heeft met Neymar/Mbappe als ST/Cam?
Ik worstel met exact hetzelfde, ging een tijdje heel lekker op 4231 maar die voelt niet echt lekker meer. Mis wat verdedigende kracht bij de 433-4 en 4312 kan ik ook nog niet aan wennen. Maar heb dus wel allemaal verschillende formaties onder de knoppen zitten. De twee uitersten wel met hele verdedigende en aanvallende tactics om wat over de streep te trekken of forceren.bbblije schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:50:
Ik kan maar niet settelen op een voor mij fijne opstelling. Blijf switchen tussen: 4231, 433(4) en 442. Je ziet bij veel spelers dat ze verschillende tactieken hebben binnen 1 opstelling (is dit aan te raden?), maar dat werkt bij mij tegen sommige tegenstanders niet. Soms zit je helemaal vast en kom je niet aan scoren toe, andere opstelling... dan stapelen de kansen zich op. Hoe doen jullie dit? 1 opstelling met verschillende instructies? Of meerdere opstellingen? En wat doe je als je niet aan scoren toe komt?
Team: https://www.futbin.com/19/squad/3444657
Ja vorig jaar vond ik hem ook erg lekker spelen. Hm, ik ga er nog eens over nadenken.joeri681 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:52:
[...]
Ik kan Rui Costa helaas niet aanraden. Vorig jaar in fifa was hij echt een game changer voor mij. Nu is hij voor mij waardeloos.
Veel balverlies, slechte schoten op goal, missen voor open goal, niet sterk aan de bal.
Ik heb hem uiteindelijk gebruikt om in de Ballack SBC te stoppen!
4321 als start ivm chem, vervolgens heb ik 41212 Narrow, 4231 Narrow, 4222 en 352.ErnstMid schreef op donderdag 27 december 2018 @ 12:41:
[...]
Ik worstel met exact hetzelfde, ging een tijdje heel lekker op 4231 maar die voelt niet echt lekker meer. Mis wat verdedigende kracht bij de 433-4 en 4312 kan ik ook nog niet aan wennen. Maar heb dus wel allemaal verschillende formaties onder de knoppen zitten. De twee uitersten wel met hele verdedigende en aanvallende tactics om wat over de streep te trekken of forceren.
Speel ze allemaal vrij regelmatig afhankelijk van de tegenstander.
352 is het leukst, maar als de tegenstander bijvoorbeeld pressure met opkomende backs speelt dan moet ik simpelweg iets anders spelen.
@Jack_Mojo Hij speelt hier prima als CAM met deadeye, sowieso is deadeye wel noodzakelijk om zijn finishing stat te verhogen. Ik heb hem gehaald om uiteindelijk in een andere SBC te stoppen.
Zijn voorganger in mijn team, TOTGS Erikensen was simpelweg beter .
[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 27-12-2018 12:59 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Iemand??Razz89 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 09:46:
Oke nq het advies en price vorig jaar nagekeken te hebben heb ik toch besloten vandaag nog me team te halen..
Had dit in gedachte maar als jullie tips hebben of aanpassingen aub geef me die dan want allrs is welkom want met de helft nog niet eerder gespeeld..
https://www.futbin.com/19/squad/3440001
Ik hoop dat jullie me even kunnen tippen voor aanpassingen en eventuele veranderingen of dat dit het misschien wel gewoon is😁
Geen slechte WL rewards. Met 20 wins in Gold 1 geëindigd en De Gea en Casemiro gepacked.
Gezien ik al CL De Gea heb wil ik deze verkopen. Hij is nu ongeveer 160K waard. Nog even wachten met verkopen denk ik?
Gezien ik al CL De Gea heb wil ik deze verkopen. Hij is nu ongeveer 160K waard. Nog even wachten met verkopen denk ik?
Heeft er iemand al een volledige League SBC gedaan? Krijg je in dat geval bij de 2e keer wéér alle rewards die je bij de eerste League SBC ook kreeg? Ben nu bijvoorbeeld met de SerieA bezig, heb 14 vd 20 gedaan omdat die andere 6 niet gunstig zijn. Maar als ik hem een tweede keer zou kunnen doen zijn die 6 het nu misschien wel waard. Wie weet dit?
Kan je pas doen als je de andere hebt afgerond.PetrCech_3 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:00:
Heeft er iemand al een volledige League SBC gedaan? Krijg je in dat geval bij de 2e keer wéér alle rewards die je bij de eerste League SBC ook kreeg? Ben nu bijvoorbeeld met de SerieA bezig, heb 14 vd 20 gedaan omdat die andere 6 niet gunstig zijn. Maar als ik hem een tweede keer zou kunnen doen zijn die 6 het nu misschien wel waard. Wie weet dit?
Dat snap ik, is ook niet meer dan logisch. Het gaat om het feit of je bij de 2e keer wéér alle rewards krijgt die je bij de 1e keer ook krijgt. Dan is het namelijk interessant om die 6 niet winstgevende SBC's te doen, anders niet...MauT86 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:04:
[...]
Kan je pas doen als je de andere hebt afgerond.
NatuurlijkPetrCech_3 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:06:
[...]
Dat snap ik, is ook niet meer dan logisch. Het gaat om het feit of je bij de 2e keer wéér alle rewards krijgt die je bij de 1e keer ook krijgt. Dan is het namelijk interessant om die 6 niet winstgevende SBC's te doen, anders niet...
YupPetrCech_3 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:06:
[...]
Dat snap ik, is ook niet meer dan logisch. Het gaat om het feit of je bij de 2e keer wéér alle rewards krijgt die je bij de 1e keer ook krijgt. Dan is het namelijk interessant om die 6 niet winstgevende SBC's te doen, anders niet...
Sowieso is het vandaag altijd gunstig om SBC te doen, prijzen zijn laag door de rewards.
Kan ik me helaas helemaal bij aansluiten. Heb hem precies om dezelfde reden gedaan (en om hem eventueel later weer in te leveren). Voor mij is hij als CAM erg mager en komt nauwelijks in scoringspositie. Daarom hou ik mijn gepackte Petit 88 liever en gaat hij in een Icon SBC op het moment dat er een degelijke uit komt. Zit er nu aan te denken om voor 250k budget een andere CAM neer te zetten. Heb al Mktharyan 87 dus misschien zet ik die er wel neer.joeri681 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:52:
[...]
Ik kan Rui Costa helaas niet aanraden. Vorig jaar in fifa was hij echt een game changer voor mij. Nu is hij voor mij waardeloos.
Veel balverlies, slechte schoten op goal, missen voor open goal, niet sterk aan de bal.
Ik heb hem uiteindelijk gebruikt om in de Ballack SBC te stoppen!
Nu heb ik op het moment 6 Icons in mijn team waarvan 2 verhandelbaar en de rest onverhandelbaar. Mocht er dus een zieke speler uitkomen (Cruijff bijvoorbeeld) dan ben ik al settled min of meer mocht ik hem willen doen. Ik ben eens de 3-5-2 uit gaan proberen en dat is een erg fijne opstelling en verdedigd ook verrassend sterk als je de LM en RM terug laat komen.
Ik kom er vooralsnog prima mee in Div 2 maar liefst. Nooit verwacht dat ik zo hoog zou staan in Division Rivals. Blijft toch het puntje staan dat ik er niks van snap dat ik in WL er maar niet in slaag Elite 3 te halen. Sterker nog, meestal haal ik Gold 1 en afgelopen weekend zelfs Gold 2. Kortom, Rivals lijkt mij op de een of andere manier meer te liggen dan WL.
Rewards Mahrez 85 de beste, de rest was niet nuttig. Echter wel in mijn Player Picks Lala en daar ben ik ontzettend blij mee, die gaat concurreren met Juanfran 87, mocht ik weer met backs gaan spelen!
Hoe veranderen jullie van tactieken, formatie en opstelling. Handmatig wisselen voor de aftrap of "aanvallend" instellen op de gewenste formatie en opstelling etc?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heeft iemand een idee wanneer de Premier League sbc uit komt?
Liever eerst even de EREDIVISIE, die heb ik al maanden klaar staan.theman36 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:31:
Heeft iemand een idee wanneer de Premier League sbc uit komt?
Ja vooraf instellen (L2) en dan idd simpelweg naar "aanvallend" ofzo schakelen.hmr schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:31:
Hoe veranderen jullie van tactieken, formatie en opstelling. Handmatig wisselen voor de aftrap of "aanvallend" instellen op de gewenste formatie en opstelling etc?
Momenteel speel ik met het volgend team
https://www.futbin.com/19/squad/3449913
Nu heb ik 243k voor versterkingen.
Is het een versterking om Manolas te upgraden naar zn IF?
Of Florenzi vervangen met zijn UCL-live kaart of proberen om Meunier IF en Marquinhos IF te passen maar dan zal ik Bakayoko moeten gebruik voor de Chem van Suso.
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de genoemde spelers? Of die betere ideeen hebben?
Of Florenzi vervangen met zijn UCL-live kaart of proberen om Meunier IF en Marquinhos IF te passen maar dan zal ik Bakayoko moeten gebruik voor de Chem van Suso.
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de genoemde spelers? Of die betere ideeen hebben?
Gelukkig ben ik niet de enige met die ervaring! Ik speel nu met Ballack op CAM, dat bevalt mij prima. Hij heeft ook flink wat scorend vermogen.SH-FR schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:24:
[...]
Kan ik me helaas helemaal bij aansluiten. Heb hem precies om dezelfde reden gedaan (en om hem eventueel later weer in te leveren). Voor mij is hij als CAM erg mager en komt nauwelijks in scoringspositie. Daarom hou ik mijn gepackte Petit 88 liever en gaat hij in een Icon SBC op het moment dat er een degelijke uit komt. Zit er nu aan te denken om voor 250k budget een andere CAM neer te zetten. Heb al Mktharyan 87 dus misschien zet ik die er wel neer.
Nu heb ik op het moment 6 Icons in mijn team waarvan 2 verhandelbaar en de rest onverhandelbaar. Mocht er dus een zieke speler uitkomen (Cruijff bijvoorbeeld) dan ben ik al settled min of meer mocht ik hem willen doen. Ik ben eens de 3-5-2 uit gaan proberen en dat is een erg fijne opstelling en verdedigd ook verrassend sterk als je de LM en RM terug laat komen.
Ik kom er vooralsnog prima mee in Div 2 maar liefst. Nooit verwacht dat ik zo hoog zou staan in Division Rivals. Blijft toch het puntje staan dat ik er niks van snap dat ik in WL er maar niet in slaag Elite 3 te halen. Sterker nog, meestal haal ik Gold 1 en afgelopen weekend zelfs Gold 2. Kortom, Rivals lijkt mij op de een of andere manier meer te liggen dan WL.
Rewards Mahrez 85 de beste, de rest was niet nuttig. Echter wel in mijn Player Picks Lala en daar ben ik ontzettend blij mee, die gaat concurreren met Juanfran 87, mocht ik weer met backs gaan spelen!
Hij scoorde gisteren 8 keer bij een 11-0 overwinning
Dit is op dit moment de opstelling waarmee ik speel. https://www.futbin.com/19/squad/3309191 Ik start met een andere opstelling zodat iedereen 10 chem heeft.
Ik heb nog 1,5m cash voor het traden. Dus ik eindig meestal wel met een leuk team.
[ Voor 6% gewijzigd door joeri681 op 27-12-2018 14:36 ]
Manolas IF is een minimale upgrade. Dan kan je beter Florenzi vervangen voor RTTF Florenzi of (S)IF Cancelo.rickskeg99 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 14:10:
Momenteel speel ik met het volgend team
Zou zelf gaan voor achterhoede met; Alex Sandro - van Dijk - Benatia - Cancelo. Fabinho/Alex Sandro en van Dijk op 7 chem spelen.
Hoe zou jij starten dan? Ik start momenteel met in een 541 om iedereen op 10 chem te krijgen?kevinn schreef op donderdag 27 december 2018 @ 14:42:
[...]
Manolas IF is een minimale upgrade. Dan kan je beter Florenzi vervangen voor RTTF Florenzi of (S)IF Cancelo.
Zou zelf gaan voor achterhoede met; Alex Sandro - van Dijk - Benatia - Cancelo. Fabinho/Alex Sandro en van Dijk op 7 chem spelen.
4-3-2-1.rickskeg99 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:13:
[...]
Hoe zou jij starten dan? Ik start momenteel met in een 541 om iedereen op 10 chem te krijgen?
SIF Szcesny
Cancelo - Benatia - van Dijk - Alex Sandro
Savic - Nainggolan - Fabinho
Suso - Belotti - Balde
Met een braziliaanse manager + PL krijg je fabinho en van dijk op 8 chem.
Laatste vraag: Wie wordt dan de derde verdediger of LM?kevinn schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:18:
[...]
4-3-2-1.
SIF Szcesny
Cancelo - Benatia - van Dijk - Alex Sandro
Savic - Nainggolan - Fabinho
Suso - Belotti - Balde
Met een braziliaanse manager + PL krijg je fabinho en van dijk op 8 chem.
Je kan Cancelo proberen als CB en Nainggolan als RM (verrassend goed daar!) of iets conventioneler dan laat je Fabinho een linie terugzakken en je backs als LM/RM.rickskeg99 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:21:
[...]
Laatste vraag: Wie wordt dan de derde verdediger of LM?
Dan zou ik Fabinho een linie terug laten zakken of Nainngolan als RM gebruiken en cancelo als CB gebruiken.rickskeg99 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:21:
[...]
Laatste vraag: Wie wordt dan de derde verdediger of LM?
Met een stamina van 93 voor Nainggolan kan die prima als RM spelen.
[ Voor 10% gewijzigd door kevinn op 27-12-2018 15:29 ]
Komen er nog swap players beschikbaar? Heb er helaas een aantal gemist en heb er nog 2 nodig voor een jumbo rare players pack...
Nee er was vorige week 1 bij de SBs en deze week 3 voor de weekly objectives. Ik kom er 1 te kort...theman36 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:33:
Komen er nog swap players beschikbaar? Heb er helaas een aantal gemist en heb er nog 2 nodig voor een jumbo rare players pack...
Ah crap. Dat wordt dus een rare mega packVissert schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:42:
[...]
Nee er was vorige week 1 bij de SBs en deze week 3 voor de weekly objectives. Ik kom er 1 te kort...
Herkenbaar...theman36 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:47:
[...]
Ah crap. Dat wordt dus een rare mega pack
Mis je niks aan, behalve als je echt echt echt fan bent van bijvoorbeeld Viviano van Sporting die ik als beste kreeg uit dit packtheman36 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:33:
Verdomde unassigned glitch
Ik hoop zo op TOTW SBCs. Ik kan nu mijn 4 mega packs, 3 rare mega packs, rare player pack, gold 2 player picks en wat gold packs niet openen
Jij hebt nog een 83!Gurbuh schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:52:
[...]
Mis je niks aan, behalve als je echt echt echt fan bent van bijvoorbeeld Viviano van Sporting die ik als beste kreeg uit dit pack
en anders heb je de MM SBC's toch vanavond:)Vissert schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:59:
Verdomde unassigned glitchIk hoop zo op TOTW SBCs. Ik kan nu mijn 4 mega packs, 3 rare mega packs, rare player pack, gold 2 player picks en wat gold packs niet openen
Iemand enig idee hoe deze skill move heet / moet? Als je bijvoorbeeld one on one richting de 16 meter gaat, en dan een soort hakje / fake shot achter standbeen doet, waardoor je naar binnen kunt trekken?
Beetje lastig uit te leggen haha.
Beetje lastig uit te leggen haha.
Ik heb 73 packs open staan op het moment, zwaar frustrerend... Hahah, eerst nog 250sales (IF) zien te maken.Vissert schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:59:
Verdomde unassigned glitchIk hoop zo op TOTW SBCs. Ik kan nu mijn 4 mega packs, 3 rare mega packs, rare player pack, gold 2 player picks en wat gold packs niet openen
Wat vinden jullie hiervan?
https://www.futbin.com/19/squad/3459422
Kan eventueel griezmann,mbappe,yedder nog upgraden want heb nog 300k over..
Graag jullie mening.
Graag jullie mening.
4231?Razz89 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 17:44:
Graag jullie mening.
Dit lijkt me niet echt een goed moment om spelers te kopen.. ik wil Eriksen. Die was begin deze week nog 70k en gaat nu richting de 100k
Eriksen zit al langer stabiel rond de 90/100k. Begin deze week daalde bij denk ik vanwege de Bruyne sbc.dennisbos schreef op donderdag 27 december 2018 @ 17:55:
Dit lijkt me niet echt een goed moment om spelers te kopen.. ik wil Eriksen. Die was begin deze week nog 70k en gaat nu richting de 100k
Richting de weekend league nooit spelers kopen voor je team. Vooral donderdag en vrijdag zijn ze duurder. Zondag en maandag weer kijken.dennisbos schreef op donderdag 27 december 2018 @ 17:55:
Eigenlijk kun je dus het best op die dagen je team voor het komende WL klaarzettenFidoDido schreef op donderdag 27 december 2018 @ 18:04:
[...]
Richting de weekend league nooit spelers kopen voor je team. Vooral donderdag en vrijdag zijn ze duurder. Zondag en maandag weer kijken.
250 ifs? Aardig geïnvesteerdPetrCech_3 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 17:03:
[...]
Ik heb 73 packs open staan op het moment, zwaar frustrerend... Hahah, eerst nog 250sales (IF) zien te maken.
Ja die packs komen bovenop de stapel..bvbal79 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 16:37:
[...]
en anders heb je de MM SBC's toch vanavond:)
[ Voor 28% gewijzigd door Vissert op 27-12-2018 18:23 ]
Jup. Aan het wachten op de TotW SBC. Dan is het kassa!
Yedder zou ik upgraden danRazz89 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 17:44:
Graag jullie mening.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ja dat is nog even sparen danAntraXxX schreef op donderdag 27 december 2018 @ 18:28:
[...]
Yedder zou ik upgraden dan. Of als je zin hebt nog even 5 ton doorsparen en dan Bergkamp 90 halen. Kondogbia als CDM en Casemiro verpatsen.
Yedder upgraden lijkt me ook wel een toegevoegde waarde daarna denk toch maar eerst mbappe/griezmann upgraden.
Die is er!PetrCech_3 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 18:24:
[...]
Jup. Aan het wachten op de TotW SBC. Dan is het kassa!
Tijd om een stapeltje untradeables en rode kaartjes in de versnipperaar te stoppen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Rode kaartjes werken nietBossie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 19:07:
[...]
Tijd om een stapeltje untradeables en rode kaartjes in de versnipperaar te stoppen
ik ga voor de verkoop, heb er 7 geprobeerd en zelfde als vorige keer hoogste 81 rated. Pack mijn coins wel 
Koop uur geleden nog 50x 83 rated spelers in dus komt mooi uit
Koop uur geleden nog 50x 83 rated spelers in dus komt mooi uit
wel om de rating wat goedkoop omhoog te duwen
3x de totw sbc gedaan. 2x 81 rated 1x 79 rated 😅
Verwijderd
Vind het wel meevallen met de TOTW SBC’s, je kan zat 83 voor 1500 kopen etc... ik denk dat iedereen veel geïnvesteerd heeft en er zo niemand echt dikke winst pakt
TOTW is ook niet spanned genoeg om te gaan gokken, vorige week was het interessanter geweest.Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:45:
Vind het wel meevallen met de TOTW SBC’s, je kan zat 83 voor 1500 kopen etc... ik denk dat iedereen veel geïnvesteerd heeft en er zo niemand echt dikke winst pakt
4x 7x (had de nodige untradables nogBossie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:47:
[...]
TOTW is ook niet spanned genoeg om te gaan gokken, vorige week was het interessanter geweest.
Toevallig vanmiddag bijna alle 83's en 84's (behalve de erg dure) weer aangevuld en de extra Banega's ingeslagen. Dat is nog eens geluk hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 27-12-2018 20:57 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Ja true!Bossie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:47:
[...]
TOTW is ook niet spanned genoeg om te gaan gokken, vorige week was het interessanter geweest.
Was er vorig jaar ook niet een TOTW SBC over alle weken of een deel van de weken?
Weet iemand wat dit is:
Ik kreeg de melding bij een rivals potje bij de kick off dat de gegevens van de spelers niet overeenkomen met de tegenstander. Ik zou geen verlies pot krijgen.
Dit was perfect, want ik kreeg 100 coins, 65 fut punten en 400 rivals punten en er was geen fitness verdwenen. Vroeg me echter wel af wat dit nou was.
Ik kreeg de melding bij een rivals potje bij de kick off dat de gegevens van de spelers niet overeenkomen met de tegenstander. Ik zou geen verlies pot krijgen.
Dit was perfect, want ik kreeg 100 coins, 65 fut punten en 400 rivals punten en er was geen fitness verdwenen. Vroeg me echter wel af wat dit nou was.
Misschien morgenVerwijderd schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:53:
[...]
Ja true!
Was er vorig jaar ook niet een TOTW SBC over alle weken of een deel van de weken?
Heel de club vol gezet de afgelopen week met 83 en 84, nu mooie winst pakken. 83 gekocht voor ongeveer 1100 en de 84 voor ongeveer 3500.
Mooie winst!
6x de tradable totw gedaan, 2x walk out, 2x kut-keeper....
Mooie winst!
[ Voor 17% gewijzigd door simons op 27-12-2018 21:11 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Hier binnen een half uurtje bijna 300K gepakt waarvan denk ik een 100K winst in zit. 83's en 84's vliegen de deur uit.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Verwijderd
Je kan trouwens je pack bewaren voor een andere week voor wel betere spelersBossie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:47:
[...]
Geen mening over je spelers, maar toevallig van de week volledig van de mat getikt door iemand met 4-5-1 (ik speel zelf met 4-4-1-1 met backs op Stay back).Razz89 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 17:44:
Graag jullie mening.
Hij zorgde namelijk ervoor dat de CAM posities voorin bleven. De CAM posities stonden dus tegenover mijn backs. De LM en RM gingen dan wanneer hij ging aanvallen telkens over mijn backs heen, waardoor er telkens 2 man van hem vrij stond (omdat mijn lm/rm nog niet terug waren). Ik word niet vaak van de mat gespeeld, maar dit was echt bizar gewoon.
Kan zeggen dat het toch echt anders is, mijn 83 gaan minimaal voor 3k a 3,5k de deur uit en voor 1,5k gekocht.Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:45:
Hij speelt geen 451 maar 4231 ingame heEr_Damn schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:28:
[...]
Geen mening over je spelers, maar toevallig van de week volledig van de mat getikt door iemand met 4-5-1 (ik speel zelf met 4-4-1-1 met backs op Stay back).
Hij zorgde namelijk ervoor dat de CAM posities voorin bleven. De CAM posities stonden dus tegenover mijn backs. De LM en RM gingen dan wanneer hij ging aanvallen telkens over mijn backs heen, waardoor er telkens 2 man van hem vrij stond (omdat mijn lm/rm nog niet terug waren). Ik word niet vaak van de mat gespeeld, maar dit was echt bizar gewoon.
Ik had hetzelfde twee weken geleden, maar deze tegenstander liet steeds zijn spits diep gaan om een CB mee te trekken, vervolgens ging het balletje naar de cams om binnen te finessen vanaf 16-20m.Er_Damn schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:28:
[...]
Geen mening over je spelers, maar toevallig van de week volledig van de mat getikt door iemand met 4-5-1 (ik speel zelf met 4-4-1-1 met backs op Stay back).
Deze had RTTF Mickey hiervoor, staat dacht ik ook een guide over op youtube.
edit: mbt de 83 rated kaartjes, https://www.futbin.com/market/83
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 27-12-2018 21:52 ]
Had in de wedstrijd nog gecheckt en stond echt op 4-5-1 toen hoor. Ga volgende week ofzo een poging wagen. Nieuwjaarsdag missieGurbuh schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:44:
[...]
Hij speelt geen 451 maar 4231 ingame heIk speel toevallig wel 451 en ik zie wel terug wat jij noemt. Ik speel met Perisic en Mahrez als CAMs en daarnaast een high-high middenvelder om de flanken te dekken.
5 keer totw upgrade gedaan. 3 keer een speler van 76 of lager en 2 van 81. Lachwekkend weer. Mijn packluck was naar mijn openingspack(neymar) blijkbaar al allemaal op in september.
Hier 4x gedaan en net zo’n ramp. Lachwekkend ja.michi schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:58:
5 keer totw upgrade gedaan. 3 keer een speler van 76 of lager en 2 van 81. Lachwekkend weer. Mijn packluck was naar mijn openingspack(neymar) blijkbaar al allemaal op in september.
Verwijderd
1x de untradeble totw sbc gedaan om mijn player picks te recycelen, komt ineens if Paul Pogba eruit lopen! Packte vanochtend ook al Kante. Daardoor is dit mijn team in game dit weekend! https://www.futbin.com/19/squad/3469366
Nice!, ben vooral benieuwd hoe Raul het doet.Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:12:
1x de untradeble totw sbc gedaan om mijn player picks te recycelen, komt ineens if Paul Pogba eruit lopen! Packte vanochtend ook al Kante. Daardoor is dit mijn team in game dit weekend! https://www.futbin.com/19/squad/3469366
Er zal wel een reden zijn dat je dat soort spelers packt. Veel geld overgemaakt aan ea?Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:12:
Zoveel geluk heeft eigenlijk niemand zo'n beetje.
Enfin gun je het hoor, mooi team, veel plezier!
Ik heb nu prima Shearer dus een tijdje. In het begin, lees vanmiddag, was ik niet zo blij met hem, maar hij begint zich te ontwikkelen. Enorm goed schot.
Hier 2x, beide keren een 81 rated.Jack_Mojo schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:04:
[...]
Hier 4x gedaan en net zo’n ramp. Lachwekkend ja.
I like how you keep the mouse running...
Ik raad jullie aan om het te blijven proberen! Het geluk valt vanzelf de goede kant op
Vooral Adans, Viviano's, Banega's en Kagawa's van de markt kopen. Vooral de overpriced rond de 3k zijn degelijk SBC materiaal!
2x 12500 van een volgende SBC af dus die een TOTW requirement heeft, tenminste zo zie ik het.
[quote]Razz89 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 12:52:
[...]
Iemand??
[/quote ik zou Ben Yedder en Mbappe omwisselen ingame. Mbappe met z'n enorme snelheid, dribbel en fysiek zou ik eens in de spits proberen.
[...]
Iemand??
[/quote ik zou Ben Yedder en Mbappe omwisselen ingame. Mbappe met z'n enorme snelheid, dribbel en fysiek zou ik eens in de spits proberen.
die totw tradeable upgrade.
Kun je daar alleen uit de afgelopen totw krijgen of ook van vorige?
Kun je daar alleen uit de afgelopen totw krijgen of ook van vorige?
Door de winst van vanavond het team toch iets geupgraded..
https://www.futbin.com/19/squad/3472747
Ingame 4231.
Maandag maar inslaan
https://www.futbin.com/19/squad/3472747
Ingame 4231.
Maandag maar inslaan
Net lala 86 voor 141k opgepikt en lala 84 voor 49k verkocht. Prima deal dus. De man is echt een beest!
Vooral die Banega's zijn errug goed merk ikVissert schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:56:
Ik raad jullie aan om het te blijven proberen! Het geluk valt vanzelf de goede kant opVooral Adans, Viviano's, Banega's en Kagawa's van de markt kopen. Vooral de overpriced rond de 3k zijn degelijk SBC materiaal!
en daar ging je winstsimons schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:10:
Heel de club vol gezet de afgelopen week met 83 en 84, nu mooie winst pakken. 83 gekocht voor ongeveer 1100 en de 84 voor ongeveer 3500.
Mooie winst!
[ Voor 35% gewijzigd door Bean77 op 28-12-2018 00:06 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb niet veel ervaring met Weekend League, maar is het normaal om elk weekend een nieuw team te gebruiken? Waarom is dat zo? Ik speel FIFA doorgaans met twee teams en upgrade die door de maanden heen. De coins vloeien dan ook niet bepaald binnen overigens.
waarom doet iedereen die coin sink upgrades in vredesnaam. kun je beter aardig wat 83 gekocht hebben en nu weer verkopen. Kun je de IF kopen die je wilt.
Keane geprobeerd...tot nu toe alle weds strijden verloren
Die SBC gaan we dus niet doen. Door die losin streak ben ik ook opeens weer in div 6 beland....ik snap dit spel soms totaal niet...
Keane geprobeerd...tot nu toe alle weds strijden verloren
Staan gewoon netjes op 2300 BeansBean77 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 00:05:
[...]
Vooral die Banega's zijn errug goed merk ik![]()
[...]
en daar ging je winst
Een SBC waarmee EA probeert om in korte tijd heel veel coins van de markt te krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 07:57:
Wat is coin sink?
En je hele club leeg wil zuigen. Heb een paar totw en league upgrade sbc's gedaan maar ik stop er maar meeVissert schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 08:24:
[...]
Staan gewoon netjes op 2300 BeansDe SBC duurt nog eventjes. Prijzen gaan nog wel omhoog
![]()
[...]
Een SBC waarmee EA probeert om in korte tijd heel veel coins van de markt te krijgen.
Paar keer die untradable PL SBC gedaan (8x)Joster schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 08:35:
[...]
En je hele club leeg wil zuigen. Heb een paar totw en league upgrade sbc's gedaan maar ik stop er maar mee
Mag niet klagen:
Sterling , Rashford en Azpilicueta
Plus hoop rommel die ik weer hergebruikt heb voor die SBC
wijze woorden
Verwijderd
Gewoon puur geluk. Geluk dwing je af zeggen ze wel eens. Had gisterochtend ook 3 100k packs en een 125 k pack zonder walkout in de raul sbc. Gun ea dat beetje extra geld ook nietHarribo schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:31:
[...]
Er zal wel een reden zijn dat je dat soort spelers packt. Veel geld overgemaakt aan ea?
Zoveel geluk heeft eigenlijk niemand zo'n beetje.
Enfin gun je het hoor, mooi team, veel plezier!
Ik heb nu prima Shearer dus een tijdje. In het begin, lees vanmiddag, was ik niet zo blij met hem, maar hij begint zich te ontwikkelen. Enorm goed schot.
Is de upgrade van de leagues nu een 82+ upgrade? Zo staat het tenminste op de companion app, maar vroeg me af of dat echt zo is.
Nee hoor, tenminste voor mij niet. Ik gebruik ongeveer dezelfde tactiek. Twee teams en die upgraden.Soccer98 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 00:08:
Ik heb niet veel ervaring met Weekend League, maar is het normaal om elk weekend een nieuw team te gebruiken? Waarom is dat zo? Ik speel FIFA doorgaans met twee teams en upgrade die door de maanden heen. De coins vloeien dan ook niet bepaald binnen overigens.
Ik hoop het, ben bang dat veel mensen dit gedaan hebben. Als ik naar de TOTW upgrade van BF kijk op futbin was op de dag na uitbrengen van de SBC de topwaarde van de spelers bereikt daarna zakte hij iets in zelfs, maar steeg niet meer door. Dus de kans is dat vanavond ook top is bereikt.Vissert schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 08:24:
[...]
Staan gewoon netjes op 2300 BeansDe SBC duurt nog eventjes. Prijzen gaan nog wel omhoog
BTW leuke sub trouwens om uit te proberen:
https://www.futbin.com/19...eadeye&pchem=10&schem=100
Aanvallend ziet hij er prima uit
[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 28-12-2018 09:46 ]
Mensen blijven de SBCs doen zolang ze het waard vinden. Als de prijzen zakken en je kunt voor 18/19k weer een TOTW halen dan komt er weer meer vraag naar 83s.bvbal79 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:34:
[...]
Ik hoop het, ben bang dat veel mensen dit gedaan hebben. Als ik naar de TOTW upgrade van BF kijk op futbin was op de dag na uitbrengen van de SBC de topwaarde van de spelers bereikt daarna zakte hij iets in zelfs, maar steeg niet meer door. Dus de kans is dat vanavond ook top is bereikt.
En ik heb de meeste tussen de 900 en 1600 ingekocht dus alles boven de 2000 is prima
[ Voor 7% gewijzigd door Vissert op 28-12-2018 09:47 ]
Wat bedoel je met voor 18/19k weer een TOTW halen? Die zijn toch al nu voor die prijsVissert schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:46:
[...]
Mensen blijven de SBCs doen zolang ze het waard vinden. Als de prijzen zakken en je kunt voor 18/19k weer een TOTW halen dan komt er weer meer vraag naar 83s.
En ik heb de meeste tussen de 900 en 1600 ingekocht dus alles boven de 2000 is prima
ik denk dat de markt dit keer anders zal zijn dan met BF. Daar was bijvoorbeeld de tradable een 84 rated team.
Een 83 team kun je kiezen voor 1x84 en daar tegenover 4x82 spelers inzetten. Ik denk dat iedereen zich een beetje verkijkt op de demands die EA vraagt voor deze TOTW's nu er geen 84 rated team gevraagd wordt voor de tradables...
Verder zijn de spelers deze TOTW ook niet super goed en hebben we geen best of TOTW zoals met BF helaas (of hij komt vandaag). Ik denk dat we dus met 83 inderdaad gelukkig mogen zijn als ze 3k waard worden, maar ben bang dat 2.5k de max zal zijn voor 83 en de 84 op 4,5k gaan blijven hangen...
Natuurlijk in de end is alle winst meegenomen.
[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 28-12-2018 09:57 ]
Pl teams zijn snel en het balletje valt voor hun wel vaak goed valt me op. Pak binnen een paar seconden 4x de bal af verdedigend en nog komt ie in de kluts bij Kane en speel alsnog gelijk. Tja ik heb mijn best dan ook gedaan.
Ik blijf trouwens hangen in div 5. Wordt niet echt beter.
Misschien omdat de rest ook upgrade en beter wordt?
Geniet er wel van. Dus prima
Ik doe maar weinig sbc's denk ik. Het zijn veel coin sinks. Handelen is het toverwoord.
Paar spelers gekocht voor 350,verkocht voor het 10 voudige.
Ik blijf trouwens hangen in div 5. Wordt niet echt beter.
Misschien omdat de rest ook upgrade en beter wordt?
Geniet er wel van. Dus prima
Ik doe maar weinig sbc's denk ik. Het zijn veel coin sinks. Handelen is het toverwoord.
Paar spelers gekocht voor 350,verkocht voor het 10 voudige.
[ Voor 117% gewijzigd door Harribo op 28-12-2018 09:58 ]
Ohja prijzen al rond de 20k. Vanmiddag zullen meer mensen de SBCs doen en zullen de prijzen stijgen tot mensen het niet meer waard vinden.bvbal79 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:52:
[...]
Wat bedoel je met voor 18/19k weer een TOTW halen? Die zijn toch al nu voor die prijs
ik denk dat de markt dit keer anders zal zijn dan met BF. Daar was bijvoorbeeld de tradable een 84 rated team.
Een 83 team kun je kiezen voor 1x84 en daar tegenover 4x82 spelers inzetten. Ik denk dat iedereen zich een beetje verkijkt op de demands die EA vraagt voor deze TOTW's nu er geen 84 rated team gevraagd wordt voor de tradables...
Verder zijn de spelers deze TOTW ook niet super goed en hebben we geen best of TOTW zoals met BF helaas (of hij komt vandaag). Ik denk dat we dus met 83 inderdaad gelukkig mogen zijn als ze 3k waard worden, maar ben bang dat 2.5k de max zal zijn voor 83 en de 84 op 4,5k gaan blijven hangen...
Natuurlijk in de end is alle winst meegenomen.
Ja mensen waren met BF minder goed voorbereid. En een ziekere TOTW + de best of TOTW.
Denken jullie dat Liverpool van Bayern Munchen zal winnen?
Ik heb nu SIF Van Dijk, maar ik twijfel of ik de RTTF Van Dijk moet gaan halen voor 2 ton extra...
Ik heb nu SIF Van Dijk, maar ik twijfel of ik de RTTF Van Dijk moet gaan halen voor 2 ton extra...