Hier even snel gespeeld op een laptop (HD620, speelt nog best oke op low).
Maar toch wel wat bugs....
al 1x gehad dat mensen de deur van de GP's niet binnen gingen. Lopen erheen, bedenken zich en gaan weer zitten. En dat herhaalde zich. Even de room edit en un-edit en opgelost.
Vervelender: De tutorial zit vast. Moest 2 fire extinguishers plaatsen. Dat heb ik netjes gedaan, maar ik kan nu de objectives niet meer openen. Gevolg is dat ik dus enkel een GP en pharmacy kan bouwen.....
Geen toiletten dus, geen staff room... gaat niet helemaal lekker dus.
Thuis maar een nieuwe poging wagen.
rejer schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:08:
Nu dat de game denuvo heeft, is het dan wel mogelijk om de game te modden? Er zou mod support komen..
"they note that mod support will not be in the game at launch, but “it’s in the plan” and will be part of a later update. "
Denuvo lijkt niet heel diep in de code te zitten.... gezien de game al voor release speelbaar was. Ik verwacht eigenlijk dat ze Denuvo misschien nog wel verwijderen, aangezien het dus niet heeft gewerkt, en je bij Denuvo volgens mij
betaald zolang de game niet gekraakt is een refund krijgt als die snel gekraakt is.
https://torrentfreak.com/...games-get-cracked-161219/“I do want to explain what happened here. Denuvo Software Solutions offers a guarantee, if your Denuvo game is cracked within a certain time (3 months is normal), you do not have to pay for Denuvo", he said.