Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:55
Ik wil graag, als er een herinnering is, niet alleen een wit lampje op de google mini, maar ook een geluidje dat mij er op attendeert dat er een herinnering is; is dat mogelijk, en zo ja hoe krijg ik dat voor elkaar?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Naast het witte lampje op mijn nest mini, zou ik graag een actief uitgesproken herinnering willen krijgen op het door mij ingestelde tijdstip. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:01
DaFreakR schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 17:44:
Naast het witte lampje op mijn nest mini, zou ik graag een actief uitgesproken herinnering willen krijgen op het door mij ingestelde tijdstip. Is dat mogelijk?
Zover ik weet is dat niet mogelijk.
Voorheen kon je, wanneer het lampje brandde nog vragen: "wat is er aan de hand" en dan kreeg je de herrinering te horen.
Maar dat werkt ook niet meer. Nu krijg je een onnozel antwoord.

[ Voor 23% gewijzigd door Artwido op 29-04-2020 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-05 18:23
Artwido schreef op zondag 16 februari 2020 @ 14:23:
OK Google werkt bij mijn telefoon alleen nog wanneer de assistent al geopend is.
Dus zowel gelockd als geunlocked reageert de assistent niet op OK Google.
Wanneer ik bij de voicematch instellingen kijk zie ik wel dat mijn Home mini er bij staat. En die werkt gewoon goed. Maar mijn telefoon staat er niet bij.
Iemand idee hoe dit te fixen?
Heb je dit nog weten te fixen? Ik heb exact hetzelfde op mijn Oneplus 6. Alle opties staan aan. Verschillende Google home apparaten die prima op mijn stem werken. Maar de telefoon wil niet reageren op OK Google of hey Google. Niet vanaf home screen en niet vanaf lock screen. Ook niet in ambient mode. Om gek van te worden.
Hopelijk heeft iemand een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:02
PaPi36 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:09:
[...]

Heb je dit nog weten te fixen? Ik heb exact hetzelfde op mijn Oneplus 6. Alle opties staan aan. Verschillende Google home apparaten die prima op mijn stem werken. Maar de telefoon wil niet reageren op OK Google of hey Google. Niet vanaf home screen en niet vanaf lock screen. Ook niet in ambient mode. Om gek van te worden.
Ik had dit probleem ook een tijd op mijn OnePlus 7(t), het bleek dat dat door een app kwam, in mijn geval Notifybuddy (deze simuleert een notificatie led). Ik denk niet dat jij dezelfde app gebruikt want volgens mij heeft de 6 nog een fysieke led maar ik denk wel dat je het bij een geïnstalleerde app moet zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Artwido
PaPi36 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:09:
[...]

Dat werkt nog steeds niet.
Dat heeft Google uitgeschakeld.
Sowieso loopt Google Nederlands met veel functies achter op bijvoorbeeld de Engelse versie.
Het lijkt wel of ze al maanden stilstaan met de Nederlandse ontwikkeling.
Geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-05 18:23
renem schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:58:
[...]

Ik had dit probleem ook een tijd op mijn OnePlus 7(t), het bleek dat dat door een app kwam, in mijn geval Notifybuddy (deze simuleert een notificatie led). Ik denk niet dat jij dezelfde app gebruikt want volgens mij heeft de 6 nog een fysieke led maar ik denk wel dat je het bij een geïnstalleerde app moet zoeken.
Ai dat klinkt lastig en zoeken naar een speld in een hooiberg.
Eens kijken of ik er iets over kan vinden, thanx.

en @Artwido dat is helaas helemaal niet hoopvol hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:02
PaPi36 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:55:
[...]

Sinds ik die app heb verwijderd kan ik weer Ok en Hey Google roepen en het werkt altijd, telefoon display uit of aan. En ik kan ook gewoon Nederlandse vragen stellen en krijg dan een Nederlands antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 13:05
renem schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:01:
[...]

Sinds ik die app heb verwijderd kan ik weer Ok en Hey Google roepen en het werkt altijd, telefoon display uit of aan. En ik kan ook gewoon Nederlandse vragen stellen en krijg dan een Nederlands antwoord.
Hm. Dat zou fantastisch zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
PaPi36 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:55:
[...]

Zelfs op mijn pixel 4 lukt het enkel met de stock launcher. Met Nova is het hit&miss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:04

DON PAPA

Tweaker-fan

JLius schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 14:38:
[...]

Zelfs op mijn pixel 4 lukt het enkel met de stock launcher. Met Nova is het hit&miss
Heb je de optie dan wel aangezet in Nova?

[ Voor 31% gewijzigd door DON PAPA op 22-05-2020 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
DON PAPA schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 15:27:
[...]

Heb je de optie dan wel aangezet in Nova?
[Afbeelding]
Tuurlijk, maar dat werkt maar af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

In onze woonkamer zit de assistent in de HK soundbar en in de nest in de slaapkamer. Ik hoor reacties op vragen in de woonkamer uit de slaapkamer komen, Google geeft ongevraagd reacties, Phillips hue lampen zijn niet te verwijderen of te benaderen (zelfs niet na service ontkoppelen en herkoppelen in de app). Ik zie online ook niks helders waaruit blijkt hoe je het kan resetten of alsnog lampen kan verwijderen. Een nest mini met Nedis smartlife lichten heeft atm nog het best gewerkt maar de meer hippe apparatuur wordt na verloop van tijd gek lijkt het.

Wie o wie weet waar ik hue lampen kan verwijderen en opnieuw koppelen of for that matter de google assistent iets minder lastig kan krijgen?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:38
ROFLASTC schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 22:35:
In onze woonkamer zit de assistent in de HK soundbar en in de nest in de slaapkamer. Ik hoor reacties op vragen in de woonkamer uit de slaapkamer komen, Google geeft ongevraagd reacties, Phillips hue lampen zijn niet te verwijderen of te benaderen (zelfs niet na service ontkoppelen en herkoppelen in de app). Ik zie online ook niks helders waaruit blijkt hoe je het kan resetten of alsnog lampen kan verwijderen. Een nest mini met Nedis smartlife lichten heeft atm nog het best gewerkt maar de meer hippe apparatuur wordt na verloop van tijd gek lijkt het.

Wie o wie weet waar ik hue lampen kan verwijderen en opnieuw koppelen of for that matter de google assistent iets minder lastig kan krijgen?
Hue lampen verwijder je in de Hue app. Daarna…
‘Hey Google, synchroniseer alle apparaten.’

[ Voor 3% gewijzigd door Serena op 21-05-2020 09:28 ]

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Serena schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 09:28:
[...]

Hue lampen verwijder je in de Hue app. Daarna…
‘Hey Google, synchroniseer alle apparaten.’
Got it. Dat hielp inderdaad. Google ging alles syncen, ook de Nedis lampen maar het hielp.

d:)b

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcrans
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06-2020
Ik heb een vreemd probleem met home mini (3x) home max en nest hub.
ongeveer om de 2 dagen als ik muziek wil streamen of netflix , krijg ik de melding dat ik niet op hetzelfde wifi zit.
Als ik op mijn telefoon kijk (oneplus 6) op de home app kom ik ook niet op de desbetreffende devices.
Ik weet 100% zeker dat ik op dezelfde wifi zit. na een reset van de conectbox (Ziggo) doet alles het weer voor 2 dagen. Ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-05 07:40
Wil iets proberen in de auto, misschien dat een tweaker nog goede ideeën heeft:

Ik heb een auto met voice control (te activeren met fysieke knop), echter de voice control is dermate traag/slecht dat ik daar niets aan heb.
Het liefst zou ik met deze knop google assistant starten, zodat deze wordt geactiveerd en ik hem alsnog via de speakers/microfoon van de auto een bel-opdracht kan geven. Dat is helaas niet mogelijk.

Dus mijn idee is: Fysieke (bluetooth) knop die Google assistant activeert. Zo kan ik ook mijn telefoon netjes in de tas laten liggen en is de kans het kleinst dat ik 'opeens' een telefoon in mijn hand heb tijdens het rijden.

Tot nu toe gevonden:
'bluetooth media button' waarbij je langdurig volume+ indrukt. Op je telefoon re-assign je dit naar google assistant. Bluetooth media buttons die ik echter heb gezien zijn touch screen dus dat is niet gewenst.

Iemand nog ideeen qua oplossing of qua fysieke 'media' knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Frankvbr schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 17:46:
Wil iets proberen in de auto, misschien dat een tweaker nog goede ideeën heeft:

Ik heb een auto met voice control (te activeren met fysieke knop), echter de voice control is dermate traag/slecht dat ik daar niets aan heb.
Het liefst zou ik met deze knop google assistant starten, zodat deze wordt geactiveerd en ik hem alsnog via de speakers/microfoon van de auto een bel-opdracht kan geven. Dat is helaas niet mogelijk.

Dus mijn idee is: Fysieke (bluetooth) knop die Google assistant activeert. Zo kan ik ook mijn telefoon netjes in de tas laten liggen en is de kans het kleinst dat ik 'opeens' een telefoon in mijn hand heb tijdens het rijden.

Tot nu toe gevonden:
'bluetooth media button' waarbij je langdurig volume+ indrukt. Op je telefoon re-assign je dit naar google assistant. Bluetooth media buttons die ik echter heb gezien zijn touch screen dus dat is niet gewenst.

Iemand nog ideeen qua oplossing of qua fysieke 'media' knoppen?
Of je laat iemand een Roav Bolt meenemen uit Amerika. Heb ik ook in de auto. Werkt prima…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-05 22:05
Frankvbr schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 17:46:
In mijn wagen (VAG-groep) activeert een korte druk op de voice control knop aan het stuur de stemassistent van de wagen zelf (inderdaad waardeloos).
Echter, een lange druk op de voice control knop lanceert Google Assistant (als Android Auto actief is).

Misschien kan dit je ook helpen (of misschien ook niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-05 07:40
Serena schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 18:07:
[...]

Of je laat iemand een Roav Bolt meenemen uit Amerika. Heb ik ook in de auto. Werkt prima…
Inmiddels denk ik een ander product maar zal het in m'n achterhoofd houden
kontroll schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 12:10:
[...]

In mijn wagen (VAG-groep) activeert een korte druk op de voice control knop aan het stuur de stemassistent van de wagen zelf (inderdaad waardeloos).
Echter, een lange druk op de voice control knop lanceert Google Assistant (als Android Auto actief is).

Misschien kan dit je ook helpen (of misschien ook niet ;) )
Ik zal het eens proberen. Schat de kans niet groot in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Iemand enig idee wanneer de routines in België volledig worden uitgerold? In tegenstelling tot enkele landgenoten kan ik deze namelijk nog steeds niet benaderen op phone of hub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
killerbie schreef op zondag 19 juli 2020 @ 18:35:
Iemand enig idee wanneer de routines in België volledig worden uitgerold? In tegenstelling tot enkele landgenoten kan ik deze namelijk nog steeds niet benaderen op phone of hub.
Voorlopig nog niet. Uitgerold in Nederland, niet in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yupyupnl
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20-08-2020
Ben compleet nieuw in dit hele smart gebeuren.
Vind het wel geweldig en al aan het bekijken om lampen te koppelen in de qoonkamer aan me google assistent.

Gebruik op dit moment Google assistent op me bose 500 soundbar
Als de tv bij aan is(geluid word via arc naar de soundbar gestuurd) en ik start via Google assistent de radio /spotify en ik zeg dan bijv google stop radio dan is het inderdaad stil op de soundbar.
Ik weet alleen niet precies hoe ik det geluid kan heractiveren via voice command. Ik kan de afstandsbediening erbij pakken en op tv sysbool duwem en hij pakt het geluid op dan weer maar zou dit veelliever met de voice doen. Dan heb ik de afstandsbediening helemaal niet nodig.

Iemand een idee of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 30-05 14:39
Sinds gisteren iets vreemd. Als ik zeg; Ok Goolge speel radio ...... af. Dan krijg ik; Ok ik speel..... en dat wordt ook gedaan. Echter daarna hoor ik meteen; Ik weet niet hoe ik je hiermee kan helpen.
Als ik zeg Ok Google Stop. Dan stop het weer maar ook nu erachter de mededeling dat ze het niet begrijpt.
Als ik tijdens de radio vraag het volume harder of zachter doen wordt het gedaan zonder reactie (gebeurde voorheen ook niet). Maar ook niet met de mededing dat ze niet kan helpen.
Is een JBL 500 link speaker.
Boodschappen toevoegen werkt ook zonder dubbele reactie.
Lijkt alleen bij muziek te zijn (ook bij Spotify, radi is via Tunein).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 16:28
Ik heb een android nokia 7 plus telefoon
Google assistant werkte op android 9 perfect.
Al enige maanden, ik gok sinds de update naar android 10, krijg ik de google assistant totaal niet meer actief door hey google of ok google te zeggen.

Iemand een idee?

Ik heb er al op gegoogled maar weinig echte info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
skank schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:43:
Ik heb een android nokia 7 plus telefoon
Google assistant werkte op android 9 perfect.
Al enige maanden, ik gok sinds de update naar android 10, krijg ik de google assistant totaal niet meer actief door hey google of ok google te zeggen.

Iemand een idee?

Ik heb er al op gegoogled maar weinig echte info
Bij mij reageert ie enkel op spraakcommando's vanop het thuisscherm (en zelfs dat vaak niet), niet als er een app open staat, terwijl alle instellingen aan staan voor telefoon (pixel 4).
Maar ik gebruik de assistent nauwelijks op mijn telefoon, voornamelijk op mijn smartspeakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Smartphonetips schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 10:38:
[...]

Bij mij reageert ie enkel op spraakcommando's vanop het thuisscherm (en zelfs dat vaak niet), niet als er een app open staat, terwijl alle instellingen aan staan voor telefoon (pixel 4).
Maar ik gebruik de assistent nauwelijks op mijn telefoon, voornamelijk op mijn smartspeakers.
Ja, maar het werkte voordien wel op android 9, nu niet meer, nooit meer..
Ik gebruik het ook meestal op de speakers, maar toch.. vervelend, vooral in de auto.
Eens aan/uitzetten lost ook niks op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Hier het zelfde probleem.
Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
skank schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 10:40:
[...]

Ja, maar het werkte voordien wel op android 9, nu niet meer, nooit meer..
Ik gebruik het ook meestal op de speakers, maar toch.. vervelend, vooral in de auto.
Eens aan/uitzetten lost ook niks op
Ik heb ook de ervaring dat de Assistent beter werkte op mijn Xiaomi smartphone 4 jaar geleden. Geen idee hoe dat komt, misschien door de veiligheidsinstellingen die verstrengd zijn - al zou dat volgens mij enkel op vergrendeld toestel van toepassing mogen zijn. Stond toen ook gewoon op Ndl.

[ Voor 13% gewijzigd door Smartphonetips op 29-08-2020 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:36
Hier probleem op mijn Oppo findx pro. Kan met geen mogelijkheid de Google assistent met stem activeren. Terwijl hij het wel deed in begin. Ik las dat er een bepaalde app de oorzaak kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
NeWSJuNK schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:44:
Hier probleem op mijn Oppo findx pro. Kan met geen mogelijkheid de Google assistent met stem activeren. Terwijl hij het wel deed in begin. Ik las dat er een bepaalde app de oorzaak kan zijn?
Geen flauw idee, identiek hetzelfde hier als bij jou.
Welke app zou dit dan zijn? Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
Sinds een paar dagen de Google Hub en Nest mini in huis. Draait allemaal aardig en gekoppeld met Home Assistant. Ik heb nu echter een vraag over de routines. 1 van de voorbeeld routines binnen de Google Home App (Android, Samsung S20) is dat bij het voorbeeld commando "tijd om naar huis te gaan" er een broadcast gedaan zou moeten worden naar de gekoppelde Hub en mini. Als ik dit echter uitvoer komt de broadcast melding niet op mijn smartspeakers. Mensen ook deze ervaring of zie ik wat over het hoofd? Ik heb ondertussen wel gevonden dat als ik een broadcast wil doen dat dit wel van het ene apparaat naar de ander kan (dus in mijn geval Hub naar mini of andersom). Kan iemand mij uitleggen hoe deze routine wel kan werken? Zoals jullie al kunnen zien gebruik ik alles in de Nederlandse taal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smartphonetips
Hendry Scholing schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:59:
Sinds een paar dagen de Google Hub en Nest mini in huis. Draait allemaal aardig en gekoppeld met Home Assistant. Ik heb nu echter een vraag over de routines. 1 van de voorbeeld routines binnen de Google Home App (Android, Samsung S20) is dat bij het voorbeeld commando "tijd om naar huis te gaan" er een broadcast gedaan zou moeten worden naar de gekoppelde Hub en mini. Als ik dit echter uitvoer komt de broadcast melding niet op mijn smartspeakers. Mensen ook deze ervaring of zie ik wat over het hoofd? Ik heb ondertussen wel gevonden dat als ik een broadcast wil doen dat dit wel van het ene apparaat naar de ander kan (dus in mijn geval Hub naar mini of andersom). Kan iemand mij uitleggen hoe deze routine wel kan werken? Zoals jullie al kunnen zien gebruik ik alles in de Nederlandse taal.
Volgens mij hebben ze dat zaakje nog niet op orde voor Ndl. Zeker niet voor België. Ik zie de instelling voor routines geeneens in de home app. https://support.google.co....Platform%3DAndroid&hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
Smartphonetips schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:33:
[...]

Volgens mij hebben ze dat zaakje nog niet op orde voor Ndl. Zeker niet voor België. Ik zie de instelling voor routines geeneens in de home app. https://support.google.co....Platform%3DAndroid&hl=nl
De grap is dat op de helppagina precies staat beschreven wat ik ook in mijn app zie, maar vervolgens gebeurt er dus niets op de smartspeakers |:( Ben benieuwd of iemand dit wel gelukt is of dat jouw conclusie helaas de enige is die momenteel klopt en dat Google nog wat werk te verzetten heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joentje
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:18
Bij mij werkt deze routine wel correct (ook in NL).
Ik heb gewoon de standaard routine gebruikt zonder aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:54
Smartphonetips schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:33:
[...]

Je kunt je routines bereiken door in de Home app op je profielfoto te drukken -> Instellingen voor de Assistent -> Assistent -> Routines

Bij mij lijkt die standaard broadcast in de routine ook niet te werken.
Als ik als manueel commando "Broadcast ik ben onderweg naar huis" toevoeg, werkt de broadcast wel. Hij geeft dan een trommeltje, en zegt daarna [TheFes] is onderweg.

[ Voor 19% gewijzigd door TheFes op 01-09-2020 08:29 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
Hendry Scholing schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:59:
Net even geprobeerd, met in de routine alleen de broadcast. Werkt idd niet.
Sterker nog, handmatig werkt ook niet. 😳

• Smartphonetips
TheFes schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 08:22:
[...]

Je kunt je routines bereiken door in de Home app op je profielfoto te drukken -> Instellingen voor de Assistent -> Assistent -> Routines

Bij mij lijkt die standaard broadcast in de routine ook niet te werken.
Als ik als manueel commando "Broadcast ik ben onderweg naar huis" toevoeg, werkt de broadcast wel. Hij geeft dan een trommeltje, en zegt daarna [TheFes] is onderweg.
Dat staat er bij mij niet tussen. België loopt altijd wat achter eh 😆

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 31-05 15:18

Frituurman

Mjam!

Hmmm.. ik ben net een beetje begonnen met Routines. Google reageert al keurig op routines als 'We gaan Catan'en' en 'We gaan gaat eten'. Lijkt me alleen leuk als er ook wordt gezegd 'Veel plezier' of 'Eetsmakelijk!' wanneer alle sfeersettings (verlichting op de juiste stand, lampgroepen aan / uit, muziekje aan op de achergrond) goed staan. Ik probeer dit met de 'Herhaal'-functionaliteit en 'Broadcast' maar ik krijg nooit de reactie die ik wil. Is er een makkelijke manier om dit voor elkaar te krijgen?

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Frituurman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:25:
Hmmm.. ik ben net een beetje begonnen met Routines. Google reageert al keurig op routines als 'We gaan Catan'en' en 'We gaan gaat eten'. Lijkt me alleen leuk als er ook wordt gezegd 'Veel plezier' of 'Eetsmakelijk!' wanneer alle sfeersettings (verlichting op de juiste stand, lampgroepen aan / uit, muziekje aan op de achergrond) goed staan. Ik probeer dit met de 'Herhaal'-functionaliteit en 'Broadcast' maar ik krijg nooit de reactie die ik wil. Is er een makkelijke manier om dit voor elkaar te krijgen?
Dat kan gewoon

[ Voor 7% gewijzigd door Exocet op 16-09-2020 09:45 ]

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 31-05 15:18

Frituurman

Mjam!

Stom van me. Ik heb dat tabblad werkelijk nog nooit gezien / bekeken. Mijn dank is groot :) _/-\o_

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:06

Zorian

What the fox?

Ik heb iets vaags met de assistant. Voorheen kon ik altijd prima een opdracht geven zoals "Hey Google, zet een timer voor 10 minuten" en kreeg ik direct een "Oké, 10 minuten en de tijd gaat nu in" terug inclusief aftellende timer op de mobiel.
De laatste paar weken krijg ik echter bij vrijwel alle commando's die een actie moeten uitvoeren (voornamelijk op de mobiel zoals die timer laten tikken) een "Sorry, ik weet nog niet hoe ik hierbij kan helpen" of "Ik weet niet hoe ik hierbij moet helpen, maar ik leer nog graag". Iemand een idee wat er gaande is? Op de mobiel (die tegelijk met de Mini triggered op Hey Google) zie ik dat ik wel verstaan wordt, want de zin klopt op het scherm.

//Edit: Heb nog wat rond zitten spelen. Als ik de Google Mini van de stroom haal begrijpt mijn mobiel de opdracht wel en werkt hij prima. Heel bizar.
Ik merk ook op dat ik 2 talen moet instellen omdat hij anders niet reageert op Hey Google.
En daarbij is het van belang dat ik als 1e English US instel en daarna Nederlands. Doe ik het andersom of slechts 1 van die 2 dan reageert de mobiel niet op Hey Google of Ok Google. De Mini reageert echter wel altijd. Raar dit.

[ Voor 35% gewijzigd door Zorian op 27-09-2020 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
Zorian schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:38:
Ik heb iets vaags met de assistant. Voorheen kon ik altijd prima een opdracht geven zoals "Hey Google, zet een timer voor 10 minuten" en kreeg ik direct een "Oké, 10 minuten en de tijd gaat nu in" terug inclusief aftellende timer op de mobiel.
De laatste paar weken krijg ik echter bij vrijwel alle commando's die een actie moeten uitvoeren (voornamelijk op de mobiel zoals die timer laten tikken) een "Sorry, ik weet nog niet hoe ik hierbij kan helpen" of "Ik weet niet hoe ik hierbij moet helpen, maar ik leer nog graag". Iemand een idee wat er gaande is? Op de mobiel (die tegelijk met de Mini triggered op Hey Google) zie ik dat ik wel verstaan wordt, want de zin klopt op het scherm.

//Edit: Heb nog wat rond zitten spelen. Als ik de Google Mini van de stroom haal begrijpt mijn mobiel de opdracht wel en werkt hij prima. Heel bizar.
Ik merk ook op dat ik 2 talen moet instellen omdat hij anders niet reageert op Hey Google.
En daarbij is het van belang dat ik als 1e English US instel en daarna Nederlands. Doe ik het andersom of slechts 1 van die 2 dan reageert de mobiel niet op Hey Google of Ok Google. De Mini reageert echter wel altijd. Raar dit.
Vreemd. Ik kan je wel vertellen dat het niet aan de taalinstellingen ligt, want mijn toestel staat enkel op Ndl en die doet het prima op smartphone, ook met mini en hub in het stopcontact.
Heb je toevallig enkele activiteit- en privacy-opties aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Smartphonetips schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:20:
[...]

Vreemd. Ik kan je wel vertellen dat het niet aan de taalinstellingen ligt, want mijn toestel staat enkel op Ndl en die doet het prima op smartphone, ook met mini en hub in het stopcontact.
Heb je toevallig enkele activiteit- en privacy-opties aangepast?
Mogelijk dat ik wat heb aangepast maar niks is super strikt geloof ik.
Wat ik misschien kan proberen is even werkelijk alles verwijderen en naar FBI resetten en dan van scratch beginnen. Dit hele gedoe stamt nog uit het prille begin van de Assistant dus misschien dat er wat vernaggeld is icm de Nederlandse taal (welke later kwam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
@Zorian
Heb je niet perongeluk voicematch uitgezet.
Want dat heb ik in het begin ook eens gedaan, toen snapte Google ook opeens heel veel opdrachten niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Artwido schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:56:
@Zorian
Heb je niet perongeluk voicematch uitgezet.
Want dat heb ik in het begin ook eens gedaan, toen snapte Google ook opeens heel veel opdrachten niet meer.
Ik heb dus net alles verwijderd en opnieuw gedaan.
Wat me opvalt is dat de Google Mini nu netjes reageert en ook werkt met de timer.
Op de mobiel kan ik echter niks meer als ik hem op Nederlands zet.
Tevens is de Voice Match weg. En in plaats van Hey Google staat er nu OK Google in de instellingen. Raar.

Zo zien de settings eruit als ik de Assistant opties van de mobiel open met Nederlands ingesteld (en werkt Hey Google of OK Google niet):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7EDX65PZDIW4rM58zmYAVNz1APg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aIlM94VCBaEKllEQnwxsKLcg.jpg?f=fotoalbum_large

En zo ziet het eruit als ik de taal omzet naar English US (en dus werkt Hey Google of OK Google wel op mobiel):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WU-c3rmY-ehv4HQJadFMxMklhSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IyS8PJnYaTshtiHdvU9Zsd9d.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik 2 talen instel (en dus English US als 1e kies, Nederlands als 1e kiezen doet niks) dan is het ook zoals op de 2e afbeelding hierboven en kan ik een timer instellen op de mobiel in het Nederlands, maar dan werkt de Mini dus weer niet. :')

//Toevoeging: Wat me ook opvalt is dat de Mini reageert met de standaard vrouwelijke Nederlandse stem als het mis gaat, terwijl ik de mannelijke stem heb ingesteld. Als ik iets vraag (zoals hoe laat gaat de zon op) dan krijg ik wel de gekozen mannelijke stem.

[ Voor 11% gewijzigd door Zorian op 27-09-2020 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
Zorian schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:16:
[...]

Ik heb dus net alles verwijderd en opnieuw gedaan.
Wat me opvalt is dat de Google Mini nu netjes reageert en ook werkt met de timer.
Op de mobiel kan ik echter niks meer als ik hem op Nederlands zet.
Tevens is de Voice Match weg. En in plaats van Hey Google staat er nu OK Google in de instellingen. Raar.

Zo zien de settings eruit als ik de Assistant opties van de mobiel open met Nederlands ingesteld (en werkt Hey Google of OK Google niet):

[Afbeelding]

En zo ziet het eruit als ik de taal omzet naar English US (en dus werkt Hey Google of OK Google wel op mobiel):

[Afbeelding]

Als ik 2 talen instel (en dus English US als 1e kies, Nederlands als 1e kiezen doet niks) dan is het ook zoals op de 2e afbeelding hierboven en kan ik een timer instellen op de mobiel in het Nederlands, maar dan werkt de Mini dus weer niet. :')

//Toevoeging: Wat me ook opvalt is dat de Mini reageert met de standaard vrouwelijke Nederlandse stem als het mis gaat, terwijl ik de mannelijke stem heb ingesteld. Als ik iets vraag (zoals hoe laat gaat de zon op) dan krijg ik wel de gekozen mannelijke stem.
Ik had je vraag blijkbaar niet goed gelezen.
Hey google werkt bij mij ook niet meer blijkbaar. Dat was me nog niet opgevallen aangezien ik altijd in mijn toestel knijp om de assistent te starten (voorheen werkte dit enkel op mijn homescreen en niet echt consequent, dus ik gebruik dat niet meer).

Mijn nest hub reageert ook wel eens met de vrouwelijke stem, dan zie ik dat hij mijn stem niet herkende en me verwarde met mijn vrouw of dochter (terwijl ik niet meteen een castraat stemmetje heb 😁). Assistent in het ndl is nog steeds een 'work in progress'.

[ Voor 6% gewijzigd door Smartphonetips op 27-09-2020 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Smartphonetips schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:28:
[...]

Ik had je vraag blijkbaar niet goed gelezen.
Hey google werkt bij mij ook niet meer blijkbaar. Dat was me nog niet opgevallen aangezien ik altijd in mijn toestel knijp om de assistent te starten (voorheen werkte dit enkel op mijn homescreen en niet echt consequent, dus ik gebruik dat niet meer).

Mijn nest hub reageert ook wel eens met de vrouwelijke stem, dan zie ik dat hij mijn stem niet herkende en me verwarde met mijn vrouw of dochter (terwijl ik niet meteen een castraat stemmetje heb 😁). Assistent in het ndl is nog steeds een 'work in progress'.
Hm, wel gek dan dat hij op de Mini in feite prima werkt zolang ik hem maar op de mobiel de nek omdraai.
Draai ik hem op de Mini de nek om, dan werkt Nederlands weer feilloos op de mobiel.
Raar ding. :+
Kan maybe te maken hebben met dat zowel de mobiel als de Mini me hoort. Als ik de kamer uitloop en vraag aan de mobiel om een timer in te stellen (dus met de niet-werkende instellingen!) dan werkt het prima op de mobiel. Laat ik de mobiel in die ruimte en vraag ik het aan de Mini (dus de mobiel kan me dan niet horen) dan werkt het tevens prima op de Mini. Ergens daarin zit het probleem dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Zorian op 27-09-2020 16:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoinkyNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-05 16:18
Ik heb een oplossing gevonden voor het probleem met "Ok Google" detectie.

Wat uiteindelijk het probleem blijkt te zijn bij mijn toestel, en hopelijk ook bij anderen is dat OK Google niet reageerd als Nederlands in de assistent ingesteld staat als de primaire taal. Zodra ik Nederlands als secundair instel en Engels als primair, werkt het.

Dit zijn de stappen die je moet volgen om dit te doen:
[YouTube: Ok Google detectie oplossing (Nederlands)]

Geschreven instructies:
1. Open de Assistent instellingen (Google app > Meer > Instellingen > Google Assistent)
2. Ga naar het tabblat Assistent
3. Onder 'Talen' voeg Engels UK of Engels US toe als taal
4. Verwijder Nederlands (dit doe je door op Nederlands te tikken en wederom dezelfde Engels variant te kiezen)
5. Voeg Nederlands opnieuw toe, ditmaal staat hij onder Engels
6. Scroll naar beneden en klik op Telefoon
7. Schakel OK Google opnieuw in, nu zul je een wizard krijgen om je stem te trainen. Daarna werkt "Ok Google"

Hopelijk werkt dit ook voor anderen!

[ Voor 0% gewijzigd door SpoinkyNL op 28-09-2020 10:34 . Reden: Verduidelijking taalinstelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:19
Bij mij werkt OK Google trouwens veel beter dan Hey Google. Hoe is dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
spokje schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:51:
Bij mij werkt OK Google trouwens veel beter dan Hey Google. Hoe is dat bij jullie?
Sinds android 11 werken beide niet meer op mijn smartphone als taal op Ndl (België) staat. Ik mis het niet echt aangezien overal in huis slimme speakers staan en ik in het openbaar liever niet tegen mijn telefoon praat 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:19
Ik bedoel dan eigenlijk de verstaanbaarheid van beide commando's :) ik gebruik het liefst 'Hey Google', minder lettergrepen, maar 'OK, Google' wordt beter verstaan. Zal wel door m'n uitspraak komen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
spokje schreef op maandag 28 september 2020 @ 18:44:
Ik bedoel dan eigenlijk de verstaanbaarheid van beide commando's :) ik gebruik het liefst 'Hey Google', minder lettergrepen, maar 'OK, Google' wordt beter verstaan. Zal wel door m'n uitspraak komen 😅
Hé boeboe werkt ook prima 😆

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Hey lullo werkt ook kan ik uit ervaring vertellen. :+

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb pas geleden een pricewatch: Lenovo Smart Clock met Google Assistent Lichtgrijs gekocht als wekker voor m'n zoon. Hij staat nu ingesteld in mijn Google Home, mijn agenda is daar ook te zien en horen bij de ochtend "routine".

Is het ook mogelijk om die smart clock op zijn Google account te zetten (dus met zijn agenda e.d.) en dat ik hem toch zie in mijn Google home?
Nu kan hij in theorie ook de Hue lampen e.d. vanuit zijn bed / slaapkamer bedienen, dat wil ik liever niet.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Artwido
janvanduschoten schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:28:
Ik heb pas geleden een pricewatch: Lenovo Smart Clock met Google Assistent Lichtgrijs gekocht als wekker voor m'n zoon. Hij staat nu ingesteld in mijn Google Home, mijn agenda is daar ook te zien en horen bij de ochtend "routine".

Is het ook mogelijk om die smart clock op zijn Google account te zetten (dus met zijn agenda e.d.) en dat ik hem toch zie in mijn Google home?
Nu kan hij in theorie ook de Hue lampen e.d. vanuit zijn bed / slaapkamer bedienen, dat wil ik liever niet.
Je kunt een Google account voor hem aanmaken. Die kun jij dan natuurlijk ook zien.
Je voegt zijn stem toe bij voicematch maar dan wel even ingelogd zijn op zijn account.
Verlichting kun je volgens mij niet uitsluiten.
Iedereen kan die bedienen. Ook wildvreemden.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Artwido schreef op woensdag 30 september 2020 @ 12:26:
[...]

Je kunt een Google account voor hem aanmaken. Die kun jij dan natuurlijk ook zien.
Je voegt zijn stem toe bij voicematch maar dan wel even ingelogd zijn op zijn account.
Verlichting kun je volgens mij niet uitsluiten.
Iedereen kan die bedienen. Ook wildvreemden.
Ik had gehoopt een aparte kamer met zijn account aan te kunnen maken, en dat hij alleen die kamer kan bedienen maar ik wel het overzicht houd.
Dan stel ik hem wel in met zijn Google account denk ik, dat lijkt me het meest praktisch op termijn

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Serena
janvanduschoten schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:31:
[...]

Ik had gehoopt een aparte kamer met zijn account aan te kunnen maken, en dat hij alleen die kamer kan bedienen maar ik wel het overzicht houd.
Dan stel ik hem wel in met zijn Google account denk ik, dat lijkt me het meest praktisch op termijn
Ik heb eigenlijk geen flauw idee of je lampen meerdere keren toe kunt voegen aan verschillende accounts. Denk het niet als ik eerlijk ben…
Of je sluit bij hem een paar van die Action lampjes aan die alleen in zijn account staan.
Zet je zelf de Tuya app op je toestel.

[ Voor 3% gewijzigd door Serena op 30-09-2020 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smartphonetips
janvanduschoten schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:31:
[...]

Je kan een nieuw huis maken in de home app enkel voor zijn kamer en hem verwijderen als lid van jouw huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:52

13art

Moderator Mobile
Iemand ervaring met de Assistent (middels een Nest mini) vragen dingen te onthouden door te zeggen: "Google onthoud dat....."?
Dit zou moeten werken volgens de support pagina, maar bij mij werkt het niet.

Ik kan bijvoorbeeld zeggen: 'Google onthoud dat mijn sleutels op het aanrecht liggen' Waarop er gereageerd wordt met 'Ok ik zal het onthouden' maar vervolgens wordt er niks onthouden. Ook als ik kijk bij https://myactivity.google.com/ staat daar niks opgeslagen.

De helppagina kom ik niks verder mee. Daar staat dat het mogelijk geblokkeerd kan worden door Digitaal welzijn, maar daar staan verder geen restricties of time outs ingesteld. Met een google zoekopdracht komt ik ook niet echt een oplossing tegen, alleen enkel een 2 of 3 jaar oud topic waar geen oplossing wordt gevonden. Met een zoekopdracht in het Nederlands vind ik al helemaal niks.

Ook geprobeerd via de assistent op mijn telefoon, maar ook via die weg wordt er niks onthouden.
Iemand enig idee hoe dit wel werkend te krijgen?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smartphonetips
13art schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:55:
Iemand ervaring met de Assistent (middels een Nest mini) vragen dingen te onthouden door te zeggen: "Google onthoud dat....."?
Dit zou moeten werken volgens de support pagina, maar bij mij werkt het niet.

Ik kan bijvoorbeeld zeggen: 'Google onthoud dat mijn sleutels op het aanrecht liggen' Waarop er gereageerd wordt met 'Ok ik zal het onthouden' maar vervolgens wordt er niks onthouden. Ook als ik kijk bij https://myactivity.google.com/ staat daar niks opgeslagen.

De helppagina kom ik niks verder mee. Daar staat dat het mogelijk geblokkeerd kan worden door Digitaal welzijn, maar daar staan verder geen restricties of time outs ingesteld. Met een google zoekopdracht komt ik ook niet echt een oplossing tegen, alleen enkel een 2 of 3 jaar oud topic waar geen oplossing wordt gevonden. Met een zoekopdracht in het Nederlands vind ik al helemaal niks.

Ook geprobeerd via de assistent op mijn telefoon, maar ook via die weg wordt er niks onthouden.
Iemand enig idee hoe dit wel werkend te krijgen?
Dat werkt nog niet in het Nederlands, wat ze op de support pagina ook mogen beweren. Als je van die functie gebruik wil maken moet je de primaire taal van de Assistent op Amerikaans Engels zetten. Tweede taal kan op Ndl. Bijkomend voordeel is dat je de ok google gevoeligheid dan kan verhogen zodat je niet meer moet schreeuwen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:52

13art

Moderator Mobile
Ah ok, stom dat ze dan wel de support pagina mbt het onthouden al in het Nederlands hebben. Maar goed kan ik stoppen met zoeken. Thnx.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Laatst online: 17:08

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ik ben echt al dagen aan het zoeken naar een speld in een hooiberg, lijkt het wel.

Ik heb een Samsung S9+. Ik heb geen hardware van Google. Ik heb de Google Home app en de Google Assistent app. Nu zie ik dat de microfoon van de Assistent bij sommigen in de Google Home app staat maar bij mij ontbreekt deze. Hoe krijg ik de microfoon icoon - en dus de functie - in de Google Home app?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
Allen, ik zit met een frustrerend probleem als het gaat om google home / assistant. Situatie is als volgt:
- Ik heb in mijn huis meerdere kamers met chromecasten en hue lampen
- De afgelopen weken heb ik bij een vriendin in het buitenland gezeten en heeft ze mij toegevoegd aan haar huis zodat we daar beide spotify via de speakers en verlichting konden bedienen. Via google assistant kan dat ook zonder die stap. Google home applicatie vereist dat je wel toegevoegd bent.

Vanaf dit moment is het gedonder begonnen. Om een of andere reden gooit Google nu beide huizen door elkaar en als je aangeeft dat de verlichting aan moet; worden de lampen in mijn huis ook aangezet. Niet handig aangezien we in andere tijdzones zitten en ik dus vannacht om 02.00 alles in eens aan had staan. Ik heb mezelf nu maar uit haar huis gehaald maar dat lost het probleem maar deels op. Ik zie nog steeds lampen van haar die ik verder helemaal niet wil zien.
Daarnaast zag ik in de google assistant al haar commands voorbij komen. Alles loopt door elkaar.

Wat ik wil is 2 huizen die verder helemaal uit elkaar zijn. Ik wil ze beide kunnen inrichten omdat zij echt digibeet is.
Dat lijkt me niet heel onlogisch maar ik krijg het niet voor elkaar met alle gevolgen van dien. Zie ik iets supers simpels over het hoofd in de logica van google of in de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:30
Kan mij even (nu weinig tijd) twee dingen bedenken. Alles wat niet bij jouw huis hoort, verwijderen uit je google home app. Zorg ook dat beide jullie voice match op eigen google account zijn gedaan, of doe deze opnieuw. Haal dus dan de oude weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
Dank voor de snelle respons; we hebben geen voicematch gedaan en het enige wat ik nog kan verwijderen is een link met smartlife maar ik ben bang dat het dan ook komt te vervallen bij haar thuis en dan hebben we een volgende probleem. Het was al een gedoe om die lampen over te zetten van het oude wifi netwerk naar het nieuwe en toen was ik er zelf.

Daarnaast vraag ik me nog steeds af wat het nut is van meerdere huizen op je account als je ze niet apart kan bedienen. Dat is toch het hele idee erachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Miss_80 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:58:
Dank voor de snelle respons; we hebben geen voicematch gedaan en het enige wat ik nog kan verwijderen is een link met smartlife maar ik ben bang dat het dan ook komt te vervallen bij haar thuis en dan hebben we een volgende probleem. Het was al een gedoe om die lampen over te zetten van het oude wifi netwerk naar het nieuwe en toen was ik er zelf.

Daarnaast vraag ik me nog steeds af wat het nut is van meerdere huizen op je account als je ze niet apart kan bedienen. Dat is toch het hele idee erachter?
Mijn korte ervaring met Google Home en Google Assistent is. Als je veranderingen aanbrengt. Even uitloggen bij Google Assistent. Dan weer inloggen. Ik had zelf de IKEA hub gereset. Alles opnieuw ingedeeld maar Google Home liet de oude situatie zien. Toen uitgelogd op Google Assistent en weer ingelogd. Toen kreeg ik wel de juiste 'versie' te zien. Misschien voor jou ook de oplossing.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 18:13
Bij mij werkt de Google Assistent app niet meer, sinds de Google App is geüpdatet naar 11.42 en 11.43. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

deechtewber schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:16:
Bij mij werkt de Google Assistent app niet meer, sinds de Google App is geüpdatet naar 11.42 en 11.43. Ben ik de enige?
Wat gebeurt er dan? Helemaal niks? Of een error?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
AW_Bos schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 00:11:
[...]

Wat gebeurt er dan? Helemaal niks? Of een error?
Helemaal niets. Ik kan aan de korte animatie zien dat het icoontje is "ingedrukt". maar er opent niets. Ook via voicematch opent er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
deechtewber schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:21:
[...]

Helemaal niets. Ik kan aan de korte animatie zien dat het icoontje is "ingedrukt". maar er opent niets. Ook via voicematch opent er niets.
App eens verwijderen en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Serena schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:34:
[...]

App eens verwijderen en opnieuw installeren?
Ik zal het eens proberen. Ik vind het wel vreemd dat hij het wél doet zo lang ik de Google App niet update naar de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 13:05
Hier zelfde probleem na update (S20…).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Vandaag eerst de update v12.1.9.23.arm64 van de Google App geïnstalleerd. Daarna Google Assistent nog steeds niet te openen. Vervolgens GA volledig verwijderd en opnieuw uit de Play Store geïnstalleerd. Helaas werkt hij dan nog steeds niet. Ik ga weer terug naar V11.41.10.23. (OP 7T Pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:05
deechtewber schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 23:20:
Vandaag eerst de update v12.1.9.23.arm64 van de Google App geïnstalleerd. Daarna Google Assistent nog steeds niet te openen. Vervolgens GA volledig verwijderd en opnieuw uit de Play Store geïnstalleerd. Helaas werkt hij dan nog steeds niet. Ik ga weer terug naar V11.41.10.23. (OP 7T Pro)
Gebruik je toevallig Parallel Apps op je OP7? Dit heeft in het verleden al vaker problemen veroorzaakt i.c.m. de Google app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Lizard schreef op zondag 24 januari 2021 @ 15:51:
[...]

Gebruik je toevallig Parallel Apps op je OP7? Dit heeft in het verleden al vaker problemen veroorzaakt i.c.m. de Google app.
Nee. Ik kende het niet, dus moest even zoeken. Voor de zekerheid gecheckt in het settings menu, maar is niet in gebruik. Ik waardeer de poging! 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan-Z
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-05 18:58
Ik heb hetzelfde probleem met de Assistant app. Deze had ik net geïnstalleerd en wil niet openen, er gebeurt helemaal niets.

Ik kan via de Google Home app wel in Assistant komen als ik op het microfoon icoontje druk onderin die app. Zelfs als de Assistant app zelf niet geïnstalleerd is. Misschien veroorzaakt die een conflict?

Een ander probleem wat ik heb, is met het afspelen van een specifiek radiostation via Tunein. Ik wil graag het radiostation 'Sky Radio non-stop@work' direct kunnen starten.

Met het radiostation 'sky radio 101fm' is alles simpel:
Play sky radio 101fm from tunein

Werkt prima, start de zender direct. Als ik hetzelfde met bovenstaande zender probeer, start deze niet.

Play sky radio non-stop@work from tunein

Dan opent de tunein app wel, maar het station start niet met spelen.

Dit zorgt er ook voor dat ik niet direct kan casten naar mijn chromecast audio. Het volgende commando werkt wel:
Play sky radio 101FM from tunein on the Living Room speaker

Dit werkt niet:
Play sky radio non-stop@work from tunein on the Living Room speaker

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of een slimme oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Stefan-Z schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 17:05:
Ik heb hetzelfde probleem met de Assistant app. Deze had ik net geïnstalleerd en wil niet openen, er gebeurt helemaal niets.

Ik kan via de Google Home app wel in Assistant komen als ik op het microfoon icoontje druk onderin die app. Zelfs als de Assistant app zelf niet geïnstalleerd is. Misschien veroorzaakt die een conflict?
Nee, dat is het niet. Ik gebruik de Google Home app niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Stefan-Z schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 17:05:

Een ander probleem wat ik heb, is met het afspelen van een specifiek radiostation via Tunein. Ik wil graag het radiostation 'Sky Radio non-stop@work' direct kunnen starten.

Met het radiostation 'sky radio 101fm' is alles simpel:
Play sky radio 101fm from tunein

Werkt prima, start de zender direct. Als ik hetzelfde met bovenstaande zender probeer, start deze niet.

Play sky radio non-stop@work from tunein

Dan opent de tunein app wel, maar het station start niet met spelen.

Dit zorgt er ook voor dat ik niet direct kan casten naar mijn chromecast audio. Het volgende commando werkt wel:
Play sky radio 101FM from tunein on the Living Room speaker

Dit werkt niet:
Play sky radio non-stop@work from tunein on the Living Room speaker

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of een slimme oplossing?
Probeer het eens met ‘Play station ……’
Maar waarom in het Engels. Ding spreekt toch prima Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan-Z
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-05 18:58
Serena schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:05:
[...]

Probeer het eens met ‘Play station ……’
Maar waarom in het Engels. Ding spreekt toch prima Nederlands?
Hij denkt om een of andere reden dat het dan een Playlist betreft:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lmr_5hEyDpCQ9H-D6ufccSYnYmU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FhUGbXhF3OMl2NNVLTQBXHq8.jpg?f=fotoalbum_large

Maar met 101FM lukt het wel en start het spelen direct.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YkAwrN5wF00Ag719IzO56G-YcGU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9d6Fd7rntShJJIVfsm21jJPH.jpg?f=fotoalbum_large

Het is dus echt deze zender die niet werkt. Misschien door de @ in de zendernaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aivacq
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-04-2024
Kan iemand mij helpen het Hey Google commando werkend te krijgen op mijn OnePlus 6. Ik ben ten einde raad.

Probeer zo nu en dan al vanaf de launch dit werkend te krijgen en het lukt gewoon niet.

Alle instellingen moeten goed staan, hier ben ik al 100x doorheen gelopen. Wat mij opvalt is dat als ik Voice match inschakel, hij geen actie onderneemt om mijn stem te herkennen, het vinkje gaat aan en dat was het.

Ik heb het in het verleden wel even werkend gekregen door de telefoon op Engels in te stellen maar dit is natuurlijk geen optie.

Ik dacht toen dat het kwam omdat het voor Nederland nog uitgerold moest worden maar er is voor mij niets veranderd in de tussentijd.
Deze week komt er een slimme speaker binnen vandaar dat ik het nu toch echt wel graag werkend wil hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Aivacq schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:33:
Kan iemand mij helpen het Hey Google commando werkend te krijgen op mijn OnePlus 6. Ik ben ten einde raad.

Probeer zo nu en dan al vanaf de launch dit werkend te krijgen en het lukt gewoon niet.

Alle instellingen moeten goed staan, hier ben ik al 100x doorheen gelopen. Wat mij opvalt is dat als ik Voice match inschakel, hij geen actie onderneemt om mijn stem te herkennen, het vinkje gaat aan en dat was het.

Ik heb het in het verleden wel even werkend gekregen door de telefoon op Engels in te stellen maar dit is natuurlijk geen optie.

Ik dacht toen dat het kwam omdat het voor Nederland nog uitgerold moest worden maar er is voor mij niets veranderd in de tussentijd.
Deze week komt er een slimme speaker binnen vandaar dat ik het nu toch echt wel graag werkend wil hebben!
Als ik het zo lees ligt het aan jouw telefoon. En om dat zeker te weten zou je jouw account op een andere telefoon kunnen proberen. Wat je ook zou kunnen proberen is een nieuw (test)account aanmaken. Werkt het dan wel dan ligt het aan jouw account. Het is voor ons moeilijk te begrijpen waarom het niet werkt. Zeker als het bij ons wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:05
StruvusMaximus schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 18:25:
[...]

Ik gebruik altijd "speel qmusic Amsterdam" dan krijg je ook de NL versie.
Iemand een idee voor het Engelse triggerwoord?

Edit: play qmusic onehundred dot four fm radio :X

[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 19-02-2021 11:07 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:05
sdk1985 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:05:
[...]

Iemand een idee voor het Engelse triggerwoord?

Edit: play qmusic onehundred dot four fm radio :X
Ik gebruik "stream qmusic on tunein"

Daarna kan je ook "stream tunein" gebruiken, die onthoudt je laatste keuze

(Well allemaal op mijn Google home mini)

[ Voor 6% gewijzigd door Lizard op 19-02-2021 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwitnie
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik heb 2 Google assistant speakers (Bose Soundbar in de huiskamer en Philips wekker in de slaapkamer).
Voor de ochtend heb ik de goedemorgen routine ingesteld. Daarmee ratelt de assistant een aantal commando's af waaronder verlichting en het koffiezetapparaat aanzetten. Hij sluit af met het afspelen van radio via TuneIn. Dit heeft altijd goed gewerkt en muziek kwam netjes uit de speaker in de huiskamer.
Nu heb ik mijn wifi aangepast (Mesh systeem) en sindsdien werkt alles goed behalve de radio. Die speelt hij nu af in de slaapkamer. Iemand enig idee hoe je dat aan kunt passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripplep
  • Laatst online: 13-03-2021
Hier een vreemd 'bijzonder' probleempje met de Google Assistent

De situatie :

Ik heb een jaloezie systeem met motortjes smart dus,
Werkt via de app en via de bridge.
Het systeem is engels, dus ook enkel Engelse commandos via Google naar de Hub werken..

Spreek ik deze direct uit aan Google Assistent (ingesteld op zowel NL als ENG) dan werkt het..

Talk to Mysmartblinds to close all blinds

Maak ik een routine met daarin hetzelfde commando als uitvoer regel en bv met de aanroep Blinds Up (of Down) dan werkt het (Het aanroep commando moet wel Engels klinken blijkbaar anders snapt google niet dat je hem in Engels aanroept..??)

Zit ik in dezelfde routine een Uitvoertijdstip (dus starten bv om 16:00) dan zodra het 16:00 is dan hoor je van Google 'Ik begijp het niet'
omdat de assistent dus niet op zn 'Engels' blijkbaar aangeroepen word en dan ook ineens hetzelfde uitvoer commando Talk to Mysmartblinds to close all blinds niet kent...

Heel vreemd, en krijg het maar niet voor elkaar! Tips ? 8)7 8)7 8)7 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
tripplep schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:39:
Hier een vreemd 'bijzonder' probleempje met de Google Assistent

De situatie :

Ik heb een jaloezie systeem met motortjes smart dus,
Werkt via de app en via de bridge.
Het systeem is engels, dus ook enkel Engelse commandos via Google naar de Hub werken..

Spreek ik deze direct uit aan Google Assistent (ingesteld op zowel NL als ENG) dan werkt het..

Talk to Mysmartblinds to close all blinds

Maak ik een routine met daarin hetzelfde commando als uitvoer regel en bv met de aanroep Blinds Up (of Down) dan werkt het (Het aanroep commando moet wel Engels klinken blijkbaar anders snapt google niet dat je hem in Engels aanroept..??)

Zit ik in dezelfde routine een Uitvoertijdstip (dus starten bv om 16:00) dan zodra het 16:00 is dan hoor je van Google 'Ik begijp het niet'
omdat de assistent dus niet op zn 'Engels' blijkbaar aangeroepen word en dan ook ineens hetzelfde uitvoer commando Talk to Mysmartblinds to close all blinds niet kent...

Heel vreemd, en krijg het maar niet voor elkaar! Tips ? 8)7 8)7 8)7 8
De volgorde van de talen wijzigen? Eerst Engels en dan pas Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ik overweeg een tv van LG te kopen. Deze is voorzien van ThinQ AI en heeft Google Assistent geïntegreerd. Je kunt op de Google knop van de afstandsbediening drukken en diverse commando’s ingeven, voor het bedienen van je tv maar ook je smarthome devices. Zie: https://www.lg.com/nl/tvs/ai-2020
Kan ik nu ook bv een Nest Mini koppelen aan de tv zodat de tv via de Nest Mini kan bedienen ipv eerst een knop indrukken van de ab?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tripplep
  • Laatst online: 13-03-2021
Serena schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:53:
[...]

De volgorde van de talen wijzigen? Eerst Engels en dan pas Nederlands?
Dank voor je bericht Serena,
Reeds al gedaan inderdaad.. maar blijft zelfde probleem bestaan.. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 20:52
https://androidworld.nl/s...-vanaf-nu-videodeurbellen

Mooi vooruitzicht voor Nest Hub gebruikers met een videodeurbel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 18:48
iRob schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:09:
https://androidworld.nl/s...-vanaf-nu-videodeurbellen

Mooi vooruitzicht voor Nest Hub gebruikers met een videodeurbel!
Benieuwd of Google en Ring gaan samenwerken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage010
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-01-2023
Klopt het dat ik met geen mogelijkheid een compleet album af kan laten spelen via Google Assistant?

Hey Google, speel <albumnaam> van <artiest> via YouTube Music.

Levert vaak maar 1 of 2 nummers van dat album. Daarna komen andere nummers.

Ik heb een workaround geprobeerd door een playlist aan te maken en alle nummers van dat album toe te voegen en dan die playlist af te laten spelen, maar dat werkt ook niet.

Zie ik iets over het hoofd? Ik heb een premium YouTube Music account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 08:40

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Sinds kort ben ik overgestapt van prepaid naar een abonnement met onbeperkt bellen. Tevens heb ik mijn Motorola G5 Plus uit 2017 Android bijgewerkt van Android 8.1 naar Android 11. Nu bel ik niet meer met mijn vaste telefoon, en maak ik gebruik van bellen via de Google Assistent. Maar loop tegen het volgende punt aan.

Is het mogelijk om voorrang te geven aan telefoonnummers uit je eigen adresboek? Ik heb uitsluitend de Veenendaalse Dominoes Pizza in mijn adresboek staan. Als ik bijvoorbeeld zeg: Bel Dominoes Pizza, dan zegt Google welke kies je? En kan ik kiezen voor bijvoorbeeld Ede, die staat dan ook bovenaan, terwijl ik in Veenendaal woon en aanwezig ben, als ik dan zeg Veenendaal, dan gaat het wel goed, maar handig is het niet. Eigenlijk geldt dit ook voor Cafetaria de Molen in Veenendaal, die kent Google helemaal niet, terwijl die wel in mijn adresboek staat. Dan kan ik kiezen tussen Cafetaria de Molen in Ede, of voor Van Limbeek VOF?

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ik heb op de slaapkamer een Samsung TV met losse chromecast. Die kan Ik uitschakelen met de assistent.
Maar beneden heb ik een Sharp TV met ingebouwde chromecast daar gaat dat niet mee.
Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-05 19:42
Ik heb sinds enige tijd dat m'n google assistent echt verschrikkelijk slecht is geworden in het Nederlands. Zowel verstaan, als zelf spreken is het laatste jaar echt hard achteruit gegaan.
Waar ik vroeger 1x zei "zet een wekker om 7 uur" en het direct werkte, krijg ik nu zelfs geen wekker meer gezet, enige antwoord is "ik begrijp het niet", wat ik de laatste tijd steeds vaker hoor.

Het gekke is dat de assistent mij wel goed lijkt te verstaan als ik terug kijk:

Uw recente activiteit
Alleen jij kunt deze gegevens bekijken
Je hebt Zet een wekker voor 7 uur 's ochtends gezegd
Sorry, ik heb het niet verstaan

Dit werkt dan wel weer:

Je hebt Hoe kan ik een wekker zetten gezegd
Als je een wekker wilt zetten, zeg je 'zet een wekker voor 06:00 uur' of 'maak me over twee uur wakker'. Of je maakt de wekker terugkerend en zegt 'zet een wekker voor werkdagen om 12 uur 's middags'.

Daarnaast sprak de assistent eerst redelijk goed Nederlands, nu krijg ik echt steeds slechter lopende zinnen bij het uitvoeren van commando's. Nederlands en Engels samen ging ook altijd prima, maar heb het gevoel dat ik nu ook steeds vaker "het spijt me, ik begrijp het niet".
Ik snap niet hoe het mogelijk is dat de assistent steeds slechter wordt ipv beter.

[ Voor 26% gewijzigd door masterjorie op 29-07-2021 05:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlackestCrow
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-05 21:57
Heeft iemand een idee waarom mijn Google Assistant wel reageert op Hey Google/Ok Google als ik de systeemtaal van mijn mobiel in het Engels heb staan maar niet als deze op Nederlands staat?

Als ik mijn systeemtaal al op Engels heb staan dan kan ik verder wel in het Nederlands tegen de assistent praten.

https://www.discogs.com/user/TheBlackestCrow/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb een issue met de google home app. Dit heb ik zowel op mijn telefoon (galaxy A40) als mijn tablet (Tab S2).
De text bij het aanmaken van routines klopt niks van. Elke routine het hetzelfde ook nieuwe zelf gemaakte.
De rest van de Home App is wel leesbaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/pJYqFnk/Home-routines.jpg

Dit is met de nieuwste versie 2.46.1.7 Op mijn tablet draait een oudere versie 2.45.nogwat.

Als ik naar dit probleem loop te googelen kom ik geen stap verder want dan vindt ik steeds issues gerelateerd aan het niet werken van de routines zelf.

Kent iemand dit probleem?

Betreffende bovenstaaande, ik kom er achter dat het aan mijn pihole ligt. Die blokt blijkbaar wat teveel.

Edit: Ook heb ik het gevoel dat er dubbele routines zijn. Ooit had ik ergens een routine ingesteld als ik tegen de home speaker zeg dat ik thuis ben, dat hij dan "Hoi 'naam' welkom thuis. En dan gaat hij iets afspelen op Spotify.

Maar dat is een hele andere routine als degene van de home app. Die lopen dus nu beide en ik kan de 1e nergens vinden/wijzigen.

[ Voor 28% gewijzigd door kaasaanfiets op 13-11-2021 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
TheBlackestCrow schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:21:
Heeft iemand een idee waarom mijn Google Assistant wel reageert op Hey Google/Ok Google als ik de systeemtaal van mijn mobiel in het Engels heb staan maar niet als deze op Nederlands staat?

Als ik mijn systeemtaal al op Engels heb staan dan kan ik verder wel in het Nederlands tegen de assistent praten.
Volgens mij is Hotword Detection simpelweg nooit in het Nederlands geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16-05 18:12
Weet iemand als het mogelijk is om een routine op je overzichtspagina te zetten?

Hiermee bedoel ik het dashboard in de home app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viaxes
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-03 21:20
Thibaut1234 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 18:09:
Weet iemand als het mogelijk is om een routine op je overzichtspagina te zetten?

Hiermee bedoel ik het dashboard in de home app.
Niet op de overzichtspagina, wel onder het kopje Routines. Een pagina verder dus
Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste