JunkieXP schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 15:34:
Min of meer per toeval kwam ik er achter dat de Google Assistent toch zeker een deel van de functionaliteiten van de Logitech Harmony (Hub) ondersteunen.
De naam die je aan een activity geeft lijkt niet heel effectief, maar het type wel, in mijn geval gaat bijvoorbeeld "Vinyl afspelen" welke als icoontje de muzieknoot heeft aan met het commando "Zet Muziek luisteren aan".
Maar bij "TV Kijken" werken commando's als "Zet TV op Pauze", "Hervatten TV", "Zet de TV zachter" allemaal wel, maar geenszins krijg ik hem geschakeld naar een bepaald (favoriet) kanaal, noch via bijvoorbeeld SBS, maar ook niet door te zeggen "Zet de TV op 6" of zelfs "Zet de TV op het volgende kanaal".
Hebben jullie een idee?
Ik heb dit via de harmony app ingeregeld. "Schakel TV kijken in" - start de volgende acties: Zet TV aan, zet Decoder aan, Zet TV op HDMI 3, Zet DVR op kanaal 4
"Schakel netflix in doet": Zet TV aan, zet Decoder aan, Zet TV op HDMI 3, Zet DVR op kanaal 200, wacht 1 seconde, druk op rode knop van DVR remote (KPN wil extra knop om de app echt te starten). Hier krijg ik nog een keuze voor welk profiel (als je altijd de zelfde gebruikt kun je ook nog een keer "OK" toevoegen.
Schakel discovery in doet: ga naar kanaal 15 (ik heb dan TV kijken al aan staan, maar anders zou je daar dus de zelfde als "TV kijken" voor kunnen gebruiken.
Schakelen werkt(e?) in het engels wel gewoon, maar in NL niet lekker. Dus ik heb het zo opgelost.