Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Morgen toevallig vrij :+

Ik hoop dat de game een succes wordt. Van wat ik begrepen heb wil de studio graag een hele serie Two Point simulatiegames maken. Een nieuwe Theme Park zie ik ook wel zitten. Planet Coaster was het toch niet voor mij en een remake die wat dichter bij de Theme Park van Bullfrog ligt zie ik wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:39
edit: nvm, niet meer nodig

Ik heb er ook zin in! :)

[ Voor 128% gewijzigd door Alexknl op 29-08-2018 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Noclip heeft een podcast gemaakt met een intervieuw met de makers. Te vinden in je favoriete podcastapp of hier: YouTube: Noclip Podcast #02 - The Return of Theme Hospital

Daar straks ook nog maar even naar luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
De devs zijn nu zelf aan het streamen https://www.twitch.tv/SEGA

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 08:55
Ik heb het spel ook op de gok al aangeschaft. Maar als het veel van hetzelfde is als Theme Hospital dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Waah schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:53:
@mschol dan zie ik helemaal geen probleem. laptop mee en gaan met die banaan. Kan nooit een heel zware game zijn kwa graphics?
meh, geen kantoor baan ofzo, gewoon spullen inpakken, zendingen aannemen, flink fysiek bezig zijn, even gamen zit er dan echt niet in :D

Ik heb al weer zeurende mensen gezien over dat denuvo erin zit..

ik heb niet veel met DRM, maar denuvo heeft hier nog nooit voor problemen of snelheidsverlies geleid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
engessa schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:45:

Ik hoop dat de game een succes wordt. Van wat ik begrepen heb wil de studio graag een hele serie Two Point simulatiegames maken. Een nieuwe Theme Park zie ik ook wel zitten. Planet Coaster was het toch niet voor mij en een remake die wat dichter bij de Theme Park van Bullfrog ligt zie ik wel zitten.
Two Point Genewars? :9~
Two Point Carpet? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:10
Nog geen 12 uur meer wachten, ik wacht al sinds de eerste release op een vervolg! 8)

Hij is al geïnstalleerd, F5 bashen morgen ochtend. :+

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 20:23
mschol schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:10:
[...]

meh, geen kantoor baan ofzo, gewoon spullen inpakken, zendingen aannemen, flink fysiek bezig zijn, even gamen zit er dan echt niet in :D

Ik heb al weer zeurende mensen gezien over dat denuvo erin zit..

ik heb niet veel met DRM, maar denuvo heeft hier nog nooit voor problemen of snelheidsverlies geleid..
Ah dan wordt het een uitdaging.

Ik heb verder niet veel met denuvo.... Omdat ik niet denk dat het werkt en wel heel ver gaat als DRM... Zeker als GOG laat zien dat DRM niet altijd hoeft.

Maar voor een game als dit verwacht ik geen prestatieverlies. Maar volgens mij is er wel degelijk prestatieverlies door denuvo, aangezien er tests zijn geweest van games waar denuvo later uit is gehaald door devs....

EDIT:
Oh wow ... De game is al gekraakt.... Dus mensen met een gekraakte versie kunnen al spelen, en betalende mensen moeten tot morgenvroeg wachten.

Ik wacht wel, maar hoop dat Sega niet teveel heeft betaald voor die denuvo protectie :D

[ Voor 12% gewijzigd door Waah op 29-08-2018 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 18:59
Mijn favoriete reviewer keurt het spel goed (en die kraakt nogal eens wat af)

Niet dat zijn mening in dit geval had uitgemaakt voor mij, maar zie het als een bonus :+

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waah schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:46:
[...] Kwam paar weken geleden trouwens de officiele CD tegen bij mijn vriendin. Die bleek het spel ook te hebben _/-\o_ nooit geweten.
Is in ieder geval in een keer duidelijk waarom je haar zo leuk vindt! O+ O+
Oei, sorry voor de off-topic reactie op een oude post. Ik zat niet goed op te letten :X
mschol schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:10:
[...] Ik heb al weer zeurende mensen gezien over dat Denuvo erin zit..

Dat is helaas ook wel eens anders gebleken. Ik heb nog wel even geduld tot die eruit gehaald is omdat ie gekraakt is ;) (Ik heb eerlijkheidshalve nu toch geen tijd om te spelen).

Ik ga hem wel volgen, want het ziet er leuk uit!

edit:
Waah schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:09:
EDIT:
Oh wow ... De game is al gekraakt.... Dus mensen met een gekraakte versie kunnen al spelen, en betalende mensen moeten tot morgenvroeg wachten.

Ik wacht wel, maar hoop dat Sega niet teveel heeft betaald voor die denuvo protectie :D
Oh :X Dat geduld hebben kan dus wel eens korter duren dan verwacht.

[ Voor 67% gewijzigd door Room42 op 30-08-2018 00:19 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waah schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:09:
EDIT:

De humor zit juist in Denuvo, of met name waar het juist _niet_ op draait. 1+1+emulator, et voila.

Denuvo is niet gekraakt, maar dood simpel omzeilt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Waah
SinergyX schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 00:33:
[...]

De humor zit juist in Denuvo, of met name waar het juist _niet_ op draait. 1+1+emulator, et voila.

Denuvo is niet gekraakt, maar dood simpel omzeilt.
Ik lees het ja.
It has Denuvo but its an unity game.
Unity games do not work with Denuvo properly.
It can just get removed with a new exe.
So its not cracked (technically) but the drm is removed
Maar lig er niet wakker van (ondanks het huidige tijdstip O-) ). Ik roep al 20 jaar om een echte sequel, meer dan welke andere game.... Dus steun de devs sowieso _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
Beakzz schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 00:09:
Mijn favoriete reviewer keurt het spel goed (en die kraakt nogal eens wat af)

Niet dat zijn mening in dit geval had uitgemaakt voor mij, maar zie het als een bonus :+

[video]
Vind het jammer dat ik die review net gekeken heb; ik ging er vanuit dat die alleen de obvious dingen liet zien. Maar na 5 minuten zag ik al zoveel nieuwe dingen die ik niet eerder gezien had, dat ik spijt kreeg dat ik op 'play' had gedrukt. die reviewer laat teveel van het spel zien wat ik liever zelf wilde ontdekken. (geen kritiek; meer waarschuwing naar anderen) :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:21
Duurt lang....

Ah damn verkeerd gekeken, duurt nog een uur!

[ Voor 63% gewijzigd door Sporedd op 30-08-2018 07:07 ]

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 17:47
Ik maak nog ff een bakkie koffie :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:51

DirtyBird

Praktiserend denker

Topicstarter
Ik zet bohemian rhapsody aan en we kunnen beginnen met aftellen.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sunflame
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 12:54
Schuift bij jullie de geplande datum ook elke keer 5 minuten op in Steam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Topicstarter
bij mij start ie gewoon

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
Hij start bij mij ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sunflame
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 12:54
Bij mij inmiddels ook. Te ongeduldig :)

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Korte vraag: als ik hem via Voidu koop, kan ik hem dan ook voor Mac loaden op steam? Zie daar namelijk alleen het windows teken staan. Thanks :)!

PSN: Kidjuh

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kidjuh schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:17:
Korte vraag: als ik hem via Voidu koop, kan ik hem dan ook voor Mac loaden op steam? Zie daar namelijk alleen het windows teken staan. Thanks :)!
Ja, ik heb hem ook via Voidu en kon hem prima installeren op m'n MBP!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
DennusB schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:18:
[...]

Ja, ik heb hem ook via Voidu en kon hem prima installeren op m'n MBP!
Thanks voor je snelle antwoord! Veel plezier allen!

• DennusB
  • Niet online
Het is hier idd erg stil, gok dat iedereen vol in het spel zit haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
En, is het wat? :D

Ga 'm zo ook ff halen denk ik. Maar jullie hebben 'm dus gewoon voor 22 euro via die ene site gekocht? Wat is daarmee het verschil dan via Steam? (afgezien van het tientje extra op Steam).
Ik ben altijd bang dat die keys gejat zijn oid. En de devs mijn geld niet zullen krijgen.

[ Voor 123% gewijzigd door spokje op 30-08-2018 08:32 ]

• Kidjuh
Krijg hem niet gestart op mijn mac :/. Lees dat meerdere mensen hier problemen mee hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
spokje schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:30:
En, is het wat? :D

Ga 'm zo ook ff halen denk ik. Maar jullie hebben 'm dus gewoon voor 22 euro via die ene site gekocht? Wat is daarmee het verschil dan via Steam? (afgezien van het tientje extra op Steam).
Ik ben altijd bang dat die keys gejat zijn oid. En de devs mijn geld niet zullen krijgen.
Ff 10 minuten gespeeld want ben gewoon aan t werk. Ziet er goed uit en speelt lekker weg zo te zien :D

• DennusB
  • Niet online
Kidjuh schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:36:
Krijg hem niet gestart op mijn mac :/. Lees dat meerdere mensen hier problemen mee hebben.
Wat voor probleem heb je dan?

• Kidjuh
Thread 10 Crashed:: UnityGfxDeviceWorker

Krijg bovenstaande foutmelding terwijl mijn pro hem gewoon zou moeten trekken.. Wacht wel even een dag of de devs met iets komen, zie deze crash veel langskomen op het moment!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

engessa schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:45:

Dungeon Keeper!!!! :D

• DennusB
  • Niet online
Kidjuh schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:05:
Thread 10 Crashed:: UnityGfxDeviceWorker

Krijg bovenstaande foutmelding terwijl mijn pro hem gewoon zou moeten trekken.. Wacht wel even een dag of de devs met iets komen, zie deze crash veel langskomen op het moment!
Grote kans dat ze het snel patchen dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Off-topic, maar probeer War for the Overworld eens (GOG/Steam), want dat is wat mij betreft (op dit moment) de spirituele opvolger van Dungeon Keeper. Echt een aanrader wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• haborym
Ben nu 2 uur bezig en het bevalt me nog steeds. Heb 1x gehad dat een bezoeker zijn kamer niet meer kon vinden maar verder nog geen issues.
Je kan wel een hoop meer dingen fine tunen dan Theme Hospital maar vindt ook dat de spirit van Theme hospital er zeker inzit.
Kan vooral lachen om de receptionist(e). "We are sorry for all the litter YOU dropped on the floor". Ben nu net aangekomen in het vierde ziekenhuis. Ben nog niet terug gegaan naar 1 van de eerdere ziekenhuizen maar dat is wel een optie.

• DennusB
  • Niet online
Hier draait het spel overigens WEL op m'n Mac ! Heel raar :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

haborym schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:57:
Ben nu 2 uur bezig en het bevalt me nog steeds. Heb 1x gehad dat een bezoeker zijn kamer niet meer kon vinden maar verder nog geen issues.
Je kan wel een hoop meer dingen fine tunen dan Theme Hospital maar vindt ook dat de spirit van Theme hospital er zeker inzit.
Kan vooral lachen om de receptionist(e). "We are sorry for all the litter YOU dropped on the floor". Ben nu net aangekomen in het vierde ziekenhuis. Ben nog niet terug gegaan naar 1 van de eerdere ziekenhuizen maar dat is wel een optie.
Okay goed om te horen.

Over dat terug gaan, als je dan later terug gaat naar een 'oud' ziekenhuis, dan heb je dan meer opties ofzo? Of wat zou daar het nut van zijn?

• DennusB
  • Niet online
Vinno schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:15:
[...]

Okay goed om te horen.

Over dat terug gaan, als je dan later terug gaat naar een 'oud' ziekenhuis, dan heb je dan meer opties ofzo? Of wat zou daar het nut van zijn?
Voor zover ik het begreep kan je gewoon een consortium van ziekenhuizen bouwen en moet je die allemaal managen!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Zie dat er een hele hoop bug's naar voren komen blij dat ik nog even gewacht heb met kopen

• haborym
zojuist mijn eerste vastloper gehad.
Ik moest het ziekenhuis (universiteit mitton) opnieuw opstarten. De helicopter waarmee de docenten worden ingevlogen die was bugged. Er kwam geen docent uit. Hierdoor kon ik ook geen nieuwe starten, die gaf hetzeflde probleem. Nu doe ik een restart en is de game vastgelopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Mirved schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:28:
Zie dat er een hele hoop bug's naar voren komen blij dat ik nog even gewacht heb met kopen
Zijn wat kleine dingen, hier draait ie op zowel Mac als Windows perfect en het is erg leuk om te spelen tot nu toe :D
haborym schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:29:
zojuist mijn eerste vastloper gehad.
Ik moest het ziekenhuis (universiteit mitton) opnieuw opstarten. De helicopter waarmee de docenten worden ingevlogen die was bugged. Er kwam geen docent uit. Hierdoor kon ik ook geen nieuwe starten, die gaf hetzeflde probleem. Nu doe ik een restart en is de game vastgelopen.
SPOILER haha!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 19:58
Ben op zich wel geïnteresseerd, maar vanwege Denuvo, de toch wel hoge prijs van €30 en de vele bugs laat ik deze even liggen. Ook schijnt de replayabilty laag te zijn. Hopelijk na een half jaartje met wat patches pik ik de game vanuit de sale op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Nu dat de game denuvo heeft, is het dan wel mogelijk om de game te modden? Er zou mod support komen..

"they note that mod support will not be in the game at launch, but “it’s in the plan” and will be part of a later update. "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Hier even snel gespeeld op een laptop (HD620, speelt nog best oke op low).
Maar toch wel wat bugs....

al 1x gehad dat mensen de deur van de GP's niet binnen gingen. Lopen erheen, bedenken zich en gaan weer zitten. En dat herhaalde zich. Even de room edit en un-edit en opgelost.

Vervelender: De tutorial zit vast. Moest 2 fire extinguishers plaatsen. Dat heb ik netjes gedaan, maar ik kan nu de objectives niet meer openen. Gevolg is dat ik dus enkel een GP en pharmacy kan bouwen.....

Geen toiletten dus, geen staff room... gaat niet helemaal lekker dus.

Thuis maar een nieuwe poging wagen.
rejer schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:08:
Nu dat de game denuvo heeft, is het dan wel mogelijk om de game te modden? Er zou mod support komen..

"they note that mod support will not be in the game at launch, but “it’s in the plan” and will be part of a later update. "
Denuvo lijkt niet heel diep in de code te zitten.... gezien de game al voor release speelbaar was. Ik verwacht eigenlijk dat ze Denuvo misschien nog wel verwijderen, aangezien het dus niet heeft gewerkt, en je bij Denuvo volgens mij betaald zolang de game niet gekraakt is een refund krijgt als die snel gekraakt is.

https://torrentfreak.com/...games-get-cracked-161219/
“I do want to explain what happened here. Denuvo Software Solutions offers a guarantee, if your Denuvo game is cracked within a certain time (3 months is normal), you do not have to pay for Denuvo", he said.

• DennusB
  • Niet online
Waah schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:22:
Hier even snel gespeeld op een laptop (HD620, speelt nog best oke op low).
Maar toch wel wat bugs....

al 1x gehad dat mensen de deur van de GP's niet binnen gingen. Lopen erheen, bedenken zich en gaan weer zitten. En dat herhaalde zich. Even de room edit en un-edit en opgelost.

Vervelender: De tutorial zit vast. Moest 2 fire extinguishers plaatsen. Dat heb ik netjes gedaan, maar ik kan nu de objectives niet meer openen. Gevolg is dat ik dus enkel een GP en pharmacy kan bouwen.....

Geen toiletten dus, geen staff room... gaat niet helemaal lekker dus.

Thuis maar een nieuwe poging wagen.
Gek, die tutorial ging hier wel goed. Ik gok ook dat er binnen nu en heel snel wel een patch komt om wat dingen te fixen! Gebeurt altijd wel bij een release dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
Vanavond eindelijk spelen, heb er zin in! Heeft hier iemand 'm al op Linux getest? Ik lees veel over de Mac-versie die niet zo lekker lijkt te werken (bij sommigen), maar zo snel nog niks over Linux gezien.

Ook jammer van de bugs, wat ik zo lees, maar ik heb wel de indruk dat ze het pro-actief oppakken (gezien hun post op Steam). Nu dus hopen dat ze snel kunnen patchen en dat m'n eigen ervaring meevalt.

En - ik kan het hier op het werk niet bekijken - maar volgens mij hebben de developers vandaag de hele dag livestreams van het spel op http://twitch.tv/SEGA (zie ook https://twitter.com/2Poin...tatus/1035078455803764736 )

• DennusB
  • Niet online
Ze hebben nu toch al 13,798 spelers die het op dit moment spelen, niet slecht voor een launch day!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Super leuke game tot nu toe. Echt de Theme Hospital sfeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
rejer schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:40:
Super leuke game tot nu toe. Echt de Theme Hospital sfeer.
Zeker, al mis ik wel een beetje de sandbox mode!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
DennusB schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:44:
[...]

Zeker, al mis ik wel een beetje de sandbox mode!
dit zal er vast wel in zitten lijkt me .. alleen ik denk dat het nog verborgen is . dit zelfde systeem had je ook bij jurassic world .. als je wat verder in het spel was dan had je een eiland wat eigenlijk een sandbox mode is .

psn: taker-mart

• DennusB
  • Niet online
taker1987 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:50:
[...]

dit zal er vast wel in zitten lijkt me .. alleen ik denk dat het nog verborgen is . dit zelfde systeem had je ook bij jurassic world .. als je wat verder in het spel was dan had je een eiland wat eigenlijk een sandbox mode is .
Das waar. Zou kunnen! De story line is wel handig om bekend te worden met alle optie's :) Dus ga eerst die lekker rustig uitspelen!
Die multiplayer (online) achievements zijn opzich wel tof ook :D

[ Voor 6% gewijzigd door DennusB op 30-08-2018 12:52 ]

• mschol
  • Niet online
DennusB schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:52:
[...]

Das waar. Zou kunnen! De story line is wel handig om bekend te worden met alle optie's :) Dus ga eerst die lekker rustig uitspelen!
Die multiplayer (online) achievements zijn opzich wel tof ook :D
MP achievements?

wat voor? (ben een beetje een achievement hunter dus moet dan iemand gaan vinden die ook kan/wil spelen enzo..

• DennusB
  • Niet online
mschol schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:58:
[...]

MP achievements?

wat voor? (ben een beetje een achievement hunter dus moet dan iemand gaan vinden die ook kan/wil spelen enzo..
Je kan tegen andere online mensen een soort uitdagingen starten, meeste aantal mensen beter maken in 90 dagen bijvoorbeeld. Ziet er wel tof uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
DennusB schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:04:
[...]

Je kan tegen andere online mensen een soort uitdagingen starten, meeste aantal mensen beter maken in 90 dagen bijvoorbeeld. Ziet er wel tof uit!
je moet toch ook zelf uitdagingen kunnen maken dacht ik , of heb ik dit verkeerd begrepen :)

ik moet trouwens wel zeggen dat ik het spel eerst op high had draaien op 60 fps stable .. maar des te verder je komt des te zwaarder het spel word , ik draai nu op medium en heb soms nog fps drops .. dus hopelijk patchen ze dit nog even weg dat het allemaal nog soepeler gaat . witcher 3 draai ik normaal op ultra stable 60 fps om maar even een voorbeeld te noemen :)

[ Voor 33% gewijzigd door taker1987 op 30-08-2018 13:40 ]

• DennusB
  • Niet online
taker1987 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:38:
[...]

je moet toch ook zelf uitdagingen kunnen maken dacht ik , of heb ik dit verkeerd begrepen :)
Nog geen tijd gehad om het goed uit te zoeken haha, moet gewoon werken vnadaag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
DennusB schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:39:
[...]

Nog geen tijd gehad om het goed uit te zoeken haha, moet gewoon werken vnadaag :P
hahaha ik ook :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
De eerste twee levels zijn wel erg makkelijk of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
spokje schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:12:
De eerste twee levels zijn wel erg makkelijk of niet?
Ja klopt. De uitdaging begint een beetje bij de universiteit. Dan moet je staff trainen en komen er enorme hoeveelheden af op je GP's office :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• haborym
Vinno schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:15:
[...]

Okay goed om te horen.

Ja. Net even getest. Had nog geen injection room. Deze via research in Mitton uitgevonden. Ik kan die nu in andere locaties ook gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
ah oke, want ik begon me al een beetje zorgen te maken over de replaywaarde. Want als het alleen blijft bij wat kamers bouwen en wat meubels plaatsen ben ik er snel klaar mee. Zat er al aan te denken om te refunden. Ik heb theme hospital nooit gespeeld btw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kidjuh
Easy fix: nieuwste update van Sierra downloaden, moest via de app store want apple heeft hem nog niet automatisch vrijgegeven. Ik kan eindelijk spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar je kan dus geen sandbox direct beginnen? Gisteren nog hospital tycoon even opgestart, daar kon dat wel. Maar we gaan het zien vanavond.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
De game is nog maar zes uur uit :P

Maar bevalt prima. Geen bugs of rare glitches gezien. Het voelt echt als Theme Hospital 2.0. Betere graphics, meer 'rooms', veel meer customizen, beter je personeel managen. de radiostations zijn grappig en de muziek voelt heerlijk nostalgisch. Zeker een aanrader!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 16:29
SinergyX schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:01:
Maar je kan dus geen sandbox direct beginnen? Gisteren nog hospital tycoon even opgestart, daar kon dat wel. Maar we gaan het zien vanavond.
Als ik de PCGamer review goed lees, is er geen echte sandbox op dit moment in het spel aanwezig.

Link: https://www.pcgamer.com/two-point-hospital-review/

[ Voor 7% gewijzigd door Trenchdog op 30-08-2018 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

haborym schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:32:
[...]

Ja. Net even getest. Had nog geen injection room. Deze via research in Mitton uitgevonden. Ik kan die nu in andere locaties ook gebruiken.
Ah oke, nice! :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Trenchdog schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:04:
[...]

Als ik de PCGamer review goed lees, is er geen echte sandbox op dit moment in het spel aanwezig.

Link: https://www.pcgamer.com/two-point-hospital-review/
Hm, valt me dan toch weer even tegen.

Ik noem mezelf toch al iets meer 'veteraan' gamer, dus dat aan je handje storymode zit ik ook niet helemaal op te wachten.

• DennusB
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:15:
[...]

Hm, valt me dan toch weer even tegen.

Ik noem mezelf toch al iets meer 'veteraan' gamer, dus dat aan je handje storymode zit ik ook niet helemaal op te wachten.
Voor zover ik overal lees is die story mode vanaf de 'universiteit' echt heel lastig. Dus ben je wel even zoet mee. Zijn 15 levels met 3 dieptes (3 sterren per level)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DennusB schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:16:
[...]

Voor zover ik overal lees is die story mode vanaf de 'universiteit' echt heel lastig. Dus ben je wel even zoet mee. Zijn 15 levels met 3 dieptes (3 sterren per level)!
Ik heb bij veel van die games die progressief 'haal je target en ga door naar de volgende' werken al halverwege geen zin meer, zoals Transport Fever of Planet Coaster is het 100% vrijheid en creativiteit, niet naar 1 of andere target te werken.

Ik weet nog van de oude Theme Hospital (en Tycoon) dat het gewoon de uitdaging was om een zo'n efficient mogelijk ziekenhuis in elkaar te zetten zonder targets of goals om een level te halen, gewoon oneindig lekker doorkloten, daar kon ik uren/dagen mee bezig zijn, maar met een challenge mode (wat in de basis die story mode is) trekt het me vrij weinig.

Ergste geval ga ik nog even verder met Tycoon, misschien dat het later nog allemaal komt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trenchdog
Mmm, als ik wat google lees ik dat de devs bewust geen sandbox mode hebben ingebouwd en dat ook niet van plan waren te doen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Trenchdog schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:23:
Mmm, als ik wat google lees ik dat de devs bewust geen sandbox mode hebben ingebouwd en dat ook niet van plan waren te doen.
Hm, dat lijkt inderdaad het geval:
The fact that each mission in Two Point Hospital is structured like a sandbox means that there’s no dedicated, unlockable sandbox mode. When you begin your campaign with the game, you’ll begin in one of its 15 different hospitals spread out across 5 different regions, and from there you’ll be able to progress through each hospital.

Though they are each laid out differently, and some contain different environmental hazards such as colder temperatures or frequent earthquakes, you’ll be able to expand them as you see fit. As such, there’s not much of a need for a Two Point Hospital sandbox mode. Perhaps this will be disappointing for those who wanted to develop all the intricacies of their hospital from scratch, though there’s still plenty to do in the game to ensure that budding hospital managers won’t get bored of its missions.
Ik denk dat hun perceptie van 'sandbox' niet echt helemaal in lijn ligt met de makers en spelers van recente 'remakes' van andere games. Met name het 'wont get bored of its missions', het zijn juist missies waar ik niet op zit te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trenchdog
@SinergyX Ieder zijn ding uiteraard, maar geen echte sandbox vind ik persoonlijk ook een vreemde keuze. Een quick win zou ik zeggen, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
vanochtend even snel gespeeld, is wel heerlijk. Lekkere nostalgie :D nu uitzoeken wat de ideale balance is aan kantoren/wards

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
haborym schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:23:
[...]

Ja klopt. De uitdaging begint een beetje bij de universiteit. Dan moet je staff trainen en komen er enorme hoeveelheden af op je GP's office :D
vanaf daar kreeg Mn pc het ook zwaar op high/medium . Hopelijk patchen ze dat nog dat t wat beter loopt .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
Trenchdog schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:38:
@SinergyX Ieder zijn ding uiteraard, maar geen echte sandbox vind ik persoonlijk ook een vreemde keuze. Een quick win zou ik zeggen, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Theme Hospital had ook alleen maar missies (in de single player in ieder geval). Je had win/lose-criteria; eenmaal gewonnen werd gevraagd of je door wou gaan. Dat is nu niet anders, met dat verschil dat je nu ook weer terug kunt gaan naar je eerdere ziekenhuizen - als je dat wilt. Ten opzicht van TH lijkt dit me dus een verbetering.

Alleen een extra sandbox mode voegt nu denk ik niks toe: dat zou gewoon niet meer dan nog een extra level zijn, misschien zonder winstcriteria (maar die kun je nu ook gewoon negeren als je dat wil)... of verwacht je nog meer van een sandbox dan alleen dat?

Enige nadeel nu is dat je beperkt bent tot de levels die de studio heeft verzonnen, wat inderdaad misschien wel wat uit de tijd is inmiddels. Een map/scenario-editor zodat je ook zelf levels kunt maken lijkt me voor de toekomst wel welkom, maar ik kan ook begrijpen dat zoiets maken best wel wat moeite kost, wat het spel onnodig zou vertragen als het bij launch klaar had moeten zijn. Ik heb wat geruchten gelezen dat ze modding-mogelijkheden overwegen, dus op lange termijn lijkt zoiets me nog niet uitgesloten - maar nu ook nog niet bevestigd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:39
6 uur gespeeld. Volgens mij heeft het een verslavend effect.

• DennusB
  • Niet online
Alexknl schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 17:23:
6 uur gespeeld. Volgens mij heeft het een verslavend effect.
Haha echt he. Ging na werk net even spelen maar voor ik t wist was er een dik uur voorbij. Oeps haha

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben wel heel benieuwd naar de replay value als er geen sandbox mode is. Nu heb je dus levels die steeds moeilijker worden, maar geen idee hoeveel dat er zijn.

So far ziet het er overigens prima uit en speelt het heerlijk weg!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat een heerlijk spel. Net pas het eerste level gedaan, maar de humor is al net zo lekker melig als die van Theme Hospital. Vooralsnog niet heel moeilijk, maar dat is level 1 meestal niet. Ik denk dat ik nog heel veel uurtjes in deze game ga steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Apple schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 17:51:
Ben wel heel benieuwd naar de replay value als er geen sandbox mode is. Nu heb je dus levels die steeds moeilijker worden, maar geen idee hoeveel dat er zijn.

So far ziet het er overigens prima uit en speelt het heerlijk weg!
Ieder level is een sandbox.

Je moet alleen de 3 sterren (objectives) in ieder level zien te halen om alles te unlocken. Maar dat is tegenwoordig heel normaal. Voor hetzelfde geld heb je DLC, lootboxes of microtransactions....

Maar je kan altijd terug naar je eerdere hospitals, om te vol te stoppen met al je nieuwe unlocks.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Topicstarter
Ik zou ook graag een sandbox/skirmish zien. Het liefst zoals dat ook in Surviving Mars (en ongetwijfeld een hoop andere games) zit; kies de startcondities waaruit een moeilijkheidspercentage volgt. De grootte/vorm van je startziekenhuis, het 'ziektenpakket', startkapitaal en eisen van de patienten en staff zouden dan bijvoorbeeld mooie parameters zijn.
Ik vind ook dat er vrij snel veel verschillende ziekteverschijnselen op me af worden geworpen waardoor ik niet echt mijn ziekenhuis uitbouw, maar meer uit nood in elkaar flans. Jammer vind ik wel.

Ook vind ik de maps net kut. Waarschijnlijk om het moeilijkheidsniveau te vergroten, maar ik vind dat het vooral lelijke ziekenhuizen oplevert. Ik ben nu bij de 5e ofzo, en het gebouw heeft een 'u'-vorm waarbij elke zijde 7 breed is. Dat betekent dat je dus of twee kamers van 3 (minimale vereiste) tegenover elkaar kunt zetten met een gang van 1 ertussen óf een kamer van 4 of 5 diep maakt wat niet erg efficient ruimtegebruik zou zijn.

Tot slot; een kleine verandering die voor mij de immersie zou verbeteren is het veranderen van dagen naar uren. Uiteraard is het maar een arbitraire eenheid, maar een klantvriendelijkheidstraining die 47 dagen duurt, patienten die na 180 dagen (wut?) toch maar boos naar huis gaan...dat slaat toch nergens op?

[ Voor 23% gewijzigd door DirtyBird op 30-08-2018 20:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:00
Erg leuk spel. Is inderdaad dichtbij Theme Hospital gebleven. Er zitten leuke challenges in en ook die omroepberichten zijn heel grappig.

Je moet alleen alles niet te serieus nemen (daarvoor is Project Hospital bedacht die in oktober uitkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
jammer dat die grote hoofden er niet meer in zitten ... vervangen door gloeilampen

Maar er zitten grappige dingen in .... zit nu in het vierde ziekenhuis maar wat gata de tijd weer vlug .. de eerste 3 , 3 sterren dus dat was makkelijk

Bouw niet te grote kamers , pak de minimale ruimte die je nodig heb voor een kamer en gaan ..
maar die GP Office , liep bij met 7 kamers mijn ziekenhuis nog vol ... :-(

en leuk van die Ghostbusters idee

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
DirtyBird schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:32:
Ook vind ik de maps net kut. Waarschijnlijk om het moeilijkheidsniveau te vergroten, maar ik vind dat het vooral lelijke ziekenhuizen oplevert. Ik ben nu bij de 5e ofzo, en het gebouw heeft een 'u'-vorm waarbij elke zijde 7 breed is. Dat betekent dat je dus of twee kamers van 3 (minimale vereiste) tegenover elkaar kunt zetten met een gang van 1 ertussen óf een kamer van 4 of 5 diep maakt wat niet erg efficient ruimtegebruik zou zijn.
Haha dat was niet anders in Theme Hospital! :o Dat is nou juist een deel van de uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
beetje jammer dat ze dit pas doen na dat het spel uit is . voelt een beetje naaierig ofzo.

https://www.eurogamer.net...84-for-the-next-few-hours

en waar is overigens het gouden toilet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:00
taker1987 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 05:30:
Volgens mij krijg je die als je je registreert voor de hospital pass bij https://www.twopointhospital.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
taker1987 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 05:30:
beetje jammer dat ze dit pas doen na dat het spel uit is . voelt een beetje naaierig ofzo.

https://www.eurogamer.net...84-for-the-next-few-hours
eurogamer verwijst naar 1 of andere random key site, niks officieels..
het gouden toilet moet je claimen via de site, ik kreeg iig bij het opnieuw linken van mijn account een melding dat er dlc geactiveerd zou zijn, al heb ik nog niet verder gekeken hoe en wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Heb de game gisteren ook aangeschaft en vermaak me er wel mee. Leuk die connectie met je steamfriends om te zien hoe zij het hebben gedaan in hetzelfde hospital. Tot nu toe de eerste 2 ziekenhuizen uitgespeeld met 3 sterren, maar dat stelde nog niet heel veel voor. Hoop dat het snel wat lastiger wordt.

Heb een hoop knopje en overzichten wel gezien maar nog niet doorgrond omdat er nog geen toegevoegde waarde in het optimaliseren zit in de eerste 2 levels. Ben benieuwd hoe uitdagend het nog gaat worden! Zo ver brengt het in ieder geval weer leuke herinneringen boven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Renzzie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:28:
Heb de game gisteren ook aangeschaft en vermaak me er wel mee. Leuk die connectie met je steamfriends om te zien hoe zij het hebben gedaan in hetzelfde hospital. Tot nu toe de eerste 2 ziekenhuizen uitgespeeld met 3 sterren, maar dat stelde nog niet heel veel voor. Hoop dat het snel wat lastiger wordt.

Heb een hoop knopje en overzichten wel gezien maar nog niet doorgrond omdat er nog geen toegevoegde waarde in het optimaliseren zit in de eerste 2 levels. Ben benieuwd hoe uitdagend het nog gaat worden! Zo ver brengt het in ieder geval weer leuke herinneringen boven :)
Maak je niet druk, bij de universiteit begint het echt lastig te worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
DennusB schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:31:
[...]

Maak je niet druk, bij de universiteit begint het echt lastig te worden!
Ik had niet de indruk (willen wekken) dat ik me druk maakte? :P
Sprak enkel uit dat het zover nog wat makkelijk was en dat ik hoopte dat het echt lastig zou gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Renzzie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:39:
[...]

Ik had niet de indruk (willen wekken) dat ik me druk maakte? :P
Sprak enkel uit dat het zover nog wat makkelijk was en dat ik hoopte dat het echt lastig zou gaan worden.
Haha oke, nou ja gewoon lekker verder spelen dan ! Ga je alles direct op 3 sterren proberen te halen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
Ik ga in ieder geval wel een poging wagen! De perfectionist in me vind het vervelend om zaken achter te laten die nog niet volledig afgerond zijn :D

Heb in ieder geval veel zin om vanmiddag weer aan de slag te gaan. Dat is dus een goed teken :+ :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Renzzie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:42:
Ik ga in ieder geval wel een poging wagen! De perfectionist in me vind het vervelend om zaken achter te laten die nog niet volledig afgerond zijn :D

Heb in ieder geval veel zin om vanmiddag weer aan de slag te gaan. Dat is dus een goed teken :+ :)
Haha cool. Je weet wel dat je altijd terug kan naar vorige ziekenhuizen he, ook kan je daar dan je nieuw ontgrendelde dingen gebruiken ! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Ik ben net aanbeland bij het beruchte University. Alles op 3 sterren tot nu toe.

Verder geen bugs meer tegen gekomen. Gewoon pech gehad bij de eerste launch. Na restart werkte alles weer, inclusief de tutorial die alles tegelijk doorgaf XD

Tot nu toe erg leuke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Ik heb gisteren een uurtje gespeeld en zat vrijwel meteen weer in dezelfde sfeer als Theme Hospital. Ben blij met het Kudosh-systeem, deze zijn (gelukkig) vrij makkelijk te verdienen. Ben nog niet verder dan het eerste ziekenhuis, maar dit is zeker iets wat van het weekend nog gaat gebeuren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Klinkt allemaal erg leuk. Misschien toch maar aanschaffen :D!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Waah schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:04:
Ik ben net aanbeland bij het beruchte University. Alles op 3 sterren tot nu toe.

Verder geen bugs meer tegen gekomen. Gewoon pech gehad bij de eerste launch. Na restart werkte alles weer, inclusief de tutorial die alles tegelijk doorgaf XD

Tot nu toe erg leuke game!
Haha ben benieuwd hoe snel je die university ook op 3 sterren kan krijgen! :D

Gelukkig heb ik na vandaag vakantie, dus kan voor ik wegga (Dinsdag) nog ff flink wat uurtjes spelen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
DennusB schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:07:
[...]

Haha ben benieuwd hoe snel je die university ook op 3 sterren kan krijgen! :D

Gelukkig heb ik na vandaag vakantie, dus kan voor ik wegga (Dinsdag) nog ff flink wat uurtjes spelen haha
Ik moet een nieuwe auto zoeken (dus veel proefritten), een trap afmaken, een lamp fixen.... Ik heb eigenlijk geen tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Waah schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:08:
[...]

Ik moet een nieuwe auto zoeken (dus veel proefritten), een trap afmaken, een lamp fixen.... Ik heb eigenlijk geen tijd :+
Ach, dat kan wachten :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Daar denkt mijn partner anders over....
En mijn auto ook (gisteren lag de uitlaat al los, gelukkig gewoon losgetrild....).

Maar on-topic:
De training vind ik nog.... wennen.... De icoontjes zijn niet heel duidelijk. Maar het is nu wel duidelijker wat je doet.

Ook leuk dat je niet enkel een vierkant/rechthoek kan gebruiken als ruimte, maar ook losse blokjes kan toevoegen. Al moet ik zeggen dat ik het weinig gebruik, want inefficiënt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik vind die losse blokjes nog wel eens handig als gangen anders te krap worden. 1 blokje weghalen van een kamer, daar dan een bankje of snackmachine inzetten. Dat werkt best grappig. Ik zit pas in level 2 ofzo, dus geen idee of het ook in grotere ziekenhuizen lekker werkt, maar dat gaan we meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:05:
Klinkt allemaal erg leuk. Misschien toch maar aanschaffen :D!
Ik zeg doen! Voor de prijs hoef je het niet te laten. Als je Theme Hospital hebt gespeeld is het zeker een feest van herkenning!
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste