Ik heb nog nooit een degelijke topic start gemaakt dus hulp of advies hierbij is welkom
Ik denk dat ik niet de enige ben hier die zich vroeger vermaakt heeft met Theme Hospital en er komt nu een spiritueel vervolg aan: Two Point Hospital (Steam)!
Het zou 30 augustus uit moeten komen en de screenshots zien er veelbelovend uit naar mijn mening.
Wanneer je je voor 30 augustus aanmeldt voor Hospital Pass krijg je 1 gratis item. Voor zover ik nu kan nagaan is dit een gouden toilet.
Ik ben benieuwd of hier nog meer mensen naar uit kijken hier en wat jullie ideeën zijn over deze titel. Je kunt hem nu pre-orderen, al zie ik daar totaal geen meerwaarde in. Ik ben in ieder geval hyped
Hieronder een idee van de gameplay.
Let's Play series van verschillende YouTubers:
Blarla
Quill18
Aavak
Geekism
JoeR247
Biffa
Ik denk dat ik niet de enige ben hier die zich vroeger vermaakt heeft met Theme Hospital en er komt nu een spiritueel vervolg aan: Two Point Hospital (Steam)!
Het zou 30 augustus uit moeten komen en de screenshots zien er veelbelovend uit naar mijn mening.
Wanneer je je voor 30 augustus aanmeldt voor Hospital Pass krijg je 1 gratis item. Voor zover ik nu kan nagaan is dit een gouden toilet.
Ik ben benieuwd of hier nog meer mensen naar uit kijken hier en wat jullie ideeën zijn over deze titel. Je kunt hem nu pre-orderen, al zie ik daar totaal geen meerwaarde in. Ik ben in ieder geval hyped
Hieronder een idee van de gameplay.
Let's Play series van verschillende YouTubers:
Blarla
Quill18
Aavak
Geekism
JoeR247
Biffa
[ Voor 39% gewijzigd door ElPaco op 26-07-2018 13:47 . Reden: Let's play! ]
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8