Dennis schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:10:
[...]
De truc bij Duckworth is om snel alle achievements te halen (zo veel mogelijk direct!). Hoe hoger je komt, hoe meer achievements er tegelijkertijd komen. Je begint met één, later worden het steeds twee tegelijk en uiteindelijk drie. Een aantal komen steeds terug:
- Starten van een marketingcampagne;
- Promoten van staff.
Zorg dus dat je geen enkel staff member promote, maar pas op het moment dat er een achievement voor komt. Net als met marketingcampagnes.
Verder plantjes water geven, automaten bijvullen en toiletten ontstoppen is vrij makkelijk, monobeast schieten gewoon even een paar automaten optillen weer terugzetten.
Trainen van staff members duurt vaak wat langer (zorg dus dat je open slots houdt) maar levert meer op en net als 2 of 3 patiënten curen in een bepaalde kamer (100.000$).
Persoonlijk zou ik niet zeggen promoveer en train personeel nooit zonder opdracht, als je zo zwart-wit te werk gaat, althans ik liep dan tegen het issue dat patienten al dood vielen voordat ze klaar waren met diagnose en bij het genezen liep het ook met regelmaat spaak doordat personeel prutsers eerste klas waren. Mijn ziekenhuis liep totaal niet met deze aanpak en het halen van sterren duurde een eeuwigheid. Bij nieuwe poging was ik terughoudend met provoveren en trainen, behalve voor mijn GP dokters die kregen promotie en training zodra mogelijk en mijn ziekenhuis liep aanmerkelijk beter zonder rijen aan GP en diagnose kamers nodig te hebben.
Als extra tips voor dit level:
- Als je een lastige opdracht krijgt bijvoorbeeld het bouwen van een dure kamer en je hebt er het geld niet voor stop die opdracht en neem die reputatiestraf.
- Als je wcs moeten ontstoppen, automaten moet bijvullen of plantjes moet water geven, klik de wcs, planten of automaten en geef expliciet de opdracht om te ontstoppen, bij te vullen of water te geven dat gaat zo'n opdracht een stuk sneller dan wachten tot automatisch plaatsvindt.
- Moet je een bepaalde ziekte genezen waarvoor je weinig patienten krijgt, start een kleine marketing specifiek voor dat type ziekte. Een kleine investering om snel voldoende patienten binnen te krijgen en wees niet te beroerd om ze vooraan in de rij te zetten om ze snel mogelijk bij de genezing te krijgen. Annuleer de campagne zodra je de opdracht gehaald anders kan je overspoeld worden met een type patient.
Een tip niet specifiek voor dit level, als je financieel krap zit kan je ook wachten tot in de lijst met kandidaten de gewenste skill voorbij komt en dan huur je deze persoon en laat hem een van je eigen personeelsleden trainen en daarna schop je hem weer op straat. Het is een aanzienlijke besparing over inhuur, dat is 10k + tarief pp minimaal 5k.
spoiler: Indien je Duckworth op easy wil spelen- Zorg dat een kamer maximaal een prestige van 3,99 heeft, zodra je opdracht krijgt voor een prestige 4 kamer koop en plaats je een item in de betreffende kamer om de opdracht te halen en daarna verkoop je het item weer.
- Zorg dat temperatuur comfort onder de 80 procent blijft, zodra je de opdracht krijgt dit naar 80 procent te breng voer je dit uit en daarna breng je het comfort weer onder 80 procent.
Door de condities weer onder niveau te brengen blijven deze opdrachten terugkomen
[
Voor 5% gewijzigd door
squaddie op 13-09-2018 20:10
]
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.