Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +7Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:32

DirtyBird

Praktiserend denker

Topicstarter
Mede-auteur:
  • ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 15:43

ElPaco

Ik heb nog nooit een degelijke topic start gemaakt dus hulp of advies hierbij is welkom

Ik denk dat ik niet de enige ben hier die zich vroeger vermaakt heeft met Theme Hospital en er komt nu een spiritueel vervolg aan: Two Point Hospital (Steam)!

Het zou 30 augustus uit moeten komen en de screenshots zien er veelbelovend uit naar mijn mening.

Wanneer je je voor 30 augustus aanmeldt voor Hospital Pass krijg je 1 gratis item. Voor zover ik nu kan nagaan is dit een gouden toilet.

Ik ben benieuwd of hier nog meer mensen naar uit kijken hier en wat jullie ideeën zijn over deze titel. Je kunt hem nu pre-orderen, al zie ik daar totaal geen meerwaarde in. Ik ben in ieder geval hyped :D

Hieronder een idee van de gameplay.

Let's Play series van verschillende YouTubers:
Blarla
Quill18
Aavak
Geekism
JoeR247
Biffa

ElPaco wijzigde deze reactie 26-07-2018 13:47 (39%)
Reden: Let's play!

Het lastige van nietsdoen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElPaco
Wat een toeval, lag gisteren in bed te zoeken naar dit topic, maar toen bestond het nog niet. Nu wilde ik weer kijken om er anders zelf een aan te maken, maar je bent me voor ;)

Ik kijk ook enorm uit naar dit spel. Zelf heb ik een aantal filmpjes van Quill18 over het spel gezien, krijg meteen zin om het zelf te spelen!

D3-profiel || WoT stats || 3240 Wp op het oosten

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben hier al een tijdje op ingeschreven, maar laatste bericht wat ik heb gehad was alweer mid juni, het is best stil rond deze game naar de mensen die vooraf al aan de game mee gingen doen. Zie dat de pre-order beschikbaar is op Steam, anders toch gewoon maar kopen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Topicstarter
Ja er lijkt niet heel hard reclame te worden gemaakt, terwijl er volgens mij best wel een flinke hype te creëren is. Ik ga uit principe niet pre-orderen, biedt niks extra's behalve 4 euro korting.
@ElPaco Als je de topic start wilt uitbreiden zie ik je graag als mede-TS'er.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14:08
Had er tot gisteren nog niet over gehoord, zag er top uit (duidelijk inspiratie gehaald uit Theme Hospital, wat, voor mij, echt 1 van de beste games ooit was). Dan blijkt de studio erachter vol ex-werknemers van Bullfrog te zitten... Tsja, dan weet je het wel! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElPaco
quote:
DirtyBird schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:07:

@ElPaco Als je de topic start wilt uitbreiden zie ik je graag als mede-TS'er.
Ja is prima!

Verder heeft Quill18 het ook over 30 augustus.

In de press demo die ze nu spelen op Youtube zijn enkel de eerste 4 ziekenhuizen beschikbaar.

Nog wat leuke info:
- Research wordt gedeeld tussen ziekenhuizen
- Je kan kamers in hun geheel verplaatsen

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:08
Ik ga preorderen alleen al vanwege de humor. Die aankondigingen door de omroepster, en op tv die ticker: fry one get two for free at local crematorium _/-\o_

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Mijn soort game dit. Kan niet wachten! Blijf dit topic uiteraard ook volgen.

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• taker1987
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 09-04 21:41
quote:
SinergyX schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:04:
Ik ben hier al een tijdje op ingeschreven, maar laatste bericht wat ik heb gehad was alweer mid juni, het is best stil rond deze game naar de mensen die vooraf al aan de game mee gingen doen. Zie dat de pre-order beschikbaar is op Steam, anders toch gewoon maar kopen :P
Dan heb je wat gemist op YouTube en op Twitter word er een aardige hype gecreeerd . Release is ook bekend gemaakt en er is een livestream geweest (terug te kijken op YouTube)

psn: taker-mart

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
taker1987 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:16:
[...]

Dan heb je wat gemist op YouTube en op Twitter word er een aardige hype gecreeerd . Release is ook bekend gemaakt en er is een livestream geweest (terug te kijken op YouTube)
Ik schrijf me bij hun in voor een reden, updates en nieuws. Niet om via-via dan alsnog de informatie te krijgen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ElPaco
Als je voor 30 augustus je aanmeld voor de Hospital Pass (gratis) krijg je 1 gratis item wanneer je het spel koopt. Voor zover ik heb kunnen nagaan krijg je een gouden toilet!

Inschrijven kan via https://www.twopointhospital.com/register. Ik zal deze info ook toevoegen aan de startpost.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yhk123
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19-04 21:38
Eerst maar zien of t wat is, die gouden plee ken me de pot op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-04 16:31
Ziet er goed uit, heb in een ver verleden Theme Hospital helemaal grijs gespeeld. Maar ik ga eerst de reviews afwachten voordat ik ga preorderen...

• botneet
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 19-04 23:43
Geweldig, hopelijk wordt deze even vet als de game waar ze hun inspiratie uit hebben gehaald!

Een soort opvolger van rollercoaster tycoon en ook nog een soort opvolger van theme hospital. Dit belooft een mooi game jaar te worden😎

• cracking cloud
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 15-04 21:17
Het schijnt dat een aantal ontwikkelaars van Two Point Hospital vroeger betrokken is geweest bij Theme Hospital, wat denk ik ook verklaart waarom het zo herkenbaar over komt. (YouTube: Two Point Hospital - Interview with Mark Webley and Gary Carr [Gamin... interview met de ontwikkelaars)

cracking cloud wijzigde deze reactie 25-07-2018 21:49 (42%)

• ElPaco
Ik heb de startpost aangevuld met Let's Play series van verschillende Youtubers. Mochten jullie er meer bij willen hebben PM me dan even de link naar het kanaal op Youtube, dan voeg ik ze toe.

• CopyCatz
"Don't forget to tip your nurse!" Ik blijf maar kijken, heb gepreorderd voor 25 euro (bij fanatical met coupon) en kan niet wachten tot de release nu :)

• micmulder
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 18-04 15:05
Nog een maandje! Ik ben heel benieuwd naar deze game :)

• botneet
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 19-04 23:43
Ik zag laatst een preview van de game en vond de gamemechanics heel erg vergelijkbaar met prison architect. (lijkt wel alsof ze een nieuwe skin over de engine van prison architect hebben geplakt) al mag dat de pret niet drukken, want de engine van prison architect werkt erg goed!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CopyCatz
Ik zag laatst een preview van prison architect en vond de gamemechanics heel erg vergelijkbaar met theme hospital. (lijkt wel alsof ze een nieuwe skin over de engine van theme hospital hebben geplakt) al mag dat de pret niet drukken, want de engine van theme hospital werkte erg goed!

Newbro gamers.. :)

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009

demo31051987

a.k.a. Extigo

quote:
CopyCatz schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:46:
"Don't forget to tip your nurse!" Ik blijf maar kijken, heb gepreorderd voor 25 euro (bij fanatical met coupon) en kan niet wachten tot de release nu :)
Welke coupon heb je gebruikt? :+

• Meekoh
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 09:26
Wow die radio commercials in de game zijn echt te grappig _/-\o_
Ook die namen van het personeel!

Must have voor mij deze game :Y

Meekoh wijzigde deze reactie 31-07-2018 11:03 (14%)

Computer says no

• CopyCatz
quote:
demo31051987 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:21:
[...]

Welke coupon heb je gebruikt? :+
Sorry kan het niet terugvinden, maar via fanatical zijn er continu coupons om nog wat van de prijs af te halen.

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

quote:
CopyCatz schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:25:
[...]

Sorry kan het niet terugvinden, maar via fanatical zijn er continu coupons om nog wat van de prijs af te halen.
Ik ga het iig even in de gaten houden :P

Ik heb Theme Hospital zoveel gespeeld en was bijna zo ver om hem via GOG weer aan te schaffen, tot ik deze game zag. Mijn vrouw is hier ook helemaal gek op, dus dat wordt vechten om de plek op de bureaustoel :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CopyCatz
Ik was verkocht toen ik die freddy mercuries zag rondlopen met die typische moves die dan de psychologische aandoening "mock star" hebben.. Lijkt me toch een superbaan om bij zo'n club developers te werken.

• Sporedd
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 19-04 22:20

Sporedd

Gang is alles

quote:
CopyCatz schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:44:
Ik was verkocht toen ik die freddy mercuries zag rondlopen met die typische moves die dan de psychologische aandoening "mock star" hebben
Precies dit, hierdoor heb ik dus ook gezondigd en hem gepreordered.
Nu wordt het nog 30 dagen aftellen, heb erna wel 3 weken vakantie }:O

Don't trust an atom, they make up everything.

• Vinno
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 28-02 09:35

Vinno

Dat is ook!

Toffe game lijkt het te worden.

Ik las ook dat ze ergens een 'hint' hebben gegeven dat er misschien ook versies voor consoles uit gaan komen, door te stellen dat ze 'eerst' de PC versie gaan releasen.

Ik hoop stiekem heel erg dat ze een Switch versie uit gaan brengen!

MTGA Gameplay!

• Meekoh
quote:
Vinno schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:10:
Toffe game lijkt het te worden.

Ik las ook dat ze ergens een 'hint' hebben gegeven dat er misschien ook versies voor consoles uit gaan komen, door te stellen dat ze 'eerst' de PC versie gaan releasen.

Ik hoop stiekem heel erg dat ze een Switch versie uit gaan brengen!
Je bedoelt dit zeker als "hint":
https://twitter.com/craig...tatus/1024322921899216897
quote:
Hi! We'll be releasing on PC, Mac and Linux first, but if we decide to release on more platforms later we'll be sure to let everyone know.
Maar daar is dus helemaal niks zeker aan ;)

Computer says no

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

quote:
Meekoh schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:15:
[...]

Je bedoelt dit zeker als "hint":
https://twitter.com/craig...tatus/1024322921899216897

[...]

Maar daar is dus helemaal niks zeker aan ;)
Jup! :)
Je moet altijd hoop hebben he... ;)

MTGA Gameplay!

• Dennis
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 09:31
Oh yeah, dit wordt 'm :9. Vorig jaar nog de re-release van Theme Hospital op Origin gekocht, maar een mooie nieuwe grafische versie is zeker welkom.

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik dit zo zie komt 't heel erg in de buurt van Theme Hospital. En het werd tijd dat er eens een game kwam die in de voetsporen kon treden van die geweldige game. Ik kijk ook zeker uit naar dit spel.

V&A eindejaarsopruiming - veul meuk voor weinig

Mijn BGG-list

• haborym
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-04 11:38
Ik heb deze game ook al aangeschaft via voidu. Daar heb ik incl een 25% kortingscode maar 20eu betaald en staat nu te wachten tot dat hij gereleased wordt op steam.

• drjake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14:47
quote:
haborym schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:20:
Ik heb deze game ook al aangeschaft via voidu. Daar heb ik incl een 25% kortingscode maar 20eu betaald en staat nu te wachten tot dat hij gereleased wordt op steam.
Bedankt voor de tip! Ik had hem ook op de kop weten te tikken voor ong 22e (15% extra kortingcode bovenop de 25e standaardprijs).

Ben erg benieuwd naar het spel! Een leuke mix tussen wat humor, een sim (maar dan wat minder detail oriented dan bijv. Cities Skylines), en een management game.

Ik ben echter vooral benieuwd hoe lang het leuk blijft, of beter, wat de replay value gaat zijn. Maar in het tijdperk van DLCs zijn natuurlijk nieuwe scenario's, patiënten, en ziektes snel toegevoegd. Al hoop ik wel dat het meer gaat zijn dan dat, bijvoorbeeld met trauma-centrum (die ineens snel resources nodig hebben en een beperkte TTL). En zo zijn er nog zat 'aanverwante' services en extensies voor een ziekenhuis te verzinnen.

• Teleluvr
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-04 16:35
quote:
drjake schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:20:
[...]

Bedankt voor de tip! Ik had hem ook op de kop weten te tikken voor ong 22e (15% extra kortingcode bovenop de 25e standaardprijs).
Ik haal graag het onderste uit de kan. Hoe kwam je aan die extra 15%?

LMGTFY: Voidu15

• Goelan
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 18-04 15:39
Ik heb de game gisteren ook in pre order gezet. Ik ben erg benieuwd.

• Clifdon
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-04 23:15
quote:
Teleluvr schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:32:
[...]

Ik haal graag het onderste uit de kan. Hoe kwam je aan die extra 15%?

LMGTFY: Voidu15
Die 15 kan ook 18% worden met: SUMMER18

Always look on the bright side of life.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Bedankt voor de tip, denk dat ik 'm daarvoor wel ga kopen. Lijkt me echt een geweldig leuke game.

Mijn BGG-list

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15:11
Heb ook echt zin in deze game. Maar ook in F1 2018 en PES 2019. Waarom moet dat allemaal in dezelfde week uit komen? :)

• Klippy
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:09

Klippy

Still Game

Ook gekocht gisteren op Steam naar aanleiding van dit topic. Ziet er uit als een waardige opvolger van Theme Hospital, dus dat alleen is al reden genoeg. Ben benieuwd naar de release :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• haborym
Heeft iemand een idee over de exacte release tijd? Ik weet dat het 30 augustus is maar geen idee welke tijdzone dat betreft en welke tijdsvak :D

• Sporedd
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 19-04 22:20

Sporedd

Gang is alles

Standaard steam tijd volgens onderstaan de reddit dat is om 19:00

bron: https://www.reddit.com/r/...int_hospital_going_to_be/

Sporedd wijzigde deze reactie 20-08-2018 13:00 (3%)

Don't trust an atom, they make up everything.

• haborym
quote:
Sporedd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:59:
Standaard steam tijd volgens onderstaan de reddit dat is om 19:00

bron: https://www.reddit.com/r/...int_hospital_going_to_be/
Ik weet van Stellaris dat die ook in de middag werden gereleased omdat het een Duits bedrijf is. Hopelijk geldt dat ook voor Two Point hospital omdat ze Brits zijn :D.

Edit;

Ik lees het volgende op steam ; https://steamcommunity.co...ns/0/1735462352476005263/

Zou 8 AM CEST zijn

haborym wijzigde deze reactie 21-08-2018 14:25 (13%)

• waah
  • Laatst online: 16:47
Ik ben ook heeeeel benieuwd naar deze game. Het lijkt letterlijk gewoon een Theme Hospital 2 te worden. tot de annoucer-dame aan toe.

Pre-order doe ik nooit aan uit principe. Zelfs niet voor deze game.... Dus koop hem wel op release. De 30e en 31e werk ik toch, dus kom er niet eerder dan in het weekend aan toe.

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Ik heb hem ook al gekocht op Steam.
Maar wil hem het liefst spelen op mijn Macbook... Maar kan nog geen systeemeisen daarvoor vinden... Ben beetje bang dat hij stiekem pas later uitkomt voor Mac?
Terwijl ze wel echt overal zeggen PC/Mac/Linux...

MTGA Gameplay!

• haborym
quote:
Vinno schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:16:
Ik heb hem ook al gekocht op Steam.
Maar wil hem het liefst spelen op mijn Macbook... Maar kan nog geen systeemeisen daarvoor vinden... Ben beetje bang dat hij stiekem pas later uitkomt voor Mac?
Terwijl ze wel echt overal zeggen PC/Mac/Linux...
Het lijkt er wel op dat het direct uit is voor PC/Mac/Linux idd. Zie op twitter dat er mensen zijn die de pre release al hebben gespeeld op een 2016 macbook air.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Zag hem toevallig ook net staan in de Steam store en nu hier opeens een topic. Zag er erg tof uit. Maar vind hem nog best wel duur eigenlijk!

Is het al bijna vrijdag?

• Teleluvr
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-04 16:35
quote:
DennusB schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:44:
Zag hem toevallig ook net staan in de Steam store en nu hier opeens een topic. Zag er erg tof uit. Maar vind hem nog best wel duur eigenlijk!
22 euro vind ik heel acceptabel...

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

quote:
haborym schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:41:
[...]

Het lijkt er wel op dat het direct uit is voor PC/Mac/Linux idd. Zie op twitter dat er mensen zijn die de pre release al hebben gespeeld op een 2016 macbook air.
Ah oke!
Dat is positief!

Ben benieuwd of mijn early 2014 Macbook het een beetje gaat draaien...

MTGA Gameplay!

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11:19
quote:
DennusB schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:44:
22 euro duur voor zo'n spel?

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

• DennusB
  • Niet online
quote:
Teleluvr schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:45:
[...]

22 euro vind ik heel acceptabel...
Ja, met die kortingscode. Das zeker waar. Jammer dat ik 2 dagen na de release op vakantie ga hahaha. Misschien daarna maar ff kopen!

Is het al bijna vrijdag?

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 16:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

quote:
waah schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:42:
Ik ben ook heeeeel benieuwd naar deze game. Het lijkt letterlijk gewoon een Theme Hospital 2 te worden. tot de annoucer-dame aan toe.

Pre-order doe ik nooit aan uit principe. Zelfs niet voor deze game.... Dus koop hem wel op release. De 30e en 31e werk ik toch, dus kom er niet eerder dan in het weekend aan toe.
Hmm ik ben er eigenlijk een beetje op afgekoeld juist om die reden.
Ik heb laatst theme hospital weer eens uit de kast getrokken, en een aantal lvls gespeeld.
Hij blijft leuk, ook vanwege nostalgia

Maar als ik nu naar de filmpjes van bv quill18 kijk van tph. dan lijkt het gewoon meer een heruitgave met wat betere graphics dan een versie 2. ik had juist gehoopt op een wat diepere simulatie/management uitdagingen. Maar die lijken er niet in te zitten.

Hopelijk komen die in latere lvls nog
Maar ik vind die graphics alleen niet genoeg meerwaarde om het spel nu te halen/spelen.

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

• waah
@heuveltje ik vond de oude Theme Hospital anders vrij uitdagend. Het duurde mij in ieder geval even voordat ik alles door had en ook wist dat je de prijzen van treatments en medication kon aanpassen. In het begin deed ik het vooral met Cheats, maar zelfs dat lukte op een gegeven moment niet meer. (ik was toen ook 10 jaar oud :-P )

Theme hospital vond ik nooit makkelijk. Er kwamen genoeg nieuwe uitdagingen bij, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Rollercoaster Tycoon. Leuke game, maar na 3 levels had ik het "truukje" wel door en was het weinig uitdagend (wel een leuke game!).

Nieuwe ziektes, nieuwe levels en uitdagingen vind ik zelf genoeg voor een versie 2. Ik bedoel: dat is vaak een versie 2 ook. Een uitbreiding/lichte aanpassing van het origineel. Geen volledig nieuwe game. Zie de CoD's/Assasins Creed's. Daar zit ook weinig echt nieuws in. Bij Theme Hospital ken ik het truukje nu ook wel. Maar dat duurde toch wel wat langer.

Ik heb nog weinig tot geen gameplay gezien. Juist omdat ik dit soort games leuk vind om alles zelf te ontdekken. Spoilers verpesten games vaak voor mij.

waah wijzigde deze reactie 23-08-2018 10:19 (12%)

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19-04 19:11

HaterFrame

Well... Poo came out!

Voor die 2 tientjes heb ik m net ook ff in de pre order gegooid... Toen ik nog een klein ventje was TH helemaal grijs gespeeld, kan niet wachten.

I am the great Cornholio!

• DennusB
  • Niet online
Iemand enig idee waar ik die coupon code kan invullen? Ik zie het niet in het winkelmandje en ook niet bij de checkout?

Is het al bijna vrijdag?

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19-04 19:11

HaterFrame

Well... Poo came out!

Onderaan in je winkelmandje van de website van voidu.com en dus niet steam ;)

HaterFrame wijzigde deze reactie 23-08-2018 10:32 (48%)

I am the great Cornholio!

• waah
Ook maar gekocht. €21,43 is geen geld IMHO. Ondanks dat ik normaal niet pre-order. Maar deze game wil ik sowieso, zelfs als die slecht is... voor nostalgische redenen.

Voor wie niet kan wachten:
https://www.armedpineappl...cts/corsixth-for-android/
De Android-versie van Theme Hospital. Je kan de demo gebruiken, of als je de echte Theme Hospital hebt met wat moeite de volledige game spelen. Het speelt wat lastig kwa besturing maar werkt tot nu toe prima hier.

Of de open-source variant voor PC:
http://corsixth.com/

Kan je in ieder geval een weekje vooruit tot de release :-P

Kwam paar weken geleden trouwens de officiele CD tegen bij mijn vriendin. Die bleek het spel ook te hebben _/-\o_ nooit geweten.

waah wijzigde deze reactie 23-08-2018 10:48 (12%)

• DennusB
  • Niet online
quote:
HaterFrame schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:31:
Onderaan in je winkelmandje van de website van voidu.com en dus niet steam ;)
Haha gelukt, thx!

Is het al bijna vrijdag?

• haborym
release time is 8 uur donderdagochtend (30-08-2018)

link

• taker1987
quote:
haborym schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:16:

link
eindelijk _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Dennis
Hier ook maar even gekocht op Voidu, mooi koopje zo! Morgenavond maar eens uitproberen :).

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

quote:

link
Jammer dat ik moet werken, maar toch fijn!

MTGA Gameplay!

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
quote:

link
jammer weer dat ik dan moet werken :/

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

• waah
Gewoon vrij nemen *O* *O*

waah wijzigde deze reactie 29-08-2018 09:43 (25%)

• haborym
Ik werk "thuis" :D.

• DennusB
  • Niet online
quote:
Hopen dat je baas hier niet mee leest haha

Is het al bijna vrijdag?

• spokje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19-04 19:13
Morgen pas om 19 uur of niet? Oh, wacht. Staat twee posts hierboven haha

spokje wijzigde deze reactie 29-08-2018 10:35 (42%)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ook net gekocht via Voidu, nu is 't eigenlijk balen dat ik pas zaterdag tijd heb om echt te spelen. Nouja, dat maakt de lol er vast niet minder om.

Mijn BGG-list

• waah
quote:
Ach bij een simulatie-game als deze zit ook wachttijd, kan je dan mooi werken :+

* waah zit mijn zijn rug tegen de muur, niemand die kan zien wat die uitspookt en ik zie iedereen aankomen :+

• DennusB
  • Niet online
Heb hem vast gepreload op Steam :D

Is het al bijna vrijdag?

• ElPaco
Ik zit nu helaas midden in een verhuizing. Hopelijk heb ik na het weekend tijd om te spelen, maar misschien moet ik gewoon als eerste de computer weer aansluiten 'en even testen of hij goed werkt'!

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
quote:
dat gaat wat lastig als collegas op vakantie zijn ;)

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

• ElPaco
quote:
mschol schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:01:
[...]

dat gaat wat lastig als collegas op vakantie zijn ;)
Juist niet, niemand die je mist })

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Mijn werkcomputer is een gamenotebook.... ik zie eigenlijk wel mogelijkheden :D

Mijn BGG-list

• waah
@mschol dan zie ik helemaal geen probleem. laptop mee en gaan met die banaan. Kan nooit een heel zware game zijn kwa graphics?

• DennusB
  • Niet online
Ik kan hem trouwens ook pre-loaden op m'n Mac, is hij dan toch ook direct voor Mac beschikbaar? Dacht dat ie eerst alleen naar Windows kwam!

Is het al bijna vrijdag?

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Topicstarter
Mijn principes zijn ook overboord, voor 22 euro pre-order ik ook :)F

• CrystalViriS
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14:38
Ik had em een hele poos geleden al ge-preorderd. Jammer dat ik morgen ook weer moet werken....

• MetalPool
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19-04 11:40
30-08-2018

Wekker : 07:00 check
Kind uit bed halen: 07:30 check
Kind deponeren in eigen kamer op te spelen: 08:00 Check!
Pappa uurtje even spelen want die kan niet meer wachten: 08:05 check!!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• HeAdWaVe74
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19-04 11:28
Ik wacht even op de reviews en bugfixes!

iRacing Profiel

• Maegrim
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14:13

Maegrim

Lokführer

quote:
DirtyBird schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:19:
Mijn principes zijn ook overboord, voor 22 euro pre-order ik ook :)F
Dit dus, haha

(ノಠ益ಠ)ノ彡 ┻━┻

• waah
quote:
MetalPool schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:34:
30-08-2018

Wekker : 07:00 check
Kind uit bed halen: 07:30 check
Kind deponeren in eigen kamer op te spelen: 08:00 Check!
Pappa uurtje even spelen want die kan niet meer wachten: 08:05 check!!
8:10: Papa ik verveel me :+

• MetalPool
quote:
waah schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:01:
[...]

8:10: Papa ik verveel me :+
08:11 Stel je niet aan! Pappa komt zo heus wel ff met de poppen spelen :P

• taker1987
quote:
MetalPool schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:03:
[...]

08:11 Stel je niet aan! Pappa komt zo heus wel ff met de poppen spelen :P
3 uur later de tv beneden gesloopt omdat pappa maar niet komt :+ :+

• MetalPool
quote:
taker1987 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:05:
[...]

3 uur later de tv beneden gesloopt omdat pappa maar niet komt :+ :+
Maar dan heb ik wel mooi 3 uur ff dit spel kunnen bewonderen. En ik heb een excuus om aan de vrouw voor te leggen om een nieuwe tv aan te schaffen :D

• waah
Zijn er trouwens überhaupt nieuwe features? of zijn het (wat we tot nu toe hebben gezien) enkel bekende Theme Hospital features?

• MetalPool
quote:
waah schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:12:
Zijn er trouwens überhaupt nieuwe features? of zijn het (wat we tot nu toe hebben gezien) enkel bekende Theme Hospital features?
Ik zal je eerlijk zeggen. Ik heb (express) werkelijk nog helemaal niets gezien van de game. Enkel de aankondiging. En toen ik zag dat de gameplay dicht bij Theme Hospital lag wist ik dat ik de game moest hebben! Ik laat me echt volledig verassen morgen :*)

• waah
@MetalPool ik heb precies hetzelfde gedaan oOo
vandaar de vraag: Is het exact hetzelfde, of zijn er nieuwe features?

Ik weet nog maar 2 ziektes, zo weinig heb ik gezien :D

wat die features zijn zie ik morgen wel *O*

waah wijzigde deze reactie 29-08-2018 13:23 (15%)

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-04 22:39
Jammer, niet op Mac :(

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13:57
(jarig!)
Ik ga hem ook maar kopen, can't wait!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• DennusB
  • Niet online
quote:
Niet? Want ik kan hem wel preloaden op m'n MBP...

Is het al bijna vrijdag?

• Dennis
Als ik het zo snel even zag zijn vooral de mogelijkheden tot inzet rondom personeel flink verbeterd. Daarmee is het mijns inziens wel ietsje complexer geworden. Theme Hospital was trouwens vrij simpel te spelen, dus in dat opzicht is het wel leuk als er iets meer uitdaging in zit :).

• Meekoh
quote:
waah schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:23:
@MetalPool ik heb precies hetzelfde gedaan oOo
vandaar de vraag: Is het exact hetzelfde, of zijn er nieuwe features?

Ik weet nog maar 2 ziektes, zo weinig heb ik gezien :D

wat die features zijn zie ik morgen wel *O*
Ja er zijn nieuwe features. Veel idd rondom het managen van Staff (wie mag waar werken), wat mag hij wel/niet doen.
Research en Learning werkt een beetje anders.
Er zijn nu ghosts, die je janitor moet wegjagen.
Vending machines hebben nu echt nut, zijn niet voor de sier.
Idem voor de aankleding van je ruimtes, je kamers mooier maken levert je voordeel op.
Hygiene is overigens ook een dingetje.
etc. etc. etc.
Leuk om te kijken: YouTube: Two Point Hospital PC Gameplay | How Does It Compare To Theme Hospital?

Computer says no

• waah
quote:
Release 30e op Windows, Mac en Linux..... 8)7

Top, goed om te weten dat er ook nieuwe dingen zijn!
al had het in spoilertags gemogen :+ maar dit overleef ik wel

waah wijzigde deze reactie 29-08-2018 14:02 (26%)

• Wouterkaas
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10-04 19:48
Wat cool! Ik heb vorig jaar ergens nog Theme Hospital gratis kunnen downloaden via Origin en was gelijk weer verkocht. Ik denk dat ik deze spoedig ook ga halen.

Ik ben benieuwd of er weer Bloaty Heads rondlopen in je ziekenhuis :+

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Topicstarter
Theme Hospital is voor mij nu toch wel echt gedateerd. Het tempo ligt laag en de mogelijkheden zijn ietwat beperkt. Als dit een remake is die TH enkel naar hedendaagse standaarden tilt ben ik eigenlijk al blij.

Oh, en ik hoop heel erg op modsupport via de steam workshop, dat zou eigenlijk al genoeg zijn. Dan volgt de diepgang voor hoever je die zelf wilt vanzelf.

DirtyBird wijzigde deze reactie 29-08-2018 14:30 (27%)

• mduijvendijk
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 09:05

mduijvendijk

Flying Ruchia ^_^

quote:
Wouterkaas schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:21:
Wat cool! Ik heb vorig jaar ergens nog Theme Hospital gratis kunnen downloaden via Origin en was gelijk weer verkocht. Ik denk dat ik deze spoedig ook ga halen.

Ik ben benieuwd of er weer Bloaty Heads rondlopen in je ziekenhuis :+
Nee, wel een andere ziekte waarbij het hoofd een gloeilamp is

| Mijn specs | Sometimes human's are...

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-04 22:39
quote:
DennusB schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:32:
[...]

Niet? Want ik kan hem wel preloaden op m'n MBP...
Oh dan keek ik verkeerd?! Ik zie dat het in Steam wel staat ja. Op Voidu staat er enkel Windows.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Bersman
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 11:56
Er zijn al best wat streamers op twitch: https://www.twitch.tv/directory/game/Two%20Point%20Hospital

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11:01
quote:
Meekoh schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:43:
[...]

Ja er zijn nieuwe features. Veel idd rondom het managen van Staff (wie mag waar werken), wat mag hij wel/niet doen.
Research en Learning werkt een beetje anders.
Er zijn nu ghosts, die je janitor moet wegjagen.
Vending machines hebben nu echt nut, zijn niet voor de sier product placement.
Idem voor de aankleding van je ruimtes, je kamers mooier maken levert je voordeel op.
Hygiene is overigens ook een dingetje.
etc. etc. etc.
Leuk om te kijken: YouTube: Two Point Hospital PC Gameplay | How Does It Compare To Theme Hospital?
Even gefixed :P

Van wat ik heb gezien zijn de meeste ziektes vrij anders, geen idee of de oude er ook nog allemaal in zitten.

• ErwinnBeen
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 19-04 08:09

ErwinnBeen

Scrum master

Cookie Monster.

quote:
DirtyBird schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:28:
Theme Hospital is voor mij nu toch wel echt gedateerd. Het tempo ligt laag en de mogelijkheden zijn ietwat beperkt. Als dit een remake is die TH enkel naar hedendaagse standaarden tilt ben ik eigenlijk al blij.

Oh, en ik hoop heel erg op modsupport via de steam workshop, dat zou eigenlijk al genoeg zijn. Dan volgt de diepgang voor hoever je die zelf wilt vanzelf.
Wat ik ooit ergens gelezen heb is dat mod support wel in game gaat komen maar niet vanaf launch, kan de bron alleen niet meer vinden. Gevonden: "And they note that mod support will not be in the game at launch, but “it’s in the plan” and will be part of a later update."

bron: https://www.pcgamesn.com/two-point-hospital/two-point-hospital-sequel-two-point-county

ErwinnBeen wijzigde deze reactie 29-08-2018 15:12 (21%)

Uplay&Steam&Origin: Staticsprite - Intelligence is the ability to adapt to change. - Stephen Hawking

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True